Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-07 12:04
crimby schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:06:
[...]

Ooh ik dacht dat de legendary edition alles was!
In de delue edition zie ik dit:
Toegang tot Season 12-15, de No Time to Explain Exotic Pulse Rifle, Ornament, Catalyst en de Any Other Sky Exotic Sparrow.

Zijn dat de seizoenen van dit jaar?
Volgens mij ben ik dan net zoveel kwijt want de legendary edition + het aankomende seizoen is 55euro. Mis ik alleen de vorige 2 seizoenen. Is dat nuttig?
De vorige twee seizoenen hebben een aantal secret exotic quests die je mist. En het verhaal wat in het seizoen hoort.

Of het relevant is jou voor weet ik niet. Hawkmoon en Dead Mans Tale zijn voornamelijk pvp exotics. Hoewel de missies en lore zelf erg cool zijn.

Ik zou lekker legendary edition halen. Meer dan genoeg om te doen met die content.
Je kunt altijd nog upgraden naar deluxe voor een 30 euro dacht ik.

Anders moet je beyond light deluxe halen. En forsaken met shadowkeep. Kom je ook rond de 60 euro uit en heb je wel alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:26
Kashika schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:25:
[...]

De vorige twee seizoenen hebben een aantal secret exotic quests die je mist. En het verhaal wat in het seizoen hoort.

Of het relevant is jou voor weet ik niet. Hawkmoon en Dead Mans Tale zijn voornamelijk pvp exotics. Hoewel de missies en lore zelf erg cool zijn.

Ik zou lekker legendary edition halen. Meer dan genoeg om te doen met die content.

Anders moet je beyond light deluxe halen. En forsaken met shadowkeep. Kom je ook rond de 60 euro uit en heb je wel alles.
Thanks! Even kijken wat ik ga doen... of ik haal nu Legendary of nu Deluxe en dan later de 2e DLCs... die heb ik natuurlijk nu niet nodig meteen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
crimby schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:29:
[...]

Thanks! Even kijken wat ik ga doen... of ik haal nu Legendary of nu Deluxe en dan later de 2e DLCs... die heb ik natuurlijk nu niet nodig meteen 8)7
Nodig hebben is dus hier lastig in aanbevelingen.

Ik heb er duizenden uren in zitten. Als je net gaat starten heb je zo veel om te doen. Legendary edition pakken en daar je tanden in zetten. Ook dat is al fors veel. Destiny heeft bizar veel content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Kashika schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 15:00:
[...]

Nodig hebben is dus hier lastig in aanbevelingen.

Ik heb er duizenden uren in zitten. Als je net gaat starten heb je zo veel om te doen. Legendary edition pakken en daar je tanden in zetten. Ook dat is al fors veel. Destiny heeft bizar veel content.
Thanks!

Zo juist per ongeluk een PSN card én beide versies gekocht (verkeerde knop)... dus 120 euro armer 8)7
Aangezien alles op mijn PSN account blijft staan, ga ik denk ik maar de deluxe versie kopen én de uitbreidingen... maar nu eerst wachten tot alles geannuleerd is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Inmiddels druk bezig met Beyond Light. Nu lvl 1250 en ongoing!
Zijn er hier actieve clans zonder perse met mic te moeten werken? Ik heb nauwelijks mijn mic aan, maar speel wel graag samen :-)

Edit: ik heb net een Vanguard weekly gedaan. 3 keer dezelfde nightfall completed. Ik zou nu pinnacle gear moeten krijgen maar waar kan ik die claimen? Ik zie deze nergens

[ Voor 31% gewijzigd door crimby op 03-08-2021 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-06 19:06
Die gear krijg je automatisch. Alleen gear voor bounties moet je zelf ophalen bij de desbetreffende npc.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
crimby schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 13:47:
Edit: ik heb net een Vanguard weekly gedaan. 3 keer dezelfde nightfall completed. Ik zou nu pinnacle gear moeten krijgen maar waar kan ik die claimen? Ik zie deze nergens
Voor drie nightfall runs krijg je geen pinnacle, maar een powerful reward, welke gewoon aan het eind van de derde run dropt. De pinnacle voor de Nightfall krijg je bij een score van 100.000.

Als je de 3 weekly strike runs bedoelt, komt dat van de (normale) vanguard strike playlist.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Blisterin_Bull schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:02:
[...]

Voor drie nightfall runs krijg je geen pinnacle, maar een powerful reward, welke gewoon aan het eind van de derde run dropt. De pinnacle voor de Nightfall krijg je bij een score van 100.000.

Als je de 3 weekly strike runs bedoelt, komt dat van de (normale) vanguard strike playlist.
Hmmm dacht dat er pinnacle stond. Ik krijg met die weeklies enkel items van 1262-1263…. Hoe kom ik dan in hemelsnaam richting de 1300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Nu online
De Nightfall heeft twee soorten rewards, een powerful reward voor simpelweg 3 runs (of minder op hogere moeilijkheid), en een pinnacle reward voor de 100K score.

Van 1260 naar 1310 lukt alleen met powerful en pinnacle rewards. Check de map voor alle gele sterretjes (ja, voor sommige heb je alle seizoenen en DLC nodig). Daarnaast krijg je elke dag een paar Prime Engrams, en bij elke major divisie rankup in de crucible en gambit krijg je ook powerful rewards.

Er is trouwens wel Iron Banner (pvp) aan de gang, deze week. Pak de bounties van Saladin in de toren (boven Shaxx), en probeer ze te doen. Je zal wel afgeslacht worden, omdat veel mensen hoger power level dan je hebben, maar dat geeft niet. Uiteindelijk krijg je ze wel klaar, en ondertussen verdien je ook nog wat meer Valor (pvp reputation) en prime engrams.

[ Voor 28% gewijzigd door Blisterin_Bull op 04-08-2021 13:50 ]

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kashika
crimby schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 13:15:
[...]

Hmmm dacht dat er pinnacle stond. Ik krijg met die weeklies enkel items van 1262-1263…. Hoe kom ik dan in hemelsnaam richting de 1300?
Maak in elk geval de hele Beyond Light campaign af. Er is een post-campaign ook. Hier krijg je exotic wapens uit (droppen op +5 van je light level). En je kunt bij Variks Sabotage quests kopen. Daar mee unlock je ook meer nodes op Europa die ook rewards geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
@Blisterin_Bull @Kashika thanks!
Inmiddels 1273. Gisteren wat weeklies kunnen doen inderdaad. Crucible is al niet te doen met mijn level maargoed zolang ik het alleen hoef te voltooien :-)

Prophecy dungeon is niet iets wat ik even in mijn eentje kan doen denk ik he?

Verder moet ik nog wel de nodige campaigns gezien ik nu alle DLC en seizoenen heb gekocht. Ga ik daar ook maar eens verder mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kashika
crimby schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 08:32:
@Blisterin_Bull @Kashika thanks!
Inmiddels 1273. Gisteren wat weeklies kunnen doen inderdaad. Crucible is al niet te doen met mijn level maargoed zolang ik het alleen hoef te voltooien :-)

Prophecy dungeon is niet iets wat ik even in mijn eentje kan doen denk ik he?

Verder moet ik nog wel de nodige campaigns gezien ik nu alle DLC en seizoenen heb gekocht. Ga ik daar ook maar eens verder mee.
Prophecy is zeker niet iets om solo te doen. Het wel mogelijk later als je de game beter snapt en ook betere gear hebt. Maar de bedoeling van een Dungeon is om een raid ervaring te geven voor drie mensen.

En hoewel de game in een prima staat is voor bestaande spelers, is de introductie voor nieuwelingen erg slecht.
Je vraagt hierboven om een clan die met je speelt zonder mic. Dit gaat je niet helpen. Op het punt waar je nu bent, zit je overladen met quests en gaat de game er min of meer vanuit dat je weet wat je wilt behalen.
Als je meer uit Destiny wilt (en dat kan zeker), overweeg om bij een clan te gaan die open staat om je te leren. Mits je ook de motivatie hebt om de endgame te gaan spelen.

[ Voor 25% gewijzigd door Kashika op 05-08-2021 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Kashika schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:29:
[...]

Prophecy is zeker niet iets om solo te doen. Het wel mogelijk later als je de game beter snapt en ook betere gear hebt. Maar de bedoeling van een Dungeon is om een raid ervaring te geven voor drie mensen.

En hoewel de game in een prima staat is voor bestaande spelers, is de introductie voor nieuwelingen erg slecht.
Je vraagt hierboven om een clan die met je speelt zonder mic. Dit gaat je niet helpen. Op het punt waar je nu bent, zit je overladen met quests en gaat de game er min of meer vanuit dat je weet wat je wilt behalen.
Als je meer uit Destiny wilt (en dat kan zeker), overweeg om bij een clan te gaan die open staat om je te leren. Mits je ook de motivatie hebt om de endgame te gaan spelen.
Thanks! Ik zal eerst even nog de quests spelen. Wel jammer dat bv Prophecy niet zoals bij strikes ook automatisch parties maakt. Maargoed, zoals gezegd heb ik nog zat om te doen in de game :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kashika
crimby schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 13:33:
[...]

Thanks! Ik zal eerst even nog de quests spelen. Wel jammer dat bv Prophecy niet zoals bij strikes ook automatisch parties maakt. Maargoed, zoals gezegd heb ik nog zat om te doen in de game :-)
Is niet jammer hoor. Prophecy heb je communicatie voor nodig. Die puzzels zitten op een niveau van een raid.
Met automatische matchmaking wordt je niet gelukkig dan.

Wat wel kan is via de D2 app of bungie site een fireteam finder gebruiken. Daar kun je voor jouw platform mensen vinden en direct inviten in je fireteam.
Dan is het verder aan jou of je wilt communiceren via een headset. Maar als je gecarried wilt worden door prophecy zonder mic, kun je dat vragen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-07 17:18

Grudgie

PSN: Grudgie7

Heb Destiny 1 echt zoveel gespeeld toen het net uit kwam maar na alle dlcs en alles uitgespeeld en wel gehaald te hebben was het na een tijdje wel saai aan het worden.

Heb toen daarna ook tijdje niet meer gegamed. Is Destiny 2 leuk? Moeite waard om te spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
Grudgie schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 09:37:
Heb Destiny 1 echt zoveel gespeeld toen het net uit kwam maar na alle dlcs en alles uitgespeeld en wel gehaald te hebben was het na een tijdje wel saai aan het worden.

Heb toen daarna ook tijdje niet meer gegamed. Is Destiny 2 leuk? Moeite waard om te spelen?
Ik ben nu net een paar weekjes begonnen. Ik was bij Destiny 1 al eerder afgehaakt en Destiny 2 ook snel... nu dus weer begonnen en vond het zo vermakelijk dat ik alle DLC's heb gekocht en ben druk bezig :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-07 10:00
Gisteren weer begonnen met mijn zwager, heb zelf gisteren Beyond Light gekocht, en vanaf komende week de season pass voor een nieuw seizoen.

Wat is er veel veranderd op de kaart, eind 2019 voor laatst gespeeld

[ Voor 8% gewijzigd door Mars18 op 23-08-2021 08:19 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Ben na jaren opnieuw beginnen . En wat er al eerder is gezegd: veel nieuwe dingen.
Nu heb ik geen enkele uitbreiding en kom soms iets tegen dat je een uitbreiding nodig hebt. Mis ik echt iets als.ik niet alle uitbreidingen heb?
En wat is het seizoen? Zag er speciale dingen voor. Nooit meegemaakt. Is dat iets wat ik moet gaan doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Nu online
Laat ik het zo zeggen: Het basis spel is eigenlijk niet meer als een vergulde demo. Er is een soort openings questlijn voor nieuwe spelers die je wat basis dingen uitlegt en leert. Als je daarmee klaar bent, kun je eigenlijk maar 3 of 4 dingen; strikes (PvE), crucible (pvp) en Gambit (PvEvP), en natuurlijk Patrol (free-roam in de public areas op elke planeet). Je kan met die paar activiteiten wel je power level verhogen, maar als de "echte" content achter paywalls zit, heeft het niet zoveel nut.

Er zijn nog wel wat extra dingen voor new lights/free 2 play spelers, zoals de Prophecy Dungeon en de vernieuwde Vault of Glass raid van Destiny 1. Daarnaast kan je elk seizoen ook 1x de openingsmissie en nieuwe activiteit spelen.

Dus je moet niets, maar er valt anders weinig te doen en is dan best ééntonig.

[ Voor 5% gewijzigd door Blisterin_Bull op 27-08-2021 05:03 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Als ik alles wil kunnen spelen, moet ik dan alle uitbreidingen haken of is het een soort bundel dat je bent u de laatste ook de rest krijgt?

Alle uitbreidingen bij elkaar zijn namelijk best prijzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Kashika schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:25:
[...]

Deze week wel deluxe editie gehaald, bizar hoe veel content er staat.
Dit weekend veel gespeeld.

Wat een spel weer.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
weet iemand of je alle uitbreidingen los moet komen voor alle content of dat er een andere manier is? (bundel, laatste uitbreiding bevat alles? )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kashika
jaydenjarno schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:17:
weet iemand of je alle uitbreidingen los moet komen voor alle content of dat er een andere manier is? (bundel, laatste uitbreiding bevat alles? )
Beyond light deluxe geeft je de uitbreiding van dit jaar, plus alle seizoenen. Ook degenen die je tot op heden gemist hebt.
Daarnaast heb je de uitbreiding van vorig jaar (shadowkeep) en die van t jaar daarvoor (forsaken) nog.

Je kunt ook de legendary edition halen, dan heb je alles bij elkaar minus alle seizoenen. Krijg je alleen het huidige seizoen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
dus de legendary edition en ik heb alles. Behalve oude seizoenen, maar die lijken me niet relevant. maar dan wel alle uitbreidingen en alle content op oude seizoenen na

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kashika
jaydenjarno schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:53:
dus de legendary edition en ik heb alles. Behalve oude seizoenen, maar die lijken me niet relevant. maar dan wel alle uitbreidingen en alle content op oude seizoenen na
Klopt.

En wat de oude seizoenen betreft. Je mist Hawkmoon en Dead Mans Tale. PVP wapens meer. Maar de twee missies die je krijgt om die te unlocken zijn erg cool.
Je volgt ook het verhaal van de vorige seizoenen als je daar om geeft. Lastig om te zeggen of het wel of niet relevant is.
Hangt er vanaf hoe diep je er wilt in duiken.

Evengoed, als je nu alle expansions haalt en je wilt het in chronologische volgorde spelen dan ben je wel even bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
dan maar de legenday edition halen. vermaak me nu met de basis zelfs al. crucible was niet aan te raden op 1150 light heb ik gemerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Nu online
Power is disabled in de meeste pvp modes. Alleen in Iron Banner (deze week, vanaf morgen 7 uur 's avonds wekelijkse reset), Trials of Osiris en in Gambit bij het pvp gedeelte (als je invaded wordt, of wanneer jijzelf het andere team invade).

Het ligt meer aan het gebrek van je arsenaal nog, plus je moet nog wat meer ervaring opdoen. Destiny pvp moet je ook niet echt spelen zoals je Call of Duty zou doen. De movement van goeie spelers kan je anders niet bijhouden.

[ Voor 6% gewijzigd door Blisterin_Bull op 30-08-2021 17:42 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Blisterin_Bull schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 17:41:
Power is disabled in de meeste pvp modes. Alleen in Iron Banner (deze week, vanaf morgen 7 uur 's avonds wekelijkse reset), Trials of Osiris en in Gambit bij het pvp gedeelte (als je invaded wordt, of wanneer jijzelf het andere team invade).

Het ligt meer aan het gebrek van je arsenaal nog, plus je moet nog wat meer ervaring opdoen. Destiny pvp moet je ook niet echt spelen zoals je Call of Duty zou doen. De movement van goeie spelers kan je anders niet bijhouden.
Is je power irrelevant bij Crucible? Ik wordt echt door 1320+ met een kogel afgeslacht en 1300- moet mij vaker raken…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Heb legendary gekocht. Nu 1174 light
Ben met beyond light begonnen. Eigenlijk geen idee of dat slim is. Maar dat is een campaign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Nu online
crimby schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 19:46:
[...]

Is je power irrelevant bij Crucible? Ik wordt echt door 1320+ met een kogel afgeslacht en 1300- moet mij vaker raken…
Dat lijkt maar zo. Meestal is het zo dat spelers die al max. light (of daar in de buurt) betere wapens hebben met damage perks (rampage, kill clip, multikill clip). Daarna kunnen ze de volgende (jij in dit geval) met een 2 kogels neerknallen (afhankelijk van wapen).

https://i.imgur.com/o4s8DRe.png

[ Voor 3% gewijzigd door Blisterin_Bull op 30-08-2021 21:06 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Blisterin_Bull schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 21:03:
[...]

Dat lijkt maar zo. Meestal is het zo dat spelers die al max. light (of daar in de buurt) betere wapens hebben met damage perks (rampage, kill clip, multikill clip). Daarna kunnen ze de volgende (jij in dit geval) met een 2 kogels neerknallen (afhankelijk van wapen).

https://i.imgur.com/o4s8DRe.png
Nu voel ik me nog meer noob…. Maar het staat er ook gewoon echt letterlijk haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-07 15:14
Wordt dit nog actief gespeeld op de PS4? is er een leuke NL clan?
Ik zit er over te twijfelen om beyond light aan te schaffen, zijn die season passes nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Kieft91 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:11:
Wordt dit nog actief gespeeld op de PS4? is er een leuke NL clan?
Ik zit er over te twijfelen om beyond light aan te schaffen, zijn die season passes nodig?
Ik speel het op de PS5, volgens mij is dat gewoon hetzelfde... ook is crossplay net geintroduceerd.
Het wordt nog behoorlijk gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
crimby schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:05:
[...]

Ik speel het op de PS5, volgens mij is dat gewoon hetzelfde... ook is crossplay net geintroduceerd.
Het wordt nog behoorlijk gespeeld!
Aah top, dan ga ik er maar weer is aan beginnen.
Miss ik iets als ik de normale versie van beyond light doe i.p.v deluxe (dus incl. voorgaande seasons) ? of kan ik dan dingen niet doen wat zich op de map voordoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Kieft91 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:12:
[...]

Aah top, dan ga ik er maar weer is aan beginnen.
Miss ik iets als ik de normale versie van beyond light doe i.p.v deluxe (dus incl. voorgaande seasons) ? of kan ik dan dingen niet doen wat zich op de map voordoet?
Je kunt zonder de vorige seasons een paar activities en secret missions niet doen. Naar deluxe upgraden kan altijd nog. Ik zou eerst BL halen en dit huidige seizoen oppakken.
Mijn clan is net zo leuk als je het zelf maakt: https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=513622

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Kashika schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:22:
[...]

Je kunt zonder de vorige seasons een paar activities en secret missions niet doen. Naar deluxe upgraden kan altijd nog. Ik zou eerst BL halen en dit huidige seizoen oppakken.

Oo kan dat altijd nog? dan doe ik inderdaat eerst BL en het huidige seizoen!
[...]

Mijn clan is net zo leuk als je het zelf maakt: https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=513622

Goeie naam wel :P Wel voornamelijk NL of dat niet?

[ Voor 6% gewijzigd door Kieft91 op 31-08-2021 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Kieft91 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 12:06:
[...]

Goeie naam wel :P Wel voornamelijk NL of dat niet?
Vrijwel alleen maar NL ja.

• -Rutger-
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01-07 20:59
Hoi allemaal

Ook ik heb na twee jaar afwezigheid weer destiny gekocht. Meteen maar deluxe editie

Ik was gestopt, niet omdat ik t niet leuk vond, maar juist omdat ik het te leuk vond.
Ik kreeg toen een dochter en was net mijn eigen onderneming begonnen en zat teveel te gamen.

Nu inmiddels mijn onderneming weer verkocht en heb 2 kinderen. Zit in een iets rustiger vaarwater en heb weer zin en tijd om destiny te spelen.

Heb mezelf wel voorgenomen dat ik niet meer uren ga lopen grinden voor wapen/armor x om dan vervolgens weer opnieuw te beginnen omdat wapen/armor y nu het wapen is wat je moet hebben. ( hopelijk lukt dat)

Wel veel raid ervaring en hopelijk kan ik dat in de toekomst weer meer gaan doen.

Ik heb al een clan van 2 jaar terug ( Amerikanen en Engelsen) maar een Nederlandse clan lijkt me leuker nu.

Dus mochten jullie nog iemand erbij willen @Kashika 😁

Ik ga wel eerst nog even rustig aan door de verhaallijn heen maar over een paar weken ben ik wel klaar voor endgame content✌🏻

• -Rutger-
Ik vond het trouwens best een zoektocht waar te beginnen.
Ik kreeg ook al missies te zien van season of the splicer en lost.

Het begin van het seizoen ( op Europa) werd niet aangegeven, ook niet toen ik op de planeet was.
Pas toen ik die taken ( ben naam kwijt) aansprak kwam de missie pas naar voren.

Je moet t maar net weten..

Gaat hij nu wel automatisch door op de juiste volgorde denken jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Nu online
Destiny gaat volgens mij nooit automatisch door op de juiste volgorde als je na lange tijd terugkomt. De
cutscenes misschien wel, maar volgens mij krijg je gewoon alle quests in je gezicht geduwd, en/of soms moet je naar de abandoned quest kiosk (in een hoekje naast de postmaster in de tower en in de H.E.L.M.

De juiste volgorde van seizoenen sinds Beyond Light is; Hunt, Chosen, Splicer, Lost.

[ Voor 12% gewijzigd door Blisterin_Bull op 02-09-2021 10:41 ]

Systeem specs

• -Rutger-
Thanks komt goed.

Ik weet m’n weg dan nog wel te vinden maar als nieuwe speler snap je toch nooit waar je ergens moet beginnen😅

• Kashika
-Rutger- schreef op donderdag 2 september 2021 @ 07:59:
Hoi allemaal

Ook ik heb na twee jaar afwezigheid weer destiny gekocht. Meteen maar deluxe editie

Ik was gestopt, niet omdat ik t niet leuk vond, maar juist omdat ik het te leuk vond.
Ik kreeg toen een dochter en was net mijn eigen onderneming begonnen en zat teveel te gamen.

Nu inmiddels mijn onderneming weer verkocht en heb 2 kinderen. Zit in een iets rustiger vaarwater en heb weer zin en tijd om destiny te spelen.

Heb mezelf wel voorgenomen dat ik niet meer uren ga lopen grinden voor wapen/armor x om dan vervolgens weer opnieuw te beginnen omdat wapen/armor y nu het wapen is wat je moet hebben. ( hopelijk lukt dat)

Wel veel raid ervaring en hopelijk kan ik dat in de toekomst weer meer gaan doen.

Ik heb al een clan van 2 jaar terug ( Amerikanen en Engelsen) maar een Nederlandse clan lijkt me leuker nu.

Dus mochten jullie nog iemand erbij willen @Kashika 😁

Ik ga wel eerst nog even rustig aan door de verhaallijn heen maar over een paar weken ben ik wel klaar voor endgame content✌🏻
Hey @-Rutger- , lange tijd niet gesproken ;)

Je bent welkom hoor. Join maar via t linkje en dan praat ik je wel bij.
Het is goed mogelijk of via wat specifieke wegen jezelf gelijk goed te gearen. Kan k wel uitleggen en gooi ik je in de discord.

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-07 15:16
Kashika schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:22:
[...]

[...]

Net aangemeld voor deze clan, speel sinds een weekje weer actief (jaartje gestopt)

Xbox Live: MarkH

• -Rutger-
Kashika schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:20:
[...]

Hey @-Rutger- , lange tijd niet gesproken ;)

Je bent welkom hoor. Join maar via t linkje en dan praat ik je wel bij.
Het is goed mogelijk of via wat specifieke wegen jezelf gelijk goed te gearen. Kan k wel uitleggen en gooi ik je in de discord.
Ik heb me net aangemeld

Kennen wij elkaar al?! Sorry het is even geleden😅

Ik rij vannacht alleen naar Frankrijk voor 1.5 week dus ben daarna weer online.
Thanks!

• Kashika
-Rutger- schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:40:
[...]

Ik heb me net aangemeld

Kennen wij elkaar al?! Sorry het is even geleden😅

Ik rij vannacht alleen naar Frankrijk voor 1.5 week dus ben daarna weer online.
Thanks!
Zeker. Sinds D1. Tenzij je een andere Rutger bent :P

• -Rutger-
Ik denk het wel 🤣

Ik heb d1 niet gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kashika
-Rutger- schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:13:
Ik denk het wel 🤣

Ik heb d1 niet gespeeld.
:O

Haha, wel evengoed ben je welkom hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warlock1
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 04-05 15:55
Zijn er op dit forum nog goede guardians actief voor End Game content. Ben een Warlock (1356) nu en hou van GM's en master VOG. Mochten jullie samen willen gamen voeg mij dan toe op psn: ibramoha. Mijn Bungie ID: ibramoha#8211

Voeg me toe zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-07 22:34

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Zoek ook voor endgame een vast clubje. Met randoms is leuk, maar voor een raid of GM lastig..

Speel op de xbox, main is Warlock momenteel 1347.

GT: Ghostleader1nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing_xD
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:47
Hoi @warlock1 en @Frank1973. Ik zoek nog vaste partners voor de GMs huidige season. Wilt een van jullie miss hieraan committen wekelijks? Ben zelf gilded conqueror 2x en gebruik voornamelijk Shadebinder Warlock hiervoor. Speel in de avonden en weekend.

Moet wel waarschuwen dat 4 van de 6 GM dit season als zeer moeilijk wordt beschouwd. Dus dat kunnen pijnlijke lange sessies worden als je er tijd voor hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zo ik heb Destiny2 ook maar eens geïnstalleerd op mijn ps5. Zag ook dat er op dit moment fikse korting gegeven wordt tot het aanschaffen van de laatste addons. Ik merk dat ik met Vanilla Destiny2 niet heel veel spannende missies kan doen, of ik mis ze allemaal.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Outerspace schreef op zondag 21 november 2021 @ 23:07:
Zo ik heb Destiny2 ook maar eens geïnstalleerd op mijn ps5. Zag ook dat er op dit moment fikse korting gegeven wordt tot het aanschaffen van de laatste addons. Ik merk dat ik met Vanilla Destiny2 niet heel veel spannende missies kan doen, of ik mis ze allemaal.
Volgens mij is vrijwel alles uit vanilla gesloopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Mars18 schreef op maandag 22 november 2021 @ 09:11:
[...]

Volgens mij is vrijwel alles uit vanilla gesloopt ;)
Ah, dat is jammer. Ik heb zojuist https://store.playstation...06172_00-D2Y4LEGENDBDL001 aangeschaft voor de PS5, 60% korting is fijn :P

Dus ik ga eens kijken wat ik nog meer kan spelen en wat ik heb gemist. Ik mis het hele verloop van het spel, dus daar moet ik nog maar in gaan duiken.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Outerspace schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:59:
[...]

Ah, dat is jammer. Ik heb zojuist https://store.playstation...06172_00-D2Y4LEGENDBDL001 aangeschaft voor de PS5, 60% korting is fijn :P

Dus ik ga eens kijken wat ik nog meer kan spelen en wat ik heb gemist. Ik mis het hele verloop van het spel, dus daar moet ik nog maar in gaan duiken.
Ja het is lastig binnenkomen voor nieuwelingen. Ken je iemand die dit veel speelt? Want zo kun je het beste op weg geholpen worden.

Beyond Light campaign en Stasis unlocken is het eerste waar ik je kan aanraden om op te focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-10-2023
Even een vraag: ik ben zojuist begonnen met D2.
Ik loop via een auto kerkhof naar binnen, schiet wat griezels af en kom vervolgens in een open ruimte.
Dit is multiplayer denk ik. Maar ik blijf alleen maar in de wereld, dus niet erg leuk.

De vragen zijn: is dit het enige en waarom kom ik niet ergens anders?
Kan ik ook single player spelen?
Raken jullie ook amper iets met een console? haha :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Whatagwaan schreef op woensdag 1 december 2021 @ 17:45:
Even een vraag: ik ben zojuist begonnen met D2.
Ik loop via een auto kerkhof naar binnen, schiet wat griezels af en kom vervolgens in een open ruimte.
Dit is multiplayer denk ik. Maar ik blijf alleen maar in de wereld, dus niet erg leuk.

De vragen zijn: is dit het enige en waarom kom ik niet ergens anders?
Kan ik ook single player spelen?
Raken jullie ook amper iets met een console? haha :-)
Klinkt alsof je net bent begonnen in de Cosmodrome. Als je in dat open gebied komt, is er dan een Spider-Tank?

Destiny geeft je objectives die je moet voltooien. Als het goed is, moet je de Spider-Tank neerhalen en daarna kun je door naar een ander gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
Ja net begonnen.
En inderdaad dat is het level met spidertank.
Maar nadat de tank vernietigd is, komt er weer een nieuwe.
Weinig aan zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-07 14:29
Whatagwaan schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:31:
Ja net begonnen.
Weinig aan zo....
Ik speel het spel al een lange tijd niet meer, maar die tank blijft spawnen omdat het ook voor andere spelers is. Je moet een objective icoontje zien op je scherm en die volgen. Volgens mij moet je na die tank een gebouw in links achter van dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Whatagwaan schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:31:
Ja net begonnen.
Weinig aan zo....
Je moet je objective lezen. Die tank is een onderdeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warlock1
Frank1973 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:50:
Zoek ook voor endgame een vast clubje. Met randoms is leuk, maar voor een raid of GM lastig..

Speel op de xbox, main is Warlock momenteel 1347.

GT: Ghostleader1nl
Ik heb je zojuist toegevoegd op Bungie.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warlock1
Wing_xD schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:11:
Hoi @warlock1 en @Frank1973. Ik zoek nog vaste partners voor de GMs huidige season. Wilt een van jullie miss hieraan committen wekelijks? Ben zelf gilded conqueror 2x en gebruik voornamelijk Shadebinder Warlock hiervoor. Speel in de avonden en weekend.

Moet wel waarschuwen dat 4 van de 6 GM dit season als zeer moeilijk wordt beschouwd. Dus dat kunnen pijnlijke lange sessies worden als je er tijd voor hebt ;)
Wat mij betreft mag je mij toevoegen op bungie.net of PSN, zie mijn eerdere bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-07 22:34

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Zal hem vanavond of morgen even aanslingeren. Tijdje druk geweest met werk. Wil toch wel een keer de nieuwe dungeon clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
Top, ik ben een wereld verder. Nu in een enorm groot gebied waar ik twee codes moet zoeken en dan een forcefield moet uitschakelen. Dan kan ik er doorheen.

Hoever gaan deze nieuwe werelden (zonder iets te kopen) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Nu online
Volgens mij wordt je nadat je de tutorial missie doorlopen hebt, automatisch elke keer na het inloggen in de eerste missie van een nieuwere uitbreiding gegooid. De eerste missie van elke uitbreiding en seizoen zijn namelijk altijd gratis.

Los van dat is "toegang" (free roam patrol) op elke planeet gratis, maar voortgang in de respectievelijke verhaallijnen niet.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
Het lijkt erop dat ik Cosmodrome ken nu. Ben rond geweest.
Nu naar European dead zone, maar die zit nog op slot.

Hoe kan ik deze unlocken?

• Blisterin_Bull
  • Nu online
Denk dat je eerst het intro rondje moet aflopen in de Tower, voordat je met een nieuw handjevol missies weggestuurd wordt en dan kan doen wat je wil (of kan).

Systeem specs

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:10

Oxigeon

En zo is dat!

Inderdaad eerst de intro afronden. Ligt er ook aan wat je in Europa wilt doen. Deze zit toch eigenlijk ook in de Beyond Light dlc?

Edit: mijn broertje die geen BL dlc heeft is ook in Europa geweest om dat item te unlocken van dit seizoen.

[ Voor 29% gewijzigd door Oxigeon op 23-12-2021 10:14 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Whatagwaan
Oké hoe rond je de intro (Tower) afronden?

Ik zie nergens mijn missie in BL. Dus vaag wat ik moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Whatagwaan schreef op donderdag 23 december 2021 @ 19:01:
Oké hoe rond je de intro (Tower) afronden?

Ik zie nergens mijn missie in BL. Dus vaag wat ik moet doen.
Je kunt op twee manieren checken wat je moet doen. Eerste is in je quest tab. Als daar geen quest staat, kan het ook in je director staan.
Je director is het menu met alle planeten. Daar kun je op L2 (LT) drukken om een scherm tevoorschijn te halen met waar je een nieuwe quest kunt starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
Dan gaan we daar naar opzoek.

p.s. dat overzicht van planeten, daar staan een aantal.

Kan je daar uiteindelijk allemaal naar toe met de gratis download versie?

Dus na cosmodrome, Europa en nar Europa weer een andere locatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Nu online
Ja, elke planeet kan je vrijblijvend rondlopen en de public events en patrols doen. Je kan alleen er alleen niets van waarde doen, zoals de betaalde "content" die er zich afspeelt niet doen; campaigns en bijbehorende side-quests.

Er is trouwens ook geen volgorde voor unlocken. Je kan gewoon overal naartoe. Dat was bij release anders, toen hadden we zelfs nog player levels (1-20) en power levels van 1-300 (305 met legendary mods). Toen begon je in de EDZ (Cosmodrome was niet in het spel), unlockte je naar een paar missies Titan (is er niet meer), daarna Nessus en als laatste IO (is er ook niet meer), waarna je vervolgens terug naar Earth ging voor ontknopings missie in de campaign.

[ Voor 53% gewijzigd door Blisterin_Bull op 29-12-2021 11:26 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
Bedankt voor je antwoord.

Ik zal eens opzoek gaan naar mijn missie, want ik zie nog nergens de Tower (schijnt belangrijk te zijn).

Want de tower unlocked de andere planeten toch?

• xyonix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-07 13:56
Onlangs ook weer begonnen met Destiny 2 en nu op 1320 lvl, hier in de chat de JAMR clan voorbij zien komen dus even een request gestuurd om lid te worden als het mag 😁 hopelijk tot snel infame, kunnen we samen wat aliens afknallen 👍

• xyonix
Whatagwaan schreef op woensdag 29 december 2021 @ 18:49:
Bedankt voor je antwoord.

Ik zal eens opzoek gaan naar mijn missie, want ik zie nog nergens de Tower (schijnt belangrijk te zijn).

Want de tower unlocked de andere planeten toch?
Als je de director view opent dan zie je de tower meteen, die grote witte bol boven de aarde. Dat is de tower.

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Zijn er nog mensen die bij beyond light in moeten stappen (ps5)? Was gestopt na GOS en denk erover om het weer op te pakken.. nog even zoeken welke bundel het beste past. Shadowkeep heb ik al dus legendary aanbieding valt volgens mij af 😩

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Kashika schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 23:42:
[...]

Ja het is lastig binnenkomen voor nieuwelingen. Ken je iemand die dit veel speelt? Want zo kun je het beste op weg geholpen worden.

Beyond Light campaign en Stasis unlocken is het eerste waar ik je kan aanraden om op te focussen.
Ja ook wel een tekortkoming van Destiny als je het mij vraagt. Ik ben een Destiny speler sinds het eerste uur en een paar weken geleden begonnen met voorbereiden voor februari. Maar zelfs voor een doorgewinterde speler als ik is het weer flink zoeken iedere keer als ik begin. Kan me voorstellen dat het voor de beginneling een nachtmerrie is.

Offtopic maar zo ben ik ook sinds een weekje met Warframe begonnen. Die game pakt spelers toch veel beter bij de hand. Ook de story is veel beter te behappen. Bij Destiny heb ik nu nog steeds vaak het idee dat ik totaal niet weet wat ik story wise aan het doen ben. Ja koekjes bakken is altijd wel duidelijk 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatagwaan
Ik weet niet eens hoe je de director opent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:01
Whatagwaan schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:14:
Touchpad... (Director = overzicht met planeten)

dan druk je op de tower en dan op een van de landingsites en dan launch.
In de tower ga je alle vendors langs, die geven je missies.

Er zijn vermoed ik zat YouTube videos die je het eea uitleggen. Er is veel te doen in Destiny. Vanuit de Director kun je ook naar je Quests tab. Daar staan de belangrijkste quests en bounties die je hebt geactiveerd.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Kenny_026 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 17:33:
[...]

Ja ook wel een tekortkoming van Destiny als je het mij vraagt. Ik ben een Destiny speler sinds het eerste uur en een paar weken geleden begonnen met voorbereiden voor februari. Maar zelfs voor een doorgewinterde speler als ik is het weer flink zoeken iedere keer als ik begin. Kan me voorstellen dat het voor de beginneling een nachtmerrie is.

Offtopic maar zo ben ik ook sinds een weekje met Warframe begonnen. Die game pakt spelers toch veel beter bij de hand. Ook de story is veel beter te behappen. Bij Destiny heb ik nu nog steeds vaak het idee dat ik totaal niet weet wat ik story wise aan het doen ben. Ja koekjes bakken is altijd wel duidelijk 😊
Dit klopt. Het is voor beginners niet te begrijpen wat belangrijk is. Er is steeds toegevoegd aan D2.
Voor mensen die het langer spelen en in de endgame zitten is het continu een aantal variaties erbij.
Dat is te behappen.
Maar als je hier vers in stapt, mis je teveel geschiedenis.

Ik heb tientallen beginnende spelers in onze clan geholpen. En er is er misschien eentje die volhardend door is gegaan om in de endgame te blijven en de uitdagingen op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyonix
Whatagwaan schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:14:
Daar opent je game standaard in, het planeten overzicht. Daarnaast worden zulke dingen ook aangegeven in het begin, druk hier=functie dat.

Als je op touch pad drukt kan je het ook oproepen terwijl je speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Eindelijk aan het spelen op de ps5.
Scheel weer wat laadtijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:36

nFo

De Dares of eternity grind, duurt wel veel te lang.
Ik hou wel van een grind, maar hopelijk komt er voor de release van Witch queen nog een buff.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Laatst online: 11-07 11:58
nFo schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:33:
De Dares of eternity grind, duurt wel veel te lang.
Ik hou wel van een grind, maar hopelijk komt er voor de release van Witch queen nog een buff.
Ik zit op rank 14 en ben er dus bijna.
Gisteren ook eindelijk the other half gekregen.
Nog even doorzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProjectB00man
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-07 14:31
Ik ben sinds een lange tijd weer Destiny 2 gaan spelen op de PS4.

Nu zie ik dat er een hele hoop aan uitbreidingen zijn voor het spel, maar is er ook gewoon 1 season pass ofzo te koop waarmee je alle uitbreidingen in 1 keer kan kopen?

mvg Mark

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Nu online
Nee, wel in 2 keer;

Destiny 2: Legacy Collection (zit alleen het huidige seizoen bij, tot volgende maand... dan gaan alle seizoen content het afgelopen jaar (Beyond Light zelf blijft wel, maar niet de losse seizoenen content) weg. Zitten wel de Forsaken pack, Shadowkeep en Beyond Light bij.

Daarnaast komt volgende maand de volgende major expansion uit (Witchqueen). Als je de standard edition koopt, krijg je er altijd één gratis seizoen bij (huidige seizoen ten tijde van aankoop). Bij de deluxe zitten alle seizoenen voor het aankomende jaar erbij. Daarnaast is er nog de 30th anniversary pack welke afgelopen maand uitkwam die wat Halo dingen terug brengt en stuff.

https://store.playstation...06172_00-D2Y5LEGACYBDL001
https://store.playstation...02410_00-D2WQ30PREBDL0001

De enige manier om alle seizoen content van afgelopen jaar te spelen, is om de Deluxe versie van Beyond Light te kopen, maar met nog maar 1 maand te gaan tot Witchqueen, is dat het niet meer echt waard.

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo

nFo

ProjectB00man schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:04:
Ik ben sinds een lange tijd weer Destiny 2 gaan spelen op de PS4.

Nu zie ik dat er een hele hoop aan uitbreidingen zijn voor het spel, maar is er ook gewoon 1 season pass ofzo te koop waarmee je alle uitbreidingen in 1 keer kan kopen?

mvg Mark
Of je begint gewoon met Witch queen op 22 februari.
"Starting on February 22, the Power floor will be updated to 1350. Any player who signs in will be at appropriate Power levels to start the Witch Queen campaign, even if they’ve taken a recent break from the game."

THIS WEEK AT BUNGIE – 1/20/2022
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/50957

Die, Bungie 30th Anniversary is trouwens geen € 25,- waard.

[ Voor 12% gewijzigd door nFo op 20-01-2022 22:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kashika
nFo schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:57:
[...]

Die, Bungie 30th Anniversary is trouwens geen € 25,- waard.
Hangt er vanaf wie het koopt. Als je alles speelt van Destiny is de pack het zeker waard.
Voor een beginner is je geld beter te investeren in een normale expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Nu online
Inderdaad. Alleen al die 2 Halo wapens (magnum/sidearm en BXR) zijn zeer goed in PVP en ook niet slecht in PVE. Daarnaast heeft de armor-set van de Loot Cave Dungeon een extra artifact mod slot.

Dit soort extra "content" is het makkelijk gezegd alleen niet waard als je echt alleen om campaign/story content geeft.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Blisterin_Bull schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 13:42:
Inderdaad. Alleen al die 2 Halo wapens (magnum/sidearm en BXR) zijn zeer goed in PVP en ook niet slecht in PVE. Daarnaast heeft de armor-set van de Loot Cave Dungeon een extra artifact mod slot.

Dit soort extra "content" is het makkelijk gezegd alleen niet waard als je echt alleen om campaign/story content geeft.
Die bxr-55-battler is inderdaad een goed wapen, Forerunner wat minder fan van, maar doet wel veel damage.
Al vallen beide wapens onder de gratis content, voor de rest blijf ik het erg prijzig vinden.
Denk dat komende armor sets ook wel met een extra armor slot komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1mJWQ85o4bjZ8fj0D3YCYQ6OPJs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ko2bnXp5vmJEjG1IMzh7RNwn.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door nFo op 03-02-2022 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Laatst online: 08-07 22:23
Na jaren de game weer eens geinstalled om misschien de nieuwe expansion te gaan spelen.

Wat een changes :D Vroeger had je levels en light levels, nu is dat hele level gebeuren weg zo lijkt het en zijn er alleen nog lights levels?

Battlepass hebben ze mooi afgekeken van andere games zie ik.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-07 13:14
Ja ik heb de game gisteravond ook weer eens opnieuw geïnstalleerd, maar door alle veranderingen wist ik niet zo goed wat ik moest doen. En al die aparte DLC's maakt het er niet makkelijker op.

Nog maar eens goed voor gaan zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HertogJack
Poulske schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 15:50:
Ja ik heb de game gisteravond ook weer eens opnieuw geïnstalleerd, maar door alle veranderingen wist ik niet zo goed wat ik moest doen. En al die aparte DLC's maakt het er niet makkelijker op.

Nog maar eens goed voor gaan zitten.
YouTube: Destiny 2 Witch Queen Prep Guide For Returning Players

deze vond ik wel de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Ben niets wijzer geworden. Kan ik gewoon Witch Queen kopen en straks met de meute mee spelen als ik geen van de andere uitbreidingen heb?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HertogJack
Poulske schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 16:10:
[...]

Ben niets wijzer geworden. Kan ik gewoon Witch Queen kopen en straks met de meute mee spelen als ik geen van de andere uitbreidingen heb?
Jep! iedereen zn light zal naar 1350 gaan geloof ik en oude wapens krijgen allemaal een bepaalde dmg (en vroeger waren oude wapens sowieso altijd vrij snel nutteloos).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
HertogJack schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 16:22:
[...]

Jep! iedereen zn light zal naar 1350 gaan geloof ik en oude wapens krijgen allemaal een bepaalde dmg (en vroeger waren oude wapens sowieso altijd vrij snel nutteloos).
Top dank je wel. Ik ga nog eens op Youtube rondstruinen voor wat guides om te kijken hoe het nou allemaal in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Nu online
Let er wel op dat je nog steeds bepaalde content, zoals Nightfalls, niet kunt doen in weken waarbij die op de Maan (Shadowkeep), Dreaming City (Forsaken pack) of Europa (Beyond Light) is. Ook kun je de exotic armor niet krijgen die uitgebracht zijn tijdens die DLC's.

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kashika
Poulske schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 08:40:
[...]

Top dank je wel. Ik ga nog eens op Youtube rondstruinen voor wat guides om te kijken hoe het nou allemaal in elkaar zit.
Begin lekker met de Forsaken campaign. Die is nu gratis en zal helaas weggaan wanneer Witch Queen uitkomt.
Zonder expansions kun je wel alle playlists doen. Waaronder Dares of Eternity, waar je goede wapens uit kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Blisterin_Bull schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:18:
Let er wel op dat je nog steeds bepaalde content, zoals Nightfalls, niet kunt doen in weken waarbij die op de Maan (Shadowkeep), Dreaming City (Forsaken pack) of Europa (Beyond Light) is. Ook kun je de exotic armor niet krijgen die uitgebracht zijn tijdens die DLC's.
Mm ja en dat blijft zo; ook met de nieuwe expansins straks neem ik aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Nu online
Het is (inderdaad) niet zo dat je met de aankoop van Witchqueen alle vorige DLC er gratis bij krijgt.

https://store.playstation...06172_00-D2Y5LEGACYBDL001
https://store.playstation...02410_00-DESTINY2FORSAKEN

Die bevatten alle ouwe zooi, welke je nodig hebt voor hun respectievelijke exotics, en activiteiten.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

THIS WEEK AT BUNGIE – 2/03/2022
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/50995
Pagina: 1 ... 40 ... 43 Laatste

Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2