Gasten, jullie weten dat vast! is PS plus nodig om Destiny 2 te spelen?
Jazeker, anders mis je de hele meerwaarde van het spel.mfneed schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:06:
[ Voor 10% gewijzigd door Crashhill op 05-09-2017 11:07 ]
Beroerd... om uberhaubt te spelen of?Crashhill schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:07:
[...]
Jazeker, anders mis je de hele meerwaarde van het spel.
Alle Coop functionaliteit en PvP. Dus ja ik zou zeker even psplus aanschaffen.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Nou, ik heb moeite met wachten op de pc versie...:P dus dacht wellicht ps4 een optie, maar even zien dan!!Michaelg schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:09:
Alle Coop functionaliteit en PvP. Dus ja ik zou zeker even psplus aanschaffen.
Destiny zonder co op, of PvP, dan is het gewoon een saai poepspel
Ja ik vraag me af of je dan uberhaupt Strikes kunt spelen....
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
thanks voor de info! Voor de pc staat de key al ingevoerd dus geen weg terug:D dan maar kijken voor eventueel een maandje ps+
Zonder PS Plus zijn alle missies gelocked. Ofwel, je kunt het spel helemaal niet spelen!mfneed schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:06:
In principe is alles namelijk multiplayer (zowel PvP als PvE)
Letwel: co-op is ook multiplayer
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Je kan roch ook gewoon solo het verhaal spelen?Jackal131 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:22:
[...]
Zonder PS Plus zijn alle missies gelocked. Ofwel, je kunt het spel helemaal niet spelen!
In principe is alles namelijk multiplayer (zowel PvP als PvE)
Letwel: co-op is ook multiplayer
Ik twijfel nog. D1 alleen de beta van gespeeld en die vond ik niet heel boeiend. Geen lekkere schiet actie met vijanden die de hele tijd blind op je af komen rennen. Verder ben ik meer een sp gamer. Weinig zin om rekening te houden met bepaalde tijden online zijn etc.
Ik kan me herinneren dat ik vorig jaar vergeten was om mijn Plus abo te verlengen en ik dus niets kon spelen.bram1984 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:39:
[...]
Je kan roch ook gewoon solo het verhaal spelen?
Solo spelen is een keus inderdaad, maar kan volgens mij niet zonder Plus
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Plus of Live.. tegenwoordige heb je het bij teveel games nodig helaas.. waardoor je zonder abbo niks of bijna niks ken doen..
Dat is op dit moment de enige reden waarom ik blij ben met de PC versie. Verder kunnen jullie allemaal de te^%@$%^ krijgen. Ik bedoel natuurlijk veel plezier de komende wekenzer0-overload schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:05:
Plus of Live.. tegenwoordige heb je het bij teveel games nodig helaas.. waardoor je zonder abbo niks of bijna niks ken doen..
Uh, dat is juist compleet niet het geval? Vijanden in Destiny zijn (afhankelijk van het type) een stuk slimmer en passen zich aan de speler aan. Gunplay in Destiny is over het algemeen een van de sterkere punten.bram1984 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:39:
[...]
Je kan roch ook gewoon solo het verhaal spelen?
Ik twijfel nog. D1 alleen de beta van gespeeld en die vond ik niet heel boeiend. Geen lekkere schiet actie met vijanden die de hele tijd blind op je af komen rennen. Verder ben ik meer een sp gamer. Weinig zin om rekening te houden met bepaalde tijden online zijn etc.
Als je een issue had met bullet sponge bazen, dan had ik het met je eens geweest
Ik heb de game al binnen dus de servers kunnen mij niet vroeg genoeg live gaan (PS4)
Het zou me niets verbazen als je over een half uurtje al bezig kunt met D2.Senaxx schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 13:33:
Ik heb de game al binnen dus de servers kunnen mij niet vroeg genoeg live gaan (PS4)
De digitale versie worden helaas niet eerder dan 0.01 vrij gegeven.
Waar heb je de game besteld of gehaald? Ik wil namelijk ook wel vannacht spelen maar wil het wel fysiek hebben ipv digitaal.Senaxx schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 13:33:
Heb je je timesettings niet op NL staanMelvinW schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:00:
Servers zijn online! Ik ben 'm nu aan het spelen

Als je een disc hebt kun je gewoon online hoor. Heeft niets met je tijdinstellingen te makenCrashhill schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:05:
[...]
Heb je je timesettings niet op NL staan
Laat maar, ik ben dronkenMelvinW schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:08:
[...]
Als je een disc hebt kun je gewoon online hoor. Heeft niets met je tijdinstellingen te maken
@Faaz0 zien we je trouwens vannacht?
[ Voor 7% gewijzigd door Crashhill op 05-09-2017 14:12 ]
Geen shop die hem stiekem al ergens verkoopt?
Als iemand het weet waar die verkocht wordt geef even een gil.
Gewoon digitaal bestellen, preloaden en vannacht beginnen maar!
Ik zie nu in ieder geval verschillende live streams online gaan. Dus.....veel plezier zou ik zeggen!
letterlijk bij een kerel op de hoek die ze verhandelde. Die had 10 discs liggen en verkocht ze voor 40 euro per stuk. En je kan inderdaad nu al online.Iloledingame schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 13:43:
[...]
Waar heb je de game besteld of gehaald? Ik wil namelijk ook wel vannacht spelen maar wil het wel fysiek hebben ipv digitaal.
Hoe kan dat nou dat GameRiot al aan het spelen is op YouTube ?
Ik dacht dat niemand voor release kon spelen.
Pre-load is klaar!
Na honderden uren Destiny 1 vannacht meteen aan de slag
Na honderden uren Destiny 1 vannacht meteen aan de slag
Servers zijn live sinds 14:00 !!PepieNL schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:30:
Vanaf 14:00 kunnen we streams checken uit Nieuw Zeeland
https://www.twitch.tv/teawrex
of de hele lijst..
https://www.twitch.tv/directory/game/Destiny%202
Het spel komt om 00.00 uit in alle timezones. In nieuw zeeland is het dus al live.jori040 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:20:
Hoe kan dat nou dat GameRiot al aan het spelen is op YouTube ?
[ Voor 45% gewijzigd door PepieNL op 05-09-2017 14:45 ]
Pff de Hype is soo fucking real bij mij
maar ik heb de PC versie gekocht dus moet wachten. En eigenlijk wil ik Twitch niet kijken voor spoilers maar kan het niet weerstaan
Het is toch wel een dikke 'f*** you' naar de PC community om de PC versie ruim 6 weken later te doen. Althans, zo voelt het wel. Ik begrijp het wel van hun kant.. Nu zijn er mensen, zo te zien ook hier, die overwegen om eerst een console versie te kopen en daarna een PC versie. Had het liever anders gezien.
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
Pure heling dus?Senaxx schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:16:
[...]
letterlijk bij een kerel op de hoek die ze verhandelde. Die had 10 discs liggen en verkocht ze voor 40 euro per stuk. En je kan inderdaad nu al online.
Nou ja ik weet niet of ze gejat zijn, hij kan er net zo goed voor betaald hebben.
Ik ga geen streams kijken. Laat mij verrassen door alle nieuwe dingen. Zelfde reden dat ik ook een hekel heb aan filmtrailers.
Hoop dat de ervaringen positief zijn!
Hoop dat de ervaringen positief zijn!
Ben blij dat de PC release pas over 6 weken is, kan Bungie namelijk exact de zelfde fouten 2x maken, ze leren het daar regelmatig pas na 3 keer. Die 3e keer duurt namelijk gewoon 3 maanden. Dan is de game pas echt af.
Ondanks dat ! Ben ik wel hyped!
Ondanks dat ! Ben ik wel hyped!
Oh man. Al die streams die nu al aan het spelen zijn .. en ik mag nog wachten tot 0:00. Grr
.
Lees net dat de mensen die de game al in een winkel hebben kunnen scoren hier ook al gewoon online kunnen.Daar zit ik dan met m'n PSN release.
Dr zijn nog niet veel winkels die hem verkopen. Misschien de wat losse gamewinkeltjes, maar GameMania en Intertoys enzo nog niet. Als ze wel verkopen zonder goedkeuring van het hoofdkantoor krijgen ze dikke boete.jori040 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:02:
Lees net dat de mensen die de game al in een winkel hebben kunnen scoren hier ook al gewoon online kunnen.Daar zit ik dan met m'n PSN release.
D'r zijn ook winkels die 'm gewoon niet mee willen geven!jori040 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:02:
Yepp. Net aantal winkels in omgeving Arnhem gebeld en hebben hem wel liggen, maar mogen hem niet meegeven
Dat had geloofwaardig geweest als hij ze niet voor €40 verkocht. Zoveel marge zit er niet op games bij release.Senaxx schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:55:
[...]
Nou ja ik weet niet of ze gejat zijn, hij kan er net zo goed voor betaald hebben.
Ben je daar verbaasd over? Dat weet je van tevoren.jori040 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:02:
Normaal bij geen enkele game maar omdat Destiny een online only game is wel.bram1984 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:16:
[...]
Ben je daar verbaasd over? Dat weet je van tevoren.
Zojuist ook gekocht en morgen ligt de game (hopelijk!) klaar op mijn matje bij thuiskomst.
Nu heb ik sinds kort een PS4 en mijn maatjes zijn niet zo van online play. Vind je gemakkelijk andere mensen om mee te spelen of raden jullie aan even hier of op andere site een clan te zoeken?
Nu heb ik sinds kort een PS4 en mijn maatjes zijn niet zo van online play. Vind je gemakkelijk andere mensen om mee te spelen of raden jullie aan even hier of op andere site een clan te zoeken?
Ik zal eerst beginnen met een biertje te pakken, neerploffen en een beetje de game checkenNoq schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:26:
Zojuist ook gekocht en morgen ligt de game (hopelijk!) klaar op mijn matje bij thuiskomst.
Pro tip: Even je PSN/XBOX/Battle.net naam erbij zetten dan zijn er wel mensen die jou een invite willen sturen.
[ Voor 10% gewijzigd door PSYVIRII op 05-09-2017 15:31 ]
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Twitch, youtube Gaming...allemaal vol met D2. Kan het ook lastig weerstaan om eerlijk te zijn.Ricmaniac schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 14:46:
Pff de Hype is soo fucking real bij mijmaar ik heb de PC versie gekocht dus moet wachten. En eigenlijk wil ik Twitch niet kijken voor spoilers maar kan het niet weerstaan
En toch krijgen we wel een zeer smooth spelend D2 op de PC. Wachten is moeilijk
[ Voor 10% gewijzigd door 8GUS op 05-09-2017 15:33 ]
Jazeker ben ik dat! Gaat nergens over dit. Heeft iemand niet op zitten letten bij Bungie. Maak ik het ze makkelijk, geen drukkosten, geen distributie, gewoon digitaal en dan doen ze dit!bram1984 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:16:
[...]
Ben je daar verbaasd over? Dat weet je van tevoren.
Buiten dat begint het ook al dat het clan gedeelte de eerst komende dagen NIET werkt.. Kom op zeg!
Het is niet dat ze niet wisten dat de shit live ging en het spel uitkwam..
Met Destiny 2 is dat een stuk makkelijker inderdaad. Er is matchmaking toegevoegd. Dus je kan gewoon online zoeken naar mensen. Het leukste is wel om in een clan te komen over een tijdje. Gezellig met Nederlandse mensen en iedereen wil elkaar helpen.Noq schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:26:
Maar zoals iemand al zei; eerst lekker spelen en alles checken, daarna pas voor en clan gaan etc.
Ehhh... wat heeft Bungie hier mee te maken?Segafreak83 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:34:
[...]
Jazeker ben ik dat! Gaat nergens over dit. Heeft iemand niet op zitten letten bij Bungie.
De distributeur wil dat alle exemplaren optijd bij de winkels liggen, dus worden ze veel eerder verscheept.
Sommige winkel hebben de game al sinds dit weekend.
Er liggen ook gewoon contracten bij de winkels waarin duidelijk staat dat de winkel niet eerder dan 6 september mag meegeven. Dat een winkel zich daar niet aan houdt, daar kan Bungie niks aan doen.
Eeuhm een game ligt meestsal wel een paar dagen van te voren in het magazijn en er zijn altijd wel een paar winkels of personen die hem eerder door verkopen, niks tegen te doen.
Ik hoop gewoon dat de postbode mij niet telleursteld.
Mensen die verder nog leuke clans weet voor een beginnend destiny speler?
Ik hoop gewoon dat de postbode mij niet telleursteld.
Mensen die verder nog leuke clans weet voor een beginnend destiny speler?
[ Voor 14% gewijzigd door Nieuwevolger op 05-09-2017 15:46 ]
In Rotterdam Centrum (Mediamarkt) wordt hij NOG niet verkocht. Mogelijk later op de dag en anders gewoon morgen.
Dat bedoelde ik niet. Waar het om gaat is dat het schijfje niet tegen gehouden wordt door de regio. Daar hadden ze dus een beveiliging in moeten bouwen.Jackal131 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:45:
[...]
Ehhh... wat heeft Bungie hier mee te maken?
De distributeur wil dat alle exemplaren optijd bij de winkels liggen, dus worden ze veel eerder verscheept.
Sommige winkel hebben de game al sinds dit weekend.
Er liggen ook gewoon contracten bij de winkels waarin duidelijk staat dat de winkel niet eerder dan 6 september mag meegeven. Dat een winkel zich daar niet aan houdt, daar kan Bungie niks aan doen.
Dat winkels eerder verkopen dat weet ik, ook al tegen de regels in, so be it.
[ Voor 3% gewijzigd door Segafreak83 op 05-09-2017 15:48 ]
Dit weet je van tevoren bij een digitale versie van een game. Eerder spelen zit er niet in..Segafreak83 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:47:
[...]
Dat bedoelde ik niet. Waar het om gaat is dat het schijfje niet tegen gehouden wordt door de regio. Daar hadden ze dus een beveiliging in moeten bouwen.
Dat winkels eerder verkopen dat weet ik, ook al tegen de regels in, so be it.
Waar ik me wel aan stoor is dat alle grote Destiny streamers die game ook al aan het spelen zijn, met toestemming van Activistion/Bungie. Gooi dan gewoon overal de verkoop los.
Grote streamers worden groter en kleine hebben weinig kans.NikkiNailz schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:53:
[...]
Dit weet je van tevoren bij een digitale versie van een game. Eerder spelen zit er niet in..
Waar ik me wel aan stoor is dat alle grote Destiny streamers die game ook al aan het spelen zijn, met toestemming van Activistion/Bungie. Gooi dan gewoon overal de verkoop los.
Nou nee, want ik wist dat dus niet. Ging uit van gelijke monniken, gelijke kappen.. blijkbaar werkt dat niet zo.NikkiNailz schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:53:
[...]
Dit weet je van tevoren bij een digitale versie van een game. Eerder spelen zit er niet in..
En ja, ben het met je eens, laat men de verkoop losgooien en gaan
Zou inderdaad wel het eerlijkst zijn. Maar dat ging bij de release van Rise of Iron gruwelijk mis dus ik denk dat Bungie daarvan geleerd heeft.Segafreak83 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:59:
[...]
Nou nee, want ik wist dat dus niet. Ging uit van gelijke monniken, gelijke kappen.. blijkbaar werkt dat niet zo.
En ja, ben het met je eens, laat men de verkoop losgooien en gaan
https://www.google.nl/amp...One-launch-times-news/amp
And the even better news is that Destiny 2 will be deploying as soon as it reaches midnight, no matter what time zone you live in.
Vannacht dus om 00 uur gamen?!
And the even better news is that Destiny 2 will be deploying as soon as it reaches midnight, no matter what time zone you live in.
Vannacht dus om 00 uur gamen?!
Snap de hype, maar die paar uurtjes?
ik moet nog 6weken wachten

Die rewards voor D1 spelers zag er supertof uit. Tenminste wat ik in die steams voorbij zag komen.
spoiler:
Je krijgt alle raid/endgame encounters te zien met je fireteam erbij als lore. Ziet er supergaaf uit. Hoop dat je dat nog ergens terug kunt kijken.
PSN: djmurcielago
Morgen pas binnen. Fysiek gekocht. Maar ik heb geduld. Moet nog uncharted uitbreiding uitspelen.
[/quote]Murcielago schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 16:25:
Die rewards voor D1 spelers zag er supertof uit. Tenminste wat ik in die steams voorbij zag komen.
[spoilers]
Je spoiler tags staan niet goed...
Murcielago schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 16:25:
spoiler: D1 rewards
Je krijgt alle raid/endgame encounters te zien met je fireteam erbij als lore. Ziet er supergaaf uit. Hoop dat je dat nog ergens terug kunt kijken
Je spoiler is niet helemaal goed opgebouwd, fix het ff voor de rest als je wil?
Ralphoman schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 16:29:
[...]
spoiler: D1 rewardsJe krijgt alle raid/endgame encounters te zien met je fireteam erbij als lore. Ziet er supergaaf uit. Hoop dat je dat nog ergens terug kunt kijken
spoiler:
Wat als je 450 raids hebt gedaan, krijg je dan 450 endgame encounters? Of je eerste? De eerste zou wel echt heel tof zijn
Fixed, thanks.Ralphoman schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 16:29:
Crashhill schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 16:35:
[...]
spoiler:Wat als je 450 raids hebt gedaan, krijg je dan 450 endgame encounters? Of je eerste? De eerste zou wel echt heel tof zijn
spoiler:
Alleen je eerste keer denk ik. Gothalion kreeg dat in elk geval bij z'n eerste fireteam te zien. Neem aan dat ie er meer heeft gedaan
[ Voor 20% gewijzigd door Murcielago op 05-09-2017 16:49 ]
Ik heb destiny 1 op PS4 grijs gespeeld, ga Destiny 2 op PC spelen, gelden dan dezelfde rewards?
Eerste reviews in progress klinken positief http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1428677&page=1
12 uur vannacht zijn de servers online lees ik op reddit. Nu hopen dat Microsoft de game unlocked =p
En wat gaat de prijs worden? Webshop is 63 euro.Steeffeh schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:46:
In Rotterdam Centrum (Mediamarkt) wordt hij NOG niet verkocht. Mogelijk later op de dag en anders gewoon morgen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Mag ik mensen hier toevoegen op de PS4? Recentelijk een PS4 gekocht dus heb nog niet zoveel maatjes. Lijkt me leuk om samen te spelen en wat mensen te leren kennen via Destiny 2. Ben morgen online! PSN ID: JurThePur
Het is best raar dat alle winkels weigeren te verkopen, nadat die zaak in Oss ze de hele dag al verkoopt.
lekker tollen mage je ergens anders doen
[ Voor 72% gewijzigd door Geronimous op 05-09-2017 19:04 ]
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Don't feed the troll...
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 05-09-2017 19:05 ]
Er is gewoon een pc topic, goed gezocht man
[ Voor 65% gewijzigd door Geronimous op 08-09-2017 17:41 ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
ah, my bad, had deze al weken gebookmarked. Thanks!NLRev0lution schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 17:53:
[...]
Er is gewoon een pc topic, goed gezocht man
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Hallo,
Ik zit er aan te denken om Destiny 2 te kopen morgen, ik heb nooit Destiny 1 gedaan maar ben wel een grote shooter fan. Ik heb een tijdje geleden de beta van Destiny 2 gedaan en alles voelde wel vloeiend en goed aan. Nu zijn mijn vragen; is Destiny 2 leuk om solo te spelen of evt via matchmaking? En is er veel herhaling in het spel? (zie The Division)?
EDIT: Nog een vraag, is het een spel waar makkelijk in te komen is? Bij Warframe bijvoorbeeld moet je eerst een encyclopedie lezen om te weten waar alles voor dient.
Alvast dank.
Ik zit er aan te denken om Destiny 2 te kopen morgen, ik heb nooit Destiny 1 gedaan maar ben wel een grote shooter fan. Ik heb een tijdje geleden de beta van Destiny 2 gedaan en alles voelde wel vloeiend en goed aan. Nu zijn mijn vragen; is Destiny 2 leuk om solo te spelen of evt via matchmaking? En is er veel herhaling in het spel? (zie The Division)?
EDIT: Nog een vraag, is het een spel waar makkelijk in te komen is? Bij Warframe bijvoorbeeld moet je eerst een encyclopedie lezen om te weten waar alles voor dient.
Alvast dank.
[ Voor 18% gewijzigd door BroWohsEdis op 05-09-2017 18:02 ]
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Voeg mij maar toe:Verwijderd schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 17:27:
Mag ik mensen hier toevoegen op de PS4? Recentelijk een PS4 gekocht dus heb nog niet zoveel maatjes. Lijkt me leuk om samen te spelen en wat mensen te leren kennen via Destiny 2. Ben morgen online! PSN ID: JurThePur
Robdegekste!
Lijkt me weer lache om met al die oude bekende waarmee ik uren heb lopen wipen op atheon, POE etc . weer samen te spelen. Pff bijna 3 jaar geleden alweer. Tot snel 😅
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Hell yeah!!WillieWuks schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 18:10:
Lijkt me weer lache om met al die oude bekende waarmee ik uren heb lopen wipen op atheon, POE etc . weer samen te spelen. Pff bijna 3 jaar geleden alweer. Tot snel 😅
Vanavond om half 9 naar bed. Wekkertje zetten om 12 uur en dan heerlijk spelen tot half 6...dan is het helaas tijd voor weer een werkdag.
Destiny is zeker leuk om gedeeltes solo te spelen. Naarmate de endgame (punt na single player gedeelte) nadert wordt echt echter wel noodzakelijk om met een fireteam te gaan spelen. Hier op Got zitten genoeg idioten om vele avonden plezier mee te beleven.BroWohsEdis schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 17:58:
Hallo,
Alvast dank.
Je hebt geen encyclopedie nodig om dit spel te spelen en als je eenmaal verslaafd bent, volgen de uren aan yt filmpjes kijken vanzelf wel om meer diepgang in je spel te krijgen.(wat kun je beter doen etc)
Verder is zeker repeterend, de eerste raid zeker 15 weken achter elkaar gedaan om alle gear bij elkaar te sprokkelen. Gelukkig is het een super fijne shooter dus heb ik dat nooit als storend ervaren (oké, 1500ish uur verder was ik er wel klaar mee).
Ik voeg je ook toe.Verwijderd schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 17:27:
Heb pas een nieuwe pro.
Verwijderd
Vet! Ben je morgen online?jori040 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 19:28:
[...]
Ik voeg je ook toe.
Heb pas een nieuwe pro.
Mensen met een fysieke kopie: jullie kunnen volgens mij al spelen! Veel plezier met de game.
Ik maak trouwens een Warlock aan.
Welke filmpjes zou je eventueel nu al aanraden om te kijken?Michaelg schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 18:40:
Je hebt geen encyclopedie nodig om dit spel te spelen en als je eenmaal verslaafd bent, volgen de uren aan yt filmpjes kijken vanzelf wel om meer diepgang in je spel te krijgen.(wat kun je beter doen etc)
Ik ben ook een totally noob, en ik zou me ook graag alvast wat "inlezen".
Gewoon de basics is al fijn om te weten denk ik, want ik heb dus bijvoorbeeld nog geen idee wat Raids, Strikes, PvP, PvE, grinden, etc betekenen.... En echt nog zoveel meer termen die ik hier voorbij zie komen waarvan ik denk "wow, je moet 't maar allemaal weten zeg"

Het lijkt voor een nieuweling als mij soms wel een beetje (heel) veel als ik eerlijk ben... Ik heb enorm het gevoel dat ik nog veel heb in te halen. En dat zal ook wel zo zijn
Dus ik zou graag in de tussentijd (tot oktober) alvast wat "leerzame" video's bekijken. Tips zijn dus welkom
Verwijderd
Www.planetdestiny.com is de besteAtmoz schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 19:32:
[...]
Welke filmpjes zou je eventueel nu al aanraden om te kijken?
Ik ben ook een totally noob, en ik zou me ook graag alvast wat "inlezen".
Gewoon de basics is al fijn om te weten denk ik, want ik heb dus bijvoorbeeld nog geen idee wat Raids, Strikes, PvP, PvE, grinden, etc betekenen.... En echt nog zoveel meer termen die ik hier voorbij zie komen waarvan ik denk "wow, je moet 't maar allemaal weten zeg"![]()
Het lijkt voor een nieuweling als mij soms wel een beetje (heel) veel als ik eerlijk ben... Ik heb enorm het gevoel dat ik nog veel heb in te halen. En dat zal ook wel zo zijnmaar het moet wel mogelijk zijn...
Dus ik zou graag in de tussentijd (tot oktober) alvast wat "leerzame" video's bekijken. Tips zijn dus welkom
https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/ is ook altijd prettig voor het laatste nieuws.Als je het verhaal van D1 en de Destinywereld beter wilt begrijpen, dan kan ik de film van MyNameIsByf aanraden:
YouTube: The Complete Story of Destiny - [Timeline & Lore Explained]
YouTube: The Complete Story of Destiny - [Timeline & Lore Explained]
Vandaag de game toch maar gekocht voor de Ps4. Aardig wat uurtjes in Destiny 1 gespeeld, maar eigenlijk bij de laatste expansion afgehaakt. Afgelopen week nog wel even het 1e deel opgepakt om nog even in te komen. Een erg goed spelende shooter.
Ja maar ik ga wel eerst de SP doen.Ik weet niet of je in D2 al meteen co-op kan.Verwijderd schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 19:30:
[...]
Vet! Ben je morgen online?
Mensen met een fysieke kopie: jullie kunnen volgens mij al spelen! Veel plezier met de game.
Ik maak trouwens een Warlock aan.
Van de week moet ik ook nog voor een headset kijken voor de aankomede Raid natuurlijk.
Ik voeg je straks toe en dan zien we wel wat er mogen of later van komt.
Ik heb het boek op tijd besteld van destiny voor 24 euro,
Nu is het boek al 34 euro bij bol
https://www.bol.com/nl/p/destiny-2/9200000079022150/
Preview video van PU ziet er goed uit!
Nu is het boek al 34 euro bij bol
https://www.bol.com/nl/p/destiny-2/9200000079022150/
Preview video van PU ziet er goed uit!
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nog een uurtje! De hype is real hier. Mensen die op de PS4 gaan spelen add Rhcpmikey maar; zal de komende week veel tijd in deze game gaan stoppen.
Verwijderd
Hi all,
Ik ga komende week, zodra de tijd het toe laat beginnen met mezelf te storten op Destiny 2. Als jullie spelers zoeken voor Raids, strikes ed. Voeg me toe: jmtameling.
Ik ga komende week, zodra de tijd het toe laat beginnen met mezelf te storten op Destiny 2. Als jullie spelers zoeken voor Raids, strikes ed. Voeg me toe: jmtameling.
Super, Bol.com heeft het voor elkaar gekregen om mijn Limited Edition als brievenbuspakket te verzenden terwijl de doos daar veel te groot voor is. Als advies geven ze aan om maar af te wachten.
Als dit vertraging oplevert is dit officieel de laatste keer dat ik een game fysiek pre-order.
Als dit vertraging oplevert is dit officieel de laatste keer dat ik een game fysiek pre-order.
In een mail van bol.com staat dat mijn preorder van standaard editie nu verzonden is maar pas op 7 september aan komt... En op hun site staat zelfs nog "voor 23:59 besteld, morgen in huis". Als die er morgen niet is als ik uit school kom, ga ik hem wel gewoon in de stad halen en stuur ik die van hun terug
Ik laat zelf bepaalde pakketten gewoon leveren bij een ophalingspunt of post in de buurt. Gewoon makkelijk en veelal komen ze er eerder aan dan bij je thuis.
Vandaag de limited editie trouwens besteld via Bol en ze is al verzonden, morgen komt ze aan.
Vandaag de limited editie trouwens besteld via Bol en ze is al verzonden, morgen komt ze aan.
Normaal doe ik dit ook, maar als je dit bij bol doet gaat het niet via Postnl en het is in het verleden bij mij dus ook al een paar keer fout gegaan daarmee.marcelproust schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 23:16:
Ik laat zelf bepaalde pakketten gewoon leveren bij een ophalingspunt of post in de buurt. Gewoon makkelijk en veelal komen ze er eerder aan dan bij je thuis.
Last minute nog even digitaal gepreorderd. Ben benieuwd.
Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2
TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2
TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX