hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Hij pakt niet automatisch de koers van die dag, die zal je zelf in moeten voeren. De ingegeven datum is puur voor je eigen administratie.GrazendeKoe schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:21:
Die blockfolio app lijkt ook niet helemaal te kloppen.. Zegt dat ik ruim 4300 euro aan net cost heb voor aankoop van eth. Ik heb eth vanavond er in gezet en als datum opgegeven 15-4, want toch kocht ik het tegen btc. Dat ging om 2000 euro incl transactiekosten, snap niet wat ik fout doe.
De afgelopen twee maanden heb ik 3 supercomputers afgehuurd om dat uit te rekenen, en de mogelijkheid dat ie 1€ waard wordt is 26,5334%Tremio schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:20:
Hoe groot is de kans dat DGB ooit tegen de 1€ aan gaat zitten, of is dat niet mogelijk?
Er is echter ook een mogelijkheid dat ik voor die tijd eieren ga leggen...
Hoe zou iemand dat in godsnaam kunnen weten of de kans kunnen berekenen?
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Verwijderd
Stel marketcap positie 5 zoals ethereum classicTremio schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:20:
Hoe groot is de kans dat DGB ooit tegen de 1€ aan gaat zitten, of is dat niet mogelijk?
marketcap $1,561,104,608
gedeeld DGB coins 8,107,031,908 DGB
Target > 0.19 zal dus al heel mooi zijn.
Maar let op als totale marketcapitalisatie nu $89,633,463,193 verdubbeld, dan zou hele cryptocoinwaarde indien gelijk verdeeld over alle coins ook verdubbelen.
Dus dan target 0.3 - 0.4.
Het is wat kort door de bocht, maar de auteur heeft wel gelijk. Schaling is een probleem dat inherent is aan decentrale blockchain-achtige systemen. Als iedereen (met een full node) een volledige kopie van de transactiegeschiedenis moet opslaan en alle transacties (contracten) moet uitwisselen en controleren, dan kost dat simpelweg een heleboel opslag, bandbreedte en rekenkracht als het netwerk populair wordt.SteeringWheel schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:14:
Sinds een week ook aan het inlezen, voor een klein bedrag BTC, ETH en STRAT gekocht om er wat in te komen. Kom ik deze tegen: How Etheroll and other Dapps will kill Ethereum
Klinkt mij als leek aannemelijk, maar is dat ook zo?
Met een centraal systeem heb je een of meerdere dikke database servers staan met een snelle verbinding die de boel bijhouden, maar de gemiddelde huis-, tuin- en keuken-gebruiker heeft dat soort hardware en infrastructuur niet.
Bij Bitcoin zie je deze problemen al in de praktijk: volle blocks en hoge fees. Daar kan tijdelijk wat ademruimte worden gemaakt door de block-grootte te verhogen, maar dat komt ten koste van de mogelijkheden van kleine spelers om een full node te draaien. Off-chain oplossingen zoals lightning networks zijn de lange termijn oplossingen om in ieder geval simpele transacties toegankelijk te houden.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
[ Voor 4% gewijzigd door Ernemmer op 03-06-2017 11:28 ]
Afgesloten en opnieuw gestart en ik ging van 12 weken naar 11 weken er lijkt leven in te zittenSleepTwitch schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:16:
[...]
Voor mij hielp het om de wallet af te sluiten en weer opnieuw op te starten. Je kan ook even kijken of aantal blocks oploopt.
Heb zelf ook een vraag over de wallet; ik heb hem alleen kunnen versleutelen met mn eigen wachtwoord. Ik kan echter nergens een recovery phrase / seed vinden. Waar o waar vind ik die?
Want?Ernemmer schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:28:
Voor de mensen die nog iets zoeken voor een gokje, Stellar Lumen is al een paar dagen erg stil en zou zomaar eens een leuke sprong omhoog kunnen maken.
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Dus het geheim om rijk te worden is een coin zoeken die al een aantal dagen sideways gaat en daar gewoon wat geld tegenaan gooien?Ernemmer schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:32:
[...]
Omdat alle altcoin af en toe gepumpt worden en deze dus al een aantal dagen niks doet.
Zo lust ik er wel meerErnemmer schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:32:
[...]
Omdat alle altcoin af en toe gepumpt worden en deze dus al een aantal dagen niks doet.
Ik zeg niet dat dat het geheim is om rijk te worden, maar veel coins op Polo gaan na een tijdje stilte lekker omhoog.Nickr92 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:34:
[...]
Dus het geheim om rijk te worden is een coin zoeken die al een aantal dagen sideways gaat en daar gewoon wat geld tegenaan gooien?
We zullen zien wat ie doet de aankomende tijd, prijs nu is 1610 satoshi.
[ Voor 22% gewijzigd door Ernemmer op 03-06-2017 11:38 ]
Dat is een feit. Zeker omdat bekende altcoins als Stellar toch wel wat interesse opwekken. En als hij 4dagen flat loopt en plots is er een verhoging van 20% in het volume gaat dat opvallen en bij Polo zijn er veel die gewoon BTC's hebben rusten om snel op die boot te springen. Waardoor het volume plots de hoogte in schiet met 0,5x a 1x op een paar dagen als gevolg. Op tijd de boot verlaten is het moeilijksteErnemmer schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:35:
[...]
Ik zeg niet dat dat het geheim is om rijk te worden, maar veel coins gaan na een tijdje stilte lekker omhoog.
[...]
We zullen zien wat ie doet de aankomende tijd.
Y'24
Dit soort posts zijn voor mij echt goud waard. Om als leek/onervaren gebruiker zulke posts en onderbouwing te lezen is zo mooi aan een forum.Yzord schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 08:10:
[...]
Schijnbaar heb je serieus geen benul hoe crypto in elkaar steekt. De uitspraak "verbaasd je dat" over Stratis is gewoon overduidelijk dat je je er nog geen seconde in hebt verdiept. Vervolgens roep je Dash en Doge en begin je met woorden te gooien waar je ogenschijnlijk hoge ogen mee wilt gooien.
Stratis is een bedrijf uit Londen. Dit bedrijf maakt blockchain apps en toolings voor bedrijven. En dit doen ze niet alleen. Nee, dit doen ze met Microsoft. En wat is er dan zo speciaal aan hun werk? Dat alles in .NET en in C# geschreven wordt. C# hoor ik je denken, dat kan toch niet want dat hele blockchain gebeuren gebeurt toch in C++? Juistem, dat kan sinds een paar weken dus wel want hun hebben het omgezet. En ipv dat we nu een paar duizend goede C++ programmeurs hebben die altijd bezet zijn, hebben we straks enkele miljoenen C# programmeurs die allemaal wel bij een bedrijf werken.
Stratis biedt sidechains aan gekoppeld op het Stratis blockchain. Bedrijven kunnen een sidechain nemen en hun eigen (d)apps schrijven voor hun netwerk. ETH (die jij de hemel in prijst) gooit al hun dapps gewoon lekker op hun eigen blockchain. Dat zal over een aantal jaar een feestje zijn al je een complete SAN moet kopen om alleen al de blockchain van ETH te kunnen onderhouden.
Stratis maakt ook Breeze. Een C# wallet die gebruik gaat maken van nTumbblebit. Een anoniem trustless mixing systeem/wallet voor BTC. Ze gaan ook een trustless en decentralised soort Shapeshift bouwen. En nog veel meer eigenlijk, maar daar kom je wel achter als je je er eens in zou verdiepen ipv te roepen dat een geregistreerd bedrijf waarin de leden met naam en toenaam gewoon bekend zijn deelnemen aan een piramidesysteem (is dat geen smaad wat jij doet? Is dat ook niet strafbaar?).
Hier heb je een whitepaper van ze in normale mensentaal. Leest goed weg en misschien begrijp je dan wat Stratis is en waarom de prijs van nu nog maar een schijntje is van wat het gaat worden. https://t.co/gm57EYssEC?amp=1 (sorry, is een Twitter link).
De enige reden dat je ETH, Dash, Doge etc kiest is omdat iedereen daarin gaat zitten als ze geen zin hebben zich te verdiepen in crypto, maar wel centjes willen verdienen. ETH heeft nieuwe programmeertaal en is moeilijk te leren. Dus dat er flaws uitkomen in de toekomst kan je bijna donder op zeggen. Dat is al gebeurd en dat gaat vast nog gebeuren ook. Maar daar maalt Vitalek voorlopig niet om.
Stratis is hetzelfde principe als ETH, maar dan in C# en met sidechains, dus geen bloaded blockchain. Ook is Stratis PoS en niet PoW (ok dat gaat veranderen bij ETH). En een laatste, Stratis heeft een BTC Core dev aan boord ala Nicolas Dorier. En lees zijn bevindingen maar eens over Stratis, Breeze en nStratis.
Tot zover de berichtgeving over de "get rich scheme" Stratis. Misschien de volgende keer beter vediepen?
Velen malen dank voor deze onderbouwing, denk dat velen van ons er erg blij mij zijn
(Staat overigens al tientallen paginas terug deze post maar ik moest hem over terugzoeken om je persoonlijk te bedanken)
Verwijderd
Idd. Het is gewoon allemaal rood vlees in de arena en met geld heen en weer klotsen. Eigenlijk valt nu op 90% wel winst te maken. Nog even dansen, totdat iemand de muziek weer even uitzet. Het feest kan niet blijven duren, al denk ik dat we ergens aan het begin van het feestje zitten.RvV schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:39:
Het lijkt niet eens echt uit te maken wat je koopt. Zelfs NLG en FTC gaan langzaam omhoog. Ik heb meer het gevoel dat mensen ineens op de altcoins springen omdat iedereen wel 10x zijn inleg wilt verdubbelen.
Ahhh... what to do

Ook dat maar de spaarrentes liggen op dit moment zo laag dat ik merk dat mensen ook wel hierin willen stappen omdat het dan nog enigszins wat op kan leveren als nutteloos op een spaarrekening laten staan en ook makkelijker het risico nemen om wat te verliezen.RvV schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:39:
Het lijkt niet eens echt uit te maken wat je koopt. Zelfs NLG en FTC gaan langzaam omhoog. Ik heb meer het gevoel dat mensen ineens op de altcoins springen omdat iedereen wel 10x zijn inleg wilt verdubbelen.
Dat was ook onze reden om in de crypto te stappen. En met zulke rendementen moet ik de eerste bank nog tegen komen die hetzelfde bied.BzR schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:42:
[...]
Ook dat maar de spaarrentes liggen op dit moment zo laag dat ik merk dat mensen ook wel hierin willen stappen omdat het dan nog enigszins wat op kan leveren als nutteloos op een spaarrekening laten staan en ook makkelijker het risico nemen om wat te verliezen.
Over het algemeen komt er pas een flinke dip in de BTC of ETH als er een hele snelle stijging is geweest. Bijvoorbeeld de BTC die van 1750 naar 2750 ging in 1 week tijd. Dan volgt er altijd wel een flinke correctie. Nu sukkelt de BTC langzaam omhoog en dat kan heel lang zo doorgaan zonder een correctie. Pas wanneer het heel snel heel hard gaat volgt er over het algemeen een flinke dip, gaat het langzaam omhoog gebeurt dat niet echt.Ninjetsu NL schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:41:
maar ben aan het wachten op een dip van BTC, ETH of iets anders wat ik via IDeal kan kopen.
Dit blijft voor mij de hoofdreden. Ik heb te weinig zicht op alle technische ontwikkelingen, maar weet wel dat aan het einde van het jaar het meer dan 1% zal opleveren, dus dan is het voor mij een goede investering.BzR schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:42:
[...]
Ook dat maar de spaarrentes liggen op dit moment zo laag dat ik merk dat mensen ook wel hierin willen stappen omdat het dan nog enigszins wat op kan leveren als nutteloos op een spaarrekening laten staan en ook makkelijker het risico nemen om wat te verliezen.
