Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevosmax
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-04 19:51
stin00 schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 20:08:
[...]

Ingebouwde Chromecast is voor nieuwe modellen en betreft daadwerkelijk ingebouwde chromecast hardware. Dat zal dus niet naar bestaande modellen komen.
De 2022 en 2023 modellen krijgen Chromecast na een OS software update.
Dat is al lang bevestigd door LG.

De 2024 modellen hebben het standaard aangezien die op de laatste OS draaien.

[ Voor 30% gewijzigd door stevosmax op 28-03-2024 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
stevosmax schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 12:57:
[...]

De 2024 modellen hebben het standaard aangezien die op de laatste OS draaien.
Interessant! Ik lees het hier: https://www.androidheadli...-older-lg-tvs-update.html

Er werd aangekondigd dat de 2024 LG OLEDs ingebouwde chromecast hardware krijgen. Zou tof zijn als de 2022/2023 modellen het ook krijgen via software :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:33
stevosmax schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 12:57:
[...]

Ja, dat dacht ik dus ook gelezen te hebben.. Maar na de update zie ik de G2 nog niet verschijnen in apps op mn iPhone als chromecast target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

stin00 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 13:06:
Interessant! Ik lees het hier: https://www.androidheadli...-older-lg-tvs-update.html

Er werd aangekondigd dat de 2024 LG OLEDs ingebouwde chromecast hardware krijgen. Zou tof zijn als de 2022/2023 modellen het ook krijgen via software :D
Nu niet voor 2025; https://www.flatpanelshd....on=showfull&id=1710868863

Als het überhaupt wel gaat komen vanzelfsprekend, ik moet de eerder beloofde update naar WebOS3 ook nog steeds ontvangen :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
is het niet zo dat een chromecast betere hardware heeft? niet dat de ''trage'' soc van LG straks een bottleneck gaat worden?

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 28-03-2024 13:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:54
Farabi schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 13:28:
is het niet zo dat een chromecast betere hardware heeft? niet dat de ''trage'' soc van LG straks een bottleneck gaat worden?
Nee, Chromecast zegt niets over de performance van de hardware. De performance van een Chromecast device kan van relatief traag tot zeer vlot variëren.

Sony maakte ruim drie jaar gebruik van de MediaTek MT5895 SoC, niet de snelste maar biedt wel een vloeiende GoogleTV/ Chromecast ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aziraphale
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:46
In hoeverre is er verschil tussen de LG's die ik via de goedkoopste aanbieders in de Pricewatch (zoals Plasmavisie) aanschaf en die die via een officiële dealer zoals HelloTV komen? HelloTV schermt uiteraard met buitenlandse modellen, dus garantie issues etc., maar volgens mij krijg je toch echt dezelfde tv.

Overigens zoek ik een 42" OLED en ben ik totaal niet geïnteresseerd in de smart functies, koppeling met Ziggo of geluidskwaliteit.

3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
@Aziraphale geen verschil, maar kijk vooral in het aanbiedingentopic hieronder genoemd ipv de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aziraphale
CyBeRSPiN schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 18:03:
@Aziraphale geen verschil, maar kijk vooral in het aanbiedingentopic hieronder genoemd ipv de pricewatch.
Daar had ik uiteraard ook gekeken, maar voor een 42" C3 kwam ik niet echt wat tegen. Ik heb nu een prijs met inruil van mijn oude tv van HelloTV, maar die ligt nog steeds hoger dan bij de echte prijsvechters. Vandaar dat ik even benieuwd was en hier maar vroeg omdat het aanbiedingentopic daar niet voor bedoeld lijkt te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:15
Aziraphale schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 18:38:
[...]

Daar had ik uiteraard ook gekeken, maar voor een 42" C3 kwam ik niet echt wat tegen. Ik heb nu een prijs met inruil van mijn oude tv van HelloTV, maar die ligt nog steeds hoger dan bij de echte prijsvechters. Vandaar dat ik even benieuwd was en hier maar vroeg omdat het aanbiedingentopic daar niet voor bedoeld lijkt te zijn.
Het is meer een eventueel garantievraagstuk dan compabiliteit issues met de tv's via deze grijze import dozenschuivers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Bij grijze import kun je problemen verwachten met garantie.
Het gaat wel degelijk om buitenlandse modellen met andere specificaties.
Technisch gezien werkt het meestal wel maar je loopt gewoon meer risico als er wat kapot gaat.
LG Benelux en service partners gaan je echt niet helpen. De verkoper is en blijft het aanspreekpunt voor garantie maar hoe ze dit gaan oplossen is maar de vraag.
De prijs dan.
Je bent meestal ook niet goedkoper uit bij grijze importeurs.
Officiële LG dealers concurreren flink met elkaar. Zie hiervoor het prijstopic en vraag dan de actuele prijs op bij de diverse dealers die je in dat topic tegen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savagegek
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:30
[...]

Zolang je geen smart en ci modules wilt gebruiken werkt het allemaal goed. Grootste probleem zoals gezegd zit hem vaak in de garantie afhandeling. Dus kijk wat het verschil in prijs is, en vraag je af of dat je evt. gedoe met garantie of eerder vervangen van de tv waard is(non-conformiteit).

Buiten de 2 jaar garantie heb ik ook teveel ervaringen met hellotv gehad dat ze enorm moeilijk doen, en binnen de garantie termijn afschuiven dus zou ik ook niet durven zeggen dat een officiele dealer zomaar beter is. Denk dat je het best (als dat belangrijk is voor je, of bijv. significant dure tv) onderzoek kan doen naar de winkel voor ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimmedoris
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-02 11:17
Mijn kat vond de screensaver klok heel interessant en nu heb ik allemaal oppervlakkige krasjes op mijn half jaar oude G3... in de avond zoe je er niks van, maar overdag in donkere scenes is het wel storend. Vhuisdierschade valt helaas niet onder de verzekering, en ik neem aan ook niet onder de garantie.
Heeft iemand toevallig ervaring mee of dit nog weg te krijgen is? Of iemand ervaring of dit te repareren is (zonder een heel nieuw paneel)?

Ik zal er ook eens een mailtje richting LG en HelloTV aan wagen, maar wellicht heeft iemand hier er ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sawk
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-04 09:44
Vraag betreffende LG G3 - 65 / 77 inch;

Dag, ik hoop dat iemand mij een gepast antwoord kan geven.

Twijfel al een tijdje om onze huidige TV van 55 inch (2019ish Samsung qled) te upgraden naar een iets groter model en OLED. We zijn pas verhuisd en door de verhuizing is de afstand tot de televisie zo'n 4 - 4.5 meter, dus een iets grotere TV mede hierdoor wenselijk.

Echter, de muur waar de TV aan moet komen te hangen is ca. 190 cm breed, is voorzien van lichtschakelaars zowel aan de linker als rechter uiterste zijde. De ruimte tussen de lichtschakelaars is ca. 155 cm.

Nu ben ik in dubio tussen de LG G3 65 of de 77 inch, de 65 inch past hier sowieso tussen met zijn ± 144 cm maar de 77 inch variant is ± 171 cm breed dus zou voor / over de lichtschakelaars moeten komen te hangen, de lichtschakelaars steken ca. 1,5 - 2 cm uit.

De hamvraag, heeft de meegeleverde muurbeugel van LG genoeg speling om over de lichtschakelaars opgehangen te worden of zou ik toch beter af zijn met een 65 inch(de lichtschakelaars hoeven niet bediend te worden, hierachter hangen hue lampen)? Het grote voordeel van het nemen van de 65 inch is dat ik ongeveer voor hetzelfde geld van een 77 inch een Sonos Arc mee zou kunnen bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:23

DON PAPA

Tweaker-fan

Sawk schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 17:06:
de lichtschakelaars hoeven niet bediend te worden, hierachter hangen hue lampen
Dan kun je ze ook weg halen en de zwarte en bruine draad gewoon aan elkaar verbinden, dan kan de TV gewoon strak tegen de muur ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pimmedoris
  • Laatst online: 01-02 11:17
En met de muurbeugel van de g3 hangt de tv strak tegen de muur...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Hier hangt de tv ook over een inbouwdoos heen. Eventueel zo’n oranje kapje erop en tv zit strak aan de muur.
Afbeeldingslocatie: https://www.elektramat.nl/media/catalog/product/cache/136919c23f8ae387bf327a510ef6ff54/1/S/1SPA007120F0110-jpg_5.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door CyBeRSPiN op 30-03-2024 17:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sawk
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-04 09:44
Ai, dan zou dat geen “excuus” meer kunnen zijn dus.. Lees ik hier nu tussen de regels door dat ik voor een 77 zou moeten gaan? 😉

Geen hele handige Harrie als het op elektra aankomt maar een vlugge google-actie laat zien dat dat doorduwen in principe een vrij makkelijk karweitje zou moeten zijn. Dank voor de input, maar even een nachtje over nadenken 65 of een 77.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22:55

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Sawk schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 18:34:
Ai, dan zou dat geen “excuus” meer kunnen zijn dus.. Lees ik hier nu tussen de regels door dat ik voor een 77 zou moeten gaan? 😉

Geen hele handige Harrie als het op elektra aankomt maar een vlugge google-actie laat zien dat dat doorduwen in principe een vrij makkelijk karweitje zou moeten zijn. Dank voor de input, maar even een nachtje over nadenken 65 of een 77.
Jazeker, of een 83 zelfs. Zeker gezien ook de afstand tussen de bank en de tv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MilesD.
  • Laatst online: 19:14

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freshouttheoven
Sawk schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 18:34:

Je zou ook voor de 77'' C3 kunnen kiezen. Dan heb je geen last van schakelaars, en kun je met het overgebleven budget bijv. de Samsung Q930C of Q800C kopen afhankelijk van waar je voorkeur naar uitgaat. Doet qua geluidskwaliteit niet onder voor Sonos (zeker niet wanneer je enkel naar de Arc kijkt) en biedt veel meer bang for the buck.

Je bent zo gewend aan 65'' en dan zeg je, ''was ik maar voor 77'' gegaan''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aziraphale
Sinds vandaag de eigenaar van een 42C35. Prachtig ding, mooi beeld en een geweldige upgrade van mijn oude Panasonic lcd. Ik heb echter wel een paar vragen waar ik met de handleiding niet uit kom en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. het gaat op het volgende:

- Ik kijk alleen via de Apple TV 4K en Nvidia Shield TV 2019 (het "buisje") en selecteer de ingang daarvoor op mijn Spectral/Canton geluidsysteem. Ik zou dus graag willen dat de TV standaard opstart in HDMI2 en het hele smart verhaal overslaat. Is het makkelijk via een instelling te doen om hem standaard op te starten via HDMI2?
- Er zit een Magic Remote bij, maar ik gebruikte altijd mijn universele Flirc Skip afstandsbediening (alternatief voor de Logitech Harmony). Heeft die Magic Remote ook universele mogelijkheden om de Shield TV, Apple TV en geluidsysteem aan te sturen, of kan ik beter de Skip blijven gebruiken?
- Is het nog nodig om mijn HDMI kabels te upgraden naar 2.1? Of zijn mijn huidige high speed hdmi kabels genoeg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 19:37
TV's hier selecteren standaard het laatst gebruikte HDMI kanaal, of er een setting is om dat echt vast te zetten weet ik niet, maar als je altijd HDMI2 gebruikt gaat dat gewoon goed.

Via HDMI CEC kan je wel eea bedienen met de afstandbediening, heb hier bv nog een Apple TV 4 (zonder K) waar ik gewoon de afstandbediening voor kan gebruiken, al heb ik nog niet gevonden hoe je sommige menu's kan openen die open gaan dmv swipen. Audio harder/zachter zetten op externe versterker gaat ook prima.

Kabels upgraden lijkt me onzin, tenzij je bronapparaten ook HDMI 2.1 ondersteunen en nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Patrick
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 03-03 23:26
LG C3 65" voor €1614 bij HelloTV - is het zo goed als het wordt of is het gebonden aan een prijsverlaging in de komende 2/3 maanden? Zo ja, hoeveel, in het licht van de vorige prijsverlaging van de LG C2?

Ik vraag me af of ik de trekker over moet halen of niet, maar het voelt raar om deze te kopen voordat de C4 volledig te koop is. Aan de andere kant is de C2 nauwelijks goedkoper dan de C3 (namelijk 1450).

Oh en nog een laatste vraag - ik hoor steeds dingen over "grijze markt", maar dan zie ik een heleboel vermeende grijze markt winkels staan in de cashback .pdf van LG: dus hoe kan ik weten welke winkels precies grijze markt goederen verkopen?

Bedankt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MotorBeast
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20-11-2024
Mike-Patrick schreef op maandag 1 april 2024 @ 12:10:
LG C3 65" voor €1614 bij HelloTV - is het zo goed als het wordt of is het gebonden aan een prijsverlaging in de komende 2/3 maanden? Zo ja, hoeveel, in het licht van de vorige prijsverlaging van de LG C2?

Ik vraag me af of ik de trekker over moet halen of niet, maar het voelt raar om deze te kopen voordat de C4 volledig te koop is. Aan de andere kant is de C2 nauwelijks goedkoper dan de C3 (namelijk 1450).

Oh en nog een laatste vraag - ik hoor steeds dingen over "grijze markt", maar dan zie ik een heleboel vermeende grijze markt winkels staan in de cashback .pdf van LG: dus hoe kan ik weten welke winkels precies grijze markt goederen verkopen?

Bedankt
Gewoon kopen en genieten. Ik heb hem inclusief cashback maanden geleden al voor die prijs gekocht. Je blijft anders bezig toch? Heb de oude Oled voor €450,- verkocht. Nog geen dag spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
Mike-Patrick schreef op maandag 1 april 2024 @ 12:10:

Bedankt
Laat je niet gek maken door uitspraken van bepaalde winkels. Alle deelnemende verkopers die in de cashback pdf staan zijn officiële dealers.

Met wachten en de de prijzen in de gaten houden kun je op de LG 65C3 vast en zeker ergens in de aankomende maanden 100 tot 200 euro besparen. Echter is dit afhankelijk van meerdere factoren, ook is sinds vorig jaar de inkoopprijs omhooggegaan.

Zoals MotorBeast al zei; gewoon kopen en genieten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:15

Grozno

acts without consequence!

Mijn LG C2 is net naar WebOS23 opgewaardeerd, met als gevolg dat optical out niet goed werkt.
In het home scherm is er verbinding op 48 kHz, maar in apps valt optical gewoon weg.

Anderen die dit probleem herkennen?

\\Edit: Digital Sound Output in de advanced settings moest hard op PCM worden gezet.

[ Voor 16% gewijzigd door Grozno op 01-04-2024 14:37 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Wij hebben wat spijt dat we niet voor de 77 inch zijn gegaan.

Weet iemand of de beugel van de OLED65G2 hetzelfde is als de 77G3? Of moeten we dan de 77G2 ipv G3 ergens uit oude voorraad zoeken? We hebben niet zo veel zin om deze weer te vervangen etc. Even kijken of ik een zaak kan vinden die een mooie inruildeal wilt doen voor onze tv van aug 2022.
There's almost nothing to separate the G3 and G2 in design terms. The stepped design to the edges that was introduced last year returns so that there’s a slight gap between the set’s edges and the wall even when using the so-called Zero Gap wall mount (this is a new name but the mount itself is the same), but otherwise both sets have a uniform thickness of just 2.4cm.
Lijkt hetzelfde te zijn tussen G2 en G3, alleen weet ik niet zeker of er ook geen verschil is tussen de 65 en 77inch. Als iemand dit toevallig heeft uitgezocht...?

[ Voor 61% gewijzigd door Workaholic op 01-04-2024 15:48 ]

Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andries98
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:46
Workaholic schreef op maandag 1 april 2024 @ 15:44:
Wij hebben wat spijt dat we niet voor de 77 inch zijn gegaan.

Weet iemand of de beugel van de OLED65G2 hetzelfde is als de 77G3? Of moeten we dan de 77G2 ipv G3 ergens uit oude voorraad zoeken? We hebben niet zo veel zin om deze weer te vervangen etc. Even kijken of ik een zaak kan vinden die een mooie inruildeal wilt doen voor onze tv van aug 2022.

[...]

Lijkt hetzelfde te zijn tussen G2 en G3, alleen weet ik niet zeker of er ook geen verschil is tussen de 65 en 77inch. Als iemand dit toevallig heeft uitgezocht...?
Sowieso zit de beugel bij beiden helemaal bovenaan, hierdoor zou de 77 een stuk lager komen te hangen als je zelfde beugelgebruikt. Ik ken je muur niet maar 6-8 gaten boren en ff schroeven is toch niet zoveel werk? De vorige gaten komen achter je nieuwe tv dus kan je zo laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaraNostra
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-04 14:17
LG OLED evo G3 83 inch: iemand ervaringen? Heb 'em op het oog en kan het voor ongeveer 4000 Euro ophalen. Is het het waard of toch voor de C3 83 inch gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
SaraNostra schreef op maandag 1 april 2024 @ 17:26:
LG OLED evo G3 83 inch: iemand ervaringen? Heb 'em op het oog en kan het voor ongeveer 4000 Euro ophalen. Is het het waard of toch voor de C3 83 inch gaan?
Hou er rekening mee dat de 83'' G3 geen MLA paneel heeft. Verschil is dus enkel het design, of dit voor jou de meerprijs waard is kunnen wij niet invullen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaraNostra
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-04 14:17
Freshouttheoven schreef op maandag 1 april 2024 @ 17:49:
[...]

Hou er rekening mee dat de 83'' G3 geen MLA paneel heeft. Verschil is dus enkel het design, of dit voor jou de meerprijs waard is kunnen wij niet invullen ;).
Enkel design? Is het niet ook betere processor, WIFI6 etc. of heb ik me verkeerd ingelezen? Is die MLA echt zo belangrijk?

Wel frustrerend, dan wil ik een keer een top tv kopen, is er geen MLA voor hun grootste schermen. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04 09:12
SaraNostra schreef op maandag 1 april 2024 @ 18:42:
[...]

Enkel design? Is het niet ook betere processor, WIFI6 etc. of heb ik me verkeerd ingelezen? Is die MLA echt zo belangrijk?

Wel frustrerend, dan wil ik een keer een top tv kopen, is er geen MLA voor hun grootste schermen. |:(
83 inch G4 die nu uit is heeft wel MLA >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
SaraNostra schreef op maandag 1 april 2024 @ 18:42:
[...]

De G3 heeft inderdaad WIFI6, vijf jaar garantie op het paneel en een heat sink (was ik vergeten te vermelden).

Of MLA belangrijk is zal van persoon tot persoon verschillen, lees een paar reviews en je hebt het antwoord op je vraag. Wanneer ik persoonlijk zoveel geld uitgeef aan een high end TV verwacht ik wel minimaal alle toeters en bellen.

Wanneer 83'' een harde eis is zou ik of nu de C3 kopen of een half jaartje wachten totdat de prijzen gedaald zijn naar een acceptabel niveau en de G4 bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
andries98 schreef op maandag 1 april 2024 @ 15:52:
[...]

Sowieso zit de beugel bij beiden helemaal bovenaan, hierdoor zou de 77 een stuk lager komen te hangen als je zelfde beugelgebruikt. Ik ken je muur niet maar 6-8 gaten boren en ff schroeven is toch niet zoveel werk? De vorige gaten komen achter je nieuwe tv dus kan je zo laten?
Was geen pretje om gaten te boren in deze muur, behalve dat de stuclaag loskwam, zaten er ook veel leidingen in. Ik ben benieuwd wat het verschil zou zijn in hoogte. Enige idee hoe ik dat zou kunnen uitmeten?

Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerwin89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:07
Grozno schreef op maandag 1 april 2024 @ 14:19:
Mijn LG C2 is net naar WebOS23 opgewaardeerd, met als gevolg dat optical out niet goed werkt.
In het home scherm is er verbinding op 48 kHz, maar in apps valt optical gewoon weg.

Anderen die dit probleem herkennen?

\\Edit: Digital Sound Output in de advanced settings moest hard op PCM worden gezet.
Dank voor de tip! Ook hier net de update gehad en de door jouw genoemde setting stond op automatisch. Blijkbaar switcht hij dan naar passthrough en dat geeft een oorverdovend gepiep en gekraak op de audio set hier. Ik had toevallig net deze post gelezen dus het was snel verholpen ;)

Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjans68
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 22:45
Nu nog even wachten op een review van een tweaker over de g4 ben erg benieuwd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• andries98
Workaholic schreef op maandag 1 april 2024 @ 20:36:
[...]

Was geen pretje om gaten te boren in deze muur, behalve dat de stuclaag loskwam, zaten er ook veel leidingen in. Ik ben benieuwd wat het verschil zou zijn in hoogte. Enige idee hoe ik dat zou kunnen uitmeten?
Oke, dat kan vervelend zijn dan ja.
Tip voor muren met (oude) stuc: boor eerst door de stuc met normale boormachine zonder hameren met een 2mm groter boortje (zonder hard te drukken en zover als soepel gaat ook in muur erachter). En boor daarna pas met boorhamer (en laat de boor het werk doen, niet te hard duwen).

Hier kan je de maten vinden:
https://www.lg.com/fr/sup...ED65G36LA.AEU/#manual-tab

(En dan zie je ergens link naar "rear view" met afmetingen voor alle modellen)
(de truc is dat ze soms niet vindbaar zijn op nl website maar wel op die van andere landen)

Helaas kan ik die van de g2 niet vinden maar als je erover twijvelt of dat nog steeds zelfde is kan je die zelf opmeten bij je huidige tv ;)
Hoogte verschil tussen 65" en 77" is 155/156mm (het kleine stukje onder bij licht is 1mm hoger geworden).
Waarvan 65 boven en 90/91 beneden.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:41
Gisteren een LG G3 65" opgehaald en gemonteerd. Verliep vlekkeloos al is het instructieboekje af en toe wat lastig te lezen. Waar ik vooral tegen aan liep is de setup op de TV. Hier wordt gevraagd naar de postcode van het uitzendgebied. Mijn eigen postcode werkte niet en ook de winkel kon mij niet verder helpen. Uiteindelijk met wat zoekwerk 000000 ingevuld en kon ik verder in de installatie. Ik heb echter geen idee wat dit nu betekent? Is de juiste postcode relevant als ik alleen kijk via de apps of decoder van Ziggo?

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Bo0bz schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 13:28:
Gisteren een LG G3 65" opgehaald en gemonteerd. Verliep vlekkeloos al is het instructieboekje af en toe wat lastig te lezen. Waar ik vooral tegen aan liep is de setup op de TV. Hier wordt gevraagd naar de postcode van het uitzendgebied. Mijn eigen postcode werkte niet en ook de winkel kon mij niet verder helpen. Uiteindelijk met wat zoekwerk 000000 ingevuld en kon ik verder in de installatie. Ik heb echter geen idee wat dit nu betekent? Is de juiste postcode relevant als ik alleen kijk via de apps of decoder van Ziggo?
Dit had mijn 77G3 niet.. ik herken ook geen 'postcode' veld. Wellicht was je bezig met TV instellen voor een CI+ module? Dan moet je dit soort zaken invullen namelijk.

Maar via apps of decoder kijken lijkt het me niet relevant inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-05 15:13
Gebruiken jullie voor de LG G3 gewoon de standaard meegeleverde beugel of is er een voorkeur voor een andere beugel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:41
stin00 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 13:34:
[...]

Dit had mijn 77G3 niet.. ik herken ook geen 'postcode' veld. Wellicht was je bezig met TV instellen voor een CI+ module? Dan moet je dit soort zaken invullen namelijk.

Maar via apps of decoder kijken lijkt het me niet relevant inderdaad :)
Ik kreeg deze vraag direct na het accepteren van de algemene voorwaarden. Er begon een analyse van de randapparatuur en daar kwam de Ziggo decoder naar voren op een van de HMDI poorten. Volgende scherm was het postcode veld ook bij het instellen via de app. Vreemd maar goed alles werkt.

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:34
stomley schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 14:48:
Gebruiken jullie voor de LG G3 gewoon de standaard meegeleverde beugel of is er een voorkeur voor een andere beugel?
Ik heb de standaard meegeleverde beugel gebruikt. Zit perfect op de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
TFZ61 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 14:59:
[...]

Ik heb de standaard meegeleverde beugel gebruikt. Zit perfect op de muur.
Hij komt bij ons wat hoger op de muur te hangen dus ik twijfel of een kantelbare dan niet beter toch zijn recht komt, maar ja dan is de vraag of de G3 weer nodig is gezien die niet plat aan de muur hangt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
stomley schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:12:
[...]

Hij komt bij ons wat hoger op de muur te hangen dus ik twijfel of een kantelbare dan niet beter toch zijn recht komt, maar ja dan is de vraag of de G3 weer nodig is gezien die niet plat aan de muur hangt.
Het mooie van de G3 is júist het volledig vlak aan de muur hangen met de meegeleverde beugel. Kantelbare beugels zijn veel lomper en zou ik eerder bij een C3 toepassen.

Op welke hoogte verwacht je de onderkant van de TV te willen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Weet iemand toevallig of er inmiddels een Premium Magic Remote (die zilverkleurige) uit is voor de G3, die ook bruikbaar is op de G2?

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
stin00 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:18:
[...]

Het mooie van de G3 is júist het volledig vlak aan de muur hangen met de meegeleverde beugel. Kantelbare beugels zijn veel lomper en zou ik eerder bij een C3 toepassen.

Op welke hoogte verwacht je de onderkant van de TV te willen hebben?
Onderkant zal op ongeveer 138cm van de grond komen. Ja kantelbare komen natuurlijk stuk verder naar voren.

Kan je bij de meegeleverde beugel nog wel beetje bij de kabels komen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
stomley schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:32:
[...]

Onderkant zal op ongeveer 138cm van de grond komen. Ja kantelbare komen natuurlijk stuk verder naar voren.

De onderkant op 138cm?! Dan zou ik een andere plek gaan zoeken voor de TV.. dat is echt serieus hoog en niet goed voor je nek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
stin00 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:37:
[...]

De onderkant op 138cm?! Dan zou ik een andere plek gaan zoeken voor de TV.. dat is echt serieus hoog en niet goed voor je nek :+
Haha hij zou nog iets lager kunnen, maar valt toch wel mee als je op ongeveer 4 meter zit? :P

staat nu denk ook op ongeveer een meter hoogte (40 inch)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Freshouttheoven
stomley schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:44:
[...]

Haha hij zou nog iets lager kunnen, maar valt toch wel mee als je op ongeveer 4 meter zit? :P

staat nu denk ook op ongeveer een meter hoogte (40 inch)
Damn, zit je in de bioscoop ook altijd op de eerste rij of wil je een kitscherige 'open haard' onder plaatsen? :X

Nee, 138cm valt niet mee.

Je kunt dan beter de C3 kopen, kun je met het bespaarde bedrag extra fysio sessies boeken _O-

Voor de onderkant zou ik max. 70 cm aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Freshouttheoven schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 16:10:
[...]

Damn, zit je in de bioscoop ook altijd op de eerste rij of wil je een kitscherige 'open haard' onder plaatsen? :X

Nee, 138cm valt niet mee.

Je kunt dan beter de C3 kopen, kun je met het bespaarde bedrag extra fysio sessies boeken _O-

Voor de onderkant zou ik max. 70 cm aanhouden.
Hahaha xD Toch maar eens over nadenken.
Is het verschil met 40 inch zoveel verschil als je hem qua hoogte gelijk zet?

We kijken nu dus naar een 40 inch op ongeveer 3 meter en hiervan zit de onderkant op 1 meter (staat op een kast)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

stomley schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 16:17:
[...]

We kijken nu dus naar een 40 inch op ongeveer 3 meter en hiervan zit de onderkant op 1 meter (staat op een kast)
Hoe groter de tv, hoe lager hij naar de onderkant gaat. mijn 77" zit 78cm vanaf de grond, voor sommige net iets te hoog maar wij hebben er geen last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
stomley schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 16:17:
[...]

Ja, van 40'' naar 65/ 77'' klinkt relatief weinig echter is het verschil groot. Zo heeft een 65'' TV ~ 160% meer beeldoppervlakte, en een 77'' TV ~ 270% meer beeldoppervlakte vergeleken met jullie huidige 40'' TV. Wanneer je 138 cm als onderkant hanteert betekent dit dat het midden van het scherm op ~ 180 cm uitkomt, hierbij zal het midden van het scherm enkel wanneer je staat op ooghoogte zijn, laat dat even inzinken _/-\o_ .

Jullie huidige 40'' TV heeft momenteel de ideale ooghoogte aangezien het midden van het scherm zich op ~ 120 cm bevindt.

Ooghoogte dient op 1/3 tot 1/2 vanaf de onderkant van het scherm te zijn. Dan kom je bij een 77'' TV uit op ~ 70cm wanneer je 1/2 hanteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries98
Toch niet weer die discussie. Een groot deel van amerika heeft zijn tv zo hoog hangen en ze hebben niet allemaal nek klachten...
Die regel 1/3 2/3 is ook maar door iemand bedacht voor (kleine) computer schermen met lage resolutie en slechte invalshoeken. Er zijn genoeg studies die de regel in twijvel brengen.
Het center van de tv wordt ineens veel hoger, dat betekent dat je ogen minder horizontaal staan tijdens zitten (en dat ben je waarschijnlijk niet gewend tov amerikanen). Ik denk wel dat je 2 dingen kan gaan merken:
-tijdelijk oogspierklachten (lees snel moeie ogen aan einde dag) of zelfs langdurige klachten afhankelijk van hoe erg ze belast worden de rest van de dag (en hoelang je tv kijkt)(langdurige klachten kunnen soms pas na dagen of zelfs weken naar boven komen)
- nekklachten. Als je een rechtopzit bank hebt ga je het in je nek merken (net als hierboven is lengte van klachten afhankelijk van jou specifieke situatie). Als het een hangbank is waarbij je nek ondersteund word en je nek/hoofd in goede houding tov lichaam zal het wel meevallen.

Dus mijn tip zonder jouw exacte situatie te kennen zou zijn: als het kan niet doen. Of in elk geval zo laag mogelijk. Bij voorkeur ongeveer 70-90 cm van vloer bij 77", of lager als je heel klein bent.

PS: volgens mij is de regel origineel/ergonomisch 1/3 erboven en 2/3 eronder omdat je dan oogspieren zo min mogelijk hoeft aan te spannen (zie beeldschermhouders en brillen). Maar iedereen maakt er eigen regels van wat al laat zien dat het kul is.

[ Voor 16% gewijzigd door andries98 op 02-04-2024 18:50 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Freshouttheoven
andries98 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 18:39:
Toch niet weer die discussie. Een groot deel van amerika heeft zijn tv zo hoog hangen en ze hebben niet allemaal nek klachten...
Een (groot) deel van de Amerikanen hangt de TV zo hoog omdat ze geen keus hebben, de architecten ontwerpen waardeloze kamerindelingen waardoor de enige optie vaak boven een open haard is. Een andere deel van de Amerikanen heeft wel de mogelijkheid om de TV op een logischere hoogte te hangen echter zien ze dat de TV bij familie/ vrienden/ kennisen boven de open haard hangt en hangen hun TV ook boven een open haard of onnodig veel te hoog. Monkey see monkey do.
Het center van de tv wordt ineens veel hoger, dat betekent dat je ogen minder horizontaal staan tijdens zitten (en dat ben je waarschijnlijk niet gewend tov amerikanen). Ik denk wel dat je 2 dingen kan gaan merken:
-tijdelijk oogspierklachten (lees snel moeie ogen aan einde dag) of zelfs langdurige klachten afhankelijk van hoe erg ze belast worden de rest van de dag (en hoelang je tv kijkt)(langdurige klachten kunnen soms pas na dagen of zelfs weken naar boven komen)
- nekklachten. Als je een rechtopzit bank hebt ga je het in je nek merken (net als hierboven is lengte van klachten afhankelijk van jou specifieke situatie). Als het een hangbank is waarbij je nek ondersteund word en je nek/hoofd in goede houding tov lichaam zal het wel meevallen.
Houdingsgerelateerde klachten hoeven niet altijd direct op te treden. Het gros slijpt er langzaam in en kan weer andere klachten veroorzaken. Of dit nu verkeerd achter een bureau zitten is, de beruchte smpartphone houding of een TV die veel te hoog hangt. Het is altijd beter voorkomen dan genezen.
Die regel 1/3 2/3 is ook maar door iemand bedacht voor (kleine) computer schermen met lage resolutie en slechte invalshoeken. Er zijn genoeg studies die de regel in twijvel brengen.
Onjuist. Hier zit wel degelijk een logische gedachte achter.

Naast dat je horizontale kijkhoeken hebt, heb je ook verticale kijkhoeken. Vanaf een bepaalde hoek treedt er colour shift en colour wash op. Ook wordt het contrast en helderheid beperkt vanaf een x graden, bij paneeltechniek X zal dit eerder optreden dan bij paneeltechniek Y.

Door de TV op ongeveer ooghoogte te hangen of neer te zetten krijg je de beste kijkervaring.

Het heeft dus niets met eigen regels te maken en is verre van kul. Verder hoeft het allemaal niet precies, x cm hoger of lager is geen issue, zolang je maar binnen de marges blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andries98
Freshouttheoven schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:00:
[...]

Een (groot) deel van de Amerikanen hangt de TV zo hoog omdat ze geen keus hebben, de architecten ontwerpen waardeloze kamerindelingen waardoor de enige optie vaak boven een open haard is. Een andere deel van de Amerikanen heeft wel de mogelijkheid om de TV op een logischere hoogte te hangen echter zien ze dat de TV bij familie/ vrienden/ kennisen boven de open haard hangt en hangen hun TV ook boven een open haard of onnodig veel te hoog. Monkey see monkey do.

[...]

Houdingsgerelateerde klachten hoeven niet altijd direct op te treden. Het gros slijpt er langzaam in en kan weer andere klachten veroorzaken. Of dit nu verkeerd achter een bureau zitten is, de beruchte smpartphone houding of een TV die veel te hoog hangt. Het is altijd beter voorkomen dan genezen.

[...]

Naast dat je horizontale kijkhoeken hebt, heb je ook verticale kijkhoeken. Vanaf een bepaalde hoek treedt er colour shift en colour wash op. Ook wordt het contrast en helderheid beperkt vanaf een x graden, bij paneeltechniek X zal dit eerder optreden dan bij paneeltechniek Y.

Door de TV op ongeveer ooghoogte te hangen of neer te zetten krijg je de beste kijkervaring.

Het heeft dus niets met eigen regels te maken en is verre van kul. Verder hoeft het allemaal niet precies, x cm hoger of lager is geen issue, zolang je maar binnen de marges blijft.
Dus jij zegt dat een groot deel van amerika al tientallen jaren met klachten loopt hierdoor? Dat is namelijk de enige conclusie die in mijn ogen te trekken valt uit je verhaal en dat lijkt me toch echt sterk ;) en je gaat dus niet op mijn punt in, en het is ook niet zo goed te vergelijken met een smartphone die je veel dichterbij en met een 10-20x zo foute hoek bekijkt....

Ook je verhaal over kleur is beetje overdreven bij oled, het verkleurd pas bij serieuze hoeken (en zelfs dan kan je nog beugels gebruiken als je dat wilt).

Ik snap je verhaal over ongeveer ooghoogte wel hoor, maar die marge op redelijke afstand is gewoon groot (mits je het niet opeens mega veranderd). De meeste echte experts zeggen liever iets naar beneden dan omhoog (of horizontaal), naar moderne beeldschermen en brillen is namelijk veel meer fatsoenlijk onderzoek gedaan dan tv's. Maar ook die opmerking lijk je te negeren.

Maar omdat we onze moderne grote tvs zo laag of op de vloer zetten maar onhandig en gek vinden mag ineens de verhouding andersom ook :P (ik heb nog geen goed onderzoek gevonden wat vorige echt goed ontkracht en toch worden er nieuwe veranderende regels bedacht?) Dat is toch krom? En wat nou als je veel ondertiteling leest, dan ligt je focus wel erg laag bij de mega modellen op 1/2? En wat nou als je nooit ondertiteling leest? Welke marge is dan nog oke?

Vanwege al het bovenstaande zeg ik dat die regels niet zo simpel zijn voor (moderne grote) tv's, het heeft ook met omstandigheden te maken. Er zit gewoon een grote marge op, mits je niet ineens veranderd. Overigens raad ik hem in dit geval af, vooral omdat het een groot verschil is met center van zijn vorige tv (en leg ik uit wat mogelijke gevolgen zijn).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Freshouttheoven schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:00:
[...]

[...]

[...]

Ik ben het helemaal met je eens.
Amerikanen doen sowieso al vreemde dingen met hun huizen dat kun je absoluut niet al richtlijn hier gebruiken.
Er zit zeker wel een marge in, het komt ook niet precies op een centimeter neer maar de richtlijnen hier voor de onderkant van de TV, de gemiddelde zithoogte en ooghoogte zijn zeker geen flauwekul.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Achja de tv hoogte discussie komt vaak terug, die kan mooi hier verder https://www.reddit.com/r/TVTooHigh/ 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
stin00 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 23:24:
Achja de tv hoogte discussie komt vaak terug, die kan mooi hier verder https://www.reddit.com/r/TVTooHigh/ 8)
Geweldig die foto’s! ;)
Tenenkrommend ook sommige foto’s.

Los van de TV hoogte vind ik vooral die voordeur direct in de woonkamer in veel Amerikaanse huizen heel merkwaardig. Je ziet dat ook vaak in TV series.

O ja, een TV boven je openhaard hangen is los van de hoogte nog slecht voor de TV ook.
Warmte stijgt en blijft niet in de haard hangen.
Je warmt je TV ook lekker op.
Niet echt goed voor de levensduur van je TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:05
Rare poll.. in eender welke sofa zit je sowieso al met je rug meer dan 5 graden schuin, denk ik. 5 graden is gewoon zo goed als rechtop. Volledig rechtop is dan ook enkel op mijn bureaustoel als ik aan de PC bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 19:37
Onderkant van 65" zit hier op 55-60 vanaf de vloer geloof ik, maar zit er ook maar 2.5m vandaan.

Wat erg hielp met bepalen van fijne hoogte was dat enorme vel papier om de montagepositie van de beugel te bepalen (G2). Die heb ik op de muur geplakt, daarna op de bank zitten en zo steeds een beetje versteld tot wat mij ideaal leek.

Heb nu overigens een nieuwe bank, zit iets steviger en dus iets hoger... waardoor tv ook best iets hoger had gemogen. :p

Heb ook nog een 42" op 1.5m+ hoogte hangen, maar daar kijk ik naar vanuit bed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-04 18:25
Ik heb de Amerikaanse manier van een TV ophangen nooit begrepen. Heel hoog en dan lekker overdreven schuin naar beneden gericht. Het ziet er niet uit. Elke TV met het hart op 180cm is naar bescheiden mening kolder. Het is geen schilderij!! Er zullen uiteraard altijd situaties zijn waarbij het niet anders kan of dat het echt zo gewenst is. Daar kan ik niks van zeggen. Het betreft dan ook mijn eigen mening.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:38

Arjan A

Cenosillicafoob

Ik denk dat de amerikanen het fenomeen thuisbiocoop misschien verwarren met thuis-sportbar 8)7

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aziraphale
Iemand ook tips voor de beste beeldinstellingen op de Shield TV voor gebruik met een C3? Voor de Apple TV kan ik ze wel online vinden (4K SDR met automatisch aanpassen aan), maar voor de Shield TV niet. Heeft er iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinSin
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-04 09:29
Zijn er meer mensen die na de webOS upgrade naar versie 23 ( 13.30.55) problemen hebben met hun audio over ARC HDMI?
Ik heb de G2 met een Denon 1912 versterker.( HDMI 1.4 ) Direct na de update kreeg ik een vreemd echo achtig tikkend geluid ipv normale audio bij gebruik van het smart gedeelte van de tv. ( netflix, etc)
Veel instellingen in het audio menu van de TV zijn grijs en niet meer te wijzigen. Via optische kabel geen probleem. Heb alle settings nagelopen en apparatuur uit/aan ( van de stroom af ) gezet en andere kabels gebruikt etc. Geen oplossing tot nu toe.
Ok..opgelost setting op PCM gezet werkt weer. Op de AUTO stand ging het fout.

[ Voor 7% gewijzigd door SinSin op 05-04-2024 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Wat heeft WebOS 23 nou echt te bieden behalve een nieuw menu uiterlijk (en zoals hun omschreven betere veiligheids updates)?

voelt een beetje als een wassen neus met nog meer bloatware op je tv, ik kijk nog ff de kat uit de boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Xqlus1ve schreef op donderdag 4 april 2024 @ 12:53:
Wat heeft WebOS 23 nou echt te bieden behalve een nieuw menu uiterlijk (en zoals hun omschreven betere veiligheids updates)?

voelt een beetje als een wassen neus met nog meer bloatware op je tv, ik kijk nog ff de kat uit de boom.
Ik had gehoopt op chromecast support, maar dat is blijkbaar hardwarematig en alleen voor de daadwerkelijke '23 modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:38
Ik heb de C9 en zie net na hele lange tijd weer eens een firmware update binnenkomen. Zat nog op 05.30.40... Kan online weinig vinden. Iemand meer info?

Zit nu op 05.30.45 zie ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Monda op 04-04-2024 13:48 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Monda schreef op donderdag 4 april 2024 @ 13:45:
Ik heb de C9 en zie net na hele lange tijd weer eens een firmware update binnenkomen. Zat nog op 05.30.40... Kan online weinig vinden. Iemand meer info?

Zit nu op 05.30.45 zie ik.
Hier ook ontvangen.
Fixing minor bugs.
Je hebt er niet veel aan maar je zult het hiermee moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:42
Xqlus1ve schreef op donderdag 4 april 2024 @ 12:53:

Ze hebben de webbrowser bookmarks op de Home page ook weggehaald kwam ik achter. Ik had hier bijvoorbeeld een 'tile' staan voor de F1 TV homepage, omdat ik deze op mijn C2 via de ingbouwde webbrowser kijk. Nu moet je eerst de browser openen em dan naar de bookmarks navigeren. Of mis ik ergens een optie?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuxwielder
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
stomley schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:32:
[...]
De beugel heeft een soort hefboom/harmonicamechanisme waarmee je de televisie van de muur af kunt trekken (centimer of 10). Ik kan mij voorstellen dat je dat ook zo kunt laten, maar dat is minder mooi natuurlijk (en de beugel borgt zich als je de TV naar de muur toe drukt).

Op zich wel handiger om je kabels van te voren aan te brengen en te geleiden, maar je kunt er zo wel bij (als je iets verandert of zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:25
Flamesz schreef op maandag 11 maart 2024 @ 16:10:
Ik heb een 55C1, en tot een update ergens ik geloof begin vorige maand toonde die bij het opstarten altijd die band met apps wanneer ik de tv aanzette. Voor mij best handig want 99% van het gebruik is in de apps ipv via een HDMI oid.
Na die update gebeurt dit echter niet meer en beland ik gewoon in mijn HDMI van een apparaat dat uitstaat, zonder die band met apps er kort voor.
Weet iemand hoe ik dat weer krijg zoals het was?
Ik heb al de optie voor het starten op het homescreen aan en uit geprobeerd, maar die optie lijkt voor mij niet te doen wat ik er van verwacht, want ik merk er geen verschil van in ieder geval. Ik heb ook door de rest van de optie menus al heen gespit, maar niet gevonden wat ik zocht. Zou kunnen dat ik iets over het hoofd heb gezien.
Iemand hier toevallig nog een idee van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Sinds deze week een G3 65” gekocht. Wat een prachtig apparaat.
De beeldinstellingen is nog wel een uitdaging. Wat het prettigste en beste kijkt.

Prima beugel en handig dat je daarna nog eenvoudig de kabels in de gootjes kunt stoppen. Het is wel net wat lastiger om de poortnummers te kunnen lezen, dus het is wel handig om te weten welke HDMI poort waar zit als dat uitmaakt voor je. (In mijn geval om de Harmony hub te programmeren.)

Voor de harmony hub die niet meer ondersteund wordt door Logitech kun je gewoon het CX model gebruiken n dan werkt de afstandsbediening verder prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maastricht1990
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17:06
Hallo! Heeft er iemand de LG C4 al ? ( 65” ) ik ben al jaren fan van Sony, maar ik heb al een tijdje de Sony AF9 en ik ben opzoek naar een nieuwe oled! Normaal zou ik altijd gaan voor Sony maar ze hebben mij toen in de steek gelaten met een paar updates want niet op de AF9 kwam…en durven te zeggen de “ master serie “ maargoed… nu twijfel ik tussen de C4 en de G serie … ik kan mijn oude tv inleveren ( Sony AF9 ) en dan hoef ik “ maar “ €2100 te betalen voor de C4 …bij HelloTV ( ik heb geen ervaring met HelloTV ) ik heb een PS5 maar ik doe geen online gamen dus puur Singleplayer… zou ik dan beter voor de G serie kunnen gaan ? Maar de G serie in de 65” is wel een verschil kwa prijs met de C4 65” iemand wijze raad ?

Ryzen 7800X3D / Asus Rog Strix 4080 OC White / Asus Rog Strix X670E-A / IPhone 15PM / LG G4 65” / PS5 Pro /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Sinds kort heb ik regelmatig een horizontale groene lijn met daaromheen een wat groene waas op mijn LG 55C7. De lijn zit op zo'n 1/4 hoogte van de onderkant. Is dit het begin van het einde of valt er nog iets te fixen? Ik heb de TV sinds 2018, vind 6 jaar toch wel jong voor zo'n duur apparaatje. Op internet lees ik vooral over verticale groene lijnen, vandaar mijn vraag hier.

This title is for sale, please send me a PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2080528

Maastricht1990 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 18:04:
Hallo! Heeft er iemand de LG C4 al ? ( 65” ) ik ben al jaren fan van Sony, maar ik heb al een tijdje de Sony AF9 en ik ben opzoek naar een nieuwe oled! Normaal zou ik altijd gaan voor Sony maar ze hebben mij toen in de steek gelaten met een paar updates want niet op de AF9 kwam…en durven te zeggen de “ master serie “ maargoed… nu twijfel ik tussen de C4 en de G serie … ik kan mijn oude tv inleveren ( Sony AF9 ) en dan hoef ik “ maar “ €2100 te betalen voor de C4 …bij HelloTV ( ik heb geen ervaring met HelloTV ) ik heb een PS5 maar ik doe geen online gamen dus puur Singleplayer… zou ik dan beter voor de G serie kunnen gaan ? Maar de G serie in de 65” is wel een verschil kwa prijs met de C4 65” iemand wijze raad ?
Omdat je een paar updates niet hebt gekregen stap je over op LG? De TV was op dat moment toch niet opeens waardeloos?

Eens een Sony altijd een Sony, zou er nog eens stevig over nadenken :)

Hello TV is verder prima, heb er zelf altijd goede ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 30-04 23:01
the-body schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 18:10:
Sinds kort heb ik regelmatig een horizontale groene lijn met daaromheen een wat groene waas op mijn LG 55C7. De lijn zit op zo'n 1/4 hoogte van de onderkant. Is dit het begin van het einde of valt er nog iets te fixen? Ik heb de TV sinds 2018, vind 6 jaar toch wel jong voor zo'n duur apparaatje. Op internet lees ik vooral over verticale groene lijnen, vandaar mijn vraag hier.
Is het geen inbranding vd ondertitels? (had ik ook op mijn C7) en de geel/groene verkleuring in het midden vh scherm.
Maar daar is niets aan te doen, wordt langzaam erger, en je gaat er nu ook meer op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 30-04 23:01
Maastricht1990 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 18:04:
Ik zou de Sony zelf verkopen, en nog even wachten tot de 4- serie wat zakt in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Niet online

the-body

pwh53 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 20:46:
[...]

Is het geen inbranding vd ondertitels? (had ik ook op mijn C7) en de geel/groene verkleuring in het midden vh scherm.
Maar daar is niets aan te doen, wordt langzaam erger, en je gaat er nu ook meer op letten.
Nee, de ondertitels zitten net wat lager nog. Ben ook bang dat het langzaam erger wordt. Voordeel is dan weer dat ik een excuus heb voor een 65G4 van LG >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-05 05:58
the-body schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 18:10:
Heb je al een handmatige pixel refresh geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zijn er hier mensen met tripple glas en zonwerende coating die hun TV lekker in de zon laten staan?

Ben benieuwd of dat ook schadelijk is, of dat de 'verkeerde' straling daardoor genoeg geweerd wordt.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:02
SaraNostra schreef op maandag 1 april 2024 @ 17:26:
Dat ligt echt aan jou. Zelf vind ik het een echte smak geld.

Zo heb ik 2 jaar terug voor een 77 inch c1 2000 betaald. Dus verdubbeljng brengt je naar de g serie van vorig jaar en 6 inch meer.

Dus ik vind het nog al een verschil in prijs, meer dan het klasse en inch verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Niet online

the-body

Ruud2007 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 07:18:
[...]

Heb je al een handmatige pixel refresh geprobeerd?
De TV doet altijd een automatic refresh als hij uitgaat. Dus nee, heb er nog niet aan gedacht, ga het eens proberen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
the-body schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 11:53:
[...]

De TV doet altijd een automatic refresh als hij uitgaat. Dus nee, heb er nog niet aan gedacht, ga het eens proberen!
De TV doet altijd een hele korte refresh na het uitgaan. Na elke 2000 uur gebruik doet hij een full refresh cycle, die is veel ingrijpender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:27
Op mijn LG CX begon Youtube Adfree weer reclames voor de video's te plaatsen.
gelukkig was er een update en kan ik weer add-free kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjans68
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 22:45
Ik was vanmiddag bij hello tv om naar de lg g4 te kijken staat er een groot bord om je tv te laten calibreren.
Dus ik vraag is dat wel nodig,de duurdere oleds zijn vaak in de fabriek toch goed gekalibreerd.

Heeft iemand daar al zijn oled tv al laten calibreren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-04 18:25
benjans68 schreef op zondag 7 april 2024 @ 18:17:
Ik was vanmiddag bij hello tv om naar de lg g4 te kijken staat er een groot bord om je tv te laten calibreren.
Dus ik vraag is dat wel nodig,de duurdere oleds zijn vaak in de fabriek toch goed gekalibreerd.

Heeft iemand daar al zijn oled tv al laten calibreren.
Een OLED TV kan je het beste na 200 uur spelen laten kalibreren. De eerste periode verandert er nog van alles in een paneel en dat maakt kalibreren vanuit de winkel vrij zinloos en zonde van het geld. Ik zou sowieso eerst kijken of je er behoefte aan hebt. De kalibratie vanaf fabriek is meestal vrij goed in orde en 9 van de 10 keer geven mensen de TV de schuld als he beeld 'niet klopt', terwijl het dan de content betreft. Vanaf de settings uit de doos, naar de juiste settings die je zelf in kan stellen brengt je al 98% op weg. Die resterende 2% kan je met kalibreren nog behalen, maar nogmaals, kijk eerst maar of je dat nog wel nodig vindt.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
Mijn 65” LG Oled C1 heeft ineens last van horizontale lijnen. Het is ook aanwezig wanneer het beeld niet op een HDMI uitvoer staat.

Ik heb de stekker 10sec uit het stroompunt gehaald en daarna 10sec. de powerknop op de TV ingedrukt maar helaas zonder resultaat

Ben nu bezig met het pixel opschoon programma maar verwacht hier niet veel van.

Iemand nog suggesties? Of moet ik mij gaan verplaatsen naar het OLED aanbiedingen topic? :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i0AdJsb99RgOwCquiT0aaYT9iVE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BQ8lfFwC2inO45uVBd0skjDK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
@schumi1986 contact opnemen met de verkoper om van de Wettelijke Garantie gebruik te maken. Na 3 jaar kuren is geen conform product, je mag een langere levensduur verwachten voor dit topmodel. Aansturen op kosteloze reparatie en evt daarna onderhandelen over een nieuwe tegen kleine bijbetaling.

[ Voor 20% gewijzigd door CyBeRSPiN op 07-04-2024 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
CyBeRSPiN schreef op zondag 7 april 2024 @ 22:48:
@schumi1986 contact opnemen met de verkoper om van de Wettelijke Garantie gebruik te maken. Na 3 jaar kuren is geen conform product, je mag een langere levensduur verwachten voor dit topmodel. Aansturen op kosteloze reparatie en evt daarna onderhandelen over een nieuwe tegen kleine bijbetaling.
Bij Von Burg gekocht, prima zaak volgensmij dus die ga ik morgen even bellen. Pixel opschonen heeft niet geholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mike-Patrick
Hey jongens,

Vorige week heb ik, na hier te zijn geweest, eindelijk de "65 C3 van HelloTV gekocht (iedereen weer bedankt voor de input - ik heb jullie toen al een "thumbs up" gegeven, maar het kan geen kwaad om jullie nogmaals te bedanken :) ). Hij werd donderdag geleverd, maar ik heb hem pas vrijdag in elkaar kunnen zetten nadat ik mijn oude tv had weggedaan.

Vandaag heb ik eindelijk besloten om een pixelcheck te doen. Ik dacht dat als ik 1600€ voor iets betaal, ik moet weten of het in perfecte staat is.

En dat is het niet. Hoewel het me bij normaal gebruik niet was opgevallen, is er een dode pixel wanneer het scherm volledig rood is en in scènes met veel rood.

Weet iemand of het omruilproces van Hello TV tijdrovend is? Hoeveel dagen kan ik zonder mijn tv? Ik ben van plan om ze morgen te bellen, maar ik hoopte dat ik dat van tevoren wist omdat ik in het ergste geval bereid ben om naar hun winkel te gaan om te proberen of ik dit meteen opgelost kan krijgen.

En het "normale" is natuurlijk geen dode pixels, toch? Of is er een zeer grote kans dat mijn volgende tv hetzelfde of slechter zal zijn?

Tijdens mijn prijsonderhandeling met hen via e-mail werden er in de loop van 48 uur in totaal 14 e-mails uitgewisseld. Ze probeerden me extra garantie te verkopen, controleerden vervolgens of ik echt heel zeker wist dat ik dat niet wilde vanwege "dode pixels" en "de garantie van bepaalde fabrikanten dekt niet al dit soort gevallen", probeerden me vervolgens HDMI-kabels te verkopen en probeerden me zelfs een verdomde fles spray en een microvezeldoek te verkopen. Krankzinnig.

Door dit alles vraag ik me af of ze moeilijk tegen me gaan doen omdat ik "nee" heb gezegd tegen dat alles. Zijn er ervaringen?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:15
Mike-Patrick schreef op maandag 8 april 2024 @ 01:07:
Hey jongens,

Vorige week heb ik, na hier te zijn geweest, eindelijk de "65 C3 van HelloTV gekocht (iedereen weer bedankt voor de input - ik heb jullie toen al een "thumbs up" gegeven, maar het kan geen kwaad om jullie nogmaals te bedanken :) ). Hij werd donderdag geleverd, maar ik heb hem pas vrijdag in elkaar kunnen zetten nadat ik mijn oude tv had weggedaan.

Vandaag heb ik eindelijk besloten om een pixelcheck te doen. Ik dacht dat als ik 1600€ voor iets betaal, ik moet weten of het in perfecte staat is.

En dat is het niet. Hoewel het me bij normaal gebruik niet was opgevallen, is er een dode pixel wanneer het scherm volledig rood is en in scènes met veel rood.

Weet iemand of het omruilproces van Hello TV tijdrovend is? Hoeveel dagen kan ik zonder mijn tv? Ik ben van plan om ze morgen te bellen, maar ik hoopte dat ik dat van tevoren wist omdat ik in het ergste geval bereid ben om naar hun winkel te gaan om te proberen of ik dit meteen opgelost kan krijgen.

En het "normale" is natuurlijk geen dode pixels, toch? Of is er een zeer grote kans dat mijn volgende tv hetzelfde of slechter zal zijn?

Tijdens mijn prijsonderhandeling met hen via e-mail werden er in de loop van 48 uur in totaal 14 e-mails uitgewisseld. Ze probeerden me extra garantie te verkopen, controleerden vervolgens of ik echt heel zeker wist dat ik dat niet wilde vanwege "dode pixels" en "de garantie van bepaalde fabrikanten dekt niet al dit soort gevallen", probeerden me vervolgens HDMI-kabels te verkopen en probeerden me zelfs een verdomde fles spray en een microvezeldoek te verkopen. Krankzinnig.

Door dit alles vraag ik me af of ze moeilijk tegen me gaan doen omdat ik "nee" heb gezegd tegen dat alles. Zijn er ervaringen?

Bedankt
Plaats hier eerst eens wat foto's van het probleem, en dan niet alleen ingezoomde foto's maar ook een foto van het hele scherm aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2080528

Mike-Patrick schreef op maandag 8 april 2024 @ 01:07:
Bedankt
Contact opnemen via de chat gaat het snelste, denk dat ze die van jou na goedkeuring gewoon omruilen.

Succes en sterkte in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Sowieso regelen in de eerste 14 dagen zodat je in het uiterste geval nog gebruik kan maken van de WKOA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-04 14:16
absrnd schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 17:07:
Op mijn LG CX begon Youtube Adfree weer reclames voor de video's te plaatsen.
gelukkig was er een update en kan ik weer add-free kijken :)

[YouTube: HomeBrew - Alternate LG Appstore]
Deze app gebruik ik ook. Dit is de hoofdrede dat ik de tv geroot heb en geen firmware updates installeer. Gebruik jij ook nog de oude firmware op je CX vanwege root?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
My-life schreef op maandag 8 april 2024 @ 10:26:
[...]

Deze app gebruik ik ook. Dit is de hoofdrede dat ik de tv geroot heb en geen firmware updates installeer. Gebruik jij ook nog de oude firmware op je CX vanwege root?
Dus je gebruikt eoa vage Russische malware om je tv te rooten? Hoe weet je zeker dat dit te vertrouwen is?
Ik gebruik de developer mode en dat werkt opzich prima, alleen was mn token ineens verlopen en is alle homebrew weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodro0ster
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-04 21:45
Ik heb een maandje AppleTV+ genomen om Severance en Masters of the Air te bekijken. Nu valt mij op dat het beeld met Dolby Vision vrij donker is in vergelijking met Dolby Vision op Netflix, Disney+ of Prime Video. In donkere scenes merk ik zelfs blackcrush op.
Ik gebruik de AppleTV+ app op mijn LG 77 G2. Settings zijn dezelfde als voor Netflix/Amazon/Disney en OLED brightness staat op 100%.

Zijn er nog mensen die dit ervaren met AppleTV+ content?

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 RWD 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Patrick
Wren wrote on Monday, April 8, 2024 @ 07:13: [...] First post some photos of the problem here, and then not only zoomed-in photos but also a photo of the entire screen please.
Hello, Here it is
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m73gLJmb8dLoxOUp91iUX_h3gNc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uja9LQ9WmC85JvTY8yDBPF0g.jpg?%20f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zq-dUSkDqnjTolni_OTXrScNV1s=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cZBoj7WEF3VBs6ldpwFyqH4O.jpg?%20f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Na5S03GQpt8VLsPygFuwgoACBk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nvw2r4CNgxgpDxDpPeh1pf4q.jpg?%20f=fotoalbum_tile

Toegegeven, de camera van mijn telefoon is niet zo goed, maar het is nogal moeilijk te zien vanaf meer dan 2 meter afstand, en de camera stelt niet goed scherp zo dichtbij. Bijna moeilijk, zo niet onmogelijk, om het vast te leggen op de niet ingezoomde foto.

Zou het een overdreven reactie zijn om hem terug te sturen? Voor mij is het punt dat 1. dit iets zou kunnen zeggen over de "kwaliteitscontrole" van dit paneel en zou kunnen duiden op problemen in de toekomst; en 2. dat ik nog steeds 1600 heb betaald voor een hoogwaardig paneel, dus ik verwacht het absolute minimum qua conformiteit van de levering.

Hoe dan ook, ik heb vannacht een e-mail gestuurd naar Hello TV en ze hebben vanochtend gereageerd met de suggestie dat ze open staan voor het verwerken van de ruil. Ik moet alleen een manier vinden om alles weer in te pakken, die dozen zijn een hoofdpijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MotorBeast
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20-11-2024
Echt maar 1 dode pixel? Daar zou ik niet moeilijk over doen. Ga je niet zien bij normaal kijken. Valt volgens mij zelfs binnen de tolerantie van de fabrikant.

Ik had een groter probleem met mijn eerste scherm. Als ik zo'n rood vlak testte had ik allemaal onregelmatige vegen in het scherm die ik zelfs bij normaal tv kijken zag. Hoe is het beeld als je gewoon kijkt op de ISF stand? Pak even een 4K testbeeld.

[ Voor 44% gewijzigd door MotorBeast op 08-04-2024 11:16 ]

Pagina: 1 ... 525 ... 560 Laatste

Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.

🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.