Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/voyhjl.png

Mooi schema wat er gaat komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23
Hoe goed is het verhaal? En dan bedoel ik niet in vergelijking met Destiny 1 maar gewoon in vergelijking met gemiddeld AAA titel

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verhaal is voor een fps erg goed. Tis niet geweldig maar zeker niet slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Ricmaniac schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:33:
Hoe goed is het verhaal? En dan bedoel ik niet in vergelijking met Destiny 1 maar gewoon in vergelijking met gemiddeld AAA titel
YouTube: Destiny 2 - Is Destiny 2's story good? (A quick Spoiler Free fir...

Vind dat hij de spijker wel goed op de kop slaat.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 10:36
Wel balen dat fireteams max 3 personen zijn.
Spelen vaak met 4. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ga je crucible doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 10:36
Zitten mensen bij die geen fan zijn van PvP.
Ach, we vinden wel een manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sosua schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:47:
[...]

Zitten mensen bij die geen fan zijn van PvP.
Ach, we vinden wel een manier.
hehe snap ik ook wel. Maar destiny is altijd 3 players geweest. Wel raar dat pvp 4 is en pve 3. Doe lekker allebij 4 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sosua schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:42:
Wel balen dat fireteams max 3 personen zijn.
Spelen vaak met 4. :(
Snap vanuit de classes dat ze dat hebben gedaan, maar daarbuiten snap ik niet dat ze op 3 zijn gebleven, doorgaans is het altijd een 4 man.

Moet eerlijk zeggen dat de game mij nog niet heet weten te pakken, speelt en voelt als D1, eerste deel van het verhaal was wel iets te voorspelbaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
SinergyX schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:51:
[...]

Snap vanuit de classes dat ze dat hebben gedaan, maar daarbuiten snap ik niet dat ze op 3 zijn gebleven, doorgaans is het altijd een 4 man.

Moet eerlijk zeggen dat de game mij nog niet heet weten te pakken, speelt en voelt als D1, eerste deel van het verhaal was wel iets te voorspelbaar.
Het verhaal is sowieso wel wat voorspelbaar, ook richting het einde. Waar het mij vooral om gaat op het moment is dat het allemaal wel op een hele vette manier gebracht wordt, vooral de voice acting is echt goed dit keer.

Ik heb gister de campaign uitgespeeld en ondanks dat ik van te voren al kon bedenken hoe het zou lopen, was ik toch redelijk onder de indruk.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:13
Is het aan te raden om deze game aan te schaffen als je niet geïnteresseerd bent in PvP? Ik vind de PvP in Destiny persoonlijk niet aantrekklijk en speel dat liever op andere games. Houd je dan nog voldoende speeltijd over? :)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Destiny is een PVE game met pvp. Dus mainly een pve game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Ik zou het alleen niet aanschaffen als singleplayer game. Groot deel van de charme van Destiny wat mij betreft wel in het samen PvE spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maurice079 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:02:
Is het aan te raden om deze game aan te schaffen als je niet geïnteresseerd bent in PvP? Ik vind de PvP in Destiny persoonlijk niet aantrekklijk en speel dat liever op andere games. Houd je dan nog voldoende speeltijd over? :)
Jazeker, ik speel vooral PVE en heb 1500+ in destiny 1 gestopt, in d2 ben ik dat ook van plan. let wel op: de pvp is eigenlijk best leuk, dus kan alsnog de moeite zijn om het eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:42
Maurice079 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:02:
Wij hebben met drie man de game aangeschaft om PvE te doen. PvP staat bij ons ook niet op de planning om te gaan doen. Met drie man door de game lopen geeft wel genoeg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online

RawChild

PSN: Rawchild

Waar is Xur? :p

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Volgende week pas :( Maar zorg dat je genoeg Strange Coins heb voor die Yolo! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suugie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 00:01
Volgende week vrijdag pas ;)

Afbeeldingslocatie: https://static.gamespot.com/uploads/original/1179/11799911/3284502-roadmap.jpg

EDIT:
Oops, afbeelding was kennelijk al geplaatst.... Excuses!

[ Voor 11% gewijzigd door Suugie op 08-09-2017 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
CrackSlet schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:13:
[...]

Volgende week pas :( Maar zorg dat je genoeg Strange Coins heb voor die Yolo! ;)
Goedemiddag.. Jij ook weer hier? Ik zal eens kijken of ik m'n wapens kan upgraden, of hoe dat ookeweer werkt. Vind het tot noch toe erg chaotisch, zelf public events kunnen laten starten?! Ben overigens pas lvl 8 ofzo, dus nog lange weg te gaan :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:28
This just in ...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uL7gco4c5dfRMtEArxDhIhca/medium.jpg
8)

Nu aan het installeren en later vanmiddag gaan we los! Ik zal mij dan meteen even toevoegen aan de Tweakers-clan.

See you out there!

GT: Yonix360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

brambest schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:18:
[...]

Goedemiddag.. Jij ook weer hier? Ik zal eens kijken of ik m'n wapens kan upgraden, of hoe dat ookeweer werkt. Vind het tot noch toe erg chaotisch, zelf public events kunnen laten starten?! Ben overigens pas lvl 8 ofzo, dus nog lange weg te gaan :+
Ja, ik was na TTK weer even uitgedestinyd, dus had RoI even overgeslagen.
Maar bij alle promo van D2 begon die itch toch wel weer een beetje te komen ;)
Dus ik ben er weer eens bij. Tot nu toe geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Suugie schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:15:
[...]

Volgende week vrijdag pas ;)

[afbeelding]

EDIT:
Oops, afbeelding was kennelijk al geplaatst.... Excuses!
Als ik dit zo zie, vraag ik me af of de game wel iets voor mij is. Houden jullie iedere week rekening met dit soort zaken? Het kan zomaar zijn dat ik een week niet speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:20
bram1984 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:14:
[...]

Als ik dit zo zie, vraag ik me af of de game wel iets voor mij is. Houden jullie iedere week rekening met dit soort zaken? Het kan zomaar zijn dat ik een week niet speel.
Niet nodig hoor. Ik speel het soms wel een maand niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:26
Nee joh... Hoef je echt geen rekening mee te houden. Je kan het spel gewoon spelen in eigen tempo. Zelfs als je het een jaar niet speelt kan je zo aansluiten. Hebben ze waarschijnlijk weer een item verzonnen waarmee je op niveau kan komen. Scheelt een hoop kostbare tijd, maar je hebt dan wel weer nieuwe gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:46

jeka

Support your local club.

Ik heb deel 1 ook pas na een half jaar aangeschaft. Heb alleen PVE gespeeld en me heel goed vermaakt! Voor deel 2 doe ik waarschijnlijk het zelfde.
(behalve het half jaar wachten maandag schaf ik het maar aan denk ik.)

[ Voor 19% gewijzigd door jeka op 08-09-2017 14:21 ]

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 00:24

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Weet iemand of je automatisch bij de 2de landing zone op aarde komt? Ik ben nu al op de 2de planeet die op Kamino lijkt maar heb pas 1 landing zone op aarde ontdekt. Zelf kan ik het niet ontdekken.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Kan je ook ammo kistjes kopen?
En kan je ook de al gedane missies opnieuw spelen? Destiny 1 kon dat wel

Vanaf 10 uur bezig met pop 2, nu bijna level 11

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Mars18 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:43:
Kan je ook ammo kistjes kopen?
En kan je ook de al gedane missies opnieuw spelen? Destiny 1 kon dat wel

Vanaf 10 uur bezig met pop 2, nu bijna level 11
Ammo dropt volgens mij alleen op de grond, ik heb gehoord dat als je de single player complete je bij Hawthorne de missies op nieuw kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Dadelijk dit spel even ophalen bij de Mediamarkt. Nog nooit Destiny gespeeld, dus ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Zo, daarnet de eerste twee missies gespeeld. Eerste indruk(ken): wauw! De visuals, de muziek ( _/-\o_ ) ... it's all there! Dit is Destiny inderdaad. Zit er meteen weer in, lekker hoor. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23
Ik kon het toch echt niet weerstaan om nog anderhalve maand te wachten.
Dus zometeen bij iemand voor 40€ ophalen van marktplaats :P (sealed though)

Over een maand verkoop ik hem wel weer wanneer de PC versie komt.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:52

Rudios

Lost in space?

Minotaurs hebben nu ook een sweetspot viel me op.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Rudios schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:15:
Minotaurs hebben nu ook een sweetspot viel me op.
Lekker hé, heb je die wel hard genoeg gekieteld? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Na spelen van +- 20 uur vind ik het toch echt meer een dlc lijken voor destiny 1. Ik zou het geen destiny 2 noemen. Spel is goed uitgewerkt, alleen niet eerlijk om het als een nieuwe deel te verkopen voor 60,-. Voor mij meer een dlc op deel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Ricmaniac schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:05:
Ik kon het toch echt niet weerstaan om nog anderhalve maand te wachten.
Dus zometeen bij iemand voor 40€ ophalen van marktplaats :P (sealed though)

Over een maand verkoop ik hem wel weer wanneer de PC versie komt.
Heiligschennis!

Ofwel, mazzelaar. Have fun! Dan mag je ons PC spelers tzt het een en ander wijs maken

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Crashhill schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:18:
[...]

Lekker hé, heb je die wel hard genoeg gekieteld? 8)7
Vol in de sweetspot, lekker hoor!

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
De hand cannon sunshot schiet erg goed, favo wapen nu

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

SC4RF4C3 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:34:
Na spelen van +- 20 uur vind ik het toch echt meer een dlc lijken voor destiny 1. Ik zou het geen destiny 2 noemen. Spel is goed uitgewerkt, alleen niet eerlijk om het als een nieuwe deel te verkopen voor 60,-. Voor mij meer een dlc op deel 1.
Nonsens, game is compleet nieuw, los van de basis. Dubbetlje op de eerste rang? Veel uren game plezier is 60 euro 'n schijntje. Wordt altijd moe van mensen die alles te duur vinden maar vervolgens wel honderden uren in de game hebben zitten.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
Rudios schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:41:
[...]

Nonsens, game is compleet nieuw, los van de basis. Dubbetlje op de eerste rang? Veel uren game plezier is 60 euro 'n schijntje. Wordt altijd moe van mensen die alles te duur vinden maar vervolgens wel honderden uren in de game hebben zitten.
Ik zeg nergens dat ik honderden uren ga besteden, ipv van klagen mag jemij vertellen wat je compleet als nieuw ervaart.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
SC4RF4C3 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:55:
[...]

Ik zeg nergens dat ik honderden uren ga besteden, ipv van klagen mag jemij vertellen wat je compleet als nieuw ervaart.
Campaign is nieuw 12 uur aan speelplezier, adventures waar je heel wat uren aan spendeert, nieuwe raid volgende week, exotic quests en public eventes zijn op de schop gegaan.
Alle strikes zijn nieuw..

Game is gewoon veel beter dan deel 1 en bied veel meer contant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Clans zijn live, je kan je clan banner ophalen bij de mevrouw met de trillende vogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Nu online

RawChild

Origins schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:58:
[...]

Campaign is nieuw 12 uur aan speelplezier, adventures waar je heel wat uren aan spendeert, nieuwe raid volgende week, exotic quests en public eventes zijn op de schop gegaan.

Wat zijn eigenlijk die adventures dan? Ik dacht dat Het mijn gespeelde campain missies waren die na het spelen daarvan onder de naam adventure terug te vinden zijn op je map.

Vraagje over de crucible. Ik heb 4 potjes competetief gedaan nu. Maar dat was 4 keer een potje met 8 lives per team. Was ook niet echt keuze qua game modes. Waar is bvb de mode dat je je team kan reviven ( die game mode van de eerste Destiny 2 crucible beelden )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 22:52

MazeWing

The plot thickens...

Inmiddels dik level 9 en rond de 90 power en vermaak me erg goed. Het daadwerkelijk schieten en doden van tegenstanders was bij Destiny 1 ook al een zeer sterk punt (eigenlijk het sterkste punt). Nu met een stuk beter verhaal, mooiere visuals, betere muziek en een veel betere sfeer is het in mijn optiek een game die STUKKEN beter is dan deeltje 1.

De variatie tussen de planeten is volgens mij ook wat groter dan in deel 1. Waar ik bij deel 1 na een aantal uren het al een beetje gehad heb, kan ik nu niet wachten om weer te gaan spelen.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
bram1984 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 08:41:
Moet je alle clanleden ook als friend hebben om samen te spelen?
In navolging van deze vraag: is er een makkelijke manier om alle clanleden als friend toe te voegen, behalve een voor invoeren?

Verder wat n00b vragen:

Ik zag in mijn PS4 menu dat er mensen bezig waren met de game en dat ik ze kon joinen, zonder dat ik überhaupt zelf al aan de game begonnen was. Spring ik dan gewoon zonder toestemming bij in hun game of zo?

En ik zag dat ik items kan dismantelen voor currency, maar in de app viel me op dat ik ze ook naar de vault kan sturen? Kan iemand dit toelichten? Ik ben nu net aangekomen in de EDZ en heb een stuk armor met een hoger level gekregen. Logischerwijs zou ik die oude dan dismantelen, maar zitten daar dan nadelen aan? Of moet ik gewoon doen alsof ik een RPG speel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

bram1984 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 18:46:
[...]

In navolging van deze vraag: is er een makkelijke manier om alle clanleden als friend toe te voegen, behalve een voor invoeren?

Verder wat n00b vragen:

Ik zag in mijn PS4 menu dat er mensen bezig waren met de game en dat ik ze kon joinen, zonder dat ik überhaupt zelf al aan de game begonnen was. Spring ik dan gewoon zonder toestemming bij in hun game of zo?

En ik zag dat ik items kan dismantelen voor currency, maar in de app viel me op dat ik ze ook naar de vault kan sturen? Kan iemand dit toelichten? Ik ben nu net aangekomen in de EDZ en heb een stuk armor met een hoger level gekregen. Logischerwijs zou ik die oude dan dismantelen, maar zitten daar dan nadelen aan? Of moet ik gewoon doen alsof ik een RPG speel?
Dat eerste weet ik niet. Je kan ze eventueel in-game via roster toevoegen?

De vault is een soort chest waarin je je spullen kan bewaren. Deze spullen kun je dus ook op een ander charachter zien en gebruiken. Als je een wapen hebt dat laag level is en dat je goed vindt kan je hem in je chest doen voor een eventueel 2de of 3de character. Alles wat niet speciaal is dismantle ik.

En sommige mensen kan je hun fireteam joinen.

EDIT: Op de Destiny wiki is ook veel te vinden, ik heb zelf nooit Destiny 1 gespeeld en deze wiki is zeer nuttig. http://destiny.wikia.com/wiki/Destiny_Wiki

[ Voor 5% gewijzigd door BroWohsEdis op 08-09-2017 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:45
Ik heb een quest om 3 challenges te doen in Strikes. Waar zie ik precies wat ik moet doen voor die challenges?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
@BroWohsEdis Thanks.

Hier trouwens een leuke secret op de EDZ homebase.

https://www.facebook.com/GameSpot/videos/10159423742580436/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
Origins schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:58:
[...]

Klopt, maar dit zijn toch wel minimale veranderingen wat je zelfs bij een dlc kunt krijgen? Vandaar mijn versie 1.5 opmerking. Ik had gewoon meer verwacht denk ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Wat had je dan precies verwacht?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Tweakers, zijn er hier mensen die in de Crubicle geraken? Al elke dag geprobeerd sinds release maar vind gewoon geen match.

Evaluating guardians 1/8

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Pukson schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 21:44:
Tweakers, zijn er hier mensen die in de Crubicle geraken? Al elke dag geprobeerd sinds release maar vind gewoon geen match.

Evaluating guardians 1/8
Ik heb zojuist nog gewoon twee potjes gespeeld. Ik speel op PS4 though, dus misschien als je op Xbox speelt dat het aan die servers ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 01:03

strompel

PSN: jansoe13

Hoe kom je hoger dan 265, blijf daar een beetje op steken

PSN: jansoe13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Zironako schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 21:47:
[...]

Ik heb zojuist nog gewoon twee potjes gespeeld. Ik speel op PS4 though, dus misschien als je op Xbox speelt dat het aan die servers ligt.
Speel op de PS dus, en aan mijn verbinding zal het niet liggen 147/13 en NAT type 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Pukson schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 22:26:
[...]

Speel op de PS dus, en aan mijn verbinding zal het niet liggen 147/13 en NAT type 2
Speel je quick play of competitive? Ik hoor van vrienden ook dat ze dit probleem met quick play hebben, namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Quickplay optie voor competive niet voorbij zien komen. Is dat de rechter optie? Die kan ik niet aandrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
strompel schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 21:57:
Hoe kom je hoger dan 265, blijf daar een beetje op steken
De milestone engrams, exotics engrams en mods (+5)
Ben inmiddels 277, succes ;)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Pukson schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 22:39:
Quickplay optie voor competive niet voorbij zien komen. Is dat de rechter optie? Die kan ik niet aandrukken.
Ja, om die vrij te spelen moet je eerst twee potjes quick play doen. Ik heb die meteen op dag 1 gedaan toen het nog werkte, maar daar is momenteel dus een probleem mee. Vriend van me kan inderdaad vandaag ook weer geen spelers ervoor vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wow wat een spel,

Van de week begonnen en tot level 14 gekomen, vandaag marathon met zwager gedaan en met 2e pop tot level 20 gekomen en verhaal uitgespeeld.

Wat een spel zo gaaf !

Light is nu 208

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Hier is er een stiekem D1 aan het spelen :P

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:29

Major_ton

Shoot!

Damn, sommige van jullie gaan echt hard! Ik heb net mijn eerste engram decrypted. Een exotic nog wel! Graviton Lance pulse rifle. Zo blij als een kind haha. Het is echt weer goud van oud met D2. Jammer dat ik zo weinig tijd heb...

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
De quest voor de MIDA Multitool is voor een handje vol mensen bugged. Helaas heb ik er zelf ook last van.
Op het moment dat je het eerste deel van de quest hebt voltooid en je je reward op mag halen, zorg dan dat hje tenminste 2 slots vrij hebt voor wapens (energy). Ik had er maar 1, waardoor ik de mini versie kwijt ben geraakt en ik het 2e deel van de quest niet af kan maken.

Ik lees op het forum van Bungie dat ze er bekend mee zijn en dat ze opzoek zijn naar de oorzaak.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:27

Jebus4life

BE User

Hier ook doorheen zowat alles geblazen op 3 dagen (2 vrienden & alle 3 nog een massa verlof die op moest; ideaal om 6-7-8 september door te brengen :D )

Denk dat we inmiddels alles gedaan hebben (main story, alles strikes, alle quests & de weekly nightfall).
Nu nog wat gear farmen (+- 265 nu schat ik) om klaar te zijn voor de raid volgende week. Enig idee wat de recommended is voor de raid, is daar al iets voor bekend?

*Nightfall was wel pittig verdorie, de time limit was toch krap, moesten echt serieus coördineren om erdoor te raken; uiteindelijk (na eerst een keertje letterlijk de boss te zien ontploffen 2 a 3 seconden na het verstrijken van de tijd... hadden we op het eind zo'n 20 seconden over).
Ben persoonlijk geen fan van de tijdslimiet (D1 enkel tem vault of glass gespeeld; nooit nog de andere DLC gekocht dus geen idee of dat daar ook al gedaan werd?). Het duurde echt wel even om in te schatten of je nog goed op schema zat of niet, en dan nog... Vond de mechanic van een "game over" bij een wipe van het team persoonlijk interessanter (maar ik kan me wel voorstellen dat er toen gewoon teveel gecheesed werd?)

***EDIT***
(Ons issue was eigenlijk vooral een gebrek aan damage; iig omdat we bij de start (eerste poging op 235 gear level ofzo, uiteindelijk gecomplete met eeng gear level van iets boven de 250 geloof ik) in eerste instantie kregen we de shields niet snel genoeg neer, doorheen de campaign is er eigenlijk nooit een probleem om die neer te krijgen, dus het was plots even back to reality dat je voor de zwaardere content echt moet zorgen dat je de juiste type wapens hebt om erdoor te smelten (was in D1 natuurlijk ook zie, maar omdat het zo vlot ging sta je daar niet bij stil natuurlijk). Toen we daaruit waren hadden we nog steeds te weinig damage eigenlijk, maar ik speel met 2 warlocks, als je dan even je heal skill (die vrij weak is) swapped met de damage boost skill dan smelt je werkelijk overal door. Vooral de laatste area was eigenlijk echt moeilijk omdat we altijd in de problemen raakten als er iemand van het team down ging. Teveel spawns om met 2 alles neer te krijgen en altijd wel iemand die een stomme beslissing nam :+

Zag dat er een challenge was om 5 minuten over te hebben in de nightfall? Ik zie, na het completen, niet direct in hoe we dat moeten fixen. Qua gear schat ik op dit moment dat richting 270-275 nog behoorlijk vlot moet gaan; maar ik zie geen grote gains meer, toch niet om met 2 die 5 minuten marge te gaan werken op dit moment. Iemand daar al in geslaagd?

[ Voor 38% gewijzigd door Jebus4life op 09-09-2017 00:19 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Eindelijk ook lvl 20 en light 199, nu maar beginnen met de laatste missies. Vraagje ik zie nu constant clan xp voorbij komen. Wat heeft dat voor toegevoegde waarde? Kan ook niemand zien van de clan om even snel te joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Pukson schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 00:18:
Eindelijk ook lvl 20 en light 199, nu maar beginnen met de laatste missies. Vraagje ik zie nu constant clan xp voorbij komen. Wat heeft dat voor toegevoegde waarde? Kan ook niemand zien van de clan om even snel te joinen
In de clan tab stond daar ergens uitleg over; Dat geeft bepaalde bonussen als je clan bepaalde niveau's haalt (kan ze niet vanbuiten, maar meer engrams, meer glimmer, dat soort zaken)

Waar spenderen jullie trouwens glimmer aan op dit moment? Om niet continu maxed te zijn koop ik random mods, maar dat is ook wat zinloos eigenlijk. Heb het gevoel dat ik iets mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Zelf tot nu toe 1x keer wat gekocht, lekker sparen komt vanzelf wel van pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Laatst online: 22:46
Ben sinds kort overgestapt van xbox naar de ps4.
Mijn power level is momenteel 240. Ben op zoek naar wat spelers voor nightfall + raid volgende week.

Voeg mij gerust toe, psn naam. Bekside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
http://destinystatus.com/psn/MarsGameEvents

Wow gewoon al 22 uur gespeeld, 2x level 20 en 2x verhaal afgerond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

1 ding wat echt minder is in D2 tov van D1: looks van de gear!! Man wat is die gear in D2 lelijk, valt echt niks te combineren ook, shaders zien er op elke piece totaal anders uit. Beetje jammer.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Eindelijk in de Crubicle gekomen en gaat me lekker af 6 uit 6 potjes gewonnen en bovenaan met gemiddelde efficiency van 3,21.

Die streaks en nightfall will ik ook nog doen, wie en wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:31

nFo

"Pressing both start and select at the same time takes you straight to the map of the destination you are on. Such a time saver"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:08
Potdomme wat twijfel ik om deze game te kopen. Hoe is de endgame content deze keer? Ik lees echt verhalen dat mensen weer eng snel klaar zijn namelijk. Wat me ook tegenhoudt is dat ik grotendeels solo speel. Mn friendlist speelt destiny niet, dusja wss zie ik amper/nooit raids.
Maargoed als ik wat filmpjes check begin ik te kwijlen... wat te doen? Wat te doen?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolliebolly
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-07 16:29
Korkss schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 07:50:
Potdomme wat twijfel ik om deze game te kopen. Hoe is de endgame content deze keer? Ik lees echt verhalen dat mensen weer eng snel klaar zijn namelijk. Wat me ook tegenhoudt is dat ik grotendeels solo speel. Mn friendlist speelt destiny niet, dusja wss zie ik amper/nooit raids.
Maargoed als ik wat filmpjes check begin ik te kwijlen... wat te doen? Wat te doen?
Ik speel Destiny 2 ook gewoon solo en ik vind het erg vermakelijk. Deed zelf op Destiny 1 ook nooit de raids en heb niet echt het gevoel dat ik iets heb gemist.

Ik zou hem lekker kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-09 22:45
Na lang twijfelen toch Destiny 2 gekocht voor de ps4. Nu heb ik nog nooit eerder Destiny gespeeld en komt er toch een hoop op me af! Ben net een uurtje begonnen en net even wat filmpjes gekeken maar denk dat ik toch een hoop mis, zoals bijvoorbeeld het openen van kistjes etc. Heeft iemand een idee waar ik iets meer van het spel kan leren voordat ik ga verder spelen om geen belangrijke dingen te missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Ananas_NL schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 07:59:
Na lang twijfelen toch Destiny 2 gekocht voor de ps4. Nu heb ik nog nooit eerder Destiny gespeeld en komt er toch een hoop op me af! Ben net een uurtje begonnen en net even wat filmpjes gekeken maar denk dat ik toch een hoop mis, zoals bijvoorbeeld het openen van kistjes etc. Heeft iemand een idee waar ik iets meer van het spel kan leren voordat ik ga verder spelen om geen belangrijke dingen te missen?
Gewoon spelen, goed lezen en kijken. Komt alles vanzelf _/-\o_

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-09 22:45
Korkss schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 08:20:
[...]

Gewoon spelen, goed lezen en kijken. Komt alles vanzelf _/-\o_
Ok ok zo lang ik zo geen belangrijke dingen mis.. en anders maar opnieuw proberen kan ook geen kwaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolliebolly
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-07 16:29
Ananas_NL schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 07:59:
Check wat YouTube filmpjes waarin tips worden gegeven voor beginners. Gamespot heeft er eentje en ign ook vast wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Vanaf wanneer kun je de Clan-banner (Emblem) eigenlijk ophalen @The Farm? Ik heb net pas mijn Light terug in het spel, dus ben nog helemaal 'fresh'. :)

Verder ben ik nog steeds zwaar onder de indruk van het spel! Naar mijn mening oik het mooiste spel op de Xbox One op dit moment. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michaelg
Korkss schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 07:50:
En gelukkig hebben we daarvoor de got community. Als straks iedereen een beetje geleveled is, worden hier genoeg teams gevormd/oproepen gedaan om te gaan raiden.
Dus tijd om die friendlist een beetje uit te breiden.

Raiden in destiny wil je echt niet missen. Is by far het vetste in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 18:58

Bozznl

GT: The Bozzz88

Yonix schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 08:55:
Vanaf wanneer kun je de Clan-banner (Emblem) eigenlijk ophalen @The Farm? Ik heb net pas mijn Light terug in het spel, dus ben nog helemaal 'fresh'. :)

Verder ben ik nog steeds zwaar onder de indruk van het spel! Naar mijn mening oik het mooiste spel op de Xbox One op dit moment. :*)
Ik kreeg dit pas ergens bij het einde van de story als ik het me goed herinner.

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Michaelg schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 09:30:
[...]

En gelukkig hebben we daarvoor de got community. Als straks iedereen een beetje geleveled is, worden hier genoeg teams gevormd/oproepen gedaan om te gaan raiden.
Dus tijd om die friendlist een beetje uit te breiden.

Raiden in destiny wil je echt niet missen. Is by far het vetste in het spel.
Ben ondertussen al aan het knallen op de XBONE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Jebus4life schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 00:21:
[...]

In de clan tab stond daar ergens uitleg over; Dat geeft bepaalde bonussen als je clan bepaalde niveau's haalt (kan ze niet vanbuiten, maar meer engrams, meer glimmer, dat soort zaken)

Waar spenderen jullie trouwens glimmer aan op dit moment? Om niet continu maxed te zijn koop ik random mods, maar dat is ook wat zinloos eigenlijk. Heb het gevoel dat ik iets mis...
Ik koop eigenlijk continue die maps van Cayde, waarin je kistjes etc voorbij ziet komen, ik farm genoeg op die planeten met public events en andere activiteiten.

Zijn er hier nog echt levende clans? heb het idee de clan waarin ik me random heb aangemeld dat het niet zoveel leeft.

@RawChild Adventures zijn soort ministrikes, erg leuk om te doen! en je krijgt er goede loot voor en tokens.

@SC4RF4C3 Wat had er dan in gemoeten want je weet zelf ook wel dat de content die nu aangeboden wordt veel te groot is voor DLC, er zit zoveel nieuws in.
Ik denk dat maar weinig console games een vervolg hebben die een compleet nieuwe game zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Origins op 09-09-2017 10:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noq
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Finish ik eindelijk een adventure, word ik terug gebracht naar Orbit met een foutmelding van Bungie. :')

Ach, we blijven doorgaan. Topgame so far! Loop middag level 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Woensdag raid dag! Kan ik me alvast aanmelden voor een groepje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Meer mensen last van centipede errors hier? Kom het hele spel niet eens in.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Vanavond nightfall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

DarkElement schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 11:24:
Meer mensen last van centipede errors hier? Kom het hele spel niet eens in.
Dit is wat er twitter staat. Wellicht heb je hier wat aan.
Investigations of player reported issues are ongoing, including CABBAGE errors and crashes on PS4. Updated list: https://t.co/4a8gyG2Uh2

[ Voor 4% gewijzigd door 8GUS op 09-09-2017 12:16 ]

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Paar vraagjes...

Kun je glimmer oneindig stacken?

Hoe cancel ik een hoge jump, kom vaak tegen plafonds aan met mn hoge jump, of boven deuropeningen uit enzo. Best irritant.

Ga maar weer verder.. game heeft me al opgezogen :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Korkss schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 12:16:
Paar vraagjes...

Kun je glimmer oneindig stacken?

Hoe cancel ik een hoge jump, kom vaak tegen plafonds aan met mn hoge jump, of boven deuropeningen uit enzo. Best irritant.

Ga maar weer verder.. game heeft me al opgezogen :-D
Glimmer gaat door tot 99999+ :9

PSN: djmurcielago

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Origins schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 10:35:
[...]

Ik koop eigenlijk continue die maps van Cayde, waarin je kistjes etc voorbij ziet komen, ik farm genoeg op die planeten met public events en andere activiteiten.

Zijn er hier nog echt levende clans? heb het idee de clan waarin ik me random heb aangemeld dat het niet zoveel leeft.

@RawChild Adventures zijn soort ministrikes, erg leuk om te doen! en je krijgt er goede loot voor en tokens.

@SC4RF4C3 Wat had er dan in gemoeten want je weet zelf ook wel dat de content die nu aangeboden wordt veel te groot is voor DLC, er zit zoveel nieuws in.
Ik denk dat maar weinig console games een vervolg hebben die een compleet nieuwe game zijn.
Onze vast groep van een man of 10 maken dit weekend een clan aan, ben benieuwd naar de rewards, ook voor de grote events, aangezien ik 2 banen heb een kind kan ik later dit jaar weinig spelen in het weekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Vanaf wanneer kan je de strikes/nightfall spelen? Ben nu level, paar missions gedaan bij de wereld Titan maar zie nog geen strikes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben van plan om na het weekend D2 te kopen voor de PS4.
wat is raadzaam?
Digitaal Download of op CD-Medium?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 13:40:
ik ben van plan om na het weekend D2 te kopen voor de PS4.
wat is raadzaam?
Digitaal Download of op CD-Medium?
Cd is goedkoper en kan je eventueel weer doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Kun je als je de nightfall hebt gedaan deze nog een keer doen voor de exotic quest van the rat king?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Weliswaar niet vanaf day one. Maar ben gisteravond dan toch maar begonnen met Destiny 2. Tot nu toe bevalt het weer net zo goed als de eerste game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
fritske23 schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 13:56:
Kun je als je de nightfall hebt gedaan deze nog een keer doen voor de exotic quest van the rat king?
Ja. Maar je moet hem completen met nog 5 minuten op de klok over. Dus succes. Hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Nu online

RawChild

Wackmack schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 13:34:
Vanaf wanneer kan je de strikes/nightfall spelen? Ben nu level, paar missions gedaan bij de wereld Titan maar zie nog geen strikes.
Gisterenavond kon ik die voor het eerst spelen. In tegenstelling tot D1 duurt het even voordat je strikes kan doen. Ik weet niet meer precies hoe ik ze vrij speelde maar op internet staat dit :
Only once you've been to Io, and reunited Ikora Rey with Zavala and Cayde-6, will Strikes become available.
Rond level 12/13 ongeveer.
Ik heb nu 2 strikes gespeeld en ik moet zeggen dat ik ze best goed vond, het is meer dan alleen schieten. Vind de game sowieso erg leuk, echt op alle punten verbeterd. Heerlijke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23

fritske23

Echte naam Rob

Michaelg schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 14:22:
[...]

Ja. Maar je moet hem completen met nog 5 minuten op de klok over. Dus succes. Hihi
Mooi, dat had ik begrepen ja.
Kun je dus meerdere keren proberen zonder een week te hoeven wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Iemand die ook problemen heb met inloggen in Destiny met de error code Cabbage? Kan al 4 dagen niet spelen en Bungie "is" het aan het onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Wij zijn inmiddels tot 3m30 overschot geraakt op de nightfall, maar zie echt even niet waar wie die laatste 90 seconden gaan halen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23

fritske23

Echte naam Rob

Jebus4life schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 14:39:
Wij zijn inmiddels tot 3m30 overschot geraakt op de nightfall, maar zie echt even niet waar wie die laatste 90 seconden gaan halen XD
Wat is je powerlevel?
Pagina: 1 ... 12 ... 43 Laatste

Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2

TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX