Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Amen brother...jeka schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:09:
Ja! Vrouw weg! Kinderen op bed! En geen destiny! Dan maar voetbal kijken....
psn: jagermeistertim
Het is redelijk knullig dat ze 4 uur denken nodig te hebben en dat nu al bijna verdubbeld hebben. Behoorlijke inschattingsfout.Beakzz schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:21:
Echt te kansloos dit voor een eerste onderhoud.
Dan beter wat minder krap tijd reserveren en eerder klaar zijn. Nu krijg je de halve community over je heen.
PSN: proditaki specs
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
We gaan het zien. Toen het 21:00 was werd ook om 20:58 ofzo nog even 2 uur verlengd.Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:40:
zou het toch lukken om 2300 uur met onderhoud klaar te zijn?
PSN: proditaki specs
Verwijderd
fijn dit. nu weer offline
Maar wel allemaal topgasten!!Kju schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:01:
[...]
Voor hardcore competitive play zijn er andere clans als je dat toch liever wil. Hier overwegend papa's en opa's.
Hop,hop,hop!
[ Voor 8% gewijzigd door riick op 13-09-2017 08:02 ]
Verwijderd
Verwijderd
Minimaal power 260 meen ik!Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:23:
Voordat ik ga raiden, wil ik me wat meer comfortabel voelen met de class denk ik. Of ik moet met een groep vrienden gaan. Moet je niet sowieso lvl 20 zijn voor die raid trouwens? Is een serieuze vraag, ik heb geen idee namelijk.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Verwijderd

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Kan je nu wel in PvP een soort match kiezen? Ik wil niet alleen quick match doen, maar alleen maar team deathmatch spelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Mars18 op 13-09-2017 08:46 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
In Destiny 1 nooit een nightfall kunnen doen, hopelijk gaat daar nu verandering in komen.
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Zorg in ieder geval dat je een team van 3 hebt.Nidhiki schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:51:
Gistermiddag toch nog mooi lvl 20 geworden, story ook al bijna klaar volgens mij. Had als laatste missie Thumos neergehaald. Geweldig hoeveel dingen er te doen zijn als de Strikes/Patrols en challenges unlocked zijn. Is de nightfall strike trouwens een kwestie van gewoon doen als je hoog genoeg light level bent, of zijn er nog iets als tactics die je moet weten?
In Destiny 1 nooit een nightfall kunnen doen, hopelijk gaat daar nu verandering in komen.
De nightfall heeft iedere week een andere strike en andere mechanics. Je zou youtube kunnen raadplegen voor de uitleg van de nightfall van deze week (schijnt niet heel moeilijk te zijn deze week).
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
https://www.bol.com/nl/p/...UtJRfIEieZOkaAhs-EALw_wcB
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2017 09:35 ]
Wat betreft headset gebruik nog steeds gewoon dat el-cheapo oortje wat standaard bij de ps4 zit en die bevalt prima. Ik hoor iedereen goed en iedereen verstaat mij aardig volgens mij.
En ik krijg nog een beetje mee wat er om me heen gebeurt, dat vind de baas ook wel zo leuk
PSN: djmurcielago
En ikzelf ben niet zo van de standaard meegeleverde mic. Hij vangt constant mijn geluid op van mijn televisie.
dus als er ergens nog plek vrij is..
PSN: libbes1979
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
automation fanboy
Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel
Ik heb denk nog wel ergens een stapeltje flippo's liggen, zou die dat accepteren?VirgoMossel schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:22:
Iemand al enig idee wat voor coins/tokens nodig zijn voor Xur?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Legendary shards hoorde ik, maar ik kan het mis hebbenVirgoMossel schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:22:
Hop,hop,hop!
nare manNLRev0lution schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:23:
[...]
Ik heb denk nog wel ergens een stapeltje flippo's liggen, zou die dat accepteren?
Strange coins van Destiny 1 worden overgezet , als je die niet hebt, moet je ze even gaan farmen.VirgoMossel schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:22:
??Crashhill schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:25:
[...]
Strange coins van Destiny 1 worden overgezet , als je die niet hebt, moet je ze even gaan farmen.
Het is bevestigd dat het legendary shards zijn.
Nog niet gebeurd dan? Zie die nog niet in mijn lijst staanCrashhill schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:25:
[...]
Strange coins van Destiny 1 worden overgezet , als je die niet hebt, moet je ze even gaan farmen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
https://gamerant.com/destiny-2-xur/undefinedNew Currency for Exotics
The other big change for Xur is that he will no longer take Strange Coins as a currency. In fact, we don’t know if Strange Coins are even in Destiny 2, but it sounds like they might not be. Instead, Xur will trade exotics for Legendary Shards, which is a more plentiful and standardized currency for Destiny 2.
[ Voor 70% gewijzigd door Crashhill op 13-09-2017 11:34 ]
wat ben jij flauw zeg bah wat doe je hier eigenlijkCrashhill schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:30:
het was een klein trolletje jongens, als het goed is, zijn het gewoon legendary shards
Crashhill schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:25:
[...]

via de import optie bij settings toch?
Crashhill schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:30:
het was een klein trolletje jongens, als het goed is, zijn het gewoon legendary shards
Voor wie zich nog afvraagt hoe je een powerlevel 304/305 kan krijgen. 7 chars aanmaken om de eerste te feeden
Heb nu zelf 2 chars op 267 en dat vond ik al veel tijd in nemen en als ik zie wat een vriend van mij voor tijd in 3 chars van 282 heeft gestoken

Dus 305 is beetje overkill, het moet wel beetje uitdaging zijn toch.
- alp1903 (281 Titan) - Ik ga wel rond 20.30, 20.45 weg voor CL wedstrijden.
- ensonosmanli55 (279 Hunter)
- djmurcielago (276 ?)
- libbes1979 (266 Titan)
-
-
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Ik zou als ik jou was een frame zoeken van 19:00 tot 04:00 de volgende dag!
Ach er zijn vast wel wat chests te vinden in die 1:30Crashhill schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:43:
Eerste keer RAID in, en dan jezelf maar 1 uur 30-45min geven.
Had ik maar zo veel tijdCrashhill schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:43:
Eerste keer RAID in, en dan jezelf maar 1 uur 30-45min geven.
Verwijderd
Ja maar dan moet je met je team, na 1:30 weer op zoek naar een 6e, en dan duurt dat 15 min, leaved er weer een etc. etc.Rexus schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:44:
[...]
Ach er zijn vast wel wat chests te vinden in die 1:30
Rond 20:00 zijn alle groepen wel gevormd en kom je er nog moeilijk tussen. Wil het alleen even aangeven.
Gelukkig bestaan er checkpointsVerwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:45:
Als je zoveel tijd nodig hebt voor een raid, zal ik er niet snel aan toe komen hahaha, ik kan zelden tot nooit zo lang achter elkaar gamen.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
NietVerwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:48:
[...]
Gelukkig maar inderdaad, want ik zie mezelf niet van 19.00 tot 04.00 raiden

Denk alleen wel dat deze raid heel makkelijk gaat zijn. Gezien LL 260-280 is, en ondertussen bijna iedereen LL 270 toch wel minimaal is.( van de mensen die iets meer gamen dan gemiddeld)
Verwijderd
Niet nee, niet omdat ik dat niet wil, maar omdat er ook nog zo iets is als werk en dat soort zaken.Crashhill schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:49:
[...]
Niet! Weet je hoe leuk het is om die raid weer voor de 1e keer in te gaan. #epicmoments (dat hoop ik i.i.g.) dat heeft tot nu toe wel elke raid gehad.
Denk alleen wel dat deze raid heel makkelijk gaat zijn. Gezien LL 260-280 is, en ondertussen bijna iedereen LL 270 toch wel minimaal is.( van de mensen die iets meer gamen dan gemiddeld)
Ik wil wel maar ben pas vanaf 20:00 beschikbaarKartale schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:41:
Oke, voor de raid van vanavond. 19.00uur - ?? (Onder voorbehoud).
- djmurcielago (276 ?)
- libbes1979 (266 Titan)
-
-

rkynl (273 Hunter)
Verwijderd
Dan ga je Vrijdag toch pas, en werken is overrated joh. 1 dagje brak op je werk is geen probleem, zolang het maar geen wekelijks terugkerend ritueel is.Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:52:
[...]
Niet nee, niet omdat ik dat niet wil, maar omdat er ook nog zo iets is als werk en dat soort zaken.
[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:30 ]
Goede actie. Hoop dat je door de adrenaline die voetbalwedstrijd laat schieten.Kartale schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:41:
- djmurcielago (276 ?)
- libbes1979 (266 Titan)
-
-
Dan hebben we er al 4. We zoeken er nog 2 extra.
Verwijderd
Hahaha, dat komt wel vaker voor, ik maak namelijk ook regelmatig een film in 48 uur, dus dan slaap ik zo ongeveer het hele weekend niet.Crashhill schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:09:
[...]
Dan ga je Vrijdag toch pas, en werken is overrated joh. 1 dagje brak op je werk is geen probleem, zolang het maar geen wekelijks terugkerend ritueel is.
Ik ben level 12 hunter, vandaag zijn mijn lessen snel voorbij, dus kan ik ook iets eerder naar huis om te gamenYonix schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:01:
Zo, lekker dagje vrij vandaag! Kan ik ein-de-lijk eens wat tijd investeren in mijn Warlock. Ben nu (nog maar) level 8, maar dat zal aan het einde van deze dag wel wat hoger zijn.![]()
automation fanboy
Weet niet, maar is maar een naar clubje wat de boel daar aanstuurt. Als je niet goed genoeg bent kickban.Yonix schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:12:
Even iets anders: waarom was ik geen lid meer van de Tweakers Clan? Heb opnieuw een request moeten sturen ...
dit is een trolletje, ik zou het echt niet weten joh, misschien iets misgegaan?
Tadaaaaaaaaaaaaaaa! Stondt volgens mij ook al in de openingspost of als je iets wilt posten?
[ Voor 10% gewijzigd door Crashhill op 13-09-2017 14:15 ]
TweakersClan XBOXYonix schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:12:
Even iets anders: waarom was ik geen lid meer van de Tweakers Clan? Heb opnieuw een request moeten sturen ...
De clans zijn geslipts.
Ik heb een request gestuurd voor de PSN clanAksnes schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:14:
[...]
TweakersClan XBOX
De clans zijn geslipts.I.v.m. bereiken limiet.
Ik ben een van de admins van de Xbox clan maar er is niemand gekicked aan onze kant denk dat je nog in de oude clan zat die is omgedoopt naar PSN clan.Yonix schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:12:
Als je een nieuw aanvraag in de Xbox clan doet word je weer netjes geaccepteerd.
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupId=2416491
Screenshots galore van hoe alle (bijna) armor er uit ziet
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Heb de gauntlets en de cloak. Vind die set geweldig!ye-roon schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:27:
Quality topic op reddit: https://www.reddit.com/r/...n/all_current_armor_sets/
Screenshots galore van hoe alle (bijna) armor er uit zietToch maar terug naar de EDZ om wildwood hunter gear te gaan halen
Duidelijk.Gixxer27 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:26:
[...]
Ik ben een van de admins van de Xbox clan maar er is niemand gekicked aan onze kant denk dat je nog in de oude clan zat die is omgedoopt naar PSN clan.
Als je een nieuw aanvraag in de Xbox clan doet word je weer netjes geaccepteerd.
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupId=2416491
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2265283
PSN: Kjujay
Clantagvuileharrie schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:12:
Wist niet dat er een memberlimiet was. Voor de casual PS4 gamer zonder humor hebben wij altijd nog wel een plekkie vrij
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2265283
Ik heb trouwens al een aantal messages gehad van random mensen met Game of Thrones spoilers. (clantag Tweakers clan in the crucible is GoT).
[ Voor 4% gewijzigd door BroWohsEdis op 13-09-2017 15:56 ]
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Kreeg ook messages maar die waren 18+BroWohsEdis schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:56:
HEUJJJJ Destiny time.
Ik heb trouwens al een aantal messages gehad van random mensen met Game of Thrones spoilers. (clantag Tweakers clan in the crucible is GoT).
Die ben ik ondertussen wel gewend, GoT spoilers waren nieuw voor mij.vuileharrie schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:04:
[...]
Kreeg ook messages maar die waren 18+
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Proud to be a [SLET]
https://untappd.com/user/OzzBier
Wij zijn #GoT, was het die? Nvm, verkeerd gelezen.BroWohsEdis schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:56:
HEUJJJJ Destiny time.
[ Voor 4% gewijzigd door Sosua op 13-09-2017 16:55 ]
Haha nou ik deed het meer voor de Milestone objective (speel 2 competitive potjes quick play), maar die staat vreemd genoeg nog steeds open. Wel beide gewonnen.Punkbuster schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:37:
Mag ik een x met jou mee? ik verlies altijd alleen maar in de crucible.
Hoe zit dat nu met die elemental damage op de wapens? Ik lees dat de kleur van het schild van bepaalde vijanden communiceren met de kleur van die elementen, maar als ik er dan met dat wapen op schiet, zie ik nog steeds "immune" prompts. Iemand die weet hoe dit zit?
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Ensonosmanli55 valt weg voor de raid vanavond, aangezien we de raid samen zouden ingaan val ik dan ook af. Wellicht ook wel handiger om dan bijvoorbeeld morgen wat meer uren hier voor in te boeken, zoals ook door collega-gamers aangegeven.Kartale schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:41:
- djmurcielago (276 ?)
- libbes1979 (266 Titan)
-
-
Indien mensen de nightfall willen doen, kan ik vanaf uurtje of 18.00...
Inderdaad mooie set voor m'n titan met een goud chromen shader:ye-roon schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:27:
Quality topic op reddit: https://www.reddit.com/r/...n/all_current_armor_sets/
Screenshots galore van hoe alle (bijna) armor er uit zietToch maar terug naar de EDZ om wildwood hunter gear te gaan halen
De gauntlets zijn van Eververse, en de chest is de bekende Crest of Alpha Lupi van Destiny 1
https://quad.pe/e/eMva2Px98v.jpg
[ Voor 9% gewijzigd door Blisterin_Bull op 13-09-2017 17:54 ]
Zonde man. Nightfal wil ik wel doen. Wel ff eten. Ben er met een kwartierKartale schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:37:
[...]
Ensonosmanli55 valt weg voor de raid vanavond, aangezien we de raid samen zouden ingaan val ik dan ook af. Wellicht ook wel handiger om dan bijvoorbeeld morgen wat meer uren hier voor in te boeken, zoals ook door collega-gamers aangegeven.
Indien mensen de nightfall willen doen, kan ik vanaf uurtje of 18.00...
We gaan dan wel wat anderen zoeken voor de raid. Mochten er nog andere mensen een groep zoeken, join ons voor vanavond. We starten vanaf 1900/2000
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2
TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX