Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
DAMAGE schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:41:
[...]
Jouw twee posts bestaan louter uit aannames valt mij op.
Nergens beweer ik dat er GEEN recoil is. Ik erger mij aan het feit dat er nagenoeg géén recoil is met muis en toetsenbord, en dat als je een controller aansluit, de recoil in eens significant groter is. Daar erger ik mij aan. En dat heeft NIETS met hardware te maken, dat is gewoon een game-design dingetje. Hardware heeft daar namelijk geen invloed op. En ja; met dat kleine beetje recoil dat er is wat vervolgens makkelijk te counteren is met muis en toetsenbord, dan krijg je laserbeam wapens.
Je hebt het hier twee keer over laserbeam wapens. Een laser is recht en heeft geen recoil. Je zegt nergens (bijna) geen. Geen aannames mijnerzijds hoor.Speel je met muis en toetsenbord? Dan heb je laserbeam wapens. Alles schiet recht door.
En jij kan me ook niet beargumenteren dat het geen hardware dingetje is. Nogmaals, dat weet ik niet en heb ik geen verstand van.
Hoe dan ook. Speel jij hem lekker op PS4 met controller en je hebt er even veel last van dan de rest. Speel ik hem lekker op PC
Nergens via battle.net kan ik hem activeren ...
dan moet ik eerst de full versie kopen op battle.net. en dan kan ik nu alvast spelen?
Als je battle.net op je computer hebt staan en een account hebt van battle.net kan je gewoon in het linker rijtje destiny selecteren en op install drukken. weet niet wanneer je het geprobeerd hebt maar de open beta is pas sinds gister avond (op pc) voor de mensen die hem niet gekocht hebben.Aggressor schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:23:
ik heb ook geprobeerd om de open beta te spelen ... maar ik kom er niet uit.
Nergens via battle.net kan ik hem activeren ...
dan moet ik eerst de full versie kopen op battle.net. en dan kan ik nu alvast spelen?
Kan je gewoon ingame instellen.SinergyX schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:51:
Nu heb ik al jaren geen Battle.net meer gebruikt, maar sinds wanneer wordt je echte naam ingame gebruikt?Kan in Destiny zelf geen optie vinden, zal wel via battle.net moeten worden uitgezet?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
De Icarus Dash van de Dawnblade is redelijk vergelijkbaar met een dodge toch? Hiermee heb ik me regelmatig uit de nesten kunnen helpen.Ricmaniac schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:23:
Nu alle 3 de classes zo'n 5 PVP matches mee gedaan wisselend van subclass en ik denk toch dat ik warlock het coolste vind qua abilitie en het tofste ook om PvE dan mee te doen. Maar ik erger me zo dood aan zijn movement in vergelijking met de HunterWat een dilemma wat ik als eerst wil spelen hahah
Of speel je liever Voidwalker?
Wel gek dat je geen gameplay kan opnemen met OBS bijvoorbeeld. Streamen is dan ook niet mogelijk.
Heb nu via nvidia gedaan, maar dan is de kwaliteit wat minder in mijn geval.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben ?
Btw morgen ga ik mijn eerste indruk online gooien. Heb gemengde gevoelens als PC gamer.
[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 30-08-2017 22:39 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Opnemen met obs kan wel. Maar ipv. Game capture moet je window capture of display capture gebruiken. Dan kun je windowed borderless gewoon opnemen of streamen.Pykow schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:36:
Ziet er toch nog wel mooi uit op mijn TN scherm met HDR aan.
Wel gek dat je geen gameplay kan opnemen met OBS bijvoorbeeld. Streamen is dan ook niet mogelijk.
[video]
Btw morgen ga ik mijn eerste indruk online gooien. Heb gemengde gevoelens als PC gamer.
Het laatste gedeelte van je post bestaat anders ook uit aannames. En je spreekt jezelf tegen met 'laserbeam' en 'minder recoil', zoals al eerder door iemand aangegeven.
Verder haal jij niet iedere pot 'makkelijk 25 kills'. En heb je ook geen 15 jaar CSGO ervaring, want dat was het jaar dat 1.6 uitkwam. Dus in plaats van te ragen, ga lekker bij bungie een rapport indienen. We zien wel wat er uit de beta komt. En dan ligt het zwaartepunt van Destiny ook nog eens bij PvE...
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
1. Op consoles is het net zo goed mogelijk om AA te misbruiken met een XIM. Ten tweede: de mensen die het systeem misbruiken zijn het probleem, niet het platform an sich. 3. We weten niet hoe groot de proportie spelers is die er misbruik van maakt. 4. Je kunt net zo goed beargumenteren dat iemand die z'n m+k met rauwe input goed aanvoelt altijd accurater en sneller is dan m+k met AA of controller met AA.DAMAGE schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:11:
Bungie heeft gewoon hele gekke beslissingen gemaakt naar mijn mening. Ik speel deze game al vanaf het begin 3 jaar geleden op de PS4 en nog steeds met veel plezier. Kan niet wachten tot de full release. Maar nu breekt toch wel mijn klomp. Ik blijf ook lekker op de PS4. Je ziet nu al mensen aim assist abusen. Ben bang dat de cheaters de game gaan verzieken.
1. Aim assist op de PC. Ok, voor mensen met een controller handig. Maar laat mij met meer dan 15 jaar ervaring in CSGO de PC community eens kennen; hier gaan mensen misbruik van maken. En ja hoor. Ze zijn er alweer volop mee bezig. XIM4 aansluiten zodat je met muis en toetsenbord kunt spelen terwijl de PC het als controller herkent om zo én met muis en toetsenbord te kunnen spelen én aim-assist te hebben. Heb je geen XIM4? Géén probleem! Er zijn zat programma's om een controller te emuleren op de PC. Je kunt dan muis en toetsenbord gebruiken, het programmatje zet hem om naar controller movement en bingo. Aim assist én muis en toetsenbord.
2. Ze hebben de recoil op de wapens afhankelijk gemaakt van hoe je de game speelt. Speel je met muis en toetsenbord? Dan heb je laserbeam wapens. Alles schiet recht door. Er is NIKS moeilijks aan om te mikken als je goeie aim hebt. Speel je met controller? Oke, dan krijg je extra gratis veel recoil. WAAROM? Het is niet dat die recoil makkelijker te beheersen is met een controller. Sterker nog; die recoil die je op de controller erbij krijgt zou je met muis en toetsenbord veel beter kunnen controleren dan met een controller. Dus waarom iemand die met een controller speelt straffen?
Daarnaast slaat het nergens op dat de recoil van een wapen afhankelijk is van welke controls je in de game gebruikt. Dat zou ten alle tijden gelijk moeten zijn. En ja dan zijn er mensen die roepen dat die recoil er is omdat mensen met een controller aim assist hebben. Maar dat slaat toch nergens op? Die twee dingen staan totaal los van elkaar en zouden ook als zo doende moeten worden beoordeeld. Recoil wordt niet gecompenseerd met aim assist. En daarnaast, die zelfde recoil zorgt er voor op de consoles dat handcanons gewoon af en toe niet fijn raken, terwijl je wel degelijks raak mikt. Op de PC zonder die 'recoil' vond ik de handcanons behoorlijk lekker knallen. Zoals ze zouden moeten knallen.
2. Ter compensatie van het feit dat controller spelers AA krijgen. Bungie claimt daarnaast dat dezelfde recoil op m+k niet als Destiny gunplay zal aanvoelen. m+k versus controller worden behandeld als separate meta's.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar Destiny 2 pc gunplay met een controller voelt voor mij exact hetzelfde aan als D1 PS4 met een controller. Dat vind ik een hele goede zaak. De recoil zorgt ervoor dat je na ieder schot of een paar schoten moet bij sturen en de AA alleen niet genoeg is om moving targets te tracken. Op m+k is de recoil teruggebracht om te compenseren voor het gebrek aan AA en volgens Bungie om de gunplay meer als Destiny te laten aanvoelen.
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Ach joh. Beetje discussie op deze manier mag best toch?
Blijkt in ieder geval uit dat mensen betrokken zijn bij de game
Ik hoop het niet. Als controller speler wil ik dat AA erin blijft zodat de gunplay exact hetzelfde aanvoelt als D1 op de console. Iemand die z'n m+k goed aanvoelt en rauwe input gebruikt is mi. sneller en accurater dan m+k met AA of controller spelers met AA. Ik ben dan ook van mening dat dit een storm in een glas water is.Cloud schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:05:
[...]
Onder het motto van: "Bungie gaat het niet oplossen als het geen groot probleem is, dus laten we er een groot probleem van maken", staat er op de Destiny 2 reddit nu reeds een how-to om bovenstaande te doen.
Hopelijk volgen ze nog vóór de release gewoon zusterbedrijf Blizzard en halen ze het er compleet uit, zoals dat gedaan is voor Overwatch.
Controller spelers zijn sowieso het meest in het nadeel. Zie niet in wat er leuk is aan dit nadeel vergroten. Het enige eventuele probleem in deze zaak is een groep mensen waarvan we niet weten hoe groot deze is die controllers gaan spoofen om AA op M+K te krijgen.
Daarnaast vind ik het asociaal om controller spelers te marginaliseren omdat sommige mensen vinden dat een controller niet thuishoort op een pc omdat ze zelf geen controller gebruiken, of omdat er een groep spelers is die controller + AA spoofen met M+K.
[ Voor 10% gewijzigd door Arrahant op 31-08-2017 09:29 ]
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Hoe kan je als ontwikkelaar ervoor kiezen dat er een verschil in recoil zit op basis van een apparaat dat je aansluit ? Recoil zal voor iedereen gelijk moeten zijn.
BTW @DAMAGE dat je aangeeft dat je met gemak 25 kills per rondje maakt, zegt niks over de game.
Tja als je goed bent, dan haal je gewoon veel kills. In Battlefield 1 kan ik soms ook heel veel kills maken en uitgescholden worden als hacker etc. Maar als ik zulke scores haal, ligt het 9 van de 10x aan een te zwakke tegenstander. Destiny 2 is nu in een OPEN BETA. Zelfs console spelers zijn de beta aan het spelen op de PC en die bakken daar gewoon niks van (Net zo goed dat ik geen shooters op een console kan spelen). Dus het niveau kan nu vaak heel erg laag liggen.
Wil je echt een uitdaging, dan ga je voor CSGO, Overwatch of Quake champions.
Dat zijn competive shooters.
Destiny 2 is gewoon een leuke knal shooter, waar je lekker kunt looten etc.
Wat wel slecht is in Destiny 2 is Auto Aim.
Ik voel gewoon dat ik geholpen wordt in de game en daardoor inderdaad ziek goede scores kan halen.
Maar tja daar hebben meer mensen last van en dus zijn mijn scores ook te halen door andere spelers (mits ze goed genoeg zijn)
[ Voor 12% gewijzigd door Pykow op 31-08-2017 09:29 ]
OBS werkte gewoon bij mijPykow schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:36:
Ziet er toch nog wel mooi uit op mijn TN scherm met HDR aan.
[video]
De vertraging die ik heb met de muis heb ik niet met het toetsenbord. Denk dat het dan puur aan de muis ligt.
Ook ff een reddit post gemaakt; https://www.reddit.com/r/...unkdelayed_mousemovement/
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik heb zelf een G502 (eigenlijk dezelfde muis). Ik ervaar geen input lag.The Chosen One schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:30:
Hmm zijn er hier (meer) mensen met een G500?
De vertraging die ik heb met de muis heb ik niet met het toetsenbord. Denk dat het dan puur aan de muis ligt.
Ook ff een reddit post gemaakt; https://www.reddit.com/r/...unkdelayed_mousemovement/
Eerder dat de game helpt wanneer je sprayt (blijft schieten op een target)
Ruige aanname...Pykow schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:27:
Destiny 2 is nu in een OPEN BETA. Zelfs console spelers zijn de beta aan het spelen op de PC en die bakken daar gewoon niks van (Net zo goed dat ik geen shooters op een console kan spelen). Dus het niveau kan nu vaak heel erg laag liggen.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Want op dit moment, en ik heb het getest.. is het zo als iemand om de hoek komt mijn controller op de tegenstander locked zodra ik die kant op stuur met mijn "pook".. dat is "not done"
Gaat die tegenstander dan in een reactie de lucht in, dan volgt hij mijn target... het is echt een verkapte aimbot en geen aim assist...
nogal @Pykow rare aanname. Ik denk eerder dat het een kwestie is van MMR inregelen voor het meer balanced word dan deze rare aanname
Jep, ik heb een G500 maar niet hetzelfde probleem. Kan overigens nog steeds wel iets met de G500 zijn maar dan speelt er misschien nog een andere factor bij mee.The Chosen One schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:30:
Hmm zijn er hier (meer) mensen met een G500?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Het is toch een open beta. Iedereen kan de game starten.
Zelfs mn schoonmoeder kan de game nog starten
Dus je krijgt nu ook spelers die gewoon nooit een shooter hebben gespeeld op de PC en daar is niets verkeerds mee.
Tja misschien een ruige aannamen, maar als je een beta open stelt aan iedereen, weet je niet wie er aan de andere kant zit.
Het is toch ook een BETA en geen "demo". Dus ze willen gamers hun game laten testen
MMR inregelen ? iedereen is nu hetzelfde niveau en er wordt waarschijnlijk geen MMR toegepast in een beta van een paar daagjes.looyenss schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:46:
[...]
nogal @Pykow rare aanname. Ik denk eerder dat het een kwestie is van MMR inregelen voor het meer balanced word dan deze rare aanname
Ik heb het hier wel over de BETA niveau en niet over het niveau wat de game uiteindelijk gaat worden.
Je moet nog steeds zelf meebewegen met je thumbstick om een springende speler te volgen. AA helpt je alleen op weg.Lienuks schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:33:
Ik heb geen probleem met aim assist voor de controller ... maar het moet dan wel aim assist zijn en niet lock on target en fire...
Want op dit moment, en ik heb het getest.. is het zo als iemand om de hoek komt mijn controller op de tegenstander locked zodra ik die kant op stuur met mijn "pook".. dat is "not done"
Gaat die tegenstander dan in een reactie de lucht in, dan volgt hij mijn target... het is echt een verkapte aimbot en geen aim assist...
Persoonlijk krijg ik niet het gevoel dat de AA van Destiny 2 automatisch op hoofden locked zoals in COD en GTA. Wat jij beschrijft met vijanden die de hoek om komen en kansloos zijn is ook niet zoals ik het ervaar. Met springende of snel bewegende tegenstanders mee bewegen is wel wat ik ervaar. Al met al voelt Destiny 2 gunplay met een controller precies hetzelfde als Destiny (2) gunplay op een console. En da's precies wat ik wilde! Dezelfde gunplay, maar dan zonder abonnementskosten, een hogere framerate en cleaner beeld.
Dat is dan inderdaad een mening welke we niet gezamenlijk delenArrahant schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:26:
[...]
Je moet nog steeds zelf meebewegen met je thumbstick om een springende speler te volgen. AA helpt je alleen op weg.
Persoonlijk krijg ik niet het gevoel dat de AA van Destiny 2 automatisch op hoofden locked zoals in COD en GTA. Wat jij beschrijft met vijanden die de hoek om komen en kansloos zijn is ook niet zoals ik het ervaar. Met springende of snel bewegende tegenstanders mee bewegen is wel wat ik ervaar. Al met al voelt Destiny 2 gunplay met een controller precies hetzelfde als Destiny (2) gunplay op een console. En da's precies wat ik wilde! Dezelfde gunplay, maar dan zonder abonnementskosten, een hogere framerate en cleaner beeld.
Ik wilde toen D1 uitkwam heel graag een pc versie, zonder de PS4 controller aim...
Nu heb ik destiny voor de pc maar wel met een PS4 controller aim..
Ik ben mij bewust dat ik de keuze heb tussen welke middelen ik gebruik, ik merk alleen dat je ernstig benadeeld word als je geen aim assist hebt.
In deze situatie ben jij alleen een controller gewend (aanname) en kan je derhalve geen eerlijk oordeel geven denk ik?
Ik denk niet dat M&K spelers ernstig benadeeld worden. Sterker nog ik denk niet dat je met controller en enige vorm van aim assist sneller bent dan de gemiddelde M&K speler.Lienuks schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:39:
[...]
Ik wilde toen D1 uitkwam heel graag een pc versie, zonder de PS4 controller aim...
Ik ben mij bewust dat ik de keuze heb tussen welke middelen ik gebruik, ik merk alleen dat je ernstig benadeeld word als je geen aim assist hebt.
Maar zoals iemand hier boven ergens al liet zien is de recoil die je krijgt met controller blijkbaar stukken groter dan met M&K. Ergens compenseert het zich wel denk ik.
Wil niet zeggen dat Bungie gewoon de controller opties eruit moet slopen. Als je graag met controller speelt dan zou ik gewoon voor een console versie gaan.
Pykow schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:21:
[...]
Ik heb zelf een G502 (eigenlijk dezelfde muis). Ik ervaar geen input lag.
Eerder dat de game helpt wanneer je sprayt (blijft schieten op een target)
Heb ff wat prog's e.d. zitten afsluiten, kon net ff normaal met muis bewegen.Cloud schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:59:
[...]
Jep, ik heb een G500 maar niet hetzelfde probleem. Kan overigens nog steeds wel iets met de G500 zijn maar dan speelt er misschien nog een andere factor bij mee.
Denk dat het aan de virusscanner en/of firewall (Bitdefender) ligt, nog nooit gehad dat het een game op deze manier zo specifiek 'aantastte'.
Ff kijken hoe en wat precies.
edit; Misschien dat het aan het Active Threat Control gedeelte ligt?
[ Voor 4% gewijzigd door The Chosen One op 31-08-2017 12:04 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ik speel online pvp in shooters sinds 1998 met Quake 1; sindsdien OA. UT99 en 2004, CS, CSS, CSGO, , Squad, PUBG, et cetera. dus heb op zich wel ervaring.Lienuks schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:39:
[...]
Dat is dan inderdaad een mening welke we niet gezamenlijk delen
In deze situatie ben jij alleen een controller gewend (aanname) en kan je derhalve geen eerlijk oordeel geven denk ik?
D2 heb ik echter alleen met controller gespeeld; dus wat dat betreft is D1 op PS4 m'n referentiekader. En dat voelt minstens net zo goed als D1.
Als jij goed kunt omgaan met jouw K+M setup win jij als het goed is vaker van mij omdat je meer hits kunt plaatsen. Vooral als je in close range rond gaat springen en vanuit de lucht mij bestookt. Daarnaast ben je op mid-long range accurater.
Ik verwacht om 0.00 uur.Jedi Geub schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:44:
iemand enig idee hoelaat we de game kunnen spelen op 6 september?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
[ Voor 5% gewijzigd door Michaelg op 31-08-2017 12:52 ]
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
We spelen al sinds begin van D1 met elkaar, hebben een groepsapp en zijn door de tijd heen ook echt vrienden geworden. Lol staat voor ons voorop al zijn we ook allemaal best competitief.
Iedere dinsdag, donderdag en zondag avond gamen (vanaf uurtje of half 8 a 8 uur ) we met elkaar. Zoek jij nog een clan/groepje om mee te spelen, en kun jij deze avonden? Let me know! (blind de raid in willen gaan is een must
https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=475799
YouTube: Destiny 2 - Countdown to Launch at PS Store | PS4Jedi Geub schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:58:
Is hier ook een bron van?
[ Voor 17% gewijzigd door Michaelg op 31-08-2017 13:04 ]
Dan doe je al net zolang mee als ik, dat is opzich een feestje waardArrahant schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:40:
[...]
Ik speel online pvp in shooters sinds 1998 met Quake 1; sindsdien OA. UT99 en 2004, CS, CSS, CSGO, , Squad, PUBG, et cetera. dus heb op zich wel ervaring.
D2 heb ik echter alleen met controller gespeeld; dus wat dat betreft is D1 op PS4 m'n referentiekader. En dat voelt minstens net zo goed als D1.
Als jij goed kunt omgaan met jouw K+M setup win jij als het goed is vaker van mij omdat je meer hits kunt plaatsen. Vooral als je in close range rond gaat springen en vanuit de lucht mij bestookt. Daarnaast ben je op mid-long range accurater.
Maar waarom wil je destiny dan niet met KB+M spelen, speelt toch veel lekkerder?
Kalm aan en geniet nog even van de beta.
Tja er zijn PC gamers die graag met een controller spelen. Zelf speel ik alleen race games en Fifa met een controller. De ondersteuning mag er gewoon zijn, maar verwijderd gewoon alle hulpmiddelen en dergelijken.8GUS schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:46:
[...]
Wil niet zeggen dat Bungie gewoon de controller opties eruit moet slopen. Als je graag met controller speelt dan zou ik gewoon voor een console versie gaan.
Je weet dat een PC shooter niet bedoelt is om te spelen met een controller en dat je ingemaakt zal worden door Toetsenbord/muis combinatie.
Wil je met een controller spelen, dan moet je inderdaad gewoon gaan voor de console versie of het maar voor lief nemen dat je ingemaakt kan worden.
Iedereen weet dat je met toetsenbord en muis beter kunt richten en schieten dan met een controller.
Als je van dezelfde skill niveau bent, dan wint toetsenbord en muis het altijd.Als je blind gaat rondlopen dan verlies je natuurlijk gewoon met muis en toetstenbord van een controller speler.
Ze hebben nog een paar maanden om een goede oplossing te verzinnen hiervoor.
Eerst komt de game uit op de PS4 en over 2 maanden pas naar de PC (Helaas)
Er zijn uiteraard games die je prima met controller op PC kan spelen. Zelf doe ik dat ook af en toe.Pykow schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:06:
[...]
Tja er zijn PC gamers die graag met een controller spelen. Zelf speel ik alleen race games en Fifa met een controller. De ondersteuning mag er gewoon zijn, maar verwijderd gewoon alle hulpmiddelen en dergelijken.
Je weet dat een PC shooter niet bedoelt is om te spelen met een controller en dat je ingemaakt zal worden door Toetsenbord/muis combinatie.
Wil je met een controller spelen, dan moet je inderdaad gewoon gaan voor de console versie of het maar voor lief nemen dat je ingemaakt kan worden.
Iedereen weet dat je met toetsenbord en muis beter kunt richten en schieten dan met een controller.
Als je van dezelfde skill niveau bent, dan wint toetsenbord en muis het altijd.Als je blind gaat rondlopen dan verlies je natuurlijk gewoon met muis en toetstenbord van een controller speler.![]()
Verder denk ik wel dat we het eens zijn
Omdat ik sinds kort een oled tv bezit en graag naar dat paneel kijk. M'n monitor is een 1080p 21 inch TN-paneel. Dus tja... En uit ervaring weet ik dat Destiny zich heerlijk laat besturen met een controller, wat nu ook weer zo is met deze beta op pc.Ik heb daarnaast een media keyboardje gehaald voor tekst chat.Lienuks schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:15:
[...]
Dan doe je al net zolang mee als ik, dat is opzich een feestje waard
Maar waarom wil je destiny dan niet met KB+M spelen, speelt toch veel lekkerder?
Ik zou zeggen dat het anders is dan m+k, niet zo zeer lekkerder. Met genoeg oefening speelt alles lekker weg! Wellicht dat het anders wordt als die nieuwe lapdog van Razer goed werkt.
Race games en voetbalgames hebben ook op console geen AA; shooters wel.Pykow schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:06:
[...]
Tja er zijn PC gamers die graag met een controller spelen. Zelf speel ik alleen race games en Fifa met een controller. De ondersteuning mag er gewoon zijn, maar verwijderd gewoon alle hulpmiddelen en dergelijken.
Als je van dezelfde skill niveau bent, dan wint toetsenbord en muis het altijd.Als je blind gaat rondlopen dan verlies je natuurlijk gewoon met muis en toetstenbord van een controller speler.![]()
Een PC shooter op PC is bedoeld voor zowel controllers als m+k. Welke pc shooter ondersteunt geen controllers tegenwoordig?
Je hebt gelijk dat controller gebruikers over het algemeen het onderspit zullen delven wanneer ze in duel gaan met een M+K gebruiker. Thumbsticks zijn langzamer en minder accuraat. En dat is exact waarom controller gebruikers aim assist krijgen.
Zonder aim assist is het volgen van springende tegenstanders, en acrobatiek zoals vanuit de lucht bewegende spelers beschieten, op een controller niet te doen.
Met M+K had ik 2-3 telkens. Twijfel nu dat ik gewoon beter ben geworden ten opzichte van die andere mensen door al aardig wat matches gedaan te hebben of dat het ook vooral aim assist was. Ik ben iig echt overtuigd dat aim assist weg moet van PC. ook voor de mensen met controller want dit is echt easy.
Kan me niet herinneren dat de aim assist op PS4 zo heftig aanvoelde.
dus? dan pak je een muis en kb. jeetje zeg... Stel dat die aim assist misbruikt kan worden, dan heeft 99% van de mensen daar last van, sloop je het er uit heeft 1% daar last van. Wat denk je dan dat het gaat worden?Arrahant schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:14:
[...]
Race games en voetbalgames hebben ook op console geen AA; shooters wel.
Een PC shooter op PC is bedoeld voor zowel controllers als m+k. Welke pc shooter ondersteunt geen controllers tegenwoordig?
Je hebt gelijk dat controller gebruikers over het algemeen het onderspit zullen delven wanneer ze in duel gaan met een M+K gebruiker. Thumbsticks zijn langzamer en minder accuraat. En dat is exact waarom controller gebruikers aim assist krijgen.
Zonder aim assist is het volgen van springende tegenstanders, en acrobatiek zoals vanuit de lucht bewegende spelers beschieten, op een controller niet te doen.
3 potjes is niet echt een benchmark.... slechte tegenstanders kan je altijd treffen. Dan ga je zelf lekkerder spelen en kill je meer ja.Ricmaniac schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:20:
Nu zelf ook 3 potjes PVP gedaan met controller. ben altijd wel een goeie controller speler geweest opzich maar dit is echt apart. Gewoon alle 3 de potjes een K/D van 3.1, 4.3 en 5.0
Met M+K had ik 2-3 telkens. Twijfel nu dat ik gewoon beter ben geworden ten opzichte van die andere mensen door al aardig wat matches gedaan te hebben of dat het ook vooral aim assist was. Ik ben iig echt overtuigd dat aim assist weg moet van PC. ook voor de mensen met controller want dit is echt easy.
Kan me niet herinneren dat de aim assist op PS4 zo heftig aanvoelde.
[ Voor 30% gewijzigd door Madbee op 31-08-2017 15:29 ]
Begrijp dat specs en framerate een dingetje zijn maar dit is wel heel erg luitjes
Is ook inderdaad niet te doen zonder een aim assist. Maar daar is een oplossing voor:Arrahant schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:14:
[...]
Race games en voetbalgames hebben ook op console geen AA; shooters wel.
CONSOLE
Ben ik wel met je eens. PC en Console versie zijn twee andere zaken. Andere controls, andere release datum, andere clan, etc. Van mij mag dit ook gesplitst worden.PepieNL schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:32:
Ik hoop van harte dat de console en PC versie elk hun eigen forum draadje krijgen zeg..
Begrijp dat specs en framerate een dingetje zijn maar dit is wel heel erg luitjes
Het is niet écht auto aim maar in Destiny 1 had je dat ook al en is in al die 3 jaar zo gebleven; Noemen ze bullet magnetism. Je kunt het vergelijken met een hele genereuze hitbox. Shots die je eigenlijk zou moeten missen (op je scherm schiet je ook mis of net er naast) raak je inderdaad. Zal wel onderdeel zijn van het casual aspect van Destiny.Pykow schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:27:
Wat wel slecht is in Destiny 2 is Auto Aim.
Ik voel gewoon dat ik geholpen wordt in de game en daardoor inderdaad ziek goede scores kan halen.
Maar tja daar hebben meer mensen last van en dus zijn mijn scores ook te halen door andere spelers (mits ze goed genoeg zijn)
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Gewoon zelf 1 starten dan?8GUS schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:51:
[...]
Ben ik wel met je eens. PC en Console versie zijn twee andere zaken. Andere controls, andere release datum, andere clan, etc. Van mij mag dit ook gesplitst worden.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Hier ben ik mee eens.8GUS schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:51:
[...]
Ben ik wel met je eens. PC en Console versie zijn twee andere zaken. Andere controls, andere release datum, andere clan, etc. Van mij mag dit ook gesplitst worden.
Console heeft ook een andere releasenotes waar wij als PC gamers niks aan hebben
En wij praten graag over settings en frames en dat is geen taal voor console spelers.
Ook de discussie Aim assist kan volledig genegeerd worden door console spelers, want daar is dit standaard.
Het is ook geen hardcore shooter om het zo maar even te noemen.DAMAGE schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:56:
[...]
Het is niet écht auto aim maar in Destiny 1 had je dat ook al en is in al die 3 jaar zo gebleven; Noemen ze bullet magnetism. Je kunt het vergelijken met een hele genereuze hitbox. Shots die je eigenlijk zou moeten missen (op je scherm schiet je ook mis of net er naast) raak je inderdaad. Zal wel onderdeel zijn van het casual aspect van Destiny.
1. Klopt, dat weet ik. Slechte zaak. Maar op de PC hoeft het geen issue te zijn als die optie er net zoals bij alle andere shooters op de PC uitgesloopt wordt. Bij Battlefield 4 bijvoorbeeld had je aim assist in single player. In multiplayer niet.Arrahant schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:11:
[...]
1. Op consoles is het net zo goed mogelijk om AA te misbruiken met een XIM. Ten tweede: de mensen die het systeem misbruiken zijn het probleem, niet het platform an sich. 3. We weten niet hoe groot de proportie spelers is die er misbruik van maakt. 4. Je kunt net zo goed beargumenteren dat iemand die z'n m+k met rauwe input goed aanvoelt altijd accurater en sneller is dan m+k met AA of controller met AA.
2. Ter compensatie van het feit dat controller spelers AA krijgen. Bungie claimt daarnaast dat dezelfde recoil op m+k niet als Destiny gunplay zal aanvoelen. m+k versus controller worden behandeld als separate meta's.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar Destiny 2 pc gunplay met een controller voelt voor mij exact hetzelfde aan als D1 PS4 met een controller. Dat vind ik een hele goede zaak. De recoil zorgt ervoor dat je na ieder schot of een paar schoten moet bij sturen en de AA alleen niet genoeg is om moving targets te tracken. Op m+k is de recoil teruggebracht om te compenseren voor het gebrek aan AA en volgens Bungie om de gunplay meer als Destiny te laten aanvoelen.
2. Klopt ook, en ik vind dit dus een hele domme beredenering. Ik speel nu al 3 jaar Destiny 1 op de PS4 en ik kan je vertellen dat dit niet de oplossing is. Ja, je hebt aim assist, maar die aim assist helpt je dus helemaal niets bij die verhoogde bullet spread/extra recoil. Het is dus niet zo dat elk wapen maar op het poppetje blijft plakken met die extra recoil. Je gaat gewoon shots missen hierdoor. Bungie moet het gewoon gelijk trekken. Dus OF op beide besturingen de mindere recoil van mouse + keyboard, OF gewoon op beide platformen de (extra) recoil van controller. Het inpluggen van bepaalde hardware zou er niet voor mogen zorgen dat de game je dan extra (of minder) recoil geeft. Is gewoon een rare game design filosofie. Z
Wat je in je laatste alinea aangeeft ben ik het helemaal mee eens. Gister weer Destiny 2 op de PC gespeeld gewoon met muis en toetsenbord. Ik liep op een gegeven moment tegen een probleem aan dat ik niet meer kon lopen met muis en toetsenbord. Ik dacht voor de gein even mijn PS4 controller in pluggen. Kon ik wel gewoon weer lopen. En inderdaad; speelt net zo lekker als op de PS4. Daar ben ik dan ook groot voorstander van, maar zoals blijkt dat mensen er dus misbruik van gaan maken vind ik het voor de PC player base eerlijker als men het er gewoon uitsloopt.
Ik ben hier geen PS4 of PC fanboy he voor alle duidelijkheid. Ik speel op beide platformen en zelfs op de PC veuuuul langer. Ik ben dan ook beter op de PC dan dat ik ooit op de PS4 zal zijn, maar ik wil voor Destiny (omdat het zo'n vet spel is) gewoon een zo eerlijk mogelijke play ervaring hebben. Dat zou voor iedereen moeten zijn. Destiny 1 was voor mij de game waarom ik een PS4 heb aangeschaft. De eerste maanden bakte ik er echt niets van met een controller. Op een gegeven moment begon het te komen en nu kan ik lekker mee komen. Zoals gezegd zal ik nooit zo goed worden als op de PC, maar toch blijf ik bij de PS4 omdat Destiny echt een game is waar je van moet genieten. En met meer dan 15 jaar ervaring in CS(GO) weet ik wat cheats kunnen doen. Speel nog steeds veel CSGO en soms wil ik mij gewoon even NIET ergeren aan cheaters. Daarom; PS4. Rust. Natuurlijk heb je daar ook die XIM4 noobs, maar ja, daar kan ik nog wel vreede mee hebben. Heb zelf zoiets geprobeerd op de PS4 en het is niet zo fijn als muis en toetsenbord op een PC.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Vergis je niet PykowPykow schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:04:
[...]
Het is ook geen hardcore shooter om het zo maar even te noemen.
Bij mij in de store staat dat hij beschikbaar is over (5D en 7:42u) op moment van spreken voor de PS4.Michaelg schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:52:
Nope. Vanaf woensdag ochtend 6 uur ( 5 september 9PM PST).
Maar het kan wellicht ook zijn dat ze de servers pas online gooien om 6 AM Nederlandse tijd.
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
<knip> Niet op de manMontaner schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 08:47:
[...]
Het laatste gedeelte van je post bestaat anders ook uit aannames. En je spreekt jezelf tegen met 'laserbeam' en 'minder recoil', zoals al eerder door iemand aangegeven.
Verder haal jij niet iedere pot 'makkelijk 25 kills'. En heb je ook geen 15 jaar CSGO ervaring, want dat was het jaar dat 1.6 uitkwam. Dus in plaats van te ragen, ga lekker bij bungie een rapport indienen. We zien wel wat er uit de beta komt. En dan ligt het zwaartepunt van Destiny ook nog eens bij PvE...
Ik rage niet hoor. Dat maak jij er zelf van. Ik geef kritiek op een beta. Daar is een beta voor hè. En het is potverdikke een forum, bedoeld om de discussie aan te zwengelen. Oh en ik spreek mijzelf niet tegen met die minder recoil en laserbeam. Dat is wel aardig een feit. Het kost 0 moeite om de weinige recoil te controleren en een laserbeam van de guns te maken. Dat jou dat schijnbaar niet lukt maakt dat niet tot de ultieme waarheid.
[ Voor 24% gewijzigd door Grotman op 01-09-2017 16:15 ]
Kijk eens in de spiegel?DAMAGE schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:20:
[...]
Damn jij bent vast heel gezellig op feestjes. Volgens mij weet jij heel goed wat ik bedoel maar ben je hier gewoon lekker aan het flamen óm het flamen. Komt de sfeer in dit topic niet ten goede. Maar goed, om je autisme tegemoet te komen; inderdaad ik was erbij, toen CS als mod uit kwam. Dat bedoelde ik. Sorry dat ik een foutje maakte bij het benoemen van de naam van de game.
Ik rage niet hoor. Dat maak jij er zelf van. Ik geef kritiek op een beta. Daar is een beta voor hè. En het is potverdikke een forum, bedoeld om de discussie aan te zwengelen. Oh en ik spreek mijzelf niet tegen met die minder recoil en laserbeam. Dat is wel aardig een feit. Het kost 0 moeite om de weinige recoil te controleren en een laserbeam van de guns te maken. Dat jou dat schijnbaar niet lukt maakt dat niet tot de ultieme waarheid.
heb je overigens je zorgen ook bij bungie geuit? of vervuil je alleen fora met aannames en kijk je rustig hoe de zooi escaleert?
ahh, okej dat was mij vanuit jou berichten niet duidelijk.Pykow schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:22:
[...]
Het is toch een open beta. Iedereen kan de game starten.
Zelfs mn schoonmoeder kan de game nog starten
Dus je krijgt nu ook spelers die gewoon nooit een shooter hebben gespeeld op de PC en daar is niets verkeerds mee.
Tja misschien een ruige aannamen, maar als je een beta open stelt aan iedereen, weet je niet wie er aan de andere kant zit.
Het is toch ook een BETA en geen "demo". Dus ze willen gamers hun game laten testen![]()
[...]
MMR inregelen ? iedereen is nu hetzelfde niveau en er wordt waarschijnlijk geen MMR toegepast in een beta van een paar daagjes.
Ik heb het hier wel over de BETA niveau en niet over het niveau wat de game uiteindelijk gaat worden.
PvP in beta's is eigenlijk altijd unbalanced. Er zal vast een MMR komen in de uiteindelijke game met placement matches ofzo. We will see!
[ Voor 20% gewijzigd door looyenss op 31-08-2017 16:36 ]
lieve comment over de "XIM4" noobs... Met een Xim4 kan je alleen een keyboard muis aan je ps4 koppelen. Iets waar ook officiele sony producten voor bestaan. Dus Noob nee.DAMAGE schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:07:
[...]
1. Klopt, dat weet ik. Slechte zaak. Maar op de PC hoeft het geen issue te zijn als die optie er net zoals bij alle andere shooters op de PC uitgesloopt wordt. Bij Battlefield 4 bijvoorbeeld had je aim assist in single player. In multiplayer niet.
2. Klopt ook, en ik vind dit dus een hele domme beredenering. Ik speel nu al 3 jaar Destiny 1 op de PS4 en ik kan je vertellen dat dit niet de oplossing is. Ja, je hebt aim assist, maar die aim assist helpt je dus helemaal niets bij die verhoogde bullet spread/extra recoil. Het is dus niet zo dat elk wapen maar op het poppetje blijft plakken met die extra recoil. Je gaat gewoon shots missen hierdoor. Bungie moet het gewoon gelijk trekken. Dus OF op beide besturingen de mindere recoil van mouse + keyboard, OF gewoon op beide platformen de (extra) recoil van controller. Het inpluggen van bepaalde hardware zou er niet voor mogen zorgen dat de game je dan extra (of minder) recoil geeft. Is gewoon een rare game design filosofie. Z
Wat je in je laatste alinea aangeeft ben ik het helemaal mee eens. Gister weer Destiny 2 op de PC gespeeld gewoon met muis en toetsenbord. Ik liep op een gegeven moment tegen een probleem aan dat ik niet meer kon lopen met muis en toetsenbord. Ik dacht voor de gein even mijn PS4 controller in pluggen. Kon ik wel gewoon weer lopen. En inderdaad; speelt net zo lekker als op de PS4. Daar ben ik dan ook groot voorstander van, maar zoals blijkt dat mensen er dus misbruik van gaan maken vind ik het voor de PC player base eerlijker als men het er gewoon uitsloopt.
Ik ben hier geen PS4 of PC fanboy he voor alle duidelijkheid. Ik speel op beide platformen en zelfs op de PC veuuuul langer. Ik ben dan ook beter op de PC dan dat ik ooit op de PS4 zal zijn, maar ik wil voor Destiny (omdat het zo'n vet spel is) gewoon een zo eerlijk mogelijke play ervaring hebben. Dat zou voor iedereen moeten zijn. Destiny 1 was voor mij de game waarom ik een PS4 heb aangeschaft. De eerste maanden bakte ik er echt niets van met een controller. Op een gegeven moment begon het te komen en nu kan ik lekker mee komen. Zoals gezegd zal ik nooit zo goed worden als op de PC, maar toch blijf ik bij de PS4 omdat Destiny echt een game is waar je van moet genieten. En met meer dan 15 jaar ervaring in CS(GO) weet ik wat cheats kunnen doen. Speel nog steeds veel CSGO en soms wil ik mij gewoon even NIET ergeren aan cheaters. Daarom; PS4. Rust. Natuurlijk heb je daar ook die XIM4 noobs, maar ja, daar kan ik nog wel vreede mee hebben. Heb zelf zoiets geprobeerd op de PS4 en het is niet zo fijn als muis en toetsenbord op een PC.
Daarnaast zijn modded controllers veel oneerlijker omdat daar auto fire, auto dive, auto reload, auto spot, auto alles op zit. Daar heb je in mijn ogen veel meer voordeel mee.
Dus hee, doe ff chill doe ff aardig tegen iedereen en houd je broekje aan want al dit gerage is nergends voor nodig.
Liefde voor iedereen en nu heb ik trek in een siroopje van Griffxxxxx
Gelukkig wordt er niet alleen hier geklaagd , maar op reddit, youtube en andere forums lees je exact over hetzelfde aim assist/.recoil probleem op de PC.
Als Bungie luisterd naar de feedback op een BETA versie (waarom zou je het anders BETA noemen), dan komt het vast goed.
Dat Aim assist werkt in de gamemode Strike (co-op) vind ik geen probleem.
Maar in quick match of dus gewoon PvP, dan moet dit gewoon uitgeschakeld worden.
Als ik op een console wil gamen, moet ik ook de controller onder de knie krijgen.
Op de PC moet je nu eenmaal goed kunnen spelen met Toetsenbord en muis.
We kunnen elkaar wel persoonlijk aanvallen of onze eer gaan strijken we het langste gamed of de meeste ervaring heeft, maar dat maakt geen drol uit. We zijn allemaal gamers.
Hoe wel PC MASTER RACE !!!
oneens, ligt aan de speler ;-)kneusteun schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:02:
Sowieso is deze game 90% PvE
Klopt, voor mij is het 99% PvE
Sweaty gedoe heb ik wel gehad, dat was vroeger leuk
Het hele gedoe trouwens over die Aim assist: Klopt het dat de aim assist op PC + controller merkbaar sterker is dan op de PS4? Ikzelf heb de PC beta niet gespeeld, alleen de PS4 beta. Maar iedereen die ik spreek die op PC met controller speelt heeft het over dat het bijna snap-on-target is, dat het onderhand moeilijk is om mis te schieten als je eenmaal in de buurt target. Die ervaring heb ik iig niet op de PS4, en daar zijn waarschijnlijk veel mensen nu van over de zeik.
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Voor mij benchmark genoeg. ik weet heus wel tijdens het potje of de enemy slecht is of dat ik massively geholpen werd met richten. Soms pre-aim ik een gang in en loop een enemy voorbij en voordat ik beweeg gaat mijn aim al een stukje mee. ik kan het niet echt uitleggen maar het is echt een groot verschil. Zolang dit niet gefixt word zal ik misschien wel gewoon me controller gebruiken ipv muis keyboard op pc.Madbee schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:28:
3 potjes is niet echt een benchmark.... slechte tegenstanders kan je altijd treffen. Dan ga je zelf lekkerder spelen en kill je meer ja.
Ik zou zeggen probeer het voor je er tegen in gaat.
90% van de content is pve
En ja er waren bij D1 wel wat spelers die alleen pvp deden, maar dit was meer voor gezelligheid en loot. Zeker omdat de pvp nooit echt lekker was.
Zoals ik het heb kunnen zien (niet gespeeld) door de jaren heen lag dat ook aan de meta van de game. Er waren guns die in PvP een absolute must waren waardoor de mensen die deze guns niet hadden flink in het nadeel waren.kneusteun schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 18:00:
[...]
90% van de content is pve
En ja er waren bij D1 wel wat spelers die alleen pvp deden, maar dit was meer voor gezelligheid en loot. Zeker omdat de pvp nooit echt lekker was.
En Bungie was niet heel snel met patches.
Ik zou even checken of er dan niet Dinsdag dan weer een wipe komt, was volgens mij met deel 1 ook.MelvinW schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 18:26:
Ik heb 'm net binnen voor de PS4Vanavond mee aan de slag
[afbeelding]
Geen idee of de servers al online zijn. Ben nu eerst een day one patch aan het downloaden van 6.2GB.kneusteun schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 18:35:
[...]
Ik zou even checken of er dan niet Dinsdag dan weer een wipe komt, was volgens mij met deel 1 ook.
Moet wel eerlijk toekennen dat mijn voice over erg gehaast overkomt, dat heb ik in andere video's beter gedaan
Je kunt wel degelijk met OBS opnemen. Heb ik ook gedaan en gestreamd. Maar dat terzijde.Pykow schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:11:
Oja en zoals beloofd / aangeven mijn eerste indruk met multiplayer beelden.
Moet wel eerlijk toekennen dat mijn voice over erg gehaast overkomt, dat heb ik in andere video's beter gedaanIets met tijdnood zal ik maar zeggen haha.
[video]
Ga zelf ook nog een PC beta indrukken video opnemen. Dus ik ga ook nog niet alles van je kijken. Ben het voor mezelf nog uit aan het schrijven. Wellicht tegen de tijd dat het op PC uit is samen spelen/opnemen.
leuke review, maar dat het "echt als een poort aanvoelt" ben ik totaal niet met je eens! het speelt juist heerlijk, echt als een PC game.Pykow schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:11:
Oja en zoals beloofd / aangeven mijn eerste indruk met multiplayer beelden.
Moet wel eerlijk toekennen dat mijn voice over erg gehaast overkomt, dat heb ik in andere video's beter gedaanIets met tijdnood zal ik maar zeggen haha.
[video]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Psst. Er is reden dat wij naar de PC gaanLow_Profile schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:32:
Ik speel ook met geluid over de speakers, maar dan dat lullige oortje wat gratis bij de ps4 zat erbij. Raiden gaat prima zo

Deserteurs!steffeh schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:39:
[...]
Psst. Er is reden dat wij naar de PC gaan
Moet een nieuw raid team zoeken, of gewoon als vroeger sherpa for hire... zal het laatste wel worden
Klopt, het voelt en het is verre van een port. @Pykow voor een bedrijf wat 14 jaar geen pc game heeft uitgebracht maken ze betere games dan de port bedrijven EA en Ubisoft. Leuke video en inderdaad OBS doet het gewoon.Madbee schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:29:
[...]
leuke review, maar dat het "echt als een poort aanvoelt" ben ik totaal niet met je eens! het speelt juist heerlijk, echt als een PC game.
Hier maak ik me best zorgen over.. niet perce alleen voor de game om te spelen maar ook gewoon de hele benadering naar Destiny 2.
Tevens zie ik voor me dat veel leuke streamers dit niet zullen streamen omdat ze bang worden ge-DDoSed te worden wat dan indirect ook weer slecht is voor de populariteit van de game.
De enige manier hoe ze dit kunnen veranderen is dedicated servers denk ik maar dat zullen ze niet meer gaan wijzigen. Ben benieuwd straks na de release. Heb hem nu toch al gekocht dus maakt niet uit verders
Toevallig iedere dinsdag, donderdag en zondag avond? Ghehe.Low_Profile schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 23:07:
[...]
Deserteurs!![]()
Moet een nieuw raid team zoeken, of gewoon als vroeger sherpa for hire... zal het laatste wel worden
Demo?? welke demo?SinergyX schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:34:
Tijdje demo gespeeld, niet echt een 'wow moet ik toch maar kopen gevoel'. Draait wel als een zonnetje, maar die demo strikeforce is niet echt leuk te noemen. Ik wacht wel tot hij later dit jaar met black Friday ofzo in de aanbieding komt, zal met de tijd toch weer genoeg betaalde DLC komen dat ze daar wel een interessantere bundel van maken.
YouTube: Destiny 2: Raid and Trials Launch Dates, Engram Changes and D2 Launc...
Maar is het dan niet net zo oneerlijk voor controller gebruikers die wel ter goede trouw zijn om AA eruit te slopen? Die groep is al het minst accuraat en het minst snel. Zonder AA nog minder accuraat en nog minder snel! Het is dus niet voor de gehele PC playerbase eerlijk om AA eruit te slopen.DAMAGE schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:07:
[...]
1. Klopt, dat weet ik. Slechte zaak. Maar op de PC hoeft het geen issue te zijn als die optie er net zoals bij alle andere shooters op de PC uitgesloopt wordt. Bij Battlefield 4 bijvoorbeeld had je aim assist in single player. In multiplayer niet.
Bovendien weten we nog steeds niet hoeveel mensen een controller spoofen en in hoeverre ze daardoor beter gaan presteren.
Bungie heeft vooralsnog altijd de gameplay tussen pve en pvp hetzelfde gelaten. Er is geen precedent zoals Battlefield.
Die recoil gelijk trekken valt zeker over te twisten; ik moet het zelf nog checken dus lastig om een mening over te vormen nu. Bungie heeft gezegd PC en consoles als separate meta's te benaderen. Deze discussie gaat feitelijk erom dat recoil op M+K te laag is, toch? Laser precisie.
Toch heb ik op mijn controller nog niet heel vaak gehad dat ik het gevoel had kansloos te zijn op langere afstand. Heel af en toe dat ik kansloos was tegen een scout rifle op weg naar B; of van C naar A in de control map.
Mja; ik vind de PC versie net wat lekkerder weg spelen... Zodra de console nooit onder de 60 fps dipt op native 4K en highest setting valt het te overwegenPykow schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:46:
[...]
Is ook inderdaad niet te doen zonder een aim assist. Maar daar is een oplossing voor:
CONSOLE
Mijn argument blijft: M+K zonder AA > M+K met AA > controller met AA > controller zonder AA . M+K met rauwe input blijft king.
[ Voor 13% gewijzigd door Arrahant op 01-09-2017 09:11 ]
Demo, beta, geef het beestje een naam.
Kan niet echt structureel bepaalde dagen vastleggen helaas, maar als je keer iemand tekort komt voeg me gerust toeMichaelg schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 05:31:
[...]
Toevallig iedere dinsdag, donderdag en zondag avond? Ghehe.
Ik ben het daarmee oneens maar goed, dat doet er eigenlijk niet toeArrahant schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 08:59:
[...]
Mijn argument blijft: M+K zonder AA > M+K met AA > controller met AA > controller zonder AA . M+K met rauwe input blijft king.
Verder is Bungie op de hoogte gaven ze aan op het forum daar. Ze hadden de discussie al voorzien en wilden kijken hoe het uit zou pakken. Ze gaan er meer informatie over geven na de pc beta. Voor de mensen die het echt niet cool vinden: er bestaat dus nog een gerede kans dat het er (voor in elk geval PvP) uitgehaald wordt.
We zullen het eind dit jaar gaan zien bij/na de launch
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Let's agree to disagree! We hebben de discussie zeer beschaafd gehouden hier.Cloud schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:56:
[...]
Ik ben het daarmee oneens maar goed, dat doet er eigenlijk niet toeWe kunnen wel in herhaling blijven vallen maar nogmaals; er is een reden dat geen enkele serieuze pc shooter, aim assist in de game heeft hé. Natuurlijk ééntje moet de eerste zijn maar AA past simpelweg niet bij serieuze PvP aspiraties. Je wilt hogere skillcaps niet lagere.
Verder is Bungie op de hoogte gaven ze aan op het forum daar. Ze hadden de discussie al voorzien en wilden kijken hoe het uit zou pakken. Ze gaan er meer informatie over geven na de pc beta. Voor de mensen die het echt niet cool vinden: er bestaat dus nog een gerede kans dat het er (voor in elk geval PvP) uitgehaald wordt.
We zullen het eind dit jaar gaan zien bij/na de launchIk heb me in elk geval flink vermaakt met PvP in de beta, jammer dat we nog zo lang moeten wachten.
Toch kan ik het niet laten om te zeggen dat ik louter casual PvP aspiraties heb in Destiny. Dus ik been helemaal happy as is.
Is Destiny (op pc) überhaupt een serieuze shooter voor de competitive scene? Bovendien: is het niet zo dat al die mensen sowieso zullen domineren op hun K+M met rauwe input? En sommige PC shooters staan AA met controller wel degelijk toe, toch? Bijvoorbeeld CoD.
Ik heb nog altijd geen goed beeld van de omvang en impact van het probleem van K+M gebruikers die controller input spoofen voor K+M met AA in Destiny 2 pc. Ik ben benieuwd hoe Bungie dit gaat benaderen. Beiden kampen hebben valide punten. Alleen met harde data kan worden aangetoond of er nu werkelijk sprake is van een probleem. Met Destiny 1 op PS4 heb ik nooit het gevoel gehad last te hebben van XIMmers, terwijl de discussie ook daar regelmatig plaatsvond.
In onze clan zit een XIM liefhebber en hij speelt het liefste Destiny met dat ding op console. Maar zijn pvp prestaties waren niet significant beter dan de rest. Maar goed, dit is slechts een anecdotale observatie dus dat zegt niks.
[ Voor 11% gewijzigd door Arrahant op 01-09-2017 10:35 ]
Ik lees verhalen over BOIII met aim assist, kan niet echt herleiden of dat er nog steeds in zit. Zie wel dat ze gepoogd hebben om kb+m mét aim assist onmogelijk te maken maar dat lijkt niet gelukt te zijn. Het lijkt overigens wel een erg subtiele aa te zijn.Arrahant schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:28:
[...]
Let's agree to disagree! We hebben de discussie zeer beschaafd gehouden hier.
Toch kan ik het niet laten om te zeggen dat ik louter casual PvP aspiraties heb in Destiny. Dus ik been helemaal happy as is.
Is Destiny (op pc) überhaupt een serieuze shooter voor de competitive scene? Bovendien: is het niet zo dat al die mensen sowieso zullen domineren op hun K+M met rauwe input? En sommige PC shooters staan AA met controller wel degelijk toe, toch? Bijvoorbeeld CoD.
Volgens mij is het nog niet echt een groot probleem, al zijn er wel mensen die beweren behoorlijke scores gehaald hebben met kb+m+aa en het gebruik van hand cannons. Ik ben het zelf niet tegengekomen voor zover ik weet. Het probleem zal denk ik ook niet echt letterlijk genomen moeten worden in harde data, dat wordt toch lastig te verkrijgen. Het is meer het imago van de game. Als je echt serieuze ambities hebt dan is al dat geneuzel over aa in PvP simpelweg niet goed voor het beeld wat de wereld van je game heeft. Als er een reden is voor Bungie om het te schrappen, dan zal het eerder dat zijn vermoed ik (imago = geld). Al lijkt Bungie op zich wel een goede ontwikkelaar die luistert naar de community, dus wie weet.Ik heb nog altijd geen goed beeld van de omvang en impact van het probleem van K+M gebruikers die controller input spoofen voor K+M met AA in Destiny 2 pc. Ik ben benieuwd hoe Bungie dit gaat benaderen. Beiden kampen hebben valide punten. Alleen met harde data kan worden aangetoond of er nu werkelijk sprake is van een probleem.
[...]
Ik ben zelf zo casual als kan, dus mij zal het verder een worst zijn. Ik heb D2 voor de PvE maar op zich was het gevoel van de PvP wel erg leuk, dus zal dat zeker ook doen. Of ik het echt een probleem ga vinden zien we dan wel, het is meer dat ik van mening ben dat het er niet in thuishoort
de PC-versie speelde net iets soepeler en de GFX zijn natuurlijk veel beter op 4k met HDR.
HELP
Ik speel D1 vanaf de beta.
Als je competitief wil gaan spelen dan moet je een andere game zoeken.
[ Voor 9% gewijzigd door Dhrax op 01-09-2017 11:03 ]
+1Lienuks schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:04:
Ik heb de hele discussie gevolgd, en los van wat ik er allemaal van vind.... 24 oktober duurt lang!
kon je precies de strike doenLuukwa schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:24:
Precies 15 minuten kunnen spelen, toen beta afgelopen
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2
TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX