Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:14
Anoniem: 1986520 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 09:20:
[...]
Als je wilt ophangen is je hele vraag toch een beetje zinloos. Dan is de G3 met beugel niet heel veel duurder dan een C3 met separate beugel.
Een beugel voor de C3 hoeft anders niet zo duur te zijn hoor, ik heb mijn 77C3 aan dezelfde beugel hangen als zijn voorganger (65C9), deze Vogels Thin kostte iets van € 65.
En ik vind het prijsverschil tussen een C3 en een G3 bij het formaat 77" toch wel aanzienlijk hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:52
Wren schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 09:21:
[...]

Niet bij mij hoor :) Maar ik vind het gekibbel over de hogere piek helderheid in HDR onzinnig, het is IMO bij beiden prima.
Heeft niets met gekibbel te maken, puur met het feit op welke manier het bronmateriaal gemasterd is. Hierbij spreken we dus over de creators intent.

Tot voor kort konden OLED TV's content dat op 1000 nits gemasterd was niet native weergeven, laat staan 4000 nits mastering. Met de komst van tweede generatie QD-OLED en MLA zijn hier al flinke stappen in gezet. Helaas blijft het nog steeds deels behelpen door limiterende factoren zoals ABL.

Dat jij de piekhelderheid en ABL van een WBC/ WBE paneel prima vindt wil niet zeggen dat de discussie c.q. kritiekpunten onzinnig zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 19:48
Mijn stelregel is altijd: Koop de grootste OLED die kan (of geaccepteerd wordt :)), tegen de beste prijs/kwaliteit op dat moment. Beter een keer eerder weer de TV vernieuwen. De functies, standaarden, aansluitingen versies gaan al snel genoeg. Bijvoorbeeld een 77 inch G3 kost minimaal €800,00 meer dan een C3, ik zou dat overwegen. Het is natuurlijk maar net hoe groot audio/video je hobby is en wat je budget is. Maar ik zou die €800,00 een aantal jaar later weer in een nieuwe variant stoppen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Beide opties ga je blij mee zijn. De 77C3 is wat goedkoper, een 77G3 biedt wat meer piekhelderheid / betere heatsink / 5 jaar paneelgarantie zonder gedoe. Ik stond voor exact dezelfde keuze en ben uiteindelijk gezwicht voor de 77G3. Ik verwacht er 5 jaar mee te doen, dus pomp ik er liever wat extra € in voor het top model. Ik laat alle kabels (3 HDMI, 1 UTP, 1 stroomkabel) via de linkerkant lopen met een kabelsleeve en deze verdwijnt achter het TV meubel. Ziet er voor mij netjes genoeg uit, in de muur frezen vind ik onzinnig om een paar cm kabelsleeve te verbergen :D Verder 0 gedoe gehad met de kabels aan de linkerzijde, alle kabels zijn lang genoeg hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:35

Phntm

Tlingelingeling

stin00 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 10:56:
Beide opties ga je blij mee zijn. De 77C3 is wat goedkoper, een 77G3 biedt wat meer piekhelderheid / betere heatsink / 5 jaar paneelgarantie zonder gedoe. Ik stond voor exact dezelfde keuze en ben uiteindelijk gezwicht voor de 77G3. Ik verwacht er 5 jaar mee te doen, dus pomp ik er liever wat extra € in voor het top model. Ik laat alle kabels (3 HDMI, 1 UTP, 1 stroomkabel) via de linkerkant lopen met een kabelsleeve en deze verdwijnt achter het TV meubel. Ziet er voor mij netjes genoeg uit, in de muur frezen vind ik onzinnig om een paar cm kabelsleeve te verbergen :D Verder 0 gedoe gehad met de kabels aan de linkerzijde, alle kabels zijn lang genoeg hier.
Heb je hier toevallig een foto van mocht je die willen delen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:57
Phntm schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 09:11:
[...]

HAd ik voorgesteld maar dit werd afgewezen. Voor min bzk lijkt dit op zo een cinewall gedachte en daar zijn we beiden niet van. Ze is nu bezig met dat "Japandi" stijl, en dit zou volgens haar niet bij staan 8)7
Gebruik bamboe(-look) panelen en je kunt er zo mee in VT Wonen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Freshouttheoven schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 10:30:
[...]

Heeft niets met gekibbel te maken, puur met het feit op welke manier het bronmateriaal gemasterd is. Hierbij spreken we dus over de creators intent.

Tot voor kort konden OLED TV's content dat op 1000 nits gemasterd was niet native weergeven, laat staan 4000 nits mastering. Met de komst van tweede generatie QD-OLED en MLA zijn hier al flinke stappen in gezet. Helaas blijft het nog steeds deels behelpen door limiterende factoren zoals ABL.

Dat jij de piekhelderheid en ABL van een WBC/ WBE paneel prima vindt wil niet zeggen dat de discussie c.q. kritiekpunten onzinnig zijn.
Zeker, daarom stond er in mijn reactie ook 'ik vind' en 'IMO'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

CyBeRSPiN schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 11:00:
[...]

Gebruik bamboe(-look) panelen en je kunt er zo mee in VT Wonen 8)
Ik ga het niet tegen mijn vrouw zeggen, maar ik heb even hier goed om moeten lachen.

Kabels blijven public enemy #1 voor de bazinnen van het huis. :P

Bedankt aan iedereen voor alle adviezen dusver!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1986520

Phntm schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 09:29:
[...]
Dan gaat de C3 zeker wel een paar honderd schelen als ik de pricewatch mag geloven. Daarnaast altijd nog wel korting te krijgen als je het heel erg lief vraagt heb ik geleerd. Werkt niet altijd maar nee heb je en ja kun je krijgen. Gewoon een mooie vogel's beugel en de TV, hou je toch nog wat over. Kan ik gelijk misschien in een betere soundbar stoppen (arc ipv beam of beam met era surround..... :9~ )

Bij de C3 lijkt het qua bekabeling ook een stuk eenvoudiger te kunnen dan bij de G3. Er zit wat meer diepte in uiteindelijk.
Voor OLED’s heb je in de pricewatch niets te zoeken…..

En een C3 hangend kan je in mijn optiek net zo goed de voet gebruiken. Als je toch voor het uiterlijk kiest dan ziet een C3 hangend er tov een G3 niet heel fraai uit.

En die kabels is natuurlijk niet zo. Bij een G3 komen ze netjes in een ingebouwde goot (met beugels) in het midden uit. Bij een C3 moet je zelf erachter ruimte houden en met een afdekplaat prutsen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Anoniem: 1986520 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 13:31:
[...]

Voor OLED’s heb je in de pricewatch niets te zoeken…..

En een C3 hangend kan je in mijn optiek net zo goed de voet gebruiken. Als je toch voor het uiterlijk kiest dan ziet een C3 hangend er tov een G3 niet heel fraai uit.

En die kabels is natuurlijk niet zo. Bij een G3 komen ze netjes in een goot (met beugels) in het midden uit. Bij een C3 moet je zelf erachter prutsen.
De 77G3 (en 83) heeft een aparte tunnel voor de stroomkabel en de rest van de kabels. Die komen dan uit de linker zijde van de TV (van achteren bekeken, rechts)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GiPznhskoOp-eN1rJeWAJEBmRcA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1iWJXIMjIxR8ULhCvDgdCeGa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is waar… een verschil met de 55/65. Maar nog steeds een kabelgoot die op de C3 onbreekt en waar je nooit mooi vlak kan monteren. En dan ook nog de dikte van de beugel…

Maar als jij dat wel fraai vindt prima natuurlijk. En ook de G3 kan op een vogel’s beugel, kan je de kabels laten uitkomen waar je wilt.

Maar nogmaals , waarom de vraag als je al lang besloten hebt de C3 te gaan gangen?

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 1986520 op 09-01-2024 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:49

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

[...]
Ik heb een 48C1 maar hangend vs op de voet maakt nog wel wat verschil. Doordat de voet aan de achterkant nogal uitsteekt staat hij dan behoorlijk ver van de muur en dus daardoor bij ons ook midden op het tv-meubel. Het is dat wij tijdelijk huren waardoor hij weer op de voet staat maar in het nieuwe huis komt hij zeker weer aan de muur!

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Powder Toastman
[...]

Vind ik erg meevallen hoor. De voet zorgt ervoor dat de tv vrij ver van de muur komt te staan. Ik heb mijn 77C3 opgehangen met een Vogels Thin muurbeugel en bovenaan (het dunne deel) hangt ca. 4 cm van de muur. Vind het er alleszins netjes uit zien, zeker van voren. Ik sta nooit naast de tv, dus die 4cm afstand zie ik in de praktijk nooit. Recht van voren lijkt het alsof de tv ongeveer aan de muur geplakt zit.
De G3 zal vast iets netter / strakker aan de muur hangen, maar voor het grote prijsverschil bij 77" (zeker ten tijde van mijn aankoop in mei '23) vond ik het helemaal niet waard om voor de G3 te kiezen.
Smaken (en budget) verschillen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Anoniem: 1986520 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 13:43:
Dat is waar… een verschil met de 55/65. Maar nog steeds een kabelgoot die op de C3 onbreekt en waar je nooit mooi vlak kan monteren. En dan ook nog de dikte van de beugel…

Maar als jij dat wel fraai vindt prima natuurlijk. En ook de G3 kan op een vogel’s beugel, kan je de kabels laten uitkomen waar je wilt.

Maar nogmaals , waarom de vraag als je al lang besloten hebt de C3 te gaan gangen?
Dat heb ik nog niet besloten, eigenlijk nog steeds niet 100% zeker. Als ik binnenlandse zaken over kan halen haal ik gewoon de G3, gooi ik er een mooie kabel gootje onder (wat mij betreft gewoon lekker aan de linker kant) met een lakje verf en ga ik genieten. De C3 met een vogel's mount biedt iets meer ruimte om kabels netjes naar het midden te kunnen brengen op een nette manier. Ik vind ook de ervaring/mening van jullie natuurlijk waardevol. Hopelijk kan ik over een tijd een leuke plaat delen met jullie met of de G3 of de C3. Beiden lijken me goed, al zegt mijn hart de G3 maar ik zal het merken haha.

Nogmaals bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wwwmarcel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 19-05 06:27
wellicht een G2, die is wellicht de prijs van een C3 en de verschillen tussen 2 en 3 zijn minimaal
en heb je ook de 5jr garantie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Savagegek
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:32
Phntm schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 14:33:
[...]

Dat heb ik nog niet besloten, eigenlijk nog steeds niet 100% zeker. Als ik binnenlandse zaken over kan halen haal ik gewoon de G3, gooi ik er een mooie kabel gootje onder (wat mij betreft gewoon lekker aan de linker kant) met een lakje verf en ga ik genieten. De C3 met een vogel's mount biedt iets meer ruimte om kabels netjes naar het midden te kunnen brengen op een nette manier.
Lijkt erop dat je al zelf een prima oplossing hebt verzonnen voor het kabelgoot probleem met de G :)
Een kabelgoot precies onder de sleuf die in de G zit en ook dan zit het nog strak, zeker wanneer je vervolgens die kabelgoot een sausje geeft in de kleur van de muur als alles goed zit.

Wat betreft het ophangen van een C3 vs G3 wil ik nog wel even benadrukken dat daar echt wel een verschil in zit.
Keuze hierin is echt persoonlijk, de een vind het minder belangrijk en de ander vind de prijs belangrijk er etc, hoe dan ook is er een duidelijk zichtbaar verschil of je het de meerprijs waard vind of niet

Ga je kijken voor een C3 dan is een C2 en/of G2 een optie omdat die maar beperkte verschillen hebben. De G3 is wel een ander verhaal, kijk je veel HDR materiaal dan kan de MLA in de G3 wel meerwaarde bieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-05 13:59
Phntm schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 13:36:
[...]

De 77G3 (en 83) heeft een aparte tunnel voor de stroomkabel en de rest van de kabels. Die komen dan uit de linker zijde van de TV (van achteren bekeken, rechts)
Ik hoop dat ze het voor de G4 weer goed voor elkaar hebben, en alles weer netjes in het midden laten uitkomen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Mr.Viper schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 13:44:
[...]
Ik heb een 48C1 maar hangend vs op de voet maakt nog wel wat verschil. Doordat de voet aan de achterkant nogal uitsteekt staat hij dan behoorlijk ver van de muur en dus daardoor bij ons ook midden op het tv-meubel. Het is dat wij tijdelijk huren waardoor hij weer op de voet staat maar in het nieuwe huis komt hij zeker weer aan de muur!
Juist als je een meubel hebt dan vindt ik zo’n voet dus veel fraaier.

Ik heb hier zowel een C in een kast op voet en een G aan de muur. En ik zou de C dus nooit aan de muur hangen met de flinke ruimte die je er dan aan de rand tussen krijgt.

Maar het is net wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
Anoniem: 1986520 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 15:21:
[...]

Juist als je een meubel hebt dan vindt ik zo’n voet dus veel fraaier.

Ik heb hier zowel een C in een kast op voet en een G aan de muur. En ik zou de C dus nooit aan de muur hangen met de flinke ruimte die je er dan aan de rand tussen krijgt.

Maar het is net wat je wilt.
Zoals ik hierboven al zei, die "flinke" ruimte valt reuze mee, iets van 4 cm of zo. Op voet komt hij iets van 15-20 cm van de muur te staan.
Iedereen moet hierin zijn eigen keuze maken, maar ik vond het (in mei '23) het de 800-1000 euro prijsverschil niet waard om de tv 4cm dichter tegen de muur aan te krijgen. En van voren gezien zie het het überhaupt niet, lijkt de tv sowieso tegen muur geplakt. Aan weerszijden van de tv (ca. 1 meter van beide zijden) staat er ook nog een meubel naast de tv, dus langs de wand kijken is er ook niet bij om je te storen aan een gapend gat van 4cm.
Ik heb overigens wel heel even overwogen om de tv op de voet neer te zetten, aangezien de tv boven een meubel hangt, maar dan stond mijn soundbar deels voor de onderkant van het beeld, dus moest ik hem toch ophangen. Hij hangt nu net boven de soundbar.

[ Voor 10% gewijzigd door Powder Toastman op 09-01-2024 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:23

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Rickth64 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 15:03:
Ik hoop dat ze het voor de G4 weer goed voor elkaar hebben, en alles weer netjes in het midden laten uitkomen :X
Nou, dat hoop ik niet. Ik heb de G2 77" en de aansluitingen + wallmount zijn op de G3 hetzelfde. Mocht ik ooit mijn G2 willen upgraden naar een G4 of G5 en de aansluitingen lopen ineens weer door het midden, dan kan ik m'n muur wéér gaan frezen om een nieuwe kabelgoot aan te leggen. Het is ook wel logisch om de aansluitingen > 65" niet in het midden te hebben. Je komt daar zelfs met lange armen niet makkelijk bij als je de TV naar voren haalt van de mount.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat vindt ik toch al een lastige, ook op de kleinere modellen. Heb uit voorzorg toen ik mijn G3 ophing maar gewoon alle HDMI aansluitingen en de netwerkaansluiting van een kabel voorzien. Ook de kabels netjes in de clipjes krijgen is als ie hangt best een vervelend klusje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-05 13:59
DexterDee schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 16:27:
[...]

Nou, dat hoop ik niet. Ik heb de G2 77" en de aansluitingen + wallmount zijn op de G3 hetzelfde. Mocht ik ooit mijn G2 willen upgraden naar een G4 of G5 en de aansluitingen lopen ineens weer door het midden, dan kan ik m'n muur wéér gaan frezen om een nieuwe kabelgoot aan te leggen. Het is ook wel logisch om de aansluitingen > 65" niet in het midden te hebben. Je komt daar zelfs met lange armen niet makkelijk bij als je de TV naar voren haalt van de mount.
Op de G1 zitten de aansluitingen ook niet in het midden. Enkel de kabels lopen daar weg. En bij mij zo de muursleuf in. Als jij nu een maat groter (of kleiner) pakt heb je meteen een probleem. Als ze gewoon altijd het midden aanhouden is iedereen blij. Het midden blijft altijd het midden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:46
Zojuist Software update 03.30.60 OTA ontvangen G3, C3 enz…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris12
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:42
MilesD. schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 17:28:
Zojuist Software update 03.30.60 OTA ontvangen G3, C3 enz…
Vorige week wo/do al binnen gekregen. Weet iemand de changelog van deze update?

Mijn PVOutput

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fXwhuqiE9MVrFQ4gOvA3TGC35ZE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YvxutIjTqEoWpPVbvS4MLqnf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tgaWVt4uCDF6D8i-116Q4PiIN04=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1lRW0TyN2dSZfInkNz34ol7N.jpg?f=fotoalbum_large

Voor de kabel stress ideeën. Ik heb ook niet willen frezen omdat de muur daarna weer moet worden afgewerkt. Ik heb een strak gepoedercoate aluminium kabelgoot, plat van ontwerp en goed voor zeker 6 kabels. Doordat het mat is past het heel goed bij de muur. De G3 hangt strak op de muur en het gootje past precies achter de ontvanger en led. Hierdoor sluit hij perfect aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:21
Millert schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 14:01:
Herkent iemand het volgende?
Sinds enige tijd lijkt onze CX moeite te hebben met inschakelen. Wanneer ik de televisie inschakel, of het nu met de LG afstandsbediening is of via een ander hdmi apparaat, zie ik kort een groene of witte flits onderin het scherm en schakelt/blijft de televisie uit. De hierop volgende schakelt de televisie wel aan. Voeding gerelateerd misschien?
Ik heb er een opname van gemaakt. Bij de eerste keer inschakelen zie je de flits vervolgens wilt de televisie pas na 30 seconde inschakelen.

YouTube: LG Oled 65CX

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 16-05 07:42
JimmyNL schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 19:25:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Voor de kabel stress ideeën. Ik heb ook niet willen frezen omdat de muur daarna weer moet worden afgewerkt. Ik heb een strak gepoedercoate aluminium kabelgoot, plat van ontwerp en goed voor zeker 6 kabels. Doordat het mat is past het heel goed bij de muur. De G3 hangt strak op de muur en het gootje past precies achter de ontvanger en led. Hierdoor sluit hij perfect aan.
Je hebt de folie er nog op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBas
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-05 18:56
Millert schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 20:33:
[...]

Ik heb er een opname van gemaakt. Bij de eerste keer inschakelen zie je de flits vervolgens wilt de televisie pas na 30 seconde inschakelen.

YouTube: LG Oled 65CX
Ik zou dit niet vertrouwen en de verkoper aansprakelijk stellen voor reparatie. Is niet iets wat voor dient te komen.

2+2=4-1=3 QUICKMATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
pwh53 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 20:42:
[...]

Je hebt de folie er nog op zitten.
Klopt, bewust even gewacht tot alles perfect zat en alles was opgeruimd. Is er inmiddels af :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:44
Ik twijfel tussen de 65 en 77" G3.
Ik zit er 3 meter vanaf (op de plek waar ik meestal zit) maar wil er een beugel bij hebben dat ik 'm van de muur kan trekken en richting de eettafel kan richten.

Iemand die dit ook gedaan heeft en zo ja ervaring hiermee?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 19:48
Uberprutser schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:00:
Ik twijfel tussen de 65 en 77" G3.
Ik zit er 3 meter vanaf (op de plek waar ik meestal zit) maar wil er een beugel bij hebben dat ik 'm van de muur kan trekken en richting de eettafel kan richten.

Iemand die dit ook gedaan heeft en zo ja ervaring hiermee?
Hier zitten we 2,35 meter op een bankje voor de 77 inch TV. Ik had hiervoor 55 inch, zou niet meer terug willen.

Was gisteren bij iemand die een 77 inch aan een draaibare beugel met daaronder een Sonos soundbar had. Stond prima, maar ligt helemaal aan de indeling van je huis en de grootte van de doorloop mogelijkheid.

[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 10-01-2024 13:12 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
@Uberprutser 65" is al wel fors om even van de muur te trekken en te kantelen en 77" al helemaal, heb je enig idee wat voor een gevaarte dat dan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:58

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

CyBeRSPiN schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:08:
@Uberprutser 65" is al wel fors om even van de muur te trekken en te kantelen en 77" al helemaal, heb je enig idee wat voor een gevaarte dat dan is?
Zeker met de dunheid van het panel. Vind nu iets opschuiven van mijn 65" C1 al eng :X

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
CyBeRSPiN schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:08:
heb je enig idee wat voor een gevaarte dat dan is?
Ja, daarom vraag ik ook om ervaringen want ik acht het vrij kansloos. Met mijn 10 jaar oude 46" die je van de trap kan gooien zonder dat er ook maar iets aan scheelt daarna is het niet zo spannend maar dit...

Misschien maar vergeten en gewoon vlak aan de muur.

[ Voor 6% gewijzigd door Uberprutser op 10-01-2024 13:18 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt anders ook mooie electrische beugels met voorgeprogrammeerde standen…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Uberprutser schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:17:
[...]

Ja, daarom vraag ik ook om ervaringen want ik acht het vrij kansloos. Met mijn 10 jaar oude 46" die je van de trap kan gooien zonder dat er ook maar iets aan scheelt daarna is het niet zo spannend maar dit...

Misschien maar vergeten en gewoon vlak aan de muur.
Weet niet hoe groot je bent, maar je hebt een flinke spanwijdte nodig met je armen om het scherm weer vlak tegen de muur te drukken en er is niet echt een veilige plek waarop je kracht kan zetten. De hele voorkant is het paneel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danielvmn
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 28-01 10:34
Kent iemand deze TV Lab Outlet op Marktplaats?

Ze verkopen een LG OLED55GX6LA (2020) voor €750, het lijkt een goede prijs. De tv is 100 Hz, maar ik gebruik deze alleen voor films.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andries98
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:03
danielvmn schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:12:
Kent iemand deze TV Lab Outlet op Marktplaats?

Ze verkopen een LG OLED55GX6LA (2020) voor €750, het lijkt een goede prijs. De tv is 100 Hz, maar ik gebruik deze alleen voor films.
De tv is geen 100hz maar 120hz, komt van rare vertaling engelse website. De tuner voor kabel tv is 100hz ivm dat tv als 50hz uitgezonden wordt (factor 2 is dus perfect).

Heb zelf 77(gx) variant hiervan, perfecte tv. Volgens mij was de 55 inch toendertijd 1400 ofzo, dus 750 na 3 jaar is oke prijs. Echter kijk je vaak overdag en/of heb je extreem veel direct licht en grote glaspartij kan je beter naar qled (lcd) of nieuwere modellen oled.
Ik weet niet precies wat je budget is en of je hem echt wil ophangen maar overweeg anders ook een nieuwere c serie, wel prijziger maar langere ondersteuning en iets feller volgens mij
Check wel even op burn-in/ongelijkmatige slijtage. Hij is wel van leeftijd en een grote dat het met verkeerd (computer) gebruik er al kan zijn ;) (youtube kan je prachtige (kleuren) test slides vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JimmyNL
Ik kijk inmiddels een paar dagen naar mijn G3. Superblij mee, maar ik moet bijna 'wennen' aan hoe mooi het beeld is ;-). Dat klinkt natuurlijk een beetje gek maar zo ervaar ik het wel. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het beeld te helder vindt. Vooral in de balans t.o.v. donkerere beelden. Dus wit is behalve mooi wit ook heel fel. Ik vind het beeld het meest natuurgetrouw in de modus 'expert - dark room'. Maar dan nog erg fel. Shots bijvoorbeeld met mooi weer buiten zijn zó helder (ook mooi) maar dat het bijna wat onnatuurlijk aanvoelt. Ik kom er ook nog niet helemaal uit betreft netwerk connectiviteit. Hoe stream ik bijvoorbeeld materiaal van mijn NAS, verschijnt nergens, tv wel goed verbonden met het netwerk. En ik zoek nog steeds naar de echte uit stand, waarbij de LED ook uit is, of is dat niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan de led gewoon uitzetten in een setting. Tv helemaal uit moet je vanwege de processen op de achtergrond zoals pixel refresh gewoon niet doen.

En om van een NAS te streamen heb je gewoon een mediaspeler (hardware of software) nodig die dat doet.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 1986520 op 10-01-2024 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
Ik heb in middels Kodi vanuit de developer modus op mijn tv gekregen, maar die laat geen netwerkbronnen zien. Ik had overigens gedacht dat de standaard mediaspelersoftware van LG zelf wel een netwerkbron zou kunnen aanspreken.. Op een vergelijkbaar Sony toestel werkt dit bijvoorbeeld out of the box..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synorluna
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-04 00:20
JimmyNL schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:02:
Ik heb in middels Kodi vanuit de developer modus op mijn tv gekregen, maar die laat geen netwerkbronnen zien. Ik had overigens gedacht dat de standaard mediaspelersoftware van LG zelf wel een netwerkbron zou kunnen aanspreken.. Op een vergelijkbaar Sony toestel werkt dit bijvoorbeeld out of the box..
Op mijn oude E7 werkt dat ook out of the box. Bij m’n nieuwe G3 moet ik dat nog bekijken. Sinds een paar dagen hier een 77” aan de muur hangen. Ik vind het beeld erg mooi en dan heb ik nog niet eens iets gedaan met de fabrieksinstellingen. Komende maand(en) even in laten spelen en daarna laten kalibreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Anoniem: 1986520 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:26:
Je hebt anders ook mooie electrische beugels met voorgeprogrammeerde standen…..
Die zijn er niet voor 77", die is te zwaar OF voor een prijs dat ik net zo goed een goedkopere/kleinere C3/4 kan kopen en die in de keuken ophangen (of gewoon die 46" die er nu hangt).

Ik ga voor een 77" G3 (of G4, even kijken wat de prijzen gaan doen) en dan vlak tegen de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Iemand ervaring met dit model: OLED48C31LA
Gaat die gewoon werken in NL? Ik maak geen gebruik van de tuner in de TV

In DE te koop voor €936 euro bij Saturn en MM. ik kan eindelijk niet echt verschillen ontdekken met de C35 uit NL of C38 die ook in DE wordt verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED
  • Laatst online: 19-05 22:48

SED

,@danielvmn
Let wel even op wie die garantie gaat geven. Hij staat als particulier verkoper geboekt dus geen garantie van hem. Wie en hoe wordt de 2 jaar garantie gegeven?
Grijze import is al snel een probleem.

Copyright and left by SED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris12
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:42
JimmyNL schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 21:02:
Ik ben overgestapt van KODI naar JellyFin. JellyFin is als app beschikbaar, en kan prima gebruikt worden om vanaf een NAS naar je G3 te streamen.

Mijn PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 10:05
Zojuist zet ik mijn CX aan (gekocht midden 2020) en ik zie allemaal dode pixels in de linker bovenhelft een soort cluster, en aan de bovenrand enkele losse. Nu weet ik natuurlijk niet hoe lang dit al zo is maar het viel me vandaag voor het eerst op.

Ik gebruik deze TV niet heel erg vaak maar dat valt me natuurlijk erg tegen. Zo oud is hij zeker niet. Ik heb er nog een Service Pakket bij gekocht van 5 jaar (bij PlatteTV) maar ik heb geen idee of ik daar nu iets aan ga hebben...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XkvqQRO-ezU9XZ9Zp9ZpOzxYiyg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mBuP9dLQ8mkpgwSFqzXH2OFF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-05 15:53
stfnz schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 17:34:
Zojuist zet ik mijn CX aan (gekocht midden 2020) en ik zie allemaal dode pixels in de linker bovenhelft een soort cluster, en aan de bovenrand enkele losse. Nu weet ik natuurlijk niet hoe lang dit al zo is maar het viel me vandaag voor het eerst op.

Ik gebruik deze TV niet heel erg vaak maar dat valt me natuurlijk erg tegen. Zo oud is hij zeker niet. Ik heb er nog een Service Pakket bij gekocht van 5 jaar (bij PlatteTV) maar ik heb geen idee of ik daar nu iets aan ga hebben...
[Afbeelding]
Had hetzelfde bij mijn e9, wel wat minder erg maar prominent aanwezig.

Tv was gelukkig 22 maanden oud toen en LG had het paneel zonder vragen vervangen na het zien van de foto's.

Ik wens je sowieso veel succes en hoop dat je iets bent met het servicepakket.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• undersurface
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 12-05 18:49

[Afbeelding]
Heb een paar weken precies hetzelfde gehad op mijn 65GX. Bij Smits gekocht en kreeg advies zelf bij CE Repair een aanvraag te doen. Na aanvankelijk een reparatie onder coulance aangeboden, kreeg ik deze week het volgende bericht:

Geachte heer/mevrouw,

Graag willen wij u informeren over uw LG TV 65" OLED65GX6LA met ordernummer xxxxx, externe referentie: . Uw TV 65" OLED65GX6LA zal niet worden gerepareerd, LG heeft besloten om over te gaan tot creditering of mogelijk omruiling, met RMA nummer xxxxx.
Voorgaande geschiedt (veelal) op basis van afschrijving en gebruiksduur. Na creditering of omruiling zal het product eigendom worden van LG.

Uw leverancier, waar u het product heeft gekocht, neemt binnenkort contact met u op of kunt u desgewenst zelf met hen in contact treden. Zij zullen e.e.a. verder met u afhandelen.
CE Repair Services heeft als serviceorganisatie geen invloed op de verdere afhandeling, aangezien dit een aangelegenheid is tussen LG en uw leverancier.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

CE Repair Services.

Hopelijk heb je hier wat aan als Platte TV niet mee wil werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
undersurface schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 00:11:
[...]

Heb een paar weken precies hetzelfde gehad op mijn 65GX. Bij Smits gekocht en kreeg advies zelf bij CE Repair een aanvraag te doen. Na aanvankelijk een reparatie onder coulance aangeboden, kreeg ik deze week het volgende bericht:

Geachte heer/mevrouw,

Graag willen wij u informeren over uw LG TV 65" OLED65GX6LA met ordernummer xxxxx, externe referentie: . Uw TV 65" OLED65GX6LA zal niet worden gerepareerd, LG heeft besloten om over te gaan tot creditering of mogelijk omruiling, met RMA nummer xxxxx.
Voorgaande geschiedt (veelal) op basis van afschrijving en gebruiksduur. Na creditering of omruiling zal het product eigendom worden van LG.

Uw leverancier, waar u het product heeft gekocht, neemt binnenkort contact met u op of kunt u desgewenst zelf met hen in contact treden. Zij zullen e.e.a. verder met u afhandelen.
CE Repair Services heeft als serviceorganisatie geen invloed op de verdere afhandeling, aangezien dit een aangelegenheid is tussen LG en uw leverancier.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

CE Repair Services.

Hopelijk heb je hier wat aan als Platte TV niet mee wil werken.
Bedankt!! Hoe lang had jij hem ongeveer?
Hoop wel dat ik nog binnen het termijn val. Ga jij voor de omruil? Zou je me op de hoogte kunnen houden ik ben wel erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marinos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:35
Ik heb opeens in sommige apps op mijn C1 geen toegang tot de media meer. Bijvoorbeeld spotify laad nog netjes alle menu’s echter speelt niks af na het op play drukken.

NLZIET laadt ook geen beeld meer in. Blijft bufferen.

Ik ben enkel veranderd van ISP laatst. Heb al poort verwisseld, wifi geprobeerd, fabrieksinstellingen, alles up to date maar zonder resultaat.

YouTube en Netflix draaien zonder problemen overigens. Heeft iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53
marinos88 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 08:08:
Ik heb opeens in sommige apps op mijn C1 geen toegang tot de media meer. Bijvoorbeeld spotify laad nog netjes alle menu’s echter speelt niks af na het op play drukken.

Ik ben enkel veranderd van ISP laatst. Heb al poort verwisseld, wifi geprobeerd, fabrieksinstellingen, alles up to date maar zonder resultaat.

YouTube en Netflix draaien zonder problemen overigens. Heeft iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn ?
terug zetten naar fabrieksinstellingen en quickstart uitzetten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Laatst online: 09:30

[Afbeelding]
Tuurlijk heb je daar iets aan. Je hebt een betaalde verzekering afgesloten, en je zit nog in die periode.
PlatteTV moet je TV gewoon repareren of vervangen voor een gelijkwaardig model.
Als er nog panelen zijn komt CE Repair langs. Als dat niet het geval is, zal er waarschijnlijk een aanbod komen om voor een X bijbetaling een nieuw model TV uit te zoeken. Hoe je daar mee omgaat is je eigen keuze.

Daarnaast heb je zoveel dode pixels dat dat ook dit waarschijnlijk buiten de acceptabele ISO-9241-307 Klasse II norm valt.
Maar daar loop je bij LG als leverancier wel tegen de beperking aan, maar kun je wel gebruiken in je verweer tegen PlatteTV. Wat eigenlijk geen discussie mag zijn omdat je een verzekering hebt afgesloten met 100% pixel garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries98
marinos88 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 08:08:

Heb je al 15 minuten stroom eraf geprobeerd? (Leegt caches die wel eens vol lopen door bugs, in principe zou fabrieksreset dat ook moeten doen, maar stroom is beter als check)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hyviiee
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 09-05-2024
Ik ben op zoek naar de vervanging van mijn "oude" tv namelijk de LG65C8PLA. Nu was ik afgelopen week in de mediamarkt en zag daar de g3 77 inch staan en ik vond dat echt een mooie tv.. Maar eigenlijk vind ik dat iets te veel geld voor een tv. Nu ben ik verder gaan speuren en kwam dus ook de c3 en de g2 tegen.. Ik kijk veel films en game veel op de playstation, dus dat moet gewoon goed zijn bij mijn volgende tv.
Welke zouden jullie kenners mij adviseren? De c3 of de g2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anoniemand
  • Registratie: November 2012
Opvolging op mijn eerdere bericht hier. Gisteren een telefoontje van de verkoper gekregen, de verkoper en LG gaan de kosten voor de reparatie dekken. Door kerst / oud&nieuw heeft eea wat langer geduurd qua reactie, maar in ieder geval heugelijk nieuws dat met weinig moeite er voor mij ook geen kosten aan zitten. Er was tussendoor een prijsopgaaf van €800 + verzonden, met de verschillende mogelijke oplossingen, mobo, voeding, paneel. De woorden deugdelijk product kunnen dan ineens heel veel betekenis hebben.

Dankzij de referenties in deze post naar oa consuwijzer.nl. Echt een superhandige en duidelijke site voor dit soort gevallen.

Thanks medetweakers _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniemand op 12-01-2024 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@hyviiee sparen voor een G3. En anders heeeeel goed nadenken over een C3. Iets met helderheid, MLA, etc. maar dat is mijn mening.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
Mirx_NL schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:58:
[...]

Tuurlijk heb je daar iets aan. Je hebt een betaalde verzekering afgesloten, en je zit nog in die periode.
PlatteTV moet je TV gewoon repareren of vervangen voor een gelijkwaardig model.
Als er nog panelen zijn komt CE Repair langs. Als dat niet het geval is, zal er waarschijnlijk een aanbod komen om voor een X bijbetaling een nieuw model TV uit te zoeken. Hoe je daar mee omgaat is je eigen keuze.

Daarnaast heb je zoveel dode pixels dat dat ook dit waarschijnlijk buiten de acceptabele ISO-9241-307 Klasse II norm valt.
Maar daar loop je bij LG als leverancier wel tegen de beperking aan, maar kun je wel gebruiken in je verweer tegen PlatteTV. Wat eigenlijk geen discussie mag zijn omdat je een verzekering hebt afgesloten met 100% pixel garantie.
Bedankt voor (alle) reacties.
Ik ga er achteraan. Ik heb nooit een factuur ontvangen tijdens de aankoop, dus die heb ik zojuist aan PlatteTV (HelloTV) opgevraagd.

Ze vertelden mij dat er kosten aan verbonden zouden worden omdat mijn garantie is verlopen.. In de toegezonden factuur werd ook maar 3 jaar vermeld. Ik heb wel mail verkeer waarbij mij 5 jaar werden toegezegd, ik heb dit nog nagevraagd en er werd mij verteld dat het wel degelijk om 5 jaar zou gaan.

Ik ga het even aankijken met wat voor oplossing ze gaan komen. Hoe kwamen anderen trouwens bij CE Repair terecht, had ik beter contact met LG kunnen opnemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrBas
stfnz schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:32:
[...]

Bedankt voor (alle) reacties.
Ik ga er achteraan. Ik heb nooit een factuur ontvangen tijdens de aankoop, dus die heb ik zojuist aan PlatteTV (HelloTV) opgevraagd.

Ze vertelden mij dat er kosten aan verbonden zouden worden omdat mijn garantie is verlopen.. In de toegezonden factuur werd ook maar 3 jaar vermeld. Ik heb wel mail verkeer waarbij mij 5 jaar werden toegezegd, ik heb dit nog nagevraagd en er werd mij verteld dat het wel degelijk om 5 jaar zou gaan.

Ik ga het even aankijken met wat voor oplossing ze gaan komen. Hoe kwamen anderen trouwens bij CE Repair terecht, had ik beter contact met LG kunnen opnemen?
Altijd contact zoeken met de verkopende partij, Platte TV regelt dit weer met LG. Zij schakelen tevens CE Repair in en zij zullen de reparatie/vervanging zelf verder verzorgen. Garantie is tevens niet verlopen, want verzekering, dus zal Platte TV (HelloTV) voor de kosten opdraaien. Al helemaal dat ze bevestigd hebben dat het op 5 jaar zou gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door MrBas op 12-01-2024 12:15 ]

2+2=4-1=3 QUICKMATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hyviiee
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 09-05-2024
MAX3400 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:29:
@hyviiee sparen voor een G3. En anders heeeeel goed nadenken over een C3. Iets met helderheid, MLA, etc. maar dat is mijn mening.
Oké. Dus de g2 is minder dan de c3? En de g3 is beduidend beter dan de g2 en c3? Moelijk, moeilijk haha..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrBas
hyviiee schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 12:29:
[...]

Oké. Dus de g2 is minder dan de c3? En de g3 is beduidend beter dan de g2 en c3? Moelijk, moeilijk haha..
Volgens mij is de C3 juist minder dan de G2. Volgens mij heeft de G2 meer helderheid en een beter paneel als ik mij niet vergis.

Lekker doorsparen voor de G3 zou ik zeggen, beter paneel/helderheid etc.!

2+2=4-1=3 QUICKMATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
hyviiee schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:12:
Ik ben op zoek naar de vervanging van mijn "oude" tv namelijk de LG65C8PLA. Nu was ik afgelopen week in de mediamarkt en zag daar de g3 77 inch staan en ik vond dat echt een mooie tv.. Maar eigenlijk vind ik dat iets te veel geld voor een tv. Nu ben ik verder gaan speuren en kwam dus ook de c3 en de g2 tegen.. Ik kijk veel films en game veel op de playstation, dus dat moet gewoon goed zijn bij mijn volgende tv.
Welke zouden jullie kenners mij adviseren? De c3 of de g2
Met de C2 en C3 ga je er een goede stap op vooruit, met de G2 twee stappen en met de G3 drie stappen.

Wanneer je tevreden bent met de HDR impact van jouw C8 en het je niet per se te doen is om het design van de G serie biedt de 77'' C2 momenteel de meeste bang for the buck.

Wil je meer HDR impact en heb je geen haast? Dan kun je beter de aankomende paar maanden de prijzen in de gaten houden en een mooie deal scoren met de G3. Prijs zal dan redelijk in de buurt komen van wat een 77'' G2 momenteel kost echter krijg je er meer/ betere hardware voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roekeloos
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Vraagje. Ik heb een 65B26LA. Ik heb KPN en heb besloten om de settop box opzij te gooien en om alleen met de KPN app in WebOS te werken. Ik maak dus geen gebruik van kabel.

Desondanks springt de TV regelmatig naar de "DTV" input, waarna we weer naar WebOS moeten switchen en vaak de app opnieuw opstarten waar we in zaten. Is deze te disablen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:06
Deze ochtend de C3 65 inch mogen ontvangen, welke ik morgenochtend in elkaar zal gaan zetten. Ik kom van een 55 inch CX serie, welke ik 3 jaar geleden heb gekocht, af dus ben enigzins bekend met een oled scherm van LG. Toch lees ik her en der dat men de tv eerst een aantal weken op de 'out of the box' instellingen laat staan, zodat het scherm zich langzaam kan vormen. Is dit verstandig om te doen of kan ik gelijk naar een site zoals rtings om aanpassingen door te voeren? Daarbij: mensen nog tips of musts die ik moet doen bij de C3?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@theman36 je kan rustig de settings van rtings doorvoeren; daar is niks mis mee. Wel is het zo dat sommige instanties, zoals voor ISF calibraties, pas aanraden om een paneel enkele honderden uren te gebruiken alvorens een echte calibratie of finetuning uit te voeren.

Voor de rest zou ik eerst lekker eens genieten en niet teveel druk maken over settings...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freshouttheoven
theman36 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 15:04:
Deze ochtend de C3 65 inch mogen ontvangen, welke ik morgenochtend in elkaar zal gaan zetten. Ik kom van een 55 inch CX serie, welke ik 3 jaar geleden heb gekocht, af dus ben enigzins bekend met een oled scherm van LG. Toch lees ik her en der dat men de tv eerst een aantal weken op de 'out of the box' instellingen laat staan, zodat het scherm zich langzaam kan vormen. Is dit verstandig om te doen of kan ik gelijk naar een site zoals rtings om aanpassingen door te voeren? Daarbij: mensen nog tips of musts die ik moet doen bij de C3?
Inspelen geldt enkel wanneer je professioneel gaat kalibreren. De C3 is vanuit de fabriek al relatief goed gekalibreerd, en volstaat voor het gros van de consumenten.

Enige wat je kunt doen is een aantal settings aanpassen om dichter bij reference te geraken.

Zie hier voor een uitgebreide en stapsgewijze uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tegels
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-05 20:04
Dag allemaal,
In mei 2017 heb ik mijn LG OLED55B6V gekocht. Op zich bevalt de Tv nog prima. Wel merk ik dat het streamen van bestanden vanaf mijn NAS (4K met AC) problemen geeft.
Ik overweeg om binnenkort een G3 aan te schaffen. Zouden jullie inschatting kunnen maken of dit qua beeld een stap vooruit is? Gaat qua software het streamen ook beter? Ik heb een tv abonnement bij KPN. Zijn er ook mensen die dan TV kijken via de KPN app op de LG zelf? Ook deze app kan niet geïnstalleerd worden op mijn huidige LG. Ik hoor het graag!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:29

d0s

sssst

Tegels schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 19:13:
Dag allemaal,
In mei 2017 heb ik mijn LG OLED55B6V gekocht. Op zich bevalt de Tv nog prima. Wel merk ik dat het streamen van bestanden vanaf mijn NAS (4K met AC) problemen geeft.
Ik overweeg om binnenkort een G3 aan te schaffen. Zouden jullie inschatting kunnen maken of dit qua beeld een stap vooruit is? Gaat qua software het streamen ook beter? Ik heb een tv abonnement bij KPN. Zijn er ook mensen die dan TV kijken via de KPN app op de LG zelf? Ook deze app kan niet geïnstalleerd worden op mijn huidige LG. Ik hoor het graag!
TV kijken met de KPN app gaat prima. Zo goed zelfs dat ik de STB al niet meer gebruik. Is in principe nagenoeg dezelfde interface als het TV+ product heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb hier een LG Blu-Ray speler staan en een LG OLED. Geen HDMI kabel werkt op de speler, maakt niet uit welke poort.

De speler start op, maar tv zegt dat er geen signaal is. Tót ik een duurdere HDMI kabel pak die in de Apple TV zit en in de speler doe. Dat is er beeld.

Dus een duurdere kabel besteld, maar werkt ook niet. Iemand nog ideeën?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Laatst online: 09:30
THE_BASE schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 21:26:
Ik heb hier een LG Blu-Ray speler staan en een LG OLED. Geen HDMI kabel werkt op de speler, maakt niet uit welke poort.

De speler start op, maar tv zegt dat er geen signaal is. Tót ik een duurdere HDMI kabel pak die in de Apple TV zit en in de speler doe. Dat is er beeld.

De kabel die werkt laten zitten en een andere op de Apple tv 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pwh53
THE_BASE schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 21:26:

Kabel ruilen, en op zoek naar een andere

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GlamTam
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-05 20:53
Tegels schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 19:13:
Dag allemaal,
Als de tv verder nog bevalt zou je dan niet een losse media streamer overwegen? Nvidia shield oid. Scheelt een klap geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mirx_NL schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 22:37:
[...]

De kabel die werkt laten zitten en een andere op de Apple tv 😉
Ja, koekoek. Die snap ik ook wel. Maar soms wil je weten hoe iets kan. ;)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MrBas schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 12:14:
[...]

Altijd contact zoeken met de verkopende partij, Platte TV regelt dit weer met LG. Zij schakelen tevens CE Repair in en zij zullen de reparatie/vervanging zelf verder verzorgen. Garantie is tevens niet verlopen, want verzekering, dus zal Platte TV (HelloTV) voor de kosten opdraaien. Al helemaal dat ze bevestigd hebben dat het op 5 jaar zou gaan.
Inderdaad.
Gewoon garantie met zoveel uitgevallen pixels.
Maakt zelfs niet uit of er extra garantie bij is gekocht of niet.
PlatteTV is wel een meester in slecht communiceren en draait regelmatig om de hete brij heen.
Niets van aantrekken en volhouden dat je recht hebt op volledig kosteloze reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniemand schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:23:
Opvolging op mijn eerdere bericht hier. Gisteren een telefoontje van de verkoper gekregen, de verkoper en LG gaan de kosten voor de reparatie dekken. Door kerst / oud&nieuw heeft eea wat langer geduurd qua reactie, maar in ieder geval heugelijk nieuws dat met weinig moeite er voor mij ook geen kosten aan zitten. Er was tussendoor een prijsopgaaf van €800 + verzonden, met de verschillende mogelijke oplossingen, mobo, voeding, paneel. De woorden deugdelijk product kunnen dan ineens heel veel betekenis hebben.

Dankzij de referenties in deze post naar oa consuwijzer.nl. Echt een superhandige en duidelijke site voor dit soort gevallen.

Thanks medetweakers _/-\o_
Gaat om een defecte C9 toch?
Zal wel een nieuw paneel worden mits deze nog leverbaar is.
Maar goed defect kan ook ergens anders inzetten.
Maakt niet uit als je TV maar gerepareerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
HoppyF schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 16:38:
[...]

Inderdaad.
Gewoon garantie met zoveel uitgevallen pixels.
Maakt zelfs niet uit of er extra garantie bij is gekocht of niet.
PlatteTV is wel een meester in slecht communiceren en draait regelmatig om de hete brij heen.
Niets van aantrekken en volhouden dat je recht hebt op volledig kosteloze reparatie.
Oke, bedankt. We gaan wel even zien waar ze dan mee gaan komen. Toen mijn E6 vorige keer kapot ging, boden ze mij eerst de CX65 aan met bijbetaling van 1700 EUR. Dit vond ik gezien de aankoopprijs van de E6 in 2016, een heel erg zwak aanbod. Smits gaf bij een soortgelijke situatie een veel mooiere oplossing aan iemand anders op dit forum. Uiteindelijk kwamen ze met 1000EUR betaling voor de CX65.

Nu dus een CX65 met problemen, ik weet niet of ze dit paneel bij CE Repair nog kunnen/gaan repareren? undersurface op de vorige pagina, met een GX uit hetzelfde jaar konden ze in ieder geval daar niet meer in helpen. Nu weet ik natuurlijk niet of de CX en GX hetzelfde panel gebruikten? Lijkt mij wel toch?

Maar goed, helaas 2-maal problemen met de OLED TV. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andries98
stfnz schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 17:41:
[...]

Oke, bedankt. We gaan wel even zien waar ze dan mee gaan komen. Toen mijn E6 vorige keer kapot ging, boden ze mij eerst de CX65 aan met bijbetaling van 1700 EUR. Dit vond ik gezien de aankoopprijs van de E6 in 2016, een heel erg zwak aanbod. Smits gaf bij een soortgelijke situatie een veel mooiere oplossing aan iemand anders op dit forum. Uiteindelijk kwamen ze met 1000EUR betaling voor de CX65.

Nu dus een CX65 met problemen, ik weet niet of ze dit paneel bij CE Repair nog kunnen/gaan repareren? undersurface op de vorige pagina, met een GX uit hetzelfde jaar konden ze in ieder geval daar niet meer in helpen. Nu weet ik natuurlijk niet of de CX en GX hetzelfde panel gebruikten? Lijkt mij wel toch?

Maar goed, helaas 2-maal problemen met de OLED TV. :|
Cx en gx is niet hetzelfde paneel. Persoonlijk betwijvel ik of ze gx paneel echt niet meer hebben of gewoon strategische/kosten gok nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Hier deze ochtend de c3 aangesloten en opgestart zonder gedoe. Daarna de laatste software update gedownload en geïnstalleerd, welke na opnieuw opstarten in werking zou treden. Nu wil ik de tv opstarten maar dat gebeurt niet..... de tv laat het lg logo en web os zien, met daaronder het symbool dat de tv niet van het stroom af mag. Dit houdt een aantal seconden aan en vervolgens gaat de tv weer op stand-by. Mensen enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:01

FeaR

In GoT we trust

theman36 schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 19:02:
de tv laat het lg logo en web os zien, met daaronder het symbool dat de tv niet van het stroom af mag. Dit houdt een aantal seconden aan en vervolgens gaat de tv weer op stand-by. Mensen enig idee?
Tijdens het symbool van niet van de stroom halen wordt de update geïnstalleerd, dat de TV echter niet doorstart lijkt op een niet goed geïnstalleerde update. Heb je al eens gedaan wat je niet mocht doen? TV van de stroom halen (en voor een paar minuten van de stroom laten)?

[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 13-01-2024 19:31 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
FeaR schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 19:29:
[...]

Tijdens het symbool van niet van de stroom halen wordt de update geïnstalleerd, dat de TV echter niet doorstart lijkt op een niet goed geïnstalleerde update. Heb je al eens gedaan wat je niet mocht doen? TV van de stroom halen (en voor een paar minuten van de stroom laten)?
Stroom eraf halen hielp niet. Het probleem bleef. Toen heb ik eens geprobeerd om de aan/uit knop langer in te drukken en dat hielp blijkbaar. Daarna kreeg ik ook de melding dat de update geïnstalleerd is. Begrijp niet hoe of wat, maar ben wel blij dat het gewoon weer werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gigahertz0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 30-04 15:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/auSIW_dE5wJJId2r8Md4kBRKhtQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E4hcmAvRBP7KR7YwJRLgoXLC.jpg?f=fotoalbum_large

Heb juist een nieuwe Samsung s93c OLED ontvangen.
Jammer genoeg zijn er een aantal slecht functionerende pixels aan de onderkant van het scherm. Zie foto.

Het lijken dode pixels te zijn, maar bij momenten functioneren ze wel.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Ik vermoed dat deze retour moet gestuurd worden?

Bedankt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
gigahertz0 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 03:24:
[Afbeelding]

Jammer genoeg zijn er een aantal slecht functionerende pixels aan de onderkant van het scherm. Zie foto.

Bedankt
Je zit in het LG OLED topic he :)

Maar neem eens contact op met de winkel waar je de tv gekocht hebt en overleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

gigahertz0 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 03:24:
[Afbeelding]

Bedankt
Mogelijk een anti inbrand shift van X pixels net zoals bij LG.
Om de paar minuten springt dan de onderste pixel rij omhoog/opzij.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:10
Wij hebben nu een paar jaar een CX en de laatste maanden is de vooral de Netflix app een drama. Chrasht op de meest random momenten. Iemand anders ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:04
Ik heb sinds juni 2018 een 65C8 in de woonkamer staan. Al een tijdje is de wifi-module brak, dat wil zeggen dat hij soms de wifi instellingen vergeet of geen signaal pakt.
Ingebouwde apps kan ik dus eigenlijk niet goed gebruiken. Nu gebruik ik een Apple TV voor Netflix, Videoland, YouTube dus er is een workaround, maar ideaal is het niet. Bekabeld aansluiten is geen optie.

Iemand bekend met dit probleem en is repareren een optie, geen idee wat het kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoniemand
  • Registratie: November 2012
HoppyF schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 16:41:
[...]

Gaat om een defecte C9 toch?
Zal wel een nieuw paneel worden mits deze nog leverbaar is.
Maar goed defect kan ook ergens anders inzetten.
Maakt niet uit als je TV maar gerepareerd wordt.
Klopt defecte C9. Na inschakelen schakelt de tv zich na 5 seconden vanzelf uit. De prijsopgaaf (want de TV hangt nog aan de muur) gaf de prijzen en aan van een paneel een moederbord en de voeding. Ik verwacht dat in ieder geval één van die drie vervangen dient te worden als ze helder hebben wat daadwerkelijk de oorzaak is.

Het is inderdaad fijn dat ze niet erom heen blijven draaien en de kosten van de reparatie op zich nemen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

-Muncky- schreef op zondag 14 januari 2024 @ 16:54:
Ingebouwde apps kan ik dus eigenlijk niet goed gebruiken. Nu gebruik ik een Apple TV voor Netflix, Videoland, YouTube dus er is een workaround, maar ideaal is het niet.
Met een goed werkende ATV ben je toch beter af dan met die paar apps op een oude WebOS versie… wat is het probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Iemand bekend met dit probleem en is repareren een optie, geen idee wat het kost?
Lekker je Apple TV gebruiken; zelfs met mijn G3 heb ik "nog steeds" mijn Nvidia Shield eraan hangen voor mijn apps (F1, Youtube, VLC, KPN, etc). Ben alleen nog op zoek naar een mogelijkheid om native Dolby Vision af te spelen; de Shield kan het wel aan maar Kodi lijkt geen van de DV-showcases te snappen (het beeld is nogal paars/groen).

Zal wel iets met licentie/codec zijn dus maar eens zoeken of Plex of anderszins het wel snapt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pwh53
aschja schreef op zondag 14 januari 2024 @ 16:14:
Wij hebben nu een paar jaar een CX en de laatste maanden is de vooral de Netflix app een drama. Chrasht op de meest random momenten. Iemand anders ook last van?
Ik heb sinds juni 2018 een 65C8 in de woonkamer staan. Al een tijdje is de wifi-module brak, dat wil zeggen dat hij soms de wifi instellingen vergeet of geen signaal pakt.
Ingebouwde apps kan ik dus eigenlijk niet goed gebruiken. Nu gebruik ik een Apple TV voor Netflix, Videoland, YouTube dus er is een workaround, maar ideaal is het niet. Bekabeld aansluiten is geen optie.

voor beide quickstart uitzetten en 30 sec. de stroom er af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MAX3400 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 18:55:
Lekker je Apple TV gebruiken; zelfs met mijn G3 heb ik "nog steeds" mijn Nvidia Shield eraan hangen voor mijn apps (F1, Youtube, VLC, KPN, etc). Ben alleen nog op zoek naar een mogelijkheid om native Dolby Vision af te spelen; de Shield kan het wel aan maar Kodi lijkt geen van de DV-showcases te snappen (het beeld is nogal paars/groen).

Zal wel iets met licentie/codec zijn dus maar eens zoeken of Plex of anderszins het wel snapt.
Aardig offtopic, maar wil het toch even aangeven; Ga op zoek naar de aangepaste Quietvoid of Maven Kodi versie, die ondersteunen Dolby Vision wel as is.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrettigGestoord
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 16-05 19:24
Tijd voor een upgrade denk ik dan :$ ? C7 model van 2017.
Stoort mij (nog) niet, maar komt dit nog veel voor in de nieuwere panelen van LG OLED?

Je kan er bijna het volledige spectrum van rood en groen gaan uithalen :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fdNoJGcI0UOG_xXkyHXrgwX8Nxw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dgwvYijtHeAngnThogGGj3P3.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gE4G7JDhnlU39LeRHmX_sEuhyuY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jkdk2GW3E5YT6O870HJpIKga.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 4% gewijzigd door PrettigGestoord op 15-01-2024 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:28

Misschien een usb wifi dongle? Ik kon niet gauw vinden, maar is wel voorbij gekomen hier.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFX77
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-05 21:57
mucuracat schreef op maandag 15 januari 2024 @ 13:16:
[...]

Misschien een usb wifi dongle? Ik kon niet gauw vinden, maar is wel voorbij gekomen hier.
Onze vriend Vincent Teoh heeft daar een YouTube filmpje over gemaakt...

Hier te bekijken.

13 x 260Wp ReneSola All Black op een SolarEdge SE3000 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
Wat ik mij nog afvroeg, er van uit gaande dat ik een reparatie krijg via HelloTV of een creditering/vervangend toestel, Daar mijn CX65 aangeschaft is voor 1200 EUR + creditering voor inruil van mijn vorige kapotte toestel (de E6). Maakt dat mijn CX65 dan nog minder waard (dagwaarde) dan wanneer ik hem voor de actuele prijs had gekocht?

En is het vreemd om te informeren of reparaties (indien mogelijk) met een Evo panel worden gedaan? Ik las dat de levensduur er op vooruit kan gaan met dit paneel, dat spreekt mij toch wel erg aan, daar ik al twee keer pech heb gehad met de OLED tv.

Ik heb rondgezocht op Reddit en het lijkt toch wel dat ze nog aan de gang gaan met kapotte LG CX tvs, en dus panelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
stfnz schreef op maandag 15 januari 2024 @ 15:28:
Wat ik mij nog afvroeg, er van uit gaande dat ik een reparatie krijg via HelloTV of een creditering/vervangend toestel, Daar mijn CX65 aangeschaft is voor 1200 EUR + creditering voor inruil van mijn vorige kapotte toestel (de E6). Maakt dat mijn CX65 dan nog minder waard (dagwaarde) dan wanneer ik hem voor de actuele prijs had gekocht?

En is het vreemd om te informeren of reparaties (indien mogelijk) met een Evo panel worden gedaan? Ik las dat de levensduur er op vooruit kan gaan met dit paneel, dat spreekt mij toch wel erg aan, daar ik al twee keer pech heb gehad met de OLED tv.

Ik heb rondgezocht op Reddit en het lijkt toch wel dat ze nog aan de gang gaan met kapotte LG CX tvs, en dus panelen.
Strikt gezien zou je een creditering krijgen voor het bedrag wat je destijds betaald hebt voor dit toestel, of een vervangend toestel wat rond die waarde zit. Maar dat is ook afhankelijk van hoe servicegericht het bedrijf is. Vroeger wilden sommige toko's nog wel eens handlingkosten en andere vaagheid van het te crediteren bedrag af halen, maar daar heb jij niks mee te maken uiteraard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonnnL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-05 14:24
PrettigGestoord schreef op maandag 15 januari 2024 @ 12:53:
Tijd voor een upgrade denk ik dan :$ ? C7 model van 2017.
(...)
Stoort mij (nog) niet.
Als het je niet stoort, waarom zou je dan upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:23

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Even een tussendoortje. Mijn broer vroeg me gisteren of Bloomberg ook beschikbaar is op Rakuten TV. Dus ik vandaag kijken. Ik kijk helemaal nooit naar Rakuten. Ik druk op de afstandsbediening op Rakuten. Nou, dat is niet te doen. Het menu vliegt links en rechts over het scherm net alsof het scrollwiel dol geworden is. Wat een drama. Iemand een idee waarom?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:59
Iemand een idee hoe ik lg channels uit de lijst krijg van tv/inputs? Waardeloze app en kan ze niet wegdoen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Brumax
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
c4coupe schreef op maandag 15 januari 2024 @ 18:09:
Iemand een idee hoe ik lg channels uit de lijst krijg van tv/inputs? Waardeloze app en kan ze niet wegdoen.
Ben ook erg benieuwd. Opzouten met deze bloatware.

vice versa en weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFX77
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-05 21:57
TFX77 schreef op maandag 15 januari 2024 @ 14:34:
[...]

Onze vriend Vincent Teoh heeft daar een YouTube filmpje over gemaakt...

Hier te bekijken.
Let wel... Mijn LG OLED65C35LA heeft alleen maar USB 2.0. Dus reken niet op 1 Gbps maar aan maximaal 480 Mbps bij een LG. Wellicht hebben de G/W series wel USB 3.0/3.1/3.2 waar 1 Gbps een makkie is. Alsnog is 480 Mbps vier keer zo snel als de 100 Mbps ethernet verbinding in de meeste TV's.

13 x 260Wp ReneSola All Black op een SolarEdge SE3000 Live

Pagina: 1 ... 520 ... 562 Laatste

Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.

🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.