@
makaa Of er een delay in zit weet ik niet, zou in ieder geval niet moeten.
De C/G3 kan gelukkig veel formaten afspelen, ik weet alleen niet of bij DTS daar ook DTS-HD en/of X onder vallen.
Mocht dat niet zo zijn kom je snel uit bij een externe mediaspeler zoals een shield die velen gebruiken.
Bedoel je met versterker een avreceiver die wel de diverse audio codecs ondersteund?
Dan zou denk ik de makkelijkste optie zijn een externe mediaspeler en die aan te sluiten op de avr en die vervolgens te koppelen aan je tv.
Het is dan ook afhankelijk in hoeverre je de "pure" ervaring wilt, als je DolbyVision materiaal download moet je avr dat ook weer ondersteunen.
Wat mij betreft is een shield als externe mediaspeler altijd een aanrader omdat ik graag de volledige ondersteuning van alles heb en ik een shield veel fijner vind werken dan een random smart tv os wat vaak ondersteuning van sommige formaten mist, na een tijdje traag word of niet meer ge-update word, al vind ik webos wel de beste van alle platformen.
Neem je genoegen met iets minder dan is je huidige oplossing ook prima met app op de tv en een optical naar je receiver.
Let er ook op dat met de lossless formaten het ook weer afhankelijk is van je avr en hoe goed je luidsprekers zijn, het verschil is vaak klein, afhankelijk van de producer en je luidsprekers/avr combi.
Heb je een volwaardige hifi set staan dan kan het meerwaarde bieden, heb je een soundbar of home cinema melkpakjes dan zou ik de moeite niet nemen