Acties:
  • +10Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-08 09:49

Het vervolg op de online shooter uit 2014 krijgt onder andere nieuwe werelden om te ontdekken, nieuwe wapens en ondersteuning voor clans.
Tijdens de presentatie werd onthuld dat spelers compleet nieuwe werelden gaan ontdekken en meer verhalende content kunnen verwachten. Wapens worden nu verdeeld in drie categorien: kinetic, energy en power. Bungie hoopt spelers zo meer vrijheid te geven met loadouts in plaats van een enkel wapen per type beschikbaar te stellen. Nieuwe wapens als grenade launchers werden al getoond tijdens de stream.

De bestaande klasses Titan, Warlock en Hunter blijven bestaan, maar worden uitgebreid met nieuwe subklasses. Zo is de Dawnblade een Solar Warlock subklasse waarmee het mogelijk wordt om rond te vliegen met een vuurspuwend zwaard.

De ontwikkelaar gaf ook informatie over de veranderingen voor de Crucible, de PvP-modus. In Destiny 2 nemen in totaal acht spelers het tegen elkaar op in teams van vier in elke modus. Ook wordt het mogelijk om te zien of vijanden Supers klaar hebben staan voor gebruik of power ammo hebben, zodat de strategie hierop kan worden aangepast.

Spelers kunnen in Destiny 2 elke activiteit lanceren zonder eerst in Orbit te hoeven gaan. Hierdoor kunnen missies en andere events sneller worden gestart. Een nieuwe map moet het tevens nog gemakkelijker maken om te zien waar en wanneer events zich afspelen.

Werelden en clans
Destiny 2 krijgt een aantal nieuwe locaties. Een locatie die tijdens de presentatie werd onthuld was de European Dead Zone, waar de mensheid naartoe is gevlucht na The Tower in het begin van de game is verwoest. Andere omgevingen die bezocht kunnen worden zijn Titan, Nessus, en Io.

Spelers kunnen in dit vervolg officieel clans starten met eigen banners en namen. Elk lid van de clan kan beloningen krijgen voor de gemaakt progressie van de groep. Verder krijgt de shooter ook guided games waarin enkele spelers bij clans worden toegevoegd tijdens onder andere Raids en Trials of Osiris. Hiernaast kunnen clanleden hun party ook openen voor nieuwe spelers als zij een helpende hand nodig hebben.
Samen Spelen
Voeg je naam toe aan de spreadsheet zodat mensen je kunnen toevoegen, join de discord server en join de TweakersClan

Spreadsheet

TweakersClanPSN

TweakersClanPSN #2

TweakersClanXBOX

TweakersClan XBOX #2
Trailers
Gameplay reveal trailer

E3 Sony trailer

Wapen types

In Destiny 2 zijn de wapentypes aangepast, in plaats van Primary, Secondary en Heavy worden het Kinetic, Energy en Powerclass. In de Powerclass zitten wapens als Grenade launchers en Snipers

Abilities
Er zijn ook nieuwe abbilities zoals:

Dawnblade voor de Warlocks
Hiermee vlieg je in de lucht en "schiet" je vuur op de vijanden

Sentinel voor de Titan
Hiermee krijg je een Void Shield waarmee je aanvallen van vijanden blokkeerd en je kan hem net als Captain America gooien

Arcstrider voor de Hunter
Hiermee krijg je een electrische staf, should i say more 8)

PS4 exclusive content:

- Een strike genaamd "Lake of shadows"

- Exclusieve gear (niet specifiek benoemd)

- Exclusief schip "city apex"

- Exclusieve exotic "Borealis" is een sniper die van element kan veranderen

De sniper heeft 3 verschillende damages modes.
Solar

Void

Arc

- PVP map genaamd "retribution"

Zo dat was mijn eerste Topic start ik hoop dat het wat is :*)

[Voor 45% gewijzigd door Ollievssn op 30-03-2019 16:28]

Steam

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-08 09:49
@Shad0w1 PC release is 24 oktober :)

Console release 6 september

Pre-Order BETA:
- July 18: PS
- July 19: Xbox
Open BETA:
- July 21-23: Console
- Late August: PC

Playstation heeft exclusieve gear, schip, Strike en pvp map

Gear

Sniper
Borealis 03

De sniper heeft 3 verschillende damages modes.
Solar

Void

Arc

Schip

Strike

PVP map

Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 22:15

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Same here! *O*

1 best veel gespeeld, maar nooit de expansies aangeschaft. Ben dus wel benieuwd wat deel 2 gaat brengen...

• maddog4004
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-08 22:40

Kijk, dit is dus 1 van de redenen dat ik niet voor het nieuwe deel ga..

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-08 22:39

Nieuwe Gameplay beelden van de combo's

Opgenomen in de studio met motion capture.

[Voor 7% gewijzigd door PSYVIRII op 17-08-2017 08:22]

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-03 12:38

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

En hier de standaard key-mapping voor PC. Poeh....dat wordt flink oefenen lijkt me.

Wellicht dat ik toch het een en ander ga re-mappen. Q voor Super (Overwatch style). En wellicht enkele extra muisbuttons. Vind middel muis altijd wel lekker voor Melee.

Bricks In Motion

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-08 20:43

MelvinW

PartsBot

Ik heb 'm net binnen voor de PS4 :) Vanavond mee aan de slag :D

discord.gg/partsbot

• zer0-overload
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 09:30

zer0-overload

ZX6R '95 > '06 > '07 ^_^

r.vd.essenburg schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:53:
[...]

Ik heb de game in de Nederlandse store gekocht. Ik heb inmiddels al een heel gesprek met een tweede xbox medewerker gehad. Zij gaf aan dat er meerdere soortgelijke meldingen binnen zijn gekomen over Destiny. Ze heeft in overleg met mij, mijn preorder geannuleerd en zo kan ik de fysieke game in de winkel aanschaffen. 8)

Maar ze gaf aan dat Microsoft en Bungie nog in gesprek gaan over dit issue.
ik heb 'm ook in de Microsoft NL-store gepreorderd, ergens in Maart.
Maar heb geen problemen met de game gehad.. er zit overigens wel een bug in de store..

afb.1 - D2 available on 9/20/2017 :? |:( 8)7
D2 available on 9/20/2017 ?!

afb.2 - D2 available on 9/6/2017 :D
D2 available on 9/6/2017

Ik schrok in eerste instantie er ook van, maar de game deed het wel gewoon op de release (gelukkig) :o

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:04

Mooi schema wat er gaat komen

• Suugie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-07 23:31
Volgende week vrijdag pas ;)

EDIT:
Oops, afbeelding was kennelijk al geplaatst.... Excuses!

[Voor 11% gewijzigd door Suugie op 08-09-2017 12:17]

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:31

Yonix

RJ Gaming 🎮

This just in ...

8)

Nu aan het installeren en later vanmiddag gaan we los! Ik zal mij dan meteen even toevoegen aan de Tweakers-clan.

See you out there!

GT: Yonix360

Intel Core i9-10900KF | MSI RTX 3090 Ti Gaming X Trio | 32GB DDR4 | LG OLED C9/C1 | Lenovo Legion 7 (2021) | Xbox Series X|S | Sony PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Meta Quest 2 | YouTube

• Yonix

Yonix

RJ Gaming 🎮

Dit wapen ...

... is mooi! :D

Me like! _/-\o_

Intel Core i9-10900KF | MSI RTX 3090 Ti Gaming X Trio | 32GB DDR4 | LG OLED C9/C1 | Lenovo Legion 7 (2021) | Xbox Series X|S | Sony PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Meta Quest 2 | YouTube

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:27

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Echt tof wat Twitch heeft toegevoegd. (denk althans dat het vannuit twitch komt in samenwerking met Bungie)

Zat een stream te kijken en dan als je je muis er op houd zie je rechtsboven onderstaande

Als je er dan op klikt kan je gewoon iemands character stats zien. Interactive en alles dat je ook de perks kan bekijken in de gear enzo. Echt tof gedaan.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Yonix

Yonix

RJ Gaming 🎮

Zojuist level 20 bereikt + Flashpoint Achievement behaald (80G) en meteen wat Engrams op kunnen halen bij diverse NPC's. 8) Dat werd een heus pakjesfestijn; man wat een mooie goodies! :D

Check mijn Crown of Tempests:

I look awesome! ;) Verder ook twee mooie schepen, een dancemove en toffe Legendary weapons, mods en shaders. I like!

• Yonix

Yonix

RJ Gaming 🎮

Quick question: Ik heb zojuist de campaign voltooid en zit nu met een berg Engrams (Legendary, Exotic en Bright), Tokens en Weapon Materials opgescheept. Wat kan ik daar nu het beste mee doen?

Ik ben een Warlock met een Powerlevel van 216. 💪

[Voor 23% gewijzigd door Yonix op 16-09-2017 23:47]

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-01 13:52

DarkElement

PSN: darkelement1987

Hmm vreemd, kijk net zelf even in de tower, zie ik dat de Gunsmith engrams heeft van 266, dacht dat ze echt max 265 waren :o

[Voor 7% gewijzigd door DarkElement op 17-09-2017 14:44]

PSN: darkelement1987 | Last.fm | twitch.tv

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:19

Geronimous

Moderator Spielerij
Ik wil via deze weg even polsen of de lezers van dit topic liever een apart topic zien voor het maken van afspraken voor Raids en andere zaken, of dat het over het algemeen niet als storend wordt ervaren als dit in dit topic gebeurd...

Poll: Apart topic voor LFG?
Ja, graag!
Hoeft niet
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

poor Leno ✝︎

• Yonix

Yonix

RJ Gaming 🎮

Een mooi cadeau als je de 'Mida Multi-Tool Quest' pas op een later moment doet:

:D

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:09

Convoy

g44p

dvdkiwi schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:10:
De normale raid had als recommended power 270+ toch? Nu staat ie op recommended 300+; is ie nu met 305 nog wel te doen of is het aan te raden om eerst flink in light omhoog te gaan?
prima te doen, heb mn eerste 330 gear/armor al binnen >:)

http://i64.tinypic.com/1zd106p.png

[Voor 7% gewijzigd door Convoy op 08-12-2017 15:10]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:43
Tip: nooit in nat cement gaan zitten...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-08 18:52

bbblije

Riiiiight

Blisterin_Bull schreef op maandag 12 maart 2018 @ 04:16:
Uh, voor zowel Trials als Heroic Strikes heb je niet de DLC voor nodig. Je moet dan simpelweg niet de Osiris playlist kiezen bij de strike playlist.

Bij Trials heb je simpelweg geen matchmaking, dus je moet daarvoor net zoals de nightfall en de raid andere mensen voor hebben. De normale nightfall kan je trouwens sinds de laatste patch wel solo spelen aangezien de timer er niet meer is. Dat zal enkelweg pittiger zijn.

Uh, hoelang heb jij al niet meer gespeeld?

[Voor 12% gewijzigd door bbblije op 12-03-2018 11:40]

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-08 22:57
Nieuwe DLC ("Warmind") komt op 8 mei, zijn er mensen die dan weer gaan spelen?

On May 8, with the beginning of Season Three, we’re also launching the second expansion to Destiny 2. It’s called Warmind, and it will send you to new places to meet new heroes and battle new enemies. You’ll earn new loot and master new activities. Today, we’re naming it and dating it. You’ll learn more in a reveal stream on April 24.

Ook de roadmap heeft een update gekregen, nieuw event in de zomer.

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59
Inmiddels rank 40 bij Dead Orbit, wat een werk man, haha
Van Public event naar Public event gaan is denk net zo snel als met dat hele renown gezeik.

:+

[Voor 23% gewijzigd door nFo op 09-06-2018 10:35]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:09

Convoy

g44p

http://i67.tinypic.com/6giuxf.jpg

Ja O-)
Fonzie27 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 20:25:
[...]

Nee nog niet helaas, vanmiddag even wezen kijken voor het begin maar ook geen grote baas die het moet gaan starten.
Event is timegated, vanaf a.s. vrijdag weer een kans ;)

YouTube: Destiny 2 | WHISPER MISSION IS GONE! Spindle Timegate Details, Super...

[Voor 55% gewijzigd door Convoy op 24-07-2018 22:11]

• nFo

New Crucible footage shows faster TTK
https://dm.reddit.com/r/D...footage_shows_faster_ttk/

[Voor 46% gewijzigd door nFo op 26-07-2018 09:29]

• LichtBruisend
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-08 16:49

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Dit wordt er gemeld op de website van Bungie m.b.t. de hotfix van vandaag.

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-01 13:52

DarkElement

PSN: darkelement1987

Kreeg net dit apparaat uit een potje Gambit :D gratis Dragonfly!

PSN: darkelement1987 | Last.fm | twitch.tv

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-08 16:43
Gisteravond eindelijk weer Destiny 2 gespeeld met mijn zwager.
Forsaken had en heb ik nog niet uitgespeeld, hebben daar opdrachten voor gedaan. Ben nu powerlevel 502 op mijn warlock, ik wil eigenlijk met dit poppetje niet de boost maken naar 750 met de uitbreiding, wil het zelf verdienen.

Slechts 61 uur heb ik Destiny 2 gespeeld. Hoeveel uren hebben jullie gespeeld? Kan je checken op
https://destinystatus.com/

In Destiny 1 was dit nog 263 uur

Ik twijfel nog om te kijken welke uitbreiding ik haal, die van 30 euro of de deluxe versie van 60.
Wat doen jullie?

[Voor 12% gewijzigd door Mars18 op 26-09-2019 09:12]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-08 16:40
Je krijgt toch best nog veel met die free to play versie genaamd Destiny New Light. Toch maar eens op de pc checken en kijken of mijn pc het enigszins trekt.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06:35
(jarig!)
Kashika schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:17:
Wat vinden jullie van 120 frames in crucible? Weet echt niet wat ik meemaak met de sprong van 30 frames naar dit :o
Insane, kan er niets anders over zeggen haha!

Nu heb ik wel een luxe probleem..morgen komt cyberpunk uit.. en nu jeukt het aan alle kanten om D2 weer op te pakken door deze patch!
Ook fijn dat die nieuwe expansion een freebee is binnen gamepass.
Ik heb denk ik honderden uren gespendeerd aan Destiny 1 en 2 samen, ben gestopt toen de betaalde seizoenen begonnen.
Welk powerlevel zitten jullie tegenwoordig ?

[Voor 12% gewijzigd door PepieNL op 09-12-2020 10:25]

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06:35
(jarig!)
Notna schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:25:
[...]

Iets hoger dan jij zit :+ (maar niet extreem, ben bewust gestopt voor Beyond Light tot dat deze patch uit kwam)

https://www.bungie.net/en...86680/2305843009291128861
Bizar. Die foto hierboven had ik gemaakt vanaf xcloud om te checken of het een beetje liep via streaming.
Is zeker twee maanden terug.
Nu log in in op mn bungie account en staat datzelfde karakter op 1050.
Gratis bump in powerlevel gehad ofzo ?

[Voor 3% gewijzigd door PepieNL op 09-12-2020 10:36]

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-08 10:26
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is met de beyond light uitbreiding in de ps store.

Beyond light en beyond light + season?

• nFo
Blisterin_Bull schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 13:42:
Inderdaad. Alleen al die 2 Halo wapens (magnum/sidearm en BXR) zijn zeer goed in PVP en ook niet slecht in PVE. Daarnaast heeft de armor-set van de Loot Cave Dungeon een extra artifact mod slot.

Dit soort extra "content" is het makkelijk gezegd alleen niet waard als je echt alleen om campaign/story content geeft.
Die bxr-55-battler is inderdaad een goed wapen, Forerunner wat minder fan van, maar doet wel veel damage.
Al vallen beide wapens onder de gratis content, voor de rest blijf ik het erg prijzig vinden.
Denk dat komende armor sets ook wel met een extra armor slot komen.

[Voor 23% gewijzigd door nFo op 03-02-2022 18:19]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:36

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Betere gear verzamelen, waaronder je eigen craften? Als je zoals je zelf aangeeft de eindbaas lang duurde, komt dat waarschijnlijk als je build niet optimaal is. Enige is dat voor de meeste casual solo spelers, dat endgame gear waarschijnlijk niet te verantwoorden is om er de extra tijd in te steken.

Voorbeeldje van mijn zelfgebrouwen wapen met "enhanced" perks:

Deze (afgelopen) week was trouwens een goeie tijd om vanguard rep te grinden, omdat het dubbel XP was in strikes. Met een 5x streak gaf de 1520 Nightfall zo'n 800XP per run, dus 13 runs voor een reset/prestige voor de ritual shotgun en ornament. Alleen heb ik die per ongeluk in iets anders infused :+
Ook vandaag voor de tweede keer Psi-Ops rank reset, maar dat heeft voor de rest niet echt veel nut.

Voor de bow liefhebbers zag ik trouwens een video waarbij de Psi-Ops bow met enhanced Archer's Tempo en enhanced Warming-Up, een betere Hush is, zo snel kan je schieten.

[Voor 29% gewijzigd door Blisterin_Bull op 07-03-2022 16:00]

Systeem specs

Pagina: 1

Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2

TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee