Zonder chat zou ik er niet aan beginnen eerlijk gezegd. Uiteindelijk draait het spel om de end-game, raids en de nightfall. Vooral de raids zijn niet te doen zonder chat en dat is uiteindelijk waar het spel om draait.Zarhrezz schreef op maandag 18 september 2017 @ 12:59:
[...]
Ok, best kans dat ik 'em dan koop...nog een maandje om er over na te denken maar vooralsnog komen er niet echt andere titels aan die in m'n straatje liggen.
Goed plan, we komen er aanVerwijderd schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:07:
[...]
Vinden jullie het misschien een idee om onze clan te joinen? We hebben nu vijf members en het principe van onze clan komt wel overeen met die van jullie. Jullie hebben drie members dus dat maakt dan samen acht![]()
Mochten jullie liever een eigen clan willen hebben, geen probleem natuurlijk en veel succes gewenst!
Geen maximum leeftijd hoop ikVerwijderd schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:07:
[...]
Vinden jullie het misschien een idee om onze clan te joinen? We hebben nu vijf members en het principe van onze clan komt wel overeen met die van jullie. Jullie hebben drie members dus dat maakt dan samen acht![]()
Mochten jullie liever een eigen clan willen hebben, geen probleem natuurlijk en veel succes gewenst!
Hop,hop,hop!
Als er verder nog mensen een clan zoeken op PS4 hebben wij ook nog wat plaatsen vrij.
PM me maar voor verdere info en een link naar de telegram chat.
Je kan ook even zoeken op de Bosteefjes
Ik heb de vrijheid genomen om een tweede GOT clan aan te maken:
https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2562232
https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2562232
How are you doing?
Ik zit nog bij een andere clan en mijn nick op PSN is Basset_NLVerwijderd schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:00:
@nickbock @basset volgens mij zijn er wat issues met de app. Kunnen jullie eens kijken of jullie lid zijn want ik zie dat ik jullie wel hebt geaccepteerd maar de app geeft aan dat ik jullie een invite gestuurd heb
We zijn nog even aan het overleggen met de andere stapel clanleden (alle 4
Hop,hop,hop!
Ik zit er in hoor!Verwijderd schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:00:
@nickbock @basset volgens mij zijn er wat issues met de app. Kunnen jullie eens kijken of jullie lid zijn want ik zie dat ik jullie wel hebt geaccepteerd maar de app geeft aan dat ik jullie een invite gestuurd heb
michel2412 schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:44:
Als er verder nog mensen een clan zoeken op PS4 hebben wij ook nog wat plaatsen vrij.
Kunnen ze die maintenance niet snachts plannen ofzo. Dat is met WoW veel beter voor elkaar.
ik heb een verzoek gestuurd naar de xbox clan. mijn gamertag is darow.
Voor ons is dit een vervelend tijdstip, de servers staan echter niet hier.regi schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:37:
Kunnen ze die maintenance niet snachts plannen ofzo. Dat is met WoW veel beter voor elkaar.
Onderhoud zal altijd voor iemand nadelig zijn, ze zullen dus kijken naar hun eigen werknemers/de grootste afzetmarkt.
Voor mij is dit voor het eerst, maar betekent dit dat je de game helemaal niet kunt spelen? Ook solo story missions kunnen dus niet?
Ga er maar uit van niet nee, vorige keer zou het ook om 20.00 uur klaar zijn en liep het uit tot 23.00 uur.Racierox schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:42:
[...]
Voor ons is dit een vervelend tijdstip, de servers staan echter niet hier.
Onderhoud zal altijd voor iemand nadelig zijn, ze zullen dus kijken naar hun eigen werknemers/de grootste afzetmarkt.
Voor mij is dit voor het eerst, maar betekent dit dat je de game helemaal niet kunt spelen? Ook solo story missions kunnen dus niet?
Geaccepteerd en welkomDarow schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:41:
ik heb een verzoek gestuurd naar de xbox clan. mijn gamertag is darow.
Verwijderd
Ben nu eindelijk rond de Power Level 250, dus ik ben klaar voor de Nightfalls. Ik heb geen Mic maar wel een toetsenbord dus wat dat betreft kan ik snel communiceren via parties. Luisteren vind ik ook prima
. Als iemand interesse heeft, mijn PSN: Harsh-Criticus en ik zit tevens ook in de Tweakers Clan.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2017 17:20 ]
Er is inmiddels ook een update op de ps4 van 4,7GB te downloaden
Net Destiny2 gekocht voor de pc.. echter.. het is nog niet uit komt ik nu achter :-)...
Iemand een idee ?
Iemand een idee ?
Eind octoberLasteraar schreef op maandag 18 september 2017 @ 17:39:
Net Destiny2 gekocht voor de pc.. echter.. het is nog niet uit komt ik nu achter :-)...
Iemand een idee ?
How are you doing?
250 is nog niet heel erg geschikt voor de nightfal. 260 tot 270 is al een stuk beter.Verwijderd schreef op maandag 18 september 2017 @ 17:19:
Ben nu eindelijk rond de Power Level 250, dus ik ben klaar voor de Nightfalls. Ik heb geen Mic maar wel een toetsenbord dus wat dat betreft kan ik snel communiceren via parties. Luisteren vind ik ook prima. Als iemand interesse heeft, mijn PSN: Harsh-Criticus en ik zit tevens ook in de Tweakers Clan.
Verwijderd
Prima, geen probleem. Laat maar weten als jullie allen een beslissing hebben gemaaktbasset schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:03:
[...]
Ik zit nog bij een andere clan en mijn nick op PSN is Basset_NL
We zijn nog even aan het overleggen met de andere stapel clanleden (alle 4) 3 zijn al voor
Welkom!
De app is trouwens ook offline nu. Ben benieuwd hoe laat ze weer up and running zijn
Verwijderd
Thanks. Zal nog wel even doorgrinden. Heb ook nog niet alle strikes gedaan.Nieuwevolger schreef op maandag 18 september 2017 @ 17:52:
[...]
250 is nog niet heel erg geschikt voor de nightfal. 260 tot 270 is al een stuk beter.
Onzin. Het is goed te doen, als je slim speelt. De vraag is meer; Is het het waard? Aan het begin van de week, vlak na reset niet zou ik zeggen. Zondag of Maandag voor reset weer wel als je 250 bent. De reset is toch weer om de hoek. Dan kan je em beter wel ff snel meepakken.Nieuwevolger schreef op maandag 18 september 2017 @ 17:52:
[...]
250 is nog niet heel erg geschikt voor de nightfal. 260 tot 270 is al een stuk beter.
Het is niet als WoW? Dat je meerdere hebt.Racierox schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:42:
[...]
Voor ons is dit een vervelend tijdstip, de servers staan echter niet hier.
Ik denk als je met een team zit met alleen 250-260 pl mensen. Je wel heel veel moet compenseren op skills. Maar goed als je 2 goeie teammates kan vinden met een hoger pl dan zouden ze je aardig er door heen kunnen slepen.Blisterin_Bull schreef op maandag 18 september 2017 @ 18:09:
[...]
Onzin. Het is goed te doen, als je slim speelt. De vraag is meer; Is het het waard? Aan het begin van de week, vlak na reset niet zou ik zeggen. Zondag of Maandag voor reset weer wel als je 250 bent. De reset is toch weer om de hoek. Dan kan je em beter wel ff snel meepakken.
In de Nightfall van deze week zoem je toch langs de meeste vijanden.
Volgens mij heb je 2 3 of 4 aanvragen 😁basset schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:03:
[...]
Ik zit nog bij een andere clan en mijn nick op PSN is Basset_NL
We zijn nog even aan het overleggen met de andere stapel clanleden (alle 4) 3 zijn al voor
Hop,hop,hop!
Nog iemand voor de NF? 260 hunter. Zonder mic helaas
PSN: Timmehhh84
Ik moet hem ook nog doen, kwart over 7 ben ik online. 267 titan.-Timmehhh- schreef op maandag 18 september 2017 @ 18:30:
Nog iemand voor de NF? 260 hunter. Zonder mic helaas
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Verwijderd
Ik zag het inderdaad ja
Ik heb iedereen geaccepteerd maar jij en twee anderen zitten nog bij een andere clan dus jullie staan nog op invite
Damn..
Ik dacht vanavond te kunnen gamen 🙈
Ik ben eigenlijk opzoek naar een team waarmee ik de Leviathan raid kan doen nu, mijn huidige clan heeft helaas al een groepje gemaakt waar ik dus niet in zit 
Ik heb de checkpoint tot de garden gehaald, daarna heb ik helaas niet meer kunnen raiden.
Dus, als iemand op zoek is naar een ervaren D1 speler, hit me up! PSN: K1LL4HZ
Ik heb de checkpoint tot de garden gehaald, daarna heb ik helaas niet meer kunnen raiden.
Dus, als iemand op zoek is naar een ervaren D1 speler, hit me up! PSN: K1LL4HZ
Weet iemand of de truck nog werkt dat je een nieuwe (zelfde class) character aanmaakt en net voordat je Gaul kilt je de gear van main class aan doet om vervolgens betere legendary engrams te krijgen hoger dan 265 light.
Naast die tweede tweakers clan was er ook de Clan "Dutchding" toch? Iemand die daar een URL van heeft, want clans zoeken is niet te doen...
Heb nu de 20 aangetikt, de story uitgespeeld en de patrol missions unlocked. Nu langzaam de missies gaan doen en eens naar de strikes gaan kijken.
Heb nu de 20 aangetikt, de story uitgespeeld en de patrol missions unlocked. Nu langzaam de missies gaan doen en eens naar de strikes gaan kijken.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Iemand voor de Nf nu ps4? Voeg me maar toe.
[ Voor 7% gewijzigd door Michaelg op 18-09-2017 20:06 ]
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Verwijderd
Wat "dutchding" betreft heb ik geen idee, maar zou je onze clan willen joinen en de clan "regels" spreken je aan, dan ben je van harte welkom!Creepy schreef op maandag 18 september 2017 @ 19:43:
Naast die tweede tweakers clan was er ook de Clan "Dutchding" toch? Iemand die daar een URL van heeft, want clans zoeken is niet te doen...
Je kunt een kijkje nemen op
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2513698
Xbox of ps4? Xbox zou ik graag mee gaan.Physx schreef op maandag 18 september 2017 @ 20:25:
Zoeken nog 1 iemand voor de raid? Wie wil mee?
Helaas. Ps4...Timmeke93 schreef op maandag 18 september 2017 @ 20:27:
[...]
Xbox of ps4? Xbox zou ik graag mee gaan.
Zoeken nog 1 iemand voor de raid? Wie wil mee? Xbox! 
GT: prim3rs
GT: prim3rs
[ Voor 12% gewijzigd door Convoy op 18-09-2017 20:45 ]
Zo main story klaar.. 210 light!
Wat raden jullie nu aan? Lees over heroic public events?
Of gewoon good old strikes doen? Zijn er ook nog werkly heroic strikes? Zoja waar vind ik die?
Wat raden jullie nu aan? Lees over heroic public events?
Of gewoon good old strikes doen? Zijn er ook nog werkly heroic strikes? Zoja waar vind ik die?
psn: HertogJack
Wij zoeken er nog 1 voor Trials of the nine op ps4!
Psn: -
Edit: ondertussen vol
Psn: -
Edit: ondertussen vol
[ Voor 19% gewijzigd door Rule op 19-09-2017 00:05 ]
Gisteren nog snel bij Xür Merciless gehaald. Met 258 was ik tevreden want stel je voor als het echt de dps-koning van D2 is en ik haal m niet...
Krijg ik m natuurlijk net nog een keer uit een legendary exotic engram...!
Gebeurt kennelijk bij meer mensen... 
Maar ik moet zeggen dat ik D2 wel een erg geslaagd spel vind. Ik liep net ff door de tower en moest gewoon ff stil staan bij het uitzicht. Echt schitterend! Ook het verhaal van D2 vond ik ook erg goed.
Ik geniet gewoon van het spel en dat komt eigenlijk niet vaak meer voor. Echt top!
Krijg ik m natuurlijk net nog een keer uit een legendary exotic engram...!
Maar ik moet zeggen dat ik D2 wel een erg geslaagd spel vind. Ik liep net ff door de tower en moest gewoon ff stil staan bij het uitzicht. Echt schitterend! Ook het verhaal van D2 vond ik ook erg goed.
Ik geniet gewoon van het spel en dat komt eigenlijk niet vaak meer voor. Echt top!
[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 19-09-2017 09:25 ]
@Michaelg en ik zoeken nog een iemand voor de nightfall vanavond, iemand interesse voor de PS?
Psn - Sevyxs
Met mn warlock main eind vorige week aangekomen op powerlevel 278, en merkte dat er niet veel loot meer te behalen was. Clan items werkte niet, en de milestones waren al behaald.
Dus tijd voor een nieuwe char en een hunter geleveld. Deze intussen op 267, dankzij xur
Dus tijd voor een nieuwe char en een hunter geleveld. Deze intussen op 267, dankzij xur
Hoor veel dat je al vrij snel beste loot hebt omdat je dus even goede loot met public events kan krijgen als met raid?
Veel geklaag op forums hierover en dat er al.vrij snel dus niet veel nuttigs meer te doen is aangezien het toch een loot game blijft.
Heb zelf nog weinig tijd gehad dus nu net pas lvl 20 geworden. Vindt het een tof spel maar vraag me af hoe lang het leuk gaat blijven dan.
Veel geklaag op forums hierover en dat er al.vrij snel dus niet veel nuttigs meer te doen is aangezien het toch een loot game blijft.
Heb zelf nog weinig tijd gehad dus nu net pas lvl 20 geworden. Vindt het een tof spel maar vraag me af hoe lang het leuk gaat blijven dan.
[ Voor 21% gewijzigd door Stylze op 18-09-2017 22:21 ]
Playstation 5
Daarom speel ik dit op mijn dooie gemak. Rustig aan, kijken, genieten, lezen etc. Heb net ook pas mijn eerste char op level 20. Kan nog wel even vooruit hoor! Nog geen strike gespeeld, geen crucible geaan, raid nog niet en de main story nog niet uitStylze schreef op maandag 18 september 2017 @ 22:18:
Hoor veel dat je al vrij snel beste loot hebt omdat je dus even goede loot met public events kan krijgen als met raid?
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Nog mensen die de NF moeten doen? 260 hunter. Nog geen werkende mic helaas
PSN: Timmehhh84
pff same, merciless gehaald, eerste exotic ingram.. mercilessSqueakyClean schreef op maandag 18 september 2017 @ 21:33:
Gisteren nog snel bij Xür Merciless gehaald. Met 258 was ik tevreden want stel je voor als het echt de dps-koning van D2 is en ik haal m niet...![]()
Krijg ik m natuurlijk net nog een keer uit een legendary engram...!Gebeurt kennelijk bij meer mensen...

Hey guys, ik heb de zoek functie al geprobeerd maar ik zie geen reacties omtrent het volgende probleem:
- MIDA Multi Tool (opgefokte scout rifle)
Afgelopen vrijdag gingen wij met ons trouwe clubje (vooral familieleden) een poging wagen in Trials of the Nine, dit doordat de gear daar tot power 300 kan lopen en het vooral om exclusievere gear gaat (we lopen allemaal redelijk vast rond de 280 power, tot de 280 ging (te) makkelijk, maar daarna poeh haha).
Echter, circa 10 potjes gespeeld en alles gewoonweg dik maar dan ook dik verloren (daarvoor even wat ''warming ups'' gedaan in crucible en we slachten iedereen af). Wat ons opviel was dat de tegenstanders allemaal de MIDA Multi Tool gebruikte, 1-2 hits en we waren kaduc.. Mede dankzij de map waarbij je vrijwel alles op een verre afstand kan bekijken (in het voordeel voor de mida gun) konden wij gewoon helemaal niks.
Ondertussen hebben wij ook maar allemaal de mida multi tool gehaald echter nog niet kunnen testen in Trials of the Nine, wel in Crucible en PVE maar daar maken wij amper damage met het wapen. In crucible minimaal 4 headshots nodig om iemand dood te hebben, dit terwijl ik mij niet kan indenken dat ze tegen ons in Trials of the Nine non stop headshots zaten te maken (1 hit en onze levens waren voor de helft gone, 2e hit waren we dood).
Is dit wapen toevallig gebugged in Trials of the Nine of wat gaat er mis? Hopelijk kunnen we het vanavond eens testen (als het wapen niet al gedowngrade is).
Op internet begint het ondertussen ook al klachten te regenen, ook op het bungie forum. Echter zitten daar een paar mensen (waarschijnlijk die wat veel profijt van het wapen hebben) die zeggen dat het niet door het wapen komt maar door teamwork. 3-4 mensen schieten tegelijk een headshot op je, vandaar dat je zo snel dood bent.
Maar dat verklaart niet dat 1 iemand tegenover je jou binnen 1-2sec dood heeft met dat wapen (1 persoon is iets anders dan 3-4 mensen die toevallig allemaal instant een headshot op je maken, en dat bij je gehele team tegelijk haha).
Afgelopen vrijdag gingen wij met ons trouwe clubje (vooral familieleden) een poging wagen in Trials of the Nine, dit doordat de gear daar tot power 300 kan lopen en het vooral om exclusievere gear gaat (we lopen allemaal redelijk vast rond de 280 power, tot de 280 ging (te) makkelijk, maar daarna poeh haha).
Echter, circa 10 potjes gespeeld en alles gewoonweg dik maar dan ook dik verloren (daarvoor even wat ''warming ups'' gedaan in crucible en we slachten iedereen af). Wat ons opviel was dat de tegenstanders allemaal de MIDA Multi Tool gebruikte, 1-2 hits en we waren kaduc.. Mede dankzij de map waarbij je vrijwel alles op een verre afstand kan bekijken (in het voordeel voor de mida gun) konden wij gewoon helemaal niks.
Ondertussen hebben wij ook maar allemaal de mida multi tool gehaald echter nog niet kunnen testen in Trials of the Nine, wel in Crucible en PVE maar daar maken wij amper damage met het wapen. In crucible minimaal 4 headshots nodig om iemand dood te hebben, dit terwijl ik mij niet kan indenken dat ze tegen ons in Trials of the Nine non stop headshots zaten te maken (1 hit en onze levens waren voor de helft gone, 2e hit waren we dood).
Is dit wapen toevallig gebugged in Trials of the Nine of wat gaat er mis? Hopelijk kunnen we het vanavond eens testen (als het wapen niet al gedowngrade is).
Op internet begint het ondertussen ook al klachten te regenen, ook op het bungie forum. Echter zitten daar een paar mensen (waarschijnlijk die wat veel profijt van het wapen hebben) die zeggen dat het niet door het wapen komt maar door teamwork. 3-4 mensen schieten tegelijk een headshot op je, vandaar dat je zo snel dood bent.
Maar dat verklaart niet dat 1 iemand tegenover je jou binnen 1-2sec dood heeft met dat wapen (1 persoon is iets anders dan 3-4 mensen die toevallig allemaal instant een headshot op je maken, en dat bij je gehele team tegelijk haha).
[ Voor 19% gewijzigd door LopendeVogel op 19-09-2017 08:43 ]
Denk echt dat je geteamshot bent. Want 2 shots is met geen enkel wapen (op heavy na uiteraard) een kill.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
-
[ Voor 99% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:29 ]
Inderdaad, iedereen gebruikt die mida multi tool in pvp. Maar het wapen is no-way ooit een 2-hit kill geweest. Het zit hem inderdaad dat als er 2 gasten tegelijk op je schieten je meteen kapot bent.LopendeVogel schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:37:
Hey guys, ik heb de zoek functie al geprobeerd maar ik zie geen reacties omtrent het volgende probleem:
Ikzelf heb gisteren trials gedaan en maar 1 van ons had de mida-multi tool. Alle tegenstanders zowat ook een. Maar we hebben er toch 2 potjes gewonnen hoor

Hoop dat ze die gun iets nerfen binnenkort.
Ik dacht altijd dat xur er alleen maar was van vrijdag 11.00 tot zondag 11.00, maar tot mijn verbazing zag ik hem gisteren nog steeds op nessus, bug of is dit tegenwoording normaal?
Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel
Precies dit inderdaad, nu wil ik dan ook niet zeggen dat onze groep tot de wereldtop behoord, maar zo slecht als we hier gingen was gewoon heel vaag. Het enige wat ons opviel was dat de tegenstanders letterlijk allemaal de MIDA MULTI TOOL gebruikte. Wij kregen het ook niet voor elkaar om überhaupt 1 bom te planten xdarcanis schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:16:
Probleem met trails is dat ze aan connection based matachmaking doen in plaats van skill based. Ik heb zondag met een team van randoms ook 2 uur trails gedaan alles bij elkaar iets van 1-13 gegaan ofzo.
Meerdere potjes waar je in de eerste game al tegen een team moet dat meerdere malen flawless is gegaan.
Dit terwijl we eigenlijk (niet overdreven) zga nooit een potje verliezen in crucible, wisten we in Trials niet eens 1 bom te planten.
Ja dat kan van 2 gasten, hoewel dat ook raar is want met z'n tweeën zou je maar 2x zoveel damage mogen doen.Rule schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:24:
[...]
Inderdaad, iedereen gebruikt die mida multi tool in pvp. Maar het wapen is no-way ooit een 2-hit kill geweest. Het zit hem inderdaad dat als er 2 gasten tegelijk op je schieten je meteen kapot bent.
Ikzelf heb gisteren trials gedaan en maar 1 van ons had de mida-multi tool. Alle tegenstanders zowat ook een. Maar we hebben er toch 2 potjes gewonnen hoor![]()
Stel wij renden met 3 man een kant op en 1 een andere kant. Wij 3 waren instant dood indien we 2 tegenstanders in de verte konden zien.
En maar opnieuw een potje starten en opnieuw en opnieuw in de hoop dat we tegenstanders kregen zonder de mida tool, maar dat gebeurde helaas niet
Iemand nog de gouden tip voor de nighttfall?
Veel skippen, rings pakken. Komen toch nog steeds op 2 min over op het einde. Net tekort.
Allemaal light lvl 265, want veel hogere gear krijg ik atm niet.
Veel skippen, rings pakken. Komen toch nog steeds op 2 min over op het einde. Net tekort.
Hoelaat gaat de nieuwe cyclus Milestones in vandaag? Iemand enig idee?
Bij het eerste ring gedeelte 2 personen boven laten met scout rifles. 1 gaat naar beneden en samen alles killen voordat je de aan de ringen begint. 2e ring gedeelte naar voren sparrowen en die drill commanders mollen en daarna de ads. Daarna met z'n 3en ringen pakken. Op dat stuk waar je naar beneden dropt om die hendel over te halen laat je 1 dat doen, en de rest wacht boven. Bij die grote drill sectie ging mijn team gewoon yolo door die ringen heen, 1tje laag, 1tje midden en 1tje hoog. Die ringen zijn niet zo belangrijk meer. De baas op de laatste fase superen en killen.
11 uur 's ochtends is de reset in de zomertijd. 10 uur in de wintertijd.PeevdTee schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:43:
Hoelaat gaat de nieuwe cyclus Milestones in vandaag? Iemand enig idee?
[ Voor 18% gewijzigd door Blisterin_Bull op 19-09-2017 09:46 ]
Clearen, dan ringen pakkenSosua schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:42:
Iemand nog de gouden tip voor de nighttfall?
Dan ben ik er bang voor dat je niet langer de multi-tool de schuld mag geven voor het verlies.. sorry.. Het wapen is sterk, maar niet zo overdreven als je het nu laat lijken. Ik denk dat de loss in een andere hoek moet zoeken, waardoor je toch meer games kan gaan winnen.LopendeVogel schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:30:
[...]
Ja dat kan van 2 gasten, hoewel dat ook raar is want met z'n tweeën zou je maar 2x zoveel damage mogen doen.
Stel wij renden met 3 man een kant op en 1 een andere kant. Wij 3 waren instant dood indien we 2 tegenstanders in de verte konden zien.
En maar opnieuw een potje starten en opnieuw en opnieuw in de hoop dat we tegenstanders kregen zonder de mida tool, maar dat gebeurde helaas nietWij dachten echt van het kan toch niet dat iedereen behalve wij dat wapen hebben, we moeten toch tegenstanders kunnen krijgen met normale guns.. Maar helaas (ook gevalletje pech lijkt mij).
Nightfall? Alleen maar rushen. 1 man moet de rings pakken de andere 2 rushen. niet stoppen tenzij je moet clearen.
[ Voor 12% gewijzigd door Rule op 19-09-2017 09:47 ]
en anders zelf MIDA tool halen, is toch best snel te doen vond ik!
Gister NF gecleared met 2 vrienden.
Ik zelf was nog level 240 en hun 260 en 270. Ging super makkelijk en hadden nog 7 minuten over!
Ik zelf was nog level 240 en hun 260 en 270. Ging super makkelijk en hadden nog 7 minuten over!
De Mida is wel erg goed hoor. Zelfs op middellange afstand. Het is ook de eerste questline die ik gedaan heb, want in 1 was het ook een fantastisch wapen....totdat die medaillons kwamen en je radar altijd zichtbaar was.Rule schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:47:
[...]
Dan ben ik er bang voor dat je niet langer de multi-tool de schuld mag geven voor het verlies.. sorry.. Het wapen is sterk, maar niet zo overdreven als je het nu laat lijken. Ik denk dat de loss in een andere hoek moet zoeken, waardoor je toch meer games kan gaan winnen.
[...]
Nightfall? Alleen maar rushen. 1 man moet de rings pakken de andere 2 rushen. niet stoppen tenzij je moet clearen.
Zelf ben ik nog niet overtuigd van de Rat King. Ik ben sowieso geen fan van sidearms. Misschien in de Raid is ie nuttig. Weet ik niet. Heb ik me ook nog niet aan gewaagd. Raids ben ik altijd geen fan van geweest, omdat we maar met 3 of 4 man waren en de rest via LFG moesten verzamelen. Hoe goed je ook Engels spreekt en verstaat, blijft dat dan toch altijd lastig als je niet weet wie wie is. Zeker als er "split-decisions" gemaakt moeten worden. Hoewel de Sherpa's over het algemeen fantastich hun ding deden. Vooral Amerikanen vind ik dan mega beleefd.
Hopelijk is dat nu in D2 beter. Maar de tijd om de raid te spelen......Das soms lastig als er mensen door het huis rennen met vragen en opmerkingen
Hop,hop,hop!
Ik had de Mida vrij snel en in de crucible deed ik het opeens wel heel goed ja. Nu meer mensen hem hebben, zal het wel minder gaan denk ikRule schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:24:
[...]
Inderdaad, iedereen gebruikt die mida multi tool in pvp. Maar het wapen is no-way ooit een 2-hit kill geweest. Het zit hem inderdaad dat als er 2 gasten tegelijk op je schieten je meteen kapot bent.
Ikzelf heb gisteren trials gedaan en maar 1 van ons had de mida-multi tool. Alle tegenstanders zowat ook een. Maar we hebben er toch 2 potjes gewonnen hoor![]()
Hopelijk komt de Suros DIS-43 terug met autofire!!
Hop,hop,hop!
Verwijderd
Mensen hier die mij nog even door de nightfall willen lootsen voor de reset? Ben een 283 Titan.
Ik kan nu wel. Psn felixenkasper24Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 10:59:
Mensen hier die mij nog even door de nightfall willen lootsen voor de reset? Ben een 283 Titan.
Ik had geluk met de trials dat ik bij een clubje engelse zat die behoorlijk goed waren. Daarna met een ander groepje 0-12 alleen maar verloren.
Klopt het dat er gisteren mensen vanuit de clan de raid gingen doen op PS4?
Ik kreeg een invite toen ik aan het spelen was, maar we waren events aan het grinden en tbh ik was te gaar om te gaan raiden. Ik heb ook een paar invites gekregen van mensen die vriendjes wilde worden. Ik weet niet of daar mensen van hier bij waren, want sommige namen herkende ik niet. Mijn psn is zelfde als mijn naam hier
Anyway, hoe is de raid gegaan? Krijg ik free loot als ik zo inlog (weekly rewards die je niet ophaalt komen bij postmaster)
Ik kreeg een invite toen ik aan het spelen was, maar we waren events aan het grinden en tbh ik was te gaar om te gaan raiden. Ik heb ook een paar invites gekregen van mensen die vriendjes wilde worden. Ik weet niet of daar mensen van hier bij waren, want sommige namen herkende ik niet. Mijn psn is zelfde als mijn naam hier
Anyway, hoe is de raid gegaan? Krijg ik free loot als ik zo inlog (weekly rewards die je niet ophaalt komen bij postmaster)
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Iemand die dalijk de Nightfall wilt doen?
Ha klopt dat waren wij, de raid ging alleen niet super goed. We liepen constant vast op het stuk van Stop the bathing ritual. Maar was gezellig!ye-roon schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:32:
Add me op Stadia: Gloogle
Ja ik wil wel.Michaelg schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 12:16:
Iemand die dalijk de Nightfall wilt doen?
Top. Voeg mij even toe "SaSha1103". Dan gaan we hem even clearen
Dat waren wij inderdaad!ye-roon schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:32:
Voor iedereen die wil:
Vanavond wil ik het nog een keer proberen. Maat van me doet ook mee, heeft de raid nog niet gedaan maar is een ervaren D1 raider dus dat komt wel goed.
Denk dat we zo 20:00 of 20:30 beginnen
Jammer dat het gister niet lukte, maar toch een gezellige en leuke ervaring! 
Vanavond ben ik er niet bij, morgen zou ik daarentegen wel kunnen. Vriendin verdiend ook tijd
Vanavond ben ik er niet bij, morgen zou ik daarentegen wel kunnen. Vriendin verdiend ook tijd
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Tof stuk is dat. Wij hadden die na 7 x ofzo. Veel wisselen door het middenPukson schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 12:33:
[...]
Ha klopt dat waren wij, de raid ging alleen niet super goed. We liepen constant vast op het stuk van Stop the bathing ritual. Maar was gezellig!
-
[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:29 ]
Goedemiddag,
Is er nog een plekje vrij in één van de Tweakers clans?
MRowesoft
275 Hunter op PlayStation 4
Zoek een groepje om wat casual mee te raiden en fireteam challenges te halen.
MRowesoft
Ik doe ook graag mee. Vorige week eerste stuk gedaan, was erg gaaf. Mrowesoft kan ook vast meedoen. Met hoeveel zijn we dan?riick schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:09:
[...]
Dat waren wij inderdaad!
Voor iedereen die wil:
Vanavond wil ik het nog een keer proberen. Maat van me doet ook mee, heeft de raid nog niet gedaan maar is een ervaren D1 raider dus dat komt wel goed.
Denk dat we zo 20:00 of 20:30 beginnen
PSN: djmurcielago
Hier ben je welkom, maar dan wel als je casual bent hemrowesoft schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:28:
Goedemiddag,
MRowesoft
OzzieMann schreef op maandag 18 september 2017 @ 09:16:
Als er nog mensen zijn die een super serieuze (just for fun FTW) clan zoeken met grotendeels ouwe (30+) knarren of mensen die graag [SLET] als clantag in de game willen hebben join dan onze clan.
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2265283
lees onderstaande beschrijving van de clan met het sarcasme filter aan, dan weet je snel zat waar je mee te maken hebt.
[...]
PSN: Kjujay
ik heb een exotic engram bij mijn inventory staan maar ik begrijp niet hoe en waar ik die kan decrypten.
@giantgiantus zelfde plek waar je je paarse kan encrypten.
Alle milestones van de week (op de raid na) ook weer gehaald, een hele mooie groei gemaakt.
Alle milestones van de week (op de raid na) ook weer gehaald, een hele mooie groei gemaakt.
De paarse die ik haal zijn altijd al decrypted. Kan iemand mij helpen wellicht?Nieuwevolger schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 15:03:
@giantgiantus zelfde plek waar je je paarse kan encrypten.
Bij de cryptarch in de tower?giantgiantus schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 15:06:
[...]
De paarse die ik haal zijn altijd al decrypted. Kan iemand mij helpen wellicht?
Of de farm als je daar nog bent. Als het goed is knippert er een groen logo boven een npc die iets wilt geven.
Naar de farm gaan, daar staat op het pleintje met de fontein een vrouw die al je engrams die niet automatisch een wapen of armorpiece worden kan "decrypten".giantgiantus schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 15:06:
[...]
De paarse die ik haal zijn altijd al decrypted. Kan iemand mij helpen wellicht?
Het is wel echt een top game. Gister de game uitgespeeld en wat er dan nog aan extra content is. Ongelooflijk.
Eigenlijk bijzonder dat dit een game is zonder abo model.
Verwijderd
Vandaag (eindelijk) de NF gecleared, met 2 randoms (1 iemand was 303!) en een kerel op 240, zat zelf op 260. Inmiddels 267 n.a.v. de drops daar en MMT gehaald (ik was altijd al van de scout rifles). Heb nu van die seeker tickets gekregen, hoop die tzt voor de raid te kunnen gebruiken. Rustig aan doorlevelen, is leuk!
Clan XP progress doet het niet? Weekly contribution blijft op 0 staan en ook de Clan Milestone doet niets.
Geen last van. Vanmiddag gelijk met een clanmember en iemand van GoT de Nightfall gedaan, en we kregen netjes dubbele rewards (NF en clan reward) en clan XP. Al de max. beschikbare aantal van 5000 behaald op m'n hunter.
Ze verdienen vast wel genoeg met het huidige model.giantgiantus schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 17:51:
Het is wel echt een top game. Gister de game uitgespeeld en wat er dan nog aan extra content is. Ongelooflijk.
Wat bedoel je geen abo model? De meeste mensen hebben het spel gekocht met season pass.
100€ voor anderhalf jaar aan nieuwe content. Lijkt me geen abo. En vind ik erg goedkoop.
Anderhalf? Volgens mij staat DLC 1 voor eind van het jaar en de tweede DLC voor het voorjaar. Daarna wordt het vast zoals bij D1 een nieuwe expansion ala Taken King waarvoor weer betaald moet worden rond september. Niet dat de prijs slecht is voor wat je krijgt, maar het is geen anderhalf jaar.
[ Voor 4% gewijzigd door AppieNL op 19-09-2017 21:02 ]
Zaterdagmiddag begonnen, inmiddels 250 light.. Gaat wel erg hard zo, of dat positief is weet ik nog niet
psn: HertogJack
Iemand voor de Nf op PS4? Voeg me maar toe: Sasha1103
-
[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:29 ]
Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2
TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2
TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX