Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-07 11:49
Millert schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 12:53:
Komt LG normaliter nog aan huis voor een televisie van drie jaar oud? Dan kan ik nog afwegen of ik die twee pixels de moeite vind namelijk.
CE repair komt aan huis, in opdracht van de winkel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:47

DON PAPA

Tweaker-fan

Millert schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 12:53:
Komt LG normaliter nog aan huis voor een televisie van drie jaar oud?
Ja: DON PAPA in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"
;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Geheel onverwacht een mooie 65G3 in huis gehaald, erg blij mee.
Mijn C7 (ooit gekregen als vervanging van een ingebrande B6) was ik eigenlijk nog zeer tevreden mee maar ik kreeg zomaar een mooi aanbod vorige week om die te verkopen dus dat maar gedaan.

In eerste instantie een C3 gekocht omdat het zo snel ging vorige week maar het begon toch een beetje te kriebelen om die G3 in huis te halen, netjes kunnen omruilen zonder problemen.

Ook voor de PS5 een mooie upgrade

Kan ik weer wat jaartjes vooruit 👍🏼

[ Voor 3% gewijzigd door Cardwizard op 27-01-2024 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01:03
Heel vervelend, maar sinds de laatste update op mijn G2 kan je met de Youtube app niet meer de optie 'Screen off' gebruiken... Dus wees gewaarschuwd.

Kan je op 1 of andere manier ook nog terug naar een vorige versie en zo ja, hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Iemand enig idee welke schroefmaat in de 65G3 voor VESA gebruikt moet worden? M6 is wel te vinden maar over de max lengte in de tv vind ik echt niks :?

Ik weet dat er een mooie beugel bijgeleverd is maar vooralsnog wil ik de tv nog niet aan een muur hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:16
Cardwizard schreef op zondag 28 januari 2024 @ 09:59:
Iemand enig idee welke schroefmaat in de 65G3 voor VESA gebruikt moet worden? M6 is wel te vinden maar over de max lengte in de tv vind ik echt niks :?

Ik weet dat er een mooie beugel bijgeleverd is maar vooralsnog wil ik de tv nog niet aan een muur hebben
10mm lijkt me een veilige keuze, maar controleer altijd even de diepte voordat je de boel aandraait.
De dikte van het metaal van de steun kan je er nog wel bij optellen.
https://smarthomestarter....-for-an-lg-tv-wall-mount/

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeRSPiN op 28-01-2024 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
CyBeRSPiN schreef op zondag 28 januari 2024 @ 10:27:
[...]

10mm lijkt me een veilige keuze, maar controleer altijd even de diepte voordat je de boel aandraait.
De dikte van het metaal van de steun kan je er nog wel bij optellen.
https://smarthomestarter....-for-an-lg-tv-wall-mount/
Opgemeten met de uiterst betrouwbare tandenstoker methode :9 20mm ruimte, dus 16mm kan ik gerust gebruiken, gaat nog een mm of 2 vanaf door het gebruik van een aardig dikke plaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries98
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-09 19:58
NineTailedFox schreef op zondag 28 januari 2024 @ 00:27:
Heel vervelend, maar sinds de laatste update op mijn G2 kan je met de Youtube app niet meer de optie 'Screen off' gebruiken... Dus wees gewaarschuwd.

Kan je op 1 of andere manier ook nog terug naar een vorige versie en zo ja, hoe dan?
Bedoel je dan de knop of bedoel je het spreek commando?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

andries98 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 11:49:
[...]

@NineTailedFox Inderdaad zeg. Dat is jammer.
"Functie is momenteel niet beschikbaar" geeft ie bij mij aan.
Is bij mij in de snelle instellingen menu.

Ik gebruikte het niet vaak maar was geregeld toch wel verdomd handig.

[ Voor 9% gewijzigd door thijsco19 op 28-01-2024 12:04 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Vandaag bericht dat LetMeRepair Benelux een afspraak met me gaat maken voor een onderzoek/kostenraming. Toch aan huis denk ik :).

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
Hmmm ik heb een heel gek probleem. Mijn nieuwe G3 speelt sinds drie weken zonder problemen. Ik heb een Denon 2800 setup waarvan één hdmi naar de tv gaat. In de Denon zit een Raspi met kodi, een XBSX en een Ziggo mini. Vandaag krijg ik opeens 'geen signaal' op de Ziggo mini. De Denon schakelt normaal, ik hoor ook gewoon het geluid. Als ik naar de XBSX of Kodi gaat geen probleem. Maar TV kijken via de mini is er niet meer bij. Het beeld blijft zwart en na een seconde of 8 verschijnt de screensaver met kunst. Alles geprobeerd, alles uit, alles aan, input gewisseld, ik krijg het niet meer werkend. Hoe...dan... ;-).

Iemand de gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh623661
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 13:35
JimmyNL schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 18:40:
Hmmm ik heb een heel gek probleem. Mijn nieuwe G3 speelt sinds drie weken zonder problemen. Ik heb een Denon 2800 setup waarvan één hdmi naar de tv gaat. In de Denon zit een Raspi met kodi, een XBSX en een Ziggo mini. Vandaag krijg ik opeens 'geen signaal' op de Ziggo mini. De Denon schakelt normaal, ik hoor ook gewoon het geluid. Als ik naar de XBSX of Kodi gaat geen probleem. Maar TV kijken via de mini is er niet meer bij. Het beeld blijft zwart en na een seconde of 8 verschijnt de screensaver met kunst. Alles geprobeerd, alles uit, alles aan, input gewisseld, ik krijg het niet meer werkend. Hoe...dan... ;-).

Iemand de gouden tip?
Als ik een heel raar probleem heb wil het wel eens helpen om de DENON even van de stroom te halen en eventueel hetzelfde met de mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBas
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 16:32
sh623661 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 18:44:
[...]

Als ik een heel raar probleem heb wil het wel eens helpen om de DENON even van de stroom te halen en eventueel hetzelfde met de mini
Gevalletje have you tried turning it and off again?

2+2=4-1=3 QUICKMATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
Ja dat heb ik geprobeerd, supervaag. Nog geen resultaat, omdat de Denon niet laat zien dat er iets mis gaat, en ook het geluid gewoon speelt lijkt het er meer op dat de TV niet herkent dat er signaal is. Het beeld is blijft zwart, na een seconde of 8 is er dan heel even pauze in het geluid, en meteen daarna springt de tv op de screensaver. Probleemloos gewerkt voor drie weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
@JimmyNL als je die ziggo rechtstreeks aan je tv hangt? Andere kabel geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBas
JimmyNL schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 19:00:
Ja dat heb ik geprobeerd, supervaag. Nog geen resultaat, omdat de Denon niet laat zien dat er iets mis gaat, en ook het geluid gewoon speelt lijkt het er meer op dat de TV niet herkent dat er signaal is. Het beeld is blijft zwart, na een seconde of 8 is er dan heel even pauze in het geluid, en meteen daarna springt de tv op de screensaver. Probleemloos gewerkt voor drie weken...
Wellicht is er een update gedraaid op de ziggo Mini waardoor er nu een instelling veranderd koet worden in de HDMI sectie.

Wellicht de HDMI kabel van de denon naar de hdmi mini even proberen te vervangen of te kijken of deze er aan beide zijden wel goed in zit. Staat de input van de mini wel ingesteld op HDMI?

Verwacht niet dat het aan de kabel ligt welke naar de tv gaat aangezien het met de Pi wel goed gaat volgens jou.

2+2=4-1=3 QUICKMATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
Als ik de ziggo direct op hdmi2 van de tv aansluit heb ik beeld. De Denon lijkt dan toch wel het probleem.. ik heb alle kabels ook nieuw, allemaal goede kabels ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFX77
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 01:15
JimmyNL schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 19:56:
Als ik de ziggo direct op hdmi2 van de tv aansluit heb ik beeld. De Denon lijkt dan toch wel het probleem.. ik heb alle kabels ook nieuw, allemaal goede kabels ook.
Denon uit = even helemaal van het stroom en even een minuutje uit laten. Alleen uit is bij Denon niet uit. Soms helpt het ook even alle aansluitingen los te koppelen.

13 x 260Wp ReneSola All Black op een SolarEdge SE3000 Live | Twee Technaxx 300W Balkon Zonne-Energiecentrale | Twee HomeWizard Plug-In Batteries | LG 3,5 kW Standaard Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
Ik heb alles uitgezet, stroom eraf, ontkoppelt, niks lijkt te werken. Omdat hij wel geluid weergeeft lijkt het signaal dus wel aan/door te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFX77
JimmyNL schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:03:
Ik heb alles uitgezet, stroom eraf, ontkoppelt, niks lijkt te werken. Omdat hij wel geluid weergeeft lijkt het signaal dus wel aan/door te komen..
Wil niet te veel off topic gaan. Aangezien het meer een Denon probleem lijkt. Een laatste ding. Zet voor de zekerheid even alle beeldbewerking uit van de Denon. Staat het al uit? Even aan en uit zetten.

Werkt het dan niet, dan zou ik een volledige reset van de Denon doen.

[ Voor 7% gewijzigd door TFX77 op 30-01-2024 20:08 ]

13 x 260Wp ReneSola All Black op een SolarEdge SE3000 Live | Twee Technaxx 300W Balkon Zonne-Energiecentrale | Twee HomeWizard Plug-In Batteries | LG 3,5 kW Standaard Plus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh623661
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 13:35
TFX77 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:06:
[...]

Wil niet te veel off topic gaan. Aangezien het meer een Denon probleem lijkt. Een laatste ding. Zet voor de zekerheid even alle beeldbewerking uit van de Denon. Staat het al uit? Even aan en uit zetten.

Werkt het dan niet, dan zou ik een volledige reset van de Denon doen.
Of de hdmi die van de mini naar de Denon gaat even in pluggen op een ingang van 1 van de andere 2 pluggen die het wel doen op de Denon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rundfunk28
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-09 16:59
Sinds 2 weken deden meerdere tv apps het niet meer op mijn LG G3. Oplossing bleek om ipv6 protocol op de tv uit te zetten. Mochten jullie dus tegen raar werkende (wel bijgewerkt) apps aanlopen probeer het eens met ipv6 uit te zetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyNL
Na heel veel gedoe en geklooi zowel de G3 als de Denon naar fabrieksinstellingen terug gezet. Gelukkig weer beeld maarrr nu weet ik nog niet met zekerheid wat het was.. Er was blijkbaar ergens een flink conflict ontstaan in de samenwerking tussen de twee. Uit het niets.. ik hoop niet dat dit een terugkerend dingetje gaat worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 23:09
Ik gebruikte de Canal Digitaal app om TV te kijken en die kon ik altijd selecteren via de input button van de remote

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CA03DsL3Qr66mrCAiTqQhgM8L2A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YZrLNlsG93SwCoTkbcS4MgtH.png?f=user_large

Nu is de app omgedoopt tot CANAL+ en heb ik die geïnstalleerd en de CanalDigitaal app verwijderd. Maar ik heb geen idee hoe ik de CANAL+ app nu weer toevoeg als input waardoor die app ook opstart als we de TV aanzetten. Kan me ook niet herinneren hoe ik dat pak em beet 2 jaar geleden heb gedaan toen ik de TV kocht. Kan het nergens terugvinden.

Iemand een idee?

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NineTailedFox
andries98 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 11:49:
[...]

Beide helaas...

thijsco19 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 12:03:
[...]

@NineTailedFox Inderdaad zeg. Dat is jammer.
"Functie is momenteel niet beschikbaar" geeft ie bij mij aan.
Is bij mij in de snelle instellingen menu.

Ik gebruikte het niet vaak maar was geregeld toch wel verdomd handig.
Ja inderdaad, was heel handig. Kinderen die wel muziek mogen luisteren, maar geen TV mogen kijken want al genoeg gekeken :+

[ Voor 0% gewijzigd door NineTailedFox op 31-01-2024 14:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Master FX schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:12:
Ik gebruikte de Canal Digitaal app om TV te kijken en die kon ik altijd selecteren via de input button van de remote

[Afbeelding]

Nu is de app omgedoopt tot CANAL+ en heb ik die geïnstalleerd en de CanalDigitaal app verwijderd. Maar ik heb geen idee hoe ik de CANAL+ app nu weer toevoeg als input waardoor die app ook opstart als we de TV aanzetten. Kan me ook niet herinneren hoe ik dat pak em beet 2 jaar geleden heb gedaan toen ik de TV kocht. Kan het nergens terugvinden.

Iemand een idee?
0 knop inhouden volgens mij

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:49
Vandaag heeft CE Repair het panel vervangen van mijn CX. Was er zelf niet bij aanwezig maar mijn vader vertelde me dat het panel hetzelfde is als dat er van af kwam, dus zal dan wel geen Evo panel zijn. In ieder geval mooi opgelost en hopelijk gaat hij nog een lange tijd mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiskentTalent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 19:34
Wil een LG C3 kopen maar lees veel over banding in spellen via de pc, maar heb je het ook als er een xbox of playstation direct via de hdmi er aanhangt.

En in films/series wat betekent smooth gradetion eigenlijk

heb er niet veel verstand van maar daar wordt steeds overgesproken

en lees over randen bij de gezichten en de haarlijn op lg oleds

Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Misschien rare vraag, maar op mijn LG c3 krijg ik alleen dat soort "vuurwerk" als ik de TV een tijdje niet gebruikt is. Kan ik dit passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFX77
Vecodo schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:07:
Misschien rare vraag, maar op mijn LG c3 krijg ik alleen dat soort "vuurwerk" als de TV een tijdje niet gebruikt is. Kan ik dit passen?
Nee. Dit is om inbranden/banding te voorkomen. Je dan met met deze hack wel af van het vuurwerk...

Vuurwerk naar klok...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Misschien rare vraag, maar op mijn LG c3 krijg ik alleen dat soort "vuurwerk" als de TV een tijdje niet gebruikt is. Kan ik dit passen?
Uitzetten als je hem niet gebruikt? ook nog beter voor je energie rekening ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Nu online
Volgens mij hoef je dat op een c3 niet te hacken. Ik krijg eerst een screensaver, waar je ook eigen foto's op kunt zetten en vervolgens de klok.

Op mijn c3 nooit het vuurwerk gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFX77
Mirx_NL schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:50:
Volgens mij hoef je dat op een c3 niet te hacken. Ik krijg eerst een screensaver, waar je ook eigen foto's op kunt zetten en vervolgens de klok.

Op mijn c3 nooit het vuurwerk gehad.
Is ook geen 'hack', gewoon een instelling voor lokalisatie van het weer. Die er automatisch voor zorgt dat de screensaver wordt aangepast.

Ikzelf wil niet als hij in screensaver mode gaat dat hij 150 - 300 Watt aan plaatjes laat zien. Des te zwarter des te beter. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Nu online
TFX77 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 17:47:
[...]

Is ook geen 'hack', gewoon een instelling voor lokalisatie van het weer. Die er automatisch voor zorgt dat de screensaver wordt aangepast.

Ikzelf wil niet als hij in screensaver mode gaat dat hij 150 - 300 Watt aan plaatjes laat zien. Des te zwarter des te beter. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Ik had het filmpje nog niet bekeken, maar je gebruikte zelf de term hack.

Ik heb bij de initiële installatie gelijk de locatie ingesteld, dus de vuurwerk screensaver op deze tv nog nooit gezien.

De galerij is trouwens volgens mij alleen bij een wegvallende hdmi bron, dus dat heb ik hierboven waarschijnlijk niet goed gezegd.

[ Voor 3% gewijzigd door Mirx_NL op 01-02-2024 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resusaap
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 08-04 15:44
Weet iemand welke lengte een M6 bout mag hebben voor installatie van een G36 65 inch aan een Vogels beugel? Ik lees 20, maar evengoed 12 en 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Resusaap schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 21:39:
Weet iemand welke lengte een M6 bout mag hebben voor installatie van een G36 65 inch aan een Vogels beugel? Ik lees 20, maar evengoed 12 en 15.
Alle 3 is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resusaap
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 08-04 15:44
Blijkbaar weegt die tv 23,9 en mijn Vogels (Thin 545) gaat tot 25 kg.
Worth the risk of beter upgraden om meer veiligheidsmarge te hebben?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:45
Resusaap schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 09:23:
Die 25kg van Vogels is al inclusief een (zeer) ruime foutmarge. Dus dat moet geen enkel probleem zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFX77
Resusaap schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 09:23:
Zonder de voet dus binnen de marge. Die komt dus niet van de muur. Komt hij wel van de muur heb je een hele sterke zaak tegen Vogels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzaan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 14-09 16:29

Rzaan

Altijd zoekende

TFX77 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 09:56:
[...]

Zonder de voet dus binnen de marge. Die komt dus niet van de muur. Komt hij wel van de muur heb je een hele sterke zaak tegen Vogels...
Als de beugel uit de muur komt, ligt dit waarschijnlijk niet aan de beugel, maar aan de muur of de bevestiging. De beugel zal het wel houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBas
TFX77 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 09:56:
[...]

Welke voet bij een G3? :)

2+2=4-1=3 QUICKMATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFX77
Een G3 met een voet is de grootste onzin ooit, dat ben ik met je eens maar hij bestaat wel!

De C3 ziet er beter uit met een voet!

Deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KsX9vIk4rd5tWdAqAlVsvLlqO4E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8hmNpW81DDePBl9oREvZVv26.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZdqZ_W1k4rXC9w2XdJuV07tp2lY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1pFogr2rYlkbjYf7IjbjHKDm.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBas
TFX77 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 19:22:
[...]

Een G3 met een voet is de grootste onzin ooit, dat ben ik met je eens maar hij bestaat wel!

De C3 ziet er beter uit met een voet!

Deze:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Maar die voet is toch optioneel? Zit er toch niet standaard bij, bij de G3?

2+2=4-1=3 QUICKMATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris499
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-08 15:22
Misschien rare vraag, maar op mijn LG c3 krijg ik alleen dat soort "vuurwerk" als ik de TV een tijdje niet gebruikt is. Kan ik dit passen?
Ja, bijvoorbeeld als je de tijd instelt krijg je een klok als screen saver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmazter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:52
MrBas schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 19:25:
[...]

Maar die voet is toch optioneel? Zit er toch niet standaard bij, bij de G3?
G staat voor Gallery.
Die kun je dus als een schilderij aan de muur hangen.
Zoals in een gallerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBas
3dmazter schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 23:16:
[...]

G staat voor Gallery.
Die kun je dus als een schilderij aan de muur hangen.
Zoals in een gallerij.
Dat snap ik, maar ik refereer naar het gewicht excl voet. Hoezo geven ze dat op als de voet er niet standaard bij zit.

2+2=4-1=3 QUICKMATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjimmeh
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 04-08 21:06
Deze week is mijn LG G3 77 bezorgd. Gisteren opgehangen, door de setup en toen.. 5 minuten plezier. Na 5 minuten zwarte strepen in beeld, witte flitsen en daarna met een harde "tik" viel hij uit. Nog 2 keer geprobeerd aan te zetten (ander stopcontact, zonder HDMI kabels etc) maar helaas hetzelfde resultaat. Morgen wordt hij gelukkig omgeruild.

Wat ik mij nog afvroeg: op mijn vorige LG C8 gebruikte ik altijd XPlay om vanaf mijn Plex Media Server (NAS) naar mijn tv te streamen. Weet iemand of deze app ook beschikbaar is voor de G3? Of zijn er alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Nu online
Sjimmeh schreef op zondag 4 februari 2024 @ 13:34:

Wat ik mij nog afvroeg: op mijn vorige LG C8 gebruikte ik altijd XPlay om vanaf mijn Plex Media Server (NAS) naar mijn tv te streamen. Weet iemand of deze app ook beschikbaar is voor de G3? Of zijn er alternatieven?
Nee, deze staat niet in de appstore. De developer doet er volgens mij al tijden niks meer aan. Inmiddels is de orginele plex app een stuk beter geworden, en heb ik met direct stream nagenoeg geen problemen.

Wel even wennen want zaken als wisselen van ondertitels waren in xplay toch echt een stuk makkelijker en gebruiksvriendelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjimmeh
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 04-08 21:06
Mirx_NL schreef op zondag 4 februari 2024 @ 19:55:
[...]

Nee, deze staat niet in de appstore. De developer doet er volgens mij al tijden niks meer aan. Inmiddels is de orginele plex app een stuk beter geworden, en heb ik met direct stream nagenoeg geen problemen.

Wel even wennen want zaken als wisselen van ondertitels waren in xplay toch echt een stuk makkelijker en gebruiksvriendelijker.
Hmm jammer. Ik zie dat de app er nog wel is voor WebOS22. Misschien dat hij voor 23 ook nog komt, ik heb de ontwikkelaar een e-mail gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavanta
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09 08:45
Sjimmeh schreef op maandag 5 februari 2024 @ 10:52:
[...]

Hmm jammer. Ik zie dat de app er nog wel is voor WebOS22. Misschien dat hij voor 23 ook nog komt, ik heb de ontwikkelaar een e-mail gestuurd.
Ik gebruik op mijn G2 al tijden de officiële Plex app. Werkt eigenlijk met alles heel goed moet ik zeggen. Dolby Vision en HDR gaat allemaal goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NineTailedFox
@andries98 @thijsco19
Als je youtube bekijkt via de ingebouwde chromecast (dus vanaf telefoon) dan kan je het scherm wel uitzetten *O*

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Volgens mij is het hier nog niet gedeeld. Voor wie interesse heeft; LG biedt tot 30-04-2024 gratis 3 maanden Apple TV+ aan wanneer je een LG 4K of 8K tv hebt uit 2018 t/m 2024.

https://www.lg.com/nl/televisies/appletvplus

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:53

Arjan A

Cenosillicafoob

Sinds maandag eigenaar van een C3.
Nu volg ik dit topic al een tijd lang en weet ik ook hoe de zoekfunctie werkt, maar in de 1300+ pagina's kan ik nog niet echt antwoord vinden op het volgende, maar misschien gebruik ik de verkeerde zoekterm:
Ik heb satelliet (FTA) plus digitenne (FTA). Geen CI-kaarten dus, alleen NPO via Digitenne en Britse zenders via satelliet.
Nou wil ik een zaplijst maken die bij NPO1 begint en na de Digitenne zenders automatisch doorzapt naar BBC One. Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om die twee bronnen te mixen in één enkele zaplijst.

Verder vind ik de kwaliteit van de tuners niet echt geweldig tov mijn set-topbox (Enigma2 boxje met DVB-S en DVB-T tuners), veel artefacts bij snel wisselende beelden. Zijn de LG tuners maar bijzaak, zijn ze gevoeliger? De antennes zelf zijn niet verplaatst.

En als laatste: ondertiteling gegenereerd vanuit teletekst automatisch tonen werkt niet (en het lettertype is ook verschrikkelijk, jaren '80 monospace pixel-letters). Dat is in OpenPli echt wel beter en mooier geregeld. Ben er inmiddels achter dat LG sowieso geen ondertitels genereert vanuit tt.

Maar het beeld is wel top. Kost even eenavondje inregelen, maar het ziet er prachtig uit!

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53
Arjan A schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 14:58:
Sinds maandag eigenaar van een C3.
Nu volg ik dit topic al een tijd lang en weet ik ook hoe de zoekfunctie werkt, maar in de 1300+ pagina's kan ik nog niet echt antwoord vinden op het volgende, maar misschien gebruik ik de verkeerde zoekterm:
Ik heb satelliet (FTA) plus digitenne (FTA). Geen CI-kaarten dus, alleen NPO via Digitenne en Britse zenders via satelliet.
Nou wil ik een zaplijst maken die bij NPO1 begint en na de Digitenne zenders automatisch doorzapt naar BBC One. Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om die twee bronnen te mixen in één enkele zaplijst.

Verder vind ik de kwaliteit van de tuners niet echt geweldig tov mijn set-topbox (Enigma2 boxje met DVB-S en DVB-T tuners), veel artefacts bij snel wisselende beelden. Zijn de LG tuners maar bijzaak, zijn ze gevoeliger? De antennes zelf zijn niet verplaatst.

En als laatste: ondertiteling gegenereerd vanuit teletekst automatisch tonen werkt niet (en het lettertype is ook verschrikkelijk, jaren '80 monospace pixel-letters). Dat is in OpenPli echt wel beter en mooier geregeld. Ben er inmiddels achter dat LG sowieso geen ondertitels genereert vanuit tt.

Maar het beeld is wel top. Kost even eenavondje inregelen, maar het ziet er prachtig uit!
Je kunt volgens mij niet van 2 verschillende bronnen (tuners) 1 lijst maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:53

Arjan A

Cenosillicafoob

pwh53 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 16:11:
[...]

Je kunt volgens mij niet van 2 verschillende bronnen (tuners) 1 lijst maken
Het kan ook echt niet |:( ? Ik dacht dat ik gewoon nog niet had uitgevonden hoe 8)7

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinkak
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-04-2024
Hey iedereen
Ik ga verhuizen en mijn LG C9 moet mee natuurlijk. Heeft iemand tips hiervoor? is nogal een fragiel scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pwh53
robinkak schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 17:15:
Hey iedereen
Ik ga verhuizen en mijn LG C9 moet mee natuurlijk. Heeft iemand tips hiervoor? is nogal een fragiel scherm.
Rechtop vervoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFX77
Liggend vervoeren lijkt mij. Zachte ondergrond, matras en dekens. Staand vervoeren alleen als je de doos hebt. Leuk dat men zegt staand vervoeren maar in heel veel auto past dat niet en ik heb met liggend vervoerren nog nooit gehoord van schade.

Ik bewaar altijd de doos. Voor verhuizingen of als ik hem doorverkoop. Meestal na 2-3 jaar verkoop ik hem door. Het is handig dat je dan de TV in de doos kunt doen.

[ Voor 19% gewijzigd door TFX77 op 07-02-2024 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
@TFX77 die doos bewaren hield bij mij toch echt op vanaf 65” en de doos van mn huidige 77” zou ik al helemaal nergens kwijt kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFX77
CyBeRSPiN schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 17:54:
@TFX77 die doos bewaren hield bij mij toch echt op vanaf 65” en de doos van mn huidige 77” zou ik al helemaal nergens kwijt kunnen :P
Kan ik me voorstellen. C3 65" hier en het is de grootste die ik kan bewaren. Maar kan een 77" doos wel klein maken en weer tapen bij vervoer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Hey iedereen
Ik heb een 65G1 gewoon plat vervoerd achterin een auto. Dekbed eronder en dekbed erop, scherm naar boven gericht. Niks aan de hand.

Die gigantische dozen bewaar ik echt niet, van de 65" en 77" heb ik na 14 dagen de doos naar de stort gebracht. Toen ik de 65" via Marktplaats verkocht zonder doos was dat ook geen enkel probleem, altijd liefhebbers voor te vinden die een nette prijs betalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13-09 23:12

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Hey iedereen
Samen met een vriend onlangs de C9 naar nieuwe huis gebracht 20 minuten verderop. Ik rijden en hij had de tv vast terwijl die op de achterbank leunde. 55 inch op de achterbank moet je wel schuin houden, had nooit verwacht dat m’n tv groter was dan de breedte van de auto (Toyota Auris).

In het nieuwe huis de tv weer aan de muur gemonteerd, in mijn eentje geklaard. Heb de tv echt minstens 20x aan en af de muur getild, de waterpas van de beugel bleek stuk. Dus 6 extra gaten in mijn hagelnieuwe muur.

Was eerder altijd heel voorzichtig met eraf halen om kabels te pluggen, maar na die middag heb ik er geen ‘angst’ meer voor. Tv heeft er niks onder geleden.

(vanuit de fabrikant wordt staan vervoeren aangeraden maar heb zat vrienden die liggend hebben gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 10:10
TFX77 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 17:40:
[...]

Liggend vervoeren lijkt mij. Zachte ondergrond, matras en dekens. Staand vervoeren alleen als je de doos hebt. Leuk dat men zegt staand vervoeren maar in heel veel auto past dat niet en ik heb met liggend vervoerren nog nooit gehoord van schade.

Ik bewaar altijd de doos. Voor verhuizingen of als ik hem doorverkoop. Meestal na 2-3 jaar verkoop ik hem door. Het is handig dat je dan de TV in de doos kunt doen.
Als je gaat verhuizen doe je dat toch niet met je auto? Of je huurt een bedrijf in, of je huurt een vrachtauto of busje. Of passen jouw meubels in je personenauto?
Heb mijn tv dan ook ingepakt en vastgezet rechtop vervoerd, probleemloos. Doos bewaar ik niet, geen zin om doos van 77" te bewaren, ding is enorm groot, kan ruimte wel beter benutten dan met lege dozen te vullen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 09:14

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Powder Toastman schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 01:27:
[...]

Als je gaat verhuizen doe je dat toch niet met je auto? Of je huurt een bedrijf in, of je huurt een vrachtauto of busje. Of passen jouw meubels in je personenauto?
Heb mijn tv dan ook ingepakt en vastgezet rechtop vervoerd, probleemloos. Doos bewaar ik niet, geen zin om doos van 77" te bewaren, ding is enorm groot, kan ruimte wel beter benutten dan met lege dozen te vullen.
Ik heb destijds al mijn kwetsbare dure elektronica en andere zaken ook met de auto vervoerd. Alle meubulair en dozen deed ik wel met de verhuiswagen :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFX77
Xqlus1ve schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 06:02:
[...]

Ik heb destijds al mijn kwetsbare dure elektronica en andere zaken ook met de auto vervoerd. Alle meubulair en dozen deed ik wel met de verhuiswagen :Y)
Klopt en verhuizen doe je niet elke paar jaar. Tenminste de gemiddelde persoon niet. Ik bewaar de LG dozen en zeker bij de verkoop wordt dit erg gewaardeerd door de koper. Diegene die mijn LG OLED55CX6LA heeft overgenomen heeft zelfs rustig gezocht op marktplaats en afgewacht of iemand de doos erbij leverde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
TFX77 schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 09:38:
[...]

Klopt en verhuizen doe je niet elke paar jaar. Tenminste de gemiddelde persoon niet. Ik bewaar de LG dozen en zeker bij de verkoop wordt dit erg gewaardeerd door de koper. Diegene die mijn LG OLED55CX6LA heeft overgenomen heeft zelfs rustig gezocht op marktplaats en afgewacht of iemand de doos erbij leverde.
Handig als het kan, maar moet je wel de ruimte hebben om zo'n gigantische doos te bewaren. Ik ga niet met zo'n doos jarenlang in de slaap-/woonkamer zitten in afwachting van een eventuele verhuizing/verkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Ik heb hier die piepschuim stukken op zolder liggen. Neemt veel minder ruimte in dan de doos zelf en biedt nagenoeg evenveel bescherming.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 17:20
Paprika schreef op maandag 8 januari 2024 @ 10:01:
Nou, de 77C16LA gaat voor de 5e keer een nieuw paneel krijgen. De 65 inch die ik daarvoor had, had eveneens verlengde pixel garantie via de winkel (noem het onderhandelen of noem het een upsell die de winkel en/of LG geld heeft gekost uiteindelijk), maar werd na meerdere reparaties geuprade naar deze 77 inch tv voor een summiere bijbetaling wegens de kosten voor de winkel voor het desbetreffende paneel na de eeste 2 jaar.

Nu heeft de 77 inmiddels dus ook in z'n 5e paneel (origineel + 4) weer een pixel die niet perfect is. Ik laat ze niet direct vervangen iedere x, want ze zijn daarmee prima te gebruiken met iets minder zorgen om burn-in, maar de garantie loopt nog tot de zomer, dus ik ga nu langzaam iets sneller op jacht naar een laatste goede paneel alvorens deze daadwerkelijk is verlopen. Ik heb geen idee hoe 't werkt als ze een nieuwe plaatsen met 1 of meerdere imperfecties rond het verlopen van de garantie.

Heeft iemand anders CE Repair al zeer frequent over vloer gehad? 't Lijkt onmogelijk eentje te vinden met alleen maar volledig functionerede pixels. Als iedereen dit doet zou het toch best een dure procedure moeten zijn lijkt mij. En ja, als de verkoper een upsell aan komt bieden tijdens een onderhandeling, dan ga ik hem wel in mijn voordeel gebruiken ook.
En inmiddels weer een nieuw paneel, maar eveeneens weer een met een dode pixel. Het scheelt dat ik nooit last ga hebben van inbranding als het paneel continue vervangen blijft worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Paprika schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 18:00:
[...]

En inmiddels weer een nieuw paneel, maar eveeneens weer een met een dode pixel. Het scheelt dat ik nooit last ga hebben van inbranding als het paneel continue vervangen blijft worden.
Bij mij waren ze eens 3x langs geweest met steeds weer een ander vervangend paneel waar dan wat aan mankeerde. Het is net alsof ze ingewisselde panelen weer terug in de voorraad zetten daar.
Toen ook maar de optie van geld terug en beetje bijbetalen voor een nieuwer en groter model gekozen.
Die connectors op het moederbord zijn niet gemaakt om veelvuldig aan- en af te koppelen, dat vond ik wel een risico.

[ Voor 8% gewijzigd door CyBeRSPiN op 08-02-2024 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderwolf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 18:38
Ik heb een LG OLED55C8 uit 2018 en de laatste tijd last van het standby lampje wat 3x knippert na het aanzetten en het beeld wat soms flitst of hapert door een zwarte knippering. Het is zelfs al een keer voorgekomen dat de TV uitschakelde na knipperen van het beeld. Er zit soms minuten tussen het knipperen/flikkeren als ie er last van heeft en soms gaat het ook dagen goed zonder problemen (3x knipperen lampje doet ie altijd).

Iemand hier ervaring mee? Is het iets waarmee ik zelf de oorzaak kan vaststellen of iets kan doen om het te verhelpen?

[ Voor 11% gewijzigd door vanderwolf op 09-02-2024 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFX77
vanderwolf schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 19:50:
Ik heb een LG OLED55C8 uit 2018 en de laatste tijd last van het standby lampje wat 3x knippert na het aanzetten en het beeld wat soms flitst of hapert door een zwarte knippering. Het is zelfs al een keer voorgekomen dat de TV uitschakelde na knipperen van het beeld. Er zit soms minuten tussen het knipperen/flikkeren als ie er last van heeft en soms gaat het ook dagen goed zonder problemen (3x knipperen lampje doet ie altijd).

Iemand hier ervaring mee? Is het iets waarmee ik zelf de oorzaak kan vaststellen of iets kan doen om het te verhelpen?
https://www.reddit.com/r/OLED/comments/hd7ciu/oled_tv_flickers_then_turns_off_any_ideas/

Ziet er naar uit dat het de stroomvoorziening is. Kan gebeuren bij een zes jaar oude TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderwolf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 18:38
Dank voor je reactie👍 Is er ergens een error code te zien die aangeeft of de voeding het issue is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFX77
vanderwolf schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 22:26:
Dank voor je reactie👍 Is er ergens een error code te zien die aangeeft of de voeding het issue is?
Lijkt me sterk, het is een hardware storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synorluna
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 31-08 08:21
Vandaag de G3 77” opgehangen en de kabels door een 40 mm PPC buis geleid. Helaas zijn de HDMI snoeren zo stug dat ze de tv terugduwen en de tv dus niet strak tegen de muur kan. Misschien toch een 50 mm buis moeten gebruiken. Hebben andere mensen ook deze ervaring met de gallery serie?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2V0HMNFXtN9t_JWKzNYwpolJHkk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rV8V0mokbL2vdImg9B6nIcin.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: bovenaan zit de tv wél strak tegen de wand. Voordat ik de snoeren door de goot had geleid hing de tv in z’n geheel strak tegen de wand.

[ Voor 9% gewijzigd door synorluna op 11-02-2024 13:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 17:20

SED

Er zijn natuurlijk ook dunne flexibele Hdmi kabels beschikbaar.
Mogelijk lost dat je probleem op.

Copyright and left by SED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
synorluna schreef op zondag 11 februari 2024 @ 13:09:
Vandaag de G3 77” opgehangen en de kabels door een 40 mm PPC buis geleid. Helaas zijn de HDMI snoeren zo stug dat ze de tv terugduwen en de tv dus ..... Voordat ik de snoeren door de goot had geleid hing de tv in z’n geheel strak tegen de wand.
Ik heb daar geen last van, ik heb 'normale' maar wel full spec kwaliteits kabels gebruikt. Deze lopen door de geleiders naar de onderkant en gaan daar via een poedercoat gootje naar beneden toe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e-ui4ofxrUz2Ojm9V3_lcXO8Sxs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yve0UIB5eb5HZ4bb3y9hFdlS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CsOkg6JpcF19J2q5MQMokdjO0PU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fg7Xh96adwlFrjOfkw41oThe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
synorluna schreef op zondag 11 februari 2024 @ 13:09:
Vandaag de G3 77” opgehangen en de kabels door een 40 mm PPC buis geleid. Helaas zijn de HDMI snoeren zo stug dat ze de tv terugduwen en de tv dus niet strak tegen de muur kan. Misschien toch een 50 mm buis moeten gebruiken. Hebben andere mensen ook deze ervaring met de gallery serie?

[Afbeelding]

Edit: bovenaan zit de tv wél strak tegen de wand. Voordat ik de snoeren door de goot had geleid hing de tv in z’n geheel strak tegen de wand.
Waar komt jouw kabelgoot uit dan, wel linksonder van de tv? Daar is de sparing om kabels achter de tv te kunnen houden, niet via dat smalle gootje door het midden, die is enkel voor de voeding en hooguit 1 dunne HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synorluna
CyBeRSPiN schreef op zondag 11 februari 2024 @ 13:25:
[...]

Waar komt jouw kabelgoot uit dan, wel linksonder van de tv? Daar is de sparing om kabels achter de tv te kunnen houden, niet via dat smalle gootje door het midden, die is enkel voor de voeding en hooguit 1 dunne HDMI.
Ja, hij komt links van de tv uit in de goot (waar de kabels binders zitten. Hij zijn vrij stugge HDMI-kabels, dus deze duwen terug wanneer ze de bocht maken de pijp in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7PFc3x7wRb6uccctFvDdGUHqAls=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u5c3vLRH47vS2gcpgY9YLTtn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synorluna
JimmyNL schreef op zondag 11 februari 2024 @ 13:23:
[...]

Ik heb daar geen last van, ik heb 'normale' maar wel full spec kwaliteits kabels gebruikt. Deze lopen door de geleiders naar de onderkant en gaan daar via een poedercoat gootje naar beneden toe.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Het probleem bij mij komt omdat de kabels een knik moeten maken de muur in. Als ik ze omhoog zou laten lopen door een goot zoals jij hebt, dan zou ik dit ook niet hebben n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synorluna
SED schreef op zondag 11 februari 2024 @ 13:12:
Er zijn natuurlijk ook dunne flexibele Hdmi kabels beschikbaar.
Mogelijk lost dat je probleem op.
Ik zal daar eens naar kijken. Heb je zo een voorbeeld van een dergelijke kabel? De huidige heb ik besteld bij allekabels.nl, maar zie niks over flexibiliteit van de kabel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
En/of haakse connector gebruiken

Edit: zie nu dat dat geen verschil maakt... :o

[ Voor 47% gewijzigd door Powder Toastman op 12-02-2024 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
synorluna schreef op zondag 11 februari 2024 @ 13:47:
[...]

Ja, hij komt links van de tv uit in de goot (waar de kabels binders zitten. Hij zijn vrij stugge HDMI-kabels, dus deze duwen terug wanneer ze de bocht maken de pijp in.

[Afbeelding]
Je zult die uitgang van je kabelgoot vlakker moeten maken zodat de kabels er omhoog uitkomen en niet naar voren. Nu moeten ze een knik maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• synorluna
Oke, even een update. De tv hing niet goed in de beugel. Na alle kabels te hebben verwijderd, hing hij onder nog steeds van de wand. Bleek dat de twee onderste punten van de tv niet in de beugel hingen, maar er tegenaan. Opnieuw opgehangen en is nu veel beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzaan

Rzaan

Altijd zoekende

Als je de LG ophangt aan de meegeleverde beugels, kun je dit geheel er dan makkelijk uit tillen?
Zodat je goed bij de achterkant kunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synorluna
Rzaan schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:47:
Als je de LG ophangt aan de meegeleverde beugels, kun je dit geheel er dan makkelijk uit tillen?
Waarvoor wil je bij de achterkant kunnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFX77
Ik neem aan dat je het over de G series hebt. Volgens mij is de beugel gewoon uittrekbaar...

G-Beugel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzaan

Rzaan

Altijd zoekende

synorluna schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:19:
Waarvoor wil je bij de achterkant kunnen?
Er zit een luikje achter mijn TV. In de muur is een ruimte waarin Wifi-versterker, KPN, Switch, ed. staan. En WCD's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:49
Heb je het over de Gallery? Die heeft een beugel die uitrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 14:19
Ik ben in de markt voor een 55" G3 of C3. Qua budget vind ik beide oké, maar de G3 is dan toch net wat beter. Ik wil de tv echter (nog) niet aan de muur hebben en dus gewoon op een voet, of voetjes. Dan kan ik natuurlijk de C3 kiezen, maar eigenlijk wil ik de G3 specs. Het zal aan mij liggen, maar ik kan nergens vinden welke voetsteun ik bij een G3 zou moeten kopen en waar.
Ik zou op termijn de tv wel aan de muur willen maken misschien, dus een steun moet ook geen hoofdprijs kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

henk99 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:38:
Ik ben in de markt voor een 55" G3 of C3. Qua budget vind ik beide oké, maar de G3 is dan toch net wat beter. Ik wil de tv echter (nog) niet aan de muur hebben en dus gewoon op een voet, of voetjes. Dan kan ik natuurlijk de C3 kiezen, maar eigenlijk wil ik de G3 specs. Het zal aan mij liggen, maar ik kan nergens vinden welke voetsteun ik bij een G3 zou moeten kopen en waar.
Ik zou op termijn de tv wel aan de muur willen maken misschien, dus een steun moet ook geen hoofdprijs kosten.
Als je perse de (dure) OG LG G3 stand/back ding wil kun je wel doorzoeken met de info hier:
https://www.lg.com/us/tv-...g-sr-g3wu55-gallery-stand

Mogelijk dat LG US wel ergens de partnummers oid vermeld.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
[quote]henk99 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:38:
[/quote

Ik heb deze nu
BONTEC TV Stand TV Stand voor 32-65 inch LCD LED OLED Plasma Flat & Curved TV tot 45KG, Hoogte Verstelbaar & Stabiel, Max.VESA 600x400 van Amazon.
voor de G3 65 en bevalt uitstekend.. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:52
henk99 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:38:
Of de (extra dure) voet van LG zelf: https://www.hellotv.nl/pr...55-voet-voor-lg-oled55g36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzaan

Rzaan

Altijd zoekende

Khayma schreef op maandag 12 februari 2024 @ 11:58:
Heb je het over de Gallery? Die heeft een beugel die uitrekt.
Ik dacht dat er een heel ander soort beugel bij zou zitten.
Niet goed onderzocht. Dom.

Nu heb ik het luikje zo geplaatst dat er een beugel van Vogels naast komt te hangen.
Daar zit ook extra versteviging achter de gipswande.
Ik dacht "Buegel van Vogels: Dat is lekker makkelijk. Kan ik nog wat draaien indien nodig"
Maar daardoor komt hij waarschijnlijk wel verder van de muur. Wat minder mooi is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:49
Rzaan schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:23:
[...]

Ik dacht dat er een heel ander soort beugel bij zou zitten.
Niet goed onderzocht. Dom.

Nu heb ik het luikje zo geplaatst dat er een beugel van Vogels naast komt te hangen.
Daar zit ook extra versteviging achter de gipswande.
Ik dacht "Buegel van Vogels: Dat is lekker makkelijk. Kan ik nog wat draaien indien nodig"
Maar daardoor komt hij waarschijnlijk wel verder van de muur. Wat minder mooi is.
Klopt, dan komt hij verder van de muur af. Ik heb zelf de 77G3 en met de originele beugel zit hij helemaal plat tegen de muur aan. Compleet plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 14:19
Awesome, zoiets zoek ik. Bedankt! :)
Ik heb deze nu
BONTEC TV Stand TV Stand voor 32-65 inch LCD LED OLED Plasma Flat & Curved TV tot 45KG, Hoogte Verstelbaar & Stabiel, Max.VESA 600x400 van Amazon.
voor de G3 65 en bevalt uitstekend.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadnought
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 16:03
Sinds kort hebben wij een LG G3 65" aan de muur hangen. Zo net wilden wij het beschermende folie van de TV halen, maar toen we aan de twee gele plasticjes (links en rechts onder trokken) (b)lijkt er helemaal geen folie over het hele scherm te zitten, klopt die conclusie? Te meer gezien die 2 losse lipjes ons geen functie lijken te hebben? In de handleiding schrijft men er ieg niets over...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:20

d0s

sssst

Dreadnought schreef op maandag 12 februari 2024 @ 22:33:
Sinds kort hebben wij een LG G3 65" aan de muur hangen. Zo net wilden wij het beschermende folie van de TV halen, maar toen we aan de twee gele plasticjes (links en rechts onder trokken) (b)lijkt er helemaal geen folie over het hele scherm te zitten, klopt die conclusie? Te meer gezien die 2 losse lipjes ons geen functie lijken te hebben? In de handleiding schrijft men er ieg niets over...
Had ik ook, die lipjes scheuren van het folie. Dat folie zit er heus op en met wat gepiel maak je een beginnetje en trek je het er zo af (zoals met plakband)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dreadnought
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 16:03
d0s schreef op maandag 12 februari 2024 @ 23:06:
[...]

Had ik ook, die lipjes scheuren van het folie. Dat folie zit er heus op en met wat gepiel maak je een beginnetje en trek je het er zo af (zoals met plakband)
Top tx, gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03:47
De magic remote scroll wiel is gebroken bij mij. Dit schijnt een vaker voorkomend probleem te zijn maar goed
Ik wil dus de AB vervangen maar kan nergens een officieel product vinden. De gene die ik wel kan vinden is deze op amazon ondanks vele goede reviews pik ik er aantal negatieve uit die vooral aangeven dat hierbij de scroll wiel snel kapot gaat. ik ga ervanuit dat het ook geen originele is. Heeft iemand ervaring met het product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBas
Tweakwondo schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 17:48:
De magic remote scroll wiel is gebroken bij mij. Dit schijnt een vaker voorkomend probleem te zijn maar goed
Ik wil dus de AB vervangen maar kan nergens een officieel product vinden. De gene die ik wel kan vinden is deze op amazon ondanks vele goede reviews pik ik er aantal negatieve uit die vooral aangeven dat hierbij de scroll wiel snel kapot gaat. ik ga ervanuit dat het ook geen originele is. Heeft iemand ervaring met het product?
Betreft een origineel, zie brand: LG.

2+2=4-1=3 QUICKMATH

Pagina: 1 ... 522 ... 568 Laatste

Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.

🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.