Nieuwe control map voor de PC beta (Javelin-4) , bofkonten!
Tijd nodig om je Super op te laden wordt ook iets korter.
Goed nieuws voor onsPepieNL schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 07:31:
Nieuwe control map voor de PC beta (Javelin-4) , bofkonten!
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Voeg mij maar alvast toe: The Bozzz88 (leeftijd 29).finalking1 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:43:
Helaas de beta niet kunnen spelen i.v.m. vakantie maar dit lijkt mij weer een super spel!
Altijd op zoek naar nieuwe teammaten op de xbox
Gamertag: Finalking1
leeftijd 28
Gr
Elco
GT: The Bozzz88
Heb zelf een TI in bezit voor ong. maand a 2 maand, dezelfde week de keys ontvangen die er bij zaten!evadnl schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:41:
Iemand met de GTX 1080 actie voor Destiny 2 al hun vouchers/keys ontvangen? Net contact gehad met 4launch, waar ik mijn kaart gekocht heb en die zeggen ze vanaf volgende week uit te gaan sturen...
Ook bij 4Launch?mfneed schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:26:
[...]
Heb zelf een TI in bezit voor ong. maand a 2 maand, dezelfde week de keys ontvangen die er bij zaten!
Voglens mij wel ja:) key van Dawn of War 3 duurde wel lang.
Montaner schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 22:25:
[...]
Zelf pre-order op de PC lopen. Ben ook wel van plan om van begin af aan met een groep door de game te gaan knallen.
Kadardar schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:40:
Gister na lang nadenken de PC versie van destiny 2 gekocht. Dit aangezien me vriendenkrig niet bijzonder groot is maar als ik 1 PS4 vs 4 PC moet nemen dan zet ik toch liever me geld in op de 4 en hopen dat er iemand blijft plakken. Weet wel dat er wat exclusive content voor de PS4 gaat zijn maarja, dat zien we dan wel weer![]()
[...]
Goed om te lezen! Onze clan Dutch Raiding Party (DURP) is op zoek naar meer Destiny 2 spelers; zowel op PS4 als PC. We hebben 91 members en zijn actief sinds het begin. Ik heb alvast een Steam Group aangemaakt voor onze PC divisie, battle.net volgt snel.Valdourian schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 14:00:
[...]
Goed idee!
Ik ga hem binnenkort ook pre-orderen voor de PC en zoek ook nog mensen of een "clan" om samen te spelen.
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
https://steamcommunity.com/groups/durp-pcArrahant schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:08:
[...]
[...]
[...]
Goed om te lezen! Onze clan Dutch Raiding Party (DURP) is op zoek naar meer Destiny 2 spelers; zowel op PS4 als PC. We hebben 91 members en zijn actief sinds het begin. Ik heb alvast een Steam Group aangemaakt voor onze PC divisie, battle.net volgt snel.
Zie hier voor onze Steam page of hier voor onze clanpage op Bungie.net.
Als je wilt joinen hoor ik het graag! Ik ga zelf de PS4- en PC-versie spelen.
Oeps, bedankt voor het opmerken. Die heb ik niet aangepast na de vervroeging van de release date. Scherpe geesten zoals jij kunnen we altijd gebruiken overigens
[ Voor 15% gewijzigd door Arrahant op 10-08-2017 21:33 ]
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Bij Alternate had ik m binnen nog voor de kaart er wasevadnl schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:41:
Iemand met de GTX 1080 actie voor Destiny 2 al hun vouchers/keys ontvangen? Net contact gehad met 4launch, waar ik mijn kaart gekocht heb en die zeggen ze vanaf volgende week uit te gaan sturen...
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Ik ook, heb me voor genomen ze vanaf de 22ste lastig gaan vallenMontaner schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:16:
Mijn pre-order gedaan bij gamesplanet. Heb ze gevraagd wanneer de keys worden uitgestuurd.. antwoord was "on time, don't worry"..
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Mja, op battle.net wordt er ook nog geen melding van gemaakt. Ik gok erop dat we toch allemaal gelijktijdig kunnen preloaden. Dus "shit" wordt het toch welKadardar schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:24:
[...]
Ik ook, heb me voor genomen ze vanaf de 22ste lastig gaan vallenWil de game graag kunnen preloaden voordat de "shit hits the fan".
Klopt maarja zit een verschil tussen een week kunnen preloaden en een paar uur natuurlijk. Verwacht ook geen top snelheid maar wel een client die hopelijk klaar is met downloaden bij de beta datum8GUS schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:37:
[...]
Mja, op battle.net wordt er ook nog geen melding van gemaakt. Ik gok erop dat we toch allemaal gelijktijdig kunnen preloaden. Dus "shit" wordt het toch wel
[ Voor 12% gewijzigd door Kadardar op 15-08-2017 11:58 ]
Ze hebben alle drie leuke perks. Alleen de Warlock is met zijn super en eigenlijk ook melee (de afstand die die kan overbruggen) wat overpowered (in deel 1 ieder geval) en de hunter zijn sprong is niet fijn imho.wrvk82 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:20:
Ik twijfel nog zo over welke class ik ga spelen. In D1 heb ik een hunter gespeeld, maar nooit een raid gedaan. Ik kocht pas later een PS4 en heb de trein gemist. Laatste dagen een Warlock aangemaakt en dat springen en gliden bevalt mij onwijs goed. Goed overzicht van wat er om je heen gebeurt.
Maar goed die Titan met zijn defensieve schild lijkt mij zo onwijs nuttig.
Mijn focus is PvE. Denk dat ik Titan of Warlock ga spelen. Volgens mij is Titan ook erg divers.
Hop,hop,hop!
Same. Ik neig steeds meer naar de Titan..basset schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:03:
[...]Ze hebben alle drie leuke perks. Alleen de Warlock is met zijn super en eigenlijk ook melee (de afstand die die kan overbruggen) wat overpowered (in deel 1 ieder geval) en de hunter zijn sprong is niet fijn imho.
Ik speelde eigenlijk voornamelijk de titan, maar vooral, omdat ik geen zin meer had om ze allemaal uit te bouwen. Dat duurde me toch te lang.
Ik kan werkelijk niet wachten tot september. Zo'n zin in
Denk er wel aan dat de (sub)classes wel wat zijn veranderd ten opzichte van D1. Heb D1 niet gespeeld (PC gamer), maar heb het complete verhaal meegekregen en veel gezien.wrvk82 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:06:
[...]
Same. Ik neig steeds meer naar de Titan..
En vergeet niet de Hunter want die heeft uhhhmmm uhhhhh wacht even uhmmmm............ iets?8GUS schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:28:
[...]
Denk er wel aan dat de (sub)classes wel wat zijn veranderd ten opzichte van D1. Heb D1 niet gespeeld (PC gamer), maar heb het complete verhaal meegekregen en veel gezien.
Persoonlijk neig ik naar Warlock Voidwalker en/of Titan Striker. Beide dus D1 subclasses en geen van de nieuwe. Reden daarvoor is dat is ten eerste dat ik ze persoonlijk nog nooit gespeeld heb. En ten tweede dat deze subclasses genoeg veranderd zijn dat ze naar mijn mening erg tof zijn.
De roaming Striker Super van de Titan en de Rally Barricade lijken me erg nuttig. Plus dat de Titan er gewoon tof uit zietVan de Warlock Voidwalker lijkt de Chaos Accelerant me erg goed. Hiermee kun je power van je Super onttrekken om je granades mee te upgraden/effectiever te maken.
Maar wie weet weet Bungie ons te verrassen en met drie subclasses de game uit te brengen. Dan moet ik het nog allemaal zien.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Steefanus schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 08:10:
Hunter kan paaldansen.
[ Voor 7% gewijzigd door PSYVIRII op 17-08-2017 08:22 ]
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
De ArcstripperSteefanus schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 08:10:
Hunter kan paaldansen.
Waarom maak je niet gewoon alle drie aan?wrvk82 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:20:
Ik twijfel nog zo over welke class ik ga spelen. In D1 heb ik een hunter gespeeld, maar nooit een raid gedaan. Ik kocht pas later een PS4 en heb de trein gemist. Laatste dagen een Warlock aangemaakt en dat springen en gliden bevalt mij onwijs goed. Goed overzicht van wat er om je heen gebeurt.
Maar goed die Titan met zijn defensieve schild lijkt mij zo onwijs nuttig.
Mijn focus is PvE. Denk dat ik Titan of Warlock ga spelen. Volgens mij is Titan ook erg divers.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik twijffel ook erg tussen die 2.8GUS schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:28:
[...]
Denk er wel aan dat de (sub)classes wel wat zijn veranderd ten opzichte van D1. Heb D1 niet gespeeld (PC gamer), maar heb het complete verhaal meegekregen en veel gezien.
Persoonlijk neig ik naar Warlock Voidwalker en/of Titan Striker. Beide dus D1 subclasses en geen van de nieuwe. Reden daarvoor is dat is ten eerste dat ik ze persoonlijk nog nooit gespeeld heb. En ten tweede dat deze subclasses genoeg veranderd zijn dat ze naar mijn mening erg tof zijn.
De roaming Striker Super van de Titan en de Rally Barricade lijken me erg nuttig. Plus dat de Titan er gewoon tof uit zietVan de Warlock Voidwalker lijkt de Chaos Accelerant me erg goed. Hiermee kun je power van je Super onttrekken om je granades mee te upgraden/effectiever te maken.
Maar wie weet weet Bungie ons te verrassen en met drie subclasses de game uit te brengen. Dan moet ik het nog allemaal zien.
Gunslinger is weer goed straks, en imho heeft de hunter de beste jump, plus de evade is super nice.PSYVIRII schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 07:39:
[...]
En vergeet niet de Hunter want die heeft uhhhmmm uhhhhh wacht even uhmmmm............ iets?
[ Voor 4% gewijzigd door Griffx op 17-08-2017 13:09 ]
Scheiden.runner83 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:43:
Vandaag viel het kwartje pas! Ik ben op vakantie als Destiny 2 op de deurmat wordt gegooid.
Hoe krijg ik mijn vrouw nu zover dat ik niet mee hoef:P
Titan masterraceGriffx schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 13:09:
[...]
Gunslinger is weer goed straks, en imho heeft de hunter de beste jump, plus de evade is super nice.
Titan stiker zag er goed uit, sentinal was wat mwah.
Voidwalker zag er niet uitals je voor een novabom uit kan rennen klopt er iets niet.
Maar misschien dat de tweede skill tree dit kan voorkomen.
Je duim breken?runner83 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:43:
Vandaag viel het kwartje pas! Ik ben op vakantie als Destiny 2 op de deurmat wordt gegooid.
Altijd
[ Voor 21% gewijzigd door Griffx op 17-08-2017 13:45 ]
Kindje maken. Kan ze ook nergens echt fatsoenlijk naar toe. Hoewel ik nu begin November ook op vakantie ga en de game net een weekje op PC uit is danrunner83 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:43:
Klinkt goed, je bent van harte welkom bij DURP. Actieve D1 clan sinds vanilla; we gaan met de knietjes naar voren op D2 jumpen. Veel mensen inclusief ikzelf hebben twee weken vakantie genomen ervoor. Ik denk dat jij erbij zult passen.Bas36 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 22:01:
Ik ben een zeer actieve D1 speler (lees 1550uur) echter nu D1 toch echt al een tijd niet meer interessant is voor mijn inmiddels oud clan genoten sta ik er vrijwel alleen voor. Snif snif.
Is er hier een leuke clan die nog actief speelt en in D2 er vol voor gaat? Ik zou graag toetreden. Ben een ps4 speler
Wie weet tot in de tower..... ohhhhh no wait 😀
Kindje maken zorgt op lange termijn ervoor dat je nog minder Destiny kunt spelen. Lijkt me geen wijze aanpak. Beter is om gewoon te zeggen dat je liever Destiny gaat spelen en je plekje graag afstaat aan haar beste vriendin (van te voren wel alvast vaststellen dat die vriendin wil en kan). Wellicht een dure grap, maar ja die light levels grinden niet zichzelf bij elkaar8GUS schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:12:
[...]
Kindje maken. Kan ze ook nergens echt fatsoenlijk naar toe. Hoewel ik nu begin November ook op vakantie ga en de game net een weekje op PC uit is dan![]()
Wellicht dat scheiden een serieuze optie is
Twee weken vakantie ervoor genomen ? Wat ga je dan de tweede week doen ?Arrahant schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:44:
[...]
Klinkt goed, je bent van harte welkom bij DURP. Actieve D1 clan sinds vanilla; we gaan met de knietjes naar voren op D2 jumpen. Veel mensen inclusief ikzelf hebben twee weken vakantie genomen ervoor. Ik denk dat jij erbij zult passen.
Light levels grinden, exotics zoeken, nightfall tries, slap ouwehoeren, etc!PSYVIRII schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:09:
[...]
Twee weken vakantie ervoor genomen ? Wat ga je dan de tweede week doen ?
"Elkaar de schuld geven" ben je vergetenArrahant schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:14:
[...]
Light levels grinden, exotics zoeken, nightfall tries, slap ouwehoeren, etc!
Mensen die de gjallarhorn 2.0 uit een legendary engram krijgen met de nek aankijkenPSYVIRII schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:20:
[...]
"Elkaar de schuld geven" ben je vergeten
Mooi was die tijdArrahant schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:29:
[...]
Mensen die de gjallarhorn 2.0 uit een legendary engram krijgen met de nek aankijken
[ Voor 11% gewijzigd door PSYVIRII op 18-08-2017 14:02 ]
nu nog een kindje maken is een beetje kort dag8GUS schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 16:12:
[...]
Kindje maken. Kan ze ook nergens echt fatsoenlijk naar toe. Hoewel ik nu begin November ook op vakantie ga en de game net een weekje op PC uit is dan![]()
Wellicht dat scheiden een serieuze optie is
Ach....dan heb je nog tijd om te spelen........runner83 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:40:
[...]
nu nog een kindje maken is een beetje kort dagplus heb al 1 kleine van 2 jaar rond rennen
Hop,hop,hop!
Heb onze vrienden van gamesplanet nog even gemailed maar dit keer was het antwoord: "shouldn't be that long from now". Neem dan toch aan dat het ergens wel deze week zou gaan gebeuren. Ik wacht gewoon weer even, donderdag/vrijdag mag het ook nog wat mij betreftMontaner schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:16:
Mijn pre-order gedaan bij gamesplanet. Heb ze gevraagd wanneer de keys worden uitgestuurd.. antwoord was "on time, don't worry"..
Xbox Live: MarkH
Playstation 5
Klinkt alsof je Destiny 1 niet erg tof vond? Ik vond Destiny 1 geweldig, en zelfs als dit een addon zou blijken, dan zou ik daar zeker geen probleem mee hebben. Destiny is gewoon geweldig!Stylze schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:58:
Hmmz game komt bijna uit maar ben totaal nog niet hyped, is er wel genoeg verandert om het echt de 2 waardig te maken? Lijkt meer als een add on aan te voelen
[ Voor 6% gewijzigd door DAMAGE op 23-08-2017 02:48 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Meer van hetzelfde op nieuwe plekken met nieuwe gear zou voor mij al genoeg zijn; veranderingen die de gameplay ten goede komen zijn welkom.Stylze schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:58:
Hmmz game komt bijna uit maar ben totaal nog niet hyped, is er wel genoeg verandert om het echt de 2 waardig te maken? Lijkt meer als een add on aan te voelen
[ Voor 17% gewijzigd door Arrahant op 23-08-2017 08:05 ]
Dat zeggen er meer. Maar voor zover ik het kan zien zijn er wel degelijk grote verschillen.Stylze schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:58:
Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel
De 3 classes zijn gebleven, de basis layout van wapens is hetzelfde, met alleen kleine nieuwe splitsing, volgens mij zijn de 3 rassen nog hetzelfde. De 3 main stats hebben alleen een andere naam, de 2 sub classes zijn 1 op 1 overgenomen,8GUS schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:39:
[...]
Dat zeggen er meer. Maar voor zover ik het kan zien zijn er wel degelijk grote verschillen.
Verhaal is vele malen beter gemaakt. Fatsoenlijk single player dus. Zeer veel balance issues zijn opgelost (PvP) en de pure gungame is terug. Zeer fijne graphics update. Meer te doen met PvE. Vele grotere zones (opener world).
Maar de echte vraag is wat jij verwacht van een opvolger?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heb gister beetje gezocht en meerdere mensen zeggen als je 29.1 GB hebt dat dat de preload is, "normale" download is 98MB ofzo.VirgoMossel schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:15:
https://twitter.com/BungieHelp/status/899762916102098944
Iemand een idee hoe ik weet of de xbox de game heeft gedownload? Of is het al gebeurd als ik 29.1 GB aan game heb?
Xbox Live: MarkH
oke top!Heb gister beetje gezocht en meerdere mensen zeggen als je 29.1 GB hebt dat dat de preload is, "normale" download is 98MB ofzo.
Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel
Classes, manier waarop wapens werken en rassen vind ik ook echt niet erg en is niet per definitie een reden om een game niet een vervolg te noemen. Kijk eens naar andere games die meerdere opvolgers hebben.SinergyX schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:26:
[...]
De 3 classes zijn gebleven, de basis layout van wapens is hetzelfde, met alleen kleine nieuwe splitsing, volgens mij zijn de 3 rassen nog hetzelfde. De 3 main stats hebben alleen een andere naam, de 2 sub classes zijn 1 op 1 overgenomen,
Dit had gewoon een grote DLC kunnen zijn, binnen dezelfde timeframe van deel 1, ze voegen wat toe, revampen wat anders, maken wat spullen groter.
Nog niks kunnen vinden en ik wil nu toch echt gaan kopen. Iek bennen zuunige Hollanders1ck schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:20:
Ergens nog een leuke deal Destiny 2 incl. season pass behalve op de store?
Hop,hop,hop!
[ Voor 3% gewijzigd door Noq op 23-08-2017 15:48 ]
Wat je zegt het is een Shooter met RPG elementen. Als je puur een RPG game wil spelen dan is dit het niet. MMORPG is het helemaal niet (wat bij de maak van Destiny wel gezegt werd).Noq schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:46:
Ik hoop dat een soortgelijke vraag niet te vaak voorbij is gekomen, maar hier volgt het:
Moet ik Destiny (2) zien als een fast-paced shooter met RPG elementen, waarbij de speler zowel solo als met een groep verschillende areas kan grinden om gear te krijgen? Soort van kleinschalig raiden in de doorsnee MMORPG's.
Zelf heb ik geen Destiny gespeeld, zoals is te leiden uit mijn bovenstaande vraag. Toch heb ik wel veel interesse gekregen naar de aankomende release. Raden jullie aan om Destiny 1 te spelen of is het wel toegankelijk voor nieuwe spelers?
Ook lees ik hier en daar reacties met aankopen waarbij inclusief 2 uitbreidingen bij zitten. Ik vind persoonlijk 100eu een groot bedrag voor een spel, waarvan ik niet zeker weet hoelang mij dit zal vasthoudenHoe duur gaan de uitbreidingen kosten? Dan kan ik wat gemakkelijker beslissen of ik nu de volle hap betaal of het later aankijk.
Niet erg fast-paced en daarnaast is het een zogenaamde shared world shooter. Er zitten zeker rpg elementen in (levelen en talents kiezen), maar ook wat mmo-achtige elementen zoals grote open gebieden waarin je (willekeurige) spelers tegenkomt en aan public events deelneemt. Daarnaast is er natuurlijk het raiden met secrets, bosses, tactieken, raidsets & raid wapens die je langzaam aan compleet maakt. Destiny 1 deed qua loot systeem wat aan Diablo denken met random stats en random persoonlijke drops, maar in Destiny 2 zijn de random stats weggedaan.Noq schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:46:
Ik hoop dat een soortgelijke vraag niet te vaak voorbij is gekomen, maar hier volgt het:
Moet ik Destiny (2) zien als een fast-paced shooter met RPG elementen, waarbij de speler zowel solo als met een groep verschillende areas kan grinden om gear te krijgen? Soort van kleinschalig raiden in de doorsnee MMORPG's.
Je kunt gewoon instappen. Je mist wat van het verhaal (check een story recap op YT), voor zo ver er een verhaal was. Maar het is geen ingewikkelde game. Raiden is ook simpeler dan WoW, met slechts 6 personen. Dat neemt niet weg dat het een beetje dezelfde itch wegneemt als je niet meer de tijd hebt om in een echte mmo hardcore te raiden. Raiden in een shooter is echt leuk. Je krijgt soms ook light puzzels, stealth secties en platforming die je moet overkomen. Sommige endgame activiteiten krijg je daarnaast a la Diablo te maken met modifiers zodat hetzelfde stukje content anders aan kan voelen.Zelf heb ik geen Destiny gespeeld, zoals is te leiden uit mijn bovenstaande vraag. Toch heb ik wel veel interesse gekregen naar de aankomende release. Raden jullie aan om Destiny 1 te spelen of is het wel toegankelijk voor nieuwe spelers?
Tijdens D1 was het 35 euro voor de year 1 season pass met twee dlc's, of 20 euro per stuk. Destiny content is relatief duur en uiteindelijk doe je steeds dezelfde content opnieuw. Maar toch zijn er genoeg mensen die er makkelijk 1000-2000 uur in hebben gestoken. De content die er is is - wat mij betreft - van zeer hoog niveau. Het is een Bungie game.Ook lees ik hier en daar reacties met aankopen waarbij inclusief 2 uitbreidingen bij zitten. Ik vind persoonlijk 100eu een groot bedrag voor een spel, waarvan ik niet zeker weet hoelang mij dit zal vasthoudenHoe duur gaan de uitbreidingen kosten? Dan kan ik wat gemakkelijker beslissen of ik nu de volle hap betaal of het later aankijk.
Ziet er erg fijn uitArrahant schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 07:27:
Er zijn beelden van patrol gelekt: https://vid.me/Qd3EM
Zeker meer variatie in events dan voorheen het geval was!
Niet zeuren jij. Ik moet wachten tot 24 oktober. Volgende week wel beta
Meer variatie in events idd, maar moeilijker is het er niet op geworden zo te zien.Arrahant schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 07:27:
Er zijn beelden van patrol gelekt: https://vid.me/Qd3EM
Zeker meer variatie in events dan voorheen het geval was!
Whole lot of stars ***
Ik denk dat de GPU wel wat moeite gaat krijgen hiermee, maar ik hoor het graag als een ander daar anders over denkt. De GPU die jij momenteel hebt zijn niet echt gericht naar het spelen van spellen en hierbij komt ook nog eens dat de K420 wel een hele oude versie is. De rest is van jouw pc is goed voor dit spel.Zhankou schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:04:
Vraag me af of ik dit werkend krijgt op me pc.
i7 2600 3.4 Ghz
16 GB
256GB SSD
Quadro K420 2 GB
[ Voor 16% gewijzigd door Noq op 24-08-2017 12:13 ]
In mijn Code History staat nu het volgende:Kadardar schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 10:10:
Nou ik heb me bungie code van uk.gamesplanet.com ingevoerd op bungie.net en meer wachten want de final code voor battle.net krijgen we later deze week... wtf.
Ach ja het is in ieder geval al wat meer zeker dat ik de beta in kom
Terwijl bij het invoeren van een key werd aangegeven dat ik op deze pagina een platform moet kiezen. Is dit bij jullie hetzelfde?Destiny 2 Beta The Destiny 2 closed beta for consoles has concluded; it is open to everyone until July 23rd. Keys for downloading the PC Beta will be available in late August. Aug 24, 2017
Zelfde, las op internet dat dit later deze week komt. Ik kijk morgen wel weer. Had liever ook direct gehad maar helaasMontaner schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:54:
Terwijl bij het invoeren van een key werd aangegeven dat ik op deze pagina een platform moet kiezen. Is dit bij jullie hetzelfde?
Ja dat dacht ik al. We zullen zien.Noq schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:11:
[...]
Ik denk dat de GPU wel wat moeite gaat krijgen hiermee, maar ik hoor het graag als een ander daar anders over denkt. De GPU die jij momenteel hebt zijn niet echt gericht naar het spelen van spellen en hierbij komt ook nog eens dat de K420 wel een hele oude versie is. De rest is van jouw pc is goed voor dit spel.
[ Voor 35% gewijzigd door 8GUS op 24-08-2017 20:53 ]
Ik verwacht ook niet dat D2 heel veel anders gaat zijn. "Gelukkig" hebben ze DLC's om blunders aan te pakkenkbloem schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 00:49:
Ik zit effe kritisch naar die european deadzone van destiny te kijken en schrik een beetje. "There are a ton of things for you to do....." Ik zie gewoon weer extractions met fallen ships die vier waves droppen. "Your going to meet players you have never met before....." Euh what??? Wat is daar bijzonder aan in 2017? "There are new ways to explore the map...." Wow, je kan nu op een fucking pike rondrijden. "You can do what you want, you can explore, loot treasure chests, you can choose to join a public event, or even choose your own story mission.... Destiny can really be what you want it to be...." WTF????? En dan kom het mooiste... "Look at this captain trying to stop you... for killing him you get more glimmer and xp...." "We really want players to explore new weapons and gear...." De interviewer zegt op een gegeven moment... "The thing i enjoy the most are the lost sectors..." Lost sectors zijn delen van de map zoals een grot of een tunnel waar je gewoon vijanden tegen komt. En dan zegt de developer "That's right, Destiny is so much more for the players..."
Er kunnen nu twee dingen aan de hand zijn. Of dit was een hele belabberde presentatie of Destiny 2 gaat een regelrechte belediging en klap in het gezicht zijn van iedereen die Destiny 1 gespeeld heeft.
Hop,hop,hop!
Ik ben verbaast dat je verbaast bent. Dit soort onzin verteld iedere ontwikkelaar van iedere game. Nieuwe of sequel.kbloem schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 00:49:
Ik zit effe kritisch naar die european deadzone van destiny te kijken en schrik een beetje. "There are a ton of things for you to do....." Ik zie gewoon weer extractions met fallen ships die vier waves droppen. "Your going to meet players you have never met before....." Euh what??? Wat is daar bijzonder aan in 2017? "There are new ways to explore the map...." Wow, je kan nu op een fucking pike rondrijden. "You can do what you want, you can explore, loot treasure chests, you can choose to join a public event, or even choose your own story mission.... Destiny can really be what you want it to be...." WTF????? En dan kom het mooiste... "Look at this captain trying to stop you... for killing him you get more glimmer and xp...." "We really want players to explore new weapons and gear...." De interviewer zegt op een gegeven moment... "The thing i enjoy the most are the lost sectors..." Lost sectors zijn delen van de map zoals een grot of een tunnel waar je gewoon vijanden tegen komt. En dan zegt de developer "That's right, Destiny is so much more for the players..."
Er kunnen nu twee dingen aan de hand zijn. Of dit was een hele belabberde presentatie of Destiny 2 gaat een regelrechte belediging en klap in het gezicht zijn van iedereen die Destiny 1 gespeeld heeft.
Keys zijn beschikbaar.Kadardar schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:19:
[...]
Zelfde, las op internet dat dit later deze week komt. Ik kijk morgen wel weer. Had liever ook direct gehad maar helaas
[ Voor 21% gewijzigd door Montaner op 25-08-2017 10:57 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Yes thanks, ingevuldMontaner schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:55:
[...]
Keys zijn beschikbaar.
En vul de spreadsheet in van spelers..![]()
https://docs.google.com/s..._1BQ1dSa62tbso/edit#gid=0
op de 29ste begint de open beta. preorders kunnen gewoon 1 dag eerder inloggen zoals ik het begrijp.Rivanov schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:03:
Is het nog mogelijk om toegang te krijgen tot de Beta?
[ Voor 37% gewijzigd door Kadardar op 25-08-2017 11:04 ]
Done! En de preload is ook bezig nuMontaner schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:55:
[...]
Keys zijn beschikbaar.
Ook ingevuldMontaner schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:55:
[...]
Keys zijn beschikbaar.
Is niet handiger om de lijst te pakken uit het vorige topic, staan al 80 man in en die even bijwerken.Montaner schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:55:
[...]
Keys zijn beschikbaar.
Klopt, noemen we een closed betaKadardar schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:04:
op de 29ste begint de open beta. preorders kunnen gewoon 1 dag eerder inloggen zoals ik het begrijp.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Is de discord bedoeld voor pc only? aangezien er nog een discord is voor destiny 1 (doe daarbij automatisch de aanname dat deze voor de console gebruikers is/blijft), die "ze/we" ook kunnen gebruiken voor Destiny 2.Montaner schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:55:
[...]
Keys zijn beschikbaar.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
3ds fc: 4270-0926-7440
Verwijderd
Ja Q en F zal ik ongetwijfeld omwisselen. en denk dat ik x en c waarschijnlijk maar op 1 van de G knoppen van me logitech g600 zet.8GUS schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:59:
En hier de standaard key-mapping voor PC. Poeh....dat wordt flink oefenen lijkt me.
Wellicht dat ik toch het een en ander ga re-mappen. Q voor Super (Overwatch style). En wellicht enkele extra muisbuttons. Vind middel muis altijd wel lekker voor Melee.
[afbeelding]
Thanks, heb D1 nooit gespeeld dan is dit wel een welkome introTwammo schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:06:
Een bekende (destiny) youtuber heeft een anderhalf uur durende samenvatting gemaakt van het "verhaal" van Destiny 1 tot aan het begin van Destiny 2. Er worden geen spoilers gegeven over Destiny 2. Dit is echt een aanrader voor nieuwe spelers. De video kun je hier vinden:
[video]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ingevuld en wat requests gestuurd. Enjoy de pc beta gents!Montaner schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:55:
[...]
Keys zijn beschikbaar.
Hmm, geen keys voor whispers/partychat/etc?8GUS schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:59:
En hier de standaard key-mapping voor PC. Poeh....dat wordt flink oefenen lijkt me.
Wellicht dat ik toch het een en ander ga re-mappen. Q voor Super (Overwatch style). En wellicht enkele extra muisbuttons. Vind middel muis altijd wel lekker voor Melee.
[afbeelding]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Jawel, laten ze alleen niet zien op de afbeelding.Chester schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:53:
[...]
Hmm, geen keys voor whispers/partychat/etc?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq