Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/uploads.hipchat.com/200135/1657872/ebHIflcn9DICmOd/GOT-D2-banner.png

Het vervolg op de online shooter uit 2014 krijgt onder andere nieuwe werelden om te ontdekken, nieuwe wapens en ondersteuning voor clans.
Tijdens de presentatie werd onthuld dat spelers compleet nieuwe werelden gaan ontdekken en meer verhalende content kunnen verwachten. Wapens worden nu verdeeld in drie categorien: kinetic, energy en power. Bungie hoopt spelers zo meer vrijheid te geven met loadouts in plaats van een enkel wapen per type beschikbaar te stellen. Nieuwe wapens als grenade launchers werden al getoond tijdens de stream.

De bestaande klasses Titan, Warlock en Hunter blijven bestaan, maar worden uitgebreid met nieuwe subklasses. Zo is de Dawnblade een Solar Warlock subklasse waarmee het mogelijk wordt om rond te vliegen met een vuurspuwend zwaard.

De ontwikkelaar gaf ook informatie over de veranderingen voor de Crucible, de PvP-modus. In Destiny 2 nemen in totaal acht spelers het tegen elkaar op in teams van vier in elke modus. Ook wordt het mogelijk om te zien of vijanden Supers klaar hebben staan voor gebruik of power ammo hebben, zodat de strategie hierop kan worden aangepast.

Spelers kunnen in Destiny 2 elke activiteit lanceren zonder eerst in Orbit te hoeven gaan. Hierdoor kunnen missies en andere events sneller worden gestart. Een nieuwe map moet het tevens nog gemakkelijker maken om te zien waar en wanneer events zich afspelen.

Werelden en clans
Destiny 2 krijgt een aantal nieuwe locaties. Een locatie die tijdens de presentatie werd onthuld was de European Dead Zone, waar de mensheid naartoe is gevlucht na The Tower in het begin van de game is verwoest. Andere omgevingen die bezocht kunnen worden zijn Titan, Nessus, en Io.

Spelers kunnen in dit vervolg officieel clans starten met eigen banners en namen. Elk lid van de clan kan beloningen krijgen voor de gemaakt progressie van de groep. Verder krijgt de shooter ook guided games waarin enkele spelers bij clans worden toegevoegd tijdens onder andere Raids en Trials of Osiris. Hiernaast kunnen clanleden hun party ook openen voor nieuwe spelers als zij een helpende hand nodig hebben.
Samen Spelen
Voeg je naam toe aan de spreadsheet zodat mensen je kunnen toevoegen, join de discord server en join de TweakersClan

Spreadsheet

TweakersClanPSN

TweakersClanPSN #2

TweakersClanXBOX

TweakersClan XBOX #2
Trailers
Gameplay reveal trailer

E3 Sony trailer

Wapen types

In Destiny 2 zijn de wapentypes aangepast, in plaats van Primary, Secondary en Heavy worden het Kinetic, Energy en Powerclass. In de Powerclass zitten wapens als Grenade launchers en Snipers

Abilities
Er zijn ook nieuwe abbilities zoals:

Dawnblade voor de Warlocks
Hiermee vlieg je in de lucht en "schiet" je vuur op de vijanden

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ImUxGRP.png
Sentinel voor de Titan
Hiermee krijg je een Void Shield waarmee je aanvallen van vijanden blokkeerd en je kan hem net als Captain America gooien

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uf2CJgr.png

Arcstrider voor de Hunter
Hiermee krijg je een electrische staf, should i say more 8)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/V10jjMO.png

PS4 exclusive content:

- Een strike genaamd "Lake of shadows"
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7Cwuso0.jpg?1

- Exclusieve gear (niet specifiek benoemd)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Cdhv1MS.jpg?1Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eZZmBsr.jpg?1Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wKc0XvS.jpg?1

- Exclusief schip "city apex"
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YBikRiq.jpg?1

- Exclusieve exotic "Borealis" is een sniper die van element kan veranderen
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GeFCtou.jpg?1

De sniper heeft 3 verschillende damages modes.
Solar
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kR4Mlz9.jpg?1
Void
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/omGjLwj.jpg?1
Arc
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OgMDAIy.jpg?1

- PVP map genaamd "retribution"
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TESsSWo.jpg?1

Zo dat was mijn eerste Topic start ik hoop dat het wat is :*)

[ Voor 45% gewijzigd door Ollievssn op 30-03-2019 16:28 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
Ik heb net de stream gekeken en mijn god wat wil ik dat graag spelen _/-\o_

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Voor de duidelijkheid: de PC versie komt niet op 8 september. De release datum word binnenkort bekend gemaakt.
We're not committed to a PC date yet, but at Bungie we're totally committed to making a PC build as great as we can. Our partnership with Blizzard and being on Battle.net, we want to make sure that this version of the game has the time it needs to bake in the oven so it's a delicious piece of bread when it comes out.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

al mijn hoop voor een toekomstige linux release (via steam) zijn hiermee van de baan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-06 03:21
Mja, gaan we nu ook eindelijk eens verder met de main story? Na de originele campagne van deel 1 leek het er toch op dat de expansions wat meer gingen onthullen over de traveler, the darkness, the stranger en the speaker, maar we zijn nu bijna 3 jaar verder en er de main storyline is nooit verder gegaan.

Alle expansions voelen aan als fillers. Het lijkt wel of Bungie totaal geen idee heeft waar ze heen moeten met het originele verhaal. Het is Guardians vs Aliens, terwijl juist het verhaal de game zoveel meer diepgang kan geven. Na het bekijken van de trailers ben ik er niet van overtuigd dat deel 2 verder gaat met de main story. Niks meer dan 'kill the bad guys'.

De Destiny 1 cinematic is zo fantastisch gedaan, ik ben bang dat het het hoogtepunt in het verhaal zal blijven.

Wat betreft de nieuwe planeten/manen in deel 2, komen deze naast bijvoorbeeld Venus, Mars en de maan, of zitten deze drie locaties er gewoon niet meer in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 06:37
MadDogMcCree schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 01:36:

Wat betreft de nieuwe planeten/manen in deel 2, komen deze naast bijvoorbeeld Venus, Mars en de maan, of zitten deze drie locaties er gewoon niet meer in?
Als je het hele event van gisteren terugkijkt zie je dat die planeten gewoon weer langs komen. Ook in een soort nieuwe versie van orbit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Avioto schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 22:41:
Voor de duidelijkheid: de PC versie komt niet op 8 september. De release datum word binnenkort bekend gemaakt.

[...]
Laten we echt hopen dat de PC release niet ver na de console release komt. Dat wordt echt killing anders. Wil deze toch wel erg graag gaan spelen.

Helemaal omdat het eerste deel niet bijster goed werd ontvangen (inmiddels is het allemaal beter heb ik me laten vertellen). Bungie kan zich niet weer een matige ontvangst permitteren.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-06 12:30
michel2412 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 07:40:
[...]

Als je het hele event van gisteren terugkijkt zie je dat die planeten gewoon weer langs komen. Ook in een soort nieuwe versie van orbit.
Het wordt ook meer RPG-achtig met een ingame map. Je kun gebruik maken van quicktravel om naar een andere locatie te gaan. Nooit meer terug naar orbit om een andere locatie te kiezen :9

PSN: djmurcielago

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Bzrk80 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 08:50:
Laten we echt hopen dat de PC release niet ver na de console release komt. Dat wordt echt killing anders. Wil deze toch wel erg graag gaan spelen.
Mee eens, maar ik heb ook liever een goede PC port. Dat komt wel goed denk ik, als ik het interview met PC Gamer lees: http://www.pcgamer.com/ho...2-on-pc-legit-on-day-one/

Wat wel killing zou kunnen zijn is het feit dat ze weer P2P matchmaking gaan gebruiken voor PVP. Dat is al een drama in Destiny 1, met een lage tickrate en onwijs slechte lag compensation. Het word misschien gepikt door console gamers, maar op PC gaan ze daar niet mee wegkomen denk ik.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Avioto schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:32:
[...]

Mee eens, maar ik heb ook liever een goede PC port. Dat komt wel goed denk ik, als ik het interview met PC Gamer lees: http://www.pcgamer.com/ho...2-on-pc-legit-on-day-one/

Wat wel killing zou kunnen zijn is het feit dat ze weer P2P matchmaking gaan gebruiken voor PVP. Dat is al een drama in Destiny 1, met een lage tickrate en onwijs slechte lag compensation. Het word misschien gepikt door console gamers, maar op PC gaan ze daar niet mee wegkomen denk ik.
Ik hoop dat ze goed hebben gekeken naar het enorme fiasco dat For Honor heet (P2P matchmaking & Ubisoft 7(8)7 ). Zo moet het dus niet.

Ook al heeft Blizzard verder niets met de servers etc. te maken, ga ik er wel vanuit dat PVP goed geregeld gaat worden. Want ook hun naam hangt er nu gewoon aan. Terecht of niet.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-06 18:50
Voor deel 1 toen een PS4 gekocht en na gisteren de stream gekeken te hebben krijg ik er toch wel weer veel zin in. laatste maanden niet meer gespeeld toch wel weer ff op pakken!
Normaal doe ik dit niet maar zojuist de preorder geplaatst heb er toch wel weer vertrouwen in. 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door pr0mo op 19-05-2017 09:56 ]

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-03 22:25
Avioto schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 22:41:

[...]
Aj dit is jammer! had al bijna een dagje vrij geregeld! :+ nu maar afwachten op een datum, hoop niet dat die te lang op zich laat wachten na release op de xbox/ps4...

Dat Blizzard er mee in zee gaat klinkt voor mij in ieder geval als muziek in de oren! Verwacht dat het aan bepaalde eisen moet voldoen voordat blizzard zoiets toe laat! Dus mijn verwachtingen zijn hoog!

Deze week ook weer Destiny 1 aangeslingerd na het aanschaffen van Rise of Iron, om toch maar het verhaal af te maken! Maar man, was ik even vergeten hoe heerlijk het eigenlijk weg speelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
michel2412 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 07:40:
[...]

Heb de planeten (behalve aarde) niet in de stream gezien hoor? Het zijn uitsluitend de nieuwe planeten waar je heen kunt gaan in Destiny 2.

Voor de mensen die hopen op dedicated servers: die komen er zowel op Console als PC niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:21

jeka

Support your local club.

Deel 1 had een flink aantal dingen wat niet goed is uitgewerkt maar toch heb ik me er prima mee vermaakt. Laat deel 2 maar komen!

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:45
Ik heb Destiny eind vorig jaar naast me neergelegd na urenlang speelplezier. Ben weer hyped voor deel 2. Deze ga ik alleen op de PC spelen. Hopelijk komt de release niet al te laat na de console versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Laatst online: 25-06 16:14

RawChild

PSN: Rawchild

Ik ben destiny fan. Maar kwam nooit meer aan de end game content toe, laatste 2 raids nooit gespeeld, gelukkig hebben ze dat nu opgelost!

Maar wat mij vooral opvalt is dat Destiny 2 wel heel erg op Destiny 1 lijkt. Er zijn wat dingen aangepast en toegevoegd. En wat mij betreft is dat prima.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06 15:35

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gister een pre-order geplaatst voor Destiny 2 voor de PS4. Pre-orderen doe ik eigenlijk niet meer aan maar dit is een van de weinige games waar ik het wel voor wil doen. Heb me prima vermaakt met Destiny 1, en vermaak me daar nog steeds prima mee. Toch wilde ik het even aan kijken met Destiny 2, maar het ziet er naar uit dat ze een goede balance in de wapens hebben weten te vinden. Met name het verplaatsen van de snipers, shotguns, etc naar de heavy (of nu power) wapen slots gaat denk ik goed uitspelen. Hoewel het wel jammer is om niet meer veel te kunnen snipen (heb je nu dus ammo voor nodig die je slechts zelden kunt oppikken).

Ondanks dat ik een dikke game PC heb blijf ik mooi op de PS4 met Destiny. Ik ben bang dat cheaters de game voor mij zullen gaan verpesten. Ik speel CSGO al op de PC en daar heb je af en toe al genoeg last van cheaters. Heerlijk om daarna gewoon je PS4 aan te gooien en er geen last van te hebben.

Wel jammer dat Destiny 2 op de consoles ook gecapt gaat worden op 30 FPS zodat PS4 Pro en Xbox Scorpio gebruikers geen oneerlijk voordeel kunnen hebben. Wat het oneerlijk voordeel betreft ben ik het met ze eens, maar je zult maar een PS4 Pro of nog erger een Scorpio hebben en gewoon geen gebruik kunnen maken van de extra power. Lame.

Nieuwe PVP game-mode 'countdown' lijkt mij erg cool als CSGO speler. Eigenlijk is dat het mooiste waar ik op had kunnen hopen voor Destiny 2.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:40
Ben wel erg benieuwd naar 4 versus 4 in Trials, plus het feit dat er geen dedicated servers zijn. Hopelijk gaan ze met de matchmaking terug naar hoe het was in Y1. Het enige wat ze nu kunnen doen is de tickrate omhoog gooien en het rare 'lag compensatie' systeem d'r uitknikkeren, want dat doet nu echt geen werk.

Wel een enorme verbetering dat Orbit er tussenuit wordt gehaald. Ga hem sowieso spelen, maar nog wel voorzichtig sceptisch over het geheel en wat de replay value blijft. Destiny 1 is nu wel echt op, ondanks de Triumph zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-06 13:37
Avioto schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:32:
[...]

Dat wordt niet gepikt maar er is geen keuze als ze er niks aan doen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 22:28
Met de release via Battle.net ga ik er maar van uit dat het geen "Play Anywhere" titel wordt op Windows/Xbox One. Dat vind ik op zich wel jammer.

Verder voelde de gevechten die ik gezien heb tijdens de presentatie een beetje 'simpel'. Recht op de vijanden aflopen en schieten. Had eigenlijk gehoopt dat er wat meer tactiek bij kwam kijken.

Verder ziet het er visueel wel lekker uit, als een leuke upgrade op Destiny (1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:54
Hyped! nu hopen dat de PC versie net zo snel launched als console. maar daar zijn ze blijkbaar heeeel onduidelijk over.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-06 16:43

UTADDICT

NERF

Ricmaniac schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 15:43:
Hyped! nu hopen dat de PC versie net zo snel launched als console. maar daar zijn ze blijkbaar heeeel onduidelijk over.
Het is in ieder geval wel al duidelijk dat die later komt dan de console versies ;-)

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:54
UTADDICT schreef op zondag 21 mei 2017 @ 08:42:
[...]

Het is in ieder geval wel al duidelijk dat die later komt dan de console versies ;-)
RIP :(

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:12

Geronimous

化け猫

Voor de mensen die nieuw gaan zijn met de franchise; hier alvast enkele goede YouTubekanalen rondom Destiny (of grotendeels)

Datto: YouTube: Datto

Arekkz Gaming: YouTube: Arekkz Gaming

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

UTADDICT schreef op zondag 21 mei 2017 @ 08:42:
[...]

Dat is nog helemaal niet duidelijk. Wat er duidelijk is is dat er nog niets over bekend is. Niet meer en niet minder.

Bungie wil geen 1 op 1 port naar de PC doen. En dat kan met een shooter ook niet. Daar gaat wat meer (of in ieder geval ander) werk in zitten. Daarom willen ze daar nog geen uitspraak over doen.

Ik verwacht trouwens ook dat de PC versie later zal uitkomen (hopelijk binnen een maand). Maar niemand die dat heeft bevestigd of ontkent.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
Ik vindt het wel jammer dat ze de PC versie later uitbrengen als de consoleversie. Natuurlijk moeten ze wel zorgen dat de kwaliteit goed is maar in zo'n lang ontwikkeltraject weet je in het begin waarop je een game uit wil brengen. Bij mij komt het nu over alsof ze dachten van ach we kunnen hem ook wel op de PC uitbrengen laten we eens kijken of we hier een team voor vrij kunnen maken.

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

pr0mo schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:46:
Ik vindt het wel jammer dat ze de PC versie later uitbrengen als de consoleversie. Natuurlijk moeten ze wel zorgen dat de kwaliteit goed is maar in zo'n lang ontwikkeltraject weet je in het begin waarop je een game uit wil brengen. Bij mij komt het nu over alsof ze dachten van ach we kunnen hem ook wel op de PC uitbrengen laten we eens kijken of we hier een team voor vrij kunnen maken.
Nogmaals, het is niet duidelijk of de PC versie later uitkomt. Er is nog geen release datum bekend. Al kan dat indirect wel wat zeggen, maar zeker weten doen we het niet.

Ik ben het niet geheel met je eens mbt de manier waarop ze de PC release willen doen. Destiny 1 was alleen voor consoles en daarmee heeft Bungie gewoon de ervaring. De basis ligt er al grotendeels en daar kunnen ze op voort borduren.

De PC is een compleet ander beest. Helemaal als ze de game niet 1 op 1 willen porten. (wat naar mijn mening ook een slecht idee is voor een shooter) Daar zullen ze toch meer en andere recourses voor moeten aanboren. En dat kan wellicht extra tijd kosten.

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-05 08:07
Bzrk80 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:54:
[...]

Nogmaals, het is niet duidelijk of de PC versie later uitkomt. Er is nog geen release datum bekend. Al kan dat indirect wel wat zeggen, maar zeker weten doen we het niet.
http://www.pcgamer.com/destiny-2-pc-release-date/

"Destiny 2 has been scheduled for release on September 8—but, as it turns out, that is only for the console versions of the game. The PC launch date, as Destiny 2 director Luke Smith told us at today's reveal event, hasn't actually been set.
...
Smith added he couldn't comment on how much of a delay the PC version would suffer, but said Bungie would try to provide a date "in the coming weeks."

Dat ie vertraagd is is iets wat vrijwel zeker is, voor hoe lang is nog onbekend. (ja het is gebaseerd op 1 "bron")

Laten we hopen dat het gelijktijdig met de console versie uit komt natuurlijk!

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-06 10:07
Zo, heel veel Destiny 1 gespeeld, laatste tijd toch weer FIFA.

Ga de presentatie van vorige week maar eens terugkijken. Nog niks gezien

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06 18:17
Is het misschien een idee om NU één tweakers clan op bungie.net te maken. Met destiny 1 waren er voor je het wist er al drie of vier waardoor de boel versplinterde en meteen weer uit elkaar viel...

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Laatst online: 23-06 22:25
klaw schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 12:05:
Is het misschien een idee om NU één tweakers clan op bungie.net te maken. Met destiny 1 waren er voor je het wist er al drie of vier waardoor de boel versplinterde en meteen weer uit elkaar viel...
Dit ligt eraan of Bungie weer een limit gaat gooien aan de clans. Anders word het een chaos om meer dan 100 man tevreden te houden. Of je moet iets maken zoals: GOT 1 GOT 2 GOT 3 enz.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Destiny 2 standaard editie staat bij mij digitaal in de preorder op de PS4 Pro.

Vooral zin in de aankomende beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
Ik heb een preorder bij MM dus krijg de fysieke versie ben benieuwd of ik ook toegang krijg tot de beta.

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06 18:17
PSYVIRII schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 12:23:
[...]

Dit ligt eraan of Bungie weer een limit gaat gooien aan de clans. Anders word het een chaos om meer dan 100 man tevreden te houden. Of je moet iets maken zoals: GOT 1 GOT 2 GOT 3 enz.
Het hele clan systeem gaat over de kop het is niet bekend hoeveel en of er überhaupt een limiet is.

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik blijf kaas gewoon trouw! Tenzij onze geestelijk leider Dumay merkt dat ik nog 10 squadboosters heb voor BF1. Dan kickt hij me meteen.

September 8 duurt nog lang.

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Het hele clan systeem gaat inderdaad op de schop. We hebben dus geen idee wat er nu komen gaat. En dat is wellicht wel prima voor PC spelers als ondergetekende. Ik heb namelijk geen idee hoe het was :+

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-06 21:23

nFo

https://www.bungie.net/en...-Week-At-Bungie--05252017

[ Voor 40% gewijzigd door nFo op 26-05-2017 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-06 20:13
Anoniem: 170423 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 12:25:
Destiny 2 standaard editie staat bij mij digitaal in de preorder op de PS4 Pro.

Vooral zin in de aankomende beta.
Je weet dat het geen cod is en je niet kan campen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@baronruud

Destiny 1 heb ik heel vaak met plezier gespeeld en dat ga ik in Destiny 2 ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-06 17:40

Major_ton

Shoot!

Ik heb ook heel veel zin in deel 2 en ben blij met een hoop veranderingen die ze door gaan voeren. Ik heb nog nooit normaal een raid doorlopen in deel 1 ondanks dat ik mij er toch al bijna 500 uur vermaakt heb. Ik heb maar 1 vast speelmaatje, dus ook trials en de nightfalls zijn er nooit echt van gekomen. De stap van 6 naar 4 spelers in PvP ben ik nog niet zo zeker van of dat voor mijn speelstijl een verbetering zal zijn, maar ik kijk ernaar uit om er wat van te gaan maken.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-06 18:52
Heel grote fan van Destiny maar helaas speel ik niet graag op console.
Ik ben dan ook enorm hyped naar Destiny 2 op de PC!! Ga alvast beginnen sparen voor wat nieuwe hardware :D
Waar pre-orderen jullie want op de site van Destiny zelf lukt het nog niet? En ben je dan zeker van een beta acces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
Valdourian schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:01:
Ik ben dan ook enorm hyped naar Destiny 2 op de PC!! Ga alvast beginnen sparen voor wat nieuwe hardware :D
Waar pre-orderen jullie want op de site van Destiny zelf lukt het nog niet? En ben je dan zeker van een beta acces?
Nou dat weet ik ook nog niet helemaal zeker. Ik heb een pre-order gedaan bij de MM en daar stond in de omschrijving dat je dan toegang hebt tot de beta alleen ben ik heel benieuwd hoe ze dat gaan doen.

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

De PC kun je nog niet pre-orderen op de officiele website. Neem aan dat het met de nog niet aangekondigde release date te maken heeft.

Het zou me verbazen als je dan geen toegang tot de beta hebt, maar nogmaals. Veel over de PC release is er nog niet bekend.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-05 08:07
Waar is de HYPE HYPE?

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Geen nieuws geen hype.

E3 expo begint op 13 juni. Ik verwacht dat we dan meer info gaan krijgen.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Hier, vrijdag en zaterdag zoveel deel 1 gespeeld _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Laatst online: 23-06 22:25
Bzrk80 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:23:
[...]

Geen nieuws geen hype.

E3 expo begint op 13 juni. Ik verwacht dat we dan meer info gaan krijgen.
Meer nieuws? 8)7 . Activ.......uhhh Bungie kennede kan je het beter eerst spelen en dan een oordeel over het spel geven :+ . Misschien informatie dat er nog meer cinematics in de game zit :P Story: 40% gameplay 60% filmpjes + 100 procent grind.

Destiny 2: Rise of the competitive shooter
Voel de haatttttttttttt.. :+

[ Voor 7% gewijzigd door PSYVIRII op 06-06-2017 14:23 ]

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Iron Banner Hype morgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
nFo schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:41:
[...]

Iron Banner Hype morgen :P
Vanavond al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Ohja, denk steeds dat het maandag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Jeroenimoes schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:06:
Voor de mensen die nieuw gaan zijn met de franchise; hier alvast enkele goede YouTubekanalen rondom Destiny (of grotendeels)

Datto: YouTube: Datto

[video]

Arekkz Gaming: YouTube: Arekkz Gaming
www.planetdestiny.com is ook altijd wel tof.
YouTube: PlanetDestiny , ook op Twitch.
En Patrick Casey/Holtzmann op twitch, werkte eerder voor Planet Destiny, doet nog steeds veel wapens reviews ect.
YouTube: Patrick Casey
En de Destiny Community Podcast komt ook daarop, ook leuk om te kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door nFo op 06-06-2017 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
nFo schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:58:
[...]

Ohja, denk steeds dat het maandag is.
:) Hoelaat Nederlandse tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Mars18 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:46:
[...]

:) Hoelaat Nederlandse tijd?
Als het goed is, is het al begonnen om 19.00uur, maar ik sla het denk ik over.
Wil verder met Destiny 2 Beta.
https://www.bungie.net/en...935/7_Iron-Banner-Inbound

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 25-06 12:28
WillieWuks schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:03:
Ik blijf kaas gewoon trouw! Tenzij onze geestelijk leider Dumay merkt dat ik nog 10 squadboosters heb voor BF1. Dan kickt hij me meteen.

September 8 duurt nog lang.
Jij komt nog wel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
nFo schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 20:20:
[...]

Als het goed is, is het al begonnen om 19.00uur, maar ik sla het denk ik over.
Wil verder met Destiny 2 Beta.
https://www.bungie.net/en...935/7_Iron-Banner-Inbound
Ik ben heerlijk bezig met Supremacy, zit dat nog steeds in Destiny 1 normaal gesproken?

Ben in paar dagen van 394 naar 397 gegaan door Iron Banner _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

'Bungie zal volgende week Arcstrider onthullen en Destiny 2 beta datum bekendmaken'

Hopelijk komt de beta snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 364708

Vanacht om 3uur Sony. Dus dat word power nap en daarna kijken. Hoop dat de beta deze of volgende maand is.

Hoop ook dat ze de release date van de pc versie gaan vertellen. Hoop niet dat hij te veel delayed is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ollievssn
@Anoniem: 364708 PC release is 24 oktober :)

Console release 6 september

Pre-Order BETA:
- July 18: PS
- July 19: Xbox
Open BETA:
- July 21-23: Console
- Late August: PC

Playstation heeft exclusieve gear, schip, Strike en pvp map

Gear
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Cdhv1MS.jpg?1Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eZZmBsr.jpg?1Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wKc0XvS.jpg?1

Sniper
Borealis 03
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GeFCtou.jpg?1

De sniper heeft 3 verschillende damages modes.
Solar
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kR4Mlz9.jpg?1
Void
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/omGjLwj.jpg?1
Arc
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OgMDAIy.jpg?1

Schip
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YBikRiq.jpg?1

Strike
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7Cwuso0.jpg?1

PVP map
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TESsSWo.jpg?1

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-06 08:57

Steefanus

StefanJ

Beta informatie:
18 juli beta voor de pre-orders van PS4,
19 juli voor de Xbox gebruikers onder ons.
21 juli begint de open beta
23 juli eindigt de beta
PC beta eind augustus

Release informatie:
6 september release date van Destiny 2 op de consoles.
24 oktober release date van Destiny 2 op PC

PS4 exclusive content:
- Een strike genaamd "Lake of shadows"
- Exclusieve gear (niet specifiek benoemd voor zover ik kan vinden)
- Exclusief schip "city apex"
- Exclusieve exotic "Borealis" is een sniper die zo het lijkt van element kan veranderen
- PVP map genaamd "retribution"

Nieuwe trailer:
YouTube: Destiny 2 – Official “Our Darkest Hour” E3 Trailer

Random feitjes:
- Destiny 2 krijgt 30 fps op Xbox One (duh).
- Er komt een competitive (countdown is tot nu toe bekend voor deze playlist) en casual playlist (clash, supermacy, control etc.).
- De PC enigine schijnt geoptimaliseerd te zijn om al je cores te gebruiken.
- In de beta kunnen we de missie homecoming spelen, de inverted spire strike en een aantal PVP elementen. Ook zullen alle nieuwe subclasses beschikbaar zijn in de beta.

@ hierboven: je bent me net voor :+

[ Voor 3% gewijzigd door Steefanus op 13-06-2017 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:02

tha_crazy

Mafketel

Volgmodus aan.
Pre-order al geplaatst.

Nu is het wachten geblazen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ollievssn
@Steefanus ik heb onze posts verwerkt in de topic start :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-06 11:27
Weet iemand hoe je de pre-order van Destiny 2 kan annuleren?

Stel de beta vindt je niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-06 08:57

Steefanus

StefanJ

Waar heb je de pre-order geplaatst? Dan kan iemand je misschien een richting ophelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-06 09:35
Bij bol.com krijg je beta access, weet niet of het overal zo is. Er is geen reden om aan te nemen dat je niet standaard beta access krijgt. Een dergelijke disclaimer hadden ze vast wel afgegeven als dat zo was.

De PC versie ziet er echt heerlijk strak uit. Verbazingwekkend hoeveel hij genegeerd wordt overal. Het begint toch wel te kriebelen... Zonde om na zes weken weer opnieuw te beginnen en vertraging op te lopen, maar ja.

De PC divisie van onze Nederlandstalige Destiny clan zoekt nog members, mochten mensen geïnteresseerd zijn in het joinen van een clan voor Destiny (2)... We zitten ook op PS4 overigens.

[ Voor 24% gewijzigd door Arrahant op 14-06-2017 08:28 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Meer PC 4K Gameplay!!

Ziet er toch wel gelikt uit hoor. En lijkt vrij vloeiend te spelen.

Denk trouwens niet dat ik hem pre-order. En zeker niet vanwege de zogenaamde exclusives oid. Die gear is vaak na een tijdje toch ondergeschikt aan je verkregen spul.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-05 09:41

Twammo

PSN: rtwouda

Arrahant schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 08:24:
[...]

Bij bol.com krijg je beta access, weet niet of het overal zo is. Er is geen reden om aan te nemen dat je niet standaard beta access krijgt. Een dergelijke disclaimer hadden ze vast wel afgegeven als dat zo was.
Ik heb een email gestuurd naar gameresource.nl. Zijleveren geen beta codes. In het antwoord dat zij gaven zijn er maar een paar winkels in NL die beta codes krijgen. Het staat wel op de afbeelding van het hoesje van de game maar ze leveren dus geen code. Zij geven aan dat wanneer ze wel de beta-codes leveren, dit in het rood gedrukt op hun site zou staan. Goed nakijken dus of een webwinkel wel degelijk beta codes gaat leveren.

Edit: Net met Bol.com gechat en zij geven aan dat ze wel Beta-codes leveren. Daarom bij hen maar een pre-order geplaatst

[ Voor 7% gewijzigd door Twammo op 14-06-2017 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

De Destiny 2 pre-order op PC (inclusief Beta Access) kun je op Battle.net vinden!

Hier dus! :)

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-03 14:28
Bzrk80 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:41:
[...]

De Destiny 2 pre-order op PC (inclusief Beta Access) kun je op Battle.net vinden!

Hier dus! :)
Gisteren besteld, vanuit mijn wow gold betaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07:44
DarthNeo schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:40:
[...]

Dan moet ik mijn wow account weer aktiveren en denk dat ik te weinig gold heb om hem volledig te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-06 18:52
DarthNeo schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:40:
[...]

Hoeveel wow gold kost die?

Zijn er al pc specs bekend?

[ Voor 7% gewijzigd door Valdourian op 14-06-2017 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-03 14:28
Valdourian schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 19:46:
[...]

Hoeveel wow gold kost die?

Zijn er al pc specs bekend?
Ligt aan de versie, maar als je de meest uitgebreide versie neemt (incl. season pass) is dit € 99, terwijl 1 wow token je 13 euro balance geeft. Token prijs ingame schommelt nogal maar ligt nu op 238K dus ga even uit van 8 tokens x 238 = 1.9 mil ingame gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

PC Options Menu to zo ver. Dit kunnen we als PC spelers dus ongeveer verwachten.

Veeeel buttons. Te veel eigenlijk. Ik ga er echt enkele ga re-mappen naar m'n muis. Ook goed om te horen dat de PC versie geen blind port van de console versie is.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Bzrk80 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 08:49:
PC Options Menu to zo ver. Dit kunnen we als PC spelers dus ongeveer verwachten.

[video]

Veeeel buttons. Te veel eigenlijk. Ik ga er echt enkele ga re-mappen naar m'n muis. Ook goed om te horen dat de PC versie geen blind port van de console versie is.
Ziet er vrij strak uit op medium graphics..! Nu toch wel benieuwd wat die op fullpower doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

mfneed schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:01:
[...]

Ziet er vrij strak uit op medium graphics..! Nu toch wel benieuwd wat die op fullpower doet!
Juist! Precies wat ik ook dacht. Ben met deze medium graphics al dik tevreden :)

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Das op max settings 4k 60fps. Word er wel een beetje hard van tbh.
Ok toch niet op max settings. Maar dan nog :P
Is wel ultra. Bug dat hij medium zegt ofzo. Ik weet het ook allemaal niet meer 8)7

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 364708 op 23-06-2017 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-06 16:08
Wellicht al genoemd, maar bij de aanschaf van een Nvidia 1080 krijg je gratis Destiny. Het is natuurlijk een hoop geld, maar als je het toch al van plan was is het mooi meegenomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
Als ik het goed begrijp begint de open beta voor pc op 23 juli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
18 juli - PlayStation pre-orders Destiny 2
19 juli - Xbox pre-orders Destiny 2
21 juli - Open bèta voor iedereen
23 juli - Einde bèta
Augustus - pc-bèta

Specifieke datum voor PC beta is nog niet bekend

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Tja, 60fps op PC is leuk, maar op console merk je het wel heel goed dat het maar 30 is..vooral als je ook nog andere spellen speelt die wel 60 FPS zijn, dan voelt Destiny wel erg houterig aan..
Hopelijk valt het mee op de PS4, maar vrees het ergste..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:28
Heb deze game gratis gekregen bij mijn 1080Ti, ben benieuwd hoe hij gaat draaien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
Alexknl schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:53:
Heb deze game gratis gekregen bij mijn 1080Ti, ben benieuwd hoe hij gaat draaien :)
Die van mij is ook onderweg!:D Zeer benieuwd hoe het uiteindelijk draait! leuke bijkomst, krijg ook Dawn of war 3 er bij dacht ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

mfneed schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:50:
[...]

Die van mij is ook onderweg!:D Zeer benieuwd hoe het uiteindelijk draait! leuke bijkomst, krijg ook Dawn of war 3 er bij dacht ik!
Poh wat een prijs voor dat beest. Aangezien de PC versie op medium settings er al prima uitziet hou ik m'n GTX 970 er nog maar even in.

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
Bzrk80 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:14:
[...]

Poh wat een prijs voor dat beest. Aangezien de PC versie op medium settings er al prima uitziet hou ik m'n GTX 970 er nog maar even in.
Precies wat je zegt! het schijnt ook echt een beest te zijn! stil en snel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:31
Ik heb sinds maandag mn nieuwe 1080TI en dit spel erbij gekregen.
Heb hem al wel geactiveerd en in de Blizzard omgeving op internet staat ie er ook al bij.
Echter in de battle.net app zelf nog niet./ Dit komt later neem ik aan?

Heb Destiny 1 nooit gespeeld maar ben heeeeel benieuwd naar dit spel!

Ik houd het topic in de gaten guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

beebie121 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:33:
Bij mij ook niet hoor. Lijkt me vrij logisch aangezien de game (of zelfs de beta) nog niet uit is. Die komt vanzelf wel tevoorschijn.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:31
Bzrk80 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:40:
[...]

Bij mij ook niet hoor. Lijkt me vrij logisch aangezien de game (of zelfs de beta) nog niet uit is. Die komt vanzelf wel tevoorschijn.
ja ok maar toen Overwatch was aangekondigd en nog niet uit was stond deze (volgens mij) wel in de app.
Vandaar ook dat ik het me afvroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:28
mfneed schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:50:
[...]

Jep, dawn of war 3 ben ik nog aan het wachten op een mailtje van Asus.
beebie121 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:33:
Ik heb sinds maandag mn nieuwe 1080TI en dit spel erbij gekregen.
Heb hem al wel geactiveerd en in de Blizzard omgeving op internet staat ie er ook al bij.

Heb Destiny 1 nooit gespeeld maar ben heeeeel benieuwd naar dit spel!

Ik houd het topic in de gaten guys!
Dat zeiden ze ook toen ik hem deed redeemen, dat hij pas bij release in de Blizzard app verschijnt.

Heb Destiny 1 ook nooit gespeeld en ben benieuwd naar deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Even een vraag,

Als iemand een GTX 1080 koopt maar die heeft de key niet nodig en ik wil hem graag redeemen ( ik heb geen GTX 1080 ) is mijn vraag kan ik hem dan gebruiken? of moet je daarvoor perse een 1080 hebben?

Mvg Pascal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

pascal073 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:53:
Even een vraag,

Als iemand een GTX 1080 koopt maar die heeft de key niet nodig en ik wil hem graag redeemen ( ik heb geen GTX 1080 ) is mijn vraag kan ik hem dan gebruiken? of moet je daarvoor perse een 1080 hebben?

Mvg Pascal
De gene die een 1080 besteld krijgt een beta code per email. Dus je zou eventueel die code kunnen overnemen van iemand die hem niet wilt. Weet ik omdat 2 vrienden van mij een 1080 hebben gekocht,

En even ter info. Je heb tot 27 juni voor de actie. Daarna krijg je Destiny 2 er niet meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Anoniem: 364708 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:03:
[...]

De gene die een 1080 besteld krijgt een beta code per email. Dus je zou eventueel die code kunnen overnemen van iemand die hem niet wilt. Weet ik omdat 2 vrienden van mij een 1080 hebben gekocht,

En even ter info. Je heb tot 27 juni voor de actie. Daarna krijg je Destiny 2 er niet meer bij.
Dankjewel voor je informatie! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-06 20:07
Anoniem: 364708 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:03:
[...]

Ware je het niet kunt gebruiken zonder je 1080, het moet namelijk gebruikt worden via Geforce Experience en je Serial number van je kaart word gechecked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evadnl schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:09:
[...]

Ware je het niet kunt gebruiken zonder je 1080, het moet namelijk gebruikt worden via Geforce Experience en je Serial number van je kaart word gechecked.
Ah ok. Dat wist ik dan weer net niet :P Maar kijkt de software naar je serie nummer? Anders kan het alsnog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-06 20:07
Anoniem: 364708 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:48:
[...]

Ah ok. Dat wist ik dan weer net niet :P Maar kijkt de software naar je serie nummer? Anders kan het alsnog gewoon.
Yep, kijk maar bij de instructies voor als je SLI hebt of de normale redemption instructions, daar zie je duidelijk staan dat je de kaart nodig hebt die je gekocht hebt.

> Install your qualified graphics card and update or install the latest version of GeForce Experience here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-06 12:38
Voorheen kon dit nog wel met die Nvidia Vouchers. Ik heb op die manier voor mezelf en een paar maten Rainbow Six Siege gekocht, dat was toen nog een kwestie van naar een GeForce website gaan, daar die code in plakken, dan naar uPlay gaan en klaar. Maar sinds de actie daarna (met o.a. Ghost Recon Wildlands) was dus inderdaad dat systeem geïmplementeerd dat je de voucher alleen kan verzilveren via GeForce Experience, waar dus meteen gecheckt wordt of je de hardware wel hebt.

Dan kun je alsnog de game van iemand anders krijgen hoor, maar dan moet jij dus achter zijn PC kruipen. Of hem jouw username/password toevertrouwen. Dat zou ik persoonlijk niet doen bij een willekeurige V&A Tweaker :P
Dus ja ze hebben het lastiger gemaakt maar niet onmogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo

nFo

[ Voor 14% gewijzigd door nFo op 06-07-2017 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-05 09:41

Twammo

PSN: rtwouda

Ik heb zonet van Bol.com mijn Beta code gekregen. Deze via de site van Bungie.net site ingevoerd. Je krijgt vervolgens van Bungie zelf een downloadcode om hem te downloaden voor ps4 of xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Same here! *O*

1 best veel gespeeld, maar nooit de expansies aangeschaft. Ben dus wel benieuwd wat deel 2 gaat brengen...
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEEW7XVVoAAjem-.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Ben blij dat ik in augustus veel vrije dagen heb staan. Ben zeer benieuwd als PC speler zijnde :)

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja. Ik ben na de beta en voor release 6 weken vrij. Wat een kut timing voor de zomervakantie.
Heb wel zin in de beta. Ff kijken hoe het spel voelt.
Pagina: 1 2 ... 43 Laatste

Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2

TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX