Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:33
Die lijst klopt wel, omdat ze de info van de Bungie API trekken. Je hebt inderdaad met 1 raid meegespeeld (op 20 september, 3 uur lang link), maar niet afgemaakt.

Anyway, endgame (dat wat er is) is juist het leukste in Destiny. Vooral het spelen met andere mensen.

[ Voor 43% gewijzigd door Blisterin_Bull op 03-12-2017 18:26 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Ik heb net ge-applied voor de TweakersClan op de PS4. Mijn vorige Clan was niet echt actief meer. Ben voornamelijk zeer gecharmeerd van de Raid. Is de admin van de TweakersClan PS4 #1 nog actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Ja, we moeten de 2 clans opschonen en samenvoegen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:36
Net lijstje van rubensaurus gevolgd en wat opgeschoond. tweakers 1# heeft weer zo'n 25 plekken.
Zal de komende dagen wel wat meer leven in komen met de dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik wil wel in clan 1. Wat moet/kan ik doen :) (zit nu in 2)

[ Voor 13% gewijzigd door ixl85 op 05-12-2017 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
ixl85 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:09:
Ik wil wel in clan 1. Wat moet/kan ik doen :) (zit nu in 2)
Clan 2 verlaten en aanmelden bij clan 1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ixl85
DigitalError schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:33:
[...]

Clan 2 verlaten en aanmelden bij clan 1
Done and done! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Laatst online: 10-09 22:15

mymind*

A Beautiful Mind

Ik wil ook wel in clan 1. Ik ben echter admin van clan 2 :X

Iemand interesse om admin te worden van de tweede Clan? Het lijkt me wel een goed idee om de clans inderdaad samen te voegen als er ruimte genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Ik heb D2 incl. DLC gekocht, maar na intensief Warframe gespeeld te hebben ben ik bang dat D2 me niet meer gaat boeien.
Ik hoop dat Bungie naar de community geluisterd heeft en er voor zorgt dat er reden blijft om het te spelen, anders ben ik definitief over naar Warframe.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 12:42
Jackal131 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:05:
Ik heb D2 incl. DLC gekocht, maar na intensief Warframe gespeeld te hebben ben ik bang dat D2 me niet meer gaat boeien.
Ik hoop dat Bungie naar de community geluisterd heeft en er voor zorgt dat er reden blijft om het te spelen, anders ben ik definitief over naar Warframe.
Misschien even https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/46504 lezen, daar staat een globale planning voor de komende weken/toekomst.

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:05
Daarnet de Expansion Bundle gekocht in de store. Osiris zou vandaag uitkomen, toch? En is dit meteen met Xbox One X Enhancements?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Yonix schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 17:45:
Daarnet de Expansion Bundle gekocht in de store. Osiris zou vandaag uitkomen, toch? En is dit meteen met Xbox One X Enhancements?
ja en ja, preload kon vanaf een uur geleden maar we kunnen pas aan de slag als het onderhoud voorbij is.
ergens tussen 6 en 7....

WE KUNNEN!!!!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik kreeg de season pass bij mijn ps4 pro maar ik lijk de boel niet te kunnen downloaden... Wel de patch. Iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
de patch van 6,1 Gb is de dlc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:01
Blisterin_Bull schreef op zondag 3 december 2017 @ 18:24:
Die lijst klopt wel, omdat ze de info van de Bungie API trekken. Je hebt inderdaad met 1 raid meegespeeld (op 20 september, 3 uur lang link), maar niet afgemaakt.

Anyway, endgame (dat wat er is) is juist het leukste in Destiny. Vooral het spelen met andere mensen.
Je lijkt wel een stalker. Lekker creapy ;) Annyway je verwart ik vind met het is. De raid is/was namelijk echt een gebakje vol met bugs en slechte mechanics dus niet zo gek als iemand het niet af maakt.

Zelf heb ik 2-3 weken intensief Destiny 2 gespeeld, omdat een groepje waar ik veel mee speel daar vol voor ging, maar al dat grinden hing me ook al snel de neus uit. Het is gewoon heel de tijd hetzelfde doen en daar moet je tegen kunnen.

Ik weet zeker dat ik dit spel nooit meer opstart ondanks dat dat groepje het nog steeds veel speelt. Was er echt ineens klaar mee en gelijk goed ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Oh, ik las ergens dat die 40gb zou zijn wat ik al veel vond, maar bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Storyline iserrug kort weer... -O-

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ja als je het op je gemak doet ben je er met 3 uur doorheen.
Ondanks de korte duur vond ik het best vermakelijk en het idee is erg leuk gedaan. Ben benieuwd naar de Raid Lair binnenkort.

Wat ik wel matig vind is dat ze alle prijzen voor engrams omhoog hebben gegooid, waar je voorheen bij 20 tokens een engram kreeg zat ik nu met 22 tokens ongeveer op de helft van de balk 8)7

https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/Update/46522

Lees er niks over in de patchnotes, wel dat ze de Pulse granaten generfd hebben (lichtelijk) en dat ze voor sommige public events minder xp geven nu |:( (de dag die je wist dat ging komen) :+

[ Voor 19% gewijzigd door RubenSaurus op 06-12-2017 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Mooie verzameling nieuwe wapens binnen gehaald dat wel met al die gunsmith materials die ik nog had:
Positive Outlook autorifle een soort ge-upte uriels gift
Medley-45 auto rifle, nog niet geprobeert.
Metronome-52 (*Hopelijk de SUros DIS-43, maar nog niet van overtuigt dat ie beter is dan de nameless)
Maestro-46 een hele harde rakende sniper....met hoge range, die ik eigenlijk in D2 nog niet nodig heb gehad.
EN nog wat armour en rommel.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Laatst online: 29-05 21:11
DigitalError schreef op woensdag 6 december 2017 @ 05:57:
[...]

Ja als je het op je gemak doet ben je er met 3 uur doorheen.
Ondanks de korte duur vond ik het best vermakelijk en het idee is erg leuk gedaan. Ben benieuwd naar de Raid Lair binnenkort.

Wat ik wel matig vind is dat ze alle prijzen voor engrams omhoog hebben gegooid, waar je voorheen bij 20 tokens een engram kreeg zat ik nu met 22 tokens ongeveer op de helft van de balk 8)7

Lees er niks over in de patchnotes, wel dat ze de Pulse granaten generfd hebben (lichtelijk) en dat ze voor sommige public events minder xp geven nu |:( (de dag die je wist dat ging komen) :+
Dat was mij ook al opgevallen. De toegevoegde ornaments vind ik dan weer wel tof gedaan.

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*

mymind*

A Beautiful Mind

Mezelf aangemeld voor Clan #1 (psn: MyM1nD), kan iemand mij even accepteren?. Ik wil vanavond natuurlijk wel m'n steentje bij kunnen dragen aan de clan-xp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
mymind* schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:48:
Mezelf aangemeld voor Clan #1 (psn: MyM1nD), kan iemand mij even accepteren?. Ik wil vanavond natuurlijk wel m'n steentje bij kunnen dragen aan de clan-xp.
Heb je zojuist toegevoegd, vergeet dan niet om vanavond eerst langs hawthorne te gaan om de banner op te halen voor season 2. Anders mis je al weer een hoop clan XP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*

mymind*

A Beautiful Mind

DigitalError schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:35:
[...]

Heb je zojuist toegevoegd, vergeet dan niet om vanavond eerst langs hawthorne te gaan om de banner op te halen voor season 2. Anders mis je al weer een hoop clan XP :P
Thanks!, zal ik aan denken, anders is het ook zo jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbeer15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:45
Hallo, hoeveel mensen kunnen in een clan?
Sorry , zie het al op de site. 8)

Heb ook gewijzigd. zien of dit wat wordt.
ben namelijk niet zo snel in dit spel dus leg het regelmatig af in gevechten

[ Voor 74% gewijzigd door wimbeer15 op 06-12-2017 13:05 ]

wim

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 15:01
DigitalError schreef op woensdag 6 december 2017 @ 05:57:
[...]

Dat komt toch omdat ze pas door de mand gevallen zijn met het systeem dat je steeds minder Xp kreeg des te meer tijd je speelde? Dat is er nu snel uit gehaald en de prijs van de engrams hoger gemaakt. Anders kan je natuurlijk geen mensen verleiden tot microtransactions 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 06-12-2017 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
En is de DLC leuk?

Ben zelf pas 268 en al weken, (maanden) niet meer gespeeld. Wil eigenlijk toch wel weer hoog gaan worden, zodat ik met mijn zwager kan gaan spelen ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Mars18 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 07:40:
En is de DLC leuk?

Ben zelf pas 268 en al weken, (maanden) niet meer gespeeld. Wil eigenlijk toch wel weer hoog gaan worden, zodat ik met mijn zwager kan gaan spelen ;)
De DLC is tot dusver aardig. Maar eerlijk, van wat ik nu gezien heb, wel erg klein. Maar dat was bij D1 ook al.
Terrecht commentaar van mensen is, dat als je alleen de vanilla Destiny gekocht hebt (en al helemaal op de PC) dan kun je met de komst van Seizoen 2 meteen al niet meer meedoen met bepaalde activiteiten (nightfall bijvoorbeeld) Dat is wel een beetje een dikke vinger naar de spelers, maar goed, we zullen zien hoe het verder loopt in de komende weken.

Ze zitten ieder geval, voor mijn gevoel, nog niet op het niveau van D1 en ik blijf de dreadnaught nog steeds vele malen mooier/interessanter vinden dan Mercury.

Maar goed, ik heb ook geaccepteerd, dat het spel om en nabij compleet 150 euro (nog 2 uitbereidingen buiten de expansion pass) gaat kosten met alle DLC's en dat ik me er zeker nog ruim 1- 1.5 jaar mee kan vermaken tot deel 3 of Anthem.

Gezien het aantal uren dat er in gaat zitten een koopje denk ik.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Er zit meer nieuwe content in de Eververse store dan in de rest van de DLC helaas. Heb me prima vermaakt met die 3 uurtjes nieuwe storyline en ben blij dat ze nu ook heroic strikes enzo toegevoegd hebben. Maar er zijn een hele hoop mensen dik en dik ontevreden, juist omdat het verhaal niet echt heel erg sterk is en je er eigenlijk zo doorheen bent. Dat mensen zonder de DLC nu uitgesloten worden is natuurlijk schandalig en er zijn op Reddit al zat mensen die een refund hebben aangevraagd omdat ze nu de platinum niet kunnen halen. Hier is Bungie wat mij betreft wel een beetje te ver gegaan en ik hoop dat ze flink op hun sodemieter krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
DigitalError schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:35:
Er zit meer nieuwe content in de Eververse store dan in de rest van de DLC helaas. Heb me prima vermaakt met die 3 uurtjes nieuwe storyline en ben blij dat ze nu ook heroic strikes enzo toegevoegd hebben. Maar er zijn een hele hoop mensen dik en dik ontevreden, juist omdat het verhaal niet echt heel erg sterk is en je er eigenlijk zo doorheen bent. Dat mensen zonder de DLC nu uitgesloten worden is natuurlijk schandalig en er zijn op Reddit al zat mensen die een refund hebben aangevraagd omdat ze nu de platinum niet kunnen halen. Hier is Bungie wat mij betreft wel een beetje te ver gegaan en ik hoop dat ze flink op hun sodemieter krijgen.
Je zou zeggen dat ze hebben moeten leren van het debacle van battlefront bij EA. Wat dachten ze????

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Overigens kan ik leven met relatief weinig content. Maar het feit dat mensen die de expansion niet gekocht hebben, afgesloten worden van delen van het spel (straks de raids, nightfall) is ronduit bizar. Zeker voor de PC, waar die net uit is en season 2 al begonnen is, binnen twee maanden.

En eerlijk is eerlijk. een groot deel van de Story brengt je gewoon naar de reeds bekende planeten. Dit was nu een leuk moment geweest om de oude gebieden te recyclen uit D1 en daar ook wat events voor uit te brengen. Dat was gewoon leuk geweest.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Serieus, de raid en nightfall gaat er bij de standaard versie uit?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Mars18 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:53:
Serieus, de raid en nightfall gaat er bij de standaard versie uit?
De prestige versies ja. En ik denk als de raid op mercury een nightfall wordt, kun je ook niet meedoen lijkt me.
En geen heroic strikelists.

Misschien passen ze het nog aan, maar zoals het er nu voor staat.....

[ Voor 14% gewijzigd door basset op 07-12-2017 10:01 ]

Hop,hop,hop!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:45
Voor de mensen die niet tevreden zijn, je kan je geld nog terug krijgen: https://www.reddit.com/r/...und_your_purchase_thanks/

[ Voor 10% gewijzigd door xavento op 07-12-2017 10:25 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Echt wtf is Bungie mee bezig man. Eerst zeggen dat ze het allemaal beter zullen gaan doen (vorige keer die grote update op de site)en dan nu weer deze praktijken uithalen pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swiss Recon
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09-09 02:04
DigitalError schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:35:
Dit is toch geen verrassing, zo werkt het systeem van destiny al jaren.
Bij elke nieuwe dlc gaat de level omhoog, en om de hoogste content te kunnen spelen moet je dus die dlc aankopen.
Destiny is eigenlijk geen standaard 60 euro spel, maar een 180 à 200 euro spel (gespreid over 3 jaar).
Dit was zo voor destiny 1 en destiny 2 zal niet anders zijn.
Iedereen zou hier van op de hoogte moeten zijn, zodat ze voor zichzelf kunnen uitmaken of dat het de investering waard is.
Ikzelf heb er geen probleem mee, maar ik heb mij dan ook 3 jaar lang goed geamuseerd met destiny 1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:56

Major_ton

Shoot!

Ik vind het PvE gedeelte van tCoO erg leuk, maar inderdaad wat kort. Dit was echter te verwachten bij een DLC van € 19,99 waar er nog meer geleverd wordt dan alleen de single player campaign. Het grootste probleem wat de duur van de campaign betreft is niet zozeer hoeveelheid content, de levels zijn immers best groot en lang, maar het is gewoon veel en veel te makkelijk! Je blaast overal zo doorbeen. Dat was met TTK wel anders. Voor PvE zou een instelbare moeilijkheidsgraad met passende loot wel zo fijn zijn, want nu is alleen de casual player blij.

Wat ik verder nog mis;

- Zelf kunnen kiezen welke missie ik opnieuw wil spelen.
- Zelf een strike kunnen kiezen.
- Zelf een PvP modi kunnen kiezen (Rift!!!).
- Per strike unieke beloningen.
- Unieke wapen perks.
- Een Prison of Elders of soortgelijks.
- (Veel) meer PvE uitdaging. Die Adventures en Lost Sectors slaan uiteindelijk echt nergens op.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Swiss Recon schreef op donderdag 7 december 2017 @ 18:00:
[...]

Dit is toch geen verrassing, zo werkt het systeem van destiny al jaren.
Bij elke nieuwe dlc gaat de level omhoog, en om de hoogste content te kunnen spelen moet je dus die dlc aankopen.
Destiny is eigenlijk geen standaard 60 euro spel, maar een 180 à 200 euro spel (gespreid over 3 jaar).
Dit was zo voor destiny 1 en destiny 2 zal niet anders zijn.
Iedereen zou hier van op de hoogte moeten zijn, zodat ze voor zichzelf kunnen uitmaken of dat het de investering waard is.
Ikzelf heb er geen probleem mee, maar ik heb mij dan ook 3 jaar lang goed geamuseerd met destiny 1.
Ik ben het met je eens dat je weet dat er DLC komt en dat je dus geld uit moet gaan geven. Alleen dat de content die je eerst wel kon spelen nu niet meer beschikbaar is staat daar natuurlijk los van.

Ik zit toch wel te twijfelen om het spel wel te halen, Destiny 1 ging alleen vrij snel wel vervelen omdat het een grote grind werd en alleen de PvP leuk was. Wel jammer dat ze dit soort dingen gaan doen waardoor het toch weer erg slecht in het nieuws komt, ook niet goed voor de community lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swiss Recon
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09-09 02:04
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:42:
[...]

Ik ben het met je eens dat je weet dat er DLC komt en dat je dus geld uit moet gaan geven. Alleen dat de content die je eerst wel kon spelen nu niet meer beschikbaar is staat daar natuurlijk los van.

Ik zit toch wel te twijfelen om het spel wel te halen, Destiny 1 ging alleen vrij snel wel vervelen omdat het een grote grind werd en alleen de PvP leuk was. Wel jammer dat ze dit soort dingen gaan doen waardoor het toch weer erg slecht in het nieuws komt, ook niet goed voor de community lijkt me zo.
Wat die onspeelbare content na de dlc betreft, dit was in destiny 1 net hetzelfde.
De raids en nightfalls schaalden mee naar een hogere level, die je alleen maar kon behalen door de dlc te kopen (en uit te spelen uiteraard).
Dit is het systeem van destiny (1 en 2 en 3?...)
Dit is eigenlijk het belangrijkste dat je moet weten over destiny, anders ga je teleurgesteld zijn en klagen...
Zoals zovelen doen nu... |:(
(daarom dat ik ook zei van: als je destiny koopt, ga dan uit van een 200 euro (gespreid over 3 jaar) en niet 60 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Damn. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb me meer dan prima vermaakt met D2. Ben nu 260 power level en heb nog genoeg te doen in de base game. Ik was van plan om blind de season pass te kopen.
Echter steekt het me enorm dat ik, met de normale versie van de game, nu al niet alles meer kan doen, wat voorheen wel kon. Daarnaast vind ik de content die je krijgt ergggg mager voor 20,-.

Heb geen ervaring (gevoel) bij D1 en was erg positief over D2. Echter begin ik de pijn van andere wel te voelen. Ik heb de DLC's van de Witcher 3 nog liggen. Deze heb ik beide gekocht voor 20,- totaal. Dat is in totaal meer dan 50 uur aan missies (met een relaxte speelstijl).

Pfff. Ik snap de keuze van Bungie hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net als de keuze als trials laten door gaan met een wapen die broken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
In principe hadden ze gewoon een extra moeilijkheidsgraad kunnen toevoegen, maar laten we eerlijk zijn; Bijna niemand (uit de groep die de dlc niet kopen) deed de prestige nightfall en prestige raid. Zeker de prestige raid werd door bijna niemand gedaan omdat de rewards niet interessant waren, tenzij iedereen de boel zat te cheesen.

Daarnaast kun je een singleplayer rpg zoals the Witcher niet vergelijken met een online shooter met rpg-mmo-lite elementen. Indien je Destiny 2 hoofdzakelijk met iemand of meerdere mensen samen speelt, maakt de kortere campaign niet zoveel uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Blisterin_Bull op 08-12-2017 08:49 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/46526

Ze gaan het probleem met de trophies oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Blisterin_Bull schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:48:
In principe hadden ze gewoon een extra moeilijkheidsgraad kunnen toevoegen, maar laten we eerlijk zijn; Bijna niemand (uit de groep die de dlc niet kopen) deed de prestige nightfall en prestige raid. Zeker de prestige raid werd door bijna niemand gedaan omdat de rewards niet interessant waren, tenzij iedereen de boel zat te cheesen.

Daarnaast kun je een singleplayer rpg zoals the Witcher niet vergelijken met een online shooter met rpg-mmo-lite elementen. Indien je Destiny 2 hoofdzakelijk met iemand of meerdere mensen samen speelt, maakt de kortere campaign niet zoveel uit.
Je kan de content van de DLC's zeker wel vergelijken qua content vs €. Destiny 2 single story missions zijn in principe gewoon single player missions. Maar laten we dan de Borderlands DLC bekijken ;). Anyway.
Waar het om gaat is dat je buitengesloten wordt en de content erg mager is voor 20 euro, terwijl de base game nu voor 32,- te koop is.

Het is gewoon een smerige marketing techniek. Don't get me wrong, ik vind de game zelf erg goed en fijn spelen. Echter deze opzet steekt en valt niet goed te praten imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Mjah, ik had eigenlijk eerder Call of Duty in gedachte toen ik dat typte, ala 5 multiplayer maps voor 15-20 euro ;)

Maargoed, ik ben het al gewend en verwachtte ook niet meer. Die 20 euro dlc van Destiny zijn kleine content updates, en de grotere DLC (die niet in de season pass zit) zoals The Taken King style qua grootte komt pas volgend jaar September/Oktober uit.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:47

Rudios

Lost in space?

Ik als D1 speler van het eerste uur ben gewoon ronduit teleurgesteld in heel D2, gewoon op alle denkbare fronten op de graphics na. Ook de nieuwe DLC is om te huilen. 1 missie gedaan en ik was er gewoon weer klaar mee, 1 heroic strike gespeeld, wat een nivo!! Wat is daar heroic aan? Iets meer waves maar je huppelt er gewoon weer doorheen alsof je niet bestaat. Kom op man, zit totaal geen uitdaging meer in. Bungie heeft ingezet op de gamende opa’s en oma’s.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Hoelaat komt Xur? Ik dacht altijd om 11.00 uur NL tijd. Ben wel benieuwd op hij de Prometheus Lens gaat verkopen. Zou mooie oplossing zijn voor dat probleem in PvP en Trails dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-08 15:52
Twammo schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:27:
Hoelaat komt Xur? Ik dacht altijd om 11.00 uur NL tijd. Ben wel benieuwd op hij de Prometheus Lens gaat verkopen. Zou mooie oplossing zijn voor dat probleem in PvP en Trails dit weekend.
https://whereisxur.com/

Ten opzichte van spelers die de DLC niet hebben gekocht, zou dat overigens wel lullig zijn :P
Dan kan je beter niet meer meedoen aan PvP en Trials, aangezien iedereen je omver blaast met die gun.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Twammo schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:27:
Met de komst van The Curse of Osiris update, is de reset verplaatst van 's ochtends naar 's avonds 6 uur.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:12

Superkiwi

Hoi doei

De normale raid had als recommended power 270+ toch? Nu staat ie op recommended 300+; is ie nu met 305 nog wel te doen of is het aan te raden om eerst flink in light omhoog te gaan?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 13:54

Convoy

g44p

dvdkiwi schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:10:
De normale raid had als recommended power 270+ toch? Nu staat ie op recommended 300+; is ie nu met 305 nog wel te doen of is het aan te raden om eerst flink in light omhoog te gaan?
prima te doen, heb mn eerste 330 gear/armor al binnen >:)

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/1zd106p.png

[ Voor 7% gewijzigd door Convoy op 08-12-2017 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Wellicht handige linkt voor in de OP:

Alle Xur info, locatie, tijd en gear
https://whereisxur.com/

Class skill tree
https://lowlidev.com.au/destiny/subclass-builder

Playtime en player stats for D2 (all versions)
https://www.d2checklist.com/2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 21:48
Prometheus Lens bij Xur hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
https://www.reddit.com/r/...ing_prometheus_lens_lmao/

iedereen zoekt die vent van vanochtend _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:58

nFo

Trials of Prometheus Lens :+
https://www.twitch.tv/realkraftyy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
niet alleen trails, net even met 3 man van de clan pvp gedaan... wat een genot _O-

https://www.reddit.com/r/..._fixes_the_current_state/
_/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door RubenSaurus op 09-12-2017 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Heb net toch maar gewoon de season pass gekocht. 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:05
Vanmiddag sinds enkele maanden toch maar Destiny 2 gespeeld. Allereerst om de DLC te checken en ten tweede om de Xbox Enhanced-versie te proberen op mijn One X. :)

Native 4K ziet er geweldig uit op de One X! Dat hebben ze goed gedaan bij Bungie. Verder moet ik zeggen dat de DLC mij tot nu toe goed bevalt, dus de komende dagen ben ik wel weer zoet met D2. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
De Raid Lair is tot nu toe al veel leuker dan de Leviathan Raid vind ik (en een heleboel andere mensen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:12
zijn er nog luitjes die pasgeleden zijn begonnen met Destiny 2? Geen tijd gehad voor Day One, dus al m’n vriendjes zijn ondertussen uitgespeeld :'(

PSN: MGSNK

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ixl85
MGSNK schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 21:25:
zijn er nog luitjes die pasgeleden zijn begonnen met Destiny 2? Geen tijd gehad voor Day One, dus al m’n vriendjes zijn ondertussen uitgespeeld :'(

PSN: MGSNK
Nee, maar wil wel helpen :) Optycon op PSN. Ik zie je wel in de clan voorbij komen. Ik heb niet veel tijd, maar als ik online ben, heb ik vaak wel zin om samen iets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Vandaag de nieuwe raid gedaan, maar niet gehaald. Leviathan nog niet eens geprobeerd overigens.
Wel vond ik het ontzettend gaaf, ook al was het redelijk pittig en is mijn light level aan de lage kant. Zitten leuke mechanics in...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 17:12

Superkiwi

Hoi doei

Tip: nooit in nat cement gaan zitten...

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/24837535_1318005168336841_5997341876960299683_o.jpg?oh=3ad33ce20e92e4cd894194a12b5c67b6&oe=5A8CE09C

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
Zijn er mensen die nog de laatste stap van de Rat King quest moeten voltooien? Of anders iemand die mij zou willen helpen?

Gisteren de NF afgerond met nog meer dan 5 mins op de klok, kat in het bakkie dacht ik dus. Het blijkt echter dat je iemand in je fireteam moet hebben die de quest ook heeft open staan, of die de Rat King had equipped.... owned dus.

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Nog 1 speler die nu mee wilt in nieuwe raid? Alleen de Bossfight :)

PSN: lekkerboeie86

En vol!!

[ Voor 6% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 15-12-2017 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Dlc gespeeld. Leuk voor die 2 tientjes. De raid binnenkort nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceAA
  • Laatst online: 07-11-2024
Blisterin_Bull schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:48:
Zeker de prestige raid werd door bijna niemand gedaan omdat de rewards niet interessant waren, tenzij iedereen de boel zat te cheesen.
De completion rate lijkt hetzelfde te zijn als voorgaande delen uit de serie. En grotendeels van de mensen die zullen gestopt zijn komen nooit in aanraking met zulke content. Er moet juist meer content komen voor mensen die geen Raids doen of Trials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Is de tweakers clan nog in leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 12:42
Ik speel vrij regelmatig op de Xbox :-)

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
ja, maar het is niet altijd even druk :P

hier is de eerste gratis comic te bekijken: https://comics.bungie.net/
de eerste gaat over Osiris, en op de laatste pagina staat nog een code voor een ingame emblem.

de code is: XFVKHPN97
en je kunt hem hier activeren: https://www.bungie.net/en/User/coderedemption

[ Voor 41% gewijzigd door RubenSaurus op 18-12-2017 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
De guide games vind je er gemakkelijk eentje als jbeop je eentje zoekt? Speel op ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Bieren89 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 08:43:
De guide games vind je er gemakkelijk eentje als jbeop je eentje zoekt? Speel op ps4
daar kun je gerust een 45min. tot 1,5 uur op zitten wachten. je kunt beter op r/Fireteams een post doen met hoeveel mensen je zoekt, dan heb je redelijk snel een groep compleet (10-15min.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Vanavond om 2000 doen we een nightfall strike.
Styloewie en ik doen mee. Nog meer mensen? M'n psn naam is Optycon. Zien jullie straks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Leuk artikel op de frontpage over die microtransacties, maar ik vind het een beetje raar dat er helemaal geen woord over Destiny 2 gezegd wordt.

RubenSaurus in 'reviews: Microtransacties onder vuur - Grote ophef om kleine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:32
DigitalError schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:26:
Leuk artikel op de frontpage over die microtransacties, maar ik vind het een beetje raar dat er helemaal geen woord over Destiny 2 gezegd wordt.

RubenSaurus in 'reviews: Microtransacties onder vuur - Grote ophef om kleine...
Als of het bij destiny Pay to Win is.. daar gaat dat artikel toch over?

automation fanboy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
Punkbuster schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 17:47:
[...]

Als of het bij destiny Pay to Win is.. daar gaat dat artikel toch over?
Ik vind dat dit er prima bij kan, want in D2 hebben ze gewoon alle leuke loot eruit gesloopt en achter die kut Eververse store gepropt. dan ben je gewoon opzettelijk je eigen spel om zeep aan het helpen. kijk eens hoeveel mensen er van hier nog spelen, bijna geen hond... topic ligt ook op z'n reet en mensen voor een raid of trails vind je ook niet meer hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkbuster
Dat heeft echt niks te maken met de paywall. Maar met dat er geen grind meer is. Alle wapens zelfde roll.. echt onzin

automation fanboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silverscope
Silverscope schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 17:13:
Zijn er mensen die nog de laatste stap van de Rat King quest moeten voltooien? Of anders iemand die mij zou willen helpen?

Gisteren de NF afgerond met nog meer dan 5 mins op de klok, kat in het bakkie dacht ik dus. Het blijkt echter dat je iemand in je fireteam moet hebben die de quest ook heeft open staan, of die de Rat King had equipped.... owned dus.
Anyone? :)

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
DigitalError schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 18:20:Kijk eens hoeveel mensen er van hier nog spelen, bijna geen hond... topic ligt ook op z'n reet en mensen voor een raid of trails vind je ook niet meer hier.
Dit forum gebruiken om te "lfg-en" is zowieso niet handig. Het kan wel, maar dan moet je iets plannen voor de de volgende dag ofzo. Maar als ik een raid wil doen, wil ik dat binnen nu en een half uur beginnen.

Het is wel leuk om mensen aan je contactenlijst toe te voegen, en voor iets als een Nightfall te vragen op het moment dat er meerdere mensen online zijn.

Ik merk zelf dat er steeds meer mensen/clans gebruiken maken van apps zoals discord om "LFG" dingen te regelen. Genoeg tweakers die actief zijn op discord en met elkaar samen spelen (PC dan wel, maar ik speel zowel PC als PS4). Zelfs mijn clan welke hoofdzakelijk PS4 is zit met elkaar op discord.

[ Voor 9% gewijzigd door Blisterin_Bull op 27-12-2017 13:58 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Blisterin_Bull schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:57:
[...]

Dit forum gebruiken om te "lfg-en" is zowieso niet handig. Het kan wel, maar dan moet je iets plannen voor de de volgende dag ofzo. Maar als ik een raid wil doen, wil ik dat binnen nu en een half uur beginnen.

Het is wel leuk om mensen aan je contactenlijst toe te voegen, en voor iets als een Nightfall te vragen op het moment dat er meerdere mensen online zijn.

Ik merk zelf dat er steeds meer mensen/clans gebruiken maken van apps zoals discord om "LFG" dingen te regelen. Genoeg tweakers die actief zijn op discord en met elkaar samen spelen (PC dan wel, maar ik speel zowel PC als PS4). Zelfs mijn clan welke hoofdzakelijk PS4 is zit met elkaar op discord.
heb zelf niet vaak mensen nodig hoor ;) meestal met vrienden en als we aanvulling nodig hebben trekken we zo een paar mensen van r/Fireteams af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik heb er nog niks voor gedaan. Als je me zegt waar ik moet beginnen, doe ik mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

DigitalError schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 18:20:
[...]

Ik vind dat dit er prima bij kan, want in D2 hebben ze gewoon alle leuke loot eruit gesloopt en achter die kut Eververse store gepropt. dan ben je gewoon opzettelijk je eigen spel om zeep aan het helpen. kijk eens hoeveel mensen er van hier nog spelen, bijna geen hond... topic ligt ook op z'n reet en mensen voor een raid of trails vind je ook niet meer hier.
Ja, is wel moeilijk, mensen voor trails zoeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-11-2020
... en toch krijg ik nog een groep bij elkaar om ff weer een lekkere retro D1 raid avond te doen ;)

Helaas is het moeilijker om een groep bij elkaar te vinden voor een avondje D2 raids :(

PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Wow Bungie waar ben je toch mee bezig? Waar is de Bungie van de Halo games?

Kwam dit vandaag tegen en damn best erg hoe Bungie reageert. Vooral dat stuk over Eververse.

https://www.reddit.com/r/(...)_kotaku_there_was_a/

Here is the exact quote for people that can't listen to the full podcast:

I think that it (Destiny 2) was made in a relatively short period of time. There was a big reboot of Destiny 2 at some point of early 2016. There had been a previous director who was directing the game before Luke Smith (who's the current director) took over. So that guy was kind of put aside and Luke Smith took over. I believe that was in April of 2016 but I might be misremembering. Don't hold me to that exact line. So if you think about it that way then they didn't really have a ton of time. It had been a 16 months period between the reboot and when the game finally shipped.

He also talked about how Eververse came to existence in Destiny 1. He said:

What Bungie decided was we can't do this any more this is too hard for us to do (referring to releasing a DLC every few months) the tools that we're working with are really hard to deal with. it's hard for us to make this much content. it's just hard to make content in general. And they said we're going to do a smaller or drip feed of smaller stuff and we're going to put up the Eververse and make money that way, and Activision said okay. it was a part of their renegotiated deal and they got to a point where they didn't have to be cranking up so much content

This is just unbelievable and it really goes to show that Bungie does not learn for their mistakes.

If rebooting the development of Destiny 1 didn't work out well fot you then why the hell did you guys think that it would be an amazing idea to reboot the development of Destiny 2??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Je merkt wel dat D2 echt leeft in de community! :D
Het is ook super druk in dit topic, dat was wel anders in D1. :F :X

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Punkbuster schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:02:
Je merkt wel dat D2 echt leeft in de community! :D
Het is ook super druk in dit topic, dat was wel anders in D1. :F :X
Vroeger, toen we nog samen speelde..

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-11-2020
ahhhh Vroeger ..... die mooie D1 tijd .....

Retro Raid iemand ?

PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Vroeger, toen pvp nog écht spannend was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Huidige tijd: mijn Destiny 1 disc zit nog altijd vastgespind in mijn PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Blijft gewoon zonde wat ze nu met de game doen. Ik was ook al heel snel klaar met Destiny 2 en zeker nu met deze praktijken, maar Destiny 1 The Collection is toch eerlijk gezegd vet hoor. Er is gewoon zoveel te doen dat het niet verveeld. Genoeg variatie zit er in.

Ik heb steeds meer het idee dat ze er echt geen zin meer in hebben en zich steeds meer gaan richten op Eververse. Zodat ze daar het meeste geld mee kunnen binnen halen en dan 1 keer in de zoveel tijd een kleine DLC of een eventje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Zonde? Regelrechte bullshit.
Heb de 1e DLC a niet gekocht, en ga het ook niet meer kopen.
Als Destiny 3 in de budgetbak komt zal ik hem denk ik wel kopen.

Het doet me wel zeer om dit allemaal te zeggen als oud karma keizer van Destiny 1. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlexMar schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:29:
Vroeger, toen pvp nog écht spannend was!
Get gud :x

Ik snap de frustratie van de community echt wel. Eververse is niet een probleem in mijn ogen. Het probleem is dat je alleen ghosts/schepen en sparrows daar van kan krijgen.
Als ze die dingen in de game duwen is alles opgelost. Buiten de endgame om dan :P

Die raidlairs is een leuk idee maar we willen echte raids hebben. Liever crota raid/strike dan een lair.
En perks op armor moet echt terug komen. Een reden om te raidgear te halen.

Gehuil op pvp snap ik dan weer net niet. De pvp in d2 is stukken beter dan de pvp in d1. Jaar 3 dan. Jaar 1 en 2 is een ander verhaal. Ik speel dan wel op PC en ik snap dat de sandbox dan weer wat anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:45:
[...]

Get gud :x

Ik snap de frustratie van de community echt wel. Eververse is niet een probleem in mijn ogen. Het probleem is dat je alleen ghosts/schepen en sparrows daar van kan krijgen.
Als ze die dingen in de game duwen is alles opgelost. Buiten de endgame om dan :P

Die raidlairs is een leuk idee maar we willen echte raids hebben. Liever crota raid/strike dan een lair.
En perks op armor moet echt terug komen. Een reden om te raidgear te halen.

Gehuil op pvp snap ik dan weer net niet. De pvp in d2 is stukken beter dan de pvp in d1. Jaar 3 dan. Jaar 1 en 2 is een ander verhaal. Ik speel dan wel op PC en ik snap dat de sandbox dan weer wat anders is.
Wat heeft 'get gud' te maken met saaie pvp omdat Bungie verkeerde keuzes maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Het is wel de kans voor Bioware om met Anthem de community over te nemen.

Er is momenteel geen shooter die multiplayer PvE interessant kan houden/maken, maar het lijkt er op dat het geld toch meer in de casual PvP kant zit. En dat is eigenlijk wel jammer

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:36
Ben van D2 eigenlijk naar CoD WW2 overgestapt. Had van CoD helemaal geen verwachtingen. En die bevalt tot nu toe supergoed.

Wel jammer dat D2 tot nu toe nog geen kriebel heeft gegeven om hem weer op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Vanavond komt er toch weer een update wat er zoal gaat komen of volgende week weer pas?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

NukaWorldNL schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:43:
Vanavond komt er toch weer een update wat er zoal gaat komen of volgende week weer pas?
Donderdag, zal wel laat worden, vanwege de hoeveelheid tekst en hoe vaak ze zeggen 'we are listening'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
AlexMar schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:34:
[...]

Donderdag, zal wel laat worden, vanwege de hoeveelheid tekst en hoe vaak ze zeggen 'we are listening'
Schijnt dat er weer een zelfde soort event komt van The Dawning, maar dan met het Valentijns thema. Ook weer een hele lootboxfestijn. Als ze dat echt gaan doen dan is echt zo dat het geen moeite meer willen doen om echt goede content te maken. Triest hoor eigenlijk waar ze mee bezig zijn.

Ben benieuwd vanavond, maar als ik sommige dingen al heb gehoord zie ik het heel somber in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Crimson Days is op zich niets nieuws. Het bestond ook al in D1, en was toen eigenlijk een 2v2 elimination pvp event, waarbij je een multi-buff (quickdraw,speedreload,lightweight(soort van mida effect) kreeg zodra je teammate gekilled werd tijdens een match. Dan had je dus de keuze of om je teammate te rezzen, en je buff te verliezen, of proberen te clutchen met buff.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

NukaWorldNL schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:25:
[...]

Schijnt dat er weer een zelfde soort event komt van The Dawning, maar dan met het Valentijns thema. Ook weer een hele lootboxfestijn. Als ze dat echt gaan doen dan is echt zo dat het geen moeite meer willen doen om echt goede content te maken. Triest hoor eigenlijk waar ze mee bezig zijn.

Ben benieuwd vanavond, maar als ik sommige dingen al heb gehoord zie ik het heel somber in.
Dat is al zeker dat het komt. Gaat vooral over de game zelf en wat ze gaan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
En Bungie gaat gewoon door hoor 8)7 8)7 8)7 :

Destiny 2 Faction Rally tokens are being throttled in yet another baffling misstep

http://www.pcgamer.com/de...another-baffling-misstep/
Pagina: 1 ... 30 ... 43 Laatste

Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2

TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX