Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• PepieNL
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 23-11 15:33
Nieuwe control map voor de PC beta (Javelin-4) , bofkonten!
Tijd nodig om je Super op te laden wordt ook iets korter.

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23-11 14:40

8GUS

Papa & Gamer

quote:
PepieNL schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 07:31:
Nieuwe control map voor de PC beta (Javelin-4) , bofkonten!
Tijd nodig om je Super op te laden wordt ook iets korter.
Goed nieuws voor ons :)

Papa Probeert Gaming | For the Puppies!

• Major_ton
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 23-11 11:34

Major_ton

Shoot!

Ik heb de PS4 versie al sinds half mei in de pre-order staan samen met de komende DLC en heb super veel zin de game. Er zal altijd wel wat te zeuren zijn, maar in de grote lijnen verwacht ik dat dit een top spel gaat worden!

Website | Enslaved to the world of vision

• finalking1
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23-11 16:10
Helaas de beta niet kunnen spelen i.v.m. vakantie maar dit lijkt mij weer een super spel!

Altijd op zoek naar nieuwe teammaten op de xbox
Gamertag: Finalking1
leeftijd 28

Gr
Elco

• evadnl
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 22-11 22:34
Iemand met de GTX 1080 actie voor Destiny 2 al hun vouchers/keys ontvangen? Net contact gehad met 4launch, waar ik mijn kaart gekocht heb en die zeggen ze vanaf volgende week uit te gaan sturen...

• Bozznl
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22-11 23:50

Bozznl

GT: The Bozzz88

quote:
finalking1 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:43:
Helaas de beta niet kunnen spelen i.v.m. vakantie maar dit lijkt mij weer een super spel!

Altijd op zoek naar nieuwe teammaten op de xbox
Gamertag: Finalking1
leeftijd 28

Gr
Elco
Voeg mij maar alvast toe: The Bozzz88 (leeftijd 29).

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 23-11 15:38
quote:
evadnl schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:41:
Iemand met de GTX 1080 actie voor Destiny 2 al hun vouchers/keys ontvangen? Net contact gehad met 4launch, waar ik mijn kaart gekocht heb en die zeggen ze vanaf volgende week uit te gaan sturen...
Heb zelf een TI in bezit voor ong. maand a 2 maand, dezelfde week de keys ontvangen die er bij zaten!

Xbox ID - Neeedsz

• evadnl
quote:
mfneed schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:26:
[...]

Heb zelf een TI in bezit voor ong. maand a 2 maand, dezelfde week de keys ontvangen die er bij zaten!
Ook bij 4Launch? :|

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 23-11 15:38
quote:
Voglens mij wel ja:) key van Dawn of War 3 duurde wel lang.

Xbox ID - Neeedsz

• Arrahant
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 23-11 13:01
quote:
Montaner schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 22:25:
[...]
Zelf pre-order op de PC lopen. Ben ook wel van plan om van begin af aan met een groep door de game te gaan knallen :).
quote:
Kadardar schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:40:
Gister na lang nadenken de PC versie van destiny 2 gekocht. Dit aangezien me vriendenkrig niet bijzonder groot is maar als ik 1 PS4 vs 4 PC moet nemen dan zet ik toch liever me geld in op de 4 en hopen dat er iemand blijft plakken. Weet wel dat er wat exclusive content voor de PS4 gaat zijn maarja, dat zien we dan wel weer :)
[...]
quote:
Valdourian schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 14:00:
[...]
Goed idee!
Ik ga hem binnenkort ook pre-orderen voor de PC en zoek ook nog mensen of een "clan" om samen te spelen.
Goed om te lezen! Onze clan Dutch Raiding Party (DURP) is op zoek naar meer Destiny 2 spelers; zowel op PS4 als PC. We hebben 91 members en zijn actief sinds het begin. Ik heb alvast een Steam Group aangemaakt voor onze PC divisie, battle.net volgt snel.

Zie hier voor onze Steam page of hier voor onze clanpage op Bungie.net.

Als je wilt joinen hoor ik het graag! Ik ga zelf de PS4- en PC-versie spelen.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

• Convoy
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 23:35

Convoy

g44p

quote:
Arrahant schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:08:
[...]

[...]

[...]

Goed om te lezen! Onze clan Dutch Raiding Party (DURP) is op zoek naar meer Destiny 2 spelers; zowel op PS4 als PC. We hebben 91 members en zijn actief sinds het begin. Ik heb alvast een Steam Group aangemaakt voor onze PC divisie, battle.net volgt snel.

Zie hier voor onze Steam page of hier voor onze clanpage op Bungie.net.

Als je wilt joinen hoor ik het graag! Ik ga zelf de PS4- en PC-versie spelen.
https://steamcommunity.com/groups/durp-pc

Pas eerst je front-page info maar es aan dan:

DESTINY 2

Release
8 september 2017 voor consoles

8)7 |:(

6 september jonguh! >:)

ASRock Z270 Extreme4 | Intel Core i5-7600K @5000MHz | MSI GeForce GTX 1080 GAMING 8G | 16GB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | 250GB M.2 960 EVO NVMe | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Acer Predator XB271HU

• Arrahant
quote:
Oeps, bedankt voor het opmerken. Die heb ik niet aangepast na de vervroeging van de release date. Scherpe geesten zoals jij kunnen we altijd gebruiken overigens ;)

Arrahant wijzigde deze reactie 10-08-2017 21:33 (15%)

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

This Week At Bungie

Gaat vooral over PC Beta updates ten opzichte van de console beta. Enkele "gevraagde" updates:

- Globally reduced the time it takes to charge your Super
- Increased Grenade Damage in PvE
- Increased Power Ammo drops in PvE

Prima geluisterd Bungie! _/-\o_

Heb er zin in!

• Jirnsum
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 22-11 23:26
quote:
evadnl schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:41:
Bij Alternate had ik m binnen nog voor de kaart er was

Steam profiel UPlay JirnsumNL

• evadnl
Voor degenen die hun nvidia 1080-voucher bij 4launch nog niet gekregen hebben, bellen helpt. Binnen 5 minuten zat die in m'n mailbox, de chat daar 4 keer gesproken, die ondernemen dus geen actie.

Heb 'm net gekoppeld aan m'n account :) Laat die beta en volle game maar komen! _/-\o_

• itons
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Anderen mensen met een bol.com pre-order een al gebruikte code ontvangen per e-mail? (niet te redeemen via bungie.net)

• Montaner
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 21:16
Mijn pre-order gedaan bij gamesplanet. Heb ze gevraagd wanneer de keys worden uitgestuurd.. antwoord was "on time, don't worry"..

• Kadardar
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 01:30

Kadardar

Your nightmare

quote:
Montaner schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:16:
Mijn pre-order gedaan bij gamesplanet. Heb ze gevraagd wanneer de keys worden uitgestuurd.. antwoord was "on time, don't worry"..
Ik ook, heb me voor genomen ze vanaf de 22ste lastig gaan vallen :) Wil de game graag kunnen preloaden voordat de "shit hits the fan".

[WoW - Kadardardk - Draenor] [www.twitch.tv/kadardar ] [XBL -Kadardar] [PSN - Uchihaice] [Systeem: http://tweakers.net/gallery/392443?inv_id=248829#tab:inventaris]

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

quote:
Kadardar schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:24:
[...]

Ik ook, heb me voor genomen ze vanaf de 22ste lastig gaan vallen :) Wil de game graag kunnen preloaden voordat de "shit hits the fan".
Mja, op battle.net wordt er ook nog geen melding van gemaakt. Ik gok erop dat we toch allemaal gelijktijdig kunnen preloaden. Dus "shit" wordt het toch wel :+

• Kadardar

Kadardar

Your nightmare

quote:
8GUS schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:37:
[...]

Mja, op battle.net wordt er ook nog geen melding van gemaakt. Ik gok erop dat we toch allemaal gelijktijdig kunnen preloaden. Dus "shit" wordt het toch wel :+
Klopt maarja zit een verschil tussen een week kunnen preloaden en een paar uur natuurlijk. Verwacht ook geen top snelheid maar wel een client die hopelijk klaar is met downloaden bij de beta datum :)

Naar mijn verwachting is het dan ook gewoon de 21 ste binnen zodat een week kunnen preloaden. Hebeben we lekker geruim de tijd :)

Kadardar wijzigde deze reactie 15-08-2017 11:58 (12%)

[WoW - Kadardardk - Draenor] [www.twitch.tv/kadardar ] [XBL -Kadardar] [PSN - Uchihaice] [Systeem: http://tweakers.net/gallery/392443?inv_id=248829#tab:inventaris]

• wrvk82
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 20-11 12:32
Ik twijfel nog zo over welke class ik ga spelen. In D1 heb ik een hunter gespeeld, maar nooit een raid gedaan. Ik kocht pas later een PS4 en heb de trein gemist. Laatste dagen een Warlock aangemaakt en dat springen en gliden bevalt mij onwijs goed. Goed overzicht van wat er om je heen gebeurt.

Maar goed die Titan met zijn defensieve schild lijkt mij zo onwijs nuttig.

Mijn focus is PvE. Denk dat ik Titan of Warlock ga spelen. Volgens mij is Titan ook erg divers.

• Kadardar

Kadardar

Your nightmare

Sinds gister zga ik dat Destiny 2 is toegevoegd aan de Blizzard Launcher :D Begint nu toch wel akeling dichtbij te komen :) Kom maar op met die beta! oOo

• basset
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23-11 15:19
quote:
wrvk82 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:20:
Ik twijfel nog zo over welke class ik ga spelen. In D1 heb ik een hunter gespeeld, maar nooit een raid gedaan. Ik kocht pas later een PS4 en heb de trein gemist. Laatste dagen een Warlock aangemaakt en dat springen en gliden bevalt mij onwijs goed. Goed overzicht van wat er om je heen gebeurt.

Mijn focus is PvE. Denk dat ik Titan of Warlock ga spelen. Volgens mij is Titan ook erg divers.
Ze hebben alle drie leuke perks. Alleen de Warlock is met zijn super en eigenlijk ook melee (de afstand die die kan overbruggen) wat overpowered (in deel 1 ieder geval) en de hunter zijn sprong is niet fijn imho.

Ik speelde eigenlijk voornamelijk de titan, maar vooral, omdat ik geen zin meer had om ze allemaal uit te bouwen. Dat duurde me toch te lang.

Ik kan werkelijk niet wachten tot september. Zo'n zin in
:9

Hop,hop,hop!

• wrvk82
quote:
basset schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:03:
[...]Ze hebben alle drie leuke perks. Alleen de Warlock is met zijn super en eigenlijk ook melee (de afstand die die kan overbruggen) wat overpowered (in deel 1 ieder geval) en de hunter zijn sprong is niet fijn imho.

Ik speelde eigenlijk voornamelijk de titan, maar vooral, omdat ik geen zin meer had om ze allemaal uit te bouwen. Dat duurde me toch te lang.

Ik kan werkelijk niet wachten tot september. Zo'n zin in
:9
Same. Ik neig steeds meer naar de Titan.. :)

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

quote:
wrvk82 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:06:
[...]

Same. Ik neig steeds meer naar de Titan.. :)
Denk er wel aan dat de (sub)classes wel wat zijn veranderd ten opzichte van D1. Heb D1 niet gespeeld (PC gamer), maar heb het complete verhaal meegekregen en veel gezien.

Persoonlijk neig ik naar Warlock Voidwalker en/of Titan Striker. Beide dus D1 subclasses en geen van de nieuwe. Reden daarvoor is dat is ten eerste dat ik ze persoonlijk nog nooit gespeeld heb. En ten tweede dat deze subclasses genoeg veranderd zijn dat ze naar mijn mening erg tof zijn.

De roaming Striker Super van de Titan en de Rally Barricade lijken me erg nuttig. Plus dat de Titan er gewoon tof uit ziet :) Van de Warlock Voidwalker lijkt de Chaos Accelerant me erg goed. Hiermee kun je power van je Super onttrekken om je granades mee te upgraden/effectiever te maken.

Maar wie weet weet Bungie ons te verrassen en met drie subclasses de game uit te brengen. Dan moet ik het nog allemaal zien.

• PSYVIRII
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 14-11 00:39
quote:
8GUS schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:28:
[...]

Denk er wel aan dat de (sub)classes wel wat zijn veranderd ten opzichte van D1. Heb D1 niet gespeeld (PC gamer), maar heb het complete verhaal meegekregen en veel gezien.

Persoonlijk neig ik naar Warlock Voidwalker en/of Titan Striker. Beide dus D1 subclasses en geen van de nieuwe. Reden daarvoor is dat is ten eerste dat ik ze persoonlijk nog nooit gespeeld heb. En ten tweede dat deze subclasses genoeg veranderd zijn dat ze naar mijn mening erg tof zijn.

De roaming Striker Super van de Titan en de Rally Barricade lijken me erg nuttig. Plus dat de Titan er gewoon tof uit ziet :) Van de Warlock Voidwalker lijkt de Chaos Accelerant me erg goed. Hiermee kun je power van je Super onttrekken om je granades mee te upgraden/effectiever te maken.

Maar wie weet weet Bungie ons te verrassen en met drie subclasses de game uit te brengen. Dan moet ik het nog allemaal zien.
En vergeet niet de Hunter want die heeft uhhhmmm uhhhhh wacht even uhmmmm............ iets?

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• Steefanus
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 19:52

Steefanus

StefanJ

Hunter kan paaldansen.

• PSYVIRII
quote:

Nieuwe Gameplay beelden van de combo's

Opgenomen in de studio met motion capture.

PSYVIRII wijzigde deze reactie 17-08-2017 08:22 (7%)

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

quote:
De Arcstripper 8)7

• Jackal131
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22-11 15:36
quote:
wrvk82 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:20:

Waarom maak je niet gewoon alle drie aan?

In het eerste jaar van D1 had ik 3 Warlocks, omdat de RNG behoorlijk fucked up was. Iedere week 3 raids, maar de 'schoentjes' wilden maar niet vallen en tot de DLC heb ik geen van de chars naar max level kunnen krijgen. Later heb ik 1 Warlock weggegooid en een Titan aangemaakt. De Hunter zag ik niet zitten, vanwege zijn jump. Met de komst van de 3e subclass ben ik toch overstag gegaan en heb een Warlock ingeruild voor een Hunter.

Inmiddels is de Hunter mijn main char geworden, aangezien ik deze toch het fijnst vind. :)

In D2 ga ik ook weer 3 Classes aanmaken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Kadardar

Kadardar

Your nightmare

quote:
8GUS schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:28:
[...]

Ik twijffel ook erg tussen die 2.

De vlieg actie van de warlock en letterlijk death from above te geven spreekt mij erg aan maar tegelijk ben ik erg gewend aan mijn titan en de mogelijkheden tot overleven ermee.

ik pak eerst gewoon de Titan en level een Warlock ernaast wanneer ik er zin in heb. :) Er is een kans dat een maat van me Titan gaat spelen, in dat geval maak ik een Warlock. Als die dan stopt pak ik weer me Titan :)

• runner83
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22-11 15:48
Vandaag viel het kwartje pas! Ik ben op vakantie als Destiny 2 op de deurmat wordt gegooid.
Hoe krijg ik mijn vrouw nu zover dat ik niet mee hoef:P

• Griffx
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 13-11 11:36
quote:
PSYVIRII schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 07:39:
[...]

En vergeet niet de Hunter want die heeft uhhhmmm uhhhhh wacht even uhmmmm............ iets?
Gunslinger is weer goed straks, en imho heeft de hunter de beste jump, plus de evade is super nice.
Titan stiker zag er goed uit, sentinal was wat mwah.
Voidwalker zag er niet uit :+ als je voor een novabom uit kan rennen klopt er iets niet.
Maar misschien dat de tweede skill tree dit kan voorkomen.

Griffx wijzigde deze reactie 17-08-2017 13:09 (4%)

PSN: GriffX83 | Inglourious Guardians NL | Trashcan

• Steefanus
  • Laatst online: 19:52

Steefanus

StefanJ

quote:
runner83 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:43:
Vandaag viel het kwartje pas! Ik ben op vakantie als Destiny 2 op de deurmat wordt gegooid.
Scheiden. ;)
quote:
Griffx schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 13:09:
[...]

Gunslinger is weer goed straks, en imho heeft de hunter de beste jump, plus de evade is super nice.
Titan stiker zag er goed uit, sentinal was wat mwah.
Voidwalker zag er niet uit :+ als je voor een novabom uit kan rennen klopt er iets niet.
Maar misschien dat de tweede skill tree dit kan voorkomen.
Titan masterrace :9

• Griffx
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 13-11 11:36
quote:
Je duim breken? :+
quote:
Altijd :D :+

Griffx wijzigde deze reactie 17-08-2017 13:45 (21%)

PSN: GriffX83 | Inglourious Guardians NL | Trashcan

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

quote:
Kindje maken. Kan ze ook nergens echt fatsoenlijk naar toe. Hoewel ik nu begin November ook op vakantie ga en de game net een weekje op PC uit is dan |:(

Wellicht dat scheiden een serieuze optie is :+

• Bas36
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 03-11 10:44
Ik ben een zeer actieve D1 speler (lees 1550uur) echter nu D1 toch echt al een tijd niet meer interessant is voor mijn inmiddels oud clan genoten sta ik er vrijwel alleen voor. Snif snif.

Is er hier een leuke clan die nog actief speelt en in D2 er vol voor gaat? Ik zou graag toetreden. Ben een ps4 speler
Wie weet tot in de tower..... ohhhhh no wait 😀

• Arrahant
quote:
Bas36 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 22:01:
Ik ben een zeer actieve D1 speler (lees 1550uur) echter nu D1 toch echt al een tijd niet meer interessant is voor mijn inmiddels oud clan genoten sta ik er vrijwel alleen voor. Snif snif.

Is er hier een leuke clan die nog actief speelt en in D2 er vol voor gaat? Ik zou graag toetreden. Ben een ps4 speler
Wie weet tot in de tower..... ohhhhh no wait 😀
Klinkt goed, je bent van harte welkom bij DURP. Actieve D1 clan sinds vanilla; we gaan met de knietjes naar voren op D2 jumpen. Veel mensen inclusief ikzelf hebben twee weken vakantie genomen ervoor. Ik denk dat jij erbij zult passen.

• Arrahant
quote:
8GUS schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:12:
[...]

Kindje maken. Kan ze ook nergens echt fatsoenlijk naar toe. Hoewel ik nu begin November ook op vakantie ga en de game net een weekje op PC uit is dan |:(

Kindje maken zorgt op lange termijn ervoor dat je nog minder Destiny kunt spelen. Lijkt me geen wijze aanpak. Beter is om gewoon te zeggen dat je liever Destiny gaat spelen en je plekje graag afstaat aan haar beste vriendin (van te voren wel alvast vaststellen dat die vriendin wil en kan). Wellicht een dure grap, maar ja die light levels grinden niet zichzelf bij elkaar O+

• PSYVIRII
quote:
Arrahant schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:44:
[...]

Klinkt goed, je bent van harte welkom bij DURP. Actieve D1 clan sinds vanilla; we gaan met de knietjes naar voren op D2 jumpen. Veel mensen inclusief ikzelf hebben twee weken vakantie genomen ervoor. Ik denk dat jij erbij zult passen.
Twee weken vakantie ervoor genomen ? Wat ga je dan de tweede week doen ? :+

• Arrahant
quote:
PSYVIRII schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:09:
[...]

Twee weken vakantie ervoor genomen ? Wat ga je dan de tweede week doen ? :+
Light levels grinden, exotics zoeken, nightfall tries, slap ouwehoeren, etc! :)

• PSYVIRII
quote:
Arrahant schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:14:
[...]

Light levels grinden, exotics zoeken, nightfall tries, slap ouwehoeren, etc! :)
"Elkaar de schuld geven" ben je vergeten :P

• Arrahant
quote:
PSYVIRII schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:20:
[...]

"Elkaar de schuld geven" ben je vergeten :P
Mensen die de gjallarhorn 2.0 uit een legendary engram krijgen met de nek aankijken

• PSYVIRII
quote:
Arrahant schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:29:
[...]

Mensen die de gjallarhorn 2.0 uit een legendary engram krijgen met de nek aankijken
Mooi was die tijd 8)7 . Tegen iedereen zeggen... hee weer een gjallarhorn en dan gelijk dismantle >:) iedereen flippen in de chat.

Eerste wat iedereen in de chat zei: Wie heeft er checkpoint bij de Gorgon kist. O-)

PSYVIRII wijzigde deze reactie 18-08-2017 14:02 (11%)

• runner83
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22-11 15:48
quote:
8GUS schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:12:
[...]

nu nog een kindje maken is een beetje kort dag :P plus heb al 1 kleine van 2 jaar rond rennen :)

• basset
quote:
runner83 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:40:
[...]

nu nog een kindje maken is een beetje kort dag :P plus heb al 1 kleine van 2 jaar rond rennen :)
Ach....dan heb je nog tijd om te spelen........ :+ Als ze ouder (in mijn geval 14 en 12) zijn dan kijken ze niet meer aandachtig naar het scherm, maar willen ze, of zelf spelen, of gaan ze aan je kop zitten zeuren..........met mn koptelefoon vol uit kan ik hun geruzie niet uitbannen ......

Hop,hop,hop!

• Kadardar

Kadardar

Your nightmare

quote:
Montaner schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:16:
Heb onze vrienden van gamesplanet nog even gemailed maar dit keer was het antwoord: "shouldn't be that long from now". Neem dan toch aan dat het ergens wel deze week zou gaan gebeuren. Ik wacht gewoon weer even, donderdag/vrijdag mag het ook nog wat mij betreft :) Hebben we genoeg tijd om nog steeds te preloaden :)

Maatje van me zou ook Destiny 2 komen spelen en hopelijk met de beta. Koopt die de key was die vergeten te lezen... stond er in het verhaal wij sturen geen open beta keys, hij snel geprobeerd ze order te cancellen maar nope... mocht niet. Hij hefet nu een dispute geopend via paypal maar verwacht dat hier geen super goed nieuws voor hem uit gaat komen.

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Launch Trailer!

Het lijkt erop dat we oa. Carbon armor of shaders krijgen _/-\o_

• MarkH NL
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 23-11 15:51
Bungie Help‏ @BungieHelp 10 uur geleden
Pre-load is now available to players who have digitally pre-ordered Destiny 2 on Xbox One. PS4 pre-load is expected to begin next week.

Vanavond maar even downloaden dan :-)

Xbox Live: MarkH

• Stylze
  • Laatst online: 17:37
Hmmz game komt bijna uit maar ben totaal nog niet hyped, is er wel genoeg verandert om het echt de 2 waardig te maken? Lijkt meer als een add on aan te voelen

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 02:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

quote:
Stylze schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:58:
Hmmz game komt bijna uit maar ben totaal nog niet hyped, is er wel genoeg verandert om het echt de 2 waardig te maken? Lijkt meer als een add on aan te voelen
Klinkt alsof je Destiny 1 niet erg tof vond? Ik vond Destiny 1 geweldig, en zelfs als dit een addon zou blijken, dan zou ik daar zeker geen probleem mee hebben. Destiny is gewoon geweldig!

Ik denk persoonlijk wel dat dit beter aan gaat voelen dan Destiny 1. Ik zie het zelf niet als addon maar een waardige opvolger. Je wilt juist dat er NIET te veel veranderd want dan zou het Destiny niet meer zijn. Voor mensen die Destiny 1 niet cool vonden denk ik dan ook niet dat Destiny 2 wat voor ze gaat zijn.

DAMAGE wijzigde deze reactie 23-08-2017 02:48 (6%)

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB Corsair Vengeance DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | SLI GTX 780 | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Arrahant
quote:
Meer van hetzelfde op nieuwe plekken met nieuwe gear zou voor mij al genoeg zijn; veranderingen die de gameplay ten goede komen zijn welkom. :)

Het wordt sowieso een feest om weer actief te gaan raiden met de clan!

Daarnaast hier veel footage van the Inverted Spire op pc:
YouTube: Destiny 2 Inverted Spire Strike PC Gameplay (4K 60FPS) - Gamescom 2017
_/-\o_

Arrahant wijzigde deze reactie 23-08-2017 08:05 (17%)

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

quote:
Dat zeggen er meer. Maar voor zover ik het kan zien zijn er wel degelijk grote verschillen.

Verhaal is vele malen beter gemaakt. Fatsoenlijk single player dus. Zeer veel balance issues zijn opgelost (PvP) en de pure gungame is terug. Zeer fijne graphics update. Meer te doen met PvE. Vele grotere zones (opener world :+ ).

Maar de echte vraag is wat jij verwacht van een opvolger?

• VirgoMossel
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 23-11 15:48
https://twitter.com/BungieHelp/status/899762916102098944

Iemand een idee hoe ik weet of de xbox de game heeft gedownload? Of is het al gebeurd als ik 29.1 GB aan game heb?

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:42
quote:
8GUS schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:39:
[...]

Dat zeggen er meer. Maar voor zover ik het kan zien zijn er wel degelijk grote verschillen.

Verhaal is vele malen beter gemaakt. Fatsoenlijk single player dus. Zeer veel balance issues zijn opgelost (PvP) en de pure gungame is terug. Zeer fijne graphics update. Meer te doen met PvE. Vele grotere zones (opener world :+ ).

Maar de echte vraag is wat jij verwacht van een opvolger?
De 3 classes zijn gebleven, de basis layout van wapens is hetzelfde, met alleen kleine nieuwe splitsing, volgens mij zijn de 3 rassen nog hetzelfde. De 3 main stats hebben alleen een andere naam, de 2 sub classes zijn 1 op 1 overgenomen,

Dit had gewoon een grote DLC kunnen zijn, binnen dezelfde timeframe van deel 1, ze voegen wat toe, revampen wat anders, maken wat spullen groter.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MarkH NL
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 23-11 15:51
quote:
VirgoMossel schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:15:
https://twitter.com/BungieHelp/status/899762916102098944

Iemand een idee hoe ik weet of de xbox de game heeft gedownload? Of is het al gebeurd als ik 29.1 GB aan game heb?
Heb gister beetje gezocht en meerdere mensen zeggen als je 29.1 GB hebt dat dat de preload is, "normale" download is 98MB ofzo.

Xbox Live: MarkH

• VirgoMossel
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 23-11 15:48
quote:
Heb gister beetje gezocht en meerdere mensen zeggen als je 29.1 GB hebt dat dat de preload is, "normale" download is 98MB ofzo.
oke top!

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

• Riiccardo
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 17:04
Ergens nog een leuke deal Destiny 2 incl. season pass behalve op de store?

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

quote:
SinergyX schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:26:
[...]

De 3 classes zijn gebleven, de basis layout van wapens is hetzelfde, met alleen kleine nieuwe splitsing, volgens mij zijn de 3 rassen nog hetzelfde. De 3 main stats hebben alleen een andere naam, de 2 sub classes zijn 1 op 1 overgenomen,

Dit had gewoon een grote DLC kunnen zijn, binnen dezelfde timeframe van deel 1, ze voegen wat toe, revampen wat anders, maken wat spullen groter.
Classes, manier waarop wapens werken en rassen vind ik ook echt niet erg en is niet per definitie een reden om een game niet een vervolg te noemen. Kijk eens naar andere games die meerdere opvolgers hebben.

De main stats hebben niet alleen een andere naam. Ze doen ook wat anders.
D1: Intelect < cooldown op Super, discipline < cooldown grenades en strength < cooldown melee.
D2: Armor = Meer damage absorb. Agility + meer snelheid en jumphoogte. Recovery = Snellere healing.

En 2 subclasses zijn ook totaal niet 1 op 1 overgenomen. De subclass trees zijn sowieso al volledig omgegooid. Plus dat de Striker Titan en Gunslinger Hunter werken qua Supers ook echt anders dan voorheen.

Nogmaals, de vraag is wat je verstaat onder wat een opvolger een opvolger maakt. Kijk eens naar Star Wars Battlefont, de Battlefield of COD series.

Plus dat Bungie heeft gemeld dat ze nog zaken niet willen laten zien. Dus wie weet wat er nog komen gaat.

• basset
quote:
Riiccardo schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:20:
Ergens nog een leuke deal Destiny 2 incl. season pass behalve op de store?
Nog niks kunnen vinden en ik wil nu toch echt gaan kopen. Iek bennen zuunige Hollander :+

Hop,hop,hop!

• wrvk82
Ik heb online de pre-order van 110euro geplaatst. Dat is incl. 2x uitbreiding. Ik moet zeggen dat ik ook geen gehannes wil met doosjes en DVD's.

Gemak dient de mens.

Ben sinds 2 weken weer D1 aan het spelen, erg leuk weer om te doen. Vooral als je een niet eerder gespeelde class aan het levelen bent :)

• Noq
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22-11 17:49
Ik hoop dat een soortgelijke vraag niet te vaak voorbij is gekomen, maar hier volgt het:
Moet ik Destiny (2) zien als een fast-paced shooter met RPG elementen, waarbij de speler zowel solo als met een groep verschillende areas kan grinden om gear te krijgen? Soort van kleinschalig raiden in de doorsnee MMORPG's.

Zelf heb ik geen Destiny gespeeld, zoals is te leiden uit mijn bovenstaande vraag. Toch heb ik wel veel interesse gekregen naar de aankomende release. Raden jullie aan om Destiny 1 te spelen of is het wel toegankelijk voor nieuwe spelers?

Ook lees ik hier en daar reacties met aankopen waarbij inclusief 2 uitbreidingen bij zitten. Ik vind persoonlijk 100eu een groot bedrag voor een spel, waarvan ik niet zeker weet hoelang mij dit zal vasthouden :) Hoe duur gaan de uitbreidingen kosten? Dan kan ik wat gemakkelijker beslissen of ik nu de volle hap betaal of het later aankijk.

Noq wijzigde deze reactie 23-08-2017 15:48 (3%)

• PSYVIRII
quote:
Noq schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:46:
Ik hoop dat een soortgelijke vraag niet te vaak voorbij is gekomen, maar hier volgt het:
Moet ik Destiny (2) zien als een fast-paced shooter met RPG elementen, waarbij de speler zowel solo als met een groep verschillende areas kan grinden om gear te krijgen? Soort van kleinschalig raiden in de doorsnee MMORPG's.

Zelf heb ik geen Destiny gespeeld, zoals is te leiden uit mijn bovenstaande vraag. Toch heb ik wel veel interesse gekregen naar de aankomende release. Raden jullie aan om Destiny 1 te spelen of is het wel toegankelijk voor nieuwe spelers?

Ook lees ik hier en daar reacties met aankopen waarbij inclusief 2 uitbreidingen bij zitten. Ik vind persoonlijk 100eu een groot bedrag voor een spel, waarvan ik niet zeker weet hoelang mij dit zal vasthouden :) Hoe duur gaan de uitbreidingen kosten? Dan kan ik wat gemakkelijker beslissen of ik nu de volle hap betaal of het later aankijk.
Wat je zegt het is een Shooter met RPG elementen. Als je puur een RPG game wil spelen dan is dit het niet. MMORPG is het helemaal niet (wat bij de maak van Destiny wel gezegt werd).

Je moet het gewoon zien als een goed spelende shooter wat lekker wegespeeld (Voor mij sowieso want ik ben een Fan van Halo :*) ) En het is sowieso altijd een dikke 10 om met vrienden te spelen.

Als je puur alles solo gaat spelen dat word het na een tijdje wel boring (teminste bij deel 1).

Je kan ook de game waarschijnlijk bij de Mediamarkt halen voor 50 a 55 euro en later de DLC's kopen voor 20 euro per stuk.

Gamemania heeft weer een aanbieding van 2 games inleveren en je hebt hem voor 20 euro.

• Arrahant
quote:
Noq schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:46:
Niet erg fast-paced en daarnaast is het een zogenaamde shared world shooter. Er zitten zeker rpg elementen in (levelen en talents kiezen), maar ook wat mmo-achtige elementen zoals grote open gebieden waarin je (willekeurige) spelers tegenkomt en aan public events deelneemt. Daarnaast is er natuurlijk het raiden met secrets, bosses, tactieken, raidsets & raid wapens die je langzaam aan compleet maakt. Destiny 1 deed qua loot systeem wat aan Diablo denken met random stats en random persoonlijke drops, maar in Destiny 2 zijn de random stats weggedaan.
quote:
Je kunt gewoon instappen. Je mist wat van het verhaal (check een story recap op YT), voor zo ver er een verhaal was. Maar het is geen ingewikkelde game. Raiden is ook simpeler dan WoW, met slechts 6 personen. Dat neemt niet weg dat het een beetje dezelfde itch wegneemt als je niet meer de tijd hebt om in een echte mmo hardcore te raiden. Raiden in een shooter is echt leuk. Je krijgt soms ook light puzzels, stealth secties en platforming die je moet overkomen. Sommige endgame activiteiten krijg je daarnaast a la Diablo te maken met modifiers zodat hetzelfde stukje content anders aan kan voelen.
Met een fatsoenlijke groep mensen om je heen kun je in twee of drie avonden alles doen op je drie personages, maar in principe is er altijd wat te doen.
quote:
Tijdens D1 was het 35 euro voor de year 1 season pass met twee dlc's, of 20 euro per stuk. Destiny content is relatief duur en uiteindelijk doe je steeds dezelfde content opnieuw. Maar toch zijn er genoeg mensen die er makkelijk 1000-2000 uur in hebben gestoken. De content die er is is - wat mij betreft - van zeer hoog niveau. Het is een Bungie game.

Ik was voorheen een WoW-junk, nu heb ik Destiny als methadon ;)

• Arrahant
Er zijn beelden van patrol gelekt: https://vid.me/Qd3EM

Zeker meer variatie in events dan voorheen het geval was!

• Convoy
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 23:35

Convoy

g44p

Is het al 6 september? :*)

ASRock Z270 Extreme4 | Intel Core i5-7600K @5000MHz | MSI GeForce GTX 1080 GAMING 8G | 16GB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | 250GB M.2 960 EVO NVMe | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Acer Predator XB271HU

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

quote:
Arrahant schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 07:27:

Ziet er erg fijn uit :)
quote:
Niet zeuren jij. Ik moet wachten tot 24 oktober. Volgende week wel beta _/-\o_

• Rudios
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 03:53

Rudios

Lost in space?

quote:
Arrahant schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 07:27:

Meer variatie in events idd, maar moeilijker is het er niet op geworden zo te zien.

Whole lot of stars ***

• Kadardar

Kadardar

Your nightmare

Nou ik heb me bungie code van uk.gamesplanet.com ingevoerd op bungie.net en meer wachten want de final code voor battle.net krijgen we later deze week... wtf.

Ach ja het is in ieder geval al wat meer zeker dat ik de beta in kom :)

• Zhankou
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 25-10 20:32
Vraag me af of ik dit werkend krijgt op me pc.
i7 2600 3.4 Ghz
16 GB
256GB SSD
Quadro K420 2 GB

• Noq
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22-11 17:49
quote:
Zhankou schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:04:
Vraag me af of ik dit werkend krijgt op me pc.
i7 2600 3.4 Ghz
16 GB
256GB SSD
Quadro K420 2 GB
Ik denk dat de GPU wel wat moeite gaat krijgen hiermee, maar ik hoor het graag als een ander daar anders over denkt. De GPU die jij momenteel hebt zijn niet echt gericht naar het spelen van spellen en hierbij komt ook nog eens dat de K420 wel een hele oude versie is. De rest is van jouw pc is goed voor dit spel.

Noq wijzigde deze reactie 24-08-2017 12:13 (16%)

• Montaner
quote:
Kadardar schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 10:10:
Nou ik heb me bungie code van uk.gamesplanet.com ingevoerd op bungie.net en meer wachten want de final code voor battle.net krijgen we later deze week... wtf.

Ach ja het is in ieder geval al wat meer zeker dat ik de beta in kom :)
In mijn Code History staat nu het volgende:
quote:
Destiny 2 Beta The Destiny 2 closed beta for consoles has concluded; it is open to everyone until July 23rd. Keys for downloading the PC Beta will be available in late August. Aug 24, 2017
Terwijl bij het invoeren van een key werd aangegeven dat ik op deze pagina een platform moet kiezen. Is dit bij jullie hetzelfde?

• Kadardar

Kadardar

Your nightmare

quote:
Montaner schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:54:

Terwijl bij het invoeren van een key werd aangegeven dat ik op deze pagina een platform moet kiezen. Is dit bij jullie hetzelfde?
Zelfde, las op internet dat dit later deze week komt. Ik kijk morgen wel weer. Had liever ook direct gehad maar helaas

• Zhankou
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 25-10 20:32
quote:
Noq schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:11:
[...]

Ik denk dat de GPU wel wat moeite gaat krijgen hiermee, maar ik hoor het graag als een ander daar anders over denkt. De GPU die jij momenteel hebt zijn niet echt gericht naar het spelen van spellen en hierbij komt ook nog eens dat de K420 wel een hele oude versie is. De rest is van jouw pc is goed voor dit spel.
Ja dat dacht ik al. We zullen zien.

• FalloutVATS
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 00:11
Ik had wat video's gezien en daar zag je ook de map. Man dat ziet er wel echt 10x beter uit hoor. Nu kan je ook public events zien wanneer ze komen en je kan fast travellen naar gebieden zonder steeds naar Orbit of een vaste locatie van een planeet te gaan. Dat is wel al echt een groot pluspunt. Begin stiekem toch wel een beetje uit te kijken naar Destiny 2.

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Wellicht 3e subclass confirmed! Het lijkt er iig op.

En nog een waarbij de Hunter subclass quest getoond wordt.

8GUS wijzigde deze reactie 24-08-2017 20:53 (35%)

• kbloem
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22-11 09:04
Ik zit effe kritisch naar die european deadzone van destiny te kijken en schrik een beetje. "There are a ton of things for you to do....." Ik zie gewoon weer extractions met fallen ships die vier waves droppen. "Your going to meet players you have never met before....." Euh what??? Wat is daar bijzonder aan in 2017? "There are new ways to explore the map...." Wow, je kan nu op een fucking pike rondrijden. "You can do what you want, you can explore, loot treasure chests, you can choose to join a public event, or even choose your own story mission.... Destiny can really be what you want it to be...." WTF????? En dan kom het mooiste... "Look at this captain trying to stop you... for killing him you get more glimmer and xp...." "We really want players to explore new weapons and gear...." De interviewer zegt op een gegeven moment... "The thing i enjoy the most are the lost sectors..." Lost sectors zijn delen van de map zoals een grot of een tunnel waar je gewoon vijanden tegen komt. En dan zegt de developer "That's right, Destiny is so much more for the players..."

Er kunnen nu twee dingen aan de hand zijn. Of dit was een hele belabberde presentatie of Destiny 2 gaat een regelrechte belediging en klap in het gezicht zijn van iedereen die Destiny 1 gespeeld heeft.

• basset
quote:
kbloem schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 00:49:
Ik zit effe kritisch naar die european deadzone van destiny te kijken en schrik een beetje. "There are a ton of things for you to do....." Ik zie gewoon weer extractions met fallen ships die vier waves droppen. "Your going to meet players you have never met before....." Euh what??? Wat is daar bijzonder aan in 2017? "There are new ways to explore the map...." Wow, je kan nu op een fucking pike rondrijden. "You can do what you want, you can explore, loot treasure chests, you can choose to join a public event, or even choose your own story mission.... Destiny can really be what you want it to be...." WTF????? En dan kom het mooiste... "Look at this captain trying to stop you... for killing him you get more glimmer and xp...." "We really want players to explore new weapons and gear...." De interviewer zegt op een gegeven moment... "The thing i enjoy the most are the lost sectors..." Lost sectors zijn delen van de map zoals een grot of een tunnel waar je gewoon vijanden tegen komt. En dan zegt de developer "That's right, Destiny is so much more for the players..."

Er kunnen nu twee dingen aan de hand zijn. Of dit was een hele belabberde presentatie of Destiny 2 gaat een regelrechte belediging en klap in het gezicht zijn van iedereen die Destiny 1 gespeeld heeft.
Ik verwacht ook niet dat D2 heel veel anders gaat zijn. "Gelukkig" hebben ze DLC's om blunders aan te pakken :+ Tegen de tijd dat het een volwaardig spel is........

Zonder gekheid. Voordeel van DLC's is wel dat een spel aardig opgerekt kan worden, toen ik instapte was taken King net uit en kwam er nog 1 betaalde uitbereiding. Ik vond het spel best aardig. Toen ik begreep hoe de basis Destiny er uit moet hebben gezien, snapte ik wel, dat er behoorlijk commentaar was. Bungie heeft dat met expansions behoorlijk rechtgezet.

Hop,hop,hop!

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

quote:
kbloem schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 00:49:

Ik ben verbaast dat je verbaast bent. Dit soort onzin verteld iedere ontwikkelaar van iedere game. Nieuwe of sequel.

Veel bla bla, maar uiteindelijk lijkt D2 gewoon op wat D1 had moeten zijn. Dat kan iedereen zien en Bungie zelf ontkent het weinig tot niet.

• Montaner
quote:
Kadardar schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:19:
[...]

Zelfde, las op internet dat dit later deze week komt. Ik kijk morgen wel weer. Had liever ook direct gehad maar helaas
Keys zijn beschikbaar.

En vul de spreadsheet in van spelers.. :9
https://docs.google.com/s..._1BQ1dSa62tbso/edit#gid=0

Montaner wijzigde deze reactie 25-08-2017 10:57 (21%)

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:20

Rivanov

Apple freak

Is het nog mogelijk om toegang te krijgen tot de Beta?

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Kadardar

Kadardar

Your nightmare

quote:
Montaner schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:55:
[...]

Keys zijn beschikbaar.

Yes thanks, ingevuld :)
quote:
Rivanov schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:03:
Is het nog mogelijk om toegang te krijgen tot de Beta?
op de 29ste begint de open beta. preorders kunnen gewoon 1 dag eerder inloggen zoals ik het begrijp.

Kadardar wijzigde deze reactie 25-08-2017 11:04 (37%)

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

quote:
[...]

Keys zijn beschikbaar.

Done! En de preload is ook bezig nu :)

• Wackmack
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 20:13
quote:
[...]

Keys zijn beschikbaar.

Ook ingevuld

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

4k Gameplay en wat PC settings uitgelegd.

• nFo
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 22-11 21:57
quote:
[...]

Keys zijn beschikbaar.

Is niet handiger om de lijst te pakken uit het vorige topic, staan al 80 man in en die even bijwerken.
Discord het zelfde verhaal in de topicstart.

• NLRev0lution
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22:03
quote:
Kadardar schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:04:

op de 29ste begint de open beta. preorders kunnen gewoon 1 dag eerder inloggen zoals ik het begrijp.
Klopt, noemen we een closed beta :)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution | Battle.net: NLRev0lution#21660

• R-utger
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 19:45
Ook de Spreadsheet ingevuld (D1 tegen de 3k uur gespeeld)

PSN = R-utger

• NLRev0lution
quote:
[...]

Keys zijn beschikbaar.

Is de discord bedoeld voor pc only? aangezien er nog een discord is voor destiny 1 (doe daarbij automatisch de aanname dat deze voor de console gebruikers is/blijft), die "ze/we" ook kunnen gebruiken voor Destiny 2.

• Major_ton
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 23-11 11:34

Major_ton

Shoot!

Gaan we nog een Tweakers clan oprichten? Of is dat al gebeurd en zit ik niet op te letten?

Website | Enslaved to the world of vision

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

En hier de standaard key-mapping voor PC. Poeh....dat wordt flink oefenen lijkt me.

Wellicht dat ik toch het een en ander ga re-mappen. Q voor Super (Overwatch style). En wellicht enkele extra muisbuttons. Vind middel muis altijd wel lekker voor Melee.

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 22:06
Ik heb de officiŽle strategie guide alvast besteld :)

Mars Game Events organiseert FIFA en PES toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Twammo
  • Laatst online: 23-11 15:44

Twammo

PSN: rtwouda

Een bekende (destiny) youtuber heeft een anderhalf uur durende samenvatting gemaakt van het "verhaal" van Destiny 1 tot aan het begin van Destiny 2. Er worden geen spoilers gegeven over Destiny 2. Dit is echt een aanrader voor nieuwe spelers. De video kun je hier vinden:

• Unigo
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 21:32
Oeh, de launch komt al in de buurt! Moet het spel nog pre-orderen eigenlijk! Gezien de meeste versies al uitverkocht zijn ga ik denk ik voor het standaard spel, en vul ik deze later wel aan met de expansion-pass. Weten jullie hoe dat precies zit met die pre-order bonus (coldheart)? Krijg je deze ook bij pre-orders bij fysieke winkels?

3ds fc: 4270-0926-7440

• Shad0w1
  • Laatst online: 14-11 20:16
We hebben die D1 discord. Die kan natuurlijk ook door iedereen gebruikt worden die d2 speelt.
Als mensen daar behoefte aan hebben. En er zitten al een aantal tweakers in van d1.

https://discord.gg/htYvAkS

PSN xShadOw15x | Unscathed Shadow, The Unstoppable

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23-11 07:57

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

quote:
8GUS schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:59:
En hier de standaard key-mapping voor PC. Poeh....dat wordt flink oefenen lijkt me.

Wellicht dat ik toch het een en ander ga re-mappen. Q voor Super (Overwatch style). En wellicht enkele extra muisbuttons. Vind middel muis altijd wel lekker voor Melee.

[afbeelding]
Ja Q en F zal ik ongetwijfeld omwisselen. en denk dat ik x en c waarschijnlijk maar op 1 van de G knoppen van me logitech g600 zet.

Overwatch, WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha

• Cloud
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19:28

Cloud

Moderator FM / T.net PowerMod

Go Hawks!

quote:
Twammo schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:06:
Een bekende (destiny) youtuber heeft een anderhalf uur durende samenvatting gemaakt van het "verhaal" van Destiny 1 tot aan het begin van Destiny 2. Er worden geen spoilers gegeven over Destiny 2. Dit is echt een aanrader voor nieuwe spelers. De video kun je hier vinden:

[video]
Thanks, heb D1 nooit gespeeld dan is dit wel een welkome intro :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

• NLRev0lution
quote:
[...]

Keys zijn beschikbaar.

Ingevuld en wat requests gestuurd. Enjoy de pc beta gents!

• Chester
  • Registratie: september 2003
  • Niet online

Chester

C.R.E.A.M.

quote:
8GUS schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:59:

[afbeelding]
Hmm, geen keys voor whispers/partychat/etc?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• NLRev0lution
quote:
Chester schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:53:
[...]

Hmm, geen keys voor whispers/partychat/etc?
Jawel, laten ze alleen niet zien op de afbeelding.

Pagina: 1 ... 4 ... 29 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*