Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel
Intelcorei7 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:42:
Ik heb ook Forsaken + annual pass gekocht. Was een tijdje gestopt en ben nu nog light 365, een clan die ik kan joinen (PS4) ?
pino85 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 02:28:
[...]
@Intelcorei7
Lijkt hier niet echt actief te zijn kwa clans,ik had ook geen reacties.
Mocht je wel een reactie krijgen dan join ik denk ik ook.
Jullie zijn welkom bij de Bosteefjes hoor. We raiden tegenwoordig elke week wel een paar keer, zitten een aantal fanatieke PVP-ers bij ons en voor verdere hulp met Whisper of the Worm of andere exotics kun je onze Telegram groep joinen.DarkElement schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 17:40:
[...]
Forsaken is geweldig, als je Destiny 1 hebt gespeeld en bent afgehaakt bij de D2 launch, dan zul je nu zeker terug willen komen, meer dan genoeg te doen!
De Bosteefjes zoeken nog actieve leden voor raids/pvp/dungeons (PS4)
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupId=1718928
Mocht je willen joinen dan ook graag Telegram joinen voor clanoverleg (zie link in member chat op bungie)
Link staat in de quote hierboven.
Oké thx ik ga joinen dan 😃Steefanus schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:24:
[...]
[...]
[...]
Jullie zijn welkom bij de Bosteefjes hoor. We raiden tegenwoordig elke week wel een paar keer, zitten een aantal fanatieke PVP-ers bij ons en voor verdere hulp met Whisper of the Worm of andere exotics kun je onze Telegram groep joinen.
Edit: ik ben likeacapo
[Battle.net: Forsaken#22243]
Liefhebber van Tweakers
Ben net begonnen met de forsaken DLC samen met een vriend. Onze oude clan is uitgstorven (tweakers clan) en zoeken een gezellige en actieve clan voor de xbox.
Indien je een clan weet stuur graag een uitnodiging of friend request naar Finalking1
Ben altijd op zoek naar nieuwe xbox vrienden voor de plezier maar vooral ook om competitief mee te spelen.
Klinkt goed! Join request gestuurdSteefanus schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:24:
[...]
[...]
[...]
Jullie zijn welkom bij de Bosteefjes hoor. We raiden tegenwoordig elke week wel een paar keer, zitten een aantal fanatieke PVP-ers bij ons en voor verdere hulp met Whisper of the Worm of andere exotics kun je onze Telegram groep joinen.
Ik heb ook net de Forsaken uitbreiding gekocht zit rond light 322 en zou ook graag bij de Bosteefjes willenSteefanus schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:24:
[...]
[...]
[...]
Hoop niet dat het erg is om een 50+ er bij te krijgen
PSN Id is FreakGIB
PSN: FreakGIB
Meld je gerust aan! iedereen is welkom en als ik het me goed herinner ben je aardig actief geweest in D1.FreakGIB schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:07:
[...]
Ik heb ook net de Forsaken uitbreiding gekocht zit rond light 322 en zou ook graag bij de Bosteefjes willen
Hoop niet dat het erg is om een 50+ er bij te krijgen![]()
PSN Id is FreakGIB
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/47465
[ Voor 73% gewijzigd door nFo op 27-11-2018 22:20 ]
Thx heb me aangemeldDarkElement schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 17:17:
[...]
Meld je gerust aan! iedereen is welkom en als ik het me goed herinner ben je aardig actief geweest in D1.
PSN: FreakGIB
Vroeg me na uitspelen vanilla campaign wel af: what next?
Maar aanschaf forsaken+ann pass lijkt zeker money's worth.
Overladen met extra content. Kan me niet voorstellen dat men hier meer dan een half jaar op heeft moeten wachten. Blijft wel bizar dat er opnieuw 60eu moet worden neergeteld voor content wat er imho standaard in zou moeten zitten.
Gister toch wel even lekker leveltjes en power gepakt met bosteefjes in gambit. Fantastische modus.
Mmja die versie is er ook he. In die zin niet helemaal eerlijk dat ik 60 euro neerzet. Ik wilde per se digitaal en niet op levering hoeven wachten (ongeduld + gemak van ps store).NukaWorldNL schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 19:56:
Kreeg toch stiekem weer de kriebels en heb de Legendary Collection maar gekocht voor 28 euro. Het blijft ook gewoon een lekkere shooter om te spelen
Goeie zaak man
Titan en hunter op 600 ben wel toe aan wat verfrissing..
https://www.bungie.net/pu...black_armory_calendar.jpg
Op het volgende plaatje is het wat duidelijker wat de annual pass toevoegt:
https://www.bungie.net/pu..._Annual_Pass_Calendar.jpg
[ Voor 28% gewijzigd door Blisterin_Bull op 02-12-2018 16:37 ]
Geen idee wat er bij zit, volgens mij puur destiny 2.FreakGIB schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:29:
[...]
Heb je ook de Destiny forsaken uitbreiding ?
Zo ja waar heb je die gekocht en welke versie.
Had al zo'n vermoeden, maar vermaakt me prima met de base game. Iets teveel games nog in de backlogBlisterin_Bull schreef op maandag 3 december 2018 @ 11:14:
Klopt, bij de gratis PS Plus versie zit alleen de base game. Als je Forsaken koopt, krijg je daar automatisch de twee eerste DLC (gratis) bij.
Dit hadden ze toch ook anders kunnen oplossen? Had dan het light level al eerder wat hoger laten gaan of had de Forge voorzien van twee moeilijkheidsgraden net zoals je dat met Stories kunt kiezen.
Nu kun je nog niks met je betaalde content. Helemaal als je pas 560 of zo bent.
Beetje vreemd gedaan zo ja..
bron: https://www.bungie.net/en...3TfiZugHxAH7bOAMTHT0tiNFo
[ Voor 37% gewijzigd door Fonzie27 op 06-12-2018 11:55 . Reden: Bronvermelding erbij ]
Bron?Fonzie27 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:42:
Lees net dat ze een aanpassing hebben gedaan om dit te corrigeren. Level 600 zou nu meer kans moeten maken....
Bron: https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/47501
Ik heb mijzelf ook aangemeld met psn naam 'vriesch'DarkElement schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 17:17:
[...]
Meld je gerust aan! iedereen is welkom en als ik het me goed herinner ben je aardig actief geweest in D1.
Ben een Titan met light rond de 530 momenteel, speel het casual maar vind t ook leuk om samen grotere uitdagingen aan te gaan! Heb alleen geen praat apps en/of headset.. dus wellicht ben ik de doofstomme van de clan
Een headset is zo aangeschaft uiteraard, gezellig johlow_n_slow schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:40:
[...]
Ik heb mijzelf ook aangemeld met psn naam 'vriesch'
Ben een Titan met light rond de 530 momenteel, speel het casual maar vind t ook leuk om samen grotere uitdagingen aan te gaan! Heb alleen geen praat apps en/of headset.. dus wellicht ben ik de doofstomme van de clan
[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:40 ]
Mayhem zit in de game tot dan :-)
Inmiddels een nieuwe PS4 staan en daar dan maar Forsaken voor gekocht. Wil het spel graag weer oppakken maar vind het toch leuker in teamverband. Heb een invite request gestuurd naar GoT #1 clan, hopelijk dat er nog wat mensen actief spelen.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Ik speel op de PS4 meestal solo (autist en ouwe lul die ik ben
FoTweakers eerst geprobeerd, maar dat is voornamelijk PC (helaas).
[ Voor 12% gewijzigd door geonosys op 10-01-2019 12:39 ]
Zet er dan ook even een link bijNukaWorldNL schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 22:20:
Activision en Bungie gaan scheiden van elkaar.
https://kotaku.com/bungie-splits-with-activision-1831651740
https://www.bungie.net/en/News/Article/47569
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Xur is er niet om te lvlen heLekker Ventje schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 20:25:
Is het Lightlevel wat je bij Xur ziet ook het level wat je krijgt? Ik zit op 534 maar Xur biedt enkel 516. Wat schiet je daar dan mee op?
Vanwaar al die poeha dan? Je kunt geen website bezoeken of het gaat over zijn locatie maar als hij enkel downgrades heeft snap ik die aandacht niet.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
misschien omdat hij exotics verkoopt, moet eerlijk zeggen dat ik al maanden niet meer biij hem op bezoek komLekker Ventje schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 22:35:
[...]
Vanwaar al die poeha dan? Je kunt geen website bezoeken of het gaat over zijn locatie maar als hij enkel downgrades heeft snap ik die aandacht niet.
Zal dat wel zijn. Ik zal hem ook. Iet snel meer zien.Convoy schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 22:47:
[...]
misschien omdat hij exotics verkoopt, moet eerlijk zeggen dat ik al maanden niet meer biij hem op bezoek kom
Andere vraag. Ik heb nu een Warlock op 545 ondertussen en ben met een Titan begonnen. Moet ik daar persé heel het verhaal mee spelen om uiteindelijk in de hub te komen? Heb namelijk weinig zin in de campaign en level liever via Gambit en PvP tot aan lvl 30 of verder.
JaLekker Ventje schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 13:58:
[...]
Andere vraag. Ik heb nu een Warlock op 545 ondertussen en ben met een Titan begonnen. Moet ik daar persé heel het verhaal mee spelen om uiteindelijk in de hub te komen? Heb namelijk weinig zin in de campaign en level liever via Gambit en PvP tot aan lvl 30 of verder.
Speel nu met de void..
Psn bierka89 lvl 33 warlock momenteel
Wees welkom (ps4 btw)
Graag ook Telegram joinen.
[ Voor 28% gewijzigd door DarkElement op 18-01-2019 19:04 ]
Top, daar kom ik dan nog even op terug. Nog niet zo lang geleden pas Forsaken aangeschaftDarkElement schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 18:59:
Bij de Bosteefjes is nog genoeg plek, zolang je in de buurt van de 600LL en redelijk actief bent.
Wees welkom (ps4 btw)
Heb een request gestuurd momenteel nog aant lvleDarkElement schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 18:59:
Bij de Bosteefjes is nog genoeg plek, zolang je in de buurt van de 600LL en redelijk actief bent.
Wees welkom (ps4 btw)
Echter wil ik ook graag Strikes spelen, vond ik toch het leukste om te doen.. Maar hoe unlock je die? Ik ben level 26 en heb de main story dus bijna compleet, volgens (https://www.eurogamer.net...ards-strike-playlist-4747) zou deze nu unlocked moeten zijn.
Maar ik zie helemaal niets in de directory waar ik strikes kan spelen.. Iemand enige idee?
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Strike Playlist moet je vinden onder het blauwe vanguard icoontje in je director. Dan zie je daily story missions, strike playlist en nightfall staan.Kimberly schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 11:17:
Ik heb een vraagje, ik heb veel Desiny 1 gedaan en heb sinds vorige week Destiny 2 Forsaken gekocht. De main story heb ik nu bijna afgerond.
Echter wil ik ook graag Strikes spelen, vond ik toch het leukste om te doen.. Maar hoe unlock je die? Ik ben level 26 en heb de main story dus bijna compleet, volgens (https://www.eurogamer.net...ards-strike-playlist-4747) zou deze nu unlocked moeten zijn.
Maar ik zie helemaal niets in de directory waar ik strikes kan spelen.. Iemand enige idee?
Of. Je kunt per planeet de blauwe iconen aantikken en dat zijn de strikes los. Kun je een strike opstarten per planeet als je ze allemaal langs wilt.
Ik heb dat dus nergens staan..Kashika schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:26:
[...]
Strike Playlist moet je vinden onder het blauwe vanguard icoontje in je director. Dan zie je daily story missions, strike playlist en nightfall staan.
Of. Je kunt per planeet de blauwe iconen aantikken en dat zijn de strikes los. Kun je een strike opstarten per planeet als je ze allemaal langs wilt.
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Ah ik las verkeerd. Main story uitspelen, dan wordt dat mogelijk voor je.
Zoeken jullie nog mensen?DarkElement schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 18:59:
Wees welkom (ps4 btw)
Level 650 😉
[ Voor 12% gewijzigd door R8dical op 29-01-2019 20:34 ]
Xbox Live: MarkH
Niet echt een clan, maar wel een vriendengroep. Heb zelf dit spel vandaag besteld dus volgende week ga ik hem zelf pas spelen.MarkH NL schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:37:
Is er nog een NL clan die op de Xbox speelt? Tweakers Clan Y2 is een beetje te rustig, we willen wel weer eens de raid doen :-)
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Is de annual pass nog een echte mooie toevoeging ?
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
https://www.bungie.net/pu..._Annual_Pass_Calendar.jpg
[ Voor 63% gewijzigd door Blisterin_Bull op 18-02-2019 14:49 ]
Xbox: NollieNL
[ Voor 6% gewijzigd door Nol_NL op 28-02-2019 19:08 ]
dat blijft het zeker. Voordat de eerste DLC uit kwam had ik een dipje met D2. game voelde leeg aan blabla. na elke DLC werd de game iets beter en vanaf Forsaken speel ik weer dagelijks een paar uurtjes met D2.NukaWorldNL schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 13:43:
Speel de laatste dagen ineens weer veel Destiny 2 en dan die Gambit mode. Toch wel een toffe mode hoor. Toch blijft het wel heerlijk dit soort games. Gewoon die vele loot vinden en door blijven gaan.
zat de afgelopen tijd te kijken naar Anthem en Division 2 om naast Destiny te doen, als afwisseling, en heb de beta's gespeeld. Maar had elke keer het gevoel dat ik het teveel ging vergelijken met Destiny. Nu weer de open beta van Division 2 opgestart en ben er wel achter dat Bungie mij bij de ballen heeft en ik verslaafd ben. heb elke dag een shotje D2 nodig
er word wel eens gezegd dat er weinig te doen is blabla, te repeterend jadajada, maar welke loot game is dat niet.
Ik was er ook snel op uitgekeken, maar ik moet eerlijk zeggen dat met die Forsaken dlc er toch een hoop te doen is nu. Veel goede verbeteringen ook. Anthem begin ik geeneens aan als ik al die berichten hoor. The Division 2 open beta ga ik wel even proberen. Maar Destiny zal altijd mijn loot en shooter game blijven waar ik de meeste tijd in zal steken.Campo di Casa schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 18:15:
[...]
dat blijft het zeker. Voordat de eerste DLC uit kwam had ik een dipje met D2. game voelde leeg aan blabla. na elke DLC werd de game iets beter en vanaf Forsaken speel ik weer dagelijks een paar uurtjes met D2.
zat de afgelopen tijd te kijken naar Anthem en Division 2 om naast Destiny te doen, als afwisseling, en heb de beta's gespeeld. Maar had elke keer het gevoel dat ik het teveel ging vergelijken met Destiny. Nu weer de open beta van Division 2 opgestart en ben er wel achter dat Bungie mij bij de ballen heeft en ik verslaafd ben. heb elke dag een shotje D2 nodig![]()
er word wel eens gezegd dat er weinig te doen is blabla, te repeterend jadajada, maar welke loot game is dat niet.
Dit dus. The Forsaken DLC heeft veel goed gemaakt. Ik kijk ook erg uit naar 'The Season of The Drifter'.NukaWorldNL schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 13:43:
Speel de laatste dagen ineens weer veel Destiny 2 en dan die Gambit mode. Toch wel een toffe mode hoor. Toch blijft het wel heerlijk dit soort games. Gewoon die vele loot vinden en door blijven gaan.
19:00 iddYonix schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:09:
Rond welk tijdstip mogen wij Season 6 verwachten? Is dat de standaard 'weekly reset'-tijd (19.00u)? Zin in!
Ik ben een casual gamer, dus de 'hardcore' endgame zal ik nooit doen. Nu heb ik de game + forsake gekocht en nu moet ik OOK nog een pass kopen om de nieuwste content te spelen? Dat vind ik teveel helemaal omdat er nu alternatieven zoals Anthem/Division 2 aankomen die gratis DLC krijgen.
Twijfel toch wel weer om in te loggen, want D2 blijft geweldig spelen alleen jammer van al die betaalde DLC.
De annual pass is juist alleen maar interessant voor de diehard endgame spelers, die "dagelijks" spelen.
Ik speel de laatste tijd weer dagelijks, maar ik speel niet met andere dus ook geen raids etc. Zou best die annual pass wel willen, maar het liefst hoop ik dat ie een keer is afgeprijsd. Wil namelijk wel die gambit prime modus doen en wat andere dingen.Blisterin_Bull schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:37:
Jij hebt de pass ook helemaal niet nodig. Je zegt al zelf dat je de hardcore endgame nooit zal doen, en Gambit Prime / The Reckoning zijn endgame content. Niets om je zorgen over te maken dus
De annual pass is juist alleen maar interessant voor de diehard endgame spelers, die "dagelijks" spelen.
Ja maar ik krijg dus ook de nieuwe game mode niet te zien, ik doe zelf de Raids niet omdat ik daar geen tijd meer voor heb maar juist die 'casual' extra game modes trekken mij aan omdat ik dat makkelijk 'snel' kan doen.Blisterin_Bull schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:37:
Jij hebt de pass ook helemaal niet nodig. Je zegt al zelf dat je de hardcore endgame nooit zal doen, en Gambit Prime / The Reckoning zijn endgame content. Niets om je zorgen over te maken dus
Nu is er voor mij als non-annual pass holder eigenlijk niets noemenswaardigs nieuws met dit seizoen zover mij bekend.
[ Voor 3% gewijzigd door GMacD op 08-03-2019 16:07 ]
Dat Raids enorm lang duren is een fabel, tenzij een uur al te lang voor je is.. De eerste paar keer zul je er wel iets langer over doen, Scourge of the Past kost dan maximaal een uur. Last Wish anderhalf uur. Ken je eenmaal de mechanics en weten je teamgenoten dit ook dan is Scourge gemiddeld een half uur en Last Wish ongeveer 50 minuten.JeVader schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:12:
[...]
Ja maar ik krijg dus ook de nieuwe game mode niet te zien, ik doe zelf de Raids niet omdat ik daar geen tijd meer voor heb maar juist die 'casual' extra game modes trekken mij aan omdat ik dat makkelijk 'snel' kan doen.
Nu is er voor mij als non-annual pass holder eigenlijk niets noemenswaardigs nieuws met dit seizoen zover mij bekend.
Het is met name de eerste keer dat je er even goed voor moet gaan zitten.
'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'
Toen Destiny 2 nieuw was, deed je ongeveer een uur, of anderhalf uur over de raid, alhoewel een groep met meerdere onervaren mensen er wel 3-4 uren over deden. Ervaren groepen deden er toen 40 minuten over!
Vorige week een speedrun gedaan (terwijl deze week eigenlijk beter is voor speedrunnen), en deed er toen 23 minuten over.
[ Voor 11% gewijzigd door Blisterin_Bull op 08-03-2019 18:35 ]
Verwijderd
PSN: stefanjeuring451
Verwijderd
Ik heb op mijn Android gsm de Destiny companion app geïnstallleerd. Ik ben ingelogd via mijn PSN account op deze app.
Echter, wanneer ik mijn wachtwoord verander van PSN plus twee - factor aanzet, zou je verwachten dat de Destiny companion app ook om dit nieuwe wachtwoord zou moeten vragen.
De PS4 App vraagt dus wel om het nieuwe wachtwoord, ook keurig met een twee - factor authenticatie SMS. Open ik echter de Destiny companion app, kan ik gewoon alles doen hierin zonder ook maar op enig moment mijn nieuwe wachtwoord op te moeten geven. Ook na het herstarten van de GSM.
Dit viel me gewoon even op, maar lijkt me wel een beveiligings - issue als dit echt zo zou zijn.
Verder is Destiny sinds de Forsaken DLC erg goed weer
Verwijderd
Volgens mij gebruiken ze oauth om die verbinding te maken, je logt daar namelijk niet in met je wachtwoord.Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:29:
Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt, dit viel me namelijk toevallig op:
Ik heb op mijn Android gsm de Destiny companion app geïnstallleerd. Ik ben ingelogd via mijn PSN account op deze app.
Echter, wanneer ik mijn wachtwoord verander van PSN plus twee - factor aanzet, zou je verwachten dat de Destiny companion app ook om dit nieuwe wachtwoord zou moeten vragen.
De PS4 App vraagt dus wel om het nieuwe wachtwoord, ook keurig met een twee - factor authenticatie SMS. Open ik echter de Destiny companion app, kan ik gewoon alles doen hierin zonder ook maar op enig moment mijn nieuwe wachtwoord op te moeten geven. Ook na het herstarten van de GSM.
Dit viel me gewoon even op, maar lijkt me wel een beveiligings - issue als dit echt zo zou zijn.
Verder is Destiny sinds de Forsaken DLC erg goed weer
YouTube: WORLD'S FASTEST DESTINY RAID EVER - Scourge of the Past World Record...
https://www.reddit.com/r/...break_perfected_catalyst/
Gisterenavond tot de boss fight gekomen, nog niet gehaald. Maar wat supervet dat er weer zo'n secret missie is zeg!Kashika schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:06:
En zijn er mensen die Outbreak Perfected al gehaald hebben?
Echt super vet he DunnieDunnus schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 11:39:
[...]
Gisterenavond tot de boss fight gekomen, nog niet gehaald. Maar wat supervet dat er weer zo'n secret missie is zeg!
Yes, gister gehaald na een aantal keer proberen! Hele coole missie, TR3VR is echtKashika schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:06:
En zijn er mensen die Outbreak Perfected al gehaald hebben?
Vanavond Season of Opulence. Mensen die er naar uit kijken of is hier iedereen al overgestapt op andere games?
Na het (mislukte) uitstapje naar Anthem, ben ik weer helemaal terug in Destiny. Verglken met alles wat uitgekomen is, blijft dit het ultieme grindfest spel wat je ook fantastich met een paar maten kunt spelen.
Zeker toen opeens daar de Outbreak Perfected quest en invitation of the nine/drifter sidequests kwamen.
Verder blijft het natuurlijk een beetje hersenloos dezefde grinds doen iedere week weer, maar het spel heeft iets, wat ik bij Anthem en the Division niet terug kan vinden.
Hop,hop,hop!
Gister eerste run van de menagerie gedaan. Zeer vet! Bungo heeft zijn best volgens mij wel gedaan dit keer! Nieuwe UI voor de pursuits wordt nog wel even wennen. Zeer tevredenbasset schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:24:
Wauw, topic is helemaal dood.
Vanavond Season of Opulence. Mensen die er naar uit kijken of is hier iedereen al overgestapt op andere games?
Na het (mislukte) uitstapje naar Anthem, ben ik weer helemaal terug in Destiny. Verglken met alles wat uitgekomen is, blijft dit het ultieme grindfest spel wat je ook fantastich met een paar maten kunt spelen.
Zeker toen opeens daar de Outbreak Perfected quest en invitation of the nine/drifter sidequests kwamen.
Verder blijft het natuurlijk een beetje hersenloos dezefde grinds doen iedere week weer, maar het spel heeft iets, wat ik bij Anthem en the Division niet terug kan vinden.
Edit: Shit zie nu pas dat dit de console thread is

[ Voor 4% gewijzigd door GabbersaurusLSA op 05-06-2019 09:54 ]
https://twitter.com/Bungie/status/1136680953558970368?s=19
[ Voor 25% gewijzigd door Yonix op 06-06-2019 19:15 ]
We doen iets gruwelijk mis
Hop,hop,hop!
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2
TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX