Acties:
  • +10Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-08 09:49

Het vervolg op de online shooter uit 2014 krijgt onder andere nieuwe werelden om te ontdekken, nieuwe wapens en ondersteuning voor clans.
Tijdens de presentatie werd onthuld dat spelers compleet nieuwe werelden gaan ontdekken en meer verhalende content kunnen verwachten. Wapens worden nu verdeeld in drie categorien: kinetic, energy en power. Bungie hoopt spelers zo meer vrijheid te geven met loadouts in plaats van een enkel wapen per type beschikbaar te stellen. Nieuwe wapens als grenade launchers werden al getoond tijdens de stream.

De bestaande klasses Titan, Warlock en Hunter blijven bestaan, maar worden uitgebreid met nieuwe subklasses. Zo is de Dawnblade een Solar Warlock subklasse waarmee het mogelijk wordt om rond te vliegen met een vuurspuwend zwaard.

De ontwikkelaar gaf ook informatie over de veranderingen voor de Crucible, de PvP-modus. In Destiny 2 nemen in totaal acht spelers het tegen elkaar op in teams van vier in elke modus. Ook wordt het mogelijk om te zien of vijanden Supers klaar hebben staan voor gebruik of power ammo hebben, zodat de strategie hierop kan worden aangepast.

Spelers kunnen in Destiny 2 elke activiteit lanceren zonder eerst in Orbit te hoeven gaan. Hierdoor kunnen missies en andere events sneller worden gestart. Een nieuwe map moet het tevens nog gemakkelijker maken om te zien waar en wanneer events zich afspelen.

Werelden en clans
Destiny 2 krijgt een aantal nieuwe locaties. Een locatie die tijdens de presentatie werd onthuld was de European Dead Zone, waar de mensheid naartoe is gevlucht na The Tower in het begin van de game is verwoest. Andere omgevingen die bezocht kunnen worden zijn Titan, Nessus, en Io.

Spelers kunnen in dit vervolg officieel clans starten met eigen banners en namen. Elk lid van de clan kan beloningen krijgen voor de gemaakt progressie van de groep. Verder krijgt de shooter ook guided games waarin enkele spelers bij clans worden toegevoegd tijdens onder andere Raids en Trials of Osiris. Hiernaast kunnen clanleden hun party ook openen voor nieuwe spelers als zij een helpende hand nodig hebben.
Samen Spelen
Voeg je naam toe aan de spreadsheet zodat mensen je kunnen toevoegen, join de discord server en join de TweakersClan

Spreadsheet

TweakersClanPSN

TweakersClanPSN #2

TweakersClanXBOX

TweakersClan XBOX #2
Trailers
Gameplay reveal trailer

E3 Sony trailer

Wapen types

In Destiny 2 zijn de wapentypes aangepast, in plaats van Primary, Secondary en Heavy worden het Kinetic, Energy en Powerclass. In de Powerclass zitten wapens als Grenade launchers en Snipers

Abilities
Er zijn ook nieuwe abbilities zoals:

Dawnblade voor de Warlocks
Hiermee vlieg je in de lucht en "schiet" je vuur op de vijanden

Sentinel voor de Titan
Hiermee krijg je een Void Shield waarmee je aanvallen van vijanden blokkeerd en je kan hem net als Captain America gooien

Arcstrider voor de Hunter
Hiermee krijg je een electrische staf, should i say more 8)

PS4 exclusive content:

- Een strike genaamd "Lake of shadows"

- Exclusieve gear (niet specifiek benoemd)

- Exclusief schip "city apex"

- Exclusieve exotic "Borealis" is een sniper die van element kan veranderen

De sniper heeft 3 verschillende damages modes.
Solar

Void

Arc

- PVP map genaamd "retribution"

Zo dat was mijn eerste Topic start ik hoop dat het wat is :*)

[Voor 45% gewijzigd door Ollievssn op 30-03-2019 16:28]

Steam

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-08 15:45
Voor de duidelijkheid: de PC versie komt niet op 8 september. De release datum word binnenkort bekend gemaakt.
We're not committed to a PC date yet, but at Bungie we're totally committed to making a PC build as great as we can. Our partnership with Blizzard and being on Battle.net, we want to make sure that this version of the game has the time it needs to bake in the oven so it's a delicious piece of bread when it comes out.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-03 12:38

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Avioto schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 22:41:
Voor de duidelijkheid: de PC versie komt niet op 8 september. De release datum word binnenkort bekend gemaakt.

[...]
Laten we echt hopen dat de PC release niet ver na de console release komt. Dat wordt echt killing anders. Wil deze toch wel erg graag gaan spelen.

Helemaal omdat het eerste deel niet bijster goed werd ontvangen (inmiddels is het allemaal beter heb ik me laten vertellen). Bungie kan zich niet weer een matige ontvangst permitteren.

Bricks In Motion

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 17-08 15:45
Bzrk80 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 08:50:
Laten we echt hopen dat de PC release niet ver na de console release komt. Dat wordt echt killing anders. Wil deze toch wel erg graag gaan spelen.
Mee eens, maar ik heb ook liever een goede PC port. Dat komt wel goed denk ik, als ik het interview met PC Gamer lees: http://www.pcgamer.com/ho...2-on-pc-legit-on-day-one/

Wat wel killing zou kunnen zijn is het feit dat ze weer P2P matchmaking gaan gebruiken voor PVP. Dat is al een drama in Destiny 1, met een lage tickrate en onwijs slechte lag compensation. Het word misschien gepikt door console gamers, maar op PC gaan ze daar niet mee wegkomen denk ik.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Avioto schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:32:
[...]

Mee eens, maar ik heb ook liever een goede PC port. Dat komt wel goed denk ik, als ik het interview met PC Gamer lees: http://www.pcgamer.com/ho...2-on-pc-legit-on-day-one/

Wat wel killing zou kunnen zijn is het feit dat ze weer P2P matchmaking gaan gebruiken voor PVP. Dat is al een drama in Destiny 1, met een lage tickrate en onwijs slechte lag compensation. Het word misschien gepikt door console gamers, maar op PC gaan ze daar niet mee wegkomen denk ik.
Ik hoop dat ze goed hebben gekeken naar het enorme fiasco dat For Honor heet (P2P matchmaking & Ubisoft 7(8)7 ). Zo moet het dus niet.

Ook al heeft Blizzard verder niets met de servers etc. te maken, ga ik er wel vanuit dat PVP goed geregeld gaat worden. Want ook hun naam hangt er nu gewoon aan. Terecht of niet.

Bricks In Motion

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gister een pre-order geplaatst voor Destiny 2 voor de PS4. Pre-orderen doe ik eigenlijk niet meer aan maar dit is een van de weinige games waar ik het wel voor wil doen. Heb me prima vermaakt met Destiny 1, en vermaak me daar nog steeds prima mee. Toch wilde ik het even aan kijken met Destiny 2, maar het ziet er naar uit dat ze een goede balance in de wapens hebben weten te vinden. Met name het verplaatsen van de snipers, shotguns, etc naar de heavy (of nu power) wapen slots gaat denk ik goed uitspelen. Hoewel het wel jammer is om niet meer veel te kunnen snipen (heb je nu dus ammo voor nodig die je slechts zelden kunt oppikken).

Ondanks dat ik een dikke game PC heb blijf ik mooi op de PS4 met Destiny. Ik ben bang dat cheaters de game voor mij zullen gaan verpesten. Ik speel CSGO al op de PC en daar heb je af en toe al genoeg last van cheaters. Heerlijk om daarna gewoon je PS4 aan te gooien en er geen last van te hebben.

Wel jammer dat Destiny 2 op de consoles ook gecapt gaat worden op 30 FPS zodat PS4 Pro en Xbox Scorpio gebruikers geen oneerlijk voordeel kunnen hebben. Wat het oneerlijk voordeel betreft ben ik het met ze eens, maar je zult maar een PS4 Pro of nog erger een Scorpio hebben en gewoon geen gebruik kunnen maken van de extra power. Lame.

Nieuwe PVP game-mode 'countdown' lijkt mij erg cool als CSGO speler. Eigenlijk is dat het mooiste waar ik op had kunnen hopen voor Destiny 2.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i9 9900K @ 5ghz | ASUS Maximus XI HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | XPG SX8200 Pro 2TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-08 23:19

Geronimous

Moderator Spielerij
Voor de mensen die nieuw gaan zijn met de franchise; hier alvast enkele goede YouTubekanalen rondom Destiny (of grotendeels)

Datto: YouTube: Datto

Arekkz Gaming: YouTube: Arekkz Gaming

poor Leno ✝︎

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:21
Bzrk80 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:54:
[...]

Nogmaals, het is niet duidelijk of de PC versie later uitkomt. Er is nog geen release datum bekend. Al kan dat indirect wel wat zeggen, maar zeker weten doen we het niet.
http://www.pcgamer.com/destiny-2-pc-release-date/

"Destiny 2 has been scheduled for release on September 8—but, as it turns out, that is only for the console versions of the game. The PC launch date, as Destiny 2 director Luke Smith told us at today's reveal event, hasn't actually been set.
...
Smith added he couldn't comment on how much of a delay the PC version would suffer, but said Bungie would try to provide a date "in the coming weeks."

Dat ie vertraagd is is iets wat vrijwel zeker is, voor hoe lang is nog onbekend. (ja het is gebaseerd op 1 "bron")

Laten we hopen dat het gelijktijdig met de console versie uit komt natuurlijk!

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution | twitch.tv/nlrev0lution

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-06 22:00
Ik blijf kaas gewoon trouw! Tenzij onze geestelijk leider Dumay merkt dat ik nog 10 squadboosters heb voor BF1. Dan kickt hij me meteen.

September 8 duurt nog lang.

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ollievssn
@Shad0w1 PC release is 24 oktober :)

Console release 6 september

Pre-Order BETA:
- July 18: PS
- July 19: Xbox
Open BETA:
- July 21-23: Console
- Late August: PC

Playstation heeft exclusieve gear, schip, Strike en pvp map

Gear

Sniper
Borealis 03

De sniper heeft 3 verschillende damages modes.
Solar

Void

Arc

Schip

Strike

PVP map

Steam

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-08 15:07

Steefanus

StefanJ

Beta informatie:
18 juli beta voor de pre-orders van PS4,
19 juli voor de Xbox gebruikers onder ons.
21 juli begint de open beta
23 juli eindigt de beta
PC beta eind augustus

Release informatie:
6 september release date van Destiny 2 op de consoles.
24 oktober release date van Destiny 2 op PC

PS4 exclusive content:
- Een strike genaamd "Lake of shadows"
- Exclusieve gear (niet specifiek benoemd voor zover ik kan vinden)
- Exclusief schip "city apex"
- Exclusieve exotic "Borealis" is een sniper die zo het lijkt van element kan veranderen
- PVP map genaamd "retribution"

Nieuwe trailer:
YouTube: Destiny 2 – Official “Our Darkest Hour” E3 Trailer

Random feitjes:
- Destiny 2 krijgt 30 fps op Xbox One (duh).
- Er komt een competitive (countdown is tot nu toe bekend voor deze playlist) en casual playlist (clash, supermacy, control etc.).
- De PC enigine schijnt geoptimaliseerd te zijn om al je cores te gebruiken.
- In de beta kunnen we de missie homecoming spelen, de inverted spire strike en een aantal PVP elementen. Ook zullen alle nieuwe subclasses beschikbaar zijn in de beta.

@ hierboven: je bent me net voor :+

[Voor 3% gewijzigd door Steefanus op 13-06-2017 08:25]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ollievssn
@Steefanus ik heb onze posts verwerkt in de topic start :)

Steam

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

PC Options Menu to zo ver. Dit kunnen we als PC spelers dus ongeveer verwachten.

Veeeel buttons. Te veel eigenlijk. Ik ga er echt enkele ga re-mappen naar m'n muis. Ook goed om te horen dat de PC versie geen blind port van de console versie is.

Bricks In Motion

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Shad0w1
  • Laatst online: 19-11-2018

Das op max settings 4k 60fps. Word er wel een beetje hard van tbh.
Ok toch niet op max settings. Maar dan nog :P
Is wel ultra. Bug dat hij medium zegt ofzo. Ik weet het ook allemaal niet meer 8)7

[Voor 58% gewijzigd door Shad0w1 op 23-06-2017 08:52]

PSN xShadOw15x | Unscathed Shadow, The Unstoppable

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11:02
Heb deze game gratis gekregen bij mijn 1080Ti, ben benieuwd hoe hij gaat draaien :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:24
Alexknl schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:53:
Heb deze game gratis gekregen bij mijn 1080Ti, ben benieuwd hoe hij gaat draaien :)
Die van mij is ook onderweg!:D Zeer benieuwd hoe het uiteindelijk draait! leuke bijkomst, krijg ook Dawn of war 3 er bij dacht ik!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mfneed
Bzrk80 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:14:
[...]

Poh wat een prijs voor dat beest. Aangezien de PC versie op medium settings er al prima uitziet hou ik m'n GTX 970 er nog maar even in.
Precies wat je zegt! het schijnt ook echt een beest te zijn! stil en snel!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Shad0w1
pascal073 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:53:
Even een vraag,

Als iemand een GTX 1080 koopt maar die heeft de key niet nodig en ik wil hem graag redeemen ( ik heb geen GTX 1080 ) is mijn vraag kan ik hem dan gebruiken? of moet je daarvoor perse een 1080 hebben?

Mvg Pascal
De gene die een 1080 besteld krijgt een beta code per email. Dus je zou eventueel die code kunnen overnemen van iemand die hem niet wilt. Weet ik omdat 2 vrienden van mij een 1080 hebben gekocht,

En even ter info. Je heb tot 27 juni voor de actie. Daarna krijg je Destiny 2 er niet meer bij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:58

[Voor 14% gewijzigd door nFo op 06-07-2017 22:01]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nFo

"Control changes for those who can't watch:

-Simplified point system
-one point per kill
-zones controlled equals multiplier
-Zones A and C start auto captured
-1-stage capture instead of 2
-1 man capture speed is same as 4 man( no need for extra bodies)
-Match length set for 8 minutes
-Mercy Rule still exists
-Flag is see-through

[Voor 5% gewijzigd door nFo op 11-07-2017 19:35]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mickw
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-08 16:20
maddog4004 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 18:16:
[afbeelding]

Kijk, dit is dus 1 van de redenen dat ik niet voor het nieuwe deel ga..
Je snapt dat op 1 een korting vanuit PlayStation zit als PlayStation plus member en de andere daar buitenvalt en dat het prijsverschil verklaart?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nFo

• Johnnnygoud
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:24
Gruwelijk! Van mij mag de beta op de PC zo snel mogelijk starten. _/-\o_

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-05 13:02
Ben benieuwd of deze class niet enorm overpowered is, vergeleken met de rest. Gelukkig kunnen we het dinsdag al checken. :9

Vanavond krijgen we de download keys voor de console beta en kunnen we beta pre-loaden.

• nFo
Beta is nu te pre-loaden.

[Voor 61% gewijzigd door nFo op 13-07-2017 20:17]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Shad0w1
Super vette map! Die wapens zien er ook erg cool uit.
Bijna Beta! Heb er erg zin in.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• M4uSzi
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:30:
Crucible maak ik me nog het meeste zorgen om. Ik vind de keus van 4 tegen 4 heel erg jammer. Zeker als je net een raid met 6 personen hebt gedaan en je wilt nog even Control oid. spelen moet je toch wat mensen laten zitten. Daarnaast heb ik nooit het gevoel gehad dat het te druk was bij 6 tegen 6.

Ben toch meer een PVE speler en kijk enorm uit naar deel 2! Ik weet eigenlijk wel zeker dat geen spijt ga krijgen, want ik weet wat ik kan verwachten.
Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Ben heel benieuwd hoe het mijn gsayt bevallen. Wordt straks 2x teampjes in 1 Party. Lekker door mekaar heen schreeuwen. :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
nFo schreef op maandag 17 juli 2017 @ 17:29:
[...]

Koop je het bij ygz ofzo.€ 56,50
https://www.budgetgaming.nl/game-profile/destiny+2_ps4.html

Maarja ik heb in Destiny 1 meer dan 1000 uur in zitten, dus maakt die paar euro ook niet meer uit.
Nee ok, op zich... maar het wordt al flink duurder, als ze het verdienmodel van Destiny 1 gaan aanhouden.

Volgens mij heb ik voor alle content uiteindelijk 140 euro betaalt, en dat is me voor wat er uiteindelijk allemaal in zat toch te gortig. Dus als het kan, zo goedkoop mogelijk :) En dat begint dan bij de vanilla game.

poor Leno ✝︎

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:20
mfneed schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:22:
Progressie uit de beta gaat mee? of dat niet?
ik heb nog nooit een beta meegemaakt waar de progressie mee gaat, dus ga er maar niet van uit

Acties:
  • +1Henk 'm!

• M4uSzi
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
mfneed schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:22:
Progressie uit de beta gaat mee? of dat niet?
Gaat niet mee. ;)

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gezien de Destiny 1 connective ervaringen van vroeger was mijn verwachting al niet al te hoog :+

Crypto trading | Growatt 6000TL3-S 6615WP(21x315) ZZW(212graden)35helling

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-08 21:11

Rudios

Lost in space?

Ik vind MP beduidend beter dan deel 1. Voelt veel directer en minder stroperig. Wellicht een nieuwe netcode gebruikt?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

PVP is echt een genot nu hoor. Veel minder abilty spam. Meer gunskills.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:11
(jarig!)
mfneed schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:05:
Ben ook wel benieuwd naar de ervaringen!! Ik moet namelijk nog wachten tot ergens aug. voor de beta op de pc... waar ik uiteraard ook erg benieuwd naar ben!!! Is er op dit moment naast de PVP, 1e missie en de strike nog world exploring mogelijk in de beta?
Niet iets als de patrol modus nee.
Je hebt wel wat gedeelde maps binnen de strike waar je een stukje af kan wijken van het pad zeg maar en lekker de boel kan verkennen.
Zeker met een pike ! Er spawnen een paar mobs op pikes die je er af kan knallen, met die pikes kan je over de zee heen o.a.

edit: YouTube: Destiny 2 - HOW TO GET A PIKE! WARP GATES! LOST SECTOR!
Dit bedoelde ik.

[Voor 10% gewijzigd door PepieNL op 19-07-2017 09:15]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PepieNL
(jarig!)
De nieuwe supers hebben iets meer diepgang dan iedereen denkt :)
Er zit een heus combosysteem achter!

Titan Sentinel Super :

L2 + R2 vasthouden - Ward of dawn (met Armor of Light)
L2 + R2 snel click - Sentinel shield :
- L1 - Gooi schild (1x)
- R2 - Block
- R1 - Shieldbash

Hunter Arcstrider Super :

R1: Slash
R2: Sends an arc beam forward after the slash
R1 + R2: Uppercut
R1 + R1 + R1: Ground Pole Slam - Finishing move for mashing R1. Light AoE affect.
R1 + R1 + R2: Arc Palm Blast - Finishes your combo by you placing your hand out and blasting any foes ahead of you in a high damage (and stylish) cone of effect
(Mid-Air) R2: Aerial Ground Slam - Large high damage blast

[Voor 23% gewijzigd door PepieNL op 19-07-2017 14:59]

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

baronruud schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:53:
Algemeen ben ik positief.
Alleen gisteren met crucible was ik er helemaal klaar mee. 5x achter elkaar hetzelfde (***)wapen krijgen. Ik weet dat er maar een beperkt aantal wapens/armor in de beta zit, dus kans op een dubbel, ok. Maar 5x achter elkaar exact hetzelfde wapen..... |:(
Voorbeeld van een waardeloos RNG systeem.
Waar maak je je druk om? Zoals je al zegt, er zit weinig verschillende loot in de Beta. So be it. Als je hier al kwaad om wordt dan gaat het met de volledige game nog leuk voor je worden O-)

Hoe kun je trouwens een waardeloze RNG hebben? Willekeurig is willekeurig dacht ik zo.

Bricks In Motion

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:00
Mijn welgemeende excuses voor een opmerking / beetje kritiek op de beta. Fantastisch spel !! Kan niet wachten tot het september is.

• PepieNL
(jarig!)
Guide over alle supers incl button combo's :
YouTube: Ultimate Guide for ALL Supers in Destiny 2 - Combos & Tricks

Ik maak maar steeds een nieuw karakter aan en blijf hangen in de story-mission in de tower, Zavala pompt er aardig wat bolletjes uit voor je elke keer als hij zn ward of dawn gebruikt.

Als je supers wilt testen is er een glitch mogelijk in de strike waardoor je super geactiveerd blijft.
Lullig, maar erg handig! Zo kan je wel ff mooi je supers testen.
Eigenlijk heeft elke super behalve de voidwalker en gunslinger diverse button combo's als je eenmaal je super activeert.

Glitch:
YouTube: Destiny 2 - INFINITE SUPER GLITCH! ARC COMBOS!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Als je vergelijkt met de PC zal je altijd het verschil voelen van de FPS.
Ik speel alleen op PS4, en merk dat deze game met de 4k supersampling en een solide 30 fps toch een stuk soepeler speelt dan D1.

Wil wel nog wat spelen met de sensitivity, en wat dat betreft is het jammer dat de instelmogelijkheden zo beperkt zijn. Die stick-acceleratie mag van mij veel minder.

Wat me verder opvalt aan de beta:
- gebieden voelen wat wijdser en gedetailleerder aan, erg sfeervol.
- wat meer variatie in enemies die zo los spawnen: ook meer high-level enemies (mini baasjes)
- Strike is wat kort maar op zich prima

Ik ben heel erg benieuwd naar de Raid(s). We zulen zien :)

poor Leno ✝︎

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-08 23:28

Bozznl

GT: The Bozzz88

Jeroenimoes schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 08:53:
Als je vergelijkt met de PC zal je altijd het verschil voelen van de FPS.
Ik speel alleen op PS4, en merk dat deze game met de 4k supersampling en een solide 30 fps toch een stuk soepeler speelt dan D1.

Wil wel nog wat spelen met de sensitivity, en wat dat betreft is het jammer dat de instelmogelijkheden zo beperkt zijn. Die stick-acceleratie mag van mij veel minder.

Wat me verder opvalt aan de beta:
- gebieden voelen wat wijdser en gedetailleerder aan, erg sfeervol.
- wat meer variatie in enemies die zo los spawnen: ook meer high-level enemies (mini baasjes)
- Strike is wat kort maar op zich prima

Ik ben heel erg benieuwd naar de Raid(s). We zulen zien :)
Ik heb D1 kapot gespeeld op de X1 en was altijd tevreden met 30fps. In D2 lijkt het nog een tikkie soepeler.. tuurlijk speel je met 60 fps lekkerder weg enz, is voor mij alleen geen dealbreaker (en voor vele andere ook niet.. simpel). D2 is daarom ook gepre orderd op de X1(X) en niet op de PC, zin in!

GT: The Bozzz88

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Aeque schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 16:36:
[...]

Geen Lichald19111989 japans accountje aangemaakt? :P

[...]

Houterig? Zeker geen Destiny 1 gespeeld?

PC lijkt me grafisch wel iets beter ja, maar de game speelt gewoon lekker op console en dat zelfs voor een shooter.

Oh en nog even een algemeen iets (dus niet per se gericht aan de mensen die ik quote hierboven. :+ ) vergeet niet dat dit een veel oudere build is dan de game die op 6 september live gaat. Het is maar een beta uiteindelijk.
Ruim 700 uur in Destiny gehad..daarna weer overgegaan naar CoD (60 fps) en Titanfall 2 (60 fps), geloof me..daarna wil je dat elke game zo soepel speelt op je ps4..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Aeque schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 19:57:
[...]

Ik had graag 60 fps in Destiny 2 gehad ja. Maar CoD en Titanfall vergelijken met Destiny op alleen fps en het dan houterig noemen gaat niet op. CoD en TF zijn veel snellere games als het aankomt op gameplay en dat heeft toch ook zeker wel effect op hoe je de game ervaart.
Blijkbaar wel, de pc versie ziet er namelijk ook rete soepel uit met 60fps..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:19
Als ik al dat geneuzel lees over 30 vs 60 fps ben ik zo blij dat ik dat allemaal niet echt merk :). Ik vind 30 echt prima spelen.

Speelt verder echt als een trein. Heerlijke gunplay. Missie weet een leuk gevoel op te wekken. Kan niet wachten!

[Voor 31% gewijzigd door giantgiantus op 23-07-2017 11:37]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
De nieuwe warlock vind ik ook fijn; zonder extra perk zweef je nu wat langer waardoor je toch dat unieke beeld hebt om enemies vanuit de lucht te killen :)

PS: Ik heb het ook nog even in de topicwaarschuwing gezet, maar voor wie het nog niet wist: vanavond alleen tussen 19 en 20 uur is de nieuwe social space toegankelijk in de beta. ;)

[Voor 37% gewijzigd door Geronimous op 23-07-2017 12:19]

poor Leno ✝︎

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Laatst online: 18-08 18:28
StefanKelevra schreef op zondag 23 juli 2017 @ 12:19:
Ik vond de eindbaas in de strike nog aardig lastig. Heb er meerdere keren over gedaan...

Heb nu alle classes geprobeerd in de beta en weer nog steeds niet wat me main gaat worden. Voor welke gaan jullie en waarom?
Ik ga weer voor de Warlock als main. Speelde daar ook het meest mee met Destiny. De hunter als 2e en zal dit keer ook de titan doen voor als ze weer met achievement books komen. Maar de titan ligt mij niet echt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Rudios schreef op zondag 23 juli 2017 @ 11:30:
Ik kan niet echt iets terug vinden of D2 - naast 4K - ook HDR modus krijgt op de PS4?
HDR zit niet in de beta, misschien in de retail versie maar reken er niet op.

39

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nFo
Ja er loopt geen kip rond.

[Voor 7% gewijzigd door nFo op 23-07-2017 20:22]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-08 18:23
Hmm, ben nog niet helemaal over de streep, genoeg uren in D1 op de X1 en speel vanaf de beta maar er klopt gewoon iets niet.

Pro: Het is destiny!

Con:
Twee primaries
Trage recycle abilities
Teveel focus op PVP

Denk dat ik de pre-order maar ga annuleren en eerst maar even afwacht. Ook de beperkte FPS is jammer. Speel je op een 65" 4K TV (en straks de X1X) en ben je beperkt door de ontwikkelaar.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 22:15

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Na een 10 keer de missie gedaan te hebben en heel wat potjes PVP, mijn mening:

Pro's
Graphics: erg mooi met veel meer diepte en details. het voelt erg new gen aan en ik vind de graphics duidelijk beter dan D1.
Gameplay: hij schiet erg lekker weg. Genoeg keuze om een wapen te vinden die je wat doet, met leuke instellingen voor je guardian
Omgeving: ik noem 'm apart, omdat ik erg onder de indruk was van hoe de omgevingen eruit zien. Echt wauw! Een dik pluspunt van het spel.

Cons
-Bulletsponges, zowel in PVP als PVE. Vooral in PVP is de TTK te hoog. En dan nog te bedenken dat het nu allemaal een level playing field is.
- Netcode: ik krijg toch het idee dat hier iets nog niet lekker loopt. Te vaak kills traden, vaak het verliezen zonder duidelijke reden.
- PVP: vind ik eigenlijk niet interessant genoeg. 4vs4 vind ik te klein. En is niet erg vernieuwend tov. D1.
- Te weinig nieuw: een paar nieuwe enemies/wapens maken het spel niet.

Uiteindelijk krijg ik teveel het gevoel "been there, done that". Ook al zijn de graphics spectaculair, het voelt erg bekend aan.
Daarom besloten de game te laten voor wat het is. Met BFII en WWII om de hoek zijn er genoeg kandidaten voor de PVP kroon. Alleen voor PVE zou ik 'm overwegen en daar wacht ik de reviews voor af.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Blij te zien dat er meer mensen over de TTK en Flinch in PVP aan het klagen zijn, inclusief wat bekendere namen op de Destiny Reddit. Zo frustrerend. Enemies die bijna down zijn (op laatste burst of kogel na) en toch nog snel weg kunnen vluchten. Fouten maken wordt niet echt afgestraft. Sterker nog; gister had ik op het einde van het potje (eind scherm kwam al) een enemy gevonden. Ik burst 3 keer op zijn kop en moet dus nog één kogel raken dus een vierde burst moet raak gaan. Na de derde burst kan de enemy gewoon weg lopen en klaar. Terwijl hij stil stond en aan dans deed omdat het potje klaar was. WTF Bungie. Dat is gewoon niet leuk. Te makkelijk om gevechten te ontvluchten. Dus; TTK omlaag.

Verder was de flinch te erg aanwezig in de potjes. Leek wel of elke gun bijna high caliber rounds had. Dat maakt ook dat je vaak shots mist. De gunplay/gevechten zijn dan zo random. Je kunt er namelijk niets tegen doen. Degene die de minste flinching ervaart wint dan het gevecht. Lijkt mij niet echt de bedoeling.

Hopelijk doet Bungie wat aan deze twee dingen voor de release van de game. Je merkt dat zelfs casual PVP (control) behoorlijk sweaty is op het moment. Het lijkt verdorie wel Trials. Mensen die teamshooten, mensen baiten. Weet niet of ik dat ALTIJD leuk ga vinden. Ik ben erg competitief ingesteld, speel games als CSGO zéér fanatiek. Destiny dus ook. Maar soms wil je gewoon even dom schieten. En ik heb niet het idee dat dat kan in Destiny in de huidige vorm. Ik ben blij dat het allemaal wat meer de competitive kant op gaat, maar geef ons please ook een playlist waar geen skillbased matchmaking op zit. De eerste paar potjes die ik speelde had ik lol en schoot ik mensen af. Alle potten daarna begon het irritant te worden met enemies die nog op het laatste moment weg kunnen komen, en de behoorlijk sweaty play style. Je MOET nu bijna wel met een vol fireteam Control gaan spelen. Anders ga je het gewoon niet redden. Lijkt mij niet echt de bedoeling van een casual gamemode.

[Voor 10% gewijzigd door DAMAGE op 24-07-2017 14:34]

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i9 9900K @ 5ghz | ASUS Maximus XI HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | XPG SX8200 Pro 2TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Laatst online: 08-08 22:39
DAMAGE schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:49:
[...]

Nope niet door de ontwikkelaar maar door de xbox one X. Cpu is niet krachtig genoeg om op 60 fps te kunnen draaien ten alle tijden. Ook niet zo raar; 4K vergt veel power. Zelfs de duurste PC heeft er nog moeite mee.
Klein foutje want het is wel het probleem van de ontwikkelaar. Veel games draaien op 60FPS en maken gebruik van aanpassingen in de engine als er teveel gebeurd op het scherm (voorbeeld Battlefield 1). Bungie is gewoon lui om dit niet te herschrijven.

PS: HDR gaat hem sowieso niet worden met een shooter want dan heb je waarschijnlijk een inputlag van 100

[Voor 8% gewijzigd door PSYVIRII op 24-07-2017 14:39]

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nFo

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nFo

[Voor 34% gewijzigd door nFo op 25-07-2017 20:27]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nFo

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=I60-9lxVWHc]

[Voor 34% gewijzigd door nFo op 26-07-2017 20:11]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 14:52
Wackmack schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:14:
[...]

Heeft het nog nut om de pre-order te downloaden en kopen of is de actie al voorbij?

Mijn kind heeft helaas de disc speler gesloopt dus kan alleen de game nog downloaden :(
Tot 6 september krijg je gewoon alle extra's als je pre-ordered, dus de coldheart en de tracking ghost.

Niks mis mee om de game te downloaden toch?

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 13:48
Ik lig echt in een deuk hier om alle PVP zeurpieten, nee, het speelt niet als D1, nee je kan niet meer continue je super en granaten spammen. Dus degene die dat altijd deden vallen nu keihard door de mand en dan gaan ze piepen over TTK.

Zelf ben ik blij dat ze de nodige zaken aangepast hebben.

Geen snipers meer op elke hoek van de straat. Geen grenade en super spam. Échte gunfights. In mijn ogen een dikke plus voor Bungie om zaken aan te passen.

De communitie heeft toch altijd iets te zeuren, dus goed doen kun je het toch niet. Dan speel je het spel niet, je hoeft het niet te kopen..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nFo
OzzieMann schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 17:12:
Ben geen pvp liefhebber. Wordt Destiny 2 het waard te halen voor alleen de campaign en co-op?
Jazeker

• PepieNL
(jarig!)
Nieuwe control map voor de PC beta (Javelin-4) , bofkonten!
Tijd nodig om je Super op te laden wordt ook iets korter.

• mfneed
Voglens mij wel ja:) key van Dawn of War 3 duurde wel lang.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:09

Convoy

g44p

Arrahant schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:08:
[...]

[...]

[...]

Goed om te lezen! Onze clan Dutch Raiding Party (DURP) is op zoek naar meer Destiny 2 spelers; zowel op PS4 als PC. We hebben 91 members en zijn actief sinds het begin. Ik heb alvast een Steam Group aangemaakt voor onze PC divisie, battle.net volgt snel.

Zie hier voor onze Steam page of hier voor onze clanpage op Bungie.net.

Als je wilt joinen hoor ik het graag! Ik ga zelf de PS4- en PC-versie spelen.
https://steamcommunity.com/groups/durp-pc

Pas eerst je front-page info maar es aan dan:

DESTINY 2

Release
8 september 2017 voor consoles

8)7 |:(

6 september jonguh! >:)

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-08 15:46
Vandaag viel het kwartje pas! Ik ben op vakantie als Destiny 2 op de deurmat wordt gegooid.
Hoe krijg ik mijn vrouw nu zover dat ik niet mee hoef:P

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

runner83 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:43:
Vandaag viel het kwartje pas! Ik ben op vakantie als Destiny 2 op de deurmat wordt gegooid.
Scheiden. ;)
Griffx schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 13:09:
[...]

Gunslinger is weer goed straks, en imho heeft de hunter de beste jump, plus de evade is super nice.
Titan stiker zag er goed uit, sentinal was wat mwah.
Voidwalker zag er niet uit :+ als je voor een novabom uit kan rennen klopt er iets niet.
Maar misschien dat de tweede skill tree dit kan voorkomen.
Titan masterrace :9

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-08 13:44
Je duim breken? :+
Altijd :D :+

[Voor 21% gewijzigd door Griffx op 17-08-2017 13:45]

PC Specs

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Kindje maken. Kan ze ook nergens echt fatsoenlijk naar toe. Hoewel ik nu begin November ook op vakantie ga en de game net een weekje op PC uit is dan |:(

Wellicht dat scheiden een serieuze optie is :+

Bricks In Motion

• PSYVIRII
  • Laatst online: 08-08 22:39
Arrahant schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:44:
[...]

Klinkt goed, je bent van harte welkom bij DURP. Actieve D1 clan sinds vanilla; we gaan met de knietjes naar voren op D2 jumpen. Veel mensen inclusief ikzelf hebben twee weken vakantie genomen ervoor. Ik denk dat jij erbij zult passen.
Twee weken vakantie ervoor genomen ? Wat ga je dan de tweede week doen ? :+

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-07 20:13
runner83 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:40:
[...]

nu nog een kindje maken is een beetje kort dag :P plus heb al 1 kleine van 2 jaar rond rennen :)
Ach....dan heb je nog tijd om te spelen........ :+ Als ze ouder (in mijn geval 14 en 12) zijn dan kijken ze niet meer aandachtig naar het scherm, maar willen ze, of zelf spelen, of gaan ze aan je kop zitten zeuren..........met mn koptelefoon vol uit kan ik hun geruzie niet uitbannen ......

Hop,hop,hop!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-08 22:57
Bungie Help‏ @BungieHelp 10 uur geleden
Pre-load is now available to players who have digitally pre-ordered Destiny 2 on Xbox One. PS4 pre-load is expected to begin next week.

Vanavond maar even downloaden dan :-)

Xbox Live: MarkH

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 14:52
Heb gister beetje gezocht en meerdere mensen zeggen als je 29.1 GB hebt dat dat de preload is, "normale" download is 98MB ofzo.
oke top!

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-07 20:34
Noq schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:46:
Ik hoop dat een soortgelijke vraag niet te vaak voorbij is gekomen, maar hier volgt het:
Moet ik Destiny (2) zien als een fast-paced shooter met RPG elementen, waarbij de speler zowel solo als met een groep verschillende areas kan grinden om gear te krijgen? Soort van kleinschalig raiden in de doorsnee MMORPG's.
Niet erg fast-paced en daarnaast is het een zogenaamde shared world shooter. Er zitten zeker rpg elementen in (levelen en talents kiezen), maar ook wat mmo-achtige elementen zoals grote open gebieden waarin je (willekeurige) spelers tegenkomt en aan public events deelneemt. Daarnaast is er natuurlijk het raiden met secrets, bosses, tactieken, raidsets & raid wapens die je langzaam aan compleet maakt. Destiny 1 deed qua loot systeem wat aan Diablo denken met random stats en random persoonlijke drops, maar in Destiny 2 zijn de random stats weggedaan.
Zelf heb ik geen Destiny gespeeld, zoals is te leiden uit mijn bovenstaande vraag. Toch heb ik wel veel interesse gekregen naar de aankomende release. Raden jullie aan om Destiny 1 te spelen of is het wel toegankelijk voor nieuwe spelers?
Je kunt gewoon instappen. Je mist wat van het verhaal (check een story recap op YT), voor zo ver er een verhaal was. Maar het is geen ingewikkelde game. Raiden is ook simpeler dan WoW, met slechts 6 personen. Dat neemt niet weg dat het een beetje dezelfde itch wegneemt als je niet meer de tijd hebt om in een echte mmo hardcore te raiden. Raiden in een shooter is echt leuk. Je krijgt soms ook light puzzels, stealth secties en platforming die je moet overkomen. Sommige endgame activiteiten krijg je daarnaast a la Diablo te maken met modifiers zodat hetzelfde stukje content anders aan kan voelen.
Met een fatsoenlijke groep mensen om je heen kun je in twee of drie avonden alles doen op je drie personages, maar in principe is er altijd wat te doen.
Ook lees ik hier en daar reacties met aankopen waarbij inclusief 2 uitbreidingen bij zitten. Ik vind persoonlijk 100eu een groot bedrag voor een spel, waarvan ik niet zeker weet hoelang mij dit zal vasthouden :) Hoe duur gaan de uitbreidingen kosten? Dan kan ik wat gemakkelijker beslissen of ik nu de volle hap betaal of het later aankijk.
Tijdens D1 was het 35 euro voor de year 1 season pass met twee dlc's, of 20 euro per stuk. Destiny content is relatief duur en uiteindelijk doe je steeds dezelfde content opnieuw. Maar toch zijn er genoeg mensen die er makkelijk 1000-2000 uur in hebben gestoken. De content die er is is - wat mij betreft - van zeer hoog niveau. Het is een Bungie game.

Ik was voorheen een WoW-junk, nu heb ik Destiny als methadon ;)

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-07 20:34
Er zijn beelden van patrol gelekt: https://vid.me/Qd3EM

Zeker meer variatie in events dan voorheen het geval was!

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:09

Convoy

g44p

Is het al 6 september? :*)

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:20
Ik zit effe kritisch naar die european deadzone van destiny te kijken en schrik een beetje. "There are a ton of things for you to do....." Ik zie gewoon weer extractions met fallen ships die vier waves droppen. "Your going to meet players you have never met before....." Euh what??? Wat is daar bijzonder aan in 2017? "There are new ways to explore the map...." Wow, je kan nu op een fucking pike rondrijden. "You can do what you want, you can explore, loot treasure chests, you can choose to join a public event, or even choose your own story mission.... Destiny can really be what you want it to be...." WTF????? En dan kom het mooiste... "Look at this captain trying to stop you... for killing him you get more glimmer and xp...." "We really want players to explore new weapons and gear...." De interviewer zegt op een gegeven moment... "The thing i enjoy the most are the lost sectors..." Lost sectors zijn delen van de map zoals een grot of een tunnel waar je gewoon vijanden tegen komt. En dan zegt de developer "That's right, Destiny is so much more for the players..."

Er kunnen nu twee dingen aan de hand zijn. Of dit was een hele belabberde presentatie of Destiny 2 gaat een regelrechte belediging en klap in het gezicht zijn van iedereen die Destiny 1 gespeeld heeft.

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:40
Kadardar schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:19:
[...]

Zelfde, las op internet dat dit later deze week komt. Ik kijk morgen wel weer. Had liever ook direct gehad maar helaas
Keys zijn beschikbaar.

En vul de spreadsheet in van spelers.. :9
https://docs.google.com/s..._1BQ1dSa62tbso/edit#gid=0

[Voor 21% gewijzigd door Montaner op 25-08-2017 10:57]

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-08 14:39

Twammo

PSN: rtwouda

Een bekende (destiny) youtuber heeft een anderhalf uur durende samenvatting gemaakt van het "verhaal" van Destiny 1 tot aan het begin van Destiny 2. Er worden geen spoilers gegeven over Destiny 2. Dit is echt een aanrader voor nieuwe spelers. De video kun je hier vinden:

• NLRev0lution
Chester schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:53:
[...]

Hmm, geen keys voor whispers/partychat/etc?
Jawel, laten ze alleen niet zien op de afbeelding.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:15

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wanneer komt de beta online dan? want ik zie overal alleen maar 28-8 voor early access maar geen tijd er bij staan. Kan nog steeds niet op play drukken

The Destiny 2 PC beta has an August 28 start date and a 6pm UK start time for pre-order customers..............................

[Voor 31% gewijzigd door Ricmaniac op 28-08-2017 15:29]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Ricmaniac schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:29:
Wanneer komt de beta online dan? want ik zie overal alleen maar 28-8 voor early access maar geen tijd er bij staan. Kan nog steeds niet op play drukken

The Destiny 2 PC beta has an August 28 start date and a 6pm UK start time for pre-order customers..............................
19.00 uur onze tijd dus. Wellicht dat ik er dus vanavond al mee aan de slag ga. Anders wordt het een dikke halve dag streamen morgen. :*)

Bricks In Motion

• NLRev0lution
Ricmaniac schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:29:

Alles op een rijtje voordat we de vragen weer krijgen:

Destiny 2 PC Beta pre-load start date and time - Available now (from August 25th, 10am PST / 6pm UK time)(19:00 NL tijd)
Destiny 2 PC Beta early access start date and time - August 28th, 10am PST / 6pm UK time (19:00 NL tijd)
Destiny 2 PC Beta open access start date - August 29th, likely 10am PST / 6pm UK time (19:00 NL tijd)
Destiny 2 PC Beta open access end date - August 31th, likely 10am PST / 6pm UK time (19:00 NL tijd)

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:20
Wauw... Eerste paar minuten gespeeld en D1 grijs gespeeld, maar man man man wat ziet dit er op 1440p max Settings echt gewoon geil uit...

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• giantgiantus
Misschien idee om console vs ps te splitsen? Leuker voor beide groepen wellicht?

• giantgiantus
NLRev0lution schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 21:15:
[...]

Wordt vrij weinig gehoor aan gegeven ;)
Ja. Wellicht bij release. Heb zelf weinig interesse in dat gewouwel over pc settings :)

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 12:59

Cloud

Moderator FM / FP PowerMod

Moderatie Mobster

mfneed schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:27:
[...]

In de blizzard app stond 29-31aug.. maar heb gister de missie en de strike al een aantal keer gedaan!:)
Dat was voor de pre-orders inderdaad. Die hadden early beta access, vanaf vanavond is het volgens mij 'gewone' open beta of zo. Al weet ik niet wie daar dan toegang tot heeft eigenlijk :)
Montaner schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:28:
Ik was erg benieuwd naar hoe de response op het bewegen met de muis zou zijn, gezien je op console normaliter een soort van kleine vertraging ervaart. Maar het reageert als een echte shooter... de standaard settings zoals de game detecteert is ook echt subliem.
Ik ben geen console gamer maar het speelde gewoon als een echte shooter inderdaad. Het enige wat me opvalt is alle key-hints in het scherm voor de menu navigatie, dat is waar je aan kunt zien dat het toch sterke banden heeft met consoles.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-08 16:29

Pykow

Pykow Gaming | BuG

mfneed schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:27:
[...]

In de blizzard app stond 29-31aug.. maar heb gister de missie en de strike al een aantal keer gedaan!:)
Gisteren kon je aan de slag, wanneer je de game al besteld hebt.
Ik wil eerst de Beta spelen, alvorens ik mijn keuze maak.

Moet me ook nog in verdiepen hoe groot de game gaat zijn.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Cloud schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:36:
[...]

Dat was voor de pre-orders inderdaad. Die hadden early beta access, vanaf vanavond is het volgens mij 'gewone' open beta of zo. Al weet ik niet wie daar dan toegang tot heeft eigenlijk :)
Mensen die hem al pre-ordered hadden konden vanaf gisteravond aan de slag. De Open beta start vanavond en dat is gewoon voor iedereen die het wilt proberen. Vandaar de naam: Open beta :P

-------------------------------------------------------------------------------------

Donders wat speelt dit spel soepel zeg op de PC en ziet er imo gelikt uit. (voor de stijl die je kan verwachten dan natuurlijk)

Heb destiny 1 veel op ps4 gespeeld maar dit op PC speelt zooo veel lekkerder.
is de werkdag al voorbij? :(

• TheMok3r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-02 14:18
Wat PVE PC gameplay van afgelopen nacht. 21:9 screen capture. :)

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-08 22:18
Major_ton schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:52:
Wanneer gaat de open beta van start voor hen die niet een pre-order hebben geplaatst? de 29ste is alweer even bezig, maar ik kan nergens een install optie vinden.
19:00

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• NLRev0lution
Ik zie veel dezelfde vragen tegen komen omtrent tijden en dergelijke.. zie hieronder.:
NLRev0lution schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:44:
[...]

Alles op een rijtje voordat we de vragen weer krijgen:

Destiny 2 PC Beta pre-load start date and time - Available now (from August 25th, 10am PST / 6pm UK time)(19:00 NL tijd)
Destiny 2 PC Beta early access start date and time - August 28th, 10am PST / 6pm UK time (19:00 NL tijd)
Destiny 2 PC Beta open access start date - August 29th, likely 10am PST / 6pm UK time (19:00 NL tijd)
Destiny 2 PC Beta open access end date - August 31th, likely 10am PST / 6pm UK time (19:00 NL tijd)
Het spel is 16 GB. (nu kan dit afwijken omdat er voor vanavond ook weer een patch is).

• MetalPool
  • Laatst online: 11:18
Valdourian schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:03:
En we zijn vertrokken aan 3MB/s...
35,6 mb/s hij gaat als een trein!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:24
Ik trek de beta zo binnen met 50mb/sec, binnen 10 minuten kan ik hem waarschijnlijk al spelen. :P

PSN: BUIZERD____NL 4x_

• NLRev0lution
Valdourian schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:31:
Na de eerste Destiny gespeeld te hebben op de PS verwachtte ik hier eigenlijk heel veel van.
En het heeft al mijn verwachtingen voldaan. Holy F*ck.
Zijn er mensen die weten waar je deze game wat goedkoper kan kopen dan €60?
Zit nogal krap bij kas atm, en vind €60 voor een game zowiezo al aan de prijzige kant.
Gelukkig heb je nog even om te sparen. Voor de pc komt ie pas 24 oktober uit. Daarnaast.. als je net als de meeste hier 1000+ plus uur er in stopt is 60 euro peanuts ;)

• kneusteun
  • Laatst online: 11:23
Wacht maar tot je de eerste raid gaat doen, dan pas weet je wat destiny is :) dat is echt awesome.

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:50
Valdourian schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:31:
Na de eerste Destiny gespeeld te hebben op de PS verwachtte ik hier eigenlijk heel veel van.
En het heeft al mijn verwachtingen voldaan. Holy F*ck.
Zijn er mensen die weten waar je deze game wat goedkoper kan kopen dan €60?
Zit nogal krap bij kas atm, en vind €60 voor een game zowiezo al aan de prijzige kant.
Veel te prijzig idd.
https://www.cdkeys.com/pc/games/destiny-2-pc-cd-key

PC master race for a peasant price.
39 euro ;)

[Voor 3% gewijzigd door MaXeRs op 30-08-2017 05:35]

• kneusteun
  • Laatst online: 11:23
Valdourian schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:30:
Wat me beetje stoorde was dat je als warlock dubble jumped, dan blijf je even zweven.. maar soms wil ik dit niet en wil ik direct terug op de grond. Is dit mogelijk?
Nog een keer springen dacht ik, dan cancel je hem.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Arrahant schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:53:
[...]

Maar om welke proportie van de playerbase gaat het? En hoe veel beter gingen zij na ingebruikname van de cheat presteren?

Begrijp me niet verkeerd: cheaten is altijd een slechte zaak. Maar ik cheat niet en ik speel voorlopig liever met een controller!
dat weet ik niet, maar al was het 1 procent. ik vind dat aim assist niet thuis hoort op pc. ook niet als je met controller speelt. dan moet men maar beter leren richten of op console spelen :P Wil niet als een lul overkomen maar zo denk ik er over }:O

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:19

Lienuks

Meet People Get Connected!

Ricmaniac schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:55:
[...]

dat weet ik niet, maar al was het 1 procent. ik vind dat aim assist niet thuis hoort op pc. ook niet als je met controller speelt. dan moet men maar beter leren richten of op console spelen :P Wil niet als een lul overkomen maar zo denk ik er over }:O
Aimassist op een PC is gewoon not done, ook niet voor als je het met een controller speelt.
Het is veels te gevoelig voor misbruik. Gaat er gegarandeerd uit.

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Arrahant schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:53:
[...]
Begrijp me niet verkeerd: cheaten is altijd een slechte zaak. Maar ik cheat niet en ik speel voorlopig liever met een controller!
Ik ben het volledig met je eens dat je niet cheat. Want je maakt gewoon gebruik van de mechanics die ingame aangeboden worden. Exploiten wil ik het ook niet noemen, want dan zou de ontwikkelaar het gewoon niet weten.

Maar in het moderne gamen kan dit gewoon niet meer. Als er dan een vorm van aimassist in een PC game zit dan moet dit voor iedere controller gelden. Dus ook m&k. En dan begint die 1% weer te zeuren dat ze graag op PC met controller spelen en ze helemaal afgemaakt worden. Snap ik ook nog! Het feit dat je dit soort discussies en ongenoegen kunt vermijden door het er gewoon niet in te bouwen lijkt me meer dan de moeite waard.

Bricks In Motion

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:19

Lienuks

Meet People Get Connected!

Even voor de beeldvorming...4 potjes PVP gedaan net..

2 Potjes met KB en M gemiddelde Kda van 2.3

Controller aangesloten 2 potjes gedaan KDA van 12.0... lijkt mij duidelijk

(Oh en ik kan niet een shooter op mijn ps4 spelen zo`n slechte aim heb ik dan)

[Voor 18% gewijzigd door Lienuks op 30-08-2017 15:39]

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 12:59

Cloud

Moderator FM / FP PowerMod

Moderatie Mobster

DAMAGE schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:11:
[...]

1. Aim assist op de PC. Ok, voor mensen met een controller handig. Maar laat mij met meer dan 15 jaar ervaring in CSGO de PC community eens kennen; hier gaan mensen misbruik van maken. En ja hoor. Ze zijn er alweer volop mee bezig. XIM4 aansluiten zodat je met muis en toetsenbord kunt spelen terwijl de PC het als controller herkent om zo én met muis en toetsenbord te kunnen spelen én aim-assist te hebben. Heb je geen XIM4? Géén probleem! Er zijn zat programma's om een controller te emuleren op de PC. Je kunt dan muis en toetsenbord gebruiken, het programmatje zet hem om naar controller movement en bingo. Aim assist én muis en toetsenbord.

[...]
Onder het motto van: "Bungie gaat het niet oplossen als het geen groot probleem is, dus laten we er een groot probleem van maken", staat er op de Destiny 2 reddit nu reeds een how-to om bovenstaande te doen.

Hopelijk volgen ze nog vóór de release gewoon zusterbedrijf Blizzard en halen ze het er compleet uit, zoals dat gedaan is voor Overwatch.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Vooruit. Ik hap nog een keer. ;)
DAMAGE schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:41:
[...]

Jouw twee posts bestaan louter uit aannames valt mij op.

Nergens beweer ik dat er GEEN recoil is. Ik erger mij aan het feit dat er nagenoeg géén recoil is met muis en toetsenbord, en dat als je een controller aansluit, de recoil in eens significant groter is. Daar erger ik mij aan. En dat heeft NIETS met hardware te maken, dat is gewoon een game-design dingetje. Hardware heeft daar namelijk geen invloed op. En ja; met dat kleine beetje recoil dat er is wat vervolgens makkelijk te counteren is met muis en toetsenbord, dan krijg je laserbeam wapens.
Speel je met muis en toetsenbord? Dan heb je laserbeam wapens. Alles schiet recht door.
Je hebt het hier twee keer over laserbeam wapens. Een laser is recht en heeft geen recoil. Je zegt nergens (bijna) geen. Geen aannames mijnerzijds hoor.

En jij kan me ook niet beargumenteren dat het geen hardware dingetje is. Nogmaals, dat weet ik niet en heb ik geen verstand van.

Hoe dan ook. Speel jij hem lekker op PS4 met controller en je hebt er even veel last van dan de rest. Speel ik hem lekker op PC d:)b

Bricks In Motion

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:40
Het laatste gedeelte van je post bestaat anders ook uit aannames. En je spreekt jezelf tegen met 'laserbeam' en 'minder recoil', zoals al eerder door iemand aangegeven.

Verder haal jij niet iedere pot 'makkelijk 25 kills'. En heb je ook geen 15 jaar CSGO ervaring, want dat was het jaar dat 1.6 uitkwam. Dus in plaats van te ragen, ga lekker bij bungie een rapport indienen. We zien wel wat er uit de beta komt. En dan ligt het zwaartepunt van Destiny ook nog eens bij PvE...
Pagina: 1 2 3 ... 7

Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2

TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee