Ik heb ook op Bol.com een bestelling gedaan daar staat dat hij morgen wordt geleverd bij een aflever puntJoMate schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 23:13:
In een mail van bol.com staat dat mijn preorder van standaard editie nu verzonden is maar pas op 7 september aan komt... En op hun site staat zelfs nog "voor 23:59 besteld, morgen in huis". Als die er morgen niet is als ik uit school kom, ga ik hem wel gewoon in de stad halen en stuur ik die van hun terug
Temporarily at capacity... and now we wait
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Jup kom er op de PS4 ook niet in 
EDIT: inmiddels lekker aan het spelen
EDIT: inmiddels lekker aan het spelen
[ Voor 39% gewijzigd door Arn0uDz op 06-09-2017 00:12 ]
Wow, kan gewoon direct spelen met PS4. Begin nu met de Tower.
Waar is de hypetrain???
Waar is de hypetrain???
[ Voor 18% gewijzigd door Wackmack op 06-09-2017 00:38 ]
Weet iemand hoe het zit met die pre-order items? Waar kan ik deze claimen?
Bibliotheek, helemaal rechts zit die 😀Zironako schreef op woensdag 6 september 2017 @ 00:55:
Weet iemand hoe het zit met die pre-order items? Waar kan ik deze claimen?
Ik heb ze gedownload vanuit de bibliotheek, maar ingame heb ik niks. Is er iets van een npc waar ik mee moet praten oid?
Aha, items, nee kan er ook nog niks mee.
Zo de eerste uurtjes D2 zitten erop. Zonder te spoilen hierbij mijn eerste indrukken.
-we hebben er even op moeten wachten, maar D2 heeft eindelijk echt een verhaal. Een verhaal wat duidelijk verteld wordt door de cut scenes en gear/wapens hebben eindelijk hun eigen lore tab ingame zodat je er meer over kan lezen ipv grimoire cards die je online moest bekijken.
-grafisch prima, maar vond D1 wat dat betreft ook altijd wel prima. Wat echter wel een gigantische verbetering is, is de soundtrack. Deze is echt machtig. Iedere track past perfect bij de situatie en geeft enorm veel sfeer mee aan de game.
-missies hebben tot nu toe nog erg veel variatie. En natuurlijk is het nog steeds redelijk liniair, maar door de opzet van de missie heb je dat gevoel niet zo sterk.
-niet eindeloos vliegen tussen de missies en orbit. Gewoon vanuit de open wereld de missies starten is echt zoveel beter!
Nu helaas op naar het werk en vanavond weer verder.
-we hebben er even op moeten wachten, maar D2 heeft eindelijk echt een verhaal. Een verhaal wat duidelijk verteld wordt door de cut scenes en gear/wapens hebben eindelijk hun eigen lore tab ingame zodat je er meer over kan lezen ipv grimoire cards die je online moest bekijken.
-grafisch prima, maar vond D1 wat dat betreft ook altijd wel prima. Wat echter wel een gigantische verbetering is, is de soundtrack. Deze is echt machtig. Iedere track past perfect bij de situatie en geeft enorm veel sfeer mee aan de game.
-missies hebben tot nu toe nog erg veel variatie. En natuurlijk is het nog steeds redelijk liniair, maar door de opzet van de missie heb je dat gevoel niet zo sterk.
-niet eindeloos vliegen tussen de missies en orbit. Gewoon vanuit de open wereld de missies starten is echt zoveel beter!
Nu helaas op naar het werk en vanavond weer verder.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Vanavond na werk aan de gang. Voor XB1 players die samen willen beginnen: The Bozzz88
GT: The Bozzz88
Verwijderd
Ondanks dat ik zoiets had van: laat ik wachten, heb ik 'm toch maar gekocht. Destiny 1 destijds op de PS4 met een leuke club van tweakers gespeeld. Heb hem nu op de xbox gehaald omdat ik daar de laatste tijd meer op speel. Eens zien wat Destiny 2 voor de speler in petto heeft!
Is er ergens een overzicht met Tweakers spelers verdeeld over de Xbox One en PS4?
/edit: Goeiemorgen Rivanov. Staat in de startpost.
/edit: Goeiemorgen Rivanov. Staat in de startpost.

[ Voor 26% gewijzigd door Rivanov op 06-09-2017 08:00 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Even kijken of ik de hype nog kan weerstaan, half 10 gaan de winkels open en ik heb deze week nog vakantie, zit zo erg te twijfellen tussen de ps4 pro versie en de PC versie.
Baal er wel van dat er geen cross save functie is want dan was de keuze heel makkelijk:P
Baal er wel van dat er geen cross save functie is want dan was de keuze heel makkelijk:P
Verwijderd
als je een pc hebt die het fatsoenlijk trekt, zou ik m zeker daarop spelen manRuudox schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:09:
Even kijken of ik de hype nog kan weerstaan, half 10 gaan de winkels open en ik heb deze week nog vakantie, zit zo erg te twijfellen tussen de ps4 pro versie en de PC versie.
Gewoon op beide gaan spelen?Ruudox schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:09:
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ik heb een pc die hem goed kan trekken plus een 21:9 scherm:)
Ik wil hem ook wel op beide spelen, maar ik heb denk ik niet zo veel zin om over 1.5 maand weer overnieuw te beginnen. Dat is op dit moment mijn grootste dilemma:P
Ik wil hem ook wel op beide spelen, maar ik heb denk ik niet zo veel zin om over 1.5 maand weer overnieuw te beginnen. Dat is op dit moment mijn grootste dilemma:P
Hopen dat die vandaag nog binnenkomt, aangezien die op PostNL de volgende status heeft
Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces

Ow jongens! Wat een game he!
Ja, het is meer van hetzelfde, maar gewoon beter!
Choo Choo, 30fps me ballen, blijft een topgame en speelt gewoon oud/vertrouwd lekker!
Choo choo
Ja, het is meer van hetzelfde, maar gewoon beter!
Choo Choo, 30fps me ballen, blijft een topgame en speelt gewoon oud/vertrouwd lekker!
Choo choo
Als het goed is krijg ik hem vandaag binnen! speciaal voor D1 een ps4 gekocht dus ben benieuwd vanavond!:D bewust nog niet zoveel van gezien laat me verassen!
Het kan aan mij liggen, maar D2 voelt een stuk soepeler aan dan D1.
In D1 had ik de sensitivity op 10 staan en had van mij nog wel iets hoger gemogen. Nu in D2 vind ik 7 eerst wel genoeg.
Helaas nog maar anderhalf uur kunnen spelen. Vanavond maar weer verder.
In D1 had ik de sensitivity op 10 staan en had van mij nog wel iets hoger gemogen. Nu in D2 vind ik 7 eerst wel genoeg.
Helaas nog maar anderhalf uur kunnen spelen. Vanavond maar weer verder.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Heb ik ook, komt gewoon doordat het via de brievenpost wordt verstuurd.tha_crazy schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:39:
Hopen dat die vandaag nog binnenkomt, aangezien die op PostNL de volgende status heeft
Is het eigenlijk heel erg om later in te stappen? Ik heb wel oren naar de game, maar heb nog een flinke backlog en moet Uncharted TLL ook nog uitspelen.
Ik ben zelf bij d1 ook pas ingestapt 2 maanden na de release van de taken king (derde uitbreiding). Heb me aanvankelijk solo uitstekend vermaakt met de verschillende campaigns. Vervolgens meer met mensen samen gaan spelen om te levelen. Heb het overigens nooit gehaald tot en met een raid (wat ik erg jammer vind).bram1984 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:58:
Is het eigenlijk heel erg om later in te stappen? Ik heb wel oren naar de game, maar heb nog een flinke backlog en moet Uncharted TLL ook nog uitspelen.
Ja, ik ben natuurlijk behoorlijk hyped. Maar ik weet van D1 dat het begin, het beste is. Vooral omdat over 2 weken je iedereen zo overal doorheen boost, (ook al speelt deze persoon de story met jou mee). Omdat die gewoon overpowered zijn voor dat level, en eerlijk is eerlijk, co-op maakt Destiny zo een leuke game!bram1984 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:58:
Later instappen kan natuurlijk prima, maar Destiny is het leukst als je met mensen kunt samenspelen van ong. het zelfde level/power
haha gisteren even 10 min gespeeld, char gemaakt en daarna gelijk gaan slapen 
Vanmiddag er even lekker voor zitten, hopelijk ben ik er niet zo snel flauw van als Destiny 1
Vanmiddag er even lekker voor zitten, hopelijk ben ik er niet zo snel flauw van als Destiny 1
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Is niet erg!!bram1984 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:58:
Je kunt gewoon de story volgen, de Strikes lopen niet weg en de raid kun je pas mee doen als je een bepaald level hebt bereikt. Het enige wat zou kunnen is dat de raid al engiszins gespoild is.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Laten we het hopen.Nieuwevolger schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:55:
[...]
Heb ik ook, komt gewoon doordat het via de brievenpost wordt verstuurd.
Ook dat die er voor 12 uur is, kan mn vriendin nog even de disk erin doen zodat ik hem alvast klaar kan maken vanaf mn werk
Nee het is een prima moment nu alles nog nieuw is. Krijg je de leukste ervaring omdat alles voor iedereen nieuw is.bram1984 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:58:
Het is wel een game waar je vrijwel permanent de voorkeur aan zal geven als je hem eenmaal haalt. Dus je blacklog wegwerken, zal niks van komen
Maar hij vraagt juist of het leuk is als je later instapt.Kashika schreef op woensdag 6 september 2017 @ 09:17:
[...]
Nee het is een prima moment nu alles nog nieuw is. Krijg je de leukste ervaring omdat alles voor iedereen nieuw is.
Het is wel een game waar je vrijwel permanent de voorkeur aan zal geven als je hem eenmaal haalt. Dus je blacklog wegwerken, zal niks van komen
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Present!
Graag mij toevoegen aan de PS4 lijst? Als die er is?
psn staat in de sig. PostNL is onderweg. Pre order codes staan in de mail.
Uit de startpost: https://docs.google.com/s..._1BQ1dSa62tbso/edit#gid=0Sosua schreef op woensdag 6 september 2017 @ 09:33:
Present!
Al is deze niet heel erg gevuld, dus weet niet hoe relevant deze lijst is.
Gamertag Zwepp (PS4). De echte start van de game (na de homecoming missie) voelt goed aan! Een mooi combi van herkenbaarheid en vernieuwing.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Wachtend op het berichtje van PostNL dat ie in de bus is gedrukt, zin in!
Nog even 5 uurtjes werken, goede hap vreten, insta-noodles klaarzetten en eens vanouds uren gamen
Iemand nog een resource om beetje in te kunnen lezen welke class all beste past bij mij als eerste keuze?
Iemand nog een resource om beetje in te kunnen lezen welke class all beste past bij mij als eerste keuze?
Ah ik dacht als in, zonder deel 1 te spelen.Rivanov schreef op woensdag 6 september 2017 @ 09:19:
[...]
Maar hij vraagt juist of het leuk is als je later instapt.
Ja. Het blijft een ijzersterk geheel. Later instappen heeft ook voordelen. Mechanics worden verbeterd, game en uitbreidingen goedkoper. Bungie luistert continu naar feedback en heeft in deel 1 grote QoL verbeteringen uitgebracht.
Zolang je vriendjes hebt om mee te spelen natuurlijk!
De postbode steld mij niet telleur, ik kan zo aan de gang
Jij stelt wel de spellingscontrole teleur..Nieuwevolger schreef op woensdag 6 september 2017 @ 12:30:
De postbode steld mij niet telleur, ik kan zo aan de gang

Eun jieu deh oontopik kotrolevegetto1983 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:06:
[...]
Jij stelt wel de spellingscontrole teleur..
Pfff lees een hoop goede berichten overal. Zit nu nog in Frankrijk, maar wordt nu wel erg verleidelijk morgen op de terugweg langs een MM te slingeren.
Net al RE7 in een sale gekocht om in VR te spelen. En die verdomde backlog.
Gewoon doen Bram, gewoon doen.bram1984 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:17:
Pfff lees een hoop goede berichten overal. Zit nu nog in Frankrijk, maar wordt nu wel erg verleidelijk morgen op de terugweg langs een MM te slingeren.
Bij mij is hij in de brievenbus gevallen, nu nog aan het werk vanavond mezelf eens lekker opsluiten voor de PS4 pro
Hunter, 'nuff said.Noq schreef op woensdag 6 september 2017 @ 11:33:
Nog even 5 uurtjes werken, goede hap vreten, insta-noodles klaarzetten en eens vanouds uren gamen![]()
Ben nog in twijfel of ik dit ga aanschaffen. Destiny redelijk wat gespeeld in de eerste maanden, maar ik vond het gebrek aan een verhaal op een gegeven moment wel erg storend worden. Division heeft me dan ook meer kunnen vermaken.. ga ik een buil vallen aan D2?
Ik lees maanden spelen in combinatie met 6 tientjes. Dan is de kwestie buil vallen toch niet echt een vraag? Als ik een game pak en beet 10 uur speel vind ik het al helemaal prima.shoombak schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:44:
Ben nog in twijfel of ik dit ga aanschaffen. Destiny redelijk wat gespeeld in de eerste maanden, maar ik vond het gebrek aan een verhaal op een gegeven moment wel erg storend worden. Division heeft me dan ook meer kunnen vermaken.. ga ik een buil vallen aan D2?
Vanavond maar eens kijken waar al die hype goed voor is. Was geen fan van deel 1 (level 7 was mijn eindpunt) , maar de komende weken/maanden ben ik toch al mijn online vrienden kwijt aan dit spel dus laat ik maar een goede poging doen
Verschil met D1 is: er is dit keer een verhaal. Ga je geen buil aan vallen. Ben nu 5 uurtjes verder. Heerlijke game.shoombak schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:44:
Ik heb in het eerste anderhalf uur dat ik gespeeld heb al bijna meer verhaal gezien dan in heel D1 (lichtelijk overdreven....shoombak schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:44:
Verwijderd
Ik twijfel er niet aan dat de game veel plezier oplevert de eerste maanden, het is meer de DLC/betaal model wat de game voorschotelt die twijfelachtig is imo. Ik blijf het bizar vinden dat daar amper over wordt gesproken, want we moeten natuurlijk eerst weer hypen en preorderen.
Voor degene die het boeit, hier iets om over na te denken;
YouTube: The Problem with Destiny 2 and Rushed DLC! - Rant Video
Have fun.
Have fun.
Helaas is dit niet alleen een Destiny dingetje.Bij alle AAA titels werkt dit tegenwoordig zo. Hoop dat hier ooit een einde aan komt, maar verwacht dat het alleen maar erger wordt.Verwijderd schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:15:
Ik twijfel er niet aan dat de game veel plezier oplevert de eerste maanden, het is meer de DLC/betaal model wat de game voorschotelt die twijfelachtig is imo. Ik blijf het bizar vinden dat daar amper over wordt gesproken, want we moeten natuurlijk eerst weer hypen en preorderen.
Have fun.
Verwijderd
Zit inderdaad veel meer verhaal in, goede cutscenes en geweldige muziek. Game is veel meeslepender nu.
60€ voor tientallen uur plezier. Ik vraag me soms echt af wat voor totaal onrealistische ideeën mensen hebben. Verwacht je 10.000 te spelen voor 60€? Ik snap het en vind het helemaal prima om geld uit te geven aan een game. Prima na verloop van tijd wat extra content voor een paar centjesMichaelg schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:42:
[...]
Helaas is dit niet alleen een Destiny dingetje.Bij alle AAA titels werkt dit tegenwoordig zo. Hoop dat hier ooit een einde aan komt, maar verwacht dat het alleen maar erger wordt.
Het is jammer dat er veel problemen zijn met het inloggen in Destiny 2 op de Xbox One met de error code cabbage al de hele dag. Speciaal een dag vrijgenomen hiervoor maar wordt er de hele tijd uitgegooid met de error code cabbage bij de missie die je in de beta had. Dacht wel dat ze dat gefixd hadden.. Alle andere multiplayer spellen op de Xbox One doen het prima .
Het is en blijft een PlayStation exclusive he
Even serieus: Wel vervelend man, hoop dat je nog beetje kan spelen vandaag!
Game voelt echt goed aan, bungie heeft een hoop geleerd van D1. Vooral het fast travelen werkt erg goed.
automation fanboy
Lees tot nu alleen nog maar positieve verhalen! Ik ga vanavond maar is even aan de slag na uren aan destiny 1 te hebben gespendeerd!
Mocht iemand interesse hebben om in de loop van de dagen wat strikes te doen ofzo mag je me altijd toevoegen op PSN
Mocht iemand interesse hebben om in de loop van de dagen wat strikes te doen ofzo mag je me altijd toevoegen op PSN
Psn - Sevyxs
Zojuist ook gekocht in combinatie met de Pro aanbieding van MM 379. Oude PS4 de deur uit doen. Destiny 1 ook gespeeld en kan niet wachten. Voeg mij maar toe
Jemoederisdik (was jong..)
Jemoederisdik (was jong..)
Add me op Stadia: Gloogle
Oeps.

We verwachten te bezorgen op donderdag 7 september 2017.
SMS van de Gamemania, is binnen, dus straks direct maar even ophalen. Heb sinds de release van Rise of Iron niet meer gespeeld. Dus heb er wel weer zin in, vanavond beginnen met de Captain America class!
Wie wil kan mij ook toevoegen, PSN = Mvbaardwijk
Tot in D2!
Wie wil kan mij ook toevoegen, PSN = Mvbaardwijk
Tot in D2!
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Klinkt het raar als ik zeg D2 veel meer een Halo gevoel geeft dan D1 ?
Wat een prachtig gebied is de EDZ trouwens.Heb nu zo'n 8 uur in D2 zitten.
Wat een prachtig gebied is de EDZ trouwens.Heb nu zo'n 8 uur in D2 zitten.
Heb er nu 3 uurtjes in zitten. Het schiet goed weg, verhaal valt nog weinig over te zeggen en de muziek is goed. Ben nu level 7. Alleen het zoeken naar mensen voor pvp duurt wel erg lang, net zelfs een crash op de ps4 pro tijdens het zoeken.
Ik denk dat de meeste mensen eerst PVE doen.Nieuwevolger schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:12:
Heb er nu 3 uurtjes in zitten. Het schiet goed weg, verhaal valt nog weinig over te zeggen en de muziek is goed. Ben nu level 7. Alleen het zoeken naar mensen voor pvp duurt wel erg lang, net zelfs een crash op de ps4 pro tijdens het zoeken.
Dat eeuwige gejank over geld en DLC's, koop dan die game niet, (of in de aanbieding) en al helemaal die DLC niet.
Ik heb Destiny 1 totaal €150 euro uit gegeven aan Destiny. (of minder weet niet precies)
Ik heb 2400 uur in het spel zitten , ow wacht hier gaat het fout. Even wachten.
Laat ik zeggen dat je 150 uur Destiny speelt, heb je 150 euro in gestoken. Dat is 1 euro per uur.
Ik vergelijk het altijd met half uurtje bowlen. Reken het is uit.
Dan moet je niet jammeren over DLC's whatever, maar ja het kan altijd goedkoper.
Deze game is zijn geld gewoon snoeihard waard!
Ik heb Destiny 1 totaal €150 euro uit gegeven aan Destiny. (of minder weet niet precies)
Ik heb 2400 uur in het spel zitten , ow wacht hier gaat het fout. Even wachten.
Laat ik zeggen dat je 150 uur Destiny speelt, heb je 150 euro in gestoken. Dat is 1 euro per uur.
Ik vergelijk het altijd met half uurtje bowlen. Reken het is uit.
Dan moet je niet jammeren over DLC's whatever, maar ja het kan altijd goedkoper.
Deze game is zijn geld gewoon snoeihard waard!
Er misschien wel 200.000 mensen tegelijk online op de ps4. Daarvan zijn er echt niet maar 1000 die pvp spelen. Dit ligt gewoon aan de matchmaking.jori040 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:14:
[...]
Ik denk dat de meeste mensen eerst PVE doen.
Hoop het wel, ik probeer het straks nog wel weer . Anders maar terug naar de winkel ermee.Steefanus schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:13:
Het is en blijft een PlayStation exclusive he![]()
Iemand hier al de limited edition van bol.com binnen toevallig?
Vanavond maar eens beginnen maar de keuze voor class is maar lastig
Vond ik bij Destiny 1 ook!StefanKelevra schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:35:
Vanavond maar eens beginnen maar de keuze voor class is maar lastig
Uiteindelijk zat er genoeg tijd tussen de DLC's om alle drie de classes volledig te spelen. Verwacht zelf dat dat bij D2 niet heel veel anders zal zijn
Kun je ergens een sparrow kopen? ben level 15 maar nog steeds geen sparrow (
Ik heb zojuist Destiny 2 gekocht en hij is nu aan het installeren, ben benieuwd. Als iemand op Xbox ooit samen wil spelen mag je me toevoegen, mijn GT is BesottedOrb.
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Pas bij level 20 las ikfritske23 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:27:
Kun je ergens een sparrow kopen? ben level 15 maar nog steeds geen sparrow (
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
https://destinyitemmanager.com/
ERG handige site voor snel je items vanaf je vault naar je character te transferen of andersom. Is vandaag geupdate naar D2. Gewoon even linken met je bungie account. Je items teleporteren gewoon instant naar je character. Heel nice.
ERG handige site voor snel je items vanaf je vault naar je character te transferen of andersom. Is vandaag geupdate naar D2. Gewoon even linken met je bungie account. Je items teleporteren gewoon instant naar je character. Heel nice.
Ik heb nog een hoop te leren geloof ik. Dit kan niet gewoon in de game zelf? En heb je een Bungie account nodig?Verwijderd schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:41:
https://destinyitemmanager.com/
Ik ben ook wel benieuwd hoe de hele structuur van de game werkt. Iemand die een goede site weet waar dit wordt uitgelegd? Kun je de campaign bijvoorbeeld ook co-op doen? En kun je dan vanuit de campaign aan raids en strikes meedoen? Of zijn dat gewoon game modes die je vanuit het menu moet selecteren net als de Crucible?
Verwijderd
Nou, als je geen destinymanager gebruikt zal je dus eerst naar de Farm moeten vliegen om daar spullen uit je vault te halen. Erg omslachtig voor als je de Crucible in gaat of in een raid bent en even snel je items wil verwisselen of als een item op een ander character staat bijvoorbeeld. Dit scheelt enorm veel gedoe. Gewoon je bungie account gebruiken inderdaad. Check het maar even. Ik beantwoord graag vragen.bram1984 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:52:
[...]
Ik heb nog een hoop te leren geloof ik. Dit kan niet gewoon in de game zelf? En heb je een Bungie account nodig?
Ik ben ook wel benieuwd hoe de hele structuur van de game werkt. Iemand die een goede site weet waar dit wordt uitgelegd? Kun je de campaign bijvoorbeeld ook co-op doen? En kun je dan vanuit de campaign aan raids en strikes meedoen? Of zijn dat gewoon game modes die je vanuit het menu moet selecteren net als de Crucible?
Hele structuur van de game is eigenlijk gewoon je wapens levelen, storymode uitspelen en vervolgens kan je kiezen of je wil raiden of bijvoorbeeld wil PvPen. Alles wat je doet ingame levelt je character en krijg je rewards voor. Zo kan je bijvoorbeeld PvP spelen voor Crucible Tokens, deze kun je bij de Farm weer bij Shaxx inleveren en zo kan je weer wapens vrijspelen om sterker te worden. Dit geldt ook voor raids.
Eigenlijk equip je de hele tijd sterkere gear om je power level omhoog te krijgen. Bij adventures staat bijvoorbeeld dat hetgeen wat je wilt doen voor power level 30 is. Als je dit niet bent wordt het erg moeilijk om tegen de enemies te vechten omdat je minder damage zal doen. Probeer je power level dus zo hoog mogelijk te krijgen. Je power level is het gemiddelde van al je items die je equipped.
Hele campaign kan je co-op doen. Met je fireteam (party) kan je ook apart naar de raids en strikes of crucible vliegen.
Je mag me toevoegen: JurThePur.
Edit: en nu vergeet ik te vertellen over dismantlen bijvoorbeeld. Wanneer je items vernietigd (vierkantje inhouden als je over een item gaat) krijg je hier glimmer voor. Wanneer het item blauw of hoger is krijg je hier weapon parts voor. Deze kun je ook weer inleveren bij een NPC om die allegiance weer sterker te maken. Zodoende kan je weer sterkere wapens van hem krijgen. Let wel op welk item je verwijderd, deze krijg je namelijk niet meer terug. Als je bijvoorbeeld een erg fijn wapen krijgt, kan deze (ongeacht power level) zeer bruikbaar zijn voor pvp.
Verder gewoon lekker spelen. Leer je er vanzelf meer over.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2017 18:07 ]
@Verwijderd Thanks 
Ik heb je toegevoegd.
Dus als de story mode uit is, kun je in principe alleen nog co-op (raids etc.) en PvP doen? Begrijp ik dat goed? En Bungie voegt dan iedere keer nieuwe content toe?
Ik heb je toegevoegd.
Dus als de story mode uit is, kun je in principe alleen nog co-op (raids etc.) en PvP doen? Begrijp ik dat goed? En Bungie voegt dan iedere keer nieuwe content toe?
En strikes, en side missions en patrol etc qua pve is er nog gnoeg te doen na de story linebram1984 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:25:
@Verwijderd Thanks
Ik heb je toegevoegd.
Ik heb de hele dag zonder problemen op de xbox one gespeeld, dus ik zou even zoeken op die error code.Rockvee2 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:05:
Het is jammer dat er veel problemen zijn met het inloggen in Destiny 2 op de Xbox One met de error code cabbage al de hele dag. Speciaal een dag vrijgenomen hiervoor maar wordt er de hele tijd uitgegooid met de error code cabbage bij de missie die je in de beta had. Dacht wel dat ze dat gefixd hadden.. Alle andere multiplayer spellen op de Xbox One doen het prima .
Vandaag een lekker dagje gespeeld en tot lvl 10 gekomen. Het speelt grotendeels hetzelfde als d1! Mis mn sparrow een klein beetje maar dat fasttravel maakt een hoop goed!
Ik was begonnen met de story missions door te lopen maar op ten duur liep ik 3 levels achter(vereist 11 terwijl ik 8 was) nu maar die patrol achtige missions doen om dat weer op te halen.
Als iemand me toe wilt voegen: xanderz89
Ik was begonnen met de story missions door te lopen maar op ten duur liep ik 3 levels achter(vereist 11 terwijl ik 8 was) nu maar die patrol achtige missions doen om dat weer op te halen.
Als iemand me toe wilt voegen: xanderz89
pv:]4960Wp op ZW 44°. WP: Panasonic WH-MDC05H3E5
Toch ook maar even gehaald, Gamemania had een leuke actie met 2 games inruilen en 19 euro bij betalen. Weet iemand echter waar je pre-order bonus in game kunt oppikken? Heb de code ingevoerd, dat is allemaal goed gegaan maar kan nu nergens die gun vinden.
Als ik het goed heb begrepen moet je eerst de campaign gedaan hebben...dacht ik.Moodshifter schreef op woensdag 6 september 2017 @ 20:09:
Toch ook maar even gehaald, Gamemania had een leuke actie met 2 games inruilen en 19 euro bij betalen. Weet iemand echter waar je pre-order bonus in game kunt oppikken? Heb de code ingevoerd, dat is allemaal goed gegaan maar kan nu nergens die gun vinden.
Blijkbaar krijg je die gune n Ghost pas na level 20.Moodshifter schreef op woensdag 6 september 2017 @ 20:09:
Gaan jullie alle wapens bewaren en verzamelen?
Ben nu level 6, en 68 power
Ben nu level 6, en 68 power
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Meer mensen last van trage matchmaking? In the crubicle vind ik via quick play heel geen match. Wacht inmiddels 5 min..
Jammer dat je niet kan zien wie wat heeft gekregen in de crucible
Bewaren jullie je edz tokens? Ik heb het idee dat je wapens krijgt die na tien minuten patrol minder zijn dan dat je vind. En mogelijk zijn ze op hogere levels veel meer waard?
Ik ben er vandaag ook op de Xbox one met een vriend aan begonnen. Na 5 uur co-op spelen zijn we beide ong level 15 en strength 150+. Gaat naar ons idee erg snel en iets te makkelijk, maar zeker erg vermakelijk.
Jullie zijn welkom om mee te schieten, gametag is "vlaggiee" (dubbel e).
[ Voor 5% gewijzigd door vlaggie op 06-09-2017 23:40 ]
Was vet! Zie je morgen weer 😂Verwijderd schreef op woensdag 6 september 2017 @ 23:05:
Iemand zin om PvP te doen? Voeg me toe: PSN: JurThePur
Zag je uitnodiging voorbij vliegen lukte alleen niet te joinen.. jammer
Ik zag je invite ook te laat, maar ben voorlopig nog wel even bezig met PvE. Er is een stuk meer te doen dan in D1. Helaas morgen geen tijd om te spelen. Hopelijk vrijdagavond weer!
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Half uurtje geleden lvl 20 geworden maar ga zo slapen. Wie morgen zin heeft in PvE (of PvP) kan me altijd toevoegen (PS4) op: Keyos_NL
En toen kwam in erachter dat ik nog $50 op mn US wallet had staan, coin flip tussen PES en D2, nu bezig met downloaden
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Houdt er wel rekening mee dat Europese DLC niet compatible is met een US versie Destiny 2. Had die fout gemaakt met Destiny 1...SinergyX schreef op donderdag 7 september 2017 @ 00:57:
En toen kwam in erachter dat ik nog $50 op mn US wallet had staan, coin flip tussen PES en D2, nu bezig met downloaden
Hoe komen sommige zo snel level 20 haha. Zelf nu lvl 6 en beetje rondlopen op Earth. Heb nu 17k nog niks gekocht. Die public events zijn ook wel gaaf.
Wat om keer een toernooi te doen onder de Tweakers op het voetbal veld haha.
Wat om keer een toernooi te doen onder de Tweakers op het voetbal veld haha.
Ik heb volgens mij in een filmpje gezien van een bekende youtuber dat je het beste kunt bewaren tot je lvl 20 bent en je hogere gear krijgt.kbloem schreef op woensdag 6 september 2017 @ 23:17:
Bewaren jullie je edz tokens? Ik heb het idee dat je wapens krijgt die na tien minuten patrol minder zijn dan dat je vind. En mogelijk zijn ze op hogere levels veel meer waard?
Ik voeg je alvast toe. Ik ben wel minder ver.vlaggie schreef op woensdag 6 september 2017 @ 23:39:
Ik ben er vandaag ook op de Xbox one met een vriend aan begonnen. Na 5 uur co-op spelen zijn we beide ong level 15 en strength 150+. Gaat naar ons idee erg snel en iets te makkelijk, maar zeker erg vermakelijk.
GT: The Bozzz88
Zijn die coins en fractie te vergelijken met dead orbit in destiny 1 ?Jackal131 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 06:27:
[...]
Ik heb volgens mij in een filmpje gezien van een bekende youtuber dat je het beste kunt bewaren tot je lvl 20 bent en je hogere gear krijgt.
Een clan of iemand aanwezig die ik kan joinen (PS4)? Heb destiny 1 veel gespeeld. En ben nu lvl 12.
[Battle.net: Forsaken#22243]
Verwijderd
Wel grappig, ook met de standard edition ontvang je de deluxe edition items. Zwaardje kun je na de campaign al ophalen ongeacht je level trouwens
veel plezier mannen!
Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2
TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2
TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX