"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Top game tot nu toe!
Wil nu toch echt de Nightfall proberen (guided games was geen succes..) en natuurlijk de raid..
Hoop dat er hier iemand samen wilt teamen voor de nightfall of een plekje heeft in een raid team.
PSN= Vonkgaming
Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming
Je kunt je ook bij ons aansluiten als je wilt:Vonk schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:08:
Gisteren eindelijk een beetje door kunnen spelen. Na de midas questline net de 271 aangetikt.
Top game tot nu toe!
Wil nu toch echt de Nightfall proberen (guided games was geen succes..) en natuurlijk de raid..
Hoop dat er hier iemand samen wilt teamen voor de nightfall of een plekje heeft in een raid team.
PSN= Vonkgaming
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2513698
Ok dan denk ik er toch nog een keer over naKju schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:52:
[...]
Hier ben je welkom, maar dan wel als je casual bent he
[...]
Leuke omschrijving. Mag ik me ook aansluiten? Ben nu level 230 en level heel casual (weinig tijd etc).cubuz schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:15:
[...]
Je kunt je ook bij ons aansluiten als je wilt:
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2513698
Van mij wel, je moet alleen nog goedgekeurd worden door onze admin... maar ik geef je wel een grote kans ;-)giantgiantus schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:23:
[...]
Leuke omschrijving. Mag ik me ook aansluiten? Ben nu level 230 en level heel casual (weinig tijd etc).
En trouwens schalen de moeilijkheidsgraad bij raids en nightfalls ook mee met het level?
Goedgekeurd worden? Verkopen jullie ook vlees?cubuz schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:39:
[...]
Van mij wel, je moet alleen nog goedgekeurd worden door onze admin... maar ik geef je wel een grote kans ;-)
Heb die rat king ook nog openstaan. wellicht is de timeglitch handig (ff googlen vind je hem).Nieuwevolger schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:39:
Iemand die de nightfall met mij wilt doen om de rat king quest te halen?
En trouwens schalen de moeilijkheidsgraad bij raids en nightfalls ook mee met het level?
[ Voor 40% gewijzigd door vuileharrie op 20-09-2017 12:42 ]
Deze nightfall is haast niet te halen met 5 min op de teller. De boss is meer weg dan in het spel. Wij hadden 7 min over, en konden hem de laatste 2 sec nog afmaken..Nieuwevolger schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:39:
Add me op Stadia: Gloogle
Ik ben geen slet ;-)vuileharrie schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:40:
[...]
Goedgekeurd worden? Verkopen jullie ook vlees?
@Pukson had gister een poging met 3 minuten over nadat we met 11 minuten de boss ingingen. Ik denk dat het wel moet lukken met een goed team.
vanavond tussen 8 en 9 pga ik de NF doen met nog iemand voor deze Q dus als je op PS4 zit kun je meedoenNieuwevolger schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:39:
PSN= pr0mo_NL
nu? Denk niet dat mijn baas dat zou waarderenNieuwevolger schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:00:
@vuileharrie wil je hem nu proberen dan?
Vanavond kan ik nietpr0mo schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:01:
[...]
vanavond tussen 8 en 9 pga ik de NF doen met nog iemand voor deze Q dus als je op PS4 zit kun je meedoen
PSN= pr0mo_NL
Ik zou wel graag willen aansluiten om 8 uur, DUTCHhaze86 = PSNpr0mo schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:01:
[...]
vanavond tussen 8 en 9 pga ik de NF doen met nog iemand voor deze Q dus als je op PS4 zit kun je meedoen
PSN= pr0mo_NL
De nf is gisteren wel aangepast he. Prism was bij onze poging nog actief. Gisteren avond wilde ik hem met me alt doen, en toen is prism eruit gehaald. Is echt een stuk lastiger geworden.Nieuwevolger schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:00:
@vuileharrie wil je hem nu proberen dan?
@Pukson had gister een poging met 3 minuten over nadat we met 11 minuten de boss ingingen. Ik denk dat het wel moet lukken met een goed team.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ik ervaar precies heztelfde .. 1v1 en ik ben al dood voordat ik zijn schild kapot heb ( die witte balk onder de rode balk?)LopendeVogel schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:37:
Hey guys, ik heb de zoek functie al geprobeerd maar ik zie geen reacties omtrent het volgende probleem:
- MIDA Multi Tool (opgefokte scout rifle)
Afgelopen vrijdag gingen wij met ons trouwe clubje (vooral familieleden) een poging wagen in Trials of the Nine, dit doordat de gear daar tot power 300 kan lopen en het vooral om exclusievere gear gaat (we lopen allemaal redelijk vast rond de 280 power, tot de 280 ging (te) makkelijk, maar daarna poeh haha).
Echter, circa 10 potjes gespeeld en alles gewoonweg dik maar dan ook dik verloren (daarvoor even wat ''warming ups'' gedaan in crucible en we slachten iedereen af). Wat ons opviel was dat de tegenstanders allemaal de MIDA Multi Tool gebruikte, 1-2 hits en we waren kaduc.. Mede dankzij de map waarbij je vrijwel alles op een verre afstand kan bekijken (in het voordeel voor de mida gun) konden wij gewoon helemaal niks.
Ondertussen hebben wij ook maar allemaal de mida multi tool gehaald echter nog niet kunnen testen in Trials of the Nine, wel in Crucible en PVE maar daar maken wij amper damage met het wapen. In crucible minimaal 4 headshots nodig om iemand dood te hebben, dit terwijl ik mij niet kan indenken dat ze tegen ons in Trials of the Nine non stop headshots zaten te maken (1 hit en onze levens waren voor de helft gone, 2e hit waren we dood).
Is dit wapen toevallig gebugged in Trials of the Nine of wat gaat er mis? Hopelijk kunnen we het vanavond eens testen (als het wapen niet al gedowngrade is).
Op internet begint het ondertussen ook al klachten te regenen, ook op het bungie forum. Echter zitten daar een paar mensen (waarschijnlijk die wat veel profijt van het wapen hebben) die zeggen dat het niet door het wapen komt maar door teamwork. 3-4 mensen schieten tegelijk een headshot op je, vandaar dat je zo snel dood bent.
Maar dat verklaart niet dat 1 iemand tegenover je jou binnen 1-2sec dood heeft met dat wapen (1 persoon is iets anders dan 3-4 mensen die toevallig allemaal instant een headshot op je maken, en dat bij je gehele team tegelijk haha).
PvP heb ik na 1 uur opgegeven
Net een poging gedaan, ik geef het maar snel op anders gaat dit mij heel veel tijd kosten.Michaelg schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:31:
[...]
De nf is gisteren wel aangepast he. Prism was bij onze poging nog actief. Gisteren avond wilde ik hem met me alt doen, en toen is prism eruit gehaald. Is echt een stuk lastiger geworden.
Hmm maar ervaar je dit ook in Crucible (gewoon quick play)? Want daar mag iedereen gerust met de MIDA spelen, daar killen ze me zga niet. Ik ervaar het puur en alleen in Trials of the Nine (ook een onderdeel in Crucible).badabingbadaboo schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:51:
[...]
Ik ervaar precies heztelfde .. 1v1 en ik ben al dood voordat ik zijn schild kapot heb ( die witte balk onder de rode balk?)
PvP heb ik na 1 uur opgegeven
Ik heb het vanochtend even getest (Crucible-Quick Play), met de MIDA Multitool doe ik circa 43 dmg met een headshot, mijn auto rifle (iets lagere power) doe ik 36 dmg met een headshot... Met de MIDA tool weet ik bijna niemand te killen (vooral niet wanneer ze dichterbij zijn), met de auto rifle direct een 15+ killstreak
Dit lukt me totaal niet in Trials of the Nine (daar kan ik niet eens 1 kill maken). Nu werkt de map ook tegen in Trials of the Nine maar goed
Uiteraard, ik schiet dan niet 100% headshots met welk wapen dan ook, maar dat doen mijn tegenstanders in Trials of the Nine ook niet lijkt mij? En dan nog, indien ik met de MIDA een headshot maak in quick play dan gaat er maar bar weinig levens vanaf
[ Voor 12% gewijzigd door LopendeVogel op 20-09-2017 16:03 ]
[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:29 ]
Ja ik moet eerlijk gezegd zeggen .. wat is trials of the nine? Ik heb crucible standard gedaan waar het heerlijk knallen is. En competitive waar dus geen reet aan was. Als competitive die 9 zooi is .. ja dan welLopendeVogel schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:01:
[...]
Hmm maar ervaar je dit ook in Crucible (gewoon quick play)? Want daar mag iedereen gerust met de MIDA spelen, daar killen ze me zga niet. Ik ervaar het puur en alleen in Trials of the Nine (ook een onderdeel in Crucible).
Ik heb het vanochtend even getest (Crucible-Quick Play), met de MIDA Multitool doe ik circa 43 dmg met een headshot, mijn auto rifle (iets lagere power) doe ik 36 dmg met een headshot... Met de MIDA tool weet ik bijna niemand te killen (vooral niet wanneer ze dichterbij zijn), met de auto rifle direct een 15+ killstreak
Dit lukt me totaal niet in Trials of the Nine (daar kan ik niet eens 1 kill maken). Nu werkt de map ook tegen in Trials of the Nine maar goed
Uiteraard, ik schiet dan niet 100% headshots met welk wapen dan ook, maar dat doen mijn tegenstanders in Trials of the Nine ook niet lijkt mij? En dan nog, indien ik met de MIDA een headshot maak in quick play dan gaat er maar bar weinig levens vanaf
Maar dat 2 shots en dood, dat maakte ik echt alleen mee in de competitive ... misschien is dat hele teamshots bugged als een mofo
[ Voor 4% gewijzigd door badabingbadaboo op 20-09-2017 16:17 ]
Trials of the Nine is een Crucible type (weekend alleen), hiermee krijg je hoge power gear (en uiteraard exclusieve) door potjes te winnen (ook bij verliezen veel kans op een legendary, hier hebben wij dan ook alleen ervaringen mee).badabingbadaboo schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:15:
[...]
Ja ik moet eerlijk gezegd zeggen .. wat is trials of the nine? Ik heb crucible standard gedaan waar het heerlijk knallen is. En competitive waar dus geen reet aan was. Als competitive die 9 zooi is .. ja dan wel
Maar dat 2 shots en dood, dat maakte ik echt alleen mee in de competitive ... misschien is dat hele teamshots bugged als een mofo
Door meerdere potjes achter elkaar te winnen zul je steeds betere en exclusievere items kunnen kopen/krijgen.
Zo speel je door te winnen een NPC ''vrij'' waar je de win tokens (als ik het goed heb) kan inleveren voor toffe gear.
Oftewel, het moet zeker een aanrader zijn, echter je moet wel minimaal 1 potje kunnen winnen (om bij de NPC te kunnen, de milestone te behalen en de achievement te krijgen).
Ja hoor geen probleem zal je tegen die tijd een uitnodiging sturenDutchhaze86 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:08:
[...]
Ik zou wel graag willen aansluiten om 8 uur, DUTCHhaze86 = PSN
Nu nog een clan vinden die dat aankan
Klopt idd! Je hebt helaas aan 1 potje winnen niet genoeg om iets te kunnen halen bij die NPC. Volgens mij iets van 7 of 8 en dan heb je genoeg tokens.LopendeVogel schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:29:
[...]
Trials of the Nine is een Crucible type (weekend alleen), hiermee krijg je hoge power gear (en uiteraard exclusieve) door potjes te winnen (ook bij verliezen veel kans op een legendary, hier hebben wij dan ook alleen ervaringen mee).
Door meerdere potjes achter elkaar te winnen zul je steeds betere en exclusievere items kunnen kopen/krijgen.
Zo speel je door te winnen een NPC ''vrij'' waar je de win tokens (als ik het goed heb) kan inleveren voor toffe gear.
Oftewel, het moet zeker een aanrader zijn, echter je moet wel minimaal 1 potje kunnen winnen (om bij de NPC te kunnen, de milestone te behalen en de achievement te krijgen).
Haha! De MIDA is idd licht OP voor m'n gevoel maar bij TOTN valt het enorm op omdat de afstanden groot zijn in de map en je dus weinig hebt aan een assault rifle of handgun over die afstand. Een scout is dan bij uitstek geschikt en de MIDA is niet voor niets een exotic, dus dat wil wel. Daar komt nog bij dat daar over het algemeen de betere spelers/ fireteams te vinden zijn dus dat versterkt jouw gevoelbadabingbadaboo schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:15:
Naar aanleiding van alle posts hierboven benoem ik mijzelf tot noob van de maand
Nu nog een clan vinden die dat aankan
Is de raid btw al gecleared door clanmembers?
PSN: MrMistral
Ik ga ook altijd zeer lekker in de normale modes van de crucible, en vrijdag was ik ineens kansloos bij trails.LopendeVogel schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:01:
[...]
Ander vraagje, voor een Quest moet je een strike op Nessus doen (ik gok voor de MIDA?) is die alleen te doen? Of is er nog iemand die die ook dit onderdeel van de quest moet halen?
Of iemand die de nightfall wil doen van deze week, ik ben een nightfall noob dus verwacht niet dat ik een dragende speler ben. Iemand nog tips voor deze nightfall?
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
De MIDA is op earth, de Exange quest (blauw uiteraard).RawChild schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:34:
[...]
Ik ga ook altijd zeer lekker in de normale modes van de crucible, en vrijdag was ik ineens kansloos bij trails.
Ander vraagje, voor een Quest moet je een strike op Nessus doen (ik gok voor de MIDA?) is die alleen te doen? Of is er nog iemand die die ook dit onderdeel van de quest moet halen?
Of iemand die de nightfall wil doen van deze week, ik ben een nightfall noob dus verwacht niet dat ik een dragende speler ben. Iemand nog tips voor deze nightfall?
Eerst zul je de MIDA MINI TOOL krijgen, dat is een submachine, met die ga je naar de weaponsmith in de Tower en zo wordt de quest richting de MIDA MULTI TOOL gestart
@MrMistral klopt, de scout moet zich er goed voor leunen wegens de afstanden, van dichtbij zou ik met mijn auto rifle die bijna dezelfde dmg doet in crucible in het voordeel moeten zijn.
Ik heb de mida multi getest vs monsters en mijn neefje met zijn scout (was nog bezig voor de mida multi) en hij deed veul, veul meer damage, dit terwijl mijn mida 290 power heeft en die standaard legendary scout van hem ~270. Zo schoot ik circa 80 dmg op een headshot bij een bepaald monster en hij maar liefst 120.
In trials stelt zijn wapen weer niks voor
Ps. als ik dingen vertel wat stiekem niet zomaar gedeeld mogen worden en in een spoiler dienen te staan, geef gerust even commentaar!
[ Voor 29% gewijzigd door LopendeVogel op 20-09-2017 17:54 ]
Verwijderd
PSN: JurThePur
Ik kan wel nightfall doen, rond 7 uur moet ik alleen even mij dochter op bed doen. maar dan hebben we nog een 3de persoon nodigVerwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:45:
Iemand Nightfall/Raiden vanavond? Ben nu online en kan tot een uurtje of half 1/1.
PSN: JurThePur
Verwijderd
Nice. Iemand anders nog?RawChild schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:48:
[...]
Ik kan wel nightfall doen, rond 7 uur moet ik alleen even mij dochter op bed doen. maar dan hebben we nog een 3de persoon nodig
Miniruis kan ook mee doen:)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2017 17:58 ]
kan wel mee doen ben tegen 7 uur online voeg me anders ff toe fidodido1202Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:50:
[...]
Nice. Iemand anders nog?
Miniruis kan ook mee doen:)
Ik wil ook best meedoen, maar volgens mij is light 221 nog niet voldoende toch?RawChild schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:48:
[...]
Ik kan wel nightfall doen, rond 7 uur moet ik alleen even mij dochter op bed doen. maar dan hebben we nog een 3de persoon nodig
psn: jagermeistertim
Ben onderhand meer tijd kwijt aan het zoeken zo, vraag me af of ik de enige ben die hier zich aan deze manier van zoeken irriteert? Ze kunnen toch wel 1 of andere clan queue verzinnen dat als iemand mensen zoekt je daarbij kan aansluiten.
http://www.destinylfg.net/FidoDido schreef op woensdag 20 september 2017 @ 20:26:
Ben al 2 dagen bezig mensen voor een Nightfall te zoeken, echt een waardeloos systeem zo, beetje chat of een forum gebruiken, als ze hier niet gauw iets voor verzinnen gaat die weer de verkoop in.
Ben onderhand meer tijd kwijt aan het zoeken zo, vraag me af of ik de enige ben die hier zich aan deze manier van zoeken irriteert? Ze kunnen toch wel 1 of andere clan queue verzinnen dat als iemand mensen zoekt je daarbij kan aansluiten.
bedankt voor de tip! zal die is proberen deze week.
Klopt.. het ziet er ook echt waanzinnig uit op de pro icm 4k tvdvdkiwi schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:32:
[...]
Idem, maar dan ben ik nog "maar" 240.
Het gaat inderdaad een stuk sneller dan bij deeltje 1.
Maar er zitten wel een aantal hele toffe nieuwe toevoegingen in het spel (adventures, grotten etc).
Hier ga ik me voorlopig wel weer mee vermaken
psn: HertogJack
Dit is wat me bij D1 ook op gegeven moment begon tegen te staan. Ik hoopte op verbetering met de clan list nu in game. Zoals bij de clan list gewoon een comment kunnen zetten wat je wil doen zou al een hoop schelen zodat andere leden dat kunnen lezen. Nu zit ik weer zooi buiten het spel om te fixen zoals met lfg sites of blijkbaar met clan chat in de app (wordt ook nul gecommuniceerd in game dat dit een functie is van die app nu). Bungie lult wel lekker over communities creëren, maar met nul tekst in game van of voor spelers voor dat doel, haal je het niet imo. Ik ga niet elke keer zitten kloten op m'n telefoon of iedereen uit het online clan roster een berichtje sturen of ze wat willen doen of ongevraagd hun game joinen.FidoDido schreef op woensdag 20 september 2017 @ 20:26:
Ben al 2 dagen bezig mensen voor een Nightfall te zoeken, echt een waardeloos systeem zo, beetje chat of een forum gebruiken, als ze hier niet gauw iets voor verzinnen gaat die weer de verkoop in.
Edit: hoeft niet eens een comment te zijn bij je poppetje in het clan roster. Aangezien ze ook emblems hebben die je kills en public events tracken, kunnen ze ook emblems maken met 'I want to nightfall' en 'I want to raid'. Hoeven ze dus alleen emblems toe te voegen aan een bestaand systeem ipv een heel nieuw comment systeem.
[ Voor 13% gewijzigd door AppieNL op 20-09-2017 21:13 ]
Dat kan toch ook via guided games? Kans is wel heel groot dat je bij niet Nederlands taligen komt.FidoDido schreef op woensdag 20 september 2017 @ 20:26:
@Verwijderd bedankt voor de nightfall. Was best pittig nog, maar leuk om te doen
Verwijderd
Was gezellig! Binnenkort weerRawChild schreef op woensdag 20 september 2017 @ 21:26:
[...]
Dat kan toch ook via guided games? Kans is wel heel groot dat je bij niet Nederlands taligen komt.
@Verwijderd bedankt voor de nightfall. Was best pittig nog, maar leuk om te doen
Iemand voor crucible nu?
JurThePur = PSN
Je kunt met 2-3 games al genoeg tokens krijgen voor een reward van de Trials of the nine. het exclusieve begint pas daarna. Er is een platform die jou kan lanceren naar een toren. Je komt steeds hoger hoe meer wins je hebt.MrMistral schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:25:
[...]
Klopt idd! Je hebt helaas aan 1 potje winnen niet genoeg om iets te kunnen halen bij die NPC. Volgens mij iets van 7 of 8 en dan heb je genoeg tokens.
[...]
Haha! De MIDA is idd licht OP voor m'n gevoel maar bij TOTN valt het enorm op omdat de afstanden groot zijn in de map en je dus weinig hebt aan een assault rifle of handgun over die afstand. Een scout is dan bij uitstek geschikt en de MIDA is niet voor niets een exotic, dus dat wil wel. Daar komt nog bij dat daar over het algemeen de betere spelers/ fireteams te vinden zijn dus dat versterkt jouw gevoel![]()
Is de raid btw al gecleared door clanmembers?
[ Voor 107% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:29 ]
Als je dan de raid of nightfall voor de 2e keer doet krijg je alleen maar lage loot.
Voor niks de hele dag zitten levelen en alle missies opnieuw gedaan
Vooral de crucible milestone met mn 2e pop was een grote teleurstelling hehe.
[ Voor 14% gewijzigd door Pinjataaa op 21-09-2017 11:01 ]
[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:29 ]
Wij hebben ons ook suf gezocht hiernaar. Dit is dat stuk op de kaart waar je over die kapotte reling moet springen naar een ander platform. Ik weet even niet hoe ik het goed uit moet leggen. Dan kom je op een gegeven moment ook in een soort stuk met tuinen en reclameschermen (of zoiets) als je door een fel kapot scherm gelopen bent waar een kleine scheur in zit.Yonix schreef op woensdag 20 september 2017 @ 18:52:
Arcology Challenge stuk op Titan? Moet 40 enemies killen in The New Arcology, maar hoeveel ik er ook neerschiet de teller blijft op 0%. De andere twee challenges werken prima.
Hop,hop,hop!
I know, blijft zuur. Vond het zo leuk werken in D1 dat ik de raid 3x kon doen met mn Titans voor maximum loot.
dat kan nog steeds. echter krijg je alleen de Raid rewards op hoog lvl en niet de Milestone power reward.Pinjataaa schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:30:
[...]
I know, blijft zuur. Vond het zo leuk werken in D1 dat ik de raid 3x kon doen met mn Titans voor maximum loot.
het loont dus nog steeds om 2 van dezelfde class te hebben voor de raid rewards. (tenzij je deze gewoon meerdere keren kan doen op dezelfde character. dan is alleen de exotic quest line nog nuttig om dubbel te doen.).
Wij hebben nog wel wat plaatsen vrij, stuur maar een PM voor verdere info!Flghter1982 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:27:
ik en m'n broertje zijn nog opzoek naar een leuke clan ergens tussen casual en serieus in. ben zelf 273 pl op het moment maar verwacht 280 te zijn voor het weekend. m'n broertje loopt iets achter die zit rond de 240. iemand nog een plekje vrij?
Godsamme heb gisteren net mijn 2e Titan naar level 20 gekregen en nu deze info

Wat ik wel vreemd vind is dat Zavala me gisteren aan het eind van de story 10 boven mijn powerlevel gaf (295) en dat is ruim boven al mijn chars. Dat geeft iig hoop dat ik de speciale planet wapens nog wat hoger kan laten droppen.
Uiteindelijk moest je dus in het Solarium zijn, lekker duidelijk.basset schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:12:
[...]
Wij hebben ons ook suf gezocht hiernaar. Dit is dat stuk op de kaart waar je over die kapotte reling moet springen naar een ander platform. Ik weet even niet hoe ik het goed uit moet leggen. Dan kom je op een gegeven moment ook in een soort stuk met tuinen en reclameschermen (of zoiets) als je door een fel kapot scherm gelopen bent waar een kleine scheur in zit.
De destiny 2 app in de appstore kun je ook gebruiken om party's te zoeken.FidoDido schreef op woensdag 20 september 2017 @ 20:26:
Maar ik ben het er mee eens, de game is VRESELIJK als je niet met reallife mensen speelt. Er zit bijna geen functionaliteit in om makkelijk met mensen te partyen.
http://destinytracker.com/destiny/lfg heb via deze site meestal binnen een kwartiertje een goeie group gevonden (nf en raid)Rule schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:59:
[...]
De destiny 2 app in de appstore kun je ook gebruiken om party's te zoeken.
Maar ik ben het er mee eens, de game is VRESELIJK als je niet met reallife mensen speelt. Er zit bijna geen functionaliteit in om makkelijk met mensen te partyen.
Een game die ontwikkeld is voor multiplayer zou toch niet moeten vertrouwen op een third-party app. Dat is echt belachelijk.Kraanwater schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:02:
[...]
http://destinytracker.com/destiny/lfg heb via deze site meestal binnen een kwartiertje een goeie group gevonden (nf en raid)
Ja en nee, wow is kapot gegaan door LFG ingame te maken. De game draait ook op goed communiceren en dat gebeurd meestal niet met random mensen. Ik ga liever naar een aparte site waar ik eisen kan stellen dan een hele avond op de eerste baas wipen omdat de helft van de groep te lui is om de tactieken op te zoeken van de bazen. Ook al zouden ze het inbouwen zou ik nog een externe site gebruiken om frustratie voor te zijn.Rule schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:03:
[...]
Een game die ontwikkeld is voor multiplayer zou toch niet moeten vertrouwen op een third-party app. Dat is echt belachelijk.
Het 1 hoeft het andere niet uit te sluiten. Third party apps kunnen blijven bestaan als er ingame ook een lfg functie is. Dus het blijft dikke bullshit dat er nul ingame zit om parties te vormen, vooral als Bungie in interviews zegt dat ze communities bouwen belangrijk vinden en daarom geen matchmaking hebben voor Nightfall en Raid, maar je vervolgens bent aangewezen op een app buiten de game om of third party site.Kraanwater schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:07:
[...]
Ja en nee, wow is kapot gegaan door LFG ingame te maken. De game draait ook op goed communiceren en dat gebeurd meestal niet met random mensen. Ik ga liever naar een aparte site waar ik eisen kan stellen dan een hele avond op de eerste baas wipen omdat de helft van de groep te lui is om de tactieken op te zoeken van de bazen. Ook al zouden ze het inbouwen zou ik nog een externe site gebruiken om frustratie voor te zijn.
Vooral dat er niet eens een functie in zit om dit ingame te doen met de clan (die je ook joint om niet met domme rando's te zitten, maar gelijke skill/motivatie) vind ik nog erger.
Ik heb uit m'n D1 tijd ook genoeg lfg site parties gehad die ook mechanics niet goed uitvoerde ook al stond het light level op x hoog niveau en eisen van heb dit en dat en ken de mechanics (black spindle quest kostte me heel veel lfg parties). Dus doe niet alsof lfg sites altijd alle frustratie oplossen. Het kan zeker helpen, maar is geen wondermiddel.
Nee dat klopt, alleen met een third party app heb je nog een soort van invloed op het vormen van je groep. Maar is D2 niet bezig met het invoeren van een soort LFG, zag iets staan van een beta waar ze mee bezig zijn.AppieNL schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:10:
[...]
Het 1 hoeft het andere niet uit te sluiten. Third party apps kunnen blijven bestaan als er ingame ook een lfg functie is. Dus het blijft dikke bullshit dat er nul ingame zit om parties te vormen, vooral als Bungie in interviews zegt dat ze communities bouwen belangrijk vinden en daarom geen matchmaking hebben voor Nightfall en Raid, maar je vervolgens bent aangewezen op een app buiten de game om of third party site.
Vooral dat er niet eens een functie in zit om dit ingame te doen met de clan (die je ook joint om niet met domme rando's te zitten, maar gelijke skill/motivatie) vind ik nog erger.
Ik heb uit m'n D1 tijd ook genoeg lfg site parties gehad die ook mechanics niet goed uitvoerde ook al stond het light level op x hoog niveau en eisen van heb dit en dat en ken de mechanics (black spindle quest kostte me heel veel lfg parties). Dus doe niet alsof lfg sites altijd alle frustratie oplossen. Het kan zeker helpen, maar is geen wondermiddel.
Er zijn een soort 'guided games' waar je een ticket voor kunt krijgen. hiermee kun je teams joinen. Ik heb wel een ticket maar nog niet geprobeerd.Kraanwater schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:47:
[...]
Nee dat klopt, alleen met een third party app heb je nog een soort van invloed op het vormen van je groep. Maar is D2 niet bezig met het invoeren van een soort LFG, zag iets staan van een beta waar ze mee bezig zijn.
Hier wordt mooi aangegeven hoe "duplicate" characters precies werkt mbt. Powerfull gear en Raid sets etc.Flghter1982 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:49:
[...]
dat kan nog steeds. echter krijg je alleen de Raid rewards op hoog lvl en niet de Milestone power reward.
het loont dus nog steeds om 2 van dezelfde class te hebben voor de raid rewards. (tenzij je deze gewoon meerdere keren kan doen op dezelfde character. dan is alleen de exotic quest line nog nuttig om dubbel te doen.).
Hoezo kan ik geen invloed hebben ingame? Vooral als je het dus puur in de clan doet. Je kan van iedereen in die lijst hun power level en gear uitlezen. En als zoals ik eerder al zei, gewoon emblems maken die je kan equippen met 'I want to do nightfall' of 'I want to raid' en je hebt al 80%/90% van de functionaliteit ingame zitten voor je clan(/friendlist) van third party lfg sites.Kraanwater schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:47:
[...]
Nee dat klopt, alleen met een third party app heb je nog een soort van invloed op het vormen van je groep. Maar is D2 niet bezig met het invoeren van een soort LFG, zag iets staan van een beta waar ze mee bezig zijn.
Die beta test lfg functie in game is de ergste versie voor ingame. Guided games ja, ook nog niet geprobeerd, maar wat ik begrepen heb, is dat je dan als 1 zoekende persoon wordt toegevoegd aan een groepje van 2 die samen in een clan zitten. Lijkt me dus nog meer random dan matchmaking en heb je nog steeds het probleem dat die 2 clan members nul functies tot hun beschikking hebben ingame om samen te komen en als ze dat lukt, zullen ze ook wel een derde zoeken ipv een random via guided games.
Het punt is meer ik verwacht dat zoiets in game zit. De reclame zegt beste multiplayer, en als je een groep hebt is dat ook zo, maar vind dit wel een essentieel onderdeel van een multiplayer game.
Engels is geen probleem uiteraard om de communiceren maar vind het leuker om met nederlandse clangenoten dit te doen. En blij toe dat er third party systemen daarvoor zijn dan, maar verwacht dit juist vanuit een ontwikkelaar van een game.
Zie ook genoeg ideeën hier die hierbij zouden helpen mijn inziens
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
PS4 @ robdegekste
Vandaag zat ik effe een review van de verschillende classes te bekijken en toen vroeg ik me het volgende af:
Als je coop als warlock-healer speelt is dat fijn voor je medespelers maar doe je minder dps dan wanneer je bijvoorbeeld als hunter speelt, toch? (Dus ook moeilijker kills maken?)
Bij Destiny 1 kreeg diegene met de meeste kills ook de beste rewards. Is dat bij destiny 2 nog steeds zo?
Dat zou dus niet zo eerlijk zijn tegenover de healer. Of zie ik dat verkeerd?
Dat is natuurlijk nonsens. Al maak je 1000 kills, diegene met 1 kill kan gewoon maar een exotic krijgen, totaal random dus. Speel gewoon wat jij het leukste vind spelen. Ik heb gewoon alle 3 de chars geleveld, leuk voor de afwisseling.Bloedvat schreef op donderdag 21 september 2017 @ 19:28:
Bij Destiny 1 kreeg diegene met de meeste kills ook de beste rewards. Is dat bij destiny 2 nog steeds zo?
Dat zou dus niet zo eerlijk zijn tegenover de healer. Of zie ik dat verkeerd?
[ Voor 9% gewijzigd door Rudios op 21-09-2017 19:32 ]
Whole lot of stars ***
Goed geregeld dus!
Dan kan ik het me verkeerd herinneren van Destiny 1
[ Voor 64% gewijzigd door Bloedvat op 21-09-2017 19:35 ]
Ga ik nog ff verder. 240 is toch recommend lvl?RawChild schreef op donderdag 21 september 2017 @ 19:19:
Gaat alleen lukken als de andere 2 verdomd goed zijn. Ik zou nog even verder grinden.
Reactie was op @Wackmack
En ja deze nf is erg lastig. Onder de 260 zou ik me er niet aan wagen behalve als je twee erg goede gasten mee hebt.
Ik zal vanavond eens gaan slapen met de Destiny 2-gamedisc onder mijn kussen, misschien helpt dat.Michaelg schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:36:
Wel geboden richting de RNG goden?
Anyhow, net de 260 aangetikt, dus ready for Leviathan.
Ik ga er vanuit dat dit ook werkt voor de nightfall.
Tl;dw
Ga op het kratje staan links achterin de arena en de boss zal altijd van je weg rennen achter 1 van de 2 pilaren aan de andere kant van de arena.
Ik heb zelf nog niet de nightfall gedaan deze week. Ik vind dit normaal al een ruk strike laat staan met nightfall, dus was dit 100% gaan proberen om hem te cheesen.
Whole lot of stars ***
Deze nightfall is juist heel makkelijk heb hem gister gedaan en had nog 5 minuut 30 over. Wat je moet doen voor een easy run is knokken tot aan de arena met de servitors en daar de area clearen. Zodra je ghost die console heeft gehackt en je kan doorlopen zie je dat de voorgaande ruimte word afgesloten door die paarse wall. Op dat moment ren je met 2 man door richting de spider tank en laat je 1 man terugrennen naar die paarse muur. als hij daar aankomt zie je boven de muur zo blokje om te knallen voor extra tijd. Deze moet hij knallen en dan rent die weer het gangetje door naar de volgende area. Als die daar is rent die gelijk weer terug naar die paarse muur en je zal dan zien dat het tijd blokje is herspawnt. Dit doet hij de hele tijd totdat de andere 2 bij de final boss zijn. Zodra hun daar zijn krijgt degene die de blokjes aan het knallen is gelijk een joining allies in beeld en hou je dus op die manier 14 minuten over voor de baasBlisterin_Bull schreef op donderdag 21 september 2017 @ 19:52:
Ja, maar deze nightfall is echt shit, zelfs op 290. De eindbaas is een kloothommel die elke 10 seconden wegcloaked en je dan sneaky van boven weer aanvalt zodra je ff ads aan het killen bent. Geen damage modifier zorgt ervoor dat het best lang kan duren.
Ik heb een vraag over het levelen vanaf 265-270 power. Wat is de beste manier om dat te doen? Wat ik ervaar is dat luminous engrams de enige engrams zijn die hoger kunnen zijn dan de gear die ik heb. Alles wat je verdient of legendary en volgens mij ook exotic drops zijn (iig bij mij) nooit meer hoger.
Ik lees ook over de legendary mods in items dat je die voordat je 280 bent, niet eens mee kunt nemen met infusen. Dus als ik iets infuse raak ik altijd 5 power kwijt??
Ik begrijp het niet helemaal. Zo kan het wel even duren om te levelen. Gister na een hele avond grinden had ik 5 legendary, 2 exotic en 1 luminous engram, en de luminous was de enige die hoger power had. En dan infuse ik en dan raak ik 5 power kwijt.....
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Je wapen/armor heeft altijd een base power level (power zonder MOD). Als je een wapen met mod gaat infusen in een andere, dan pakt hij alleen de base power.
Als voorbeeld: Auto Rifle van 270 met een 5 mod. Power is nu dus 275. Als je deze gaat infusen in een wapen van 269, dan zal hij maar 270 worden aangezien je de mod dan kwijt raakt (overigens is dit ook zo nadat je de 280 hebt aangetikt hoor).
Andersom werkt het wel positief. Stel je hebt een Auto Rifle van 270 met een 5 mod. Power is nu dus 275.
Vervolgens infuse je een auto rifle van 273. Doordat de base power van je huidige rilfe omhoog gaat naar 273, komt daar de mod nog bij en wordt hij 278.
Exotics droppen standaard met een +5 mod en sommige legandary's ook. Je moet dit even goed checken voordat je gaat infusen.
Je hebt nu een paar mogelijkheden om door te levelen.Scrisissszzz schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:18:
Hey iedereen!
Ik heb een vraag over het levelen vanaf 265-270 power. Wat is de beste manier om dat te doen? Wat ik ervaar is dat luminous engrams de enige engrams zijn die hoger kunnen zijn dan de gear die ik heb. Alles wat je verdient of legendary en volgens mij ook exotic drops zijn (iig bij mij) nooit meer hoger.
Ik lees ook over de legendary mods in items dat je die voordat je 280 bent, niet eens mee kunt nemen met infusen. Dus als ik iets infuse raak ik altijd 5 power kwijt??
Ik begrijp het niet helemaal. Zo kan het wel even duren om te levelen. Gister na een hele avond grinden had ik 5 legendary, 2 exotic en 1 luminous engram, en de luminous was de enige die hoger power had. En dan infuse ik en dan raak ik 5 power kwijt.....
1. Je gaat raiden en daar is de eerste engram altijd een power engram boven je light level. Hier heb je dan ook nog de raid rewards per gedeelte waar 300 light gear kan droppen.
2. Nightfall completen. Krijg je ook hogere engram dan je light.
3. Operation missie van deze week spelen. Reward is hogere engram dan je light level.
4. Crucible spelen. Zijn 8 potjes ofzo voor die weekly quest krijg je ook hogere engram van.
5. Striken etc voor clan xp. Die weekly missie geeft volgens mij ook een goeie engram.
6. maak nieuw mannetje aan ram hem naar lvl 20 en zet je goede hoge wapens over van je eerste character. De rewards die voor je 2e mannetje droppen zijn dan hoger dan de wapens die je draagt waardoor je deze snel naar 290, 295 kan werken.
7. Als je clan de nightfall haalt of de crucible challenges haalt kan je hiervoor een engram ophalen. Deze zijn hoger dan je light level.
8. Als je de exotic questen nog niet hebt gedaan doe deze. Ik heb ermee gewacht en daardoor dropte me mida multi tool en me exotic handcannon op 296.
[ Voor 8% gewijzigd door the_virus26 op 22-09-2017 08:27 ]
Ok, thnx! En na 280 heeft infusen volgens mij pas echt pas zin toch? Omdat je dan de legendary mod in een wapen ook meeneemt naar het wapen wat je doet infusen, zodat je niet die 5 power weggooit?the_virus26 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:24:
[...]
Je hebt nu een paar mogelijkheden om door te levelen.
1. Je gaat raiden en daar is de eerste engram altijd een power engram boven je light level. Hier heb je dan ook nog de raid rewards per gedeelte waar 300 light gear kan droppen.
2. Nightfall completen. Krijg je ook hogere engram dan je light.
3. Operation missie van deze week spelen. Reward is hogere engram dan je light level.
4. Crucible spelen. Zijn 8 potjes ofzo voor die weekly quest krijg je ook hogere engram van.
5. Striken etc voor clan xp. Die weekly missie geeft volgens mij ook een goeie engram.
6. maak nieuw mannetje aan ram hem naar lvl 20 en zet je goede hoge wapens over van je eerste character. De rewards die voor je 2e mannetje droppen zijn dan hoger dan de wapens die je draagt waardoor je deze snel naar 290, 295 kan werken.
7. Als je clan de nightfall haalt of de crucible challenges haalt kan je hiervoor een engram ophalen. Deze zijn hoger dan je light level.
8. Als je de exotic questen nog niet hebt gedaan doe deze. Ik heb ermee gewacht en daardoor dropte me mida multi tool en me exotic handcannon op 296.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Moet eerlijk zeggen dat ik daar niet op heb gelet. Heb altijd glimmer in overvloed en vanaf 280 kan je bij de gunsmith mods kopen of zelf maken dus zodra ik wat zie zonder mod duw ik er gelijk wat in.Scrisissszzz schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:29:
[...]
Ok, thnx! En na 280 heeft infusen volgens mij pas echt pas zin toch? Omdat je dan de legendary mod in een wapen ook meeneemt naar het wapen wat je doet infusen, zodat je niet die 5 power weggooit?
Ah ok, goed om te weten. Glimmer heb ik ook belachelijk veel, ik denk iedereen. Dan hopelijk snel 280 wordenthe_virus26 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:32:
[...]
Moet eerlijk zeggen dat ik daar niet op heb gelet. Heb altijd glimmer in overvloed en vanaf 280 kan je bij de gunsmith mods kopen of zelf maken dus zodra ik wat zie zonder mod duw ik er gelijk wat in.
Zo kun je je ook wel wat levels omhoog snoepen. Alle normale Legendary / Exotic Engrams droppen namelijk op je gemiddelde Base Power level.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ok goeie tip. Irritant is dat ik nu nog een mods kan kopen bij de gunsmith, dus ik moet ze uit engrams krijgen, en krijg er eigenlijk nooit. Heb er 3 gehad in alle speeltijd. Krijg eigenlijk alleen maar blauwe mods uit engrams. Maar ik zal het in de gaten houdenJeroenimoes schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:44:
En let ook goed op wat je krijgt. Als je een Legendary krijgt met een base power van 280, maar je hebt al een armorpiece die je op 280 hebt gezet met een Armor Mod (+5), dan heeft dat stuk dus eigenlijk 275 base power. Als je die 280 daarin infused, spring de power level dus naar 285
Zo kun je je ook wel wat levels omhoog snoepen. Alle normale Legendary / Exotic Engrams droppen namelijk op je gemiddelde Base Power level.
Kan pas als je level 280 aantikt inderdaad... misschien meer een tip voor als je dat nadert...Scrisissszzz schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:28:
[...]
Ok goeie tip. Irritant is dat ik nu nog een mods kan kopen bij de gunsmith, dus ik moet ze uit engrams krijgen, en krijg er eigenlijk nooit. Heb er 3 gehad in alle speeltijd. Krijg eigenlijk alleen maar blauwe mods uit engrams. Maar ik zal het in de gaten houden
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Wij (290, 300, 300) hadden hem zo klaar.Blisterin_Bull schreef op donderdag 21 september 2017 @ 19:52:
Ja, maar deze nightfall is echt shit, zelfs op 290. De eindbaas is een kloothommel die elke 10 seconden wegcloaked en je dan sneaky van boven weer aanvalt zodra je ff ads aan het killen bent. Geen damage modifier zorgt ervoor dat het best lang kan duren.
Gebruik de Mida, kun je zien of ie weer naast je spawned.
Dat ding vind ik zó fijn dat ik die nu standaard als energy weapon equipped heb.Major_ton schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 23:39:
Een exotic nog wel! Graviton Lance pulse rifle
Ondertussen infused naar 265, wat een heerlijke pulse
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Wel alleen zinvol als je dawnblade hebt?GMacD schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:11:
Ow god..sunbracers.. dit word straks ook weer 6 weken achter elkaar de warlock gear
Laat dat nou net de subclass zijn die niemand gebruikt
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2
TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX