Ach, in crubible, trials en iron banner maakt het toch niet uit welk level dat ding isYonix schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:04:
Een mooi cadeau als je de 'Mida Multi-Tool Quest' pas op een later moment doet:
[afbeelding]
Hop,hop,hop!
Ach, in crubible, trials en iron banner maakt het toch niet uit welk level dat ding isYonix schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:04:
Een mooi cadeau als je de 'Mida Multi-Tool Quest' pas op een later moment doet:
[afbeelding]
Hop,hop,hop!
FCG
Niemand verplicht je om te grinden voor een eventuele godroll (ook niet in D1), maar degenen die dit wel leuk vinden zijn in D2 genaaid. Dat is een beetje het probleem.arcanis schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:26:
[...]
100% mee eens, ik heb echt geen zin om een strike 50x te doen om misschien de GODroll te krijgen.
Gisteravond nog snel een practice run gedaan voor de prestrige raid, via lfg had ik echt een heerlijk team. De hele raid inclusief alle chest gedaan in 47 minuten. We hebben elke encouter de eerste keer gehaald, en waren nog “flawless” tot aan het badhuis.
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Dat is toch al redelijk balanced. De power levels worden in PvP allemaal gelijk getrokken naar hetzelfde niveau. De meeste wapens doen daardoor dezelfde hoeveelheid damage. Het enige verschil zijn de perks op exotics.Low_Profile schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:36:
[...]
Niemand verplicht je om te grinden voor een eventuele godroll (ook niet in D1), maar degenen die dit wel leuk vinden zijn in D2 genaaid. Dat is een beetje het probleem.
En het hele 'maar dan is pvp unbalanced' gedoe verhelp je dan door een set fixed roll wapens te hebben waar je vooraf uit moet kiezen.
PvE moet niet lijden onder PvP balance
Het is al snel in balans als iedereen dezelfde wapens gebruikt.Rule schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:52:
[...]
Dat is toch al redelijk balanced. De power levels worden in PvP allemaal gelijk getrokken naar hetzelfde niveau. De meeste wapens doen daardoor dezelfde hoeveelheid damage. Het enige verschil zijn de perks op exotics.
Exotic perks zijn juist fixed, dus soort van balanced. In D1 ging het gedoe vaak over god roll legendaries die in pvp het verschil maakten doordat bepaalde wapens net homing laserbeams werden (braced frame, send it, hidden hand etc..)Rule schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:52:
[...]
Dat is toch al redelijk balanced. De power levels worden in PvP allemaal gelijk getrokken naar hetzelfde niveau. De meeste wapens doen daardoor dezelfde hoeveelheid damage. Het enige verschil zijn de perks op exotics.
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Goede nieuws is dan wel, dat op de tijden dat ik speel, ik eigenlijk toch best wel goed benAlexMar schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:10:
[...]
Het is al snel in balans als iedereen dezelfde wapens gebruikt.
Mida, Uriels gift/last hope.
[ Voor 6% gewijzigd door basset op 18-10-2017 14:34 ]
Hop,hop,hop!
De lol voor een hoop spelers, waaronder ikzelf, was juist een combinatie van dit.Bouddieehh schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 07:28:
[...]
Je klinkt nogal als een Elitist Jerk (sorry) ik heb Wow vanilla gespeeld (AQ/Naxx) en dat was ook een grind festijn... ik vond The Burning Crusade daarom ook een verademing. Je hield tijd over om daadwerkelijk te raiden in plaats van te grinden voor rep, items of potions.
Ik betaal €60 voor de strikes/raids en lol hebben met teamies niet om 100x te hopen op die ene perfect roll.
"Leave clan" knopje zelf even indrukkenjeka schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:05:
Kan iemand mij uit de clan gooien? JeKa050. Ik heb Destiny 2 geruild voor Fifa
Goed punt! Ik had de app niet meer maar kan natuurlijk ook via de webrowser
FCG
[ Voor 48% gewijzigd door jeka op 18-10-2017 16:09 ]
FCG
Bedoel je, ik betaal 60,- voor 1 raid en 5 strikes?Bouddieehh schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 07:28:
[...]
Ik betaal €60 voor de strikes/raids en lol hebben met teamies niet om 100x te hopen op die ene perfect roll.
[ Voor 73% gewijzigd door Griffx op 18-10-2017 16:22 ]
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
[ Voor 102% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:26 ]
Ik zou hier eens de raid proberen te regelen dan. Vast mensen met ervaring die mee willenDmp1982 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:31:
Destiny 2. In eerste instantie lijkt het allemaal leuk..het spel is uitermate frustrerend als je geen vrienden online hebt die dit spel spelen.
Ik probeer al een tijdje te raiden. Ik doe dit voornamelijk via de app, maar dat is meestal foute boel. Verschillende tijdzones ect. Ragequitters of andere toxiclui.
als je wat toch wat kan vinden in de raidfinder en in het kader van 'noobfriendly' dan moet je nog nadenken of dat wel handig is, mensen haken af of raken gefrustreerd, of bij een uitleg vinden ze het te moeilijk en proberen ze het niet. Of mensen hebben geen geduld voor x keer wipes
Voor het casual publiek is de leviathanraid bijna niet te doen, het is allemaal niet super moeilijk. maar wat moet je nu? Je loopt tegen een blok aan.
Mensen hebben in de destiny en in de game community een veeeel te kort lontje.
Het is natuurlijk altijd moeilijk om een omgeving te ontwerpen waar iedereen tevreden mee is. Destiny is wel geslaagd voor mij betreft in de leviathanraid dat je echt moet samenwerken.
Echter voor mij blijft het een kloteervaring waar ik niet mee kan
PSN - M4uSzi // -
Whole lot of stars ***
Heb je de DISC? Kan je em in ieder geval nog doorverkopen voor €20Rudios schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:21:
D2 ligt bij mij al in de kast stof te happen. Los van de GFX die iets verbeterd zijn tov van D1 is er verder helemaal niks beter. Waar ik meer dan 1600 uur in D1 had zitten ben ik bij D2 al klaar na 80+ uren. Totaal niks voor te spelen, allemaal de zelfde troep die je kan krijgen, wapen en armor perks die werkelijk 0 verschil maken. Had me verheugd op een lange, koude winter met D2, maar het is buiten 20 graden en D2 ligt al in de kast. Wat een domper.
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2017 14:29 ]
Voordat het goed en groots was waren we ook ruim een jaar (zo niet, langer) onderweg.Yonix schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:34:
Het is ergens gewoon raar dat de opvolger van een spel alles links laat liggen wat het origineel (uiteindelijk) zo goed en groots maakte.
Wat begrijp je daar niet aan? 80+ uur en nu al uitgepoep, ja dat vind ik een domper.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:29:
Spel is echt een domper. Heb wel 80+ uur erin zitten.
Wat?
Gewoon het spel ff laten liggen en wachten op de DLC. Of niet.
Ga je wat anders spelen.
Whole lot of stars ***
Dit inderdaad, WTF man. Dat ging in D1 wel en nu niet meer... waarom???Jack_Mojo schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:30:
Het is gewoon irritant dat je met wat simpele aanpassingen dit spel zoveel interessanter had kunnen maken. Heb het idee dat Bungie het allemaal geen flikker interesseert.
- Waarom kan ik niet kiezen of ik control of clash wil spelen?
Maar waarom moet D2 dan datzelfde traject afleggen? Zo moeilijk is het toch niet om alles wat in D1 zit (post Rise of Iron) over te brengen naar D2? Is gewoon raar dat ze bij D2 hetzelfde pad kiezen als D1, terwijl ze weten hoe mooi en gaaf D1 nu is.AlexMar schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:36:
[...]
Voordat het goed en groots was waren we ook ruim een jaar (zo niet, langer) onderweg.
Zodat ze nieuws kunnen brengen en bungie kan zeggen : Kijk community, wij luisteren naar jullie. bedankt voor de waardevolle feedback.Yonix schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:07:
[...]
Maar waarom moet D2 dan datzelfde traject afleggen? Zo moeilijk is het toch niet om alles wat in D1 zit (post Rise of Iron) over te brengen naar D2? Is gewoon raar dat ze bij D2 hetzelfde pad kiezen als D1, terwijl ze weten hoe mooi en gaaf D1 nu is.
Je komt er toch pas achter dat er te weinig content is als je dit zelf hebt ervaren, en dus de game al hebt gekocht?ak0nnmgn schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:27:
Ik begrijp niet dat mensen verwachten voor € 60,- 3 jaar aan volwaardige gameplay te krijgen. Ik begrijp dat de game nog lang niet de content heeft van D1 (heb ik niet gespeeld), maar als je dat zo dwars zit dan laat je de game toch links liggen, totdat er meer content is?
Misschien ben ik gewoon naïef. Anyhow, wr gaan zien wat de toekomst brengt. Misschien dat de aankomende release op PC nog iets leuks gaat brengen.AlexMar schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:25:
[...]
Zodat ze nieuws kunnen brengen en bungie kan zeggen : Kijk community, wij luisteren naar jullie. bedankt voor de waardevolle feedback.
Ik heb D1 niet gespeeld, deel twee heb ik alle 3 de chars op 300+. Ik vind dat voor een base game er genoeg content inzit. Er zijn spelers die 1 char op 290 hebben en de raid e.d. gedaan hebben en dan vervolgens zeggen dat er niks te grinden valt en dat er te weinig content is.AlexMar schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:28:
[...]
Je komt er toch pas achter dat er te weinig content is als je dit zelf hebt ervaren, en dus de game al hebt gekocht?
[ Voor 6% gewijzigd door ak0nnmgn op 20-10-2017 15:31 ]
Dat zeg ik toch niet? Mensen moeten zelf ervaren (dus de game werkelijk spelen) of er voor hun gevoel/speeltijd te weinig content in zit.ak0nnmgn schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:30:
[...]
Ik heb D1 niet gespeeld, deel twee heb ik alle 3 de chars op 300+. Ik vind dat voor een base game er genoeg content inzit. Er zijn spelers die 1 char op 190 hebben en de raid e.d. gedaan hebben en dan vervolgens zeggen dat er niks te grinden valt en dat er te weinig content is.
[ Voor 45% gewijzigd door Notna op 20-10-2017 16:50 ]
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
''Dan laat je het toch links liggen.''ak0nnmgn schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:27:
Ik begrijp niet dat mensen verwachten voor € 60,- 3 jaar aan volwaardige gameplay te krijgen. Ik begrijp dat de game nog lang niet de content heeft van D1 (heb ik niet gespeeld), maar als je dat zo dwars zit dan laat je de game toch links liggen, totdat er meer content is?
[ Voor 10% gewijzigd door Jack_Mojo op 21-10-2017 00:39 ]
Wat kunnen we verwachten?riick schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 10:38:
Goed nieuws: het 'Live Team' heeft de development opgepakt
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Het live team heeft D1 development verder opgepakt na TTK, dus The Taken Spring t/m Rise of Iron
Geen dank 😝dvdkiwi schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 11:38:
Nightfall gedaan met 8:40 over op de klok. Bizar hoe snel sommige lui er doorheen lopen, vooral de eindbaas was ontzettend snel neer
Daarna nog even de prestige geprobeerd maar dat was een niveautje te hoog, die bewaren we voor volgende keer.
Gisteren op alle 3 de poppetjes de Calls to Arms milestone gedaan. Het valt me op dat er best veel spelers zijn die niet door lijken te hebben dat je door samen te spelen wél kunt winnen, of dat je in Control zones moet capturen, of dat je in Supremacy crests moet oppakken... het was vrij dikke drama
Dus omdat mensen de nieuwe opzet niets vinden gaan ze lopen kloten waardoor het voor random teammates ook minder leuk wordt? Ik speel veelal met randoms maar probeer wel altijd samen te spelen, dat speelt echt zo veel leuker.Blisterin_Bull schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:02:
Het is niet zo dat mensen het niet weten; Het kan ze gewoon niets schelen. Zie het als een protest tegen de 2 playlists. Je wilt Clash spelen, maar daar heb je geen controle over.
Je hebt toch een minimap? Je kunt zien of er nog andere enemies in de buurt zijn.Blisterin_Bull schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:02:
Daarnaast is het een risico om te yolo sprinten naar een crest na een kill, omdat er altijd nog 3 of 2 andere tegenstanders leven, plus dat die andere alweer respawned is.
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 22-10-2017 12:17 ]
Ze zullen het vast wel een poging geven, maar vaak kan je binnen 2 minuten al zien wie er gaat winnen, zeker als je de game roster bekijkt, en dan ziet dat je tegen een 3 of 4 man team speelt. Maarja, je moet nou eenmaal crucible spelen voor die milestone, dus blijf je maar in de match. De eindstand maakt toch niet uit voor de rewards.dvdkiwi schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:16:
Dus omdat mensen de nieuwe opzet niets vinden gaan ze lopen kloten waardoor het voor random teammates ook minder leuk wordt? Ik speel veelal met randoms maar probeer wel altijd samen te spelen, dat speelt echt zo veel leuker.
Mensen ADSen simpelweg teveel. Als ze dus geen Mida gebruiken, hebben ze geen radar en zien ze de crests gewoon niet, tenzij die recht voor hun neus ligt. Maar dan nog moet je maar net beslissen of dat voor jou het risico waard is. Range van de minimap is trouwens ook maar twijfelachtig in veel gevallen, omdat veel spelers voorzichtig spelen met lange afstand wapens.Je hebt toch een minimap? Je kunt zien of er nog andere enemies in de buurt zijn.
Als ik mensen na een kill de andere kant op zie rennen, terwijl de crest van de tegenstander 5 meter voor hun neus ligt, dan snappen ze het gewoon niet. Net zoals het oppakken van crests van gevallen teammates naast ze.
[ Voor 4% gewijzigd door Blisterin_Bull op 22-10-2017 12:30 ]
[ Voor 12% gewijzigd door PepieNL op 23-10-2017 09:21 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Over het algemeen zijn de D1 spelers boos op BungieMars18 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:05:
Oke sinds mijn vakantie begin deze maand geen Destiny meer gespeeld. Mijn clangroep is allemaal303-305 en ik ben 268 pas.
Start hem gister weer op, want alleen maar FIFA gespeeld, wil mij aansluiten bij Dead Orbit en dat kan niet?
Ik heb nog veel zin in het spel, Raid nog niet gespeeld.
Mijn vaste vriendengroep is er alweer klaar mee, en is boos op Bungie. Hier ook zeker?
Dat zijn wij ook, 3 jaar lang D1 gespeeldak0nnmgn schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:23:
[...]
Over het algemeen zijn de D1 spelers boos op Bungie.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
automation fanboy
Nee, faction rally is een event, eens per maand of twee maanden, wat dan ook maar een week duurt, net zoals Iron Banner.Mars18 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:05:
Oke sinds mijn vakantie begin deze maand geen Destiny meer gespeeld. Mijn clangroep is allemaal303-305 en ik ben 268 pas.
Start hem gister weer op, want alleen maar FIFA gespeeld, wil mij aansluiten bij Dead Orbit en dat kan niet?
Is dus heel anders als in Destiny 1Blisterin_Bull schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:33:
[...]
Nee, faction rally is een event, eens per maand of twee maanden, wat dan ook maar een week duurt, net zoals Iron Banner.
De multi-tool is wel terug maar waar is de Gjallarhorn ?
[ Voor 11% gewijzigd door NippleWarrior op 24-10-2017 15:39 ]
PSN: iManchuu
Verwijderd
Ik wil er ook graag bij, zijn de clanleaders nog wel actief?NickH schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:16:
Clan staat al een paar dagen op 98/100 en ik heb me aangemeld, kan iemand accepteren?
[ Voor 85% gewijzigd door itons op 24-10-2017 18:03 . Reden: oops console topic 8)7 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Shifty47 op 24-10-2017 19:46 ]
end game?Sosua schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:28:
Ik merk dat het allemaal wat leger begint te worden. Veel public events waar geen anderen meer bij zijn enzo.
Komt misschien omdat veel mensen al ver in endgame zitten. Of is er alweer een andere game uit waar iedereen naartoe trekt?
automation fanboy
Bijna max power level, vanaf dan is het voornamelijk crucible wat nog een beetje voor afwisseling zorgt. Veel grinden vooral.
Ja ik denk dat vooral, het loont niet zo om die public events te doen (behalve om die milestone engrams te krijgen)Sosua schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:30:
[...]
Bijna max power level, vanaf dan is het voornamelijk crucible wat nog een beetje voor afwisseling zorgt. Veel grinden vooral.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Strikes zijn inderdaad matig. Voorheen deden we dit een avond lang. Ik moet eerlijk bekennen dat ik had verwacht dat D2 met minstens de hoeveellheid content van D1 zou beginnen. Uiteindelijk had men veel kunnen herskinnen of in een andere setting kunnen plaatsen. POE inderdaad bijvoorbeeld.Kartale schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:18:
[...]
Ja ik denk dat vooral, het loont niet zo om die public events te doen (behalve om die milestone engrams te krijgen)
Ik heb de Raid nog niet voltooid, maar als ik dat heb, dan denk ik dat ik hem tot de volgende DLC alleen maar aanslinger voor de volgende Iron banner of misschien even Trials. Ik heb bijvoorbeeld in D2 bijna geen strikes gedaan, terwijl ik in D1 regelmatig die playlist met heroic strikes aan had staan.
Daarmee wil ik niet zeggen dat het een slechte game is, vind het geweldig. Maar begin nu inmiddels rustig aan wel destinymoe te worden. Heb nieuwe content nodig, of een goede reden om te grinden.
Hop,hop,hop!
Maar ik denk dat de insteek van zo een adventure niet de reward, maar juist de 'missie' zelf is. Gewoon lol, beetje verhaal. We zijn te gefocussed op de rewards en minder op het verhaal (misschien komt dat door Destiny 1).basset schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:21:
[...]
Strikes zijn inderdaad matig. Voorheen deden we dit een avond lang. Ik moet eerlijk bekennen dat ik had verwacht dat D2 met minstens de hoeveellheid content van D1 zou beginnen. Uiteindelijk had men veel kunnen herskinnen of in een andere setting kunnen plaatsen. POE inderdaad bijvoorbeeld.
Adventures zijn overigens wel weer leuk, maar levert naar verhouding weinig op. Net als lost sectors........Je kan beter een token nemen die alle kisten zichtbaar maken en rondrennen om kisten te opnenen dat gaat sneller en levert hetzelfde op.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
[ Voor 6% gewijzigd door Blisterin_Bull op 26-10-2017 16:35 ]
Dank je!Blisterin_Bull schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:34:
Na de story, en tot light 260~265 maakt het niet uit wat je doet. Je krijgt continu iets betere gear. Public Events en Lost Sectors zijn daarvoor effectief.
Als je echt efficient wilt zijn, doe je de exotic wapen quests nu nog niet (de blauwe quests op elke planeet behalve IO leiden uiteindelijk tot een exotic wapen of combo). Ook wil je het doen van de milestones die powerful gear geven zo lang mogelijk uitstellen... tenzij het zondag of maandag is, want dinsdag ochtend worden ze toch reset.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
PSN: jansoe13
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
3 extra tokens per strike, lolDigitalError schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 06:46:
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/46427
Ben benieuwd waar ze precies mee gaan komen voor de strikes enzo, ook fijn dat er betere rewards komen voor prestige modes.
Dan heb ik je even nodig vanavondOnly schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:17:
Net uit verveling geprobeerd de prestige NF zo snel mogelijk te clearen..hij is in ieder geval te doen in 8 min 21 sec..![]()
Woop, welkom!ixl85 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:33:
Zo, jullie krijgen er een nieuw PS4 lid bij! Titan @ level 9 ofzo
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
[ Voor 61% gewijzigd door RubenSaurus op 30-10-2017 18:37 ]
Reis door tijd en ruimte om de geheimen van Osiris te ontdekken en een duistere toekomst te voorkomen. Expansion I: Curse of Osiris beschikbaar vanaf 5 December.DigitalError schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 18:37:
Trailer van de DLC zag er goed uit!
YouTube: Destiny 2 - Expansion I: Curse of Osiris Reveal Trailer
Psn - Sevyxs
PSN - M4uSzi // -
Hop,hop,hop!
Denk dat de meesten de story al 3x doorgelopen zijnixl85 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:18:
Gisteren de story missions op Titan gedaan. Ik was best onder de indruk van de sfeer in die game en hoe vet deze missies waren! De belichting en audio is echt geweldig.
Ik zie wel dat veel mensen al hoger level zijn. Vind de D2 speler het erg om gezellig story missies mee te doen die ze al gedaan hebben?
Ben nog niet toe aan een raid met m'n lvl 10!
Dat was de vraag nietDigitalError schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:40:
[...]
Denk dat de meesten de story al 3x doorgelopen zijn
[ Voor 51% gewijzigd door Superkiwi op 31-10-2017 12:53 ]
Misschien kijk ik erover heen, maar ik zie nergens iets van een Raid terug? Pas bij uitbreiding 2 zeker?DigitalError schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 18:37:
Trailer van de DLC zag er goed uit!
YouTube: Destiny 2 - Expansion I: Curse of Osiris Reveal Trailer
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq