Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxDlius
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07:28

MaxDlius

Buiten De Zone

Alvast een clan opgericht voor Destiny 2 op PC ;)

Wij zijn een Nederlandstalige discord community van ongeveer 200 leden die voornamelijk actief zijn op PUBG, CSGO, BF1 en Payday 2. Een aantal van ons is ook van plan om Destiny 2 te spelen, maar we kunnen zeker en vast een aantal extra enthousiastelingen gebruiken.

Wie interesse heeft kan altijd onze discord server joinen: http://lvlupgaming.be/
De clan zelf is enkel toegankelijk voor mensen die eerst onze discord joinen: https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2080465

Hopelijk tot snel!

MaxDlius
Admin van LVL UP! Belgian Gaming Community

[ Voor 7% gewijzigd door MaxDlius op 01-09-2017 11:53 ]

Steam/Battle.net ID: MaxDlius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Dhrax schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:02:
Volgens mij ben ik hier in de minderheid maar die hele K+B/controller/AA discussie kan me gestolen worden. Ik heb een aantal potjes PVP gespeeld maar het is echt lachwekkend. De kracht van Destiny zit in de campaign, strikes, raids etc. Met welke combinatie daar iemand speelt en of diegene meer kills maakt dan mij door AA of whatever, lekker boeiend ;)

Als je competitief wil gaan spelen dan moet je een andere game zoeken.
In de campaign maakt het mij ook niet uit of er AA aanwezig is.
Je speelt namelijk samen en niet tegen elkaar.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Aim Assist, XIMSALABIMS, Scuffs, Sharqs, elite controllers, Strikepacks. Het zal me allemaal een worst wezen, zo lang de gameplay net zo goed is als Destiny 1 gaat iedereen het toch kapot spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 20:34
Low_Profile schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 23:07:
[...]

Deserteurs! :>

Moet een nieuw raid team zoeken, of gewoon als vroeger sherpa for hire... zal het laatste wel worden 8)
<3

Blijkbaar heb je aim assist op PC, we doen een crowdfunding en dan mag je met je controller op de PC met ons meedoen, win-win, toch?

/je missen gaat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:45
kneusteun schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:35:
Wat ik tot nu toe heet meest mis is dat je als D1 speler alleen rewards krijgt als je op hetzelfde patform blijft spelen.... :(
ja rip idd... vind ik ook jammer maar de beta's hebben me wel flink overtuigd dat ik de pc moet doen.

welke rewards zijn dat dan?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
steffeh schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 12:06:
[...]

<3

Blijkbaar heb je aim assist op PC, we doen een crowdfunding en dan mag je met je controller op de PC met ons meedoen, win-win, toch?

/je missen gaat doen
Neu, ik heb niks tegen mouse/keyboard, vind PS4 gewoon relaxter gamen ;)

Ga jullie ook missen, maar soms moet je loslaten :>

For the puppies!!

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Ricmaniac schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 12:17:
[...]

ja rip idd... vind ik ook jammer maar de beta's hebben me wel flink overtuigd dat ik de pc moet doen.

welke rewards zijn dat dan?
Iets met een embleem, iets wat dus totaal niet interessant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:45
steffeh schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 12:29:
[...]

Iets met een embleem, iets wat dus totaal niet interessant is.
Is nog niet bekend gemaakt zeiden ze van bungie gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
kneusteun schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 12:31:
[...]

Is nog niet bekend gemaakt zeiden ze van bungie gister.
Het is nog nooit heel erg interessant geweest, zelfde als materiaal uit het boek etc, ook Y1 triumph was niet zo spannend ( vond ik ), begrijp dat het voor een ander wel zo kan zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:34
End game:

Nightfall: Ready when you are
Raid: 10 AM PT, September 13
Trails: 10 AM PT, September 15

Word dus snel grinden grinden grinden .... :P

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:45

Luukwa

o/

kneusteun schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:41:
[...]

kon je precies de strike doen ;)
Precies! Moet wel zeggen dat het op en top draaide op mijn nu toch al 4 jaar oude 970.
Draaide vlekkeloos op de door de game ingestelde instellingen, top!

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Low_Profile schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 23:07:
[...]

Deserteurs! :>

Moet een nieuw raid team zoeken, of gewoon als vroeger sherpa for hire... zal het laatste wel worden 8)
Pssssssst, zin in een trio???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
Jedi Geub schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:09:
[...]
Pssssssst, zin in een trio???
Haha, naja... misschien toch wel effe handig om te kijken wie op PS4 doorgaan met Destiny 2.

NERF blijft met 5 (misschien 6) op PS4 actief. Maar dat is te weinig voor endgame content. (de rest gaat naar PC)
Dus of we moeten mergen met een andere clan, of genoeg nieuwe recruits hebben.
Shadow, UTaddict, Bustakiller, Jur1x en ikzelf blijven over.

Zijn er nog meer clans waar mensen weg zijn gevallen die wat extra mensen kunnen gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Low_Profile schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:27:
[...]

Haha, naja... misschien toch wel effe handig om te kijken wie op PS4 doorgaan met Destiny 2.

NERF blijft met 5 (misschien 6) op PS4 actief. Maar dat is te weinig voor endgame content. (de rest gaat naar PC)
Dus of we moeten mergen met een andere clan, of genoeg nieuwe recruits hebben.
Shadow, UTaddict, Bustakiller, Jur1x en ikzelf blijven over.

Zijn er nog meer clans waar mensen weg zijn gevallen die wat extra mensen kunnen gebruiken?
Sowieso nog ff los op de ps4 tot de pc release, daarna pc levellen en dan rip leven... 6 characters onderhouden op end game content 8)7

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:36

Steefanus

StefanJ

De Bosteefjes hebben volgens mij ook niet genoeg leden voor end-game content. Denk man of 4/5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:04

Major_ton

Shoot!

Ik ga actief spelen op de PS4. Gamertag; Zwepp

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Nico K. schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:58:
Ik heb nu op de PS4pro en op de PC de beta gespeeld en ik weet nog steeds niet welke ik moet kopen :S
de PC-versie speelde net iets soepeler en de GFX zijn natuurlijk veel beter op 4k met HDR.

HELP :)

Ik speel D1 vanaf de beta.
Simpel, eerst de PS4 versie uitwonen en vervolgens de PC versie meepakken! _/-\o_

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
MaxDlius schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:48:
Alvast een clan opgericht voor Destiny 2 op PC ;)

Wij zijn een Nederlandstalige discord community van ongeveer 200 leden die voornamelijk actief zijn op PUBG, CSGO, BF1 en Payday 2. Een aantal van ons is ook van plan om Destiny 2 te spelen, maar we kunnen zeker en vast een aantal extra enthousiastelingen gebruiken.

Wie interesse heeft kan altijd onze discord server joinen: http://lvlupgaming.be/
De clan zelf is enkel toegankelijk voor mensen die eerst onze discord joinen: https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2080465

Hopelijk tot snel!

MaxDlius
Admin van LVL UP! Belgian Gaming Community
Heb me even aangemeld!!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Ik wacht eerst de reviews af van de PS4 versie (zoals ik aangegeven had in mijn 'eerste indruk' video)
daarna ga ik kijken of ik de game ga aanschaffen op de PC.

Ik heb wel een Playstation 4 staan, maar shooters kan ik gewoon niet spelen met een controller.

Oja er staat hier momenteel een PS4 en XboxOne stof te happen.
Pas bij Red dead redemptions 2 komen ze uit de kast, aangezien deze games eerst op de console uit gaat komen en later pas op de PC. Net zoals bij GTA het geval was.
Verkopen van de consoles heeft geen nut. Je verdient er geen drol aan ;)

Voor Destiny 2 hoef ik gelukkig geen half jaar te wachten op een PC release.

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 01-09-2017 14:05 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Steefanus schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:30:
De Bosteefjes hebben volgens mij ook niet genoeg leden voor end-game content. Denk man of 4/5...
Als je het niet erg vindt om met 40 plussers :+ te spelen, dan kun je je ook aanmelden bij Holland Head Hunters op de PS4.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 15:30
Ik speel sowieso op PS4, zit nog niet in een clan dus ik houdt me aanbevolen. PSN wauthle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
Zou zeggen pak het platform waar jij het prettigste speelt. Voor mij zou dat PC zijn alhoewel ik D1 ook op Ps4 heb gespeeld (heb er helaas geen vrienden aan overgehouden en aangezien het meerendeel van de mensen die ik ken het op de PC gaan spelen is de keuze simpel). K+M speelt toch zoveel lekkerder + je krijgt de best mogelijke GFX + 60 FPS+ wat wel zo lekker is imo

Discussie AA, eruit laten op de PC. Wil je met een controller prima maar dan zonder AA. Of het dan speelbaar blijft is je eigen probleem.

Kom maar op met 24 okt :D

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Ik heb Destiny 2 (gisteren) "gratis" gekregen bij een nieuwe videokaart (die ik speciaal kocht voor Destiny 2 O-))

Maar na 15 sec. spelen kwamen er (server) errors waardoor ik niet meer verder kon spelen. Er stond iets van "piano" als ik het goed onthouden heb. Is het nu zo dat de hele beta-ronde (wat dat was het toch, right?) voorbij is? Of kan ik tot oktober toch nog iets (offline ofzo?) spelen?

En vinden jullie het verstandig om een andere (lees: betere) muis aan te schaffen? Ik heb nu zo'n standaard goedkoop Logisch MK120 ding.

Zijn er nog andere dingen waar ik aan moet denken? Bijvoorbeeld het geluid: heeft het nut om 5.1 te hebben? (hoor je dan meer/beter zodat je daar profijt van hebt?)

[edit]

Oh, het is dus écht over met spelen voor nu:
*update* de beta is nu open (je hebt dus geen code meer nodig) en duurt tot donderdagavond 19:00 uur, daarna is het voorbij!*
Als ik dat geweten had, had ik niet om 18:59 uur gisteren 't spel pas opgestart :X 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Atmoz op 01-09-2017 18:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Mizojojo schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:16:
Ik speel sowieso op PS4, zit nog niet in een clan dus ik houdt me aanbevolen. PSN wauthle
Aangezien me vorige post beetje onder sneeuwde in al het aim assist / mk verhaal:

Aangezien launch voor de PS4 dichtbij komt en wij (Tweakers Legends) een man te kort komen om in D2 te gaan raiden, zoeken we een 6de man voor ons groepje.
We spelen al sinds begin van D1 met elkaar, hebben een groepsapp en zijn door de tijd heen ook echt vrienden geworden. Lol staat voor ons voorop al zijn we ook allemaal best competitief.
Iedere dinsdag, donderdag en zondag avond gamen (vanaf uurtje of half 8 a 8 uur ) we met elkaar. Zoek jij nog een clan/groepje om mee te spelen, en kun jij deze avonden? Let me know! (blind de raid in willen gaan is een must :) )

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:51
Er is een 2e patch live gegaan op de PS4 nu. Die weegt net als de eerste ongeveer 6GB. Als je de game fysiek gekocht hebt kan je dus eerst 12GB aan patches downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxDlius
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07:28

MaxDlius

Buiten De Zone

Leuk! 😀
Onder welke naam ben gejoined?

Ter info: meerderheid is Belg, maar Nederlanders zijn uiteraard meer dan welkom!

Steam/Battle.net ID: MaxDlius

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Ik heb hier een nieuw topic geopend voor alleen de PC versie aangezien deze in enkele cruciale opzichten verschilt van de Console versie. Plus dat deze later uitkomt.

Als er een modje is die dit topic wil veranderen van [Multi] naar [Console] oid dan zou dat fijn zijn :)

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
MaxDlius schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 18:57:
[...]

Leuk! 😀
Onder welke naam ben gejoined?

Ter info: meerderheid is Belg, maar Nederlanders zijn uiteraard meer dan welkom!
Needs! Zolang er geen frans gebabbeld wordt dan vind ik het goed:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Het heeft toch wel zin om met andere te spelen. Ik heb vandaag andere modes kunnen spelen en heb gewoon 4 exotics gehad uit verschillende modes.

Ik had me aangemeld op de PS4 community van Destiny en daar kreeg ik al binnen een paar seconden al invites.

[ Voor 28% gewijzigd door NukaWorldNL op 01-09-2017 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:49
Komt er voor de raid in Destiny 2 nou matchmaking ja of nee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
jori040 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:35:
Komt er voor de raid in Destiny 2 nou matchmaking ja of nee ?
Ik verwacht geen matchmaking voor raids, maar er wordt wel gesproken van Guided Games waar (copy past van destiny News van 31/8):

"Guided Games is a new feature coming to Destiny 2 that will help solo players link up with Clans to tackle the most profound challenges in the game as a Fireteam.
All Clans will be able to guide solo players, so once you’ve mastered the Nightfall, Fireteam up and guide solo players to the highest heights. You may meet some new friends along the way"

Beschikbaar vanaf 26/9

Daarnaast heb je een soort van matchmaking in de nieuwe app (wellicht ook de website). Dan moet je wel al weten hoe de mechanics werken want daar kan iedereen zich bij een groepje van 6 melden voor een run...

[ Voor 13% gewijzigd door RHE218 op 02-09-2017 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:49
RHE218:
Bedankt voor uitleg.

Ik hoop dat ik nu alles via de game kan doen en niet steeds naar een website moet want dat haalt me een partij uit de game.

Maar als ze er nou gewoon open matchmaking inbouwen dan kunnen vrienden en mensen met skill toch nog beslissen of ze samen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matchmaking in raids wil je niet. Een pug was al erg genoeg. Als je dan ook nog mensen zonder mic in je raid heb kom je nooit voorbij een encounter.

Die guided games gaan (zover ik mag geloven wat bungie verteld heeft) goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:33
Guided games is alleen van toepassing voor Nightfalls, en normal mode raids. Hard mode raids hebben geen matchmaking/guided games.

Guided games is ook helemaal niet bedoeld voor (normal mode) matchmaking. Het stelt een solo player in staat om in contact te komen met een clan. Vandaar dat iemand na een guided games run ook clan feedback kan achter laten, of kan joinen.
jori040 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 08:35:
Maar als ze er nou gewoon open matchmaking inbouwen dan kunnen vrienden en mensen met skill toch nog beslissen of ze samen spelen.
Nee... dat klinkt leuk in theorie, maar werkt niet in de praktijk. Vlak na launch van destiny riep de meerderheid van de community ook dat ze voice-chat ingebouwd in de game wilden zien. Dat gebeurde kort daarna ook, via een opt-in fuctie... Zowat niemand gebruikt het :Y)

Mensen willen niet eens met skilled players samenspelen. Mensen die met mij opgezadeld worden schieten altijd op mij, en punchen mij. Ik kill alles te snel en ze krijgen geen kans om hun bounties te doen :P

[ Voor 51% gewijzigd door Blisterin_Bull op 02-09-2017 19:57 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 18:58

Bozznl

GT: The Bozzz88

Woensdag eindelijk knallen! Voor de X1ers onder ons. GT: The Bozzz88

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 22:50

The Chosen One

Zie signature!

Hoe groot gedeelte was puur single player, nightfalls/raids bij Destiny 1? 50%/25%/25% (random numbers)
En al iets bekend van bij D2 of zelfde?

Code ingewisseld die bij de GPU kwam (alleen base game ofc). Beta jammer genoeg niet echt tijd voor gehad en had die 'mouse delay issue' waar ik hopelijk de fix voor heb gevonden dan.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Als je wilt kun je 100% sp spelen. Pvp is niks verplichts.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:23

RawChild

PSN: Rawchild

Na het spelen van de beta was ik absoluut niet hyped. Inmiddels kijk ik toch wel heel erg uit naar woensdag. Ik denk dat ik woensdag maar ga "thuiswerken". 🙃

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
The Chosen One schreef op zondag 3 september 2017 @ 12:47:
Hoe groot gedeelte was puur single player, nightfalls/raids bij Destiny 1? 50%/25%/25% (random numbers)
En al iets bekend van bij D2 of zelfde?

Code ingewisseld die bij de GPU kwam (alleen base game ofc). Beta jammer genoeg niet echt tijd voor gehad en had die 'mouse delay issue' waar ik hopelijk de fix voor heb gevonden dan.
Nightfall en Raids in destiny 1 waren bedoeld voor full fireteams (zonder matchmaking). Maar een groot deel van de nightfalls kan prima gesolo'ed worden, en de Crota raid ook. Maar die laatste niet blind, dus dan zou je em eerst vaak met fireteam moeten spelen of een youtube guide ofzo erbij moeten hebben.

Nightfall fireteam regelen is hier easy peasy, en zelfs microfoon is niet echt verplicht. Raids is een ander verhaal, maar de full experience is juist met full fireteam en voicechat, dus gewoon doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Laatst online: 09:50
Om de een of andere reden dacht ik dat hij dinsdag uitkwam ipv woensdag. Teleurstellend dit :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Zo heb er ook zin in! Wordt wel flink grinden de eerste week om raid ready te zijn.
Naar mijn mening hadden ze wel een weekje later de raid kunnen releasen.

Hypeeee!!!!

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 14:03
Nogmaar 2,5 dag wachten :Y) heb er zin in maar ik zocht nog een xbox clan is er nog een tweakers clan? Of een andere hier? Had eff snel gezocht maar zag niets voor de xbox one...

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
8GUS schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:50:
Ik heb hier een nieuw topic geopend voor alleen de PC versie aangezien deze in enkele cruciale opzichten verschilt van de Console versie. Plus dat deze later uitkomt.

Als er een modje is die dit topic wil veranderen van [Multi] naar [Console] oid dan zou dat fijn zijn :)
Daarnaast zijn er ook nog een aparte discord en een aparte (tweakers) clan beschikbaar voor PC only:
Discord: https://discord.gg/kKkph8
Clan: https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2141351

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Wat wil deze melding zeggen?
"Focused Light item available for pickup at the Postmaster on your selected platform."
Die krijg ik te zien bij bungie op pagina codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
kneusteun schreef op zondag 3 september 2017 @ 17:26:
Wat wil deze melding zeggen?
"Focused Light item available for pickup at the Postmaster on your selected platform."
Die krijg ik te zien bij bungie op pagina codes.
Dat is een item welke je in Destiny 1 kon gebruiken. Volgens mij gaven ze een 50% xp boost van 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
NLRev0lution schreef op zondag 3 september 2017 @ 17:28:
[...]

Dat is een item welke je in Destiny 1 kon gebruiken. Volgens mij gaven ze een 50% xp boost van 2 uur.
thnx, ik heb er blijkbaar nog 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 2 dagen x.x
Vandaag nog werken en dan 3 dagen vrij :D
FF snel door alle content burnen en dan zeuren dat er te weinig content is /s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:13
Verwijderd schreef op maandag 4 september 2017 @ 08:43:
Nog 2 dagen x.x
Dan ben je een dag te vroeg toch?

Ik ben erg benieuwd naar de reviews. Heb wel zin in deze game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
Ik ben op zoek naar iemand die dit topic wil onderhouden, bij voorkeur iemand die hem op de PS4/XB1 gaat spelen. Aangezien er een aparte topic is aangemaakt voor de PC versie en ik hem daar op ga spelen.

Ik heb helaas niet de tijd om constant de verschillen van de console uit te zoeken.

PM me mocht je je geroepen voelen

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Mizojojo schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:16:
DuRP rekruteert momenteel voor de PS4 en de PC versie. 67 members en actief sinds het begin (waarvan iets van 10 ook PC). Iedere raid na VoG voor de eerste reset gecleared.
Hier is onze clan page: https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=317154

Let niet op de incomplete About Us sectie; de nieuwe clan omgeving heeft nog wat kinderziekten en we hebben de boel nog niet fatsoenlijk kunnen herinrichten. Gewoon aanmelden en een berichtje bijvoegen over je PvE en PvP ervaring in Destiny en/of andere games.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Hopelijk komt ie op tijd binnen :D. Ik vond 13 euro prijsverschil teveel om hem in de PS store te kopen. Dan maar het risico dat ie een dag later komt.

Echt wel zin in.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Zit nog steeds te twijfelen om hem vandaag te bestellen zodat ik hem woensdag thuis heb. ik ben niet heel erg hyped maar ik heb wel zin in een nieuwe game.

Edit: Heb hem toch maar besteld, hopelijk stelt de postbode mij niet teleur.

[ Voor 20% gewijzigd door Nieuwevolger op 04-09-2017 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Laatst online: 03-10-2024
is het al woensdag?
Toch maar besloten om de game te kopen, ben wel benieuwd. Paar PS4 mensen zin om een 'raidgroepje' op te zetten? Ga waarschijnlijk toch weer 3 chars maken en wekelijks daarop weer alles doen

[ Voor 46% gewijzigd door GMacD op 05-09-2017 08:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NLRev0lution
NOG MAAR 36 UUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico K.
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-04 10:53
Arrahant schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:02:
[...]

DuRP rekruteert momenteel voor de PS4 en de PC versie. 67 members en actief sinds het begin (waarvan iets van 10 ook PC). Iedere raid na VoG voor de eerste reset gecleared.
Hier is onze clan page: https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=317154

Let niet op de incomplete About Us sectie; de nieuwe clan omgeving heeft nog wat kinderziekten en we hebben de boel nog niet fatsoenlijk kunnen herinrichten. Gewoon aanmelden en een berichtje bijvoegen over je PvE en PvP ervaring in Destiny en/of andere games.
Ik ben een day one D1 gamer en heb jullie een invite gestuurd. PSN: nicokarper Op bungie.net ben ik Heimdall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
revo wordt helemaal gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Besteld bij Bol.com samen met de strategie gids, is dan alleen wel pas in de avond bezorgd door post nl.

Echter wil ik hem in de ochtend eigenlijk gaan halen bij MediaMarkt maar daar is geen leuke actie prijs? Alleen in combo met een ps4 pro trouwens.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 4 september 2017 @ 08:43:
Nog 2 dagen x.x
Het schijnt dat er juist véél meer content is, dus ik ben benieuwd en laat mij verrassen.

Helaas wel verplichtingen de komende dagen (zo leuk dat ze het spel vervroegd releasen ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:19
Over deze game twijfel ik enorm. Heb zelf de eerste game gespeeld en de beta van ds2, ben niet overtuigd. Eerst de reviews afwachten en ondertussen de nieuwe maps van BF1 komende week onderhanden nemen :7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:36

tha_crazy

Mafketel

Nee gij.
Of heb je hem niet besteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
wel besteld, of ik gek word moet ik nog even kijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLRev0lution
Helemaal leip!! 8)7 |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Ik wilde ook even melden dat ik ook GEK aan het worden ben O-)

Een vriend "tipte" me over Destiny 2 (ik heb D1 nog nooit gespeeld of zelfs gezien).

Toen ben ik fimpjes ervan gaan kijken en ook steeds als ik hem zag had hij 't erover. Dus op een gegeven moment werd ik toch wel benieuwd om 't zo te zeggen.

Uiteindelijk hoorde ik dat de Beta te spelen was en wilde ik die dus ook effe checken. Daarvoor heb ik toen een videokaart gekocht waar het spel (PC versie) bij zat. Helaas kwam ik er te laat achter (zie paar posts terug) dat die maar beperkt speelbaar was. Ik heb dus letterlijk maar 15 sec. kunnen spelen 8)7

De gekte (in mezelf) wordt d'r echter niet minder van :9 Ook die vriend blijft er maar over bezig en vind het helemaal te gek dat ik er zo in mee ga. Ik vind het zelf ook vet natuurlijk (überhaupt om weer eens een PC-spel te gaan doen)

Ondertussen heb ik m'n broertje zover gekregen zodat ook hij het spel heeft gekocht. Het plan is dus om straks op wekelijkse basis samen, met z'n 3e, online te gaan spelen.

So far so good, maar ik ben ook alvast wat "dingen" gaan aanschaffen O-) En dat is een beetje uit de hand gelopen zegmaar... Een goede computer had ik al, maar toch ben ik de laatste 2 weken ruim € 2800,- armer geraakt. (ik maakte voor mezelf net ook pas voor 't eerst de optelsom, en ik moet zeggen ik schrik wel een beetje haha)

Dankjewel "vriend" om me aan Destiny 2 te helpen >:)

Achja, hobby's kosten geld toch?! Hopelijk wordt Destiny 2 een hobby ....van m'n vriendin moet ik wel:

"je gaat dat spul toch wel allemaal gebruiken he, anders word ik gek"

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Atmoz schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:44:

Een vriend "tipte" me over Destiny 2 (ik heb D1 nog nooit gespeeld of zelfs gezien).

Toen ben ik fimpjes ervan gaan kijken en ook steeds als ik hem zag had hij 't erover. Dus op een gegeven moment werd ik toch wel benieuwd om 't zo te zeggen.

Uiteindelijk hoorde ik dat de Beta te spelen was en wilde ik die dus ook effe checken. Daarvoor heb ik toen een videokaart gekocht waar het spel (PC versie) bij zat. Helaas kwam ik er te laat achter (zie paar posts terug) dat die maar beperkt speelbaar was. Ik heb dus letterlijk maar 15 sec. kunnen spelen 8)7

De gekte (in mezelf) wordt d'r echter niet minder van :9 Ook die vriend blijft er maar over bezig en vind het helemaal te gek dat ik er zo in mee ga. Ik vind het zelf ook vet natuurlijk (überhaupt om weer eens een PC-spel te gaan doen)

Ondertussen heb ik m'n broertje zover gekregen zodat ook hij het spel heeft gekocht. Het plan is dus om straks op wekelijkse basis samen, met z'n 3e, online te gaan spelen.

So far so good, maar ik ben ook alvast wat "dingen" gaan aanschaffen O-) En dat is een beetje uit de hand gelopen zegmaar... Een goede computer had ik al, maar toch ben ik de laatste 2 weken ruim € 2800,- armer geraakt. (ik maakte voor mezelf net ook pas voor 't eerst de optelsom, en ik moet zeggen ik schrik wel een beetje haha)

Achja, hobby's kosten geld toch?! Hopelijk wordt Destiny 2 een hobby ....van m'n vriendin moet ik wel:

Voor de PC versie mag je nog tot 24 Oktober wachten he... ;w

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

8GUS schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:53:
[...]

Voor de PC versie mag je nog tot 24 Oktober wachten he... ;w
I know.
Erg genoeg toch >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
Als je dan toch al 2800 hebt uitgegeven kan er nog wel 400 bij, is nu mooie actie bij de MediaMarkt. Ff PS4 + D2 kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Atmoz schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:44:

Ben ik toch werkelijk benieuwd wat je die 2800,- gebracht heeft voor Destiny 2:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Crashhill schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:00:
Als je dan toch al 2800 hebt uitgegeven kan er nog wel 400 bij, is nu mooie actie bij de MediaMarkt. Ff PS4 + D2 kopen :+
PS4 heb ik al, dus D2 voor PS4 zou nog een optie zijn, maar ik denk niet dat dat verstandig is... Wil me nu echt op de PC gaan focussen. Anders is het echt een beetje zonde natuurlijk ;)
mfneed schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:08:
[...]

Ben ik toch werkelijk benieuwd wat je die 2800,- gebracht heeft voor Destiny 2 :D
Hehe :P

- monitor
- videokaart (incl. 'gratis' D2)
- toetsenbord
- muis
- muismat
- gaming-headset (is nog onderweg, volgens t&t binnen uur hier)
- gaming-stoel
- voetensteun

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLRev0lution
Atmoz schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:15:
[...]

PS4 heb ik al, dus D2 voor PS4 zou nog een optie zijn, maar ik denk niet dat dat verstandig is... Wil me nu echt op de PC gaan focussen. Anders is het echt een beetje zonde natuurlijk ;)

[...]

Hehe :P

- monitor
- videokaart (incl. 'gratis' D2)
- toetsenbord
- muis
- muismat
- gaming-headset (is nog onderweg, volgens t&t binnen uur hier)
- gaming-stoel
- voetensteun

:+
Rantsoen voor een maand?

D1 toch wel enkele uurtjes ingestoken, (1400 ofzo, zijn er bij die dat makkelijk overtreffen hier) en ik denk dat hetzelfde gaat gebeuren met D2. Denk oprecht dat bungo geleerd heeft van hun "fouten" en een waanzinnig spel gaan brengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vegetto
ben zo trots op je, van de week knallen met die banaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
NLRev0lution schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:17:
[...]

Rantsoen voor een maand?

D1 toch wel enkele uurtjes ingestoken, (1400 ofzo, zijn er bij die dat makkelijk overtreffen hier) en ik denk dat hetzelfde gaat gebeuren met D2. Denk oprecht dat bungo geleerd heeft van hun "fouten" en een waanzinnig spel gaan brengen.
Ga weg joh, 1400 op je Xbox account, maar hoeveel op je PS4 account :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLRev0lution
Crashhill schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:19:
[...]

Ga weg joh, 1400 op je Xbox account, maar hoeveel op je PS4 account :P
Bestel jij D2 nou maar eerst ff! xbox account maar 20 uurtjes ofzo :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
NLRev0lution schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:19:
[...]

Bestel jij D2 nou maar eerst ff! xbox account maar 20 uurtjes ofzo :p
Vanavond even doen brah! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLRev0lution
Dit keer de 2500 uur overtreffen he! (Richard19111989's total play time 104 days, 4 hours and 7 minutes (2,500.12 hours).)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
NLRev0lution schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:23:
[...]

Dit keer de 2500 uur overtreffen he! (Richard19111989's total play time 104 days, 4 hours and 7 minutes (2,500.12 hours).)
Dat gaat niet meer lukken helaas :(. Maar jou verwijderde uren zijn niet meegeteld zag ik al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Crashhill schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:25:
[...]

Dat gaat niet meer lukken helaas :(. Maar jou verwijderde uren zijn niet meegeteld zag ik al :P
Waarom niet? Slecht om met die instelling al te beginnen, hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Weet iemand hoe het spel omgaat als je co-op'd met een vriend welke een aantal levels lager is dan jij? Is het bijvoorbeeld nog zinvol/leuk om met een low level vriend te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
SparksNL schreef op maandag 4 september 2017 @ 21:11:
Weet iemand hoe het spel omgaat als je co-op'd met een vriend welke een aantal levels lager is dan jij? Is het bijvoorbeeld nog zinvol/leuk om met een low level vriend te spelen?
Dat gaat prima. Ligt vooral aan het level van de missie die je speelt. Is die voor jouw vriend gelijk, dan is t voor jou makkelijk, voor hem normaal. Qua loot is de kans groot dat t jou niks oplevert.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
NLRev0lution schreef op maandag 4 september 2017 @ 15:23:
[...]

Dat red ik net niet (kleine 2200 uur)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Lekker kletsen, uitleggen hoe het werkt. Soort Sherpa zeg maar. Kan wel leuk zijn hoor, maar ik zou die persoon wel alleen de campange laten spelen, mits de missies alleen te doen zijn. In deel 1 was ik soms wel blij dat iemand me er doorheen hielp, hoewel ik niet warm liep van het verhaal......Ik hoorde eigenlijk alleen maar "blablabla". Daarom vond ik Destiny 1 alleen in coop PVE erg leuk. Als ze nu wat aan de "campaign" gedaan hebben wordt het helemaal top.

Nu hopen dat YGZ hem vandaag ook daadwerkelijk op stuurt, want ik heb morgenavond de TV en PS4 gereserveerd bij het hoger management en de 2 management assistenten.

[ Voor 9% gewijzigd door basset op 05-09-2017 07:53 ]

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Nog maar 16 uur en een beetje!!! Hype hype hype!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:33
Nou indien ik in Destiny 1 een nieuwe char maakte en dus vanaf het begin moest gaan ging ik gewoon even snel multiplayer doen, snel equip (hoewel je die kan share tussen je characters, maar als je helemaal nieuw bent gaat die zon niet op) en snel levels omhoog.

Je merkt namelijk wel indien jij level 20 bent, met equip van level 20 dat je maatje met level 1 en level 1 equip bijna niks kan in de co-op (campaign).

Maar goed, paar potjes multiplayer en dat is ook gedaan (of hij zorgt ervoor dat hij de campaign doet en in de buurt van jouw verhaallijn komt).

Destiny 2 gaat hier waarschijnlijk niet komen, D1 helemaal plat gespeeld tot circa 1 maand terug, D2 beta gedaan en helaas. Kon me niet overtuigen weer grof geld neer te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 08:14
Wie haalt me over D2 te kopen?
Heb er nog niks van meegekregen maar toch stiekem wel benieuwd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:46

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Mensen er al over uit welke class ze gaan spelen?

Ik zit zelf te twijfelen tussen Hunter en Warlock.
Maar aangezien ik niet echt weg ben van close combat ga ik denk ik voor de Warlock Voidwalker.

Zijn er trouwens al mensen die de strategy guide voor D2 online gevonden hebben om te downloaden?
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
WishmasterNL schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:14:

Maar aangezien ik niet echt weg ben van close combat ga ik denk ik voor de Warlock Voidwalker.

Zijn er trouwens al mensen die de strategy guide voor D2 online gevonden hebben om te downloaden?
Natuurlijk Titan! Titan is gemiddeld genomen de sterkste class geweest de afgelopen jaren, vooral in PVE. Wat een baas _/-\o_ Ik vertrouw erop dat dit niet gaat veranderen in D2.

Nu maar hopen dat Helm of Saint terugkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Faaz0 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:07:
Ah leuk, je zit in hetzelfde schuitje als ik (enkele weken geleden) zat :D

Ik haal je over: kijk even alle filmpjes wat erover te vinden zijn. Lees hier wat mee en laat je gek(ker) :P maken door de hype _/-\o_

Gewoon kopen dus en meedoen. En voor als 't helpt: ik snap werkelijk geen ene snars van allemaal die termen die hier voorbij komen, maar ik denk maar zo: ze zullen het heus wel gemaakt hebben dat het ook voor "nieuwe" spelers gaaf is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:46

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Arrahant schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:20:
[...]

Natuurlijk Titan! Titan is gemiddeld genomen de sterkste class geweest de afgelopen jaren, vooral in PVE. Wat een baas _/-\o_ Ik vertrouw erop dat dit niet gaat veranderen in D2.

Nu maar hopen dat Helm of Saint terugkomt ;)
Je word bedankt!
Nu ga ik ook og twijfelen of ik niet voor een Titan moet gaan.
Dat schild als Ult is ook wel tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Laatst online: 03-10-2024

Begin weer met Warlock denk ik, maar zal al snel 3 chars hebben hahha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Net als Destiny 1 ga ik voor de Titan, daarna de andere aanmaken :)
Morgen komt ook het boek binnen :)

Nergens een nachtopening? Of is dat alleen van vroeger?
En wat kost die in de normale MM ? Game van de maand, maar op de site gewoon 63 euro

[ Voor 57% gewijzigd door Mars18 op 05-09-2017 09:25 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:47
Vanaf 14:00 kunnen we streams checken uit Nieuw Zeeland :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zer0-overload
  • Laatst online: 25-08 13:50

zer0-overload

ZX6R '95 > '06 > '07 ^_^

Ik zit ook in de hype.. -_-' *sigh..*

ik heb D2 voor ps4 (ltd.ed.), xb1 (ltd.ed.) en pc (std.ed.) gekocht.. enkel digitaal, want heb geen zin om steeds discs te verwisselen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:45

Gunslinger Hunter is geen close combat. Ik ga voor hunter denk ik. Zat ook tussen de zelfde 2 te twijfelen maar vind warlock niet mobile genoeg.

Maargoed ik heb nog anderhalve maand om te bedenken wat ik doe XD

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0-overload
  • Laatst online: 25-08 13:50

zer0-overload

ZX6R '95 > '06 > '07 ^_^

Voor de pc is de standaard versie 38.99 bij cdkeys . Ik koop daar wel vaker keys en nooit problemen mee gehad :)
Mars18 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:24:
Net als Destiny 1 ga ik voor de Titan, daarna de andere aanmaken :)
Me too :9
De wapens en de nieuwe 'Super' van de Titan speelde zo fijn in de Beta >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
Mag je nog wel gamen dan :O @vegetto1983 kijk die @Faaz0 dan :Y :N

ps: koop gewoon Destiny 2 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Crashhill op 05-09-2017 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
kijk deze boy dan, leef jij nog, ROYYYSTONNNNNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:36

Steefanus

StefanJ

Hoop niet dat we vanavond weer eerst die Homecoming missie moeten spelen, die kan ik niet meer zien na 2 beta's. (Weet wel zeker van wel trouwens :p)

Ik zit vanavond klaar 0:00. LETSGO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Als je hem digitaal pre-ordert kun je hem dan pre-loaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Zironako schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 10:51:
Als je hem digitaal pre-ordert kun je hem dan pre-loaden?
Via de psn store wel. Ik heb m al klaar staan in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 08:14
vegetto1983 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 10:34:
kijk deze boy dan, leef jij nog, ROYYYSTONNNNNNN
Haha uiteraard, was alleen D1 flink beu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
NLRev0lution schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 10:54:
[...]

Via de psn store wel. Ik heb m al klaar staan in ieder geval.
Top! Zo maar even doen dan. Wilde hem eigenlijk fysiek halen, maar ben morgen pas laat klaar dus het is te verleidelijk om hem vannacht al te spelen.
Pagina: 1 ... 8 ... 43 Laatste

Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2

TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX