Ik zal je een friend request sturen vanavond. Praten we er eventjes over, komt goed! leuk man.DarkElement schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 23:55:
[...]
Wil graag de oude raids doorlopen maar wel met enige voorkennis/voorbereiding het liefst. Ik heb een jaar geleden 1/2x een paar encounters gedaan van de eerste raid maar daar is me weinig van bijgebleven.
Ja super! Stuur je vanavond een friend request. Wij zijn gegarandeerd met 2 man online de 3de is er voor 95% zeker. We spreken online!!Xecuter NL schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 16:38:
[...]
Wij zijn zaterdag met 3 man hele dag Destiny ah spelen. Willen jullie tegen eind van de middag een raid doen? We hebben de 2de leviathan raid nog helemaal niet gezien of gedaan.
Is het voordeligste nu nmw
PSN - M4uSzi // -
M4uSzi schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 10:57:
Heee het leeft hier ook weer. Halloo
Ik will ook de raids een keer gaan doen maar ben pas light 268 en heb nog niet de uitbreidingen gekocht maar dat ga ik wel doen.
Leeftijd
Heb ook heel veel D1 gespeeld maar omdat D2 gratis was via PSN+ toch weer begonnen met D2
dus zoekt iemand nog een speler die over het algemeen savonds kan spelen stuur dan een invite naar FreakGIB op PSN.
PSN: FreakGIB
Als ik zoek op SigDarkElement schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:20:
Ik ben vrijwel altijd 's avonds (laat) beschikbaar voor van alles en nog wat. (liefst geen PVP, Gambit is prima)
PSN @ Sig
zie ik er 400 ?
je mag ook mij toevoegen volgens mij is er maar 1 FreakGIB
heb nog niet de andere uitbreidingen btw maar die will ik binnen kort wel kopen.
[ Voor 42% gewijzigd door DarkElement op 06-10-2018 18:58 ]
Het is of:
Ik zelf kill het hele team 1x
of
Teamgenoot killt het hele team 3x (4 per invasion). Ik krijg het zelf niet voor elkaar.
Moet het 3x het team in 1 match zijn?DarkElement schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:18:
Iemand hier die supergoed is in invaden (Gambit)? Zit op de laatste stap van mijn Malfeasance quest, 25 opposite guardians gekilled. Nu de volgende stap aan het volttooien:
Het is of:
Ik zelf kill het hele team 1x
of
Teamgenoot killt het hele team 3x (4 per invasion). Ik krijg het zelf niet voor elkaar.
psn: miniruis16
PSN - M4uSzi // -
is dat nou zo moeilijk?M4uSzi schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 21:56:
Hoe krijg je die quest. =O
http://www.letmegooglethat.com/?q=Malfeasance+quest
Wij, D8BO (Dutch 8bit Order, over het algemeen oudere (30+) gamers) hebben inmiddels aardig wat actieve spelers op het moment. En wat nieuwe spelers die ook de oude content aan het doen zijn. Zoek ons maar ff op of stuur een bericht naar Chipmunk_NL (PSN Gamertag)FreakGIB schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:50:
Ik ben eigenlijk ook nog opzoek naar een Nederlandse Clan ik ik kreeg ingame een invite van DutchElites maar er gebeurd daar maar heel weinig.
Ik will ook de raids een keer gaan doen maar ben pas light 268 en heb nog niet de uitbreidingen gekocht maar dat ga ik wel doen.
Leeftijdoud hehe
Heb ook heel veel D1 gespeeld maar omdat D2 gratis was via PSN+ toch weer begonnen met D2
dus zoekt iemand nog een speler die over het algemeen savonds kan spelen stuur dan een invite naar FreakGIB op PSN.
Ja. Dat was mij op dat moment wel te moeilijk.Convoy schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:14:
[...]
is dat nou zo moeilijk?![]()
http://www.letmegooglethat.com/?q=Malfeasance+quest
PSN - M4uSzi // -
Niet alleen op dat moment lijkt meM4uSzi schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 17:49:
[...]
Ja. Dat was mij op dat moment wel te moeilijk.
Hey Freak, je staat in mn friends list al. De actieve leden van DutchElites zitten in onze clan. Zelfde reden als jij omschreef inderdaad.FreakGIB schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:50:
Ik ben eigenlijk ook nog opzoek naar een Nederlandse Clan ik ik kreeg ingame een invite van DutchElites maar er gebeurd daar maar heel weinig.
Leeftijdoud hehe
Mijn PSN is kashikaa. Stuur maar een clan request, voegen we je toe. Niet al onze leden zijn al ver met Forsaken, dus ik gok wel genoeg animo om dingen te halen als de EP shotgun.
Heb de eerste 2 encounters al eens eerder gedaan (2de niet kunnen voltooien ivm tijdgebrek van een teamgenoot).
578 op dit moment, heb na 19:30 wel tijd mocht er een groepje gaan en bereid zijn een en ander uit te leggen.
PSN: darkelement1987
psn-id: Jacman
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupId=1718928
Graag ook Telegram joinen voor meer gezelligheid.
Maar als last wish niet lukt, hoe groot is jullie clan dan?DarkElement schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:04:
Dat klinkt als geschikte leden voor de Bosteefjes!
Graag ook Telegram joinen voor meer gezelligheid.
Staat gewoon op hun clanpage:Kashika schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:15:
[...]
Maar als last wish niet lukt, hoe groot is jullie clan dan?
28 Members

Met twee mensen die LW doen, bedoelde ik eerder actieve leden. Maargoed
Wij hebben er rond de 30-40, maar iets van 10 leden die Last Wish kunnen doen.
Zeg dat danKashika schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:30:
[...]
Met twee mensen die LW doen, bedoelde ik eerder actieve leden. Maargoed
Nee, leer maar gewoon lezen wat ik bedoel te zeggen
pffff, lui(kakker)lakjeKashika schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:25:
[...]
Nee, leer maar gewoon lezen wat ik bedoel te zeggen
Persoonlijk vindt ik het wel een leuke toevoeging voor de aankomende 3 weken. Ik ben tot lvl 7 gekomen in de Haunted Forest bij de eerste run... vanavond proberen verder te komen met de clan!
En ik ben wel benieuwd naar de Horror-story auto Rifle-wapen van 600. Ziet er wel oké uit als ik dat zo zie YouTube: Horror Story | Festival Of The Lost Auto Rifle Review | Destiny 2 Fo...
Gisteren was er een probleem met PSN (Bron: https://allestoringen.nl/storing/playstation-network). En dat de servers van Destiny 2 wat langzaam zijn kan denk ik komen door de vele animo door de update van Halloween Festival Of The Lost...alwinus schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:13:
Zijn er nog meer mensen die veel connectieproblemen hebben op de PS4? Ik krijg heel veel baboon errors. Regelmatig ook dat enemies traag worden ingeladen in lost sectors bijvoorbeeld
Ja gisteren wist ik. Deze errors die ik heb zijn maandagavond begonnen en vanochtend helaas nog steeds. Soms om de 10 minuten een error. Wordt ik er weer uitgegooid en opnieuw ingeladen. En een lost sector waar 2 minuten geen enemy rondloopt is ook irritant want vaak gevolgd door een network errorLichtBruisend schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:20:
[...]
Gisteren was er een probleem met PSN (Bron: https://allestoringen.nl/storing/playstation-network). En dat de servers van Destiny 2 wat langzaam zijn kan denk ik komen door de vele animo door de update van Halloween Festival Of The Lost...
Festival of the Lost is erg mooi opgezet, toch jammer dat SRL er niet in zit. Dat mis ik nog echt wel, dat was goed vermaak altijd.
Deze week is het echt wel erg vol met activiteiten. Je hebt week 3 van de curse, dus de shattered throne is er weer. Je hebt Iron Banner, waar alle bounties nu powerfull gear geven. Bovenop dit alles heb je ook nog Festival of the Lost.
Love it
[ Voor 72% gewijzigd door Steefanus op 17-10-2018 16:02 ]
@Steefanus Vol gas!!
Het is er nog steeds. Alleen een stuk minder. Alles al geprobeerd en gedaan. Ik ga Destiny maar eens opnieuw installeren. Kreeg een paar keer de melding chicken. Wat betekent dat je een oude versie hebt die geupdate moet worden. Maar hij is al up-to-dateLichtBruisend schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:50:
@ alwinus Hier had ik gisteren avond het eerste uur ook last van. Na een keer Destiny opnieuw te hebben opgestart geen problemen meer. Dit al eens geprobeerd?
Congrats. Nu Solo flawless doen?Steefanus schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:57:
Gisteren de shattered throne gehaald en de Wish Ender exotic bow binnen geharkt, Wat een avontuur was dat, heerlijk.
Haha nee, wil nu eerst 600 power worden (598 nu) en daarna de Luna's Howl quest afmaken
Ah tof man. Ik wil ook de luna's howl halen. Moet nog grinden naar 2100 en dan kijken hoe realistisch legend rank is voor de not forgottenSteefanus schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:02:
[...]
Haha nee, wil nu eerst 600 power worden (598 nu) en daarna de Luna's Howl quest afmaken. Ben al op 2100 glory rank dus nu alleen nog heel veel handcannon en solar kills maken.

2100 rank is goed te doen. Met een vol team is het helemaal prima te doen. SuccesKashika schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:20:
[...]
Ah tof man. Ik wil ook de luna's howl halen. Moet nog grinden naar 2100 en dan kijken hoe realistisch legend rank is voor de not forgotten
Toch redelijk snel bij elkaar gekregen. Geeft ook een aardige boost zo'n 600 light..
Bosteefjes dood?DarkElement schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 00:11:
Nog een leuke clan met een plekje vrij hier? Speel graag PvE (Raids/Blind Well/Gambit)
p.s. vergeet je lvl1 (100) Titan geen aandacht te geven he, is zo stoffig anders
[ Voor 16% gewijzigd door Convoy op 20-10-2018 14:04 ]
Bosteefjes zijn nog alive and kickingConvoy schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 14:03:
[...]
Bosteefjes dood?
p.s. vergeet je lvl1 (100) Titan geen aandacht te geven he, is zo stoffig anders
Sfeer wat minder dan? Of is DarkElement kritisch geworden?DarkElement schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 00:11:
Nog een leuke clan met een plekje vrij hier? Speel graag PvE (Raids/Blind Well/Gambit)
Nee joh, hij zit alweer in de clanConvoy schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 14:38:
[...]
[...]
Sfeer wat minder dan? Of is DarkElement kritisch geworden?
Damn, jij ook het weekend misbruikt voor de triple valor?
Nog tips voor Luna? Zit zelf rond de 1500. Maak me weinig zorgen om de stappen zelf (bijna klaar met solar kills).
Ik zou persoonlijk eerst al je solar kills afwerken, 3x rumble doen, en dan die 100 headshots maken, hierna pas focussen op je Fable rank.Kashika schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:03:
[...]
Damn, jij ook het weekend misbruikt voor de triple valor?
Nog tips voor Luna? Zit zelf rond de 1500. Maak me weinig zorgen om de stappen zelf (bijna klaar met solar kills).
Als je eerder fabled hit, dan krijg je het lastig voor je precision headshots tegen spelers die al met Luna rennen, hoe dichter bij de 2100 hoe meer je Luna's tegenkomt.
Ik had nog 1 reset nodig voor de Redrix, die inderdaad dit weekend gehaald.
Klopt zo pak ik het ook aan. Trust is wat ik gebruik, tenzij de map echt puur long range is.Griffx schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:09:
[...]
Ik zou persoonlijk eerst al je solar kills afwerken, 3x rumble doen, en dan die 100 headshots maken, hierna pas focussen op je Fable rank.
Als je eerder fabled hit, dan krijg je het lastig voor je precision headshots tegen spelers die al met Luna rennen, hoe dichter bij de 2100 hoe meer je Luna's tegenkomt.
Ik had nog 1 reset nodig voor de Redrix, die inderdaad dit weekend gehaald.
Welke HC gebruikte je voor headshots?
De Trust en AoSKashika schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:42:
[...]
Klopt zo pak ik het ook aan. Trust is wat ik gebruik, tenzij de map echt puur long range is.
Welke HC gebruikte je voor headshots?
ik heb de PSN+ versie en dacht dat deze versie wel goed zou zijn.
https://www.kinguin.net/n...on-upgrade-eu-ps4-cd-key/
Maar volgens de live chat daar kan ik die versie niet gebruiken ?
ik vraag me dan toch af welke ik dan wel kan gebruiken om te upgraden.
iemand een idee hier misschien.
Lekker man, heb bijna m'n solar kills klaar
Eigenlijk gewoon Forsaken aanschaffen via PSN. Voor 40 euro heb je alle uitbreidingen tot en met Forsaken al.FreakGIB schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:56:
zat weer te zoeken naar een aanbieding om Destiny 2 te upgraden
Dus CoO, Warmind en Forsaken voor vier tientjes. Je kunt ook de annual pass nemen voor 70. Dan heb je de uitbreidingen van heel Destiny year 2 erbij.
Edit: Wacht. Ik kijk naar dat linkje en dat lijkt te mooi om waar te zijn? Volgens de omschrijving krijg je een key wat dit product unlocked. En dat zou precies zijn wat je nodig hebt. Waarom kan dit niet volgens de chat dan?
Enige wat ik me kan voorstellen is dat ze zo'n account recovery onzin ding verkopen. Maar dat lees ik hier niet aan af.
[ Voor 18% gewijzigd door Kashika op 24-10-2018 13:57 ]
Voor zover ik weet is de aanschaf van Forsaken veranderd sinds een week ofzo.Kashika schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 13:55:
[...]
Eigenlijk gewoon Forsaken aanschaffen via PSN. Voor 40 euro heb je alle uitbreidingen tot en met Forsaken al.
Dus CoO, Warmind en Forsaken voor vier tientjes. Je kunt ook de annual pass nemen voor 70. Dan heb je de uitbreidingen van heel Destiny year 2 erbij.
Edit: Wacht. Ik kijk naar dat linkje en dat lijkt te mooi om waar te zijn? Volgens de omschrijving krijg je een key wat dit product unlocked. En dat zou precies zijn wat je nodig hebt. Waarom kan dit niet volgens de chat dan?
Enige wat ik me kan voorstellen is dat ze zo'n account recovery onzin ding verkopen. Maar dat lees ik hier niet aan af.
Die Legendary versie waar je naar linkt kwam met Forsaken release uit en dat bevatte D2 vanilla en Forsaken, dus niet met de kleine DLC's (osiris, warmind).
Echter als je Forsaken nu in de store koopt, dan zitten ze er wel bij.
edit: ik heb het mis. Dan zou ik het ook niet weten
Nee wat je zegt klopt op uitzondering van vanilla D2. Als je vanilla al hebt, haal je Forsaken voor 40 of de combinatie met annual pass voor 70. Heb je alles.PepieNL schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 15:09:
[...]
Voor zover ik weet is de aanschaf van Forsaken veranderd sinds een week ofzo.
Die Legendary versie waar je naar linkt kwam met Forsaken release uit en dat bevatte D2 vanilla en Forsaken, dus niet met de kleine DLC's (osiris, warmind).
Echter als je Forsaken nu in de store koopt, dan zitten ze er wel bij.
edit: ik heb het mis. Dan zou ik het ook niet weten
Die versie waar naar gelinkt wordt, is evengoed een raadsel voor mij wat het precies in houdt...
Vind het wel verwarrend de versie die ik toen via PSN+ kreeg heete Destiny 2 Forsaken alleen zonder Forsaken?Kashika schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 15:16:
[...]
Nee wat je zegt klopt op uitzondering van vanilla D2. Als je vanilla al hebt, haal je Forsaken voor 40 of de combinatie met annual pass voor 70. Heb je alles.
Die versie waar naar gelinkt wordt, is evengoed een raadsel voor mij wat het precies in houdt...
die link die ik hier boven liet zien is dus de 2 oude uitbreidingen en forsaken.
Vind het raar waarom dat dan niet zou werken dat is precies wat ik nog miss volgens mij.
Nee jij hebt vanilla D2 via plus gekregen. Destiny wordt elk jaar met zo'n grote uitbreiding qua titel hernaamd. Het heet nu Destiny 2 Forsaken als je in het titelscherm zit.FreakGIB schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 21:14:
[...]
Vind het wel verwarrend de versie die ik toen via PSN+ kreeg heete Destiny 2 Forsaken alleen zonder Forsaken?
die link die ik hier boven liet zien is dus de 2 oude uitbreidingen en forsaken.
Vind het raar waarom dat dan niet zou werken dat is precies wat ik nog miss volgens mij.
In het eerste jaar heb je twee uitbreidingen naast vanilla. Die heb je beiden nodig om Forsaken te spelen.
Echter die zitten sinds kort bij de forsaken uitbreiding zelf.
Maw, koop je Forsaken en heb je D2 vanilla (via PS+), dan ben je compleet bij.
Naja, die moest ik toch doen.
Inmiddels heeft het spel de plezier van Deel I overtroffen moet ik zeggen. Daar zag het er bij release en twee uitbreidingen niet naar uit.
Hop,hop,hop!
Nu willen we wel een keer in een grotere clan komen en misschien ook een keer de raid proberen.
Heeft er iemand interesse om ons te adopteren?
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Ik speel t samen met een vriend, allebeide power rond 510/520. Willen ook graag meedoen met zo'n raid..Marcievg schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 07:59:
Ik speel destiny nu al een tijdje met vrienden. We zijn vrij actief maar spelen altijd met z'n 3en.
Nu willen we wel een keer in een grotere clan komen en misschien ook een keer de raid proberen.
Heeft er iemand interesse om ons te adopteren?
Dan hebben we nog 1 nodig..
Last wish raid zou je toch echt minimaal 550isch voor moeten zijnRino schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:17:
[...]
Ik speel t samen met een vriend, allebeide power rond 510/520. Willen ook graag meedoen met zo'n raid..

Ik zit sinds gister bij de bosteefjes. Daar zitten ook een aantal mensen die willen raiden en meer mensen die dat willen zijn welkom heb ik begrepenRino schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:17:
[...]
Ik speel t samen met een vriend, allebeide power rond 510/520. Willen ook graag meedoen met zo'n raid..
550 ga je t ook niet mee halen. Minimaal 570 allemaal.Convoy schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:59:
[...]
Last wish raid zou je toch echt minimaal 550isch voor moeten zijn
Ik was 553 toen ik hem voor het eerst deed, was te doenShreddaaa schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 07:19:
[...]
550 ga je t ook niet mee halen. Minimaal 570 allemaal.
Heb nu 3 characters @600 en dan blaas je er zo doorheen

[ Voor 10% gewijzigd door Convoy op 29-10-2018 10:06 ]
Ik heb deze net gehaald en werkte gewoon.. had wel al osiris en warmind los gehaald een week of 3 terug (zonde van de 20e want die zit nu Als het goed is standaard bij de forsaken uitbreiding)FreakGIB schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 21:56:
zat weer te zoeken naar een aanbieding om Destiny 2 te upgraden
1 persoon gezocht voor Fresh Last Wish om 20:00 uur.
Onze clan wil de raid doen. en met uitzondering van mijzelf heeft niemand de raid eerder (helemaal) voltooid, dus zoek eigenlijk nog 1 persoon die al ervaring heeft met de raid.
Graag iemand van 580+ en genoeg ervaring om me te helpen uitleggen hoe elke encounter werkt.
1. darkelement1987
2. tollenaar24
3. marcievg
4. sander1504
5. NL_Enforcer
6. OPEN SPOT
vol
Geen clear of nog steeds bezig ?DarkElement schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 18:57:
Vrees dat er niemand op tijd gaat reageren maar probeer het toch!
1 persoon gezocht voor Fresh Last Wish om 20:00 uur.
Onze clan wil de raid doen. en met uitzondering van mijzelf heeft niemand de raid eerder (helemaal) voltooid, dus zoek eigenlijk nog 1 persoon die al ervaring heeft met de raid.
Graag iemand van 580+ en genoeg ervaring om me te helpen uitleggen hoe elke encounter werkt.
1. darkelement1987
2. tollenaar24
3. marcievg
4. sander1504
5. NL_Enforcer
6. OPEN SPOT
vol
Is het een toffe expansies?
Worden de public events Nog veel gedaan op ps4?
Is er nog een clan actief voor high lvl dungeons, pvp en raids ?
Forsaken is geweldig, als je Destiny 1 hebt gespeeld en bent afgehaakt bij de D2 launch, dan zul je nu zeker terug willen komen, meer dan genoeg te doen!Bieren89 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:48:
Hey vraagje voor ik forsaken ga halen.
Is het een toffe expansies?
Worden de public events Nog veel gedaan op ps4?
Is er nog een clan actief voor high lvl dungeons, pvp en raids ?
De Bosteefjes zoeken nog actieve leden voor raids/pvp/dungeons (PS4)
Mocht je willen joinen dan ook graag Telegram joinen voor clanoverleg (zie link in member chat op bungie)
[ Voor 12% gewijzigd door DarkElement op 06-11-2018 17:41 ]
Best heerlijke game, nog nooit eerder een destiny game gedaan. Maar speelt tot nu toe heerlijk weg
Heb je ook de Destiny forsaken uitbreiding ?G.Scholtens schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:27:
Van de week ook begonnen met D2: Forsaken. Destijds was dit een van ps+ games.
Best heerlijke game, nog nooit eerder een destiny game gedaan. Maar speelt tot nu toe heerlijk weg
Zo ja waar heb je die gekocht en welke versie.
Freak, hier halen: https://www.amazon.co.uk/dp/B07DPDJSGCFreakGIB schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:29:
[...]
Heb je ook de Destiny forsaken uitbreiding ?
Zo ja waar heb je die gekocht en welke versie.
Goedkoper dan dit ga je niet vinden.
Ik ben nu pas net beginnen aan Destiny 2, (PS4) ik merk dat ik nooit kan samen spelen en dat is toch leuker en handiger om te doen dan alles alleen.
Ik ga de deluxe versie met alle dlc’s nog aanschaffen op Black friday maar ondertussen zou ik een gezellige clan vinden waar ik welkom ben.
Welke clans zijn actief en zoeken nog mensen?
Ben lvl 20 en tussen de 260-270 .
[ Voor 11% gewijzigd door pino85 op 18-11-2018 23:48 ]
Liefhebber van Tweakers
Gisteren toch aardig wat rondjes gedaan met een Tier 2, maar ik krijg het maar niet. Of moet ik juist een andere Tier proberen?
Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel
Dan heb je aardig wat pech. De Seed of light is puur RNG en je krijgt er maar 1 per character. De 2de seed of light voor je 3de super krijg je op een andere manier.VirgoMossel schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:35:
Hoe vaak krijg je als reward die seed of light van de Blind well?
Gisteren toch aardig wat rondjes gedaan met een Tier 2, maar ik krijg het maar niet. Of moet ik juist een andere Tier proberen?
Klopt het wel dat je de Tier II moet starten?Dan heb je aardig wat pech. De Seed of light is puur RNG en je krijgt er maar 1 per character. De 2de seed of light voor je 3de super krijg je op een andere manier.
Yes vanaf tier 2 is er een kans dat een seed of light dropt.VirgoMossel schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:05:
[...]
Klopt het wel dat je de Tier II moet starten?
Liefhebber van Tweakers
Spel bevalt me eigenlijk wel prima en dan is clan endgame content ook wel interessant om is te proberen..
Oh en geaccepteerd ook zie ik net .. top👍👍
Hmm oke, helaas spawn ik vaak met mensen die er gelijk een T4 heroic event van maakt.. helaas nog geen geluk. Toch maar even die offering halen, dat is er blijkbaar gegarandeerd 1.Blisterin_Bull schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:07:
Tier 3 blind well is gegarandeerd een Seed of Light... Zolang iemand maar niet er een T4 Heroic event van maakt. De seed die je van Mara Sov krijgt is alleen beschikbaar in de full curse (3e week) week.
Welkom! Kom ook in de telegram chat als je daar nog niet in zitupschur schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:45:
Me net aangemeld bij de bosteefjes, speel het nou een maand of 2 eigenlijk alleen solo.
Spel bevalt me eigenlijk wel prima en dan is clan endgame content ook wel interessant om is te proberen..
Oh en geaccepteerd ook zie ik net .. top👍👍
Maar gisteren ook nog samen met een maat die al lang speelt (powerlvl 600 en de nodige Exotics/legendaries al met goede stats gefarmed) eens een strike, crucible en gambit gedaan.
Die strike vond ik niet zo heel boeiend, gewoon meer van het zelfde wat je gewend bent van de story doorlopen. Crucible was tof maar werd kansloos afgemaakt, had volgens mij compleet de verkeerde wapens gekozen en raakte nogal verdwaald op de map een paar keer.
Maar wat was Gambit gruwelijk gaaf zeg! Nooit eerder zo'n soort mix van PVE/PVP gespeeld en dat beviel echt super goed. Heerlijk hoe er van die simpele tactische elementen in zitten met op het juiste moment die tokens inleveren en wel/niet doorsparen voor een zwaardere blocker. We hadden helaas wel met 2-1 verloren (wat ik al heel wat vond, omdat wij dus 2 mensen van lvl 40 hadden) maar ik had wel 2x de invader gekilled, waarvan 1x met een quickscope sniper schot, wat een heerlijk gevoel.
Hier ga ik denk ik nog wel de nodige uurtjes plezier aan beleven om m'n gear voor gambit te optimaliseren en het te spelen met vrienden samen.
Beeromaniac
Geregeld 👍Steefanus schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:21:
[...]
Welkom! Kom ook in de telegram chat als je daar nog niet in zit
[Battle.net: Forsaken#22243]
Gambit is idd erg leuk, ook echt een game mode die je door zelf slim te spelen naar je toe kan trekken ook als je met een stel halve zolen zit opgescheept 😂😂😂😂Thompson schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:27:
Ik ben samen met een maat 2 weken geleden begonnen, zijn nu allebei lvl 41/42 en powerlevel ergens tussen de 400~450. Tot nu toe eigenlijk vrijwel alleen maar story doorlopen (Warmind net klaar) en af en toe wat losse adventures / public events.
Maar gisteren ook nog samen met een maat die al lang speelt (powerlvl 600 en de nodige Exotics/legendaries al met goede stats gefarmed) eens een strike, crucible en gambit gedaan.
Die strike vond ik niet zo heel boeiend, gewoon meer van het zelfde wat je gewend bent van de story doorlopen. Crucible was tof maar werd kansloos afgemaakt, had volgens mij compleet de verkeerde wapens gekozen en raakte nogal verdwaald op de map een paar keer.
Maar wat was Gambit gruwelijk gaaf zeg! Nooit eerder zo'n soort mix van PVE/PVP gespeeld en dat beviel echt super goed. Heerlijk hoe er van die simpele tactische elementen in zitten met op het juiste moment die tokens inleveren en wel/niet doorsparen voor een zwaardere blocker. We hadden helaas wel met 2-1 verloren (wat ik al heel wat vond, omdat wij dus 2 mensen van lvl 40 hadden) maar ik had wel 2x de invader gekilled, waarvan 1x met een quickscope sniper schot, wat een heerlijk gevoel.![]()
Hier ga ik denk ik nog wel de nodige uurtjes plezier aan beleven om m'n gear voor gambit te optimaliseren en het te spelen met vrienden samen.
@Intelcorei7Intelcorei7 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:42:
Ik heb ook Forsaken + annual pass gekocht. Was een tijdje gestopt en ben nu nog light 365, een clan die ik kan joinen (PS4) ?
Lijkt hier niet echt actief te zijn kwa clans,ik had ook geen reacties.
Mocht je wel een reactie krijgen dan join ik denk ik ook.
Liefhebber van Tweakers
Je bent welkom bij de bosteefjes. Genoeg actieve leden en een telegram groepschat waar je dingen kunt vragen en bespreken.pino85 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 02:28:
[...]
@Intelcorei7
Lijkt hier niet echt actief te zijn kwa clans,ik had ook geen reacties.
Mocht je wel een reactie krijgen dan join ik denk ik ook.
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2
TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX