Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

LG OLED modellen in 2018 krijgen nu ook BFI op 60hz!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09 14:26
Na 14 maanden heb ik helaas een zogenaamde bright spot/ stuck pixel in mijn 55B6. Ook had ik last van het ingebrande RTL4 logo.
Na contact met LG over probleem met de pixel (en ook rtl4 logo) kreeg ik te horen dat de pixel onder de garantie valt maar het ingebrande logo niet, vandaar dat ze eerst iemand wilden langs sturen voor het te beoordelen of het wel onder de garantie viel. Natuurlijk vreemd omdat de pixel op zichzelf al een garantiegeval was. |:( Meneer LG snapte het allemaal niet zo goed.

Na wat tegen te hebben gesputterd werd er toch een monteur langs gestuurd om het paneel te vervangen. Gisteren kwam de monteur al langs met een nieuw paneel. Wat bleek het geval.. het paneel was een paneel van de 55B7 met een mounting van 55B6. Deze type aanduidingen stonden vermeld op het paneel zelf.
De paneelomlijsting van de B7 is echter zilverkleurig ipv zwart/antraciet. Hiermee ben ik niet akkoord gegaan want ik wil niet zo'n opzichtige zilveren rand om een perfect zwart scherm!!
De monteur was het gelukkig met mij eens en gaf ook aan dat dit niet de bedoeling kan zijn, scherm is weer ingepakt en monteur heeft melding terug gelegd bij LG.

Vandaag via CE repair/LG een reactie ontvangen:
Uw toestel kan, i.v.m. het niet beschikbaar zijn van de onderdelen en/of om economische reden, niet worden hersteld.Op dit moment zijn wij in overleg met LG over een passende oplossing.
Heeft iemand soortgelijks toevallig al mee gemaakt? En wat kan ik nu verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Fuske schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:37:
Na 14 maanden heb ik helaas een zogenaamde bright spot/ stuck pixel in mijn 55B6. Ook had ik last van het ingebrande RTL4 logo.
Na contact met LG over probleem met de pixel (en ook rtl4 logo) kreeg ik te horen dat de pixel onder de garantie valt maar het ingebrande logo niet, vandaar dat ze eerst iemand wilden langs sturen voor het te beoordelen of het wel onder de garantie viel. Natuurlijk vreemd omdat de pixel op zichzelf al een garantiegeval was. |:( Meneer LG snapte het allemaal niet zo goed.

Na wat tegen te hebben gesputterd werd er toch een monteur langs gestuurd om het paneel te vervangen. Gisteren kwam de monteur al langs met een nieuw paneel. Wat bleek het geval.. het paneel was een paneel van de 55B7 met een mounting van 55B6. Deze type aanduidingen stonden vermeld op het paneel zelf.
De paneelomlijsting van de B7 is echter zilverkleurig ipv zwart/antraciet. Hiermee ben ik niet akkoord gegaan want ik wil niet zo'n opzichtige zilveren rand om een perfect zwart scherm!!
De monteur was het gelukkig met mij eens en gaf ook aan dat dit niet de bedoeling kan zijn, scherm is weer ingepakt en monteur heeft melding terug gelegd bij LG.

[...]

Heeft iemand soortgelijks toevallig al mee gemaakt? En wat kan ik nu verwachten?
Jij kan een 55C7 verwachten ;) Ben maar blij, want dit zal een leuke upgrade zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09 14:26
Dat zou op zich wel mooi zijn inderdaad! Ben benieuwd.
Zelfde ervaring of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Fuske schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:43:
Dat zou op zich wel mooi zijn inderdaad! Ben benieuwd.
Zelfde ervaring of?
Nee, maar ik weet dat verschillende users een 7 serie hebben gekregen omdat de 6 serie niet was te maken vanwege gebrek aan onderdelen.

En ik heb zelf de overstap gemaakt van B6 naar C7. Je gaat het wel merken in kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Jimmy J. schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 08:20:
[...]
Ik heb veel 4K HDR Blu Ray bestanden met bijna allemaal 7.1 True HD audio, en die speelt XPlay zonder transcoden af met 5.1 geluid via HDMI ARC... dus het moet wel kunnen. Ligt het niet aan je ondertiteling (PGS) toevallig? En heeft de film geen DTS of AC3 audiotrack die je kan selecteren anders?
Neen, is een mkv bestand.

Ik zal dit es testen met een andere film met TrueHD 7.1 via Xplay.

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• road rebel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-08 09:32
ionn schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:16:
De meerwaarde van een Sony of Panasonic tov. een LG zal wel minimaal zijn dan in 2018!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

road rebel schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:52:
[...]

De meerwaarde van een Sony of Panasonic tov. een LG zal wel minimaal zijn dan in 2018!
Jep. Motion was in 2017 al bijna op hetzelfde niveau als Sony en Panasonic. Nu met BFI en nog betere motion interpolation helemaal.

3D Lut, zorgt voor nog betere accuracy. Active HDR is nog meer verbeterd en mensen zeggen dat het nu zonder dat het soms clipt!

Daarnaast ook nog verbeterde scaling/noise reduction. ABL weer verbeterd en weer 100nits erbij. Even de reviews afwachten hoe groot de verschillen op papier zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04:11

aex351

I am the one

LG's oprolbare televisie:

[ Voor 37% gewijzigd door aex351 op 09-01-2018 17:37 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiess
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 23-04-2023
Wat vinden jullie ik heb een 8 jaar oude tv zonder 4K en nu wil ik de c7 gaan kopen.
Maar kan ik niet beter even wachten op het nieuwe HDR 10+ of de nieuwe microled ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter711
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-01 22:52
markiess schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 17:41:
Wat vinden jullie ik heb een 8 jaar oude tv zonder 4K en nu wil ik de c7 gaan kopen.
Maar kan ik niet beter even wachten op het nieuwe HDR 10+ of de nieuwe microled ?
Denk dat je zelf die afweging moet maken.
Heb zelf een LG E7 2017 serie. Als ik nu zou moeten kiezen tussen de 8 serie en de 7 serie zou ik een 7 serie kopen. Nieuwe 8 serie lijkt me meer een tussen versie....met weinig verbeteringen t.o.v. de 7 serie.
Misschien dat je nog even kan wachten tot de 8 serie uit is.... prijs van de 7 serie zal dan waarschijnlijk nog wel dalen.

En zo te lezen is HDR10+ backwards compatible met HDR10
https://www.homecinemamag...10-nieuwe-formaat-oorlog/

Nog wat info LG 8 serie:
https://www.homecinemamagazine.nl/2018/01/2018-oled-tvs-lg/
https://www.homecinemamag...entie-en-alpha-processor/

Enige waar ik me wel aan erger is de kans op inbranden van OLED TV's. Gelukkig kijk ik echter weinig TV. Kijk wel veel NETFLIX maar daar heb je nooit een logo in beeld bij afspelen series/films dus weinig kans op inbranden. Game niet veel maar als ik wel VEEL zou gamen en of tv kijken RTL4 ;) zou ik misschien toch voor een LED TV met lage inputlag gaan gezien de kans op inbranden OLED TV's.

[ Voor 37% gewijzigd door Peter711 op 09-01-2018 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 00:58

invincible30

Psn: pelter29

Heeft bfi ook effect op 1080i (50 hz) tv uitzendingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Niet om aan je te twijfelen, maar bron?

BFI is echt heel fijn.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 20:24

SkyStreaker

Move on up!

Met wie moet ik of kan ik contact opnemen voor dat LG V30 verhaal? Brief zelfs aangetekend verstuurd en na 10 werkdagen nog niks gehoord :/

Iemand ervaring?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:46
SkyStreaker schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:39:
Met wie moet ik of kan ik contact opnemen voor dat LG V30 verhaal? Brief zelfs aangetekend verstuurd en na 10 werkdagen nog niks gehoord :/

Iemand ervaring?
Neem je tijd, ik kreeg na 4 weken acoord - hoorde dat het dan nog weer eens minimaal
4 weken zou kunnen duren. Dus tel uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericsaskia
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-11-2024
Mijn brief is 24 december weggegaan en ook nog niets gehoord, zitten natuurlijk wel erg veel feestdagen in de afgelopen periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:40
Ik zie de laatste tijd bij het RTL 4 logo een heel licht donkere vlek om het logo, is dit nu de aanpassing tegen het inbranden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben er
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-03-2022
Even een vraag over plex,ik heb plex op mijn tablet geïnstalleerd en nu via de OLED lgc7 die ik heb krijg je een code
Als ik die intik op mijn tablet dan geeft hij aan verkeerde code
Wat doe ik fout ik vind het wat omslachtig
Is plex nou gratis of moet je ervoor betalen
Ik zou graag mijn films willen bekijken via de c7 met mijn externe harde schijf
Ik hoor graag wat ik moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierr86
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07 21:08
Ben er schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:40:
Even een vraag over plex,ik heb plex op mijn tablet geïnstalleerd en nu via de OLED lgc7 die ik heb krijg je een code
Als ik die intik op mijn tablet dan geeft hij aan verkeerde code
Wat doe ik fout ik vind het wat omslachtig
Is plex nou gratis of moet je ervoor betalen
Ik zou graag mijn films willen bekijken via de c7 met mijn externe harde schijf
Ik hoor graag wat ik moet doen
Plex is niet helemaal het beste medium om gewoon films via je schijf op je tv af te spelen.

Plex heeft een server nodig (bvb pc die aanstaat), en is vooral handig om je media naar al je apparaten te kunnen streamen (tablet, telefoon, tv via google cast of plex app). Maar als enkel op je TV films wil afspelen van een externe schijf zijn er makkelijkere mogelijkheden. Ikzelf ben een fan van een RaspberryPi3 met Kodi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiess
Peter711 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:14:
[...]

Denk dat je zelf die afweging moet maken.
Heb zelf een LG E7 2017 serie. Als ik nu zou moeten kiezen tussen de 8 serie en de 7 serie zou ik een 7 serie kopen. Nieuwe 8 serie lijkt me meer een tussen versie....met weinig verbeteringen t.o.v. de 7 serie.
Misschien dat je nog even kan wachten tot de 8 serie uit is.... prijs van de 7 serie zal dan waarschijnlijk nog wel dalen.

En zo te lezen is HDR10+ backwards compatible met HDR10
https://www.homecinemamag...10-nieuwe-formaat-oorlog/

Nog wat info LG 8 serie:
https://www.homecinemamagazine.nl/2018/01/2018-oled-tvs-lg/
https://www.homecinemamag...entie-en-alpha-processor/

Enige waar ik me wel aan erger is de kans op inbranden van OLED TV's. Gelukkig kijk ik echter weinig TV. Kijk wel veel NETFLIX maar daar heb je nooit een logo in beeld bij afspelen series/films dus weinig kans op inbranden. Game niet veel maar als ik wel VEEL zou gamen en of tv kijken RTL4 ;) zou ik misschien toch voor een LED TV met lage inputlag gaan gezien de kans op inbranden OLED TV's.
Het word er niet makkelijker op maar ik denk dan maar even de CES afwachten wat de prijzen van de C8 worden of de andere oleds met HDR 10+
Ik heb de xbox one x thuis al klaar staan voor de nieuwe tv maar ik denk toch maar even geduld hebben nog na de CES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 07:28
Thierr86 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:46:
[...]

Plex is niet helemaal het beste medium om gewoon films via je schijf op je tv af te spelen.

Plex heeft een server nodig (bvb pc die aanstaat), en is vooral handig om je media naar al je apparaten te kunnen streamen (tablet, telefoon, tv via google cast of plex app). Maar als enkel op je TV films wil afspelen van een externe schijf zijn er makkelijkere mogelijkheden. Ikzelf ben een fan van een RaspberryPi3 met Kodi.
Ga dan voor een s905x based android box icm Libreelec. 4K, HD audio, HDR en kost nog minder dan een pi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

invincible30 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:55:
[...]

Heeft bfi ook effect op 1080i (50 hz) tv uitzendingen?
Ja lijkt me dat voor 50hz bronnen die op 50hz zal werken.
Jeroenneman schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:57:
[...]

Niet om aan je te twijfelen, maar bron?

BFI is echt heel fijn.
Op avforums heeft een redacteur dat gepost. Onder een het topic lg OLED 2018 line-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitessevette
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:43
schumi1986 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:40:
Ik zie de laatste tijd bij het RTL 4 logo een heel licht donkere vlek om het logo, is dit nu de aanpassing tegen het inbranden?
Dat was mij ook opgevallen maar dan wel bij zo'n beetje alle zender logo's.
Heb een 65E6V.

3750Wp ZZO, MG4 Luxury, 1x L/LMitsubishi 3,5+2x 2,5. WPB 300L. Gasloos sinds oktober 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 26-09 07:51
Vitessevette schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:06:
[...]

Dat was mij ook opgevallen maar dan wel bij zo'n beetje alle zender logo's.
Heb een 65E6V.
Hmm ben benieuwd. Ik ga het ook eens checken op mijn C7. Wat me ook opviel is dat er zenders zijn die rode logo’s hanteren (rtl 5, sbs6), maar die logo’s gedurende programma’s veranderen naar lichtgrijs. Als alle logo’s nou lichtgrijs zijn, is het risico op inbranden ook al een stuk minder.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

schumi1986 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:40:
Ja, zie post van Shocked: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Best handig, die zoekfunctie ;)

[ Voor 6% gewijzigd door fonsmeister op 10-01-2018 11:51 ]

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.A.T.R.I.C.K
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
SkyStreaker schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:39:

Iemand ervaring?
Dat is 100% normaal, ook met alle vorige promoties, ze zijn niet zo snel bij LG.

P.A.T.R.I.C.K in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"

Voor de V30 heb ik ook 26 dagen moeten wachten op een eerste reactie, volgens mij moet je gewoon uitgaan dat je hem krijgt binnen 8 weken nadat LG de informatie binnen heeft gekregen. (En het akkoord zal tussen de 4-7 weken liggen, zodra je een goedkeuring hebt ontvangen krijg je de telefoon meestal binnen 1-2 weken).

Als je jouw registratie mail doormailed aan: lg@consumercare.info krijg je binnen 1 werkdag bericht.

'Ik heb aangetekend op .................. de email print, factuur, en doossticker op de post gedaan, maar hier nog geen bevestiging van ontvangen. Hebben jullie alles binnen gekregen ? Kunnen jullie mij hier een handmatige bevestiging van mailen, danku. Mijn registratienummer is ..........'

Ga er wel even van uit dat de reactie die je daar op krijgt waarschijnlijk een bot is :) En dat je dus toch moet wachten op de echte goedkeuring van LG :)

Wat in je registratiemail staat klopt dus niet: 'Wanneer wij bovenstaande hebben ontvangen zullen wij je registratie en het ingestuurde bewijs controleren en valideren. Dit kan ongeveer 7 werkdagen duren. Wij zullen je via e-mail op de hoogte houden van het proces. 8)7

p.s. Voor degene die zich nog afvragen of de telefoon registraties alleen goed zouden worden gekeurd als de oled tv zou zijn verkocht voor minimaal de adviesprijs, dat is onzin, ik heb een 65e7 voor 2900 en een 55e7 gekocht voor 2050 en de goedkeuring zijn al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:40
Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een Oled (LG 65B7v). Prachtige televisie en gelukkig voor mij geen zichtbare issues (voor mij dan).

Ik heb een vraagje over de pixelrefresher en de instellingen daarvan. Ik begreep dat het niet verstandig is om deze handmatig aan te zetten. Ik vind de instellingen in elk geval zeer onduidelijk, ik wil het liefst dat deze eens in de zoveel tijd uit zichzelf draait. Ik kan alleen niet duidelijk zien welke instelling dat dan is, dus doe ik het handmatig. Heeft iemand daar iets meer informatie over voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Cyrax0508 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:05:
Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een Oled (LG 65B7v). Prachtige televisie en gelukkig voor mij geen zichtbare issues (voor mij dan).

Ik heb een vraagje over de pixelrefresher en de instellingen daarvan. Ik begreep dat het niet verstandig is om deze handmatig aan te zetten. Ik vind de instellingen in elk geval zeer onduidelijk, ik wil het liefst dat deze eens in de zoveel tijd uit zichzelf draait. Ik kan alleen niet duidelijk zien welke instelling dat dan is, dus doe ik het handmatig. Heeft iemand daar iets meer informatie over voor mij?
Volgens mij draait het automatisch als je na 4 uur activiteit de tv uitschakelt en in de standby-stand laat staan.
Dit meen ik althans te hebben gelezen. Zit zelf namelijk over de aanschaf van een C7 na te denken.

[ Voor 6% gewijzigd door Grotman op 10-01-2018 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Laatst online: 23:40
Grotman schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:23:
[...]

Volgens mij draait het automatisch als je na 4 uur activiteit de tv uitschakeld en in de standby-stand laat staan.
Dit meen ik althans te hebben gelezen. Zit zelf namelijk over de aanschaf van een C7 na te denken.
Dank je voor de info. Ik zal eens kijken of de tv dat doet uit zichzelf op de standaard instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

P.A.T.R.I.C.K schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:34:
[...]

Dat is 100% normaal, ook met alle vorige promoties, ze zijn niet zo snel bij LG.

P.A.T.R.I.C.K in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"

Voor de V30 heb ik ook 26 dagen moeten wachten op een eerste reactie, volgens mij moet je gewoon uitgaan dat je hem krijgt binnen 8 weken nadat LG de informatie binnen heeft gekregen. (En het akkoord zal tussen de 4-7 weken liggen, zodra je een goedkeuring hebt ontvangen krijg je de telefoon meestal binnen 1-2 weken).

Als je jouw registratie mail doormailed aan: lg@consumercare.info krijg je binnen 1 werkdag bericht.

'Ik heb aangetekend op .................. de email print, factuur, en doossticker op de post gedaan, maar hier nog geen bevestiging van ontvangen. Hebben jullie alles binnen gekregen ? Kunnen jullie mij hier een handmatige bevestiging van mailen, danku. Mijn registratienummer is ..........'

Ga er wel even van uit dat de reactie die je daar op krijgt waarschijnlijk een bot is :) En dat je dus toch moet wachten op de echte goedkeuring van LG :)

Wat in je registratiemail staat klopt dus niet: 'Wanneer wij bovenstaande hebben ontvangen zullen wij je registratie en het ingestuurde bewijs controleren en valideren. Dit kan ongeveer 7 werkdagen duren. Wij zullen je via e-mail op de hoogte houden van het proces. 8)7

p.s. Voor degene die zich nog afvragen of de telefoon registraties alleen goed zouden worden gekeurd als de oled tv zou zijn verkocht voor minimaal de adviesprijs, dat is onzin, ik heb een 65e7 voor 2900 en een 55e7 gekocht voor 2050 en de goedkeuring zijn al binnen.
Kreeg gister tweede keer de bevestiging dat mijn aanvraag is goedgekeurd. Dus ik dacht al wtf. Dus ik heb daar een response op gestuurd. Krijg ik de reactie. De telefoon is niet meer op voorraad. Je moet wachten op een nieuwe voorraad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Cyrax0508 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:05:

Denk dat de pixelrefresher en de andere die na 4 uur een refresh doet, 2 aparte zaken zijn!

Deze in de instellingen blijf je beter vanaf en enkel in het ergste geval es doen, bijv met retentie of inbranding die niet meer weg gaat.

De andere, deze gaat actief na 4 uur , van zodra je hem op standby, maar jammmer genoeg kan je dit niet checken of ie dit daadwerkelijk doet of resultaat erna.

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• road rebel
Kort maar krachtig: LGDisplays erkent impliciet dat panel uniformity op de randen een probleem kan zijn, aangezien ze die specifiek aanpakken in hun pro aanbod:

@ 4:02

[ Voor 23% gewijzigd door road rebel op 10-01-2018 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Wel handig dat de ‘rollable’ variant bij een 21:9 input slechts deels uitrolt, zodat het volledig beeldvullend is (geen zwarte balken meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secret17
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-09 13:46
Heeft iemand hier toevallig ervaring met bluetooth headset icm een LG OLED? Het werkt bij mij prima, maar als ik de headset uitschakel, dat schakelt de TV over naar TV speaker, terwijl ik graag wil dat hij dan (terug)schakelt naar HDMI ARC, waar mijn soundbar op zit. Iemand enig idee of dat kan?

There can be only fun

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Dat wordt dus toch een C8 volgend jaar :9 Het lijkt erop dat de light output nog best hoog is.

[ Voor 95% gewijzigd door ion op 10-01-2018 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synx6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:48
Met bfi bij de 2018 modellen begin ik te twijfelen. Ben nu aan het azen op een 65 C7. Hoe vergelijken ex plasma liefhebbers motion res met de 6 en 7 serie? Ik kan daar geen goed ‘beeld’ bij krijgen adhv fora...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

synx6 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:34:
Met bfi bij de 2018 modellen begin ik te twijfelen. Ben nu aan het azen op een 65 C7. Hoe vergelijken ex plasma liefhebbers motion res met de 6 en 7 serie? Ik kan daar geen goed ‘beeld’ bij krijgen adhv fora...
60hz Afbeeldingslocatie: http://i.rtings.com/images/reviews/tv/sony/a1e/a1e-motion-blur-large.jpg

60hz met BFI Afbeeldingslocatie: http://i.rtings.com/images/reviews/tv/sony/a1e/a1e-bfi-large.jpg

Dat is ongeveer 4ms persistence.
Afbeeldingslocatie: https://www.blurbusters.com/wp-content/uploads/2014/03/motion_blur_from_persistence.png

https://www.blurbusters.com/faq/60vs120vslb/

Het kan nog beter als ze gewoon strobing gebruiken ipv BFI.

[ Voor 19% gewijzigd door ion op 10-01-2018 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

synx6 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:34:
Motion op mijn Panasonic plasma was beter dan op mijn e6.
Ik zie het dan vooral met tennis.
Balletje beweegt vloeiender op een plasma.

Andere bezitters van een oled vinden de motion minder met 24p filmmateriaal.
Ik zelf zie dit niet.

Dit komt door de sample and hold techniek van een oled scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timthing
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-03-2023
Zou die BFI dmv een firmware upgrade ook op de 2017 modellen terecht kunnen komen? Of is die chip er niet geschikt voor? Zou namelijk betekenen dat de B8 ook geen BFI zou krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
  • Laatst online: 08-09 21:08
Als die bfi enkel op de 2018 modellen komt dan verkoop ik mijn 65c7 direct zodra die beschikbaar zijn. Niet dat ik motion zo slecht vond op mijn oled, verre van maar zal anders altijd vinden dat het beter kan. Ben nu eenmaal zo :)

Wel benieuwd hoeveel de c7 dan nog zal gaan 2e hands en wat de c8 zal gaan kosten

[ Voor 15% gewijzigd door lapino op 10-01-2018 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Inmiddels wel, maar die heeft niets te zeggen hierover, 65 gaat ze vast wel leuk vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iuuk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-09 22:57
Heeft er hier iemand last van screentearing en/of enorme screen stutter? Tijdens het kijken van Black Mirror en Lilo & Stitch op Netflix, net als sommige tv-uitzendingen merkte ik al een redelijke screen tearing (motion problemen/artifacts). Nu had ik dat bij BM ook lichtelijk op m'n macbook, dus zal dat deels in de serie zitten. Vandaag werden de problemen bij het gewoon kijken van tv echter nog een stuk erger. Tijdens Chelsea - Arsenal leek het soms wel alsof ik naar een slideshow zat te kijken, het haperde veel meer dan acceptabel zou moeten zijn.

Ik denk niet dat een youtubefilmpje het probleem perfect weer gaat geven, maar misschien komt iemand er wijs uit:

YouTube: Haper

Vooral op de middellijn rond 70:13-15 zie je nog wel redelijk wat ik bedoel, maar zo is het dus constant bezig. Motion settings helpen niks.

Screen tearing kan ik zo zo snel niet laten zien, dat is weer een ander probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Timthing schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:53:
Zou die BFI dmv een firmware upgrade ook op de 2017 modellen terecht kunnen komen? Of is die chip er niet geschikt voor? Zou namelijk betekenen dat de B8 ook geen BFI zou krijgen.
De B8 krijgt toch ook een nieuwe chip, alleen niet dezelfde als de andere OLEDs (A7 vs A9). De A7 komt ook in de LCD's ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

iuuk schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:46:
Heeft er hier iemand last van screentearing en/of enorme screen stutter? Tijdens het kijken van Black Mirror en Lilo & Stitch op Netflix, net als sommige tv-uitzendingen merkte ik al een redelijke screen tearing (motion problemen/artifacts). Nu had ik dat bij BM ook lichtelijk op m'n macbook, dus zal dat deels in de serie zitten. Vandaag werden de problemen bij het gewoon kijken van tv echter nog een stuk erger. Tijdens Chelsea - Arsenal leek het soms wel alsof ik naar een slideshow zat te kijken, het haperde veel meer dan acceptabel zou moeten zijn.

Ik denk niet dat een youtubefilmpje het probleem perfect weer gaat geven, maar misschien komt iemand er wijs uit:

YouTube: Haper

Vooral op de middellijn rond 70:13-15 zie je nog wel redelijk wat ik bedoel, maar zo is het dus constant bezig. Motion settings helpen niks.

Screen tearing kan ik zo zo snel niet laten zien, dat is weer een ander probleem.
Het haperen tijdens voetbal zat in de uitzending. Was gisteren ook het geval.
Op tv van ouders was het ook waarneembaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timthing
  • Laatst online: 15-03-2023
apis29 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 01:06:
[...]

De B8 krijgt toch ook een nieuwe chip, alleen niet dezelfde als de andere OLEDs (A7 vs A9). De A7 komt ook in de LCD's ....
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Ik las het overal alsof de A7 de oude chip is, maar blijkt idd een nieuwe maar langzamere chip te zijn.

Ik hoop gewoon dat LG dmv een firmware update de judder van de 2017 modellen nog kan aanpakken of truemotion kan verbeteren zonder artifacts. Ik blijf switchen tussen wel of geen truemotion (de-judder 2) omdat ze beide niet optimaal zijn, wat ik een beetje jammer vind. Zal wat tijd overheen gaan voor ik de judder wellicht niet meer zie, of kan leven met de artifacts, maar ik blijf hopen op een update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Iemand die via Telenet decoder kijkt? Is het aan te raden om deblur en dejudder te gebruiken of zetten jullie die allemaal gewoon af?

Eventueel andere opties daar de uitzendingen maar in 1080i zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door spietie op 11-01-2018 08:40 ]

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• road rebel
ionn schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:16:
[video]

Dat wordt dus toch een C8 volgend jaar :9 Het lijkt erop dat de light output nog best hoog is.
Ik hoorde een interview met de Franse Sales Rep van LGE dat ze de eerste “8-tv’s” in maart verwachten, oftewel over twee maand (en niet noodzakelijk volgend jaar:-p).

Qua prijs verwachten ze geen prijsdaling in de eerste 6maand van de 8-reeks; kwestie van de 7-reeks te kunnen uitverkopen wellicht.

[ Voor 20% gewijzigd door road rebel op 11-01-2018 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-09 13:55
Fuske schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:37:

[...]

Ook maar eens op zoek gaan of ik nog een eigenwijze pixel kan vinden op mijn B6 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

road rebel schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:39:
[...]

Ik hoorde een interview met de Franse Sales Rep van LGE dat ze de eerste “8-tv’s” in maart verwachten, oftewel over twee maand (en niet noodzakelijk volgend jaar:-p).

Qua prijs verwachten ze geen prijsdaling in de eerste 6maand van de 8-reeks; kwestie van de 7-reeks te kunnen uitverkopen wellicht.
Ja maar het is het niet waard om de C7 te verkopen als het prijsverschil tussen C8 te hoog is. Daarom wacht ik totdat de C8 in prijs gaat dalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-09 14:40
Mijn LG 55EG910 had al een tijdje een ingebrand RTL4 logo, dit was vooral te zien op een geel/rood/oranje beeld. Toch maar even met de support van LG contact opgenomen en mijn tv kwam in aanmerking voor garantie.
Zojuist is er een monteur aan huis geweest welke kosteloos mijn hele paneel vervangen heeft!
Ik heb nu weer een nieuw paneel, erg blij mee!
Ook nog even samen met de monteur gekeken naar onefenheden maar alles ziet er perfect uit.
Erg goede service van LG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 05:15

MazeWing

The plot thickens...

@lapino Ben je inmiddels over je gele tint-syndroom heen?

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

https://www.forbes.com/si...-on-its-way/#3b5f901f2906

Oplossing voor de ‘elevated blacks’ in DV via HDMI! Blijkbaar zit daar ergens een fout.

Zo te lezen zal LG dit moeten updaten, Dolby heeft inmiddels een oplossing verstrekt, die LG in een firmware update (neem ik aan) moet verwerken.

Hoop dat dit snel gebeurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Laatst online: 22:37
ionn schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:37:
[...]

Kreeg gister tweede keer de bevestiging dat mijn aanvraag is goedgekeurd. Dus ik dacht al wtf. Dus ik heb daar een response op gestuurd. Krijg ik de reactie. De telefoon is niet meer op voorraad. Je moet wachten op een nieuwe voorraad :(
Van de week ook een 2e bevestiging gehad. Verder geen actie ondernomen, ik zie hem ooit wel verschijnen hoop ik. Blijft een waardeloos proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iuuk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-09 22:57
invincible30 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 02:02:
[...]

Het haperen tijdens voetbal zat in de uitzending. Was gisteren ook het geval.
Op tv van ouders was het ook waarneembaar.
Ok, dankjewel. Hopelijk was dat alles dan en zal ik de rest wel in de gaten houden. Wel ontzettend dom dat dat probleem zo lang bleef aanhouden dan, het was praktisch onkijkbaar (misschien dat OLED het ook nog wat versterkte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Mirx_NL schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:37:
[...]

Van de week ook een 2e bevestiging gehad. Verder geen actie ondernomen, ik zie hem ooit wel verschijnen hoop ik. Blijft een waardeloos proces.
Ah ik vond het nu al lang duren en wacht pas 1 week op bevestiging, nog even wachten dus :9

Vorig jaar een siemens eq 9 espresso machine gekocht met cashback die na 2 dagen op mijn rekening gestort was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 26-09 07:51
spietie schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 08:40:
Iemand die via Telenet decoder kijkt? Is het aan te raden om deblur en dejudder te gebruiken of zetten jullie die allemaal gewoon af?

Eventueel andere opties daar de uitzendingen maar in 1080i zijn.
Dejudder 2, deblur 10.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 26-09 08:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

ionn schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:16:
[video]

Dank voor linken van de video, ik heb er een bericht voor op de frontpage aan gewijd. De toevoeging van bfi is wel interessante info, omdat dit een duidelijk verschil/verbetering tov de eerdere 2017- en 2016-modellen is.

Nu is het inderdaad de vraag of dit toevallig ook nog via firmware beschikbaar kan/gaat komen bij de 2017-modellen.

[ Voor 12% gewijzigd door Koekiemonsterr op 11-01-2018 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
De B8 beschikt dus over de Alpha 7 processor uit 2017 en zit dus ook in de 2017 OLED versie's ?

Dan mag ik toch hopen dat BFI in een update beschikbaar komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:19

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Koekiemonsterr schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:27:
Nu is het inderdaad de vraag of dit toevallig ook nog via firmware beschikbaar kan/gaat komen bij de 2017-modellen.
Als dat al zo gaat zijn dan zullen ze vast even wachten tot de meesten die dat echt graag willen hun 7 voor een 8 hebben ingeruild. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Gonadan schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:11:
[...]

Als dat al zo gaat zijn dan zullen ze vast even wachten tot de meesten die dat echt graag willen hun 7 voor een 8 hebben ingeruild. :P
Ik wou het niet zeggen, maar zo zal het vast wel gaan ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Laatst online: 08-09 21:08
MazeWing schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:17:
@lapino Ben je inmiddels over je gele tint-syndroom heen?
Zou het geen 'syndroom' heten aangezien LG zelf het ook heeft onderkend, alleen ben ik door werk er niet in geslaagd binnen volgens hen redelijke termijn ruil te organiseren, waardoor ze blijkbaar opnieuw een tech willen langsturen om het probleem opnieuw te 'evalueren'. Ben het zodanig beu dat ik er wel mee zal leren leven, het is niet dat het continu zichtbaar is, enkel als je erop let en bij bepaalde content. Zal wel zien hoe nieuwere modellen zijn nav reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Koekiemonsterr schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:27:
[...]

Dank voor linken van de video, ik heb er een bericht voor op de frontpage aan gewijd. De toevoeging van bfi is wel interessante info, omdat dit een duidelijk verschil/verbetering tov de eerdere 2017- en 2016-modellen is.

Je beschrijving over motion blur en sample en hold klopt alleen niet helemaal ;)

''The answer lies in persistence (sample-and-hold). OLED is great in many ways, however, many of them are hampered by the sample-and-hold effect. Even instant pixel response (0 ms) can have lots of motion blur due to sample-and-hold. Some OLEDs use strobing for lower persistence, to eliminate motion blur, but not all of them do.

Your eyes are always moving when you track moving objects on a screen. Sample-and-hold means frames are statically displayed until the next refresh. Your eyes are in a different position at the beginning of a refresh than at the end of a refresh; this causes the frame to be blurred across your retinas:

sampleandhold1
(Source: Microsoft Research)
Vertical axis represents position of motion. Horizontal axis represent time.
Middle image represents flicker displays, including CRT and LightBoost.
Right image represents sample-and-hold displays, including most LCD and OLED.

The flicker of impulse-driven displays (CRT) shortens the frame samples, and eliminates eye-tracking based motion blur. This is why CRT displays have less motion blur than LCD’s, even though LCD pixel response times (1ms-2ms) are recently finally matching phosphor decay times of a CRT (with medium-persistence phosphor). Sample-and-hold displays continuously display frames for the whole refresh. Persistence (sample-and-hold) is a different measurement from pixel transitions (GtG). As a result, a 60Hz refresh (even on “2ms GtG” LCDs) is displayed for a whole 1/60th of a second (16.7ms persistence).'' https://www.blurbusters.com/faq/oled-motion-blur/

Ook het laatste deel. De franse website les numeriques heeft al aangetoond dat de pixels anders zijn op 2018 modellen, dus er zitten nieuwe panelen in. Piekhelderheid zit nu rond 800 nits. Minimale verbetering dus.

[ Voor 4% gewijzigd door ion op 11-01-2018 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

ionn schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:33:
[...]

Je beschrijving over motion blur en sample en hold klopt alleen niet helemaal ;)

''The answer lies in persistence (sample-and-hold). OLED is great in many ways, however, many of them are hampered by the sample-and-hold effect. Even instant pixel response (0 ms) can have lots of motion blur due to sample-and-hold. Some OLEDs use strobing for lower persistence, to eliminate motion blur, but not all of them do.

Your eyes are always moving when you track moving objects on a screen. Sample-and-hold means frames are statically displayed until the next refresh. Your eyes are in a different position at the beginning of a refresh than at the end of a refresh; this causes the frame to be blurred across your retinas:

sampleandhold1
(Source: Microsoft Research)
Vertical axis represents position of motion. Horizontal axis represent time.
Middle image represents flicker displays, including CRT and LightBoost.
Right image represents sample-and-hold displays, including most LCD and OLED.

The flicker of impulse-driven displays (CRT) shortens the frame samples, and eliminates eye-tracking based motion blur. This is why CRT displays have less motion blur than LCD’s, even though LCD pixel response times (1ms-2ms) are recently finally matching phosphor decay times of a CRT (with medium-persistence phosphor). Sample-and-hold displays continuously display frames for the whole refresh. Persistence (sample-and-hold) is a different measurement from pixel transitions (GtG). As a result, a 60Hz refresh (even on “2ms GtG” LCDs) is displayed for a whole 1/60th of a second (16.7ms persistence).'' https://www.blurbusters.com/faq/oled-motion-blur/

Ook het laatste deel. De franse website les numeriques heeft al aangetoond dat de pixels anders zijn op 2018 modellen, dus er zitten nieuwe panelen in. Piekhelderheid zit nu rond 800 nits. Minimale verbetering dus.
Hmm dat zou grofweg 100 nits meer zijn. Interesting. Alle beetjes helpen als bfi wordt toegepast...

Tja ik had het vast wel preciezer en beter op kunnen schrijven, vooral op punt van de verwerking door je ogen en hersenen, maar goed, ik kan er ook geen 500 woorden aan besteden en het moet ook nog in het Nederlands :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
ionn schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:33:
[...]Ook het laatste deel. De franse website les numeriques heeft al aangetoond dat de pixels anders zijn op 2018 modellen, dus er zitten nieuwe panelen in. Piekhelderheid zit nu rond 800 nits. Minimale verbetering dus.
;) apis29 in "OLED televisies"
"Le sous-pixel vert montre très clairement le changement de structure, mais les bleus et blancs sont également légèrement différents."
Als ik die closeups op HDTV Test bekijk zie je die groene pixel ook in de POS9002 (op LesNumeriques zelf ook en al in de 901 ook), EZ952 (55" op HDTV Test wel, 65" op LesNumeriques weer niet net als de 1000) maar idd toch ook weer iets verschil met de blauwe en witte

[ Voor 35% gewijzigd door apis29 op 11-01-2018 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:32
Iemand die kan ontkennen of bevestigen dat de volgende lg oled een Benelux model is ?

OLED65B6V-Z
Serienummer: 611MALF5X480

Waaraan kan je dit nu zien dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

k1978 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 23:52:
Iemand die kan ontkennen of bevestigen dat de volgende lg oled een Benelux model is ?

OLED65B6V-Z

Aan de V in OLED65B6V-Z
apis29 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 21:41:
[...]

;) apis29 in "OLED televisies"

[...]

Als ik die closeups op HDTV Test bekijk zie je die groene pixel ook in de POS9002 (op LesNumeriques zelf ook en al in de 901 ook), EZ952 (55" op HDTV Test wel, 65" op LesNumeriques weer niet net als de 1000) maar idd toch ook weer iets verschil met de blauwe en witte
Het zou me niet verbazen als tussen de overgang naar nieuwe panelen. Nog oude panelen in nieuwe televisies worden gebruikt.

Een paar pagina's terug kreeg een tweaker ook een B7 paneel op voor op zijn B6. Dus het lijkt interchangeable te zijn.

[ Voor 54% gewijzigd door ion op 12-01-2018 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
Ook voor Telenet toch? Heb dit es geprobeerd maar zie toch af en toe heel lichte haperingen in t beeld. Precies of bepaalde objecten 0.1 seconden stil staan.

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
ionn schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 07:42:
[...]

Aan de V in OLED65B6V-Z

[...]

Het zou me niet verbazen als tussen de overgang naar nieuwe panelen. Nog oude panelen in nieuwe televisies worden gebruikt.

Een paar pagina's terug kreeg een tweaker ook een B7 paneel op voor op zijn B6. Dus het lijkt interchangeable te zijn.
En de V zegt toch dat Benelux model is ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

k1978 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:15:
[...]

En de V zegt toch dat Benelux model is ?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
LG zelf zeg dat het om een model gaat uit Italië en dus geen recht op garantie :? Staat zelf manufactured: november 2016 dus in Nederlands en zelfs aangemeld op hun site en daar staat die geregistreerd,

Maar ze blijven volhouden heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

k1978 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:35:
[...]

LG zelf zeg dat het om een model gaat uit Italië en dus geen recht op garantie :? Staat zelf manufactured: november 2016 dus in Nederlands en zelfs aangemeld op hun site en daar staat die geregistreerd,

Maar ze blijven volhouden heel vaag.
Italiaanse modellen eindigen ook op V. Waar heb je de televisie gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Ga nu contact opnemen met verkoper dan regelen hun het maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
Al maanden heb ik een probleem met mijn audio.
Als ik op mijn B6 tv heb gekeken via de CI+ module en ik switch naar de LG netflix app dan hoor ik het geluid van de tv zender door netflix heen.

Zowel in het menu van Netflix als een serie zelf binnen netflix hoor ik het tv geluid. De enige manier om dit op te lossen is door de home button ingedrukt te houden en Live TV af te sluiten.

Nu is dat niet het einde van de wereld, maar ik maak mij dan wel zorgen wat er zou kunnen gaan gebeuren net buiten mijn garantie straks. LG B6 is nog geen jaar oud...

Ik heb al wat zoek momenten met google gehad maar kom er niet uit... Het kan zijn dat het hier al voorbij is gekomen, tegenwoordig kan ik niet meer alles checken. Ik hoop dat iemand een advies heeft want de irritatie loopt langzaam maar zeker toch wel op..

Dank:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mirx_NL schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:37:
[...]

Ik kreeg ook die reactie. Heb nu al 10 weken gewacht en heb te horen gekregen dat het nog wel even kan duren omdat de LG-telefoon niet op voorraad is. Echt waardeloos.

Tegen de tijd dat we 'm krijgen is het alweer een oud apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
k1978 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 23:52:

OLED65B6V-Z

En wat staat er verder achter de Z? Ook zou de LF uit het serienummer iets met de bestemming van het toestel te maken hebben dus misschien kan iemand met een Mediamarkt LG bijv. vergelijken (en misschien nog de 'sales suffix').
De V is overigens niet het 'Benelux' model maar veel wijdverspreider ...

'Manufactured: november 2016' klinkt overigens nou niet bepaald Nederlands ;)

[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 12-01-2018 13:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
apis29 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:27:
[...]

En wat staat er verder achter de Z? Ook zou de LF uit het serienummer iets met de bestemming van het toestel te maken hebben dus misschien kan iemand met een Mediamarkt LG bijv. vergelijken (en misschien nog de 'sales suffix').
De V is overigens niet het 'Benelux' model maar veel wijdverspreider ...

'Manufactured: november 2016' klinkt overigens nou niet bepaald Nederlands ;)
Volledige code is OLED65B6V-Z.BPIZLJP blijkt Italiaans model te zijn. Maar is al geregeld met verkopende partij. Monteur van LG komt gelukkig langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:P Doe mij die oude Transformer maar

Dit is toch geen gezicht met die plexiglasplaat van een goedkoop fotolijstje. Net een OLED op een te kleine soundbase ... Verbaast me wel dat er zoveel gepraat over hun Crystal Sound (/Acoustic Surface) was en er geen enkel model mee uitgerust is :F .

Afbeeldingslocatie: https://www.recordere.dk/wp-content/uploads/2018/01/2018-01-09-22.55.25-1.jpg
k1978 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:39:
[...]

Volledige code is OLED65B6V-Z.BPIZLJP blijkt Italiaans model te zijn. Maar is al geregeld met verkopende partij. Monteur van LG komt gelukkig langs.
Z.BPIZLJP dit zal idd anders zijn op de hier verkochte versies ...

[ Voor 103% gewijzigd door apis29 op 12-01-2018 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

apis29 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:43:
:P Doe mij die oude Transformer maar

Dit is toch geen gezicht met die plexiglasplaat van een goedkoop fotolijstje. Net een OLED op een te kleine soundbase ... Verbaast me wel dat er zoveel gepraat over hun Crystal Sound (/Acoustic Surface) was en er geen enkel model mee uitgerust is :F .

[afbeelding]

[...]

Z.BPIZLJP dit zal idd anders zijn op de hier verkochte versies ...
Dat plexiglasplaatje is alleen ervoor dat ie blijft staan. Ik neem aan dat deze G8 gewoon ophangt net als de W8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een LG E6D 55 inch, volgens mij betekent de V benelux en de D duitsland ,Ik heb het gewoon bij Beerepoot gekocht, dus ik neem aan dat ze identiek zijn qua specs,

Ik zit te twijfelen om de E6D te verkopen en dan ene E7N te kopen, of te wachten op de E8 serie wat in juni uitkomt, wat zijn jullie gedachtes daarover? :P

Ik ben zeer tevreden over de E6D, maar ik heb een Oppo 203 speler gekocht en door het UHD , Dolby Vision HDR10 etc wil ik het meeste uit het apparaat halen, nu ondersteunt de E6D dit ook maar ben toch benieuwd naar de verschillen

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2018 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:23:
Ik heb een LG E6D 55 inch, volgens mij betekent de V benelux en de D duitsland ,Ik heb het gewoon bij Beerepoot gekocht, dus ik neem aan dat ze identiek zijn qua specs,

Ik zit te twijfelen om de E6D te verkopen en dan ene E7N te kopen, of te wachten op de E8 serie wat in juni uitkomt, wat zijn jullie gedachtes daarover? :P

Ik ben zeer tevreden over de E6D, maar ik heb een Oppo 203 speler gekocht en door het UHD , Dolby Vision HDR10 etc wil ik het meeste uit het apparaat halen, nu ondersteunt de E6D dit ook maar ben toch benieuwd naar de verschillen
Als je voor een leuke prijs de e6 kan verkopen dan is zo'n overstap het zéker waard.

De 7 serie heeft betere abl. Hogere prak brightness. Active hdr. Betere hdr game mode en sdr gamen. En lagere input lag. En near blacks zijn veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oban606 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:48:
Al maanden heb ik een probleem met mijn audio.
Als ik op mijn B6 tv heb gekeken via de CI+ module en ik switch naar de LG netflix app dan hoor ik het geluid van de tv zender door netflix heen.

Zowel in het menu van Netflix als een serie zelf binnen netflix hoor ik het tv geluid. De enige manier om dit op te lossen is door de home button ingedrukt te houden en Live TV af te sluiten.

Nu is dat niet het einde van de wereld, maar ik maak mij dan wel zorgen wat er zou kunnen gaan gebeuren net buiten mijn garantie straks. LG B6 is nog geen jaar oud...

Ik heb al wat zoek momenten met google gehad maar kom er niet uit... Het kan zijn dat het hier al voorbij is gekomen, tegenwoordig kan ik niet meer alles checken. Ik hoop dat iemand een advies heeft want de irritatie loopt langzaam maar zeker toch wel op..

Dank:)
Over garantie no worries. Met televisies in deze prijsklasse heb je 6 jaar garantie volgens het consumentenrecht. Het blijft van veel mensen (ook de winkeliers) een misvatting dat je na de zogenaamde fabrieksgarantie geen garantie meer zou hebben. Heb zelf mijn oude Pana plasma na 3 jaar en wat maanden geclaimd, met succes. Voor je probleem heb ik overigens geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 16:29:
[...]

Over garantie no worries. Met televisies in deze prijsklasse heb je 6 jaar garantie volgens het consumentenrecht. Het blijft van veel mensen (ook de winkeliers) een misvatting dat je na de zogenaamde fabrieksgarantie geen garantie meer zou hebben. Heb zelf mijn oude Pana plasma na 3 jaar en wat maanden geclaimd, met succes. Voor je probleem heb ik overigens geen oplossing.
Het hangt af van de verkopende partij. Had een akkefietje met de E6, garantie claimen via Foka en die stuurden mij door naar LG. Het toestel was een jaar en 2 weken oud. Bottom Line: reparatie valt niet onder garantie, of ik €1630 plus €35 onderzoekskosten wil betalen voor reparatie. Ben niet gek. Voor dat geld heb ik nu de E7 + V30 voor €400. De E6 heb ik als opknapper van de hand gedaan uiteindelijk.

Kortom ymmv. Ja in theorie zou ik gewoon garantie moeten hebben (ik heb mij ook niet op fabrieksgarantie maar op de wettelijke garantie beroepen) maar gelijk hebben is niet hetzelfde als gelijk krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Joosie200 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:34:
[...]

Het hangt af van de verkopende partij. Had een akkefietje met de E6, garantie claimen via Foka en die stuurden mij door naar LG. Het toestel was een jaar en 2 weken oud. Bottom Line: reparatie valt niet onder garantie, of ik €1630 plus €35 onderzoekskosten wil betalen voor reparatie. Ben niet gek. Voor dat geld heb ik nu de E7 + V30 voor €400. De E6 heb ik als opknapper van de hand gedaan uiteindelijk.

Kortom ymmv. Ja in theorie zou ik gewoon garantie moeten hebben (ik heb mij ook niet op fabrieksgarantie maar op de wettelijke garantie beroepen) maar gelijk hebben is niet hetzelfde als gelijk krijgen.
Heb je de TV zelf van de muur getrokken? Of iets anders waar zelf schuld aan te wijten was?

2 jaar garantie is echt 2 jaar garantie behalve de uitzonderingen op de website van LG (inbranden,dode pixel).

Als mijn e7 er na 1 jaar en 2 maanden mee op houd dan betaal ik 0,0 voor een nieuwe. De winkelier of LG zorgt maar dat het op een fatsoenlijke manier opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:34:
[...]

Hangt helemaal van niemand af. Is gewoon de wet in NL. Maar ik ben nogal een bijtertje als het gaat om mijn rechten. 8) Overigens moet je voor alle garantie je nooit melden bij LG, maar altijd bij je leverancier. Ook na verstrijken fabrieksgarantie. Met die partij heb je een overeenkomst. Maar genoeg over garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
schumi1986 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 18:26:
[...]
Heb je de TV zelf van de muur getrokken? Of iets anders waar zelf schuld aan te wijten was?

2 jaar garantie is echt 2 jaar garantie behalve de uitzonderingen op de website van LG (inbranden,dode pixel).

Als mijn e7 er na 1 jaar en 2 maanden mee op houd dan betaal ik 0,0 voor een nieuwe. De winkelier of LG zorgt maar dat het op een fatsoenlijke manier opgelost wordt.
Nope, bij het afstoffen van het scherm na verloop van tijd met een droge, schone vezeldoek ontdekte ik een putje/beschadiging van de buitenste glasplaat. Geen enkele pixel was beschadigd, ik heb geen afstandsbediening of iets anders tegen het scherm gegooid. Laat staan op een andere manier de tv van de plek gehaald of dat er iets op gevallen is (zoals een schilderij)

Kortom niets iets wat van buitenaf gekomen is. Zowel LG als Foka bleven daar wel bij waarom ze geen garantie verlenen. Nu is die beschadiging niet dermate storend voor mij. Maar ik had ook zoiets na 1 jaar mag je zoiets niet zo snel verwachten. Dus ze lossen het maar op. Niet dus.
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:06:
[...]

Hangt helemaal van niemand af. Is gewoon de wet in NL. Maar ik ben nogal een bijtertje als het gaat om mijn rechten. 8) Overigens moet je voor alle garantie je nooit melden bij LG, maar altijd bij je leverancier. Ook na verstrijken fabrieksgarantie. Met die partij heb je een overeenkomst. Maar genoeg over garantie.
Denk je dat ik dat niet weet als jurist en zo goed als meester in de rechten straks? Dus ik heb mij juist gemeld bij de verkopende partij, Foka in mijn geval. Zij verwezen mij naar LG en trokken zich er vanaf.

[ Voor 22% gewijzigd door Joosie200 op 12-01-2018 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Joosie200 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:11:
[...]

Nope, bij het afstoffen van het scherm na verloop van tijd met een droge, schone vezeldoek ontdekte ik een putje/beschadiging van de buitenste glasplaat. Geen enkele pixel was beschadigd, ik heb geen afstandsbediening of iets anders tegen het scherm gegooid. Laat staan op een andere manier de tv van de plek gehaald of dat er iets op gevallen is (zoals een schilderij)

Kortom niets iets wat van buitenaf gekomen is. Zowel LG als Foka bleven daar wel bij waarom ze geen garantie verlenen. Nu is die beschadiging niet dermate storend voor mij. Maar ik had ook zoiets na 1 jaar mag je zoiets niet zo snel verwachten. Dus ze lossen het maar op. Niet dus.

[...]

Denk je dat ik dat niet weet als jurist en zo goed als meester in de rechten straks? Dus ik heb mij juist gemeld bij de verkopende partij, Foka in mijn geval. Zij verwezen mij naar LG en trokken zich er vanaf.
Heb je een foto van de beschadiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je weet dat jij de omgekeerde bewijslast draagt, na de 6 maanden van aanschaf? Vooral met optische beschadigingen is het heel lastig te bewijzen dat het desbetreffende gebrek aan het goed ligt en niet door onbesuisd of onvoorzichtig handelen. Ik kan me voorstellen dat de winkelier een dergelijke claim afwijst. Het is namelijk niet mogelijk dat zoiets naar verloop van tijd vanzelf ontstaat. Of het zat er al, of het is er later bijgekomen. Zulke dingen ontstaan niet zomaar.

Ook een jurist.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2018 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• didis
  • Laatst online: 19-02 15:51
LG heeft net het panel vervangen ....1 jaar oud, 4100branduren...inbranding van Nick logo....

Echt gaaf dat ze dat gedaan hebben...top bedrijf!
yohammer schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 23:29:
Ach ,het blijft een televisie.Ik ben bang dat je het toch niet helemaal tegen kan houden
Onze 55E6 is net een jaartje oud

[afbeelding]
[afbeelding]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:46
didis schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:43:
LG heeft net het panel vervangen ....1 jaar oud, 4100branduren...inbranding van Nick logo....

Echt gaaf dat ze dat gedaan hebben...top bedrijf!

[...]
Dat vind ik inderdaad keurig, jij hebt dus minstens 10 uur per dag je tv aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Dus als ik het goed begrijp worden sommige panelen die ingebrand zijn wel vervangen en andere weer niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
ppeterr schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:04:
[...]

Dat vind ik inderdaad keurig, jij hebt dus minstens 10 uur per dag je tv aan.
Hier zelfs op sommige dagen zelfs van 11.00 uur tot 23.00(Netflix series). Maar gemiddeld kom ik ook wel boven de 7 uur per dag. Daarom twijfel ik ook erg om voor OLED te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:35:
Je weet dat jij de omgekeerde bewijslast draagt, na de 6 maanden van aanschaf? . Zulke dingen ontstaan niet zomaar.
Klopt, weet ik. Nu had ik op verschillende momenten foto's gemaakt van mijn tv. De ene foto toonde geen defecten, de meest recente foto wel. Dat is verder ook exact wat zij als reactie gaven. En als mijn bewijslast (foto's met datumnotatie) dan wordt afgewimpeld houdt het op. Heb nog Thuiswinkelwaarborg ingeschakeld maar ook zij scharen zich achter de winkelier (niet gek, tis een instantie in het leven geroepen door en voor aangesloten winkeliers) En een zaak hierom beginnen kan wel bij de kantonrechter maar voert mij te ver.

Dus door de aanbieding met de V30 besloten maar de E7 te halen, de E6 voor minder geld verkocht en weer door. Je kunt wel de 'see you in court' mentaliteit hanteren maar ik ben meer van kijken wat mogelijk is buiten de rechter om. En anders kijken naar een andere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
ionn schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:56:
[...]

Dat plexiglasplaatje is alleen ervoor dat ie blijft staan. Ik neem aan dat deze G8 gewoon ophangt net als de W8.
Hoorde in een video dat het helemaal doorloopt maar dat wordt dan ff afwachten maar of het wel of niet zo is ...

Hier een ander filmpje waarin te zien is dat het één stuk glas is (op 01:42 bijv.):

[ Voor 17% gewijzigd door apis29 op 12-01-2018 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
ionn schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:18:
[...]

Heb je een foto van de beschadiging?
Even puur gefocust op de plek zelf en daar een crop van:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6Spl9pyERUlT7g5q8d9j1rmN/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bsdRRnDfmU55AmTAUoQkrpZ4/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2GI3XrakZeD6khu1Q24KzmS5/full.jpg

Het beïnvloedt niet de onderliggende pixels zoals je ziet. Wel kun je duidelijk als het paneel uit staat en je gaat met je vingers over het scherm heen voelen dat er een kleine barst/ster in de glasplaat zit. Als je op 2/3m afstand zit merk je het ook niet eens op. Pas als je weet waar je moet kijken merk je het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiess
Joosie200 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:48:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Het beïnvloedt niet de onderliggende pixels zoals je ziet. Wel kun je duidelijk als het paneel uit staat en je gaat met je vingers over het scherm heen voelen dat er een kleine barst/ster in de glasplaat zit. Als je op 2/3m afstand zit merk je het ook niet eens op. Pas als je weet waar je moet kijken merk je het op.
Ik snap niet dat ze jou niet helpen om daar een oplossing voor te zoeken.
Ik neem aan dat ze jou nu wel als klant kwijt zijn en jou als klant hadden gehouden als ze gewoon met een oplossing waren gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiess
Ik ga binnenkort ook een nieuwe tv kopen maar ik twijfel nog tussen de c7 c8 of mischien wel de nieuwe samsung qled die heeft nu betere black levels als ik het goed heb en voor gamers VRR want ik game ook.
Even geduld nog hebben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.A.T.R.I.C.K
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
apis29 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:28:
[...]

Hoorde in een video dat het helemaal doorloopt maar dat wordt dan ff afwachten maar of het wel of niet zo is ...

Hier een ander filmpje waarin te zien is dat het één stuk glas is (op 01:42 bijv.):

[video]
E8 heeft het ook, zijn ze helemaal gek geworden bij LG en waarom eigenlijk ?
Ik vind het randje van mijn E7 al kut, maar ga die shit eens schoonhouden bij een E8.
Alleen domme mensen gaan een E8 of G8 kopen.

Leuk die spiegeling aan de onderkant bij mijn E7 he ? Ik wil wel eens zien hoe dat bij een E8 uitziet.
Als de tv een paar jaar oud is dan zit dat randje waar ik die note-it tussen heb geschoven ook helemaal vol met de rotzooi.

Tip bij het schoonmaken van het scherm, veeg van buiten naar binnen, anders veeg je dus alle vet en stof tussen de rand.

Kan je bij een C7 er ook een note-it tussen schuiven ?

Mijn E7 steekt aan iedere kant 10cm uit over mijn tv kastje, maar aangezien daar de dikke soundbar van de E7 onder zit ben ik niet bang dat kleine kinderen zich pijn doen, maar bij de 2018 modellen is dat toch een heel ander verhaal. Ik heb overigens aan beide kanten een plant staan als afstandhouders, zodat niemand er onder kruipt :)

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/dMvhU6/DSC04996.jpg
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/dA2wp6/DSC04999.jpg
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/nj0ubm/DSC05000.jpg
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/b6trNR/DSC05001.jpg
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/hf4nwm/DSC05002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

markiess schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 01:47:
Ik ga binnenkort ook een nieuwe tv kopen maar ik twijfel nog tussen de c7 c8 of mischien wel de nieuwe samsung qled die heeft nu betere black levels als ik het goed heb en voor gamers VRR want ik game ook.
Even geduld nog hebben :-)
Eerst zien dan geloven. Vorig jaar heeft Samsung iedereen ook bedonderd.
Joosie200 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 22:48:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Hmm dat is raar. Maar het kan toch ook niet zomaar vanzelf gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 13:25
Joosie200 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:07:
[...]

Klopt, weet ik. Nu had ik op verschillende momenten foto's gemaakt van mijn tv. De ene foto toonde geen defecten, de meest recente foto wel. Dat is verder ook exact wat zij als reactie gaven. En als mijn bewijslast (foto's met datumnotatie) dan wordt afgewimpeld houdt het op. Heb nog Thuiswinkelwaarborg ingeschakeld maar ook zij scharen zich achter de winkelier (niet gek, tis een instantie in het leven geroepen door en voor aangesloten winkeliers) En een zaak hierom beginnen kan wel bij de kantonrechter maar voert mij te ver.

Dus door de aanbieding met de V30 besloten maar de E7 te halen, de E6 voor minder geld verkocht en weer door. Je kunt wel de 'see you in court' mentaliteit hanteren maar ik ben meer van kijken wat mogelijk is buiten de rechter om. En anders kijken naar een andere oplossing.
Je doet alsof het een gunst van jou is om niet naar de rechter te gaan maar ik denk dat de rechter jou ook geen gelijk gaat geven. Op basis waarvan weet jij zo zeker dat deze schade door het product zelf is ontstaan en hoe zou dat dan gebeurd moeten zijn? Er vanuit gaan dat het onder garantie valt omdat jij het zelf niet (bewust) gedaan hebt lijkt me een beetje naief.
Pagina: 1 ... 79 ... 568 Laatste

Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.

🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.