Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Mars18 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 08:05:
Wat een heerlijke uitbreiding, ben nu light 838, en moet mijn gear set aanpassen om de laatste missie? te starten.

Moet eerst allemaal materialen daarvoor verzamelen.
idd een heerlijke uitbreiding, ik ben nu op het punt van 900, moet je dus weer gaan grinden voor die challenges voor die +3 power levels gear per challenge, is hier nog een snellere manier voor?

Want ik ben bang dat je dat na een paar weken wel zat ben :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
Kieft91 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 08:36:
[...]

idd een heerlijke uitbreiding, ik ben nu op het punt van 900, moet je dus weer gaan grinden voor die challenges voor die +3 power levels gear per challenge, is hier nog een snellere manier voor?

Want ik ben bang dat je dat na een paar weken wel zat ben :D
Naja, gaat op zich best wel hard. Ben gisteren bij 920 aangekomen. Als je al VEX offensive doet ga je al best snel richting de 910-920, vanwege de powerfull drops die je krijgt. Je moet ook de bounties voor de wapens bij Ikora pakken, volgens mij zijn dat ook powerfull drops. Verder las ik ergens dat je NF: Ordeal op 920 kan grinden, daar valt wel wat leuks en drop rate is blijkbaar best hoog.

Aanvulling:
Bij het doen van Vex invasions op de moon locatie, er spawnen 4 waves met enemies. Kill de boss pas na de laatste wave, want er spawnen allemaal Hydra's, waarvan de laatste is een hele lastige. Kill die, dan krijg je nog een extra powerfull drop. Dit kan volgens mij 2x per week. En, als je niet weet hoe je die Vex invasions krijgt, wacht tot er een public event is. De Vex invasion komt erna op die locatie. Als je vex invasion hebt gecomplete, dan komt er een nieuwe public event en erna weer een invasion.

[ Voor 25% gewijzigd door Kartale op 07-10-2019 09:31 ]

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
@Kartale thnx voor de info! even proberen allemaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 21:31
Wat houdt die battlepass precies in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LichtBruisend
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-10-2024

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Ik zie regelmatig berichten voor bij komen dat mensen een actieve ps4 clan zoeken. Nu hebben wij (+/-22 mensen uit heel Nederland) een actieve Destiny 2 clan (GWNH) en spelen bijna dagelijks samen Raids, PVP en PVE. Wij zijn niet bloedserieus en houden van een grap maar willen wel winnen en Raids behalen!
Let op wel 25+. En we beslissen pas na wat avonden samen spelen (lijkt mij wel logisch toch?).
Meer info clan hier: https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=2009608

Heb je interesse?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 6% gewijzigd door LichtBruisend op 09-10-2019 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
LichtBruisend schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:35:
Ik zie regelmatig berichten voor bij komen dat mensen een actieve ps4 clan zoeken. Nu hebben wij (+/-22 mensen uit heel Nederland) een actieve Destiny 2 clan (GWNH) en spelen bijna dagelijks samen Raids, PVP en PVE. Wij zijn niet bloedserieus en houden van een grap maar willen wel winnen en Raids behalen!
Let op wel 25+
Meer info clan hier: https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=2009608

Heb je interesse?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ik ga je zeker toevoegen, samen met mijn zwager.

Gisteren de 1e van de 3 armor sets gehaald om de bovenste missie van de maan te kunnen doen.
Bleek dat ik op de tower nog wat moest ophalen geloof ik.

Nu nog de 2 andere Armor Sets behalen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LichtBruisend

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Mars18 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:52:
[...]

Ik ga je zeker toevoegen, samen met mijn zwager.
Helemaal goed! Alleen ben ik het niet die je toevoegt maar iemand anders uit de clan die elke dag actief is binnen de clan. Ik sla door drukte wel eens wat dagen over... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:13
Zojuist weer besloten om te gaan beginnen met deze game. Heb destijds alleen de base game gekocht. Dus wat zou ik nu nodig zijn om eerst weer is te kijken of ik er weer in kan komen? En zo ja is de tweakers clan actief of zitten mensen hier in een clan die nog een casual speler er bij kan hebben? 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 21:36

UTADDICT

NERF

Moet je nu Forsaken ook nog kopen? Of alleen Shadowkeep.

Edit: wordt hier goed uitgelegd: https://www.vg247.com/201...saken-shadowkeep-details/

Belangrijk; als je Forsaken dus niet koopt heb je ook niet de nieuwe supers.

[ Voor 73% gewijzigd door UTADDICT op 09-10-2019 15:52 ]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kvdgrift
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09-2022
Mochten er nog nederlanders zijn die regelmatig willen gamen, samen de raid doorlopen en andere onderdelen samen spelen, dan ben je van harte welkom in onze clan. Geen moeilijk gedoe, jong en oud is welkom als je maar plezier hebt.

Join onze clan : The clanless lone Wolves.

Als de clan wat verder groeit gaan we middels een invite systeem games uitzetten en kun je makkelijk joinen en aangeven of je mee kunt doen.

kevintje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:13
Online een key gekocht voor forsaken legendary edition. Ingevuld bij ps4. Kan m echter nergens terug vinden.... wel heeft de forsaken nu een download knop maar hij laat zich niet downloaden... iemand met een tip hoe dit werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GasMonkey_NL
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-12-2022
Beste,

We (5) man zoeken een actieve casual speler om te raiden in onze vaste groep van totaal dan 6 spelers. Geen world first geen haast gewoon chill spelen en Raiden we zijn allemaal actieve spelers met een full time baan en de meeste ook vader van (jonge) kinderen.

Interesse? Stuur even een bericht via PSN naar NatteDuif en wie weet ben je en wij een speel groepje rijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickzor90
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2024
Er zijn nog steeds mensen welkom!

Berichten kunnen naar NatteDuif of nickzor90 (PSN id)
GasMonkey_NL schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:21:
Beste,

We (5) man zoeken een actieve casual speler om te raiden in onze vaste groep van totaal dan 6 spelers. Geen world first geen haast gewoon chill spelen en Raiden we zijn allemaal actieve spelers met een full time baan en de meeste ook vader van (jonge) kinderen.

Interesse? Stuur even een bericht via PSN naar NatteDuif en wie weet ben je en wij een speel groepje rijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik loop tegen iets raars, ik heb de missie In The Deep uitgespeeld, is missie 11 van de 19.
Heb de missie uitgespeeld, maar kan niet verder na een volgende missie, In The Deep blijft staan.

Tot 2x toe geprobeerd, iemand dit ook meegemaakt?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 12:42
Mars18 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 13:15:
Ik loop tegen iets raars, ik heb de missie In The Deep uitgespeeld, is missie 11 van de 19.
Heb de missie uitgespeeld, maar kan niet verder na een volgende missie, In The Deep blijft staan.

Tot 2x toe geprobeerd, iemand dit ook meegemaakt?
Is dit niet gewoon de weekly?

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
MarkH NL schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 15:08:
[...]

Is dit niet gewoon de weekly?
Hmm, het leek op een stoy mission?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 12:42
Mars18 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 15:40:
[...]

Hmm, het leek op een stoy mission?
Kan je een screenshotje uploaden? :-)

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
kvdgrift schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:29:
Mochten er nog nederlanders zijn die regelmatig willen gamen, samen de raid doorlopen en andere onderdelen samen spelen, dan ben je van harte welkom in onze clan. Geen moeilijk gedoe, jong en oud is welkom als je maar plezier hebt.

Als de clan wat verder groeit gaan we middels een invite systeem games uitzetten en kun je makkelijk joinen en aangeven of je mee kunt doen.
Ik heb net een request gestuurd. Die beschrijving klinkt precies als wat ik zoek; lone wolf casual, af en toe samen een strike/raid/etc :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 23:44
kvdgrift schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:29:

Ik ga zeker kijken, klinkt als een perfecte groep voor mij. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdgrift
Inmiddels hebben een aantal mensen vanuit deze site zich bij onze clan aangesloten. Er is nog plek genoeg voor meer mensen. Zo kunnen we nog vaker een raid uitzetten. Dus ben je nog niet lid van een clan (en loop je dus de XP en prime engrams mis) of zit je in een clan die niet biedt wat je zoekt, twijfel niet en zoek ons op.

Stuur even een request en we voegen je toe. De voorkeur heeft Nederlands sprekende leden want dat is met een raid wel zo handig.

De clan bestaat uit werkende en schoolgaande mensen, geen moeilijk gedoe dus en er wordt echt niet van je verwacht dat je dagelijks 6 uur beschikbaar bent. Niks moet maar veel kan.

kevintje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:45
Ik heb ook een verzoek gestuurd ;) klinkt als wat ik zoek!

Trouwens meer mensen die zich aan het feit ergeren dat je eerst “scour the rust” Moët voltooien voordat je tokens in kan leveren bij Saladin?

[ Voor 9% gewijzigd door maikel_rox op 21-10-2019 14:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 10:52
maikel_rox schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:18:
Trouwens meer mensen die zich aan het feit ergeren dat je eerst “scour the rust” Moët voltooien voordat je tokens in kan leveren bij Saladin?
Niet echt. Quest is simpel te voltooien, vooral in vergelijking met het vorige seizoen.
En als je hem niet inlevert, droppen er alleen wapens uit de Pinnacle Bounties. Dat kan voordelig zijn als je een drop nodig hebt op een wapenslot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 23:44
Is er nog een clan die redelijk actief is maar voor de fun speelt? Ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
corporalnl schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:03:
Is er nog een clan die redelijk actief is maar voor de fun speelt? Ps4
Is een beetje tegenstrijdig nietwaar? :P

Actieve clans doen de end game content. Voor de fun klinkt meer casual.
Wij hebben zeker lol met elkaar. En we doen nu voornamelijk endgame dingen zoals raids, 980 NF, comp, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdgrift
Zoek je een clan welke je kunt joinen voor lol, XP en natuurlijk de clan rewards? join ons. Bij ons geen verplichtingen over hoe vaak je online bent en of je wel elke week een raid speelt. Join gewoon. Speel destiny hoe en wanneer je zin hebt.

Onze clan bestaat voornamelijk uit huisvaders en schoolgangers dus ook wij hebben onze verplichtingen.

Stuur even een request en we voegen je toe. De voorkeur heeft Nederlands sprekende leden want dat is met een raid wel zo handig.

kevintje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:39
En nu in het juiste topic:

Een vraagje over Shadowkeep en hoe de DLC omgaat met meerdere accounts.
We hebben hier op zowel de PS4 als de XBOX Shadowkeep op 1 account.

Op de PS4 kunnen we met een ander account gewoon gebruik maken van de Shadowkeep content.
Op de XBOX lukt dit niet. Het account waarbij het niet lukt is een gemerged account, dus dezelfde characters op beide.

Meer mensen die hier tegenaan zijn gelopen?
Met andere content op de XBOX hebben er hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:33
Henkje.doc schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:58:
En nu in het juiste topic:

Een vraagje over Shadowkeep en hoe de DLC omgaat met meerdere accounts.
We hebben hier op zowel de PS4 als de XBOX Shadowkeep op 1 account.

Op de PS4 kunnen we met een ander account gewoon gebruik maken van de Shadowkeep content.
Op de XBOX lukt dit niet. Het account waarbij het niet lukt is een gemerged account, dus dezelfde characters op beide.

Meer mensen die hier tegenaan zijn gelopen?
Met andere content op de XBOX hebben er hier geen last van.
Volgens mij is je savegame cross platform. Je zult dan op zowel de Ps4 en de Xbox destiny met de dlc moeten hebben

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:39
Marcievg schreef op zondag 15 december 2019 @ 21:39:
[...]

Volgens mij is je savegame cross platform. Je zult dan op zowel de Ps4 en de Xbox destiny met de dlc moeten hebben
Klopt. Ik heb account merge gedaan. Maar wel vreemd waarom het op de Ps4 wel normaal werkt.

Ben in iedet geval niet van plan om nog een keet de dlc te halen.

Dan draai ik liever de account merge terug

Overigens weet ik wel dat de season pass niet mee gaat ook niet op de Ps4. Maar dat laatste is geen ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:33
Henkje.doc schreef op maandag 16 december 2019 @ 07:57:
[...]

Klopt. Ik heb account merge gedaan. Maar wel vreemd waarom het op de Ps4 wel normaal werkt.

Ben in iedet geval niet van plan om nog een keet de dlc te halen.

Dan draai ik liever de account merge terug

Overigens weet ik wel dat de season pass niet mee gaat ook niet op de Ps4. Maar dat laatste is geen ramp.
Het zou mooi zijn als het in de toekomst zo is dat je een spel koopt en je die gewoon op verschillende consoles en pc kunt spelen.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Net de games weer na 2 jaar gedownload en de add-on Shadowkeeper gekocht. Ben benieuwd hoe lang het leuk blijft. Eerste mission was top.

Is er een ps4 clan wie ik kan joinen? Tweakers ps4 #2?

Is er verder ergens een soort van tijdlijn wat er is gebeurd de afgelopen tijd? Was eerder volgens mij rond dr 300 a 400 Light level. Nu ineens 750 :)

[ Voor 28% gewijzigd door Wackmack op 26-12-2019 11:51 ]

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:37
Ik heb het een weekje of twee vol kunnen houden, toen was ik wel weer klaar met herkauwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4uSzi
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
Toch eens een ordinaire schop omhoog doen. Was wel een benieuwd of er hier nog actieve PS4 spelers zijn, maar die ook steeds te weibig mensen hebben voor raids. Mischien kunnen we daar dan eens verandering inbrengen. :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Nog steeds actief, maar niet in de tweakers clan. Het blijft een fantastisch spel. Zelfs nu er momenteel geen donder te doen is, toch maar een avondje gaan grinden voor de python. Pas nog de divinity binnen geharkt met hulp van een hele geduldige community.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-11-2020
M4uSzi schreef op maandag 10 februari 2020 @ 16:17:
Toch eens een ordinaire schop omhoog doen. Was wel een benieuwd of er hier nog actieve PS4 spelers zijn, maar die ook steeds te weibig mensen hebben voor raids. Mischien kunnen we daar dan eens verandering inbrengen. :+
Mag ik ook mee raiden ?

PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
M4uSzi schreef op maandag 10 februari 2020 @ 16:17:
Ja hoor. Je kunt je bij onze Clan voegen als je wilt: https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=513622
Voor anderen geldt dat ook. We focussen ons nu op mensen gearen voor Trials. Dus raids horen daarbij.

Edit: We zitten op PS4. Wel belangrijk om te vermelden leek me...

[ Voor 5% gewijzigd door Kashika op 12-02-2020 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4uSzi
Jij altijd Ron :)
Kashika schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 16:14:
[...]

Ja hoor. Je kunt je bij onze Clan voegen als je wilt: https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=513622
Voor anderen geldt dat ook. We focussen ons nu op mensen gearen voor Trials. Dus raids horen daarbij.

CuuwlieJoehwie, klinkt goed. En dan ik ook weer met Merijntje spelen :+ natuurlijk
basset schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 15:33:
Nog steeds actief, maar niet in de tweakers clan. Het blijft een fantastisch spel. Zelfs nu er momenteel geen donder te doen is, toch maar een avondje gaan grinden voor de python. Pas nog de divinity binnen geharkt met hulp van een hele geduldige community.
Toch nog meer mensen actief hier dan ik verwacht had, het blijft ook een fantastische game, tis alleen dat wij (rondo en ik) mensen om on heen missen die nog spelen. Waardoor het vaak bij de standaard dingen blijft. Daardoor ook dit oproepje en hopen dat er meer waren als ons. :P

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-11-2020
Kashika schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 16:14:
[...]

Thanks voor aanbod Kashika , maar ik heb nog altijd de hoop dat mijn clan matties bij een volgend seizoen weer terugkomen , dus ik wil mijn huidige clan niet verlaten maar in de tussentijd wel nog raiden en Nightfalls etc doen.

PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Zie dat je er soort perk is bij Warlock, je kan iemand naar je toe trekken en met een kopstoot dood maken.

Iemand een idee hoe je dit krijgt?

Edit: zie het nu bij een Titan class maar zag het gisteren ook bij Warlock?

[ Voor 21% gewijzigd door Wackmack op 16-02-2020 08:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:15

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Wackmack schreef op zondag 16 februari 2020 @ 08:14:
Zie dat je er soort perk is bij Warlock, je kan iemand naar je toe trekken en met een kopstoot dood maken.

Iemand een idee hoe je dit krijgt?

Edit: zie het nu bij een Titan class maar zag het gisteren ook bij Warlock?
https://www.polygon.com/d...ishers-shadowkeep-unlocks

Dat zijn Finishers

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Rondo-H76 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:10:
[...]

Thanks voor aanbod Kashika , maar ik heb nog altijd de hoop dat mijn clan matties bij een volgend seizoen weer terugkomen , dus ik wil mijn huidige clan niet verlaten maar in de tussentijd wel nog raiden en Nightfalls etc doen.
Hey ik snap wat je bedoelt. Diezelfde hoop heb ik ook en steeds meer mensen komen ook terug nu Trials om de hoek staat.
Laat het je alleen niet beperken, want je kunt ook zo weer weg uit een clan. Of ze komen er allemaal bij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
YouTube: Destiny 2: Season of the Worthy – Gameplay Trailer

Kijken jullie uit naar seizoen 10? Trailer ziet er tof uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:15

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Trailer is heel tof gemaakt, verhaal waarbij ze Rasputin/Warmind weer betrekken vind ik ook wel tof (altijd al een leuk verhaallijn gevonden)

Hebben we hier nu weer een nieuwe seasonpass voor nodig ook? (zal haast wel :P )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
Notna schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:43:
Hebben we hier nu weer een nieuwe seasonpass voor nodig ook? (zal haast wel :P )
de huidige seasonpass is geldig tot seizoen 11 dacht ik, nl 4 seizoenen, en shadowkeep startte met seizoen 9.

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Update gedownload en geïnstalleerd, duurde ongeveer 45min, totaal 5gb.

Ben benieuwd!

Edit : net season pass gekocht voor 1000 silver. Krijg nieuwe quest voor een exotic maar zie die niet? Moet ik soms iets activeren?

[ Voor 43% gewijzigd door Wackmack op 10-03-2020 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Vraagje, hoe en waar open ik de caches van de Weekly nu? Zie meerdere bounties met caches openen maar zie niet zo snel hoe ik ze verzamel en open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Wackmack schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 18:46:
Vraagje, hoe en waar open ik de caches van de Weekly nu? Zie meerdere bounties met caches openen maar zie niet zo snel hoe ik ze verzamel en open.
Dat is een speciale kist die bij twee activiteiten voor komt. Het nieuwe seraph public event op de EDZ (en straks ook andere planeten). En de Legendary Lost Sector in de bunker zelf, nadat je hem gecleared hebt.
Die kun je alleen openen met een enrcypted bit. Deze krijg je weer door andere activiteiten te doen of is rng van het Seraph Public Event. Ook je bunker upgraden geeft die encrypted bits.
Wackmack schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 19:46:
Update gedownload en geïnstalleerd, duurde ongeveer 45min, totaal 5gb.

Ben benieuwd!

Edit : net season pass gekocht voor 1000 silver. Krijg nieuwe quest voor een exotic maar zie die niet? Moet ik soms iets activeren?
Je hebt in je quest log meerdere tabjes. Eentje is voor exotic quests. Omdat je net bent begonnen is je quest tab best wel vol, dus het filteren hier helpt enorm.
Mogelijk heb je net de exotic catalyst quest gekregen voor die nieuwe Tommy Gun. Krijg je vrijwel meteen als je aan het nieuwe seizoen begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:43

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:50

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik speelde Destiny 2 op mijn pc met crossave enabled, en ik heb sinds kort een PS4 Pro waar ik in het begin ook D2 op gekocht had. Nu kon ik D2 dus downloaden en spelen, maar het loopt allemaal heel vaag omdat op de ps4 ik alleen de base game had gekocht. Nu met de Crossave heb ik toegang tot alles, zonder Shadowkeep of andere dlc’s ervoor gekocht te hebben voor de PS4. Bij Xur kon ik dus de exoitcs niet kopen omdat ik Shadowkeep moet kopen haha.

Nou vraag ik me af, de hele game is zo gruwelijk traag op de PS4 zou dat hiermee te maken kunnen hebben? Als ik een menu probeer te openen duurt het makkelijk 10 seconde voordat er beeld is. Game opstarten en in orbit duurt ook makkleijk 5-10 minuten, gewoon onspeelbaar... :|

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 21:33
Als je die exotics bij Xur wilt gebruiken (kan wel), moet je ze op je PC kopen, omdat je daar wel de DLC hebt.

Elke keer wanneer ik het spel op de ps4 wil spelen, hou ik het niet langer als een uur vol, lol... Langzamere menus kan ik nog wel mee leven (heb een ssd in m'n ps4 pro), maar de FOV is killing.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 12:12
Shadowkeep niet gekocht maar beyond light lijk me dan wel weer interessant op de ps5

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Wow best een vette trailer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Maar het is dus standaard dat je bij elk dingetje wat je wil openen in menu's minstens 5-10 seconde een zwart scherm hebt werkelijk iedere keer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LichtBruisend

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Mother_Goozz schreef op maandag 15 juni 2020 @ 21:39:
Maar het is dus standaard dat je bij elk dingetje wat je wil openen in menu's minstens 5-10 seconde een zwart scherm hebt werkelijk iedere keer.....
Nee hier lig niet. Bij het aanzetten van het spel duurt het wel even voordat ik een keuze kan maken welke Guardian ik kies van de 3 maar wanneer ik speel met deze Guardian heb ik niet heel veel last van zwarte schermen. Vliegen van a naar b duurt dan wel weer wat langer ;) Maar dat is altijd al geweest.

Op wat voor console speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

LichtBruisend schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 11:11:
[...]

Nee hier lig niet. Bij het aanzetten van het spel duurt het wel even voordat ik een keuze kan maken welke Guardian ik kies van de 3 maar wanneer ik speel met deze Guardian heb ik niet heel veel last van zwarte schermen. Vliegen van a naar b duurt dan wel weer wat langer ;) Maar dat is altijd al geweest.

Op wat voor console speel je?
Ik speel op een PS4 Pro maar wel met de standaard HDD erin.

[YouTube: Destiny 2 on PS4 Pro]

Hier een opname van mijn 'wacht' tijden om alleen al het menu te openen. Bij drukkere plekken duurt het nog langer...

Edit: het is ook de enige game die zo debiel doet. Horizon zero Dawn, BF1, GTA V doen het allemaal prima.

[ Voor 7% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 16-06-2020 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LichtBruisend

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

@Mother_Goozz hmmm tja ik moet zeggen dat hij niet snel is. Zeker als je je Guardian laad doet hij er lang over. Heb je dit alleen bij de eerste keer als je je Guardian laad of is elke keer overnieuw? De andere punten vindt ik wel mee vallen.

Ik heb wel het gevoel dat hij bij mij sneller is. Zeker met het laden van de map en de Guardian. Zelf speel ik op de 1tb PS4 en niet op de PRO versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

LichtBruisend schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 13:40:
@Mother_Goozz hmmm tja ik moet zeggen dat hij niet snel is. Zeker als je je Guardian laad doet hij er lang over. Heb je dit alleen bij de eerste keer als je je Guardian laad of is elke keer overnieuw? De andere punten vindt ik wel mee vallen.

Ik heb wel het gevoel dat hij bij mij sneller is. Zeker met het laden van de map en de Guardian. Zelf speel ik op de 1tb PS4 en niet op de PRO versie.
Zo gaat het altijd, sluit ik het menu met mijn guardian af, en ga weer direct terug naar het menu zit ik weer 5-10 seconde te wachten. Zou het te maken kunnen hebben met dat het een crossave is met mij PC waar ik shadowkeep wel op heb en op de ps4 nog niet? Ik wilde hem aanschaffen nu in de aanbieding maar op deze manier heb ik er geen zin in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LichtBruisend

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Met google kom ik wel meer berichten hier over tegen. Ik gebruik het enkel op mijn Ps dus dat durf ik niet te zeggen. Het probleem met lang laden is blijkbaar een heel ding online. Je moet eens voor de grap op reddit kijken. Als ik het zo lees mag ik lig niet klagen.

Het ding is dat Destiny enorm groot is en nog meer moet inladen voor je in de open wereld kan spelen. Het zou dus nooit het snelste spel gaan worden qua laad tijden. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden wanneer Boyond light er aan komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

LichtBruisend schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 16:31:
Met google kom ik wel meer berichten hier over tegen. Ik gebruik het enkel op mijn Ps dus dat durf ik niet te zeggen. Het probleem met lang laden is blijkbaar een heel ding online. Je moet eens voor de grap op reddit kijken. Als ik het zo lees mag ik lig niet klagen.

Het ding is dat Destiny enorm groot is en nog meer moet inladen voor je in de open wereld kan spelen. Het zou dus nooit het snelste spel gaan worden qua laad tijden. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden wanneer Boyond light er aan komt.
Destiny is gewoon super slecht geoptimaliseerd blijkbaar. Toch lees ik overal dat met een SSD het probleem zeer verminderd wordt. Misschien toch eens naar kijken. De hele reden dat ik de ps4 ben gaan gamen is omdat mijn pc gewoon slechte hardware heeft en ik klaar was met overclocken/temps in de gaten houden om 60+ FPS te halen in games, wat meestal niet eens lukte op lage settings.

Misschien mijn 2TB Samsung QVO maar in mijn ps4 zetten :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LichtBruisend

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Ik ben benieuwd. Laat even weten als dat gelukt is en Destiny beter draait. Succes! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Een ssd in je ps4 zetten helpt wel wat, maar is niet "de ideale" oplossing, omdat de interne sata aansluiting van de ps4 over een usb2 bridge met het apparaat communiceert.

De beste oplossing is een externe ssd via usb3 aan te sluiten, en daar het spel op te installeren.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Zijn er ook nog actieve clans? Meerdere invités gestuurd maar nergens iemand die accepteert. Wie weet nog een gezellig casual clan?

Edit; en snotverdorie hoe kan het nou nog dat wanneer ik 6 dredgen umbral engrams inlever ok 6 keer hetzelfde wapen krijg gebeurd me bijna iedere keer. De night watch scout, bijna alleen maar... :(

[ Voor 44% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 24-06-2020 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Mother_Goozz schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 19:26:
Zijn er ook nog actieve clans? Meerdere invités gestuurd maar nergens iemand die accepteert. Wie weet nog een gezellig casual clan?

Edit; en snotverdorie hoe kan het nou nog dat wanneer ik 6 dredgen umbral engrams inlever ok 6 keer hetzelfde wapen krijg gebeurd me bijna iedere keer. De night watch scout, bijna alleen maar... :(
Denk dat de meeste clans weer actief worden met Beyond Light. Bij mij is is een handjevol actief.
Dit seizoen heeft leuke content, maar weinig zaken om echt te behalen.

https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=513622

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Kashika schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 09:37:
[...]

Denk dat de meeste clans weer actief worden met Beyond Light. Bij mij is is een handjevol actief.
Dit seizoen heeft leuke content, maar weinig zaken om echt te behalen.

https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=513622
Haha die naam, geweldig! Ik heb nog nooit een raid gedaan, en ik speel sinds launch van de game. Miss leuk om het eens te proberen. Legend of acrius staat nog steeds op mijn lijst van must have weapons :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LichtBruisend

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

En wat vinden jullie van het nieuws? Ik vindt de nieuwe subclass er goed uitzien. Leuke toevoeging maar misschien wel een veilige keuze... wat vinden jullie?

[ Voor 17% gewijzigd door LichtBruisend op 24-07-2020 12:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Meer Destiny is altijd goed (als je al into Destiny bent, en geen lokkertje nodig hebt) :)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 01:03

strompel

PSN: jansoe13

Hello gaurdians,

Al een poosje niet meer gespeeld, maar van het weekend weer eens opgepakt, was weer eens leuk, alleen kreeg ik van die umbral engrams die je bij de drifter moet inleveren, kan je die alleen inleveren als je de uitbreiding koopt?

Ik heb al wel die Quest uitgespeeld waar je een aantal weekly's moet doen. Maar nog niks bij de drifter.

PSN: jansoe13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
strompel schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:49:
Hello gaurdians,

Al een poosje niet meer gespeeld, maar van het weekend weer eens opgepakt, was weer eens leuk, alleen kreeg ik van die umbral engrams die je bij de drifter moet inleveren, kan je die alleen inleveren als je de uitbreiding koopt?

Ik heb al wel die Quest uitgespeeld waar je een aantal weekly's moet doen. Maar nog niks bij de drifter.
Je krijgt een questlijn te doen en maar volgens mij kan het public event pas vanaf powerlevel 950.. eerder zie je die event ook niet.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4uSzi
Zijn er hier nog mensen die nog wat dingen moeten voor de triump? Op PS4? En hierbij ook nog mensen voor zoeken. Kunt mij altijd toevoegen. M4uSzi is psn.

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
M4uSzi schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:32:
Zijn er hier nog mensen die nog wat dingen moeten voor de triump? Op PS4? En hierbij ook nog mensen voor zoeken. Kunt mij altijd toevoegen. M4uSzi is psn.
Ik moet de reckoner seal afmaken. Als je even masochistisch bent, mag je mee.
Of bedoel je een andere triumph?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4uSzi
Kashika schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:43:
[...]

Ik moet de reckoner seal afmaken. Als je even masochistisch bent, mag je mee.
Of bedoel je een andere triumph?
Hehe. Ja indd wel slim om dat er bij te zetten. Ik bedoelde meer de 2020 triump. :$

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
M4uSzi schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:11:
[...]

Hehe. Ja indd wel slim om dat er bij te zetten. Ik bedoelde meer de 2020 triump. :$
Ah je bedoelt de seal. Daar zitten veel verschillende triumphs in namelijk.
Ik weet niet hoe actief dit forum is, maar je kunt wellicht beter een discord pakken met actieve spelers.

Zit je bij een clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schil1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-01 14:18
Ik ben vd week ook weer begonnen , upgrade edition was in de aanbieding en ik heb D1 heel veel gespeeld en D2 tot Forsaken.

Oude clan is bij mij ook niet meer actief dus ik zou graag bij een actieve clan willen joinen. Er is neem ik aan ook een console discord voor Destiny ?

Edit: speel op Xbox X

[ Voor 4% gewijzigd door Schil1 op 26-08-2020 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Als iemand nog een clan zoekt voor op de PS4, stuur me dan even een PM!
(Kleinschalig maar wel actief)

[ Voor 18% gewijzigd door Kieft91 op 26-08-2020 15:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo

nFo

[ Voor 42% gewijzigd door nFo op 01-10-2020 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Destiny op de series X is nog niet optimised. Ben benieuwd wat de performance is op de nieuwe generatie na de optimalisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Kashika schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:37:
Destiny op de series X is nog niet optimised. Ben benieuwd wat de performance is op de nieuwe generatie na de optimalisatie.
Het laden gaat wel een stuk sneller
YouTube: Xbox Series X vs Xbox One X - Destiny 2 Load Time Comparison (Destin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Jazeker. Lijkt op de performance van een SSD in een PC. Gaat wel sneller als SSD in de vorige generatie consoles, maar die kunnen daar beperkt het voordeel van benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Ook is het zo dat het spel "sneller" laadt als die op een externe usb ssd geïnstalleerd word, vergeleken met een interne ssd. Los van het feit dat als je (alleen) een interne ssd gebruikt, dat het spel van dezelfde schijf laadt als het OS, is dat bij de PS4; de interne sata aansluiting via een usb-chip draait. De externe usb aansluiting is voor Destiny (en waarschijnlijk voor andere games ook dus) sneller.

Maargoed, dat is allemaal wel erg veel moeite en investering voor een paar spellen.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Veel moeite? Een SSD of een next gen halen scheelt je behoorlijk wat laadtijden.
Als je minuten kunt afschaven per speelsessie, loopt het op. Elke locatie die je bezoekt, je menu, de game zelf inladen, elke activity en door je vault gaan. Ik vind het de moeite zeker voor Destiny waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Ik heb het over "specifiek en alleen" voor D2 op consoles, en dan met name externe ssd's. De meeste mensen vinden laadtijden voor andere spellen vaak minder een probleem. Maar met D2 vergelijken spelers het vaak met PC, omdat ze gezien hebben (bij vrienden, op youtube of streamers) dat het een wereld van verschil is.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Blisterin_Bull schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:32:
Ik heb het over "specifiek en alleen" voor D2 op consoles, en dan met name externe ssd's. De meeste mensen vinden laadtijden voor andere spellen vaak minder een probleem. Maar met D2 vergelijken spelers het vaak met PC, omdat ze gezien hebben (bij vrienden, op youtube of streamers) dat het een wereld van verschil is.
Snap ik. Ook daar vindt ik de moeite tegenover de tijdswinst het meer dan waard ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Ik ook, daarom speel ik tegenwoordig Destiny op PC lmao. Als ik Destiny nu op console probeer, krijg ik hoofdpijn, en duurt het een halve dag om weer te wennen :P

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Destiny 2 zit nu in de Xbox Gamepass, dus heb maar een poging gewaagd aangezien ik D1 al eens gespeeld had. Ben geen grote FPS / PvP liefhebber maar het co-op gedeelte en de algehele sfeer van de game spreekt me wel aan. Heb het nu een paar uur gespeeld maar ben een beetje de weg kwijt: Er is veel te doen, maar geen idee waar nu echt te starten. Ben op dit moment bezig met wat public events, bounties en adventures op EDZ. Kunnen jullie wat tips geven voor een beginnende speler ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LichtBruisend

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Verwijderd schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:48:
Destiny 2 zit nu in de Xbox Gamepass, dus heb maar een poging gewaagd aangezien ik D1 al eens gespeeld had. Ben geen grote FPS / PvP liefhebber maar het co-op gedeelte en de algehele sfeer van de game spreekt me wel aan. Heb het nu een paar uur gespeeld maar ben een beetje de weg kwijt: Er is veel te doen, maar geen idee waar nu echt te starten. Ben op dit moment bezig met wat public events, bounties en adventures op EDZ. Kunnen jullie wat tips geven voor een beginnende speler ?
Leuk om nu te beginnen met Destiny. Weet wel dat er begin november een grote update aankomt en het een en ander zal veranderen.

Maar voor nu zou ik het volgende gaan doen:
  • Maak de campaign af (voor november);
  • Speel je subclasses snel vrij (Of zijn die nu al alle 3 vrij?);
  • Dismantle alles wat je niet nodig hebt of infusen ze om hogere gear te krijgen;
  • Zorg dat je voor elke soort elemental-type een goed wapen hebt.
En kijk eens op youtube. Daar staan tig van goede video's m.b.t. Destiny wat waar te doen is en wat je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Heb het nu een paar uur gespeeld maar ben een beetje de weg kwijt: Er is veel te doen, maar geen idee waar nu echt te starten. Ben op dit moment bezig met wat public events, bounties en adventures op EDZ. Kunnen jullie wat tips geven voor een beginnende speler ?
De originele 3 campaign stories zijn met de release van Shadowkeep vorig jaar naar de achtergrond verschoven. Wil je dus die campaigns toch spelen, zal je naar Amanda Holiday in the Tower Hangar moeten gaan. De volgorde van die 3 campaigns is Red War - Curse of Osiris en Warmind. Daarna komt de Forsaken campaign, die je vanaf de map start. Zodra je op de Director map Tangled Shore selecteert, zie je onderin de Forsaken campaign symbool. Als laatste is er de Shadowkeep campaign.

Los van de campaigns, is het doel je power level te verhogen tot 1060, wat tot 1000 automatisch gaat door van alles te doen. Na het bereiken van 1000, level je alleen nog maar door dingen te doen (zie map met gele sterretjes en weekly challenges) die powerful en pinnacle rewards geven. Als je eenmaal gesetteld bent in het spel, kan je ervoor kiezen om met andere mensen te spelen en te gaan raiden of nightfalls op hogere moeilijkheids graden te doen.

Dat is het een klein beetje in een nutshell. Er speelt nog wel meer (armor en wapen random rolls, masterworks en exotics enz).

[ Voor 4% gewijzigd door Blisterin_Bull op 05-10-2020 14:48 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tips ! De originele campaigns zaten dus verstopt achter de "Legacy Content" tab. Had ze schijnbaar al unlocked maar kon ze nergens vinden. Ga daar de komende tijd dus maar eens mee aan de slag.

Volgens mij heb ik de 3 subclasses voor mijn Titan al vrij gespeeld, althans kreeg de achievement zodra ik de introductie gespeeld had. Geen idee verder wat ik hier nu mee kan, daar kom ik nog wel achter.

Klein vraagje over dismantle van mijn gear: Moet ik de legendary en exotics bewaren en enkel de common en rare ontmantelen ? Of kan ik alles wat onder mijn level zit veilig weg gooien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Zolang je nog niet de softcap van 1000 power hebt bereikt, moet je common/rare gear niet zomaar weggooien. Je volgende drops zijn namelijk afhankelijk van je huidige items (in je bezit, hoeft niet equipped te zijn). Daarnaast moet je ook niet klakkeloos alle legendary/exotic gear weggooien, simpelweg omdat de power lager is dan huidige drops. Legendary en exotic gear hebben de mogelijkheid om upgraded naar hogere power levels (stats levelen niet mee btw). Dat betekend trouwens niet dat je alles altijd moet upgraden/infusen, omdat je anders snel "blut" raakt qua materials.

In de absolute endgame, kijken mensen naar twee punten van interesse; stat total en stat distribution. De cooldowns van je abilities zijn gelinked aan de totale stats van je armor; granaat -> discipline, powered melee -> strength en super ability -> Intellect.

Het is (kan) best ingewikkeld en ik zou wat videos opzoeken die het allemaal wat uitgebreider uitleggen'

YouTube: NEW! Destiny 2 NEW LIGHT BEGINNER'S GUIDE *Walkthrough* WITH TIPS!

YouTube: Destiny 2 ARMOR GUIDE & TIPS, BEST HIGH STATS, WHAT TO LOOK FOR [UPD...
YouTube: Mobility, Resilience, Recovery & Ability Stats Guide | Destiny 2 Sea...

[ Voor 16% gewijzigd door Blisterin_Bull op 05-10-2020 17:15 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Eigenlijk zou ik het levellen negeren. Zodra Beyond Light uitkomt, verhoogt de levelcap toch weer. En endgame activiteiten waar je het voor nodig hebt zijn alleen Nightfalls op hogerere moeilijkheid, de Dungeon en Garden of Salvation raid.
Het belangrijkste met de nieuwe expansion is ook dat veel content uit de game "gevault"(verdwijnt) wordt.

Dus een focus leggen op exotic wapens en quests die gaan verdwijnen is een aanrader.
Daarmee zou ik prio leggen op de volgende wapens (quests kun je Googlen): Whisper of the Worm (en catalyst), Izanagi's Burden, Jötunn/Le Monarque, Legend of Acrius en misschien Outbreak Perfected (met catalyst).
Exotic wapens hebben geen level cap, die wel op legendary wapens te zien is. Een max op infusion level doel ik op. En een Catalyst is een middel om een wapen een extra stat boost en perk te geven vaak (in veel gevallen een random drop, behalve bij de bovenstaande benoemingen). Ook deze verdwijnen als de activity gekoppeld is aan een locatie die gevault wordt.

Helaas heerst er dus een sterke Fomo voor nieuwe spelers. Weet wel dat de meeste exotics en catalysts die verdwijnen ook wel via een andere weg weer beschikbaar worden gemaakt. We weten echter nog niet hoe dat zal gebeuren of binnen welke termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4ngler
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 23:24
Hier ook pas begonnen met Destiny 2 in de Gamepass. Ik ben een beetje de quests aan het volgen, maar dat worden er wel erg veel. Intussen zit ik op power level 1000, misschien ga ik maar eens focussen op de gear die hierboven genoemd is.

Als je wilt kan je mij toevoegen op XBL: M4ngler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

[ Voor 32% gewijzigd door nFo op 07-10-2020 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmmo
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:57
M4ngler schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:48:
[...]

Hier ook pas begonnen met Destiny 2 in de Gamepass. Ik ben een beetje de quests aan het volgen, maar dat worden er wel erg veel. Intussen zit ik op power level 1000, misschien ga ik maar eens focussen op de gear die hierboven genoemd is.

Als je wilt kan je mij toevoegen op XBL: M4ngler
Hier ook iemand die sinds gamepass Destiny 2 begonnen is. Tot nu toe de 3 "oude" campains doorgespeeld en wat strikes etc gespeeld. Bevalt me tot nu toe goed, ben ook power level 1000 en nu is duidelijk dat je wat lastiger aan de gear komt.

Heb je toegevoegd op de Xbox, hoop dat je dat geen probleem vindt O-)

Ben een casual speler, maar het lijkt me leuk om samen met een clan of met gewoon wat mensen van hier wat raids en/of strikes te doen. Ik speel op de Xbox One (de eerste versie nog), maar dat zal over een maandje de series X zijn.

Verder heb ik ook een abbo op game pass, zou het ook niet erg vinden om daar wat multiplayer/coop games van te spelen :*)

Mocht iemand interesse hebben om samen te gamen, mijn GT is: a smelly pickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Lastig is niet het juiste woord :p

De bovengenoemde gear kan grindy zijn om te halen. Een tweaker die je een goede carry geeft, kan je voorzien van de Whisper en Outbreak Perfected.
Zaken uit Black Armoury is gewoon grindy. Als je nu start met elke week twee wapens uit een Forge te halen, heb je voordat BL lanceert de Jotünn en Le Monarque. Een wapen met een quest kost je meer dan een uur om te unlocked. Vervolgens kun je in een Forge datzelfde wapen zonder quest forgen. Dan kost het gemiddeld een kwartier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmmo
Kashika schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:36:
Lastig is niet het juiste woord :p

De bovengenoemde gear kan grindy zijn om te halen. Een tweaker die je een goede carry geeft, kan je voorzien van de Whisper en Outbreak Perfected.
Zaken uit Black Armoury is gewoon grindy. Als je nu start met elke week twee wapens uit een Forge te halen, heb je voordat BL lanceert de Jotünn en Le Monarque. Een wapen met een quest kost je meer dan een uur om te unlocked. Vervolgens kun je in een Forge datzelfde wapen zonder quest forgen. Dan kost het gemiddeld een kwartier.
Haha inderdaad meer grindy dan lastig!

Heb de eerste twee wapens nu geforged, daar ging me wel iets meer dan een kwartier inzitten :o
Maar grote kans dat dat aan mij ligt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
pimmmo schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:17:
[...]

Haha inderdaad meer grindy dan lastig!

Heb de eerste twee wapens nu geforged, daar ging me wel iets meer dan een kwartier inzitten :o
Maar grote kans dat dat aan mij ligt :X
Kan zijn dat je eerst de experimental frames moest unlocken? Dat duurt een stuk langer. Maar daarna is het gewoon kill x met wapen y. Naar Ada en dan vervolgens een forge afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmmo
Kashika schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:37:
[...]

Kan zijn dat je eerst de experimental frames moest unlocken? Dat duurt een stuk langer. Maar daarna is het gewoon kill x met wapen y. Naar Ada en dan vervolgens een forge afmaken.
Mm geen idee om eerlijk te zijn, zal straks eens kijken welke het waren, ,maar ik moest in elk geval meerdere zaken (kills, multikills, strong opponents, etc) per wapen doen en daarna de forge inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
pimmmo schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:08:
[...]

Mm geen idee om eerlijk te zijn, zal straks eens kijken welke het waren, ,maar ik moest in elk geval meerdere zaken (kills, multikills, strong opponents, etc) per wapen doen en daarna de forge inderdaad.
Dat is de gewone manier van unlocken.Afhankelijk van welk wapen je doet zijn je objectives wat makkelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo

nFo

THE NEXT GENERATION OF DESTINY;

8 December / PS5/XSX @4K 60FPS/ XSS @ 1080P 60FPS
Field of View Slider !
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/49650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Weet iemand of Beyond Light ook in de Xbox game pass komt?
Pagina: 1 ... 37 ... 43 Laatste

Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2

TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX