• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
2 voor nightfall?

• Knupple
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-08 15:23
Verzoek tot toelating gestuurd voor de PSN tweakersclan!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Eymir schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:12:
Weet iemand trouwens of er weer een limit is voor het verzamelen van legendary shards? Dit was wel het geval bij D1, waar ik echt veels te laat achter kwam. Ik heb waarschijnlijk 100 potjes crucible mathces gespeeld zonder legendary tokens te ontvangen, heel erg sad, weet ik. Ik zag dat glimmer geen cap meer heeft tot 25k, alleen heb ik nog geen enkel legendary shard kunnen farmen dus weet niet of hier een cap op zit.
Vraag ik mij ook af

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 00:24

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Heb een 'Ornament' voor mijn Mida multi tool gevonden. Deze heeft wel unlimited uses in tegenstelling tot de shaders. Ziet er vet uit :)

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:53
Dit wapen ...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ISCIfWbN3MDqFzWJOEeF4Sxx/medium.png

... is mooi! :D

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/sXXs6lJ67OgRa/giphy.gif

Me like! _/-\o_

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:34

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

zit een stream te kijken die de raid aant doen is.. behoorlijk lastig denk. zo te zien :D

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Nickrsd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:40:
zit een stream te kijken die de raid aant doen is.. behoorlijk lastig denk. zo te zien :D
Ik kon het ook niet laten om even te kijken. Lijkt niet makkelijk idd. Maar wil het niet te veel verpesten voor mezelf.

Bricks In Motion

• Nickrsd

Nickrsd

8GUS schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:43:
[...]

Ik kon het ook niet laten om even te kijken. Lijkt niet makkelijk idd. Maar wil het niet te veel verpesten voor mezelf.
zit een half uur te kijken, en ze komen niet echt verder ;P hahaha

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Over VoG hebben ze destijds uren gedaan om überhaupt binnen te komen Ghehe.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Nickrsd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:48:
[...]

zit een half uur te kijken, en ze komen niet echt verder ;P hahaha
Iets dergelijks zag ik op meerdere streams. Mooie uitdaging lijkt me 👍

Bricks In Motion

• Michaelg
Even opgezocht voor de liefhebber. Vault of glass hebben ze 14 uur over gedaan. Gast uit het fireteam had toen 1400+ kills... Ghehe

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Wat neemt dan zoveel tijd in beslag? De puzzels of de moeilijkheidsgraad van de enemie?

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Michaelg schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:44:
Even opgezocht voor de liefhebber. Vault of glass hebben ze 14 uur over gedaan. Gast uit het fireteam had toen 1400+ kills... Ghehe
Heb net ook even gezocht. Maar ik zie vaak dat mensen die the vault of glass voor de eerste keer deden het tussen de 3 en 5 uur deden. Ervaren spelers 1 tot 2.

Maar heb het idee dat Leviathan lastiger is.

[ Voor 5% gewijzigd door 8GUS op 13-09-2017 22:21 ]

Bricks In Motion

• Nickrsd

Nickrsd

als je weet wat je moet doen, maakt het een stuk makkelijker..
als je niet weet wat je moet doen, is het gissen ;) daarom duurt het zolang, omdat het "puzzels" zijn en alles moet kloppen anders werkt het niet..

haha

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Net ff samen met medetweaker wat campaign gedaan, is toch een stuk leuker dan solo! Ook de crucible ff geprobeerd, en het potje wel gewonnen, maar dat lag zeker niet aan mij 😂😂😂 ik hou het wel
Bij PvE....

psn: jagermeistertim

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:33
bram1984 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:00:
[...]

Haha nou ik deed het meer voor de Milestone objective (speel 2 competitive potjes quick play), maar die staat vreemd genoeg nog steeds open. Wel beide gewonnen. ;)
Dat "open staan" had ik ook.. die milestone haal je door de rechteroptie van de 2 crucible varianten te kiezen...
Die kon ik echter niet meteen kiezen, op dat moment was alleen de linker crucible optie beschikbaar..

[ Voor 11% gewijzigd door RHE218 op 13-09-2017 23:03 ]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:02
Ik ben net begonnen met Destiny en het valt me op dat ik engrammen niet meer moet decrypten. Klopt dat nu?

• Michaelg
8GUS schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:16:
[...]

Heb net ook even gezocht. Maar ik zie vaak dat mensen die the vault of glass voor de eerste keer deden het tussen de 3 en 5 uur deden. Ervaren spelers 1 tot 2.

Maar heb het idee dat Leviathan lastiger is.
www.polygon.com/platform/...aid-beaten-vault-of-glass

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:33
giantgiantus schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:01:
Ik ben net begonnen met Destiny en het valt me op dat ik engrammen niet meer moet decrypten. Klopt dat nu?
De blauwe versies worden meteen decrypt voor je ja..

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:36

Steefanus

StefanJ

283 power level inmiddels. Morgen maar even aan die raid wagen :D

• vlaggie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-08 23:22
Heeft iemand een goede tactiek voor de nightfall van deze week? Ik kom er met mijn 267 niet doorheen..

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

Met 3 man spelen. Kijken naar of het solar, void of arc is en aan de hand daarvan je wapen switchen of je super inzetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01:40

Jebus4life

BE User

Fuck man de raid is echt wel ferm pittig

Team tussen 275 en 285 en we zijn in de bathhouse gestrand. Daar ontcijferen wat er moest gebeuren was al moeilijk genoeg... En dan zwijgen we nog over de fase erna, echt insane hoeveel damage je nodig hebt. Morgen verder met ons teampje.

We speelden met 1 random die we opgepikt hadden maar die kan morgen niet. Iemand anders die wil invullen? Morgen vanaf 19:30-20:00 tot 23:30 a middernacht.

We doen zoveel mogelijk blind dus we gaan er ook niet doorraken ofzo morgen. Maar het is de ervaring die telt voor ons. We zoeken iemand die ergens rond die 275 a 285 mark zit :D

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Verwijderd

Ik heb een join verzoek gestuurd voor de clan op de PS4. Zou graag eens wat activiteiten samen doen. Op dit moment 279 light level. Moet ik iemand nog een bericht sturen verder?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2017 00:12 ]

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 16:29

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

Hmm beetje vast op 270 power herioc event maar farmen dan. Heb ook een request gestuurd voor clan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
De raid is opzich wel te doen, ik was 270 tijdens het starten en vanaf het begin van de raid tot het einde van bathhouse duurde bij ons 1.5 uur, maar we zitten nu weer in het grote open gedeelte met de vlaggen en dit is nu wel ff een stukje lastiger geworden! Na een kwartiertje helaas op moeten geven omdat iemand weg moest, maar ik heb zo'n gevoel dat we de raid morgen gaan halen :)

Het is trouwens echt een bizar mooie en grote raid!

[ Voor 6% gewijzigd door jesse111 op 14-09-2017 01:14 ]

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:33
Freedom_Fighter schreef op donderdag 14 september 2017 @ 00:07:
Hmm beetje vast op 270 power herioc event maar farmen dan. Heb ook een request gestuurd voor clan.
Als je vast zit op een power level, en je hebt alle weekly milestones al gedaan, en exotic quest... moet je een 2e poppetje beginnen. Zodra je daarmee level 20 haalt (bij voorkeur voordat je de story uitspeeld), kan je je 270 light wapens overzetten. Dan gaat je 2e poppetje ineens als een tierelier. Zodra die op level 270+ zit, ga je daarmee de milestones en exotic quests opnieuw doen. Daarna 3e poppetje... Teveel, of eerst focusen op 1e poppetje is inefficiënt, en heel saai op Public Events te farmen.

Speel wel gewoon met verschillende classes, want er zit een cap op het aantal te verdienen luminous engrams PER CLASS, PER WEEK. Dus als je 2 hunters maakt, en de eerste is klaar voor de week, krijgt je 2e hunter legendary engrams, ipv luminous. Althans, dat hoor ik van verschillende kanten.

[ Voor 16% gewijzigd door Blisterin_Bull op 14-09-2017 04:00 ]

Systeem specs

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:56
jesse111 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 01:14:
De raid is opzich wel te doen, ik was 270 tijdens het starten en vanaf het begin van de raid tot het einde van bathhouse duurde bij ons 1.5 uur, maar we zitten nu weer in het grote open gedeelte met de vlaggen en dit is nu wel ff een stukje lastiger geworden! Na een kwartiertje helaas op moeten geven omdat iemand weg moest, maar ik heb zo'n gevoel dat we de raid morgen gaan halen :)

Het is trouwens echt een bizar mooie en grote raid!
Dat wordt idd nog wel een stukje lastiger ;)

Nog tweakers die m al gecleared hebben? Zonder guides ofcourse.

PSN: MrMistral

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
MrMistral schreef op donderdag 14 september 2017 @ 05:02:
[...]

Dat wordt idd nog wel een stukje lastiger ;)

Nog tweakers die m al gecleared hebben? Zonder guides ofcourse.
We hadden gisteren al moeite om überhaupt de nightfall door te komen :D
Kom je ergens is het derde lid van het team nog ergens aan het begin van het veld, of valt ie weer te pletter ergens.

En of we gebruiken de verkeerde wapens, maar de tegenstanders zijn best sterk en in de chaos, kun je de soort actieve bonus schade nog wel eens misssen. Wel jammer, want ik had graag de Rat King quest afgerond.
:F

[ Voor 4% gewijzigd door basset op 14-09-2017 08:00 ]

Hop,hop,hop!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Is het ook mogelijk om met 2 man levethian raid te doen?

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:00

RawChild

PSN: Rawchild

shakespeare schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:09:
Haha, nee. Alleen al voor de puzzels lukt dat niet

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:23
Hoe zit dat nu met soort van matchmaking van een Raid, er was toch sprake van dat als er een raid van 5 man is dat het door een soort van matchmaking aangevuld kan worden.

Dit zag ik alleen zelf niet zo snel terug, iemand anders die dit mij kan uitleggen?

Verwijderd

Vrienden van mij hadden er een dikke anderhalf uur opzitten in de Raid, maar blijkbaar geen checkpoint bereikt. Ze hadden een deel klaar en gingen naar het volgende deel, maar vonden dat ze betere wapens nodig hadden. Dus ze gingen even terug om wat dingen in te leveren etc, kwamen ze terug..geen checkpoint..dat vonden ze een flinke domper..

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:31
shakespeare schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:09:
_O- _O- _O-

Er zal vast iemand zijn die deze solo gaat proberen, maar ik zou echt niet weten hoe (dat dacht ik ook bij andere raids btw).
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:40:
Vrienden van mij hadden er een dikke anderhalf uur opzitten in de Raid, maar blijkbaar geen checkpoint bereikt. Ze hadden een deel klaar en gingen naar het volgende deel, maar vonden dat ze betere wapens nodig hadden. Dus ze gingen even terug om wat dingen in te leveren etc, kwamen ze terug..geen checkpoint..dat vonden ze een flinke domper..
Hmmm, dat zal wel balen zijn. Hoewel het eerste gedeelte om binnen te komen niet veel tijd in beslag hoeft te nemen, nu we weten wat de bedoeling is.

[ Voor 48% gewijzigd door Jackal131 op 14-09-2017 09:11 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:52:
[...]
Hmmm, dat zal wel balen zijn. Hoewel het eerste gedeelte om binnen te komen niet veel tijd in beslag hoeft te nemen, nu we weten wat de bedoeling is.
Ja, dat leek me ook. Ik ben nog niet zo ver, maar dat komt nog wel binnenkort.

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:34
(jarig!)
basset schreef op donderdag 14 september 2017 @ 07:59:
[...]

Kom je ergens is het derde lid van het team nog ergens aan het begin van het veld, of valt ie weer te pletter ergens.

En of we gebruiken de verkeerde wapens, maar de tegenstanders zijn best sterk en in de chaos, kun je de soort actieve bonus schade nog wel eens misssen. Wel jammer, want ik had graag de Rat King quest afgerond.
Bij elk stuk ringen eerst de vijanden slopen en dan de ringen pakken. Krijg je bij elk stuk makkelijk 3 a 4 minute erbij. Stukken zonder ringen gewoon doorlopen en langs de vijanden rennen.
LET OP: spring pas in de eerste ring als je zeker weet dat je de rest van de ringen gaat pakken want er zit een timer op.

Baas slopen is gewoon Kinetic gebruiken en zodra jou burn komt helemaal volpompen.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
Zo toch maar weer aangeschaft. Nog mensen die net beginnen en ff samen op de PS4 campaign willen doorlopen?

Spud_NL, voeg me maar toe.

Verwijderd

Iemand vanavond voor Nightfall?

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 23:09
Ik ben ook maar begonnen met destiny. Wat mij opvalt is een beetje de learningcurve qua upgraden van gear en welke wapens ik het beste kan gebruiken. Komt misschien dom over maar waar kan ik een goede guide vinden wat ik moet doen? Bijvoorbeeld hoe kan ik gear fatsoenlijk lvlen.het lijkt nogal met zoveel variabelen te maken te hebben, Op high end lightlvl dan. En bijvoorbeeld welke wapens zijn handig en hoe te gebruiken? Bijvoorbeeld: Ik doe altijd eerst een energyweapon bij shielded enemy's en daarna switch ik naar mijn normale weapon als de shield weg is.

Heeft het nut om met een energyweapon van bijvoorbeeld de klasse Arc te gebruiken op een solar shield? Logica zegt van niet, maar qua gevoel lijkt het wel te werken. Bij wapens heb ik moeite om iets anders te kiezen dan een auto-Riffle om dat die andere wapens niet echt lekker aanvoelen?Moet ik alsnog switchen om andere weapons te leren?

En wat moet ik met lowlvl exotics doen? Ik doel hier trouwens echt op PVE gebied. PVP gaat wel lekker op zich, omdat gear daar scaled.

Misschien denk ik wel te moeilijk kan natuurlijk ook :)

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
In tegenstelling tot D1 heeft het wel zin om met welk energy weapon dan ook te schieten op een shield. Volgens mij is het enige verschil dat als het matched, de shield een burst geeft bij het depleten en damage doet aan andere dichtbij staande enemies.

Levelen: gebruik zoveel mogelijk je hoogste power level gear. Tot de endgame, daarna kan je je lievelings wapens/armor infusen om deze naar een hogere power level te brengen. En bewaar je exotics, want deze kun je ook infusen.

• basset
Kwam er eigenlijk nog een tweede clan? Deze zit vol meen ik

Hop,hop,hop!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Baas41 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:16:
[...]

In tegenstelling tot D1 heeft het wel zin om met welk energy weapon dan ook te schieten op een shield. Volgens mij is het enige verschil dat als het matched, de shield een burst geeft bij het depleten en damage doet aan andere dichtbij staande enemies.

Levelen: gebruik zoveel mogelijk je hoogste power level gear. Tot de endgame, daarna kan je je lievelings wapens/armor infusen om deze naar een hogere power level te brengen. En bewaar je exotics, want deze kun je ook infusen.
klopt, op reddit staat hier ook een post over van iemand die de damage heeft getest met kinetic en energy wapens. Kinetic doet wel meer damage in het algemeen.

• Timmeke93
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09-11-2021
Iemand zin om wat events te farmen xbox one: arninkhof

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:55
Gisteren de nightfall gehaald met 8 seconden speling :o Er gingen wat dingen mis aan het begin, maar door overal langs te rennen en alleen het hoognodige te clearen kwam het nog net goed. Het laatste stukje moesten we in 2,5 minuut doen en ik miste mijn super ook nog eens keihard.

Ook snel even het begin van de raid bekeken aangezien niet het complete team kon, maar damn dat eerste stuk zag er al episch uit _/-\o_

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Wat betreft welk wapen gebruiken tijdens het levelen.
Ik zou er niet te veel waarde aan hechten welke je gun je moet gebruiken omdat die 2 lig.
Gewoon lekker knallen met wat je lekker vind.
Ik zou niet te geforceerd met een bv. een pulsrifle knallen omdat die 2 power meer heeft terwijl je liever een handcannon hebt oid.
Tuurlijk moet je wel een beetje op het powerlevel letten zodat je geen 50 power verschil hebt tussen wat je hebt en waar je mee schiet, maar je begint het vanzelf wel minder lekker schieten als je gun te weinig power heeft.

Tot dat je aan de paarse gear toe komt heeft gear zo'n korte doorlooptijd dat het bijna wegwerp guns worden. (Reloaden? Nah, ik pak wel een nieuwe gun)
Tegen de tijd dat je paarse guns gaat gebruiken gaat het echt een beetje tellen welke de hoogste power heeft, maar tegen die tijd snap je de mechanics ook vast wel weer wat beter.

TL;DR:
Voel je niet te verplicht ergens mee te schieten omdat je dan sneller zou levelen oid. Dat komt echt wel goed. (iets met reis en bestemming enzo)

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:31
CrackSlet schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:52:
[...]
Tuurlijk moet je wel een beetje op het powerlevel letten zodat je geen 50 power verschil hebt tussen wat je hebt en waar je mee schiet, maar je begint het vanzelf wel minder lekker schieten als je gun te weinig power heeft.
Ik kan het verkeerd begrepen hebben, maar volgens mij maakt het niet meer uit of je 50 power verschil hebt. Je moet alleen zorgen dat je je beste gear bij je hebt. Een algoritme bepaalt wat het hoogste power level is wat je zou kunnen equippen. Aan de hand daarvan wordt dan weer bepaald hoe hoog de drops zijn.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Timmeke93
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09-11-2021
Heb een join request gestuurd voor de Xbox clan :-)

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Jackal131 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:38:
[...]

Ik kan het verkeerd begrepen hebben, maar volgens mij maakt het niet meer uit of je 50 power verschil hebt. Je moet alleen zorgen dat je je beste gear bij je hebt. Een algoritme bepaalt wat het hoogste power level is wat je zou kunnen equippen. Aan de hand daarvan wordt dan weer bepaald hoe hoog de drops zijn.
Ik las ergens op Reddit dat de gear in je vault ook meegerekend wordt, zo hoef je het niet eens bij je te hebben.

Verwijderd

RoeKoe schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:44:
[...]

Ik las ergens op Reddit dat de gear in je vault ook meegerekend wordt, zo hoef je het niet eens bij je te hebben.
Het mooiste wat ik gelezen heb daarover is dat het ook geldt voor je alts. _O_

• MrMistral
basset schreef op donderdag 14 september 2017 @ 07:59:
[...]

Haha! Wen maar aan de coördinatie in de chaos als je wilt gaan raiden :D

• Nieuwevolger
Ik heb nu een power level van 274 dacht ik en krijg dus vooral engrams die niet hoger zijn dan 267. Wat kan je nu allemaal doen om je power level verder omhoog te krijgen?

• basset
Nieuwevolger schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:00:
Ik heb nu een power level van 274 dacht ik en krijg dus vooral engrams die niet hoger zijn dan 267. Wat kan je nu allemaal doen om je power level verder omhoog te krijgen?
Raid en nightfall en exotics

Gister viel voor mij een 275 exotic en in ben 260

Hop,hop,hop!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:45:
[...]

Het mooiste wat ik gelezen heb daarover is dat het ook geldt voor je alts. _O_
Ja maar met een alt wordt ook daar het gemiddele van berekent :).
Dus effectief tot 270-280 1 account levelen daarna pas een 2e char aanmaken.

Komt stel jehebt 1 pop 280 de ander met gear van de ander max 260 krijg je 270 gear bijv.

Verwijderd

Wat een spel!

Sinds zondag elke dag gespeeld, dit is de afgelopen tijd niet vaak voorgekomen bij mij :)

• CrackSlet
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Crashhill schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:02:
[...]

Ja maar met een alt wordt ook daar het gemiddele van berekent :).
Dus effectief tot 270-280 1 account levelen daarna pas een 2e char aanmaken.

Komt stel jehebt 1 pop 280 de ander met gear van de ander max 260 krijg je 270 gear bijv.
Maar die gear moet wel equipable zijn.
Als je bv. een titan chest hebt van 270 heeft je hunter daar niks aan. Heeft die titan echter een scoutrifle van 270, dan wordt die wel mee genomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

Nieuwevolger schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:00:
Via je milestones (op je map kijken en dan L2 inhouden) kun je luminous engrams krijgen. Die engrams droppen hoger dan je powerlevel. Verder het grinden van heroic public events geeft je een kans op exotic engrams. De treasure maps van Cayde-6 opzoeken (de kistjes dus) die hebben kans op leuke loot. Crucible heeft ook kans op exotic engrams.. Gewoon lekker grinden ;). Als je een keer samen wil spelen, voeg me maar toe: StefanJeuring451 (mits je op PS4 speelt uiteraard).

Zodra je 280 bent, kun je paarse mods voor je wapens en gear kopen bij de gunsmith, wat je gearpiece of wapen met 5 punten verhoogd (mits het er nog niet op zit uiteraard).
CrackSlet schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:13:
[...]

Maar die gear moet wel equipable zijn.
Als je bv. een titan chest hebt van 270 heeft je hunter daar niks aan. Heeft die titan echter een scoutrifle van 270, dan wordt die wel mee genomen.
Kun je in deze destiny geen chestpiece van bijvoorbeeld een Titan in die van een Hunter infusen? Dat kon met Destiny 1 dus wel. :) Dan is het de moeite waard om gear op hetzelfde niveau als wat je al hebt te bewaren. :*)

[ Voor 23% gewijzigd door Steefanus op 14-09-2017 13:17 ]

Verwijderd

Is het nodig om met alts het verhaal uit te spelen?
Eigenlijk wel hé... ;(

• Beakzz
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:15:
Is het nodig om met alts het verhaal uit te spelen?
Eigenlijk wel hé... ;(
Veel awards en mogelijkheden komen pas vrij na het uitspelen en je bent ook gelijk level 20 dus het is wel de manier volgens mij. Verhaal vond ik niet eens erg aangezien je alles kan skippen en een bike in je vault kan zetten, maar ik word echt moe van die solo missie in het bos :)

Verwijderd

Beakzz schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:23:
[...]

Veel awards en mogelijkheden komen pas vrij na het uitspelen en je bent ook gelijk level 20 dus het is wel de manier volgens mij. Verhaal vond ik niet eens erg aangezien je alles kan skippen en een bike in je vault kan zetten, maar ik word echt moe van die solo missie in het bos :)
Wil alle drie de classes eigenlijk wel even naar 20 werken, maar nu is er nog teveel te doen op mijn titan van 279 vind ik.

• Beakzz
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:26:
[...]

Wil alle drie de classes eigenlijk wel even naar 20 werken, maar nu is er nog teveel te doen op mijn titan van 279 vind ik.
Tja dan zou ik eerst ff naar 280 werken en de paarse mods vrijspelen. Ik heb eigenlijk alleen maar een 2e alt omdat ik iemand door het verhaal wilde loodsen. Het helpt wel met het levelen van je huidige char en zeker als je nog een keer dezelfde class kiest, maar of het op 279 nou nog zo nuttig is weet ik niet. Doe wat je wil eigenlijk dus :p

• basset
Zijn er mensen die wel de cold-heart hebben gekregen maar niet de kill-tracker ghost? Of moet je eerst een level stijgen in de crucible?

Ik heb hem op disc gekocht en niet digitaal.

Hop,hop,hop!

Verwijderd

Echt insane dat er nu al video's over de raid uitkomen met de titel "Leviathian raid for newcomers" of "A dummy guide to raiding the Leviathian". Een luttele 16 uur geleden waren we allemaal newcomers.

Verwijderd

Zijn er nog PS4 spelers die een gezellig en ook zeker fanatiek potje D2 willen spelen met enkele gamers 35+ (in leeftijd :-)), die voornamelijk in de avonden actief zijn, we hebben jullie er graag bij........

Clanname : Dutch Ding

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:53:
Zijn er nog PS4 spelers die een gezellig en ook zeker fanatiek potje D2 willen spelen met enkele gamers 35+ (in leeftijd :-)), die voornamelijk in de avonden actief zijn, we hebben jullie er graag bij........

Ik voeg je even toe

Verwijderd

Je bent welkom.... TOP

Verwijderd

mijn PSN: Greenwalker78

Verwijderd

Dutch Dingo kan ik vinden. Klopt dat?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:00:
[...]

Dutch Dingo kan ik vinden. Klopt dat?
Nope : DutchDing (mogelijk aan elkaar geschreven dan :X )

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:01:
[...]

Nope : DutchDing (mogelijk aan elkaar geschreven dan :X )
Roger

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:38
basset schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:19:
Zijn er mensen die wel de cold-heart hebben gekregen maar niet de kill-tracker ghost? Of moet je eerst een level stijgen in de crucible?

Ik heb hem op disc gekocht en niet digitaal.
Krijg je pas als je level 20 bent geworden

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

• arcanis
  • Laatst online: 13-06 10:25
-

[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:30 ]

• basset
VirgoMossel schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:40:
[...]

Krijg je pas als je level 20 bent geworden
Ja, dat ben ik dus al een poosje. Ik heb ook al gewoon de cold-heart gehad, die krijg je ook bij 20

Hop,hop,hop!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:01

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

35+er meldt :P
PSN: CreepyNL . Ik zal vanavond ff kijken of ik de clan kan vinden. Met alleen 's avonds spelen gaat het niet zo erg hard. LVL 12 nu, op naar Io

[ Voor 8% gewijzigd door Creepy op 14-09-2017 16:25 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Nieuwevolger
Wat kan je het best doen met al die legendarys met lage stats en je toch niet gebruikt, kan je die het best dismantelen?

En wat irritante quest, moet je op nessus 10 sterke fallen doden met een bepaald wapen, een mooie zoektocht is dat. Iemand die weet op welke plek je ze het meest kan vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wrvk82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-11-2023
Nieuwevolger schreef op donderdag 14 september 2017 @ 17:01:
Wat kan je het best doen met al die legendarys met lage stats en je toch niet gebruikt, kan je die het best dismantelen?
Je weet dat je items kunt upgraden naar je huidige power level? Dus als het wapen goed is, zou ik hem bewaren. If not... salvage.

Morgen Xur, die voor legendary shards, exotics aan ons gaat verkopen.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 09:55
ben inmiddels level 20, maar moet de campaign nog even afmaken, ieder geval 2 strikes kunnen doen, opzich zijn die wel makkelijk te halen. Maar als ik het zo lees heb ik nog wel even wat te doen voor ik de nightfall fatsoenlijk kan doen met mensen :). zit nu op power level 220 dacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:21

Sevyx

Facta non verba!

En wat irritante quest, moet je op nessus 10 sterke fallen doden met een bepaald wapen, een mooie zoektocht is dat. Iemand die weet op welke plek je ze het meest kan vinden?
Public events die fallen spawnen

Psn - Sevyxs

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 12:05
Rustig aan het farmen hier, nu power 251 dus gaat gestaag omhoog. Alles nog rustig aan het uitvogelen en aan het doorlopen. nog aan niets anders begonnen dan gewoon quests / patrols / events aan het doorlopen.

Net de treasure maps gevonden, daar vanavond maar eens aan beginnen.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Verwijderd

Ben benieuwd hoeveel shards Xur gaat vragen per exotic.

Ik heb er ruim over de 200 op het moment en kan nog wel wat dismantelen mocht het nodig zijn.

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:49:
Ben benieuwd hoeveel shards Xur gaat vragen per exotic.

Ik heb er ruim over de 200 op het moment en kan nog wel wat dismantelen mocht het nodig zijn.
Ik zet mijn geld op 100 shards voor een gekozen exotic en 75 voor een random exotic. Maar ik kan het flink mis hebben.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:23

Bij de Exodus Black spawn point komt komt er regelmatig een 'high value target'. Deze spawned elke 2-5 minuten in het gebied met Fallen ten oosten van waar je met Failsafe kan praten (als het water voor Failsafe zuid is) . Soms loopt die ook rond terwijl ik geen bericht kreeg van 'high value target', best irritant, maar was redelijk vlot klaar op die manier.

• Rage Quit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 22:46
Iemand nu zin in nightfall? psn: pigcart

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
wrvk82 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 17:07:
[...]

Je weet dat je items kunt upgraden naar je huidige power level? Dus als het wapen goed is, zou ik hem bewaren. If not... salvage.

Morgen Xur, die voor legendary shards, exotics aan ons gaat verkopen.
Daar moet je dan toch een ander wapen voor opofferen? Dat kan bij mij niet. Er staat dat er te weinig power is ofzo?

Klopt het trouwens dat alle adventures weer resetten als je ze allemaal gedaan hebt? Ik zweer dat ik er net eentje voor de tweede keer gedaan heb.

Waar moet je trouwens überhaupt een raid starten? Aardige n00b vraag waarschijnlijk, maar ik heb er nog niets van zien langskomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
bram1984 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 19:22:
[...]

Daar moet je dan toch een ander wapen voor opofferen? Dat kan bij mij niet. Er staat dat er te weinig power is ofzo?

Klopt het trouwens dat alle adventures weer resetten als je ze allemaal gedaan hebt? Ik zweer dat ik er net eentje voor de tweede keer gedaan heb.

Waar moet je trouwens überhaupt een raid starten? Aardige n00b vraag waarschijnlijk, maar ik heb er nog niets van zien langskomen.
Je kan alleen items opofferen die hogere stats heeft. Bijvoorbeeld je hebt een legendary broek/schoenen met een speciale abbility die je wilt houden, dan kan je een blauwe broek/schoenen opofferen zodat die legendary item weer bruikbaar is. Tenminste zo begreep ik het.

The raid staat in de orbit rechts boven in als het goed is.

• Yonix
En als het vriendinnetje van huis is, dan speelt de man Destiny. ;)

Ga nu beginnen aan de missie 'Fury' op IO (level 13 inmiddels). 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Yonix op 14-09-2017 19:41 ]

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Yonix schreef op donderdag 14 september 2017 @ 19:41:
En als het vriendinnetje van huis is, dan speelt de man Destiny. ;)

Ga nu beginnen aan de missie 'Fury' op IO (level 13 inmiddels). 8)
Ik was lvl 20 toen ik daarmee begon. Veel adventures en public events gedaan.

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:13

Mag 40+ ook... 😎 Dan meld ik me ook graag aan.
psn: Dutch_synaps

• Noq
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Zojuist deze avond 260+ power behaald. Nu probeer ik al een tijdje Nightfall strikes te doen, maar ik queue solo. Dit is gewoon echt een no-go. Ik kom alleen maar in teams waarbij mensen afk zijn of andere kanten opgaan, zoals het doen van een public event.

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Had even voor de gein mezelf toegevoegd bij ean clan. Damn je krijgt dan veel meer rewards heb ik zo,n idee. Ik speel nu normale missies en public events en krijg veel meer paarse en bright engrams. Net ook 1 exotic gehad.

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:23
Noq schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:07:
Zojuist deze avond 260+ power behaald. Nu probeer ik al een tijdje Nightfall strikes te doen, maar ik queue solo. Dit is gewoon echt een no-go. Ik kom alleen maar in teams waarbij mensen afk zijn of andere kanten opgaan, zoals het doen van een public event.
Je krijgt geen team van 3 als je solo queue'd (tenzij je mee doet aan de guided games beta). Je moet eerst een fireteam maken en dan pas gaan. De personen die je ziet, zijn niet je team, maar gewoon players in de open wereld, vandaar dat ze je compleet negeren. Jouw teamleden hebben witte namen en pijltjes/stipjes op de radar.

Iemand trouwens zin in Nightfall? (en/of de Rat King quest meuk die er voor zit, daar moet ik nog alle 4 de stappen van.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Net even de eerste 3 uurtjes gespeeld, nu lvl 6 en power 62. speelt voor m'n gevoel een stuk soepeler weg dan D1 :)
Dit weekend maar eens flinke progressie maken ;)

Verwijderd

K heb zin in nightfsll. Psn- JurThePur

Verwijderd

Na lang twijfelen deze game toch gekocht en er nog geen minuut spijt van gehad! Wat speelt Destiny 2 lekker weg zeg. Enige dat ik me afvraag: is het een beetje te doen als je alleen maar af en toe een paar uurtjes per dag kunt gamen of raak je dan toch te zeer achter op de mensen die urenlang raiden en elke dag aan hun PS4 gekluisterd zijn?

Ik zou jullie graag willen joinen, maar ook ik kan alleen maar Dutch Dingo vinden, of ik nu zoek op Dutchding of Dutch ding.

• Yonix
Zo, na een avondje wat campaign missies en Patrols ben ik nu level 18. 💪 Getting there. ;)

By the way, vraagje: heeft het scannen van objecten door je Ghost nog enige waarde - als het niet gerelateerd is aan de missie? Ik kom regelmatig objecten tegen die je kunt scannen met de Ghost, maar naast een 'leuk verhaal' levert het mij niet iets op ofzo.

[ Voor 58% gewijzigd door Yonix op 14-09-2017 22:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:24
Echt tof wat Twitch heeft toegevoegd. (denk althans dat het vannuit twitch komt in samenwerking met Bungie)

Zat een stream te kijken en dan als je je muis er op houd zie je rechtsboven onderstaande

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/IIlxKpM.jpg

Als je er dan op klikt kan je gewoon iemands character stats zien. Interactive en alles dat je ook de perks kan bekijken in de gear enzo. Echt tof gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/T3R0mKm.jpg

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• MrMistral

Er zit een cave met een lost sector bij exodus black vlak naast het het neergestorte schip van failsafe. Ik heb door die cave gerushed en die heavy daar gekilled een aantal keer. Vervolgens na de kill fast travelen naar exodus black en hij spawnt weer. Tussendoor komt wel ns de public met die grote servitor. Die killen en de kleintjes telt ook als heavy. Je mag trouwens je targets "softenen" met een heavy weapon, vervolgens is het een easy kill ;)

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Hey is er een whatsapp groep ofzo voor nightfalls en raids te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Wij zoeken nog 1 persoon voor de raid, vanaf de garden. Vanaf 270 power. PSN: MrM1stral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Bieren89 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:48:
Hey is er een whatsapp groep ofzo voor nightfalls en raids te doen?
Veel groepjes worden gewoon hier op got geregeld. Zie post hierboven

Vandaag xur day! Ben erg benieuwd wat het allemaal moet gaan kosten.

Pagina: 1 ... 17 ... 43 Laatste

Let op:
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2

TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX