✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Uitgespeeld is denk ik niet het juiste woordG_Dragon schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:32:
Heb destiny 2 nu ook uitgespeeld, vond het een vermakelijke campain met een verassend eind.
Moet wel zeggen dat ik een langere storymode had verwacht , het waren nu uhh 14 missies ?
Zal de game nog even blijven spelen om te kijken wat er nu naast de story nog te doen valt ^^
Nu begint het echte levelen pas. Destiny Raids zijn echt de end-game.
Die exotic heb je gewoon geluk mee gehad, en bij de eerste 3 levels per week geloof ik dat je exp sneller gaat (en dus sneller je bright engram hit, dat is gewoon een balkje die altijd door loopt).NukaWorldNL schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:09:
Had even voor de gein mezelf toegevoegd bij ean clan. Damn je krijgt dan veel meer rewards heb ik zo,n idee. Ik speel nu normale missies en public events en krijg veel meer paarse en bright engrams. Net ook 1 exotic gehad.
Verder klopt het dat je bij Hawthorne eventueel 4 Legendary Engrams kunt ophalen.
Maar de rest is maar gevoel, of laten we zeggen RNG.
Ik moet hem ook nog doen heb zo ook nog niet een groepje. Vanavond vanaf 10 uur kan ik pas. Ben light level 242, maar die krijg ik sowieso wel maar 250vanmiddag met Xur die er straks is.Physx schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:45:
Nog mensen die vanavond de nightfall willen doen?
Ik ben nu ongeveer light level 250.
Psn is Physxx
Vandaag ook trails!
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Sja ik weet het, maar sinds 230 speel je hem vrij geloof ik. Dan moet ie toch te doen zijn. Iemand die nightfall geeft gedaan op minder dan 265?Crashhill schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:57:
@Physx en @RawChild succes met die toch wel lage lightlevels de Nightfall (Y) Hoop voor jullie dat ie beter te doen is als vorige week
Deze NF is wel goed te doen voor de wat lagere levelsRawChild schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:00:
[...]
Sja ik weet het, maar sinds 230 speel je hem vrij geloof ik. Dan moet ie toch te doen zijn. Iemand die nightfall geeft gedaan op minder dan 265?
Dan moet je het lekker blijven proberen op 250RawChild schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:00:
[...]
Sja ik weet het, maar sinds 230 speel je hem vrij geloof ik. Dan moet ie toch te doen zijn. Iemand die nightfall geeft gedaan op minder dan 265?

Tuurlijk die POWERFULL GEAR is heel mooi en wil je hebben. maar als je die op 250 hit, gooi je het vanavond nog weg. Probeer pas vanaf 265+ de milestones te completen. dan heb je ook echt iets aan de gear die je hit.
edit geen week maar dezelfde avond nog
[ Voor 5% gewijzigd door Crashhill op 15-09-2017 10:05 ]
Ik heb het helemaal nog niet geprobeerd... Het was een vraag of het kon..Crashhill schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:03:
[...]
Dan moet je het lekker blijven proberen op 250Misschien lukt het wel. Misschien ook niet, maar als je gewoon even door farmed en 265 bent. Heb je toch net een beetje meer zekerheid.
Tuurlijk die POWERFULL GEAR is heel mooi en wil je hebben. maar als je die op 250 hit, gooi je het vanavond nog weg. Probeer pas vanaf 265+ de milestones te completen. dan heb je ook echt iets aan de gear die je hit.
edit geen week maar dezelfde avond nog
Dat laatste ben ik met je eens. Milestones zijn eigenlijk zonde te clearen als je onder 265 bent. Maarja ik heb toch wat nodig om überhaupt te stijgen. Of farmt iedereen alleen blues onder de 265? Ik gooi nu inderdaad wel heel veel legendaries en exotics weg omdat ze lage power level hebben
@micmulder Thanks , goed om te weten
Ach je kunt lang en moeilijk gaan zitten grinden voor een aantal blues, of je geniet van het spel en stijgt een stuk sneller door meteen je missies te doen. Het maakt niet zo erg veel uit. Ik heb gisteren ook bijna al mijn missies gespeeld en ben van 243 naar 266 gegaan in een paar uurtjes. Het is allemaal prima te doen zo, zeker als je minder tijd hebt om te spelen.RawChild schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:14:
[...]
Ik heb het helemaal nog niet geprobeerd... Het was een vraag of het kon..
Dat laatste ben ik met je eens. Milestones zijn eigenlijk zonde te clearen als je onder 265 bent. Maarja ik heb toch wat nodig om überhaupt te stijgen. Of farmt iedereen alleen blues onder de 265? Ik gooi nu inderdaad wel heel veel legendaries en exotics weg omdat ze lage power level hebben
Ik farm als volgt:RawChild schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:14:
[...]
Ik heb het helemaal nog niet geprobeerd... Het was een vraag of het kon..
Ik vlieg naar een planeet, EDZ of Nessus is wel het beste (koop bij cayde bijbehorende treasure maps)
Kijk of er een public event gestart is, als ik nog 2minuten moet wachten, dan start ik een gewone oldskool patrol op. Ondertussen rijd ik rond en loot ik kistjes (gemiddeld toch wel 3-4 per zone.
Tegen de tijd dat ik die klaar heb (1 token) is het public event gestart. Ook al ben ik in mijn eentje, ik probeeeer hem altijd heroic te krijgen (rip moeilijk lastig lukt vaak niet). Public event complete. Nice, weer tokens erbij.
Ondertussen droppen er nog rare engrams, dropt er loot soms legendary heel soms exotic.
Zo heb je gemiddeld 25 tokens per 45minuten ( wat weer legendary gear geeft)
farm farm farm
Haha ik speelde het spel juist om de storyXecuter NL schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:29:
[...]
Uitgespeeld is denk ik niet het juiste woord
Nu begint het echte levelen pas. Destiny Raids zijn echt de end-game.
Natuurlijk wel jammer
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die raid was zeker met @vegetto1983G_Dragon schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:28:
[...]
Haha ik speelde het spel juist om de storyraids heb ik in deel 1 10 keer gedaan en was nooit een succes, ben sinds dien wel klaar met raids door Teveel negatieve ervaringen.
Natuurlijk wel jammer
Jij zou toch zo op een boerderij kunnen werken hè Richard.
PSN: Fruitschaaltje
Om fruit te verbouwenFruitschaal schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:50:
[...]
Jij zou toch zo op een boerderij kunnen werken hè Richard.

Ho ho.. Potje Rumble om het uit te vechten? Moet ik wel even D1 disc zoeken..
Ja dat is jammer, dat dat niet meer kan, ik mis het. ik mis jou ook, waar ben je eigenlijk de afgelopen weken met Destiny 2?Fruitschaal schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:55:
[...]
Ho ho.. Potje Rumble om het uit te vechten? Moet ik wel even D1 disc zoeken..
Inventory:
Merciless - 29 shards
Raiden Flux -23 shards
Doom Fang Pauldron - 23 shards
Wings of Sacred Dawn - 23 shards
Druk met fruit telen.. Je kent het wel... Ik ben bijna 260... Vanavond even trials..Crashhill schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:56:
[...]
Ja dat is jammer, dat dat niet meer kan, ik mis het. ik mis jou ook, waar ben je eigenlijk de afgelopen weken met Destiny 2?
Nooit exotics weggooien! Ze terugkopen in je vault kost namelijk altijd meer (10 legendary shards) dan ze infusen naar een hoger power level (1 shard vanaf een legendary of 4 vanaf een rare). Tevens krijg je exotics vaker wel dan niet met een 5 weapon damage of 5 defense mod als ze droppen, waardoor ze na infusen 5 power levels hoger zijn dan wat je infused. Breek je ze af ben je ook de mod kwijt.RawChild schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:14:
[...]
Ik gooi nu inderdaad wel heel veel legendaries en exotics weg omdat ze lage power level hebben
Legendaries komen soms ook met die 5 dmg/def mod, waardoor het niet per se handig is die ook weg te gooien, want groeit je power level sneller mee. Sowieso heb ik een paar legendaries wel bewaard voor leuke class perks.
Fout, alles wat lager is dan je huidige LL of equipped item, gewoon wegdonderen pas vanaf Power 265 beetje beginnen met sparen, anders kun je die Weapon parts allemaal namelijk goed gebruiken!AppieNL schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:16:
[...]
Nooit exotics weggooien! Ze terugkopen in je vault kost namelijk altijd meer (10 legendary shards) dan ze infusen naar een hoger power level (1 shard vanaf een legendary of 4 vanaf een rare). Tevens krijg je exotics vaker wel dan niet met een 5 weapon damage of 5 defense mod als ze droppen, waardoor ze na infusen 5 power levels hoger zijn dan wat je infused. Breek je ze af ben je ook de mod kwijt.
Legendaries komen soms ook met die 5 dmg/def mod, waardoor het niet per se handig is die ook weg te gooien, want groeit je power level sneller mee. Sowieso heb ik een paar legendaries wel bewaard voor leuke class perks.
De 3 Gunsmith materials per exotic zijn niks waard, vooral omdat het in de hele game regent met meuk die je wel ontmantelt. En het doen voor de Legendary shards heb je uiteindelijk je zelf dus mee.
[ Voor 22% gewijzigd door AppieNL op 15-09-2017 11:26 ]
9/10 Exotics zijn niet eens bruikbaar... of die gebruik je gewoonweg niet.AppieNL schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:23:
Nee, niet fout. Zelfs als je ze niet gebruikt tot 265 ben je alsnog beter af dan dat je al je exotics eronder maar weg dondert. Terugkopen kost je 10 shards, infusen maar 1-4. Meer shards over voor Xur, zelfde berg exotics at your disposal op hoger level. En zoals ik zei, die legendary mods ben je met ontmantelen sowieso kwijt en die kan je pas vanaf 280 power kopen bij Banshee.
En legendary shards, heb gezien hoe cheap die troep bij Xur is. Nou ik kan van alles 10x kopen en dan hou ik nog over.. Legendary shards gaat echt geen probleem zijn.
Gewoon lekker dismantlen en die weapon parts gebruiken om de gunsmith te levelen voor legendaries.
Xur's goedjes thanks to @NLRev0lution
Merciless - 29 shards
Raiden Flux -23 shards
Doom Fang Pauldron - 23 shards
Wings of Sacred Dawn - 23 shards
[ Voor 10% gewijzigd door Crashhill op 15-09-2017 11:28 ]
[ Voor 10% gewijzigd door AppieNL op 15-09-2017 11:31 ]
Dan komt het waarschijnlijk omdat ze nog underleveled zijn en niet eens bezig zijn met Xur... Laat staan dat ze Legendary Marks hebben, zodra je je eerste legendary shards krijgt gaat het gewoon heeeeeeeeel hard.AppieNL schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:29:
Voor jou misschien, niet iedereen heeft al shards in overvloed. En of exotics nutteloos zijn of niet kan best. Feit blijft dat als je uiteindelijk toch wil gebruiken kost het je meer tijd dan dat je gaat ontmantelen.
En bij Xur koop je alleen wat je nog niet hebt toch, dus in het begin maakt het vrij weinig uit, maar als je 100 legendary shards hebt, kun je alles kopen.
Maar je hebt gelijk, kwa legendary shard efficiency. Of het handig is voor redelijk rappe progressie?!
[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:30 ]
Ik krijg hem op 254, bij Destiny 1 had iedereen de wapens bij xur op hetzelfde level als ik mij niet vergis. Maar begrijp uit de discussie hiervoor dat ik oude exotics uiteindelijk kan upgraden naar een hoger level? Via mods? Las wel over +5 legendary mods.arcanis schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:41:
Het verbaast me hoe goedkoop alles bij xur is. Ik heb veel gespeeld afgelopen week maar zit nu al op 300+ legendary shards. Voor de mensen die hem nog niet hebben Merciless gewoon kopen. Volgens mij 1 van de beste wapens van het spel.
Zal mij ee eens wat in verdiepen want heb een shitload aan vooral blauwe mods.
Kun je ze toch opsparen.... kun je gelijk alles bij Xur halen.AppieNL schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:42:
Ik durf wel te zeggen ja dat je voordeel in progressie verwaarloosbaar is als je het vooral voor Gunsmith materials doet. Legendary shards regenen altijd veel minder dan dat materiaal, simpel omdat je ze wel bij de rates ook Gunsmith materials krijgt. En als je niks moet infusen tot 265 volgens jou, heb je niks aan de legendary shards tot 265, behalve Xur.
@Crashhill
Prima, spaar ik ze op, maar de ontmantelde exotics zijn daarbij een druppeltje in de emmer voor zowel shards en vooral Gunsmith. Terwijl het 3 druppels kost om ze terug te krijgen.
[ Voor 49% gewijzigd door AppieNL op 15-09-2017 11:50 ]
Als je alles maar bewaard komt ook je hele vault vol. En rip dat, je vault vol, ik begin nu al met huilen hoe mijn D1 vault vol zat omdat ik alles maar bewaarde.
[ Voor 50% gewijzigd door Crashhill op 15-09-2017 11:51 ]
Zou wat zijn als ik gewoon klakkeloos jullie advies had over genomen voor de paar exotics die ik heb die wel nuttig zijn, maar low power waren. En dat voor alleen 3 shards/materials...
[ Voor 68% gewijzigd door AppieNL op 15-09-2017 11:54 ]
Of zie ik (hopelijk) iets over het hoofd waarmee je legendaries/exotics ergens kan bewaren voor later ofzo?
Als je ze later voor 10 kunt terugkopen mochten ze in een keer een dikke buff ontvange heb je die 10 legendary shards echt wel.
Blauwe mods kunnen niet in Exotics, uberhaubt kun je geen mods in exotics zetten geloof ik.RawChild schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:44:
[...]
Ik krijg hem op 254, bij Destiny 1 had iedereen de wapens bij xur op hetzelfde level als ik mij niet vergis. Maar begrijp uit de discussie hiervoor dat ik oude exotics uiteindelijk kan upgraden naar een hoger level? Via mods? Las wel over +5 legendary mods.
Zal mij ee eens wat in verdiepen want heb een shitload aan vooral blauwe mods.
Want deze hebben al een +5 mod er in zitten.
Je zou eventueel wel een blauwe in een exotic kunnen infusen. Dan wordt je Exotic net zo hoog als je blauwe. (Mocht deze hoger zijn).
Maarja dat is sonde van je Legendary shards. Die ga je eigenlijk pas echt gebruiken als je 265+ bent.
Dan heb je zo ook pas echt nodig... Verder lekker opsparen, even online zoeken welke Exotics je niet weg moet gooien. en die in je vautl zetten, voor de legendary shard efficiency.
Farmssszzeee..
En exotics die nutteloos zijn, zitten niet in de weg in de vault en de parts die ik er voor zou krijgen, vind ik dus verwaarloosbaar (zei ik al). Dus ja, nooit weggooien, want voor content later zijn ze misschien nuttig. Heb ik dan een zee aan shards? Misschien, misschien ook niet, wat ik wel weet is dat ik dan niet 3x zoveel hoef te betalen om hem weer te krijgen.
- bij jouw optie bespaar je eventueel 6 legendary shards en zit je vault vol met nutteloze dingen
- bij mijn optie krijg je wat extra materials om NU iets mee te doen, en je vault blijft mooi leeg voor wapens die je niet zo 1,2,3 kunt terugkopen.
Al denk ik dat optie 2 meer voor de guardians is die heel veel spelen, want meer spul om in de vault te gooien en je hebt genoeg legendaries.
Optie 1 is inderdaad een goede als je effecient om wilt gaan met je materials/tijd.
Verder is het natuurlijk gewoon naief om alles maar weg te donderen zonder eens even te kijken/vragen op het internet. Zodra mensen dat niet doen, zullen ze waarschijnlijk ook niet heel lang Destiny spelen. (Niks mis mee overigens, maar dan maakt het aantal Legendary shards over 2 maanden ook niet meer uit
[ Voor 67% gewijzigd door Crashhill op 15-09-2017 12:11 ]
Heeft het echt nut om andere soorten armor te dragen? Of is het meer: Draag wat je tof vind?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Mijn vault is verre van vol (5 wapens, waren er wat meer toen ik wat scouts verzamelde voor Mida), dus geen probleem.
Maar nog een ander dingetje: ik lees hier dus dat Merciless best goed is, toevallig vorige week als drop gehad en ik niet zo geweldig vond. Als ik die dus had ontmanteld, had ik hem nu weer moeten kopen om nog eens te testen. Ik vind het dus ook te vroeg om nu al te roepen welke exotics slecht zijn zonder wat feedback te lezen. Tuurlijk kan ik dat googlen, maar ja, de geringe winst van shards/mats vind ik niet zo boeiend om daar 10 min aan te besteden voor m'n exotics en de vault is blij dat die gebruikt wordt.
Die fusion is perfect voor de raidAppieNL schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:29:
@Crashhill Idd, jouw optie is prima voor mensen die veel spelen. Ik doe nauwelijks wat op planets en zit met zo'n 40 shards en iets van 15 exotics.
Mijn vault is verre van vol (5 wapens, waren er wat meer toen ik wat scouts verzamelde voor Mida), dus geen probleem.
Maar nog een ander dingetje: ik lees hier dus dat Merciless best goed is, toevallig vorige week als drop gehad en ik niet zo geweldig vond. Als ik die dus had ontmanteld, had ik hem nu weer moeten kopen om nog eens te testen. Ik vind het dus ook te vroeg om nu al te roepen welke exotics slecht zijn zonder wat feedback te lezen. Tuurlijk kan ik dat googlen, maar ja, de geringe winst van shards/mats vind ik niet zo boeiend om daar 10 min aan te besteden voor m'n exotics en de vault is blij dat die gebruikt wordt.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Kan trouwens wel, alleen hebben ze idd vaak al een legendary er in zitten, maar blauw kan wel. M'n body armor van story kwam zonder mod, dus zit tot ik 280 ben (of een legendary body mod drop krijg) een blauwe in. Het is de auto-refill voor auto rifles titan body exotic en is echt m'n favorite op het moment in combo met m'n hard light exotic.Blauwe mods kunnen niet in Exotics, uberhaubt kun je geen mods in exotics zetten geloof ik.
Want deze hebben al een +5 mod er in zitten.
[ Voor 83% gewijzigd door AppieNL op 15-09-2017 13:09 ]
Daar moet je een quest voor doen op aarde (EDZ) om die vrij te spelen.bram1984 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:23:
Ik kijk ergens overheen denk ik, maar hoe vind ik Patrols? Ik zie Adventures en Campaign missies op de map en de icoontjes van loot chests en lost sectors, maar Patrols?
Zijn die alleen op de EDZ te doen dan?TheDude84 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:26:
[...]
Daar moet je een quest voor doen op aarde (EDZ) om die vrij te spelen.
Overigens heb ik alles in de EDZ al gedaan, op de lost sectors en loot chests na.
Nee, op alle planeten. Maar je moet 1 quest (in de EDZ) voltooien om de patrols vrij te spelen.bram1984 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:27:
[...]
Zijn die alleen op de EDZ te doen dan?
Overigens heb ik alles in de EDZ al gedaan, op de lost sectors en loot chests na.
Edit: link met uitleg voor alle stappen:
http://twinfinite.net/201...-2-unlock-do-patrols-how/
[ Voor 13% gewijzigd door TheDude84 op 15-09-2017 13:29 ]
Patrols staan niet op je map. Als je je ghost tevoorschijn haalt zie je de icoontjes van Patrols verschijnen. Het zijn die beacons met een lampje.bram1984 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:27:
[...]
Zijn die alleen op de EDZ te doen dan?
Groene lampjes, maar koop anders gewoon een scout report van elke planeet. Dan word je vanaf ver al gewezen op chests en patrolsbram1984 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:23:
Ik kijk ergens overheen denk ik, maar hoe vind ik Patrols? Ik zie Adventures en Campaign missies op de map en de icoontjes van loot chests en lost sectors, maar Patrols?
Als je alles al gedaan hebt dan heb je al een paar patrols moeten doen bij dat grote schip. 8 fragmenten die je krijgt door het killen van enemies en scan de area. Dat soort dingen
Edit : weet je zeker dat je iedereen in de farm
[ Voor 26% gewijzigd door Beakzz op 15-09-2017 14:08 ]
Toevallig die voor Sturm? Die kan je starten vanaf de map van Nessus namelijk.Nieuwevolger schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:12:
Is het mogelijk om zelf de strike uit te kiezen die je wilt spelen of wordt hij altijd random uitgekozen. Moet namelijk een bepaalde quest doen.
Aah oke mooi, dan zoek is zo wel uit waar op nessus.Baas41 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:14:
[...]
Toevallig die voor Sturm? Die kan je starten vanaf de map van Nessus namelijk.
Quote of @ mensen eens wat meer. Ik mis af en toe je posts , en als ej ze quote of tagged, kunnen ze ook zien dat je hebt gereageerd. En die baas is idd fucked.AppieNL schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 16:00:
Je hoeft daarbij niet eens de boss te doen voor Sturm. Een servitor in de kamer ervoor was voor mij al genoeg iig. Gelukkig maar, want krijg geen matchmaking op die strike als ik de missie start op Nessus en de missie werd synced naar m'n power level en daarvoor vond ik die boss toch wat te ruk solo ipv de 140 power die origineel bij de missie stond.

Ja het is gelukt inmiddels.Beakzz schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:05:
[...]
Groene lampjes, maar koop anders gewoon een scout report van elke planeet. Dan word je vanaf ver al gewezen op chests en patrols
Als je alles al gedaan hebt dan heb je al een paar patrols moeten doen bij dat grote schip. 8 fragmenten die je krijgt door het killen van enemies en scan de area. Dat soort dingen
Edit : weet je zeker dat je iedereen in de farm(ugh ugh ) hebt gesproken na het afronden van de campaign?
Ik heb me toch een beest van een energy wapen gevonden nu. Ding mikt stabieler naarmate je langer schiet en als je mag leeg is, dan doet 'ie een quick reload. Het is alleen geen legendary, dus ik kan 'm helaas niet upgraden.
Heb de quest maar even links laten liggen toen ik erachter kwam dat er geen matchmaking was. Ik doe hem later wel weer een keertje.AppieNL schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 16:00:
Je hoeft daarbij niet eens de boss te doen voor Sturm. Een servitor in de kamer ervoor was voor mij al genoeg iig. Gelukkig maar, want krijg geen matchmaking op die strike als ik de missie start op Nessus en de missie werd synced naar m'n power level en daarvoor vond ik die boss toch wat te ruk solo ipv de 140 power die origineel bij de missie stond.
Noted, gebruik het nog te weinig (@ bedoel ik, quoten wordt geloof ik niet gewaardeerd als het de post er boven isCrashhill schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 16:03:
[...]
Quote of @ mensen eens wat meer. Ik mis af en toe je posts , en als ej ze quote of tagged, kunnen ze ook zien dat je hebt gereageerd. En die baas is idd fucked.
On topic: 289 nu en toch maar een tweede karakter aangemaakt.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
@Michaelg dat doet dit dus ook voor je notificaties.
Ik ben inmiddels ook een tweede begonnen, wel oud poppetje van D1, maar nooit wat aan raids gedaan met dat karakter, dus die had gewoon geen intro filmpje van z'n oude D1 achievements terwijl m'n titan zo'n beetje alles had behalve de laatste raid (bij rise of iron ben ik halverwege afgehaakt).
Wel de quest gedaan bij cayde?Baas41 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:41:
[...]
Patrols staan niet op je map. Als je je ghost tevoorschijn haalt zie je de icoontjes van Patrols verschijnen. Het zijn die beacons met een lampje.
Oh ok, dacht dat het per poppetje was, maar niet dus.Blisterin_Bull schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 17:59:
Dat intro filmpje zie je alleen maar de eerste keer. Je kan het filmpje later weer handmatig opstarten vanaf de director. Het achievements filmpje staat namelijk los van je individuele poppetjes.
Check mijn Crown of Tempests:

I look awesome!
Psn bierka89
Yes meeeeeBieren89 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 21:57:
Hey iemand zin in nightfall moet mijne deze week nog doen titan power 243
Psn bierka89
Kan alleen luisteren... geen mic op t moment
[ Voor 31% gewijzigd door mfneed op 15-09-2017 22:20 ]
Strikes, crucible en je milestones. 234 zou je zo voorbij moeten zijnVerwijderd schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 21:37:
Ben nu 234 en blijf een beetje hangen.. wat kan ik doen?
Verwijderd
Ik zou wel willen maar zit op PS4Blackvortexx schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 01:33:
Heeft iemand morgen tijd om de nightfall te doen? Heb twee mensen nodig op xbox.
Vandaag bedoel je dus of morgen (zondag)? Hoelaat ? Wil opzich wel meedoen maar hangt er van af hoelaat. Wil ook nog trials of the nine doen trouwens.Blackvortexx schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 01:33:
Heeft iemand morgen tijd om de nightfall te doen? Heb twee mensen nodig op xbox.
[ Voor 16% gewijzigd door Bozznl op 16-09-2017 09:32 ]
GT: The Bozzz88
Zie ik iets over het hoofd?
Verwijderd
Was met Destiny 1 volgens mij ook een probleem met een achievement / trophy. Check het volgende eens: https://www.bungie.net/en...t/230556351?sort=0&page=0Yonix schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 09:30:
Gisteren level 20 behaald, maar de achievement 'Long and Winding Road' (Reach level 20, 40G) is nog steeds locked. Het enige dat ik kan bedenken is dat ik de campaign nog moet voltooien.
Zie ik iets over het hoofd?
Die linkt je door naar https://www.trueachieveme...-winding-road-achievement waar de oplossing op staat. Laat even weten of het is gelukt aub.
Ik ben beschikbaar 274 titan GT: arninkhof.Blackvortexx schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 01:33:
Hoe laat wil je hem doen?
middag / avond. PSN RONALD_Oo
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
That did the trick! Dank je voor de tip!!Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 09:46:
[...]
Was met Destiny 1 volgens mij ook een probleem met een achievement / trophy. Check het volgende eens: https://www.bungie.net/en...t/230556351?sort=0&page=0
Die linkt je door naar https://www.trueachieveme...-winding-road-achievement waar de oplossing op staat. Laat even weten of het is gelukt aub.
Geloof dat ik hier ook last van had. Popte een dag later in m'n scherm.Yonix schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 10:32:
[...]
That did the trick! Dank je voor de tip!!
Ik ben online, add jij mij?Jack_Mojo schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 10:16:
Wil de nightfall ook wel doen op de Xbox. 270 titan hier.
PSN is U___mirin (3 underscores)
Verwijderd
Geen probleem!Yonix schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 10:32:
[...]
That did the trick! Dank je voor de tip!!
Even iets anders:
Ik heb trouwens met een vriend een nieuwe clan aangemaakt voor mensen die nog een clan zoeken. Momenteel bestaat de clan alleen nog uit ons twee maar we hopen deze uit te breiden natuurlijk
De clan is voornamelijk voor gamers die spelen voor de fun en aangezien ik en die vriend beiden een kleine thuis hebben rondlopen, zullen we niet uren achter mekaar online zijn. Verwacht dus geen "professionele" clan maar meer een clan waarbij je zelf bepaald wanneer je online bent en niet persee online moet zijn op bepaalde dagen om te raiden o.i.d.
Ook zullen we niet al te vaak met mic spelen (is opzicht alleen nodig voor de raid en misschien voor de nightfall) en als het vandaag niet lukt, lukt het de volgende keer wel.
Zoek je een professionele clan die vaker raiden per week? Zoek dan verder. Kun jij je vinden in bovenstaande? Dan mag je altijd joinen: Dutch Guardians Of Light
Timmeke93 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 10:07:
[...]
Ik ben beschikbaar 274 titan GT: arninkhof.
Hoe laat wil je hem doen?
Bozznl schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 09:27:
[...]
Vandaag bedoel je dus of morgen (zondag)? Hoelaat ? Wil opzich wel meedoen maar hangt er van af hoelaat. Wil ook nog trials of the nine doen trouwens.
Ik heb vandaag en zondag tijd, wil trials ook wel proberen.Jack_Mojo schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 10:16:
Wil de nightfall ook wel doen op de Xbox. 270 titan hier.
Bij dingen zo simpel als patrol missies al, dus ga maar losDarkElement schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 11:18:
Clan XP: "Earn XP by playing strikes, raids, the Crucible, or world activities."
Bij welke world activities krijg je zoal Clan XP O:)
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Als je alle adventures hebt gedaan, vervolgens de strike playlist af werkt, tien potjes crucible gedaan hebt en uurtje public events gedaan hebt. Dan ben je zeker stuk verder en heb je zeker niet eindeloos hetzelfde gedaan.shoombak schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:04:
Ik weet niet of de grind aan mij besteed is, heb met lvl 223 al het gevoel dat ik eindeloos dezelfde dingen moet doen om elke keer minimale upgrades te krijgen. Want je vindt volgens mij alleen gear met max 3/4 powerlevels hoger, dus er zit gewoon een standaard curve in
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Edit: op xbox.
[ Voor 4% gewijzigd door Blackvortexx op 16-09-2017 13:19 ]
Ik ben vanavond pas weer online, als de kleine op bed ligt en de vrouw gaat uit eten en naar de bios. Kortom, tijd voor papa om eindelijk wat tijd te besteden aan de endgame content. Light is 264 nu. Als je wil helpen, graagBlackvortexx schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 13:07:
De nightfall ondertussen gehaald. Als iemand de trials gaat doen, hulp nodig heeft voor de nightfall of een raid organiseert: stuur me maar een berichtje via https://www.bungie.net/en/Profile/254/3706189/
Edit, ik zie dat je xbox speler bent.
Mocht er nog iemand anders zijn voor de ps4 die nightfall/trails wil proberen, voeg me toe, ik ben dus geen expert
[ Voor 12% gewijzigd door RawChild op 16-09-2017 13:19 ]
Na het verslaan van de Ultra kun je opnieuw jumpen. Het enige verschil is dat er nu na iedere jump een Ultra verschijnt.
Mijn vragen aan jullie: hoe lang duurt zo'n 'Event' meestal en kun je oneindig veel jumps maken, als je er in slaagt om telkens de Ultra te verslaan?
Solo??Gearloose schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 13:33:
Iemand de raid al solo gedaan?
Dan moet je wel heel goed zijn, niemand heeft dat nog voor elkaar gekregen lijkt me
Valt weer een beetje tegen dan...
[ PC spelers opgelet ] Er is een PC specifiek topic: [PC] Destiny 2
TweakersClan PS4 #1 (vol)
TweakersClan PS4 #2
TweakersClan XBOX