Ik denk dat ik op maar aan deel 2 ga beginnen.
Zijn er mensen die van D1 op console overstappen naar D2 op pc?
Ik stap over van de PS4 versie naar de PC. Ik heb de LE PS4 versie nog in bestelling, maar ik denk dat ik die nog wel kwijtraakkneusteun schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:57:
Ik denk dat ik op maar aan deel 2 ga beginnen.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Chester schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:53:
[...]
Hmm, geen keys voor whispers/partychat/etc?
In the PC Beta, you will also have text chat available for sending tactical callouts and witty banter to other players in your Fireteam(/f). You can even whisper(/w) “why does Kyle keeping falling off the edge” or “hey, come run Inverted Spire with me!” to someone on your friends list. There are multiple text chat visual modes you can cycle through(T). After beta, but in time for launch, we plan on adding a Team channel (similar to team voice chat) and the ability to whisper to Clan members.
[ Voor 31% gewijzigd door Ricmaniac op 28-08-2017 15:29 ]
19.00 uur onze tijd dus. Wellicht dat ik er dus vanavond al mee aan de slag ga. Anders wordt het een dikke halve dag streamen morgen.Ricmaniac schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:29:
Wanneer komt de beta online dan? want ik zie overal alleen maar 28-8 voor early access maar geen tijd er bij staan. Kan nog steeds niet op play drukken
The Destiny 2 PC beta has an August 28 start date and a 6pm UK start time for pre-order customers..............................
Alles op een rijtje voordat we de vragen weer krijgen:Ricmaniac schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:29:
Wanneer komt de beta online dan? want ik zie overal alleen maar 28-8 voor early access maar geen tijd er bij staan. Kan nog steeds niet op play drukken
The Destiny 2 PC beta has an August 28 start date and a 6pm UK start time for pre-order customers..............................
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
3ds fc: 4270-0926-7440
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Krijg dezelfde error, error saxophone 🎷MaXeRs schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:11:
ik krijg een foutmelding om de game te herstarten en kom vervolgens in een loop terecht.
Bungie is er mee bezig
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Steam/XBL: Avioto
Het is toch logisch dat je het via de launcher moet doen en niet via de executable?Avioto schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:09:
Als je de game start via de executable dan krijg je die error. Via de Blizzard app werkt het wel hier. Ik kan de game daardoor ook niet op Steam toevoegen helaas.
Game draait voor mij ook heerlijk, rond de 120 fps gemiddeld op de hoogste settings. Ik heb 300+ uur in D1 gestopt en dit is best een aparte ervaring met een fov van 110 en zo'n hoge framerate
Jammer dat de PC versie langer duurt, maar ze nemen het wel serieus zo te zien
Op max Settings? Ik heb bijna zelfde config maar haal dat bij lange na niet.Alexknl schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:32:
Damn deze game speelt heerlijk op pc. 120-200 fps gemiddeld 150 op 1440p.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Alles op max behalve AA heb ik op SMAA ipv MSAA, wel gwn 16x etc. Motion blur uiteraard uit. 1440p. Voor de rest heb ik niks gedaan.Michaelg schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:40:
[...]
Op max Settings? Ik heb bijna zelfde config maar haal dat bij lange na niet.
Wordt vrij weinig gehoor aan gegevengiantgiantus schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:37:
Misschien idee om console vs ps te splitsen? Leuker voor beide groepen wellicht?
In single player haal ik max 70 fps en stabiel 60. In pvp haal ik inderdaad ook tegen de 120-150 fps. Loopt als een zonnetje (ook pve overigens hoor).Alexknl schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:43:
[...]
Alles op max behalve AA heb ik op SMAA ipv MSAA, wel gwn 16x etc. Motion blur uiteraard uit. 1440p. Voor de rest heb ik niks gedaan.
[ Voor 17% gewijzigd door Omnyakom1 op 28-08-2017 21:36 ]
Ja. Wellicht bij release. Heb zelf weinig interesse in dat gewouwel over pc settingsNLRev0lution schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 21:15:
[...]
Wordt vrij weinig gehoor aan gegeven
Verwijderd
Hooguit een PC Troubleshooting / ideale settings topic ofzo. Soms kan het daar pagina's over gaan en als consolegamer heb je daar niet zo veel aan.giantgiantus schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:37:
Misschien idee om console vs ps te splitsen? Leuker voor beide groepen wellicht?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Ik heb gister avond gestreamed. Wat ik heb gedaan in OBS is screen capture. Dus wat je wel even wilt doen is programa's die pop ups geven bijv: Skype op niet storen te zetten of gewoon even tijdelijk uit te zetten8GUS schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:14:
Volgens dit artikel (https://www.bungie.net/en/Help/Article/46101) zou ik in windows mode moeten kunnen streamen met OBS. Helaas no sigar.
Iemand een oplossing al? Of moet ik me richten tot Shadowplay(Nvidia) waar ik totaal niet mee bekend ben?
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Angelo NL / Global Cargo VTC
In de blizzard app stond 29-31aug.. maar heb gister de missie en de strike al een aantal keer gedaan!:)Pykow schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:24:
Hoelaat komt de open PC beta uit ?
Er stond 28 augustus early access en 29 augustus tot 31 augustus open PC beta.
Maar vanmorgen kon ik nergens een download knop vinden om de beta alvast te installeren.
[ Voor 4% gewijzigd door Montaner op 29-08-2017 09:42 ]
Dat was voor de pre-orders inderdaad. Die hadden early beta access, vanaf vanavond is het volgens mij 'gewone' open beta of zo. Al weet ik niet wie daar dan toegang tot heeft eigenlijkmfneed schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:27:
[...]
In de blizzard app stond 29-31aug.. maar heb gister de missie en de strike al een aantal keer gedaan!:)
Ik ben geen console gamer maar het speelde gewoon als een echte shooter inderdaad. Het enige wat me opvalt is alle key-hints in het scherm voor de menu navigatie, dat is waar je aan kunt zien dat het toch sterke banden heeft met consoles.Montaner schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:28:
Ik was erg benieuwd naar hoe de response op het bewegen met de muis zou zijn, gezien je op console normaliter een soort van kleine vertraging ervaart. Maar het reageert als een echte shooter... de standaard settings zoals de game detecteert is ook echt subliem.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Gisteren kon je aan de slag, wanneer je de game al besteld hebt.mfneed schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:27:
[...]
In de blizzard app stond 29-31aug.. maar heb gister de missie en de strike al een aantal keer gedaan!:)
Mensen die hem al pre-ordered hadden konden vanaf gisteravond aan de slag. De Open beta start vanavond en dat is gewoon voor iedereen die het wilt proberen. Vandaar de naam: Open betaCloud schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:36:
[...]
Dat was voor de pre-orders inderdaad. Die hadden early beta access, vanaf vanavond is het volgens mij 'gewone' open beta of zo. Al weet ik niet wie daar dan toegang tot heeft eigenlijk
I wish, maar ik heb daar geen controle over (voor zover ik weet). Als een mod dat er uit wil halen graagNLRev0lution schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:14:
@Ollievssn kan die rode balk aangepast worden in het quickreply gedeelte? veroorzaakt alleen maar verwarring nu.
Helemaal mee eens. Ik ben echt heel erg pleasantly surprised. Het ziet er prachtig uit, het speelt heerlijk weg. Blij dat ik overstap naar de PC-versieRicmaniac schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:46:
[...]
Donders wat speelt dit spel soepel zeg op de PC en ziet er imo gelikt uit. (voor de stijl die je kan verwachten dan natuurlijk)
Heb destiny 1 veel op ps4 gespeeld maar dit op PC speelt zooo veel lekkerder.
is de werkdag al voorbij?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik ben duidelijk nog niet goed genoeg wakker. Ben denk ik iets te lang doorgegaan gisterRicmaniac schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:46:
[...]
Mensen die hem al pre-ordered hadden konden vanaf gisteravond aan de slag. De Open beta start vanavond en dat is gewoon voor iedereen die het wilt proberen. Vandaar de naam: Open beta![]()
[...]
Vermoedelijk 19:00 a 20:00 uur nederlandse tijdPykow schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:24:
Hoelaat komt de open PC beta uit ?
Er stond 28 augustus early access en 29 augustus tot 31 augustus open PC beta.
Maar vanmorgen kon ik nergens een download knop vinden om de beta alvast te installeren.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Helaas ben ik dan niet meer thuis vanavond haha.Kadardar schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:57:
[...]
Vermoedelijk 19:00 a 20:00 uur nederlandse tijd
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
[ Voor 15% gewijzigd door mfneed op 29-08-2017 10:32 ]
Ik heb zowel de beta op de Playstation gespeeld en op de PC. Ik heb mn keuze gemaakt. Ik ga voor de PC.Kartale schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:06:
Ben benieuwd, heb hem zowel op de PS als op PC. PS omdat ik de vorige op de PS heb gespeeld en meeste vrienden hem hierop halen. En PC omdat ik een klein groepje vrienden heb die dit gaan spelen op pc (en ik kreeg deze toevallig misschien een beetje gratis bij mijn grafische kaart).
En aangezien ik er toch 100den uren in ga stoppen en bepaalde missies 100x opnieuw ga spelen, maakt het niet zo veel uit dat het verdeeld over twee platformen is.
Ideaal zou zijn als er een vorm van cross-progress zou zijn. Inventory e.d. wordt gewoon per bungie account volledig geshared over al je consoles en platformen.
Ik ben benieuwd hoe het verschil in ervaring zal zijn tussen pc en ps
https://discord.gg/MfFqHzR (?)mfneed schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:28:
Is er eigenlijk al iets van een Tweakers clan voor de PC? kan me heugen dat ik ergens mijn gegevens heb ingevoerd hiervoor maar kan niet meer vinden waar:D
Als er een clan is, waar kan ik me opgeven?
[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 29-08-2017 11:43 ]
Ah kijk, dat ziet er in ieder geval goed uit! daarnaast is het ook mogelijk bij destiny 2 clans te maken... daar al iets van bekend?
Het is me al gelukt. Screen capture of window capture werkt idd wel prima.Kadardar schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:05:
[...]
Ik heb gister avond gestreamed. Wat ik heb gedaan in OBS is screen capture. Dus wat je wel even wilt doen is programa's die pop ups geven bijv: Skype op niet storen te zetten of gewoon even tijdelijk uit te zetten
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
19:00Major_ton schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:52:
Wanneer gaat de open beta van start voor hen die niet een pre-order hebben geplaatst? de 29ste is alweer even bezig, maar ik kan nergens een install optie vinden.
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Thanks!
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Als ze de servers niet op orde krijgen spelen jullie niet
We zullen zien. Ik ben alleen benieuwd wat mijn 2 jaar oude laptop ervan weet te bakken. Verder heb ik D2 al sinds mei in de pre-order staan voor de PS4. Heb in D1 een ruime 600 uur gestoken, dus vanaf 6 september ben ik er weer gezellig bij!8GUS schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:55:
[...]
Als ze de servers niet op orde krijgen spelen jullie nietiig Niet te doen nu
En nu mogen alleen de pre-orders spelen. Dus met launch wordt het zeer waarschijnlijk drukker...8GUS schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:55:
[...]
Als ze de servers niet op orde krijgen spelen jullie nietiig Niet te doen nu
Vanaf vanavond is het open beta hé, dus dan wordt het ook al wat drukkerRocketKoen schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:08:
[...]
En nu mogen alleen de pre-orders spelen. Dus met launch wordt het zeer waarschijnlijk drukker...
Misschien komt de installatieknop voor de open beta ook pas echt beschikbaar rond 19.00h? Of heb je een pre-order, want dan zou de knop er wel gewoon moeten staan.Valdourian schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:49:
Ik kan nergens in de Battle client vinden hoe ik Destiny kan installeren...
Er staat nergens een install button?
16GBAcatli40 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:55:
Iemand die weet hoeveel GB die is op de PC ?
Nice! Dat wordt dan snel downloaden na 19:00 uur. In hoop dat de servers het volhouden
Oh ik wist niet dat het maar vanaf 19h is..Cloud schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:52:
[...]
Misschien komt de installatieknop voor de open beta ook pas echt beschikbaar rond 19.00h? Of heb je een pre-order, want dan zou de knop er wel gewoon moeten staan.
de close beta servers zijn zojuist down gegaan, zal met niet verbazen dat het nog lang duurt voordat ze de open-beta vrijgeven voor downloadMichaelg schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:14:
Ik kon hem gisteren al ruim voor opening downloaden.
Het spel is 16 GB. (nu kan dit afwijken omdat er voor vanavond ook weer een patch is).NLRev0lution schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:44:
[...]
Alles op een rijtje voordat we de vragen weer krijgen:
Destiny 2 PC Beta pre-load start date and time - Available now (from August 25th, 10am PST / 6pm UK time)(19:00 NL tijd)
Destiny 2 PC Beta early access start date and time - August 28th, 10am PST / 6pm UK time (19:00 NL tijd)
Destiny 2 PC Beta open access start date - August 29th, likely 10am PST / 6pm UK time (19:00 NL tijd)
Destiny 2 PC Beta open access end date - August 31th, likely 10am PST / 6pm UK time (19:00 NL tijd)
Hop,hop,hop!
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
nu welMetalPool schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:01:
Battle.net werkt hier prima......alleen nog geen download knop!
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Hahaha ik was echt 1 seconde te vroeg
35,6 mb/s hij gaat als een trein!Valdourian schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:03:
En we zijn vertrokken aan 3MB/s...
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Hoeft dit nou jongens?Buizerd__NL schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:05:
Ik trek de beta zo binnen met 50mb/sec, binnen 10 minuten kan ik hem waarschijnlijk al spelen.
jaxamirz schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:09:
is de beta up?
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Nee, lekker on-topic houden. Hoe snel je download is totaal niet relevant.
Hop,hop,hop!
Download snelheid is hier normaal.Acatli40 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:15:
Hij gaat bij mij wel heel traag mer downloaden
[ Voor 29% gewijzigd door mrsar op 29-08-2017 19:30 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Battle.net helemaal opnieuw startenSn0wblind schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:33:
Moet je jezelf ergens aanmelden voor de beta? zie de instal button maar niet verschijnen in battle.net.
Bizar, meerdere keren gedaan maar er veranderd niks. Geen destiny 2 in mijn side bar menu.
[ Voor 90% gewijzigd door kneusteun op 29-08-2017 19:50 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq