Dat niet alleen, als je de season 2 ornaments wilt hebben moet je echt weer kneiterveel grinden. Mensen met een druk leven hebben de tijd niet om dat te halen binnen 1 week.NukaWorldNL schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 20:12:
En Bungie gaat gewoon door hoor![]()
![]()
:
Destiny 2 Faction Rally tokens are being throttled in yet another baffling misstep
http://www.pcgamer.com/de...another-baffling-misstep/
Hoeft toch ook niet? Een season is niet voor niets 3-6 maanden. Ornaments hebben daarnaast toch geen functie los van fashion.
Verwijderd
Eerst huilen mensen dat er niets te doen is. En nu huil je dat er teveel grind is?
Die TWAB is ook weer lekker slecht. Gaan ze praten over content die komt aant eind van het jaar. Maar het is 3 weken in januari
Het is dat ik pvp leuk vind maar wtf zijn ze aan het doen jonge.
Volgende week komt Monster Hunter. Dan kan ik tenminste wat anders doen totdat private games uitkomen.
Die TWAB is ook weer lekker slecht. Gaan ze praten over content die komt aant eind van het jaar. Maar het is 3 weken in januari
Volgende week komt Monster Hunter. Dan kan ik tenminste wat anders doen totdat private games uitkomen.
Het is wel te doen, maar niet voor mensen met een druk schema. Ik had toevallig gisteren vrij ivm de storm dus heb nu bijna alles binnenVerwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 08:24:
Eerst huilen mensen dat er niets te doen is. En nu huil je dat er teveel grind is?
Nu al voor 19.99 te koop bij onder andere Bart Smit en Intertoys
Mocht iemand nog spelen op de Xbox One en niet in de Tweakers clan zitten: https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2416491
We zijn best actief en doen vrijwel elke woensdagavond de Raid (oude en/of nieuwe)
We zijn best actief en doen vrijwel elke woensdagavond de Raid (oude en/of nieuwe)
Xbox Live: MarkH
Thanks, heb mezelf aangemeld! Zat zonder clan te spelen en dan is er echt niet zoveel te doen momenteel hehe.MarkH NL schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:20:
Mocht iemand nog spelen op de Xbox One en niet in de Tweakers clan zitten: https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2416491
Reset is toch iedere dindagavond @ 19:00 ?MarkH NL schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:20:
[ Voor 45% gewijzigd door Convoy op 29-01-2018 21:43 ]
Ja maar aangezien er 9/10 keer onderhoud is doen we hem op woensdagavond ;-)
Dit keer ook idd:MarkH NL schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:18:
[...]
Ja maar aangezien er 9/10 keer onderhoud is doen we hem op woensdagavond ;-)
"Destiny 2 will be brought offline tomorrow (1/30) for server maintenance in preparation for Update 1.1.2.
Expected duration is 8 AM PST to 12 PM PST"
Hoe verzinnen ze het.....

[ Voor 3% gewijzigd door Convoy op 30-01-2018 10:55 ]
Ze kunnen dat maintenance window beter tot en met de release van Destiny 3 doen.
automation fanboy
Verwijderd
Oh das kut. Geen iron banner vandaag dan? 
Van 5 tot 9? Das lekker kut. EU wordt de laatste tijd lekker hard geneukt.

Van 5 tot 9? Das lekker kut. EU wordt de laatste tijd lekker hard geneukt.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2018 09:53 ]
Vandaag ook 
https://www.bungie.net/en/Help/Article/13125
Maar je kan doorspelen;
Wednesday, January 31, 2018
Destiny services will undergo backend maintenance. No downtime is expected...
https://www.bungie.net/en/Help/Article/13125
Maar je kan doorspelen;
Wednesday, January 31, 2018
Destiny services will undergo backend maintenance. No downtime is expected...
[ Voor 13% gewijzigd door Blisterin_Bull op 31-01-2018 10:42 ]
Op PS4 kan je tot lvl8 Destiny 2 uitproberen...
Snel maar voor 19.- euro de upgrade kegocht voor Destiny: The Taken King (dat is met alle expansions, of nu voor 21 euro kan je het spel + alle expansions kopen) en wat een lol heb ik weer!!! Destiny 2 laat ik lekker links liggen en wat Destiny blijft een mooi spel. Vindt de expansions toen iets te duur, maar nu is de prijs goed. Zal er nog een Destiny 3 komen?
Snel maar voor 19.- euro de upgrade kegocht voor Destiny: The Taken King (dat is met alle expansions, of nu voor 21 euro kan je het spel + alle expansions kopen) en wat een lol heb ik weer!!! Destiny 2 laat ik lekker links liggen en wat Destiny blijft een mooi spel. Vindt de expansions toen iets te duur, maar nu is de prijs goed. Zal er nog een Destiny 3 komen?
[ Voor 3% gewijzigd door Fermion op 24-02-2018 22:27 ]
Ik hoop niet dat Destiny 3 komt, met de puinhoop die destiny 2 isFermion schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 22:26:
Op PS4 kan je tot lvl8 Destiny 2 uitproberen...

Ik ben nog altijd vrij actief op de PS4. Is er een clan vanuit Tweakers die ik kan joinen? Ben recentelijk overgestapt van PC naar PS4 en vind de game op de console toch een stuk fijner dan op de PC.
EDIT: beetje blind geweest. Zag net de clanlijst onderaan het topic. Heb een join request gestuurd
EDIT: beetje blind geweest. Zag net de clanlijst onderaan het topic. Heb een join request gestuurd
[ Voor 20% gewijzigd door EpicDnS op 27-02-2018 16:56 ]
Speel je nog regelmatig? Tweakers community lijkt een beetje dood te zijn gebloed, wellicht kunnen wij er wat nieuw leven inblazen? Power lvl 300 speel veel crucible, maar wil gaan raiden voor Masterwork gear.EpicDnS schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:54:
Ik ben nog altijd vrij actief op de PS4. Is er een clan vanuit Tweakers die ik kan joinen? Ben recentelijk overgestapt van PC naar PS4 en vind de game op de console toch een stuk fijner dan op de PC.
Zeer toevallig afgelopen week in verband met studie niet. Maar normaal gesproken speel ik nog altijd vrij actief ja. Item level +/- 320 momenteel, voornamelijk PvE gericht, dat dan weer wel.bbblije schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:34:
[...]
Speel je nog regelmatig? Tweakers community lijkt een beetje dood te zijn gebloed, wellicht kunnen wij er wat nieuw leven inblazen? Power lvl 300 speel veel crucible, maar wil gaan raiden voor Masterwork gear.
Ik moet bijna huilen als ik dit topic lees, ik zelf ben al na 88 uur gestopt met Destiny 2, en al een paar maanden niet meer opgestart. Het blijft toch jammer! Ze hebben zich veel te veel op de casuals gericht.
Einde project, Bungie mag van mij weg bij Activision en een nieuw concept gaan bedenken.
Misschien moeten ze mee doen aan de hype, en Destiny Battle Royale maken
Einde project, Bungie mag van mij weg bij Activision en een nieuw concept gaan bedenken.
Jammer. Ik vermaak me uitstekend, maar ik zit nog niet aan de 88 uurCrashhill schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:14:
Ik moet bijna huilen als ik dit topic lees, ik zelf ben al na 88 uur gestopt met Destiny 2, en al een paar maanden niet meer opgestart. Het blijft toch jammer! Ze hebben zich veel te veel op de casuals gericht.
Zozo, 88 uur 
[insert epeen]
PS4
D2 PvE Stats: watbenjedan
Total Time: PvE
420 hours
Power Level: Last Logged
335
Public Events
919 (83% Heroic)
PC
D2 PvE Stats: StrykerNL#2705
371 hours
335
Public Events
1167 (87% Heroic)
[insert epeen]
PS4
420 hours
335
Public Events
919 (83% Heroic)
PC
371 hours
335
Public Events
1167 (87% Heroic)
[ Voor 3% gewijzigd door Blisterin_Bull op 09-03-2018 18:52 ]
Wat wel naar is, dat je de uitbreidingen nodig hebt om je milestones te behalen.... spel koste me 28€, nu de uitbreidingen 35€... beetje kromBlisterin_Bull schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 18:51:
Zozo, 88 uur
[insert epeen]
PS4
420 hours
335
Public Events
919 (83% Heroic)
PC
371 hours
335
Public Events
1167 (87% Heroic)

Volgens mij niet hoor. Welke milestones heb jij in gedachten?
Clan XP (xp krijg je van zowat alles, public events, patrol beacons etc.)
Call To Arms (4-6 pvp wedstrijdjes)
Flashpoint (gebonden aan een andere planeet, elke week. Alleen als het Mercury is kan je em niet doen)
Raid (heb je geen dlc voor nodig)
Weekly Heroic strikes en Nightfall; Heb je ook geen dlc voor nodig, tenzij de nightfall een DLC strike is.
Dus alleen als de flashpoint Mercury is, en de nightfall één van de 2 strikes op die planeet is, kan je ze niet doen. Maar dat is enkel eens in de maand zo, en alleen een "probleem" als je nog aan het levelen bent.
Als je eenmaal de 300 light grens passeert, wordt je trouwens niet sterker meer. 335 light heeft enkel nut in Prestige activiteiten.
Flashpoint (gebonden aan een andere planeet, elke week. Alleen als het Mercury is kan je em niet doen)
Weekly Heroic strikes en Nightfall; Heb je ook geen dlc voor nodig, tenzij de nightfall een DLC strike is.
Dus alleen als de flashpoint Mercury is, en de nightfall één van de 2 strikes op die planeet is, kan je ze niet doen. Maar dat is enkel eens in de maand zo, en alleen een "probleem" als je nog aan het levelen bent.
Als je eenmaal de 300 light grens passeert, wordt je trouwens niet sterker meer. 335 light heeft enkel nut in Prestige activiteiten.
Trails of the nine, heroic strikes...Blisterin_Bull schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 09:45:
Volgens mij niet hoor. Welke milestones heb jij in gedachten?
Nightfall en Leviation kan ik wel doen, maar ik heb geen team... helaas zijn er (bijna) geen Tweakers meer actief
Uh, voor zowel Trials als Heroic Strikes heb je niet de DLC voor nodig. Je moet dan simpelweg niet de Osiris playlist kiezen bij de strike playlist.
Bij Trials heb je simpelweg geen matchmaking, dus je moet daarvoor net zoals de nightfall en de raid andere mensen voor hebben. De normale nightfall kan je trouwens sinds de laatste patch wel solo spelen aangezien de timer er niet meer is. Dat zal enkelweg pittiger zijn.
Bij Trials heb je simpelweg geen matchmaking, dus je moet daarvoor net zoals de nightfall en de raid andere mensen voor hebben. De normale nightfall kan je trouwens sinds de laatste patch wel solo spelen aangezien de timer er niet meer is. Dat zal enkelweg pittiger zijn.
88 uur is niks, stond ook in mijn post geloof ik
Blisterin_Bull schreef op maandag 12 maart 2018 @ 04:16:
Uh, voor zowel Trials als Heroic Strikes heb je niet de DLC voor nodig. Je moet dan simpelweg niet de Osiris playlist kiezen bij de strike playlist.

Uh, hoelang heb jij al niet meer gespeeld?
[ Voor 12% gewijzigd door bbblije op 12-03-2018 11:40 ]
Oops... was kennelijk in de veronderstelling dat er een aparte heroic strike playlist was, zoals dat met crucible wel het geval is. Zonet ff onderzoek gedaan, en de reden dat je de DLC nodig hebt voor de heroic strike playlist is dat het spel niet standaard dat had.
Trials heb je nog wel toegang toe, maar niet deze week, omdat de map deze week Radiant Cliffs is, wat een dlc map is. Als de map een vanilla map is, kan je wel trials spelen die week.
Trials heb je nog wel toegang toe, maar niet deze week, omdat de map deze week Radiant Cliffs is, wat een dlc map is. Als de map een vanilla map is, kan je wel trials spelen die week.
Af en toe kon ik ZO KWAAD worden hé.. maar wat een episch resultaat. Volgende week weer.Crashhill schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:29:
Ik ben zo ongeloofelijk trots op @Rondo-H76 @dinges @Deluge @Henkie en @Blisterin_Bull
VoG gehaald, vraag niet hoe, maar gehaald.
Volgende week weer?
Kan ik weer een raidje afstrepen zónder Fatebringert voor ome Henk.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
..... Gebruikt ie een gjallerhorn op die oracles , schiet z’n eigen plat omdat ik voor zijn vizier duik en geeft vervolgens mij de schuldHenkie schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 14:53:
[...]
Af en toe kon ik ZO KWAAD worden hé.. maar wat een episch resultaat. Volgende week weer.
Kan ik weer een raidje afstrepen zónder Fatebringert voor ome Henk.
Maar ik ben er gewoon bij volgende week
PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo
Momenteel 9.98 euro in de GM in de easter sale, ergens denk ik er wel aan om deze te halen voor die prijs maar aan de andere kant ben ik ook helemaal niet van plan om DLC voor dit spel te kopen dus dan is het afwegen of gewoon door de story spelen 9.98 euro waard is.
Zonder dlc hoef je je niet te beperken tot enkel de story hoor: pvp, publics strikes, de raid, je kunt het allemaal spelen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Weer een legendarisch raid avondje gisteren, wel Destiny 1.
En natuurlijk alles op normal (l)
@dinges @Rondo-H76 @M4uSzi @NLRev0lution @Fruitschaal ZO MOOI!
Ik wil weer Destiny 1 doen, meer meer meer meer meer meer meer
Was kei gaaf jonguuuh. Moeten we gewoon vaker doenCrashhill schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:40:
PSN - M4uSzi // -
Even ge-edit!Crashhill schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:40:
Ik wil niet weer Destiny 1 doen, niet meer niet meer niet meer niet meer niet meer niet meer niet meer
Was wel lachen..
PSN: Fruitschaaltje
Nieuwe DLC ("Warmind") komt op 8 mei, zijn er mensen die dan weer gaan spelen?
On May 8, with the beginning of Season Three, we’re also launching the second expansion to Destiny 2. It’s called Warmind, and it will send you to new places to meet new heroes and battle new enemies. You’ll earn new loot and master new activities. Today, we’re naming it and dating it. You’ll learn more in a reveal stream on April 24.

Ook de roadmap heeft een update gekregen, nieuw event in de zomer.
On May 8, with the beginning of Season Three, we’re also launching the second expansion to Destiny 2. It’s called Warmind, and it will send you to new places to meet new heroes and battle new enemies. You’ll earn new loot and master new activities. Today, we’re naming it and dating it. You’ll learn more in a reveal stream on April 24.

Ook de roadmap heeft een update gekregen, nieuw event in de zomer.

vanavond weer proberen die handgun in de nightfall te halen.
Hop,hop,hop!
Ik wil nog de 1e uitbreiding en de 2e ga ik 8 mei ook halen.
Wat is goedkoper season pass of los halen?
Wat is goedkoper season pass of los halen?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
uitbreidingen zijn 20 euro stuk denk ik. Season pass is 35
Hop,hop,hop!
Is er nog een clan die wel actief bezig zijn met Destiny2? Weet dat veel gasten zijn afgehaakt, maar zal toch nog wel ergens een groepje actief bezig zijn?
Hier staat een overzicht van de Warmind DLC; https://www.reddit.com/r/...verything_we_know_so_far/
Features:
All-new Raid Lair: Spire of Stars
New themed weapons, armor and gear to earn
All-new ritual activity: Escalation Protocol
All-new relic weapon, The Valkyrie
3 New Strikes (One PS Exclusive Strike, 2 Strikes for us all)
New story missions and adventures
New destination polar ice caps of Mars
Access to multiplayer arenas in Private Matches
We will now be able to hit Level 30
Power Level Soft Cap increase to 340 - Max Level 380
Ranked play; Valor -Progression rank that goes up as you complete matches, winning helps you move up faster, but there are no loss penalties.
Glory - Progression rank that goes up when you win and down when you lose.
New Exotics and exotic Weapon pass
Season Vendor Progression
Vault Space increase ect,.
Lijkt op dat na de Destiny 2 Summit, dat pas in September grote wijzigingen worden door gevoerd. Jammer dat het weer een jaar moet duren.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=vKmhYYyx38w"]YouTube: Destiny 2 Summit Event: My Experience at Bungie[/video]
Features:
All-new Raid Lair: Spire of Stars
New themed weapons, armor and gear to earn
All-new ritual activity: Escalation Protocol
All-new relic weapon, The Valkyrie
3 New Strikes (One PS Exclusive Strike, 2 Strikes for us all)
New story missions and adventures
New destination polar ice caps of Mars
Access to multiplayer arenas in Private Matches
We will now be able to hit Level 30
Power Level Soft Cap increase to 340 - Max Level 380
Ranked play; Valor -Progression rank that goes up as you complete matches, winning helps you move up faster, but there are no loss penalties.
Glory - Progression rank that goes up when you win and down when you lose.
New Exotics and exotic Weapon pass
Season Vendor Progression
Vault Space increase ect,.
Lijkt op dat na de Destiny 2 Summit, dat pas in September grote wijzigingen worden door gevoerd. Jammer dat het weer een jaar moet duren.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=vKmhYYyx38w"]YouTube: Destiny 2 Summit Event: My Experience at Bungie[/video]
[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 29-04-2018 14:54 ]
Huh ik heb nu wat vreemds. Ik ben nu even klaar met Destiny 2 en wilde weer eens Destiny 1 gaan doen. Ik speel nu op een ander account, aangezien ik vreemd genoeg ineens niet meer op mijn oude kan. Maar ik heb gewoon de vanilla Destiny 1 game, maar ik heb wel toegang tot de DLC + Level 25 boost die ik helemaal niet heb gekocht. Je hoort me niet zeuren hoor, maar ik vind het uiteraard wel een beetje vreemd.
Dat is altijd met aangekochte content op dezelfde console. Alhoewel dat niet met elke dlc bonus-en is in D1. Zo kreeg ik wel de level 25 boost op een sub-account, maar niet de level 40 boost.
Tractor Cannon wordt lachen.
Planet Destiny komt ook weer terug
[ Voor 36% gewijzigd door nFo op 01-05-2018 22:57 ]
Je hebt idd wel gelijk ja. Ik zie dat ik mijn Fallout 4 dlc ook gewoon nog heb als install optie. Wel handig dat dit er is en dat je niet steeds voor elk nieuw account weer opnieuw de dlc moet kopen.Blisterin_Bull schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 05:12:
Dat is altijd met aangekochte content op dezelfde console. Alhoewel dat niet met elke dlc bonus-en is in D1. Zo kreeg ik wel de level 25 boost op een sub-account, maar niet de level 40 boost.
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/46825
[ Voor 58% gewijzigd door nFo op 07-05-2018 19:22 ]
En de uitbreiding is er...
#nobodycares
Je zou maar bij Bungie werken en verplicht aan dit door paard moeten werken. Benieuwd of ze de eer aan zichzelf houden en er vroeg of laat de stekker er uit trekken en Destiny laten voor wat het is.
#nobodycares
Je zou maar bij Bungie werken en verplicht aan dit door paard moeten werken. Benieuwd of ze de eer aan zichzelf houden en er vroeg of laat de stekker er uit trekken en Destiny laten voor wat het is.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Op Reddit / Youtube is er toch wel een behoorlijke hype voor de komende DLC en de verbeteringen die naaste de DLC plaats vinden. Hier is het dood inderdaad.
De uitbreiding zorgt in ieder geval voor een pvp grind. Eindelijk rank. Is ie al uit of vanavond pas?
Mijn interesse is in ieder geval wel weer gewekt. Destiny blijft een game die lekker aanvoelt.
Mijn interesse is in ieder geval wel weer gewekt. Destiny blijft een game die lekker aanvoelt.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Vanavond om 19/20u geloof ik. Pre load is al eerder rond een uur of 16/17u.RawChild schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:41:
De uitbreiding zorgt in ieder geval voor een pvp grind. Eindelijk rank. Is ie al uit of vanavond pas?
Heb er zelf in ieder geval zin in. Nieuwe PVE content (nieuwe gamemode/horde mode), PVP ranks, nieuwe exotics, nieuwe PVP mappen, nieuwe strikes, nieuwe raid-lair en boven alles: Private Matches in PVP (valt niet onder de DLC trouwens). Op zich wel iets wat er vanaf het begin in had horen te zitten, maar goed.. heb het overleefd tot nu dus we gaan het weer proberen.
Exotics die gebuffd worden, worden ook echt ziek heb ik het idee. Eindelijk.
[ Voor 37% gewijzigd door Steefanus op 08-05-2018 11:47 ]
Destiny 1 heb ik 3 jaar met plezier gespeeld. Vooral Iron Banner bleef me terug halen elke maand.
Destiny 2 was teveel mis mee op release (deja-vu) en na 2 maandjes was ik er wel klaar mee.
.. maar door het PVP rank systeem hebben ze me wel weer terug hoor
Destiny 2 was teveel mis mee op release (deja-vu) en na 2 maandjes was ik er wel klaar mee.
.. maar door het PVP rank systeem hebben ze me wel weer terug hoor
Update is ff binnen harken, nieuwe menu muziek.
[ Voor 9% gewijzigd door nFo op 08-05-2018 17:26 ]
Ik was er niet helemaal gerust op maar ik dacht ik geef het nog een kans, dus gisteravond even aangeslingerd en meteen tot 2 uur zitten spelen
heb me eigenlijk wel goed vermaakt moet ik zeggen.
Ik heb me ook goed vermaakt. Verhaal is wel te doen (vond CoO maar boring..) en loopt via storymissions en de nieuwe strikes.
Dat bevalt me wel.
Mars is herkenbaar en een stuk groter als Mercury.
Nieuwe armor om achteraan te jagen.. toffe wapens.. veel speurwerk weer en de grind naar een hoger lightlevel is ook zeker aanwezig!
Ik vermaak me wel weer ff voor die 20,-
Dat bevalt me wel.
Mars is herkenbaar en een stuk groter als Mercury.
Nieuwe armor om achteraan te jagen.. toffe wapens.. veel speurwerk weer en de grind naar een hoger lightlevel is ook zeker aanwezig!
Ik vermaak me wel weer ff voor die 20,-
[ Voor 4% gewijzigd door PepieNL op 09-05-2018 11:19 ]
Ik moet de 1e DLC nog gaan spelen, daarna deel 2
Heb er zin in
Heb er zin in
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Misschien toch maar weer is aansluiten
Klopt ik ook. Al moet ik wel zeggen dat de eindbaas wel (weer) echt bizar makkelijk is. Had hier wel meer van verwacht.DigitalError schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:10:
Ik was er niet helemaal gerust op maar ik dacht ik geef het nog een kans, dus gisteravond even aangeslingerd en meteen tot 2 uur zitten spelenheb me eigenlijk wel goed vermaakt moet ik zeggen.
Just grow old with grace
De Raid is anders wel lekker hardcore, zijn al vanaf 19;00uur bezig.Silverscope schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:17:
[...]
Klopt ik ook. Al moet ik wel zeggen dat de eindbaas wel (weer) echt bizar makkelijk is. Had hier wel meer van verwacht.
https://www.twitch.tv/kinggothalion
Later komt deze terug als LL350 strike. Dan is het wel weer lekker lastig. Zeker als je met randoms zit en onder de aanbevolen level.Silverscope schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:17:
[...]
Klopt ik ook. Al moet ik wel zeggen dat de eindbaas wel (weer) echt bizar makkelijk is. Had hier wel meer van verwacht.
De grind zit er wel lekker in weer. Collectibles, maar ook exotic masterworks. Je bent er wel even zoet mee.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Zo, weer eens terug naar bijna een jaar. Zie dat je lvl 350 kan worden. De expensionpack is 35e, veel mensen positief hierover??
Iemand een goede video of blog van de laatste DLC? Ben helaas beetje uit de scène.
Iemand een goede video of blog van de laatste DLC? Ben helaas beetje uit de scène.
[ Voor 25% gewijzigd door Wackmack op 13-05-2018 20:29 ]
Is er nog een actieve clan? Wel zin om beetje bezig te zijn met deze content.
Nope, doe alles met LFG randoms. Gaat best als Engels geen probleem is.
[ Voor 15% gewijzigd door Blisterin_Bull op 13-05-2018 23:35 ]
350? hoe kom je daar bij dan? Zover ik weet is de level cap 380 / 385 met modsWackmack schreef op zondag 13 mei 2018 @ 20:28:
Zo, weer eens terug naar bijna een jaar. Zie dat je lvl 350 kan worden. De expensionpack is 35e, veel mensen positief hierover??

die 35 euro lekker in je zak houden en uitgeven aan een andere game, ik had toevallig de season pass (spijt van achteraf) dus heb het wel ff gespeeld. maar ik zou echt geen 35 euro uitgeven hieraan.Wackmack schreef op zondag 13 mei 2018 @ 20:28:
Dank dank!DigitalError schreef op maandag 14 mei 2018 @ 19:29:
[...]
die 35 euro lekker in je zak houden en uitgeven aan een andere game, ik had toevallig de season pass (spijt van achteraf) dus heb het wel ff gespeeld. maar ik zou echt geen 35 euro uitgeven hieraan.
Heb ik dan weer niet. Ik speel nog iedere week op de dinsdagavond en na een release nog wat uurtjes extra. 35 euro voor wat extra uren grinden is goedkoper dan een paar keer naar de bioscoop gaan bijvoorbeeld. Verhoudingsgewijs valt het dan wel weer mee. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Ook al blijf ik vinden dat D2 minimaal dezelfde hoeveelheid als D1 bij TTK had mogen hebben.DigitalError schreef op maandag 14 mei 2018 @ 19:29:
[...]
die 35 euro lekker in je zak houden en uitgeven aan een andere game, ik had toevallig de season pass (spijt van achteraf) dus heb het wel ff gespeeld. maar ik zou echt geen 35 euro uitgeven hieraan.
Hop,hop,hop!
Eens, vermaak me er ook weer prima meebasset schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:02:
[...]
Heb ik dan weer niet. Ik speel nog iedere week op de dinsdagavond en na een release nog wat uurtjes extra. 35 euro voor wat extra uren grinden is goedkoper dan een paar keer naar de bioscoop gaan bijvoorbeeld. Verhoudingsgewijs valt het dan wel weer mee. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Ook al blijf ik vinden dat D2 minimaal dezelfde hoeveelheid als D1 bij TTK had mogen hebben.
Ik vermaak me prima met DLC 2 hoor. Je kunt DLC 2 ook gewoon los kopen. Dat zou ik doen als je graag nog wat Destiny 2 wil spelen. De eerste DLC was wat teleurstellend qua story en endgame. De tweede DLC is al iets beter qua story (wel vrij kort) en heeft leuke endgame content. Je bent niet heel snel de hoogste power level.. Hierdoor zijn heroic strikes en de raid-lair nog wel echte uitdagingen zo in het begin (raid-lair schijnt ook erg leuk te zijn, zelf nog niet gespeeld). Bovendien zijn de exotische quests erg leuk om te grinden en de exotics die je er van krijgt zijn ook zeer de moeite waard.
Maar er moet nog veel opgelost worden voordat het uberhaupt het niveau van D1 mag aantikken voor mij. Terwijl D1 al z'n problemen had.
Maar er moet nog veel opgelost worden voordat het uberhaupt het niveau van D1 mag aantikken voor mij. Terwijl D1 al z'n problemen had.
Ik speel het zo af en toe tussendoor en dat bevalt prima.
Heb ook niet de zin om elke week met elke char het hele lijstje milestones af te werken; ik kijk per week wel welke ik meepak. Gevolg is dat mijn hunter nu op 345 zit terwijl mijn titan en warlock nog op 290 hangen.
Publics/strikes vind ik leuk dus die pak ik meestal wel mee, pvp vind ik niet veel aan dus die blijft vaak liggen.
Al moet ik nog wel een keer een potje trials winnen voor die laatste trophy.
Minpunten tov D1 zijn voor mij de raid en de nightfall.
De raid vind ik nu vrij weinig aan, terwijl ik die in D1 (vooral King's Fall) heel tof vond.
En de timer op de nightfall begrijp ik niet. Er zitten al perks op om de nightfall moeilijker te maken, waarom dan ook een timer erop?
Heb ook niet de zin om elke week met elke char het hele lijstje milestones af te werken; ik kijk per week wel welke ik meepak. Gevolg is dat mijn hunter nu op 345 zit terwijl mijn titan en warlock nog op 290 hangen.
Publics/strikes vind ik leuk dus die pak ik meestal wel mee, pvp vind ik niet veel aan dus die blijft vaak liggen.
De raid vind ik nu vrij weinig aan, terwijl ik die in D1 (vooral King's Fall) heel tof vond.
En de timer op de nightfall begrijp ik niet. Er zitten al perks op om de nightfall moeilijker te maken, waarom dan ook een timer erop?
Er zit al een tijdje geen timer meer op de nightfalldvdkiwi schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:12:
Ik speel het zo af en toe tussendoor en dat bevalt prima.
Heroic strikes zijn moeilijker en irritanter dan de nightfall nu als je het mij vraagt. En prestige Nightfall is weer makkelijker dan de normale nightfall aangezien je zelf de modifiers kan kiezen. Ik kies altijd een burn/singe en grenadier. Die punten boeien me niet zo.
Mooi!Steefanus schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:40:
[...]
Er zit al een tijdje geen timer meer op de nightfall
Afgezien van de strike bug (die er nog in lijkt te zitten) Gisteren 4 strikes gedaan en maar 1 telde mee voor de milestone. Is de grind factor leuk om weer te doen.
Ik heb weer het volste vertrouwen in de nieuwe uitbereiding die komen gaat en kan ik zeker weer een paar maandjes vooruit (bij 1 a twee keer in de week een avondje) Ik heb weer gewoon ouderwets zin om in te loggen en een beetje te klooien in het spel.
Ik heb weer het volste vertrouwen in de nieuwe uitbereiding die komen gaat en kan ik zeker weer een paar maandjes vooruit (bij 1 a twee keer in de week een avondje) Ik heb weer gewoon ouderwets zin om in te loggen en een beetje te klooien in het spel.
Hop,hop,hop!
Alle Latent Memories opgepikt en de speciale caches geopend: levert nog een leuk zwaard en Exotic scootertje op...
Ik had er al ruim in de 30 zelf gevonden
de laatste 10 met een videootje.
Ik had er al ruim in de 30 zelf gevonden
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Voor je milestone? Bedoel je niet je quest step voor de Sleeper?basset schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:20:
Afgezien van de strike bug (die er nog in lijkt te zitten) Gisteren 4 strikes gedaan en maar 1 telde mee voor de milestone. Is de grind factor leuk om weer te doen.
Beide gevallen is het een bug waar de voortgang niet wordt meegeteld als je hem "verkeerd" opstart.Campo di Casa schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:04:
[...]
Voor je milestone? Bedoel je niet je quest step voor de Sleeper?
Er was/is ook een bug met vanguard boons. Dan telde je strike progress ook niet mee voor de milestone of ikelos hand cannon quest, als er ook maar 1 persoon in de fireteam er eentje activeerde.
Oke, deze bug ken ik niet. Wel de bug waarbij de strikes niet worden meegenomen voor de Sleeper quest.Blisterin_Bull schreef op zondag 20 mei 2018 @ 23:38:
Er was/is ook een bug met vanguard boons. Dan telde je strike progress ook niet mee voor de milestone of ikelos hand cannon quest, als er ook maar 1 persoon in de fireteam er eentje activeerde.
Inmiddels heb ik hem gehaald waarbij ik eindelijk mijn derde meegetelde strike had, waarna de andere teller direct op 5 stond (voor de sleeper) Dat scheelde. Leuk wapen weer. Maar ik werd ook erg enthousiast van de Crimson dit weekend. Geweldig met veel kleine mannetjes die op je afrennen. Bijna onbeperkte ammo als je maar crits schiet.
Hop,hop,hop!
We hebben weer wat plek in de Xbox Clan: https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2416491
Dus mocht je (weer) spelen dan ben je welkom :-)
Dus mocht je (weer) spelen dan ben je welkom :-)
Weet iemand toevallig hoe het nu zit met het laatste deel van de 'Rat King' quest? Voorheen moest je een NF doen met volgens mij nog min 5 min op de klok en een fireteam hebben waarbij tenminste iemand het wapen equipped had. Nu de NF geen timer meer heeft, is er iets anders geworden? Klopt het dat je nu "gewoon" een NF moet doen met iemand die het wapen al heeft en heeft equipped?
En is er iemand die mij met dit laatste stuk kan/wil helpen?
Just grow old with grace
Waarschijnlijk hoef je alleen nog maar de NF te doen. Ben zelf nog niet eens begonnen aan de rat king quest maar heb vorige week een paar NF’s gedaan en zag ineens dat ik een bepaalde percentage had behaald met de hele quest.Silverscope schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:22:
Weet iemand toevallig hoe het nu zit met het laatste deel van de 'Rat King' quest? Voorheen moest je een NF doen met volgens mij nog min 5 min op de klok en een fireteam hebben waarbij tenminste iemand het wapen equipped had. Nu de NF geen timer meer heeft, is er iets anders geworden? Klopt het dat je nu "gewoon" een NF moet doen met iemand die het wapen al heeft en heeft equipped?
nevermind.
[ Voor 93% gewijzigd door CSB op 14-06-2018 12:12 ]
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Meer info over Year 2 met de Expansion Forsaken
Forsaken gaat 40 euro kosten, en daarnaast is er een Annual Pass met drie exclusieve events in Winter 2018, Lente en Zomer 2019. Die versie kost 70 euro. Vervolgens is er een Digital Deluxe versie voor 80 euro.
Forsaken gaat 40 euro kosten, en daarnaast is er een Annual Pass met drie exclusieve events in Winter 2018, Lente en Zomer 2019. Die versie kost 70 euro. Vervolgens is er een Digital Deluxe versie voor 80 euro.
[ Voor 10% gewijzigd door Geronimous op 06-06-2018 00:07 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
PS4 clan de Bosteefjes zoeken nog leden om mee te raiden en bovendien spelen we graag een potje PVP. PM mij voor meer info.
ik zit nu wel weer te twijfellen om weer te beginnen met destiny 2 heb het alleen sinds een maand na de release niet meer gespeeld.
Is er nog veel veranderd sinds die tijd (positief)?
Is er nog veel veranderd sinds die tijd (positief)?
Ik ga denk ik ook NERF maar weer eens representen @ PS4. Nieuwe expansion lijkt heel tof te worden.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Inmiddels rank 40 bij Dead Orbit, wat een werk man, haha
Van Public event naar Public event gaan is denk net zo snel als met dat hele renown gezeik.

Van Public event naar Public event gaan is denk net zo snel als met dat hele renown gezeik.

[ Voor 23% gewijzigd door nFo op 09-06-2018 10:35 ]
beetje jammer van die 383nFo schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 10:34:
[afbeelding]
Tenzij je op Titan farmed, je doet 1 of 2 patrols tijdens een public event, daarna een lost sector in. Daarna fast travel naar andere gebied, weer 1 of 2 patrols en public event, daarna lost sector.nFo schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 10:34:
Maar het is zeer aan te raden om het samen met iemand te doen, omdat het solo erg soul crushing is

[ Voor 10% gewijzigd door Blisterin_Bull op 09-06-2018 12:52 ]
De faction rally is op zich wel maar de grind is lang...
En jammer dat je de armour zelf niet meer kunt kopen. Ik miste alleen de titan helm van FWC ben inmiddels level 50 en heb nog steeds geen helm
. Die RNG goden ... Iemand anders ook zo veel pech?
En jammer dat je de armour zelf niet meer kunt kopen. Ik miste alleen de titan helm van FWC ben inmiddels level 50 en heb nog steeds geen helm
Hier nog een actieve clan aanwezig die ik kan joinen (ps4) ? Heb allebij de uitbreidingen, en ben nu ongeveer power 320.
[Battle.net: Forsaken#22243]
Wij zijn druk aan 't recruiten mensen, alleen volwassenen en Nederlanders! Altijd gezellig!
Stuur een pb met je psn of zoek exploit army op
Stuur een pb met je psn of zoek exploit army op
Nog even wat gameplay van de nieuwe gamemode, Gambit, en de nieuwe pijl en boog die in de DLC worden toegevoegd. Ziet er allemaal erg goed uit.
Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2
TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2
TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX