Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Yonix schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:04:
Een mooi cadeau als je de 'Mida Multi-Tool Quest' pas op een later moment doet:
[afbeelding]

:D
Ach, in crubible, trials en iron banner maakt het toch niet uit welk level dat ding is :+

Hop,hop,hop!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 14:46

jeka

Support your local club.

Kan iemand mij uit de clan gooien? JeKa050. Ik heb Destiny 2 geruild voor Fifa :o

FCG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
arcanis schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:26:
[...]

100% mee eens, ik heb echt geen zin om een strike 50x te doen om misschien de GODroll te krijgen.

Gisteravond nog snel een practice run gedaan voor de prestrige raid, via lfg had ik echt een heerlijk team. De hele raid inclusief alle chest gedaan in 47 minuten. We hebben elke encouter de eerste keer gehaald, en waren nog “flawless” tot aan het badhuis.
Niemand verplicht je om te grinden voor een eventuele godroll (ook niet in D1), maar degenen die dit wel leuk vinden zijn in D2 genaaid. Dat is een beetje het probleem.

En het hele 'maar dan is pvp unbalanced' gedoe verhelp je dan door een set fixed roll wapens te hebben waar je vooraf uit moet kiezen.

PvE moet niet lijden onder PvP balance

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Low_Profile schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:36:
[...]

Niemand verplicht je om te grinden voor een eventuele godroll (ook niet in D1), maar degenen die dit wel leuk vinden zijn in D2 genaaid. Dat is een beetje het probleem.

En het hele 'maar dan is pvp unbalanced' gedoe verhelp je dan door een set fixed roll wapens te hebben waar je vooraf uit moet kiezen.

PvE moet niet lijden onder PvP balance
Dat is toch al redelijk balanced. De power levels worden in PvP allemaal gelijk getrokken naar hetzelfde niveau. De meeste wapens doen daardoor dezelfde hoeveelheid damage. Het enige verschil zijn de perks op exotics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Rule schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:52:
[...]

Dat is toch al redelijk balanced. De power levels worden in PvP allemaal gelijk getrokken naar hetzelfde niveau. De meeste wapens doen daardoor dezelfde hoeveelheid damage. Het enige verschil zijn de perks op exotics.
Het is al snel in balans als iedereen dezelfde wapens gebruikt.
Mida, Uriels gift/last hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
Rule schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:52:
[...]

Exotic perks zijn juist fixed, dus soort van balanced. In D1 ging het gedoe vaak over god roll legendaries die in pvp het verschil maakten doordat bepaalde wapens net homing laserbeams werden (braced frame, send it, hidden hand etc..)

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
AlexMar schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:10:
[...]

Het is al snel in balans als iedereen dezelfde wapens gebruikt.
Mida, Uriels gift/last hope.
Goede nieuws is dan wel, dat op de tijden dat ik speel, ik eigenlijk toch best wel goed ben :D aangezien ik doorgaans bovenaan eindig.

Dat zal dan ook het moment zijn dat alle 11-jarigen nog niet online zijn, want er zitten dagen tussen, dat als ik voor het eerst iemand in het vizier heb en mn trekker overhaal, ik al 6 keer doodgegaan ben _O-

En vanaf nu raak ik geen pepernoot meer.......wat overigens ook niet ongewoon is

[ Voor 6% gewijzigd door basset op 18-10-2017 14:34 ]

Hop,hop,hop!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01:36
Bouddieehh schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 07:28:
[...]

Je klinkt nogal als een Elitist Jerk (sorry) ik heb Wow vanilla gespeeld (AQ/Naxx) en dat was ook een grind festijn... ik vond The Burning Crusade daarom ook een verademing. Je hield tijd over om daadwerkelijk te raiden in plaats van te grinden voor rep, items of potions.

Ik betaal €60 voor de strikes/raids en lol hebben met teamies niet om 100x te hopen op die ene perfect roll.
De lol voor een hoop spelers, waaronder ikzelf, was juist een combinatie van dit.
Met je maten lol hebben en die shit grinden, en dan maar hopen op die ene speciale drop.

Met Griffx meer dan 50x de templar doen voor z'n fatebringer, met z'n allen Omnigul grinden voor die godroll grasp of malok en noem het allemaal maar op. Dit was juist de lol voor een hoop spelers.

Nu is het allemaal nogal leeg en zonder diepgang voor een hoop destiny 1 die hards, ik merk het zelf ook.
Heb nu ongeveer 50 uur in D2 zitten en ben het spuugzat en start het al niet meer op, terwijl ik in D1 ook rond de 1500 uur heb zitten. Zegt toch wel genoeg denk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:39

Convoy

g44p

jeka schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:05:
Kan iemand mij uit de clan gooien? JeKa050. Ik heb Destiny 2 geruild voor Fifa :o
"Leave clan" knopje zelf even indrukken 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeka

jeka

Support your local club.

Convoy schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:15:
[...]

"Leave clan" knopje zelf even indrukken 8)
Goed punt! Ik had de app niet meer maar kan natuurlijk ook via de webrowser 8)7
Ben er nu uit. :w

FCG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Huh, hoe kan dat nou? Bungie heeft het spel speciaal voor jou gemaakt! Light 216, 1 poppetje. De ultieme casual toch? Je komt toch om in content? ;)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka

jeka

Support your local club.

Haha klopt. Maar na de singleplayer had ik geen zin meer... Ik vond trouwens de singleplayer van Destiny 1 leuker. Verhaal in 2 is beter maar toch vond ik deel 1 leuker.

[ Voor 48% gewijzigd door jeka op 18-10-2017 16:09 ]

FCG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Dat er per weekend ruim 250k spelers minder zijn in trials zegt ook genoeg.
Bouddieehh schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 07:28:
[...]

Ik betaal €60 voor de strikes/raids en lol hebben met teamies niet om 100x te hopen op die ene perfect roll.
Bedoel je, ik betaal 60,- voor 1 raid en 5 strikes? :X
Als je niet wil hopen op een rol, geen probleem, maar voor anderen die dit wel doen is het spel gewoon leeg.

[ Voor 73% gewijzigd door Griffx op 18-10-2017 16:22 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:09
Destiny 2. In eerste instantie lijkt het allemaal leuk..het spel is uitermate frustrerend als je geen vrienden online hebt die dit spel spelen.

Ik probeer al een tijdje te raiden. Ik doe dit voornamelijk via de app, maar dat is meestal foute boel. Verschillende tijdzones ect. Ragequitters of andere toxiclui.

als je wat toch wat kan vinden in de raidfinder en in het kader van 'noobfriendly' dan moet je nog nadenken of dat wel handig is, mensen haken af of raken gefrustreerd, of bij een uitleg vinden ze het te moeilijk en proberen ze het niet. Of mensen hebben geen geduld voor x keer wipes

Voor het casual publiek is de leviathanraid bijna niet te doen, het is allemaal niet super moeilijk. maar wat moet je nu? Je loopt tegen een blok aan.

Mensen hebben in de destiny en in de game community een veeeel te kort lontje.

Het is natuurlijk altijd moeilijk om een omgeving te ontwerpen waar iedereen tevreden mee is. Destiny is wel geslaagd voor mij betreft in de leviathanraid dat je echt moet samenwerken.

Echter voor mij blijft het een kloteervaring waar ik niet mee kan

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Je kan hier toch een raid regelen? Zie het dagelijks langs komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:21
Wie wil de raid doen. Nog 1 iemand nodig. Voeg me toe op psn: Mrsrd13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Nu online
Gisteren de Prestige raid geprobeerd met m'n clan. Alles is wat beefier en zelfs de normale adds killen je echt snel, maar op zich valt het wel goed te doen met de juiste gear. De moeilijkheidsgraad komt echt dubbel van communicatie. We hebben Gauntlet en the Pleasure Garden gehaald, maar gesneuveld bij de Royal Pools. Een grote verandering met Prestige mode is namelijk dat wanneer je doodgaat, dat je jouw revive token verliest, ook al had je daarvoor nog niemand revived.

De rewards zijn wel poep wat ik heb gelezen; een ornament voor de raid shotgun als je die quest hebt, een emblem, zelfde armor set met andere default shader en paarse gloed, geen sparrow of ship.

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
-

[ Voor 102% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Nu online
Ja, op zich vind ik dat eigenlijk wel cool. Ik erger me altijd kapot als iemand een rol kiest omdat ie altijd hetzelfde doet, zelfs als je in een clan zit. Je bent zoveel waardevoller als je kan zeggen dat je alle rollen met vertrouwen kan doen.

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:29
Het is gewoon irritant dat je met wat simpele aanpassingen dit spel zoveel interessanter had kunnen maken. Heb het idee dat Bungie het allemaal geen flikker interesseert.

- Geen rankings PvP?
- Waarom kan ik niet kiezen of ik control of clash wil spelen?
- Veel te weinig nieuwe strikes.
- Ik weet na drie jaar van iedere mannetje in de Tower zo goed als niks. Het enige wat ik van Zavala weet is dat ie een awoken titan is, je had hier toch wel iets meer mee kunnen doen?
- Geen luchtgevechten met je ship oid.
- Had ook wel leuk geweest als je een soort database had met de beschrijving van iedere enemy. Eventueel een kill counter erbij.
- Nieuwe enemies mis ik. Bijna alles is hetzelfde als 1.
- Planeten voelen leeg aan. Om de 100 meter wat slappe enemies en thats it. Valt in principe niks te ontdekken.

Al met al is er weinig vernieuwing en blijft het nog steeds zo leeg en identiteitsloos. Nu kan ik nog wel wat punten op gaan noemen met bv het Token systeem werkt niet of waar de heroic strikes zijn gebleven maar dan ben ik nog wel even bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4uSzi
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
Dmp1982 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:31:
Destiny 2. In eerste instantie lijkt het allemaal leuk..het spel is uitermate frustrerend als je geen vrienden online hebt die dit spel spelen.

Ik probeer al een tijdje te raiden. Ik doe dit voornamelijk via de app, maar dat is meestal foute boel. Verschillende tijdzones ect. Ragequitters of andere toxiclui.

als je wat toch wat kan vinden in de raidfinder en in het kader van 'noobfriendly' dan moet je nog nadenken of dat wel handig is, mensen haken af of raken gefrustreerd, of bij een uitleg vinden ze het te moeilijk en proberen ze het niet. Of mensen hebben geen geduld voor x keer wipes

Voor het casual publiek is de leviathanraid bijna niet te doen, het is allemaal niet super moeilijk. maar wat moet je nu? Je loopt tegen een blok aan.

Mensen hebben in de destiny en in de game community een veeeel te kort lontje.

Het is natuurlijk altijd moeilijk om een omgeving te ontwerpen waar iedereen tevreden mee is. Destiny is wel geslaagd voor mij betreft in de leviathanraid dat je echt moet samenwerken.

Echter voor mij blijft het een kloteervaring waar ik niet mee kan
Ik zou hier eens de raid proberen te regelen dan. Vast mensen met ervaring die mee willen ;)

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wie wil nu ff NF doen. Zoek nog 1 iemand

Robdegekste @ PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23
Ben benieuwd naar een D2 dingetje onder de tweakers. Zouden jullie die poll a.u.b. eerlijk kunnen beantwoorden :P thanks

http://www.strawpoll.me/14185987

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Clan staat al een paar dagen op 98/100 en ik heb me aangemeld, kan iemand accepteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:52

Rudios

Lost in space?

D2 ligt bij mij al in de kast stof te happen. Los van de GFX die iets verbeterd zijn tov van D1 is er verder helemaal niks beter. Waar ik meer dan 1600 uur in D1 had zitten ben ik bij D2 al klaar na 80+ uren. Totaal niks voor te spelen, allemaal de zelfde troep die je kan krijgen, wapen en armor perks die werkelijk 0 verschil maken. Had me verheugd op een lange, koude winter met D2, maar het is buiten 20 graden en D2 ligt al in de kast. Wat een domper.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Rudios schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:21:
D2 ligt bij mij al in de kast stof te happen. Los van de GFX die iets verbeterd zijn tov van D1 is er verder helemaal niks beter. Waar ik meer dan 1600 uur in D1 had zitten ben ik bij D2 al klaar na 80+ uren. Totaal niks voor te spelen, allemaal de zelfde troep die je kan krijgen, wapen en armor perks die werkelijk 0 verschil maken. Had me verheugd op een lange, koude winter met D2, maar het is buiten 20 graden en D2 ligt al in de kast. Wat een domper.
Heb je de DISC? Kan je em in ieder geval nog doorverkopen voor €20 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:28
Tja, ik merk langzaamaan dat de rek er hier ook aardig uit begint te raken wat D2 betreft. Misschien dat ik nu nog zo'n 1,5 uur per dag aan het spel besteedt; alleen maar om even snel de daily challenges te doen - die niet altijd enerverend zijn.

Als zelfs het lijstje met Milestones leeg is/aanvoelt wordt het wel heel pijnlijk allemaal ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel is echt een domper. Heb wel 80+ uur erin zitten.
Wat? :?

Gewoon het spel ff laten liggen en wachten op de DLC. Of niet.
Ga je wat anders spelen.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2017 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Het is ergens gewoon raar dat de opvolger van een spel alles links laat liggen wat het origineel (uiteindelijk) zo goed en groots maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Het enige wat ik nog speelde was trials, nu dat de komende 2 weken niet gespeeld kan worden raak ik het voorlopig niet meer aan. Heb er nu circa 150 uur in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Yonix schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:34:
Het is ergens gewoon raar dat de opvolger van een spel alles links laat liggen wat het origineel (uiteindelijk) zo goed en groots maakte.
Voordat het goed en groots was waren we ook ruim een jaar (zo niet, langer) onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:52

Rudios

Lost in space?

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:29:
Spel is echt een domper. Heb wel 80+ uur erin zitten.
Wat? :?

Gewoon het spel ff laten liggen en wachten op de DLC. Of niet.
Ga je wat anders spelen.
Wat begrijp je daar niet aan? 80+ uur en nu al uitgepoep, ja dat vind ik een domper.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 15:37
Jack_Mojo schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:30:
Het is gewoon irritant dat je met wat simpele aanpassingen dit spel zoveel interessanter had kunnen maken. Heb het idee dat Bungie het allemaal geen flikker interesseert.

- Waarom kan ik niet kiezen of ik control of clash wil spelen?
Dit inderdaad, WTF man. Dat ging in D1 wel en nu niet meer... waarom???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
AlexMar schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:36:
[...]

Voordat het goed en groots was waren we ook ruim een jaar (zo niet, langer) onderweg.
Maar waarom moet D2 dan datzelfde traject afleggen? Zo moeilijk is het toch niet om alles wat in D1 zit (post Rise of Iron) over te brengen naar D2? Is gewoon raar dat ze bij D2 hetzelfde pad kiezen als D1, terwijl ze weten hoe mooi en gaaf D1 nu is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Yonix schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:07:
[...]

Maar waarom moet D2 dan datzelfde traject afleggen? Zo moeilijk is het toch niet om alles wat in D1 zit (post Rise of Iron) over te brengen naar D2? Is gewoon raar dat ze bij D2 hetzelfde pad kiezen als D1, terwijl ze weten hoe mooi en gaaf D1 nu is.
Zodat ze nieuws kunnen brengen en bungie kan zeggen : Kijk community, wij luisteren naar jullie. bedankt voor de waardevolle feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:33
Ik begrijp niet dat mensen verwachten voor € 60,- 3 jaar aan volwaardige gameplay te krijgen. Ik begrijp dat de game nog lang niet de content heeft van D1 (heb ik niet gespeeld), maar als je dat zo dwars zit dan laat je de game toch links liggen, totdat er meer content is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

ak0nnmgn schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:27:
Ik begrijp niet dat mensen verwachten voor € 60,- 3 jaar aan volwaardige gameplay te krijgen. Ik begrijp dat de game nog lang niet de content heeft van D1 (heb ik niet gespeeld), maar als je dat zo dwars zit dan laat je de game toch links liggen, totdat er meer content is?
Je komt er toch pas achter dat er te weinig content is als je dit zelf hebt ervaren, en dus de game al hebt gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
AlexMar schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:25:
[...]

Zodat ze nieuws kunnen brengen en bungie kan zeggen : Kijk community, wij luisteren naar jullie. bedankt voor de waardevolle feedback.
Misschien ben ik gewoon naïef. Anyhow, wr gaan zien wat de toekomst brengt. Misschien dat de aankomende release op PC nog iets leuks gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
AlexMar schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:28:
[...]

Je komt er toch pas achter dat er te weinig content is als je dit zelf hebt ervaren, en dus de game al hebt gekocht?
Ik heb D1 niet gespeeld, deel twee heb ik alle 3 de chars op 300+. Ik vind dat voor een base game er genoeg content inzit. Er zijn spelers die 1 char op 290 hebben en de raid e.d. gedaan hebben en dan vervolgens zeggen dat er niks te grinden valt en dat er te weinig content is.

ninja edit.

[ Voor 6% gewijzigd door ak0nnmgn op 20-10-2017 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

ak0nnmgn schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:30:
[...]

Ik heb D1 niet gespeeld, deel twee heb ik alle 3 de chars op 300+. Ik vind dat voor een base game er genoeg content inzit. Er zijn spelers die 1 char op 190 hebben en de raid e.d. gedaan hebben en dan vervolgens zeggen dat er niks te grinden valt en dat er te weinig content is.
Dat zeg ik toch niet? Mensen moeten zelf ervaren (dus de game werkelijk spelen) of er voor hun gevoel/speeltijd te weinig content in zit.

Mooie edit, volgende x lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Meer mensen last van 'anteater' error op de XBO?

Laat maar; na nog een keer naar orbit gaan en weer terug werkte het weer goed

[ Voor 45% gewijzigd door Notna op 20-10-2017 16:50 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmeh22
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-07-2022

jimmeh22

HALLO?!

Moet de NF nog 3x doen. Anyone? Nu? Straks?

PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:29
ak0nnmgn schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:27:
''Dan laat je het toch links liggen.''

Tja, ik vind de opzet van zo'n spel op de console echt prachtig en er zit heel veel potentie in. Alleen jammer dat het dan naar mijn idee afgeraffeld* wordt. Je had zoveel kunnen leren van D1, hoe dat begon en eindigde. Maar nee, we beginnen weer hetzelfde. Maar dan nog even wat kutter.

Frustrerend.

*Zoals ik al eerder beschreef, weinig vernieuwing. Niks geleerd. Wellicht dat het na twee dlc's wel prima is maar het zou toch vanaf dag 1, helemaal na D1, al goed moeten zijn?

[ Voor 10% gewijzigd door Jack_Mojo op 21-10-2017 00:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• riick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 12:33
Goed nieuws: het 'Live Team' heeft de development opgepakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
riick schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 10:38:
Goed nieuws: het 'Live Team' heeft de development opgepakt :)
Wat kunnen we verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:11

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren voor het eerst kennis gemaakt met (een stukje van) de raid en de nightfall :)
Bij het eerste stuk van de raid heb ik (ondanks prima uitleg) nog niet echt door wat de bedoeling is, ik werd bij de rechtertrap neergezet en was te druk met schieten om te zien wat de mechanics nu precies zijn ;)
De gauntlet daarna ging na een paar keer oefenen redelijk soepel maar uiteindelijk zijn we vastgelopen op het rondje rennen met de balletjes. Op zich goede progressie gemaakt dus het komt wel goed.

Toen de nightfall... drie keer gefaald maar bij de 4e keer verliep alles redelijk snel en soepel. Tot aan de laatste fase van de eindbaas :/ Wat een bitch, en zijn adds ook.
Er wordt hier vaak gezegd dat ze de game meer voor de casual gamer gemaakt en daar kan ik mee inkomen; wat ik dan niet snap is waarom ze potdomme een timer hebben toegevoegd aan de nightfall :?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 08:46
Nog mensen die nu een raid willen doen? Voeg mij toe psn micmulder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riick
  • Laatst online: 13-09 12:33
Het live team heeft D1 development verder opgepakt na TTK, dus The Taken Spring t/m Rise of Iron :) Zijn veel positieve dingen destijds uit gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens inmiddels alweer plekken vrij in de eerste clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nightfall gedaan met 8:40 over op de klok. Bizar hoe snel sommige lui er doorheen lopen, vooral de eindbaas was ontzettend snel neer :D
Daarna nog even de prestige geprobeerd maar dat was een niveautje te hoog, die bewaren we voor volgende keer.

Gisteren op alle 3 de poppetjes de Calls to Arms milestone gedaan. Het valt me op dat er best veel spelers zijn die niet door lijken te hebben dat je door samen te spelen wél kunt winnen, of dat je in Control zones moet capturen, of dat je in Supremacy crests moet oppakken... het was vrij dikke drama :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Nu online
Het is niet zo dat mensen het niet weten; Het kan ze gewoon niets schelen. Zie het als een protest tegen de 2 playlists. Je wilt Clash spelen, maar daar heb je geen controle over. Over het algemeen hadden de meeste mensen een hekel aan Supremacy in D1. Nu wordt je gedwongen om Supremacy te spelen. Daarnaast is het een risico om te yolo sprinten naar een crest na een kill, omdat er altijd nog 3 of 2 andere tegenstanders leven, plus dat die andere alweer respawned is.
Daarom worden de meeste Supremacy matches beslist nadat de tijd om is.

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:07
dvdkiwi schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 11:38:
Nightfall gedaan met 8:40 over op de klok. Bizar hoe snel sommige lui er doorheen lopen, vooral de eindbaas was ontzettend snel neer :D
Daarna nog even de prestige geprobeerd maar dat was een niveautje te hoog, die bewaren we voor volgende keer.

Gisteren op alle 3 de poppetjes de Calls to Arms milestone gedaan. Het valt me op dat er best veel spelers zijn die niet door lijken te hebben dat je door samen te spelen wél kunt winnen, of dat je in Control zones moet capturen, of dat je in Supremacy crests moet oppakken... het was vrij dikke drama :X
Geen dank 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

_/-\o_ d:)b
Blisterin_Bull schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:02:
Het is niet zo dat mensen het niet weten; Het kan ze gewoon niets schelen. Zie het als een protest tegen de 2 playlists. Je wilt Clash spelen, maar daar heb je geen controle over.
Dus omdat mensen de nieuwe opzet niets vinden gaan ze lopen kloten waardoor het voor random teammates ook minder leuk wordt? Ik speel veelal met randoms maar probeer wel altijd samen te spelen, dat speelt echt zo veel leuker.
Blisterin_Bull schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:02:
Daarnaast is het een risico om te yolo sprinten naar een crest na een kill, omdat er altijd nog 3 of 2 andere tegenstanders leven, plus dat die andere alweer respawned is.
Je hebt toch een minimap? Je kunt zien of er nog andere enemies in de buurt zijn.
Als ik mensen na een kill de andere kant op zie rennen, terwijl de crest van de tegenstander 5 meter voor hun neus ligt, dan snappen ze het gewoon niet. Net zoals het oppakken van crests van gevallen teammates naast ze.

Ik ben echt geen ster in pvp maar als ik regelmatig ergens bovenaan eindig gaat er iets niet goed ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 22-10-2017 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Nu online
dvdkiwi schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:16:
Dus omdat mensen de nieuwe opzet niets vinden gaan ze lopen kloten waardoor het voor random teammates ook minder leuk wordt? Ik speel veelal met randoms maar probeer wel altijd samen te spelen, dat speelt echt zo veel leuker.
Ze zullen het vast wel een poging geven, maar vaak kan je binnen 2 minuten al zien wie er gaat winnen, zeker als je de game roster bekijkt, en dan ziet dat je tegen een 3 of 4 man team speelt. Maarja, je moet nou eenmaal crucible spelen voor die milestone, dus blijf je maar in de match. De eindstand maakt toch niet uit voor de rewards.
Je hebt toch een minimap? Je kunt zien of er nog andere enemies in de buurt zijn.
Als ik mensen na een kill de andere kant op zie rennen, terwijl de crest van de tegenstander 5 meter voor hun neus ligt, dan snappen ze het gewoon niet. Net zoals het oppakken van crests van gevallen teammates naast ze.
Mensen ADSen simpelweg teveel. Als ze dus geen Mida gebruiken, hebben ze geen radar en zien ze de crests gewoon niet, tenzij die recht voor hun neus ligt. Maar dan nog moet je maar net beslissen of dat voor jou het risico waard is. Range van de minimap is trouwens ook maar twijfelachtig in veel gevallen, omdat veel spelers voorzichtig spelen met lange afstand wapens.

Zelfs als jij denkt dat mensen het express laten liggen, hoeft dat niet per se zo te zijn. Soms laat ik er eentje liggen omdat ik weet dat er een vijand me probeert te baiten vanaf een afstand, gebukt/gehurkt achter een headglitch.

[ Voor 4% gewijzigd door Blisterin_Bull op 22-10-2017 12:30 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Valt ook wat voor te zeggen ja.
Ik zit sinds gisteren met alle 3 de chars op 300/301 dus ik denk niet dat ik nog elke week die crucible milestone ga doen, zo erg heb ik de powerful gear niet meer nodig. Ik hou het wel lekker bij de flashpoints, clan xp en nightfall :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Nog 2 mensen die mee willen doen vanaf gaunlet?

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-09 11:47
Deze week is de PC release dus heel Bungie staat op PR mode ipv design en QOL fouten (4vs4) toegeven en fixen.
Zojuist begrepen dat ze elk 'Season' content patches willen toevoegen en de QOL/balance fixes daarin mee gaan nemen.
Laat nu elk 'Season' 3 maanden duren. Het komende 'Season' start in december.
Wat released er in December?? Juist.. de volgende DLC. En de volgende alweer 3 maanden later.
Dus of je ff je portemonnee wilt trekken komend december, dan fixed ze dat spel wel ff voor je!

Zie pvp populatie :
http://destinytracker.com/destiny/reports/daily-population
Dramatisch, van 3.8 miljoen naar 800.000 man gezakt!

[ Voor 12% gewijzigd door PepieNL op 23-10-2017 09:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
  • Laatst online: 26-06-2024
Dat zijn indrukwekkende cijfers! 3miljoen man zijn overgestapt naar de PC hé, niet vergeten. Want mensen willen met deze prachtgame het liefst nog 3 karakters door de story heen trekken. Jesus, wat is deze game FAKING slecht geworden.

Zelfs einde van Destiny 1 was nog beter. Het is om te huilen, het ooit oh zo mooie Destiny, nu alweer vergeten. RIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Oke sinds mijn vakantie begin deze maand geen Destiny meer gespeeld. Mijn clangroep is allemaal303-305 en ik ben 268 pas.

Start hem gister weer op, want alleen maar FIFA gespeeld, wil mij aansluiten bij Dead Orbit en dat kan niet?

Ik heb nog veel zin in het spel, Raid nog niet gespeeld.

Mijn vaste vriendengroep is er alweer klaar mee, en is boos op Bungie. Hier ook zeker?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
Mars18 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:05:
Oke sinds mijn vakantie begin deze maand geen Destiny meer gespeeld. Mijn clangroep is allemaal303-305 en ik ben 268 pas.

Start hem gister weer op, want alleen maar FIFA gespeeld, wil mij aansluiten bij Dead Orbit en dat kan niet?

Ik heb nog veel zin in het spel, Raid nog niet gespeeld.

Mijn vaste vriendengroep is er alweer klaar mee, en is boos op Bungie. Hier ook zeker?
Over het algemeen zijn de D1 spelers boos op Bungie :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ak0nnmgn schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:23:
[...]

Over het algemeen zijn de D1 spelers boos op Bungie :9 .
Dat zijn wij ook, 3 jaar lang D1 gespeeld ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
@Crashhill Jij bent ook niks negatief he, je klinkt een beetje als een elite D1 speler nu..

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik ben hier fucking karmakeizer van Destiny1 , en nu doet het pijn aan de ogen, liefdesverdriet, alles.
Die game is gewoon zo goed dat ie slecht is.

Een slechtere game kan vaak namelijk vele malen beter zijn.

Jammergenoeg is dit met Destiny 1 en Destiny 2.
Destiny 1 is slechter, maar ow zo veel beter als Destiny 2.

Na 3 DLC's is alles weer goed en zal ik er over nadenken om hem weer te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Nu online
Mars18 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:05:

Nee, faction rally is een event, eens per maand of twee maanden, wat dan ook maar een week duurt, net zoals Iron Banner.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:33:
[...]

Nee, faction rally is een event, eens per maand of twee maanden, wat dan ook maar een week duurt, net zoals Iron Banner.
Is dus heel anders als in Destiny 1 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 15:37
Mars18 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:11:
[...]

Is dus heel anders als in Destiny 1 :'(
De multi-tool is wel terug maar waar is de Gjallarhorn ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Iemand nu NF?
Robdegekste @ PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NippleWarrior
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-07-2023
Mensen die willen raiden nu?

[ Voor 11% gewijzigd door NippleWarrior op 24-10-2017 15:39 ]

PSN: iManchuu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Iemand??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NickH schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:16:
Clan staat al een paar dagen op 98/100 en ik heb me aangemeld, kan iemand accepteren?
Ik wil er ook graag bij, zijn de clanleaders nog wel actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
verkeerde topic 8)7

[ Voor 85% gewijzigd door itons op 24-10-2017 18:03 . Reden: oops console topic 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 15:57
Iemand zin in nf of raid? Ps4--> Shifty47vc

[ Voor 3% gewijzigd door Shifty47 op 24-10-2017 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Laatst online: 15-09 10:36
Ik merk dat het allemaal wat leger begint te worden. Veel public events waar geen anderen meer bij zijn enzo.

Komt misschien omdat veel mensen al ver in endgame zitten. Of is er alweer een andere game uit waar iedereen naartoe trekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
Sosua schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:28:
Ik merk dat het allemaal wat leger begint te worden. Veel public events waar geen anderen meer bij zijn enzo.

Komt misschien omdat veel mensen al ver in endgame zitten. Of is er alweer een andere game uit waar iedereen naartoe trekt?
end game?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Bijna max power level, vanaf dan is het voornamelijk crucible wat nog een beetje voor afwisseling zorgt. Veel grinden vooral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
Sosua schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:30:
[...]

Bijna max power level, vanaf dan is het voornamelijk crucible wat nog een beetje voor afwisseling zorgt. Veel grinden vooral.
Ja ik denk dat vooral, het loont niet zo om die public events te doen (behalve om die milestone engrams te krijgen)

Ik heb de Raid nog niet voltooid, maar als ik dat heb, dan denk ik dat ik hem tot de volgende DLC alleen maar aanslinger voor de volgende Iron banner of misschien even Trials. Ik heb bijvoorbeeld in D2 bijna geen strikes gedaan, terwijl ik in D1 regelmatig die playlist met heroic strikes aan had staan.

Daarmee wil ik niet zeggen dat het een slechte game is, vind het geweldig. Maar begin nu inmiddels rustig aan wel destinymoe te worden. Heb nieuwe content nodig, of een goede reden om te grinden.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Kartale schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:18:
[...]

Ja ik denk dat vooral, het loont niet zo om die public events te doen (behalve om die milestone engrams te krijgen)

Ik heb de Raid nog niet voltooid, maar als ik dat heb, dan denk ik dat ik hem tot de volgende DLC alleen maar aanslinger voor de volgende Iron banner of misschien even Trials. Ik heb bijvoorbeeld in D2 bijna geen strikes gedaan, terwijl ik in D1 regelmatig die playlist met heroic strikes aan had staan.

Daarmee wil ik niet zeggen dat het een slechte game is, vind het geweldig. Maar begin nu inmiddels rustig aan wel destinymoe te worden. Heb nieuwe content nodig, of een goede reden om te grinden.
Strikes zijn inderdaad matig. Voorheen deden we dit een avond lang. Ik moet eerlijk bekennen dat ik had verwacht dat D2 met minstens de hoeveellheid content van D1 zou beginnen. Uiteindelijk had men veel kunnen herskinnen of in een andere setting kunnen plaatsen. POE inderdaad bijvoorbeeld.

Adventures zijn overigens wel weer leuk, maar levert naar verhouding weinig op. Net als lost sectors........Je kan beter een token nemen die alle kisten zichtbaar maken en rondrennen om kisten te opnenen dat gaat sneller en levert hetzelfde op.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
basset schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:21:
[...]

Strikes zijn inderdaad matig. Voorheen deden we dit een avond lang. Ik moet eerlijk bekennen dat ik had verwacht dat D2 met minstens de hoeveellheid content van D1 zou beginnen. Uiteindelijk had men veel kunnen herskinnen of in een andere setting kunnen plaatsen. POE inderdaad bijvoorbeeld.

Adventures zijn overigens wel weer leuk, maar levert naar verhouding weinig op. Net als lost sectors........Je kan beter een token nemen die alle kisten zichtbaar maken en rondrennen om kisten te opnenen dat gaat sneller en levert hetzelfde op.
Maar ik denk dat de insteek van zo een adventure niet de reward, maar juist de 'missie' zelf is. Gewoon lol, beetje verhaal. We zijn te gefocussed op de rewards en minder op het verhaal (misschien komt dat door Destiny 1).

Daarnaast denk ik dat ze enorm veel kritiek zouden krijgen als ze dingen hadden gereskinned en opnieuw uitgebracht. Ik vind het wel welletjes zo, even afwachten wat de DLC gaat brengen. En ik hoop dat ze tussentijds gewoon die 'kleine' updates doorvoeren. Uiteindelijk zullen we POE krijgen, uiteindelijk zullen we meer 'grind' krijgen, maar als ze daarmee zouden beginnen zouden mensen de game de grond in stampen xD.

Wij mensen zijn nooit tevreden :9

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Hebben jullie nog zicht op goede coop games ?

Mis een soort van Division.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 11:30
Wat kan ik het beste gaan doen vanaf light lvl208?

Nog speciale dingen die ik moet vermijden of juist moet doen?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Nu online
Na de story, en tot light 260~265 maakt het niet uit wat je doet. Je krijgt continu iets betere gear. Public Events en Lost Sectors zijn daarvoor effectief.

Als je echt efficient wilt zijn, doe je de exotic wapen quests nu nog niet (de blauwe quests op elke planeet behalve IO leiden uiteindelijk tot een exotic wapen of combo). Ook wil je het doen van de milestones die powerful gear geven zo lang mogelijk uitstellen... tenzij het zondag of maandag is, want dinsdag ochtend worden ze toch reset.

[ Voor 6% gewijzigd door Blisterin_Bull op 26-10-2017 16:35 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 11:30
Blisterin_Bull schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:34:
Na de story, en tot light 260~265 maakt het niet uit wat je doet. Je krijgt continu iets betere gear. Public Events en Lost Sectors zijn daarvoor effectief.

Als je echt efficient wilt zijn, doe je de exotic wapen quests nu nog niet (de blauwe quests op elke planeet behalve IO leiden uiteindelijk tot een exotic wapen of combo). Ook wil je het doen van de milestones die powerful gear geven zo lang mogelijk uitstellen... tenzij het zondag of maandag is, want dinsdag ochtend worden ze toch reset.
Dank je!

Gaan we doen.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Nu online
Nog een tip: staar je niet blind op legendary en exotic wapens. Dat wapens blauw zijn maakt ze niet slechter. Sterker nog; er zijn een aantal blauwe wapens die in pvp vaak even goed of zelfs beter zijn dan legendaries.

Een paar blauwe wapens om te bewaren:

Sondok-C (blauwe versie van de Antiope-D)
Phillipis-B (blauwe versie van de Antiope-D, maar met een andere secundaire perk)

Cuboid-ARU (auto rifle met hoge range, en destiny 1 sight, als je geen fan bent van destiny 2 scopes)
Ros Lysis II

Aachen-LR2 (sniper rifle met een low zoom scope en snelle zoom; snapshot)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 01:03

strompel

PSN: jansoe13

Is er animo voor een prestige raid vanavond?

Ben rond 1900 online

PSN: jansoe13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/46427

Ben benieuwd waar ze precies mee gaan komen voor de strikes enzo, ook fijn dat er betere rewards komen voor prestige modes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Net uit verveling geprobeerd de prestige NF zo snel mogelijk te clearen..hij is in ieder geval te doen in 8 min 21 sec.. :+ :+

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Nu online
DigitalError schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 06:46:
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/46427

Ben benieuwd waar ze precies mee gaan komen voor de strikes enzo, ook fijn dat er betere rewards komen voor prestige modes.
3 extra tokens per strike, lol :+

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Only schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:17:
Net uit verveling geprobeerd de prestige NF zo snel mogelijk te clearen..hij is in ieder geval te doen in 8 min 21 sec.. :+ :+
Dan heb ik je even nodig vanavond :+ (of in ieder geval voor dinsdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Laatst online: 15-09 13:51
Net mijzelf uitgenodigd bij de TweakersClan Ps4 #2.

vanavond maar eens verder met de story, hoop niet dat iedereen alleen nog bezig is met end-game content, maar dat zullen we wel zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Nu online
Voor degenen die ook op PC spelen, maar (nog) niet het andere topic volgen;

Ben nu 272 en moet alleen nog de Nightfall doen op m'n titan. Voeg me maar toe als je er klaar voor bent en de Nightfall wilt doen; StrykerNL#2705

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Zo, jullie krijgen er een nieuw PS4 lid bij! Titan @ level 9 ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 14:55

UTADDICT

NERF

ixl85 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:33:
Zo, jullie krijgen er een nieuw PS4 lid bij! Titan @ level 9 ofzo :)
Woop, welkom!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Trailer van de DLC zag er goed uit!

YouTube: Destiny 2 - Expansion I: Curse of Osiris Reveal Trailer

[ Voor 61% gewijzigd door RubenSaurus op 30-10-2017 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:44

Sevyx

Facta non verba!

Reis door tijd en ruimte om de geheimen van Osiris te ontdekken en een duistere toekomst te voorkomen. Expansion I: Curse of Osiris beschikbaar vanaf 5 December.

Zeker hoop op soort van vault of glass.

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4uSzi
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
ChooooooChoooooo. Hypeeeeee

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Had liever de dreadnought weer gezien eerlijk gezegd. Maar goed, ook hier wel erg zin in :)

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Gisteren de story missions op Titan gedaan. Ik was best onder de indruk van de sfeer in die game en hoe vet deze missies waren! De belichting en audio is echt geweldig.
Ik zie wel dat veel mensen al hoger level zijn. Vind de D2 speler het erg om gezellig story missies mee te doen die ze al gedaan hebben? :)
Ben nog niet toe aan een raid met m'n lvl 10! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
ixl85 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:18:
Gisteren de story missions op Titan gedaan. Ik was best onder de indruk van de sfeer in die game en hoe vet deze missies waren! De belichting en audio is echt geweldig.
Ik zie wel dat veel mensen al hoger level zijn. Vind de D2 speler het erg om gezellig story missies mee te doen die ze al gedaan hebben? :)
Ben nog niet toe aan een raid met m'n lvl 10! ;)
Denk dat de meesten de story al 3x doorgelopen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

DigitalError schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:40:
[...]

Denk dat de meesten de story al 3x doorgelopen zijn :P
Dat was de vraag niet :P

Gisteren voor het eerst de raid gecleared (dat klinkt heel schmutzig);
Op zich zaten er wel wat toffe gedeelten in (Bath house, Gauntlet) maar als met al voelde ie toch wel wat kaal en saai aan. Kan ook komen omdat ik in Destiny 1 ingestapt ben bij The Taken King en die raid nu als standaard beschouw.
De mechanics zijn me nu in ieder geval grotendeels duidelijk, maar of ik 'm wekelijks ga doen? Ik denk het niet.

[ Voor 51% gewijzigd door Superkiwi op 31-10-2017 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Misschien kijk ik erover heen, maar ik zie nergens iets van een Raid terug? Pas bij uitbreiding 2 zeker? ;(
Pagina: 1 ... 28 ... 43 Laatste

Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2

TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX