• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:21
Kashika schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:32:
[...]

Oke, drie mensen hebben zich aangemeld. Een ervan zit al bij een andere clan in de tussentijd, eentje is een xbox speler terwijl het een PS clan is en de ander zit erin. Gezien ik niet weet wiens PSN naam bij wie hoort, weet ik niet precies wie er nu in zit :P
Je hebt mij toegevoegd! Dankjewel.

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:59
Die Xbox speler ben ik, wellicht niet zo slim als het om een PS clan gaat........ Niet echt naar gekeken bij het verzoek. Wist trouwens niet dat een clan gelijk geldt voor meerdere platforms, neem aan dat ik ook niemand te zien krijg bij het spelen op deze manier?

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:51
Ik heb even een vraag: ik speel sinds paar dagen co op met een vriend van mij ( op de xbox series x) en we hebben inmiddels 1200 light. (zeg ik dat goed?) Onze quests bestaan nu meer uit: Kill zoveel x en collect zoveel x. Alleen echte story quests lijken er niet meer te zijn. Ik zeg lijken want ik heb geen idee door alle quest en bounty's.

Alle strikes hebben we denk ik ook wel gedaan en we hebben gisteren een raid gedaan met zijn twee maar dat bleek ook geen succes hahahaha. Wie kan ons een duwtje geven in de goede richting? En kunnen we misschien lid worden van een clan zodat we dan samen een raid kunnen doen.

Alvast bedankt!

How are you doing?

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-06 19:58
Bunta schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:49:
Die Xbox speler ben ik, wellicht niet zo slim als het om een PS clan gaat........ Niet echt naar gekeken bij het verzoek. Wist trouwens niet dat een clan gelijk geldt voor meerdere platforms, neem aan dat ik ook niemand te zien krijg bij het spelen op deze manier?
Nee ik denk van niet. Kan ook liggen aan het feit dat next gen consoles geen clan roster kunnen zien (heel raar).
Maar evengoed zit er niemand op xbox in onze clan.

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-06 16:36
Is er nog een actieve XBOX clan? Ik wil graag nightfalls ed. lopen maar mijn huidige clan is dood. Kan zijn dat er nog een maatje mee komt :) Gamertag is Greyfox1987

Light 1225, heb alleen de eerste 2 D2 raids gelopen, maar wil de rest sowieso ook nog wel graag een keertje mee maken :) pvp is ook leuk maar meer voor erbij :)

[Voor 33% gewijzigd door greyfox1987 op 05-01-2021 13:08]

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• Kashika
greyfox1987 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:04:
Is er nog een actieve XBOX clan? Ik wil graag nightfalls ed. lopen maar mijn huidige clan is dood. Kan zijn dat er nog een maatje mee komt :) Gamertag is Greyfox1987

Light 1225, heb alleen de eerste 2 D2 raids gelopen, maar wil de rest sowieso ook nog wel graag een keertje mee maken :) pvp is ook leuk maar meer voor erbij :)
Je kunt eventueel de Destiny app gebruiken. Daar kun je bij Fireteams op activity mensen zoeken. Of je joint en Fireteam wat een of meerdere personen zoekt. Of je maakt zelf een Fireteam en dan joinen mensen jou.
Via de app kun je ze dan uitnodigen ingame.

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:20
greyfox1987 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:04:

Ik ben een clan gestart een paar weken terug samen met een vriend.
Wij spelen regelmatig bijna dagelijks sowieso de bounties, maar het zou leuk zijn de clan uit te breiden met meer mensen om makkelijker fire teams te maken.

Pm me maar als je interesses hebt.. altijd leuk om met meer mensen te kunnen spelen.

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-07 08:38
Super weird, speel op de Series X. Soms kan ik niet schieten, als ik dan LT of RT indruk schiet ik niet of focus ik niet. Restart van game verhelpt het soms. Meer mensen last van? Kon het niet zo vinden op google 1,2,3....

Super vaag, want als ik de knoppen omdraai, werkt het nog steeds niet. Met een zwaard in mijn hand kan ik wel blokken (LT) maar RT werkt niet...

Ahh het heeft te maken met een fast travel locatie... als ik naar andere ga, kan ik weer schieten.

[Voor 45% gewijzigd door Vecodo op 06-01-2021 19:53]

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:26

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Gebeurt zeker alleen bij op de maan bij Eris, en Europa bij Variks. Dat zijn friendly zones, waar je niet kan schieten, net zoals Spider's lair op Tangled Shore.

Trouwens een grappig dingetje daar is, dat je wel kan schieten met Symmetry in z'n alternatieve stand, en andere spelers kan doden.

Systeem specs

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-06 11:41
Net weer Destiny 2 op de ps5 geïnstalleerd.

Zie de reclame voor Beyond the Light deluxe edition voor 60e, aan te raden?

• Kashika
Wackmack schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:57:
Net weer Destiny 2 op de ps5 geïnstalleerd.

Zie de reclame voor Beyond the Light deluxe edition voor 60e, aan te raden?
Alles van Destiny is tot en met vandaag in de aanbieding.

Ik vind van wel. Echter. Wij van WC-eend, raden WC-eend aan.

• Deltos
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Edit: nvm. :)

[Voor 110% gewijzigd door Deltos op 09-01-2021 19:38]

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-07 09:01

-SaveMe-

-klik-

Ik heb destijds Destiny 2 op de PS4 gespeeld. Alleen de campaign gewoon solo, ben niet zo geinteresseerd in de multiplayer. Vond het qua shooter erg vet. Zie nu dat hij (op de PS5) free te play is. Betekent dat dat je de originele campaign nu helemaal kan spelen? En heeft deze versie ook nieuwe content? Welke nieuwe singleplayer content is er nu, al dan niet betaald?

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Kashika
-SaveMe- schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:17:
Ik heb destijds Destiny 2 op de PS4 gespeeld. Alleen de campaign gewoon solo, ben niet zo geinteresseerd in de multiplayer. Vond het qua shooter erg vet. Zie nu dat hij (op de PS5) free te play is. Betekent dat dat je de originele campaign nu helemaal kan spelen? En heeft deze versie ook nieuwe content? Welke nieuwe singleplayer content is er nu, al dan niet betaald?
Nee, D2 werd te groot en de originele campaign is eruit gehaald. De gratis versie is meer een demo, omdat al het interessante achter de DLC zit.
En om eerlijk te zijn, de multiplayer is wat D2 uniek maakt. Als dat je niet interesseert, kun je het beter links laten liggen.
Of overwegen om toch overstag te gaan en multiplayer te proberen.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-07 09:01

-SaveMe-

-klik-

Kashika schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:02:
[...]

Nee, D2 werd te groot en de originele campaign is eruit gehaald. De gratis versie is meer een demo, omdat al het interessante achter de DLC zit.
En om eerlijk te zijn, de multiplayer is wat D2 uniek maakt. Als dat je niet interesseert, kun je het beter links laten liggen.
Of overwegen om toch overstag te gaan en multiplayer te proberen.
Ok, thanks. Dat is alles wat ik wilde weten. Dan ga ik hem weer verwijderen ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-05 13:07
Gisteren ook weer gestart. Ja soms mis ik het wel dat je oude campaigns niet kan spelen, maar snap het wel want het is een live service game en dingen veranderen gewoon. Maarja ik speel dit spel gewoon omdat ik het leuk vind om een avondje strikes te doen, dan weer een avondje rondlopen door die planeten en dan soms weer een missie hier en daar. Ik speel het lang niet altijd en heb allang geaccepteerd dat ik niet alles kan spelen, maar ja dit spel is toch gratis te spelen via Gamepass dus dat boeit me al veel minder dan.

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:34
Wordt er hier nog een beetje gegamed!

• ErwinJ
Crashhill schreef op maandag 8 februari 2021 @ 09:21:
Wordt er hier nog een beetje gegamed!
Hier niet, wel thuis op se series X ;)

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Op het moment niet, wacht op het nieuwe seizoen ;)

https://imgur.com/nm6gM8o

Vault ook netjes opgeruimd (onder de 200 items)

https://imgur.com/aGpDW5K
https://imgur.com/pdqLS4F

[Voor 40% gewijzigd door Blisterin_Bull op 08-02-2021 14:27]

Systeem specs

• Kashika
Blisterin_Bull schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:24:
Op het moment niet, wacht op het nieuwe seizoen ;)

https://imgur.com/nm6gM8o

Vault ook netjes opgeruimd (onder de 200 items)

https://imgur.com/aGpDW5K
https://imgur.com/pdqLS4F
Je ghost is +30? Dat is behoorlijk wat speeltijd :o

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik was al binnen een week season rank 100, mede dankzij die repeatable bounty xp glitch toentertijd. Normaliter doe ik er anderhalve week of 2 weken over. Die grind is meer voor de +20 artifact bonus triumph elk seizoen. Daarna kap ik zowat compleet met bounties (pak een paar als ik toch aan het spelen ben), en eindig ik meestal wel rond de +30 ja. Denk dat ik het afgelopen jaar zowat elk seizoen wel zo rond de rank 500 zit. Season of Dawn zelfs 700 ofzo, maar dat kwam vanwege dat doneren van Fractaline bij die Obelisks. Ik kapte er zelfs vroegtijdig mee, met 250k (ik had 1 miljoen Fractaline). Teveel klikken :P

Systeem specs

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-06 12:38
Season of the chosen...vanavond weer nieuwe content. Kan niet wachten nu ik hem op mn PS5 heb staan. En de pit wordt weer leuk om te doen om een goede premonition te farmen. En de shattered throne voor een waking vigil.

Wat een verslavend rotspel ook.......

Hop,hop,hop!

• NukaWorldNL
Blisterin_Bull schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:29:
Ik was al binnen een week season rank 100, mede dankzij die repeatable bounty xp glitch toentertijd. Normaliter doe ik er anderhalve week of 2 weken over. Die grind is meer voor de +20 artifact bonus triumph elk seizoen. Daarna kap ik zowat compleet met bounties (pak een paar als ik toch aan het spelen ben), en eindig ik meestal wel rond de +30 ja. Denk dat ik het afgelopen jaar zowat elk seizoen wel zo rond de rank 500 zit. Season of Dawn zelfs 700 ofzo, maar dat kwam vanwege dat doneren van Fractaline bij die Obelisks. Ik kapte er zelfs vroegtijdig mee, met 250k (ik had 1 miljoen Fractaline). Teveel klikken :P
Tering zo snel? Ik zit er ook weleens aan te denken om zo'n seasonpass te kopen (heb meestal toch wel wat tegoed over op de Xbox), maar ik haal die rank 100 nooit op het tempo wat ik speel.

Trouwens wel nice dat wat oudere strikes terug komen. Vond die servitor altijd wel leuk in Destiny 1. Soms mis ik Destiny 1 nog weleens hoor. Vond Rise of Iron en The Taken King ook echt super tof om te spelen en te ontdekken.

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:40
Door de seasonpass gaat het wel een stuk sneller. Je krijgt een hoop XP buffs, ik geloof iets van 30-40%

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS GTX 1080 Ti / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• Kashika
R-utger schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:20:
Door de seasonpass gaat het wel een stuk sneller. Je krijgt een hoop XP buffs, ik geloof iets van 30-40%
Als je een maatje joined die zn season pass buffs ook al heeft, krijg je nog eens iets van 10%. Met je ghost erbij was dat dit seizoen nog eens +12%.
Gaat dus best hard. En elke week heb je een dubbele XP buff voor de eerste vijf levels. Zelfs met minimale investering elke week, haal je met gemak rank 100.

• NukaWorldNL
Misschien toch maar doen dan vanavond. Heb toch nog iets meer dan 10 euro te besteden op Xbox. Dan koop ik ook wel een keertje die seasonpass. Nogmaals ik kan niet alles spelen omdat ik solo speel, maar toch blijf deze game heerlijk om te spelen.

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Zo te zien is iedereen druk bezig met grinden :P

De nieuwe SMG is echt lijp goed, vooral in de Battlegrounds. Naar mijn mening is Frenzy datgene wat Surrounded (met spec mod) eigenlijk had moeten zijn. Die mod is een combinatie van surrounded (duh) en threat detector;

https://cdn.discordapp.co...7532246376448/unknown.png

Systeem specs

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:40
Blisterin_Bull schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 17:00:

De nieuwe SMG is echt lijp goed, vooral in de Battlegrounds. Naar mijn mening is Frenzy datgene wat Surrounded (met spec mod) eigenlijk had moeten zijn. Die mod is een combinatie van surrounded (duh) en threat detector;

Ik gebruik hem zelf ook veel.
Heb hem ook met outlaw, frenzy en backup mod :9

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS GTX 1080 Ti / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja, die roll had ik ook, zelfs met alloy mag voor nog snellere reloads als je em leeg plempt. Het liefst heb ik de roll die ik nu heb (overflow, frenzy), met alloy mag :D

Brrrrrrrrrrrrrr

Systeem specs

• Kashika
Blisterin_Bull schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 17:00:

Het voelt als master of arms op Recluse. Alleen dan wat meer balanced.

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Frenzy geeft ook betere handling en reload, vandaar een combinatie van Surrounded en Threat Detector :)

Systeem specs

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:15

Steefanus

StefanJ

Frenzy is inderdaad wel één van de betere perks die dit seizoen is geïntroduceerd. Ook op een boog werkt het heel goed, vooral als de enemies maar op je blijven afstormen. Wat dat betreft is de 'nieuwe' strike die nu de NF is wel echt een verademing, vooral als je een wapen met frenzy hebt en de enemies blijven maar komen :).

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Whoa, de nieuwe exotic wapen quest is vet cool. En het is de eerste 120rpm scout rifle. Ding heeft ook weer random rolls, net als hawkmoon, als je de quest daarna nog een keer speelt.

Systeem specs

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:35

Geronimous

Moderator Spielerij
Moooi, ik heb 5 dagen vrij om eens lekker te grinden :)

† poor Leno

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

Blisterin_Bull schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 21:42:
Whoa, de nieuwe exotic wapen quest is vet cool. En het is de eerste 120rpm scout rifle. Ding heeft ook weer random rolls, net als hawkmoon, als je de quest daarna nog een keer speelt.
Die missie was echt _/-\o_ . Volledig blind in gegaan met een clanmaat en dat is zeer goed bevallen. Seizoen is in ieder geval goed begonnen. :9~

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-05 13:02
Waarschijnlijk al honderd keer langsgekomen maar wat speelt dit bizar goed op de PS5. Echt een wereld van verschil vergeleken met de PS4 Pro.

De core shooter gameplay komt echt veel beter tot z'n recht in 60FPS.

• NukaWorldNL
Moet toch wel zeggen dat het best snel gaat ja met die seasonpass. Speel ook niet elke dag maar ben toch al rank 22. Veel bounties doen helpt ook wel.

• Dismal Burrito
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12-07-2021
Ik heb speciaal een account aangemaakt hier op het forum om mee te kunnen doen met jullie. Ik speel het al een tijdje in mijn eentje en heb zelfs al een clan opgericht, maar het lukt maar niet om samen met anderen te gamen. Ik zou dus graag met jullie meedoen, maar nu zie ik dat ik de spreadsheet niet meer gebruikt lijkt te worden. Hoe kan ik het beste aanmelden? Is discord de juiste optie? Ik speel op de Xbox.

• NukaWorldNL
Wow die muziek bij de missie High Plains Blues. Vette soundtrack hoor.

Trouwens over muziek gesproken. Ik ontdek net de lost sector The Empty Tank en man man man moest wel even lachen hoor toen ik zag wat er daar gebeurde :+ _O- :+

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-11-2021
Hellooo, is er een manier om te zien welke strikes je al eens gedaan hebt?

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Volgens mij niet, omdat het relatief nutteloze informatie is. Als je al een tijdje speelt, is de kans groot dat je ze allemaal wel eens gedaan hebt.

Voor de rest, wordt er allemaal wel bijgehouden hoe je strikes speelt; aantal kills per wapen type, super, melee, grenade kills, tot en met hoeveel strikes je in totaal gespeeld hebt.

Met externe bronnen kun je deze informatie ophalen; destinytracker, destiny item manager, discord bot charlemagne.

Systeem specs

• NukaWorldNL
Ben echt in love met deze muziek :Y oOo :Y oOo :Y

[Voor 29% gewijzigd door NukaWorldNL op 08-03-2021 23:53]

• NukaWorldNL
Zal wel 100x gevraagd zijn, maar in welke clan zitten jullie die nog een beetje leeft? Heb zo'n idee dat die Tweakers clans een beetje dood zijn. Ik zou het toch wel leuk vinden om me aan te sluiten en gewoon een beetje mee bij te dragen aan punten bij strikes, nightfalls etc. Ik zoek een clan voor de Xbox.

• Kashika
NukaWorldNL schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 01:05:
Zal wel 100x gevraagd zijn, maar in welke clan zitten jullie die nog een beetje leeft? Heb zo'n idee dat die Tweakers clans een beetje dood zijn. Ik zou het toch wel leuk vinden om me aan te sluiten en gewoon een beetje mee bij te dragen aan punten bij strikes, nightfalls etc. Ik zoek een clan voor de Xbox.
Valt mee. Ik beheer een clan voor de PS, dus helaas kan ik je niet helpen (tot crossplay uit is).
Voor de xbox zie ik nauwelijks clans voorbijkomen hier.

• snipeer
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-06 14:13
Dutch_tryhard is wel aktief

• NukaWorldNL
Rank 100 behaald van de seasonpass. Man had ik het toch maar gewoon gekocht de vorige passes. Je haalt idd met gemak rank 100 zolang een season duurt en je krijgt toch bepaalde extra spullen en buffs.

Moet trouwens wel zeggen dat Destiny 2 mij de laatste maanden echt wel pakt. Hiervoor toch telkens proberen en na een tijd toch weer zoiets van meh telkens hetzelfde doen. Je doet nog steeds wel veel hetzelfde, maar ik heb er sinds een paar maanden veel minder last van. Er is nu gewoon zoveel te doen dat het niet eens meer verveelt.

Trouwens wel jammer dat Destiny 1 The Collection altijd zo duur blijft. Ik zou die best weleens willen kopen en helemaal door willen spelen, maar die prijs blijft 60 euro en dat vind ik echt teveel.

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Is sinds dit seizoen dan ook wel zo dat je eigenlijk gemakkelijk extra XP krijgt door de weekly challenges he ;)
Dat was vorige seizoenen niet zo. Zo deed ik er vorige seizoenen meestal rond de 7 tot 10 dagen over de rank 100 mijlpaal, en dit seizoen 4 of 5 dagen.

Ik speel de eerste week altijd samen met een andere grinder, dus bounties dumpen terwijl je samen ergens bent voor fireteam bonus, bovenop de season pass en ghost shell bonus.

Systeem specs

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 09:26
XP bij elkaar harken gaat nu wel erg lekker als je met 12 man de raid kan doen of met 9 man een Master Nightfall :-)

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Nog twee uurtjes ja. Dat wordt vandaag gepatcht bij de update rond de wekelijkse reset.

Systeem specs

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 09:26
Dat is wel jammer. Was toch ook een hoop lol hebben met zoveel man gelijktijdig. De game trok het nog goed (PS5) als 6 man hun super deden op de Psion eindbaas in de Nightfall.

• Kashika
NukaWorldNL schreef op zondag 14 maart 2021 @ 00:30:

Trouwens wel jammer dat Destiny 1 The Collection altijd zo duur blijft. Ik zou die best weleens willen kopen en helemaal door willen spelen, maar die prijs blijft 60 euro en dat vind ik echt teveel.
Je krijgt niet dezelfde ervaring als destijds. Doordat een stuk minder mensen het spelen en bepaalde elementen ook zijn uitgeschakeld.
Deel 2 biedt een betere ervaring voor het geld en de tijd in elk geval.

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Systeem specs

• NikkiNailz
Ben ook aan het rondkijken voor op PSN. Helaas lijken veel clans niet echt meer actief te zijn. (Tweakers spreadsheet is ook niet meer te gebruiken).

Vond het vroeger toch wel leuk om met een groepje de Nightfalls en raids te doen.

• Kashika
NikkiNailz schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:32:
[...]

Ben ook aan het rondkijken voor op PSN. Helaas lijken veel clans niet echt meer actief te zijn. (Tweakers spreadsheet is ook niet meer te gebruiken).

Vond het vroeger toch wel leuk om met een groepje de Nightfalls en raids te doen.
Dan ben je niet goed aan het rondkijken :p
https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=513622

Ik weet niet op welk niveau je zit. Meeste van ons doen nu GM.

• NukaWorldNL
Man oh man merk wel sinds ik weer ik op de Xbox speel dat ik veel vaker berichten krijg van hoe slecht ik wel niet ben. Ja ik geef het ook toe idd. Dat is ook de reden waarom ik geen raids of pvp dingen doe. Ja soms voor een challenge doe ik the crucible, maar ik ben er ook gewoon niet goed in.

• ErwinJ
NukaWorldNL schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 21:40:
Man oh man merk wel sinds ik weer ik op de Xbox speel dat ik veel vaker berichten krijg van hoe slecht ik wel niet ben. Ja ik geef het ook toe idd. Dat is ook de reden waarom ik geen raids of pvp dingen doe. Ja soms voor een challenge doe ik the crucible, maar ik ben er ook gewoon niet goed in.
Niks van aantrekken, ik speel voor mijn Fun en niet voor een ander.
Niet iedereen is een 24/7 gamer en weet alle ins en outs van de game(s), en als ze vervelend worden dan ga ik op hun lijk dansen :) dat deed ik al met WoW en zal ik blijven doen :+

• NikkiNailz
Kashika schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 16:41:
[...]

Dan ben je niet goed aan het rondkijken :p
https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=513622

Ik weet niet op welk niveau je zit. Meeste van ons doen nu GM.
Thanks!
Ik ben nu nog naar 1310 aan het levelen, zit nu rond de 1300. Dus ben nog niet klaar voor GM content. :)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:33

Notna

Where are you?®

NukaWorldNL schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 21:40:
Ik doe nooit PvP, alleen als ik een quest moet doen en echt niet anders kan. En matchmaking met Nightfall bijv.

Daarnaast heb ik het meeste nu opgelost door een clan te maken met 2 van mijn 3 kinderen (resp 11 en 10 jaar oud, jongen en een meisje) en dan tezamen in een fireteam missies te doen. Ik moet ze eerst nog door Beyond Light loodsen (wat super leuk is) maar dan kunnen we vrolijk verder :)

Xbox Live ID:Notna8310

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-06 13:06
Is er nog een actieve Nederlandse Xbox clan ergens te vinden?

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Kashika
MGSNK schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 12:49:
Meerdere malen gevraagd nu. Ik denk dat je beter kunt wachten op crossplay ;)

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-06 19:24
MGSNK schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 12:49:
In onze (xbox) clan is dagelijks een vaste club van ca. 10 personen actief. In de weekenden ligt dit aantal nog wat hoger.
Voor PVP zijn het meestal vaste teams, maar in het PVE gedeelte wordt er veel gewisseld qua teams.
De clan bestaand uit een mix van leeftijden van begin 20 tot eind 30.

[Voor 53% gewijzigd door CrazY1985 op 31-03-2021 13:23]

MSI GS70 2PC Stealth | Xbox Series X | Apple Iphone 11 64GB

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:51
CrazY1985 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:17:
[...]

[...]

In onze (xbox) clan is dagelijks een vaste club van ca. 10 personen actief. In de weekenden ligt dit aantal nog wat hoger.
Voor PVP zijn het meestal vaste teams, maar in het PVE gedeelte wordt er veel gewisseld qua teams.
De clan bestaand uit een mix van leeftijden van begin 20 tot eind 30.
Wat is de naam? Wil het spel wel weer oppakken maar gebrek aan medespelers ontbreekt.

How are you doing?

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-06 19:24
stftweaker schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:27:
[...]

Wat is de naam? Wil het spel wel weer oppakken maar gebrek aan medespelers ontbreekt.
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2914965

Mijn gamertag is CrazY1985.
Voeg me maar toe, dan kan ik een claninvite toesturen.

MSI GS70 2PC Stealth | Xbox Series X | Apple Iphone 11 64GB

• Kashika
CrazY1985 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:35:
[...]

https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2914965

Mijn gamertag is CrazY1985.
Voeg me maar toe, dan kan ik een claninvite toesturen.
Hij kan via de link die je deelde zelf een verzoek doen tot toegang naar de clan. Wat makkelijker.

• NukaWorldNL
Eindelijk die The Corrupted missie gehaald met een random person. Pff was nog best lastig. Hij via zijn mic communiceren en ik gaf ook tekens aan dat ik het begreep. Ging nog goed ook haha.

Ik wist geeneens van die Destiny companion app af, dus die had ik gedownload en man toch wel zeer handig hoor. Je kan dan ook zelf een verzoek sturen om mensen te vragen je te helpen met dingen en als ze dan willen dan joinen ze je fireteam. Via die weg is het dus eindelijk gelukt om die missie te behalen. Ga dat toch wel vaker gebruiken.

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-06 00:58
Ik heb tijd terug gevraagd of er een clan was op Stadia.
Hier kwam geen reactie op. Dus heb zelf een clan aangemaakt om wat extra rewards te kunnen krijgen.

Voel je vrij om te joinen.
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=4574716

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:07

Toshirou

Vinyl Surfer

Zijn er mensen die vanavond de Nightfall wilen doen op de Legend of hogere moeilijkheidsgraden? (Xbox). Ik ben zelf lvl 1312 dus dat zou geen probleem moeten zijn. ;)

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou |  Iphone 13 (Blue)

• NukaWorldNL
Toshirou schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:05:
Zijn er mensen die vanavond de Nightfall wilen doen op de Legend of hogere moeilijkheidsgraden? (Xbox). Ik ben zelf lvl 1312 dus dat zou geen probleem moeten zijn. ;)
Tering level 1312 :o

• Kashika
Dat is dichtbij de cap van vorig seizoen. Begin je met dit seizoen op 1310 power, is niet heel hoog of vreemd hoor.

• NukaWorldNL
Kashika schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:04:
[...]

Dat is dichtbij de cap van vorig seizoen. Begin je met dit seizoen op 1310 power, is niet heel hoog of vreemd hoor.
Wow excuses was even in de war met een ander spel _O- Mijn character is idd ook 1310.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:13

Oxigeon

En zo is dat!

Vandaag eens Destiny 2 opgestart. Direct in het begin toen die free to play werd geloof ik eens een half uur opgestart. Weet zeker dat ik toen ben uitgelogd in een gebied waar wat npc etc zaten. Nu zat ik in een ruimteschip waar ik alleen kon landen op The Steppes. Dit is natuurlijk geen probleem. Echter weet ik ook zeker dat ik volgens mij meerdere wapens al had gevonden maar heb nu stats van 1100. Dit kan uiteraard gereset zijn in de tussentijd. Toch maar eens gaan verdiepen in deze game en rustig wat gaan ranken. Ondertussen misschien nog een Nederlandse clan vinden op de ps5 dan komt het helemaal goed.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kashika
Oxigeon schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 08:50:
Vandaag eens Destiny 2 opgestart. Direct in het begin toen die free to play werd geloof ik eens een half uur opgestart. Weet zeker dat ik toen ben uitgelogd in een gebied waar wat npc etc zaten. Nu zat ik in een ruimteschip waar ik alleen kon landen op The Steppes. Dit is natuurlijk geen probleem. Echter weet ik ook zeker dat ik volgens mij meerdere wapens al had gevonden maar heb nu stats van 1100. Dit kan uiteraard gereset zijn in de tussentijd. Toch maar eens gaan verdiepen in deze game en rustig wat gaan ranken. Ondertussen misschien nog een Nederlandse clan vinden op de ps5 dan komt het helemaal goed.
Je begon in de eerste missie van dit seizoen. Elk seizoen duurt 3 maanden en verteld een verhaal wat de wereld laat ontwikkelen.
Die intro missie zit je automatisch in wanneer je voor het eerst inlogt en dient als lokkertje om het seizoen te kopen. Is veel waar je voor geld wel hoor. Maar gezien de DLC's nu in de aanbieding zijn, raadt ik eerder beyond light aan waar een seizoen zit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• regi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-05 23:07
Heb net destiny 2 legendary edition gekocht. Maar ben wel even overwhelmed van alle content. Beetje lastig om te kijken waar te beginnen enzovoort.

Battle.net tag

• Roshnak
  • Laatst online: 16:29

Roshnak

PSN: Roshgill

Zijn er hier ook mensen die op de PS5 in clan verband spelen zoals raiden enzo?
Ik ben laatst weer begonnen met spelen en zoek mensen om samen mee te spelen.

Ik ben nu rond de 1283 light lvl volgens mij :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• markhoebe
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-06 12:23
Ik ben ook nog op zoek naar een clan voor de PS5. Raid, Nightfall, Pinnacles... dat soort dingen. Maar uiteraard ook voor de gezelligheid.

PSN: tompoes99

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kashika
markhoebe schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 11:56:
Ik ben ook nog op zoek naar een clan voor de PS5. Raid, Nightfall, Pinnacles... dat soort dingen. Maar uiteraard ook voor de gezelligheid.

PSN: tompoes99
Stuur maar een verzoekje hoor: https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=513622

• furiax83
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 29-06 10:38
Hey,
Had Destiny 2 gekocht bij launch en gespeeld tot net voor Forsaken uitkwam. Toen gekozen om mijn geld aan nieuwe games te besteden ipv aan de expansion en daarna eigenlijk niet meer terug gekeerd. Maar nu wil ik nog eens opnieuw starten maar er is ondertussen al heel veel veranderd blijkbaar. Mijn characters bestaan nog maar ze zijn al hun gear en wapens kwijt. Ook ships/speeders/shades en dergelijke zijn allemaal weg.
Nu heb ik gisteren al een paar uurtjes gespeeld op de warlock en al een aantal zaken terug unlocked maar zie dat bepaalde quests en de nightfall gelocked zijn achter de Beyond Light expansion. Dus zal deze moeten aankopen. Nu is mijn vraag, is het voldoende om enkel Beyond Light te kopen om alles te unlocken of moet ik de vorige expansions zoals Forsaken of Shadowkeep ook aankopen ? Dat ik de verhaallijnen van de vorige expansions mis vind ik niet zo erg maar zou wel graag toegang hebben tot alle strikes en raids. Ga ik dat hebben indien ik enkel Beyond Light aankoop of zitten bepaalde strikes/raids gelocked achter oudere expansions? Want heb niet zoveel zin om 80 euro te betalen voor alle expansions (legendary editon).

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

furiax83 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:43:
Hey,
Had Destiny 2 gekocht bij launch en gespeeld tot net voor Forsaken uitkwam. Toen gekozen om mijn geld aan nieuwe games te besteden ipv aan de expansion en daarna eigenlijk niet meer terug gekeerd. Maar nu wil ik nog eens opnieuw starten maar er is ondertussen al heel veel veranderd blijkbaar. Mijn characters bestaan nog maar ze zijn al hun gear en wapens kwijt. Ook ships/speeders/shades en dergelijke zijn allemaal weg.
Nu heb ik gisteren al een paar uurtjes gespeeld op de warlock en al een aantal zaken terug unlocked maar zie dat bepaalde quests en de nightfall gelocked zijn achter de Beyond Light expansion. Dus zal deze moeten aankopen. Nu is mijn vraag, is het voldoende om enkel Beyond Light te kopen om alles te unlocken of moet ik de vorige expansions zoals Forsaken of Shadowkeep ook aankopen ? Dat ik de verhaallijnen van de vorige expansions mis vind ik niet zo erg maar zou wel graag toegang hebben tot alle strikes en raids. Ga ik dat hebben indien ik enkel Beyond Light aankoop of zitten bepaalde strikes/raids gelocked achter oudere expansions? Want heb niet zoveel zin om 80 euro te betalen voor alle expansions (legendary editon).
Als je toegang wil tot alle raids en strikes dan heb je de andere expansions ook nodig. Als je alleen Beyond Light koopt krijg je daar volgens mij alleen Deep Stone Crypt bij en misschien nog Vault of Glass. Garden of Salvation en Last Wish zijn gebonden aan de Shadowkeep en Forsaken expansions, evenals een aantal strikes. Denk niet dat je ontzettend veel mist als je alleen maar Beyond Light koopt.. en wellicht komen die twee DLC later nog eens voor een leuk prijsje te koop.

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Zowiezo heb je voor bepaalde quest exotics de Legendary edition nodig (Dead man's Tale van vorig seizoen), omdat je vorige seizoenen niet los kan kopen.

Systeem specs

• Kashika
furiax83 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:43:
Hey,
Hangt er vanaf wat je uiteindelijk wilt. Als je dit met vrienden kunt spelen en gaat raiden dan is het verstandig om alle expansions te halen.
Ze zijn met regelmaat in de aanbieding.

Beginnen met Beyond Light is wel het meest relevant als je iets wilt aanschaffen. Kun je ook het huidige seizoen er bij nemen direct (of alle seizoenen). Zit relatief veel content in een seizoen namelijk.

• furiax83
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 29-06 10:38
Ok bedankt voor de reply's, zal voorlopig het bij Beyond Light houden en de rest eens kopen in de aanbieding indien nodig. In welke mate zijn die weapons en armor uit vorige expansions en seizoenen eigenlijk nog relevant nu ?

• Kashika
furiax83 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:49:
Ok bedankt voor de reply's, zal voorlopig het bij Beyond Light houden en de rest eens kopen in de aanbieding indien nodig. In welke mate zijn die weapons en armor uit vorige expansions en seizoenen eigenlijk nog relevant nu ?
Het zijn voornamelijk de exotics die relevant gebleven zijn. Alle armour is meer een cosmetisch iets. Alleen de stats daarvan maken uit, maar nu er transmog is maakt het niet uit welke armour pieces je hebt.
Wapens uit raids van vorige expansions zijn nog relevant.

• warlock1
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 24-03 09:34
Is er nog een Nederlandstalige clan (PSN) waarin spelers zitten die actief zijn? Ik speel nu op de PS5. Heb het na 2 jaar weer opgepakt en ben weer helemaal terug in de game en heb alle uitbreidingen gehaald, op dit moment light 1338. Zou graag ook Grandmasters willen spelen en raids die ik nog niet ken. Ik hoor graag suggesties, ook van mensen die geen clanlid zijn maar wel actief zijn, zodat we samen kunnen gamen.

• Br3wmaster
  • Laatst online: 30-06 14:51
Ik twijfel nog om hem te kopen op ps5. Weet alleen niet hoeveel mensen nog actief zijn. Iemand enig idee of er nog actief gespeeld word op ps?

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kashika
warlock1 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 09:58:
Is er nog een Nederlandstalige clan (PSN) waarin spelers zitten die actief zijn? Ik speel nu op de PS5. Heb het na 2 jaar weer opgepakt en ben weer helemaal terug in de game en heb alle uitbreidingen gehaald, op dit moment light 1338. Zou graag ook Grandmasters willen spelen en raids die ik nog niet ken. Ik hoor graag suggesties, ook van mensen die geen clanlid zijn maar wel actief zijn, zodat we samen kunnen gamen.
Staat eerder in dit topic ook he: https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=513622
Stuur maar een verzoek.
Voor grandmasters ben je wel te laag. Moet je minimaal 1350 zijn om er in te kunnen.
Br3wmaster schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 16:25:
Ik twijfel nog om hem te kopen op ps5. Weet alleen niet hoeveel mensen nog actief zijn. Iemand enig idee of er nog actief gespeeld word op ps?
...Ja.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

Br3wmaster schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 16:25:
De basis game is gratis, kan je even kijken of het nog actief is ;)

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-07-2021
Kashika schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 09:18:
[...]

Staat eerder in dit topic ook he: https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=513622
Stuur maar een verzoek.
Voor grandmasters ben je wel te laag. Moet je minimaal 1350 zijn om er in te kunnen.

[...]

...Ja.
GM Nightfall is capped op 1335, je mag niet lager zijn, maar hoger geeft geen enkel voordeel. (Dus hij is hoog genoeg)

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

• Kashika
Low_Profile schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 17:20:
[...]

GM Nightfall is capped op 1335, je mag niet lager zijn, maar hoger geeft geen enkel voordeel. (Dus hij is hoog genoeg)
Klopt. Was in de war met master vog. Zit ook geen cap op ook, maar is wel 1350.

• Jelster
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-06 21:57
Heb je ook een verzoek gestuurd. Altijd leuk, een Nederlandse clan, lekker dicht bij huis :)

PSN: Jelster

• Kashika
Jelster schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 08:00:
[...]

Heb je ook een verzoek gestuurd. Altijd leuk, een Nederlandse clan, lekker dicht bij huis :)

PSN: Jelster
Je zou er in moeten zitten :)

• Jelster
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-06 21:57
Kashika schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 16:17:
[...]

Je zou er in moeten zitten :)
Mijn dank is groot. _/-\o_

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:03
Ik heb deze game ook ooit lang geleden gespeeld en ben deze nu voor de PS5 aan het downloaden. Ben benieuwd en hopelijk vermaak ik mij een beetje. Wellicht handig om helemaal opnieuw te beginnen met de basis? Of wat denken jullie?

• Kashika
crimby schreef op maandag 26 juli 2021 @ 13:37:
Ik heb deze game ook ooit lang geleden gespeeld en ben deze nu voor de PS5 aan het downloaden. Ben benieuwd en hopelijk vermaak ik mij een beetje. Wellicht handig om helemaal opnieuw te beginnen met de basis? Of wat denken jullie?
Helemaal opnieuw beginnen zou ik niet doen. Je kunt wellicht een tweede/derde character starten als je graag de introductie wilt spelen.

• crimby
Kashika schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:42:
[...]

Helemaal opnieuw beginnen zou ik niet doen. Je kunt wellicht een tweede/derde character starten als je graag de introductie wilt spelen.
Blijkbaar was mij character weg.. dus toch opnieuw begonnen maar tegenwoordig begin je met level 1100.
Ik dacht eigenlijk dat je hier ook gewoon echte levels had maar alleen gearlevel etc denk ik he?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kashika
crimby schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 20:47:
[...]

Blijkbaar was mij character weg.. dus toch opnieuw begonnen maar tegenwoordig begin je met level 1100.
Ik dacht eigenlijk dat je hier ook gewoon echte levels had maar alleen gearlevel etc denk ik he?
Klopt. Je levelt met gear. Bewaar gewoon je hoogste gearpiece en delete wat lager is.

• crimby
Kashika schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 21:11:
[...]

Klopt. Je levelt met gear. Bewaar gewoon je hoogste gearpiece en delete wat lager is.
Thanks!

• crimby
Ik ben dus met een nieuwe char begonnen op plvl 1100. Inmiddels ben ik wat verder (1170) maar klopt het dat er niet echt meer een campaign is? Enkel nog wat losse missies maar voornamelijk raids en bounties?

Ik heb momenteel alleen de basis game.

Edit: Helaas is de basis game niet meer dan de New players introduction en zal ik toch echt de uitbreidingen moeten kopen.

Unfortunately, Destiny 2 is in shambles after Bungie’s content vaulting. The following three campaigns are no longer available:

Destiny 2 Red War Campaign (base game)
Destiny 2 Expansion I: Curse of Osiris
Destiny 2 Expansion II: Warmind
As a result, players are forced to play in this order:

Destiny 2 New Player Experience (Cosmodrome)
Destiny 2: Forsaken
Destiny 2: Shadowkeep
Destiny 2: Beyond Light
After the vaulting, the free-to-play version of Destiny 2 is limited to the rather short New Player Experience campaign. To access any other campaign, players must purchase the Forsaken, Shadowkeep, or Beyond Light expansions.

Unfortunately, since Destiny 2 does little to catch new players up on what happened in the removed content, they’ll have to resort to watching YouTube videos to get a handle on what’s going on. It’s shocking, but someone completely new to the game would have no idea what the Cabal is, despite the faction being the focus of the base game’s campaign. It’s a shame that so much content has been vaulted. Even with the recommended Destiny 2 campaign order, playing through the story is not nearly as fulfilling. However, now’s the time to get in and play through Forsaken, Shadowkeep, and Beyond Light. Better hurry before they’re arbitrarily removed as well.

bron: Game revolution
Kashika schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:37:
[...]

Hangt er vanaf wat je uiteindelijk wilt. Als je dit met vrienden kunt spelen en gaat raiden dan is het verstandig om alle expansions te halen.
Ze zijn met regelmaat in de aanbieding.
Ik zie nu in de PS Store de legendary edition (alle uitbreidingen + toegang tot huidige seizoen) voor 39 euro. Is dat de aanbieding of zijn er betere geweest in het verleden?

[Voor 86% gewijzigd door crimby op 30-07-2021 09:46]

• Kashika
crimby schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 20:55:
Ik ben dus met een nieuwe char begonnen op plvl 1100. Inmiddels ben ik wat verder (1170) maar klopt het dat er niet echt meer een campaign is? Enkel nog wat losse missies maar voornamelijk raids en bounties?

Ik heb momenteel alleen de basis game.

Edit: Helaas is de basis game niet meer dan de New players introduction en zal ik toch echt de uitbreidingen moeten kopen.

Unfortunately, Destiny 2 is in shambles after Bungie’s content vaulting. The following three campaigns are no longer available:

Destiny 2 Red War Campaign (base game)
Destiny 2 Expansion I: Curse of Osiris
Destiny 2 Expansion II: Warmind
As a result, players are forced to play in this order:

Destiny 2 New Player Experience (Cosmodrome)
Destiny 2: Forsaken
Destiny 2: Shadowkeep
Destiny 2: Beyond Light
After the vaulting, the free-to-play version of Destiny 2 is limited to the rather short New Player Experience campaign. To access any other campaign, players must purchase the Forsaken, Shadowkeep, or Beyond Light expansions.

Unfortunately, since Destiny 2 does little to catch new players up on what happened in the removed content, they’ll have to resort to watching YouTube videos to get a handle on what’s going on. It’s shocking, but someone completely new to the game would have no idea what the Cabal is, despite the faction being the focus of the base game’s campaign. It’s a shame that so much content has been vaulted. Even with the recommended Destiny 2 campaign order, playing through the story is not nearly as fulfilling. However, now’s the time to get in and play through Forsaken, Shadowkeep, and Beyond Light. Better hurry before they’re arbitrarily removed as well.

bron: Game revolution

[...]

Ik zie nu in de PS Store de legendary edition (alle uitbreidingen + toegang tot huidige seizoen) voor 39 euro. Is dat de aanbieding of zijn er betere geweest in het verleden?
Dit is een goede aanbieding. Als je de legendary edition koopt, krijg je het huidige seizoen erbij. Die is wel over 3,5 week afgelopen dus weet dat.

Als je werkelijk alles wilt kun je beyond light deluxe halen, met shadowkeep en forsaken los. Ben je iets meer dan 60 kwijt. Krijg je ook alle seizoenen van dit jaar (met terugwerkende kracht).

• crimby
Kashika schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:02:
[...]

Dit is een goede aanbieding. Als je de legendary edition koopt, krijg je het huidige seizoen erbij. Die is wel over 3,5 week afgelopen dus weet dat.

Als je werkelijk alles wilt kun je beyond light deluxe halen, met shadowkeep en forsaken los. Ben je iets meer dan 60 kwijt. Krijg je ook alle seizoenen van dit jaar (met terugwerkende kracht).
Ooh ik dacht dat de legendary edition alles was!
In de delue edition zie ik dit:
Toegang tot Season 12-15, de No Time to Explain Exotic Pulse Rifle, Ornament, Catalyst en de Any Other Sky Exotic Sparrow.

Zijn dat de seizoenen van dit jaar?
Volgens mij ben ik dan net zoveel kwijt want de legendary edition + het aankomende seizoen is 55euro. Mis ik alleen de vorige 2 seizoenen. Is dat nuttig?
Pagina: 1 ... 39 40 41 Laatste

Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2

TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee