Interessant maar dit maakt mij al weer misselijk:
Intel continues to work with press on using real applications for evaluating performance, to produce pieces such as this one from PCPerspective.
dat was zulke troep.....hopelijk is het deze keer wel fatsoenlijk en eerlijk. En anders hebben we tegenwoordig wel sites die er op in gaan zoals GamersNexus. Die doen het overigens ook bij AMD de test over streaming op de slow preset van AMD's 12 core tegen de 9900K hebben ze ook besproken en dat ze het een hele slechte test vonden.
Edit: Dit artiekel ging over iets anders. Ik haalde Principled Technologies en PCPer even door de war

stom van mij
Intel's secret sauce
Intel's secret sauce is not a single ingredient. Rather, it is the six pillars of innovation - process, architecture, memory, interconnect, security, and software - that the company laid out at last year's Intel Architecture Day. Intel is uniquely positioned, given our assets, to to deliver leadership products leveraging these six pillars.
Security als pillar???

dan moeten ze daar wel even wat werk gaan verzetten want dat gaat de laatste jaren niet goed.
Evenals Proces Architecture. 14nm is echt super voor een 14nm proces door de doorontwikkeling maar 10nm.... well we all know how that is going....
Ook mooi om te zien hoe intel medewerkers er over denken. Sommige gaven nog erger af op die uitspraken dan ik. Dat zegt dan ook wel genoeg. En ze hebben ook gelijk ze hebben het te veel laten versloffen was opzich niet nodig geweest als er op tijd aan de bel was getrokken dat 10nm gewoon niet wilde. Misschien hadden ze eerder moeten beslissen Sunny Cove ook voor 14nm klaar te maken (maar dit hebben ze ook al toe gegeven dat ze dat in de toekomst anders gaan doen).
Software, one of the six pillars, has long been an unheralded Intel advantage. A key piece of our company's competitive strategy is to highlight our software smarts vis-à-vis AMD. Intel-designed software or software code contributions - which can touch everything from the Linux kernel to Adobe Lightroom - can capitalize on unique features in Intel architecture.
These often under-the-hood software assets differentiate Intel from AMD and can deliver a better experience to end users and customers. One metric of Intel's software strength: Our company's 15,000 software developers. That number is more than all of AMD's employees.
A final but essential point that Intel's competitive team underscores is that Intel versus AMD is not just a chip-to-chip matchup. Intel's unique strengths lie in the unequalled breadth of our overall portfolio across business, mobile, desktop, gaming-as well as platform advantages including Optane memory, WiFi, Thunderbolt, Turbo Boost 2.0, and other technologies.
En ondanks alle software optimalisaties komt AMD bij heel veel tests akelig dichtbij.... voor AMD is er ook nog steeds meer low hanging fruit qua software optimalisatie. Dus hoe lang behoud je daar een groot voordeel? dat voordeel wordt ieder jaar kleiner. Zeker nu steeds meer mensen AMD gaan gebruiken. Door de grotere userbase gaan dev's ook meer tijd steken in het optimaliseren voor Ryzen en EYPC.
Well, first, it's clearly a challenging time. We have significant competitive challenges to navigate. That said, I think we have a great strategy and a great roadmap.
While it has been a number of years since we've faced a similar competitive environment (in the early 2000s with 1 GHz barrier, integrated memory controller, 64-bit, and so on) Intel has risen to every situation and almost always emerged better and stronger.
Our focus needs to be on getting our execution in shape as soon as possible. We're in a competitive time partly because of our execution issues, whether that's related to our process technology node, or to our products that intercept those nodes. So I think that execution to our roadmap and strategy will help tremendously.
Beyond product execution, we need to lean on our software expertise and strength and amplify our software differentiation - now more than ever.
Finally, in competitive times, overall marketing, ensuring our customers understand our differentiated value proposition, along with customer obsession, are critical. Now more than ever, we need to lean into our sales and marketing teams to help carry us through these product challenges.
Ze hebben het in ieder geval wel door. Ze hebben gewoon te lang achterover gezeten en gedaan of toch niemand ze kon evenaren in het hogere segement.
Nu is het de vraag of het management luisterd naar de markt en naar hun eigen medewerkers die geven terug wat de markt zegt en je ziet de dingen die hier en op HWI besproken worden ook terug.
Qua security geven ze alleen maar aan dat de zakelijke markt heel blij is hoe intel die security leaks aan pakt. Maar goed de thuis gebruikers denken er heel anders over. + ook voor zakelijke gebruikers hadden ze EYPC gehad hadden ze veel minder last van leaks gehad. Dus ik vraag mij af of wel alle zakelijke klanten er zo over denken.
Anyway ze hebben de info. Jaren lang hebben ze de klant genegeerd toen die vroeg om meer betaalbare cores. En sinds Ryzen kan het ineens wel. Nu zijn ze de voorsprong op meerdere vlakken kwijt. Ik ben benieuwd hoe snel ze de koers kunnen veranderen en er wat aan kunnen doen.
[
Voor 85% gewijzigd door
Astennu op 28-06-2019 23:44
]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....