Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acatli40
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-09 07:40
Iemand enig idee wat dat aim smoothing doet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:07

MetalPool

Boe!

Holy crap, die intro is echt awsome. En het speelt inderdaad wel heerlijk zo met muis en keyboard. Niks geen console voor mij. Op de pc is dit echt een pareltje....nu al!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:30
Dacht voor de grap eens kijken hoe de beta runt op m'n crappy pc. Tot grote verbazing runt hij super smooth zelfs op medium settings. Ga hem denk toch maar voor de pc halen dan, aimen is een stuk fijner dan op de console beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:07
Zironako schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 20:19:
Dacht voor de grap eens kijken hoe de beta runt op m'n crappy pc. Tot grote verbazing runt hij super smooth zelfs op medium settings. Ga hem denk toch maar voor de pc halen dan, aimen is een stuk fijner dan op de console beta.
Wat valt voor jou in de categorie crappy PC?
Heb de installatie nu lopen en ben ook redelijk nieuwsgierig hoe ie hier draait, al zet ik mijn PC niet helemaal in die categorie. (i5-3570, 8GB en een R9 280 (nog geen 1080 Ti monsterbeast aan boord hier))

Morgen maar eens kijken hoe of wat, downloadsnelheid is om te huilen... (had ook niet anders verwacht)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Laatst online: 23:30
schaapiej schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 20:40:
[...]

Heb de installatie nu lopen en ben ook redelijk nieuwsgierig hoe ie hier draait, al zet ik mijn PC niet helemaal in die categorie. (i5-3570, 8GB en een R9 280 (nog geen 1080 Ti monsterbeast aan boord hier))

Morgen maar eens kijken hoe of wat, downloadsnelheid is om te huilen... (had ook niet anders verwacht)
Mijn pc zelf is best goed, maar heb een redelijk zwakke videokaart (GeForce GT 740 was blut in de tijd dat m'n oude videokaart kapot ging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Ligt het aan mij of is het op discord zo rustig? Zou graag met wat nl-ers willen pvp-en :)

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:39
Ik heb net de beta gedownload en ben de eerste missie gaan doen. Na een kwartier maar weer afgesloten om hoe buggy het is bij mij.

Terwijl ik op enemy's schiet teleporteren ze gewoon rond. Terwijl ik op één schiet spawnen er op de zelfde plek midden in mijn scherm nog 2 bij, enemy's waar ik wel/niet op schijt verdwijnen simpelweg om enkele seconden later op de zelfde plek weer te verschijnen, of blijven soms gewoon weg.

Ik heb nooit Destiny 1 gespeeld, maar ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is, of zijn het teleporterende onzichtbare aliens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Laatst online: 20-07 21:50
Flamesz schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 20:45:
Ik heb net de beta gedownload en ben de eerste missie gaan doen. Na een kwartier maar weer afgesloten om hoe buggy het is bij mij.

Terwijl ik op enemy's schiet teleporteren ze gewoon rond. Terwijl ik op één schiet spawnen er op de zelfde plek midden in mijn scherm nog 2 bij, enemy's waar ik wel/niet op schijt verdwijnen simpelweg om enkele seconden later op de zelfde plek weer te verschijnen, of blijven soms gewoon weg.

Ik heb nooit Destiny 1 gespeeld, maar ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is, of zijn het teleporterende onzichtbare aliens?
Ligt denk ik aan jou? Nergens last van gehad. De mensen waar ik mee speel ook niet..

https://twitter.com/Bungie/status/902606191984914433

Tomorrow from 5 PM to 7 PM Pacific, the Farm will be open to players in the PC Beta. Come take in the scenery. The Vendors have the day off.

(02:00 tot 04:00 in de nacht 8)7 )

[ Voor 13% gewijzigd door NLRev0lution op 29-08-2017 21:00 ]

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 09:19
Vette beta! Draait als een zonnetje, maxed out op mn 1080.

Heb het eerste deel niet gespeeld, als ik nu een strike doe, dan is m'n chat 'fireteam', kunnen die 2 randoms met wie ik speel dat dan lezen?

Had ook ergens een optie gezien om te wisselen tussen fireteam en team chat, maar die kan ik niet meer vinden >< Wat is het verschil daartussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Wat een topbeta :)

met i5-4690k @4,5ghz en een 970gtx haal ik gewoon 80-90fps average met de default settings. Kan shadows nog op very high zetten en ssao nog op 3D, kom ik nog niet onder de 60 uit. Zo moet een port dus.

Alsnog blijf ik de defaults gebruiken, want 80-90 voelt beter dan 60fps imo, maar wat een verademing na alle performance issues bij recente games :D.

Dat de game zelf ook nog eens hartstikke leuk is om te spelen maakt het er niet minder op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Ik amuseer me kostelijk! Had wel het een en ander verwacht, maar niet gedacht dat het me ZO goed zou bevallen.

Het switchen en tweaken van de vele wapens en de subclasses werkt heerlijk. De controls zijn lang niet zo uitgebreid als ik dacht en werken (na enige remapping) top.

PvP is erg vloeiend en ik lijk er zelfs redelijk in te zijn.

PvE kan ik nog niet veel over zeggen. De strike doet me niet zo veel(op de bossfight na), maar de missie (homecomming) vind ik dan wel weer heel tof.

Ik ben onder de indruk hoor. Ben benieuwd naar alle collectibles, shaders en dat soort zaken. Gewoon lekker looten dus.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven_X3
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08 18:55
Hopelijk blijft de PVP na de beta hetzelfde aanvoelen. Ikzelf was beest bij hardline beta, na release ging het heel anders. Hetzelfde bij BF4 gehad. Helaas haal ik met mijn huidige setup niet de FPS die ik minimaal stel op bepaalde settings. Ik hou het bij de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Laatst online: 14-09 18:43
NLRev0lution schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 20:47:
[...]

Ligt denk ik aan jou? Nergens last van gehad. De mensen waar ik mee speel ook niet..

https://twitter.com/Bungie/status/902606191984914433

Tomorrow from 5 PM to 7 PM Pacific, the Farm will be open to players in the PC Beta. Come take in the scenery. The Vendors have the day off.

(02:00 tot 04:00 in de nacht 8)7 )
Je mist er weinig aan. Ik had het na 10 minuten wel gezien met de beta op de PS4. Je zal er bij release vaak genoeg komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Na de eerste Destiny gespeeld te hebben op de PS verwachtte ik hier eigenlijk heel veel van.
En het heeft al mijn verwachtingen voldaan. Holy F*ck.
Zijn er mensen die weten waar je deze game wat goedkoper kan kopen dan €60?
Zit nogal krap bij kas atm, en vind €60 voor een game zowiezo al aan de prijzige kant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLRev0lution
Valdourian schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:31:
Na de eerste Destiny gespeeld te hebben op de PS verwachtte ik hier eigenlijk heel veel van.
Zit nogal krap bij kas atm, en vind €60 voor een game zowiezo al aan de prijzige kant.
Gelukkig heb je nog even om te sparen. Voor de pc komt ie pas 24 oktober uit. Daarnaast.. als je net als de meeste hier 1000+ plus uur er in stopt is 60 euro peanuts ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:56
Wacht maar tot je de eerste raid gaat doen, dan pas weet je wat destiny is :) dat is echt awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Laatst online: 07:39
Flamesz schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 20:45:

Blijkbaar kon ik dit gewoon oplossen door het spel te herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
kneusteun schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:34:
Wacht maar tot je de eerste raid gaat doen, dan pas weet je wat destiny is :) dat is echt awesome.
Amen to that! Raids in Destiny zijn gewoon onbeschrijfbaar. Vooral blind ingaan (zonder spoilers te lezen/kijken) en zelf met een fireteam alles uitzoeken. Kan niet wachten!!

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:50

The Chosen One

Zie signature!

Whoa, net ff beta opgestart maar net alsof ik dronken ben (en dat ben ik nog nooit geweest!).
Net alsof de muis en alles 0.5 sec vertraging heeft. Me GPU is ff flut maar zelfs die moet de game nog aan kunnen, ook alles op low gezet maar dat hielp niet.

Iemand dit 'probleem' ook gehad? Morgen komt de 1080TI binnen dus als het dan nog niet loopt is het geen hardware issue. ;p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noaq
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-11-2020
Indertijd PS gekocht om destiny 1 (en fifa ;)) te spelen, maar ik kon maar niet wennen aan een controller.
Nu zonet mijn eerste strike ooit gedaan en ik was behoorlijk onder de indruk.

Zowel de gameplay (first person) als grafisch is dit spel een pareltje. Is dit wel een port? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:53
Veel te prijzig idd.
https://www.cdkeys.com/pc/games/destiny-2-pc-cd-key

PC master race for a peasant price.
39 euro ;)

[ Voor 3% gewijzigd door MaXeRs op 30-08-2017 05:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:05
The Chosen One schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:35:
Whoa, net ff beta opgestart maar net alsof ik dronken ben (en dat ben ik nog nooit geweest!).
Net alsof de muis en alles 0.5 sec vertraging heeft. Me GPU is ff flut maar zelfs die moet de game nog aan kunnen, ook alles op low gezet maar dat hielp niet.

Iemand dit 'probleem' ook gehad? Morgen komt de 1080TI binnen dus als het dan nog niet loopt is het geen hardware issue. ;p
Nope, op 1440p met een 1080ti op highest settings rond 60fps. Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Laatst online: 14-09 00:04
Gewoon wat vaker bij Play-Asia kijken, nu is hij daar €47 maar 2 maanden terug kon je een code scoren voor €35.

Heb zelf een i5 6400 en een GTX 1060, alles maxed out (wel SMAA) op 1080p en ik heb super smooth 60fps, m'n partner heeft daartegen een GTX 960 en een FX8350, maar blijkbaar werkt een 8350 niet zo lekker met Destiny 2, spel moest op medium zodat de framerate minder vaak onder de 60fps zakt, ligt sowieso aan de cpu maar dat is logisch met zo'n oudje.

Ben met mijn performance sowieso plezierig verbaasd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
schaapiej schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 20:40:
[...]

Ik ben ook echt verrast hoe goed hij draait op mijn verouderde laptop. Op een alienware uit 2012: i7 3610 met Geforce gtx 675m is met de settings op laag het prima te doen😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
The Chosen One schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:35:

Soms heeft dit te maken met VSync.. weet niet of die optie in Destiny 2 zelf zit, of dat je even via GeForce/AMD control center het uit moet zetten omdat het perongeluk geforceerd wordt, maar is een poging waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Gister even geprobeerd, Homecoming missie en de coop missie. Standaard werden de settings al op 4K gezet en bleef netjes rond de 60fps. Of het high/ultra was weet ik zo niet maar het zag er goed uit wel wennen, al de laatste 'FPS' games die ik gespeeld heb waren allemaal cover shooters, dus ik zat elke keer te wachten tot ik om een hoekje kon schieten of over een barrière ofzo.

Het enige wat me al gelijk stoorde was het intro verhaal van Homecoming (intro missie)...
spoiler:
Sorry hoor maar een geavanceerde samenleving en niemand valt het op dat de 'censoren' oid het niet meer doen en niet de moeite doen om het uit te zoeken... En dat de satellieten ineens foetsie zijn tot het moment dat ze er gebruik van moeten maken... Beetje mwah...

Gameplay voelt wel lekker soepel, die 'supercharged mode' op zich wel leuk (Warlock) wat de 'spells/skills' doen is me een beetje onduidelijk.

Nou ben ik voor de rest helemaal niet bekend met Destiny en heb een poging gedaan om zo'n samenvatting van de hele achtergrond/verhaal te bekijken maar dat kon me helaas niet echt boeien.

Vanavond nog maar eens een poging doen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 11:15
Kan iemand mij hier misschien uitleggen hoe die render resolution werkt?
Ik speelde gister op een monitor met 1680x1050 ondersteuning met een GT 630 video kaart.
De game zetten de resolutie zelf op 1280x800 (en video kaart gaf aan dat er 950 / 1000 Vram werd gebruikt.

Kan ik nu bijv 1680x1050 kiezen en render resolutie op 75% zetten?
Ik zal dit vanavond sowieso allemaal gaan uitproberen, maar was benieuwd of iemand hier misschien al meer ervaring mee heeft.
Zoals ik het hier en daar kan lezen, scaled die de game resolutie en niet je monitor?

Dus dan zou ik zelf denken dat 1680x1050 op 75% render er beter uitziet op mijn monitor dan 1280x800 met 100% render.. ??

Of mis ik hier nu iets.. thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Bij Nvid config staat; Verticale synchronisatie - gebruik de 3D-toepassinginstelling.
Dus dat betekent dat de game bepaald lijkt me. Daar ff uit gezet maar nog niks. Soms moet ik 3-4 sec wachten tot al me bewegingen gedaan zijn.

Duurde 3 minuten en 2 respawns om die 1e 2 vijanden te killen. En dat was meer de crosshair op borsthoogte krijgen en dan met keyboard voor ze komen te staan. :+

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Bij mij speelt D2 (op een GTX 970) prima op high settings. 1920 x 1080 resolutie. Geen last van hick ups of andere vreemde zaken. Af en toe wat server issues maar daar houd het wel mee op.

ps. was er nou een Tweakers PC clan ergens te vinden?

[ Voor 13% gewijzigd door 8GUS op 30-08-2017 09:25 ]

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Na het begin van de closed-beta was de server connectie echt prima. Nadat de open beta van start ging gister was het voor mij onspeelbaar. In de Strike reageerde de vijanden niet of spawnde te laat, spawnde opnieuw, etc. En PvP viel de verbinding een aantal keer weg.. is dat al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Ik ga vanavond de Open beta testen, maar ik hoor heel veel slechte berichten in de PC markt.
Zo kan het zijn, wanneer je jou target mist, dat je dan nog steeds een hit maakt.
Meerdere youtube filmpjes gezien die denken dat dit te maken heeft met Auto Aim

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:33

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wat voor slechte berichten? Ik heb er inmiddels een paar uur closed beta PvP op zitten en een paar uur open beta PvP, ik heb echt nergens last van gehad. Wel een paar uur na launch gespeeld en niet direct van het moment dat het live ging, wellicht speelt dat mee. Dat missen en dan toch raak schieten komt me geheel niet bekend voor.

@Pykow
Dat auto aim gebeuren is wel een dingetje maar heeft daar volgens mij niets mee te maken met wat jij zegt. Blijkbaar is er aim assist voor de controller-spelers ingebouwd, die nogal goed werkt. Er zijn spelers die het voor elkaar gekregen hebben om de aim assist van de controllers te gebruiken terwijl je speelt met keyboard en muis. Die aim assist moet gewoon uit de pc versie verwijderd worden.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Cloud schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:39:
Dat auto aim gebeuren is wel een dingetje maar heeft daar volgens mij niets mee te maken met wat jij zegt. Blijkbaar is er aim assist voor de controller-spelers ingebouwd, die nogal goed werkt.
Aim assist is gewoon 'too much'. Dat was al in Destiny 1.
Op het forum van Bungie is daar ook al heel veel over geklaagd, maar op de een of andere manier verdommen ze het om een optie in te bouwen om die aim assist uit te kunnen zetten.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Jackal131 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:42:
[...]

Aim assist is gewoon 'too much'. Dat was al in Destiny 1.
Op het forum van Bungie is daar ook al heel veel over geklaagd, maar op de een of andere manier verdommen ze het om een optie in te bouwen om die aim assist uit te kunnen zetten.
Ja het is nogal effectief (plakt aan het hoofd/nek vast), maar daar had je dan tenminste 100% van de playerbase die aim assist gebruikte. Dan is het nog steeds niet fijn maar is het wel eerlijk.

Nu heb je:
  • Controller spelers die met aim assist spelen
  • KB+M spelers die zonder aim assist spelen
  • Sneaky KB+M spelers mét aim assist
Die laatste groep moet er sowieso niet zijn maar dat kunnen ze toch niet effectief tegenhouden. Als het altijd kb+m vs controller+aa was, dan is het nog te verdedigen (maar nog steeds niet goed). Er zijn zo weinig spelers op de pc die met een controller gaan spelen..

Maar aim assist in een game stoppen en dan toch beweren dat je een 'competitive multiplayer' wil gaan opzetten, dat rijmt niet met elkaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 30-08-2017 09:46 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Pykow schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:29:
Ik ga vanavond de Open beta testen, maar ik hoor heel veel slechte berichten in de PC markt.
Zo kan het zijn, wanneer je jou target mist, dat je dan nog steeds een hit maakt.
Meerdere youtube filmpjes gezien die denken dat dit te maken heeft met Auto Aim
Ik hoor alleen maar goede zaken over de PC versie. Aim assist is blijkbaar wel een dingetje en kom over van de console versie natuurlijk. De vraag is of ze de aim assist op deze manier gaan aanhouden of dat er nog aan getweakt gaat worden. Een gecodeerd aim assist kan er wel voor zorgen dat dit door hackers uitgebuit kan worden. Maar tot op heden zit iedereen in het zelfde schuitje.

Bedenk wel dat het een beta is he ;)

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
co2301 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:19:
Vette beta! Draait als een zonnetje, maxed out op mn 1080.

Heb het eerste deel niet gespeeld, als ik nu een strike doe, dan is m'n chat 'fireteam', kunnen die 2 randoms met wie ik speel dat dan lezen?

Had ook ergens een optie gezien om te wisselen tussen fireteam en team chat, maar die kan ik niet meer vinden >< Wat is het verschil daartussen?
Anyone? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-09 09:46
Fireteam is met de mensen die jezelf toevoegd (vrienden) en team chat is gewoon het gehele team (lees PvP met 3 man, strike 2 man en Raid 5 man)

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
VirgoMossel schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:17:
[...]

Fireteam is met de mensen die jezelf toevoegd (vrienden) en team chat is gewoon het gehele team (lees PvP met 3 man, strike 2 man en Raid 5 man)
Dus randoms in een strike zien mijn fireteam chat niet?

Weet je toevallig ook hoe je van chat 'wisselt'? Kon gisteren namelijk alleen communiceren in firechat, knopje van wisselen van chat kon ik niet meer terugvinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 09:02
8GUS schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:56:
[...]

Ik hoor alleen maar goede zaken over de PC versie. Aim assist is blijkbaar wel een dingetje en kom over van de console versie natuurlijk. De vraag is of ze de aim assist op deze manier gaan aanhouden of dat er nog aan getweakt gaat worden. Een gecodeerd aim assist kan er wel voor zorgen dat dit door hackers uitgebuit kan worden. Maar tot op heden zit iedereen in het zelfde schuitje.

Zit er aim assist in de PC versie ?
Sluit bungie zich af van de wereld ofzo of wat?

Er zijn meerdere shooters geweest die de aim assist in hun game hadden voor de PC omdat er misschien mensen met controller wilde spelen. Al die games hebben het er uit gehaald.

Wat een sukkels als dat er in zit en ze dat serieus er in laten zitten. :S

Zien we over 2 maanden wel.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
8GUS schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:56:
[...]

Netcode was in destiny 1 ook al het probleem.
Als destiny 2 nu in de beta al netcode problemen heeft en een auto aim, dan kunnen ze de PC markt wel vergeten. Iedere speler met skill gaat zich hier aan ergeren na een tijdje.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Pykow schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:47:
[...]

Netcode was in destiny 1 ook al het probleem.
Als destiny 2 nu in de beta al netcode problemen heeft en een auto aim, dan kunnen ze de PC markt wel vergeten. Iedere speler met skill gaat zich hier aan ergeren na een tijdje.
Ricmaniac schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:44:
[...]

Er zijn meerdere shooters geweest die de aim assist in hun game hadden voor de PC omdat er misschien mensen met controller wilde spelen. Al die games hebben het er uit gehaald.

Excusez moi. Aim assist zit alleen in de PC versie als je op PC met een controller speelt!!

Datto legt het hier uit. (ga naar 2:52)

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

8GUS schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:50:
[...]
Excusez moi. Aim assist zit alleen in de PC versie als je op PC met een controller speelt!!
[...]
Je hoeft je niet te excuseren :) In de basis klopt wat je zegt, "alleen aim assist op de pc als je een controller gebruikt" maar je kunt ook faken dat je een controller gebruikt en dan gewoon met keyboard en muis spelen én toch ook aim assist hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
8GUS schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:50:
[...]

[...]

Datto legt het hier uit. (ga naar 2:52)
[video]
Ja dat begreep ik. Als er aim assist met mouse en keyboard in zou zitten cancelde ik gelijk me pre-order lol :P

Maar die andere games hadden het ook om die reden. en allemaal er uit gehaald omdat het te misbruiken is voor muis en keyboard.

Ik hoop echt dat ze dit er uit halen voordat het released word.
Maarja je merkt iig goed dat het menu en alles wel van console geport is. Werkt opzich prima maar wel allemaal net even iets anders dan in gemiddelde shooter voor PC.

Begrijp me niet verkeerd ik vind het spel top hoor. de beta speelt super lekker. maar dat aim assist stukje begrijp ik gewoon echt niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Heb gister 2 uurtjes kunnen spelen. Ben nieuw in dit spel. Ik vond de PvE zeer leuk, maar de PvP viel wat tegen (werd telkens ge-oneshot door iemand onzichtbaar).

Ik had het idee dat het meer een MMO zou zijn, met een open wereld... in de beta selecteer je gewoon een missie en ben je vrij gelimiteerd in je vrijheid. Ik ben geen idee hoe PvE in de echte versie werkt, moet je dan telkens dezelfde missie runnen (zoals in Borderlands waar je telkens dezelfde baas farmed)? Dat lijkt me vrij snel saai worden.

Is er iets van een economie in Destiny 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-09 09:46
co2301 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:42:
[...]

Dus randoms in een strike zien mijn fireteam chat niet?

Weet je toevallig ook hoe je van chat 'wisselt'? Kon gisteren namelijk alleen communiceren in firechat, knopje van wisselen van chat kon ik niet meer terugvinden :?
Randoms horen/zien inderdaad je fireteam chat niet.

Geen idee hoe je wisselt met de PC, ben namelijk Xbox speler ;)

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Cloud schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:54:
[...]

Je hoeft je niet te excuseren :) In de basis klopt wat je zegt, "alleen aim assist op de pc als je een controller gebruikt" maar je kunt ook faken dat je een controller gebruikt en dan gewoon met keyboard en muis spelen én toch ook aim assist hebben.
Gebeurt dit toevallig wanneer je een controller in je PC (ingeplugd) hebt zitten? Ik heb standaard altijd een controller in mijn PC zitten.

Ik had gisteren namelijk een paar schoten waarvan ik dacht dat ze mis waren, maar wel een hit kreeg. Kan vanavond wel eens kijken wat er gebeurt wanneer ik mijn controller uit mijn pc haal.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Madstorm schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:10:
[...]

Gebeurt dit toevallig wanneer je een controller in je PC (ingeplugd) hebt zitten? Ik heb standaard altijd een controller in mijn PC zitten.

Ik had gisteren namelijk een paar schoten waarvan ik dacht dat ze mis waren, maar wel een hit kreeg. Kan vanavond wel eens kijken wat er gebeurt wanneer ik mijn controller uit mijn pc haal.
Dacht ik eerst ook maar het schijnt niet zó simpel te zijn. Maar als je toevallig zo'n kb+m set voor je console hebt liggen en die sluit je aan op je pc, dan sowieso.

Dat ie een beetje 'off' was qua schieten zou ook nog wat lag achtige praktijken kunnen zijn, die je wel vaker ziet bij betas. Al heb ik daar zelf niet echt last van gehad voor zover ik weet.

[ Voor 13% gewijzigd door Cloud op 30-08-2017 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
Theniers schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:08:
Heb gister 2 uurtjes kunnen spelen. Ben nieuw in dit spel. Ik vond de PvE zeer leuk, maar de PvP viel wat tegen (werd telkens ge-oneshot door iemand onzichtbaar).

Ik had het idee dat het meer een MMO zou zijn, met een open wereld... in de beta selecteer je gewoon een missie en ben je vrij gelimiteerd in je vrijheid. Ik ben geen idee hoe PvE in de echte versie werkt, moet je dan telkens dezelfde missie runnen (zoals in Borderlands waar je telkens dezelfde baas farmed)? Dat lijkt me vrij snel saai worden.

Er zijn materials die je moet verzamelen, er is een open world modus ( patrol mode) en er zijn vendors etc. Dit is de beta, er zit maar een paar procent van de content in. Verder zal je uiteindelijk wel strikes (missies) meerdere malen moeten doen ja, er is geen oneindige content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Cloud schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:14:
[...]
Dat ie een beetje 'off' was qua schieten zou ook nog wat lag achtige praktijken kunnen zijn, die je wel vaker ziet bij betas. Al heb ik daar zelf niet echt last van gehad voor zover ik weet.
Ja, zou kunnen. Ik heb Destiny 1 niet gespeeld, dus misschien is het ook wel normaal.
Of ik ben gewoon een natuur talentje ;)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Theniers schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:08:

In deel 1 is het zo dat je verschillende zones hebt, Aarde/Maan/Mars/Venus en dat je daar naartoe kunt gaan en in een vrij groot gebied rond kunt rennen, vijanden killen en loot verzamelen (ook materials verzamelen die nodig zijn voor upgrades van gear en wapens). In die gebieden zitten de storyline missies die je de eerste keer solo of co-op doet en erna vanaf het menu ook weer kunt starten (dan kom je in dezelfde afgebakende map uit alleen heb je nu objectives). In die gebieden zitten ook de strikes zoals die in deze beta, zodra je dat Strike gebied in gaat krijg je de ''respawning restricted'' melding (die ook in deze beta zit) en kun je spelers die niet in jouw party/fireteam zitten ook niet meer tegenkomen.

Ik verwacht een vergelijkbare structuur in deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik twijfel nog veel over me class. Heb alle 3 de classes nu door die missie gedaan en een PVP match gedaan maar twijfel wat ik het tofst vind. Was eerst overtuigd hunter te willen spelen (was ik ook in deel1) maar de huidige warlock vind ik qua Super abilities echt geweldig. Van beide specs zijn ze tof om te doen en kan je veel schade mee aan richten.

Probleem van de warlock vind ik dan weer de mobility. daar werkt de Tripple jump van die hunter weer een heel stuk fijner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Ricmaniac schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:20:
Ik twijfel nog veel over me class. Heb alle 3 de classes nu door die missie gedaan en een PVP match gedaan maar twijfel wat ik het tofst vind. Was eerst overtuigd hunter te willen spelen (was ik ook in deel1) maar de huidige warlock vind ik qua Super abilities echt geweldig. Van beide specs zijn ze tof om te doen en kan je veel schade mee aan richten.

Probleem van de warlock vind ik dan weer de mobility. daar werkt de Tripple jump van die hunter weer een heel stuk fijner
De Dawnblade is voor PvP wel lekker ja. Maar ik denk dat ik toch voor de Voidwalker ga als Warlock. Het opladen van je grenades is een mooie skill. En als je je gear spect op mobility dan kom je hier en daar echt nog wel vooruit. Zeker als de andere spectree in Voidwalker beschikbaar komt. Daar zit namelijk Blink in.

Verder was ik onder de indruk van de Striker Titan. Ook lekker mobiel en zijn super is naja....super :+

Het wachten is natuurlijk op de laatste drie subclasses.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Ricmaniac schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:20:

Gewoon alle 3 classes aanmaken.
Ik verwacht dat de raids qua mechanics zo gaan zijn dat er een balans moet zijn tussen de verschillende classes. Als je met verschillende samenstellingen gaat spelen is het wel handig dat je keus hebt in classes.

Daar komt bij dat je maar 1 keer per week de raid kan doen per character voor de loot. Natuurlijk kun je ook 3x dezelfde class gaan gebruiken...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Gewoon weer 2 accounts maken :) man er waren destijds bij D1 bekenden van me die echt 9 char's levelden..
Wel handig om snel je light te boosten, maar kost je belachelijk veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerreh
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-11-2024

gerreh

shit happens

Gisterenavond eventjes met vrienden de Beta gespeeld (PC uiteraard), 1080p en alle settings op max, draait als een zonnetje. Wat een heerlijk spel, speelt goed weg met m&k, en het klopt gewoon allemaal. 'Headshots' werken ook goed en daar ga je merkbaar op sturen.

Ik ben zeer benieuwd naar het volledige spel, dat wordt flink genieten. Vanavond nog even checken hoe de warlock speelt, maar ik denk dat de hunter vanwege de geweldige mobiliteit mijn class wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

gerreh schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:24:
'Headshots' werken ook goed en daar ga je merkbaar op sturen.
Precies dit ja. Toen ik eenmaal de mechanics van de gungame een beetje doorhad (en de rest nog niet) dan kun je veel 1v1 winnen met headshots. Zoals het hoort eigenlijk :)

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Wat me beetje stoorde was dat je als warlock dubble jumped, dan blijf je even zweven.. maar soms wil ik dit niet en wil ik direct terug op de grond. Is dit mogelijk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kneusteun
Valdourian schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:30:
Wat me beetje stoorde was dat je als warlock dubble jumped, dan blijf je even zweven.. maar soms wil ik dit niet en wil ik direct terug op de grond. Is dit mogelijk?
Nog een keer springen dacht ik, dan cancel je hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Jackal131 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:37:
[...]

Gewoon alle 3 classes aanmaken.
Ik verwacht dat de raids qua mechanics zo gaan zijn dat er een balans moet zijn tussen de verschillende classes. Als je met verschillende samenstellingen gaat spelen is het wel handig dat je keus hebt in classes.

Daar komt bij dat je maar 1 keer per week de raid kan doen per character voor de loot. Natuurlijk kun je ook 3x dezelfde class gaan gebruiken...
Oh ja dat ga ik ook zeker doen ja :P maar er is toch natuurlijk maar 1 character waar je het meeste tijd in steekt. althans bij deel 1 had ik echt niet zo veel tijd voor me andere 2 characters.
8GUS schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:33:
[...]

Verder was ik onder de indruk van de Striker Titan. Ook lekker mobiel en zijn super is naja....super :+

Het wachten is natuurlijk op de laatste drie subclasses.
Ik vond striker dus echt kut :P het ziet er wel tof uit enzo maar het is best snel voorbij. En als je dan de Captain America spec bekijkt <3 die duurt best lang en je rusht gewoon ala Reinheart met je shield omhoog om dichtbij te komen en mept ze dan kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cens
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-08 10:25
Ik heb me er gisteren prima mee vermaakt op de pc. Draaide als een zonnetje op 1080 met alles op max (behalve HBAO). De story missie was te gek en ik vond van mezelf dat ik heel lekker bezig was...totdat ik PVP opstartte. Geen. Schijn. Van. Kans. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Drivers nog een keer geupdate, wat instellingen veranderd, blijft spelen als een dronkaard. Duurt gewoon ~1 sec voor de char naar links/recht gaat als ik me muis 'sweep'.
En ook twee keer de game moeten afsluiten met alt+F4 omdat ik de muis niet meer naar exit krijg door alle rare/vertraagde bewegingen.

Naja... moet eigenlijk niet aan de 780TI liggen of me pc. Vreemd alleen dat ik de enige ben die er last van heeft. Vanavond nog eens checken als me 1080TI hopelijk binnen is gekomen(van 2 tot 10 werken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Ricmaniac schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:44:
[...]

Sorry, maar ik ben wel degelijk van plan om Destiny 2 op pc met een controller te gaan spelen. Doe ik nu ook al in de beta. Dit zodat ik lekker languit voor mn oledje kan liggen. Media keyboard erbij voor tekst chat. Ik kan die aim assist (net zoals op de consoles) dus zeker waarderen. Aim assist als optie op pc zou ik geen probleem mee hebben.

Wat ik me afvraag is hoeveel mensen de pc laten denken dat ze een controller gebruiken, terwijl ze in werkelijkheid m+k of een xim etc gebruiken. Vervolgens is het de vraag hoeveel effect dit heeft op hun performance in pve en pvp.
Mijn aanname is dat mensen die gewend zijn aan hun m+k zonder aim assist het meest accuraat kunnen richten. Accurater dan mensen die aim assist erbij willen gebruiken. Waarom zou je willen dat de game af en toe voor jou gaat bewegen wanneer je in principe per pixel je aim kunt aanpassen. Aim assist zou mij juist minder accuraat maken. Thumb sticks zijn zoveel logger om mee te richten.

Bovendien is het niet alsof de game automatisch op hoofden inzoomt als je je wapen aanlegt in Destiny 2. Het is meer dat de reticule enigszins meebeweegt met vijanden die weg springen of sprinten. Maar ook als aim assist aan gaat moet je zelf nog meebewegen. Het is meer ter compensatie voor de logheid van thumb sticks.

[ Voor 19% gewijzigd door Arrahant op 30-08-2017 13:49 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Arrahant schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:43:
[...]

Sorry, maar ik ben wel degelijk van plan om Destiny 2 op pc met een controller te gaan spelen. Doe ik nu ook al in de beta. Dit zodat ik lekker languit voor mn oledje kan liggen. Media keyboard erbij voor tekst chat. Ik kan die aim assist (net zoals op de consoles) dus zeker waarderen. Aim assist als optie op pc zou ik geen probleem mee hebben.
Ik denk dat je één van de weinige bent maar ze zullen zeker bestaan. De vraag is of het verstandig is die aim assist in PvP ook toe te staan of alleen bij PvE te houden. Dat laatste is wel te verdedigen.
Wat ik me afvraag is hoeveel mensen de pc laten denken dat ze een controller gebruiken, terwijl ze in werkelijkheid m+k of een xim etc gebruiken. Vervolgens is het de vraag hoeveel effect dit heeft op hun performance in pve en pvp.
Cheaters. Mensen die koste wat het kost willen winnen gaan dat absoluut doen, ze zijn er altijd. En dit maakt het ze wel heel makkelijk want ze hoeven voor een lichte aimbot niet eens meer een aimbot te hebben. Alleen maar D2 overtuigen dat ze spelen met een controller en dat is vast niet zo moeilijk. Voor een game die pretendeert een competitive multiplayer op te willen bouwen, kun je in mijn ogen gewoon niet aankomen met aim assist :)
Mijn aanname is dat mensen die gewend zijn aan hun m+k zonder aim assist het meest accuraat kunnen richten. Accurater dan mensen die aim assist erbij willen gebruiken.
Zodra je gewend bent aan het 'clipping' gedrag van die aim assist wordt het gewoon makkelijker. Uiteraard kun je hetzelfde niveau ook gewoon zonder aim assist behalen. Maar je verlaagt gewoon het 'skill ceiling'. Er is een reden dat geen enkele competitieve pc shooter aim assist heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Cloud schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:12:

Ik denk dat je één van de weinige bent maar ze zullen zeker bestaan. De vraag is of het verstandig is die aim assist in PvP ook toe te staan of alleen bij PvE te houden. Dat laatste is wel te verdedigen.

[...]

Cheaters. Mensen die koste wat het kost willen winnen gaan dat absoluut doen, ze zijn er altijd. En dit maakt het ze wel heel makkelijk want ze hoeven voor een lichte aimbot niet eens meer een aimbot te hebben. Alleen maar D2 overtuigen dat ze spelen met een controller en dat is vast niet zo moeilijk. Voor een game die pretendeert een competitive multiplayer op te willen bouwen, kun je in mijn ogen gewoon niet aankomen met aim assist :)

[...]

Zodra je gewend bent aan het 'clipping' gedrag van die aim assist wordt het gewoon makkelijker. Uiteraard kun je hetzelfde niveau ook gewoon zonder aim assist behalen. Maar je verlaagt gewoon het 'skill ceiling'. Er is een reden dat geen enkele competitieve pc shooter aim assist heeft.
Daarom zeg ik: zorg ervoor dat aim assist een optie is die aan- of uitgezet kan worden. Getrainde spelers zullen altijd het meest accuraat kunnen aimen en het snelst kunnen reageren zonder aim assist en met m+k.

Mensen zoals ik die af en toe een potje pvp doen en een controller gebruiken worden ietwat geholpen met aim assist. Iemand met m+k zal denk ik altijd accurater zijn dan ik, vooral op medium tot long range.
Ik ben benieuwd hoeveel minder accuraat ik zal worden zonder aim assist en met een controller in vergelijking met teammates.

Een andere optie is een competitve pvp mode waarin aim assist off permanent geforceerd wordt. Ongeacht de vraag of iemand met een controller of m+k speelt. Op die manier bedien je alle doelgroepen.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Arrahant schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:20:
[...]

Daarom zeg ik: zorg ervoor dat aim assist een optie is die aan- of uitgezet kan worden. Getrainde spelers zullen altijd het meest accuraat kunnen aimen en het snelst kunnen reageren zonder aim assist en met m+k.

Mensen zoals ik die af en toe een potje pvp doen en een controller gebruiken worden ietwat geholpen met aim assist. Iemand met m+k zal denk ik altijd accurater zijn dan ik, vooral op medium tot long range.
Ik ben benieuwd hoeveel minder accuraat ik zal worden zonder aim assist en met een controller in vergelijking met teammates.

Een andere optie is een competitve pvp mode waarin aim assist off permanent geforceerd wordt. Ongeacht de vraag of iemand met een controller of m+k speelt. Op die manier bedien je alle doelgroepen.
Daarom ben je altijd in het nadeel als je echt met controller speelt. Als jij het prima vind om gerekt te worden door mouse en keyboard players met aim assist helemaal goed. Maar ik persoonlijk niet als ik ook met mouse en keyboard speel.

En het is dus ook gebleken dat het veeeel meer misbruikt werd dan je misschien denkt als je kijkt naar games die het hadden en het gelijk binnen no time er uit hadden gehaald. (overwatch is daar 1 van)

Het is gewoon niks anders dan cheaten en undetectable voor hun als hun die mogelijkheid gewoon in de game hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Werd er veel geklaagd omdat spelers bang waren dat het systeem misbruikt kon worden, of is ook daadwerkelijk aangetoond hoeveel mensen misbruik van het systeem maakten in Overwatch?

Als het aanzetten van een cheat spelers minder accuraat maakt dan mensen die gewoon rauw m+k gebruiken, is de mogelijkheid niet problematisch me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Arrahant schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:44:
Werd er veel geklaagd omdat spelers bang waren dat het systeem misbruikt kon worden, of is ook daadwerkelijk aangetoond hoeveel mensen misbruik van het systeem maakten in Overwatch?

Als het aanzetten van een cheat spelers minder accuraat maakt dan mensen die gewoon rauw m+k gebruiken, is de mogelijkheid niet problematisch me dunkt.
Ja mensen maakte in quickplay al de misbruik en op reddit stond het vol met aantoonbare filmpjes. (die zijn er nu ook al van destiny 2 btw, Zal zo ff zoeken) dus ik zou niet verbaasd zijn als ik jou was dat ze het er uit halen straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Ricmaniac schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:24:
[...]

Daarom ben je altijd in het nadeel als je echt met controller speelt. Als jij het prima vind om gerekt te worden door mouse en keyboard players met aim assist helemaal goed. Maar ik persoonlijk niet als ik ook met mouse en keyboard speel.

En het is dus ook gebleken dat het veeeel meer misbruikt werd dan je misschien denkt als je kijkt naar games die het hadden en het gelijk binnen no time er uit hadden gehaald. (overwatch is daar 1 van)

Het is gewoon niks anders dan cheaten en undetectable voor hun als hun die mogelijkheid gewoon in de game hebben.
Ik die minder accuraat is op controller is gelukkig helemaal mijn probleem. En ik ben sowieso behoorlijk casual in pvp, dus ik vind het niet zo erg. Bovendien ging het de afgelopen dagen helemaal niet slecht op een controller in de pc beta! Af en toe zelfs de hoogste score.

Mijn keuze is spelen op een verse 55 inch oled tv op 4K met hdr, of een 21 inch 1080p paneel. Voorlopig speel ik pc games dus liever met een controller op de tv als dit enigszins kan! :)

De vraag blijft hoeveel mensen de game ten onrechte laten denken dat ze met een controller spelen zodat ze gebruik kunnen maken van assist icm. k+m of een xim. Vervolgens blijft de vraag hoe veel beter zij hierdoor gaan presteren. Kom maar op met empirisch bewijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acatli40
Gisteren 3x de strike eindbaas moeten overdoen. Ik kon nergens in game text chat vinden en men wilde gelijk rushen.

Door op T te klikken zou je in game text moeten tikke, maar ik heb dat maar niet werkend gekregen en gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Ricmaniac schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:50:
[...]
Ja mensen maakte in quickplay al de misbruik en op reddit stond het vol met aantoonbare filmpjes. (die zijn er nu ook al van destiny 2 btw, Zal zo ff zoeken) dus ik zou niet verbaasd zijn als ik jou was dat ze het er uit halen straks.
Maar om welke proportie van de playerbase gaat het? En hoe veel beter gingen zij na ingebruikname van de cheat presteren?

Begrijp me niet verkeerd: cheaten is altijd een slechte zaak. Maar ik cheat niet en ik speel voorlopig liever met een controller!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Arrahant schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:53:
[...]

Maar om welke proportie van de playerbase gaat het? En hoe veel beter gingen zij na ingebruikname van de cheat presteren?

Begrijp me niet verkeerd: cheaten is altijd een slechte zaak. Maar ik cheat niet en ik speel voorlopig liever met een controller!
dat weet ik niet, maar al was het 1 procent. ik vind dat aim assist niet thuis hoort op pc. ook niet als je met controller speelt. dan moet men maar beter leren richten of op console spelen :P Wil niet als een lul overkomen maar zo denk ik er over }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Acatli40 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:52:
Gisteren 3x de strike eindbaas moeten overdoen. Ik kon nergens in game text chat vinden en men wilde gelijk rushen.

Door op T te klikken zou je in game text moeten tikke, maar ik heb dat maar niet werkend gekregen en gezien.
Zover ik weet is het "enter"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Check! Dat is toch met alle moderne games zo? In ieder geval ook met D2

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

Ricmaniac schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:55:
[...]

dat weet ik niet, maar al was het 1 procent. ik vind dat aim assist niet thuis hoort op pc. ook niet als je met controller speelt. dan moet men maar beter leren richten of op console spelen :P Wil niet als een lul overkomen maar zo denk ik er over }:O
Aimassist op een PC is gewoon not done, ook niet voor als je het met een controller speelt.
Het is veels te gevoelig voor misbruik. Gaat er gegarandeerd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Arrahant schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:50:
[...]

Ik die minder accuraat is op controller is gelukkig helemaal mijn probleem. En ik ben sowieso behoorlijk casual in pvp, dus ik vind het niet zo erg. Bovendien ging het de afgelopen dagen helemaal niet slecht op een controller in de pc beta! Af en toe zelfs de hoogste score.

Mijn keuze is spelen op een verse 55 inch oled tv op 4K met hdr, of een 21 inch 1080p paneel. Voorlopig speel ik pc games dus liever met een controller op de tv als dit enigszins kan! :)

De vraag blijft hoeveel mensen de game ten onrechte laten denken dat ze met een controller spelen zodat ze gebruik kunnen maken van assist icm. k+m of een xim. Vervolgens blijft de vraag hoe veel beter zij hierdoor gaan presteren. Kom maar op met empirisch bewijs!
PvE is toch grootste gedeelte van destiny mijn inziens.
Bij deeltje 1 speelde ik alleen nog PvP voor iron banner etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acatli40
Ik zal dit even vanavond proberen. Zat al te zoeken in de settings menu :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Arrahant schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:53:
[...]
Ik ben het volledig met je eens dat je niet cheat. Want je maakt gewoon gebruik van de mechanics die ingame aangeboden worden. Exploiten wil ik het ook niet noemen, want dan zou de ontwikkelaar het gewoon niet weten.

Maar in het moderne gamen kan dit gewoon niet meer. Als er dan een vorm van aimassist in een PC game zit dan moet dit voor iedere controller gelden. Dus ook m&k. En dan begint die 1% weer te zeuren dat ze graag op PC met controller spelen en ze helemaal afgemaakt worden. Snap ik ook nog! Het feit dat je dit soort discussies en ongenoegen kunt vermijden door het er gewoon niet in te bouwen lijkt me meer dan de moeite waard.

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Even voor de beeldvorming...4 potjes PVP gedaan net..

2 Potjes met KB en M gemiddelde Kda van 2.3

Controller aangesloten 2 potjes gedaan KDA van 12.0... lijkt mij duidelijk

(Oh en ik kan niet een shooter op mijn ps4 spelen zo`n slechte aim heb ik dan)

[ Voor 18% gewijzigd door Lienuks op 30-08-2017 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Laatst online: 24-07 14:19
Ik heb een pre-order key van de GameMania gekregen maar kon deze eergisteren niet activeren omdat hij blijkbaar al redeemed was :/ Dus heb maar gewacht tot gister de open beta uitkwam.

Is er iets wat ik mis doordat ik zonder pre-order key speel? Of was die ene dag extra het enige wat je met de pre-order key kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Soundless schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:37:
Ik heb een pre-order key van de GameMania gekregen maar kon deze eergisteren niet activeren omdat hij blijkbaar al redeemed was :/ Dus heb maar gewacht tot gister de open beta uitkwam.

Is er iets wat ik mis doordat ik zonder pre-order key speel? Of was die ene dag extra het enige wat je met de pre-order key kreeg?
1 dag extra, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Bedankt, dan hoef ik GameMania niet te bellen om alsnog een pre-order key te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Is er trouwens een manier om betere gear te krijgen in de beta? Ik heb gisteren 2x de PvE mission gedaan maar kreeg 2x evengoede maar anders uitziende gear. Dus niks wat beter is dan wat ik op het begin kreeg.

En is er een reden om te PvP'en als je het niet per se leuk vindt? Ik heb in Destiny 1 bv alleen maar PvE gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Ja pvp gaf in destiny unieke loot, zoals bij iron banner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
Soundless schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:39:
[...]

Bedankt, dan hoef ik GameMania te bellen om alsnog een pre-order key te vragen.
Die extra dag was maandag (eergister), om nu te gaan bellen ben je toch al te laat.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Soundless schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:10:
Is er trouwens een manier om betere gear te krijgen in de beta? Ik heb gisteren 2x de PvE mission gedaan maar kreeg 2x evengoede maar anders uitziende gear. Dus niks wat beter is dan wat ik op het begin kreeg.

En is er een reden om te PvP'en als je het niet per se leuk vindt? Ik heb in Destiny 1 bv alleen maar PvE gespeeld.
Ik geloof dat er in de uiteindelijk game via PvP ook daadwerkelijk PvP loot te verkrijgen is. Maar ook nu zit er wel degelijk verschil in hoor. Niet veel, maar de perks die je kunt aanpassen doen (op papier) wel iets met je Mobility, Resilience en Recovery. Of je er in de beta veel aan hebt vraag ik me af. Ik heb niet het idee dat ik veel mobieler ben als ik alles op max mobility spec.

Maar dat komt wel :)

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Ricmaniac schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:55:
[...]

Ook als je verder geen last hebt van mensen die wel met een controller willen spelen? Dat klinkt behoorlijk dictatoriaal lol. Zo lang ik geen last heb van datgene anderen doen heb ik geen enkel bezwaar tegen andere controlemethoden. En hetzelfde geldt voor aim assist.
Aim assist voor mensen die een controller gebruiken is mi. een ideale compensatie voor de sloomheid en het gebrek aan precisie van een thumbstick tov. een muis.

Zodra een significant gedeelte van de playerbase het systeem gaat misbruiken en er sprake is van ongerechtvaardigd voordeel wordt het een ander verhaal. Maar dan moet de discussie daarover gaan en niet over het platform an sich.
Als het bestaan van het probleem alleen anekdotaal kan worden aangetoond, en er vooral veel klachten binnenkomen van mensen die bang zijn dat een significant gedeelte van de playerbase het systeem misbruikt, zou ik eerder voor een competitive mode gaan waarin aim assist off geforceerd is om die zorgen bij die mensen weg te nemen. Maar goed, tis ook logisch dat ik dat vind omdat ik momenteel liever met een controller speel.

Mijn persoonlijke aanname is en blijft dat iemand die z'n keyboard en mouse goed aanvoelt altijd accurater en sneller is dan iemand die aim assist aan zet.

Bovendien ben ik juist van mening dat een pc een open platform is dat openstaat voor alle hardware en software. Andersom vind ik die gedachte net zo kwalijk; niet pc-gamers die de pc alleen maar associeren met een bureau en m+k. Terwijl je tegenwoordig met al die mooie mini-itx cases, steam big picture mode, dpi scaling, lapdogs, et cetera. een pc steeds makkelijker vanaf de bank kunt bedienen.
Maar goed, het platform zelf is sowieso offtopic in deze discussie. Het gaat erom of er sprake is van een probleem omtrent aim assist in de pc versie van Destiny 2 voor controller spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
  • Laatst online: 17-05 16:08
8GUS schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:28:
[...]

Ik geloof dat er in de uiteindelijk game via PvP ook daadwerkelijk PvP loot te verkrijgen is. Maar ook nu zit er wel degelijk verschil in hoor. Niet veel, maar de perks die je kunt aanpassen doen (op papier) wel iets met je Mobility, Resilience en Recovery. Of je er in de beta veel aan hebt vraag ik me af. Ik heb niet het idee dat ik veel mobieler ben als ik alles op max mobility spec.

Maar dat komt wel :)
Hoewel het verschil in D1 niet supergroot was met max armor/recovery/agility, was het wel degelijk merkbaar. Max armor kon het verschil tussen 1 extra schot/burst van een tegenstander betekenen in PVP, en max agility was het verschil tussen een jump wel of niet halen in PvE. (vooral om cheesespots te bereiken) :X

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Kadardar schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:18:
[...]

Die extra dag was maandag (eergister), om nu te gaan bellen ben je toch al te laat.
Typo, bedoelde 'NIET bellen'. Heb het gefixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noaq
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-11-2020
Voor diegenen die niet volledig mee zijn met de lore zie zeker onderstaande video:

The Complete Story of Destiny - [Timeline & Lore Explained]
https://www.youtube.com/watch?v=_2avSq-82oI

Zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
Iemand een idee waarom de game updates blijft vragen?
Telkens als ik de update uitvoer geeft hij op het einde van de update een foutmelding en moet ik de update opnieuw uitvoeren.
Pc versie trouwens

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bungie heeft gewoon hele gekke beslissingen gemaakt naar mijn mening. Ik speel deze game al vanaf het begin 3 jaar geleden op de PS4 en nog steeds met veel plezier. Kan niet wachten tot de full release. Maar nu breekt toch wel mijn klomp. Ik blijf ook lekker op de PS4. Je ziet nu al mensen aim assist abusen. Ben bang dat de cheaters de game gaan verzieken.

1. Aim assist op de PC. Ok, voor mensen met een controller handig. Maar laat mij met meer dan 15 jaar ervaring in CSGO de PC community eens kennen; hier gaan mensen misbruik van maken. En ja hoor. Ze zijn er alweer volop mee bezig. XIM4 aansluiten zodat je met muis en toetsenbord kunt spelen terwijl de PC het als controller herkent om zo én met muis en toetsenbord te kunnen spelen én aim-assist te hebben. Heb je geen XIM4? Géén probleem! Er zijn zat programma's om een controller te emuleren op de PC. Je kunt dan muis en toetsenbord gebruiken, het programmatje zet hem om naar controller movement en bingo. Aim assist én muis en toetsenbord.

2. Ze hebben de recoil op de wapens afhankelijk gemaakt van hoe je de game speelt. Speel je met muis en toetsenbord? Dan heb je laserbeam wapens. Alles schiet recht door. Er is NIKS moeilijks aan om te mikken als je goeie aim hebt. Speel je met controller? Oke, dan krijg je extra gratis veel recoil. WAAROM? Het is niet dat die recoil makkelijker te beheersen is met een controller. Sterker nog; die recoil die je op de controller erbij krijgt zou je met muis en toetsenbord veel beter kunnen controleren dan met een controller. Dus waarom iemand die met een controller speelt straffen?

Daarnaast slaat het nergens op dat de recoil van een wapen afhankelijk is van welke controls je in de game gebruikt. Dat zou ten alle tijden gelijk moeten zijn. En ja dan zijn er mensen die roepen dat die recoil er is omdat mensen met een controller aim assist hebben. Maar dat slaat toch nergens op? Die twee dingen staan totaal los van elkaar en zouden ook als zo doende moeten worden beoordeeld. Recoil wordt niet gecompenseerd met aim assist. En daarnaast, die zelfde recoil zorgt er voor op de consoles dat handcanons gewoon af en toe niet fijn raken, terwijl je wel degelijks raak mikt. Op de PC zonder die 'recoil' vond ik de handcanons behoorlijk lekker knallen. Zoals ze zouden moeten knallen.

[ Voor 6% gewijzigd door DAMAGE op 30-08-2017 18:12 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

DAMAGE schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:11:
Bungie heeft gewoon hele gekke beslissingen gemaakt naar mijn mening. Ik speel deze game al vanaf het begin 3 jaar geleden op de PS4 en nog steeds met veel plezier. Kan niet wachten tot de full release. Maar nu breekt toch wel mijn klomp. Ik blijf ook lekker op de PS4. Je ziet nu al mensen aim assist abusen. Ben bang dat de cheaters de game gaan verzieken.

1. Aim assist op de PC. Ok, voor mensen met een controller handig. Maar laat mij met meer dan 15 jaar ervaring in CSGO de PC community eens kennen; hier gaan mensen misbruik van maken. En ja hoor. Ze zijn er alweer volop mee bezig. XIM4 aansluiten zodat je met muis en toetsenbord kunt spelen terwijl de PC het als controller herkent om zo én met muis en toetsenbord te kunnen spelen én aim-assist te hebben. Heb je geen XIM4? Géén probleem! Er zijn zat programma's om een controller te emuleren op de PC. Je kunt dan muis en toetsenbord gebruiken, het programmatje zet hem om naar controller movement en bingo. Aim assist én muis en toetsenbord.

2. Ze hebben de recoil op de wapens afhankelijk gemaakt van hoe je de game speelt. Speel je met muis en toetsenbord? Dan heb je laserbeam wapens. Alles schiet recht door. Er is NIKS moeilijks aan om te mikken als je goeie aim hebt. Speel je met controller? Oke, dan krijg je extra gratis veel recoil. WAAROM? Het is niet dat die recoil makkelijker te beheersen is met een controller. Sterker nog; die recoil die je op de controller erbij krijgt zou je met muis en toetsenbord veel beter kunnen controleren dan met een controller. Dus waarom iemand die met een controller speelt straffen?

Daarnaast slaat het nergens op dat de recoil van een wapen afhankelijk is van welke controls je in de game gebruikt. Dat zou ten alle tijden gelijk moeten zijn. En ja dan zijn er mensen die roepen dat die recoil er is omdat mensen met een controller aim assist hebben. Maar dat slaat toch nergens op? Die twee dingen staan totaal los van elkaar en zouden ook als zo doende moeten worden beoordeeld. Recoil wordt niet gecompenseerd met aim assist. En daarnaast, die zelfde recoil zorgt er voor op de consoles dat handcanons gewoon af en toe niet fijn raken, terwijl je wel degelijks raak mikt. Op de PC zonder die 'recoil' vond ik de handcanons behoorlijk lekker knallen. Zoals ze zouden moeten knallen.
Puntje 1 moeten we maar zien. Hebben we het iig hier over gehad. Ik ga ervan uit dat ze dit (net als andere games) eruit halen.

Puntje 2 klopt niet. Weet niet hoe je daar aan komt, maar het is niet waar. Heb voldoende materiaal van mezelf en zelfs van anderen gezien die dit ontkrachten.

Zie 4.20

Er was blijkbaar een artikel dat dat beweerde. Niets van waar dus.

Denk eraan. Beta.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 23:58

Zorian

What the fox?

Zojuist ook begonnen aan de Destiny 2 beta en vind het nu al gruwelijk vet. :9~
Alleen jammer dat ik (nog) niemand heb om mee te spelen. :+ Iedereen op mijn lijst haat het of wil het niet halen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

8GUS schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:34:
[...]

Puntje 1 moeten we maar zien. Hebben we het iig hier over gehad. Ik ga ervan uit dat ze dit (net als andere games) eruit halen.

Puntje 2 klopt niet. Weet niet hoe je daar aan komt, maar het is niet waar. Heb voldoende materiaal van mezelf en zelfs van anderen gezien die dit ontkrachten.

Zie 4.20
[video]

Er was blijkbaar een artikel dat dat beweerde. Niets van waar dus.

Denk eraan. Beta.
Er is niet alleen een artikel die dat beweerde er staan videos van op youtube, reddit met het bewijs dat het dus wél waar is.

YouTube: Recoil

Oh en jackfrogs niet te serieus nemen. Die roept dat ie veel Destiny speelt maar daar geloof ik niets van. Net als levelcap en zo. Hebben de game ooit gespeeld op de console (met een XIM4 kastje want met controller konden ze niets LOL!) maar zijn toen afgehaakt. Zijn imo allemaal een beetje afgegleden naar marketing machines.

Oh ja en beta. Dat is het perfecte moment om dit soort stommiteiten aan de kaak te stellen hè? Vandaar. Beta!

[ Voor 30% gewijzigd door DAMAGE op 30-08-2017 19:44 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

DAMAGE schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:11:
[...]

[...]
Onder het motto van: "Bungie gaat het niet oplossen als het geen groot probleem is, dus laten we er een groot probleem van maken", staat er op de Destiny 2 reddit nu reeds een how-to om bovenstaande te doen.

Hopelijk volgen ze nog vóór de release gewoon zusterbedrijf Blizzard en halen ze het er compleet uit, zoals dat gedaan is voor Overwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

DAMAGE schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 19:04:
[...]

Er is niet alleen een artikel die dat beweerde er staan videos van op youtube, reddit met het bewijs dat het dus wél waar is.

YouTube: Recoil

[video]

Oh en jackfrogs niet te serieus nemen. Die roept dat ie veel Destiny speelt maar daar geloof ik niets van. Net als levelcap en zo. Hebben de game ooit gespeeld op de console (met een XIM4 kastje want met controller konden ze niets LOL!) maar zijn toen afgehaakt. Zijn imo allemaal een beetje afgegleden naar marketing machines.

Oh ja en beta. Dat is het perfecte moment om dit soort stommiteiten aan de kaak te stellen hè? Vandaar. Beta!
Ik zie toch gewoon recoil bij de muis en keyboard hoor. Jij beweert hier glashard dat er geen is. Waarom dat er minder is weet ik dan weer niet. Wellicht dat dit een hardware dingetje is. Geen idee.

En het maakt niets uit wie dit op YT heeft gezet. Gaat om het voorbeeld. Feit blijft dat praktisch niemand shooters op een PC met een controller speelt.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

8GUS schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:20:
[...]

Ik zie toch gewoon recoil bij de muis en keyboard hoor. Jij beweert hier glashard dat er geen is. Waarom dat er minder is weet ik dan weer niet. Wellicht dat dit een hardware dingetje is. Geen idee.

En het maakt niets uit wie dit op YT heeft gezet. Gaat om het voorbeeld. Feit blijft dat praktisch niemand shooters op een PC met een controller speelt.
Jouw twee posts bestaan louter uit aannames valt mij op.

Nergens beweer ik dat er GEEN recoil is. Ik erger mij aan het feit dat er nagenoeg géén recoil is met muis en toetsenbord, en dat als je een controller aansluit, de recoil in eens significant groter is. Daar erger ik mij aan. En dat heeft NIETS met hardware te maken, dat is gewoon een game-design dingetje. Hardware heeft daar namelijk geen invloed op. En ja; met dat kleine beetje recoil dat er is wat vervolgens makkelijk te counteren is met muis en toetsenbord, dan krijg je laserbeam wapens. Erg leuk voor funs en giggles maar heel erg veel skill komt er niet bij kijken. Ik kan makkelijk elke pot bovenaan staan met minimaal 25 kills. En dan moet je na gaan dat er ook nog van die pipo's zijn zoals in punt 1 wat ik aan gaf, die dan ook nog aim assist gaan abusen. koekoek!

Ik heb het gister zelf mogen ervaren. Als je een beetje PC speler bent is er geen kunst aan. Maar het feit dat er verschil in recoil zit of je met muis en toetsenbord speelt of met een controller, dat is al van de gekke. Dat soort gekke dingen horen niet in een shooter thuis. Beide campen zouden het er over eens moeten zijn dat de game gelijk zou moeten zijn. En dan geven ze uitgerekend het kamp dat het al het makkelijkste heeft met aimen (muis en toetsenbord) de perks van weinig recoil, terwijl als Bungie er al onderscheid in zou willen maken, het kamp van de controller de minder recoil zou moeten hebben. Simpel vanwege het feit dat recoil control veel moeilijker is met een controller dan met muis en toetsenbord.

Bungie, gewoon even gelijk trekken die handel. Gooi dan de recoil die op de controller zit óók op muis en toetsenbord. Zijn we klaar.

Oh en niemand speelt shooters met een controller op de PC? Zijn zat die van console naar PC overstappen en dit wel willen doen anders. Maar dat was niet mijn punt. Mijn punt is dat die recoil gewoon gelijk moet zijn ongeacht wat voor controller je gebruikt. En aangezien PS4 of Xbox spelers geen muis en toetsenbord kunnen gebruiken, zouden die opgescheept zitten met recoil, terwijl je dat op de PC (nagenoeg) niet hebt. Klopt dus gewoon niet.

[ Voor 18% gewijzigd door DAMAGE op 30-08-2017 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 09:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu heb ik al jaren geen Battle.net meer gebruikt, maar sinds wanneer wordt je echte naam ingame gebruikt? :/ Kan in Destiny zelf geen optie vinden, zal wel via battle.net moeten worden uitgezet?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 17:51
SinergyX schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:51:
Nu heb ik al jaren geen Battle.net meer gebruikt, maar sinds wanneer wordt je echte naam ingame gebruikt? :/ Kan in Destiny zelf geen optie vinden, zal wel via battle.net moeten worden uitgezet?
Volgens mij zien random mensen jouw naam niet, je ziet je eigen naam + je vrienden wel in de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
SinergyX schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:51:
alleen jij ziet je volledige naam en de mensen waarmee je je "Real ID" gedeeld hebt. in game zien ze gewoon: Ricmaniac in mijn geval. Ook me vrienden die me real id toegevoegd hebben.

Pagina: 1 ... 6 ... 43 Laatste

Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2

TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX