Hey jongens,
Vorige week heb ik, na hier te zijn geweest, eindelijk de "65 C3 van HelloTV gekocht (iedereen weer bedankt voor de input - ik heb jullie toen al een "thumbs up" gegeven, maar het kan geen kwaad om jullie nogmaals te bedanken

). Hij werd donderdag geleverd, maar ik heb hem pas vrijdag in elkaar kunnen zetten nadat ik mijn oude tv had weggedaan.
Vandaag heb ik eindelijk besloten om een pixelcheck te doen. Ik dacht dat als ik 1600€ voor iets betaal, ik moet weten of het in perfecte staat is.
En dat is het niet. Hoewel het me bij normaal gebruik niet was opgevallen, is er een dode pixel wanneer het scherm volledig rood is en in scènes met veel rood.
Weet iemand of het omruilproces van Hello TV tijdrovend is? Hoeveel dagen kan ik zonder mijn tv? Ik ben van plan om ze morgen te bellen, maar ik hoopte dat ik dat van tevoren wist omdat ik in het ergste geval bereid ben om naar hun winkel te gaan om te proberen of ik dit meteen opgelost kan krijgen.
En het "normale" is natuurlijk geen dode pixels, toch? Of is er een zeer grote kans dat mijn volgende tv hetzelfde of slechter zal zijn?
Tijdens mijn prijsonderhandeling met hen via e-mail werden er in de loop van 48 uur in totaal 14 e-mails uitgewisseld. Ze probeerden me extra garantie te verkopen, controleerden vervolgens of ik echt heel zeker wist dat ik dat niet wilde vanwege "dode pixels" en "de garantie van bepaalde fabrikanten dekt niet al dit soort gevallen", probeerden me vervolgens HDMI-kabels te verkopen en probeerden me zelfs een verdomde fles spray en een microvezeldoek te verkopen. Krankzinnig.
Door dit alles vraag ik me af of ze moeilijk tegen me gaan doen omdat ik "nee" heb gezegd tegen dat alles. Zijn er ervaringen?
Bedankt