Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-05 13:45
Blisterin_Bull schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 16:50:
Het is trouwens weekend, dus Xur is ook in de Tower (vlakbij Ikora in de bazaar, rechtsom het hoekje als je daar komt vanuit de tower spawn. Hij is een speciale vendor die er alleen vanaf vrijdagavond tot dinsdag is, en speciale gear verkoopt in de vorm van exotics en armor van vroegere dlc/seizoenen zodat je ze kan unlocken voor transmog. Heb je genoeg strange coins (verkrijg je door ritual activities, zoals nightfalls, strikes, pvp, gambit), kan je een buff van em krijgen die je strange coins droprate verhoogt, die stacked 2 of 3 keer.
Kleine tip over gebruik van je strange coins:
Stel dat je alles al hebt, of niks bruikbaars ziet.. Gebruik je strange coins dan voor een 'random reward'.
Is op de tab waar je ook de buff kan kopen, onderaan.
Kost 1 coin per keer, en je trekt er Enhancement Cores, Raid Banners, Upgrade Modules uit als je mazzel hebt.
Kan ook blauwe gear zijn, maar ik merk dat de verhouding (voor mij tot nu toe) goed in het voordeel ligt van de EC/RB/UM's!
Extra pluspunt -> je bouwt je reputatie redelijk snel op met Xur (je level) voor additionele rewards..
En je strange coins komen er vrij snel weer bij met de playlist-activities (Onslaught is een hele goede bron!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:08
Niet dat ik actief strange coins farm, maar aangezien de nightfall de laatste tijd sneller te farmen is dan normale strikes (vanwege de vele battlegrounds), run ik die en je krijgt meestal 6-8 coins per run. De nightfall van afgelopen week kon je binnen 7 minuten doorheen rennen als een malle. Deze week is ook een redelijk snel te doen, met 8 a 9 minuten op m'n eerste run. Daarentegen duren de normale strikes vaak langer vanwege reworks (lake of shadows als voorbeeld) of battlegrounds, soms wel 12-15 minuten.

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-05 15:59
YouTube: How to "Untangle founts of light and darkness" Destiny 2 | Exegesis ...

Is deze missie wel alleen te halen? Snap er niks van want ik kan er nul ontgrendeld van de 0/4.

Iemand een tip?

Gehaald! Beginnen met de relic.

Welke wapens raden jullie aan? Speel eigenlijk altijd met een auto rifle.

[ Voor 12% gewijzigd door Wackmack op 24-08-2024 10:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-05 22:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splendideve
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 15-11-2024
Ben je opzoek naar andere spelers die Destiny 2 spelen?

Join de Destiny Diversity community, een open Discord server, 500+ guardians zijn je al voorgegaan!

Met onze steeds groter wordende community willen we een thuis creëren voor guardians van alle niveaus.
Iedereen is welkom, met of zonder clan!

Word vandaag nog lid en join the fun of leun achterover en geniet van de community!

https://discord.com/invite/Q58ddJ4pEg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-05 21:01
Zag vandaag een trailer van Destiny 2 Heresey, Ga het toch maar weer eens oppakken!

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Pagina: 1 ... 42 43 Laatste

Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2

TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX