Amai, gisteren de raid erdoor gekregen.
Vorige week na de opening een poging gewaagd, maar ze zaten al vast in the bathhouse (we hadden gewoon de damage nog niet (of we suckten gewoon, want we zaten rond 270 power level). Daarna hadden m'n team en ik niet echt de tijd gehad tot afgelopen donderdag waar we dus opnieuw gestart waren; vrij vlot voorbij de hondjes geraakt (no thanks to me, ik suckte wel hard in dat stuk); de gauntlet duurde even om ingespeeld te raken op teamniveau (we begrepen ook niet 100% hoe die laatste fase met die runners zat blijkbaar, of daar ging altijd wel iemand teveel stom dood). The bathhouse ook vlot door nu (als je de damage hebt om die bathers met 2 shots van een power weapon neer te halen is het een pák makkelijker) en dan door naar Callus.
We hadden niet echt meer de tijd om verder te gaan, dus gisterenavond gefinisht maar eigenlijk serieus lang liggen sukkelen voor we erdoor raakten... Toch 3 uurtjes bezig geweest uiteindelijk. Pas nadat we 1 van onze warlocks de healing boost ipv de damage boost hadden laten gebruiken ging het plots heel vlot (de mensen die bij Callus bleven stierven nogal eens door de DOT van Callus in het stuk bij het shield; daar gewoon een healing rift plaatsen werkte wonderlijk goed; 3 pogingen later en hij was neer).
Leuke rewards gehad. 305 exotic scout rifle gehad (dezelfde die ik al gebruikte, maar dan beter) en een 300 legendary chest armor wat ik tot 305 heb infused op m'n exotic.
Nu mss vanavond eens zien voor Trials te doen (toch zeker het eerste stukje om tot in the spire te raken). Dan de nightfall op prestige (maar dat zal voor volgende week zijn; deze weekt suckt de nightfall) en het spel kan de kast in
***EDIT***
Zit nu op 297; M'n zwakste punten zijn m'n kinetic weapon (291) en m'n boots (292)
Ik zou echt een auto rifle nodig hebben die beter is; want vind origin story echt te zalig spelen, maar geraak zo moeilijk aan nieuwe auto rifles
[
Voor 6% gewijzigd door
Jebus4life op 23-09-2017 11:01
]