Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_vie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 19:06
Gixxer27 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:10:
[...]

Als de app of de website weer werkt zal ik er er voor zorgen dat je accepted word!
Het is gelukt, thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01:40

Jebus4life

BE User

Trouwens, welke nightfall (en belangrijker eigenlijk, welke mechanics zitten erin?)

Wordt dringend tijd om eens op prestige te proberen maar dan moet het de juiste strike zijn, die boss van vorige week wou ik echt niet op prestige doen XD

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Jebus4life schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 18:11:
Trouwens, welke nightfall (en belangrijker eigenlijk, welke mechanics zitten erin?)

Wordt dringend tijd om eens op prestige te proberen maar dan moet het de juiste strike zijn, die boss van vorige week wou ik echt niet op prestige doen XD
The piramide op io. Geen objecten om tijd te winnen. Granaten reloaden ook heel snel. Enemies hebben wel aardig veel levens. Kwam met de laatste poging net iets te veel tijd tekort voor de rat king quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:44
AppieNL schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:17:
[...]

Nog een kleine toevoeging: Ik dacht dat dit expres was gedaan door Bungie, maar ik lees vandaag dat dit volgens Bungie onder "not working as intended" valt, want clan rewards horen een power level boven 10 te krijgen blijkbaar.
De engrams van Clan XP (1 voor elke character) vallen onder luminous engrams/power engrams.

De engrams die je krijgt omdat je clan iets samen completed heeft horen wel degelijk vanity items (power level 10) te zijn.

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 09:55
Wel fijn sinds de update van gisteren ben ik nu al 3 a 4 keer uit de game gegooid in een uur tijd met de baboon error. Andere ook last van? Speel op een ps4 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Die faction kleuren staan echt goed 8) gelukkig krijg je die shaders de godganse tijd dat je punten inleverd dus je hoeft niet zuinig te zijn :P

(New Monarchy hier, puur voor de kleurtjes :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 12:05
Same here.. Monarchy had mooiste kleurtjes, gear is zelfde als wat je op de planeten kunt grinden.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:21
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 19:16:
[...]

De engrams van Clan XP (1 voor elke character) vallen onder luminous engrams/power engrams.
No shit, die staan immers altijd onder milestones. Maar die kwamen dus soms als power level 10 uit de bus?
De engrams die je krijgt omdat je clan iets samen completed heeft horen wel degelijk vanity items (power level 10) te zijn.
Of heeft Bungie het toch hier over mbt dat foutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:42
FidoDido schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 19:20:
Wel fijn sinds de update van gisteren ben ik nu al 3 a 4 keer uit de game gegooid in een uur tijd met de baboon error. Andere ook last van? Speel op een ps4 pro
Hier ook last van connection issues (beetle) en dat met een goede/stabiele internetverbinding en open NAT.

Vanavond maar eens een Faction kiezen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:08
Iemand nu NF ? We zoeken nog 1, PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 08:14
Arn0uDz schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:20:
Iemand nu NF ? We zoeken nog 1, PS4
Ik wil wel meedoen, psn Drad83

psn drad83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
.

[ Voor 100% gewijzigd door Malt007 op 26-09-2017 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Iemand nu NF? Zoek nog twee spelers. Ben alleen pas 259, robdegekste @ PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jesse111 schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:54:
[...]

Nice! Ik vroeg me af of ik ooit weer is mee kan/mag doen ;) Heb nu 3 karakters waarmee ik 1x standaard kan meedoen aan de raid van mn eigen clan, maar daarna houdt het een beetje op en moet ik raiden met randoms, wat niet altijd even goed gaat :P

Laat het maar weten ;)
Ik heb jou denk ik op PSN toch? xShadow15x. Stuur maar een keer een berichtje of kom je party in.je bent altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Hoe zit dat nu met de drop rate van Exotics? De een na de ander vindt Exotics na een Public Event, maar ik? No way! :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:09

Superkiwi

Hoi doei

Yonix schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 22:36:
Hoe zit dat nu met de drop rate van Exotics? De een na de ander vindt Exotics na een Public Event, maar ik? No way! :S
Precies zoals je zegt :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Goed. Nog 2 items op 305 (armstuklen (301) en power weapon (298) nodig en het spel kan de kast in :p

Wel behoorlijk veel geluk gehad met de engrams deze week dus ik ben wel blij. De nightfall op prestige komen we nog een minuutje ofzo tekort voor, maar dat vinden we wel deze week.
*Die was echt wel ziek, geen enkel wapen doet damage naar mijn gevoel, dus het is Grenade spam en nog eens Grenade spam...

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15-09 18:29
Net prestige nightfall gedaan. Die is erg pittig, niet gehaald ook. Waren met 3x 295.

De normale was prima te doen. Een bubble titan heeft zijn waarde hier, maar ook zonder makkelijk te doen. Hebben tot de laatste boss met z'n tweeen gespeeld. 3 minuten over.

Prima nightfall voor de Rat King.

• RavendeRenee
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik speel dit nu al 2 weken op de PS4.
De laatste week doe ik met mijn Light level van 265, Crucibles, Strikes, Challenges, Quests en Public events... maar ik krijg alleen gear tot 265-ish. Meestal blauw spul van 260, soms paars van 265 - 270 maar nooit hoger.
Hoe kom ik hoger? Ik ben nog te laag om met de RAID mee te draaien en ik denk ook nog te laag voor de nightfall?
Het doel van het spel is een beetje weg zo...

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Jack_Mojo schreef op woensdag 27 september 2017 @ 00:53:
Net prestige nightfall gedaan. Die is erg pittig, niet gehaald ook. Waren met 3x 295.

De normale was prima te doen. Een bubble titan heeft zijn waarde hier, maar ook zonder makkelijk te doen. Hebben tot de laatste boss met z'n tweeen gespeeld. 3 minuten over.

Prima nightfall voor de Rat King.
Zie jij al een strategie voor de Prestige?

Na de eerste runs wat zaken uit te proberen zijn we er 2 keer geraakt met zo'n 2 a 2,5 minuten over, maar dat lijkt me een minuutje te weinig (we hadden ook nog geen echte strat voor de boss, dus we kwamen ook nog niet in de buurt, maar dat komt wel goed). Maar vooral het stuk net voor de boss verliezen wij veel tijd (waar je die 4 pilaren moet hacken, daar lijkt gewoon geen doorkomen aan; zo verschrikkelijk veel splash damage..)

*We skippen ook gewoon het tweede gedeelte (als de pyramidion opengaat even sparrows callen en daarmee gewoon het stuk tot aan de eerste laserstralen overslaan. Lijkt me ook wel het enige deel dat echt te skippen valt (er is nog een heel kort stukje, maar dat is te risicovol, daar kan je je volledige run op verpesten).

Gezien de manier waarop de nightfall deze week werkt lijkt een combo van 3 arc titans ook het best doenbaar (en waarschijnlijk zelfs relatief makkelijk; 6 granaten elke 4 seconde, helaas ben ik de enige titan van m'n groepje :( ) (Ik ga ook wel eens de solar titan uitproberen waarschijnlijk; die heeft maar 1 granaat; maar door m'n exotic heeft die ultra lage cooldown als m'n ultimate beschikbaar is, dus dan kan het zijn dat ik ook elke 2 seconden een granaat heb; die vind ik persoonlijk beter spelen in PVE; maar dan mis je je ultimate natuurlijk... )
RavendeRenee schreef op woensdag 27 september 2017 @ 01:21:
Ik speel dit nu al 2 weken op de PS4.
De laatste week doe ik met mijn Light level van 265, Crucibles, Strikes, Challenges, Quests en Public events... maar ik krijg alleen gear tot 265-ish. Meestal blauw spul van 260, soms paars van 265 - 270 maar nooit hoger.
Hoe kom ik hoger? Ik ben nog te laag om met de RAID mee te draaien en ik denk ook nog te laag voor de nightfall?
Het doel van het spel is een beetje weg zo...
Elke dinsdag heb je de wekelijkse reset en krijg je milestones (je kan die zien als je op L2 drukt nadat je op je touchpad even inhoudt). Die geven sterkere gear bij het completen dan de willekeurige drops die je krijgt (dat scheelt behoorlijk veel). En als je bij een clan zit die alle zaken doet (Crucible - Nightfall - Raid - Trials) krijg je gratis engrams.

[ Voor 29% gewijzigd door Jebus4life op 27-09-2017 01:32 ]

• RavendeRenee
Jebus4life schreef op woensdag 27 september 2017 @ 01:26:
[...]

Zie jij al een strategie voor de Prestige?

Na de eerste runs wat zaken uit te proberen zijn we er 2 keer geraakt met zo'n 2 a 2,5 minuten over, maar dat lijkt me een minuutje te weinig (we hadden ook nog geen echte strat voor de boss, dus we kwamen ook nog niet in de buurt, maar dat komt wel goed). Maar vooral het stuk net voor de boss verliezen wij veel tijd (waar je die 4 pilaren moet hacken, daar lijkt gewoon geen doorkomen aan; zo verschrikkelijk veel splash damage..)

*We skippen ook gewoon het tweede gedeelte (als de pyramidion opengaat even sparrows callen en daarmee gewoon het stuk tot aan de eerste laserstralen overslaan. Lijkt me ook wel het enige deel dat echt te skippen valt (er is nog een heel kort stukje, maar dat is te risicovol, daar kan je je volledige run op verpesten).

Gezien de manier waarop de nightfall deze week werkt lijkt een combo van 3 arc titans ook het best doenbaar (en waarschijnlijk zelfs relatief makkelijk; 6 granaten elke 4 seconde, helaas ben ik de enige titan van m'n groepje :( ) (Ik ga ook wel eens de solar titan uitproberen waarschijnlijk; die heeft maar 1 granaat; maar door m'n exotic heeft die ultra lage cooldown als m'n ultimate beschikbaar is, dus dan kan het zijn dat ik ook elke 2 seconden een granaat heb; die vind ik persoonlijk beter spelen in PVE; maar dan mis je je ultimate natuurlijk... )

[...]

Elke dinsdag heb je de wekelijkse reset en krijg je milestones (je kan die zien als je op L2 drukt nadat je op je touchpad even inhoudt). Die geven sterkere gear bij het completen dan de willekeurige drops die je krijgt (dat scheelt behoorlijk veel). En als je bij een clan zit die alle zaken doet (Crucible - Nightfall - Raid - Trials) krijg je gratis engrams.
Thanks, is dat die powerful gear? Ik heb echt al tientallen paarse en een paar blauwe engrams gehad en er zit niks bruikbaars in. Heb ik dan gewoon pech? Is de light cap misschien rond de 270 tenzij je raid of nightfall doet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Normale rare en legandarys droppen rond je eigen power level. De engrams die je krijgt door het completen van milestones met daaronder powerful gear, droppen ongeveer 5 power levels boven je eigen level. En zo kom je per week dus iets hoger iedere keer.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• RavendeRenee
Michaelg schreef op woensdag 27 september 2017 @ 07:21:
Normale rare en legandarys droppen rond je eigen power level. De engrams die je krijgt door het completen van milestones met daaronder powerful gear, droppen ongeveer 5 power levels boven je eigen level. En zo kom je per week dus iets hoger iedere keer.
Ok cool thanks, dan kan ik me daar op richten.

• Wackmack
Gisteren paar keer NF gedaan met guided games, werkte top. 15 min wachten en had vervolgens twee keer een fireteam met gasten uit Engeland.

• Michaelg
RavendeRenee schreef op woensdag 27 september 2017 @ 07:25:
[...]

Ok cool thanks, dan kan ik me daar op richten.
Verder trouwens ook een idee om je aan te sluiten bij een clan. Ook daar krijg je extra powerful gear van. En natuurlijk de nf doen. Vanaf 265/270 is dat wel te doen mits je een beetje behoudend speelt.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

oh baby, the Fantastic Weapons Club is amazing! Ik ben meer een dead orbit kinda guy kwa kleur en style voor armor. Maar holy shit FWC is taking home the cake deze keer met Een handcannon, een scout, een auto en een pulse rifle die allemaal te goed zijn om niet te hebben. Plus een sniper die er cool uitziet maar niet veel anders doet. Ik ga 100% FWC deze rally :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Wackmack
ye-roon schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:40:
oh baby, the Fantastic Weapons Club is amazing! Ik ben meer een dead orbit kinda guy kwa kleur en style voor armor. Maar holy shit FWC is taking home the cake deze keer met Een handcannon, een scout, een auto en een pulse rifle die allemaal te goed zijn om niet te hebben. Plus een sniper die er cool uitziet maar niet veel anders doet. Ik ga 100% FWC deze rally :)
Gisteren alle drie de faction geaccepteerd maar hoe zie ik nou voor welke ik speel? Bij Destiny 1 was het vrij duidelijk of ik kijk verkeerd 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:34
(jarig!)
Wackmack schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:55:
[...]

Gisteren alle drie de faction geaccepteerd maar hoe zie ik nou voor welke ik speel? Bij Destiny 1 was het vrij duidelijk of ik kijk verkeerd 8)7
Waar je buffs staan zie je wat je faction is.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• Famous
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Nou, gezien maandag alles plat lag :+
Gisteren maar begonnen, ben nu level 11 en het speelt wel lekker weg. Paar vragen waar jullie vast kunnen beantwoorden :)

- Zijn die public events elke dag? Als ik even naar 'town?' ging waren er gelijk weer van die dingen bezig. Zinvol om hieraan mee te doen op dit level? Ik zag dat ik voor de Quests nu wel een hoger level ben..

- Loont het om gear te kopen op dit level of heb ik later mijn geld hard nodig?

- Ik heb bijvoorbeeld EDZ tokens (reputatie) ingeleverd en hier kreeg hier iets voor maar kan het niet redemen, hoe zit dat? :+

Heb een join request gedaan voor XBO clan, als ik te laag ben hoor ik het wel :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-09 13:28

GrimScythe

Game Addict

Famous schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:10:
Nou, gezien maandag alles plat lag :+
Gisteren maar begonnen, ben nu level 11 en het speelt wel lekker weg. Paar vragen waar jullie vast kunnen beantwoorden :)

- Zijn die public events elke dag? Als ik even naar 'town?' ging waren er gelijk weer van die dingen bezig. Zinvol om hieraan mee te doen op dit level? Ik zag dat ik voor de Quests nu wel een hoger level ben..

- Loont het om gear te kopen op dit level of heb ik later mijn geld hard nodig?

- Ik heb bijvoorbeeld EDZ tokens (reputatie) ingeleverd en hier kreeg hier iets voor maar kan het niet redemen, hoe zit dat? :+

Heb een join request gedaan voor XBO clan, als ik te laag ben hoor ik het wel :D
Public events blijven komen, soms zijn er even geen op de map maar dat duurt meestal niet lang.
Ik zou de campaign afmaken en dan pas meer focussen op de events. (na het einde van de campaign krijg je een boost naar lvl 20 en heb je ook meer events unlocked om te doen)

Je tokens zou ik bewaren vooral als je tegen power 265 komt.
Deze helpen je dan gear te bemachtigen om dit punt voorbij te gaan.
De engram die je krijgt van het inleveren van tokens wordt gelijk gedcrypt en de items komen dan in je inventory. (het is dus niet een engram die je vind en vervolgens moet laten decrypten door een NPC)
Ook werd ergens in dit forum vermeld dat reputatie token engrams (bv EDZ Tokens) elk half uur wisselen van power level, het ene half uur vallen ze lager dan je huidige uit en het andere hoger dan je huidige power level. Dit heb ik zelf nog niet getest.

Je glimmer zou ik ook nog even bewaren tenzij je een bepaald item niet vind en dat het enige is wat je power level laag houd (bv als al je gear 200 is maar je legs bv nog 170)
Als ik het goed gezien heb zit er sowieso een cap op glimmer van 100k
Dus als je daar tegenaan zit gewoon spenderen :)

[ Voor 18% gewijzigd door GrimScythe op 27-09-2017 10:21 ]

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:52

UTADDICT

NERF

jesse111 schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:54:
[...]

Nice! Ik vroeg me af of ik ooit weer is mee kan/mag doen ;) Heb nu 3 karakters waarmee ik 1x standaard kan meedoen aan de raid van mn eigen clan, maar daarna houdt het een beetje op en moet ik raiden met randoms, wat niet altijd even goed gaat :P

Laat het maar weten ;)
OMG OME JESSE!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Iemand interesse om de rat king quest in de nightfall te doen?

Edit: pff het is mij eindelijk gelukt.

[ Voor 25% gewijzigd door Nieuwevolger op 27-09-2017 13:44 ]

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:45
FidoDido schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 19:20:
Wij speelden gisteren samen idd, heb ook een ps4 pro maar verder geen last van gehad maar las op het bungieforum dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben

iracing profiel

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 22:16:
[...]

Ik heb jou denk ik op PSN toch? xShadow15x. Stuur maar een keer een berichtje of kom je party in.je bent altijd welkom!
Top! Had een jaar geleden iedereen verwijderd uit mn friendlist omdat het een beetje vol was :P

Heb je een request gestuurd :)

Verwijderd

pr0mo schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:59:
[...]

Wij speelden gisteren samen idd, heb ook een ps4 pro maar verder geen last van gehad maar las op het bungieforum dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben
Ook op Xbox one, gister een keer of vier. Volgende week weer een update dus ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:21
GrimScythe schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:16:
[...]

Ook werd ergens in dit forum vermeld dat reputatie token engrams (bv EDZ Tokens) elk half uur wisselen van power level, het ene half uur vallen ze lager dan je huidige uit en het andere hoger dan je huidige power level. Dit heb ik zelf nog niet getest.
Zoals toen gemeld in de eerste zin van mijn post, geldt dit voor een power level boven de 300, daarvoor zijn de engrams van vendors altijd lager.

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
basset schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:58:

Veel (oke, een aantal :) ) tweakers zijn bij Dutch Guardians Of Light gegaan, toen tweakers 1 vol zat. Ik zou zeggen ga samen met
groupId=2513698

21 man tot op heden :)

Oh wacht, ging het over PSN of XBOX? Wij zijn PSN. 8)7
Ik wil ook graag joinen! Kan ik gewoon een request doen, of moet ik ergens aan voldoen?

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
Nog nf liefhebbers vanavond? Prestige of normaal? ps4 uiteraard.

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Verwijderd

WillieWuks schreef op woensdag 27 september 2017 @ 17:50:
Nog nf liefhebbers vanavond? Prestige of normaal? ps4 uiteraard.
Ik kan nu.
PSN: JurThePur

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:09

Superkiwi

Hoi doei

Famous schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:10:
(...) public events (...)
Zinvol om hieraan mee te doen op dit level?
Ik zou zeggen van wel, ook al doe je bij sommige events nog nauwelijks damage.
Public events leveren behoorlijk wat xp, loot en tokens op, waarmee je weer sneller sterker wordt.
Ik was halverwege de story mode al level 20 omdat ik zo veel events gedaan had :9

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Moodshifter
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-03 12:32
Nog mensen voor NF vanavond? Ben een Titan met lightlevel 270/275 (Afhankelijk van de gear die ik equip)
Heb een mic en een ps4

• sphere87
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Moodshifter schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:21:
Nog mensen voor NF vanavond? Ben een Titan met lightlevel 270/275 (Afhankelijk van de gear die ik equip)
Heb een mic en een ps4
Je kan wel met ons, Muite3 en VortexSphere mee doen

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
(Laat maar, niet meer nodig...)

[ Voor 84% gewijzigd door FerdiV op 27-09-2017 21:13 ]

• Moodshifter
  • Laatst online: 25-03 12:32
sphere87 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:32:
[...]

Je kan wel met ons, Muite3 en VortexSphere mee doen
thnx voor de invite, maar met het moment dat ik hier post stuurde een vriend een invite. 8)7 |:(

• Wackmack
265 nu, als ik met de raid mee kan, graag.

• Blisterin_Bull
Leuk die Orpheus Rig exotic boots voor de Nightstalker hunter;
YouTube: Public Event demolition

Systeem specs

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
TripleM schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:59:
[...]

Ik wil ook graag joinen! Kan ik gewoon een request doen, of moet ik ergens aan voldoen?
Voldoen? Nee hoor gewoon aanvragen en welkom ben je voor zover ik weet :) . Er is wel 1 hele belangrijke regel! Speel af en toe..... Maar er zijn geen verplichte tijden en dagen.

Hop,hop,hop!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-09 13:28

GrimScythe

Game Addict

Blisterin_Bull schreef op donderdag 28 september 2017 @ 00:56:
Ik heb ze maar ik vind nightstalker niet zo fijn spelen of ik speel hem verkeerd :P

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Holy shit. Ik wist dat ze OP waren. Gebruik ze zelf ook veelvuldig voor PE. Maar dit is een mooie clip die dat nogmaals bewijst. Die blueberry zal wel denken.

PSN: djmurcielago

• AlexMar
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Gelukkig spawnen er overall zoveel adds tegelijk, op elke planeet tijdens elke encounter! 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door AlexMar op 28-09-2017 11:23 ]

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Even vraagje over gear. Ik heb nu 300 base voor Kinetic, Energy, Helm, Gloves, Chest, Boots en Cloak en 294 base voor Power. Het is voor mij zeker geluk hebben nu dat er power weapon dropt van de nightfall, de milestone van de nightfall of the milestone van crucible? (of in de raid), andere milestones al gedaan en "blue" gear dropt op 294 voor me op dit moment.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Michaelg
Yepp. Alleen met powerfull gear zul je omhoog gaan.

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
ye-roon schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:03:
Even vraagje over gear. Ik heb nu 300 base voor Kinetic, Energy, Helm, Gloves, Chest, Boots en Cloak en 294 base voor Power. Het is voor mij zeker geluk hebben nu dat er power weapon dropt van de nightfall, de milestone van de nightfall of the milestone van crucible? (of in de raid), andere milestones al gedaan en "blue" gear dropt op 294 voor me op dit moment.
Powerful gear, maargoed zelfs daar is het geluk hebben want je kan natuurlijk ook gewoon weer helm en kinetic krijgen. Daarnaast geluk hebben met openen van exotics. Die zullen op jou powerlevel wel 305 worden.

Dus gewoon bidden tot de RNjesus :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Iemand zin in Nightfall nu?

• RawChild
  • Laatst online: 18:11

RawChild

PSN: Rawchild

Wie kan en wil nightfall doen voor de ps4 vanavond?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 01:03

strompel

PSN: jansoe13

RawChild schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:33:
Wie kan en wil nightfall doen voor de ps4 vanavond?
al gedaan?

• RawChild
  • Laatst online: 18:11

RawChild

PSN: Rawchild

Nee, interesse? We zoeken nog 1 persoon

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 01:03

strompel

RawChild schreef op donderdag 28 september 2017 @ 20:29:
[...]

Nee, interesse? We zoeken nog 1 persoon
Zekers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 10:36
Xur:

Riskrunner - 29 shards /// Mechaneer's Tricksleeves (Hunter) - 23 shards /// Hallowfire Heart (Titan) - 23 shards /// Transversive Steps (Warlock) - 23 shards /// Max 270 light

[ Voor 42% gewijzigd door Sosua op 29-09-2017 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Shees, net voor de reset de warlock boots gekregen natuurlijk.. thanks RnJesus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiky1001
  • Laatst online: 01-05 21:51
Ik ben ook maar begonnen met Destiny 2, inmiddels level 12 alweer.

Welke clan is eventueel nog een mogelijkheid om te joinen? Wil wat serieuzer de raids etc benaderen.

PSN: Maiky1001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:26

Convoy

g44p

Sosua schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:10:
Xur:

Riskrunner - 29 shards /// Mechaneer's Tricksleeves (Hunter) - 23 shards /// Hallowfire Heart (Titan) - 23 shards /// Transversive Steps (Warlock) - 23 shards /// Max 270 light
Scheelt je weer 23 shards :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik zit er stilaan aan te denken de game weer te verkopen. Ik heb er aardig wat uurtjes in zitten, maar eigenlijk alleen maar in mijn eentje gespeeld. Campaign is af en ik heb de game volgens mij al iets van 2 weken niet aangeraakt. Ik merk toch dat ik vrij weinig heb met online/co-op games. Dat afspreken en inplannen van een raid heb ik eigenlijk helemaal geen zin in en met vreemden spelen vind ik ook niet echt boeiend. Al die kistjes looten en lost sectors doen, dat heb ik inmiddels ook wel gezien en dient meer als filler en het is eigenlijk gewoon grinden.

Maar de uren die ik heb gespeeld, heb ik me wel goed vermaakt. Lekkere shooter, ietwat kinderlijk/cartoonesk hier en daar, maar ach, dat is Halo ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 14-09 10:12
bram1984 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:52:
Ik zit er stilaan aan te denken de game weer te verkopen. Ik heb er aardig wat uurtjes in zitten, maar eigenlijk alleen maar in mijn eentje gespeeld. Campaign is af en ik heb de game volgens mij al iets van 2 weken niet aangeraakt. Ik merk toch dat ik vrij weinig heb met online/co-op games. Dat afspreken en inplannen van een raid heb ik eigenlijk helemaal geen zin in en met vreemden spelen vind ik ook niet echt boeiend. Al die kistjes looten en lost sectors doen, dat heb ik inmiddels ook wel gezien en dient meer als filler en het is eigenlijk gewoon grinden.

Maar de uren die ik heb gespeeld, heb ik me wel goed vermaakt. Lekkere shooter, ietwat kinderlijk/cartoonesk hier en daar, maar ach, dat is Halo ook.
Als je coop activiteiten teveel moeite vind, is Destiny ook geen game die je lang leuk gaat vinden. Had al sinds deel 1, jaar 1 door dat deze game daar helemaal om draait.

Het grinden is iets dat je in een verloren uurtje solo doet, maar verder zijn de meeste zaken sociaal ingericht :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 14-08 11:24
Jeroenimoes schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:56:
[...]

Als je coop activiteiten teveel moeite vind, is Destiny ook geen game die je lang leuk gaat vinden. Had al sinds deel 1, jaar 1 door dat deze game daar helemaal om draait.

Het grinden is iets dat je in een verloren uurtje solo doet, maar verder zijn de meeste zaken sociaal ingericht :)
Helemaal mee eens, ik heb het geluk dat ik met 4 man regelmatig in een party zit. Als ik dit solo had moeten doen was ik er denk ik meteen op uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:07

Denk dat er vele zo over denken als jij. Ik speel het zelf ook voornamelijk solo. Onderuit op de bank en ff een uurtje knallen. Bij D1 heb ik veel strikes en patrols gedaan en beetje afgewisseld met PVP.

Bij D2 wou ik het anders aanpakken en de game meer sociaal benaderen. Bij een relaxt groepje aangesloten, maar merk dat ik toch meer relaxt ben om de game solo te benaderen. Zijn vaak genoeg clanleden online maar omdat mijn sessies vrij kort zijn doe je dan niet meteen mee met een Raid of een paar potjes PVP. Dus zit ik weer D2 solo te spelen :)

Vind de game wel tof en bepaalde dingen zijn makkelijker en leuker met een paar spelers zoals de public events.

Maar ik wil gewoon gamen op mijn eigen tijden en niet verplicht voelen om te moeten gamen. En gelukkig heb ik tot nu toe nog geen klachten gehoord vanuit de clan waarbij ik zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Riskrunner is een dikke nice! 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Yonix op 29-09-2017 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, wie will wat trials of the nine doen?

PSN: KapiteinKadaver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
ben ik echt de enige die al een week lang geen mods kan kopen bij Banshee-44? wordt er gek van, scheelt me zo een paar powerlevels :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:15
Wie is er redelijk goed in de crucible en wilt trials of the nine doen nu? Voeg mij maar toe op psn, HyperFocusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
StefanKelevra schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:41:
Wie is er redelijk goed in de crucible en wilt trials of the nine doen nu? Voeg mij maar toe op psn, HyperFocusNL
Toegevoegd, wil graag mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:24:
Hey, wie will wat trials of the nine doen?

PSN: KapiteinKadaver
Ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
DigitalError schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:11:
ben ik echt de enige die al een week lang geen mods kan kopen bij Banshee-44? wordt er gek van, scheelt me zo een paar powerlevels :(
Je koopt ze ook niet. Je ruilt 3 blauwe in voor 1 legendary. Als je dus geen 3 blauwe mods van 1 type hebt, krijg je die optie ook niet.

Systeem specs

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 22:00
Aangemeld voor clan 2 :)

• Michaelg
Blisterin_Bull schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 00:08:
[...]

Je koopt ze ook niet. Je ruilt 3 blauwe in voor 1 legendary. Als je dus geen 3 blauwe mods van 1 type hebt, krijg je die optie ook niet.
Ja, of als je aan de glimmer cap zit, kun je gewoon blauwe kopen en dan weer omwisselen. Let wel even op dat je mod inventory niet vol zit.

• RubenSaurus
Blisterin_Bull schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 00:08:
[...]

Ow shit :+ had daar helemaal niet op gelet en had al die blauwe meuk van de week weggegooid :P

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:34

Opzich is dat wel jammer, maar wel begrijpelijk. Soms speel ik ook gewoon liever solo wanneer het mij uit komt. Maar die raids, NF en crucible activiteiten zijn wel het leukst aan Destiny. En daarom maak ik graag een uitzondering.

Qua rewards vind ik het erg jammer dat er geen setbonus is bij een full armor set etc.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:34
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 10:39:
[...]

Opzich is dat wel jammer, maar wel begrijpelijk. Soms speel ik ook gewoon liever solo wanneer het mij uit komt. Maar die raids, NF en crucible activiteiten zijn wel het leukst aan Destiny. En daarom maak ik graag een uitzondering om in een team te spelen.

Qua rewards vind ik het erg jammer dat er geen setbonus is bij een full armor set etc.

• Wackmack
Ben nu 270. Als je ba de reset snel alle activiteiten speelt waar je powerfull gear kan krijgen zoals een paar milestones zoals NF, crucible dan kanje toch niét meer stijgen?

Normale crucible of strikes droppen max 265, tóch?

Verwijderd

Wackmack schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 10:52:
Ben nu 270. Als je ba de reset snel alle activiteiten speelt waar je powerfull gear kan krijgen zoals een paar milestones zoals NF, crucible dan kanje toch niét meer stijgen?

Normale crucible of strikes droppen max 265, tóch?
Ja dat klopt, de exotics dropped wel een stuk hoger.

Verwijderd

sorry speel destiny 2 nu al gemiddelt 9 a 10 per dag sinds het spel uit is gekomen mn powerlevel komt net bij de 300 voor alle opdrachten die je doet krijg je alleen rotzooi uren en uren public events spelen ook meuk in mijn ogen voor een preorder game van 110euro een verschikkelijk saai spel en in mijn ogen zeker niet de moeite waard voor degene die nog twijfelen NIET kopen echt jammer van je geld heb een ps4 pro een 4k tv en de graphics zijn vergeleken met andere games ronduit slecht te noemen :(

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 09:55
Weet iemand hoe je de faction rally van vandaag op 100% krijgt? Heb op nessus alle 5 de sectors gedaan maar blijf op 80% zitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlexMar
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

FidoDido schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:14:
Weet iemand hoe je de faction rally van vandaag op 100% krijgt? Heb op nessus alle 5 de sectors gedaan maar blijf op 80% zitten
Steeds kistjes kapot schieten?

• Yonix
Ook een vraag over de Factions: wanneer unlock je de Faction Victory? Ik probeer het wapen te kopen bij Monarchy, maar heb daar een Faction Victory (?) voor nodig.

Verwijderd

Zo meteen mijn eerste exotic engram openen.

Destiny 2 speel ik veel voor de fun tussen de andere spellen door.

Destiny 1 was ook fun, maar iets minder dan Destiny 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Yonix schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:29:
Ook een vraag over de Factions: wanneer unlock je de Faction Victory? Ik probeer het wapen te kopen bij Monarchy, maar heb daar een Faction Victory (?) voor nodig.
Pas aan het eind van de "Destiny week" (Van dinsdag tot dinsdag) maakt Bungie bekend welke factie gewonnen heeft.

Systeem specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:12

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:50:
sorry speel destiny 2 nu al gemiddelt 9 a 10 per dag sinds het spel uit is gekomen mn powerlevel komt net bij de 300 voor alle opdrachten die je doet krijg je alleen rotzooi uren en uren public events spelen ook meuk in mijn ogen voor een preorder game van 110euro een verschikkelijk saai spel en in mijn ogen zeker niet de moeite waard voor degene die nog twijfelen NIET kopen echt jammer van je geld heb een ps4 pro een 4k tv en de graphics zijn vergeleken met andere games ronduit slecht te noemen :(
9 a 10 uur per dag? Sinds release? Holy shit, dan heb jij al lang je 110 euro eruit. Zie het als een les: pre-orders verpesten de game industrie.

Ik heb voor die 50 piek die ik ervoor betaald heb ruim mijn geld eruit.

PSN & XBL: Denkoyugo

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
FidoDido schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:14:
Even uit en in de lost sector en opnieuw de kistjes afknallen. Je kan in de bovenste lost sector van IO steeds 6 kistjes farmen op deze manier d:)b

En ik zoek nog een groepje die vanavond de raid gaat doen? Ben Warlock (288)

Afgezien van een NF/Raid/Trials en de weekly Milestones is er weinig te doen om te levelen. Lost sectors en public events heb ik ook wel een keer gezien.

Jammer dat er een Arena ontbreekt zoals Court of Oryx, Archon's Forge of Prison of Elders en ik mis de random wapen rolls.

Poging tot organiseren raid :p

20:0021:00 Newb raid: (PS4)

Zou graag minimaal 2 ervaren raiders mee hebben

1. darkelement1987 (288 Warlock) <- 1e keer
2. --gereserveerd--
3. --gereserveerd--
4.
5.
6.

[ Voor 42% gewijzigd door DarkElement op 30-09-2017 19:33 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

• DarkElement
edit

[ Voor 75% gewijzigd door DarkElement op 30-09-2017 17:16 ]

• sphere87
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
DarkElement schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 14:18:
[...]

Even uit en in de lost sector en opnieuw de kistjes afknallen. Je kan in de bovenste lost sector van IO steeds 6 kistjes farmen op deze manier d:)b

En ik zoek nog een groepje die vanavond de raid gaat doen? Ben Warlock (288)

Afgezien van een NF/Raid/Trials en de weekly Milestones is er weinig te doen om te levelen. Lost sectors en public events heb ik ook wel een keer gezien.

Jammer dat er een Arena ontbreekt zoals Court of Oryx, Archon's Forge of Prison of Elders en ik mis de random wapen rolls.

Poging tot organiseren raid :p

20:0021:00 Newb raid: (PS4)

Zou graag minimaal 2 ervaren raiders mee hebben

1. darkelement1987 (288 Warlock) <- 1e keer
2. --gereserveerd--
3. --gereserveerd--
4.
5.
6.
Wij zouden wel mee willen doen met de raid VortexSphere (281 warlock) en Muite3 (280 titan). Is voor ons beide wel de eerste keer.

• Namko
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 15-07-2022
Ik zou ook wel mee willen spelen mochten jullie mensen nodig hebben, kan wel pas rond 21.30u. gmr_namko, 295 Hunter

• DarkElement
Jullie mogen de party wel joinen nu, stuur maar een friend invite.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

De prestige nightfall erdoor gekregen sie :D
Uiteindelijk was het best makkelijk, maar je hebt een goede hunter nodig (stealth is zwaar OP in deze nightfall).

Gelukkig dat 1 van m'n team ook een hunter op 300 power heeft, anders weet ik niet zeker of we erdoor geraakt waren. Nu hadden we plots 4 minuten over (maar toegegeven, het ging van elke keer wel ergens teveel tijd verprutsen naar zowat overall flawless doorraken).

Nu nog de raid op prestige (maar dat gaat nu nog niet lukken :D ) en de trials of the 9 completen en alles is gedaan :D

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:56
Jebus4life schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 22:44:
De prestige nightfall erdoor gekregen sie :D
Uiteindelijk was het best makkelijk, maar je hebt een goede hunter nodig (stealth is zwaar OP in deze nightfall).

Gelukkig dat 1 van m'n team ook een hunter op 300 power heeft, anders weet ik niet zeker of we erdoor geraakt waren. Nu hadden we plots 4 minuten over (maar toegegeven, het ging van elke keer wel ergens teveel tijd verprutsen naar zowat overall flawless doorraken).

Nu nog de raid op prestige (maar dat gaat nu nog niet lukken :D ) en de trials of the 9 completen en alles is gedaan :D
Vanish bomb? :+

PSN: MrMistral

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkElement
Als er vanmiddag nog word geraid hoor ik het graag! (PS4) gisteren the Gauntlet gedaan met een groepje van hier maar nog niet gehaald, zou de raid graag voltooien.

15:00: Leviathan Raid - vanaf Gauntlet (PS4)

1. darkelement (288 Warlock) na de gauntlet t/m Calus geen ervaring.
2. --gereserveerd-
3.
4.
5.
6.

Quote en aanvullen als je mee wilt. Aub minimaal 1 of 2 ervaren raider(s) mee

[ Voor 20% gewijzigd door DarkElement op 01-10-2017 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:32

Toshirou

Vinyl Surfer

DarkElement schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:56:
Als er vanmiddag nog word geraid hoor ik het graag! (PS4) gisteren the Gauntlet gedaan met een groepje van hier maar nog niet gehaald, zou de raid graag voltooien.

15:00: Leviathan Raid - vanaf Gauntlet (PS4)

2. --gereserveerd-
3.KumoCat (alle challenges geprobeerd, nog niets gehaald)
4.
5.
6.

Quote en aanvullen als je mee wilt.

[ Voor 4% gewijzigd door Toshirou op 01-10-2017 12:51 ]

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
2. --gereserveerd-
3. KumoCat
4. Dunnus (misschien)
5.
6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

*overbodig*

[ Voor 97% gewijzigd door Jebus4life op 01-10-2017 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Aub allemaal even de ervaring vermelden, zoek nog 1 persoon met ervaring nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ik heb hem vorige week al complete. Enkel het stealth stuk ken ik niet goed (iemand in m'n team kon dat blind dus was gewoon hem volgen)

(edit: op psn is het Jebuz4life)

Ah nvm: telefoon van de big boss. Die wilt gaan uiteten om 18:00. Dan sta ik m'n plekje wel af :)

[ Voor 34% gewijzigd door Jebus4life op 01-10-2017 14:17 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 43 Laatste

Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2

TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX