Mooi schema wat er gaat komen
YouTube: Destiny 2 - Is Destiny 2's story good? (A quick Spoiler Free fir...Ricmaniac schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:33:
Hoe goed is het verhaal? En dan bedoel ik niet in vergelijking met Destiny 1 maar gewoon in vergelijking met gemiddeld AAA titel
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Zitten mensen bij die geen fan zijn van PvP.Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:43:
Dan ga je crucible doen.
Verwijderd
hehe snap ik ook wel. Maar destiny is altijd 3 players geweest. Wel raar dat pvp 4 is en pve 3. Doe lekker allebij 4 ofzo.Sosua schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:47:
[...]
Zitten mensen bij die geen fan zijn van PvP.
Ach, we vinden wel een manier.
Snap vanuit de classes dat ze dat hebben gedaan, maar daarbuiten snap ik niet dat ze op 3 zijn gebleven, doorgaans is het altijd een 4 man.Sosua schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:42:
Wel balen dat fireteams max 3 personen zijn.
Spelen vaak met 4.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het verhaal is sowieso wel wat voorspelbaar, ook richting het einde. Waar het mij vooral om gaat op het moment is dat het allemaal wel op een hele vette manier gebracht wordt, vooral de voice acting is echt goed dit keer.SinergyX schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:51:
[...]
Snap vanuit de classes dat ze dat hebben gedaan, maar daarbuiten snap ik niet dat ze op 3 zijn gebleven, doorgaans is het altijd een 4 man.
Moet eerlijk zeggen dat de game mij nog niet heet weten te pakken, speelt en voelt als D1, eerste deel van het verhaal was wel iets te voorspelbaar.
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
PSN: xMaurice93
Verwijderd
Jazeker, ik speel vooral PVE en heb 1500+ in destiny 1 gestopt, in d2 ben ik dat ook van plan. let wel op: de pvp is eigenlijk best leuk, dus kan alsnog de moeite zijn om het eens te proberen.Maurice079 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:02:
Is het aan te raden om deze game aan te schaffen als je niet geïnteresseerd bent in PvP? Ik vind de PvP in Destiny persoonlijk niet aantrekklijk en speel dat liever op andere games. Houd je dan nog voldoende speeltijd over?
Wij hebben met drie man de game aangeschaft om PvE te doen. PvP staat bij ons ook niet op de planning om te gaan doen. Met drie man door de game lopen geeft wel genoeg te doen.Maurice079 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:02:
Is het aan te raden om deze game aan te schaffen als je niet geïnteresseerd bent in PvP? Ik vind de PvP in Destiny persoonlijk niet aantrekklijk en speel dat liever op andere games. Houd je dan nog voldoende speeltijd over?
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Volgende week pas
Volgende week vrijdag pas
[ Voor 11% gewijzigd door Suugie op 08-09-2017 12:17 ]
Goedemiddag.. Jij ook weer hier? Ik zal eens kijken of ik m'n wapens kan upgraden, of hoe dat ookeweer werkt. Vind het tot noch toe erg chaotisch, zelf public events kunnen laten starten?! Ben overigens pas lvl 8 ofzo, dus nog lange weg te gaanCrackSlet schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:13:
[...]
Volgende week pasMaar zorg dat je genoeg Strange Coins heb voor die Yolo!
Ja, ik was na TTK weer even uitgedestinyd, dus had RoI even overgeslagen.brambest schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:18:
[...]
Goedemiddag.. Jij ook weer hier? Ik zal eens kijken of ik m'n wapens kan upgraden, of hoe dat ookeweer werkt. Vind het tot noch toe erg chaotisch, zelf public events kunnen laten starten?! Ben overigens pas lvl 8 ofzo, dus nog lange weg te gaan
Als ik dit zo zie, vraag ik me af of de game wel iets voor mij is. Houden jullie iedere week rekening met dit soort zaken? Het kan zomaar zijn dat ik een week niet speel.Suugie schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:15:
[...]
Volgende week vrijdag pas
[afbeelding]
EDIT:
Oops, afbeelding was kennelijk al geplaatst.... Excuses!
Niet nodig hoor. Ik speel het soms wel een maand niet.bram1984 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:14:
[...]
Als ik dit zo zie, vraag ik me af of de game wel iets voor mij is. Houden jullie iedere week rekening met dit soort zaken? Het kan zomaar zijn dat ik een week niet speel.
[ Voor 19% gewijzigd door jeka op 08-09-2017 14:21 ]
FCG
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ammo dropt volgens mij alleen op de grond, ik heb gehoord dat als je de single player complete je bij Hawthorne de missies op nieuw kan doen.Mars18 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:43:
Kan je ook ammo kistjes kopen?
En kan je ook de al gedane missies opnieuw spelen? Destiny 1 kon dat wel
Vanaf 10 uur bezig met pop 2, nu bijna level 11
Whole lot of stars ***
Lekker hé, heb je die wel hard genoeg gekieteld?Rudios schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:15:
Minotaurs hebben nu ook een sweetspot viel me op.
Heiligschennis!Ricmaniac schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:05:
Ik kon het toch echt niet weerstaan om nog anderhalve maand te wachten.
Dus zometeen bij iemand voor 40€ ophalen van marktplaats(sealed though)
Over een maand verkoop ik hem wel weer wanneer de PC versie komt.
Vol in de sweetspot, lekker hoor!Crashhill schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:18:
[...]
Lekker hé, heb je die wel hard genoeg gekieteld?
Whole lot of stars ***
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nonsens, game is compleet nieuw, los van de basis. Dubbetlje op de eerste rang? Veel uren game plezier is 60 euro 'n schijntje. Wordt altijd moe van mensen die alles te duur vinden maar vervolgens wel honderden uren in de game hebben zitten.SC4RF4C3 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:34:
Na spelen van +- 20 uur vind ik het toch echt meer een dlc lijken voor destiny 1. Ik zou het geen destiny 2 noemen. Spel is goed uitgewerkt, alleen niet eerlijk om het als een nieuwe deel te verkopen voor 60,-. Voor mij meer een dlc op deel 1.
Whole lot of stars ***
Ik zeg nergens dat ik honderden uren ga besteden, ipv van klagen mag jemij vertellen wat je compleet als nieuw ervaart.Rudios schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:41:
[...]
Nonsens, game is compleet nieuw, los van de basis. Dubbetlje op de eerste rang? Veel uren game plezier is 60 euro 'n schijntje. Wordt altijd moe van mensen die alles te duur vinden maar vervolgens wel honderden uren in de game hebben zitten.
Campaign is nieuw 12 uur aan speelplezier, adventures waar je heel wat uren aan spendeert, nieuwe raid volgende week, exotic quests en public eventes zijn op de schop gegaan.SC4RF4C3 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:55:
[...]
Ik zeg nergens dat ik honderden uren ga besteden, ipv van klagen mag jemij vertellen wat je compleet als nieuw ervaart.
Wat zijn eigenlijk die adventures dan? Ik dacht dat Het mijn gespeelde campain missies waren die na het spelen daarvan onder de naam adventure terug te vinden zijn op je map.Origins schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:58:
[...]
Campaign is nieuw 12 uur aan speelplezier, adventures waar je heel wat uren aan spendeert, nieuwe raid volgende week, exotic quests en public eventes zijn op de schop gegaan.
Alle strikes zijn nieuw..
Game is gewoon veel beter dan deel 1 en bied veel meer contant.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
In navolging van deze vraag: is er een makkelijke manier om alle clanleden als friend toe te voegen, behalve een voor invoeren?bram1984 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 08:41:
Moet je alle clanleden ook als friend hebben om samen te spelen?
Dat eerste weet ik niet. Je kan ze eventueel in-game via roster toevoegen?bram1984 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 18:46:
[...]
In navolging van deze vraag: is er een makkelijke manier om alle clanleden als friend toe te voegen, behalve een voor invoeren?
Verder wat n00b vragen:
Ik zag in mijn PS4 menu dat er mensen bezig waren met de game en dat ik ze kon joinen, zonder dat ik überhaupt zelf al aan de game begonnen was. Spring ik dan gewoon zonder toestemming bij in hun game of zo?
En ik zag dat ik items kan dismantelen voor currency, maar in de app viel me op dat ik ze ook naar de vault kan sturen? Kan iemand dit toelichten? Ik ben nu net aangekomen in de EDZ en heb een stuk armor met een hoger level gekregen. Logischerwijs zou ik die oude dan dismantelen, maar zitten daar dan nadelen aan? Of moet ik gewoon doen alsof ik een RPG speel?
[ Voor 5% gewijzigd door BroWohsEdis op 08-09-2017 19:06 ]
Klopt, maar dit zijn toch wel minimale veranderingen wat je zelfs bij een dlc kunt krijgen? Vandaar mijn versie 1.5 opmerking. Ik had gewoon meer verwacht denk ikOrigins schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:58:
[...]
Campaign is nieuw 12 uur aan speelplezier, adventures waar je heel wat uren aan spendeert, nieuwe raid volgende week, exotic quests en public eventes zijn op de schop gegaan.
Alle strikes zijn nieuw..
Game is gewoon veel beter dan deel 1 en bied veel meer contant.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Add me op Stadia: Gloogle
Ik heb zojuist nog gewoon twee potjes gespeeld. Ik speel op PS4 though, dus misschien als je op Xbox speelt dat het aan die servers ligt.Pukson schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 21:44:
Tweakers, zijn er hier mensen die in de Crubicle geraken? Al elke dag geprobeerd sinds release maar vind gewoon geen match.
Evaluating guardians 1/8
PSN: jansoe13
Speel op de PS dus, en aan mijn verbinding zal het niet liggen 147/13 en NAT type 2Zironako schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 21:47:
[...]
Ik heb zojuist nog gewoon twee potjes gespeeld. Ik speel op PS4 though, dus misschien als je op Xbox speelt dat het aan die servers ligt.
Speel je quick play of competitive? Ik hoor van vrienden ook dat ze dit probleem met quick play hebben, namelijk.Pukson schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 22:26:
[...]
Speel op de PS dus, en aan mijn verbinding zal het niet liggen 147/13 en NAT type 2
De milestone engrams, exotics engrams en mods (+5)strompel schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 21:57:
Hoe kom je hoger dan 265, blijf daar een beetje op steken
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Ja, om die vrij te spelen moet je eerst twee potjes quick play doen. Ik heb die meteen op dag 1 gedaan toen het nog werkte, maar daar is momenteel dus een probleem mee. Vriend van me kan inderdaad vandaag ook weer geen spelers ervoor vinden.Pukson schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 22:39:
Quickplay optie voor competive niet voorbij zien komen. Is dat de rechter optie? Die kan ik niet aandrukken.
Hier is er een stiekem D1 aan het spelenMars18 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 23:22:
Light is nu 208
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
[ Voor 38% gewijzigd door Jebus4life op 09-09-2017 00:19 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
In de clan tab stond daar ergens uitleg over; Dat geeft bepaalde bonussen als je clan bepaalde niveau's haalt (kan ze niet vanbuiten, maar meer engrams, meer glimmer, dat soort zaken)Pukson schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 00:18:
Eindelijk ook lvl 20 en light 199, nu maar beginnen met de laatste missies. Vraagje ik zie nu constant clan xp voorbij komen. Wat heeft dat voor toegevoegde waarde? Kan ook niemand zien van de clan om even snel te joinen
Whole lot of stars ***
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ik speel Destiny 2 ook gewoon solo en ik vind het erg vermakelijk. Deed zelf op Destiny 1 ook nooit de raids en heb niet echt het gevoel dat ik iets heb gemist.Korkss schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 07:50:
Potdomme wat twijfel ik om deze game te kopen. Hoe is de endgame content deze keer? Ik lees echt verhalen dat mensen weer eng snel klaar zijn namelijk. Wat me ook tegenhoudt is dat ik grotendeels solo speel. Mn friendlist speelt destiny niet, dusja wss zie ik amper/nooit raids.
Maargoed als ik wat filmpjes check begin ik te kwijlen... wat te doen? Wat te doen?
Gewoon spelen, goed lezen en kijken. Komt alles vanzelfAnanas_NL schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 07:59:
Na lang twijfelen toch Destiny 2 gekocht voor de ps4. Nu heb ik nog nooit eerder Destiny gespeeld en komt er toch een hoop op me af! Ben net een uurtje begonnen en net even wat filmpjes gekeken maar denk dat ik toch een hoop mis, zoals bijvoorbeeld het openen van kistjes etc. Heeft iemand een idee waar ik iets meer van het spel kan leren voordat ik ga verder spelen om geen belangrijke dingen te missen?
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ok ok zo lang ik zo geen belangrijke dingen mis.. en anders maar opnieuw proberen kan ook geen kwaad!Korkss schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 08:20:
[...]
Gewoon spelen, goed lezen en kijken. Komt alles vanzelf
Check wat YouTube filmpjes waarin tips worden gegeven voor beginners. Gamespot heeft er eentje en ign ook vast wel.Ananas_NL schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 07:59:
Na lang twijfelen toch Destiny 2 gekocht voor de ps4. Nu heb ik nog nooit eerder Destiny gespeeld en komt er toch een hoop op me af! Ben net een uurtje begonnen en net even wat filmpjes gekeken maar denk dat ik toch een hoop mis, zoals bijvoorbeeld het openen van kistjes etc. Heeft iemand een idee waar ik iets meer van het spel kan leren voordat ik ga verder spelen om geen belangrijke dingen te missen?
En gelukkig hebben we daarvoor de got community. Als straks iedereen een beetje geleveled is, worden hier genoeg teams gevormd/oproepen gedaan om te gaan raiden.Korkss schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 07:50:
Potdomme wat twijfel ik om deze game te kopen. Hoe is de endgame content deze keer? Ik lees echt verhalen dat mensen weer eng snel klaar zijn namelijk. Wat me ook tegenhoudt is dat ik grotendeels solo speel. Mn friendlist speelt destiny niet, dusja wss zie ik amper/nooit raids.
Maargoed als ik wat filmpjes check begin ik te kwijlen... wat te doen? Wat te doen?
Ik kreeg dit pas ergens bij het einde van de story als ik het me goed herinner.Yonix schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 08:55:
Vanaf wanneer kun je de Clan-banner (Emblem) eigenlijk ophalen @The Farm? Ik heb net pas mijn Light terug in het spel, dus ben nog helemaal 'fresh'.
Verder ben ik nog steeds zwaar onder de indruk van het spel! Naar mijn mening oik het mooiste spel op de Xbox One op dit moment.
GT: The Bozzz88
Ben ondertussen al aan het knallen op de XBONE!Michaelg schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 09:30:
[...]
En gelukkig hebben we daarvoor de got community. Als straks iedereen een beetje geleveled is, worden hier genoeg teams gevormd/oproepen gedaan om te gaan raiden.
Dus tijd om die friendlist een beetje uit te breiden.
Raiden in destiny wil je echt niet missen. Is by far het vetste in het spel.
Ik koop eigenlijk continue die maps van Cayde, waarin je kistjes etc voorbij ziet komen, ik farm genoeg op die planeten met public events en andere activiteiten.Jebus4life schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 00:21:
[...]
In de clan tab stond daar ergens uitleg over; Dat geeft bepaalde bonussen als je clan bepaalde niveau's haalt (kan ze niet vanbuiten, maar meer engrams, meer glimmer, dat soort zaken)
Waar spenderen jullie trouwens glimmer aan op dit moment? Om niet continu maxed te zijn koop ik random mods, maar dat is ook wat zinloos eigenlijk. Heb het gevoel dat ik iets mis...
[ Voor 19% gewijzigd door Origins op 09-09-2017 10:44 ]
Dit is wat er twitter staat. Wellicht heb je hier wat aan.DarkElement schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 11:24:
Meer mensen last van centipede errors hier? Kom het hele spel niet eens in.
Investigations of player reported issues are ongoing, including CABBAGE errors and crashes on PS4. Updated list: https://t.co/4a8gyG2Uh2
[ Voor 4% gewijzigd door 8GUS op 09-09-2017 12:16 ]
Glimmer gaat door tot 99999+Korkss schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 12:16:
Paar vraagjes...
Kun je glimmer oneindig stacken?
Hoe cancel ik een hoge jump, kom vaak tegen plafonds aan met mn hoge jump, of boven deuropeningen uit enzo. Best irritant.
Ga maar weer verder.. game heeft me al opgezogen :-D
PSN: djmurcielago
Onze vast groep van een man of 10 maken dit weekend een clan aan, ben benieuwd naar de rewards, ook voor de grote events, aangezien ik 2 banen heb een kind kan ik later dit jaar weinig spelen in het weekendOrigins schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 10:35:
[...]
Ik koop eigenlijk continue die maps van Cayde, waarin je kistjes etc voorbij ziet komen, ik farm genoeg op die planeten met public events en andere activiteiten.
Zijn er hier nog echt levende clans? heb het idee de clan waarin ik me random heb aangemeld dat het niet zoveel leeft.
@RawChild Adventures zijn soort ministrikes, erg leuk om te doen! en je krijgt er goede loot voor en tokens.
@SC4RF4C3 Wat had er dan in gemoeten want je weet zelf ook wel dat de content die nu aangeboden wordt veel te groot is voor DLC, er zit zoveel nieuws in.
Ik denk dat maar weinig console games een vervolg hebben die een compleet nieuwe game zijn.
Verwijderd
Cd is goedkoper en kan je eventueel weer doorverkopen.Verwijderd schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 13:40:
ik ben van plan om na het weekend D2 te kopen voor de PS4.
wat is raadzaam?
Digitaal Download of op CD-Medium?
Ja. Maar je moet hem completen met nog 5 minuten op de klok over. Dus succes. Hihifritske23 schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 13:56:
Kun je als je de nightfall hebt gedaan deze nog een keer doen voor de exotic quest van the rat king?
Gisterenavond kon ik die voor het eerst spelen. In tegenstelling tot D1 duurt het even voordat je strikes kan doen. Ik weet niet meer precies hoe ik ze vrij speelde maar op internet staat dit :Wackmack schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 13:34:
Vanaf wanneer kan je de strikes/nightfall spelen? Ben nu level, paar missions gedaan bij de wereld Titan maar zie nog geen strikes.
Rond level 12/13 ongeveer.Only once you've been to Io, and reunited Ikora Rey with Zavala and Cayde-6, will Strikes become available.
Mooi, dat had ik begrepen ja.Michaelg schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 14:22:
[...]
Ja. Maar je moet hem completen met nog 5 minuten op de klok over. Dus succes. Hihi
Wat is je powerlevel?Jebus4life schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 14:39:
Wij zijn inmiddels tot 3m30 overschot geraakt op de nightfall, maar zie echt even niet waar wie die laatste 90 seconden gaan halen XD
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq