De impact wordt ook bepaald door waar je vandaan komt. Ik kom zelf van een 4Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 17:36:
[...]
En dat deed ik met plasma dus ook. De voordelen wogen en wegen nu met Oled tegen de nadelen op. En zo beoordeel ik ieder product wat ik koop en gebruik. Overigens zullen mensen die niet van "zeikerds" zijn zoals ik met beeld ook helemaal in hun nopjes zijn met hoog segment LED. Wat is goed, wat is slecht is voor een ieder persoonlijk. Geldt ook voor mijn andere hobby, muziek luisteren. Hele boeken worden erover geschreven en DE waarheid bestaat niet.
Als je van een 40 inch full hd lcd scherm af komt zoals ik zal de impact sowieso groot zijn.Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 17:36:
[...]
En dat deed ik met plasma dus ook. De voordelen wogen en wegen nu met Oled tegen de nadelen op. En zo beoordeel ik ieder product wat ik koop en gebruik. Overigens zullen mensen die niet van "zeikerds" zijn zoals ik met beeld ook helemaal in hun nopjes zijn met hoog segment LED. Wat is goed, wat is slecht is voor een ieder persoonlijk. Geldt ook voor mijn andere hobby, muziek luisteren. Hele boeken worden erover geschreven en DE waarheid bestaat niet.
Mijn vriendin had de e7 gezien bij de mediamarkt en toen was ze helemaal verkocht. Ik sprak toen mijn twijfels uit en liet haar de Sony zd9 zien en dat vond ze maar een lelijk hok