En als het zaakje ploft heb ik in ieder geval een beetje leren handelen (of dus juist niet
Zou prima kunnen dat altcoins weer ploffen en iedereen vlucht naar BTC. Hoewel fiat ook mogelijk is nu China dat weer toestaat.
[ Voor 8% gewijzigd door Rookert25 op 03-06-2017 11:46 ]
Aardig dipje toen er wat sell orders getriggerd werden, maar nu weer dik boven de €10.Lasteraar schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 10:50:
Bam, stratis door de 10 euro grens......
Poloniex account aanmaken, BTC overmaken en Stratis kopen.EnderQ schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:48:
Zijn er nog andere betrouwbare bronnen om stratis te kopen? Ik gebruik litebit.eu en anycoin.eu? mijn limiet gaat maandag pas weer omhoog. Anders maar geduld hebben.
Goh, dit ben ik zelf nadat ik zag dat Stratis op $6,50 stond.MacorgaZ schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 02:19:
Stratis is lekker gegaan vandaag, lekker voor de mensen die daarin geld hebben, congratz!
Achteraf.....
Bambu Lab P1S Combo
Voor mij dus ook precies hetzelfde, ik probeer wel wat van de ontwikkelingen te volgen en daar komt bij dat ik het ook wel leuk vind. Nu ben je ook meer zelf in controle als een bank of pensioenfonds die in fondsen speculeert waar je geen weet van hebt wat het voor jou gaat opleveren.Rookert25 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:45:
[...]
Dit blijft voor mij de hoofdreden. Ik heb te weinig zicht op alle technische ontwikkelingen, maar weet wel dat aan het einde van het jaar het meer dan 1% zal opleveren, dus dan is het voor mij een goede investering.
En als het zaakje ploft heb ik in ieder geval een beetje leren handelen (of dus juist niet)
Zou prima kunnen dat altcoins weer ploffen en iedereen vlucht naar BTC. Hoewel fiat ook mogelijk is nu China dat weer toestaat.
Bankrente is tegenwoordig bijna niets, 0.15% bij de Rabobank.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Eth: https://etherscan.io/tx/0...71f0d7c8d69fdb24ff94934de
Btc: https://blockchain.info/a...XHv2fEyvuBH71wmxLFGZMQBKk
Heb bij btc de hoogste fee er aan gehangen via de ledger. Ze zien er ook confirmed uit, maar op mijn poloniex account is het nog niet zichtbaar. Komt dat omdat poloniex traag synct?
Heel leuk al die enthousiasme. Maar heb je ook al eens bedacht dat je investering 0 euro kan opleveren zeker bij dit soort alt coins. Krijg je dat ook bij de Rabobank?Zhou schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:56:
DGB vandaag de hoogste volume in Polo. Het gaat goed.![]()
Bankrente is tegenwoordig bijna niets, 0.15% bij de Rabobank.
https://poloniex.freshdes...6427-where-is-my-deposit-GrazendeKoe schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:57:
Net deze twee tx gemaakt vanaf mijn ledger nano s naar poloniex:
Eth: https://etherscan.io/tx/0...71f0d7c8d69fdb24ff94934de
Btc: https://blockchain.info/a...XHv2fEyvuBH71wmxLFGZMQBKk
Heb bij btc de hoogste fee er aan gehangen via de ledger. Ze zien er ook confirmed uit, maar op mijn poloniex account is het nog niet zichtbaar. Komt dat omdat poloniex traag synct?
Je deposit zou in ieder geval al op je history zichtbaar moeten zijn:
https://poloniex.com/depositHistory
Verwijderd
De enige manier om nu 0 euro te maken is als je al je coins per ongeluk naar een verkeerd withdrawal adres stuurtMirved schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:59:
[...]
Heel leuk al die enthousiasme. Maar heb je ook al eens bedacht dat je investering 0 euro kan opleveren zeker bij dit soort alt coins. Krijg je dat ook bij de Rabobank?
Of de coin stopt, je vermogen wegvalt door crash etcVerwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:01:
[...]
De enige manier om nu 0 euro te maken is als je al je coins per ongeluk naar een verkeerd withdrawal adres stuurt
3x op 2 dagen tijd, 8x op 5 dagen tijd!
Zieke shit
https://bitcointalk.org/index.php?topic=588413.0Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:01:
[...]
De enige manier om nu 0 euro te maken is als je al je coins per ongeluk naar een verkeerd withdrawal adres stuurt
lijst van alle coins die al dood zijn.
Verwijderd
Ja kijk eens naar de marketcap. De enige idioten die daar hun geld verloren hebben zijn de hobbydevcoiners zelf ws. Een vliegtuig dat niet is gaan vliegen kan ook niet neerstorten, dat heeft gewoon nooit gevlogen.Mirved schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:03:
[...]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=588413.0
Market Capmultipasser schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:03:
https://coinmarketcap.com/assets/supernet-unity/ Deze is hier niet voobij bekomen?
3x op 2 dagen tijd, 8x op 5 dagen tijd!
Zieke shit
$27,719,307
Volume (24h)
$36,926
36k. DIt kan in handen zijn van 1 whale... Als je instapt met een paar duizend, dan stapt hij meteen uit.
Voor day-to-day traden van kleine bedragen prima, maar niet HODLen.
"Secrets are only secrets if they are secret."
Joa het kan dat de Rabobank ineens ermee stopt hé en dat wordt dan ook een hoop hoofdpijn, of ze zeggen: beste klanten, we hebben voor de lol besloten alle tegoeden te bevriezen, ajus.Mirved schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:59:
[...]
Heel leuk al die enthousiasme. Maar heb je ook al eens bedacht dat je investering 0 euro kan opleveren zeker bij dit soort alt coins. Krijg je dat ook bij de Rabobank?
Gebeurt niet bij cryptocurrencies
Uiteraard! Maar ik zet niet alles op roodMirved schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:59:
[...]
is dit een grap of moet ik hier echt serieus op ingaan?LopendeVogel schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:08:
[...]
Joa het kan dat de Rabobank ineens ermee stopt hé en dat wordt dan ook een hoop hoofdpijn, of ze zeggen: beste klanten, we hebben voor de lol besloten alle tegoeden te bevriezen, ajus.
Gebeurt niet bij cryptocurrencies
Kijk eens naar een coin marketcap uit het verleden en tel hoeveel je er niet kent:Rookert25 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 09:52:
Zijn er munten die door de US$ 10 grens zijn gegaan en toen weer keihard op hun muil zijn gegaan?
https://coinmarketcap.com/historical/20131201/
Hij heeft ergens wel gelijk. Dat is toch het hele idee achter crypto currenciesMirved schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:10:
[...]
is dit een grap of moet ik hier echt serieus op ingaan?
Eerste artikel wat ik vond op Google, over populaire altcoins van 3 jaar geleden:Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:05:
[...]
Ja kijk eens naar de marketcap. De enige idioten die daar hun geld verloren hebben zijn de hobbydevcoiners zelf ws. Een vliegtuig dat niet is gaan vliegen kan ook niet neerstorten, dat heeft gewoon nooit gevlogen.
https://www.theguardian.c...ture-currency-investments
Bijna alle genoemde altcoins zijn nog maar een fractie waard ten opzichte van drie jaar geleden, als je ze uberhaupt nog kunt verhandelen op de grootste exchanges.
Ik heb het gevoel dat mensen massaal hun geld inzetten op bepaalde coins in de hoop er snel 10/20/30x hun inzet uit te halen, maar vergeten dat veel van deze munten gebakken lucht zijn die van de een op de andere dag hun waarde kunnen verliezen
Net als dat jouw reactie een grap was, is mijn reactie uiteraard een grap terug (met een beetje waarheid erin uiteraard)Mirved schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:10:
[...]
is dit een grap of moet ik hier echt serieus op ingaan?
[ Voor 7% gewijzigd door LopendeVogel op 03-06-2017 12:14 ]
Daar ben ik niet bang voor, bij mij is het totaal 50% BTC en 50% altcoins. Als ik bang zou zijn dan ben ik er nooit aan crypto begonnen.Mirved schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:59:
[...]
De BTC leen ik uit voor 0.15-0.30% per dag, hoezo Rabobank?
De btc wallet op mijn pc schem geeft aan: "To begin, connect and unlock your ledger wallet". Dat heb ik al gedaan en doe het in de volgorde zoals de website van ledger zegt.
Iemand anders dit probleem ook al eens gehad?
Lees je eens in over het garantiestelsel. Daarnaast heeft een bank natuurlijk verplichtingen en kan niet zo maar zijn deuren sluiten. Wat is waarschijnlijker een of andere anonieme chain uit oos europa offline gaat of een miljarden bedrijf met 100.000 werknemers?Janpietertje89 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:12:
[...]
Hij heeft ergens wel gelijk. Dat is toch het hele idee achter crypto currenciesGeen invloed van overheden/instituties!
Als dit het niveau is van mensen die in crypto stappen dan voorzie ik dat een nieuwe crash zoals in 2013 er alweer op korte termijn aan zit te komen.
Zet de browser support toggle op je Ledger eens andersom.GrazendeKoe schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:16:
Nouja zeg ik kan mijn btc wallet niet openen van mijn ledger nano s. Ik plug de ledger, voer pin in, start op ledger de btc app en start vervolgens op mijn pc via chrome de btc wallet.
De btc wallet op mijn pc schem geeft aan: "To begin, connect and unlock your ledger wallet". Dat heb ik al gedaan en doe het in de volgorde zoals de website van ledger zegt.
In de bitcoin app op de ledger? Dat heb ik inderdaad al geprobeerd op zowel browser support on als off. Beiden levert niets op. Ik kijk hier raar van op..DaCoTa schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:17:
[...]
Zet de browser support toggle op je Ledger eens andersom.
Dit al geprobeerd?GrazendeKoe schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:16:
Nouja zeg ik kan mijn btc wallet niet openen van mijn ledger nano s. Ik plug de ledger, voer pin in, start op ledger de btc app en start vervolgens op mijn pc via chrome de btc wallet.
http://support.ledgerwall...cs/nano-s-troubleshooting
Lees je eens in over het garantiestelsel.LopendeVogel schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:14:
[...]
Net als dat jouw reactie een grap was, is mijn reactie uiteraard een grap terug (met een beetje waarheid erin uiteraard)
https://coinmarketcap.com/historical/20131201/ stel je had in 2013 voor 100 euro aan Megacoin gekocht dan heb je nu nog 2 euro
En ik durf er 1 week mining op te zetten dat ik er eerder in gestapt ben dan jou. Laten we niet op die toer gaan, oké jij ziet niks in de cryptocurrencies, wel in de Rabobank.. Er zal hier vast wel een Rabobank topic zijn om te speculeren over rente stijgingen van 50 - 100% in de plus. Met je opmerking: ''als dit het niveau is van mensen..''Mirved schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:16:
[...]
Lees je eens in over het garantiestelsel. Daarnaast heeft een bank natuurlijk verplichtingen en kan niet zo maar zijn deuren sluiten. Wat is waarschijnlijker een of andere anonieme chain uit oos europa offline gaat of een miljarden bedrijf met 100.000 werknemers?
Als dit het niveau is van mensen die in crypto stappen dan voorzie ik dat een nieuwe crash zoals in 2013 er alweer op korte termijn aan zit te komen.
Het kan zijn dat een team achter een coin besluit ermee te stoppen, gevolg: een ander team neemt het over. Dit zal niet snel gebeuren met coins die geen waarden hebben uiteraard.
En je 2e bericht...
Ja als mensen verwachten nu een coin te kopen, er niet meer naar om te kijken en denken over 5 jaar een multimiljonair te zijn, dan slaan ze de plank flink mis.
Net als dat mensen denken te kunnen rentenieren met 200 euro op de bank, dat gaat hem niet worden.
[ Voor 11% gewijzigd door LopendeVogel op 03-06-2017 12:22 ]
Wel een hoop junk coins. Je kon toen zelf een coin uitbrengen. Wie kan een Tweakers coin genereren?Mirved schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:03:
[...]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=588413.0
Hij heeft natuurlijk wel een punt dat de Nederlandse overheid tot €100.000 garant staat. Bij je cryptocoins is nihil. Het is daarom vrijwel zeker feit dat je inleg bij de Rabobank tot 100k niet verdampt, terwijl die bij cryptovaluta anders is.LopendeVogel schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:21:
[...]
En ik durf er 1 week mining op te zetten dat ik er eerder in gestapt ben dan jou. Laten we niet op die toer gaan, oké jij ziet niks in de cryptocurrencies, wel in de Rabobank.. Er zal hier vast wel een Rabobank topic zijn om te speculeren over rente stijgingen van 50 - 100% in de plus. Met je opmerking: ''als dit het niveau is van mensen..''
Het kan zijn dat een team achter een coin besluit ermee te stoppen, gevolg: een ander team neemt het over. Dit zal niet snel gebeuren met coins die geen waarden hebben uiteraard.
En je 2e bericht...
Ja als mensen verwachten nu een coin te kopen, er niet meer naar om te kijken en denken over 5 jaar een multimiljonair te zijn, dan slaan ze de plank flink mis.
Net als dat mensen denken te kunnen rentenieren met 200 euro op de bank, dat gaat hem niet worden.
De upside van cryptocoins is natuurlijk wel onmiskenbaar, daarom is spreiden voor mij een goede reden.
Hier eigenlijk geen tijd aan besteden. Gisteren heb ik nog met een collega over gehad. Hij vond Bitcoin gebakken lucht, hij wilde misschien de DELA spaarverzekering nemen voor 2,75% rente per jaar.LopendeVogel schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:21:
[...]
En je 2e bericht...

https://www.aeternity.com/technology
Ja maar wat moet men met die informatie? We zitten niet hier omdat we cryptocurrencie niet begrijpen en er niks mee vandoen willen hebben.. Indien dat zo was zaten we wel massaal in een Rabobank topic, helaas, niemand hier is geïnteresseerd in de Rabobank.Rookert25 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:24:
[...]
Hij heeft natuurlijk wel een punt dat de Nederlandse overheid tot €100.000 garant staat. Bij je cryptocoins is nihil. Het is daarom vrijwel zeker feit dat je inleg bij de Rabobank tot 100k niet verdampt, terwijl die bij cryptovaluta anders is.
De upside van cryptocoins is natuurlijk wel onmiskenbaar, daarom is spreiden voor mij een goede reden.
Het is niet erg hoor dat hier af en toe een azijnpieser komt, maar wat je ermee moet? Ik zou het niet weten.
Nee i know, helaas zit dat in mijn systeem: indien iemand een reactie op mij geeft, geef ik er 1 terug, ik ga niet snel mensen bewust negeren, hoe dom zijn/haar uitspraken ook zijn.Zhou schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:26:
[...]
Hier eigenlijk geen tijd aan besteden. Gisteren heb ik nog met een collega over gehad. Hij vond Bitcoin gebakken lucht, hij wilde misschien de DELA spaarverzekering nemen voor 2,75% rente per jaar.
Haha ja zijn keuze om dat te doen. Niemand zit hier lijkt mij om mensen over te halen om van de Rabobank (of DELA) naar BTC over te stappen, iedereen hier geeft elkaar aan voorzichtig te zijn in de cryptowereld.
[ Voor 29% gewijzigd door LopendeVogel op 03-06-2017 12:29 ]
Kerel ik zeg helemaal niet dat crypto niks wordt. Heb zelf een flinke portfolio. Ik zie hier alleen domme claims van "beter dan Rabobank" terwijl je dat totaal niet kunt vergelijken. Daarnaast zie ik hier mensen allemaal gokken op de meest obscure coins. Dit heb ik ook allemaal al gezien in 2013 en toen daarnaar een hoop gejank dat crypto oplichting was en hoeveel geld mensen wel niet verloren waren. Mensen zijn hier bezig als of je gegarandeerd geldt gaat verdienen en je geen risico loopt. Dat is natuurlijk bullshit. Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat al deze coins een succes worden en dan moeten er ook altijd mensen zijn die de pineut zijn. Erg veel mensen hier geloven dat het hun nooit overkomt maar het is eigenlijk maar een matter of time.LopendeVogel schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:21:
[...]
En ik durf er 1 week mining op te zetten dat ik er eerder in gestapt ben dan jou. Laten we niet op die toer gaan, oké jij ziet niks in de cryptocurrencies, wel in de Rabobank.. Er zal hier vast wel een Rabobank topic zijn om te speculeren over rente stijgingen van 50 - 100% in de plus. Met je opmerking: ''als dit het niveau is van mensen..''
Dat jij een kritische reactie meteen als een aanval ziet op alle crpyto geeft wel weer hoe je er in zit.
Stabiliteit?stok schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:11:
Het volume ETH dat verhandeld wordt op Kraken is weinig meer van over. Idem BTC eigenlijk. Idee over oorzaak?
Toch goed dat ze even uitrusten voor de volgende jump?
Daarom gaan Altcoins nu goed. Mensen houden zich daar even mee bezig.
De winsten gaan binnenkort weer naar BTC/ETH. En dan gaat het volume weer omhoog.
[ Voor 21% gewijzigd door multipasser op 03-06-2017 12:29 ]
Volgens mij van HEEL tijdelijke duur ;PFire69 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:25:
Stratis en Waves 'crashen'...
De meeste mensen deugen!
Mooi moment om bij te kopen. Niet inkakkenFire69 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:25:
Stratis en Waves 'crashen'...
YouTube: #37 DAG 2 GOUD-DROOG CHALLENGE | INKAKKEN IS BIJPAKKEN!🏆
Verwijderd
Omdat de horde nieuw kapitaal achter dubbele cijfers aanrent. Het voelt toch anders om 1 stuk te kopen van iets dat 2000 euro kost dan een paar duizend voor iets wat maar paar cent kosten. Psychologisch gezien denkt men dat er dan ook meer potentieel inzet.....wat als de 2 cent nu 100 euro waard wordt...<< en meer van dat soort kwarkgedachtenmultipasser schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:29:
[...]
Stabiliteit?
Toch goed dat ze even uitrusten voor de volgende jump?
Daarom gaan Altcoins nu goed. Mensen houden zich daar even mee bezig.
De winsten gaan binnenkort weer naar BTC/ETH. En dan gaat het volume weer omhoog.

Toch erg mooie stijgingspercentages van Stratis de afgelopen 2 maanden
Ja.Tremio schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:32:
Ik lees hier verhalen dat coins gebakken lucht zijn, maar bij Stratis zit er toch een bedrijf achter met een bepaalde strategie en techniek die ze aan bedrijven verkopen?
Hoe kun je anders met deze koersschommelingen zelf het aantal btc uitrekenen wat je kan kopen met 3,84735751 eth?
Bizarre percentages zeg... Door dit soort dingen wordt het aantrekkelijk om alsnog in Stratis etc. in te stappen, maar ik geloof niet dat iets met zo'n enorme koersstijging nóg verder groeit.Jostariza schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:32:
Toch erg mooie stijgingspercentages van Stratis de afgelopen 2 maanden. Ik vraag me toch echt af waar dit op gaat houden.
Wat moeten we met die informatie? jij begint domme dingen te roepen dat je bij een bank zo maar al je geld kwijt kunt zijn. Blijkbaar mogen we alleen maar positieve dingen over crypto hier zeggen en de misinformatie die jij hier verspreid mag niet tegen gesproken worden.LopendeVogel schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:26:
[...]
Ja maar wat moet men met die informatie? We zitten niet hier omdat we cryptocurrencie niet begrijpen en er niks mee vandoen willen hebben.. Indien dat zo was zaten we wel massaal in een Rabobank topic, helaas, niemand hier is geïnteresseerd in de Rabobank.
Het is niet erg hoor dat hier af en toe een azijnpieser komt, maar wat je ermee moet? Ik zou het niet weten.
[...]
Nee i know, helaas zit dat in mijn systeem: indien iemand een reactie op mij geeft, geef ik er 1 terug, ik ga niet snel mensen bewust negeren, hoe dom zijn/haar uitspraken ook zijn.
Haha ja zijn keuze om dat te doen. Niemand zit hier lijkt mij om mensen over te halen om van de Rabobank (of DELA) naar BTC over te stappen, iedereen hier geeft elkaar aan voorzichtig te zijn in de cryptowereld.
Ja.. Aan Microsoft
https://stratisplatform.c..._into_azure_baas_program/
Ach.. Microsoft..
We see this as first step towards a deeper integration and partnership with Microsoft in the BaaS arena. Being a company that specifically develops tools for the Microsoft ecosystem, it’s only natural that we integrate as tightly as possible with their platform offerings. This undoubtedly will provide greater visibility for our projects and serve to showcase the multiple functionalities that Stratis Platform can offer.
Chris Trew, CEO, Stratis
[ Voor 46% gewijzigd door Lasteraar op 03-06-2017 12:35 ]
Je klikt bij je sell-dingetjes daarboven op je "You have" waarde en klaar?GrazendeKoe schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:33:
Ik wil een totaal van 3,84735751 eth omzetten naar btc op Poloniex. Het moet toch mogelijk zijn dat aantal eth in te vullen en dat ie zelf uitrekent op hoeveel btc je dan recht hebt? Ik loop er nu al even mee aan te pieren maar ik kom er niet uit.
Hoe kun je anders met deze koersschommelingen zelf het aantal btc uitrekenen wat je kan kopen met 3,84735751 eth?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Je bevestigt exact wat ik zei, neem mijn post verder alsjeblieft een knipoog.
Dat klopt, ware het niet dat mijn broertje een ongeveer een halve eth in mijn account heeft. Dus als ik die halve eth van mijn totaal aftrek en dat getal invoer in het vak 'amount' komt er als uitkomst in vak 'total' te staan: NaN. Dus volgens mij gaat er daar dan iets niet goed. Moet daar niet gewoon een x aantal btc komen te staan?MAX3400 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:35:
LTC staat ook alweer een maand te sudderen op een laag vuurtje; niet dat ik er meteen geld in zou steken maar veel lager kan het bijna niet gaan.
[...]
Je klikt bij je sell-dingetjes daarboven op je "You have" waarde en klaar?
[ Voor 4% gewijzigd door GrazendeKoe op 03-06-2017 12:38 ]
Er is hier vanochtend nog een lange post over Stratis gequote.
Als je mijn post nog eens zou lezen zou je zien dat ik zei dat veel coins gebakken lucht zijn. Ik zie hier om de zoveel tijd wel weer een oneliner voorbij komen met een linkje naar coinmarketcap waarin een munt met zoveel % de lucht in is geschoten met de vraag "wat vinden jullie hier van", negen van de tien keer zijn dat de coins die alleen gebruikt worden voor P&D's.Tremio schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:32:
Ik lees hier verhalen dat coins gebakken lucht zijn, maar bij Stratis zit er toch een bedrijf achter met een bepaalde strategie en techniek die ze aan bedrijven verkopen?
Natuurlijk zijn er coins waarbij er echt een gedachte achter zit en die in de toekomst ook echt wat waard kunnen zijn (zoals Stratis), dat deze coins vervolgens met 600% stijgen in een paar dagen en of dat gerechtvaardigd is laat ik even buiten beschouwing.
kleine 2 weken terug LTC nog op 17 Euro gekocht, en op 20 en 21 leuke ritjes mee gehad verkoopt zo rond de +/-25 elke keerMAX3400 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:35:
LTC staat ook alweer een maand te sudderen op een laag vuurtje; niet dat ik er meteen geld in zou steken maar veel lager kan het bijna niet gaan.
[...]
Je klikt bij je sell-dingetjes daarboven op je "You have" waarde en klaar?
Verwijderd
Niet alleen maar lucht. Maar ook mist, damp en rook.De koerswinsten slaan iig nergens op. Heeft niets met de waarde van het onderliggende te maken. Ik zou het niet allemaal proberen te rationaliseren maar gewoon graaien nu het kan.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2017 12:40 ]
Mijn idee was om voor de lange termijn te gaan, en het gewoon aan te zien, mijn gevoel zegt weer dat als het zo hard stijgt er ongetwijfeld ook een val naar beneden zal komen
[ Voor 20% gewijzigd door Inverted_World op 03-06-2017 12:42 ]
Of je moet genoeg nemen met een verdubbeling binnen 4 dagen en je winst pakken, of een dag wachten en misschien wachten op een crash. Wij weten niet wat er gaat gebeuren. Wat ik in dit geval zou doen, is lekker je winst pakken of 80% van DBG en Strat verkopen. Dan heb je ook je investering + deel winst eruit, en mocht het verder stijgen pik je dat ook mee. Mocht het dalen, jammer maar heb je wel je winst geborgd.Inverted_World schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:39:
Toch wel lastig hoor als nieuweling, 3000 dgb / 50 strat, investering ruim verdubbeld in 4 dagen. Twijfel meteen wat te doen, ik ben tenslotte alleen bekend met de stijgende lijn tot nu toe. Zien jullie 1 van beiden bijvoorbeeld in korte termijn in elkaar zakken? Ik zag hierboven ook al een post over het inruilen van dgb voor strat. Lastig lastig!
Nee je hoeft hier niet alleen maar positieve dingen te roepen, waar zeg ik dat?Mirved schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:34:
[...]
Wat moeten we met die informatie? jij begint domme dingen te roepen dat je bij een bank zo maar al je geld kwijt kunt zijn. Blijkbaar mogen we alleen maar positieve dingen over crypto hier zeggen en de misinformatie die jij hier verspreid mag niet tegen gesproken worden.
Alleen elke keer weer dat vergelijken met een doorsnee bank (zoals de Rabobank), ja wat moet je daar mee? Er komt hier wel vaker spontaan een verdwaalde tweaker die dat roept.. Zoals iemand anders al zei, had ik daar beter gewoon helemaal niet op moeten reageren.. Bij deze stop ik er dan ook mee, zonde van dit topic.
Gewoon naar buiten lopen en bakkie gaan drinken met dit hitje:Inverted_World schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:39:
Toch wel lastig hoor als nieuweling, 3000 dgb / 50 strat, investering ruim verdubbeld in 4 dagen. Twijfel meteen wat te doen, ik ben tenslotte alleen bekend met de stijgende lijn tot nu toe. Zien jullie 1 van beiden bijvoorbeeld in korte termijn in elkaar zakken? Ik zag hierboven ook al een post over het inruilen van dgb voor strat. Lastig lastig!
Mijn idee was om voor de lange termijn te gaan, en het gewoon aan te zien, mijn gevoel zegt weer dat als het zo hard stijgt er ongetwijfeld ook een val naar beneden zal komen
YouTube: DJ Khaled "All I Do Is Win" feat. Ludacris, Rick Ross, T-P...
Het is alleen lastig als je het geld niet kan missen. Of je zet een stop-loss op je coins. Het is net zo lastig als dat je 6x op rood wedt in het casino en 6x hebt gewonnen en nu voor de zevende keer iets moet gaan beslissen.
STRAT heeft nu in 10 uur 2x een dip gehad van dik 10%. Die dip kan ook 25% zijn om bepaalde redenen. En nooit meer opkrabbelen. Vraag/aanbod. Aliens. Vlinders in de bloesem in Peru.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Je initiële investering eruit halen door om te zetten naar fiat en de rest laten staan. Dan kun je het lekker wegzetten hoef je er ook niet meer naar te kijken HODL!Inverted_World schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:39:
Mijn idee was om voor de lange termijn te gaan, en het gewoon aan te zien, mijn gevoel zegt weer dat als het zo hard stijgt er ongetwijfeld ook een vak naar beneden zal komen
Maar goed dat is afhankelijk van je doel!
Klopt, vandaar ook vaker mijn advies om even op bitcointalk de coin te bekijken, daar wordt direct door forumgebruikers aangegeven of er een giga premine is en etc.Nickr92 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:37:
[...]
Als je mijn post nog eens zou lezen zou je zien dat ik zei dat veel coins gebakken lucht zijn. Ik zie hier om de zoveel tijd wel weer een oneliner voorbij komen met een linkje naar coinmarketcap waarin een munt met zoveel % de lucht in is geschoten met de vraag "wat vinden jullie hier van", negen van de tien keer zijn dat de coins die alleen gebruikt worden voor P&D's.
Natuurlijk zijn er coins waarbij er echt een gedachte achter zit en die in de toekomst ook echt wat waard kunnen zijn (zoals Stratis), dat deze coins vervolgens met 600% stijgen in een paar dagen en of dat gerechtvaardigd is laat ik even buiten beschouwing.
Indien je een ''onbekende'' coin plots keihard ziet stijgen, check dan even of er een grote premine aanwezig is. Indien dat zo is kan je er wel een dubbeltje op zetten dat deze premine flink gedumpt zal worden. Veel pumps worden dan ook door de dev, of het team van de dev veroorzaakt (de rest zal de pump overnemen, de dev zal de dump doen).
Niet dat het met alle premines zal gebeuren, maar zo kan je de boel wel een beetje inschatten alvorens je een verkeerde ''investering'' doet.
Het feit dat je opeens begint te zeggen dat ik maar naar "een rabobank topic" moet gaan en dat ik een azijnpisser ben. Dat ik door een comment te schrijven blijkbaar anti crypto bent etc. Lees je eigen reacties maar even terug.LopendeVogel schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:42:
[...]
Nee je hoeft hier niet alleen maar positieve dingen te roepen, waar zeg ik dat?
Verwijderd
Ik ben ook een echte beginner.Orangelights23 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:42:
[...]
Of je moet genoeg nemen met een verdubbeling binnen 4 dagen en je winst pakken, of een dag wachten en misschien wachten op een crash. Wij weten niet wat er gaat gebeuren. Wat ik in dit geval zou doen, is lekker je winst pakken of 80% van DBG en Strat verkopen. Dan heb je ook je investering + deel winst eruit, en mocht het verder stijgen pik je dat ook mee. Mocht het dalen, jammer maar heb je wel je winst geborgd.
Ben een paar dagen geleden begonnen met een inleg die ik kan verliezen en daar niet meer als een week pijn van zou hebben.
Waarom begonnen? Ik zag / zie gouden bergen
Nu heb ik wat mensen in mijn omgeving die heel enthousiast zijn over Stratis. En daar veel argumenten voor hebben waarom. Ik geloof het. Ik ben ermee begonnen en inmiddels met goede resultaten.
Verkopen denk ik nog niet aan. Ik wacht toch serieus richting einde van het jaar gezien dat de verwachting dat het er nog genoeg op het programma staat betreft Stratis en ik erg benieuwd ben wat dat met de waarde gaat doen.
Verdampt de winst. Jammer dan. Maar voor hetzelfde geld staat het over een jaar op 25,- , 100, of ?? euro..
25 of 100?Lasteraar schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:51:
[...]
Verdampt de winst. Jammer dan. Maar voor hetzelfde geld staat het over een jaar op 25,- , 100, of ?? euro..
Heb je voor 10euro coins gekocht?
Ik denk dat je heus wel voor 100 a 200 kan testen.
Het is niet dat alles naar 0 gaat vliegen. Als je een slechte keuze maakt verlies je 20% a 30%.
Nog geen ramp. Maar heb je een goede die 10x of 20x doet wel een zeer mooie winst.
Verwijderd
Volgend jaar liggen we allemaal in een loopgraaf aan het oostfront. Hopelijk hebben ze daar 4g om de wallets in de gaten te houdenLasteraar schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:51:
[...]
Ik ben ook een echte beginner.
Ben een paar dagen geleden begonnen met een inleg die ik kan verliezen en daar niet meer als een week pijn van zou hebben.
Waarom begonnen? Ik zag / zie gouden bergen![]()
Nu heb ik wat mensen in mijn omgeving die heel enthousiast zijn over Stratis. En daar veel argumenten voor hebben waarom. Ik geloof het. Ik ben ermee begonnen en inmiddels met goede resultaten.
Verkopen denk ik nog niet aan. Ik wacht toch serieus richting einde van het jaar gezien dat de verwachting dat het er nog genoeg op het programma staat betreft Stratis en ik erg benieuwd ben wat dat met de waarde gaat doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2017 12:53 ]
Het is Casino verhaal begrijp ik, ondanks ik nooit naar een Casino zou gaan, en een investering zou ik nooit doen als ik het geld niet kan missen, dus in die zin is het niet lastig. Meer omdat ik niet bekend ben met zulk rendement, en de kansen dat dat blijft groeien.MAX3400 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:43:
[...]
Het is alleen lastig als je het geld niet kan missen. Of je zet een stop-loss op je coins. Het is net zo lastig als dat je 6x op rood wedt in het casino en 6x hebt gewonnen en nu voor de zevende keer iets moet gaan beslissen.
STRAT heeft nu in 10 uur 2x een dip gehad van dik 10%. Die dip kan ook 25% zijn om bepaalde redenen. En nooit meer opkrabbelen. Vraag/aanbod. Aliens. Vlinders in de bloesem in Peru.
Maar goed ik zie het nog even aan. Ik wil ook niet die vervelende newbie zijn die iedereen even vraagt om in zijn of haar glazen bol te kijken, overigens. Ik heb sowieso in STRAT redelijk wat vertrouwen aan de hand van het inlezen. In DGB iets minder, maar daar zit de afgelopen dagen het meeste rendement op.
55k Sia waiting for a mega jump!Cassius schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:30:
De toppen van strat, waves, dgb ... ik durf niet op die schuimkop te gaan staan. Sia eindelijk doorgebroken, hopen zij met hun petty stock gehalte ook een tuimeling kunnen maken. Ik wed er deze week op! Tweede kandidaat was Sys maar zonder currency/chain meerwaarde anders dan "een marketplace" worden die ik niet kan vinden ... Verder dode BTC kloon (grotendeels net als DGB, but hey zal je zien dat hij ook x3 doet).
Ik bedoel de waarde van één stratis op 25,-. Of hoger.multipasser schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 12:53:
[...]
25 of 100?
Heb je voor 10euro coins gekocht?
Ik denk dat je heus wel voor 100 a 200 kan testen.
Het is niet dat alles naar 0 gaat vliegen. Als je een slechte keuze maakt verlies je 20% a 30%.
Nog geen ramp. Maar heb je een goede die 10x of 20x doet wel een zeer mooie winst.
Dit word ergens anders ingefluisterd:
Mocht het echt zo zijn ... 50,-... Of van mij part 35 , of 25. Dat zijn leuke getallen. Zeker wanneer je (een paar?) duizend Stratis in je wallet hebt zitten.ze hebben 17 miljoen dollar opgehaald bij investeerders en het team wordt verdubbeld.
In de Slack van Stratis zijn dit soort vragen wel beantwoord de afgelopen tijd** edit: de vraag was, hoe zie jij Stratis over een jaar van nu **
Ondertussen schiet het maar omhoog en is iedereen een fan geworden. Top 4 is mogelijk dit jaar, zeg 8 miljard marketcap. Dan zou de koers op rond de 50 euro liggen.
Moeilijk dit. Ik blijf zitten en bekijk het voorlopig lekker aan. Volgens Chris van Stratis zitten ze pas in de eerste versnelling.
Elke dump bounced keihard terug omhoog, dat is ongekend.
[ Voor 26% gewijzigd door Lasteraar op 03-06-2017 12:57 ]
Dit topic is gesloten.
~[font=,24]LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks.
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om