DarkElement schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 14:38:
Lijkt erop dat ik de raid ga afblazen, weinig animo zo te zien of er moeten er zich zo nog 2 melden.
psn: miniruis16
Anima solo'ed Calus toch gewoon met z'n overdrive?Baajguardian schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 15:05:
mocht darkelement het afblazen dan kan ik (-gereserveerd-) het eventueel overnemen, met Kumo,jebus, deurpost en 2 uit mijn lijst zitten we op 6
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Kan eventueel nog joinen
Edit: Party staat open dus er kan gejoined worden.
[ Voor 27% gewijzigd door DarkElement op 01-10-2017 15:19 ]
Poll: Apart topic voor LFG?
• Ja, graag!
• Hoeft niet
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
Milestones voor powerful gear. Elke week weerVerwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:15:
en wat moet ik doen om dit omhoog te krijgen?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Als je sinds het spel uit is 9 a 10 uur per dag gespeeld heb en dan zeuren dat het saai is snap je niet wat saai is. Als je dan 200 uur in het spel heb zitten kan je niet zeuren dat het spel saai is.Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:50:
sorry speel destiny 2 nu al gemiddelt 9 a 10 per dag sinds het spel uit is gekomen mn powerlevel komt net bij de 300 voor alle opdrachten die je doet krijg je alleen rotzooi uren en uren public events spelen ook meuk in mijn ogen voor een preorder game van 110euro een verschikkelijk saai spel en in mijn ogen zeker niet de moeite waard voor degene die nog twijfelen NIET kopen echt jammer van je geld heb een ps4 pro een 4k tv en de graphics zijn vergeleken met andere games ronduit slecht te noemen
En dat jij een preorder van 110 euro plaatst die je ook voor 60 euro had kunnen doen is niet het schuld van het spel. En dat jij het spel niet leuk vind hoef je niet andere mensen af te raden het spel te kopen, want ik heb nu 108 uur in het spel zitten en heb het nog erg naar me zin. En als straks PC uitkomt ga ik weer 100en uren in het spel gooien. En misschien moet je je TV beter afstellen want het spel is pittig mooi.
En aub gebruik punten/comma's als je wat schrijft
Kwam ik gister avond thuis, zette ik Destiny aan. Vervolgens open ik m'n director om te concluderen dat ik totaal niks meer te doen heb in het spel en heb hem weer uitgezet.
Echt jammer voor de hardcore Destiny speler. Denk dat ie met 1 a 2 weken definitief in de kast ligt.
Zie niet hoe dit anders is dan D1? Daar was het ook op reset NF/Raid doen op 3 chars en dan was je eigenlijk ook klaar toch?Jack_Mojo schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:58:
De raid, nightfall etc al gehaald deze week.
Kwam ik gister avond thuis, zette ik Destiny aan. Vervolgens open ik m'n director om te concluderen dat ik totaal niks meer te doen heb in het spel en heb hem weer uitgezet.
Echt jammer voor de hardcore Destiny speler. Denk dat ie met 1 a 2 weken definitief in de kast ligt.
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Raid is ook wel gaaf, maar heb niet zoals bij VOG het idee dat ik iedere week 3 x moet spelen voor de rewards. Misschien ook wel omdat je nu 300+ kan worden buiten de raid om ( wat natuurlijk al langer kon in Destiny 1 ).
Hier zit te weinig end-game in.
Indien ja: als er wat mensen up to zijn heb ik wel zin eens te proberen hoe ver we daarin raken (niet met het idee van flawless te gaan; gewoon 3/5/7 wins zou al leuk zijn). Indien nodig kan ik zelf nog 1 of 2 mensen optrommelen.
Indien niet of alternatief: Wil gerust de raid nog doen vanavond (heb hem nog niet gedaan sinds de vorige reset). Maar tenzij we 4 a 5 mensen hebben die de raid kennen (ik ken hem, behalve het stealth stuk, daar wordt ik elke keer doorheen gecarried door mensen die dat stuk blind kennen
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Dus doen doe je niks meer omdat je director niets aanwijst? lekker kort door de bocht.Jack_Mojo schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:58:
De raid, nightfall etc al gehaald deze week.
Doe je niet gewoon de verkeerde dingen?shakespeare schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:26:
zit op powerlevel 277.. het enige wat je kan doen is elke week wachten op de reset. Nee, dat wordt een korte duur voor mij. Maar weer verdergegaan met uncharted/FIFA en mischien binnenkort battlefield.
Bij Ikora is het mogelijk om er,geloof ik 3, opnieuw te spelen op een hoger power level.Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:31:
Kan je de missies niet opnieuw spelen zoals in Destiny 1 wel kon?
Als je 277 bent, neem ik aan dat je de raid nog niet gedaan hebt, of trials. Daarnaast is de huidige raid nog maar de weaksauce normal mode versie. Volgens mij moet deze maand of in November de hard mode/prestige mode uit komen, en dan daarna nog de challenge mode (denk ik). Ook Iron Banner moet nog terug komen. Daarmee verschuift de light cap naar 350shakespeare schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:26:
zit op powerlevel 277.. het enige wat je kan doen is elke week wachten op de reset. Nee, dat wordt een korte duur voor mij. Maar weer verdergegaan met uncharted/FIFA en mischien binnenkort battlefield.
Waarom kunnen we zelf geen PvP gamemode kiezen?
Waar is een gamemode zoals Prison of Elders of Challange of the Elders?
Ik mis plekken als een Court of Oryx en Archons Forge.
Waarom kunnen we niet de Story missies opnieuw spelen? (Die 3 missies per week van Ikora tellen niet, ik wil zelf kiezen).
Waarom mogen we zelf geen Strikes meer uitkiezen?
Om maar eens wat te noemen. ToV D1 vind ik D2 behoorlijk casual geworden en dat is jammer. Wat dat aangaat lijkt het alsof Bungie deed dat ze naar community luisterde, maar er toch weinig mee hebben gedaan. Alle bovenstaande veranderingen stonden volgens mij niet hoog op de lijst van spelers.
Ik blijf zeker nog wel spelen, want de gameplay is erg tof en ik hoop dat de komende DLC's er weer een feestje van gaan maken zoals ik gehoopt had.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Verwijderd
Ben ik het helemaal mee eens, ik heb zelfs het idee dat er meer te doen was in Destiny. Ook het verkrijgen van exotics 'voeldde' beter.Major_ton schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:41:
Destiny 2 speelt weer verschrikkelijk lekker weg en nu met 2 vaste maten zijn een hoop aspecten echt heel leuk om met elkaar te doen, maar de belofte van Bungie dat er enorm veel meer te doen is in D2 dan in D1 wordt voor mij niet waargemaakt.
Waarom kunnen we zelf geen PvP gamemode kiezen?
Waar is een gamemode zoals Prison of Elders of Challange of the Elders?
Ik mis plekken als een Court of Oryx en Archons Forge.
Waarom kunnen we niet de Story missies opnieuw spelen? (Die 3 missies per week van Ikora tellen niet, ik wil zelf kiezen).
Waarom mogen we zelf geen Strikes meer uitkiezen?
Om maar eens wat te noemen. ToV D1 vind ik D2 behoorlijk casual geworden en dat is jammer. Wat dat aangaat lijkt het alsof Bungie deed dat ze naar community luisterde, maar er toch weinig mee hebben gedaan. Alle bovenstaande veranderingen stonden volgens mij niet hoog op de lijst van spelers.
Ik blijf zeker nog wel spelen, want de gameplay is erg tof en ik hoop dat de komende DLC's er weer een feestje van gaan maken zoals ik gehoopt had.
Ik ben nu 261 power en heb 301 edz/titan/nessus/io tokens in totaal. Klopt het dat nu het perfecte moment is om ze allemaal te spenderen? Heb daarnaast ook nog 100+ resources en 132 gunsmith materials. Campaign heb ik nog niet voltooid btw, en ik moet nog rewards ophalen bij zavala en ikora.
Het is inderdaad wel jammer dat D2 op het moment aanvoelt als een veredelde D1 vanilla, maar dat komt omdat ze waarschijnlijk teveel gefocused hebben op de campaign. Daar hadden ze in D1 namelijk veel kritiek op gekregen.
Verwijderd
Ja de campaign is aardig niet episch geen binding met karakters je loopt er in acht uur doorheen en klaar. Ik denk dat ze al genoeg content hebben liggen maar dit idd weer via expansions gekocht moet worden.Blisterin_Bull schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:55:
Je kan D2 niet vergelijken met D1 in z'n laatste dagen. Daar waren al 2 DLC (The dark below en House of Wolves) + TTK + April update + Rise of Iron en Age of Triumph.
Het is inderdaad wel jammer dat D2 op het moment aanvoelt als een veredelde D1 vanilla, maar dat komt omdat ze waarschijnlijk teveel gefocused hebben op de campaign. Daar hadden ze in D1 namelijk veel kritiek op gekregen.
Heb je destiny 1 campagne gespeeld? Dan is Destiny 2 - campagne al een hele vooruitgang.Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:57:
[...]
Ja de campaign is aardig niet episch geen binding met karakters je loopt er in acht uur doorheen en klaar. Ik denk dat ze al genoeg content hebben liggen maar dit idd weer via expansions gekocht moet worden.
Wat mij ook opviel is dat legendary engrams lange tijd vast stonden op 265 power. Maar nu beginnen ze weer langzaam mee te veranderen met mijn power lvl (275 nu) Engrams staan nu op 268, schalen deze nu constant mee?
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Verwijderd
Dat is natuurlijk alweer een tijd geleden. Maar zoals ik zei, de campaign in Destiny 2 is aardig niet meer niet minder (vind ik).AlexMar schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:00:
[...]
Heb je destiny 1 campagne gespeeld? Dan is Destiny 2 - campagne al een hele vooruitgang.
De planeet vendors (devrim, sloan, failsafe, asher) roteren namelijk om het half uur hun engram light waardes voor mensen op maximum light. Dus dan kan je 300 light meuk kopen met die tokens
<knip> De opmerking gaat nergens overVerwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:02:
[...]
Dat is natuurlijk alweer een tijd geleden. Maar zoals ik zei, de campaign in Destiny 2 is aardig niet meer niet minder (vind ik).
[ Voor 13% gewijzigd door Grotman op 02-10-2017 18:40 ]
Verwijderd
NIet doen... Plaats een topicreport in het vervolg, niet op de man spelen.
[ Voor 31% gewijzigd door Grotman op 02-10-2017 18:40 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Grotman op 02-10-2017 18:39 ]
[ Voor 15% gewijzigd door DarkElement op 02-10-2017 14:19 ]
Ja, die blijven meeschalen naar je power; maar op een bepaald punt ga je uit de gewone drops niets beter meer vinden dan je al hebt. Op jou power level dan loont het bijna enkel nog om de weekly milestones te doen. Die geven gear die sterker is dan de drops (de drops gaan vervolgens wel weer meeschalen, maar meestal is dat niet voldoende om (veel) sterker te worden.Nidhiki schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:01:
Gisteren heb ik tijdens het inleveren van Faction tokens een exotic uit de faction engram gekregen. Ik wist helemaal niet dat dit kon? Ik dacht dat je alleen met normale lengedary engrams een kleine kans had op exotics. Kan dit dus dan ook voorkomen in andere engrams zoals crucible/gunsmith??
Wat mij ook opviel is dat legendary engrams lange tijd vast stonden op 265 power. Maar nu beginnen ze weer langzaam mee te veranderen met mijn power lvl (275 nu) Engrams staan nu op 268, schalen deze nu constant mee?
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
[ Voor 59% gewijzigd door DarkElement op 02-10-2017 14:21 ]
Drops uit engrams kijken naar de base power (dus +5 mods) tellen niet mee.Jebus4life schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:20:
[...]
Ja, die blijven meeschalen naar je power; maar op een bepaald punt ga je uit de gewone drops niets beter meer vinden dan je al hebt. Op jou power level dan loont het bijna enkel nog om de weekly milestones te doen. Die geven gear die sterker is dan de drops (de drops gaan vervolgens wel weer meeschalen, maar meestal is dat niet voldoende om (veel) sterker te worden.
Tof! Ik zal je zo toevoegen. Mochten er meer mensen NL mensen zoeken, voeg mij dan maar toe micmulder. Mijn light is 293colorsone schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 16:13:
Ik heb de raid nu een aantal keer gedaan, met verschillende mensen. Maar eigenlijk wil ik een vast team hebben om hem elke week op 3 poppetjes te doen. Mochten er mensen zijn die ervaring hebben, light 295+ en dat ook willen mag je mij toevoegen op PSN: colorsone
Wie wil me helpen?
PSN: jansoe13
Kan nu welstrompel schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 19:27:
Iemand nightfall vanavond?
[ Voor 9% gewijzigd door Wackmack op 02-10-2017 19:39 ]
Zet hem net aan. Mag van mij wel eerder, maar als ik om 2200 nog online ben wil ik nog wel een keer.
Kan nu wel, voeg je ttoestrompel schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 19:38:
[...]
Zet hem net aan. Mag van mij wel eerder, maar als ik om 2200 nog online ben wil ik nog wel een keer.
Is powerlevel 240 te laag?strompel schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 19:44:
Ok nog iemand?
Oh sorry zijn net klaar, op 240 zit je net op het powerlevel van de nightfall.
Als er meer zijn wil ik wel meelopen tot een uur of 2230Wackmack schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:30:
Wil iemand vanavond de raid doen, ben lvl 272, nog geen raid ervaring
Meer mensen voor de raid?strompel schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:40:
[...]
Als er meer zijn wil ik wel meelopen tot een uur of 2230
Ik wil evt wel meelopen
jansoe13
Robdegekste
drippy-dh
Nog 2 te gaan :
Vraag wel even wat gasten van de clan waar ik in zit
[ Voor 39% gewijzigd door Wackmack op 02-10-2017 21:23 ]
Top, voeg je toeYintha schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 21:33:
Ik wil ook wel meeraiden, ik ben een hunter op de PS4. Mijn PSN is Joepelus, add me
Onjuist.AlexMar schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:10:
[...]
Dus doen doe je niks meer omdat je director niets aanwijst? lekker kort door de bocht.
wat bedoel je ? buiten de end-game activiteiten is er niks meer te doen toch? tekens dezelfde raid doen bedoel je ?
raiden. Nightfall. PvP. ToTn genoeg te doen.shakespeare schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:16:
[...]
wat bedoel je ? buiten de end-game activiteiten is er niks meer te doen toch? tekens dezelfde raid doen bedoel je ?
PSN - M4uSzi // -
Factions, en straks komt de iron banner vast wel weer langsM4uSzi schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:51:
[...]
raiden. Nightfall. PvP. ToTn genoeg te doen.
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
[ Voor 48% gewijzigd door giantgiantus op 10-10-2019 19:24 ]

Ik ga mij hier wel weer mee vermaken

P.S Is de stroopwafelclan ook weer van de partij ?
https://twitter.com/BungieHelp/status/915230527799443456
werd er net uitgetrapt.
[ Voor 12% gewijzigd door RubenSaurus op 03-10-2017 17:18 ]
Al twee keer dat t tot 2300 duurde. European Dead Zone is realBlisterin_Bull schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:28:
Tot 21:00u, maar dat kan uitlopen. Althans, dat gebeurt 9 van de 10 keer
PSN: djmurcielago
Murcielago schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:43:
[...]
Al twee keer dat t tot 2300 duurde. European Dead Zone is real

Inderdaad ja, echt wel meerdere keren tijdens mn avondsessies dat ik terug wordt gegooid naar Orbit. Gisteren ook nog eens tijdens een gevecht met Ghaul, heel fijn.Rockvee2 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 19:15:
Als ze nou nog wat aan die verbindingsproblemen deden waar gigantisch veel mensen last van hebben (waaronder ik) maar daar hoor je ze niet over. (Heb mij geld al teruggekregen van Microsoft).
En ik maar denken dat de Fantastic Weapons Club er makkelijk met de winst vandoor zou gaan of desnoods New Monarchy door hun shaders, maar nee Dead Orbit. Maar goed dat ik gister nog te laat m'n derde poppetje het verhaal heb laten doen en dus lv20 zodat die nog even Dead Orbit kon joinen. Hoewel ik de gun op het eerste gezicht niet echt speciaal vind, scheelt toch weer 49k (wat ik al als een malle aan het verbranden ben voor goede mods op 3 popjes >.>)
Ik snap eigenlijk ook niet hoe dit werkt.Trishul schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:51:
Ik kan nog steeds niet pledgen voor een faction, ben al bij alle factions geweest. Weten jullie waar dit aan ligt?
[ Voor 21% gewijzigd door Blisterin_Bull op 03-10-2017 22:50 ]
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Ik heb eerst weer wat public events gedaan en toen kon het wel. Bugje denk ik.Trishul schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:51:
Ik kan nog steeds niet pledgen voor een faction, ben al bij alle factions geweest. Weten jullie waar dit aan ligt?
FCG
Ben je niet toevallig lid geworden van de laatste die je gesproken hebt? Omdat ik soms wat ongeduldig doorklik (omdat sommige delen van de lore mijn niet ingezeten) was ik ook bijna lid geworden van de laatste.Trishul schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:51:
Nu wil het sowieso niet meer omdat, zoals eerder gezegd, het al voorbij is.
[ Voor 8% gewijzigd door VySio op 04-10-2017 12:02 ]
We gaan vrijdag (6okt) ergens tussen 20:00 en 21:00.
Je hoeft de raid niet eerder te hebben gedaan, maar het zou wel handig zijn als je wellicht op YouTube hebt gezien wat je kan verwachten. Lightlevel moet wel ergens in de 280+ zijn.
We zijn allemaal 30+ jaar, en gamen voor de fun, ook al nemen we de raid wel serieus en willen we deze ook zeker clearen.
GT : KunDun of reply of stuur me een pm
We zijn tevens nog op zoek naar clan members.
De korte quest al doorlopen? (je moet ze eerst alle 3 langs voordat je kan pledgen.. en de knop ingedrukt houdenTrishul schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:51:
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Faction Rally is al afgelopen, het evenement duurt maar 1 week. Je zal dus moeten wachten tot er weer een is.Trishul schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:51:
Ja. Te laat is te laat.RoeKoe schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:52:
Pffff net de nightfall boss gekilled, echter 1 seconde nadat de timer afgelopen was. Geen milestone, geen powerfull engram
Maar eh, wel vervelend...
https://untappd.com/user/OzzBier
En nu?
ik heb verder het spel nog niet opgestart maar is het nu alleen kwestie van gaar verzamelen?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Gisteren lvl 20 behaald en wat strikes gedaan vandaag.
Zojuist aangemeld voor de TWEAKERS.NET [#GOT] #2. Ben op zoek naar wat 'maatjes' om op een wat leukere manier verder te geraken in het spel
Vanavond rond 0:00 ben ik (pas) weer online (iets met late shift @ work)
Mochten jullie me toe willen voegen zie PSN: Jirozi
Ik hoop jullie in-game te zien
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2
TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX