Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Na de Warmind DLC heeft Destiny me weer te pakken zoals in D1. Hopelijk maakt Forsaken de verwachtingen waar.
Wanneer doen jullie raid enzo zouw mss terug willen beginnen.CSB schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 17:50:
Na wat gerommel in onze huidige PS4 clan hebben een aantal spelers en ikzelf besloten zelf een nieuwe clan op te zetten. Mocht je interesse hebben in een volledig nederlands groepje dat volledig voor de lol speelt maar wel graag samen met headset van alles doet, zoek dan naar het Ongeregeld Zooitje.
We moeten sowieso meer members hebben. Op dit moment hebben we simpelweg tekort om een raid te organiseren. Dus hoe meer mensen hoe beter.Bieren89 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 22:08:
[...]
Wanneer doen jullie raid enzo zouw mss terug willen beginnen.
Ik zat ff te lijken naar jullie clan, ben misschien wel geïnteresseerd om weer een dutch clan te joinen, maar als ik kijk naar de gemiddelde LL kan ik niet zeggen dat het erg actief is. No offenceCSB schreef op zondag 17 juni 2018 @ 22:38:
[...]
We moeten sowieso meer members hebben. Op dit moment hebben we simpelweg tekort om een raid te organiseren. Dus hoe meer mensen hoe beter.
Dus mochten de LL wat hoger zijn en meer players dan wil ik wel eens kijken of het wat voor mij is. Vind het zonde om huidige clan (UK/USA based players) te verlaten als die wel een stuk actiever zijn.
Maarre... LL? Light Level? Wat heeft dat met activiteit te maken? Voorlopig is volgens mij elke dag wel iemand online?
Heeft meer met grind-gehalte te makenCSB schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 23:57:
Maarre... LL? Light Level? Wat heeft dat met activiteit te maken? Voorlopig is volgens mij elke dag wel iemand online?
M.a.w. we zijn nog niet elite genoeg. Nee, dat klopt. We zijn net voorbij 350 zo'n beetje. Maar als dat je al tegenhoudt dan moet je inderdaad ook niet bij ons zijn.
En LL heeft wel degelijk met activiteit te maken. Want hoe krijg je het voor elkaar om wel veel te spelen maar amper je LL te verhogen? 3 heroic strikes, 5 potjes PVP en je hebt al 3 milestones te pakken (strikes, call to arms en clan). Doe een paar public events voor je Flashpoint milestone en je bent een paar LL's hoger.
echt no offence. ben zelf ook redelijk casual met D2 bezig. Maar zit dan wel weer op 372-374 met alle 3 de characters. Voornamelijk omdat ik geen Raids doe en soms milestones laat liggen.
Had ik al gezegd dat we sinds 3 weken nu D2 spelen?Campo di Casa schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:28:
same here. elke week weer die grind om z.s.m. met alle 3 de characters de milestones te halen. Alleen de Raid en Nine milestones doe ik nooit. Ben niet echt een Raid player.
En LL heeft wel degelijk met activiteit te maken. Want hoe krijg je het voor elkaar om wel veel te spelen maar amper je LL te verhogen? 3 heroic strikes, 5 potjes PVP en je hebt al 3 milestones te pakken (strikes, call to arms en clan). Doe een paar public events voor je Flashpoint milestone en je bent een paar LL's hoger.
echt no offence. ben zelf ook redelijk casual met D2 bezig. Maar zit dan wel weer op 372-374 met alle 3 de characters. Voornamelijk omdat ik geen Raids doe en soms milestones laat liggen.
Is het nog de moeite om deze game te kopen of is deze game aardig op zn eind? Weinig spelers etc?
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Valt ook wel weer meeBlisterin_Bull schreef op zondag 8 juli 2018 @ 13:21:
Er zijn zat spelers, ook al willen veel websites/youtubers je anders willen laten denken. De grootste community is op ps4 ook. Je moet alleen niet teveel verwachten voor solo spelers, wanneer het op endgame aankomt.
Het is wel een feit dat wanneer je bij een clan gaat de game echt tot leven komt. Vindt de community van Destiny nog steeds top. Gewoon al dat een stranger ziet dat ik loop te zoeken naar een region chest en ff snel aanwijst waar dat kistje ligt, laat mij al glimlachen.
Is er wellicht nog plek om te joinen? Zoek vooral een beetje actieve clan waar ik zo nu en dan een activity kan joinen, maar niet alleen verantwoordelijk ben voor de gehele clan-progress.Steefanus schreef op maandag 9 juli 2018 @ 08:55:
Onze clan is de laatste tijd ook weer actief aan het raiden en dat bevalt heel goed. Het is ons gisteren zelfs gelukt om in 1 avond de hele raid uit te spelen. Heb erg veel zin in Forsaken.
Een andere vraag: is er iemand die mij kan helpen met laatste deel van de Ratking quest? Wat betekent dat iemand de Ratking al heeft en daarmee met o.a. mij de NF cleared
Just grow old with grace
Ja hoor er is plek zat bij ons. Er is niks verplicht, maar een beetje activiteit wordt wel gewaardeerd. Ik ga morgen op vakantie dus ik weet niet hoeveel haast je er mee hebtSilverscope schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 12:37:
[...]
Is er wellicht nog plek om te joinen? Zoek vooral een beetje actieve clan waar ik zo nu en dan een activity kan joinen, maar niet alleen verantwoordelijk ben voor de gehele clan-progress.
Een andere vraag: is er iemand die mij kan helpen met laatste deel van de Ratking quest? Wat betekent dat iemand de Ratking al heeft en daarmee met o.a. mij de NF cleared
Weet niet of je nog hulp nodig hebt, maar ik wil je graag helpen. Mijn PSN is alionfiree, ik speel Destiny zowat dagelijksSilverscope schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 12:37:
[...]
Is er wellicht nog plek om te joinen? Zoek vooral een beetje actieve clan waar ik zo nu en dan een activity kan joinen, maar niet alleen verantwoordelijk ben voor de gehele clan-progress.
Just grow old with grace
Xbox/pc/PS?glenn456 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 11:25:
Graag zou ik ook een clan willen joinen ik speel destiny solo en zou graag een keer de raids en dergelijke willen doen. Zal niet de beste speler zijn maar wil graag leren 😬
Xbox Live: MarkH
Nee nog niet helaas, vanmiddag even wezen kijken voor het begin maar ook geen grote baas die het moet gaan starten.

Ja

Event is timegated, vanaf a.s. vrijdag weer een kansFonzie27 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 20:25:
[...]
Nee nog niet helaas, vanmiddag even wezen kijken voor het begin maar ook geen grote baas die het moet gaan starten.
YouTube: Destiny 2 | WHISPER MISSION IS GONE! Spindle Timegate Details, Super...
[ Voor 55% gewijzigd door Convoy op 24-07-2018 22:11 ]
Dit was wel weer even vintage destiny, hoogtepunt van D2 voor mij.Convoy schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 22:07:
[...]
[afbeelding]
Ja
[...]
Event is timegated, vanaf a.s. vrijdag weer een kans
YouTube: Destiny 2 | WHISPER MISSION IS GONE! Spindle Timegate Details, Super...
Ik heb erg veel destiny 1 gespeeld, vanaf het begin. Maar ben op een gegeven moment afgehaakt ( tijdje na the taken king ).
Dat is natuurlijk persoonlijk. Feit is wel dat D2 sinds Warmind DLC een stuk beter is geworden. En vanaf 4september komt de Forsaken DLC uit. Verwachting daarvan is vrij hoog.Freek0416 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 17:23:
Is het nog aan te raden te starten met deze game?
Ik heb erg veel destiny 1 gespeeld, vanaf het begin. Maar ben op een gegeven moment afgehaakt ( tijdje na the taken king ).
Speel D2 dagelijks een paar uur en verveeld mij voor geen meter.
Pik anders ergens D2 op als 2e hands voor 15 euro.

New Crucible footage shows faster TTK
https://dm.reddit.com/r/D...footage_shows_faster_ttk/
[ Voor 46% gewijzigd door nFo op 26-07-2018 09:29 ]
Heb hem op de kop getikt bij onze grote blauwe vriend voor 12 euro! Ben benieuwdCampo di Casa schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 18:45:
[...]
Dat is natuurlijk persoonlijk. Feit is wel dat D2 sinds Warmind DLC een stuk beter is geworden. En vanaf 4september komt de Forsaken DLC uit. Verwachting daarvan is vrij hoog.
Speel D2 dagelijks een paar uur en verveeld mij voor geen meter.
Pik anders ergens D2 op als 2e hands voor 15 euro.
Bulk shader deletion......kan me niet snel genoeg gelanceerd worden....nFo schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 09:26:
[afbeelding]
New Crucible footage shows faster TTK
https://dm.reddit.com/r/D...footage_shows_faster_ttk/
nog nooit echt een deftige groep gevonden voor calus...
PSN - ps4 : sir_kowlier
Ik ben gisteren begonnen, je kan mij toevoegen! Alleen zal het even tijd nodig hebben om het benodigde light level te behalen uiteraard.kowlier schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 08:36:
als er nog mensen zijn die 2 personen zoeken voor de raid/lairs, ik en een maat willen die nog altijd eens uitspelen.
nog nooit echt een deftige groep gevonden voor calus...
Coolbest0416
Zie dat we in dezelfde clan zitten. Mocht je hulp nodig hebben, just shootFreek0416 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 09:40:
[...]
Heb hem op de kop getikt bij onze grote blauwe vriend voor 12 euro! Ben benieuwd
[ Voor 6% gewijzigd door Campo di Casa op 27-07-2018 18:29 ]
Juist. Zorg voor een headset (je PS4 komt standaard met een oortje) en download de Destiny app als je die nog niet op je smartphone hebt. Onze clan (Ongeregeld Zooitje) communiceert voornamelijk via die app en we proberen vaak een Strike, Nightfall of Raid te doen. Ook gewoon om hulp vragen mag natuurlijk.Campo di Casa schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 18:17:
[...]
Zie dat we in dezelfde clan zitten. Mocht je hulp nodig hebben, just shoot
Overigens hebben we alleen Nederlandse spelers in de groep, dus dat communiceert lekker makkelijk, met name met ingewikkelde dingen zoals Leviathan of Whisper of the Worm.
In mijn inventory had ik gisteren een gele wapen dat leek op polarice lance.
Daarbij stond een melding. Klik op F to unlock.
Er kwam geen rode balk wat je normaal krijgt bij verwijderen etc.
Nadat ik dat gedaan had ben ik het wapen kwijt ?
Heb nu wel On the comm quest. Begrijp nog niet hoe die werkt.
Angelo NL / Global Cargo VTC
On the comm quest is voor de exotic shotgun "Legend of Acrius". Je andere issue heb is zo geen verklaring voor. Kijk andes hier even, hier staat de volledige uitleg hoe je de Polaris Lance kunt krijgen:Pykow schreef op maandag 30 juli 2018 @ 11:46:
Beste tweakers.
https://www.eurogamer.net...uest-5-polaris-lance-5782
[ Voor 14% gewijzigd door Convoy op 30-07-2018 15:16 ]
Je kan je exotics altijd weer uit de vault halen (tabblad collections). Kost wel legendary shards.Pykow schreef op maandag 30 juli 2018 @ 11:46:
Beste tweakers.
Misschien heb je het wapen in de Vault gedaan per ongeluk?Pykow schreef op maandag 30 juli 2018 @ 11:46:
Beste tweakers.
Probeer Destiny Item Manager eens. Is een Chrome extension of website waar je met je Bungie account inlogt. Zoekbalkje gebruiken om te kijken of je Polaris Lance nog bestaat.
Ik had gisteren weer hetzelfde in mijn inventory.Kashika schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 10:36:
[...]
Misschien heb je het wapen in de Vault gedaan per ongeluk?
Probeer Destiny Item Manager eens. Is een Chrome extension of website waar je met je Bungie account inlogt. Zoekbalkje gebruiken om te kijken of je Polaris Lance nog bestaat.
Het gaat om een exotic die je kan gebruiken op een item.
Er staat dan Unlock onderin. Zal later wel ff screenshot maken.
Weet nog niet wat er gebeurd is na het unlocken.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Het gaat dan waarschijnlijk om een masterwork/catalyst voor een wapen. Wanneer je deze wapen hebt en dan naar de masterwork slot gaat dan staat er wat je verder nog moet doen om dit te unlocken.Pykow schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 18:13:
[...]
Ik had gisteren weer hetzelfde in mijn inventory.
Het is dus niet weg, maar wanneer je de exotic wapen hebt van deze catalyst dan kan je die terugvinden onder de masterwork tile.
Unlock is volgens mij fout "vertaald", het moet "store" of "dismantle" zijn. Waarschijnlijk is het een ornament, die kan je altijd weer toevoegen op een wapen.Pykow schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 18:13:
[...]
Dat is een ornament. Die heb je legendary en exotic. Kun je gewoon unlocken dan komen ze beschikbaar op het betreffende wapen of armour.Pykow schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 18:13:
[...]
Mooi, de expansion pass kost sinds gisteren nog maar 2 tientjes. Daar doe ik het wel voor. I'm back inKrizzii schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:14:
Ik wilde met Forsaken weer instappen in Destiny (heb de expansions niet gespeeld), maar dat duurt nog even. Dus ging ik even rekenen en dan kom ik op PS4 op een bedrag van €35 euro voor de oude expansions, €40,- voor Forsaken (en €60 euro voor de base game die ik al heb). Niet echt de moeite waard nu, of zie ik ergens een bundel over het hoofd als je de base game al hebt?
Ik heb me tevens aangemeld voor Ongeregeld Zooitje.
[ Voor 4% gewijzigd door Krizzii op 01-08-2018 12:47 . Reden: Ongeregeld Zooitje ]
Just grow old with grace
De endboss had ik in vergelijking tot andere stukken helemaal geen moeite mee, het was veel te obvious wat ik daar moest doen. Het stuk ernaartoe is wel epic. In het begin waren de "restricted zones" (waar je niet kan respawnen) nog best een uitdaging, maar met een beetje voorzichtig doen kom je er uiteindelijk wel. Best een leuke game!
Ik heb een request gedaan om de ps4 clan te joinen, heb nu eigenlijk alles solo gedaan op 1 strike(??) na, waar ik met 2 anderen een gebied moest clearen met een boss op het einde.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Destiny 2 Update 2.0;
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/47127
[ Voor 71% gewijzigd door nFo op 29-08-2018 17:33 ]
mensen van het eerste uur die dit weer gaan oppakken?
Ik mis de RAID oproepjes op GOT...
[ Voor 21% gewijzigd door Jedi Geub op 30-08-2018 10:44 ]
Heb zelf nog lang niet alle content klaar (adventures, wapen exotic, dlc's enz) dus mooie tijd om het weer eens op te pakken.
Ook moet ik nog steeds die laatste trophy (Lest Ye Be Judged) halen voor de platinum. Hoef daarvoor, hoewel het heel simpel klinkt, slechts één potje trials te winnen. Met meer nieuwe spelers als potentiele tegenstander wordt dat wellicht iets eenvoudiger.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:42 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Trials is uitgeschakeld voor een heel seizoen lang, dus die trophy kan je de komende 3 maanden niet halendvdkiwi schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 13:04:
Ik denk dat ik deze game wel weer eens wat vaker ga spelen ja
Heb zelf nog lang niet alle content klaar (adventures, wapen exotic, dlc's enz) dus mooie tijd om het weer eens op te pakken.
Ook moet ik nog steeds die laatste trophy (Lest Ye Be Judged) halen voor de platinum. Hoef daarvoor, hoewel het heel simpel klinkt, slechts één potje trials te winnen. Met meer nieuwe spelers als potentiele tegenstander wordt dat wellicht iets eenvoudiger.
Alleen base game ja, met alle quality of life improvements. Niet met de content uitbreidingenDeze game zit volgende maand bij de PS+ games en is dus gratis te downloaden. Als ik het goed heb begrepen is deze vanaf NU te downloaden. Vanavond ook maar eens kijken of dit wat is.
De gele dingetjes in je director volgen. Cayde is weg, dus flashpoint is niet meer bij hem. Deze week is de flashpoint op Mars.dvdkiwi schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:58:
Gisteren voor het eerst sinds enige tijd de game weer eens opgestart, maar waar zijn alle milestones gebleven? Ik had er slechts één (earn clan xp) waar er voorheen 4 of 5 te halen waren.
Bij strikes en crucible zie je ook nog gele bollen naast de planeten.
Het is wel een beetje een dode week, waarbij alleen de flashpoint op mars interessant is, omdat je daarmee een Forsaken item kunt krijgen.
Hop,hop,hop!
Ik was al op zoek naar Cayde omdat in de objectives stond dat ik 'm op moest zoeken in de ramen shop voor een quest, maar daar was ie niet.
Kan iemand mij de basis vertellen en hoe ik uiteindelijk met andere spelers een sessie kan doen? Groetjes een noob 1ste klas met destiny.
Ja ik ook, alleen ik speel met vrienden en die gaan de pass natuurlijk niet halen. Heb ik er alsnog niet veel aan.NukaWorldNL schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:53:
Toch weer aan het installeren haha. Zit alleen nog in dubio om die 2 kleine dlc's te kopen. Nu is die seasonpass 17,99. 9 euro per dlc heb ik opzich er nog wel voor over
Ik weet niet of je alle exotics opnieuw moet halen, om de extra perks te krijgen.
Gambit begint om 19;00 uur.
[ Voor 7% gewijzigd door nFo op 01-09-2018 14:39 ]
Begin is gewoon single player meen ik me te herinneren. Gewoon eerst de story doen, dan kom je vanzelf spelers (blauwe bolletjes) tegen.endechaos schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:45:
Gister voor het eerst gespeeld omdat deze gratis op ps4 is momenteel. Leuke gameplay, maar snap er geen hout van wat uiteindelijk de bedoeling is. Naar een missie gaan is onduidelijk voor mij. En ik dacht dat het online was maar zie nooit echt mensen als ik in een missie bent, wel bij een groen gedeelte earth denk ik.
Kan iemand mij de basis vertellen en hoe ik uiteindelijk met andere spelers een sessie kan doen? Groetjes een noob 1ste klas met destiny.
Hop,hop,hop!
Ik kan hem niet vinden in de xbox store
Zal vanavond wel ge-update worden (19:00 gaat het lopen).
39,99 in de Playstation Store, dus het zal op de Xbox ook wel op die prijs uitkomen.PepieNL schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:26:
Iemand een idee wat de losse Forsaken uitbreiding kost ?
Van mij mogen ze 'm houden, ik heb al een season pass waar op zijn zachtst gezegd behoorlijk karige content in zat. Forsaken hoort daar gewoon bij, nooit dat ik wéér 40 euro ga betalen.
Forsaken moet je zien als het equivalent van The Taken King in D1, meer een expansion dan een DLC pack (alhoewel beide "dlc" zijn).
Wil je Destiny content/dlc op dag 1 spelen, betaal je ALTIJD de hoofdprijs, net zoals elk ander spel. Je kan gerust nog een jaar (of twee) wachten totdat de legendary goty complete edition uitkomt voor 10 euro.
Alleen moet je dan niet raar opkijken als de rest dan alweer D3 aan het spelen is, en je weinig/niet snel mensen kan vinden voor endgame content.
Zie alweer snel dat de huidige generatie gamers meer van de indie/free early access/free to play is; Koop een spel, en alle daarna uitgebrachte DLC moet gratis zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Blisterin_Bull op 04-09-2018 12:06 ]
Het hoeft heus niet gratis, maar de eerste 2 dlc's waren in mijn ogen niet het geld van de season pass waard.
En daarnaast mag je nog 20 EUR aftikken (expansion pass voor expansion I & II) indien je de vorige expansions niet hebtdvdkiwi schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:39:
[...]
39,99 in de Playstation Store, dus het zal op de Xbox ook wel op die prijs uitkomen.
Van mij mogen ze 'm houden, ik heb al een season pass waar op zijn zachtst gezegd behoorlijk karige content in zat. Forsaken hoort daar gewoon bij, nooit dat ik wéér 40 euro ga betalen.

40 EUR is een prima prijs voor een grote expansion ... maar doe dan ook alles erbij wat je eerder hebt uitgebracht. Dit is gewoon super kinderachtig en klant onvriendelijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Dhrax op 04-09-2018 13:23 ]
Jammer eigenlijk dat alle discussies op internet verzanden in geleuter over de kosten. Voor veel mensen is dat een issue en snap dat wel, maar er is ook een grote groep die gewoon lekker wil gamen en waarbij de kosten ondergeschikt zijn. Van alle hobbies die ik heb zijn de kosten van gamen by far het laagst.
Een spel beoordelen als je alleen de campaign gedaan hebt, af en toe een nightfall en wat heroic strikes speelt en wat patrol, is van de zotte... aangezien je het belangrijkste nooit gezien hebt
19.00 dacht ikgiantgiantus schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 18:27:
Wanneer ks de uitbreiding nu te spelen?
Had de game al , maar verwijderd en verkocht en nu zie ik dat je hem gratis kan downloaden.
Is dit met alle dlc’s etc?
https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=3314764
Vorige clan had inactieve founder en heel veel inactieve admins, vaste spelers van de oude zijn over naar de nieuwe.
[ Voor 66% gewijzigd door giantgiantus op 04-09-2018 22:16 ]
Ik zal de switch ook ff maken. Ben tegenwoordig ook weer actief nl. Neemt ie dan mijn clan contributie mee? Was al op de helft.MarkH NL schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 19:45:
Nieuwe Tweakers clan voor op de Xbox One:
https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=3314764
Vorige clan had inactieve founder en heel veel inactieve admins, vaste spelers van de oude zijn over naar de nieuwe.
Edit: lama ben de oude al geleaved en heb join request gedaan
[ Voor 6% gewijzigd door Bozznl op 05-09-2018 08:22 ]
GT: The Bozzz88
Nee voortgang is per seizoen, de clan staves ben je ook kwijt (maar daar had je toch niks aan). Je zit erbij!Bozznl schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:18:
[...]
Ik zal de switch ook ff maken. Ben tegenwoordig ook weer actief nl. Neemt ie dan mijn clan contributie mee? Was al op de helft.
Edit: lama ben de oude al geleaved en heb join request gedaan.
Geen idee of er hier nog een actieve PS4 clan is. Zou wel zo leuk zijn. Ik ben sinds Warmind weer helemaal terug in Destiny voor zover mogelijk als zzp'ende vader. Ondanks dat heb ik toch Zavala's Ship en het Solstice armor gehaald en nu met Forsaken heb ik de smaak helemaal te pakken. Een maat van mij speelt ook zoveel mogelijk mee, maar met z'n tweeën hebben we bijvoorbeeld nog nooit een Raid gedaan. Escalation Protocol zou ik ook graag eens willen halen, ben nu niet verder gekomen dan halverwege lvl 7.giantgiantus schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 19:46:
Is er een actieve Ps4 clan? Eerste missie is geweldig. En wat zijn de beelden en het geluid top. En dan ook nog eens heerlijke gunplay.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Wat een rip-off voor de fans.
Er zijn nog wel een aantal PS4 clans met NL leden! Ook actief op Tweakers.Major_ton schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:17:
[...]
Geen idee of er hier nog een actieve PS4 clan is. Zou wel zo leuk zijn. Ik ben sinds Warmind weer helemaal terug in Destiny voor zover mogelijk als zzp'ende vader. Ondanks dat heb ik toch Zavala's Ship en het Solstice armor gehaald en nu met Forsaken heb ik de smaak helemaal te pakken. Een maat van mij speelt ook zoveel mogelijk mee, maar met z'n tweeën hebben we bijvoorbeeld nog nooit een Raid gedaan. Escalation Protocol zou ik ook graag eens willen halen, ben nu niet verder gekomen dan halverwege lvl 7.
Zelf speel ik al jaren met de Bosteefjes. Een groep relaxte (en geschifte) gasten...Soms nemen we onszelf iets te serieus maar meestal is 't lekker relaxt gamen
Zoals hierboven aangegeven, er zijn verschillende prijzen en pakketten:Tits schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:31:
Wou uit interesse eens kijken naar de prijs voor de DLC van Forsaken. Hoe ik het zie, kan je die dus niet apart kopen? Enkel in combinatie met Destiny 2?
Wat een rip-off voor de fans.
Heb je Destiny 2 (Y1) en de eerste seasonpass (Y2) al, dan kan je Forsaken (Y3) kopen voor €40, bijvoorbeeld hier: https://store.playstation...000001?emcid=pa-st-111284
Heb je Destiny 2 (Y1), geen season passes, dan kan je de legendary edition kopen voor €70, hierin zit alles: base game, season passes voor Y2 en Y3
En dan heb je ook nog een Complete Edition voor €100 waarin alles zit van de Legendary Edtion en ook de extra's (annual passes) bij in zitten
Heb je nog niks, dan kan je ook bovenstaande legendary edition kopen voor €70 en krijg je ook alles
[ Voor 15% gewijzigd door gise op 05-09-2018 11:43 ]
Bij Destiny 1 kreeg je bij een bepaalde uitbreiding een boost in je light level, is dat nu weer zo? Want ik loop nogal achter...
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Het is goed te doen om met Warmind tot ongeveer 350 te komen. en met wat meer moeite ga je daar overheen tot een light level van rond de 400.RawChild schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:26:
Ik heb D2 maar de 2 uitbreidingen daarna niet. Die heb ik gekocht voor 18 euro. Helaas is mijn light level te laag voor forsaken, ik heb begrepen dat de eeste missie 330 aanraadt. Ik was 285, ondertussen de eerste uitbreiding uitgespeeld en ben nu 305. Nu dan aan warmind beginnen om dan hopelijk in de buurt van 330 te komen. Dan pas schaf ik forsaken aan. Daar is een 40 euro versie van en 70 euro versie. Die van 70 heeft veel end game content voor de toekomst.
Bij Destiny 1 kreeg je bij een bepaalde uitbreiding een boost in je light level, is dat nu weer zo? Want ik loop nogal achter...
Ik ben tot 393 gekomen en heb gister forsaken aangeschaft.
vanavond misschien een begin mee maken.
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
En hoe zit het met mensen die D2 + 1e Expansion hebben? Juist, die hebben enkel de optie om 2e expansion (20eur?) + Forsaken (40) te kopen als ze bij willen zijn..gise schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:39:
[...]
Zoals hierboven aangegeven, er zijn verschillende prijzen en pakketten:
Heb je Destiny 2 (Y1) en de eerste seasonpass (Y2) al, dan kan je Forsaken (Y3) kopen voor €40, bijvoorbeeld hier: https://store.playstation...000001?emcid=pa-st-111284
Heb je Destiny 2 (Y1), geen season passes, dan kan je de legendary edition kopen voor €70, hierin zit alles: base game, season passes voor Y2 en Y3
En dan heb je ook nog een Complete Edition voor €100 waarin alles zit van de Legendary Edtion en ook de extra's (annual passes) bij in zitten
Heb je nog niks, dan kan je ook bovenstaande legendary edition kopen voor €70 en krijg je ook alles
Klopt.BigF25 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 13:35:
[...]
En hoe zit het met mensen die D2 + 1e Expansion hebben? Juist, die hebben enkel de optie om 2e expansion (20eur?) + Forsaken (40) te kopen als ze bij willen zijn..
Ja, je kan nu ook weer één character boosten met ForsakenRawChild schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:26:
Ik heb D2 maar de 2 uitbreidingen daarna niet. Die heb ik gekocht voor 18 euro. Helaas is mijn light level te laag voor forsaken, ik heb begrepen dat de eeste missie 330 aanraadt. Ik was 285, ondertussen de eerste uitbreiding uitgespeeld en ben nu 305. Nu dan aan warmind beginnen om dan hopelijk in de buurt van 330 te komen. Dan pas schaf ik forsaken aan. Daar is een 40 euro versie van en 70 euro versie. Die van 70 heeft veel end game content voor de toekomst.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Nee, een boost naar level 30 mocht je karakter er nog niet zijn. De rest gaat vrij snel tot 400 als je spel speelt.PepieNL schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:03:
Een boost naar 400 begreep ik..
Voorheen zat de 'Sparkle of Light' in je inventory maar nu bij je character selection aan de rechterkant.RawChild schreef op woensdag 5 september 2018 @ 14:51:
Meen je niet, dat scheelt aanzienlijk. Krijg je iets aan het begin van de game waarmee je dat doet?
Ohh.. dan had ik het verkeerd gehoord op een stream ergens gisteravond.Fonzie27 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:10:
[...]
Nee, een boost naar level 30 mocht je karakter er nog niet zijn. De rest gaat vrij snel tot 400 als je spel speelt.
Heb hem zelf nog niet gekocht. Ik kijk de boel nog even aan voor ik Bungie weer sponsor
Echter zoals bij elke junk...jeukt het wel weer...
Ik ben wel nieuwsgierig hoe Forsaken bevalt bij de D1 spelers die ook bij D2 zijn afgehaakt en nu toch weer spelen. Iemand?
D1 helemaal plat gespeeld en d2 echt maar net 20uur gedaan.
Bij mij jeukt het ook weer !
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2
TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX