Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 18:11

nFo

"Control changes for those who can't watch:

-Simplified point system
-one point per kill
-zones controlled equals multiplier
-Zones A and C start auto captured
-1-stage capture instead of 2
-1 man capture speed is same as 4 man( no need for extra bodies)
-Match length set for 8 minutes
-Mercy Rule still exists
-Flag is see-through

[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 11-07-2017 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

De control games zijn ook lekker kort. Ik heb zelf niet altijd even veel tijd dus dan zijn games van een minuutje of 10 per keer best lekker om eens een uurtje te doen.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:36

Steefanus

StefanJ

Heb er zin in hoor. Volgende week de beta al d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Steefanus schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:33:
Heb er zin in hoor. Volgende week de beta al d:)b
Voor jou wel ja. :-( Ben wel erg benieuwd

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Only schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 09:40:
Tja, 60fps op PC is leuk, maar op console merk je het wel heel goed dat het maar 30 is..vooral als je ook nog andere spellen speelt die wel 60 FPS zijn, dan voelt Destiny wel erg houterig aan..
Hopelijk valt het mee op de PS4, maar vrees het ergste..
Destiny 1 was en is een van soepelste 30 fps spelende games. Voor mij geen probleem. 60 speelt altijd fijner, maar voorzie echt geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 19:21
Misschien heb ik wat filmpjes of info gemist.
Maar het gaat in D2 dus om de Cabal ..... in D1 hadden we nog diverse andere vijanden waardoor alles ook een beetje 'groot' leek door de afwisseling. Ze hadden ook hun eigen vaardigheden en wapens.
Nu gaan we dus terug van Vex, Taken, etc. naar 1 vijand als ik het goed begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Frijns.Net schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:40:
Misschien heb ik wat filmpjes of info gemist.
Maar het gaat in D2 dus om de Cabal ..... in D1 hadden we nog diverse andere vijanden waardoor alles ook een beetje 'groot' leek door de afwisseling. Ze hadden ook hun eigen vaardigheden en wapens.
Nu gaan we dus terug van Vex, Taken, etc. naar 1 vijand als ik het goed begrijp?
Nee, waarom? Er zitten nog steeds Taken en Vex in D2 hoor... Don't you worry my friend, die irritante Taken blijven ons lastig vallen.

[ Voor 6% gewijzigd door DAMAGE op 12-07-2017 17:24 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog4004
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-08 13:38
destiny2

Kijk, dit is dus 1 van de redenen dat ik niet voor het nieuwe deel ga..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:05
maddog4004 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 18:16:
[afbeelding]

Kijk, dit is dus 1 van de redenen dat ik niet voor het nieuwe deel ga..
Je snapt dat op 1 een korting vanuit PlayStation zit als PlayStation plus member en de andere daar buitenvalt en dat het prijsverschil verklaart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo

nFo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Gruwelijk! Van mij mag de beta op de PC zo snel mogelijk starten. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Ben benieuwd of deze class niet enorm overpowered is, vergeleken met de rest. Gelukkig kunnen we het dinsdag al checken. :9

Vanavond krijgen we de download keys voor de console beta en kunnen we beta pre-loaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 21:36

UTADDICT

NERF

Nu Destiny 2 op komst is, is het tijd om ook de Discord weer wat te gaan verbeteren en activeren!

Eén nieuwe toevoeging is @Charlemagne, een nieuwe Destiny-bot met gelijke features als de oude. Gebruik !help voor een lijst. Graag !register typen, en dan in DM ALLEEN reageren met je PSN/Gamertag zodat hij je daaraan koppelt.

Wanneer je dit hebt gedaan kan je vervolgens op Discord groepen vormen met !lfg create/join etc. HEEL handig om zo helemaal los te gaan!

Commandlist: https://warmind.io/cmds

Op deze manier is het makkelijk bij te houden welke open groepen er zijn, wie er heeft gejoined en hoeveel plekken er nog zijn.

(Discord: https://discord.gg/mpwGyRc)

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo

nFo

Beta is nu te pre-loaden.

[ Voor 61% gewijzigd door nFo op 13-07-2017 20:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Super vette map! Die wapens zien er ook erg cool uit.
Bijna Beta! Heb er erg zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
Voor degenen die de download link niet kunnen vinden in de store, en toch wel digitaal preordered hebben: Wat bij mij werkte was bij 'what's new' te browsen naar vrienden die destiny 2 beta al gestart hebben -> en dan op buy knopje klikken, dan effe door klikken tot de download start.

Dit was de enige manier waarop ik hem kon vinden bij mij. Maar het werkt iig xD

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 10:42
Vanaf vandaag staat in de PlayStation Store de Beta van Destiny helemaal centraal in de banner.
Het wordt nu echt aftellen naar de 18de om eens te kijken wat het gevoel van deel 2 gaat zeggen.

In deel 1 heb ik over de 2k speluren inzitten en ik speel de game nog steeds wekelijks (minstens 1 avond, soms meer). Ik heb heel wat nieuwe mensen leren kennen door Destiny, volgende maand doen we zelfs met de groep dat ik altijd mee samen speel een BBQ. Een heel deel van die mensen hoor ik wekelijks, maar ik heb ze nog nooit gezien :p Normaal nemen we ons bij de start van deel 2 ook allemaal enkele dagen verlof zodat we alles samen kunnen verkennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb ook vakantie als Deel 2 op mijn deurmat ploft. Heel veel zin in! Ben benieuwd wat we allemaal gaan zien met de beta. Verwacht er niet te veel van. De grootste verrassing zal toch met de release van de game zijn mag ik hopen.

Ben wel benieuwd hoe Crucible gaat spelen. Dat was in het begin bij Destiny 1 leuk, maar nu totaal niet meer leuk om te doen...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Crucible maak ik me nog het meeste zorgen om. Ik vind de keus van 4 tegen 4 heel erg jammer. Zeker als je net een raid met 6 personen hebt gedaan en je wilt nog even Control oid. spelen moet je toch wat mensen laten zitten. Daarnaast heb ik nooit het gevoel gehad dat het te druk was bij 6 tegen 6.

Ben toch meer een PVE speler en kijk enorm uit naar deel 2! Ik weet eigenlijk wel zeker dat geen spijt ga krijgen, want ik weet wat ik kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4uSzi
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
Hoi. Oké oké. Ik hoop dat ik mijn code ook snel binnen heb. Wil destiny 2 spelen \0/

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M4uSzi
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:30:
Crucible maak ik me nog het meeste zorgen om. Ik vind de keus van 4 tegen 4 heel erg jammer. Zeker als je net een raid met 6 personen hebt gedaan en je wilt nog even Control oid. spelen moet je toch wat mensen laten zitten. Daarnaast heb ik nooit het gevoel gehad dat het te druk was bij 6 tegen 6.

Ben toch meer een PVE speler en kijk enorm uit naar deel 2! Ik weet eigenlijk wel zeker dat geen spijt ga krijgen, want ik weet wat ik kan verwachten.
Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Ben heel benieuwd hoe het mijn gsayt bevallen. Wordt straks 2x teampjes in 1 Party. Lekker door mekaar heen schreeuwen. :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:30:

Volgens mij waren er zowel modes van 4x4 als 6x6 zoals het in het eerste deel was.
Iron banner kon mij elke maand wel plezieren, voor de rest deed ik zelden op een ander moment PvP.
Ik ben ook vooral een PvE speler dat wekelijks wat Nightfalls, Raids, PoE, enz doe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4uSzi
Shadow_J schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:51:
[...]

Volgens mij waren er zowel modes van 4x4 als 6x6 zoals het in het eerste deel was.
Iron banner kon mij elke maand wel plezieren, voor de rest deed ik zelden op een ander moment PvP.
Ik ben ook vooral een PvE speler dat wekelijks wat Nightfalls, Raids, PoE, enz doe :)
Foei luke. Jij speelt ook Trials. :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
M4uSzi schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:59:
[...]
Foei luke. Jij speelt ook Trials. :+
Het is toch al heel lang geleden dat ik trials gedaan heb : http://destinytracker.com...s-weekly/ps/Shadow-Jurgen

Ik denk dat het vooral om de loot te doen was voor de gouden bounty - want verder dan ronde 4 ben ik nooit geraakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4uSzi
Shadow_J schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:07:
[...]

Het is toch al heel lang geleden dat ik trials gedaan heb : http://destinytracker.com...s-weekly/ps/Shadow-Jurgen

Ik denk dat het vooral om de loot te doen was voor de gouden bounty - want verder dan ronde 4 ben ik nooit geraakt :p
Hehe. Mijn fout. Heb de verkeerde voor me. 8)7

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
M4uSzi schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:31:
[...]

Hehe. Mijn fout. Heb de verkeerde voor me. 8)7
De ene schaduw is de andere niet :+

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-11-2020
OOOOHHHH Hier zijn jullie gebleven , ik vond het al zo rustig in Destiny forum .... lol

PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Destiny 1 was dood toch? :o

[ Voor 5% gewijzigd door DeBaroN op 14-07-2017 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4uSzi
Rondo-H76 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 16:23:
OOOOHHHH Hier zijn jullie gebleven , ik vond het al zo rustig in Destiny forum .... lol
Duuuh. Dat je het nu pas door hebt. :(:)

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 22:17

RawChild

PSN: Rawchild

Hoelaat op de 18de kunnen we aan de slag?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:39
Een maatje en ik zitten eraan te denken om Destiny 2 op de PC te gaan spelen wanneer deze uitkomt. Enige serieuze MMORPG ervaring hebben we wel, maar bij ons blijven desalniettemin een aantal vragen hangen:
- Voor hoe lang blijft Destiny 2 leuk (grinds, herhalende missies wellicht?)
- Is het spel met end-game ook leuk als je niet diehard elke dag speelt?

Wij hebben Destiny 1 nooit gespeeld, dus misschien hebben we het fout, maar daarom stel ik ook hier de vragen! We diggen het hele sfeertje namelijk wel ontzettend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:11
EdwardK123 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 21:42:
Een maatje en ik zitten eraan te denken om Destiny 2 op de PC te gaan spelen wanneer deze uitkomt. Enige serieuze MMORPG ervaring hebben we wel, maar bij ons blijven desalniettemin een aantal vragen hangen:

Wij hebben Destiny 1 nooit gespeeld, dus misschien hebben we het fout, maar daarom stel ik ook hier de vragen! We diggen het hele sfeertje namelijk wel ontzettend.
1- Destiny 2 moet een verbetering van D1 zijn dus op deze vraag kan ik nu nog geen duidelijk antwoord geven.
2- Als Destiny je weet te pakken dan wil je steeds blijven spelen.Mocht het kwa tijd niet altijd lukken dan kan je nog wel aardig mee komen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

EdwardK123 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 21:42:

Bedenk je in ieder geval dat Destiny 2 een shooter is. Of beter gezegd, een looter-shooter. Geen MMORPG en dus ook zeker niet die mechanics wat betreft gevechten.

Verder weten we qua endgame nog niet zo heel veel. Maar PvP is altijd een ding natuurlijk. Daarbij is er (normaal gesproken) net als bij MMO's de eeuwige grind naar betere gear en guns. Nogmaals, veel meer weten we (nog) niet.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
RawChild schreef op zondag 16 juli 2017 @ 18:47:
Hoelaat op de 18de kunnen we aan de slag?
De servers gaan om 19:00 live, als ik het goed heb begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

8GUS schreef op maandag 17 juli 2017 @ 08:18:
[...]
Bedenk je in ieder geval dat Destiny 2 een shooter is. Of beter gezegd, een looter-shooter. Geen MMORPG en dus ook zeker niet die mechanics wat betreft gevechten.
Inderdaad, een looter-shooter. Maar wel met sterke RPG elementen. De raids zijn wel altijd een feest om te doen. En die geven toch wel redelijke MMORPG elementen. Als je een World of Warcraft shooter wilt, die is er helaas niet. Maar Destiny is toch wel een unieke shooter dus laat je niet afschrikken en geniet gewoon van alles wat op je af komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Morgen weer volle rasters met Destiny spelers.
Hype Hype

Vergis je niet tijdens de Beta, Bungie zal gedurende de beta hun netwerk testen, dus ook errors zullen ons deel zijn.

[ Voor 51% gewijzigd door Griffx op 17-07-2017 15:39 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Shadow_J schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:51:
[...]

Alles binnen pvp is 4vs4.
End game pve zal (vermoed ik) wel 6man blijven.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:16
Hm, de beta is ophanden! :)

Ik dacht dus: dan kan ik net zo goed preorderen. Maar de vanilla game is overal nog belachelijk duur. Zelfs mediamarkt vraagt 63 euro. Dan wacht ik wel ff... het is me die paar dagen eerder de beta niet waard...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Jeroenimoes schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:56:
Hm, de beta is ophanden! :)

Ik dacht dus: dan kan ik net zo goed preorderen. Maar de vanilla game is overal nog belachelijk duur. Zelfs mediamarkt vraagt 63 euro. Dan wacht ik wel ff... het is me die paar dagen eerder de beta niet waard...
Heb gewoon bij Bol.com gepreordered met betaling na bezorging.
Beta staat sinds afgelopen weekend geïnstalleerd. Kost me niks nog ;)
(hou hem toch wel, maar als voorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
baronruud schreef op maandag 17 juli 2017 @ 17:01:
[...]

Heb gewoon bij Bol.com gepreordered met betaling na bezorging.
Beta staat sinds afgelopen weekend geïnstalleerd. Kost me niks nog ;)
(hou hem toch wel, maar als voorbeeld)
Bij bol is ie ook 63 euro... wilde een punt maken van de prijs, niet zozeer vooraf betalen :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:46
Beta-key voor de Xbox One in the pocket, dus ik ben erbij woensdag! Mochten er gamers zijn die zin hbben om samen te questen, mijn gamertag is Yonix360.

See you out there! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Hoop dat verwachting niet te hoog liggen hier. Want je kan geloof ik 1 strike, 1 missie en 1 PVP map doen. Met 2 uurtjes heb je alles echt wel gezien. Kijk er wel naar uit hoor, maar ik zou je oordeel niet teveel laten afhangen van deze beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Jeroenimoes schreef op maandag 17 juli 2017 @ 17:07:
[...]

Bij bol is ie ook 63 euro... wilde een punt maken van de prijs, niet zozeer vooraf betalen :)
Koop je het bij ygz ofzo.€ 56,50
https://www.budgetgaming.nl/game-profile/destiny+2_ps4.html

Maarja ik heb in Destiny 1 meer dan 1000 uur in zitten, dus maakt die paar euro ook niet meer uit.

[ Voor 15% gewijzigd door nFo op 17-07-2017 17:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
nFo schreef op maandag 17 juli 2017 @ 17:29:
[...]

Koop je het bij ygz ofzo.€ 56,50
https://www.budgetgaming.nl/game-profile/destiny+2_ps4.html

Maarja ik heb in Destiny 1 meer dan 1000 uur in zitten, dus maakt die paar euro ook niet meer uit.
Nee ok, op zich... maar het wordt al flink duurder, als ze het verdienmodel van Destiny 1 gaan aanhouden.

Volgens mij heb ik voor alle content uiteindelijk 140 euro betaalt, en dat is me voor wat er uiteindelijk allemaal in zat toch te gortig. Dus als het kan, zo goedkoop mogelijk :) En dat begint dan bij de vanilla game.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Griffx schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:38:
Morgen weer volle rasters met Destiny spelers.
Hype Hype

Vergis je niet tijdens de Beta, Bungie zal gedurende de beta hun netwerk testen, dus ook errors zullen ons deel zijn.
Met netwerk bedoel je die touwtjes-constructie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 14:08
Zojuist Digital deluxe besteld voor 84,-
Niet slecht volgens mij, D1 + dlc heb ik meer voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin
Mocht je nog geen beta key hebben. Via de .jp store kun je de bèta vrij downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Edwin schreef op maandag 17 juli 2017 @ 19:13:
Zojuist Digital deluxe besteld voor 84,-
Niet slecht volgens mij, D1 + dlc heb ik meer voor betaald.
Waar dat dan? Digtal deluxe is 100 euro in de NL PS Store

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin
Jeroenimoes schreef op maandag 17 juli 2017 @ 19:23:
[...]

Waar dat dan? Digtal deluxe is 100 euro in de NL PS Store
XB1 is regio vrij.
In de US store kost hij $99,- ipv. €110,-
Het saldo in $ regel je door simpelweg een Giftcard te kopen.
Een US Giftcard van $100 kost slechts €85,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Gisteravond beta er op gezet, lets go vanavond

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ik zit er ook al klaar voor. Ben enorm benieuwd naar de wijzigingen en het clan systeem. Ook zeer positief over het feit dat je nu vanuit een missie strikes en andere zaken kan opstarten zonder dat je weer naar orbit moet. Scheelt weer een hoop tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:46
Las dat je eerst weer een update moet doen voor de Beta als je hem van het weekend hebt gedownload

https://twitter.com/BungieHelp/status/887079036060524545

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

CartmanMMA schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:19:
Ik zit er ook al klaar voor. Ben enorm benieuwd naar de wijzigingen en het clan systeem.
Bedenk je wel dat niet alles in de beta zit. Vraag me af of het clan systeem al beschikbaar is namelijk.

Hoe dan ook. Veel plezier stelletje mazzelaars. Ik zal tot ergens in augustus moeten wachten met m'n PC versie.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
VirgoMossel schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:29:
Las dat je eerst weer een update moet doen voor de Beta als je hem van het weekend hebt gedownload

https://twitter.com/BungieHelp/status/887079036060524545
Gisteravond gedownload :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Mars18 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:26:
[...]

Gisteravond gedownload :P
Hoe groot was de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

8GUS schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:16:
[...]

Bedenk je wel dat niet alles in de beta zit. Vraag me af of het clan systeem al beschikbaar is namelijk.

Hoe dan ook. Veel plezier stelletje mazzelaars. Ik zal tot ergens in augustus moeten wachten met m'n PC versie.
Klopt, was ook meer een algemene opmerking. Lijkt me in elk geval een leuke toevoeging en hopelijk ook een betere manier om de wat meer casual gamers met end game content kennis te laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

Hype is real hier hoor. Heb er zin in .. alles staat klaar om vanavond los te gaan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
lock and loaded voor vanavond.
Hoewel mijn voorgevoel zegt dat om 19:05 de servers al down zijn, of er een queue is van +50k mensen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 08:46
Welcome aboard on the HYPE train!

Is het al 19.00u? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Potverdikkie, stiekum veel zin in D2!

Kan ook niet wachten om al mijn oude D1 vriendjes weer eens te spreken!

(Hoi Griffff!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Denk dat ik de servers een uurtje of 2 geef voor ik het ga proberen. Ben in Destiny 1 tot level 7 gekomen zag ik toen ik de code invoerde dus hopelijk pakt dit deel me wel aangezien mijn vrienden toch weer maanden in dit spel vast zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Jedi Geub schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:26:

(Hoi Griffff!)
Geubjeeeeeee
Gaan we weer knallen?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4uSzi
Jedi Geub schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:26:

(Hoi Griffff!)
Hallo #mannenpap.

Komt #kont.. ook weer terug :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Jazeker zelfs de Kabamboo man staat te popelen om te spelen!

Vanaf 19:00 gaan we weer knallen Griff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Het is een beta hè, verwacht er niet té veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
AlexMar schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:00:
Het is een beta hè, verwacht er niet té veel van.
Kan het erger dan Destiny 1 dan?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-09 18:04
2 verschillende crucible maps, 1 strike en 1 story-mission.
Geen exotics unlocked, alleen Legendaries die droppen.
En 6 specialisaties ipv 9 (2 per class).
Gisteren was er een beta reveal in London, dat was dezelfde build als wij vanavond krijgen.

De farm gaat het laatste uurtje (maandagochtend dus) open als stresstest om te zien hoeveel man er op 1 server kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Griffx schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:26:
[...]

Kan het erger dan Destiny 1 dan?
Als ze op dezelfde servers verder zullen gaan wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Progressie uit de beta gaat mee? of dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Laatst online: 08-09 21:34
PepieNL schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:29:
2 verschillende crucible maps, 1 strike en 1 story-mission.
Geen exotics unlocked, alleen Legendaries die droppen.
En 6 specialisaties ipv 9 (2 per class).
Gisteren was er een beta reveal in London, dat was dezelfde build als wij vanavond krijgen.

De farm gaat het laatste uurtje (maandagochtend dus) open als stresstest om te zien hoeveel man er op 1 server kunnen.
Je kan wel een Exotic unlocken. Na het krijgen van alle error codes unlock je de exotic gun Lagswitch :+

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Verdorries! Zit je dan met een lokale pivo in het zonnetje.

Heb ook wel zin om te destiny'en, maar helaas. Dan maar wachten tot september.

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:37
mfneed schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:22:
ik heb nog nooit een beta meegemaakt waar de progressie mee gaat, dus ga er maar niet van uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M4uSzi
mfneed schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:22:
Gaat niet mee. ;)

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:04
Hoelaat start de beta dan?? Anders moet ik als de brandweer naar huis zo :-p

[ Voor 47% gewijzigd door Korkss op 18-07-2017 18:28 ]

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Korkss schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 18:27:
Hoelaat start de beta dan?? Anders moet ik als de brandweer naar huis zo :-p
19.00

[ Voor 95% gewijzigd door nFo op 18-07-2017 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
failed to download configuration files :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Error termite....
Gaat niet worden vandaag vrees ik..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gezien de Destiny 1 connective ervaringen van vroeger was mijn verwachting al niet al te hoog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Zucht.. one moment please, destiny 2 is temporarily at capacity, you Will join the game in the order which you connected

edit: nou ik zit erin hoor.

[ Voor 11% gewijzigd door Origins op 18-07-2017 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Servers plat? :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 10:23
Ik zit er in en moet zeggen lijkt erg op destiny 1 qua feel maar wel weer erg fijn

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Weinig activiteit hier.. Wat zijn over het algemeen jullie reacties? Ik heb nou niet echt het gevoel dat ik een nieuwe Destiny aan het spelen ben. Meer een soort DLC+.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik mis Peter! O+

Maar serieus: het ziet er goed uit, al lijkt de fps af en toe te dippen (op Pro).
Verder te weinig gespeeld. Morgen verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 16:00
Vind hem fijn wegspelen. Redelijk wat quickplay gedaan (crucible) en dat bevalt me prima :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Ik vind MP beduidend beter dan deel 1. Voelt veel directer en minder stroperig. Wellicht een nieuwe netcode gebruikt?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

PVP is echt een genot nu hoor. Veel minder abilty spam. Meer gunskills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayos
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 29-09-2021
Maurice079 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 21:22:
Weinig activiteit hier.. Wat zijn over het algemeen jullie reacties? Ik heb nou niet echt het gevoel dat ik een nieuwe Destiny aan het spelen ben. Meer een soort DLC+.
Moet een beetje wennen, zeker in PvP. Speel laatste tijd op 60+ FPS Overwatch op de PC, dan voelt het draaien in de crucible alsof je een tank bestuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Crucible was inderdaad veel meer gunplay dan ability spam.
Hooguit 1 super per potje en granaten duren ook wel lang..
Wel even wennen!

Leuk dat er een 2e armor set is die je door de dagen heen kan verzamelen :)

Kreeg iedereen dat exotic autorifle ? (sweet business)

Gameplay zelf is imho nog verbeterd ook ten opzichte van D1, het loopt net iets geraffineerder.
Een derde ability (class ability) toevoegen was een geweldig idee.
Grafisch ook iets verbeterd, zeker alle lightning effecten e.d.!!
Top ook dat elk armordeel en wapen een optie heeft voor shaders!!!

Ik ben aangenaam verrast door D2! Zeker een deel 2 waardig ipv DLC nummero zoveel..
En we dragen nu ook Clan banners ! kan je die nou straks ook overal neerzetten of.. ?

[ Voor 52% gewijzigd door PepieNL op 19-07-2017 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Ben ook wel benieuwd naar de ervaringen!! Ik moet namelijk nog wachten tot ergens aug. voor de beta op de pc... waar ik uiteraard ook erg benieuwd naar ben!!! Is er op dit moment naast de PVP, 1e missie en de strike nog world exploring mogelijk in de beta?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PepieNL
mfneed schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:05:
Ben ook wel benieuwd naar de ervaringen!! Ik moet namelijk nog wachten tot ergens aug. voor de beta op de pc... waar ik uiteraard ook erg benieuwd naar ben!!! Is er op dit moment naast de PVP, 1e missie en de strike nog world exploring mogelijk in de beta?
Niet iets als de patrol modus nee.
Je hebt wel wat gedeelde maps binnen de strike waar je een stukje af kan wijken van het pad zeg maar en lekker de boel kan verkennen.
Zeker met een pike ! Er spawnen een paar mobs op pikes die je er af kan knallen, met die pikes kan je over de zee heen o.a.

edit: YouTube: Destiny 2 - HOW TO GET A PIKE! WARP GATES! LOST SECTOR!
Dit bedoelde ik.

[ Voor 10% gewijzigd door PepieNL op 19-07-2017 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Destiny 2 ziet er grafisch een stuk beter uit. Dat zie je bijvoorbeeld terug bij supers, granaatexplosies en landschappen. De AI is slimmer en reageert beter. Ze staan niet meer domweg stil maar zoeken meer dekking, flanken en proberen je in te sluiten.
Ook het geluid is erg verbeterd. Al was het naar mijn mening al in D1 erg goed. Wapens klinken nog beter, achtergrondmuziek wijzigd per fase en past algeheel beter bij elkaar.
Laadtijd voor de strike was zeer kort, vloog ook maar even in orbit en hup we konden alweer verder spelen.

Kleine details als ammo wat gehighlight wordt is erg handig omdat je het niet altijd zag liggen.

Pvp heb ik nog niet gespeeld dus daar kan ik nog niet over oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Ook gaaf hoe het geluid verdraait als je naar de klote geschoten wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Zoals gemeld moet ik ook nog even wachten (PC), maar ik zie vooral veel Titan en Warlock gameplay. Kom weinig Hunter tegen (nog). Zal vandaag en morgen wel voorbij komen lijkt me.

Hoe dan ook, de revampt Voidwalker lijkt mij op dit moment het meest interessant om te spelen. Vooral Blink lijkt me zeer nuttig in PvP. Heb nog niet zoveel met de nieuwe Sentinel en Dawnblade.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Toffe beta, slechts alleen de openingsmissie, heb er nog lang over gedaan.
Grafisch details zijn zeker mooi.

Bijna september?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
Hier ga ik vanavond ook eens op verkenning gaan :P

Voor de rest gisteren een 3-4 tal uurtjes met een Titan getest en het beviel mij prima. De missies & strikes hebben een heel mooie opbouw. Er zitten leuke mechanics in, de vijanden zijn herkenbaar gebleven, maar zijn toch iets anders en pittiger, ... Het voel dus allemaal wel vertrouwd aan, maar geeft toch het gevoel van een nieuw deel waar opnieuw heel veel te leren valt. Vanavond ga ik testen met de hunter of warlock. Voor elke class trek ik een avondje uit :)

Ook op PvP was het heel leuk spelen. Granaten zijn geen insta kill meer en spijtig genoeg shoulder charge ook niet meer. Ik mis verder ook wel mijn bliksen granaten :'(
Maar daar naast voel je nu echt wel het verschil van spelen in een team dat communiceert om punten te houden, tegen over random teams. Het 4x4 concept ligt me zo te zien ook wel heel goed. Ik had verwacht dat de mappen iets te leeg zouden aanvoelen, maar dit was niet zo. Ook het heavy concept dat maar 1 persoon dit kan nemen is wel goed, zo zie je ineens geen volksverhuis bij de spwan daarvan, maar een team dat nog steeds vecht terwijl iemand gaat voor deze extra boost 8)

Maw ik ga deze week nog even verder genieten van de 'beperkte bèta' , die voor mij eigenlijk juist groot genoeg is om het gevoel en de ervaring die ze wensen te geven aan Destiny 2 brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Is er ook een ingame (team)voice channel? Of is het alleen ingame (team)chat?

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Had overigens een Needle gekregen (primaire sidearm), wat is dat een beest zeg!
Shadow_J schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:09:
[...]

Ook op PvP was het heel leuk spelen. Granaten zijn geen insta kill meer en spijtig genoeg shoulder charge ook niet meer. Ik mis verder ook wel mijn bliksen granaten :'(
Ik speel al jaren voornamelijk Titan. De oude defender class is nooit aangepast binnen D1 op wat mindere zaken na, fijn dat ze die nu toch herzien hebben/

Heb overigens in de crucible voornamelijk met de striker gespeeld.
Shoulder Charge heet nu Seismic Charge en doet de helft vd dmg die het eerst deed.
Heb al menig keer gehad dat mn slachtoffer helemaal pardoes stil staat na afloop en raar staat te kijken dat ie nog leeft :P
Voordeel is wel dat je al heel snel een Charge kan uitvoeren en het raam waarbinnen het kan langer duurt.
Lightning grenades zitten er nog in hoor! En mits goed geplaatst erg dodelijk >:)
De Pulse grenade (ook striker) is goed gebuffed ! Wat heb ik daar veel kills mee gemaakt, onbedoeld.. de range is ontzettend hoog!
De striker kan zowiezo 2 granaten gooien via talents (die in de beta al aanstaan), ingebouwde Armentarium dus :)

http://www.usgamer.net/ar...-super-abilities-grenades

Wil de Voidwalker ook gauw proberen, die barst van de synergie tussen zo'n beetje alle abilities!
Nieuwe novabomb:
YouTube: Destiny 2 Beta: INSANE NOVA BOMB TRACKING pvp Gameplay
8GUS schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:23:
Is er ook een ingame (team)voice channel? Of is het alleen ingame (team)chat?
Zelfde als in D1. Spraak.
textbased chat bewaren ze voor de PC

[ Voor 20% gewijzigd door PepieNL op 19-07-2017 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

PepieNL schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:30:
Zelfde als in D1. Spraak.
textbased chat bewaren ze voor de PC
Moet ook wachten op de PC versie. Maar goed om te weten dat er waarschijnlijk ook standaard spraak is op PC.

Bricks In Motion

Pagina: 1 2 ... 43 Laatste

Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2

TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX