Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
dvdkiwi schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:48:
[...]

Dat was de vraag niet :P

Gisteren voor het eerst de raid gecleared (dat klinkt heel schmutzig);
Op zich zaten er wel wat toffe gedeelten in (Bath house, Gauntlet) maar als met al voelde ie toch wel wat kaal en saai aan. Kan ook komen omdat ik in Destiny 1 ingestapt ben bij The Taken King en die raid nu als standaard beschouw.
De mechanics zijn me nu in ieder geval grotendeels duidelijk, maar of ik 'm wekelijks ga doen? Ik denk het niet.
Ik ben juist blij dat het een tactische Raid is en niet alleen maar dom schieten. Bij WotM ging mij dat echt tegenstaan op een gegeven moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

WotM? Is dat de raid die ná de Taken King kwam?
Toen was ik er alweer uit :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Segafreak83 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:26:
[...]

Misschien kijk ik erover heen, maar ik zie nergens iets van een Raid terug? Pas bij uitbreiding 2 zeker? ;(
Geruchten zijn dat ze de Vault of Glass gaan recyclen

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
dvdkiwi schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:32:
WotM? Is dat de raid die ná de Taken King kwam?
Toen was ik er alweer uit :P
Die kwam inderdaad na de Taken King.
Vault of Glass is nog steeds de allerbeste Raid, al zijn het ook vooral de herinneringen eraan.

Lekker schuilen achter het (nu gepatchte) muurtje, of lekker knallen met icebreakers op de Oracles, toptijd gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ugh..doen ze nu serieus 2 weken achter mekaar dezelfde NF..alleen met andere perks..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Verdwijnt de raid op een gegeven moment?
Ik ben er nog lang niet aan toe maar vind het zonde als er content verdwijnt.
En worden de strikes oid ook vervangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
vaagisdenaam schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:06:
Verdwijnt de raid op een gegeven moment?
Ik ben er nog lang niet aan toe maar vind het zonde als er content verdwijnt.
En worden de strikes oid ook vervangen?
Nee en nee, komen juist nieuwe bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:49
Only schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:40:
Ugh..doen ze nu serieus 2 weken achter mekaar dezelfde NF..alleen met andere perks..
Is alleen omdat de NF van vorige week een vervangende pleister was. Exodus Black strike heeft een bug met de prestige nightfall, al sinds release.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
DigitalError schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:13:
[...]

Nee en nee, komen juist nieuwe bij ;)
Ok, thanks.

Ik ben nu lvl 17/167, story zit er bijna op.
Tot nu toe ben ik aangenaam verrast door de game, maar ik heb de eerste gemist.
Als ik de sp voltooid heb ga ik me online wagen, ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:20
Wordt er hier nog een beetje online gespeeld?
Ik ben al even level 20 (slechts 228 warlock) maar mis het spelen met anderen (individueel grinden = retesaai).

Ik ben ook nogal n00b in het hele opzetten van een groepje om te praten etc. (wel mensen ongevraagd het fireteam gejoined vd tweakers 2 clan maar communicatie ontreekt dan dus volledig)

Wie o wie helpt mij aan online vriendjes? O+

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 15:37
Segafreak83 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:28:
[...]

Ik ben juist blij dat het een tactische Raid is en niet alleen maar dom schieten. Bij WotM ging mij dat echt tegenstaan op een gegeven moment.
Tactisch?
De eindbaas misschien.
Het badhuis gaat inderdaad nog wel daar kom je nog wat vijanden tegen en moet je estafette rennen.
Maar dat gedoe met de honden en bloemen bestuiven of rondjes rennen met een bom in je handen ... tja.

De raid is teleurstellend. Het is een shooter en ik heb meer het idee dat ik een Mario Brothers game aan het spelen ben, dan had ik beter een Nintendo gekocht.
De raids uit D1 waren beter opgezet.

Gelukkig zoveel players zoveel meningen maar het mag van mij wat meer richting een shooter en wat minder platform spelletje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maiky1001
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-05 21:51
jimz93 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:12:
Wordt er hier nog een beetje online gespeeld?
Ik ben al even level 20 (slechts 228 warlock) maar mis het spelen met anderen (individueel grinden = retesaai).

Ik ben ook nogal n00b in het hele opzetten van een groepje om te praten etc. (wel mensen ongevraagd het fireteam gejoined vd tweakers 2 clan maar communicatie ontreekt dan dus volledig)

Wie o wie helpt mij aan online vriendjes? O+
Je kunt mij gerust toevoegen, zit een beetje in hetzelfde schuitje... Titan ilvl 241.

Vraagje voor de rest; hoe vinden jullie groepen voor de raid/nightfall? Kwestie van hier een berichtje posten?
Zit nu namelijk wel in een clan, maar ik merk dat de activiteit daar niet heel hoog is (kan natuurlijk ook aan mij liggen).
Wil serieus progressie gaan boeken, ook met het oog op expansions.

PSN: Maiky1001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Hier een berichtje posten voor een nightfall is alleen effectief als dat een geplande run is voor een bepaald tijdstip. Zelf heb ik daar geen geduld voor, want als ik bijv. een raid wil doen, wil ik dat binnen "nu en een half uur."

Daarom gebruik ik vaak /r/fireteams op reddit, soms ook destinylfg.net. Daarnaast zijn er een paar tweakers discords... kennelijk apart voor console en pc ;)

Zelfs als je in een (grote) clan zit, helpt het niet om passief te hopen dat iemand je vraagt voor een activteit, tenzij je een supertoffe gast bent.

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Het is ook jammer dat een raid niet zo gemaakt kan worden, dat hij met 3 of 4 man te spelen is. Ook dat is jammer.....Crucible is het leukste met een team van 4 maten......wil je daarna raids gaan doen, moet je er eentje dumpen. Al helemaal wil je de raid doen, wordt het onmogelijk.

Ook het level design is in principe best mooi, maar toch voelt het leger aan dan de uiteindelijke D1 en ik had eerlijk gezegd verwacht dat D2 gelijkwaardige content zou hebben als D1 op het laatst.

Het mooiste aan D1 vond ik de dreadnaught. En dat gevoel heb ik niet in D2, hoewel ik de levels wel erg mooi vind (vooral Titan) Nessus en Io vind ik 1 pot nat en helaas lijkt Mercurius een copie van Nessus en Io te worden.

Overigens vind ik het nog steeds wel leuk om te spelen, maar uren achter elkaar lukt me niet meer. Het zou mooi zijn als Bungie voor de 1e DLC nog met een kleine uitbereiding kwam. Gaat niet lukken, maar het is duidelijk dat de content, hoe groot deze in het begin ook leek, toch verglijkbaar is met vanilla D1 naar huidige maatstaven.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik had gisteren via /r/Fireteams redelijk snel een team bij elkaar van 6... en al vinden veel mensen hier de raid niet bijzonder, ik vond t tot nog toe wel erg leuk...! Je moet m toch minstens 1 keer gedaan hebben, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
SqueakyClean schreef op donderdag 2 november 2017 @ 18:50:
Ik had gisteren via /r/Fireteams redelijk snel een team bij elkaar van 6... en al vinden veel mensen hier de raid niet bijzonder, ik vond t tot nog toe wel erg leuk...! Je moet m toch minstens 1 keer gedaan hebben, toch?
Denk dat ik daar ook maar eens ga kijken, hier en van de tweakers clan is bijna geen hond meer te vinden om dat mee te doen. Beetje jammer. Heb sowieso nog 2 andere die ook mee willen dus zoek maar 3 man voor een keertje raiden.

En de nieuwe TWAB: https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/46443

[ Voor 6% gewijzigd door RubenSaurus op 03-11-2017 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-05 21:51
Mochten er mensen op zoek zijn voor de raid, voeg me gerust toe.
Ben momenteel nog niet op het vereiste ilvl, maar daar komt spoedig verandering in!

PSN: Maiky1001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangemeld op de PS4 Clan :) InnerNormal27somethingsomething :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Gisteren eindelijk bij Calus gekomen! Na 3 avonden ploeteren op de trials met een stel mensen zijn we eindelijk bij Calus gekomen. Helaas werden we geplaagd door bugs en connection issues waardoor het allemaal veel te lang duurden en we uiteindelijk zijn gekapt. Ik hoop dat de servers binnenkort weer stabiel zijn. Het blijft leuk om de Raid te doen en zal het jammer vinden als we die gehaald hebben. Denk dat ik dan weer terug ga naar Overwatch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze week 2 keer de raid gedaan en niet 1 keer een bug ofzo gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Bugs in de raid komen veelal voor omdat het P2P blijft. Als er dus mensen uit verschillende continenten in een raid team zitten, dus zowel USA, EU, en OCE, kunnen er rare dingen gebeuren, zoals gekke AI bij de Pleasure Gardens.

Ook helpt het niet als er iemand via McDonald's wifi zit te gamen, of iemands familielid is meuk aan het sharen via een thuis-server of bittorrent.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Aanstaande zondag wil ik de raid gaan doen voor de platinum trophy, heb sowieso al 1 man en misschien nog een 2e dus zoek minimaal 3 geïnteresseerden. We beginnen om 15.00 uur.

Liefst mensen met ervaring zodat we voor het eten klaar zijn :P
PSN: rubensaurus

[ Voor 14% gewijzigd door RubenSaurus op 15-11-2017 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Voor de platinum moet je de prestige raid doen he, niet de normale raid. Je kan em ook krijgen door de Prestige Nightfall te doen.

Systeem specs

• RubenSaurus
Blisterin_Bull schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:24:
Voor de platinum moet je de prestige raid doen he, niet de normale raid. Je kan em ook krijgen door de Prestige Nightfall te doen.
Prestige NF al gedaan, maar heb de raid nog nooit compleet doorgelopen dus heb die trophy nog niet ;) (en het is momenteel heel lastig om iemand uit de clan te vinden die mee wil doen omdat er geen hond meer online is) heb alles al een keer geprobeerd (alleen gauntlet gehaald toen) dus de rest moet ik nog halen.

[ Voor 11% gewijzigd door RubenSaurus op 16-11-2017 06:22 ]

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:33
DigitalError schreef op donderdag 16 november 2017 @ 06:01:
[...]

Prestige NF al gedaan, maar heb de raid nog nooit compleet doorgelopen dus heb die trophy nog niet ;) (en het is momenteel heel lastig om iemand uit de clan te vinden die mee wil doen omdat er geen hond meer online is) heb alles al een keer geprobeerd (alleen gauntlet gehaald toen) dus de rest moet ik nog halen.
Zaterdagochtend doen, via de app zoeken. Kom je meestal met amerikanen die net weekend hebben en die trekken je er wel doorheen.

• RubenSaurus
Ik begrijp dat er zat alternatieven zijn, ook via Reddit Fireteams enzo, maar speel gewoon liever met Nederlandse spelers omdat dat net ff wat lekkerder communiceert

• Blisterin_Bull
Speel ook laatste tijd meer met Nederlands en merk dat ze callouts toch vaak nog in het Engels doen :')
Chalice! Axes, Beast/Dog

Systeem specs

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Het raid niews van de eerste dlc klinkt behoorlijk zorgelijk. Lijkt gewoon het recyclen van een reeds bestaande raid:

http://www.insidegamer.nl...2-met-curse-of-osiris-dlc

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Yeaj, gisteren de story uitgespeeld met m'n Titan.
Nu de end-game content in. Wie heeft er zin om een raid te doen? Heb er nog geen gedaan, maar ben een gamer, dus weet wat ik kan verwachten.
Zit wel lastig met m'n tijd. Kan meestal pas na 20:00 ivm de bedtijd van m'n dochtertje ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

giantgiantus schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:39:
Het raid niews van de eerste dlc klinkt behoorlijk zorgelijk. Lijkt gewoon het recyclen van een reeds bestaande raid:

Uitbreiden is wat anders dan recyclen?

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
AlexMar schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:52:
[...]

Uitbreiden is wat anders dan recyclen?
Daar heb je wel een punt ja. Misschien ben ik te negatief. Binnenkort wel weer zin om eens de huidige raid te doen. Heb hem maar 1 x gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
giantgiantus schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:39:

Je hebt de stream dus niet gezien begrijp ik? Daar wordt namelijk verteld dat ze juist uit willen breidden en omdat the Leviathan een world eater is je heel veel kanten op kunt qua spelwerelden ;)

• Blisterin_Bull
Op zich ook niet gek. De huidige raid speelt zich of in de stad bovenop het schip. Als je vanaf nessus naar boven kijkt, zie je eigenlijk hoe klein dat stadje is in vergelijking met het schip zelf.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/46481

Volgende week dus weer Iron Banner zoals verwacht, deze keer is de modus Clash ipv Control.

Ook leuk wat ze zeggen over de uitkomt van de faction rally: "There’s no need to weep over these results. Faction Rallies will return in Season 2." :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 14:39
DigitalError schreef op woensdag 15 november 2017 @ 20:17:
Aanstaande zondag wil ik de raid gaan doen voor de platinum trophy, heb sowieso al 1 man en misschien nog een 2e dus zoek minimaal 3 geïnteresseerden. We beginnen om 15.00 uur.

Liefst mensen met ervaring zodat we voor het eten klaar zijn :P
PSN: rubensaurus
Ik ben erbij :D

PSN: MrMistral

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 12:42
Gister eindelijk de raid gehaald op de Xbox *O*

https://destinytracker.com/d2/pgcr/1067233066

Xbox Live: MarkH

• Blisterin_Bull
Feli... de volgende keer dus in half de tijd ;-)

Systeem specs

• RubenSaurus
Gefeliciteerd! Op de PS4 is er inmiddels geen hond meer te vinden van de clan om het mee te doen, denk dat ik zaterdag maar wat via Reddit of guided games regel :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
DigitalError schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:32:
[...]

Gefeliciteerd! Op de PS4 is er inmiddels geen hond meer te vinden van de clan om het mee te doen, denk dat ik zaterdag maar wat via Reddit of guided games regel :N
De companion app werkt hier ook uitermate goed voor! Ik heb steeds de nightfall gehaald met volstrekt onbekenden.

• ak0nnmgn
Ik wil zaterdag wel meedoen met de raid. Ik heb 'm meermaals gecomplete maar om eerlijk te zijn heb ik geen zin om 3 mensen erdoorheen te trekken die de raid nog niet hebben gedaan, dan zijn we er te lang mee bezig. 2 is prima.

Dus if needed, laat maar horen.

• RubenSaurus
ak0nnmgn schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:44:
Ik wil zaterdag wel meedoen met de raid. Ik heb 'm meermaals gecomplete maar om eerlijk te zijn heb ik geen zin om 3 mensen erdoorheen te trekken die de raid nog niet hebben gedaan, dan zijn we er te lang mee bezig. 2 is prima.

Dus if needed, laat maar horen.
Heb alleen de Gardens niet gedaan, met de rest wel ervaring dus het valt wel mee :P

• TweakMaster
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 12:09
Heb me net ook maar aangemeld als clan lid. Nu eerst maar ff de story uitspelen, heb t spel pas sinds gisteren haha. Wel het eerste deel al gespeeld dus ben redelijk bekend met de mechanics. Alleen totaal geen ervaring met raids of wat dan ook dus dat word nog spannend hehe. Ook ben ik een newbie op ps4, tot een jaar terug alleenmaar pc shooters gespeeld.

Wie weet tot ziens!

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
DigitalError schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:35:
[...]

Heb alleen de Gardens niet gedaan, met de rest wel ervaring dus het valt wel mee :P
Wat is de starttijd? En heb je genoeg man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
ak0nnmgn schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:08:
[...]

Wat is de starttijd? En heb je genoeg man?
Heb helemaal niemand, misschien 1 of 2 mensen maar dat moet ik nog even vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag de raid willen doen met jullie. Heb hem zelf nog nooit gedaan maar wel al eerder raids gespeeld in d1. Ps4 id is mikeysan007.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
Gisteravond de raid gedaan met @MrMistral en wat mensen via r/Fireteams, wat een leuke ervaring om dat zo met randoms uit andere landen te spelen. Iedereen was heel aardig en de communicatie verliep best vlot. Sommigen hadden de raid al vaker gedaan en een ander nog helemaal niet. Al met al ongeveer 3,5 uur bezig geweest met een kleine plaspauze maar wat een gezellige ervaring. Ik raad het van harte aan om via Reddit mensen te zoeken, we waren binnen een kwartier aan de slag en als je je aanmeld via guided games kun je zomaar een uur of 2 in de wacht zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
TweakMaster schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:47:
Heb me net ook maar aangemeld als clan lid. Nu eerst maar ff de story uitspelen, heb t spel pas sinds gisteren haha. Wel het eerste deel al gespeeld dus ben redelijk bekend met de mechanics. Alleen totaal geen ervaring met raids of wat dan ook dus dat word nog spannend hehe. Ook ben ik een newbie op ps4, tot een jaar terug alleenmaar pc shooters gespeeld.

Wie weet tot ziens!
Heb de game ook uitgespeeld maar nog geen raid gedaan. Wellicht een keer samen met 2 andere tweakers een poging doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
ixl85 schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:15:
[...]

Heb de game ook uitgespeeld maar nog geen raid gedaan. Wellicht een keer samen met 2 andere tweakers een poging doen :)
Dan hopelijk wel ervaren mensen, ik heb nog nooit een raid gedaan hehe. Alleen de pve dingen (storyline enzo}. Ben nu vooral bezig met public events om mijn Gear te verbeteren. Ik zit in Tweakers clan #2 mocht je me zoeken, ik ben regelmatig online.

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
TweakMaster schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:16:
[...]

Dan hopelijk wel ervaren mensen, ik heb nog nooit een raid gedaan hehe. Alleen de pve dingen (storyline enzo}. Ben nu vooral bezig met public events om mijn Gear te verbeteren. Ik zit in Tweakers clan #2 mocht je me zoeken, ik ben regelmatig online.
Zit ook in nummer 2.
Heb wel ervaring met raids in GW2 en GW1. Het zal vast wel te doen zijn. Vallen en opstaan is ook een manier om te leren :)

Welke class ben je? Ben zelf Titan, met voorkeur voor Sentinel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
ixl85 schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:51:
[...]

Zit ook in nummer 2.
Heb wel ervaring met raids in GW2 en GW1. Het zal vast wel te doen zijn. Vallen en opstaan is ook een manier om te leren :)

Welke class ben je? Ben zelf Titan, met voorkeur voor Sentinel.
Ik ben een Warlock, beviel me wel in Destiny 1 dus ben daar ook mee begonnen in Destiny 2. Ik heb geen voorkeur voor class al gebruik ik nu vaak dawnblade ivm mijn gear (dubbele nades :) ). Mijn nickname op PSN is trouwens slingshot_banana :)

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
TweakMaster schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:40:
[...]

Ik ben een Warlock, beviel me wel in Destiny 1 dus ben daar ook mee begonnen in Destiny 2. Ik heb geen voorkeur voor class al gebruik ik nu vaak dawnblade ivm mijn gear (dubbele nades :) ). Mijn nickname op PSN is trouwens slingshot_banana :)
Top. Ik zal eens kijken wanneer ik tijd heb. Hoe lang duurt een raid in D2 eigenlijk?
Ben overigens Optycon op PSN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakMaster
Ik zou het je niet durven zeggen haha. En prima, ik ben er eigenlijk wel dagelijks dus zie je wel verschijnen :)

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
ixl85 schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:15:
[...]

4 bedoel je? ;) De raid is een activiteit voor 6 mensen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Ik ben op zich ook wel benieuwd naar de raid, nog nooit gedaan (wel alles laten spoilen door youtube :p)...

Heb nu een 294 WL voidwalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
DigitalError schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:48:
[...]

4 bedoel je? ;) De raid is een activiteit voor 6 mensen
Ah, ik houd van een uitdaging O-) :z
Iemand een tijdsindicatie voor de raids?
TweakMaster schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:28:
Ik zou het je niet durven zeggen haha. En prima, ik ben er eigenlijk wel dagelijks dus zie je wel verschijnen :)
Ik zit wel wat moeilijk met m'n tijd voor lange raids. Kan meestal na 20:00 ivm met m'n dochter van 1 O+

[ Voor 39% gewijzigd door ixl85 op 27-11-2017 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
ixl85 schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:36:
[...]

Ah, ik houd van een uitdaging O-) :z
Iemand een tijdsindicatie voor de raids?
Wij deden er zaterdag iets meer dan 3 uur over. Maar dan waren er meerdere met ervaring en een paar first timers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
3 uur, best lang.. Ik ben een level 265 Warlock. Is het misschien handig dat ik eerst the Crucible doe ofzo ? Of de Vanguard strikes ?

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
TweakMaster schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:49:
3 uur, best lang.. Ik ben een level 265 Warlock. Is het misschien handig dat ik eerst the Crucible doe ofzo ? Of de Vanguard strikes ?
Public events farmen, en je milestones doen. Public events leveren het meeste xp en loot op en je milestones leveren de items om je een hoger level te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
Public events doe ik al erg vaak. Milestones zal ik eens op gaan letten, nooit echt naar gekeken hahaha. Thanks :)

[ Voor 4% gewijzigd door TweakMaster op 27-11-2017 16:43 ]

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Die milestones zijn letterlijk het belangrijkste en juist het enige waar je op moet letten elke week. Na 270 heeft het "farmen" van public events niet echt nut meer.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Wat @Blisterin_Bull zegt dus, flashpoint, call to arms en clan XP heb je zo binnen als je even doorspeelt. Dat zijn al 3 Luminous Engrams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
dan ga ik daar vanavond mee aan de gang :) ben nog niet zo lang bezig met Destiny (eerste deel 3 weken terug pas gekocht).

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
TweakMaster schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:43:
Public events doe ik al erg vaak. Milestones zal ik eens op gaan letten, nooit echt naar gekeken hahaha. Thanks :)
Same here! Moet ik maar eens gaan doen dan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlimaxs
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 03-04 14:01
Titan 304 hier, ben op zoek naar een active EU clan. Iemand tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Mijn hele groep is al gestopt, en zelf weken niet meer gespeeld. Ben pas 269.
Dan heeft het kopen van de nieuwe uitbreiding voor mij nog geen nut toch?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Laatst online: 26-06-2024
Deze game is dike poep. Van de 40 man waar ik regelmatig mee speelde, is er nog maar 1 over en dat is de legende zelf: @Rondo-H76 .

Gewoon die hele game niet meer kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ik denk dat het tijd wordt om de clan eens op te schonen, 90% is nooit online op de PS4. Misschien kan iemand mij admin maken ofzo zodat we even de bezem erdoor kunnen halen en mensen kunnen toevoegen uit de 2e clan. Want je kunt beter 1 clan hebben met actieve spelers als 2 waar 90% niet online is.

Ik ben trouwens rubensaurus in de clan en op de ps4

[ Voor 6% gewijzigd door RubenSaurus op 29-11-2017 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:27
Er is momenteel inderdaad nooit meer dan 2 of 3 man online.

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:53

tha_crazy

Mafketel

Tja waar ik in D1 ruim 1000+ uur heb zitten, ben ik in D2 vrij snel afgehaakt.
De drive is er niet om door te spelen, heb zelfs nog maar amper strikes gespeeld.

De raid was wel even leuk, maar niet leuk genoeg om door te blijven spelen.

Zelfde met dit topic, waar ik vroegah redelijk actief was ben ik dat nu niet meer.
Heb er best spijt van dat ik de collectors edition heb gekocht en alles heb geactiveerd.....
Maar misschien is de DLC wel weer even interessant genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlimaxs
Wie weet.. heb er een hard hoofd in..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de game wel leuk :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaggie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-08 23:22
Xbox One is nog best wel actief. We spelen iedere week sowieso de raid met een groep. Natuurlijk kunnen er altijd meer actieve spelers bij, dus speel je op de Xbox one, stuur dan een join request en doe gezellig mee!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/46504

Ze zijn er zoals gewoonlijk weer wat laat mee, maar ze gaan nu wel de goede kant op gelukkig. veel goed nieuws om naar uit te kijken de komende maanden :)

[ Voor 60% gewijzigd door RubenSaurus op 30-11-2017 00:12 ]

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Heroic strike playlist. Dan heb je tenminste weer een reden om strikes te gaan doen. In Destiny 1 heb ik dat echt heel veel gespeeld, maar in deel 2 werd dat al heel snel saai.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
We gaan vooruit, gelukkig.

[ Voor 78% gewijzigd door Wackmack op 30-11-2017 09:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
mooie game

• Qlimaxs
Nog steeds geen in-game chat functie...

• AlexMar

AlexMar

Qlimaxs schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:51:
Nog steeds geen in-game chat functie...
Laten ze eerste die game maar eens goed maken voordat er een chatfunctie komt.
Als er niemand speelt heb je weinig aan een chatfunctie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:32
Ben nu heel gelukkig met d2, maar deze dlc zorgt wel voor meer grind. hier zitten we toch niet op te wachten?

automation fanboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Punkbuster schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:50:
Nen nu heel gelukkig met d2, maar deze dlc zorgt wel voor meer grind. hier zitten we toch niet op te wachten?
Inderdaad, ik log liever 2 uur per week in en koop alle engrams die ik wil hebben!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:32
AlexMar schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:51:
[...]

Inderdaad, ik log liever 2 uur per week in en koop alle engrams die ik wil hebben!
Dat is dus precies wat ik ook wil. Hopen dat het niet te veel veranderd dan.

automation fanboy

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Wil niet al te toxic overkomen, maar juist dat casual gedrag/insteek van Destiny 2 is wat het kapot gemaakt heeft/waar iedereen nu over loopt te zeiken. Geen replayability value.

Als je de content gespeeld hebt ben je klaar, log je een uurtje per week in en koop je alles. Waarom zou je dan uberhaupt nog spelen? Voor die twee uurtjes Trials per week?

De (hard)core is wat een spel levend houdt en daar moet de focus op liggen. Niet hoofdzakelijk op een (grote) groep mensen die af en toe inlogt.

Ja, ze kunnen meekomen en alle content spelen wanneer ze willen (casual dus, niets mis mee), maar moet geen key focus zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Blisterin_Bull op 30-11-2017 13:50 ]

Systeem specs

• Qlimaxs
Ze moeten gewoon focussen op beide "groepen", de (hard)core en de casuals. Opties genoeg, kijk naar spellen die dit wel succesvol deden (bijvoorbeeld wow).

• AlexMar

AlexMar

Blisterin_Bull schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:48:
Wil niet al te toxic overkomen, maar juist dat casual gedrag/insteek van Destiny 2 is wat het kapot gemaakt heeft/waar iedereen nu over loopt te zeiken. Geen replayability value.

Als je de content gespeeld hebt ben je klaar, log je een uurtje per week in en koop je alles. Waarom zou je dan uberhaupt nog spelen? Voor die twee uurtjes Trials per week?

De (hard)core is wat een spel levend houdt en daar moet de focus op liggen. Niet hoofdzakelijk op een (grote) groep mensen die af en toe inlogt.

Ja, ze kunnen meekomen en alle content spelen wanneer ze willen (casual dus, niets mis mee), maar moet geen key focus zijn.
Noem jij mij nu casual!? Gebaseerd op?

• Blisterin_Bull
Is toch geen belediging? ;)

Ja, ik weet dat je meer een trials persoon bent, en daarom geen zin hebt om voor betere gear te "grinden" in pve ;)

Systeem specs

• AlexMar

AlexMar

Blisterin_Bull schreef op donderdag 30 november 2017 @ 18:42:
Is toch geen belediging? ;)

Ja, ik weet dat je meer een trials persoon bent, en daarom geen zin hebt om voor betere gear te "grinden" in pve ;)
Nee ik heb gelukkig maar 3000 uur in Destiny 1 zitten, echt casual ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Clans samenvoegen: Ik ben helemaal voor. Ik ben redelijk actief, maar heb gewoon niet al te veel tijd. Wil de platinum halen voor PSN. Ga binnenkort hulp nodig hebben voor deze:

https://psnprofiles.com/t...ny-2/14-lest-ye-be-judged

Andere mensen die dit willen doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
Punkbuster schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:50:
Ben nu heel gelukkig met d2, maar deze dlc zorgt wel voor meer grind. hier zitten we toch niet op te wachten?
JUIST WEL, dingen om te DOEN! random weapon rolls en een keer een uitdaging ipv deze slappe zooi.
AlexMar schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:51:
[...]

hierop gebaseerd ben je inderdaad een "casual" die het liefst alles in de schoot geworpen krijgt.

dat punkbuster het hier mee eens is zegt genoeg.

[ Voor 8% gewijzigd door Madbee op 01-12-2017 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Madbee schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:00:
[...]

JUIST WEL, dingen om te DOEN! random weapon rolls en een keer een uitdaging ipv deze slappe zooi.

[...]

hierop gebaseerd ben je inderdaad een "casual" die het liefst alles in de schoot geworpen krijgt.

Volgens mij zit er een lichte sarcasme in de posts, maargoed lekker blijven happen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
Vegetto schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:55:
[...]

Volgens mij zit er een lichte sarcasme in de posts, maargoed lekker blijven happen ;-)
van punkbuster? gok t niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Madbee schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:00:
[...]

[...]

Er valt niks te grinden in deze game, dus wordt iedereen casual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

ixl85 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:19:
Clans samenvoegen: Ik ben helemaal voor. Ik ben redelijk actief, maar heb gewoon niet al te veel tijd. Wil de platinum halen voor PSN. Ga binnenkort hulp nodig hebben voor deze:

https://psnprofiles.com/t...ny-2/14-lest-ye-be-judged

Andere mensen die dit willen doen?
Dat is mijn enige resterende ook nog. Eén potje winnen is voldoende toch?
Het klinkt zo simpel >:)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
dvdkiwi schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:23:
[...]

Met een team en mic moeten we een eind komen :>
Goed om te weten dat nog iemand hem nodig heeft!
De zoektocht naar meer mensen gaat door! Wie-o-Wie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Madbee schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:20:
[...]

van punkbuster? gok t niet.
ik weet van wel, want ken m :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swiss Recon
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09-09 02:04
Kan iemand van de admin mij toevoegen op de clan voor Xbox aub, ik sta nog altijd als pending. Alvast bedankt.

Btw ik ben een 305 hunter en kom van bij de Ignbenelux-clan, maar daar is het de laatste tijd doodstil. Ik hoop dat de tweakerclan (Xbox) wat actiever is...

Ik wil graag nog wat grinden dit weekend, volgende week nieuwe dlc en eindelijk terug heroic strikes, nu nog Skeleton keys ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

dvdkiwi schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:23:
[...]

het is ook simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:27
We zoeken nog 3 mensen voor een RAID ps4. :)
Animo?

PSN: proditaki specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 12:05
Nog steeds aanwezig, helaas prive wat druk zodat ik niet heel veel tijd heb (wat ook verdeeld moet worden met GT Sport :)).

Wacht ook op de uitbreiding, ben niet uitgebrand op D2 maar verveling slaat wel af en toe snel toe.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Volgens raid.report en d2checklist.com heb je ook nog nooit een nightfall en raid gedaan. Dus als je een poppetje tot 300 brengt met alleen maar public events en wat pvp, is het niet gek dat je je snel verveelt.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 12:05
Zeker wel eens een raid gedaan :) die lijst klopt niet of bestaat pas nadat ik het gedaan heb :)

Maar denk dat shooters gewoon niet mijn ding zijn om contant te spelen.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Pagina: 1 ... 29 ... 43 Laatste

Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2

TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX