Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:36
Ik denk dat ik op maar aan deel 2 ga beginnen.
Zijn er mensen die van D1 op console overstappen naar D2 op pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
kneusteun schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:57:
Ik denk dat ik op maar aan deel 2 ga beginnen.
Zijn er mensen die van D1 op console overstappen naar D2 op pc?
Ik stap over van de PS4 versie naar de PC. Ik heb de LE PS4 versie nog in bestelling, maar ik denk dat ik die nog wel kwijtraak :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Chester schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:53:
[...]

Hmm, geen keys voor whispers/partychat/etc?
In the PC Beta, you will also have text chat available for sending tactical callouts and witty banter to other players in your Fireteam(/f). You can even whisper(/w) “why does Kyle keeping falling off the edge” or “hey, come run Inverted Spire with me!” to someone on your friends list. There are multiple text chat visual modes you can cycle through(T). After beta, but in time for launch, we plan on adding a Team channel (similar to team voice chat) and the ability to whisper to Clan members.
_/-\o_

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:18
Wanneer komt de beta online dan? want ik zie overal alleen maar 28-8 voor early access maar geen tijd er bij staan. Kan nog steeds niet op play drukken

The Destiny 2 PC beta has an August 28 start date and a 6pm UK start time for pre-order customers..............................

[ Voor 31% gewijzigd door Ricmaniac op 28-08-2017 15:29 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Ricmaniac schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:29:
Wanneer komt de beta online dan? want ik zie overal alleen maar 28-8 voor early access maar geen tijd er bij staan. Kan nog steeds niet op play drukken

The Destiny 2 PC beta has an August 28 start date and a 6pm UK start time for pre-order customers..............................
19.00 uur onze tijd dus. Wellicht dat ik er dus vanavond al mee aan de slag ga. Anders wordt het een dikke halve dag streamen morgen. :*)

Bricks In Motion

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Ricmaniac schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:29:

Alles op een rijtje voordat we de vragen weer krijgen:

Destiny 2 PC Beta pre-load start date and time - Available now (from August 25th, 10am PST / 6pm UK time)(19:00 NL tijd)
Destiny 2 PC Beta early access start date and time - August 28th, 10am PST / 6pm UK time (19:00 NL tijd)
Destiny 2 PC Beta open access start date - August 29th, likely 10am PST / 6pm UK time (19:00 NL tijd)
Destiny 2 PC Beta open access end date - August 31th, likely 10am PST / 6pm UK time (19:00 NL tijd)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 10:05
Iemand een idee of en wanneer de "the farm" voor de PC-Beta beschikbaar is?

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 06:26
Net besteld @ bol.com, zal me straks ook even registreren bij de spelers hier. Toevallig ook vakantie vanaf de 6e, dus dat komt goed uit! :)

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
@Ollievssn kan die rode balk aangepast worden in het quickreply gedeelte? veroorzaakt alleen maar verwarring nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
:9~ :+ :) is het al 19:00 ?

[ Voor 3% gewijzigd door MaXeRs op 28-08-2017 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
Zin in de Beta :D

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Start de blizzard app opnieuw op en dan begint die met installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
ik krijg een foutmelding om de game te herstarten en kom vervolgens in een loop terecht. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
MaXeRs schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:11:
ik krijg een foutmelding om de game te herstarten en kom vervolgens in een loop terecht. :(
Krijg dezelfde error, error saxophone 🎷

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
swoutr schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:12:
[...]

Krijg dezelfde error, error saxophone 🎷
Bungie is er mee bezig

''Early Access to the PC Beta has begun. We are actively investigating reports of SAXOPHONE errors when attempting to launch the game.''

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Wauw... Eerste paar minuten gespeeld en D1 grijs gespeeld, maar man man man wat ziet dit er op 1440p max Settings echt gewoon geil uit...

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Game draait als een zonnetje op max! D1 nooit gespeeld, kon niks met die 30 fps minimale fov. Wat me direct opvielt is dat de guns wel enorm weinig feeling / terugslag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Als je de game start via de executable dan krijg je die error. Via de Blizzard app werkt het wel hier. Ik kan de game daardoor ook niet op Steam toevoegen helaas.

Game draait voor mij ook heerlijk, rond de 120 fps gemiddeld op de hoogste settings. Ik heb 300+ uur in D1 gestopt en dit is best een aparte ervaring met een fov van 110 en zo'n hoge framerate :P

Jammer dat de PC versie langer duurt, maar ze nemen het wel serieus zo te zien :)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Avioto schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:09:
Als je de game start via de executable dan krijg je die error. Via de Blizzard app werkt het wel hier. Ik kan de game daardoor ook niet op Steam toevoegen helaas.

Game draait voor mij ook heerlijk, rond de 120 fps gemiddeld op de hoogste settings. Ik heb 300+ uur in D1 gestopt en dit is best een aparte ervaring met een fov van 110 en zo'n hoge framerate :P

Jammer dat de PC versie langer duurt, maar ze nemen het wel serieus zo te zien :)
Het is toch logisch dat je het via de launcher moet doen en niet via de executable? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Volgens dit artikel (https://www.bungie.net/en/Help/Article/46101) zou ik in windows mode moeten kunnen streamen met OBS. Helaas no sigar.

Iemand een oplossing al? Of moet ik me richten tot Shadowplay(Nvidia) waar ik totaal niet mee bekend ben?

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 23:10
Damn deze game speelt heerlijk op pc. 120-200 fps gemiddeld 150 op 1440p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:59
Misschien idee om console vs ps te splitsen? Leuker voor beide groepen wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Alexknl schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:32:
Damn deze game speelt heerlijk op pc. 120-200 fps gemiddeld 150 op 1440p.
Op max Settings? Ik heb bijna zelfde config maar haal dat bij lange na niet.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 23:10
Michaelg schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:40:
[...]

Op max Settings? Ik heb bijna zelfde config maar haal dat bij lange na niet.
Alles op max behalve AA heb ik op SMAA ipv MSAA, wel gwn 16x etc. Motion blur uiteraard uit. 1440p. Voor de rest heb ik niks gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Tja, grappig spelleke, maar niet verschrikkelijk bijzonder, het doet niet echt iets nieuws imho. Elke enemy voelt ook als een bulletsponge, dat gevoel wat je vroeger had bij halo, de gun punch en de verschillen tussen de enemy's en de overal feeling zal ik niet snel meer hebben denk ik. Grafisch wel oke, maar ook niet echt bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
giantgiantus schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:37:
Misschien idee om console vs ps te splitsen? Leuker voor beide groepen wellicht?
Wordt vrij weinig gehoor aan gegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Alexknl schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:43:
[...]

Alles op max behalve AA heb ik op SMAA ipv MSAA, wel gwn 16x etc. Motion blur uiteraard uit. 1440p. Voor de rest heb ik niks gedaan.
In single player haal ik max 70 fps en stabiel 60. In pvp haal ik inderdaad ook tegen de 120-150 fps. Loopt als een zonnetje (ook pve overigens hoor).

Gun fight voelt echt destiny. Dat zat in deel 1 al goed, en nu dus ook zeker weer. Grafisch is het echt geweldig. De details en belichting is echt super gaaf en mega dramatisch. Sfeer komt echt heel goed over.
Verder is de soundtrack wat ik tot nu toe gehoord hebt ook erg episch.

Als ze het verhaal goed weten neer te zetten, genoeg content heeft zodat het niet mega grindend aan voelt, en een toffe raid heeft, dan wordt dit echt een top spel. Ben zelf in ieder geval redelijk hyped na 2 uurtjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik weet dat dit geen key smeek topic is maar als iemand er eentje over heeft wil ik wel een key overnemen. Kijken hoe mijn 1080ti dit trekt.

nvm, ik las dat hij morgen in open beta gaat :)

[ Voor 17% gewijzigd door Omnyakom1 op 28-08-2017 21:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:59
NLRev0lution schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 21:15:
[...]

Wordt vrij weinig gehoor aan gegeven ;)
Ja. Wellicht bij release. Heb zelf weinig interesse in dat gewouwel over pc settings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:17
Ik moet zeggen zelfs met me GTX960ti ziet er erg goed uit. En heb me echt wel vermaakt voor 2,5 uur pve en pvp allebei erg leuk en responsive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:37:
Hooguit een PC Troubleshooting / ideale settings topic ofzo. Soms kan het daar pagina's over gaan en als consolegamer heb je daar niet zo veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het draait echt super inderdaad, ook op mijn RX 480. De default settings lijken afhankelijk te zijn van een snelle test of zo? Vrijwel alles stond al op high en het zag er direct al fantastisch uit. Heb Vsync nog aan op 60 fps en daar dipt ie nooit onder. Vanavond eens kijken wat ik er zonder vsync uit kan halen.

PvE was echt vet, heel intens vergeleken met campaigns van andere games. Ging maar door op sommige punten dat ik echt bijna al m'n ammo verbruikt had. De achtergronden van de plekken waar je vecht zijn ook echt heel vet. Soms stond ik gewoon even te genieten van de omgeving na een intens gevecht. Dat heb ik voorheen alleen gehad bij RPGs :) PvP was lekkere actie, al vind ik capture (heet het denk ik?) wel beduidend leuker voelen dan countdown.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Andere mensen hier problemen om de pc beta op in 4K fullscreen (met HDR) op zijn of haar tv te krijgen? Ik copy en paste even mijn issue:

I have exactly the same issue. I can only play in 4k in borderless or windowed. In windowed I can also select 3840 x 2098. The maximum resolution I can pick in fullscreen is 2560 x 1600.
Also, when I set it to 1440p fullscreen, the screen is not filled out across the screen. I literally have 1/3 of the image in use with a big fat black border surrounding the image.

The only way I can play fullscreen HDR, is setting the game to 1440p, then use my tv's zoom functions to zoom in on the 1440p image. Not optimal...

My specs
Latest Nvidia 385.41
LG oled55C7v (tv, not monitor)
Windows 7 64-bit
GTX 1080Ti
16 gb ram
i5 4690k

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
8GUS schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:14:
Volgens dit artikel (https://www.bungie.net/en/Help/Article/46101) zou ik in windows mode moeten kunnen streamen met OBS. Helaas no sigar.

Iemand een oplossing al? Of moet ik me richten tot Shadowplay(Nvidia) waar ik totaal niet mee bekend ben?
Ik heb gister avond gestreamed. Wat ik heb gedaan in OBS is screen capture. Dus wat je wel even wilt doen is programa's die pop ups geven bijv: Skype op niet storen te zetten of gewoon even tijdelijk uit te zetten

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Hoelaat komt de open PC beta uit ?
Er stond 28 augustus early access en 29 augustus tot 31 augustus open PC beta.
Maar vanmorgen kon ik nergens een download knop vinden om de beta alvast te installeren.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Pykow schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:24:
Maar vanmorgen kon ik nergens een download knop vinden om de beta alvast te installeren.
In de blizzard app stond 29-31aug.. maar heb gister de missie en de strike al een aantal keer gedaan!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Ik was erg benieuwd naar hoe de response op het bewegen met de muis zou zijn, gezien je op console normaliter een soort van kleine vertraging ervaart. Maar het reageert als een echte shooter... de standaard settings zoals de game detecteert is ook echt subliem.

De strike welke beschikbaar is was ook top. Kreeg zelfs een klein beetje het gevoel van de 1e raid van D1.

[ Voor 4% gewijzigd door Montaner op 29-08-2017 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

mfneed schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:27:
[...]

In de blizzard app stond 29-31aug.. maar heb gister de missie en de strike al een aantal keer gedaan!:)
Dat was voor de pre-orders inderdaad. Die hadden early beta access, vanaf vanavond is het volgens mij 'gewone' open beta of zo. Al weet ik niet wie daar dan toegang tot heeft eigenlijk :)
Montaner schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:28:
Ik was erg benieuwd naar hoe de response op het bewegen met de muis zou zijn, gezien je op console normaliter een soort van kleine vertraging ervaart. Maar het reageert als een echte shooter... de standaard settings zoals de game detecteert is ook echt subliem.
Ik ben geen console gamer maar het speelde gewoon als een echte shooter inderdaad. Het enige wat me opvalt is alle key-hints in het scherm voor de menu navigatie, dat is waar je aan kunt zien dat het toch sterke banden heeft met consoles.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
mfneed schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:27:
[...]

Gisteren kon je aan de slag, wanneer je de game al besteld hebt.
Ik wil eerst de Beta spelen, alvorens ik mijn keuze maak.

Moet me ook nog in verdiepen hoe groot de game gaat zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Cloud schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:36:
[...]

Dat was voor de pre-orders inderdaad. Die hadden early beta access, vanaf vanavond is het volgens mij 'gewone' open beta of zo. Al weet ik niet wie daar dan toegang tot heeft eigenlijk :)
Mensen die hem al pre-ordered hadden konden vanaf gisteravond aan de slag. De Open beta start vanavond en dat is gewoon voor iedereen die het wilt proberen. Vandaar de naam: Open beta :P

-------------------------------------------------------------------------------------

Donders wat speelt dit spel soepel zeg op de PC en ziet er imo gelikt uit. (voor de stijl die je kan verwachten dan natuurlijk)

Heb destiny 1 veel op ps4 gespeeld maar dit op PC speelt zooo veel lekkerder.
is de werkdag al voorbij? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
NLRev0lution schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:14:
@Ollievssn kan die rode balk aangepast worden in het quickreply gedeelte? veroorzaakt alleen maar verwarring nu.
I wish, maar ik heb daar geen controle over (voor zover ik weet). Als een mod dat er uit wil halen graag

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ricmaniac schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:46:
[...]
Donders wat speelt dit spel soepel zeg op de PC en ziet er imo gelikt uit. (voor de stijl die je kan verwachten dan natuurlijk)

Heb destiny 1 veel op ps4 gespeeld maar dit op PC speelt zooo veel lekkerder.
is de werkdag al voorbij? :(
Helemaal mee eens. Ik ben echt heel erg pleasantly surprised. Het ziet er prachtig uit, het speelt heerlijk weg. Blij dat ik overstap naar de PC-versie :Y)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ricmaniac schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:46:
[...]
Mensen die hem al pre-ordered hadden konden vanaf gisteravond aan de slag. De Open beta start vanavond en dat is gewoon voor iedereen die het wilt proberen. Vandaar de naam: Open beta :P
[...]
Ik ben duidelijk nog niet goed genoeg wakker. Ben denk ik iets te lang doorgegaan gister ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
Pykow schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:24:
Vermoedelijk 19:00 a 20:00 uur nederlandse tijd

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Kadardar schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:57:
[...]

Vermoedelijk 19:00 a 20:00 uur nederlandse tijd
Helaas ben ik dan niet meer thuis vanavond haha.
Dan maar morgen na het sporten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
normaal om 19u onze tijd
preloaden kan momenteel nog niet

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
Ben benieuwd, heb hem zowel op de PS als op PC. PS omdat ik de vorige op de PS heb gespeeld en meeste vrienden hem hierop halen. En PC omdat ik een klein groepje vrienden heb die dit gaan spelen op pc (en ik kreeg deze toevallig misschien een beetje gratis bij mijn grafische kaart).

En aangezien ik er toch 100den uren in ga stoppen en bepaalde missies 100x opnieuw ga spelen, maakt het niet zo veel uit dat het verdeeld over twee platformen is :D.

Ideaal zou zijn als er een vorm van cross-progress zou zijn. Inventory e.d. wordt gewoon per bungie account volledig geshared over al je consoles en platformen.

Ik ben benieuwd hoe het verschil in ervaring zal zijn tussen pc en ps

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Is er eigenlijk al iets van een Tweakers clan voor de PC? kan me heugen dat ik ergens mijn gegevens heb ingevoerd hiervoor maar kan niet meer vinden waar:D

Als er een clan is, waar kan ik me opgeven?:D

[ Voor 15% gewijzigd door mfneed op 29-08-2017 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMok3r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:02
Kartale schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:06:
Ben benieuwd, heb hem zowel op de PS als op PC. PS omdat ik de vorige op de PS heb gespeeld en meeste vrienden hem hierop halen. En PC omdat ik een klein groepje vrienden heb die dit gaan spelen op pc (en ik kreeg deze toevallig misschien een beetje gratis bij mijn grafische kaart).

En aangezien ik er toch 100den uren in ga stoppen en bepaalde missies 100x opnieuw ga spelen, maakt het niet zo veel uit dat het verdeeld over twee platformen is :D.

Ideaal zou zijn als er een vorm van cross-progress zou zijn. Inventory e.d. wordt gewoon per bungie account volledig geshared over al je consoles en platformen.

Ik ben benieuwd hoe het verschil in ervaring zal zijn tussen pc en ps
Ik heb zowel de beta op de Playstation gespeeld en op de PC. Ik heb mn keuze gemaakt. Ik ga voor de PC.
Destiny 1 drie jaar gespeeld op de Playstation, maar high fps en een bredere FOV op de PC zijn voor mij doorslaggevend. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheMok3r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:02
Wat PVE PC gameplay van afgelopen nacht. 21:9 screen capture. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

mfneed schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:28:
Is er eigenlijk al iets van een Tweakers clan voor de PC? kan me heugen dat ik ergens mijn gegevens heb ingevoerd hiervoor maar kan niet meer vinden waar:D

Als er een clan is, waar kan ik me opgeven?:D
https://discord.gg/MfFqHzR (?)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb via-via een voucher code kunnen overnemen voor Destiny 2. Die is alleen te activeren met een recente videokaart van nVidia. Nu heb ik die (en diegene niet, vandaar dat ik de code kon overnemen), maar de game verschijnt niet in mijn lijst met beschikbare games, maar heb de code dus wél weten te verzilveren. Iemand die ook deze vouchercode optie heeft kunnen doen? Zo ja, hoe snel verscheen bij jou dan de game in het overzicht?

Eventueel is http://discord.bug-community.com ook beschikbaar voor mensen die Destiny 2 willen gaan spelen. :) Wordt dan denk ik wel de PC-versie, aangezien de meeste leden PC-only gamers zijn.

EDIT:
Vreemd, ik heb net nogmaals in GeForce Experience gekeken en daarin stond nu een aparte optie om te redeemen. Dit nogmaals gedaan, nu heb ik een install knop! Yay!

[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 29-08-2017 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Ah kijk, dat ziet er in ieder geval goed uit! daarnaast is het ook mogelijk bij destiny 2 clans te maken... daar al iets van bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Kadardar schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:05:
[...]

Ik heb gister avond gestreamed. Wat ik heb gedaan in OBS is screen capture. Dus wat je wel even wilt doen is programa's die pop ups geven bijv: Skype op niet storen te zetten of gewoon even tijdelijk uit te zetten
Het is me al gelukt. Screen capture of window capture werkt idd wel prima.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Voor die nvidia code heb je een 1080 nodig? of kan dat ook met 1070?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Het speelt als een zonnetje moet ik toegeven. Als het speelt althans. (Europese) Servers zijn totaal niet stabiel op dit moment.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:57

Major_ton

Shoot!

Wanneer gaat de open beta van start voor hen die niet een pre-order hebben geplaatst? de 29ste is alweer even bezig, maar ik kan nergens een install optie vinden.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
Major_ton schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:52:
Wanneer gaat de open beta van start voor hen die niet een pre-order hebben geplaatst? de 29ste is alweer even bezig, maar ik kan nergens een install optie vinden.
19:00

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Als ze de servers niet op orde krijgen spelen jullie niet :X iig Niet te doen nu

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:36

Steefanus

StefanJ

Ga het vanavond ook even proberen als dat wil.. en anders PUBG spelen :)

Ben alleen bang als ik het op de PC speel met veel FPS, dat het terug gaan naar de PS4 een verschrikking wordt. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

8GUS schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:55:
[...]

Als ze de servers niet op orde krijgen spelen jullie niet :X iig Niet te doen nu
We zullen zien. Ik ben alleen benieuwd wat mijn 2 jaar oude laptop ervan weet te bakken. Verder heb ik D2 al sinds mei in de pre-order staan voor de PS4. Heb in D1 een ruime 600 uur gestoken, dus vanaf 6 september ben ik er weer gezellig bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
8GUS schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:55:
[...]

En nu mogen alleen de pre-orders spelen. Dus met launch wordt het zeer waarschijnlijk drukker...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Die strike gisteren met 2 maten gedaan. Die is wel super tof. De groote van de instance is echt nice en als je af en toe een beetje rond kijkt voelt het ook echt massive. Ben wel gelijk hyped voor de game en dat is echt balen dat het nog 2 maanden weg is XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

RocketKoen schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:08:
[...]

En nu mogen alleen de pre-orders spelen. Dus met launch wordt het zeer waarschijnlijk drukker...
Vanaf vanavond is het open beta hé, dus dan wordt het ook al wat drukker :) Uiteraard zal het met de launch nog wel wat drukker worden maar zo kunnen ze rustig opschalen.

Moet zeggen dat ik gister echt geen problemen gehad heb maar ik begon pas om 22:00h, dus wellicht waren de issues toen opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CombatHermit
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:07
Ik heb gisteren mijn eerste pogingen met Destiny ondernomen. Heb daar toch nog wel wat opmerkingen over die ik even wil toetsen bij de mensen hier. :)

Introductie voor nieuwe mensen
Toch het gevoel dat je een beetje het diepe in wordt gegooid met de classes die ze nu zo beschikbaar stellen. Er wordt maar weinig uitgelegd over mechanieken zoals 'dubbel jump' en die air moves.

Verder is het uitzoek werk met switchen tussen builds bij gebruik van de F1 iets waar ik meer toevallig tegenaan liep dan dat ik even bij het handje werd vastgehouden. :+

Keybinding is nog niet erg optimaal
Misschien door mijn gebrek aan ervaring met het hele destiny gebeuren, maar loop nog wel heel erg te zoeken naar een makkelijkere indeling voor mijn huis-tuin-keuken toetsenbord, want het bestaande spul nodigt niet erg uit om nou erg vloeiend te spelen.

Performance en andere zaken
Verder moet ik wel zeggen dat mijn ervaring tot nu toe verder wel positief is, ik heb met een Warlock en Hunter een beetje lopen spelen zeer vlot op "High" video preset keurig 60 fps. Ging nog niet al te best met highest, maar zal daar eens een beetje gaan pielen om te kijken waar dat dan weer aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:07
Ik kan nergens in de Battle client vinden hoe ik Destiny kan installeren...
Er staat nergens een install button?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Valdourian schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:49:
Ik kan nergens in de Battle client vinden hoe ik Destiny kan installeren...
Er staat nergens een install button?
Misschien komt de installatieknop voor de open beta ook pas echt beschikbaar rond 19.00h? Of heb je een pre-order, want dan zou de knop er wel gewoon moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acatli40
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-09 07:40
Iemand die weet hoeveel GB die is op de PC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:33
Acatli40 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:55:
Iemand die weet hoeveel GB die is op de PC ?
16GB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acatli40
Nice! Dat wordt dan snel downloaden na 19:00 uur. In hoop dat de servers het volhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Cloud schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:52:
[...]

Misschien komt de installatieknop voor de open beta ook pas echt beschikbaar rond 19.00h? Of heb je een pre-order, want dan zou de knop er wel gewoon moeten staan.
Oh ik wist niet dat het maar vanaf 19h is.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Ik kon hem gisteren al ruim voor opening downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Michaelg schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:14:
Ik kon hem gisteren al ruim voor opening downloaden.
de close beta servers zijn zojuist down gegaan, zal met niet verbazen dat het nog lang duurt voordat ze de open-beta vrijgeven voor download

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:21
Destiny 2 speelt erg lekker weg op de PC, nog wel heel erg wennen aan de overgang van PS4 Destiny 1 naar Destiny 2 PC. Bewegingen in het algemeen voelen nog wat 'raar', gebruik van een super is 'anders'. Maar tot nu toe leg ik dat bij de gewenning.

Het aimen is logischerwijs een stuk beter, maar voelt niet als een port, schieten en mikken tussen bewegingen in zijn erg goed te doen. Gaat weer een hoop tijd kosten ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLRev0lution
Ik zie veel dezelfde vragen tegen komen omtrent tijden en dergelijke.. zie hieronder.:
NLRev0lution schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:44:
[...]

Alles op een rijtje voordat we de vragen weer krijgen:

Destiny 2 PC Beta pre-load start date and time - Available now (from August 25th, 10am PST / 6pm UK time)(19:00 NL tijd)
Destiny 2 PC Beta early access start date and time - August 28th, 10am PST / 6pm UK time (19:00 NL tijd)
Destiny 2 PC Beta open access start date - August 29th, likely 10am PST / 6pm UK time (19:00 NL tijd)
Destiny 2 PC Beta open access end date - August 31th, likely 10am PST / 6pm UK time (19:00 NL tijd)
Het spel is 16 GB. (nu kan dit afwijken omdat er voor vanavond ook weer een patch is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Volgens mij is het druk, want battle.net kan niet online gaan als ik de app start :)

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 23:35

MetalPool

Boe!

Battle.net werkt hier prima......alleen nog geen download knop! :P

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 21:54
Install button is beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
MetalPool schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:01:
Battle.net werkt hier prima......alleen nog geen download knop! :P
nu wel :P

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Hahaha ik was echt 1 seconde te vroeg :P Knopje werkt! Have fun guys 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
En we zijn vertrokken aan 3MB/s...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
Vind het wel vreemd dat je de beta niet kon pre loaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Valdourian schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:03:
En we zijn vertrokken aan 3MB/s...
35,6 mb/s hij gaat als een trein!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:34
Ik trek de beta zo binnen met 50mb/sec, binnen 10 minuten kan ik hem waarschijnlijk al spelen. :P

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
MetalPool schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:04:
[...]

35,6 mb/s hij gaat als een trein!
Buizerd__NL schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:05:
Ik trek de beta zo binnen met 50mb/sec, binnen 10 minuten kan ik hem waarschijnlijk al spelen. :P
Hoeft dit nou jongens? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
is de beta up?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:34
en hij is binnen. :D

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acatli40
Hij gaat bij mij wel heel traag mer downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Valdourian schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:08:
[...]

[...]

Hoeft dit nou jongens? ;(
Nee, lekker on-topic houden. Hoe snel je download is totaal niet relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
De app moest geupdate worden :D Schijnbaar al een poosje Diablo niet meer gespeeld. Jaar of 2 :D

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Acatli40 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:15:
Hij gaat bij mij wel heel traag mer downloaden
Download snelheid is hier normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

inderdaad gewoon snel zoals ik gewend ben via de blizzard app, 120Mbit :) nu eerst raiden in wow en daarna maar eens hiernaar kijken.

[ Voor 29% gewijzigd door mrsar op 29-08-2017 19:30 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acatli40
Niemand in de discord server ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Moet je jezelf ergens aanmelden voor de beta? zie de instal button maar niet verschijnen in battle.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Sn0wblind schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:33:
Moet je jezelf ergens aanmelden voor de beta? zie de instal button maar niet verschijnen in battle.net.
Battle.net helemaal opnieuw starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Pykow schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:38:
[...]

Battle.net helemaal opnieuw starten
Bizar, meerdere keren gedaan maar er veranderd niks. Geen destiny 2 in mijn side bar menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
-edit: sorry

[ Voor 90% gewijzigd door kneusteun op 29-08-2017 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution