Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:15

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

gise schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:27:
Weet iemand of Beyond Light ook in de Xbox game pass komt?
Dat kon je serieus niet zelf vinden?

https://www.xbox.com/en-US/games/destiny-2

https://www.gamespot.com/...ox-game-pas/1100-6480067/

[ Voor 16% gewijzigd door Notna op 22-10-2020 19:33 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Nou ik was er niet zeker van, want als ik via de store keek zag ik alleen korting op de aankoop van Beyond Light met gamepass (buy to own)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

gise schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:43:
[...]

Nou ik was er niet zeker van, want als ik via de store keek zag ik alleen korting op de aankoop van Beyond Light met gamepass (buy to own)
Dat is met alles games via Gamepass. Dan staat er standaard een 'buy to own' optie (met korting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 10:52
Gamepass geeft je ook niet het seizoen er zelf bij. Dat staat niet duidelijk vermeld, maar kost dus per seizoen tien euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbtweak
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 10:11
Onlangs ook weer begonnen. Schiet heerlijk weg. Ik vroeg me alleen af of forsaken en/of shadowkeep de moeite waard zijn met Beyond Light in aantocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 21:33
Zonder die DLC, heb je geen toegang tot sommige exotics en kan je ze ook niet van Xur kopen. Alleen daarvoor zou ik ze al kopen.

Maar het ligt ook een beetje aan wat voor type speler je bent. Als je af en toe speelt, hoofdzakelijk alleen en voor de story mode/campaigns, zou ik het alleen kopen wanneer het in de aanbieding is.

De beste gear en materials (om armor te masterworken) krijg je voornamelijk uit endgame content, waar je meestal (efficient) andere online spelers nodig hebt, en er niet altijd matchmaking voor is.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:12
Zijn er toevallig nog groepen actief, ik wil de Leviathan Prestige nog een keer doen (PS4), dan heb ik in ieder geval de platinum trophy vordat Beyond Light dropt :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Geronimous schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:18:
Zijn er toevallig nog groepen actief, ik wil de Leviathan Prestige nog een keer doen (PS4), dan heb ik in ieder geval de platinum trophy vordat Beyond Light dropt :)
Op 'onze' nieuwe Discord zijn er wat ouwe lullen die samen Destiny spelen maar dat zijn alleen de Xbox eigenaren helaas..

Overigens ben ik wel helemaal blij met Destiny 2 _/-\o_ Vond 1 helemaal niets en daarom deeltje 2 ook nooit naar gekeken maar sinds een paar maanden opgepakt en super blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Geronimous schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:18:
Ik denk niet dat de platinum trophy onhaalbaar is als Beyond Light uitkomt. Er mogen geen onhaalbare trophies zijn in games, anders mag je technisch gezien je koop ontbinden...

Reken erop dat Bungie een andere methode zal neerzetten om D2 platinum te halen.

Dat gezegd hebbende, Prestige is best wel een uitdaging. Je hebt effectief vier ervaren spelers nodig (even vooropgesteld dat je prestige niet eerder hebt geprobeerd) in de groep van zes.
Gauntlet gaat het meeste energie kosten.

Ik wil best helpen, maar ik denk niet dat er vier anderen in mn clan op zulke korte termijn bereid zijn om dit te willen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-11-2020
Wat heb je dan van prestige raid nodig , ik heb die platinum trophy maar heb nooit prestige gedaan ?

Heb altijd prestige te veel moeite gevonden waar je niks mee verdient anders dan enblem , en een weapon ornament voor die raid exotic shotgun ( ... en een raid moet leuk zijn en dat is leviathan prestige niet )

[ Voor 12% gewijzigd door Rondo-H76 op 02-11-2020 13:22 ]

PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
Iemand nog interesse om zich aan te sluiten bij een (relatief kleine) actieve clan voor PS4? (en straks ook PS5)

We hebben een mix van PvE en PvP liefhebbers en zoeken vaak genoeg bijvoorbeeld een 6e voor een raid of iemand voor trials/comp. Maar ook dungeons, master nightfalls en zelfs strikes schuwen we niet. We zijn vrijwel allemaal Destiny 1 veteranen met behoorlijk wat uren op de klok en helpen elkaar waar nodig.
We zijn de jongste niet meer (allemaal 20+), dus is het misschien qua compatibiliteit handig als vers bloed dat ook zo'n beetje is :) (rage-quits doen wij niet aan, als het effe tegen zit channelen we gewoon onze inner Arnold Schwarzenegger via imitaties en dan klaart het vanzelf op) :P

Joinen van de clan is uiteraard vrijblijvend, maar voor de gratis weekly engrams is het natuurlijk altijd handig ;)
We willen uberhaupt wat mensen toevoegen op PSN, ook al ben je van een andere clan! (Dan kunnen we wat heen en weer ruilen om raid-groepen of een trials team vol te krijgen.)

Stuur hier een bericht, of voeg me maar toe op PSN:
Low__Profile
(2 underscores!)

De clan pagina:
https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=3104865

Toevoegen kan ik alleen via PSN of als je zelf je PSN hier achter laat. (Clan staat op invite only)

Wij gaan volgende week in ieder geval weer los met Beyond Light!

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 23:04
Zijn er nog wat actieve Xbox spelers die een terugkerende player kunnen helpen met een aantal exotic quest steps? Mijn oude clan is helaas niet meer actief, dus voornamelijk solo de laatste tijd. Dingen die ik nog moet doen:

Outbreak Perfected - Zero Hour mission
Izanagi’s Burden - Shattered Throne Dungeon
Malfaesence - The Corrupted mission/strike
Thorn - Savathun’s Song (Nu bezig met de crucible steps, nog een paar matches)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noottt
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-02 19:24
Low_Profile schreef op maandag 2 november 2020 @ 23:05:
Iemand nog interesse om zich aan te sluiten bij een (relatief kleine) actieve clan voor PS4? (en straks ook PS5)

We hebben een mix van PvE en PvP liefhebbers en zoeken vaak genoeg bijvoorbeeld een 6e voor een raid of iemand voor trials/comp. Maar ook dungeons, master nightfalls en zelfs strikes schuwen we niet. We zijn vrijwel allemaal Destiny 1 veteranen met behoorlijk wat uren op de klok en helpen elkaar waar nodig. (rage-quits doen wij niet aan, als het effe tegen zit channelen we gewoon onze inner Arnold Schwarzenegger via imitaties en dan klaart het vanzelf op) :P
Ik zeg doen, Get to the Chopper!! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbtweak
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 10:11
Ik doe graag mee; mijn psn is metalsaboy

Destiny 1 veel gespeeld. Destiny 2 de campaign een tijdje terug gespeeld; en onlangs weer opgepakt en actiever aan het spelen. Dus ben nog niet helemaal up to date, qua level en voortgang, maar zit er weer helemaal in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Gelukkig hoef je nu niet meer op levelen te richten. Met de Beyond Light update volgende week wordt alle gear van iedereen naar 1050 opgewaardeerd.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:12
Destiny 1 ook wel veel gespeeld. Destiny 2 nog helemaal niet. Twijfel wel om misschien met de nieuwe update toch te beginnen.

Ga hem dan wss op de ps4 spelen. Is de game op ps4 nog een beetje actief?

PSN: Brwmaster

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rondo-H76
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-11-2020
Br3wmaster schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:41:
Destiny 1 ook wel veel gespeeld. Destiny 2 nog helemaal niet. Twijfel wel om misschien met de nieuwe update toch te beginnen.

Ga hem dan wss op de ps4 spelen. Is de game op ps4 nog een beetje actief?
Iedereen zit te wachten op nieuwe content , dus vanaf volgende week zal het weer een stuk actiever zijn. :)

PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Vraag over het meenemen van oude gear. Ik zag de post omtrent legendary gear:
https://www.bungie.net/en/Help/Article/49106#seasons1-8
Heldere uitleg. Alleen hierin is niks te vinden of dit ook zo werkt voor exotics. Ik ben er een jaartje tussenuit geweest en ga het nu weer oppakken, maar ben benieuwd of de exotics ook naar het hoogste levelen infused kunnen worden of dat ze net als legendary gear worden behandeld.

Van de legendary gear behoud ik alleen mijn ironbanner spullen (voor de looks) maar de rest gaat het weg.

Iemand die mij over de exotics meer kan vertellen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Exotics hebben geen vooralsnog geen infusion cap. Maar kan best gebeuren dat ze daar over een jaar op terug komen.

Systeem specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
Titelfix ivm next-gen consoles en uitbreiding

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Ik zie destiny 2 beyond light niet op de gamepass. Ik dacht dat hij daar voor kwam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jss179
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-02-2024
FrankoNL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:10:
Ik zie destiny 2 beyond light niet op de gamepass. Ik dacht dat hij daar voor kwam?
Is als het goed is nu beschikbaar. Heb hem net kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinvol
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-07 17:08
Edit; verkeerde platform topic

[ Voor 89% gewijzigd door Zinvol op 10-11-2020 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Laatst online: 07:41
Snap er geen fluit van. Als ik nu opnieuw begin moet ok dan de hele campaign van destiny 2 opnieuw doorlopen?

• LichtBruisend
  • Laatst online: 25-10-2024

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

giantgiantus schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:57:
Snap er geen fluit van. Als ik nu opnieuw begin moet ok dan de hele campaign van destiny 2 opnieuw doorlopen?
Nee dat klopt niet, dan heb je waarschijnlijk je missie gestart op de Cosmodrome (Naast EDZ). De nieuwe content zit onder Europa.

• giantgiantus
Ik heb helemaal geen keuze lijkt. Ik begin gewoon met de eerste meeting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kashika
giantgiantus schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:29:
Ik heb helemaal geen keuze lijkt. Ik begin gewoon met de eerste meeting.
Start je Destiny 2 voor de eerste keer? Dan wordt je wakker in de Cosmodrome (net als in Destiny 1). Er is een uitgebreide introductie voor de game gemaakt nu. Dat is wat je meemaakt. Je hoeft niet de hele campaign door van Destiny 2 want die bestaat simpelweg niet meer.

Als je D2 niet eerder gespeeld hebt, kan ik je de intro missie New Light aanraden hoor. Kost ook niet giga veel tijd.

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Vandaag toch maar eens beginnen met Destiny 2. Denk dat ik toch ook een keer die season pass ga kopen, want las dat die ook mee te nemen is naar andere platformen. Dus je betaald gewoon 1 keer en alles is te gebruiken op andere platformen. In mijn geval gaat het dan om de PC en Xbox versie. Ik koop het dan op Steam en als ik eenmaal de XSX heb dan kan ik het ook daarop spelen. Was even bang dat je het op elk platform opnieuw moest kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Is er nog een actieve clan op ps4 ben vandaag terug begonnen nu met beyond light

Psn: bierka89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Bieren89 schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:43:
Is er nog een actieve clan op ps4 ben vandaag terug begonnen nu met beyond light

Psn: bierka89
https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=513622

Kom maar hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Bieren89 schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:38:
[...]

A super merci heb een request gestuurd.
Oké, je zit er in!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Ik zit eraan te denken om Destiny 2 weer aan te slingeren. Maar weet niet waar ik moet beginnen.

Ik heb forsaken toen der tijd gekocht. Maar als ik nu beyond light koop krijg ik er dan ook shadowkeep erbij? Of moet ik die apart kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Wulfric92 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:54:
Ik zit eraan te denken om Destiny 2 weer aan te slingeren. Maar weet niet waar ik moet beginnen.

Ik heb forsaken toen der tijd gekocht. Maar als ik nu beyond light koop krijg ik er dan ook shadowkeep erbij? Of moet ik die apart kopen?
Nee, shadowkeep is apart. Maar het is nu zo ingeregeld dat eigenlijk alleen Beyond Light relevant is.
Het verhaal van Forsaken en Shadowkeep zijn wel leuk. En de raids evengoed. Maar alle gear uit beide expansions (exclusief de raid) valt niet hoger te infusen dan de sunset cap. Dus ja, je kunt de oudere expansions halen en spelen. Maar hou er rekening mee dat alleen exotics en raid gear relevant zijn in de huidige vorm.

Lang verhaal kort. Haal Beyond Light alleen. Ik denk dat bungie wel gaat sleutelen aan hoe hun oude expansions qua relevantie tekort komen, maar daar hoef je niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:46
Na wat jaren leek het me een goed idee om deze game weer eens aan te slingeren.

Slecht idee, deze game is precies hetzelfde als 7 jaar terug maar dan in een iets ander jasje.

Nadat er was aangekondigd dat er geen Destiny 3 op korte termijn komt verwachtte ik toch dat deze game dmv dlcs flink is veranderd, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Jack_Mojo schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:39:
Na wat jaren leek het me een goed idee om deze game weer eens aan te slingeren.

Slecht idee, deze game is precies hetzelfde als 7 jaar terug maar dan in een iets ander jasje.

Nadat er was aangekondigd dat er geen Destiny 3 op korte termijn komt verwachtte ik toch dat deze game dmv dlcs flink is veranderd, maar helaas.
Als je oppervlakkig kijkt, klopt dit ja. Hangt ook van je verwachtingen af natuurlijk. Het doel van Destiny is relatief onveranderd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
Vanaf nu is er weer serveronderhoud en is patch 3.0.1 LIVE!

Next-Gen-Patch

Een mooi pluspunt is Next-Gen-Support voor de PS5 & Xbox Series X|S, voor diegenen die er eentje konden bemachtigen, Hier is wat je kunt verwachten:

PS5 & Xbox Series X:
  • 4k resolutie
  • 60 fps
  • Field of View slider
  • Snellere laadtijden
  • 120 fps Crucible optie *120fps vereist een TV die 120Hz kan weergeven.
  • Cross-gen play
De Xbox Series S zal ook 60 fps ondersteunen op 1080p resolutie, en heeft geen 120fps optie voor de Crucible.

Houd er rekening mee dat op de next-gen console zo ongeveer de hele game opnieuw moet worden gedownload.
  • Xbox Series X|S 3.0.1’s patch download grootte: ~70.0 GB
  • PlayStation 5 3.0.1’s patch download grootte: ~67.0 GB
  • Xbox One 3.0.1’s patch download grootte: ~2.35 GB
  • PlayStation 4 3.0.1’s patch downloadgrootte: ~2.09 GB
Er is geen indicatie dat het spel verwijderen en opnieuw downloaden een voordeel biedt, dus het beste is gewoon de patch binnen te hengelen.

Patch notes:

Dungeons - Prophecy
The Prophecy Dungeon will be returning to Destiny 2 on December 8, 2020.
This endgame activity is free to all players.
Powerful rewards may be earned from each checkpoint once per week.
Players may complete the dungeon once per week to obtain a pinnacle-powered reward.
Previously featured weapon and armor rewards are available once more.

Destiny Companion App – Bounties
Beginning next week, players may acquire bounties from Destiny 2 vendors using the Destiny Companion App.
Bounties may only be acquired when players are Offline, In Orbit, or in The Tower.
This will be introduced through a Companion App update, which is planned for December 8, 2020.
Stay tuned to @BungieHelp for more on this Companion App update.

New Light – Resolved Issues
  • Fixed an issue with the New Light subclass quest where Ikora's waypoint was suppressed.
  • Fixed an issue where veteran players with two characters of the same class were blocked from acquiring their subclasses.
  • Fixed an issue where a step on the New Light pursuit was not granting experience.
  • Fixed an issue where players who skip the Shotgun chest in the first mission did not receive Special ammo when the Shotgun was granted.
Monument to Lost Lights
  • Fixed an issue where the waypoint on the Exotic Archive Vendor continues to flash for players who own all Exotics.
Collections
  • Badges and Armor in Collections correctly select player's class.
  • Fixed an issue where the UI would forget which page the player was on after previewing an item in Collections.
  • Fixed a bug where some new armor mods had incorrect sources listed in Collections.
Crucible
  • Updated the mercy rule for Control and Clash to prevent it from triggering too early in the match.
  • Fixed an issue where the "Survivor" medal could be awarded to players who were defeated during the round.
  • Fixed an issue where the "Untouchable" medal could not be earned.
Beyond Light Exotics

Icefall Mantle
  • Fixed a bug where the Icefall Mantle's description did not mention the slow field it generates when activated.
Mask of Bakris
  • Improved the readability of the visual effects when another player wearing Mask of Bakris shifts directly toward you.
  • Updated the description string of Mask of Bakris's perk to correctly describe its damage bonus, which applies only to combatants and affects all Arc weapon damage and all damage against slowed or encased enemies.
  • Additionally, fixed an issue where this damage bonus was applying to players who are slowed or encased in Crucible and Gambit.
Necrotic Grip
  • Fixed an issue where being killed by the effects of Necrotic Grip would show as being "Killed by the Architects."
Others
  • The lift tubes in the Warden of Nothing strike fully drain Super energy.
  • The "Wanted: The Fanatic" Triumph is not being awarded after defeating the Fanatic in the Forsaken campaign.
  • "The Hit List" Triumph is not being awarded after defeating all the Barons in the Forsaken campaign.
  • The holograms from looped emotes, such as the Luxurious Toast and Feline Fancy emotes, disappear and leave players in a static position after the first loop ends.
  • The Adored Sniper Rifle cannot be reacquired from the Collections.

[ Voor 4% gewijzigd door Geronimous op 08-12-2020 17:38 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
>Crucible
Updated the mercy rule for Control and Clash to prevent it from triggering too early in the match.

Balen, vond dat wel een betere verandering, zelfs als ik aan de verliezende kant was. De originele mercy schakelde alleen in als het 30 of minder tegenover 90 was. Werd je niet "ge-mercied", was het een slome afslachting, die veel te lang duurde.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Geronimous schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 17:31:

Next-Gen-Patch

Een mooi pluspunt is Next-Gen-Support voor de PS5 & Xbox Series X|S, voor diegenen die er eentje konden bemachtigen, Hier is wat je kunt verwachten:

PS5 & Xbox Series X:
  • 4k resolutie
  • 60 fps
  • Field of View slider
  • Snellere laadtijden
  • Cross-gen play
De Xbox Series S zal ook 60 fps ondersteunen op 1080p resolutie, en heeft geen 120fps optie voor de Crucible.

Houd er rekening mee dat op de next-gen console zo ongeveer de hele game opnieuw moet worden gedownload.
Er is geen indicatie dat het spel verwijderen en opnieuw downloaden een voordeel biedt, dus het beste is gewoon de patch binnen te hengelen.

Patch notes:

Dungeons - Prophecy
Players may complete the dungeon once per week to obtain a pinnacle-powered reward.

Beginning next week, players may acquire bounties from Destiny 2 vendors using the Destiny Companion App.
Bounties may only be acquired when players are Offline, In Orbit, or in The Tower.
This will be introduced through a Companion App update, which is planned for December 8, 2020.

• Fixed an issue with the New Light subclass quest where Ikora's waypoint was suppressed.
  • Fixed an issue where veteran players with two characters of the same class were blocked from acquiring their subclasses.
  • Fixed an issue where a step on the New Light pursuit was not granting experience.
  • Fixed an issue where players who skip the Shotgun chest in the first mission did not receive Special ammo when the Shotgun was granted.
Monument to Lost Lights
  • Fixed an issue where the waypoint on the Exotic Archive Vendor continues to flash for players who own all Exotics.
Collections
  • Fixed an issue where the UI would forget which page the player was on after previewing an item in Collections.
  • Fixed a bug where some new armor mods had incorrect sources listed in Collections.
Crucible
  • Updated the mercy rule for Control and Clash to prevent it from triggering too early in the match.
  • Fixed an issue where the "Survivor" medal could be awarded to players who were defeated during the round.
Beyond Light Exotics

Icefall Mantle
  • Fixed a bug where the Icefall Mantle's description did not mention the slow field it generates when activated.
Mask of Bakris
  • Improved the readability of the visual effects when another player wearing Mask of Bakris shifts directly toward you.
  • Updated the description string of Mask of Bakris's perk to correctly describe its damage bonus, which applies only to combatants and affects all Arc weapon damage and all damage against slowed or encased enemies.
  • Additionally, fixed an issue where this damage bonus was applying to players who are slowed or encased in Crucible and Gambit.
Necrotic Grip
  • Fixed an issue where being killed by the effects of Necrotic Grip would show as being "Killed by the Architects."
Others
  • The "Wanted: The Fanatic" Triumph is not being awarded after defeating the Fanatic in the Forsaken campaign.
  • "The Hit List" Triumph is not being awarded after defeating all the Barons in the Forsaken campaign.
  • The holograms from looped emotes, such as the Luxurious Toast and Feline Fancy emotes, disappear and leave players in a static position after the first loop ends.
Ok, maar is installeren. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
Tot hoelaat is server onderhoud? Speciaal gewacht met destiny spelen op series X tot de next gen update er is dus ben heel benieuwd hoe het eruit gast zien en of de laadtijden verbeterd zijn!
De laadtijden was de reden van mij om geen destiny meer te spelen op vorige gen, dat was echt rete traag.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25

Next-Gen-Patch

PS5 & Xbox Series X:
  • 4k resolutie
  • 60 fps
  • Field of View slider
  • Snellere laadtijden
  • Cross-gen play

Patch notes:

Dungeons - Prophecy

Monument to Lost Lights
Collections
Crucible
Beyond Light Exotics

Icefall Mantle
Mask of Bakris
Necrotic Grip
Others
Geen fix voor HDR? Die was toch ook stück? Aldus: https://twitter.com/DCOne.../1334210419775447040?s=19

Nvm: https://twitter.com/EvilB.../1336375782415929354?s=19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:50
70GB loopt hier binnen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
Hier ook. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

Bozznl

GT: The Bozzz88

Speelt top op de series X in 60fps!

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Next-Gen-Patch

PS5 & Xbox Series X:
  • 4k resolutie
  • 60 fps
  • Field of View slider
  • Snellere laadtijden
  • Cross-gen play

Patch notes:

Dungeons - Prophecy

Monument to Lost Lights
Collections
Crucible
Beyond Light Exotics

Icefall Mantle
Mask of Bakris
Necrotic Grip
Others
En nu hopen dat mijn 65Q90R icm een Series X en VRR aan niet meer over zijn nek gaat. Want specifiek bij deze game en Sea of Thieves krijg ik een 'no input' error als ik VRR aan laat staan...

Wel zin in 60fps oOo. Speciaal Beyond Light links laten liggen tot de patch er was :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
Wat een genot die patch :) 4k, 60fps, FoV op 105: wat. een. verademing! Alles loopt smoooooth als de nete! :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 20:07

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

My God, deze patch op de XSX is echt insane! FoV op 105 is inderdaad zo fijn, alles is super smooth en de laadtijden oof! Laadtijden waren killing op de One X. Nadat ik een SSD had geplaatst was het al iets beter en toen ik naar XSX was overgestapt was het al super, maar nu is het gewoon insane.

Is er een redelijk actieve Xbox clan? Ik ben actief maar niet super actief, kan ook niet anders met werk en 2 kids, maar ik speel veel solo en heb het idee dat ik dan toch veel content mis Raids/Dungeons enz.

[ Voor 26% gewijzigd door MaakmeGek op 09-12-2020 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Notna schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 22:10:
[...]

En nu hopen dat mijn 65Q90R icm een Series X en VRR aan niet meer over zijn nek gaat. Want specifiek bij deze game en Sea of Thieves krijg ik een 'no input' error als ik VRR aan laat staan...

Wel zin in 60fps oOo. Speciaal Beyond Light links laten liggen tot de patch er was :Y
FYI: no input is nu idd gefixed *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Wat vinden jullie van 120 frames in crucible? Weet echt niet wat ik meemaak met de sprong van 30 frames naar dit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:17
Kashika schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:17:
Wat vinden jullie van 120 frames in crucible? Weet echt niet wat ik meemaak met de sprong van 30 frames naar dit :o
Insane, kan er niets anders over zeggen haha!

Nu heb ik wel een luxe probleem..morgen komt cyberpunk uit.. en nu jeukt het aan alle kanten om D2 weer op te pakken door deze patch!
Ook fijn dat die nieuwe expansion een freebee is binnen gamepass.
Ik heb denk ik honderden uren gespendeerd aan Destiny 1 en 2 samen, ben gestopt toen de betaalde seizoenen begonnen.
Welk powerlevel zitten jullie tegenwoordig ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E0W7c6rEM7ZcYmd7hM2qVMzr2kk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b9WSzlMMQb7oAVWQVJf3ctCQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door PepieNL op 09-12-2020 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

PepieNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:22:
Insane, kan er niets anders over zeggen haha!

Nu heb ik wel een luxe probleem..morgen komt cyberpunk uit.. en nu jeukt het aan alle kanten om D2 weer op te pakken door deze patch!
Ook fijn dat die nieuwe expansion een freebee is binnen gamepass.
Ik heb denk ik honderden uren gespendeerd aan Destiny 1 en 2 samen, ben gestopt toen de betaalde seizoenen begonnen.
Welk powerlevel zitten jullie tegenwoordig ?

[Afbeelding]
Iets hoger dan jij zit :+ (maar niet extreem, ben bewust gestopt voor Beyond Light tot dat deze patch uit kwam)

https://www.bungie.net/en...86680/2305843009291128861

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Notna schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:25:
[...]

Iets hoger dan jij zit :+ (maar niet extreem, ben bewust gestopt voor Beyond Light tot dat deze patch uit kwam)

https://www.bungie.net/en...86680/2305843009291128861
Bizar. Die foto hierboven had ik gemaakt vanaf xcloud om te checken of het een beetje liep via streaming.
Is zeker twee maanden terug.
Nu log in in op mn bungie account en staat datzelfde karakter op 1050.
Gratis bump in powerlevel gehad ofzo ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T8511nir3-BT3X7R6iYlohawXz4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gHkDYarXpQ0E82lZBVzVzeeg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door PepieNL op 09-12-2020 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

PepieNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:35:
[...]

Bizar. Die foto hierboven had ik gemaakt vanaf xcloud om te checken of het een beetje liep via streaming.
Is zeker twee maanden terug.
Nu log in in op mn bungie account en staat datzelfde karakter op 1050.
Gratis bump in powerlevel gehad ofzo ?

[Afbeelding]
AFAIK is iedereen gebumped ivm de nieuwe expansion. Ik zat hiervoor op 1042 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Basislevel van power is nu 1050 inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Notna schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:38:
[...]

AFAIK is iedereen gebumped ivm de nieuwe expansion. Ik zat hiervoor op 1042 geloof ik.
Nou top, kan dus gelijk beginnen met Beyond Light als ik zou willen :P
Forsaken nog even van gesnoept toen het uit kwam, hoop in te halen!
Mooi alternatief als Cyberpunk een bugfest blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooraalkikker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 14:56
Hallo,

Goed 1,5 jaar geleden had ik destiny 2 gekocht met alle expensions. Toen een tijdje gespeeld en het verhaal gevolgd, maar uiteraard nu niet meer wetende wat er allemaal gebeurd is.

Nu met de xbox patch het spel maar weer opgestart en zou nou graag de campagne weer opnieuw willen gaan volgen, zodat ik weet waarom ik precies doe wat ik moet doen. Ik hou graag van context.

Nou is dus mijn vraag waar ik in hemelsnaam moet beginnen en hoe ik dat moet doen. Ik zie nu allemaal planeten en Europa (waar de laatste expansie begint) heeft een groen stipje dat ik daar dus naartoe moet, maar dan mis ik toch een heel deel van het verhaal? Of is het verhaal niet zo heel boeiend en kan ik gewoon gerust met de laatste expansie beginnen? Moet zeggen dat het allemaal een beetje onduidelijk is op het moment.

Ik ben toen op gestopt omdat er een update was, waardoor mijn poppetje een stuk sterker was en ik ook het idee had dat ik niet verder kon met de verhaallijn, maar direct met er update aan de slag moest.

Hopelijk zijn mijn vragen een beetje duidelijk, want het lijkt mij echt een tof spel.

Ow ja, zit de gemakkelijke matchmaking er nog steeds niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 20:28
Zag dat Destiny 2 gratis te downloaden is op de PS5,ik zie hem in de PS store staan alleen staat erbij
(Niet beschikbaar voor aankoop) weet iemand hoe dit kan?

https://www.psx-sense.nl/...-nu-gratis-te-downloaden/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kashika
DoubleDutch schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:30:
Zag dat Destiny 2 gratis te downloaden is op de PS5,ik zie hem in de PS store staan alleen staat erbij
(Niet beschikbaar voor aankoop) weet iemand hoe dit kan?

https://www.psx-sense.nl/...-nu-gratis-te-downloaden/
Er wordt slecht onderscheid gemaakt tussen de ps4 en ps5 versie. Ik denk dat de ps4 versie niet meer te downloaden valt.
Klik op de drie puntjes naast downloaden en selecteer een andere versie. Dit deed ik gisteravond en werkte.
Stond niet expliciet bij vermeld dat het om de ps5 versie ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Mooraalkikker schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:50:
Hallo,

Goed 1,5 jaar geleden had ik destiny 2 gekocht met alle expensions. Toen een tijdje gespeeld en het verhaal gevolgd, maar uiteraard nu niet meer wetende wat er allemaal gebeurd is.

Nu met de xbox patch het spel maar weer opgestart en zou nou graag de campagne weer opnieuw willen gaan volgen, zodat ik weet waarom ik precies doe wat ik moet doen. Ik hou graag van context.

Nou is dus mijn vraag waar ik in hemelsnaam moet beginnen en hoe ik dat moet doen. Ik zie nu allemaal planeten en Europa (waar de laatste expansie begint) heeft een groen stipje dat ik daar dus naartoe moet, maar dan mis ik toch een heel deel van het verhaal? Of is het verhaal niet zo heel boeiend en kan ik gewoon gerust met de laatste expansie beginnen? Moet zeggen dat het allemaal een beetje onduidelijk is op het moment.

Ik ben toen op gestopt omdat er een update was, waardoor mijn poppetje een stuk sterker was en ik ook het idee had dat ik niet verder kon met de verhaallijn, maar direct met er update aan de slag moest.

Hopelijk zijn mijn vragen een beetje duidelijk, want het lijkt mij echt een tof spel.

Ow ja, zit de gemakkelijke matchmaking er nog steeds niet in?
Destiny heeft met alles matchmaking behalve de echte endgame activiteiten. raids uitgezonderd, die hebben guided games.

Wat betreft expansions en verhaal. Je bent "bij" als je shadowkeep hebt uitgespeeld.
Het verhaal zit dermate goed in elkaar van Beyond Light dat het niet noodzaak is om er iets voor te spelen nu. Doorlopend zat het verhaal in elk seizoen en dit is niet meer te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Kashika schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:47:
[...]

Er wordt slecht onderscheid gemaakt tussen de ps4 en ps5 versie. Ik denk dat de ps4 versie niet meer te downloaden valt.
Klik op de drie puntjes naast downloaden en selecteer een andere versie. Dit deed ik gisteravond en werkte.
Stond niet expliciet bij vermeld dat het om de ps5 versie ging.
Top dankjewel, ga vanavond even kijken of het werkt.
Nog tips welke uitbreiding de moeite waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooraalkikker
Kashika schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:49:
[...]

Destiny heeft met alles matchmaking behalve de echte endgame activiteiten. raids uitgezonderd, die hebben guided games.

Wat betreft expansions en verhaal. Je bent "bij" als je shadowkeep hebt uitgespeeld.
Het verhaal zit dermate goed in elkaar van Beyond Light dat het niet noodzaak is om er iets voor te spelen nu. Doorlopend zat het verhaal in elk seizoen en dit is niet meer te spelen.
Tnx voor de beantwoording. Ik heb maar besloten om een heel nieuw poppetje te beginnen en zo een frisse start te maken. Begin missie brengt mij er meteen weer in, dus denk dat dit de juiste route is.

Spel ziet er in ieder geval goed uit met de update.

Maar voor de normale quest in de campaigns kan ik dus een automatische matchmaking aanzetten? Kan mij herinneren dat dat eerst niet mogelijk was, of ik heb het gewoon niet opgemerkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kashika
DoubleDutch schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:59:
[...]

Top dankjewel, ga vanavond even kijken of het werkt.
Nog tips welke uitbreiding de moeite waard is?
Voor relevantie van gear, Beyond Light. Dat staat op nummer 1.
Als je graag een groot aantal exotics en een lange campaign wilt, Forsaken.
Op de laatste plek Shadowkeep. Ik gok wel dat rond de kerst de andere expansions wel wat goedkoper zijn weer.
Mooraalkikker schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:03:
[...]

Tnx voor de beantwoording. Ik heb maar besloten om een heel nieuw poppetje te beginnen en zo een frisse start te maken. Begin missie brengt mij er meteen weer in, dus denk dat dit de juiste route is.

Spel ziet er in ieder geval goed uit met de update.

Maar voor de normale quest in de campaigns kan ik dus een automatische matchmaking aanzetten? Kan mij herinneren dat dat eerst niet mogelijk was, of ik heb het gewoon niet opgemerkt
Er is matchmaking met playlist activities. Strike playlist, Gambit, Crucible en een aantal activities op Europa en de Maan hebben matchmaking. Ook als je rondloopt op planeten kom je andere spelers tegen.
De campaign heeft geen matchmaking. Is ook niet nodig. Kun je wel met zn drieën doorspelen als je dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooraalkikker
Kashika schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:00:
[...]

[...]

Er is matchmaking met playlist activities. Strike playlist, Gambit, Crucible en een aantal activities op Europa en de Maan hebben matchmaking. Ook als je rondloopt op planeten kom je andere spelers tegen.
De campaign heeft geen matchmaking. Is ook niet nodig. Kun je wel met zn drieën doorspelen als je dat wilt.
Ja, ik moet nog even achterhalen wat strikes, Gambits en Crucible zijn, maar dat zal zichzelf wel wijzen.

Ik ga mijzelf eerst maar eens focussen op een campaign en zo doende het spel beter begrijpen.

Zover ik het nu zie kan je je power lvl verhogen door gear? En je power lvl bepaalt weer hoe sterk je bent tegen bepaalde vijanden? Want ik zie nu bij vijanden gewoon een lvl staan (bijvoorbeeld lvl 6) wat zegt dat dan precies?

Ik neem aan dat ik nu lvl 2 ben, omdat mijn season rank lvl 2 is? Ik zag namelijk ook mensen in het begin gebied met een lvl van 88 (neem aan rank 88), maar zijn die dan dingen aan het farmen? Het voelt namelijk gek dat ik als beginnende speler sta te vechten tegen vijanden met iemand die al lvl 88 is, terwijl ik niet echt het idee hebt dat ik veel slapper ben tegen de tegenstanders?

Misschien een beetje een onduidelijk verhaal, maar probeer het spel gewoon een beetje te begrijpen. Dat ik weet waar ik ongeveer sta in het geheel. Het spel ademt namelijk wel echt een geweldige sfeer.

Enfin ik ben nu aangekomen the last city. Kijken wat het spel mij vanaf nu allemaal gaat brengen.

[ Voor 10% gewijzigd door Mooraalkikker op 09-12-2020 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Mooraalkikker schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:21:
[...]

Ja, ik moet nog even achterhalen wat strikes, Gambits en Crucible zijn, maar dat zal zichzelf wel wijzen.

Ik ga mijzelf eerst maar eens focussen op een campaign en zo doende het spel beter begrijpen.

Zover ik het nu zie kan je je power lvl verhogen door gear? En je power lvl bepaalt weer hoe sterk je bent tegen bepaalde vijanden? Want ik zie nu bij vijanden gewoon een lvl staan (bijvoorbeeld lvl 6) wat zegt dat dan precies?

Ik neem aan dat ik nu lvl 2 ben, omdat mijn season rank lvl 2 is? Ik zag namelijk ook mensen in het begin gebied met een lvl van 88 (neem aan rank 88), maar zijn die dan dingen aan het farmen? Het voelt namelijk gek dat ik als beginnende speler sta te vechten tegen vijanden met iemand die al lvl 88 is, terwijl ik niet echt het idee hebt dat ik veel slapper ben tegen de tegenstanders?

Misschien een beetje een onduidelijk verhaal, maar probeer het spel gewoon een beetje te begrijpen. Dat ik weet waar ik ongeveer sta in het geheel. Het spel ademt namelijk wel echt een geweldige sfeer.

Enfin ik ben nu aangekomen the last city. Kijken wat het spel mij vanaf nu allemaal gaat brengen.
Heb je de new light quest gedaan? De intro quest zou vrij veel uit moeten leggen in elk geval.

Je ziet geen vijanden met levels zozeer. Je ziet een uitroepteken als jij underlevelled bent en een schedel als ze een stuk hoger zijn. En een vraagteken als ze te sterk zijn.
Andere spelers hebben een cijfertje en dat is hun season pass level. Vraag me niet waarom dat is.

Jouw power wordt bepaald door de gear die je draagt. Maar dit is alleen relevant in bepaalde activiteiten, zoals de Beyond Light campaign. Daar ze je voordat je aan een missie begint wat het power level is wat je hoort te zijn.
En als een vijand jouw dood maakt, zie je precies wat hun power level is. En dat zie je alleen daar.

Het laagste power level is 1050. Dit komt van de laatste expansion en dat was destijds de max. Alles is naar dat niveau gebracht zodat niets achter loopt (vorig jaar was het minimum 750).
Als je strikes doet, of je bent op patrol op planeten dan maakt je power niks uit. Alle vijanden zijn dan 1050.
In de Crucible is power inactief, dus maakt het niet uit wat je aan hebt qua power. Alleen Trials of Osiris en Iron Banner hebben power level aanstaan.

Qua duidelijkheid wat je kunt doen. Het beste is om een expansion te kopen. De vanilla/new light game heeft niet echt een verhaal wat je kunt doen of iets waar je naartoe werkt. Raids heb je zonder expansion ook niet, dus de endgame is dan gelimiteerd tot Trials, Iron Banner, Crucible en Nightfalls.
Ik vind ook niet dat Destiny 2 echt een base game meer heeft op die wijze. Niet zoals vroeger in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooraalkikker
Kashika schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:54:
[...]

Heb je de new light quest gedaan? De intro quest zou vrij veel uit moeten leggen in elk geval.

Je ziet geen vijanden met levels zozeer. Je ziet een uitroepteken als jij underlevelled bent en een schedel als ze een stuk hoger zijn. En een vraagteken als ze te sterk zijn.
Andere spelers hebben een cijfertje en dat is hun season pass level. Vraag me niet waarom dat is.

Jouw power wordt bepaald door de gear die je draagt. Maar dit is alleen relevant in bepaalde activiteiten, zoals de Beyond Light campaign. Daar ze je voordat je aan een missie begint wat het power level is wat je hoort te zijn.
En als een vijand jouw dood maakt, zie je precies wat hun power level is. En dat zie je alleen daar.

Het laagste power level is 1050. Dit komt van de laatste expansion en dat was destijds de max. Alles is naar dat niveau gebracht zodat niets achter loopt (vorig jaar was het minimum 750).
Als je strikes doet, of je bent op patrol op planeten dan maakt je power niks uit. Alle vijanden zijn dan 1050.
In de Crucible is power inactief, dus maakt het niet uit wat je aan hebt qua power. Alleen Trials of Osiris en Iron Banner hebben power level aanstaan.

Qua duidelijkheid wat je kunt doen. Het beste is om een expansion te kopen. De vanilla/new light game heeft niet echt een verhaal wat je kunt doen of iets waar je naartoe werkt. Raids heb je zonder expansion ook niet, dus de endgame is dan gelimiteerd tot Trials, Iron Banner, Crucible en Nightfalls.
Ik vind ook niet dat Destiny 2 echt een base game meer heeft op die wijze. Niet zoals vroeger in elk geval.
Uhm ik heb de intro missie gedaan en ik neem aan dat dat New Light quest is? Ik heb net de rondleiding gehad door de stad en mijn eerste strike voltooid. Dus ik denk dat ik op de goede weg ben.

Verder maakt je uitleg veel duidelijk, dus bedankt daarvoor.

Wat betreft expansions. Ik had het spel met de expansions net gekocht, alvorens het spel f2p werd. Maar ik heb het nu vanuit game pass geïnstalleerd. In de store staat dat ik beschik over Beyond the Light, Shadowkeep en Forsaken. Volgens mij is dat wel goed toch?

Maar wat is dan precies het nu van lvl'en (power leven), als het toch bij bijna alles het er niet tot doet? Of zijn de wapens met een hoger power level ook beter in de strikes, patrol of crucible, ook al doet het power level er niet toe? Lijkt mij namelijk wel?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kashika
Het nut van levellen is om activiteiten te doen van hogere moeilijkheidsgraad. Power in Destiny is eigenlijk niks anders dan een level check uiteindelijk.

Zowat alles wat te maken heeft met Beyond Light heeft een power requirement. De moeilijkste zaken hebben de hoogste eis qua power. Dus als je wilt raiden moet je rond de 1250 zitten om geen nadelen te merken.
Wapens met een hogere power doen het niet beter in de Crucible, tenzij het Iron Banner of Trials is. En in alle andere content is een marginaal verschil als jouw gear een stuk hoger is dan de activiteit.

De game kijkt continu naar wat jij qua gear bezit om te bepalen hoe hoog je volgende drop is. Dus het maakt niet uit of je dingen draagt of dat het in je vault zit. Zaken moeten wel gedecrypt zijn, mocht je een prime engram of exotic engram hebben. Anders telt dat niet mee.
Er is een soft cap tot 1200. Dit betekent dat werkelijk alles wat dropt een hoger level zal zijn. Daarom snap ik dat dit verwarrend is, want het lijkt nu als of je elke keer betere zooi krijgt. Is dus niet helemaal waar.
Je kunt gear infusen om het een hoger level te maken. Dus als jij een fijn wapen hebt wat van lager level is en je vindt een andere gun van hoger level, kun je dat hogere wapen gebruiken om zo de ander dat level te geven. Verlies je wel je andere wapen tijdens het proces.
Bij levellen tot de soft cap zou ik niet heel veel geven om telkens andere gear aan te doen. Maakt namelijk alleen uit als de activiteit daadwerkelijk hoger is. Zorg dat je blues automatisch dismantled als je in die slot (bijvoorbeeld een helm) meerdere hebt en die lager level zijn. Hou je overzicht en blues zijn totaal onbelangrijk qua stats over het algemeen. Legendaries hebben vaak hogere stats en wapens hebben random perks. Die kunnen dus beter zijn afhankelijk van je speelstijl (later). Gooi wapens desnoods in je vault. En alle armour kun je "snel" beoordelen op hun stat totaal. Alles rond en boven de 60 zou ik in de vault smijten zodra je ruimte nodig hebt.

Na de soft cap gehaald te hebben, openen powerful rewards op de director. Dan krijgt je character ook een prime attunement buff. Per dag krijg je twee charges en die geven je om de zoveel engram drops dan een prime engram. Die valt met een +3 op je level, maar zodra hij dropt verandert dat level niet met jou mee. Meteen decrypten dus!
Powerful rewards is niks anders als gear wat dan gegarandeerd een legendary van +3 (tier 1), +4 (tier 2 of playlist pinnacle) of +5 (Nightfall, raid, empire hunt en exo challenge pinnacle) op jouw light geeft. Kun je dus handig mee omgaan met het plannen van je drops. Je hebt in totaal +8 nodig om 1 level omhoog te gaan, want hebt 8 slots (3 wapens, 5 armour) die bijdragen tot je level.

Zo. Overkill aan info voor je. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 19:22

Toshirou

Vinyl Surfer

Zijn er nog D2 spelers die hier actief op Xbox spelen?

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Kashika schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:21:
Het nut van levellen is om activiteiten te doen van hogere moeilijkheidsgraad. Power in Destiny is eigenlijk niks anders dan een level check uiteindelijk.

Zowat alles wat te maken heeft met Beyond Light heeft een power requirement. De moeilijkste zaken hebben de hoogste eis qua power. Dus als je wilt raiden moet je rond de 1250 zitten om geen nadelen te merken.
Wapens met een hogere power doen het niet beter in de Crucible, tenzij het Iron Banner of Trials is. En in alle andere content is een marginaal verschil als jouw gear een stuk hoger is dan de activiteit.

De game kijkt continu naar wat jij qua gear bezit om te bepalen hoe hoog je volgende drop is. Dus het maakt niet uit of je dingen draagt of dat het in je vault zit. Zaken moeten wel gedecrypt zijn, mocht je een prime engram of exotic engram hebben. Anders telt dat niet mee.
Er is een soft cap tot 1200. Dit betekent dat werkelijk alles wat dropt een hoger level zal zijn. Daarom snap ik dat dit verwarrend is, want het lijkt nu als of je elke keer betere zooi krijgt. Is dus niet helemaal waar.
Je kunt gear infusen om het een hoger level te maken. Dus als jij een fijn wapen hebt wat van lager level is en je vindt een andere gun van hoger level, kun je dat hogere wapen gebruiken om zo de ander dat level te geven. Verlies je wel je andere wapen tijdens het proces.
Bij levellen tot de soft cap zou ik niet heel veel geven om telkens andere gear aan te doen. Maakt namelijk alleen uit als de activiteit daadwerkelijk hoger is. Zorg dat je blues automatisch dismantled als je in die slot (bijvoorbeeld een helm) meerdere hebt en die lager level zijn. Hou je overzicht en blues zijn totaal onbelangrijk qua stats over het algemeen. Legendaries hebben vaak hogere stats en wapens hebben random perks. Die kunnen dus beter zijn afhankelijk van je speelstijl (later). Gooi wapens desnoods in je vault. En alle armour kun je "snel" beoordelen op hun stat totaal. Alles rond en boven de 60 zou ik in de vault smijten zodra je ruimte nodig hebt.

Na de soft cap gehaald te hebben, openen powerful rewards op de director. Dan krijgt je character ook een prime attunement buff. Per dag krijg je twee charges en die geven je om de zoveel engram drops dan een prime engram. Die valt met een +3 op je level, maar zodra hij dropt verandert dat level niet met jou mee. Meteen decrypten dus!
Powerful rewards is niks anders als gear wat dan gegarandeerd een legendary van +3 (tier 1), +4 (tier 2 of playlist pinnacle) of +5 (Nightfall, raid, empire hunt en exo challenge pinnacle) op jouw light geeft. Kun je dus handig mee omgaan met het plannen van je drops. Je hebt in totaal +8 nodig om 1 level omhoog te gaan, want hebt 8 slots (3 wapens, 5 armour) die bijdragen tot je level.

Zo. Overkill aan info voor je. Succes.
Een heel verhaal waar je ook nog wat aan hebt. Na het lezen van dit verhaal de gok nog maar eens genomen en Destiny 2 gedownload op de ps5. Nu nog wachten tot ik rijd heb om hem te proberen. Ben vanalles aan het doen nu... Siege, fallout76.

Heb destiny ooit eens een paar uurtjes gespeeld. Zit dus nog compleet in het begin. Destiny 1 heb ik echter veel gespeeld toen deze net uitkwam (is je toch waar je naar die verschillende planeten kan?)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is met de beyond light uitbreiding in de ps store.

Beyond light en beyond light + season?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bxUc8Al2k0FpZLY4yVQDrVZxg5s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7SU4gqKvMAEOMF1RgaPHrdnT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kashika
DoubleDutch schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:05:
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is met de beyond light uitbreiding in de ps store.

Beyond light en beyond light + season?

[Afbeelding]
Beyond Light is de grote expansion. Het seizoen, is content wat elke 3 maanden het verhaal laat doorlopen. En doorzet tot de volgende grote expansion. Daar krijg je activeiteiten, exotics, gear, etc bij.
Kosten normaal 10 euro per seizoen en is met die aanbiedingen iets goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Gistermiddag maar eens serieus ervoor gaan zitten.
Heb voorheen best veel uren in D1 en D2 doorgebracht maar gestopt na de story van Forsaken, beetje op het moment dat ik alleen maar daylies aan het doen was voor een armorset in dat droomrealm (sorta, weet niet meer.. :) )

Nu D2 op de SeriesX dus heerlijk op 60fps loopt wil ik gewoon weer (casual) wat ondernemen, zowiezo de storymode van Shadowkeep en Beyond Light doorhalen en daarna zien we wel..
Ben begonnen met de Shadowkeep expansion, omver geblazen door de graphics (ken de maan nog van Destiny 1, wat tof dat ze dat ook helemaal in een nieuw jasje gestoken hebben!!), de framerate en alle nieuwe gameplay systemen.
Vermoed ik dat ik wel erg achterloop.. ontdek van alles wat nieuw is voor me haha.

Anyway, Shadowkeep spelen tot ik die Dreambane armor set heb verzameld vermoed ik.
Moet alleen nog Pogoth vinden en dan zou ik de piramide in moeten kunnen en dan houdt het wel ff op denk ik ?
En dan direct beginnen met Beyond Light, zit ik zo een beetje goed?

[ Voor 4% gewijzigd door PepieNL op 14-12-2020 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
PepieNL schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:11:
Gistermiddag maar eens serieus ervoor gaan zitten.
Heb voorheen best veel uren in D1 en D2 doorgebracht maar gestopt na de story van Forsaken, beetje op het moment dat ik alleen maar daylies aan het doen was voor een armorset in dat droomrealm (sorta, weet niet meer.. :) )

Nu D2 op de SeriesX dus heerlijk op 60fps loopt wil ik gewoon weer (casual) wat ondernemen, zowiezo de storymode van Shadowkeep en Beyond Light doorhalen en daarna zien we wel..
Ben begonnen met de Shadowkeep expansion, omver geblazen door de graphics (ken de maan nog van Destiny 1, wat tof dat ze dat ook helemaal in een nieuw jasje gestoken hebben!!), de framerate en alle nieuwe gameplay systemen.
Vermoed ik dat ik wel erg achterloop.. ontdek van alles wat nieuw is voor me haha.

Anyway, Shadowkeep spelen tot ik die Dreambane armor set heb verzameld vermoed ik.
Moet alleen nog Pogoth vinden en dan zou ik de piramide in moeten kunnen en dan houdt het wel ff op denk ik ?
En dan direct beginnen met Beyond Light, zit ik zo een beetje goed?
Jazeker. Die dreambane set is nodig om de laatste missie te starten.

Heb je al crucible geprobeerd op 120 frames? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Kashika schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:54:
[...]

Jazeker. Die dreambane set is nodig om de laatste missie te starten.

Heb je al crucible geprobeerd op 120 frames? :P
Jazeker, één match pas maar ongelooflijk wat een verschil met 30fps.
Volgens mij zat de rest van de personen in die match nog op een One X te spelen want ook al liep ik daar fiks te klungelen na 2 jaar afwezig te zijn geweest deed ik het nog geeneens zo heel slecht haha.
Snap ook helemaal niks van alle classes meer door die nieuwe skilltree van Beyond Light dus een hoop in te halen.
Eerst maar ff de storymode doen, dan waarschijnlijk weer 100% PVP want dat kon me altijd wel erg bezighouden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Snap er geen hol van, waar vind ik het menu om bv Multiplayer te spelen en waar vind ik de pvp gedeelte? :S :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kashika
DoubleDutch schreef op maandag 14 december 2020 @ 16:22:
Snap er geen hol van, waar vind ik het menu om bv Multiplayer te spelen en waar vind ik de pvp gedeelte? :S :?
Rode icoon genaamd Crucible is voor PVP. Zit in je director, net boven de Tower.
Er is geen menu voor multiplayer. Je ziet bij activities zoals Vanguard Strikes of Gambit dat het matchmaking heeft. Dan laadt je in met een team voor de activiteit. Evenals je op Patrol en in de Tower altijd andere spelers zal zien.

Als je net bent begonnen met spelen, moet je wel de new light introductie quest afmaken. Je kunt het wel op een gegeven moment abondonen, maar ik weet niet precies wanneer. En ik zou het aanraden om af te maken, want het legt veel zaken goed uit.
Gezien je er nu al niks van snapt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Kashika schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:29:
[...]

Rode icoon genaamd Crucible is voor PVP. Zit in je director, net boven de Tower.
Er is geen menu voor multiplayer. Je ziet bij activities zoals Vanguard Strikes of Gambit dat het matchmaking heeft. Dan laadt je in met een team voor de activiteit. Evenals je op Patrol en in de Tower altijd andere spelers zal zien.

Als je net bent begonnen met spelen, moet je wel de new light introductie quest afmaken. Je kunt het wel op een gegeven moment abondonen, maar ik weet niet precies wanneer. En ik zou het aanraden om af te maken, want het legt veel zaken goed uit.
Gezien je er nu al niks van snapt ;)
OK thx, zal er naar kijken. 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Laatst online: 11-12-2021

We hebben een mix van PvE en PvP liefhebbers en zoeken vaak genoeg bijvoorbeeld een 6e voor een raid of iemand voor trials/comp. Maar ook dungeons, master nightfalls en zelfs strikes schuwen we niet. We zijn vrijwel allemaal Destiny 1 veteranen met behoorlijk wat uren op de klok en helpen elkaar waar nodig.
We zijn de jongste niet meer (allemaal 20+), dus is het misschien qua compatibiliteit handig als vers bloed dat ook zo'n beetje is :) (rage-quits doen wij niet aan, als het effe tegen zit channelen we gewoon onze inner Arnold Schwarzenegger via imitaties en dan klaart het vanzelf op) :P

Joinen van de clan is uiteraard vrijblijvend, maar voor de gratis weekly engrams is het natuurlijk altijd handig ;)
We willen uberhaupt wat mensen toevoegen op PSN, ook al ben je van een andere clan! (Dan kunnen we wat heen en weer ruilen om raid-groepen of een trials team vol te krijgen.)

Stuur hier een bericht, of voeg me maar toe op PSN:
Low__Profile
(2 underscores!)

De clan pagina:
https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=3104865

Toevoegen kan ik alleen via PSN of als je zelf je PSN hier achter laat. (Clan staat op invite only)

Wij gaan volgende week in ieder geval weer los met Beyond Light!
Hoi, ik heb je op psn een vriendschapsverzoek gestuurd. Mijn psn naam is bjorneby. Wil jullie clan graag joinen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
Bjorneby schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 21:56:
[...]

Hoi, ik heb je op psn een vriendschapsverzoek gestuurd. Mijn psn naam is bjorneby. Wil jullie clan graag joinen.
Ik zal je vanavond ff toevoegen dan, clan invite stuur ik dan zodra je online bent

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 10:38
Ik heb Destiny 2 ook weer aangeslingerd. Altijd op de Playstation gespeeld maar nu de overstap gemaakt naar de series X. Moet zeggen dat het er gelikt uit ziet en het schiet nog steeds lekker weg. Ik heb mijn karakters over kunnen zetten (cross save) dus dat is ook lekker.

Helaas kan ik mijn PVP gear niet als transmog op nieuwe gear zetten. Echt jammer aangezien die pauldrons wel echt vet stonden. Zou dit ooit nog wel kunnen?

Ik heb mij aangemeld bij de tweakers clan. Ik zie dat er nog plek is. Zijn er nog actieve leden op de XBox? Zoja meld mij dan graag aan: Gamertag is Physxxx

Ik ben 34 en heb een zoontje maar vind het wel leuk om s'avonds lekker te knallen. Vroeger alle raids gefarmed dus hoop deze ook weer mee te pakken met een leuke groep.

• Blisterin_Bull
Daadwerkelijke Transmog komt volgend of daaropvolgend seizoen pas. Tot vooralsnog kan je alleen (pvp) ornaments van vroegere pvp gear op huidige pvp gear zetten (en vroegere iron banner gear ornaments op huidige iron banner gear).

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:58
Van de week destiny 2 gekocht op de ps5 (account overgezet van de xbox). Iemand een clan die ik zou kunnen joinen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kashika
Ryatzu schreef op zondag 20 december 2020 @ 12:41:
Van de week destiny 2 gekocht op de ps5 (account overgezet van de xbox). Iemand een clan die ik zou kunnen joinen?
Ja hoor. Stuur maar een verzoek:

https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=513622

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 21:48
Ik ben ook weer ingestapt in Destiny maar ben het helemaal kwijt. Ik ben gestopt tijdens Forsaken. Wat zijn de dingen die ik nu echt moet doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kashika
colorsone schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:09:
Ik ben ook weer ingestapt in Destiny maar ben het helemaal kwijt. Ik ben gestopt tijdens Forsaken. Wat zijn de dingen die ik nu echt moet doen?
Je moet niks!
En wat relevant is, is de laatste expansion. Daarbij krijg je een duidelijke campaign en quest chain.
Einddoel kun je zelf bepalen. Raids, dungeons of Nigthfalls op grandmaster op PVE is ultieme uitdagingen.
Voor PVP is het de survival playlist en Trials of Osiris als endgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Deze aars heeft zich aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Ryatzu schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:22:
[...]

Deze aars heeft zich aangemeld.
Je zit erin!

Relatief nieuwe speler of terugkerend veteraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Kashika schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:44:
[...]

Je zit erin!

Relatief nieuwe speler of terugkerend veteraan?
Meer richting nieuwe speler, begonnen op xbox one x (verkocht), toen over naar stadia (geen cross play dus geen spelers), en nu op de ps5.

Enige wat ik van raids heb gezien is een paar waar matchmaking in zat (volgens mij is dat er nu helemaal uit).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kashika
Ryatzu schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 11:15:
[...]

Meer richting nieuwe speler, begonnen op xbox one x (verkocht), toen over naar stadia (geen cross play dus geen spelers), en nu op de ps5.

Enige wat ik van raids heb gezien is een paar waar matchmaking in zat (volgens mij is dat er nu helemaal uit).
Alle raids hebben wel matchmaking. Noemen ze guided games en is al sinds het begin in beta.
Het zoekt een team wat leiding wilt geven, dus op zich geen slecht idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Is er een ps5 clan net beetje actieve Nederlanders? Zou graag wel joined.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kashika
giantgiantus schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 22:48:
Is er een ps5 clan net beetje actieve Nederlanders? Zou graag wel joined.
Wil je hetzelfde linkje als wat hierboven staat? Of kun je scrollen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryatzu schreef op zondag 20 december 2020 @ 12:41:
Was deze dan niet gratis? Ik ben er gisteren voor de eerste keer mee gestart en kon deze gewoon downloaden.

edit: 8)7 Zal waarschijnlijk aan PS+ liggen.

In ieder geval speelt het wel lekker maar ik ben dan ook nog maar 1u in de game ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2020 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Het basis spel is gratis, meer is zeer beperkt. De nieuwste betaalde dlc is Beyond Light, en daarnaast zijn er nog twee; Forsaken en Shadowkeep.

Bij de gratis versie kan je bepaalde content en de daarbij horende exotic wapens/armor niet krijgen.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Ik zou graag de prophecy dungeon eens spelen. Ben nu 1208. Mocht iemand zin hebben hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Bunta schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:34:
[...]

Ik heb me ook aangemeld!
Ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:13
Is zegmaar PS4 en ps5 nog samen te spelen? Wil graag weer is beginnen met de game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-09 16:15
Nog een beetje actieve xbox spelers hier?
Probeer mijn roster een beetje te vullen na mijn overstap van PS naar Xbox.
Voeg me gerust toe, gamertag = Dumaytje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
Rokz schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:29:
Is zegmaar PS4 en ps5 nog samen te spelen? Wil graag weer is beginnen met de game!
Ja, kan gewoon.
Mocht je al eens D2 op de ps4 hebben gespeeld, kan je zo weer verder op het zelfde account.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Bunta schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:34:
[...]

Ik heb me ook aangemeld!
Oke, drie mensen hebben zich aangemeld. Een ervan zit al bij een andere clan in de tussentijd, eentje is een xbox speler terwijl het een PS clan is en de ander zit erin. Gezien ik niet weet wiens PSN naam bij wie hoort, weet ik niet precies wie er nu in zit :P
Pagina: 1 ... 38 ... 43 Laatste

Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2

TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX