• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:45
Blisterin_Bull schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 12:42:
Het is (inderdaad) niet zo dat je met de aankoop van Witchqueen alle vorige DLC er gratis bij krijgt.

https://store.playstation...06172_00-D2Y5LEGACYBDL001
https://store.playstation...02410_00-DESTINY2FORSAKEN

Die bevatten alle ouwe zooi, welke je nodig hebt voor hun respectievelijke exotics, en activiteiten.
En dat is voor mij al een groot struikelblok om nu in te stappen bij Destiny 2. Even €70 neertellen voor alle DLC, en dan zit de laatste er nog niet bij.

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-06 20:38
Poulske schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 09:26:
[...]

En dat is voor mij al een groot struikelblok om nu in te stappen bij Destiny 2. Even €70 neertellen voor alle DLC, en dan zit de laatste er nog niet bij.
ja dan ben je 100 a 110 euro verder..

Best zonde eigenlijk want denk dat er veel spelers zijn die best terug willen komen maar door dit obstacel is het voor velen een brug te ver.

psn: HertogJack

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:09
Poulske schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 09:26:
[...]

Witch Queen zal het meeste relevant zijn. Ik zou de andere DLC alleen halen wanneer het in de aanbieding is (zoals de afgelopen weken).

Ook als je instapt, doe dat bij Witch Queen. Haal de rest als je eruit bent of dit echt iets is waar je veel tijd in gaat steken.

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:46

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Tja, volgens de filosofie van Bungie begint een nieuwe speler zo: Je begint in het spel als een gratis/free to play speler. Die heeft een korte en beperkte intro, waarna je op een vrijblijvende basis je gear en power kunt levelen richting de power cap. Dat kun je doen met alle core activiteiten zoals Vanguard strikes (pve), Crucible (pvp) en Gambit (PvPvE), welke allemaal ook specifieke loot hebben. Ook kun je naar alle planeten gaan en rond banjeren, beetje exploren, maar geen "DLC locked activiteiten'. Ook is er een Dungeon en Raid voor gratis spelers, die je kunt doen als je beetje uitge-leveled/geared bent. Let wel, er is geen auto-matchmaking voor die activiteiten, en moet je mensen zoeken via LFG discord of een clan zoeken.

Bungie verwacht dat je "tijdens of na" het exploren en andere mensen in "TOFFE LOOT" ziet rondrennen en spelen, "de smaak te pakken krijgt". Je kunt namelijk altijd op elk moment die ouwe of nieuwe content kopen en spelen.

Er is in het verleden nooit en zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren dat Destiny in de "prime time" voor een habbekrats alles-in-één kunt kopen. Ja, die momenten zijn er wel geweest, maar pas bij het einde van de game lifespan, of vlak voor ze aankondigen dat er een deel van het spel verwijderd (Destiny Content Vault) gaat worden.

Systeem specs

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:30
Kashika schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 16:35:
[...]

Witch Queen zal het meeste relevant zijn. Ik zou de andere DLC alleen halen wanneer het in de aanbieding is (zoals de afgelopen weken).

Ook als je instapt, doe dat bij Witch Queen. Haal de rest als je eruit bent of dit echt iets is waar je veel tijd in gaat steken.
Ik geloof dat als je the witch queen koopt je ook eerdere seizoenen erbij krijgt. Value wise vind ik Destiny altijd wel prima in orde als je plezier aan de game hebt.

• Kashika
Kenny_026 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 16:40:
[...]

Ik geloof dat als je the witch queen koopt je ook eerdere seizoenen erbij krijgt. Value wise vind ik Destiny altijd wel prima in orde als je plezier aan de game hebt.
Niet helemaal.

Alleen Witch Queen is 40 euro. Met het seizoen erbij een tientje meer (kan ook los gekocht worden).
En Deluxe geeft je alle seizoenen voor 80. En je krijgt alle toekomstige dungeons bij de deluxe edition.

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:30
Kashika schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 16:42:
[...]

Niet helemaal.

Alleen Witch Queen is 40 euro. Met het seizoen erbij een tientje meer (kan ook los gekocht worden).
En Deluxe geeft je alle seizoenen voor 80. En je krijgt alle toekomstige dungeons bij de deluxe edition.
Ja dat inderdaad. Ik betaal €40 nu idd. Maar die €80 is denk ik niets te veel voor de content die je krijgt.

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:41

23:23

• HertogJack
Ik ben iig voor de bijl gegaan; beyond light en shadowkeep expansion gekocht.. speel nu de beyond light campaign om stasis te krijgen.

Uiteraard ga ik eind feb witch queen ook kopen.

Knalt echt weer heerlijk weg.. ben toe aan afwisseling na 2 jaar+ warzone

[Voor 17% gewijzigd door HertogJack op 04-02-2022 21:41]

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:14
Ik heb (op Stadia) dit spel gespeeld en zit inmiddels op 1270 punten met mijn wapens en gear. De meeste gear zit op level 5.

Als ik jullie goed begrijp….

Voor nu kan ik:
- op zoek gaan naar exotische wapens/gear via een werkelijks activiteiten;
- een uitbreiding kopen of
- doelloos rond blijven knallen ;)

Net als enkele post hierboven ga ik niet ~100 euro uitgeven aan een spel. Daarvoor speel ik veel te weinig. Het advies is dan : The Witch Queen.

Het blijft een raar spel. Voor mijn gevoel doe ik maar wat en ik loop maar wat rond op (en in) verschillende planeten. Ik heb niet echt het gevoel dat ik een doel heb met dit spel.
Het spel speelt gewoon lekker weg.

[Voor 8% gewijzigd door streamnl op 06-02-2022 11:15]

Meer dan ik dacht...

• Kashika
streamnl schreef op zondag 6 februari 2022 @ 10:28:

Ik heb (op Stadia) dit spel gespeeld en zit inmiddels op 1270 punten met mijn wapens en gear. De meeste gear zit op level 5.

Voor nu kan ik:
- op zoek gaan naar exotische wapens/gear via een werkelijks activiteiten of
- een uitbreiding kopen.

Net als enkele post hierboven ga ik niet ~100 euro uitgeven aan een spel. Daarvoor speel ik veel te weinig. Het advies is dan : The Witch Queen.

Het blijft een raar spel. Voor mijn gevoel doe ik maar wat en ik loop maar wat rond op (en in) verschillende planeten. Ik heb niet echt het gevoel dat ik een doel heb met dit spel.
Dat gevoel komt doordat je geen uitbreidingen hebt. We noemen het uitbreidingen, maar Destiny geeft je eigenlijk gewoon elk jaar opnieuw weer de betaalde sleutel. Het is eigenlijk de main game die je koopt.
Je kunt de Forsaken campaign spelen. Die is leuk en geeft je duidelijke doelen ook.

Deze kun je vinden in de kiosk. Ga naar de tower waar je de postmaster kunt vinden. Links van de postmaster is een kleine console waar je oude quests kunt oppakken. Daar vindt je Forsaken campaign.
Doe dat eerst en zo heb je een voorproefje van hoe het tijdens Witch Queen gaat.

• nFo
HertogJack schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 21:40:
Ik ben iig voor de bijl gegaan; beyond light en shadowkeep expansion gekocht.. speel nu de beyond light campaign om stasis te krijgen.

Uiteraard ga ik eind feb witch queen ook kopen.

Knalt echt weer heerlijk weg.. ben toe aan afwisseling na 2 jaar+ warzone
Wel Stasis wapens gebruiken voor die Stasis quests, met alleen de subclass duurde dat een eeuwigheid.

Voor nu kan ik:
- op zoek gaan naar exotische wapens/gear via een werkelijks activiteiten;
- een uitbreiding kopen of
- doelloos rond blijven knallen ;)

Xur verkoopt ook Exotic wapens/gear, ik zou inderdaad voor de goedkoopste oplossing gaan als je niet veel gaat spelen.
Ik zou even bij de quest tab kijken wat je graag wilt doen, of je begint 22 februari met Witchqueen met de nieuwe missies/quests ect.

• HertogJack
Beyond light campaign heb ik gefinished op mn warlock :)

Denk dat ik het nog keertje ga doen op mn hunter of titan, alleen om daar ook stasis te hebben.

Voor de rest heeft het weinig zin wat anders te doen

• Poulske
Ik kijk wel even, heb de game gisteren even opgestart en zag dat ik de Forsaken campaign gratis kon spelen.

Dus dat ga ik eerst doen, en als mij dat bevalt ga ik Witch Queen kopen.

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Klopt, en daar is op zich ook niets mis mee, af en toe wat casual knallen. Deed vanmorgen wat strikes en gebruikte een Titan build waarbij ik amper schoot. Killde een strike boss met 1 hammer :D

https://cdn.discordapp.co...9827482687844362/bonk.mp4

Builds maken waarbij je zo OP bent is ook leuk, als doel en endgame. Als je de benodigde mods bezit en gear, is dit mijn build (DIM Link);

https://app.destinyitemma...502%2C3105540650%5D%7D%7D

Systeem specs

• Kashika
HertogJack schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:26:
Beyond light campaign heb ik gefinished op mn warlock :)

Denk dat ik het nog keertje ga doen op mn hunter of titan, alleen om daar ook stasis te hebben.

Voor de rest heeft het weinig zin wat anders te doen
Als je beyond light "uitspeelt", dan heb je je stasis subclass voor de helft maar. Elk Aspect wat je unlockt daar kun je Fragments in plaatsen. Beiden geven je abilities extra. Dat zorgt ervoor dat je builds kan maken.

Niet dat het nogmaals spelen van de campaign voor een alt niet nuttig is. Maar kijk eerst eens naar de questline "born in darkness". Die unlockt je andere aspects namelijk.

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:20

RawChild

PSN: Rawchild

Ik zit ook te denken om Destiny weer op te pakken. Herinner mij dat het enorm lekker schoot, Destiny 1 zeer veel gespeeld, Destiny 2 echt amper gespeeld.

Heb bovenstaand even door gelezen, maar het zal allemaal wel. De helft zegt mij niks. Verhaal heeft mij nooit geboeid. Enige dat ik wil is goede gear/wapens en een hoge light level.

Ik ga deze week gewoon weer eens bezig en zie wel.

[Voor 3% gewijzigd door RawChild op 08-02-2022 09:49]

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• HertogJack
Kashika schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 01:11:
[...]

Als je beyond light "uitspeelt", dan heb je je stasis subclass voor de helft maar. Elk Aspect wat je unlockt daar kun je Fragments in plaatsen. Beiden geven je abilities extra. Dat zorgt ervoor dat je builds kan maken.

Niet dat het nogmaals spelen van de campaign voor een alt niet nuttig is. Maar kijk eerst eens naar de questline "born in darkness". Die unlockt je andere aspects namelijk.
Ah goede tip bedankt; dat wist ik niet :)

• HertogJack
De GoT clan is aardig dood he ga ik van uit?

ik ben iig geleaved want zag dat de founder al maanden niet online is geweest.

• Kashika
HertogJack schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 10:43:
De GoT clan is aardig dood he ga ik van uit?

ik ben iig geleaved want zag dat de founder al maanden niet online is geweest.
Zou goed kunnen. Zijn meerdere mensen die om clans gevraagd hebben hier.
Je mag ons joinen: https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=513622

We zijn niet bijzonder actief aan t eind van een seizoen. Zal over een paar weken wel anders zijn.

• nFo

Spoilers!

A CLOSER LOOK AT VOID 3.0
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/51021
THIS WEEK AT BUNGIE - 2/10/2022
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/51030

[Voor 86% gewijzigd door nFo op 14-02-2022 20:35]

• streamnl
Inmiddels ben ik wel fan van Destiny 2 geworden. Zoals ik al eerder zei, het schiet lekker weg.
Ook ben ik inmiddels lid van de Tweakers Clan met delfde naam als hier.

Waarschijnlijk al verschillende keren uitgelegd, maar ik begrijp het niet helemaal...

ALs ik de Standard Edition pre-order, heb ik dan 1 Seasons?
Of moet ik dat er nog bij kopen?

Meer dan ik dacht...

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat was bij Beyond Light wel zo, maar bij Witch Queen staat het niet in de beschrijving erbij, dus ik zou het niet met zekerheid durven zeggen.

Het kan best zo zijn dat de optie (plus 1 free season), pas beschikbaar komt na WQ release of vanaf het tweede seizoen.

[Voor 30% gewijzigd door Blisterin_Bull op 16-02-2022 12:01]

Systeem specs

• streamnl
Blisterin_Bull schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:00:
Dat was bij Beyond Light wel zo, maar bij Witch Queen staat het niet in de beschrijving erbij, dus ik zou het niet met zekerheid durven zeggen.

Het kan best zo zijn dat de optie (plus 1 free season), pas beschikbaar komt na WQ release of vanaf het tweede seizoen.
Oke... stel ik koop geen Season. Wat mis ik dan?

Volgens Bungie het volgende:
"Season Passes give players access to new content within a Destiny 2 Season. Throughout a Season, players will gain access to a new story, tackle new challenges, complete new activities, and unlock new gear."

Wat betekend dit in lekentaal? Ik kan dan wél WC spelen maar ik mis dan de onderste items op de "Seasonal Ranks" en extra missie buiten de WC campaigns om. Daar kan ik goed mee leven.

Ik vind het zonde om voor een heel jaar te betalen als ik in de lente/zomer amper game.
(€39,99 VS €79,99)

Meer dan ik dacht...

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Je mist inderdaad de premium track van elk seizoen, maar daarnaast ook de XP bonus. Standaard is er een 10% XP ghost mod, en season pass eigenaars krijgen daar bovenop 20%, plus daar bovenop is er ook nog een fireteam member bonus, dus speel je eigenlijk met "ongeveer" 35% bonus XP.

Ook hebben seizoen hun eigen side quests en daarbij behorende exotics. Soms zitten daar wel super wapens bij zoals bijvoorbeeld Dead Man's Tale, afgelopen jaar. Als jij dan in Iron Banner of normale pvp afgeslacht wordt door een wapen wat jij niet eens kan krijgen, is dat best zuur.

Systeem specs

• nFo
THIS WEEK AT BUNGIE – 2/17/2022
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/51091

[Voor 31% gewijzigd door nFo op 19-02-2022 21:05]

• streamnl
Morgen is het zo ver.

Op zich wel relaxed dat ik naar 1350 ga. Maar voor degene die hier hard voor hebben moeten grinden, is het misschien wel zuur dat alle (nieuwe) spelers op hetzelfde niveau zijn, zonder moeite.

Mooi moment om een andere persoon aan te maken.

Ook kan ik straks mijn wapen aanpassen. Op elke planeet waar je zo’n persoon/tafel hebt staan, heb je (logisch ) de desbetreffende uitbreiding voor nodig.

Het is een gaaf spel, maar erg onoverzichtelijk voor nieuwe spelers. Langzamerhand begin ik het te snappen. 8)

Meer dan ik dacht...

• Kashika
streamnl schreef op maandag 21 februari 2022 @ 07:05:
Morgen is het zo ver.

Op zich wel relaxed dat ik naar 1350 ga. Maar voor degene die hier hard voor hebben moeten grinden, is het misschien wel zuur dat alle (nieuwe) spelers op hetzelfde niveau zijn, zonder moeite.

Mooi moment om een andere persoon aan te maken.

Ook kan ik straks mijn wapen aanpassen. Op elke planeet waar je zo’n persoon/tafel hebt staan, heb je (logisch ) de desbetreffende uitbreiding voor nodig.

Het is een gaaf spel, maar erg onoverzichtelijk voor nieuwe spelers. Langzamerhand begin ik het te snappen. 8)
Ik zie je vaak genoeg online. We hebben gewoon een clan discord als je vragen hebt.

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Met welke builds gaan jullie Witch Queen in, en gaan jullie ook gelijk de Legendary/Hard mode in? Ik ga erin met 2 andere vrienden, in Hard mode Campaign, ben een titan en hun zijn hunter en warlock

Ik heb een void build klaar (Heart of Inmost Light), en m'n huidige (OP) solar hammer build, ook wel bekend van de vele solo Titan b0nk builds (Synthoceps op middel solar met een 1+2punch shotgun).

YouTube: Aphelion's Rest Lost Sector - Titan b0nk hammer build. (orbs of power bij melee kills zal niet meer mogelijk zijn, vanwege nieuwe artifact).

[Voor 20% gewijzigd door Blisterin_Bull op 21-02-2022 18:42]

Systeem specs

• streamnl
Kashika schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:53:
[...]

Ik zie je vaak genoeg online. We hebben gewoon een clan discord als je vragen hebt.
Ook dat wist ik niet. Thanks.
Maar idd, als ik een half uurtje tijd heb, probeer ik wel even wat te knallen. Maakt mijn hoofd leeg, net als even een half uurtje golfen :+ (2K21)

Inmiddels snap ik veel meer van het spel dan in begin. Maar om een leek/noob gebeurd er bizar veel in het spel, waardoor je heel vaak denkt: ‘hoe dan??’ Of ‘O, kan dat ook?’
(Tenminste, ik)
Dat maakt het soms frustrerend en houd het spel interessant.

Meer dan ik dacht...

• Kashika
streamnl schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:23:
[...]

Ook dat wist ik niet. Thanks.
Maar idd, als ik een half uurtje tijd heb, probeer ik wel even wat te knallen. Maakt mijn hoofd leeg, net als even een half uurtje golfen :+ (2K21)

Inmiddels snap ik veel meer van het spel dan in begin. Maar om een leek/noob gebeurd er bizar veel in het spel, waardoor je heel vaak denkt: ‘hoe dan??’ Of ‘O, kan dat ook?’
(Tenminste, ik)
Dat maakt het soms frustrerend en houd het spel interessant.
Ja D2 is door enorm veel veranderingen gegaan. Veel zaken zijn boven op elkaar gegooid en alleen te snappen wanneer je vanaf dat moment speelde.
Dit spel is het beste te spelen met vrienden. En nu vooral met iemand die weet hoe de game werkt.

• twanneman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Due to an unforeseen issue, PS4 Required Content is not yet available for download. Players using the PS4 version of Destiny 2 can download these files at 9 AM PST tomorrow when Update 4.0.0.1 becomes available.
Hier baal ik nou van, pre-order je de deluxe editie moet je alsnog wachten tot launch voordat je kan beginnen met de daadwerkelijke download.

[Voor 33% gewijzigd door twanneman op 22-02-2022 14:45]

• nFo

• HertogJack
Die legendarische modus is pittig 👌 maar leuke toevoeging

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Klopt, ik speelde met 2 vrienden en de "fireteam scaling" was erg te merken. Had 2 raketten nodig om 1 major wizard/witch te killen. Ik denk dat ik tijdens deze campaign vaker enemies killed hebt met een finisher dan hiervoor. Maar het was zeker wel cool om alles weer uit te vogelen.

Systeem specs

• Poulske
Heb Destiny 2 maar eens gedownload, vanavond maar de eerste missie van The Witch Queen spelen, blijkbaar kun je deze gratis spelen zonder uitbreiding. Wellicht dat deze zo goed bevalt dat ik toch de DLC koop.

Zit er eigenlijk random matchmaking bij deze missies?

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Nee, campaign missies zijn altijd solo of met vrienden. Als je de campaign op normal speelt, is matchmaking ook eigenlijk niet nodig hoor. Alleen Legendary is rete-hard, zeker als iemand erin stapt zonder de juiste mods op gear.

Systeem specs

• nFo
Blisterin_Bull schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:15:
Nee, campaign missies zijn altijd solo of met vrienden. Als je de campaign op normal speelt, is matchmaking ook eigenlijk niet nodig hoor. Alleen Legendary is rete-hard, zeker als iemand erin stapt zonder de juiste mods op gear.
Legendary schaalt gelukkig wel met het aantal spelers, al blijft het erg pittig, heb er nu 6 gedaan.
Als Titan; Void 3.0 bubbel/ One eyed mask met Xenophage/glaive en verschillende nieuwe primary wapens.

[Voor 7% gewijzigd door nFo op 25-02-2022 18:18]

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:33

Toshirou

Vinyl Surfer

Blisterin_Bull schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:15:
Maar zo goed wanneer het spannend wordt. Bungie heeft echt een goed balans in moeilijkheidsgraad op de Legendary mode gevonden. Dat het niet makkelijk is, zeker. Maar dat maakt het juist weer leuk in mijn ervaring en een uitdaging mag er zeker zijn!

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou |  Iphone 13 (Blue)

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Oh, daar ben ik het zeker wel mee eens hoor! Was op dinsdagavond tot woensdag 5 uur 's ochtends weer zoet :)
Ben nu 1540 met season rank 50 ofzo, dus levelen gaat redelijk vlot.

Systeem specs

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:14
Blisterin_Bull schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 18:43:
Oh, daar ben ik het zeker wel mee eens hoor! Was op dinsdagavond tot woensdag 5 uur 's ochtends weer zoet :)
Ben nu 1540 met season rank 50 ofzo, dus levelen gaat redelijk vlot.
Wow level 50, hoe dan?
Ben pas level 4 haaha

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:17
De vraag is nu heeft het nut of is het nodig om de campaign met 3 karakters te spelen? Voor de light level is het niet nodig heb ik gemerkt. Mijn 2e karakter zat al rond de 1520 voordat ik de campaign op legendary had gespeeld.Als je die artefact hebt dan is dat toch voldoende of mis ik dan nog iets?

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Mars18 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 08:47:
[...]

Wow level 50, hoe dan?
Ben pas level 4 haaha
Had 60 bounties op alle drie m'n characters van vorig seizoen, wat je naar ongeveer season rank 20-23 pushed. Daarnaast altijd alle bounties pakken voordat je met iets begint. Ook al heb je er geen zin in, om op te letten en te focussen, zijn er altijd wel een paar die automatisch completen. Daarnaast gewoon als een gek grinden Ben nu rank 70, maar heb een maat die al over de 100 is. Die wilt elk seizoen zsm season rank 200 halen voor de seasonal +20 bonus power triumph/challenge. AFK xp farmen helpt ook wel (ja, er zijn nieuwe afk farms, na de Thrallway fix).

[Voor 19% gewijzigd door Blisterin_Bull op 28-02-2022 10:08]

Systeem specs

• nFo
Blisterin_Bull schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:06:
[...]

Had 60 bounties op alle drie m'n characters van vorig seizoen, wat je naar ongeveer season rank 20-23 pushed. Daarnaast altijd alle bounties pakken voordat je met iets begint. Ook al heb je er geen zin in, om op te letten en te focussen, zijn er altijd wel een paar die automatisch completen. Daarnaast gewoon als een gek grinden Ben nu rank 70, maar heb een maat die al over de 100 is. Die wilt elk seizoen zsm season rank 200 halen voor de seasonal +20 bonus power triumph/challenge. AFK xp farmen helpt ook wel (ja, er zijn nieuwe afk farms, na de Thrallway fix).
En die Ghost +10% XP boost gebruiken.
Die throne world bountys kun je ook blijven pakken bij Fynch.
En met die Combo detector kun je ook alle kistjes /resourses zien binnen 40 meter. https://www.light.gg/db/items/3520505384/combo-detector/

[Voor 12% gewijzigd door nFo op 28-02-2022 12:36]

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Die 12% xp ghost mod werkt ook nog steeds ;)

Systeem specs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kashika
rvrbtcpt schreef op maandag 28 februari 2022 @ 09:34:
De vraag is nu heeft het nut of is het nodig om de campaign met 3 karakters te spelen? Voor de light level is het niet nodig heb ik gemerkt. Mijn 2e karakter zat al rond de 1520 voordat ik de campaign op legendary had gespeeld.Als je die artefact hebt dan is dat toch voldoende of mis ik dan nog iets?
Als je op drie karakters de throne world volledig wilt vrijspelen wel.
Je hoeft het zeker niet op legendary te doen want 1520 haal je wel op alts zonder. Je krijgt alleen aan t eind niet de class exotic van Ikora.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bakker
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 26-03 00:03
Campaign op Legendary uitgespeeld.
Eindbaas was wel wat saai, vond ik (lang schieten, steeds hetzelfde).

Wat kan je nu nog doen?
De Exotic Quests, en rank uppen bij Fynch?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Betere gear verzamelen, waaronder je eigen craften? Als je zoals je zelf aangeeft de eindbaas lang duurde, komt dat waarschijnlijk als je build niet optimaal is. Enige is dat voor de meeste casual solo spelers, dat endgame gear waarschijnlijk niet te verantwoorden is om er de extra tijd in te steken.

Voorbeeldje van mijn zelfgebrouwen wapen met "enhanced" perks:

Deze (afgelopen) week was trouwens een goeie tijd om vanguard rep te grinden, omdat het dubbel XP was in strikes. Met een 5x streak gaf de 1520 Nightfall zo'n 800XP per run, dus 13 runs voor een reset/prestige voor de ritual shotgun en ornament. Alleen heb ik die per ongeluk in iets anders infused :+
Ook vandaag voor de tweede keer Psi-Ops rank reset, maar dat heeft voor de rest niet echt veel nut.

Voor de bow liefhebbers zag ik trouwens een video waarbij de Psi-Ops bow met enhanced Archer's Tempo en enhanced Warming-Up, een betere Hush is, zo snel kan je schieten.

[Voor 29% gewijzigd door Blisterin_Bull op 07-03-2022 16:00]

Systeem specs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kashika
Blisterin_Bull schreef op maandag 7 maart 2022 @ 15:53:

Deze (afgelopen) week was trouwens een goeie tijd om vanguard rep te grinden, omdat het dubbel XP was in strikes. Met een 5x streak gaf de 1520 Nightfall zo'n 800XP per run, dus 13 runs voor een reset/prestige voor de ritual shotgun en ornament. Alleen heb ik die per ongeluk in iets anders infused :+
Je kunt de shotgun weer uit je collection trekken. Kan met alle ritual wapens gelukkig omdat ze statische rolls hebben.

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja, dat weet ik (wel vergeten, maar zat in m'n achterhoofd nu je het zegt). Jammer genoeg lijkt het toch geen interessant wapen te zijn.

[Voor 8% gewijzigd door Blisterin_Bull op 08-03-2022 14:31]

Systeem specs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kashika
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:31:
Ja, dat weet ik (wel vergeten, maar zat in m'n achterhoofd nu je het zegt). Jammer genoeg lijkt het toch geen interessant wapen te zijn.
Daar verkijken we ons elk seizoen op. Het wapen wat je uit de playlists krijgt, zit in de artifact van het volgende seizoen qua mods.

Vorig seizoen was het een Rocket Launcher. Nu hebben we goedkope scavenger daarvoor. En het seizoen daarvoor kregen we een Fusion Rifle. Season of the lost gaf ons de mod particle deconstruction.

Shotguns volgend seizoen waarschijnlijk dus ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Mjah, unstoppable/shotgun dexterity/shotgun scavenger hebben we al es gehad. Daarnaast heb ik al goeie shotguns, en is m'n favoriete 1+2 punch hammer build al om zeep geholpen :'(

Systeem specs

• HertogJack
Campaign klaar op legendary.. Heb wel genoten van de campaign 👌

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mars18
Vind de campaign van Witch Queen echt de beste campaign van Destiny ooit.
Heerlijke uitbreiding

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:22
Ik heb de eerste gratis missie van Witch Queen gedaan en ik heb zeker zin om het op te pakken, maar eerst moet Bungie de HDR functie voor de PS5 versie repareren. Het doet pijn aan mijn ogen op een LG oled. Veel te fel, vale kleuren en alle details gaan verloren.

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:26
Is het nog een beetje.leuk als endgame? Dus na de campagne?

• Kashika
jaydenjarno schreef op woensdag 6 april 2022 @ 20:04:
Is het nog een beetje.leuk als endgame? Dus na de campagne?
Ja hoor. Meer van hetzelde als de endgame van Beyond Light wel. Het is efficienter qua structuur en tijdsinvestering.

Ik weet wat je gewend bent van destiny qua endgame.

• jaydenjarno
beyond light gespeeld. dat was zeker een lange tijd erg leuk. dan denk toch maar deze uitbreiding ook halen

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Los van de Witch Queen dlc, bevat dit seizoen ook de beste armor stat farms ooit. In de Helm, bij de war table, is er een upgrade om seasonal armor te focusen (umbral engrams) met high stat. Die dropt nooit onder de 62, en is regelmatig "spiky" (2 baller stats van 23-28 en de rest 2).

Systeem specs

• Kashika
jaydenjarno schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:11:
beyond light gespeeld. dat was zeker een lange tijd erg leuk. dan denk toch maar deze uitbreiding ook halen
En daar heb je de raid gedaan, GM's, Legend Lost sectors, de dungeons, Trials en de exotic missies uit de seizoenen (presage bijv)?
Dat is de content wat onder de endgame valt. Los van de level requirement, heeft het ook tactische loadouts nodig om te halen.

Witch Queen doet in elk geval op campaign gebied alles veel beter dan Beyond Light. De endgame zelf is min of meer hetzelfde nog steeds. Wel met nieuwe smaken natuurlijk.

• jaydenjarno
Net ingelogd en ineens alles op 1350. Maar heb de uitbreiding nog niet. Wel ineens weer allemaal missies. Denk anderhalve maand niet gespeeld maar lijkt veel veranderd weer

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kashika
jaydenjarno schreef op zondag 10 april 2022 @ 20:19:
Net ingelogd en ineens alles op 1350. Maar heb de uitbreiding nog niet. Wel ineens weer allemaal missies. Denk anderhalve maand niet gespeeld maar lijkt veel veranderd weer
De power levels gaan met elke expansion omhoog naar een minimum. Zo loop je nooit "te erg" achter als je weer op level wilt komen.

• jaydenjarno
ahh kijk. dan zit ik dus in ieder geval op het minimum. das wel handig ja

• jaydenjarno
Ben dus begonnen..nu de campaign aan het spelen.. loop alleen al vast. In de grotten waar je de "lichten" aan moet schieten kom ik niet verder. Is een mob die je niet kan raken en 3 groene ballen. Wel al 2 kristallen kapot geschoten. Maar kom op een plek waar die zegt "dead end" en ik ben dood. Iemand die weet wat ik moet doen?

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

De derde plek met een miniboss en kristal zoeken. Waarschijnlijk is het een van die gangetjes, waar je halverwege moet zijn, en er langs gerend bent.

Systeem specs

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-06 08:23

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

jaydenjarno schreef op woensdag 13 april 2022 @ 19:24:
Ben dus begonnen..nu de campaign aan het spelen.. loop alleen al vast. In de grotten waar je de "lichten" aan moet schieten kom ik niet verder. Is een mob die je niet kan raken en 3 groene ballen. Wel al 2 kristallen kapot geschoten. Maar kom op een plek waar die zegt "dead end" en ik ben dood. Iemand die weet wat ik moet doen?
Bij mij gingen er een soort grote groene kruizen bij de ingangen van de grotten met de minibossen die je moet hebben.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mars18
Na weken weer veel aan het spelen, de guardian games zijn nieuw voor mij, vorig jaar niet gespeeld. Ook een leuke modus.

Wie spelen er nog?

• nFo
Mars18 schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:37:
Na weken weer veel aan het spelen, de guardian games zijn nieuw voor mij, vorig jaar niet gespeeld. Ook een leuke modus.

Wie spelen er nog?
Leuk wil ik het niet noemen, toch weer ff gespeeld.Kijk meer uit naar het volgende seizoen.
Xenophage buff :7

https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/51361

TWAB: 19-5-2022 https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/51371

[Voor 53% gewijzigd door nFo op 27-05-2022 18:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-06 14:55
Spelen er nog mensen destiny 2? Net met de kortingen op psn store maar Witch Queen gekocht en speelt wel lekker weg maar kan wel wat hulp gebruiken na 4 jaar ;) mijn psn user is headblast1987

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jaydenjarno
Ik heb een glaiver die je kan upgraden. Nu krijg.ik elke keer veel hoger level light wapens.
Is het de bedoeling dat ik deze wel bewaar en elke keer hoger level krijg of gewoon negeren?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:49

Steefanus

StefanJ

jaydenjarno schreef op zondag 29 mei 2022 @ 08:24:
Ik heb een glaiver die je kan upgraden. Nu krijg.ik elke keer veel hoger level light wapens.
Is het de bedoeling dat ik deze wel bewaar en elke keer hoger level krijg of gewoon negeren?
Ik zou de glaive bewaren, maar de hogere level wapens dragen bij aan je algemene powerlevel. Voor bepaalde activiteiten zul je een hogere powerlevel nodig hebben, die wapens kan je dan gebruiken om te infusen in andere wapens (bijvoorbeeld je glaive).

Bewaar dus altijd items die een hogere level hebben dan je huidige hoogste, zodat je zo kan werken aan je powerlevel.
Headblast schreef op zondag 29 mei 2022 @ 02:32:
Spelen er nog mensen destiny 2? Net met de kortingen op psn store maar Witch Queen gekocht en speelt wel lekker weg maar kan wel wat hulp gebruiken na 4 jaar ;) mijn psn user is headblast1987
Er spelen dagelijks nog heel veel mensen Destiny 2! Alleen op Tweakers is het niet heel actief. :9

[Voor 23% gewijzigd door Steefanus op 30-05-2022 09:02]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:22
Je kan het level van je glaive toch upgraden naar een hoger level met een wapen met een hoger level? Je bent het wapen dan wel kwijt en je hebt upgrade modules nodig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:31

Bozznl

GT: The Bozzz88

Aangezien de Tweakers clan al lang niet meer actief is. Nog andere clans actief hier die ik kan joinen? Xbox: The Bozzz88 casual speler met weinig raid en Dungeon ervaring. Wil ik wel gaan doen uiteindelijk... met hulp.

GT: The Bozzz88

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nFo
jaydenjarno schreef op zondag 29 mei 2022 @ 08:24:
Zelfde wapens kan je trouwens infusen voor slechts 1000 glimmer, scheelt je weer een upgrade module.

https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/51440
Fixed an issue where certain Rare armor was able to be dismantled for Legendary rewards.
Toch nog ff 100K shards gefarmd. O-)

[Voor 26% gewijzigd door nFo op 07-06-2022 20:55]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Heb op de Xbox even de eerste witch queen missie gedaan. Erg leuk. Denk er over hem aan te schaffen. Denk probeer ook even Crucible, maar dat zat er niet in, vond geen match. Wordt er geen pvp meer gespeeld of zo?

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:58
Elimination is altijd wel een match te vinden.

• Kashika
RawChild schreef op zondag 19 juni 2022 @ 18:57:
Heb op de Xbox even de eerste witch queen missie gedaan. Erg leuk. Denk er over hem aan te schaffen. Denk probeer ook even Crucible, maar dat zat er niet in, vond geen match. Wordt er geen pvp meer gespeeld of zo?
Dat is vreemd. Er wordt zat Crucible gespeeld. Welke playlist klikte je aan?

• RawChild

RawChild

Uhm ben de naam kwijt. Maar moest punten capuren. Was 6 vs 6 meende ik. Stond in het midden bovenaan. Maar in de avond op de PlayStation 5 geprobeerd en toen was er niks aan de hand

• Kashika
Nog steeds vreemd. Had je misschien crossplay uitstaan op de Xbox?

• Morzun
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-06 16:16

Morzun

kan heel goed pizza's maken

Sinds kort een Series X in huis en wilde eindelijk eens in Destiny 2 duiken, maar ik zie door de bomen het bos niet echt meer. Zoals ik het nu begrijp wordt de ‘base’ game een beetje als introductie gezien, en zijn de expansions onmisbaar.

Dan heb je dus de keuze uit Forsaken, Beyond Light, Shadowkeep, en Witch Queen. Waarvan Forsaken in de ‘vault’ zit en dus niet meer speelbaar is.

Is het nou de bedoeling dat ik voor de ‘echte’ ervaring alle bovengenoemde DLC’s exclusief Forsaken aanschaf?

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:58
Ja. Zijn regelmatig in de aanbieding.
https://xbox-store-checke...h?search=Destiny+2&page=4

Dacht dat er ook een bundel met die uitbreidingen was maar zie mzo snel niet.
Forsaken heb je alleen nodig als je exotics uit de kluis wilt halen volgens mij.

Witch Queen is de huidige.
Zou de deluxe halen. Dan krijg je de 4 season passes erbij. S2 van 70 dagen is nu bezig (rond de 60 dagen over).
Season pass 10 euro per seizoen los.
Deluxe bevat ook 2 dungeons die je anders los moet kopen.

[Voor 31% gewijzigd door matthijst op 22-06-2022 07:25]

• Kashika
Morzun schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 00:20:
Sinds kort een Series X in huis en wilde eindelijk eens in Destiny 2 duiken, maar ik zie door de bomen het bos niet echt meer. Zoals ik het nu begrijp wordt de ‘base’ game een beetje als introductie gezien, en zijn de expansions onmisbaar.

Dan heb je dus de keuze uit Forsaken, Beyond Light, Shadowkeep, en Witch Queen. Waarvan Forsaken in de ‘vault’ zit en dus niet meer speelbaar is.

Is het nou de bedoeling dat ik voor de ‘echte’ ervaring alle bovengenoemde DLC’s exclusief Forsaken aanschaf?
De "echte" ervaring is elk jaar anders. Ik zou Witch Queen Deluxe halen omdat het je het beste geeft van wat nu speelbaar is. Met het meeste voordeel ook.
De andere uitbreidingen zijn interessant wanneer je voor volledige builds wilt gaan. Voor het complete verhaal is het niet noodzakelijk want dat is sterk versplinterd.

Forsaken geeft je overigens wel toegang nog tot de Last Wish Raid, de Shattered Throne dungeon en de Dreaming City met een aantal exotic quests. Dreaming City kun je ook zonder Forsaken naartoe als patrol planeet.

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Voor de Stasis subclass heb je trouwens Beyond Light nodig. Daarnaast heb je ook de oudere dlc nodig voor de exotic armors die je kan farmen in Lost Sectors. Als je namelijk alleen de nieuwste DLC (Witch Queen) koopt, kan je alsnog niet de oudere exotic armor van Shadowkeep en Beyond Light verkrijgen.

[Voor 67% gewijzigd door Blisterin_Bull op 22-06-2022 17:22]

Systeem specs

Pagina: 1 ... 39 40 41 Laatste

Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2

TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee