Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 31-08 18:45
basset schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:29:
Ik moet zeggen....die zero hour missie....hoe krijgen mensen dat binnen 20 minuten voor elkaar heroic.... Als we al all drie bij de eindvijand aankomen (nooit teglijkertijd) dan hebben we nog maar 2.5 minuten op de klok.

We doen iets gruwelijk mis
Velen gebruiken de cheese om meer dan genoeg tijd te hebben.

En anders is het een kwestie van elkaar aanvullen met de builds zodat je elkaar orbs blijft geven voor supers en de dps naar een boss toe zo hoog mogelijk krijgt, en secundary's afstemmen op de shields zoals we dat met de NF's doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
Steefanus schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 14:07:
Gisteren met de clan geprobeerd de raid te clearen in de eerste 24 uur, maar helaas. Zijn halverwege blijven steken na een sessie van 8 uur ongeveer (daarvoor nog flink lopen levelen). Was uiteindelijk maar 1 fireteam die het is gelukt om binnen 24 uur de raid te voltooien. Dus we voelden ons daarna wel minder slecht.
Was dan ook bagger op de console, van de 1e 100 clears waren er 99 op de PC terwijl consoles een grotere playerbase hebben. Kijk naar een Shattered Throne bijvoorbeeld, kan op de PC onder de 9 minuten gedaan worden, dat is op een console absoluut onmogelijk. Het spel is gewoon moeilijker/langzamer op console dan op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Groningerkoek schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:59:
[...]

Velen gebruiken de cheese om meer dan genoeg tijd te hebben.

En anders is het een kwestie van elkaar aanvullen met de builds zodat je elkaar orbs blijft geven voor supers en de dps naar een boss toe zo hoog mogelijk krijgt, en secundary's afstemmen op de shields zoals we dat met de NF's doen.
De cheese is gepatched.

Wat vervelend is, is dat als iemand niet zo goed is in springen en te laat bij de kamer waar je de schakelaars moet omzetten aankomt met die veegmachine, dat deze weer aan staan bijvoorbeeld. Waardoor de achterblijver altijd te laat bij de eindbaas aankomt. De vijanden in de eerste 3 velden zijn het probleem eigenlijk niet. Die zijn binnen drie minuten gedaan. Maar goed, nu we 740+ zijn is het eindveld misschien ook weer een stuk makkelijker/sneller.

Maar goed, het moet ook wel echt een uitdaging zijn natuurlijk :)

Hop,hop,hop!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basset
Groningerkoek schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 16:03:
[...]

Was dan ook bagger op de console, van de 1e 100 clears waren er 99 op de PC terwijl consoles een grotere playerbase hebben. Kijk naar een Shattered Throne bijvoorbeeld, kan op de PC onder de 9 minuten gedaan worden, dat is op een console absoluut onmogelijk. Het spel is gewoon moeilijker/langzamer op console dan op de PC.
Alleen de laadtijden al |:( En vooral even van loadout wisselen duurt eeuwig. Dat is wel een dingetje ja.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:36

Steefanus

StefanJ

Groningerkoek schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 16:03:
[...]

Klopt allemaal. Lang leve de cross-save straks. Kan ik m'n hele PS4 account naar PC gooien. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
basset schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:31:
[...]

De cheese is gepatched.

Wat vervelend is, is dat als iemand niet zo goed is in springen en te laat bij de kamer waar je de schakelaars moet omzetten aankomt met die veegmachine, dat deze weer aan staan bijvoorbeeld. Waardoor de achterblijver altijd te laat bij de eindbaas aankomt. De vijanden in de eerste 3 velden zijn het probleem eigenlijk niet. Die zijn binnen drie minuten gedaan. Maar goed, nu we 740+ zijn is het eindveld misschien ook weer een stuk makkelijker/sneller.

Maar goed, het moet ook wel echt een uitdaging zijn natuurlijk :)
Ah gefixed o.k. (na meer dan 2.500 uur in het spel, even een 2 weken sabbatical voordat ik het spel ga haten)

En ja, dat springen is wel een dingetje. Ik zuig daarin, heb de route wel onder de knie nu maar het kan sneller en dat stuk met springen op de pijpen langs de muur aan de buitenzijde vraagt wat pogingen. Heb gelukkig wel vrienden die de eindbaas prima met zijn 2'en aankunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lDDQD
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 30-08 21:49
basset schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:24:
Wauw, topic is helemaal dood.

Vanavond Season of Opulence. Mensen die er naar uit kijken of is hier iedereen al overgestapt op andere games?

Na het (mislukte) uitstapje naar Anthem, ben ik weer helemaal terug in Destiny. Verglken met alles wat uitgekomen is, blijft dit het ultieme grindfest spel wat je ook fantastich met een paar maten kunt spelen.

Zeker toen opeens daar de Outbreak Perfected quest en invitation of the nine/drifter sidequests kwamen.

Verder blijft het natuurlijk een beetje hersenloos dezefde grinds doen iedere week weer, maar het spel heeft iets, wat ik bij Anthem en the Division niet terug kan vinden.
Ik speel de Opulence DLC nu een weekje en vind het qua content best matig. Na een paar dagen ben je max level (of op een level waarbij het niet meer uitmaakt of je nou max bent of niet).

De Managerie is mooi gedaan, maar verder vind ik het wel erg matig. Geen nieuwe strikes, missies maar wel weer de zoveelste D1 Exotic quest bijvoorbeeld. Crucible (PvP) met randoms is ook een interessant iets, ik heb het genoegen om met Aziaten en Amerikanen te spelen, heerlijke lagfest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basset
lDDQD schreef op maandag 17 juni 2019 @ 22:32:
[...]

Ik speel de Opulence DLC nu een weekje en vind het qua content best matig. Na een paar dagen ben je max level (of op een level waarbij het niet meer uitmaakt of je nou max bent of niet).

De Managerie is mooi gedaan, maar verder vind ik het wel erg matig. Geen nieuwe strikes, missies maar wel weer de zoveelste D1 Exotic quest bijvoorbeeld. Crucible (PvP) met randoms is ook een interessant iets, ik heb het genoegen om met Aziaten en Amerikanen te spelen, heerlijke lagfest.
Klopt,

Maar het is wel weer leuk om nieuwe wapens te farmen en je karakter omhoog te brengen.

Menagerie is nu idd wel een stuk simpeler 50- levels hoger en we beginnen eindelijk met genoeg tijd op de klok de zero hour missie heroic te eindigen. Dat was nog wel een dingetje....maar dat komt voornamelijk door het spring gedeelte, waarbij er altijd wel 1 van de drie op een punt te lang blijft hangen. Ik merk ook dat het met de warlock een stuk makkelijker gaat en r veel meer DPS gedaan lijkt te kunnen worden dan met bijvoorbeeld de titan.

Bungie zou de raid voor kleinere teams toegankelijk moeten maken. Dus dat je op hoger level niet verplicht 6 man nodig hebt om de raid, of delen er van te kunnen doen. Sommige raids kan het geloof ik al.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 10:52
basset schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:29:
Ik moet zeggen....die zero hour missie....hoe krijgen mensen dat binnen 20 minuten voor elkaar heroic.... Als we al all drie bij de eindvijand aankomen (nooit teglijkertijd) dan hebben we nog maar 2.5 minuten op de klok.

We doen iets gruwelijk mis
Het rennen en ad clear zo efficient mogelijk doen.
Wij halen het eind met zeven minuten op de klok, wat meer dan genoeg is.

Klinkt heel simpel, is het niet. Je hebt wel de gear nodig die de boel zo efficient mogelijk cleart. Denk hierbij aan orpheus rigs/celestial knighthawk op hunter. En Skull of dire ahamkara/phoenix protocol/lunafaction boots op warlock.
Goed gebruik van supers en heavy (fallen arnaments helpen ENORM) kun je elke kamer zonder probleem clearen.
De rest is foutloos all jumping puzzels doen.

Vergelijk jouw run met een heroic video online desnoods. Er kan vast iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Kashika schreef op maandag 1 juli 2019 @ 13:23:
[...]

Het rennen en ad clear zo efficient mogelijk doen.
Wij halen het eind met zeven minuten op de klok, wat meer dan genoeg is.

Klinkt heel simpel, is het niet. Je hebt wel de gear nodig die de boel zo efficient mogelijk cleart. Denk hierbij aan orpheus rigs/celestial knighthawk op hunter. En Skull of dire ahamkara/phoenix protocol/lunafaction boots op warlock.
Goed gebruik van supers en heavy (fallen arnaments helpen ENORM) kun je elke kamer zonder probleem clearen.
De rest is foutloos all jumping puzzels doen.

Vergelijk jouw run met een heroic video online desnoods. Er kan vast iets beter.
Met de warlock gaat het een stuck makkelijker idd. We hebben nu de runs voor elkaar gekregen, wel steeds minder dan 30 sec op de klok.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
basset schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:25:
[...]

Met de warlock gaat het een stuck makkelijker idd. We hebben nu de runs voor elkaar gekregen, wel steeds minder dan 30 sec op de klok.
Hey. Als het werkt dan werkt het! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
Enig idee waarom Forsaken niet los te kopen is. (heb al destiny 2 en de 1e season pass). zelfs de full editie is niet eens te koop en wel de season pass voor forsaken...

komt het doordat binnenkort (geen idee wanneer) de free versie van destiny 2 uitkomt? of zou bungie met een andere uitmelk variant komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 21:33
Omdat je met Forsaken automatisch de dlc van het eerste jaar "gratis" krijgt. Er is dus geen "goedkopere" Forsaken-only SKU.

Trouwens, met Shadow Keep/New Light is niet alles F2P he. Meeste, zoniet alle "Annual Pass content" van Forsaken heb je alsnog geen toegang toe, zoals de Forges, Scourge of the Past raid, exclusieve exotic quests, Reckoning, Menagerie, Crown of Sorrow raid, enz...

[ Voor 51% gewijzigd door Blisterin_Bull op 27-07-2019 15:44 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
quorumz schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 15:10:
Enig idee waarom Forsaken niet los te kopen is. (heb al destiny 2 en de 1e season pass). zelfs de full editie is niet eens te koop en wel de season pass voor forsaken...

komt het doordat binnenkort (geen idee wanneer) de free versie van destiny 2 uitkomt? of zou bungie met een andere uitmelk variant komen?
Je kunt het beste zoeken naar een complete collection versie. Dan krijg je Forsaken met annual pass.
Ik weet echter ook niet waarom dit niet te koop meer is op de store van de Xbox trouwens. Vreemd.
Daar kun je alleen de losse annual pass kopen, maar niets met Forsaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Bungie stelt gratis versie Destiny 2 en Shadowkeep-uitbreiding twee weken uit

Destiny 2: New Light, de komende free-to-playversie van de game, is uitgesteld tot 1 oktober. Eerder zei ontwikkelaar Bungie de gratis versie op 17 september uit te brengen. Ook de betaalde standalone-dlc Shadowkeep is uitgesteld.
Gaat toch altijd wel even weer kriebelen als er een nieuwe update komt, mijn zwager speelt het nog steeds haha

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
Kashika schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 16:02:
[...]

Je kunt het beste zoeken naar een complete collection versie. Dan krijg je Forsaken met annual pass.
Ik weet echter ook niet waarom dit niet te koop meer is op de store van de Xbox trouwens. Vreemd.
Daar kun je alleen de losse annual pass kopen, maar niets met Forsaken.
De complete collectie heeft gelijk destiny 2 + 1e 2 dlc + forsaken en annual forsaken pass. (maar zoals de meeste willen we niet weer in destiny 2 verhaal trappen en dubbel betalen voor destiny 2 + 1e 2 dlc. zeker niet als destiny 2 + 1e 2 dlc straks gratis is).. maar ook die is zelfs niet te koop op de xbox :)

en alleen de annual pass voor 15 euro heb je nix aan zonder de content.. bungie moet doet wat duidelijker communiceren over de mogelijkheden als destiny 2 straks free 2 play wordt... ik wacht het wel af, voorlopig genoeg andere games om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
Mars18 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:58:
[...]

Gaat toch altijd wel even weer kriebelen als er een nieuwe update komt, mijn zwager speelt het nog steeds haha
Doe de Solstice, dan verdwijnt die kriebel ook.

Ik heb zojuist halverwege Solstice de box uitgedaan en ga lekker de komende dagen Borderlands spelen, dit gaat echt nergens meer over. Weer volop dezelfde oude zooi doen voor meuk wat straks ook weer de prullenbak in kan. Ik ben d'r klaar mee, koop Shadowkeep volgend jaar wel een keer in een aanbieding voor de nieuwe story missions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
> Weer volop dezelfde oude zooi doen voor meuk wat straks ook weer de prullenbak in kan

Zodra Shadowkeep uitkomt, krijg je van Banshee een Armor 2.0 set van je Solstice gear, wat je later altijd weer kan infusen naar hogere power levels. En als je elke keer met een nieuwe DLC een compleet nieuwe campaign verwacht, gaan mensen die niet elke dlc kopen weer zeuren omdat er voor hun niets nieuws is.

[ Voor 25% gewijzigd door Blisterin_Bull op 04-08-2019 13:13 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-11-2020
Ik begrijp eerlijk gezegd Groningerkoek wel , sommige onderdelen van die Solstice armor grind zijn echt wel overdreven en maken het er niet leuker op.
( Heb alleen mijn hunter setje bij elkaar gespaard en ik ben er klaar mee , m'n Titan en Warlock gaan maar lekker naakt op pad )
Maar ja , als je zou iets zegt krijg je toch als antwoord : je hoeft het niet te doen

PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Klopt :P

Voor zo'n klein event van 3 weken gaat een developer niet een compleet nieuwe campaign bouwen. Zeker niet als het voor iedereen (gratis spelers en non-dlc eigenaren) moet zijn. Daarom is de "grind" ook supersaai, het moet voor iedereen beschikbaar zijn.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4uSzi
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
Rondo-H76 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:26:
Ik begrijp eerlijk gezegd Groningerkoek wel , sommige onderdelen van die Solstice armor grind zijn echt wel overdreven en maken het er niet leuker op.
( Heb alleen mijn hunter setje bij elkaar gespaard en ik ben er klaar mee , m'n Titan en Warlock gaan maar lekker naakt op pad )
Maar ja , als je zou iets zegt krijg je toch als antwoord : je hoeft het niet te doen
Valt wel mee. Der is maar 1 stomme grind. Die stomme gambit :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
Nou ik vond die 100 EAZ bosses vervelend om te doen .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Rondo-H76 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:26:
Wat hij wel verkeerd heeft is dat het de prullenbak in kan. Zodra je de legendary set hebt, mag je in shadowkeep de 2.0 variant afhalen. Als je het mooi vindt, dan blijft het gelukkig wél relevant.

De grind is ook niet bedoelt om in één dag te doen. Je hebt drie weken en het zijn allemaal dingen die tijdens "normale play" progressie krijgen. Al snap ik dat je je gedwongen voelt om er specifiek voor te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
Het enige vermakelijke aan dat Solstice event , is die mini scooter , die grind kan me gestolen worden.
Afgelopen week in Scourge raid met m'n clan matties allemaal op zo'n mini scooter was geweldig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4uSzi
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
Rondo-H76 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:56:
Het enige vermakelijke aan dat Solstice event , is die mini scooter , die grind kan me gestolen worden.
Afgelopen week in Scourge raid met m'n clan matties allemaal op zo'n mini scooter was geweldig ;)
Die miniscooter is lief <3 Maar waar Was ik? :+

Die eazbosses waren best easy. Vanavond maar eens weer bezig met gambit denk ik.

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
Jij bent ook echt zo'n Gambit liefhebber @M4uSzi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noottt
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-02 19:24
Zijn er ook nog actieve NL pvp spelers te vinden? Ik zoek eigenlijk wat mensen die competitive willen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
Speel voornamelijk PVE , het is dat ik een PVP wapen nodig had voor die MOT titel dat ik comp ben gaan spelen , heb genoeg punten deze week zodat ik met verkrijgen van bonus punten aankomende reset genoeg heb voor de recluse , dus deze week speel ik geen comp meer , bang om punten te verliezen :)

[ Voor 46% gewijzigd door Rondo-H76 op 14-08-2019 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als het goed is vanavond om 19:00 dus de Bungie stream op Twitch. Ben heel benieuwd wat we gaan zien/horen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04 15:10
quorumz schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 15:10:

Zit met het zelfde probleem.. Zo'n twee jaar niet gespeeld, wil nu weer beginnen maar kan "Forsaken" nergens kopen voor de XBOX? Microsoft, Bungie, Bol etc allemaal uitverkocht..

Iemand al gevonden? Tweedehands ergens te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hoezo uitverkocht? Is toch gewoon iets dat je digitaal kunt kopen? @RookieRooster

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

RookieRooster schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 12:29:
[...]

Zit met het zelfde probleem.. Zo'n twee jaar niet gespeeld, wil nu weer beginnen maar kan "Forsaken" nergens kopen voor de XBOX? Microsoft, Bungie, Bol etc allemaal uitverkocht..

Iemand al gevonden? Tweedehands ergens te koop?
Forsaken is toch zeer binnenkort gratis toch?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Nee;

https://i.imgur.com/8hpUqtl.jpg

Je kan met de gratis versie (New Light) trouwens wel naar de werelden/patrol zones die met Forsaken uitgebracht zijn, maar je kan niet de "content" (campaign en annual pass endgame) spelen.

[ Voor 71% gewijzigd door Blisterin_Bull op 14-08-2019 18:12 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04 15:10
DAMAGE schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 12:39:
Hoezo uitverkocht? Is toch gewoon iets dat je digitaal kunt kopen? @RookieRooster
Nope.. Vreemd genoeg nergens te kopen/bestellen. Je zou inderdaad denken dat Bungie zonder veel moeite een paar duizend extra codes kan uitgeven. Kan zijn dat retailers d'r geen zin meer in hebben om nieuw in te kopen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rondo-H76
Op zich ziet dit er veelbelovend uit , enige waar ik bang voor ben zijn die energie mods en hun toepassing en we krijgen naast enhancement cores nog meer type materials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:15

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Rondo-H76 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:01:
Op zich ziet dit er veelbelovend uit , enige waar ik bang voor ben zijn die energie mods en hun toepassing en we krijgen naast enhancement cores nog meer type materials
De energie klasses geven je eigenlijk drie aparte rolls per armour. Arc is bijvoorbeeld beter voor shotgun en close range achtige wapens. En dan heeft elke armour zn eigen unieke waardes ook, die van goed naar beter kunnen rollen.
Niewe mats is alleen nodig om het te masterworken. En dat doe je dan ook als je enhanced perks erop zet, die duurder zijn qua energy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik heb een poos niet gespeeld. Nu is mn vriendengroep allemaal 750 en ik zit op 350. Wat is volgens jullie de snelste manier om voor 1 okt naar 750 te gaan als je niet van pvp houdt? Warmind en die prison of elders uitbreiding spelen en bounties of is er een manier om het sneller te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
De paarse Solstice gear is 750.

[ Voor 19% gewijzigd door Blisterin_Bull op 18-08-2019 12:53 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
kbloem schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 00:07:
Ik heb een poos niet gespeeld. Nu is mn vriendengroep allemaal 750 en ik zit op 350. Wat is volgens jullie de snelste manier om voor 1 okt naar 750 te gaan als je niet van pvp houdt? Warmind en die prison of elders uitbreiding spelen en bounties of is er een manier om het sneller te doen
Vanaf 1 oktober worden al je items toch automatisch 750 , als ik me niet vergis.
Tot die tijd zou ik me niet al te druk maken , en weer lekker aanhaken vanaf Shadowkeep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:15

nFo

[YouTube: Inside Xbox - Live @ gamescom 2019 (S2 Ep5)]

[ Voor 20% gewijzigd door nFo op 19-08-2019 22:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Speel het al maanden niet meer maar als ik dit zie krijg ik toch altijd wel weer de kriebels om het op te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
NukaWorldNL schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 21:43:
[...]

Speel het al maanden niet meer maar als ik dit zie krijg ik toch altijd wel weer de kriebels om het op te pakken.
Hier ook

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:21

alwinus

Tweaked

Is er nog een NL clan een beetje actief?

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
NukaWorldNL schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 21:43:
[...]

Heb het sinds een paar weken weer opgepakt, er is zo enorm veel veranderd al. Genoeg te doen! Was eigenlijk na de forges al ermee gekapt...

Nu ben ik inmiddels weer hooked. Komende weken nog even de completionist uithangen tot de uitbreiding er is.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Kartale schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:36:
[...]

Heb het sinds een paar weken weer opgepakt, er is zo enorm veel veranderd al. Genoeg te doen! Was eigenlijk na de forges al ermee gekapt...

Nu ben ik inmiddels weer hooked. Komende weken nog even de completionist uithangen tot de uitbreiding er is.
Je raakt het overzicht kwijt.
Was de bounties kwijt, staan ergens anders.
Zo veel te doen, wel gaaf weer

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Hier ook volop bezig met het behalen van Triumphs en oude raids completen. Heb Destiny 2 weer opgepakt na Battlefield V en Division 2 en speel nu alweer 2 maanden en geen moment verveeld.

Kan niet wachten tot Shadowkeep :)

• jerrymcburg
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 08:19
voor degene die geen season pass had gekocht, alle season content is vanaf heden (17 september) ook toegankelijk voor degene die destiny 2 forsaken hebben aangeschaft. Wel leuk om een keer The Black Armory, Menagerie of Gambit Prime te spelen. Geldt ook voor de season exotics.

Vermaken we ons nog wel even tot Shadow keep uitkomt.

• Mars18
Gisteravond eindelijk weer Destiny 2 gespeeld met mijn zwager.
Forsaken had en heb ik nog niet uitgespeeld, hebben daar opdrachten voor gedaan. Ben nu powerlevel 502 op mijn warlock, ik wil eigenlijk met dit poppetje niet de boost maken naar 750 met de uitbreiding, wil het zelf verdienen.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/hick6uaz.jpg:large.jpeg

Slechts 61 uur heb ik Destiny 2 gespeeld. Hoeveel uren hebben jullie gespeeld? Kan je checken op
https://destinystatus.com/

In Destiny 1 was dit nog 263 uur

Ik twijfel nog om te kijken welke uitbreiding ik haal, die van 30 euro of de deluxe versie van 60.
Wat doen jullie?

[ Voor 12% gewijzigd door Mars18 op 26-09-2019 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Voor totale speeltijd kan je beter https://wastedondestiny.com/ gebruiken, omdat die ook je deleted characters meetelt.

Mijn Destiny 1 speeltijd: 3626 uren
Mijn D2 PS4 speeltijd: 474 uren
Mijn D2 PC speeltijd: 2513 uren

Trouwens, met de nieuwe uitbreiding wordt alles en iedereen automatisch 750 light, ook alles wat je in de vault hebt. Ook nieuwe spelers worden na de openings missie gelijk naar 750 geboost. Bungie wilt dat iedereen "reset" wordt naar dezelfde waardes, zodat nieuwe/terugkomende spelers gelijk met hun vrienden kunnen samenspelen, en niet hopeloos achter lopen.

[ Voor 43% gewijzigd door Blisterin_Bull op 26-09-2019 10:20 ]

Systeem specs

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:37
Komt mijn voortgang op 1 oktober nou te vervallen ? Met Destiny 2 ben ik nog niet zo heel lang bezig op de One X. Ik ben bijna bij Forsaken.

• NukaWorldNL
  • Laatst online: 13-09 17:34
Je krijgt toch best nog veel met die free to play versie genaamd Destiny New Light. Toch maar eens op de pc checken en kijken of mijn pc het enigszins trekt.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EFaRiJVUwAAMvUD?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-09 09:46
NukaWorldNL schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:20:
Je krijgt toch best nog veel met die free to play versie genaamd Destiny New Light. Toch maar eens op de pc checken en kijken of mijn pc het enigszins trekt.

[Afbeelding]
Wel beetje jammer dat de echte fans best veel geld voor dit hebben neergelegd en dat ze het nu allemaal gratis weggeven.

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kashika
VirgoMossel schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 07:28:
[...]

Wel beetje jammer dat de echte fans best veel geld voor dit hebben neergelegd en dat ze het nu allemaal gratis weggeven.
Waarom is dat jammer? Je hebt de game al twee jaar kunnen spelen. En het zorgt ervoor dat nu Shadowkeep uitkomt.
New Light zorgt er ook voor dat mensen direct mee kunnen doen met alle activiteiten. Dus als je vrienden hebt die Destiny nog nooit gespeeld hebben of twijfelden, is dat best wel een uitkomst.

@Nol_NL : Voortgang vervalt alleen als je een verhaal segment niet uitgespeeld hebt. Je zegt bijna bij Forsaken te zijn. Als je de Red War uitspeelt en toegang krijgt tot het Forsaken verhaal, dan blijf je daar. Maar als je de Red War niet uitspeelt, dan reset alleen je progressie voor het verhaal voor Red War.
Evengoed wordt alles in de game unlocked. Alle activiteiten en planeten zijn dus wel direct beschikbaar.

[ Voor 27% gewijzigd door Kashika op 27-09-2019 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Even vraagje tussendoor: verschijnt Xur altijd pas in de avond in Europa of komt ie net als in de USA gewoon in 'onze' ochtend?

@Convoy thanks d:)b

*edit
Een bezoekje aan Xur gebracht en de platinum is binnen :)
"Lets Ye Be Judged" vereist geen Trials of the Nine meer.

[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 29-09-2019 14:39 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:54

Convoy

g44p

dvdkiwi schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:21:
Even vraagje tussendoor: verschijnt Xur altijd pas in de avond in Europa of komt ie net als in de USA gewoon in 'onze' ochtend?
19:00

https://whereisxur.com/

[ Voor 5% gewijzigd door Convoy op 27-09-2019 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 12:42
Mars18 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 09:11:
Gisteravond eindelijk weer Destiny 2 gespeeld met mijn zwager.
Forsaken had en heb ik nog niet uitgespeeld, hebben daar opdrachten voor gedaan. Ben nu powerlevel 502 op mijn warlock, ik wil eigenlijk met dit poppetje niet de boost maken naar 750 met de uitbreiding, wil het zelf verdienen.

[Afbeelding]

Slechts 61 uur heb ik Destiny 2 gespeeld. Hoeveel uren hebben jullie gespeeld? Kan je checken op
https://destinystatus.com/

In Destiny 1 was dit nog 263 uur

Ik twijfel nog om te kijken welke uitbreiding ik haal, die van 30 euro of de deluxe versie van 60.
Wat doen jullie?
Ik heb Deluxe gekozen, omdat ik toch wel door blijf spelen haha

Destiny 1: 576h 49m
Destiny 2: 721h 42m
(https://wastedondestiny.com)

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:54

Convoy

g44p

MarkH NL schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:10:
[...]

Ik heb Deluxe gekozen, omdat ik toch wel door blijf spelen haha

Destiny 1: 576h 49m
Destiny 2: 721h 42m
Destiny 1: 2140h 24m
Destiny 2: 1231h 30m

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Hi all, is er nog een clan actief die het ook leuk vind om een terugkerende guardian beetje wegwijs te maken en te helpen/leren raiden? Heb bv last wish nooit gedaan etc. Alleen de lev toen die uit kwam 😇

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 19:22

Toshirou

Vinyl Surfer

Ik ben sinds 2,5 week weer terug in de game. Veel te doen maar de gameplay is zo goed dat het leuk blijft. Ik speel nu vooral weer veel Cruscible maar ook de strike playlist voor de afwisseling.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Hi, vraagje.

Heb Destiny2 t/m Warmind helemaal kapot gespeeld, toen gestopt omdat ik Fortnite verslaafde geworden was, haha 8)7 . Nu wil ik Shadowkeep gaan spelen, maar zie dat Forsaken hier niet bij in zit? Is het een vereiste om Forsaken nu ook nog aan te kopen?

Forsaken = Y2
Shadowkeep = Y3, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
clockw1ze schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:29:
Hi, vraagje.

Heb Destiny2 t/m Warmind helemaal kapot gespeeld, toen gestopt omdat ik Fortnite verslaafde geworden was, haha 8)7 . Nu wil ik Shadowkeep gaan spelen, maar zie dat Forsaken hier niet bij in zit? Is het een vereiste om Forsaken nu ook nog aan te kopen?

Forsaken = Y2
Shadowkeep = Y3, toch?
Het is geen vereiste nee. Forsaken geeft je veel te doen in elk geval. Gok alleen dat het flink overkill zal zijn met shadowkeep erbij. Hangt er natuurlijk vanaf wat je zelf wilt doen uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik ga nog proberen Forsaken verhaal missies vanavond uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
clockw1ze schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:29:
Hi, vraagje.

Forsaken = Y2
Shadowkeep = Y3, toch?
https://i.imgur.com/8aINhyH.jpg

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-09 09:46
Mars18 schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:24:
Ik ga nog proberen Forsaken verhaal missies vanavond uit te spelen.
Zal helaas niet gaan
https://twitter.com/Bungi.../1178476929222971392?s=20

24h offline...

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Maar, nieuwe subclasses zijn in Forsaken toegevoegd...
Zijn die dan niet te unlocken in Shadowkeep? 8)7 (zonder Forsaken te hebben gekocht)

[ Voor 6% gewijzigd door clockw1ze op 30-09-2019 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Als je Shadowkeep gekocht hebt wel (komt inclusief 1e seizoen: Season of the Undying). Alleen de F2P mensen (New Light) krijgen niet de Forsaken subclasses.

[ Voor 35% gewijzigd door Blisterin_Bull op 30-09-2019 16:22 ]

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rondo-H76
Wasted on Destiny

PS4
Destiny1 : 1831h 52m
Destiny2 : 1266h 3m

Vorige week nog zelfs Retro Raid avond gehad dus beide tellers lopen lekker door ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik heb de base game op disc, best wel wat uurtjes in zitten. (die website heeft kuren momenteel). Maar toen gestopt toen ze met het eerste dlc pack het light level verhoogde voor entry tot de raid, waardoor je als speler van de base game niet meer de raid in kon als je niet de dlc gekocht had. Ik hou niet van dat soort praktijken en toen maar gestopt met spelen.

Later nog wel een keer een weekendje gespeeld op PC tijdens een free weekend in de blizz app.

Maja, ik hoor iets over free to play en over dingen doen. D2 heeft altijd super gameplay gehad inho, en zit nu zeker te denken om er terug in te springen. Maar weet iemand hoe dat cross save ding werkt? Ik denk dat spelen op pc m'n voorkeur heeft. Tenzij vrienden besluiten om weer te spelen(die waren op ps4). En ik heb al m'n mooie shadow hunter broek op ps4 dus dat zou fijn zijn om die te upgraden oid. (let wel: niet gespeeld sinds eerste dlc van basegame D2). Iemand een link naar stukkie tekst of video met informatie hier over?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarkH NL
ye-roon schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:44:
Ik heb de base game op disc, best wel wat uurtjes in zitten. (die website heeft kuren momenteel). Maar toen gestopt toen ze met het eerste dlc pack het light level verhoogde voor entry tot de raid, waardoor je als speler van de base game niet meer de raid in kon als je niet de dlc gekocht had. Ik hou niet van dat soort praktijken en toen maar gestopt met spelen.

Later nog wel een keer een weekendje gespeeld op PC tijdens een free weekend in de blizz app.

Maja, ik hoor iets over free to play en over dingen doen. D2 heeft altijd super gameplay gehad inho, en zit nu zeker te denken om er terug in te springen. Maar weet iemand hoe dat cross save ding werkt? Ik denk dat spelen op pc m'n voorkeur heeft. Tenzij vrienden besluiten om weer te spelen(die waren op ps4). En ik heb al m'n mooie shadow hunter broek op ps4 dus dat zou fijn zijn om die te upgraden oid. (let wel: niet gespeeld sinds eerste dlc van basegame D2). Iemand een link naar stukkie tekst of video met informatie hier over?
Hier staat alles over CrossSave: https://bungie.net/crosssave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Maar toen gestopt toen ze met het eerste dlc pack het light level verhoogde voor entry tot de raid, waardoor je als speler van de base game niet meer de raid in kon als je niet de dlc gekocht had. Ik hou niet van dat soort praktijken en toen maar gestopt met spelen.
Dit is nooit gebeurd. De Leviathan is nog altijd hetzelfde light level om in te gaan.
Met de eerste uitbreiding kwam er een tweede raid en deze had wel een hoger level nodig om in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Hoelaat Nederlandse tijd mogen wij gaan genieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset

Er komt een nieuw armour systeem, die je oude armour (zeker als het Y1 is) volledig overbodig maakt.
Na Y1 zijn ook allewapens op de schop gegaan. Als je nu instapt, met New light of shadowkeep is wel alles meteen LL 750 in je inventory meen ik.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Mars18 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:15:
Hoelaat Nederlandse tijd mogen wij gaan genieten?
reset, dus 19:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Kashika schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:03:
[...]

Dit is nooit gebeurd. De Leviathan is nog altijd hetzelfde light level om in te gaan.
Met de eerste uitbreiding kwam er een tweede raid en deze had wel een hoger level nodig om in te gaan.
Ik snap je passie voor de game. Maar dit is wel degelijk gebeurd. Voor eerste dlc pack had je 290 nodig om de raid in te kunnen. Na eerste dlc pack had je 300/305 nodig(te lang geleden voor precieze cijfers). En zonder dat dlc pack kon je dat light level niet halen. Believe me, we tried. Dat zorgde ervoor dat m'n vaste groep stopte met spelen en daarmee ik ook en die zijn nog steeds standvastig en gaan het niet opnieuw oppakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Hij heeft wel gelijk, jij zit verkeerd. Voor de eerste dlc, kon je de raid in vanaf 270 of 280, en na de dlc was dat 290... Of het was altijd 290, maar zelfs zonder DLC kon je altijd 300 halen (die +5 mods zijn later geschrapt uit het spel).

Het enige wat je moest hebben gedaan was op z'n minst de campaign uitgespeeld hebben, op elke character waarmee je de raid in wilde. Als je de raid niet kon launchen, was er op z'n minst 1 persoon in de groep die de campaign niet uitgespeeld had.

Ik heb vaak genoeg met mensen de raid gespeeld die alleen maar de base game hadden (was gratis met een blizzard event vorig jaar), en zo rond de 291 light waren. En dat ging prima.

[ Voor 28% gewijzigd door Blisterin_Bull op 01-10-2019 10:59 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
ye-roon schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:30:
[...]

Ik snap je passie voor de game. Maar dit is wel degelijk gebeurd. Voor eerste dlc pack had je 290 nodig om de raid in te kunnen. Na eerste dlc pack had je 300/305 nodig(te lang geleden voor precieze cijfers). En zonder dat dlc pack kon je dat light level niet halen. Believe me, we tried. Dat zorgde ervoor dat m'n vaste groep stopte met spelen en daarmee ik ook en die zijn nog steeds standvastig en gaan het niet opnieuw oppakken.
Half goed. De Leviathan raid was tijdens vanilla D2 270 om in te gaan. Na Curse of Osiris werd het light level 290 als requirement. En het level van 300/305 is het maximale wat je kunt bereiken in Vanilla.

Wat hier wel verwarrend is. De raid schaalt op in het level. Encounters beginnen op 270 en eindigt met het baasgevecht op 300. Dit was ook al zo voordat de requirement veranderde. Enige wat anders is, is welk level je moet zijn om naar binnen te komen.

Evengoed. Mijn punt is dat je de leviathan altijd kon doen als je de vanilla game had. En dit klopt.

Je kunt het op Reddit nalezen. Zijn genoeg posts over gemaakt: https://www.reddit.com/r/...e_light_level_for_normal/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Mmm... Misschien toch wel een leuk moment om eens helemaal opnieuw te beginnen met Destiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Nol_NL schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:53:
Mmm... Misschien toch wel een leuk moment om eens helemaal opnieuw te beginnen met Destiny.
Dacht ik ook! Tot ik disconnected was en er niet meer in kwam :p Maar ach, hoort bij een launch day :)

Ik heb het installed op PC nu, yes omg, master race comment in dit topic, maar heb m'n PS4 characters cross save gemaakt. En blijkbaar zit ik nog steeds in de tweakers clan. Muis speelt best okay, maar toch heb ik het gevoel dat ik dit spel met een controller ga spelen van time to time. Maybe in open world pve en dan muis/keyboard voor crucible en raids. Best of both worlds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oracle_1984
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 15-12-2020
Guys, even een vraagje.

Ik heb alles van Destiny gekocht tot aan Forsaken aan toe.
Lange tijd geleden wel gestopt met spelen, maar wil nu toch weer beginnen.

Echter zie ik door de bomen (de lange afwezigheid dus) het bos niet meer.
Is het nu gewoon een kwestie van die Shadowkeep kopen en ik ben weer bij met alles?
Wat is precies die New Light dan?

De vraag is eigenlijk: Wat heb ik nodig om voor nu weer het meest uitgebreide pakket (even los gezien van shadowkeep gewoon en deluxe) te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wel jammer dat ik nu de missies die ik open had staan nog, wel verdwenen zijn nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
iemand zin om mee te rennen door de shadowkeep campaign?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
Oracle_1984 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 23:46:
Guys, even een vraagje.

Ik heb alles van Destiny gekocht tot aan Forsaken aan toe.
Lange tijd geleden wel gestopt met spelen, maar wil nu toch weer beginnen.

Echter zie ik door de bomen (de lange afwezigheid dus) het bos niet meer.
Is het nu gewoon een kwestie van die Shadowkeep kopen en ik ben weer bij met alles?
Wat is precies die New Light dan?

De vraag is eigenlijk: Wat heb ik nodig om voor nu weer het meest uitgebreide pakket (even los gezien van shadowkeep gewoon en deluxe) te hebben?
Gewoon shadowkeep deluxe kopen, dan heb je alles inclusief die 4 battlepasses voor het komende jaar.

New light kan je negeren, is alleen interessant voor mensen die echt net beginnen.

EDIT: of je moet van platform willen wisselen, dan is een cross save met new light en vervolgens shadowkeep kopen als t goed is voldoende.

Lees dit even: https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/wiki/d2faq/newlight
https://www.reddit.com/r/...ame/wiki/d2faq/shadowkeep

[ Voor 14% gewijzigd door greyfox1987 op 03-10-2019 08:59 ]

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Mars18 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 00:43:
Wel jammer dat ik nu de missies die ik open had staan nog, wel verdwenen zijn nu
Je kan ze spelen door naar Amanda Holliday te gaan en zij heeft die quests.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oracle_1984
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 15-12-2020
greyfox1987 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 08:57:
[...]

Gewoon shadowkeep deluxe kopen, dan heb je alles inclusief die 4 battlepasses voor het komende jaar.

New light kan je negeren, is alleen interessant voor mensen die echt net beginnen.

EDIT: of je moet van platform willen wisselen, dan is een cross save met new light en vervolgens shadowkeep kopen als t goed is voldoende.

Lees dit even: https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/wiki/d2faq/newlight
https://www.reddit.com/r/...ame/wiki/d2faq/shadowkeep
Nice! Die Reddit sites geven veel info inderdaad!

Thanks a lot! :)

PS: Ik zie trouwens dat de deluxe versie dus alleen de annual pass heeft voor de toekomst en wat extra dingen bij Eris..... Dus voor nu zou ik ook net zo goed de gewone kunnen kopen en dan als de extra's uitkomen (de seizoenen) die los kopen?

[ Voor 15% gewijzigd door Oracle_1984 op 03-10-2019 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik had D2 bij launch een tijdje op PC gespeeld. Nu Shadowkeep uit is maar opnieuw begonnen op de PS4. Wat speelt het weer heerlijk :)

Ik ben wel iemand die bij alle uitbreidingen 'owned' wilt hebben, maar als ik bij Forsaken doorklik naar de store, is het niet meer te koop. Iemand enig idee hoe ik er aan kan komen?

En heeft iemand nog een plek in de clan voor een casual speler? :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:21

alwinus

Tweaked

Hmm game sharing werkt niet meer zoals voorheen. Shadowkeep wordt wel gedeeld maar de season pass niet. Nu kan ik wel met zijn zoon shadowkeep delen maar heeft hij de season pass niet. Bij Forsaken was dit geen enkel probleem. Bungie heeft toch wat Activision trekjes geleerd.

Overigens zijn er heel veel mensen die shadowkeep deluxe hebben gekocht op steam. Cross save hadden aangezet en goed ingesteld want bv PS4 zou main systeem worden. Die hebben wel shadowkeep op PS4 maar niet de season passes. Ondanks wat Bungie beweerd dat waar je het eerst inlogt de passes zou moeten hebben. Blijkt toch het account of sub account te zijn waarop je het gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
Oracle_1984 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:25:
[...]

Nice! Die Reddit sites geven veel info inderdaad!

Thanks a lot! :)

PS: Ik zie trouwens dat de deluxe versie dus alleen de annual pass heeft voor de toekomst en wat extra dingen bij Eris..... Dus voor nu zou ik ook net zo goed de gewone kunnen kopen en dan als de extra's uitkomen (de seizoenen) die los kopen?
yes! alleen dan kost het je ongeveer 20 euro meer.
(seizoenen kosten 1000 silver stuk x4)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Laatst online: 30-08 11:04
Sinds shadowkeep ook weer begonnen met destiny. Bevalt prima, ze zijn de goede weg opgegaan👍.

[ Voor 32% gewijzigd door KookSpook op 04-10-2019 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Is er nog een actieve nl clan op de ps4? Voor casual spelers? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Weet iemand of de Tweakers Xbox clan nog actief is? Ik zoek een clan op Xbox.

Ik ben momenteel LL 870 en verwacht raid ready te zijn morgenavond.

Een pick up group met mede-tweakers zou ik ook voor open staan. Ik heb heel het weekend vrij gehouden voor Destiny. Dus ik kan in principe nonstop spelen.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarkH NL
Arrahant schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:55:
Weet iemand of de Tweakers Xbox clan nog actief is? Ik zoek een clan op Xbox.

Ik ben momenteel LL 870 en verwacht raid ready te zijn morgenavond.

Een pick up group met mede-tweakers zou ik ook voor open staan. Ik heb heel het weekend vrij gehouden voor Destiny. Dus ik kan in principe nonstop spelen.
Veel mensen van de originele Tweakers Xbox clan zitten nu hier in: https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=303807 (oude clans waren te inactief, deze heeft best veel actief)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
MarkH NL schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 13:06:
[...]

Veel mensen van de originele Tweakers Xbox clan zitten nu hier in: https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=303807 (oude clans waren te inactief, deze heeft best veel actief)
Oh man, heel erg bedankt hiervoor! _/-\o_

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-06 17:48
greyfox1987 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:00:
[...]

yes! alleen dan kost het je ongeveer 20 euro meer.
(seizoenen kosten 1000 silver stuk x4)
Zelf koop ik games vaak digitaal via de US store (scheelt vaak +- 15 euro per expansion) doordat Bungie heeft besloten de season pass via Silver te verkopen ipv de content als content te releasen kan ik nu helaas niet mijn 4 season passes gebruiken.

Natuurlijk typisch geval van dubbie eerste rang maar wees gewaarschuwd voor wie hetzelfde hanteerde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooraalkikker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 14:56
Hallo,

Vorige week heb ik Destiny 2 gekocht met wat uitbreidingen en was onderweg in het verhaal. Nu is er een update uitgekomen en bij het opstarten is mijn poppetje veranderd lijkt het wel.

Heb nu een andere special en mijn power level zit nu op 750? Tevens kan ik de campaign niet meer vinden waar ik dus mee bezig was? Wel zijn alle gebieden vrij gespeeld? Ik vind dit nogal irritant, aangezien ik het spel wilde ontdekken en een character helemaal van onderop wilde opbouwen.

Nu ben ik maar een beetje missies aan het doen zonder enig idee waar ik mee bezig ben. Ken totaal het hele verhaal niet van het spel en weet niet precies wat nu wat is in het spel.

Ik had het spel gekocht om de campaign te spelen en zo doende mijn character te trainen en het spel spelenderwijs te ontdekken, maar nu kan ik nergens dus de campaign vinden van de vanilla versie. Iemand die weet hoe ik op een makkelijke manier de campaign weer op kan pakken? Nu is het voor mij echt allemaal heel vaag. Snap ook niet waarom de makers van dit spel zo'n grote verandering doorvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Als je in de Tower naar Amanda gaat, dan kan je daar weer kiezen voor Red War, dat is eigenlijk de route van Destiny 2.

https://www.google.nl/amp...da_holliday_in_the_tower/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
:)

[ Voor 99% gewijzigd door Richie B op 06-10-2019 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooraalkikker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 14:56
Nol_NL schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 12:06:
Als je in de Tower naar Amanda gaat, dan kan je daar weer kiezen voor Red War, dat is eigenlijk de route van Destiny 2.

https://www.google.nl/amp...da_holliday_in_the_tower/
Bedankt voor de tip, maar blijkbaar moet ik nu dus weer helemaal opnieuw beginnen met de campaign? Denk dat ik het maar lekker links laat liggen en maar iets anders ga oppakken. Bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat een heerlijke uitbreiding, ben nu light 838, en moet mijn gear set aanpassen om de laatste missie? te starten.

Moet eerst allemaal materialen daarvoor verzamelen.

Pagina: 1 ... 36 ... 43 Laatste

Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2

TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX