Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 10:57
De nieuwe supers hebben iets meer diepgang dan iedereen denkt :)
Er zit een heus combosysteem achter!

Titan Sentinel Super :

L2 + R2 vasthouden - Ward of dawn (met Armor of Light)
L2 + R2 snel click - Sentinel shield :
- L1 - Gooi schild (1x)
- R2 - Block
- R1 - Shieldbash

Hunter Arcstrider Super :

R1: Slash
R2: Sends an arc beam forward after the slash
R1 + R2: Uppercut
R1 + R1 + R1: Ground Pole Slam - Finishing move for mashing R1. Light AoE affect.
R1 + R1 + R2: Arc Palm Blast - Finishes your combo by you placing your hand out and blasting any foes ahead of you in a high damage (and stylish) cone of effect
(Mid-Air) R2: Aerial Ground Slam - Large high damage blast

PepieNL wijzigde deze reactie 19-07-2017 14:59 (23%)

• Cens
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 00:08
quote:
8GUS schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:48:
[...]

Moet ook wachten op de PC versie. Maar goed om te weten dat er waarschijnlijk ook standaard spraak is op PC.
Volgens mij zit er standaard voice chat in de Blizzard launcher waar Destiny 2 ook in terecht komt. Dus daar maak ik me geen zorgen over :)

• Wackmack
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 20-11 22:41
Reacties zien er gelukkig positief uit. Kunnen we straks in september weer los gaan.

• baronruud
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 11:34
Algemeen ben ik positief.
Alleen gisteren met crucible was ik er helemaal klaar mee. 5x achter elkaar hetzelfde (***)wapen krijgen. Ik weet dat er maar een beperkt aantal wapens/armor in de beta zit, dus kans op een dubbel, ok. Maar 5x achter elkaar exact hetzelfde wapen..... |:(
Voorbeeld van een waardeloos RNG systeem.

baronruud wijzigde deze reactie 20-07-2017 08:56 (9%)

Signature

• Steefanus
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 10:43

Steefanus

StefanJ

Haha dat is niet iets waar ik me druk over zou maken in een BETA.

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 11:21

8GUS

Papa & Gamer

quote:
baronruud schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:53:
Alleen gisteren met crucible was ik er helemaal klaar mee. 5x achter elkaar hetzelfde (***)wapen krijgen. Ik weet dat er maar een beperkt aantal wapens/armor in de beta zit, dus kans op een dubbel, ok. Maar 5x achter elkaar exact hetzelfde wapen..... |:(
Waar maak je je druk om? Zoals je al zegt, er zit weinig verschillende loot in de Beta. So be it. Als je hier al kwaad om wordt dan gaat het met de volledige game nog leuk voor je worden O-)

Hoe kun je trouwens een waardeloze RNG hebben? Willekeurig is willekeurig dacht ik zo.

Papa Probeert Gaming | For the Puppies!

• Malt007
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 12:52
quote:
Trol? Het zou geen RNG meer zijn als je de kans op hetzelfde wapen kleiner wordt als je hem al eerder hebt gekregen. En dan nota bene veroordelen op het moment dat het een beta versie is met minder wapen en derhalve een hogere kans op dezelfde.

• baronruud
Mijn welgemeende excuses voor een opmerking / beetje kritiek op de beta. Fantastisch spel !! Kan niet wachten tot het september is.

Signature

• PepieNL
Guide over alle supers incl button combo's :
YouTube: Ultimate Guide for ALL Supers in Destiny 2 - Combos & Tricks

Ik maak maar steeds een nieuw karakter aan en blijf hangen in de story-mission in de tower, Zavala pompt er aardig wat bolletjes uit voor je elke keer als hij zn ward of dawn gebruikt.

Als je supers wilt testen is er een glitch mogelijk in de strike waardoor je super geactiveerd blijft.
Lullig, maar erg handig! Zo kan je wel ff mooi je supers testen.
Eigenlijk heeft elke super behalve de voidwalker en gunslinger diverse button combo's als je eenmaal je super activeert.

Glitch:
YouTube: Destiny 2 - INFINITE SUPER GLITCH! ARC COMBOS!

• Steefanus
  • Laatst online: 10:43

Steefanus

StefanJ

Thnx Peppie.

Moet wel zeggen dat de eerste keer dat ik golden gun activeerde ik niet doorhad dat hij zo snel op was. damn..

• M4uSzi
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 12:54
quote:
Arme baron :(:)
Maar ik snap je wel hoor. Ik zou ook alle wapens willen uitproberen en niet 5x het zelfde krijgen.

PSN - M4uSzi // - Hunter - Titan - Warlock - // Clan - Breiclubje //

• baronruud
quote:
M4uSzi schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:54:
[...]
Arme baron :(:)
Maar ik snap je wel hoor. Ik zou ook alle wapens willen uitproberen en niet 5x het zelfde krijgen.
Kijk, Maus begrijpt me :) Als je constant afgemaakt wordt door die Nergal pulse! Die wil ik ook is proberen. Heb al een schijthekel aan crucible :D

baronruud wijzigde deze reactie 20-07-2017 14:05 (5%)

Signature

• Crashhill
  • Registratie: april 2014
  • Nu online
Goede game, goede balans, leuke maps!
Enige nadeel, het geluid als je springt, hoe gruwelijk irritant is die :P.

PSN: Richard19111989

• PSYVIRII
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 14-11 00:39
quote:
Bij de launch wel zo snel mogelijk het wapen krijgen die je nodig hebt voor de raid he.... Anders mag je niet meedoen :+

# Raid members: Ghally + 18+ + Astro + Sharq + 50inch + Zolderkamer

PSYVIRII wijzigde deze reactie 20-07-2017 16:38 (6%)

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 10:10

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Vanaf vrijdag is de open beta toch? Betekent dat dat men nu al kan preloaden en dan vannacht los kan of niet?

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB Corsair Vengeance DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | SLI GTX 780 | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Aeque
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 07-11 19:11

Aeque

PSN: aeque88

quote:
Crashhill schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:07:
Goede game, goede balans, leuke maps!
Enige nadeel, het geluid als je springt, hoe gruwelijk irritant is die :P.
Alleen op hunter gespeeld?

• VirgoMossel
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 11:42
quote:
DAMAGE schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 18:55:
Vanaf vrijdag is de open beta toch? Betekent dat dat men nu al kan preloaden en dan vannacht los kan of niet?
Je kan hem al wel downloaden maar je zal tot vanavond moet wachten.

https://twitter.com/DestinyTheGame/status/888118911312420864

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

• PepieNL
Nieuwe Nova bomb heeft wel absurde tracking >:)
https://twitter.com/TakeMeHaya/status/887467690670948353

Nieuwe bungie weekly
https://www.bungie.net/en...-Week-At-Bungie--07202017

PVE ammo wordt dus aangepakt.

PepieNL wijzigde deze reactie 21-07-2017 08:20 (38%)

• VirgoMossel
quote:
Haha die tracking is volgens mij een bug, dat heb ik hem nog niet zien doen :?

• Zironako
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 00:15
Iemand al gelukt de open beta via de PS Store te downloaden? Ik krijg telkens een melding dat ik de game moet pre-orderen om hem te downloaden.

• harryvos
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 11:28
Volgens mij kan je hem vanavond pas downloaden ik zie in ieder geval nergens een download link staan in de store.

• Crashhill
  • Registratie: april 2014
  • Nu online
quote:
Aeque schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 19:01:
[...]

Alleen op hunter gespeeld?
Ik had zelf gewoon geen pre-order :O! Dus moest het met de Hunter van lexiepexie doen.
Maar, goede game, eerlijk is eerlijk.

PSN: Richard19111989

• Shad0w1
  • Laatst online: 14-11 20:16
Het enige wat is een beetje minder vind is de cooldowns van alles. Abilities mogen wel 10% minder cd hebben. Super moeten ze ook wat van af halen. 1.5 supers in pvp is een beetje te weinig.

Buiten dat speelt het spel weer fantastisch. Die kinetic/energy/powerweapons is ook wel tof. Ze hebben al toegezegd dat ze de droprate van powerammo in pve gaan buffen dus dat is top.

PVP is wel echt super nu. Meer gunplay en minder abilityspam en skatende titans.

Erg goed gevoel over het spel. Ben ook erg benieuwd hoe hij op pc gaat spelen.

PSN xShadOw15x | Unscathed Shadow, The Unstoppable

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 09:08
Ik kan hem ook niet downloaden, fijn dat je tot s'avonds moet wachten....

• Sosua
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 12:24
quote:
Nieuwevolger schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:23:
Ik kan hem ook niet downloaden, fijn dat je tot s'avonds moet wachten....
50kb/sec ftw... :|

psn: NL-SosuA-

• Rudios
  • Registratie: juni 2002
  • Nu online

Rudios

Lost in space?

quote:
Google DNS ftw ;)

Whole lot of stars ***

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Google DNS zou helemaal niks met je download speed moeten doen. Enige wat die doet is een URL omzetten naar een IP adres. Dat kan elke DNS server doen. Download even pauzeren en daarna weer aan zetten na een paar seconden wil vaak wel helpen. Maar zullen wel veel mensen downloaden ook nu.

Wel mooi kak inderdaad voor de mensen die op de open beta wachten dat je hem pas vanavond kunt downloaden. Enigsinds ook wel begrijpbaar; anders zou je dan al gelijk kunnen spelen. En spelen is vanaf 19.00 pas zag ik.

Ik heb de beta zelf al binnen maar maatje kan vanavond ook los. Ben benieuwd of er nog een zooi noobs bij komt in PVP haha!

DAMAGE wijzigde deze reactie 21-07-2017 14:56 (12%)

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB Corsair Vengeance DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | SLI GTX 780 | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Nieuwevolger
Verdomme man, kan de zooi nog steeds niet downloaden. Weet ook al dat het downloaden vast ook tergend traag gaat en zo blijf je wachten.

• Wackmack
quote:
Nieuwevolger schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 18:21:
Verdomme man, kan de zooi nog steeds niet downloaden. Weet ook al dat het downloaden vast ook tergend traag gaat en zo blijf je wachten.
PS4 gaat hier vrij snel. Minuutje, heb wel glasvezel 😂

Toch niet, krijg installatie fout, bleh!
Edit, systeem software updates, aha.

Wackmack wijzigde deze reactie 21-07-2017 19:43 (11%)

• Nieuwevolger
quote:
Wackmack schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 19:41:
[...]

PS4 gaat hier vrij snel. Minuutje, heb wel glasvezel 😂

Toch niet, krijg installatie fout, bleh!
Edit, systeem software updates, aha.
Hij ging bij mij ook wel snel gelukkig.

Heb de strike en en een pvp match gespeeld. Het schiet gewoon wel weer lekker, maar dit is te weinig content om echt goed te oordelen.

• Only
  • Registratie: december 2006
  • Niet online

Only

Psn = MrMagicTomTom

Ahh man, ik snap niet hoe jullie dit lekker kunnen vinden, het speelt echt zo houterig..ik had zo graag grafisch wat ingeleverd voor een soepele gameplay..
Als je deze game gaat spelen moet het toch echt wel de pc versie zijn..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• diknmuis
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 12:44
quote:
Only schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 21:22:
Ahh man, ik snap niet hoe jullie dit lekker kunnen vinden, het speelt echt zo houterig..ik had zo graag grafisch wat ingeleverd voor een soepele gameplay..
uber 4K consoles ... aan 30fps

als ik hem aanschaf zal het dit maal toch ook pc zijn

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jeroenimoes
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20-11 22:09

Jeroenimoes

Moderator Spielerij
Als je vergelijkt met de PC zal je altijd het verschil voelen van de FPS.
Ik speel alleen op PS4, en merk dat deze game met de 4k supersampling en een solide 30 fps toch een stuk soepeler speelt dan D1.

Wil wel nog wat spelen met de sensitivity, en wat dat betreft is het jammer dat de instelmogelijkheden zo beperkt zijn. Die stick-acceleratie mag van mij veel minder.

Wat me verder opvalt aan de beta:
- gebieden voelen wat wijdser en gedetailleerder aan, erg sfeervol.
- wat meer variatie in enemies die zo los spawnen: ook meer high-level enemies (mini baasjes)
- Strike is wat kort maar op zich prima

Ik ben heel erg benieuwd naar de Raid(s). We zulen zien :)

FT-17 FTW!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 19-11 22:24

Bozznl

GT: The Bozzz88

quote:
Jeroenimoes schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 08:53:
Als je vergelijkt met de PC zal je altijd het verschil voelen van de FPS.
Ik speel alleen op PS4, en merk dat deze game met de 4k supersampling en een solide 30 fps toch een stuk soepeler speelt dan D1.

Wil wel nog wat spelen met de sensitivity, en wat dat betreft is het jammer dat de instelmogelijkheden zo beperkt zijn. Die stick-acceleratie mag van mij veel minder.

Wat me verder opvalt aan de beta:
- gebieden voelen wat wijdser en gedetailleerder aan, erg sfeervol.
- wat meer variatie in enemies die zo los spawnen: ook meer high-level enemies (mini baasjes)
- Strike is wat kort maar op zich prima

Ik ben heel erg benieuwd naar de Raid(s). We zulen zien :)
Ik heb D1 kapot gespeeld op de X1 en was altijd tevreden met 30fps. In D2 lijkt het nog een tikkie soepeler.. tuurlijk speel je met 60 fps lekkerder weg enz, is voor mij alleen geen dealbreaker (en voor vele andere ook niet.. simpel). D2 is daarom ook gepre orderd op de X1(X) en niet op de PC, zin in!

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 03:16
Rustig topic zeg voor een game waar een beta van draait. Leeft dit niet zo hier of is iedereen veel te druk met spelen? Heb het zelf enkel de eerste dag gespeeld en het beviel goed, maar merk dat ik geen drang heb om andere games te laten liggen voor dit en dat is geen goed teken.

Met deel 1 ben ik ook maar tot level 7 gekomen dus misschien is het gewoon niks voor me. Loot doet me niet veel buiten Borderlands om en ook al schiet Destiny lekker weg is het zeker niet zo goed als bijvoorbeeld Titanfall 2 als het om pvp gaat. Even aankijken of ik de pre-order laat staan. Het is dat mijn vrienden het weer gaan spelen anders zou ik het nu al opgeven.

• illuzionnl
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 28-10 23:17
Zijn er nog mensen geintresseerd in pvp fireteams? Aangezien ik hier nog geen discord voor had gezien hier op tweakers.

Edit: ps4

illuzionnl wijzigde deze reactie 22-07-2017 13:51 (5%)

• Origins
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 07:42
quote:
Beakzz schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 11:40:
Rustig topic zeg voor een game waar een beta van draait. Leeft dit niet zo hier of is iedereen veel te druk met spelen? Heb het zelf enkel de eerste dag gespeeld en het beviel goed, maar merk dat ik geen drang heb om andere games te laten liggen voor dit en dat is geen goed teken.

Met deel 1 ben ik ook maar tot level 7 gekomen dus misschien is het gewoon niks voor me. Loot doet me niet veel buiten Borderlands om en ook al schiet Destiny lekker weg is het zeker niet zo goed als bijvoorbeeld Titanfall 2 als het om pvp gaat. Even aankijken of ik de pre-order laat staan. Het is dat mijn vrienden het weer gaan spelen anders zou ik het nu al opgeven.
Voor mij geldt het eigenlijk dat Destiny me eigenlijk niet zo heel veel meer doet, heb de beta gespeeld, alles gedaan maar had niet zoiets van wow ik wil die game NU hebben, dat had ik zeker wel met Destiny 1 alpha en beta...
Had de game ook gepre-orderd, maar ik denk dat ik hem cancel, het is het gewoon niet meer voor mij.

Destiny 1 anderhalf jaar non stop gespeeld, maar dit pakt mij niet meer.

PSN: TheMallakai / XBL Mallakai NL

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Blij dat de focus wat meer op de gun fights ligt. Wel irritant dat bijna alles nu teamshooten betekent in PVP en ik vind de flinch echt bizar vervelend aanwezig. Meer mensen last van dat laatste? Lijkt wel of elk wapen een flinch veroorzaakt nu.

• Rockvee2
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 20-11 20:46
Zijn er mensen hier ook die de error code muse hebben sinds donderdag op de Xbox One? Ik wordt bij de eerste missie al snel gedisconnected. Alle andere MP spellen op de Xbox One doen het prima.

• Aeque

Aeque

quote:
Crashhill schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:42:
[...]

Ik had zelf gewoon geen pre-order :O! Dus moest het met de Hunter van lexiepexie doen.
Maar, goede game, eerlijk is eerlijk.
Geen Lichald19111989 japans accountje aangemaakt? :P
quote:
Only schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 21:22:
Houterig? Zeker geen Destiny 1 gespeeld?

PC lijkt me grafisch wel iets beter ja, maar de game speelt gewoon lekker op console en dat zelfs voor een shooter.

Oh en nog even een algemeen iets (dus niet per se gericht aan de mensen die ik quote hierboven. :+ ) vergeet niet dat dit een veel oudere build is dan de game die op 6 september live gaat. Het is maar een beta uiteindelijk.

Aeque wijzigde deze reactie 22-07-2017 16:41 (54%)

• Campo di Casa
  • Laatst online: 20-11 21:03

Campo di Casa

PSNracing.nl

quote:
Aeque schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 16:36:
[...]

[...]

PC lijkt me grafisch wel iets beter ja, maar de game speelt gewoon lekker op console en dat zelfs voor een shooter.

Oh en nog even een algemeen iets (dus niet per se gericht aan de mensen die ik quote hierboven. :+ ) vergeet niet dat dit een veel oudere build is dan de game die op 6 september live gaat. Het is maar een beta uiteindelijk.
so true. Verwacht dat op 6 september een flink soepel game klaar staat. Helemaal omdat ze, als ik mij niet vergis, gewoon verder bouwen op de bestaande engine en ze er meer uit kunnen halen doordat de vorige generatie consoles niet meer ondersteund hoeven te worden.

Ik speel nu 1,5 jaar Destiny terwijl ik er eigenlijk niet aan wou. Dacht dat het veel tijd zou vreten en uiteindelijk flink moet grinden.... tig uren verder, helemaal suf gegrind, maar vermaak mij er nog steeds mee. Vind het dan ook wel tof dat er nog meer content komt bij D2. heb nu een paar uur in de Beta zitten (pre-order) en geeft mij goeie hoop dat D2 mij weer heel wat uurtjes gaat verkloten. Nu nog eens serieus kijken naar een Clan. Speelde altijd solo en strikes met vreemde. Maar daardoor wel misschien het mooiste aan Destiny, Raids, links moeten laten liggen.

PSNracing.nl | PSN ID: campodicasa

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Only
  • Niet online

Only

Psn = MrMagicTomTom

quote:
Aeque schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 16:36:
[...]

[...]

Ruim 700 uur in Destiny gehad..daarna weer overgegaan naar CoD (60 fps) en Titanfall 2 (60 fps), geloof me..daarna wil je dat elke game zo soepel speelt op je ps4..

• Aeque

Aeque

quote:
Only schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 19:46:
[...]

Ruim 700 uur in Destiny gehad..daarna weer overgegaan naar CoD (60 fps) en Titanfall 2 (60 fps), geloof me..daarna wil je dat elke game zo soepel speelt op je ps4..
Ik had graag 60 fps in Destiny 2 gehad ja. Maar CoD en Titanfall vergelijken met Destiny op alleen fps en het dan houterig noemen gaat niet op. CoD en TF zijn veel snellere games als het aankomt op gameplay en dat heeft toch ook zeker wel effect op hoe je de game ervaart.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Only
  • Niet online

Only

Psn = MrMagicTomTom

quote:
Aeque schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 19:57:
[...]

Ik had graag 60 fps in Destiny 2 gehad ja. Maar CoD en Titanfall vergelijken met Destiny op alleen fps en het dan houterig noemen gaat niet op. CoD en TF zijn veel snellere games als het aankomt op gameplay en dat heeft toch ook zeker wel effect op hoe je de game ervaart.
Blijkbaar wel, de pc versie ziet er namelijk ook rete soepel uit met 60fps..

• Aeque

Aeque

quote:
Only schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 20:22:
[...]

Blijkbaar wel, de pc versie ziet er namelijk ook rete soepel uit met 60fps..
Begrijpend lezen is ook lastig, ik snap het wel.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 02:29
Als ik al dat geneuzel lees over 30 vs 60 fps ben ik zo blij dat ik dat allemaal niet echt merk :). Ik vind 30 echt prima spelen.

Speelt verder echt als een trein. Heerlijke gunplay. Missie weet een leuk gevoel op te wekken. Kan niet wachten!

giantgiantus wijzigde deze reactie 23-07-2017 11:37 (31%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rudios
  • Nu online

Rudios

Lost in space?

Ik kan niet echt iets terug vinden of D2 - naast 4K - ook HDR modus krijgt op de PS4?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 12:31

steffeh

BAAZS MOVEMENT

Wel weer het heerlijke Destiny gevoel, wereld voelt wat groter aan binnen de missies. Supers en abbilities chargen gaat nog wel wat te langzaam, zijn ook max int/dis gewend uit end-game Destiny 1 natuurlijk. Scout rifle voelt echt als een klappertjes pistool aan, kan natuurlijk gewoon aan dit wapen of archetype liggen.

Sfeer in de intro & strike waren wel erg goed, hopen dat alle missies dit niveau aankunnen raken. Wel erg hoopvol!

VEX DESTROYER ST3FFHH, THE VICTOR. PSN st3ffhh

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jeroenimoes
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20-11 22:09

Jeroenimoes

Moderator Spielerij
De nieuwe warlock vind ik ook fijn; zonder extra perk zweef je nu wat langer waardoor je toch dat unieke beeld hebt om enemies vanuit de lucht te killen :)

PS: Ik heb het ook nog even in de topicwaarschuwing gezet, maar voor wie het nog niet wist: vanavond alleen tussen 19 en 20 uur is de nieuwe social space toegankelijk in de beta. ;)

Jeroenimoes wijzigde deze reactie 23-07-2017 12:19 (37%)

FT-17 FTW!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 20-11 20:49
Ik vond de eindbaas in de strike nog aardig lastig. Heb er meerdere keren over gedaan...

Heb nu alle classes geprobeerd in de beta en weer nog steeds niet wat me main gaat worden. Voor welke gaan jullie en waarom?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Campo di Casa

Campo di Casa

PSNracing.nl

quote:
StefanKelevra schreef op zondag 23 juli 2017 @ 12:19:
Ik vond de eindbaas in de strike nog aardig lastig. Heb er meerdere keren over gedaan...

Heb nu alle classes geprobeerd in de beta en weer nog steeds niet wat me main gaat worden. Voor welke gaan jullie en waarom?
Ik ga weer voor de Warlock als main. Speelde daar ook het meest mee met Destiny. De hunter als 2e en zal dit keer ook de titan doen voor als ze weer met achievement books komen. Maar de titan ligt mij niet echt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StefanKelevra
quote:
Campo di Casa schreef op zondag 23 juli 2017 @ 12:33:
[...]

Ik ga weer voor de Warlock als main. Speelde daar ook het meest mee met Destiny. De hunter als 2e en zal dit keer ook de titan doen voor als ze weer met achievement books komen. Maar de titan ligt mij niet echt.
Zoveel tijd heb ik niet. Ben al blij als ik bij kan blijven met 1 char. Haha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Campo di Casa

Campo di Casa

PSNracing.nl

quote:
StefanKelevra schreef op zondag 23 juli 2017 @ 13:30:
[...]

Zoveel tijd heb ik niet. Ben al blij als ik bij kan blijven met 1 char. Haha
Mijn tijd is ook vrij beperkt en zijn meer games wat ik leuk vind. Maar heb wel gemerkt dat Destiny wel mijn ding is. Gewoon smorgens voor ik naar mijn werk ga een paar snelle strikes, savonds een beetje PvP of strikes. Booster aan en grinden. Pak dan met elke character een faction en blijf daar dan bij. Probeer nu met mijn Warlock de lvl 100 te halen met NM voordat D2 gereleased word. Moet nog 29lvls dus dat moet lukken. :p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

quote:
Rudios schreef op zondag 23 juli 2017 @ 11:30:
Ik kan niet echt iets terug vinden of D2 - naast 4K - ook HDR modus krijgt op de PS4?
HDR zit niet in de beta, misschien in de retail versie maar reken er niet op.

39

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

quote:
Only schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 19:46:
[...]

Absoluut wil je dat! Liever nog hoger zelfs. Helaas is dat niet mogelijk met Destiny. Vind het ook jammer hoor. Maar moet wel toegeven dat Destiny 2 op 30 fps wel erg lekker speelt. Heb mij er met Destiny 1 ook niet echt aan geergerd.

Toch blijf ik Destiny 2 op de PS4 spelen. Geen cheaters is ook wel fijn. Heb al genoeg aan de cheaters in CSGO op de PC haha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 11:28
Die nieuwe farm ziet er een beetje saai uit als ik zo op twitch kijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 20-11 18:20
Ja er loopt geen kip rond.

nFo wijzigde deze reactie 23-07-2017 20:22 (7%)

• PepieNL
Farm was mooi! Mooi voorproefje op de European Dead Zone straks met al dat groen.
Beta is verlengd met 2 dagen overigens! Niet dat dat nodig was imo, zoveel zit dr niet in..

• StefanKelevra
quote:
PepieNL schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:53:
Farm was mooi! Mooi voorproefje op de European Dead Zone straks met al dat groen.
Beta is verlengd met 2 dagen overigens! Niet dat dat nodig was imo, zoveel zit dr niet in..
Ik vermaak me anders behoorlijk met de crucible dus ben er wel blij mee.

• Griffx
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 13-11 11:36
Wat mij betreft een tegenvaller ook al is het een Beta.

TTK in de PvP is te traag, waardoor het een teamshot simulator is.
In je uppie tegen 3 man opnemen kan je vergeten, en dat was juist het leuke aan D1 dat je plays kon maken.
In een super mag er wel wat meer health/agility zijn, weg rennen en uit de lucht schieten is heel easy nu.

Ik zie mezelf niet weer 2000+ uur in deze game steken.
quote:
PSYVIRII schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 16:36:
[...]
# Raid members: Ghally + 18+ + Astro + Sharq + 50inch + Zolderkamer
Present ;) >:)

Griffx wijzigde deze reactie 24-07-2017 10:48 (20%)

PSN: GriffX83 | Inglourious Guardians NL | Trashcan

• PSYVIRII
quote:
DAMAGE schreef op zondag 23 juli 2017 @ 18:28:
[...]

Absoluut wil je dat! Liever nog hoger zelfs. Helaas is dat niet mogelijk met Destiny. Vind het ook jammer hoor. Maar moet wel toegeven dat Destiny 2 op 30 fps wel erg lekker speelt. Heb mij er met Destiny 1 ook niet echt aan geergerd.

Toch blijf ik Destiny 2 op de PS4 spelen. Geen cheaters is ook wel fijn. Heb al genoeg aan de cheaters in CSGO op de PC haha
Geen cheaters ?? Lagswitching all over the place.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

quote:
PSYVIRII schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:41:
[...]

Ja daar kun je weinig aan veranderen helaas. Op de PC heb je daar ook last van eventueel. Maar daarboven op nog lui die aimbots en wallhack gebruiken. Dat gaat sowieso een probleem worden. Gaf Bungie zelf ook al aan (als antwoord op de vraag of dat een probleem ging worden op de PC).

• MetalPool
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 16-11 10:33
quote:
DAMAGE schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:22:
[...]

Gaf Bungie zelf ook al aan (als antwoord op de vraag of dat een probleem ging worden op de PC).
Oke, duidelijk antwoord. Hopen dat ze er ook daadwerkelijk keihard tegen op(kunnen)treden want anders is het Destiny avontuur op de pc snel afgelopen :(

Games don't make you violent. Lag does! PSN: Bacotje30 / Battlenet: MetalPool#2909

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het is gewoon een probleem wat altijd zal blijven op de PC. Is erg jammer. Met games als CSGO is het al helemaal vervelend. Één zo'n game is voor mij wel genoeg. Daarom blijf ik lekker op de PS4. Ook bij CSGO zijn ze nu veel mensen aan het bannen maar het blijft een kat en muisspelletje. Cheaters hebben altijd wel een manier. En bij Destiny zou dat echt afbreuk doen aan de ervaring voor mij.

Bungie gaat NIET de anti cheat gebruiken van Blizzard van de game Overwatch. Ze gaan iets van Bungie zelf gebruiken. Ben inderdaad benieuwd hoe streng ze gaan bannen. Als dat niet streng genoeg doet heb je echt een probleem. Overwatch doet dat wel goed geloof ik.

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Nu online

Leoon.

Zit nooit stil

Welke wapens wil je eigenlijk hebben nu, welke beschikbaar zijn in de beta? Heb echt superveel dezelfde maar geen idee welke nou écht goed zijn? Heb wel eens iemand tegenover me die me in 2/3 goed schieten op grote afstand gewoon kapot heeft.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19-11 14:27
Hmm, ben nog niet helemaal over de streep, genoeg uren in D1 op de X1 en speel vanaf de beta maar er klopt gewoon iets niet.

Pro: Het is destiny!

Con:
Twee primaries
Trage recycle abilities
Teveel focus op PVP

Denk dat ik de pre-order maar ga annuleren en eerst maar even afwacht. Ook de beperkte FPS is jammer. Speel je op een 65" 4K TV (en straks de X1X) en ben je beperkt door de ontwikkelaar.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

quote:
Danster schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:40:
Hmm, ben nog niet helemaal over de streep, genoeg uren in D1 op de X1 en speel vanaf de beta maar er klopt gewoon iets niet.

Pro: Het is destiny!

Con:
Twee primaries
Trage recycle abilities
Teveel focus op PVP

Denk dat ik de pre-order maar ga annuleren en eerst maar even afwacht. Ook de beperkte FPS is jammer. Speel je op een 65" 4K TV (en straks de X1X) en ben je beperkt door de ontwikkelaar.
Nope niet door de ontwikkelaar maar door de xbox one X. Cpu is niet krachtig genoeg om op 60 fps te kunnen draaien ten alle tijden. Ook niet zo raar; 4K vergt veel power. Zelfs de duurste PC heeft er nog moeite mee.

• Danster
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19-11 14:27
quote:
DAMAGE schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:49:
[...]

Nope niet door de ontwikkelaar maar door de xbox one X. Cpu is niet krachtig genoeg om op 60 fps te kunnen draaien ten alle tijden. Ook niet zo raar; 4K vergt veel power. Zelfs de duurste PC heeft er nog moeite mee.
Deels eens, ze hebben er nog niet goed naar gekeken volgens Mark Noseworthy. Dat zou erg jammer zijn.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20-11 21:52

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Na een 10 keer de missie gedaan te hebben en heel wat potjes PVP, mijn mening:

Pro's
Graphics: erg mooi met veel meer diepte en details. het voelt erg new gen aan en ik vind de graphics duidelijk beter dan D1.
Gameplay: hij schiet erg lekker weg. Genoeg keuze om een wapen te vinden die je wat doet, met leuke instellingen voor je guardian
Omgeving: ik noem 'm apart, omdat ik erg onder de indruk was van hoe de omgevingen eruit zien. Echt wauw! Een dik pluspunt van het spel.

Cons
-Bulletsponges, zowel in PVP als PVE. Vooral in PVP is de TTK te hoog. En dan nog te bedenken dat het nu allemaal een level playing field is.
- Netcode: ik krijg toch het idee dat hier iets nog niet lekker loopt. Te vaak kills traden, vaak het verliezen zonder duidelijke reden.
- PVP: vind ik eigenlijk niet interessant genoeg. 4vs4 vind ik te klein. En is niet erg vernieuwend tov. D1.
- Te weinig nieuw: een paar nieuwe enemies/wapens maken het spel niet.

Uiteindelijk krijg ik teveel het gevoel "been there, done that". Ook al zijn de graphics spectaculair, het voelt erg bekend aan.
Daarom besloten de game te laten voor wat het is. Met BFII en WWII om de hoek zijn er genoeg kandidaten voor de PVP kroon. Alleen voor PVE zou ik 'm overwegen en daar wacht ik de reviews voor af.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Blij te zien dat er meer mensen over de TTK en Flinch in PVP aan het klagen zijn, inclusief wat bekendere namen op de Destiny Reddit. Zo frustrerend. Enemies die bijna down zijn (op laatste burst of kogel na) en toch nog snel weg kunnen vluchten. Fouten maken wordt niet echt afgestraft. Sterker nog; gister had ik op het einde van het potje (eind scherm kwam al) een enemy gevonden. Ik burst 3 keer op zijn kop en moet dus nog één kogel raken dus een vierde burst moet raak gaan. Na de derde burst kan de enemy gewoon weg lopen en klaar. Terwijl hij stil stond en aan dans deed omdat het potje klaar was. WTF Bungie. Dat is gewoon niet leuk. Te makkelijk om gevechten te ontvluchten. Dus; TTK omlaag.

Verder was de flinch te erg aanwezig in de potjes. Leek wel of elke gun bijna high caliber rounds had. Dat maakt ook dat je vaak shots mist. De gunplay/gevechten zijn dan zo random. Je kunt er namelijk niets tegen doen. Degene die de minste flinching ervaart wint dan het gevecht. Lijkt mij niet echt de bedoeling.

Hopelijk doet Bungie wat aan deze twee dingen voor de release van de game. Je merkt dat zelfs casual PVP (control) behoorlijk sweaty is op het moment. Het lijkt verdorie wel Trials. Mensen die teamshooten, mensen baiten. Weet niet of ik dat ALTIJD leuk ga vinden. Ik ben erg competitief ingesteld, speel games als CSGO zéér fanatiek. Destiny dus ook. Maar soms wil je gewoon even dom schieten. En ik heb niet het idee dat dat kan in Destiny in de huidige vorm. Ik ben blij dat het allemaal wat meer de competitive kant op gaat, maar geef ons please ook een playlist waar geen skillbased matchmaking op zit. De eerste paar potjes die ik speelde had ik lol en schoot ik mensen af. Alle potten daarna begon het irritant te worden met enemies die nog op het laatste moment weg kunnen komen, en de behoorlijk sweaty play style. Je MOET nu bijna wel met een vol fireteam Control gaan spelen. Anders ga je het gewoon niet redden. Lijkt mij niet echt de bedoeling van een casual gamemode.

DAMAGE wijzigde deze reactie 24-07-2017 14:34 (10%)

• Rudios
  • Nu online

Rudios

Lost in space?

quote:
PSYVIRII schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:41:
[...]

En vergeet niet de mensen met de uber hyper gemodificeerde controllers en muis/toetsenbord combi's. Mssn niet direct cheaten, maar 'gelijk materiaal - gelijke kansen' is het ook niet meer op de PS4 helaas.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PSYVIRII
quote:
DAMAGE schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:49:
[...]

Klein foutje want het is wel het probleem van de ontwikkelaar. Veel games draaien op 60FPS en maken gebruik van aanpassingen in de engine als er teveel gebeurd op het scherm (voorbeeld Battlefield 1). Bungie is gewoon lui om dit niet te herschrijven.

PS: HDR gaat hem sowieso niet worden met een shooter want dan heb je waarschijnlijk een inputlag van 100

PSYVIRII wijzigde deze reactie 24-07-2017 14:39 (8%)

• Griffx
quote:
Rudios schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:35:
[...]

En vergeet niet de mensen met de uber hyper gemodificeerde controllers en muis/toetsenbord combi's. Mssn niet direct cheaten, maar 'gelijk materiaal - gelijke kansen' is het ook niet meer op de PS4 helaas.
ksstjjjttt in je hok jij :P

Modded controllers met peddles is geen cheaten.
Modded controllers met fastfire hacks of auto fire hacks is pas cheaten.

die gelijke kansen zijn al een tijdje weg doordat Sony zelf ook m/k uitbrengt voor PS4.

Griffx wijzigde deze reactie 24-07-2017 14:46 (8%)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

quote:
PSYVIRII schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:37:
[...]

Klein foutje want het is wel het probleem van de ontwikkelaar. Veel games draaien op 60FPS en maken gebruik van aanpassingen in de engine als er teveel gebeurd op het scherm (voorbeeld Battlefield 1). Bungie is gewoon lui om dit niet te herschrijven.

PS: HDR gaat hem sowieso niet worden met een shooter want dan heb je waarschijnlijk een inputlag van 100
Nou in het geval van Battlefield 1 dipt hij vaker onder de 60 fps dan dat het daadwerkelijk 60 fps is hoor. Dat geeft toch een erg vervelende speel situatie. Maakt ook dat je niet erg nauwkeurig kunt mikken. Dan kun je beter een solid 30 fps hebben dat altijd op de 30 fps blijft. Dat mikt een stuk prettiger.

Verder weet ik niet of Bungie te lui is om dat te doen. Waarom zouden ze daar te lui voor zijn? Ik denk dat zij de game net zo graag op 60 fps willen laten lopen als wij. Dat trekt toch weer een boel mensen over de streep die graag op 60 fps willen gamen. En eerlijk is eerlijk, het verschil is groot tussen 30 fps of 60 fps.

• PSYVIRII
quote:
DAMAGE schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:49:
[...]

Nou in het geval van Battlefield 1 dipt hij vaker onder de 60 fps dan dat het daadwerkelijk 60 fps is hoor. Dat geeft toch een erg vervelende speel situatie. Maakt ook dat je niet erg nauwkeurig kunt mikken. Dan kun je beter een solid 30 fps hebben dat altijd op de 30 fps blijft. Dat mikt een stuk prettiger.

Verder weet ik niet of Bungie te lui is om dat te doen. Waarom zouden ze daar te lui voor zijn? Ik denk dat zij de game net zo graag op 60 fps willen laten lopen als wij. Dat trekt toch weer een boel mensen over de streep die graag op 60 fps willen gamen. En eerlijk is eerlijk, het verschil is groot tussen 30 fps of 60 fps.
Is wel een voorbeeld voor de PS4 PRO met dat 60fps. En waarschijnlijk ligt het ook niet bij bungie maar meer bij de moneygrabbers die Activision heten 8)7. Activision moto is altijd: Zelfde Engine en zo goedkoop en snel mogelijk eruit pompen :P.

• klaw
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 11:26
quote:
PepieNL schreef op maandag 24 juli 2017 @ 08:53:

was mooi! Mooi voorproefje op de European Dead Zone straks met al dat groen.
Dus ook vandaag maandag en morgen dinsdag? Dan kan ik miss nog net wat meepakken :P kom nu net terug van vakantie :)

I do not forgive and I do not forget.

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Nu online

Leoon.

Zit nooit stil

quote:
klaw schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:16:
[...]

Dus ook vandaag maandag en morgen dinsdag? Dan kan ik miss nog net wat meepakken :P kom nu net terug van vakantie :)
Je moest hem wel voor afgelopen nacht 02:00 gedownload hebben. Weet niet of je dat ook al had?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• klaw
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 11:26
quote:
Leoon. schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:21:
[...]

Je moest hem wel voor afgelopen nacht 02:00 gedownload hebben. Weet niet of je dat ook al had?
Ik zit nog niet eens in het vliegtuig, och dan doe ik de pc beta dan maar :/

I do not forgive and I do not forget.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nFo

• PepieNL
Mooi ! Ik hield er wel van om een dagdeel op een planeet rond te hangen :)
Gaaf dat je ook diverse spawns unlocked!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nFo

nFo wijzigde deze reactie 25-07-2017 20:27 (34%)

• thalantis
  • Registratie: augustus 1999

thalantis

7220 Wp

Beta gespeeld op de PS4 de single player missie beviel me wel, was erg leuk, als je die klaar hebt kan je online spelen, online bevalt me niet zo. (daarom vond ik titanfall 2 ook leuker dan 1)
Wil graag op elk moment kunnen stoppen (of moeten ivm de kids)

Jsunnyreports | PVoutput (offline for now)

• PSYVIRII
Hoe pvp aan te passen voor solo gamers.

https://www.halopedia.org/Big_Team_Battle

https://www.halopedia.org/Warzone

Ik zal niet meer uit pvp komen :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nFo

nFo wijzigde deze reactie 26-07-2017 20:11 (34%)

• PepieNL

Begreep dat iedereen met een pre order deze ghost krijgt, niet alleen bij die retailer.

PepieNL wijzigde deze reactie 27-07-2017 08:09 (24%)

• Wackmack
quote:
PepieNL schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:08:
[video]
Begreep dat iedereen met een pre order deze ghost krijgt, niet alleen bij die retailer.
Heeft het nog nut om de pre-order te downloaden en kopen of is de actie al voorbij?

Mijn kind heeft helaas de disc speler gesloopt dus kan alleen de game nog downloaden :(

• evadnl
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 20-11 18:50
http://www.pcgamer.com/de...ll-kick-off-on-august-28/

28 augustus PC beta voor de pre-orders! Dag erna voor de rest! Woop woop!

Systeemeisen vallen mee zeg!

Recommended Spec

CPU: Intel - Core i5-2400AMD - Ryzen R5 1600X
GPU: Nvidia - GeForce GTX 970AMD - Radeon R9 390
RAM: 8GB

Minimum Spec

CPU: Intel - Core i3-3250AMD - FX-4350
GPU: Nvidia - GeForce GTX 660 2GBAMD - Radeon HD 7850 2GB
RAM: 6GB

Acties:
  • +1Henk 'm!

• VirgoMossel
quote:
Wackmack schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:14:
[...]

Heeft het nog nut om de pre-order te downloaden en kopen of is de actie al voorbij?

Mijn kind heeft helaas de disc speler gesloopt dus kan alleen de game nog downloaden :(
Tot 6 september krijg je gewoon alle extra's als je pre-ordered, dus de coldheart en de tracking ghost.

Niks mis mee om de game te downloaden toch?

• Wackmack
quote:
VirgoMossel schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 09:54:
[...]

Tot 6 september krijg je gewoon alle extra's als je pre-ordered, dus de coldheart en de tracking ghost.

Niks mis mee om de game te downloaden toch?
Dankje. Nee, download de game vanavond 8)

• PepieNL
Mja gewoon alvast betalen. Dan staat ie als pre -order klaar.
Downloaden zal nog niet lukken >:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 12:52
Ik lig echt in een deuk hier om alle PVP zeurpieten, nee, het speelt niet als D1, nee je kan niet meer continue je super en granaten spammen. Dus degene die dat altijd deden vallen nu keihard door de mand en dan gaan ze piepen over TTK.

Zelf ben ik blij dat ze de nodige zaken aangepast hebben.

Geen snipers meer op elke hoek van de straat. Geen grenade en super spam. Échte gunfights. In mijn ogen een dikke plus voor Bungie om zaken aan te passen.

De communitie heeft toch altijd iets te zeuren, dus goed doen kun je het toch niet. Dan speel je het spel niet, je hoeft het niet te kopen..

• OzzieMann
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 12:07

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ben geen pvp liefhebber. Wordt Destiny 2 het waard te halen voor alleen de campaign en co-op?

PS4 game community, Youtube, PVoutput

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nFo
quote:
OzzieMann schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 17:12:
Ben geen pvp liefhebber. Wordt Destiny 2 het waard te halen voor alleen de campaign en co-op?
Jazeker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

quote:
Segafreak83 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 12:23:
Ik lig echt in een deuk hier om alle PVP zeurpieten, nee, het speelt niet als D1, nee je kan niet meer continue je super en granaten spammen. Dus degene die dat altijd deden vallen nu keihard door de mand en dan gaan ze piepen over TTK.

Geen snipers meer op elke hoek van de straat. Geen grenade en super spam. Échte gunfights. In mijn ogen een dikke plus voor Bungie om zaken aan te passen.

De communitie heeft toch altijd iets te zeuren, dus goed doen kun je het toch niet. Dan speel je het spel niet, je hoeft het niet te kopen..
Ik heb dat ook nooit gedaan en ik vind ook dat de TTK wel wat omlaag kan. Dat is ook gewoon zo. Je hebt te vaak gun fights waarbij je iemand afgeknald hebt en dat hij met 1 HP nog weg kan komen. Dat moet minder gebeuren.

Minder super en nadespam is inderdaad een heel groot pluspunt en ik ben blij dat alles weer draait om de gunfights. Nu nog iets finetunen en we hebben weer een game waar we heel veel lol aan kunnen beleven.

• Griffx
quote:
Segafreak83 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 12:23:

Dus jij wil zeggen dat D2 qua pvp stuk lekker weg speelt, en je geen teamshots nodig hebt?
Geeft niet dat is een mening, net als het gevoel dat de TTK te traag is.

Volgens mij heeft niemand het hier gehad over het gemis aan abilities?
Ik denk oprecht dat iedereen blij is dat het een primary shooter is geworden.

Dus om anderen als zeurpieten weg te zetten omdat je zelf een andere mening hebt is wat kort door de bocht. :X

Griffx wijzigde deze reactie 31-07-2017 15:54 (3%)

• Kadardar
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 12:03

Kadardar

Your nightmare

Gister na lang nadenken de PC versie van destiny 2 gekocht. Dit aangezien me vriendenkrig niet bijzonder groot is maar als ik 1 PS4 vs 4 PC moet nemen dan zet ik toch liever me geld in op de 4 en hopen dat er iemand blijft plakken. Weet wel dat er wat exclusive content voor de PS4 gaat zijn maarja, dat zien we dan wel weer :)

Keuze ging een beetje stroef en daarom dat ik er ook echt denk ik al 2 maanden over na gedacht heb welke ik wou en 2 versies kopen zag ik even niet zitten. Wellicht later, maar nu niet :)

Ik heb iig zin in de beta 28 augustus :D Hopelijk dat het ook allemaal lekker draait op me pc (ja ik voldoe aan de eisen maar toch, is altijd even afwachten :P)

[WoW - Kadardardk - Draenor] [www.twitch.tv/kadardar ] [XBL -Kadardar] [PSN - Uchihaice] [Systeem: http://tweakers.net/gallery/392443?inv_id=248829#tab:inventaris]

• Montaner
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 11:24
Zie in de OP nog geen lijstje met mensen welke gaan spelen icm. platform/nick/bungieid.. ideetje om toe te voegen?

Zelf pre-order op de PC lopen. Ben ook wel van plan om van begin af aan met een groep door de game te gaan knallen :).

• Valdourian
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 20-11 18:48
quote:
Montaner schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 22:25:
Zie in de OP nog geen lijstje met mensen welke gaan spelen icm. platform/nick/bungieid.. ideetje om toe te voegen?

Zelf pre-order op de PC lopen. Ben ook wel van plan om van begin af aan met een groep door de game te gaan knallen :).
Goed idee!
Ik ga hem binnenkort ook pre-orderen voor de PC en zoek ook nog mensen of een "clan" om samen te spelen.

Desktop: AMD Ryzen 5 1600x ~ MSI X370 Gaming Pro Carbon ~ G.Skill Flare X DDR4 3200MHz 16GB ~ Sapphire Nitro R9 380 4GB ~ Fractal Design Meshify C ~ Samsung 850 EVO 500GB ~ Seasonic Focus Plus Gold 650W

• 8GUS
  • Laatst online: 11:21

8GUS

Papa & Gamer

quote:
Valdourian schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 14:00:
[...]

Goed idee!
Ik ga hem binnenkort ook pre-orderen voor de PC en zoek ook nog mensen of een "clan" om samen te spelen.
Joehai! oOo Heb m op PC al ge-preorderd.

Papa Probeert Gaming | For the Puppies!

• Ollievssn
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 11:32
Als iemand een document ala google drive kan aanleveren wil ik deze wel in de topicstart zetten.

Ik heb momenteel even geen tijd om daar veel tijd aan te besteden :)

Edit: of als iemand zich geroepen voelt om als mede-auteur te werken aan het topic is dat natuurlijk ook top ;)

Ollievssn wijzigde deze reactie 03-08-2017 14:43 (25%)

Steam | Masteroverwatch

Pagina: 1 2 3 ... 29 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*