Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:26
Gisteren raid eindelijk kunnen voltooien. Dat ging allemaal niet vanzelf. Des te beter het gevoel als je hem binnen hebt. Geloof niet dat ik deze raid nog 20x wil gaan doen. Het is nogal een puzzel en er gaat al snel 1 ding ergens mis. Nu maar is mijn Titan en Warlock starten om zo richting Platinum trophy te gaan.

Al met al vind ik dat er zat te doen is. Ik heb nu 74 uur in mijn Hunter zitten. En dan heb ik nog geen trials goed gespeeld en de prestige mode NF gedaan.

Ik denk dat je makkelijk 100 uur per character kan spelen voordat je klaar bent. Raid armor set sparen kost je ook nog wel de nodige avonden.

Al met al nogsteeds tevreden met Destiny 2, alleen de raid vind ik niet leuker dan in D1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:44
Nadeel alleen is dat raid armor geen raid specifieke perks meer geeft, dus het is gewoon legendary armor op hoge light level. Kreeg eergister een raid armor piece met full mobility, waar ik niets om geef, want mobility doet niets voor sprint speed. Mobility werkt alleen voor loop snelheid/strafen en eerste spring hoogte, niet dubbel jump.

Blijf wel spelen, maar los van de wekelijkse milestones valt er weinig te doen. Die faction rallies rewards zijn ook maar reskins van bestaande wapens.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 19:52

Rudios

Lost in space?

Eens, ik vind de endgame er slechter op geworden. Ik ben met 3 poppen op 290+ wel een beetje uitgepoept. Waar je in D1 nog lekker door kon grinden voor bepaalde wapens en armor met mooie perks, heeft dit in D2 helemaal geen zin meer. Ook de strikes zijn boven een bepaald powerlevel totaal nutteloos en simpel. Raid gear en trials gear zijn gratis af te halen als clan efforts. Goede game, maar al met al voor mij wat endgame betreft stuk minder dan D1.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15-09 18:29
Rudios schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:00:
Eens, ik vind de endgame er slechter op geworden. Ik ben met 3 poppen op 290+ wel een beetje uitgepoept. Waar je in D1 nog lekker door kon grinden voor bepaalde wapens en armor met mooie perks, heeft dit in D2 helemaal geen zin meer. Ook de strikes zijn boven een bepaald powerlevel totaal nutteloos en simpel. Raid gear en trials gear zijn gratis af te halen als clan efforts. Goede game, maar al met al voor mij wat endgame betreft stuk minder dan D1.
Maar ja, hoeveel uur heb je er al in zitten? Het houdt een keer op natuurlijk.

Ben met twee characters van 290 ook wel aardig richting het eind aan het gaan. Vooral de tweede en derde character zitten binnen no time op de 280. Gaat idd allemaal veel sneller dan in D1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:16
Vind dat sneller gaan persoonlijk wel meevallen. Heb nu 1 character op 270+ en zit te klooien om aan de 280+ te komen. Moet de raid nog wel een keer doen, nightfalls lukken wel maar vind ik aardig pittig.
Ben nu dan tussendoor een 2de character aan het levelen. Dus persoonlijk kan ik in dit spel nog meer dan genoeg tijd kwijt.

En niet lullig bedoelt hoor maar als je in 2,5 halve week al 3 characters op 290+ hebt dan zit daar ook ontzettend veel tijd in in een korte periode. Valt daar voor een ontwikkelaar tegen aan te ontwikkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 19:52

Rudios

Lost in space?

Bij D1 waren het geen 3 weken, maar 3 maanden. Dus ja, het is mogelijk!

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek mensen om in Destiny 2 mee te raiden op de PS4!

PSN ID: FrangsterNL

Graag even in het verzoek zetten dat je van dit forum komt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Heb er zelf al 190 uur in gestoken (vakantie), maar los van dat. Er is gewoon geen endgame replayability.

[ Voor 5% gewijzigd door Blisterin_Bull op 25-09-2017 10:48 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:50

OzzieMann

PSN: OzzieMann

DigitalError schreef op zondag 24 september 2017 @ 22:00:
morgenavond weer onderhoud, ze zijn alleen weer te cheap om te EU tijd erbij te zetten (zoveel moeite is het toch niet?)

https://twitter.com/BungieHelp/status/912002451078750208

Als ik het goed heb gechecked is het toch 21.00 uur NL tijd.
van 15:00 - 21:00 uur NL. Vorige week waren ze dik op tijd klaar. Maar resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Sosua schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 16:01:
[...]

Ghost heb ik wel gekregen. Alleen Coldheart niet.
Bij mij precies andersom! Overigens is de coldhart niet supergeweldig.
8)7

En endgame gaat naar verwachting de komende maanden wel komen met gratis en niet gratis uitbereidingen.
Het is Bungie gelegen om met veel kleine en grote updates te komen, omdat ze D1 moeten overtreffen. Ik heb daar wel vertrouwen in. Ik denk ook dat het sneller gaat "vervelen" omdat men net al 2 / 3 jaar een soortgelijk spel heeft zitten spelen: D1

[ Voor 41% gewijzigd door basset op 25-09-2017 10:55 ]

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
OzzieMann schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:49:
[...]

van 15:00 - 21:00 uur NL. Vorige week waren ze dik op tijd klaar. Maar resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Vorige keer zou tot 20:00 duren en waren ze pas om 23:00 klaar om dinsdag.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
basset schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:51:
[...]

Bij mij precies andersom! Overigens is de coldhart niet supergeweldig.
8)7
Er is op dit moment maar één plek waar Coldheart van toegevoegde waarde is.

spoiler:
De laatste boss in de Raid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:42

Pinjataaa

Hit me!

Rudios schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:00:
Ben het er volledig mee eens helaas. Het verveeld op een of andere manier veel sneller dan D1. Als je de raid en nightfall al gedaan hebt ben je eigenlijk al uitgespeeld voor de week. Crucible levert niks op, events niet, het is alleen maar herhalen en hopen op een exotic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:50

OzzieMann

PSN: OzzieMann

@basset klopt. Dat was 2 weken terug, eerste onderhoud was dat. Vorige week maandag had Bungie toch waargemaakt ruim voor de deadline weer online te zijn. We gaan het vandaag weer zien.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-09 13:28

GrimScythe

Game Addict

Ik zit vast rond de 265, ben nu een 2e char gaan levelen om meer tokens en gunsmith materials te krijgen.

Iemand een tip om hoe je power wat sneller omhoog te krijgen, ben nu vooral events en strikes aan het doen.
De NF heb ik wel geprobeerd maar ga er wat snel dood nog om een goede bijdrage te doen (ik vind het niet leuk als mensen mij een carry moeten geven)

Edit: mijn huidige clan geeft aan dat ze graag willen dat ik power 275 heb alvorens mee te gaan in NF/Raid, tevens gaven ze aan dat ik het beste de blauwe questen kon bewaren tot power 280+

[ Voor 20% gewijzigd door GrimScythe op 25-09-2017 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Alleen milestones geven significante light boost items. Daarnaast kan je tijdens patrols nog exotics farmen met heroic public events, maar dat is het wel zo'n beetje, los van de exotic weapon quests zoals sturm, drang, mida set. Maar met je eerste poppetje loop je altijd tegen de light muur zo rond de 270. Ik maakte m'n 2e poppetje toen ik 271 was op m'n eerste. Met m'n 2e haalde ik al snel 282 nadat ik level 20 was, omdat je die exotic weapon quests weer opnieuw kan doen. Toen ik 286 was op m'n 2e poppetje, m'n 3e gemaakt en daarmee haalde ik binnen 2 dagen de 290. Dat was allemaal nog voordat de raid uitkwam.
GrimScythe schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:10:
Edit: mijn huidige clan geeft aan dat ze graag willen dat ik power 275 heb alvorens mee te gaan in NF/Raid, tevens gaven ze aan dat ik het beste de blauwe questen kon bewaren tot power 280+
275 heb je niet nodig in de nightfall en in de raid, los van de eindbaas. Dat gevecht is 280 light. Het maakt het wat makkelijker. Belangrijker is je wapen uitrusting. Zolang je in de raid een Better Devils/Old Fashioned/Nameless Midnight, Cold Heart/Sunshot en een zwaard/Hawthorne's Field Shotgun of Merciless hebt, kan je goed meekomen als je de mechanics onder de knie hebt. Voor de nightfall hangt het een beetje af van de modifiers.

[ Voor 37% gewijzigd door Blisterin_Bull op 25-09-2017 11:40 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond weer down vanwege een update?

https://www.bungie.net/en/Help/Article/13125

Server Maintenance and Update Status
Below is information on upcoming server maintenance periods or updates to a Destiny release:

Destiny 2 services will be taken offline on Monday, September 25, 2017 for scheduled maintenance. Following this maintenance, Destiny 2 players will be prompted to accept Update 1.0.3.

For updates on this maintenance as it occurs, players should follow @BungieHelp, or monitor our support feed on help.bungie.net.

For Destiny Patch Notes players should monitor our Updates page on Bungie.net.
6:00 AM Pacific 1:00 PM UTC
Destiny server maintenance is schedule to begin
Players will no longer be able to login to Destiny 2
7:00 AM Pacific 2:00 PM UTC
All online players will be removed from Destiny 2
12:00 PM Pacific 7:00 PM UTC
Destiny server maintenance is scheduled to end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen met Destiny 2 op de Xbox One die frame drops ervaren tijdens public events?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:46:
Ik zoek mensen om in Destiny 2 mee te raiden op de PS4!

PSN ID: FrangsterNL

Graag even in het verzoek zetten dat je van dit forum komt! :)
Join de clan:

https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2583803

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NukaWorldNL schreef op maandag 25 september 2017 @ 00:07:
En uberhaupt waarom kunnen we geen strike los kiezen in plaats van een playlist en dan steeds dezelfde spelen (dat is bij mij al zovaak gebeurd). Misschien komen die dingen allemaal nog met dlc, maar eigenlijk hadden dit soort dingen er best in kunnen zitten vanaf het begin.
Dit vond ik ook al vreemd, dit is het zelfde met de crucible of niet? Ik ben pas net begonnen met D2 na wel veel Destiny gespeeld te hebben. Ik heb juist het idee dat er in Destiny veel meer te doen was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Omdat veel mensen klaagden over lag in Destiny 1... Dit had mede te maken met teveel game modes (niet playlists), en skill based matchmaking. Nu zit iedereen in maar 2 playlists, dus hopen ze dat het lag probleem daarmee opgelost is. Nu klaagt men dus weer over teams tegen solo players, los van de ontbrekende game modes zoals Rumble/Free for All.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:31
Het lijkt wel of ik uit het niets genezen ben van de Destiny 2 koorts. 2 weken bijna niks anders gedaan en met 3 chars een lightlevel van 290 neergezet, maar daarna gaat het me allemaal veel te langzaam en is het allemaal meer van hetzelfde. Ik zie ook niet meer in waarom ik er nog moeite in zou steken.

Het hielp ook niet dat mijn 2e Titan geen nut bleek te hebben en dat ze die info naar buiten hebben gebracht op de dag na dat ik die op level 20 had gezet. Groot voordeel is dat er genoeg andere goede games zijn, maar van exclusief Destiny spelen naar tegenzin om het spel op te starten in zo'n korte tijd had ik niet zien aankomen. Grote voordeel is dat ik weer eens aan andere games toe kom ;)

Voor de mensen hier boven die de grind missen. Dat is misschien wel de bedoeling omdat deze game veel meer casual gericht is :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Beakzz schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:00:

Het hielp ook niet dat mijn 2e Titan geen nut bleek te hebben en dat ze die info naar buiten hebben gebracht op de dag na dat ik die op level 20 had gezet.
Dus het heeft geen zin om een char naar 270 te brengen.
Gear in vault zetten.
Char deleten.
Nieuw char aanmaken.
Gear op lvl 20 overzetten en dan de blauwe questen enzo opnieuw te doen?

Vraag me dan toch af hoe 2 van ijn clanmembers op level 304 uit zijn gekomen.

[ Voor 8% gewijzigd door GrimScythe op 25-09-2017 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Het lijkt wel of ik uit het niets genezen ben van de Destiny 2 koorts. 2 weken bijna niks anders gedaan en met 3 chars een lightlevel van 290 neergezet, maar daarna gaat het me allemaal veel te langzaam en is het allemaal meer van hetzelfde. Ik zie ook niet meer in waarom ik er nog moeite in zou steken.

Het hielp ook niet dat mijn 2e Titan geen nut bleek te hebben en dat ze die info naar buiten hebben gebracht op de dag na dat ik die op level 20 had gezet. Groot voordeel is dat er genoeg andere goede games zijn, maar van exclusief Destiny spelen naar tegenzin om het spel op te starten in zo'n korte tijd had ik niet zien aankomen. Grote voordeel is dat ik weer eens aan andere games toe kom ;)

Voor de mensen hier boven die de grind missen. Dat is misschien wel de bedoeling omdat deze game veel meer casual gericht is :

[video]
Helemaal eens. Nu zit Datto er eigenlijk nooit naast. Goede video's maakt ie.

Nu twee characters op 290 en vind ik het eigenlijk wel prima geweest. D1 heb ik echt maandenlang stuk gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Jack_Mojo schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:15:
[...]

Helemaal eens. Nu zit Datto er eigenlijk nooit naast. Goede video's maakt ie.

Nu twee characters op 290 en vind ik het eigenlijk wel prima geweest. D1 heb ik echt maandenlang stuk gespeeld.
Ik kan alleen niet exact uitleggen waardoor het komt, komt het door het gemis van heroic strikes? Of omdat met D1 je altijd nog wel wat loot kon krijgen dat 1 level hoger was dan wat je had, dus er zat toch enige voortgang in. Waar je daar met een dagje gamen nog een level kon stijgen, moet je hier echt wachten op de volgende reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:31
GrimScythe schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:09:
[...]

Gear in vault zetten.
Char deleten.
Nieuw char aanmaken.

Nou dat zou best kunnen werken. Het enige wat ik aan mijn 2e Titan had was dat hij een beter wapen kreeg van Zavalla na het afronden van de campaign.Voor de rest gaven power engrams alleen maar lagere rewards.

Maar ik heb mijn 1e Titan niet verwijderd dus het kan zijn dat de game je 1e char dan weer vergeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrsrd13
  • Nu online
Pinjataaa schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:18:
[...]

Ik kan alleen niet exact uitleggen waardoor het komt, komt het door het gemis van heroic strikes? Of omdat met D1 je altijd nog wel wat loot kon krijgen dat 1 level hoger was dan wat je had, dus er zat toch enige voortgang in. Waar je daar met een dagje gamen nog een level kon stijgen, moet je hier echt wachten op de volgende reset.
Ik denk dat je het antwoord kunt vinden in de video van Datto. In Destiny 1, kon je dezelfde wapens krijgen met andere attributes, waardoor je kon blijven grinden totdat je eindelijk de "god roll" had die je wou hebben.
Nu heeft elk hetzelfde wapen dezelfde stats en attributes. Enige grind die ik op het moment nog kan doen (PL 298) is mods om 3 setjes te maken voor elke subclass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:56

Jebus4life

BE User

GrimScythe schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:09:
[...]

Gear in vault zetten.
Char deleten.
Nieuw char aanmaken.

Ik zit op 298 met 1 char (2 items van 305 inmiddels, dit is de cap als ik me niet vergis?) en ik verwacht na de activities te doen na de reset morgen toch wel op 300+ zitten ((zeker mocht ik een goeie kinetic gun vinden, die zit nog op 290 bij mij)

Ik geloof dus wel dat mensen die het iets verstandiger hebben aangepakt dan mezelf met 1 character ook stilaan al tegen de limiet kunnen zitten; dus met 2 moet het piece of cake zijn denk ik?

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrsrd13 schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:25:
[...]

Ik denk dat je het antwoord kunt vinden in de video van Datto. In Destiny 1, kon je dezelfde wapens krijgen met andere attributes, waardoor je kon blijven grinden totdat je eindelijk de "god roll" had die je wou hebben.
Nu heeft elk hetzelfde wapen dezelfde stats en attributes. Enige grind die ik op het moment nog kan doen (PL 298) is mods om 3 setjes te maken voor elke subclass.
Zo ver ben ik nog niet, maar je zegt dus eigenlijk dat je characters nu gemaxed zijn en dat na x weken na de release al? Dat lijkt me een erg slechte zaak vooral als dat de algehele tendence is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Mrsrd13 schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:25:
[...]

Ah die heb ik nog niet gezien, zal hem even kijken. Het is nu inderdaad zonder te kijken wapens dismantlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrsrd13
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:31:
[...]

Zo ver ben ik nog niet, maar je zegt dus eigenlijk dat je characters nu gemaxed zijn en dat na x weken na de release al? Dat lijkt me een erg slechte zaak vooral als dat de algehele tendence is.
Ik houd het op dit moment maar bij één character. Maar het enige wat ik kan doen in een week om gegarandeerd nog hogere gear te krijgen is het volgende:
- Nightfall, maar één keer
- Raid, maar één keer
- Wekelijkse Flashpoint
- Wekelijkse Clan activitiy
- Wekelijkse Crucible activity
- Trials of the nine
- Heroic public events farmen met de hoop een exotic engram te krijgen (Naar mijn idee het niet waard)

Dit lijkt veel, maar als je een beetje fanatiek Destiny speelt, duurt dit alles 2-3 avonden. Je moet natuurlijk wel mensen kennen om de Nightfall en de Raid te doen. Hoe beter je raid kent, hoe sneller je deze complete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

[video]
Hoewel Datto ergens wel een punt heeft vind ik (ook al zegt hij het zelf ook) dat hij te weinig rekening houdt met mensen die veel meer casual spelen dan hij of enkelen hier op dit forum.

Ik heb helemaal de tijd niet om zo snel mijn characters te levelen. Voor mij gaat dit, zodra de PC versie uit is, ook wel even duren. Tegen de tijd dat ik de endgame aan het spelen ben is de eerste dlc uit dus voor mij moet dat geen probleem zijn. Dat er mensen twee weken fulltime aan het spelen zijn is natuurlijk het probleem van die spelers. En niet alleen met D2, maar met andere games ook.

Wat ik wel jammer vind (heb D1 niet gespeeld trouwens) is dat er inderdaad geen god-roll grind meer in zit. Ik vond het feit dat er geen random attributes meer aan wapens en armor zit wel erg jammer.

Wellicht komt Bungie ook nog met meer "grindy" spul voor de hardcore spelers. Maar, zoals Datto ook al goed aangeeft, de meeste spelers zijn niet hardcore en willen wel het gevoel hebben dat ze iets "bereikt" hebben na een uurtje of twee gespeeld te hebben.

Dit blijft natuurlijk een lastig verhaal om een game te maken die het de hardcore en de casual spelers naar de zin maakt. En ik denk dat Bungie in eerste instantie de casual spelers lekker wil laten spelen en wil laten terugkomen.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:21
Rudios schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:46:
Bij D1 waren het geen 3 weken, maar 3 maanden. Dus ja, het is mogelijk!
Met vanilla Destiny was het inderdaad 3 maanden. Waarvan 2 maanden en 29 dagen besteed waren aan het bidden tot de random number generator gods of je eindelijk eens een drop mocht waar je wel wat aan had. Light level bouwen in vanilla Destiny was gewoon dikke stront en terecht dat Bungie daar toendertijd kritiek voor kreeg en ook nog wat mee deed voor de Taken King. Dat het dan misschien teveel de kant op gaat van casual? Tja, dat is altijd een moeilijke lijn om te trekken voor een developer en ze zitten er altijd naast in de ogen van een deel van hun spelers (in dit geval iedereen die nu al 3 karakters 280+ heeft), maar het spel werd er wel leuker op dan het rng geneuzel van vanilla Destiny met exotics quests e.d. in de Taken King.
NukaWorldNL schreef op maandag 25 september 2017 @ 00:48:
[...]

En ik moet ook eerlijk zeggen dat wapens met dit deel ook niet heel speciaal aanvoelen. In Destiny 1 was je echt blij als je eindelijk een Gjallarhorn kreeg
ftfy

9 van de 10 keer was Gjallarhorn de exotic of choice voor allerlei PVE content (totdat die werd uitgesloten bij Taken King om bij Rise of Iron weer terug te komen, maar toen kon iedereen hem tenminste krijgen). PVP was Hawkmoon en Mida? (zoveel pvp ik toen niet). Tuurlijk waren er wel "leuke" exotics naast Gjallarhorn, maar voor serieuze endgame waren die altijd tweede keus. Ik kreeg ook altijd in no-time invites op lfg sites als ik die Gjallarhorn maar in m'n comment zette rond DLC1 en 2 van vanilla Destiny, zegt genoeg lijkt me.

Ik wil zeker niet zeggen dat ik Destiny 2 helemaal geweldig vind en ik er niks mis mee vind. Ik kan mezelf wel vinden in een stel punten die jullie noemen, maar ik bespeur ook een licht roze bril bij een paar van jullie uitspraken.

Mijn mening van Destiny 2 is dat ik het vooral zie als een Destiny 1.5 (zoals ik al eens eerder zei, dit voelt erg als de Taken King expansion qua hoeveelheid content en verhaal), maar dan wel met zoveel nieuwe gebieden dat ik wel snap waarom ze hier 60 euro voor wilde ipv de 40 euro ala een expansion. Maar als je het dan Destiny 2 noemt, verwacht ik eigenlijk wel meer tweaks aan de engine dan nu (vooral omdat de 360 en PS3 nu geen rol meer spelen), maar ik vind het nog steeds teveel "lobby" laadscherm geneuzel voor iets dat voor mijn gevoel meer gestroomlijnd kan.

Qua game verwachtte ik ook meer nieuwe dingen dan 95% wat ik al ken van D1 (en dan doel ik vooral op 95% van de enemies en hun mechanics). Niet dat ik me niet hebt vermaakt met D1, maar ja, als je de kans hebt om te vernieuwen? Pak hem dan. Dit voelt een beetje als een Call of Duty game op deze manier: seen one? Seen them all (trekje dat Bungie heeft overgenomen van Activision?) Misschien vraag ik ook teveel en zit Bungie me nu aan te kijken alsof ik vraag dat ze het wiel opnieuw uitvinden, maar ja.

Ik hoop dat de DLC's nog wat toevoegen aan de endgame content. Aangezien ze D1 lijken te herhalen, verwacht ik wel een Prison of Elders (1 van m'n favo's uit D1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jesse111 schreef op zondag 17 september 2017 @ 21:30:
[...]

Yo Shad0w, weet niet of je me nog kent, maar klein vraagje: speel je nog samen met Bosjuh, faris etc. Etc.?
Beetje late reactie. Maar hallo ome Jesse! Yes de crew is nog allemaal bij elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
hoe kom ik hoger dan 270 ? heb nog die exotic weapon quests.. 2 stuks die af moet ronden en de raid ? daarnaast moet ik wekelijkse milestones doen om te uppen ?

is dit nog het enige ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Oh ja, handig filmpje wellicht voor mensen die tussen 300 en 305 sukkelen:

Tl;dw
Engrams die je krijgt rouleren tussen 295 en 300 op dat level blijkbaar, dit verandert elk half uur. Dus zodra die op 300 staat, kan je los gaan met tokens inleveren een half uur lang en zo 305 aantikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 10:33
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:33:
Zijn er meer mensen met Destiny 2 op de Xbox One die frame drops ervaren tijdens public events?
Niet bij public events in het algemeen, wel ervaar ik sinds de update (die met enkele uren verlengd was vorige week) flinke frame drops bij de public event op EDZ achter de kerk (vanaf de spawn/fast travel gezien).
FPS van zo'n 5-10 schat ik :)

Haha gisteren eindelijk de nightfall gedaan, met circa 10+ minuten over de ''eindbaas'' bereikt. Eindbaas komt eraan, mijn neefje geeft hem een klap en poef de eindbaas valt de afgrond in. Destiny herkende het niet als een dode eindbaas maar als een levende eindbaas. Oftewel we moesten de tijd uitzingen om te zien dat de missie gefaald was.. Dit soort bugs zijn echt dodelijk irritant van Destiny.. Het is al redelijk vervelend om de eindbaas te bereiken, en dan ben je er valt die binnen 10 sec de diepte in en kan je niks meer.

@AppieNL
Je kan toch ook gewoon 2x (of 3x uiteraard) dezelfde class maken, die level 20 krijgen en power gear challenges doen. Ondertussen lekker je hoogste gear overzetten via de vault en de challenges opnieuw doen met je 2e of 3e character.

Of stopt de power van powerful gear bij 300 (ik ben pas 290) ? Ik kan het morgen wel even testen, ik heb nu 2 warlocks van level 20 met beiden de campaign uitgespeeld. Vandaag dankzij de downtime helaas geen tijd om het te testen.

Raid is trouwens binnen enkele minuten uit te spelen, zit ook bomvol bugs :(

[ Voor 20% gewijzigd door LopendeVogel op 25-09-2017 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LopendeVogel schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:57:
[...]

Niet bij public events in het algemeen, wel ervaar ik sinds de update (die met enkele uren verlengd was vorige week) flinke frame drops bij de public event op EDZ achter de kerk (vanaf de spawn/fast travel gezien).
FPS van zo'n 5-10 schat ik :)

Raid is trouwens binnen enkele minuten uit te spelen, zit ook bomvol bugs :(
Ik heb nog nooit een framedrop gehad. Heb je een ps4 pro of niet?

En welke bugs heb je in de raid dan? Heb alleen een keer bij gauntlet gehad dat we bleven doodgaan nadat we het gehaald hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:07:
[...]

Ik heb nog nooit een framedrop gehad. Heb je een ps4 pro of niet?

En welke bugs heb je in de raid dan? Heb alleen een keer bij gauntlet gehad dat we bleven doodgaan nadat we het gehaald hadden.
Nee de xbox one (ligt hier niet aan, iedereen die ik ken gebruikt de xbox one en one s, en iedereen ervaart het op een andere plek, een neefje met de xbox one ervaart het nergens). Game verwijderen / installeren is tot zover niet de oplossing bij mij.

Enige wat ik doe is net die ene event vermijden want voor de rest heb ik er nergens last van, behalve net die ene event in EDZ :D

Bug in de raid? Je kan heel de raid binnen enkele minuten doorlopen zonder ook maar 1x op je trigger te drukken (op de ''eindbaas'' na, ligt eraan hoeveel je er wilt verslaan), dat soort bugs :) Mensen die al snel de raid gear hadden hoeven dus niet trots te zijn, grote kans dat die gewoon de bugs gebruiken.
Natuurlijk, je kan ook de raid spelen op de manier zoals het hoort (wat leuker is lijkt mij), maar wil je snel alle raid gear en geen zin om daar uren mee bezig te zijn. Dan kan je dat gewoon binnen enkele minuten voor elkaar krijgen en dat vind ik wel een heel groot minpunt.

[ Voor 14% gewijzigd door LopendeVogel op 25-09-2017 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LopendeVogel schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:09:
[...]

Nee de xbox one (ligt hier niet aan, iedereen die ik ken gebruikt de xbox one en one s, en iedereen ervaart het op een andere plek, een neefje met de xbox one ervaart het nergens). Game verwijderen / installeren is tot zover niet de oplossing bij mij.

Enige wat ik doe is net die ene event vermijden want voor de rest heb ik er nergens last van, behalve net die ene event in EDZ :D

Bug in de raid? Je kan heel de raid binnen enkele minuten doorlopen zonder ook maar 1x op je trigger te drukken (op de ''eindbaas'' na, ligt eraan hoeveel je er wilt verslaan), dat soort bugs :) Mensen die al snel de raid gear hadden hoeven dus niet trots te zijn, grote kans dat die gewoon de bugs gebruiken.
Heb je daar een filmpje van ofzo? Dat heb ik nog niet eerder gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:11:
[...]

Heb je daar een filmpje van ofzo? Dat heb ik nog niet eerder gehoord.
Oja gewoon op youtube; raid glitch destiny 2.

Zijn er een aantal van, gaat om het filmpje waarbij je door een spleet in de muur kan jumpen en zo lekker buiten de map om kan lopen.

Maar wat vinden de mensen hier van Destiny2? En dan doel ik op de mensen die ook al rondom de 300 power zitten.
Strikes? Ik vind het echt helemaal niks meer aan, valt niks mee te winnen/bereiken
Nightfall? Uitdagend, maar als je weet hoe het moet ook wel redelijk simpel
Power? Waarom een hoge power hebben, of je nu power 260 of 320 bent je doet evenveel damage en je kan evenveel damage verdragen (in Destiny 1 was het prettig om een hoge power/light te hebben, in Destiny 2 maakt het niks uit).
Raid? Ja die vind ik wel spannend, maar dat is dan nog maar 1 onderdeel van het totale spel wat uitdagend is (tenzij je retarted bugs gaat misbruiken). Samen met Trials of the Nine wat ook wel leuk is (jammer van de gametype en map maar goed...)

[ Voor 50% gewijzigd door LopendeVogel op 25-09-2017 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
@LopendeVogel
Powerful gear van milestones stopt bij 300 (tenzij ze komen met legendary mod, dan 305), dus behalve dat je "sneller" naar 300 springt dan gewoon 1 poppetje gebruiken, heb je niet veel aan 2-3x je poppetje maken.

Power level zal met de hard mode van de raid misschien wel 20 levels hoger worden (gokje gebaseerd op D1).

[ Voor 70% gewijzigd door AppieNL op 25-09-2017 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
AppieNL schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:13:
@LopendeVogel
Powerful gear van milestones stopt bij 300 (tenzij ze komen met legendary mod, dan 305), dus behalve dat je "sneller" naar 300 springt dan gewoon 1 poppetje gebruiken, heb je niet veel aan 2-3x je poppetje maken.
Nja oke maar die mods kan je ook gewoon kopen en erop zetten. arg jammer dat de milestones (die bedoelde ik inderdaad) stopt bij de 300. Nja dan heb ik het niet helemaal voor niks gedaan, dan kan ik deze week wel van 290 naar 300 gaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Dat buiten de map om glitchen in de raid betekent niet dat je automatisch raid gear krijgt. Dat is alleen handig als je de raid al gedaan hebt, een zooi chest keys hebt, maar geen team hebt om via de "underbelly" kistjes te openen.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LopendeVogel schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:12:
[...]

Oja gewoon op youtube; raid glitch destiny 2.

Zijn er een aantal van, gaat om het filmpje waarbij je door een spleet in de muur kan jumpen en zo lekker buiten de map om kan lopen.

Maar wat vinden de mensen hier van Destiny2? En dan doel ik op de mensen die ook al rondom de 300 power zitten.
Strikes? Ik vind het echt helemaal niks meer aan, valt niks mee te winnen/bereiken
Nightfall? Uitdagend, maar als je weet hoe het moet ook wel redelijk simpel
Power? Waarom een hoge power hebben, of je nu power 260 of 320 bent je doet evenveel damage en je kan evenveel damage verdragen (in Destiny 1 was het prettig om een hoge power/light te hebben, in Destiny 2 maakt het niks uit).
Raid? Ja die vind ik wel spannend, maar dat is dan nog maar 1 onderdeel van het totale spel wat uitdagend is (tenzij je retarted bugs gaat misbruiken). Samen met Trials of the Nine wat ook wel leuk is (jammer van de gametype en map maar goed...)
Die bugs on in de raid te glitchen heb je niets aan want je krijgt er geen raid loot voor. Dus tis meer om dingen te exploren ofzo.

Er is geen grind meer. Dus als je eenmaal 300 light ben ben je klaar. Ze moeten wat in de game gooien om achteraan te gaan. Anders is het spel snel dood.
En er is heel veel verschil als je 260 ben in de raid vergeleken met een 280. Je gaat sneller dood en doet minder dmg.
En strikes duren lang en krijgt er te weinig voor idd.

Trials is wel erg leuk. Hoop dat volgende week survival wel blijft.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2017 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08
@ een moderator: Zou de tweede PS4 clan toegevoegd kunnen worden bij het quick reply gedeelte? De eerste zit al vol en het lijkt ons leuk om voor de Tweakers welke daar niet meer terecht kunnen ook een plekje te hebben.

Ik heb mij laten vertellen dat dit alleen door een moderator aangepast kan worden, het topic is inmiddels aangepast. Alvast bedankt.

https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2583803

done ;)

[ Voor 2% gewijzigd door Geronimous op 26-09-2017 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:56

Jebus4life

BE User

Ik zou graag toch een andere gametype zien (maar ik vermoed dat het toch enkel die van de competitive zullen zijn).

Ik speel heerlijk graag supremacy; tenminste een gamemode waarin agressie niet afgestraft hoeft te worden

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trials is survival of countdown.
En agressie in survival word beloond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er moeten meer grinds en langere questlines komen of een combinatie van de twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:01:
Er moeten meer grinds en langere questlines komen of een combinatie van de twee.
Meer grinds gaat na vanilla Destiny 1 niet gebeuren en de quests vind ik lang zat zo (zijn vaak 3-5 missies, wat goed is voor 1-2 uur per quest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het vooral leuk om Trials te spelen. Enig idee wanneer die servers weer online komen? Kan ik vanavond misschien met een teampje nog meespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
Rond 9 uur volgens de planning.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja vanaf drie uur, ik kom nu een beetje over als een zeikerd. Maar ik vraag me af wat het verschil in EU/US spelers is. Lijkt me niet dat daar een groot verschil in zit en de impact voor de spelers. Iedereen heeft de zelfde prijs betaald voor het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Na de trail versie van D1 ooit gespeeld te hebben en de zeer positieve reacties heb ik toch D2 maar aangeschaft.
Eigenlijk helemaal geen ervaring ermee dus, mensen nog handige tips? :+ Waar kan/moet ik rekening mee houden?

Ben gegaan voor een Warlock :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Famous schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:35:
Na de trail versie van D1 ooit gespeeld te hebben en de zeer positieve reacties heb ik toch D2 maar aangeschaft.
Eigenlijk helemaal geen ervaring ermee dus, mensen nog handige tips? :+ Waar kan/moet ik rekening mee houden?

Ben gegaan voor een Warlock :)
Eerst maar eens rustig het (toffe) verhaal door spelen, mechanics een beetje doorkrijgen en genieten van de art direction en muziek.Belangrijkste tips heb je toch pas wat aan als je tegen level 20 aanzit. Niet per ongeluk je exotic (gele) gear dismantlen (ik spreek uit ervaring). Warlock is een prima keuze, kan je zowel prima mee soloen als in coop mee spelen.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:48:
[...]

Beetje late reactie. Maar hallo ome Jesse! Yes de crew is nog allemaal bij elkaar!
Nice! Ik vroeg me af of ik ooit weer is mee kan/mag doen ;) Heb nu 3 karakters waarmee ik 1x standaard kan meedoen aan de raid van mn eigen clan, maar daarna houdt het een beetje op en moet ik raiden met randoms, wat niet altijd even goed gaat :P

Laat het maar weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:34:
[...]

Ja vanaf drie uur, ik kom nu een beetje over als een zeikerd. Maar ik vraag me af wat het verschil in EU/US spelers is. Lijkt me niet dat daar een groot verschil in zit en de impact voor de spelers. Iedereen heeft de zelfde prijs betaald voor het spel.
Bungie zit in de USA toch? #dealwithit

Bungie is echt niet het eerste bedrijf dat schijt heeft aan jouw timezone. Japanse devs doen het ook. Sterker nog, SE bij FFXIV bijv. doen hun maints altijd eind van de avond/middernacht Japanse tijd. Wat leuk uitpakt voor de EU (is vaak 's nachts/'s ochtends), maar midden in prime time zit voor de USA. Denk je dat SE voor de USA hun planning gaat aanpassen? Dacht het ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

AppieNL schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:20:
[...]

Bungie zit in de USA toch? #dealwithit

Bungie is echt niet het eerste bedrijf dat schijt heeft aan jouw timezone. Japanse devs doen het ook. Sterker nog, SE bij FFXIV bijv. doen hun maints altijd eind van de avond/middernacht Japanse tijd. Wat leuk uitpakt voor de EU (is vaak 's nachts/'s ochtends), maar midden in prime time zit voor de USA. Denk je dat SE voor de USA hun planning gaat aanpassen? Dacht het ook niet.
Ja je moet er ook wel mee dealen. Maar zou het niet leuker zijn als iedereen blij zou kunnen zijn? Ik geef ook aan dat ik beetje zeur, maar er is ruimte voor verbetering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

TTHEEBO1 schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:51:
[...]

Eerst maar eens rustig het (toffe) verhaal door spelen, mechanics een beetje doorkrijgen en genieten van de art direction en muziek.Belangrijkste tips heb je toch pas wat aan als je tegen level 20 aanzit. Niet per ongeluk je exotic (gele) gear dismantlen (ik spreek uit ervaring). Warlock is een prima keuze, kan je zowel prima mee soloen als in coop mee spelen.
Eerst maar eens wachten tot de servers weer online zijn... hele dag op D2 zitten te verheugen ligt alls plat :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:24:
[...]

Ja je moet er ook wel mee dealen. Maar zou het niet leuker zijn als iedereen blij zou kunnen zijn? Ik geef ook aan dat ik beetje zeur, maar er is ruimte voor verbetering.
Iedereen blij zijn is sowieso al onmogelijk. Stel, Bungie krijgt het voor elkaar dat ze precies hun maint doen wanneer de EU, USA en de 10 (?) spelers in Japan er geen last van hebben. Dan gaan mensen klagen die 's nachts werken in time zone X en precies konden gamen met de oude maint tijden. Dus als er sowieso gezeik komt, kiest Bungie wat hen het minste geld kost: mensen overdag laten werken op normale uren. Deze maint was vrijdag al bekend, pas je er op aan en doe wat anders op je avond?

[ Voor 23% gewijzigd door AppieNL op 25-09-2017 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AppieNL schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:37:
[...]

Iedereen blij zijn is sowieso al onmogelijk. Stel, Bungie krijgt het voor elkaar dat ze precies hun maint doen wanneer de EU, USA en de 10 (?) spelers in Japan er geen last van hebben. Dan gaan mensen klagen die 's nachts werken in time zone X en precies konden gamen met de oude maint tijden. Dus als er sowieso gezeik komt, kiest Bungie wat hen het minste geld kost: mensen overdag laten werken op normale uren. Deze maint was vrijdag al bekend, pas je er op aan en doe wat anders op je avond?
Natuurlijk preek ik voor eigen parochie. Maar hoeveel zou het Bungie al niet helpen niet te moeten dealen met die twitterfeed vol geklaag. Daarbij, maak het een maandelijkse update en niet wekelijks van > vijf uur. Maar goed het spel is net uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viperkesvp
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:05
De maintenance periode is verlengd tot (minstens) 23u deze avond.
Destiny 2 server maintenance has been extended to 2 PM Pacific (9 PM UTC). Stay tuned for updates.
https://twitter.com/BungieHelp/status/912380442132733954

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Haha wil ik na een tijdje weer eens Destiny spelen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:46:
[...]

Natuurlijk preek ik voor eigen parochie. Maar hoeveel zou het Bungie al niet helpen niet te moeten dealen met die twitterfeed vol geklaag. Daarbij, maak het een maandelijkse update en niet wekelijks van > vijf uur. Maar goed het spel is net uit.
Dat geklaag op twitter kost ze geen geld (tenzij ze een mannetje laten antwoorden), dus onder aan de streep maakt dat vrij weinig uit. Het is gewoon een kostenplaatje, dit is het minste gezeik en het goedkoopst. Klantgericht is leuk, maar heeft uiteindelijk ook gewoon een grens en zoals gezegd Bungie's methode is niet heel erg anders dan de meeste bedrijven in dit scenario.

Dat gezegd hebbende, wekelijks updaten 3 weken op rij is wat veel ja, maar ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 14:46

jeka

Support your local club.

Fucking wankers! Had ik net weer tijd...

FCG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloedvat
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 19:42
Een goeie reden om maar eens een keertje op tijd te gaan slapen :O
Bungie denkt tenminste aan mijn gezondheid d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 12:05
Dan maar eens verder met wat series afkijken :-)

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 14:27
AppieNL schreef op maandag 25 september 2017 @ 20:33:
[...]

Dat geklaag op twitter kost ze geen geld (tenzij ze een mannetje laten antwoorden), dus onder aan de streep maakt dat vrij weinig uit. Het is gewoon een kostenplaatje, dit is het minste gezeik en het goedkoopst. Klantgericht is leuk, maar heeft uiteindelijk ook gewoon een grens en zoals gezegd Bungie's methode is niet heel erg anders dan de meeste bedrijven in dit scenario.

Dat gezegd hebbende, wekelijks updaten 3 weken op rij is wat veel ja, maar ja.
Dat het 2 van de 3 keer met meerdere uren verlengd is, is vooral het probleem.
Deze keer is het in ieder geval niet 2 min voor tijd nog even snel verlengd....

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Laatst online: 15-09 21:29

Major_ton

Shoot!

Ik hoop niet dat dit een standaard maandagavond grap gaat worden...

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Wij zoeken nog wat leden voor onze clan QMD, we zijn met een groepje van zes welke deels ook op tweakers zitten. We zouden nog wat extra leden kunnen gebruiken zodat er vaker genoeg mensen online zijn om een Raid of wat dan ook te doen. De meeste leden zitten rond de 280 Power level zou mooi zijn als geinteresseerden ook in die range zitten.

Heb je interesse? join up!

P.S. Vanwege de maintenance kan je nu niet inloggen op de website van Bungie........

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 23:16
Gelukkig gisteren de raid boss neer gekregen met de got clan. Vanavond had het hem niet geworden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
patch notes:

https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/Update/46352

1.0.3 The one about Faction Rallies.

Faction Rallies
Pledge to a faction Vendor
Pledging places a buff on the player character for the duration of the event associating the character with the faction
Earn faction Reputation tokens
By Destroying Enemy resources in Lost Sectors, completing public events, completing strikes, completing Crucible matches, and the Leviathan raid
Turn tokens in for reward packages
Earn faction themed rewards from your faction
Help your faction win
The faction with the most rank ups across the game will sell a new weapon at a discount for faction members

UI
Fixed an issue in which Hunters with a specific amount of health would see their health bar on the HUD at all times

Activities
Fixed issue in the raid that granted resurrection tokens unintentionally to players joining encounters in progress
Fixed an issue in which killing the first Minotaur too quickly in the Unbreakable Adventure would result in progression being blocked

Clans
Fixed an issue where clan XP was not being granted for completing public events
Fixed an issue preventing some player from receiving weekly clan engrams
Players who leave a clan will still not be eligible for clan rewards that week

Eververse
Fixed an issue in which Bright engrams would show 'Requires Level 20' if a player hadn't accepted all Leveling Rewards from Tess after reaching level 20
Fixed an issue in which the action button on weapon ornaments displayed Discard instead of Unlock

Crucible

Call to Arms
Reduced the amount needed to complete the milestone to align it with other weekly milestones
Midtown
Adjusted Clash & Supremacy power ammo locations
Added invisible physics volumes to keep players from leaving the intended playable space
Eternity
Added a soft-kill volume to keep players from hiding on the edge of the map
Dead players' Ghosts will no longer appear in the "Fork" location

General
Fixed an issue in which players in the Tower could sometimes fail to load gear
Fixed a crash when signing out of Destiny 2

Companion
Android
Fixed an issue in which the gear search button was covering item actions
Fixed an issue in which Ghosts were not showing in character gear
Added a filter and member count in the clan roster
iOS
Fixed an issue in the way gear power was sorted when including items that don't have power
Web
When you close an explore item in trending, the page no longer refreshes
Paging update in search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Physx schreef op maandag 25 september 2017 @ 21:16:
Gelukkig gisteren de raid boss neer gekregen met de got clan. Vanavond had het hem niet geworden
Oh sweet, dus we krijgen nog freeby engram van de Clan Rewards als we kunnen inloggen? :)

(ik heb begrepen dat zelfs met de reset morgen, je clan/milestone engrams bij de postmaster nog kan oppikken die gehaald zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit Faction Rally nu al in de update of pas vrijdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 21:50:
Zit Faction Rally nu al in de update of pas vrijdag?
is vanaf morgen beschikbaar zoals een eerdere post van ze al aangaf:

https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/46308

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Call to Arms
Reduced the amount needed to complete the milestone to align it with other weekly milestones
Relaxed, zooi kostte altijd iets van 10 potjes.
General
Fixed an issue in which players in the Tower could sometimes fail to load gear
Fixed a crash when signing out of Destiny 2
Ah ja, allebei regelmatig gehad de afgelopen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 23:16
AppieNL schreef op maandag 25 september 2017 @ 21:50:
[...]

Oh sweet, dus we krijgen nog freeby engram van de Clan Rewards als we kunnen inloggen? :)

(ik heb begrepen dat zelfs met de reset morgen, je clan/milestone engrams bij de postmaster nog kan oppikken die gehaald zijn)
Als je hem nog niet opgehaald hebt wel ja. Volgens mij had iemand zelfs de pvp engram gehaald (deze week dus 4/4 clan engrams). Die moet ik zelf ook nog oppikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Nice :) thanks voor de freebies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servers weer up. Iemand trials?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_vie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 19:06
Heb mezelf aangemeld voor de TweakersClan voor de Xbox. Dus als iemand mij wilt accepteren, heel graag en dank je wel :)

Mensen mogen me ook toevoegen: TacticalRealitY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:01
Destiny down voor zes uur?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrsrd13
  • Nu online
Ze zijn wel power level 10. Dus je zal zelf het powerlevel d.m.v. infusen omhoog moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-09 22:09
Die tweede clan kan er wel weer uit :) de oprichter is er uit gestapt. Mij leader gemaakt maar ik heb geen zin in dat gedoe :).

Dacht laat het even netjes weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
@Mrsrd13
Zag het ja, geen drama. Kreeg de raid auto rifle. Precies wat ik wilde, kijken of die leuker is dan m'n origin story AR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrsrd13
  • Nu online
Looney1984 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:22:
Die tweede clan kan er wel weer uit :) de oprichter is er uit gestapt. Mij leader gemaakt maar ik heb geen zin in dat gedoe :).

Kan je niet iemand leader maken, die dat wel zou willen? Hoeven we die clan ook niet op te doeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
AppieNL schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:23:
@Mrsrd13
Zag het ja, geen drama. Kreeg de raid auto rifle. Precies wat ik wilde, kijken of die leuker is dan m'n origin story AR.
Valt in dezelfde archetype/categorie als Scathelocke. Goed voor Shadow Realm in de raid vanwege 49 magazijn grootte. Heeft alleen geen High Caliber Rounds voor normale pve of pvp.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Looney1984 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:22:

Veel (oke, een aantal :) ) tweakers zijn bij Dutch Guardians Of Light gegaan, toen tweakers 1 vol zat. Ik zou zeggen ga samen met
groupId=2513698

21 man tot op heden :)

Oh wacht, ging het over PSN of XBOX? Wij zijn PSN. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door basset op 26-09-2017 11:01 ]

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Wie wilt de nieuwe nightfall doen? Psn felixenkasper24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Laatst online: 30-04 14:22
Wat is de nieuwe nightfall van deze week?

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Lonestander schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:06:
Wat is de nieuwe nightfall van deze week?
The pyramidion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Lijkt me wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:34
(jarig!)
Word speedrun. Je krijgt de hele strike er geen tijd bij.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Laatst online: 30-04 14:22
Gaat nog leuk worden met mensen die door de beams doodgaan xD

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Eerste poging met 3 minuten over gehaald. Deze boss gaat ook vrij snel neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:15
Zijn er nog mensen die graag crucible spelen? Ik zoek nog wat mensen om de trials mee te spelen. Alle met wie ik nu speel spelen amper tot geen crucible .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
StefanKelevra schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:52:
Zijn er nog mensen die graag crucible spelen? Ik zoek nog wat mensen om de trials mee te spelen. Alle met wie ik nu speel spelen amper tot geen crucible .
Ik wil het graag doen, voeg me maar toe PSN @ robdegekste

Zoek sowieso mensen voor de NF. Ben nu 255, gaat dat lukken deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:42
Da_vie schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:37:
Heb mezelf aangemeld voor de TweakersClan voor de Xbox. Dus als iemand mij wilt accepteren, heel graag en dank je wel :)

Mensen mogen me ook toevoegen: TacticalRealitY
Als de app of de website weer werkt zal ik er er voor zorgen dat je accepted word!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Mrsrd13 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:55:
[...]

Ze zijn wel power level 10. Dus je zal zelf het powerlevel d.m.v. infusen omhoog moeten krijgen.
Nog een kleine toevoeging: Ik dacht dat dit expres was gedaan door Bungie, maar ik lees vandaag dat dit volgens Bungie onder "not working as intended" valt, want clan rewards horen een power level boven 10 te krijgen blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Oh ik dacht dat ze specifiek voor pvp waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Iemand die nu de rat king quest wilt doen met de nieuwe nightfall?
Pagina: 1 ... 23 ... 43 Laatste

Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2

TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX