• Zagosch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-09 11:32
Zijn hier meer mensen die issues hebben met het starten van Destiny 2 op de xbox?

Mijn Xbox zegt dat ik nog te vroeg "Too early" ben en wordt doorverwezen naar de store. Ik heb de game in April al besteld via de MS store.

Men zegt dat het iets met de facturatie is van Microsoft, maar het is mij nogal onduidelijk. Xbox support wijst weer naar Bungie en vice versa.

Er zijn steeds meer berichten hierover.
https://www.bungie.net/en...1893?sort=0&page=0&path=1
https://www.bungie.net/en...t/230481636?sort=0&page=0

Edit: Dingen die ik al samen gedaan heb met de support medewerker:

- Game twee keer opnieuw geinstalleerd
- Mijn account van de Xbox verwijderd en opnieuw toegevoegd.

[ Voor 13% gewijzigd door Zagosch op 07-09-2017 08:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Ow wat een mooi spel. Gisteren weer genoten met @vegetto1983 , en @Punkbuster . Kwam @brambest ook nog even langs :+.

@Rudios jij ook weer helemaal hooked :aaw_yeah:

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kayos schreef op donderdag 7 september 2017 @ 01:03:
[...]

Houdt er wel rekening mee dat Europese DLC niet compatible is met een US versie Destiny 2. Had die fout gemaakt met Destiny 1...
D1 heb ik ook gemixed gekocht in de XBO store, daar ging het ook goed (die nogwat king DLC).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Ik heb gisteravond ook eindelijk de Limited Edition binnengekregen. Speelt heerlijk. Vanavond weer verder. Als iemand mee wil doen met story-missions, voeg me maar toe: PS4: rtwouda

[ Voor 3% gewijzigd door Twammo op 07-09-2017 09:29 ]

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:50

OzzieMann

PSN: OzzieMann

SinergyX schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:25:
[...]

D1 heb ik ook gemixed gekocht in de XBO store, daar ging het ook goed (die nogwat king DLC).
Op XBO gaat het inderdaad goed. Op PS4 is DLC gebonden aan de regio van het basisspel. Blijkbaar dacht @Kayos dat jij op de PS4 speelt. ;)

https://untappd.com/user/OzzBier

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:57
Ondanks dat ik normaal een PC gamer ben in een opwelling een PS4 gekocht met Destiny 2 erbij. Nog geen spijt van gehad. Wat een plezier heb ik er gisteren al mee gehad! _/-\o_

Nu even uitzoeken hoe alles werkt op de PS4. Is al weer een tijdje geleden dat ik Destiny heb gespeeld.

PSN naam is AksnesA ik ben altijd in om samen te spelen!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 15:37
Woensdag nacht, na 10 minuten eindelijk erin en ff snel een uurtje gespeeld.
Gisteravond wat langer alleen de PS4Pro crashed ongeveer na een uur gok ik.
Eerste keer was in een battle, laatste stuk van een mission.
Hij stond wel te blazen, in een keer zwart beeld, geen response en ventilator spint uit,.
Dus naar mijn idee een goeie crash...

Alleen opnieuw gestart spel weer gestart.
Missie herhalen, ging goed.
Uurtje later sta ik ergens idle omdat ik ff aan t appen was en poef, slaat die weer vast met dezelfde foutcode. ce-34878-0

Helaas niet de enige gezien de google results.
En dan te lezen dat er veel roepen dat de PS4Pro defect is...
Zal moeten wachten op Bungie voor de fix en hopen dat het niet fout gaat op de verkeerde momenten.

• Kayos
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 29-09-2021
OzzieMann schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:29:
[...]

Op XBO gaat het inderdaad goed. Op PS4 is DLC gebonden aan de regio van het basisspel. Blijkbaar dacht @Kayos dat jij op de PS4 speelt. ;)
Si, my bad. Woonde in de USA toen Destiny 2 uitkwam dus had hem in de US store gekocht (scheelde twee tientjes) incl. twee expansions. It was fun while it lasted.

Verwijderd

Gisteren na aanwezig te zijn geweest op de Launch Event eerst moeten werken, daarna eindelijk wat uurtjes erin kunnen stoppen en nog helemaal niet zo ver gekomen. Bij de eerste Destiny had ik de hype train een beetje gemist, dus ik doe het nu rustig aan en ontdek zoveel mogelijk. Toevoegen mag altijd:

PSN: dragonspirit1976

• Xanderk89
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Nou dat wordt niks weer. Ik kom niet voorbij de character screen. Zo te zien problemen bij sony..

pv:]4960Wp op ZW 44°. WP: Panasonic WH-MDC05H3E5

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:36
Pukson schreef op donderdag 7 september 2017 @ 01:25:
Hoe komen sommige zo snel level 20 haha. Zelf nu lvl 6 en beetje rondlopen op Earth. Heb nu 17k nog niks gekocht. Die public events zijn ook wel gaaf.

Wat om keer een toernooi te doen onder de Tweakers op het voetbal veld haha.
Dit vroeg ik mij ook af. Echt al light/power level sky high lvl 20.
Ik probeer juist een beetje relaxed door de game te komen. Genieten van de eye candy.

Verwijderd

Xanderk89 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:55:
Nou dat wordt niks weer. Ik kom niet voorbij de character screen. Zo te zien problemen bij sony..
Begreep net van een maatje van mij dat PSN momenteel een probleem heeft. Soms heeft dat werken nog wel eens voordelen. ;)

Datzelfde maatje is inderdaad ook alweer lvl 16, voor mij is dat niet de lol van het spel, dan heb ik het idee dat ik gehaast het hele spel door moet rammen, ik ben meer de relaxte gamer..

• Sosua
Was er overigens al iets van een Tweakers Clan oid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Iemand de game nog op PSN gekocht na release? Kreeg je de pre-order extra's er nog bij?

• SinergyX
  • Laatst online: 17:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

r.vd.essenburg schreef op donderdag 7 september 2017 @ 08:23:
Zijn hier meer mensen die issues hebben met het starten van Destiny 2 op de xbox?

Mijn Xbox zegt dat ik nog te vroeg "Too early" ben en wordt doorverwezen naar de store. Ik heb de game in April al besteld via de MS store.
Welke regio heb jij hem gekocht? 1 bij ons van de FIFA club krijgt ook die melding, die heeft hem uit SG. De rest uit eigen landen en daar werkt het wel normaal.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Gisteravond even wat missies gedaan (PS4) en moet zeggen dat ik weer erg onder de indruk ben van hoe gelikt de game eruit ziet. Heb wel het idee dat de controls wat slomer zijn geworden (of het komt omdat ik teveel Overwatch speel).
Ik merk het vooral met naar links - rechts bewegen met je wapen dat dit een stuk trager aanvoelt.

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:36

Steefanus

StefanJ

CartmanMMA schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:38:
Gisteravond even wat missies gedaan (PS4) en moet zeggen dat ik weer erg onder de indruk ben van hoe gelikt de game eruit ziet. Heb wel het idee dat de controls wat slomer zijn geworden (of het komt omdat ik teveel Overwatch speel).
Ik merk het vooral met naar links - rechts bewegen met je wapen dat dit een stuk trager aanvoelt.
Heb je de sensitivity ingame wel aangepast? Hij staat vrij laag inderdaad.

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

CartmanMMA schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:38:
Sensitivity omhoog gooien? :P Hij staat standaard op 3 en kan begrijpen dat fanatieke PS4 spelers deze minimaal op 8 willen gooien, als snelle bewegingen je voorkeur heeft.

Gister 5 uurtjes gespeeld en ik vind het heerlijk wegspelen. Zoals andere hier mij vertelde als nieuwkomer, eerst lekker op gemak spel verkennen en verhaallijn spelen. Maar zodra er een Tweakers clan is, join ik die als te graag.

• Sosua
Benieuwd of Xur dit weekend z'n neus laat zien.

Gjallarhorn...

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Blij dat ik dit spel gekocht heb, erg tof!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:47

Rudios

Lost in space?

Ik vind de strikes wel heel erg makkelijk, de eindbazen zijn weinig uitdagend! Why Bungie?

Whole lot of stars ***

• clockw1ze
  • Laatst online: 09-09 11:43
Sosua schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:43:
Benieuwd of Xur dit weekend z'n neus laat zien.

Gjallarhorn...
Waar ga je alle strange coins die je er voor nodig hebt vandaan toveren? _/-\o_ :+

• Zagosch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-09 11:32
SinergyX schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:24:
[...]

Welke regio heb jij hem gekocht? 1 bij ons van de FIFA club krijgt ook die melding, die heeft hem uit SG. De rest uit eigen landen en daar werkt het wel normaal.
Ik heb de game in de Nederlandse store gekocht. Ik heb inmiddels al een heel gesprek met een tweede xbox medewerker gehad. Zij gaf aan dat er meerdere soortgelijke meldingen binnen zijn gekomen over Destiny. Ze heeft in overleg met mij, mijn preorder geannuleerd en zo kan ik de fysieke game in de winkel aanschaffen. 8)

Maar ze gaf aan dat Microsoft en Bungie nog in gesprek gaan over dit issue.

• Sosua
clockw1ze schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:52:
[...]

Waar ga je alle strange coins die je er voor nodig hebt vandaan toveren? _/-\o_ :+
Mja veel meer als EDZ coins kom ik nu niet. Nog niet eens door waar ik die voor kan gebruiken.

• Twammo
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Sosua schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:57:
[...]

Mja veel meer als EDZ coins kom ik nu niet. Nog niet eens door waar ik die voor kan gebruiken.
Die tokens kun je inleveren bij Devrim Kay. Die geeft je er Rep voor terug. Als je genoeg Rep hebt verzameld krijg je wapens en of gear of engram.

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 18:58

Bozznl

GT: The Bozzz88

Twammo schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:10:
[...]

Die tokens kun je inleveren bij Devrim Kay. Die geeft je er Rep voor terug. Als je genoeg Rep hebt verzameld krijg je wapens en of gear of engram.
Kan je deze EDZ coins dus beter pas geven als je wat higher light level bent om hogere weapons/gear/engram te krijgen of maakt dat in dit geval niet uit en krijg je altijd dezelfde waarde light level terug?

GT: The Bozzz88

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:36

Steefanus

StefanJ

Persoonlijk had ik de ervaring dat je genoeg wapens krijgt uit engrams die droppen uit tegenstanders dus ik bewaar die tokens gewoon voor een later moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:15

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Bozznl schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:19:
[...]

Kan je deze EDZ coins dus beter pas geven als je wat higher light level bent om hogere weapons/gear/engram te krijgen of maakt dat in dit geval niet uit en krijg je altijd dezelfde waarde light level terug?
Je kan ze wel al inleveren. Ik heb de eerste reward al bereikt, maar die kan je pas op lvl 20 claimen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sosua
Ik heb maar een Tweakers clan aangemaakt.

https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2191037

Wie wil kan joinen, dan zal ik wat leaders aanstellen.

• zer0-overload
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-08 13:50

zer0-overload

ZX6R '95 > '06 > '07 ^_^

r.vd.essenburg schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:53:
[...]

Ik heb de game in de Nederlandse store gekocht. Ik heb inmiddels al een heel gesprek met een tweede xbox medewerker gehad. Zij gaf aan dat er meerdere soortgelijke meldingen binnen zijn gekomen over Destiny. Ze heeft in overleg met mij, mijn preorder geannuleerd en zo kan ik de fysieke game in de winkel aanschaffen. 8)

Maar ze gaf aan dat Microsoft en Bungie nog in gesprek gaan over dit issue.
ik heb 'm ook in de Microsoft NL-store gepreorderd, ergens in Maart.
Maar heb geen problemen met de game gehad.. er zit overigens wel een bug in de store..

afb.1 - D2 available on 9/20/2017 :? |:( 8)7
D2 available on 9/20/2017 ?!

afb.2 - D2 available on 9/6/2017 :D
D2 available on 9/6/2017

Ik schrok in eerste instantie er ook van, maar de game deed het wel gewoon op de release (gelukkig) :o

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:47
M.Koers schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:35:
Woensdag nacht, na 10 minuten eindelijk erin en ff snel een uurtje gespeeld.
Gisteravond wat langer alleen de PS4Pro crashed ongeveer na een uur gok ik.
Eerste keer was in een battle, laatste stuk van een mission.
Hij stond wel te blazen, in een keer zwart beeld, geen response en ventilator spint uit,.
Dus naar mijn idee een goeie crash...

Alleen opnieuw gestart spel weer gestart.
Missie herhalen, ging goed.
Uurtje later sta ik ergens idle omdat ik ff aan t appen was en poef, slaat die weer vast met dezelfde foutcode. ce-34878-0

Helaas niet de enige gezien de google results.
En dan te lezen dat er veel roepen dat de PS4Pro defect is...
Zal moeten wachten op Bungie voor de fix en hopen dat het niet fout gaat op de verkeerde momenten.
PS4PRO speler hier, geen problemen gezien gisteren in mn 12uur durende marathon.
Zo stil als wat en geen crashes. Ben bang je PS4PRO idd defect is..mooi klote!

LVL20, campaign is af en alle 3 de subclasses zijn ook binnen.
LL zit op 210 ofzo..komende dagen proberen aan de 260 te komen >:)

Grootste probleem wat mensen hebben met D2 zijn de shaders, en dat maakt me ergens wel blij..want als dat het ergste is _/-\o_
Perfecte release mijns inziens!

[ Voor 8% gewijzigd door PepieNL op 07-09-2017 11:56 ]

• clockw1ze
  • Laatst online: 09-09 11:43
Op welk level unlock je alle subclasses? Ik vind voidwalker zoveel chiller dan Dawnbreaker :P
Sosua schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:33:

Join request verstuurd :)
Ik ben vooral altijd 's avonds laat online, en op zaterdags overdag en 's nachts :+

[ Voor 67% gewijzigd door clockw1ze op 07-09-2017 11:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:15

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

clockw1ze schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:58:
Op welk level unlock je alle subclasses? Ik vind voidwalker zoveel chiller dan Dawnbreaker :P
De eerste subclass kan je unlocken vanaf, ik dacht, level 8. Hier dropt een Relic uit chests die je krijgt na het succesvol uitvoeren van public events (bid maar vast naar de RNG goden). Dit item moet natuurlijk weer gerepareerd worden door deel te nemen aan public events. Is dit gelukt, dan krijg je een quest om je subclass te unlocken.
Let op! Deze quest moet je SOLO completen. En dus automatisch ook niet in een Fireteam zitten.

Voor de derde subclass, en dat is voor elke class de subclass die als laatste werd geïntroduceerd in D1 The Taken King (Nightstalker, Stormcaller, Sunbreaker), dropt de Relic pas vanaf lvl 15.

[ Voor 20% gewijzigd door WishmasterNL op 07-09-2017 12:18 ]

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:53

tha_crazy

Mafketel

Jezus wat ben ik nog brak na gisteren :Z

Lang geleden dat ik een 6 uur durende gamesessie heb gehad _/-\o_

• vlaggie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-08 23:22

Goed initiatief! Ik ben van de partij op de Xbox!

• Ornathon
  • Laatst online: 27-07-2023

Ornathon

PSN: igorvertus

woohoo, we gaan weer! \o/
wilde gisteren al, maar moest natuurlijk de patch eerst downloaden ..4u ;(

PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ook aangemeld voor de Tweakers clan. Nog 6 uur rijden en dan kan ik de schijf erin duwen thuis.

Verwijderd

Ik heb al een clan samen met de mensen van de recensiesite waar ik voor schrijf, anders had ik deze wel gejoined hoor. :) Het is jammer dat je er niet twee kunt hebben haha.

• Kleynus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 09:46

Ik heb mezelf net ook aangemeld voor de xbone.

Gisteren al lvl 12 geworden met rustig spelen.
Heb alleen nog geen crucible gedaan want ik kon geen andere vinden ;(

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Aangezien jullie allemaal al kunnen spelen deze vraag...

Wat heeft het voor nut dat de Exotic weapons allemaal fixed perk trees hebben? In D1 kon je nog je perks aanpassen nav je speelstijl of PvE/PvP. De Exotics die ik nu in D2 heb gezien hebben allemaal een fixed aantal perks die je niet kunt veranderen.

Dan kunnen we net zo goed allemaal naar de stats kijken en de perks vergeten....toch?! :?

Bricks In Motion

• Sosua
Wie is een beetje een fanatieke xbox, ps4 speler die wel wat admin taken op zich wil nemen?

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik hoor allemaal dingen over shaders, maar wat je er eigenlijk mee?

• 8GUS
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Nieuwevolger schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:35:
Shaders zijn consumables nu. Een keer op je armor doen en je kunt deze niet meer opnieuw gebruiken. Als je er niet voor wil grinden kun je ze ook kopen via ingame currency.

In D1 had je een shader voor altijd.

Bricks In Motion

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 09:15

Top, ik heb me aangemeld.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:05
Nieuwevolger schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:35:
Ik kan mij herinneren van het eerste deel dat 'shaders' vooral cosmetische upgrades zijn.

Wat betreft Destiny 2 heb ik de knoop doorgehakt en heb ik besloten het spel tóch voor de Xbox te halen. Grotendeels vanwege de playerbase. Ergens vind ik het wel jammer dat Destiny geen 'play anywhere' titel is.

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:08
Is dit spel makkelijk op te pakken als je Destiny 1 niet gespeeld hebt?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

• Aksnes

Aanmelding verstuurd!

AksnesA

• Sosua
Overigens vond ik deze destiny companion app erg handig. Ze hebben hem keurig voor D2 aangepast.

https://itunes.apple.com/...ompanion/id441444902?mt=8

Voor android is hij er ook.

[ Voor 8% gewijzigd door Sosua op 07-09-2017 13:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aksnes

@Ollievssn Is er nog plaats voor in de TS? _/-\o_ Anders zakt hij hier zo weg in het topic!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sosua
Aksnes schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:56:
[...]

@Ollievssn Is er nog plaats voor in de TS? _/-\o_ Anders zakt hij hier zo weg in het topic!
Al geregeld!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
Aksnes schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:56:
[...]

Ben inderdaad momenteel bezig (tussen het werk door :P ) om de TS aan te passen

Steam

• Michaelg
  • Laatst online: 13-09 10:03
jordyyyys schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:42:
Is dit spel makkelijk op te pakken als je Destiny 1 niet gespeeld hebt?
Ja hoor zeker. D1 gespeeld hebben is geen vereiste.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Verwijderd

Michaelg schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:14:
[...]

Ja hoor zeker. D1 gespeeld hebben is geen vereiste.
Gelukkig niet, maar je schijnt wel aan het begin iets te missen volgens een vriend van me die het wel had gedaan. Ik heb wel wat aan Destiny 1 gedaan, maar veel was het niet.. te laat geweest toen om aan boord van de HypeTrain te stappen. ;)

• Rexus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-06 17:48
Verwijderd schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:22:
[...]

Gelukkig niet, maar je schijnt wel aan het begin iets te missen volgens een vriend van me die het wel had gedaan. Ik heb wel wat aan Destiny 1 gedaan, maar veel was het niet.. te laat geweest toen om aan boord van de HypeTrain te stappen. ;)
Het heeft niks met het verhaal te maken maar toch even de spoiler tags gebruikt voor zij die zich willen laten verassen.

spoiler:
Je krijgt verschillende zwart/wit artworks te zien van je grootste prestaties (in mijn geval; alle raids, behalen van lighthouse, en de afgeronde campagns van vanilla/DLCs. Met hierbij de datum en de namen van de spelers die in het fireteam zaten.

[ Voor 6% gewijzigd door Rexus op 07-09-2017 15:13 ]

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:52

MazeWing

The plot thickens...

Sinds gisterenavond ook in het bezit van Destiny 2 (en een PS4 pro) en vermaak me tot nu toe uitstekend. Muziek, sfeer en missies zijn stukken beter dan deel 1. Alhoewel het bij The Taken King beter werd is deel 2 echt stukken beter qua vertelling waardoor alles meer diepgang heeft.

Zojuist aangemeld bij de Tweakers clan en hoop mijn steentje bij te kunnen dragen. Gezien mijn werk en de kinderen zal ik aanzienlijk minder kunnen spelen dan een groot deel van de mensen hier, echter hoop ik toch van meerwaarde te kunnen zijn.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
MazeWing schreef op donderdag 7 september 2017 @ 15:40:
Sinds gisterenavond ook in het bezit van Destiny 2 (en een PS4 pro) en vermaak me tot nu toe uitstekend. Muziek, sfeer en missies zijn stukken beter dan deel 1. Alhoewel het bij The Taken King beter werd is deel 2 echt stukken beter qua vertelling waardoor alles meer diepgang heeft.

Zojuist aangemeld bij de Tweakers clan en hoop mijn steentje bij te kunnen dragen. Gezien mijn werk en de kinderen zal ik aanzienlijk minder kunnen spelen dan een groot deel van de mensen hier, echter hoop ik toch van meerwaarde te kunnen zijn.
Hoe/waar kan ik me bij die clan aanmelden ?

• michel2412
  • Laatst online: 13-09 07:48
Als verder nog mensen een kleinere clan zoeken hebben wij ook nog een paar plaatsen vrij ( de Bosteefjes ). Een paar namen van guardians die in dit forum langs komen en in de clan zitten zijn Darkelement, Steefanus en ik dan. Heb je interesse reageer ff of voeg me even toe op PSN tollenaar24.

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Informatief filmpje over hoe je heroic events kunt triggeren bij public events

[url]https://https://www.youtube.com/watch?v=sxq5NrQvc2k[/url]

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
michel2412 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 16:07:
Als verder nog mensen een kleinere clan zoeken hebben wij ook nog een paar plaatsen vrij ( de Bosteefjes ). Een paar namen van guardians die in dit forum langs komen en in de clan zitten zijn Darkelement, Steefanus en ik dan. Heb je interesse reageer ff of voeg me even toe op PSN tollenaar24.
Zal je straks toevoegen.Praten jullie NL of Eng ?

Ben nu nog wel even bezeg met de SP.

• Sosua
jori040 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 16:04:
[...]

Hoe/waar kan ik me bij die clan aanmelden ?

Dit is de Tweakers clan. Zo te zien toch al 28 members.

[ Voor 12% gewijzigd door Sosua op 07-09-2017 16:29 ]

• michel2412
  • Laatst online: 13-09 07:48
jori040 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 16:27:
[...]

Zal je straks toevoegen.Praten jullie NL of Eng ?

Ben nu nog wel even bezeg met de SP.
Nederlands! Ik ben zelf ook nog bezig met de story hoor. :*)

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Zojuist ook aangemeld voor de Tweakers clan :) (PSN: eXtremeNL).

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:55
de hele tijd gezegd ik koop hem niet, maar vandaag toch overstag gegaan :+ is op dit moment ook niet iets anders wat mij aanspreekt. Ben toch wel nieuwsgierig ergens :P

Zal me ook aanmelden voor de tweakers clan als er nog ruimte is, zal me de komende dagen nog wel even met de sp vermaken gok ik zo :)

destiny 1 wel gespeeld alleen de dlc's niet, dus al wel ervaring met het spel.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Ook een aanmelding gestuurd voor de clan (PS4)

Add me op Stadia: Gloogle

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 18:26
Ik twijfel nog. Destiny 1 wel gespeeld de eerste paar weken (was erg tof). Daarna een paar dagen niet en toen was 'het gevoel' ook meteen weg. #twijfelstwijfels

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Wat is het voordeel van een clan? Zie het nog niet zo snel.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
YouTube: Destiny 2: How to Level & Gear Up (Fast, Quickly and also Fast)
Datto heeft inmiddels een goede guide gemaakt over wat wel/niet te doen als je wilt levelen. O.a. wanneer je welke quest het beste kunt doen. Dit helpt zeker als je zsm raid-ready wilt zijn. Wel pas kijken als je de mainquest hebt afgerond ivm spoilers.

PSN: djmurcielago

• Nieuwevolger
Levelen gaat sowieso hartstikke snel, ben al weer bijna level 17 na iets van 7 uur denk ik. Gewoon missies of event doen en het gaat vanzelf.

• Michaelg
Ja dat stuk gaat voornamelijk over het levelen nadat je lvl 20 gehaald hebt. Je hebt dan nog een stukje te gaan om de raid te gaan doen. Voor de nieuwe destiny spelers hier wel een tipje. Als de raid dinsdag uit komt, ga dan pls geen spoilers kijken. Geloof mij, de ervaring van de raid doen zonder te weten wat komen gaat, en hoe je het moet oplossen, is echt zo geweldig!

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• Poulske
  • Laatst online: 14:14
Hebben andere PS4 spelers ook zoveel moeite om een game in The Crucible te vinden? Hij blijft bij mij steeds steken op Evaluating Guardians 1/8

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
En bewaren jullie alle verschillende dingen in de vault?

Verzamelaars

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Nieuwevolger
Poulske schreef op donderdag 7 september 2017 @ 20:39:
Hebben andere PS4 spelers ook zoveel moeite om een game in The Crucible te vinden? Hij blijft bij mij steeds steken op Evaluating Guardians 1/8
Ik moet inderdaad wel een paar minuutjes wachten, maar daarna doet hij het gewoon bij mij.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:12
PeevdTee schreef op donderdag 7 september 2017 @ 19:11:
Ik twijfel nog. Destiny 1 wel gespeeld de eerste paar weken (was erg tof). Daarna een paar dagen niet en toen was 'het gevoel' ook meteen weg. #twijfelstwijfels
Paar weken voor 60€ lijkt me niet extreem veel?

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 18:22

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ik ben zojuist de clan gejoined. O+ Moet ik iets speciaals doen om de clan te helpen levelen? Ik heb ook een vraagje, ik heb net mijn eerste exotic reward gekregen van die chick met dat rooie haar maar mijn rare armor heeft betere stats? :/

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Is er een max aan glimmer? In destiny 1 wel, maar hier zo te zien niet

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Xanderk89
  • Niet online
BroWohsEdis schreef op donderdag 7 september 2017 @ 21:58:
Ik ben zojuist de clan gejoined. O+ Moet ik iets speciaals doen om de clan te helpen levelen? Ik heb ook een vraagje, ik heb net mijn eerste exotic reward gekregen van die chick met dat rooie haar maar mijn rare armor heeft betere stats? :/
Altijd je exotics bewaren. Die kan je later levelen(infuse).

Om de clan te levelen heb je volgens mij een banner nodig maar die komt pas als clans actief zijn ingame. Dus eventjes wachtten nog!

pv:]4960Wp op ZW 44°. WP: Panasonic WH-MDC05H3E5

• Nieuwevolger
Mars18 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 22:27:
Is er een max aan glimmer? In destiny 1 wel, maar hier zo te zien niet
Ik las iets van dat het van max 25k in destiny 1 naar 100k is gegaan in destiny 2 als max.

• Sosua
Xanderk89 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 22:28:
[...]

Altijd je exotics bewaren. Die kan je later levelen(infuse).

Om de clan te levelen heb je volgens mij een banner nodig maar die komt pas als clans actief zijn ingame. Dus eventjes wachtten nog!
ETA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Ik geraak nog steeds niet in de Crubicle blijft maar staan op evaluating players

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Laatst online: 17:45
Zo, heb ook het verhaal uit en lvl 20 bereikt. Moet zeggen dat het redelijk kort was, maar wel heel tof. Gunplay is briljant en kan niet wachten om met de "groepscontent" te beginnen. Morgen eerst maar eens uitzoeken hoe ik wat beter gear verzamel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 19:35
Zironako schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 00:55:
Zo, heb ook het verhaal uit en lvl 20 bereikt. Moet zeggen dat het redelijk kort was, maar wel heel tof. Gunplay is briljant en kan niet wachten om met de "groepscontent" te beginnen. Morgen eerst maar eens uitzoeken hoe ik wat beter gear verzamel.
Het verhaal kun je, na de eerste 2 missies ook gewoon met een fireteam spelen.

Het is een gaaf spelletje, een soort casual/dumbdown versie van Destiny 1. Ben benieuwd naar de raid etc.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:12
Ja het lijkt alsof Destiny 2 een issue heeft. Het is vrij makkelijk. Was met de eerste helemaal niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Weet niet of het zozeer makkelijker is. Enige wat me tot nu toe wel is opgevallen is dat de boss fights veel minder lang zijn doordat ze geen 300.000 kogels meer nodig hebben :) (wat iets positiefs is overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:33
FidoDido schreef op donderdag 7 september 2017 @ 17:22:
de hele tijd gezegd ik koop hem niet, maar vandaag toch overstag gegaan :+ is op dit moment ook niet iets anders wat mij aanspreekt. Ben toch wel nieuwsgierig ergens :P

Zal me ook aanmelden voor de tweakers clan als er nog ruimte is, zal me de komende dagen nog wel even met de sp vermaken gok ik zo :)

destiny 1 wel gespeeld alleen de dlc's niet, dus al wel ervaring met het spel.
Haha hier precies hetzelfde. D1 (en afgelopen jaar de DLC's) helemaal grijs gespeeld, D1 vanaf dag 1 :D. Laatst de Destiny2 beta gespeeld en die vond ik ronduit ruk. En ja hoor; ik koop hem wel een keer wanneer die afgeprijst is

Gisteren toch maar even Destiny 2 gekocht (via xbox sharing), zo ook een groep familieleden :D

Tot zover vind ik hem wel tof in de zin van: het ziet er leuk uit, de supers zijn leuker gemaakt (persoonlijk). En ik kan niet wachten op vanavond, voor de vrouw Netflix op de PC gezet dus daar kan zij der lol op, ik ga de TV gebruiken :D

Wel al wat (min)punten tegengekomen (ik heb pas 40-60 minuten kunnen spelen gisteren):
- Actieve quests zodra je in The Farm zit is niet vindbaar? Dan moet ik naar de Orbit en daar kan ik kijken waar ik mee bezig was, nu kon ik me herinneren dat ik in The Farm met iemand moest praten, eenmaal daar wist ik niet meer met wie = terug naar de Orbit of elke NPC afgaan
- Competitive MP nog niet getest, hopelijk zitten hier de verschillende game mode in
- Weinig achievements (13 totaal oid) op de xbox one
- Qua skills lijkt er veel minder aangepast te kunnen worden (je subclass skills), van de andere kant lijken ze wel in 1 klap een stuk beter te zijn. Dus of je 101 skills wilt hebben waarvan je er 99 niet gebruikt, dit kan dus nog wel positief uitpakken.
- Level cap 20? Ja was bij D1 ook zo maar die ging met de eerste DLC pack snel omhoog want 20 is zo bereikt (kan een voor en nadeel zijn, want zodra je 20 bent wil je je light, kuch, power omhoog krijgen en toffe items vinden).
- Game lijkt kleiner/beperkter vergeleken Destiny 1 (op basis van wat ik tot nu toe gezien heb), maar goed ik ben pas level 2 of 3 dus zoveel heb ik natuurlijk niet gezien.

Clan gedeelte nog even snel proberen te checken maar dat was offline?

@giantgiantus
Ja ik weet niet of het een issue is, de gehele game lijkt een stuk beperkter te zijn (Wel van alles en nog wat uit D1 maar dan beperkter).
Ik ben nog niet aan de strikes toegekomen (ben pas lvl 2 of 3 :D), maar hoeveel keuzes zijn hierin? Hopelijk niet 1 ofzo? Als ik zie dat al genoeg mensen de verhaallijn uitgespeeld hebben, wojow dat was bij Destiny 1 onmogelijk volgens mij zo snel?

[ Voor 11% gewijzigd door LopendeVogel op 08-09-2017 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
LopendeVogel schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 07:56:
[...]

Haha hier precies hetzelfde. D1 (en afgelopen jaar de DLC's) helemaal grijs gespeeld, D1 vanaf dag 1 :D. Laatst de Destiny2 beta gespeeld en die vond ik ronduit ruk. En ja hoor; ik koop hem wel een keer wanneer die afgeprijst is

Gisteren toch maar even Destiny 2 gekocht (via xbox sharing), zo ook een groep familieleden :D

Tot zover vind ik hem wel tof in de zin van: het ziet er leuk uit, de supers zijn leuker gemaakt (persoonlijk). En ik kan niet wachten op vanavond, voor de vrouw Netflix op de PC gezet dus daar kan zij der lol op, ik ga de TV gebruiken :D

Wel al wat (min)punten tegengekomen (ik heb pas 40-60 minuten kunnen spelen gisteren):
- Actieve quests zodra je in The Farm zit is niet vindbaar? Dan moet ik naar de Orbit en daar kan ik kijken waar ik mee bezig was, nu kon ik me herinneren dat ik in The Farm met iemand moest praten, eenmaal daar wist ik niet meer met wie = terug naar de Orbit of elke NPC afgaan
- Competitive MP nog niet getest, hopelijk zitten hier de verschillende game mode in
- Weinig achievements (13 totaal oid) op de xbox one
- Qua skills lijkt er veel minder aangepast te kunnen worden (je subclass skills), van de andere kant lijken ze wel in 1 klap een stuk beter te zijn. Dus of je 101 skills wilt hebben waarvan je er 99 niet gebruikt, dit kan dus nog wel positief uitpakken.
- Level cap 20? Ja was bij D1 ook zo maar die ging met de eerste DLC pack snel omhoog want 20 is zo bereikt (kan een voor en nadeel zijn, want zodra je 20 bent wil je je light, kuch, power omhoog krijgen en toffe items vinden).
- Game lijkt kleiner/beperkter vergeleken Destiny 1 (op basis van wat ik tot nu toe gezien heb), maar goed ik ben pas level 2 of 3 dus zoveel heb ik natuurlijk niet gezien.

Clan gedeelte nog even snel proberen te checken maar dat was offline?

@giantgiantus
Ja ik weet niet of het een issue is, de gehele game lijkt een stuk beperkter te zijn (Wel van alles en nog wat uit D1 maar dan beperkter).
Ik ben nog niet aan de strikes toegekomen (ben pas lvl 2 of 3 :D), maar hoeveel keuzes zijn hierin? Hopelijk niet 1 ofzo?
Je hoeft niet direct naar orbit, even je select knop ingedrukt houden en je krijgt je map met alle NPCs enzo.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
greyfox1987 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 08:08:
[...]

Je hoeft niet direct naar orbit, even je select knop ingedrukt houden en je krijgt je map met alle NPCs enzo.
Ja i know, maar dan weet je nog niet naar wie je moet omdat je je objectives/questen alleen in de Orbit kan bekijken.
Dit was in Destiny 1 niet zo en kon je gewoon altijd je objectives/questen bekijken, of vergis ik me nu? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
LopendeVogel schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 08:09:
[...]

Ja i know, maar dan weet je nog niet naar wie je moet omdat je je objectives/questen alleen in de Orbit kan bekijken.
Dit was in Destiny 1 niet zo en kon je gewoon altijd je objectives/questen bekijken, of vergis ik me nu? :P
Als je de select/back knop maar heel kort indrukt komt je ghost tevoorschijn, en dan zie je ook je objectives en waar ze ongeveer zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
greyfox1987 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 08:13:
[...]

Als je de select/back knop maar heel kort indrukt komt je ghost tevoorschijn, en dan zie je ook je objectives en waar ze ongeveer zijn :-)
Ouch thanks voor de tip, dat was mij gisteren dus niet opgevallen :D Ik zag uiteraard de npc's met de bijbehorende namen maar niet de objectives.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Join request gestuurd, XBLive is 'UnstopabuII'.
Zie jullie ingame! Heb geen mic, maar zal die tzt ff aansluiten (is ingepakt ivm verhuizing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
LopendeVogel schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 07:56:
Ik ben nog niet aan de strikes toegekomen (ben pas lvl 2 of 3 :D), maar hoeveel keuzes zijn hierin? Hopelijk niet 1 ofzo? Als ik zie dat al genoeg mensen de verhaallijn uitgespeeld hebben, wojow dat was bij Destiny 1 onmogelijk volgens mij zo snel?
Veel overbodige shit is eruit gehaald, het uren grinden van materials om je wapens te upgraden bijvoorbeeld. De story is echter wel een stuk langer dan D1. In D1 kon je lvl 20 in ongeveer 6 a 7 uur halen (inclusief uitspelen van de "Story".

Er zijn 6 striks waarvan 1 PS Exclusive is. Volgens mij evenveel als vanilla Destiny 1. De Side Quests (Adventures) zijn er ook in overvloed en voegen echt iets aan het verhaal toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Moet je alle clanleden ook als friend hebben om samen te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michaelg schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 08:31:
[...]

Veel overbodige shit is eruit gehaald, het uren grinden van materials om je wapens te upgraden bijvoorbeeld. De story is echter wel een stuk langer dan D1. In D1 kon je lvl 20 in ongeveer 6 a 7 uur halen (inclusief uitspelen van de "Story".

Er zijn 6 striks waarvan 1 PS Exclusive is. Volgens mij evenveel als vanilla Destiny 1. De Side Quests (Adventures) zijn er ook in overvloed en voegen echt iets aan het verhaal toe.
is die ps exclusive strike een beetje boeiend? had hier geen idee van, wordtie na een x aantal maanden ook beschikbaar gesteld aan xbox spelers? heb hier een ps4 en een xbox staan, heb m op de xbox gekocht omdat ik de controller lekkerder vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:15

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Heb er zelf nu 8 uur inzitten en ben momenteel level 9,

Destiny 2 is een grote vooruitgang vergeleken bij Destiny 1, ze hebben duidelijk geleerd van hun fouten.
Dit merk je aan de sterke story mode en de uitgebreide wereld, ze hebben gelukkig ook het het levelen vertraagd en hierdoor duurt het een stuk langer om hoog level te worden.

De story trekt me een stuk meer dan als die in Destiny 1 ,
spoiler: title
ook om het feit hoe alles verloren gaat en de Guardians alles verliezen , dit zorgt toch voor een meeslepende storyline

Je kan nu ook eindelijk gewoon ingame een worldmap open en zien waar een public event komt , zonder dat je op de telefoon/laptop moet kijken via een website.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook niet echt moeilijk. De story van destiny 1 was echt ruk. Verbeterd in DLC maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Michaelg schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 08:31:
[...]

Ow dat vind ik wel jammer, het grinden / kopen van materialen kosten natuurlijk voldoende tijd (vooral indien je het fout deed uitbesteden) wat ik juist als een pluspunt zag.
Ja lvl 20 worden is geen probleem (is met de multiplayer matches vaker heel snel gedaan), maar ik dacht dat de storyline van D1 veel langer was, maar dat is dus schijnbaar niet zo :D

Goed om te weten dat er wel nog voldoende strikes zijn want daar (samen met de raids) gaat voor ons uiteindelijk de meeste tijd in zitten :D

(Jaja ik kan ook op Google kijken, voor alles) maar de volgende vraag: je geeft aan dat je niet meer materialen hoeft te zoeken voor upgrades. Kan je nu wel wapens/armors upgrade? Ik heb alleen witte en groene items en die kon je naar mijn weten sowieso nooit upgrade. Indien je nu gewoon zoals voorheen je wapens/armors kan upgrade, wat heb je dan nodig? Alleen grimmer of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Storyline van heel D1 is veel langer. (Namelijk met nog 4 DLC's).
Vanilla Destiny had stories van hooguit 15 minuten. Helemaal als je een fireteam zat.

Verhaal uit, als je credtis te zien krijgt, ben je nog niet klaar hé, Patrol is geen Patrol meer.
Adventures. Etc. etc.

kan niet wachten om alles weer 3x te doen :P
Wel level 20 nu, en 210 light ofzo, in een uurtje of 13-14, maar nu gaat het pas echt beginnen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michaelg
Materials farmen was 1 van de saaiste zaken in D1 die er was. Uren een rondje lopen om vervolgens 1 wapen te kunnen upgraden. Nee, grinden is prima, als je dan leuke dingen te doen hebt (strikes, adventures etc). Dom rondjes rennen is niet aan mij besteed.
Wapens upgraden zoals je dat in D1 deed hoeft in ieder geval niet meer. Je kunt er echter wel extra " mods" op aanbrengen waardoor ze extra perks krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Michaelg schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:01:
Materials farmen was 1 van de saaiste zaken in D1 die er was. Uren een rondje lopen om vervolgens 1 wapen te kunnen upgraden. Nee, grinden is prima, als je dan leuke dingen te doen hebt (strikes, adventures etc). Dom rondjes rennen is niet aan mij besteed.
Wapens upgraden zoals je dat in D1 deed hoeft in ieder geval niet meer. Je kunt er echter wel extra " mods" op aanbrengen waardoor ze extra perks krijgen.
Nou ik kocht veelal de materialen gewoon daar hoefde ik niet uren voor te rennen :D (en dan nog, als ik kijk naar de tijd die ik daar in het begin in gestoken hebt, dat telt voor mij toch weer bij het aantal uren plezier op).

Maar goed, je kan nu dus wel je wapens en armors upgrade? Goed dat ze dit niet eruit gehaald hebben :D Dit vond ik juist 1 van de positieve punten aan Destiny 1, dan kon je wel een wapen hebben die meer standaard damage had terwijl je een ander wapen weer zo kon upgrade zodat die veel beter/prettiger speelde. Ik wil natuurlijk niet binnen 1-2 weken klaar zijn met het spel, en daar zorgde Destiny 1 voor; je was lang bezig om alles op en top te krijgen (pluspunt). Dus hopen dat ik hier grotendeels hetzelfde ga ervaren.

Poeh, nu eerst een lange werkdag en vanavond maar eens een uurtje of 2 knallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu materials farmen Coins/mats is erg goed in d2 omdat je er legendary items van kan krijgen. Nog leuk ook.
Public events etc zijn ook erg rewarding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
LopendeVogel schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 08:55:
[...]

Ow dat vind ik wel jammer, het grinden / kopen van materialen kosten natuurlijk voldoende tijd (vooral indien je het fout deed uitbesteden) wat ik juist als een pluspunt zag.
Ja lvl 20 worden is geen probleem (is met de multiplayer matches vaker heel snel gedaan), maar ik dacht dat de storyline van D1 veel langer was, maar dat is dus schijnbaar niet zo :D

Goed om te weten dat er wel nog voldoende strikes zijn want daar (samen met de raids) gaat voor ons uiteindelijk de meeste tijd in zitten :D

(Jaja ik kan ook op Google kijken, voor alles) maar de volgende vraag: je geeft aan dat je niet meer materialen hoeft te zoeken voor upgrades. Kan je nu wel wapens/armors upgrade? Ik heb alleen witte en groene items en die kon je naar mijn weten sowieso nooit upgrade. Indien je nu gewoon zoals voorheen je wapens/armors kan upgrade, wat heb je dan nodig? Alleen grimmer of?
Armor en guns hebben nu vaste rolls en alle perks vanaf het begin beschikbaar. Wel kan je nog sights wisselen op wapens of in sommige gevallen een perkje uitwisselen. (Had een gun met bullets bounce of hard surfaces en die kon ik wisselen voor meer range bijvoorbeeld). Wel kan je nog steeds infusen, ik weet niet of dat voor blues geldt, maar legendaries heb ik in ieder geval kunnen infusen. Wel is het vrij duur geworden, zou ook kunnen zijn omdat we pas net beginnen :-)

Overigens: er dropt echt craploads aan loot!

Pagina: 1 ... 11 ... 43 Laatste

Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2

TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX