Ja klopt ook wel. Dacht het alleen even snel te doen gister maar dat ging hem even niet worden. Vandaag of morgen zal ik het ook wel completen idd.Senaxx schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:13:
[...]
We zijn niet actief aan het werven o.i.d. maar we schuwen zeker nieuwe mensen zeker niet. Je mag je gerust aanmelden
[...]
Ik vind het ook wel meevallen. Gisteren met @Lipst3r en 2 anderen uit mijn clan van 19.00 tot 22.00 gespeeld en slechts 2 potjes verloren.Als je hier dan 3 avondjes in investeerd heb je direct je 10 pakketjes voor het seizoen binnen.
Worden jullie ook niet gestoord als je met een paar randoms via de Destiny app een raid groep probeert te joinen? Ik heb een 305 warlock, en de raid denk ik wel al 5 keer gecomplete. Nu probeer ik een groep te zoeken voor m'n Titan alt (291 Light), en dan krijg je allemaal van die douchebags.
Een aantal voorbeelden:
- 291 LIGHT? WAY TO LOW 300 LIGHT ONLY (euhm yeah, op m'n main gecomplete met 275 light, smh)
- EMBLEM ONLY (en vervolgens kennen ze zelf alle tactics niet eens)
Man man man, soms word ik zo moe van die "elitist community"
Een aantal voorbeelden:
- 291 LIGHT? WAY TO LOW 300 LIGHT ONLY (euhm yeah, op m'n main gecomplete met 275 light, smh)

Ja, daarom heb ik ook een hekel aan LFG eigenlijk. Soms kan je geluk hebben en kom je een leuk stel spelers tegen. Maar meestal is het elitist wat de klok slaat. Als je 1x een foutje maakt dan kan je naar een nieuwe groep zoeken. En alles moet snel snel snel.clockw1ze schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:47:
Worden jullie ook niet gestoord als je met een paar randoms via de Destiny app een raid groep probeert te joinen? Ik heb een 305 warlock, en de raid denk ik wel al 5 keer gecomplete. Nu probeer ik een groep te zoeken voor m'n Titan alt (291 Light), en dan krijg je allemaal van die douchebags.
Een aantal voorbeelden:
Ja idd.. Alles moet snel snel snel, en dan zelf maken ze elke keer de fout waardoor je wiped ofzo.Senaxx schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:32:
[...]
Ja, daarom heb ik ook een hekel aan LFG eigenlijk. Soms kan je geluk hebben en kom je een leuk stel spelers tegen. Maar meestal is het elitist wat de klok slaat. Als je 1x een foutje maakt dan kan je naar een nieuwe groep zoeken. En alles moet snel snel snel.
Man man wat een mislukking is die PvP in destiny toch. Iron banner nooit echt gespeeld in Destiny 1, nu toch maar 3 potjes geprobeerd, achterlijke teams die denken dat het team deathmatch is ipv control. Ik ben zeer slecht in pvp, en als ik dan nog boven aan sta dan is er echt iets mis. Helaas ook nu weer hele iron banner niks voor mij, misschien leuk in team verband met een Party, niks aan in je eentje.
Ook blijf ik het gruwelijk irritant vinden dat voor NF of de Raid nog steeds geen matchmaking is...
Geen zin om steeds maar te wachten en moeilijk moeilijk om mensen bij elkaar te krijgen, dus nog nooit een NF gedaan of de raid, voor mij echt een grote faal van de game, voor de rest wel aan het genieten
(afgezien dat ik minstens 9283746 exotics steeds dubbel krijg ipv nieuwe gear)
Ook blijf ik het gruwelijk irritant vinden dat voor NF of de Raid nog steeds geen matchmaking is...
Geen zin om steeds maar te wachten en moeilijk moeilijk om mensen bij elkaar te krijgen, dus nog nooit een NF gedaan of de raid, voor mij echt een grote faal van de game, voor de rest wel aan het genieten
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Dat zijn geen elitisten. Dat zijn shitters. Graag niet mij op hetzelfde niveau als shitters plaatsen aubclockw1ze schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:47:
Een aantal voorbeelden:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| D2 PvE Stats: watbenjedan Total Time: PvE 209 hours (rank #1) Power Level: Last Logged 305 (rank #1) Public Events 480 Heroic (rank #1) 615 Normal (rank #1) Total Time: Strikes 13 hours (rank #5) Total Strikes (Fastest) 22 (13m 35s) (rank #6) Total Nightfalls (Fastest) 10 (15m 54s) Normal (rank #4) Total Time: Raids 54 hours (rank #1) Total Raids 10 |
[ Voor 20% gewijzigd door Blisterin_Bull op 11-10-2017 14:16 ]
Verwijderd
Ook grappig dat alles na 280 niet uit maaktclockw1ze schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:47:
Een aantal voorbeelden:
Is het niet zo dat je nog voldoende tijd krijgt voor die season milestone de volgende maanden?
Seizoen = drie maanden
Iron Banner = 1x/maand
Of zie ik het mis?
Wij zijn met onze kleinere (PS4)clan (7 personen) eigenlijk ook op zoek naar een grotere/andere om te joinen. Liefst geen 13-jarige 'yo mama'-pubers -
vandaar dat ik hier de vraag eens stel of er hier zijn die recruiten of met hetzelfde probleem zitten.
Seizoen = drie maanden
Iron Banner = 1x/maand
Of zie ik het mis?
Wij zijn met onze kleinere (PS4)clan (7 personen) eigenlijk ook op zoek naar een grotere/andere om te joinen. Liefst geen 13-jarige 'yo mama'-pubers -
Kijk eens hier:_DookiE_ schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 15:04:
Is het niet zo dat je nog voldoende tijd krijgt voor die season milestone de volgende maanden?
Seizoen = drie maanden
Iron Banner = 1x/maand
Of zie ik het mis?
Wij zijn met onze kleinere (PS4)clan (7 personen) eigenlijk ook op zoek naar een grotere/andere om te joinen. Liefst geen 13-jarige 'yo mama'-pubers -vandaar dat ik hier de vraag eens stel of er hier zijn die recruiten of met hetzelfde probleem zitten.
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2513698
Hop,hop,hop!
Zei ik gister inderdaad ook al, "OK DUDE READ THE F*CKIN TITLE, 300+ ONLY, YOU'RE OUT"Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:26:
[...]
Ook grappig dat alles na 280 niet uit maakt
En vervolgens hebben ze een uur lopen wipen en kreeg ik een message of ik nog een plek zocht, haha fliker op
er is een update voor destiny, we werden net even netjes uit een iron banner potje gekicked.
Ja bungie is er snel bij om een cheese voor de raid te fixxen...DigitalError schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 17:14:
er is een update voor destiny, we werden net even netjes uit een iron banner potje gekicked.
Mijn ervaring is super goed. Heb een Lfg aangemaakt en super leuke gasten gevonden. Geloof 4 uur over de honden gedaan zonder enig gezeur. Had wel zelf aangegeven dat ik een noob ben.
Er zijn toch guided games? Matchmaking duurt wel erg lang maar het is er wel?Mother_Goozz schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:30:
Man man wat een mislukking is die PvP in destiny toch. Iron banner nooit echt gespeeld in Destiny 1, nu toch maar 3 potjes geprobeerd, achterlijke teams die denken dat het team deathmatch is ipv control. Ik ben zeer slecht in pvp, en als ik dan nog boven aan sta dan is er echt iets mis. Helaas ook nu weer hele iron banner niks voor mij, misschien leuk in team verband met een Party, niks aan in je eentje.
Geen zin om steeds maar te wachten en moeilijk moeilijk om mensen bij elkaar te krijgen, dus nog nooit een NF gedaan of de raid, voor mij echt een grote faal van de game, voor de rest wel aan het genieten(afgezien dat ik minstens 9283746 exotics steeds dubbel krijg ipv nieuwe gear)
volgens bungie gaat het alleen om de tower crashesSenaxx schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 18:08:
[...]
Ja bungie is er snel bij om een cheese voor de raid te fixxen...
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/Update/46391
In de Iron Banner, speel ook alleen hoor, zie ik alleen maar iedereen direct naar B rennen. Kom steeds in best redelijke teams.Mother_Goozz schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:30:
Geen zin om steeds maar te wachten en moeilijk moeilijk om mensen bij elkaar te krijgen, dus nog nooit een NF gedaan of de raid, voor mij echt een grote faal van de game, voor de rest wel aan het genieten(afgezien dat ik minstens 9283746 exotics steeds dubbel krijg ipv nieuwe gear)
Matchmaking voor de NF zou ik prima vinden of als optie wellicht. Maar voor de raid never nooit. Als daar matchmaking voor komt dan ben je na een kwartier uitgespeeld. Echt essentieel om goed te communiceren, dat gaat met matchmaking nooit lukken.
Ik heb van de week voor het eerst een raid gedaan. Ik heb maar verzwegen dat ik geen ervaring had. Het spel is zó anders. We gingen naar beneden en volgens mij hebben we alleen maar hetzelfde puzzeltje op verschillende plekken gedaan. Ik heb natuurlijk nergens keys voor en voelde mij steeds meer bezwaard dat ik erbij was.
Een uur verspild helaas. (maar ik snap het puzzeltje dat iedereen snel een eigen enemy moet schieten binnen een seconde)
Dus binnenkort meldt ik mijn graag aan bij een georganiseerde raid
Een uur verspild helaas. (maar ik snap het puzzeltje dat iedereen snel een eigen enemy moet schieten binnen een seconde)
[ Voor 17% gewijzigd door VySio op 12-10-2017 03:57 ]
Dat leek eerder op een chestrun in de underbelly hahahaVySio schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 03:54:
Ik heb van de week voor het eerst een raid gedaan. Ik heb maar verzwegen dat ik geen ervaring had. Het spel is zó anders. We gingen naar beneden en volgens mij hebben we alleen maar hetzelfde puzzeltje op verschillende plekken gedaan. Ik heb natuurlijk nergens keys voor en voelde mij steeds meer bezwaard dat ik erbij was.
Dat is niet de raid. Dat zijn de chests die je opent met de keys die je in de raid krijgtVySio schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 03:54:
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
AND THE KD AND THE ELOOOOOOOOOOOOOOOCrashhill schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:13:
ALLES VOOR DE CASUALS!
Het probleem is alleen dat het meer en deel cosmetics zijn.. niet echt het grinden waard.Lipst3r schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:32:
[...]
Valt nog mee toch? Iets wat een hele week duurt red je dat dus makkelijk. Moet ook wel beetje moeite voor doen he. Niet alles is na 1 uur al klaar. Eindelijk iets wat beetje goed tijd kost om te halen is ook wel wat destiny nodig heeft
Daarnaast is het ' gewoon' een crucible match met een gedwongen objective. Ook niet echt bijzonder. Recyclen van meerdere soorten content maar dan met een tijdsdruk. Dat noem ik niet echt content verreikend.
[ Voor 18% gewijzigd door Rule op 12-10-2017 12:59 ]
Ik heb me ook aangemeld.
Speel meestal samen met mijn broer maar een NF met zn 2e is best pittig en minder gezellig natuurlijk.
Untappd: Kapitein_Merijn
net weer 102 tokens ingeleverd voor 5 engrams bij Saladin, en geen enkel armor piece. zo wordt het grinden wel heel erg gaar.
zou gewoon mooi zijn dat je als je rank 10 bent dat je vanaf dan met die tokens gewoon gear kan kopen. Laat het desnoods PL10 zijn. Maar puur voor de looks.DigitalError schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:54:
net weer 102 tokens ingeleverd voor 5 engrams bij Saladin, en geen enkel armor piece. zo wordt het grinden wel heel erg gaar.
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
mee eens ja, ben nu IB lvl 15 dus heb al genoeg tokens ingeleverdLipst3r schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:57:
[...]
zou gewoon mooi zijn dat je als je rank 10 bent dat je vanaf dan met die tokens gewoon gear kan kopen. Laat het desnoods PL10 zijn. Maar puur voor de looks.
edit: hoppa en voor de 4e keer de chest armor

ben gelukkig niet de enige die ontevreden is met die nieuwe setup van Iron Banner.
https://www.reddit.com/r/..._unfun_unrewarding_thing/
https://www.reddit.com/r/...ger_iron_banner_its_just/
https://www.reddit.com/r/...season_1_notmyironbanner/
[ Voor 39% gewijzigd door RubenSaurus op 12-10-2017 17:17 ]
Ach, Reddit is 1 grote zoutvlakte op het moment.
maar ergens hebben ze wel gelijk, voor 1 engram moet je 20 tokens grinden dat zijn dus minimaal 40 minuten pvp en als je alleen maar verliest zelfs 100 minuten. en dan heb je vervolgens nog geen garantie dat je een Iron Banner item krijgt omdat ze er ook random zooi in gegooid hebben. dat is toch gewoon zuur?AlexMar schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 18:28:
Ach, Reddit is 1 grote zoutvlakte op het moment.
Klopt, hele systeem van tokens is gewoon verrot. Ben benieuwd naar This week at bungie.DigitalError schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 18:31:
[...]
maar ergens hebben ze wel gelijk, voor 1 engram moet je 20 tokens grinden dat zijn dus minimaal 40 minuten pvp en als je alleen maar verliest zelfs 100 minuten. en dan heb je vervolgens nog geen garantie dat je een Iron Banner item krijgt omdat ze er ook random zooi in gegooid hebben. dat is toch gewoon zuur?
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/46397AlexMar schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:45:
[...]
Klopt, hele systeem van tokens is gewoon verrot. Ben benieuwd naar This week at bungie.
alstublieft
Level 15 ondertussen en 2x chest, 1x arms en 1x legs. Redelijk tevreden.DigitalError schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:54:
Als je drie characters hebt en iedere dag die reputation bundle haalt met ieder character dan gaat het vrij vlug hoor. In twee potjes ong spelen per character, mits winst, 31 tokens. 15 bundle, 2x5 winst en 3x2 challenges.DigitalError schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 18:31:
[...]
maar ergens hebben ze wel gelijk, voor 1 engram moet je 20 tokens grinden dat zijn dus minimaal 40 minuten pvp en als je alleen maar verliest zelfs 100 minuten. en dan heb je vervolgens nog geen garantie dat je een Iron Banner item krijgt omdat ze er ook random zooi in gegooid hebben. dat is toch gewoon zuur?
Vind het nu wel leuk dat je eindelijk iets hebt om veel voor te spelen. Voel me toch wel een mannetje als ik met mijn full Iron Banner armor in de tower/raid kom opdraven.
Ik snap hoe het werktJack_Mojo schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 02:46:
[...]
Level 15 ondertussen en 2x chest, 1x arms en 1x legs. Redelijk tevreden.
[...]
Als je drie characters hebt en iedere dag die reputation bundle haalt met ieder character dan gaat het vrij vlug hoor. In twee potjes ong spelen per character, mits winst, 31 tokens. 15 bundle, 2x5 winst en 3x2 challenges.
Vind het nu wel leuk dat je eindelijk iets hebt om veel voor te spelen. Voel me toch wel een mannetje als ik met mijn full Iron Banner armor in de tower/raid kom opdraven.
Update Xur
Fighting Lion - grenade Launcher - 29 shards
Knucklehead radar - hunter Helmet - 23 shards
Peacekeepers - titan boots - 23 shards
Wings of sacred down - warlock chest - 23 shards
Fighting Lion - grenade Launcher - 29 shards
Knucklehead radar - hunter Helmet - 23 shards
Peacekeepers - titan boots - 23 shards
Wings of sacred down - warlock chest - 23 shards
[ Voor 7% gewijzigd door WishmasterNL op 13-10-2017 11:05 . Reden: Locatie toegevoegd ]
Iemand zin om met een aantal mensen levaithan raid te doen? Psn: LostVisionzz2202
Clan invite kan ook als het maar nederlands is
Clan invite kan ook als het maar nederlands is
Iemand zin om vnvd te raiden? 20:30, heb er nog eentje nodig. Aub 280+ met goeie wapens. Ik speel met 4 vrienden, allemaal 290+, maar ze hebben nog niet alle fases vd raid gedaan (ik zelf wel), dus ik moet hier en daar wat uitleggen. Iemand met ervaring erbij zou fijn zijn, maar is geen vereiste :-)
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Mag ik mee? 287 titaanjimmeh22 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:21:
Iemand zin om vnvd te raiden? 20:30, heb er nog eentje nodig. Aub 280+ met goeie wapens. Ik speel met 4 vrienden, allemaal 290+, maar ze hebben nog niet alle fases vd raid gedaan (ik zelf wel), dus ik moet hier en daar wat uitleggen. Iemand met ervaring erbij zou fijn zijn, maar is geen vereiste :-)
Raid nog niet gedaan maargoed wel D1 raids etc dus helemaal groen ben ik niet
psn: HertogJack
Prima!HertogJack schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:39:
[...]
Mag ik mee? 287 titaan
Raid nog niet gedaan maargoed wel D1 raids etc dus helemaal groen ben ik niet
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Kan ik met iemand mee met de raid? Vorige week nog een full raid gedaan, helaas de eindbaas net niet gekilld.
289 @ Robdegeskte, PSN
289 @ Robdegeskte, PSN
Ook maar overstag gegaan en Destiny 2 gekocht.
Mochten er nog clans zijn op zoek naar spelers, dan houd ik me aanbevolen
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Na het solo spelen van de story missions ben ik nu op zoek naar mensen om samen de raids en nightfalls mee te doen. Mochten er menen nog een gevulde clan weten waar ik in mee zou kunnen draaien hou ik me aanbevolen.
Mochten mensen me hiervoor willen toevoegen: Guntiar @ PSN (Staat ook in de excel)
Mochten mensen me hiervoor willen toevoegen: Guntiar @ PSN (Staat ook in de excel)
[ Voor 16% gewijzigd door Guntario op 14-10-2017 11:06 ]
Ik vraag me af of hier mensen zitten die al flawless zijn gegaan, het wil mij in elk geval niet lukken terwijl ik in crucible altijd goed speel.
Gister zelfs tegen 3 mensen die een aantal keer flawless zijn gegaan een kd van 7.0 had met 28 kills in Iron Banner. Waarom is Trials zo moeilijk?!
Gister zelfs tegen 3 mensen die een aantal keer flawless zijn gegaan een kd van 7.0 had met 28 kills in Iron Banner. Waarom is Trials zo moeilijk?!
Ben eigenlijk nooit zo'n liefhebber geweest van het PvP-gedeelte in Destiny, maar ik moet toegeven dat Iron Banner mij toch best goed bevalt!
Al redelijk wat spannende potjes gehad waar er werd gewonnen (of dat we juist verloren) met één of twee punten verschil!
(Laat maar...)
[ Voor 84% gewijzigd door FerdiV op 14-10-2017 20:58 ]
Zoek nog 1 persoon voor de Rat King Night Fall challenge (5 min over op de timer)
PSN: Timmehhh84
Heb net de Quest gedaan voor de mida echter kreeg ik niks, iemand dit wel eens gestart? Je start toch 1 Quest op earth en dan krijg je hem in legendary al?
Nee, als je de blauwe quest op EDZ doet, krijg je de mida-mini-tool, SMG.Wackmack schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:14:
Heb net de Quest gedaan voor de mida echter kreeg ik niks, iemand dit wel eens gestart? Je start toch 1 Quest op earth en dan krijg je hem in legendary al?
Daarmee start je de quest.
Crucible en trials zijn best wel verschillend. Goede communicatie is belangrijk.colorsone schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:59:
Ik vraag me af of hier mensen zitten die al flawless zijn gegaan, het wil mij in elk geval niet lukken terwijl ik in crucible altijd goed speel.
Dat heb ik gedaan, snap er niks vanAlexMar schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:15:
[...]
Nee, als je de blauwe quest op EDZ doet, krijg je de mida-mini-tool, SMG.
Daarmee start je de quest.

Edit, gelukt!
[ Voor 8% gewijzigd door Wackmack op 15-10-2017 12:55 ]
Verwijderd
Ik kom in Destiny 2 op de PS4 nu niet hoger dan light level 267.
Hoe kan ik een nog hoger level krijgen?
Ben je nog bezig bent met je eerste poppetje? Zo ja, doe dan alle planeet specifieke blauwe missies op de kaart. Daar krijg je exotic wapens van, zoals de Mida Mini-Tool, en Mida Multi-Tool op aarde. Op Titan krijg je de Rat King quest (heb je andere mensen bij nodig die ook de quest hebben, of Rat King al bij zich dragen). Op Nessus krijg je de Drang sidearm en Sturm hand cannon. Op IO krijg je geen exotic wapen, maar een linear fusion rifle legendary op het eind.
Als je dat alles al gedaan hebt, doe je al je milestones zoals de Nightfall en andere taken die luminous/powerful engrams geven. Het helpt ook om in een actieve clan te zitten die milestones met elkaar doen, zodat jij clan engrams krijgt.
Als je daarna echt niet verder komt, kan je een tweede poppetje aanmaken van een andere class, daarmee de story en wat public events spelen zodat je snel level 20 haalt. Dan kan je al je sterke wapens op dat tweede poppetje overzetten waardoor die sneller betere gear krijgt. Dan herhaal je al die milestone en exotic wapen quests shit waardoor je duplicates krijgt op nog hogere light power.
Daarna maak je een derde poppetje aan, en ga je weer hetzelfde liedje spelen
TL;DR: Met 1 poppetje gaat het levelen super traag.
Als je dat alles al gedaan hebt, doe je al je milestones zoals de Nightfall en andere taken die luminous/powerful engrams geven. Het helpt ook om in een actieve clan te zitten die milestones met elkaar doen, zodat jij clan engrams krijgt.
Als je daarna echt niet verder komt, kan je een tweede poppetje aanmaken van een andere class, daarmee de story en wat public events spelen zodat je snel level 20 haalt. Dan kan je al je sterke wapens op dat tweede poppetje overzetten waardoor die sneller betere gear krijgt. Dan herhaal je al die milestone en exotic wapen quests shit waardoor je duplicates krijgt op nog hogere light power.
Een derde keer de campaign doen trek ik nietBlisterin_Bull schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 14:45:
Ben je nog bezig bent met je eerste poppetje? Zo ja, doe dan alle planeet specifieke blauwe missies op de kaart. Daar krijg je exotic wapens van, zoals de Mida Mini-Tool, en Mida Multi-Tool op aarde. Op Titan krijg je de Rat King quest (heb je andere mensen bij nodig die ook de quest hebben, of Rat King al bij zich dragen). Op Nessus krijg je de Drang sidearm en Sturm hand cannon. Op IO krijg je geen exotic wapen, maar een linear fusion rifle legendary op het eind.
Hop,hop,hop!
Heeft iemand nog een goed gevulde en actieve nederlandse clan in de aanbieding is waarbij ik mij kan aansluiten?
En nee niet die 13 man gevulde clan van de TweakersClan PS4 #2.
Doe je wekelijkse milestones voor powerful engrams: flashpoints, 5000 clan xp, call to arms en als je de mogelijkheid hebt de nightfall en de raid.Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 13:12:
Ik kom in Destiny 2 op de PS4 nu niet hoger dan light level 267.
Daarnaast kun je uit (heroic) public events en adventures exotics krijgen die je weer kunt infusen.
Mijn poppetje is 293 zonder één nightfall of raid. Zat ook een beetje vast op 265 en die powerful engrams waren de sleutel.
En wat Blisterin_Bull zegt, maak een tweede en derde poppetje aan (mag ook dezelfde class zijn), dan gaat het een stuk sneller.
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 16-10-2017 08:57 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wij hebben zeker nog plek en zijn wekelijks actief. Wat is je PSN?micmulder schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 08:40:
Heeft iemand nog een goed gevulde en actieve nederlandse clan in de aanbieding is waarbij ik mij kan aansluiten?
PSN: djmurcielago
Mijn PNS; MicmulderMurcielago schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:08:
[...]
Wij hebben zeker nog plek en zijn wekelijks actief. Wat is je PSN?
Uitnodiging is gestuurd.
PSN: djmurcielago
-Murcielago schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:08:
[...]
Wij hebben zeker nog plek en zijn wekelijks actief. Wat is je PSN?
[ Voor 9% gewijzigd door Thrace Grumble op 16-10-2017 10:38 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Helpt ook wel om het samen met iemand te doen, tijdens het drinken van een fles wijn/bier en nootjes.basset schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 08:36:
[...]
Een derde keer de campaign doen trek ik niet
IB en ander crucible modes zijn SBMM, Skill Based Match Making.colorsone schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:59:
Trials niet, dus je kan iedereen tegen komen, van mensen zonder duimen tot mensen met 8 duimen.
Zoek een nightfall groepje. Psn OzzieMann. 294 warlock
[ Voor 12% gewijzigd door OzzieMann op 16-10-2017 21:44 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
op zoek naar een clan om mee te raiden! Slechtst gegearde warlock ooit. Speel voor het eerst Destiny 2.
Veel ervaring met WoW raids: Naxx 40/AQ40, TBC/WotlK top250 guilds gespeeld.
Liefst een 21/25+ jaar guild (ben zelf ook een oudje). Als iemand iets kent, stuur me een DM
Veel ervaring met WoW raids: Naxx 40/AQ40, TBC/WotlK top250 guilds gespeeld.
Liefst een 21/25+ jaar guild (ben zelf ook een oudje). Als iemand iets kent, stuur me een DM
Gisteren voor het eerst de Raid gedaan met 6 man! Jezus wat is dat gaaf zeg! In lange tijd niet zo gestressed in een game. Niet iedereen leek het meteen door te hebben wat ze moesten doen maar na 3 uur doorploeteren zijn we langs de eerste challenge gekomen haha.
Kan niet wachten op de rest.
Kan niet wachten op de rest.
Toch fijn dat er nog mensen zijn die zich en volop mee vermaken.
PSN - M4uSzi // -
ik zou dit genot vasthouden en het spel nooit meer spelen heb je altijd een goede herinnering. Het wordt alleen maar slechter
Wat ben jij een negatieve vent @vegetto1983
Maar je hebt wel gelijk! lekker fortnite spelen boys!
Maar je hebt wel gelijk! lekker fortnite spelen boys!
[ Voor 44% gewijzigd door Punkbuster op 17-10-2017 12:42 ]
automation fanboy
Vind het zo jammer dat mensen denken dat ze voor een paar euro eindeloos vermaak moeten hebben. Ik kan het niet 24/7 spelen en neem regelmatig een break, maar het is geen saai spel toch? Als je zelf de ambitie hebt om het ' uit te spelen ' in een week zal dat vast wel kunnen. Wat verwacht je nog van een spel als Destiny?vegetto1983 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:39:
ik zou dit genot vasthouden en het spel nooit meer spelen heb je altijd een goede herinnering. Het wordt alleen maar slechter
Destiny 1 had nog een grind voor de perfect roll op een wapen.. dit is er allemaal uitgesloopt.Rule schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:47:
[...]
Vind het zo jammer dat mensen denken dat ze voor een paar euro eindeloos vermaak moeten hebben. Ik kan het niet 24/7 spelen en neem regelmatig een break, maar het is geen saai spel toch? Als je zelf de ambitie hebt om het ' uit te spelen ' in een week zal dat vast wel kunnen. Wat verwacht je nog van een spel als Destiny?
D2 is een spel voor de casual noob, die 3 uur per week speelt.. D1 was dit totaal niet..
automation fanboy
ik veracht 3 jaat plezier te hebben. Net als in destiny 1.Rule schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:47:
[...]
Vind het zo jammer dat mensen denken dat ze voor een paar euro eindeloos vermaak moeten hebben. Ik kan het niet 24/7 spelen en neem regelmatig een break, maar het is geen saai spel toch? Als je zelf de ambitie hebt om het ' uit te spelen ' in een week zal dat vast wel kunnen. Wat verwacht je nog van een spel als Destiny?
Maar ik ben naar een maand gewoon uitgekeken op D2. Alles heb je dan al behaalt wat er halen valt. En on nou even "leuk" een potje PvP te doen zit er ook niet meer in.
PSN - M4uSzi // -
Jij hebt D1 gespeeld?Rule schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:47:
[...]
Hoi, ik zoek nog een Nederlandstalige clan met wat volk er op (voor op de ps4). De 2e tweakers clan is nogal leeg spijtig genoeg
[ Voor 8% gewijzigd door Beretta1979 op 17-10-2017 13:56 ]
PSN: Beretta1979
Gewoon geduld hebben, ze gaan heus wel wat shit aanpassen.vegetto1983 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:39:
D1 vanilla was ook niet direct een succes, en na de eindeloze lootcaves haakte ook een hoop mensen af.
Maar is er inderdaad wel een gebrek aan content momenteel. (nu al)
Las ook dat er iig in de volgende dlc geen prison of elders komt?
Ja laten we nog meer content terughalen uit de oude destiny, ze hebben ook alweer een pvp map erbij gezet uit D1, zoals ook de exotics lekker origineel. Waarom ik vind dat het een slechte game is vs D1;
- Geen wapen / gear grind alles is hetzelfde waarom?
- Je kan zo max lvl zijn zonder de reet aan te raken of trials
- lvl advantages zijn weggehaald zowel uit IB als Trials?? waarom
- Trials gear is niet meer "speciaal"kan je ook looten zonder je flawwles oude systeem was 10 x beter
- Pvp draait alleen maar om teamshots je hebt amper streaks, 4vs4 is naar mijn mening te weinig en waarom maak je dan trials ook 4vs4 ?
- waarom kan je geen pvp modussen kiezen? je wordt gedwongen modussen te spelen die je niet leuk vind
- kan nog wel doorgaan maar vind het wel goed zo
- Trials gear is niet meer "speciaal"kan je ook looten zonder je flawwles oude systeem was 10 x beter
- Pvp draait alleen maar om teamshots je hebt amper streaks, 4vs4 is naar mijn mening te weinig en waarom maak je dan trials ook 4vs4 ?
- waarom kan je geen pvp modussen kiezen? je wordt gedwongen modussen te spelen die je niet leuk vind
Heerlijk, er zijn genoeg mensen die dit juist WEL zoeken in een game als Destiny. Voor mij ideaal met mijn spaarzame tijd en andere games die nog op speeltijd liggen te wachten.Punkbuster schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:49:
[...]
Destiny 1 had nog een grind voor de perfect roll op een wapen.. dit is er allemaal uitgesloopt.
D2 is een spel voor de casual noob, die 3 uur per week speelt.. D1 was dit totaal niet..
Ik sluit me dan ook volledig aan bij Polygon: https://www.polygon.com/2...9096/destiny-2-grind-loot
Ik stoor me overigens wel een beetje aan je elitaire toontje: casual noob...
@Thrace Grumble Ja ieder zijn ding, maar als je van Destiny 1 afkomt en je hebt er lekker 1500 uur in zitten. Dan is Destiny 2 een beetje als neuken zonder klaarkomen.
En casual noob is niet persoonlijk bedoeld hoor.
automation fanboy
je bedoeld mij he. Ik wist het wel. Ik kan er ook niks aan doen dat ik casualnoob benPunkbuster schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:56:
@Thrace Grumble Ja ieder zijn ding, maar als je van Destiny 1 afkomt en je hebt er lekker 1500 uur in zitten. Dan is Destiny 2 een beetje als neuken zonder klaarkomen.

PSN - M4uSzi // -
Pfff zo weinig uren in Destiny 1? Was jij in Destiny 1 dan ook een casual noob?Punkbuster schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:56:
Wat let je om lekker wat anders te spelen, en deze site uit je favorieten te halenvegetto1983 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:37:
Ja laten we nog meer content terughalen uit de oude destiny, ze hebben ook alweer een pvp map erbij gezet uit D1, zoals ook de exotics lekker origineel. Waarom ik vind dat het een slechte game is vs D1;
Wat er niet is kan nog komen, we zitten met D2 nu pas in maand 1 nog 35 maanden te gaan voor Destiny 3
Precies, dit is een van de enige RPG games waar ik het NIET erg vond om te 'grinden'. Het grinden is zo goed als minimaal en voelt redelijk dynamisch. Ik haat het als ik doelloos eenzelfde kunstje moet herhalen om wat gear te unlocken. Oke vooruit, ik had wel een soort exclusiviteit gezien in content wat groepen spelers net wat meer elite maken als ze goed zijn in een onderdeel, bv speciale armor of wapens. Dat is in de game wel verloren gegaan en iedereen heeft op ten duur exact dezelfde gear. Maar dat brengt ons wat meer terug in de oorsprong van games.Thrace Grumble schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:44:
[...]
Heerlijk, er zijn genoeg mensen die dit juist WEL zoeken in een game als Destiny. Voor mij ideaal met mijn spaarzame tijd en andere games die nog op speeltijd liggen te wachten.
Ik sluit me dan ook volledig aan bij Polygon: https://www.polygon.com/2...9096/destiny-2-grind-loot
Ik stoor me overigens wel een beetje aan je elitaire toontje: casual noob...
Kijk nu naar bv Halo 3. Die multiplayer heb ik stuk gespeeld en daar zat haast geen grind in of onderscheid in spelers. Je verwachte daar ook niet constant beloont te worden. Dat speelde je gewoon omdat je het leuk vond.
Mee eens dat er te weinig verschil is tussen casual (niets mis mee) en hardcore gamers.Rule schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:25:
[...]
Precies, dit is een van de enige RPG games waar ik het NIET erg vond om te 'grinden'. Het grinden is zo goed als minimaal en voelt redelijk dynamisch. Ik haat het als ik doelloos eenzelfde kunstje moet herhalen om wat gear te unlocken. Oke vooruit, ik had wel een soort exclusiviteit gezien in content wat groepen spelers net wat meer elite maken als ze goed zijn in een onderdeel, bv speciale armor of wapens. Dat is in de game wel verloren gegaan en iedereen heeft op ten duur exact dezelfde gear. Maar dat brengt ons wat meer terug in de oorsprong van games.
Kijk nu naar bv Halo 3. Die multiplayer heb ik stuk gespeeld en daar zat haast geen grind in of onderscheid in spelers. Je verwachte daar ook niet constant beloont te worden. Dat speelde je gewoon omdat je het leuk vond.
En met name de hardcore gamers konden hun tijd lekker verdoen in D1 met grinden voor perfecte wapenrolls of gear, dat stuk mis ik nu wel.
Trials was hier een goed voorbeeld van of strike specific loot, daar zat nog een soort exclusiviteit in.
Nu sta je in de toren met guardians om je heen, die voor 99% op elkaar lijken, met de kleurtjes als uitzondering
Ik mis mijn Imago Loop .......
... en een hoop content
... en een hoop content
[ Voor 32% gewijzigd door Rondo-H76 op 17-10-2017 16:41 ]
PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo
Mensen, the ultimate loot is the friendships that can grow out of a game like this!
Tenzij je vrienden Destiny 2 niet meer opstarten en afhaken , dan sta je alsnog alleen in de tower .....baronruud schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:43:
Mensen, the ultimate loot is the friendships that can grow out of a game like this!

ze kunnen die quote beter veranderen naar destiny 2 destroys friendships, want wat je zegt idd men start het amper op, de quote moet zijn Destiny 2 motivates people to play other gamesRondo-H76 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:46:
[...]
Tenzij je vrienden Destiny 2 niet meer opstarten en afhaken , dan sta je alsnog alleen in de tower .....

Heleboel gezeur. Ben ik zelf ook debet aan.
Start hem wel weer op na de komende dlc's. Deed D1 ook goed.
Start hem wel weer op na de komende dlc's. Deed D1 ook goed.
Sommige uit mijn groep wilde vorige week zelfs een D1 raid doen die we al tig keren gedaan hebben , terwijl ze voor die nieuwe D2 raid na een aantal keer gedaan te hebben niet meer te porren zijn.
Bizar 😂
Bizar 😂
Heb toevallig gister nog even zo'n raid guide van de Vault of Glass gekeken puur om even terug in de tijd te gaan. Werelds hoor.Rondo-H76 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:02:
Sommige uit mijn groep wilde vorige week zelfs een D1 raid doen die we al tig keren gedaan hebben , terwijl ze voor die nieuwe D2 raid na een aantal keer gedaan te hebben niet meer te porren zijn.
Bizar 😂
[ Voor 4% gewijzigd door Jack_Mojo op 17-10-2017 17:10 ]
Je klinkt nogal als een Elitist Jerk (sorry) ik heb Wow vanilla gespeeld (AQ/Naxx) en dat was ook een grind festijn... ik vond The Burning Crusade daarom ook een verademing. Je hield tijd over om daadwerkelijk te raiden in plaats van te grinden voor rep, items of potions.Punkbuster schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:56:
Ik betaal €60 voor de strikes/raids en lol hebben met teamies niet om 100x te hopen op die ene perfect roll.
-
[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:26 ]
Ja, de roll van het wapen. Dat mag wel terugkomen. Ik mis dat als je je wapen kreeg dat hij iedere keer anders kon zijn. Nu heb ik al de zoveelste nameless midnight binnen geharkt en die gooi ik dan maar meteen weg.Griffx schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:38:
[...]
Mee eens dat er te weinig verschil is tussen casual (niets mis mee) en hardcore gamers.
En met name de hardcore gamers konden hun tijd lekker verdoen in D1 met grinden voor perfecte wapenrolls of gear, dat stuk mis ik nu wel.
Trials was hier een goed voorbeeld van of strike specific loot, daar zat nog een soort exclusiviteit in.
Nu sta je in de toren met guardians om je heen, die voor 99% op elkaar lijken, met de kleurtjes als uitzondering
Rocket Launchers zijn over het algemeen ook maar meh en ik mis de impact van een melee met aanloop in de crucible.
Grenade launchers vind ik persoonlijk rotdingen tenzij je die exotic als shotgun gebruikt en de pulserifles zijn generfed en de autorifles overpowered.
Met andere woorden er is nog genoeg om naar uit te kijiken
Hop,hop,hop!
Ik ben waarschijnlijk de grootste noob in Destiny 2 die er is, maar ik liep gisteren in mijn strikes rond met 2x auto rifle. Doen op mijn level 220 ongeveer 150-160 dmg bij een headshot en dat keer 45 en 51 kogels. Ik ben daar wel tevreden meebasset schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:29:
[...]
Ja, de roll van het wapen. Dat mag wel terugkomen. Ik mis dat als je je wapen kreeg dat hij iedere keer anders kon zijn. Nu heb ik al de zoveelste nameless midnight binnen geharkt en die gooi ik dan maar meteen weg.
Rocket Launchers zijn over het algemeen ook maar meh en ik mis de impact van een melee met aanloop in de crucible.
Grenade launchers vind ik persoonlijk rotdingen tenzij je die exotic als shotgun gebruikt en de pulserifles zijn generfed en de autorifles overpowered.
Met andere woorden er is nog genoeg om naar uit te kijiken
47 minutenarcanis schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:26:
[...]
100% mee eens, ik heb echt geen zin om een strike 50x te doen om misschien de GODroll te krijgen.
Gisteravond nog snel een practice run gedaan voor de prestrige raid, via lfg had ik echt een heerlijk team. De hele raid inclusief alle chest gedaan in 47 minuten. We hebben elke encouter de eerste keer gehaald, en waren nog “flawless” tot aan het badhuis.

Das wel goed hoor
Ik denk dat wij al een uur bezig zouden zijn met het eerste stuk

Hop,hop,hop!
Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2
TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2
TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX