wat bij mij de motion enigzins heeft opgelost is de judder op 4 en blur op 0, Probeer deze settings eens!
Verwijderd
Ik heb de LG 65EF950V sinds eind 2015, en heb deze in februari 2016 laten kalibreren. In deze post uit augustus 2016 zie je de waardes voor en na de kalibratie (in plaatjes, geen getallen): https://gathering.tweaker...message/48117673#48117673Mitch1987w schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:07:
Nu ik toch al vragen aan het stellen ben hier, schiet mij ook het volgende binnen.
Beschikt iemand hier toevallig ook over een OLED65EF950V welke gekalibreerd is door een pro of naar eigen wens?? Is het mogelijk om deze settings te delen, zodat ik kan bekijken of deze ook in mijn smaak vallen?
Nogmaals bedankt.
Ben nog steeds zeer content met het beeld van de TV. In het verleden zou ik na een jaar of 2 naar een andere TV gaan kijken, maar bij deze zie ik daar totaal geen reden voor.
Gaat dit over Netflix, of over HDR in het algemeen?Rudios schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 18:40:
Wat overigens erg irritant is als je HDR/DV materiaal kijkt, is dat bij - vooral donkere scenes - de ondertitels compleet verblind, zo fel. Uitzetten van ondertitels is geen optie daar ik gewoon graag met ondertitels kijk. Ik snap niet waarom je de ondertitels niet op een (donker) grijs tint kan zetten ipv dat harde wit, zeker met HDR dus waar OLED light en contrast op 100 staat.
Volgens mij heeft de weergave van die ondertitels beslist ook met de gebruikte Netflix app zelf te maken. Nu ik kan vergelijken met degene voor mijn TV en die van een extern apparaat, valt er werkelijk een groot verschil vast te stellen. Via de interne app veel te helder en dan is aanpassing binnen het Netflix profiel eigenlijk noodzakelijk, via een extern apparaat gewoon goed v.w.b. helderheid en is de noodzaak tot aanpassing er helemaal niet. Ik gebruik dan ook sinds enige tijd de interne Netflix app dan ook niet meer, maar niet iedereen zal deze keuze kunnen maken verwacht ik.
Testing, one, two ...
Voor zover ik het zie gaat alleen optie 2 werlen met mkv files.maxvdh schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:06:
Ik ben van plan een C7/E7 LG televisie te kopen i.c.m. met een Sony ht-st5000 atmos soundbar. Ik heb op verschillende fora, waaronder Tweakers, zitten zoeken en lees gemengde berichten over de Atmos passthrough van TV naar soundbar.
Gewenste situatie:
- het afspelen van Atmos mkvs/m2ts op tv/soundbar
Optie 1:
1. NAS (wifi/bedraad) naar TV of hardeschijf via USB naar TV met Atmos mkv/m2ts bestanden
2. Beeld op TV
3. Atmos geluid op soundbar via TV (via de ARC poort)
Optie 2:
1. NAS (wifi/bedraad) naar media speler of hardeschijf via USB naar media speler
2. mediaspeler naar Soundbar voor Atmos geluid
3. beeld naar TV via soundbar (ARC)
Gaat dit in beide gevallen werken? En zo niet, kan ik dit op een andere manier oplossen?
Door alle gemengde berichten die ik hier over lees zie ik door de bomen het bos niet meer!
Optie 1 is alleen haalbaar met netflix Atmos geluid.
Dit word via DD+ codec verstuurd en dan kan het over ARC, maar dan is het ook nog eens heel erg afhankelijk of je soundbar hiermee om kan gaan. Vaak is dit niet het geval namelijk.
Alle MKV's met Atmos zijn gebaseerd op een THD Atmos track, en zolang eARC er nog niet is gaat dat niet werken.
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound
Hier ook (een beetje):Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 21:41:
[...]
Ben nog steeds zeer content met het beeld van de TV. In het verleden zou ik na een jaar of 2 naar een andere TV gaan kijken, maar bij deze zie ik daar totaal geen reden voor.
65E7V | ||
![]() | ![]() |
Even voordat men over de zeik gaat; de blauw-correctie is bewust iets anders gezet.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Mijn receiver valt soms uit tijdens het kijken van content(iig via plex app)
Heeft iemand anders dit ook?
En dan opeens home theather is available zie ik dan rechtsboven in het scherm maar het geluid is op de tv en niet op mijn surround system.. heel vervelend.
Heeft iemand anders dit ook?
En dan opeens home theather is available zie ik dan rechtsboven in het scherm maar het geluid is op de tv en niet op mijn surround system.. heel vervelend.
Even een vraag, ik krijg van plattetv het advies om deze muurbeugel te gebruiken voor de LG OLED 55C7V.
pricewatch: Vogel's NEXT 7346 voor LG OLED tv
Is dat niet een beetje overkill en kan ik niet net zo goed deze nemen die ook al prijzig is?
https://www.plattetv.nl/info/vogels-thin-345-wit-8427.html
Thx voor het advies. Wat hebben jullie als muurbeugel voor je LG OLED?
Is dat niet een beetje overkill en kan ik niet net zo goed deze nemen die ook al prijzig is?
@wvkreg Geen muurbeugel? Vogels heeft op hun eigen site een TV-kiezer staan en dan krijg je verschillende beugels te zien en daar komt onder andere https://www.plattetv.nl/i...all-2345-zwart-11299.html naar voren (nog 70 Euro goedkoper).
Maar ja, ikzelf zie 0 waarde om mijn TV weet ik veel hoeveel graden "haaks" op de muur te zetten; 1 keer niet opletten en je loopt tegen een object van 1.20m breed aan.
Maar ja, ikzelf zie 0 waarde om mijn TV weet ik veel hoeveel graden "haaks" op de muur te zetten; 1 keer niet opletten en je loopt tegen een object van 1.20m breed aan.
Gaat over HDR in het algemeen! Bij Netflix kun je het nog enigsinds bijstellen, overige bronnen doe je er niks aan.hardware-lover schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:15:
[...]
Gaat dit over Netflix, of over HDR in het algemeen?
Volgens mij heeft de weergave van die ondertitels beslist ook met de gebruikte Netflix app zelf te maken. Nu ik kan vergelijken met degene voor mijn TV en die van een extern apparaat, valt er werkelijk een groot verschil vast te stellen. Via de interne app veel te helder en dan is aanpassing binnen het Netflix profiel eigenlijk noodzakelijk, via een extern apparaat gewoon goed v.w.b. helderheid en is de noodzaak tot aanpassing er helemaal niet. Ik gebruik dan ook sinds enige tijd de interne Netflix app dan ook niet meer, maar niet iedereen zal deze keuze kunnen maken verwacht ik.
Whole lot of stars ***
Uiteraard raadt de winkel die beugel aan, de marge is enorm. Verder is aan de muur hangen wel veruit het mooiste vind ik. Wat voor beugel zoek je? Moet hij gewoon strak tegen de muur komen te hangen zonder poespas, of wil je kunnen draaien/kantelen/swiffelen? Ben zelf wel fan van Vogel omdat ze goede kwaliteit leveren, dus ik ben misschien wat biased qua suggesties:wvkreg schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:38:
Even een vraag, ik krijg van plattetv het advies om deze muurbeugel te gebruiken voor de LG OLED 55C7V.
Strak aan de muur: pricewatch: Vogel's WALL 2205 - Vaste TV-Muurbeugel
Beweging: pricewatch: Vogel's Wall 2245 Zwart
Heb m'n 55B6 aan de Vogel 2245 hangen, ding is super degelijk en oerstevig. Ik vond alleen de meegeleverde fisscher pluggen + bouten/moeren absurd overbemeten dus heb 2 kleinere gehaald. Hij hangt hier perfect aan de muur met maar 2 ipv 3 bouten
Edit: de https://www.plattetv.nl/i...all-2345-zwart-11299.html die @MAX3400 linked is ook een goede keus natuurlijk, is de iets 'grotere' versie van de 2245. Ik vond hem zelf wat overkill dus ben voor de 2245 gegaan.
Maargoed back on topic naar de OLED ervaringen.
[ Voor 10% gewijzigd door stin00 op 20-10-2017 13:56 ]
Ik heb ook een 55C7 en heb gewoon de pricewatch: Vogel's THIN 305 gebruikt , de pricewatch: Vogel's THIN 205 ging ook perfect maar ik wou de optie open houden om over een paar jaar misschien te upgraden naar een 65"wvkreg schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:38:
Volgens mij hebben ze zelfs nog goedkopere modellen, maar ik wou hem zo strak mogelijk tegen de muur.
Advies past zich snel aan: https://www.plattetv.nl/info/vogels-thin-345-5691.html is het nu.stin00 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:20:
[...]
Uiteraard raadt de winkel die beugel aan, de marge is enorm. Verder is aan de muur hangen wel veruit het mooiste vind ik. Wat voor beugel zoek je? Moet hij gewoon strak tegen de muur komen te hangen zonder poespas, of wil je kunnen draaien/kantelen/swiffelen? Ben zelf wel fan van Vogel omdat ze goede kwaliteit leveren, dus ik ben misschien wat biased qua suggesties:
Strak aan de muur: pricewatch: Vogel's WALL 2205 - Vaste TV-Muurbeugel
Beweging: pricewatch: Vogel's Wall 2245 Zwart
Heb m'n 55B6 aan de Vogel 2245 hangen, ding is super degelijk en oerstevig. Ik vond alleen de meegeleverde fisscher pluggen + bouten/moeren absurd overbemeten dus heb 2 kleinere gehaald. Hij hangt hier perfect aan de muur met maar 2 ipv 3 boutenDe Vogel 2245 zou maar 20 kg moeten kunnen dragen maar dat is extreme indekking.. hier hang je met gemak een TV van 30+ kg aan.
Edit: de https://www.plattetv.nl/i...all-2345-zwart-11299.html die @MAX3400 linked is ook een goede keus natuurlijk, is de iets 'grotere' versie van de 2245. Ik vond hem zelf wat overkill dus ben voor de 2245 gegaan.
Ik ben zelf meer van de pricewatch: Vogel's Wall 2245 Zwart
Hij moet niet perse kantelen, alleen draaien omdat de tv niet middenin de kamer wordt gehangen op de muur.
Ik heb zelf de LG OTW420B beugel erg tevreden mee
pricewatch: LG OTW420B
pricewatch: LG OTW420B
Heel bijzonder als het niet opvalt, maar alleen maar beter wanneer je het niet zietGonadan schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 20:03:
[...]
Ik vind het helemaal niet goed te zien. Ofwel, het is mij nog nooit opgevallen.
Ik ontvang vandaag mijn LG55C7V, weet iemand toevallig of de Sonos Playbar hier 'voor' past zonder dat hij voor het beeld staat?
TV is op de voet 4cm. Dus als je Playbar (dated technologie trouwens met optisch) lager is, dan is t prima,gaizka schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:24:
Ik ontvang vandaag mijn LG55C7V, weet iemand toevallig of de Sonos Playbar hier 'voor' past zonder dat hij voor het beeld staat?
Mooie resultaten!MAX3400 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:12:
[...]
Hier ook (een beetje):
65E7V [afbeelding] [afbeelding]
Even voordat men over de zeik gaat; de blauw-correctie is bewust iets anders gezet.
Vraagje: dit werkt toch alleen i.c.m. een computer als input? Bij andere inputs kan je de lut-table (calibratie)toch niet laden?
Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!
Ongetwijfeld; geen ideeSpeedingWilly schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 18:05:
[...]
Mooie resultaten!
Vraagje: dit werkt toch alleen i.c.m. een computer als input? Bij andere inputs kan je de lut-table (calibratie)toch niet laden?
TV staat inmiddels, en van de Playbar heb ik gelukkig weinig last!gaizka schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:24:
Ander vraagje: is het met deze TV wel mogelijk om 5.1 geluid te krijgen op mijn PS4 via mijn Sonos set? (Playbar, 2 keer Play1 & Sub). Playbar is via optische kabel verbonden met TV, PS4 is via HDMI verbonden met TV.
Ik gisteren voor het eerst dezelfde issue met mijn 55C7 en vandaag weer. Opeens geen geluid meer van alle HDMI inputs(Horizon, PS4 Pro en Chromecast). Geluid deed het vreemd genoeg nog wel van alle apps(Netflix/Youtube). Geluid van de HDMI kwam gelukkig terug nadat ik de stroom eraf had gehaald en weer terug erop had gezet. Hoop dat het niets ernstigs isMikey5times schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:06:
[...]
Ik heb sinds zondag hetzelfde probleem.
Het enige wat bij helpt, is de stroom van de PS4 pro en mijn TV (55C7) halen. Als ik alles dan weer aanzet, krijg ik nog steeds geen geluid, en zelfs geen beeld meer van de de PS4.
Even de HDMI erin en eruit, en alles werkt weer.
De volgende dag kan ik weer alle handelingen opnieuw uitvoeren. Ik ga mijn PS4 maar met een optische kabel aansluiten op mijn receiver, want hier wordt ik langzaam gek van...
De TV is slechts 2 weken oud. Software versie is 03.60.09.
Na eerder uitval van beeld + geluid van nieuwe Onkyo receiver ( opgelost door receiver te resetten )Shadow-Dancer schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:23:
[...] De TV is slechts 2 weken oud. Software versie is 03.60.09.
plotseling geen beeld /geluid meer bij gebruik van PS4
Ik heb wel de laatste firmware versie.
Voor de mensen met plots beeld uitval icm de ps4: bij mij loste het probleem op om op voorhand de tv uit te laten staan en eerst de ps4 op te starten, je tv springt dan vanzelf aan op de HDMI port waar je de ps4 in heb zitten. Naar mijn idee krijgt hij dan gelijk een goede handshake, ik heb in ieder geval dat probleem niet meer gehad sindsdien, wellicht het proberen waard!
[ Voor 5% gewijzigd door Rudios op 21-10-2017 06:18 ]
Whole lot of stars ***
Goedemorgen,
Ook ik heb een paar weken geleden de LG55C7V aangeschaft. Nu we een paar weken verder zijn valt het me op dat helemaal onder in het beeld van links naar recht een streep van een paar mm dik in het beeld komt, wit, rood of blauw. Vaak met uitzendingen waar vele harde kleuren gebruikt worden, maar zo ook via me mediaplayer met films kijken. Tis niet constant, en soms komt ie flikkerend in beeld. Kan iemand me vertellen wat er aan de hand is, kan er niets over vinden op internet vandaar me vraag..heb graag achtergrond info voordat ik terug naar de winkel ga....
Ook ik heb een paar weken geleden de LG55C7V aangeschaft. Nu we een paar weken verder zijn valt het me op dat helemaal onder in het beeld van links naar recht een streep van een paar mm dik in het beeld komt, wit, rood of blauw. Vaak met uitzendingen waar vele harde kleuren gebruikt worden, maar zo ook via me mediaplayer met films kijken. Tis niet constant, en soms komt ie flikkerend in beeld. Kan iemand me vertellen wat er aan de hand is, kan er niets over vinden op internet vandaar me vraag..heb graag achtergrond info voordat ik terug naar de winkel ga....
Even de Clear Panel Noise draaien, grote kans dat het dan weer weg is.SouLmaN schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 09:55:
Zet ik vanochtend mijn half jaar oude LG OLED55B6V aan, heb ik opeens een grijze waas rechtsonderin:
[afbeelding]
Weet iemand wat dit is ? Trekt dit weg na een tijdje of moet ik de garantie in ?
Aaarg de netwerkverbinding van mijn OLED begint nu toch wel problematisch te worden nu er steeds meer hoge bitrate UHD bestanden beschikbaar komen.
Heb toch al zo'n 10 UHD films bekeken en de meeste blijven mooi onder de 50Mbps. Met deze films echt 0 problemen. Echter gisteren Star Trek Beyond gekeken met gemiddeld 55Mbps en dit was met bedraad netwerk echt kansloos, elke 15 seconden moest hij opnieuw laden. Vervolgens ook via enkel WIFI verbonden en toen was het al beter (mijn WIFI dekking is erg goed hier, 300mbit/s via mijn S7 op de plek waar de TV hangt) maar nog steeds begon hij bij de grote 'vechtscenes' met veel effecten en moving objects te stotteren. Vervolgens de kabel er ook maar weer bij gedaan zodat hij en kabel en WIFI had en dit gaf volgensmij nog het beste resultaat, mogelijk kan de TV dus zowel bedraad als WIFI tegelijkertijd gebruiken. Dit is echter maar een simpel testje dus ik heb geen idee. De speedtests op de TV zijn sowieso waardeloos dus daar heb ik niets aan.
Ben nu een beetje bang om Transformers te starten in uhd-imax...62.1mbps average bitrate
Hebben medetweakers misschien nog tweaks gevonden om de netwerkverbinding te optimaliseren?
Heb toch al zo'n 10 UHD films bekeken en de meeste blijven mooi onder de 50Mbps. Met deze films echt 0 problemen. Echter gisteren Star Trek Beyond gekeken met gemiddeld 55Mbps en dit was met bedraad netwerk echt kansloos, elke 15 seconden moest hij opnieuw laden. Vervolgens ook via enkel WIFI verbonden en toen was het al beter (mijn WIFI dekking is erg goed hier, 300mbit/s via mijn S7 op de plek waar de TV hangt) maar nog steeds begon hij bij de grote 'vechtscenes' met veel effecten en moving objects te stotteren. Vervolgens de kabel er ook maar weer bij gedaan zodat hij en kabel en WIFI had en dit gaf volgensmij nog het beste resultaat, mogelijk kan de TV dus zowel bedraad als WIFI tegelijkertijd gebruiken. Dit is echter maar een simpel testje dus ik heb geen idee. De speedtests op de TV zijn sowieso waardeloos dus daar heb ik niets aan.
Ben nu een beetje bang om Transformers te starten in uhd-imax...62.1mbps average bitrate
Hebben medetweakers misschien nog tweaks gevonden om de netwerkverbinding te optimaliseren?
[ Voor 5% gewijzigd door Janpietertje89 op 21-10-2017 12:27 ]
Ik denk niet dat hij wifi en wired gaat combineren. De tv zal een van de twee kiezen, waarschijnlijk de wired connectie. Dat deze maar 100Mbps is inderdaad wel jammer van LG.Janpietertje89 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:25:
Aaarg de netwerkverbinding van mijn OLED begint nu toch wel problematisch te worden nu er steeds meer hoge bitrate UHD bestanden beschikbaar komen.
[ Voor 7% gewijzigd door wvkreg op 21-10-2017 12:30 ]
Voor degene die dit probleem ook hebben:Shadow-Dancer schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:23:
[...]
Ik gisteren voor het eerst dezelfde issue met mijn 55C7 en vandaag weer. Opeens geen geluid meer van alle HDMI inputs(Horizon, PS4 Pro en Chromecast). Geluid deed het vreemd genoeg nog wel van alle apps(Netflix/Youtube). Geluid van de HDMI kwam gelukkig terug nadat ik de stroom eraf had gehaald en weer terug erop had gezet. Hoop dat het niets ernstigs is.
De TV is slechts 2 weken oud. Software versie is 03.60.09.
Na wat experimenteren en testen heb ik een oplossing /workaround gevonden voor wanneer dit voorkomt. Het lijkt te maken te hebben met de Netflix app. Wanneer ik iets op Netflix keek en dan zonder Netflix correct af te sluiten ging overschakelen naar een HDMI input kreeg ik geen geluid meer van alle HDMI inputs.
Met de volgende handelingen kreeg ik weer audio van de HDMI inputs:
1. Start de Netflix app met de Netflix knop. Als het goed is staat er een Netflix video nog open wat dit issue veroorzaakt.
2. Druk meerdere keren op back totdat je terug bent in het hoofdmenu van Netflix.
3. Sluit de app 'correct' af door de Back knop in te houden om een Exit uit te voeren.
Hiermee krijg ik mijn weer geluid terug op de HDMI inputs. Mogelijk dat je dit ook bij andere media apps(Plex/YouTube) moet uitvoeren. Het lijkt er dus op dat de Netflix app op de achtergrond lijkt te lopen waardoor het audio kanaal geblokkeerd wordt.
Dit issue lijkt begonnen te zijn sinds ik een PS4 Pro aangesloten heb op mijn 55C7, weet niet of dat er iets mee te maken heeft.
[ Voor 8% gewijzigd door Shadow-Dancer op 22-10-2017 07:44 ]
Vraagje.
Ik heb alles aangesloten via op mijn receiver en een HDMI kabel naar de tv (arc).
Is het nodig HDMI deep color in te schakelen voor hd content dat ik afspeel via een mediaspeler of decoder?
Wat ik bedoel is, zie je dan verschil?
Ik heb alles aangesloten via op mijn receiver en een HDMI kabel naar de tv (arc).
Is het nodig HDMI deep color in te schakelen voor hd content dat ik afspeel via een mediaspeler of decoder?
Nee, is enkel voor RGB 4:4:4 wat alleen voordeel heeft bij PC's en game consoles en voor HDR.slayer007 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 15:19:
Vraagje.
[ Voor 3% gewijzigd door Puck op 21-10-2017 15:41 ]
Arrived anxious, left bored
stin00 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:20:
[...]
Maargoed back on topic naar de OLED ervaringen.
Dat gaan we bij deze ook doen. Het gaat hier om ervaringen betreffende LG OLED TV;'s. Dat daar een keer een snelle vraag over en ander onderwerp tussen zit soit, maar niet het gehele topic moet dan offtopic geraken.
Dus @wvkreg stop eens met het topic naar jouw hand zetten betreffende welke accessoires je moet kopen. Omdat het voor een LG OLED is betekent niet dat alles in dit topic gedumpt moet worden. Eerst ging het over een sound bar waar je meerdere malen op aan bent gesproken om dat niet hier te bespreken en nu gaat het weer (tot twee maal toe) over muurbeugels. Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica Aankoopadvies en niet dit topic.
[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 21-10-2017 16:09 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
Bij mij is sinds gisteravond een volledige rij met pixels uitgevallen over de hele breedte van de tv. 65c7v. Dit is mijn 2e exemplaar wat betrouwbaarheid heeft oled bij mij wel een deuk opgeleverd.
Iemand hier die zijn oled omwille van gele verkleuring met succes heeft omgeruild voor beter exemplaar?
Hallo allemaal,
Sinds een paar dagen de 55c7v in huis, qua kleuren, hdr enz. niks te klagen, perfect voor mij hier in huis. Alleen nu loop ik er wel tegen aan dat ik met regelmaat blokkering en schokkerig beeld heb, zowel via de netflix app van de tv als van de input via de apple tv4k. Nu kan ik dit redelijk opvangen via de truemotion, maar af en toe is het toch even om te janken.
Ik vind dat je van een tv van 2400,- mag verwachten dat je vloeiend beeld hebt.
Is dit misschien een instelling? Of een bekend probleem? Of moet ik er mee dealen?
Bedankt voor jullie advies.
Sinds een paar dagen de 55c7v in huis, qua kleuren, hdr enz. niks te klagen, perfect voor mij hier in huis. Alleen nu loop ik er wel tegen aan dat ik met regelmaat blokkering en schokkerig beeld heb, zowel via de netflix app van de tv als van de input via de apple tv4k. Nu kan ik dit redelijk opvangen via de truemotion, maar af en toe is het toch even om te janken.
Is dit misschien een instelling? Of een bekend probleem? Of moet ik er mee dealen?
Snap wat je bedoeld. Sommige moment loopt het mooi vloeiend, andere momenten is het gigantisch druk voor het oog. Ik heb ook alles al geprobeerd qua instellingen, verschillende beeldmodi, trumotion gebruiker, etc., maar het wordt nog niet echt beter. Ik wil aankomende week eens langs de winkel gaan met wat testbeelden en kijken of het daar ook zo is.mijansen1987 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 22:49:
Hallo allemaal,
Ik lees namelijk ook van veel mensen dat met de trumotion op vloeiend het beeld vloeiend loopt, maar wel meer last hebben van soap opera effect of artifacts. Dat is dus iets waar ik me niet aan kan storen. Dat gestotter Heb ik meer last van en vraag me dus af of dit standaard is bij deze modellen of dat het een productiefout is.
Als je hem echt een paar dagen geleden voor 2400 gekocht hebt, breng hem dan maar snel terug. Je hebt namelijk 700 te veel betaald. Zie \[Prijs-discussie] OLED Televisiesmijansen1987 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 22:49:
Hallo allemaal,
En wat bedoel je precies met schokkerig beeld? Als je gewone 24p "stotter" bedoeld zul je daar inderdaad mee moeten dealen, of wat met je TruMotion settings spelen. Anders moet je even preciezer omschrijven wat je bedoeld.
Mag toch hopen dat jij er geen 2400 betaald hebt! Als je dit topic een beetje doorleest is hier van alles over te lezen. Misschien kun je de laatste update erop zetten, heeft wel wat verbetering ik trumotion.mijansen1987 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 22:49:
Hallo allemaal,
Stay hungry, stay foolish!
Foutje
[ Voor 97% gewijzigd door CHKYBSTRD op 22-10-2017 23:43 ]
Stay hungry, stay foolish!
Ik heb er 1400 voor betaald (inruil oude tv) maar hij word verkocht voor 2400 bij coolblue, mm enzo ;-)
Ik bedoel bv als de camera door de ruimte gaat dat je dan een hapering ziet in het beeld, alsof hij 1/8e van een seconde stil staat..
Laatste update was out of the box al geinstalleerd.
Ik bedoel bv als de camera door de ruimte gaat dat je dan een hapering ziet in het beeld, alsof hij 1/8e van een seconde stil staat..
Laatste update was out of the box al geinstalleerd.
De beeldinterpolatie heeft soms heel ff een moment nodig om de boel te 'analyseren' en in te spelen op de beweging tussen de frames; binnen pakweg een halve seconde zie je dan dat het weer (grotendeels) vloeiend loopt. Dat is overigens vrij normaal en niet alleen bij LG's Truemotion het geval; zag precies hetzelfde bij de Philips 9002 oled, die in principe een iets betere beeldinterpolatie zou moeten hebben.mijansen1987 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:54:
Philips en Sony tv's zijn hier over het algemeen wat beter in; vaak zijn er bij deze tv's bijv minder artifacts te zien. Maar echt grote verschillen zijn het ook weer niet.
Tot op zekere hoogte moet je ermee leren leven ja
Overigens, af en toe zijn de artifacts wel ietwat storend. Bijvoorbeeld als ik bluray van Interstellar afspeel, de scène redelijk aan het begin waarbij ze dwars door de akkers rijden om die drone te 'vangen'. Op het moment dat ze die drone laten landen, is het één grote pixeldans om die drone heen. Niet echt fraai en ook nog wat schokkerig. Daarin heeft de laatste update van de C7 in ieder geval weinig of niets in verbeterd.
Heb op mijn 65C7 ook heel af en toe last van beeld dat enorm schokt/blijf haperen. Heb het eigenlijk alleen nog maar gezien tijdens normale tv uitzendingen via Telenet digibox. Truemotion staat volledig af hier trouwens. Doorgaans is beeld vloeiend, maar heel af en toe lijkt het alsof de cpu niet kan volgen en krijg ik gedurende pakweg een seconde of twee beelden die heel schokkerig zijn, net alsof ik nog 5 beelden per seconde zie ipv de normale framerate. Is ook héél scene-afhankelijk. Gisteren bijvoorbeeld gezien bij een programma op National Geographic. Allemaal ok, tot er plots een drone-shot kwam van een oceaan met drukke golven en toen begon beeld ferm te schokken. Zodra die scene voorbij was, was het terug vloeiend. Dus denk echt wel dat dit iets softwarematig is. Net alsof een scene te druk is en de tv niet kan volgen. Afin, maak er me niet zo ongerust over.
Enige wat ik blijf zeggen en dat voelt beetje zuur, is dat mijn Panasonic 50GT60 plasma zowat op alle vlakken (achteraf gezien) beter was qua beeldkwaliteit, uniformiteit, motion en kijkhoeken. Het enige waar deze oled het beter doet is puur zwart en hdr. Maar voor de rest vind ik de upgrade naar een oled eerlijk gezegd een beetje teleurstellend, zeker wat betreft uniformiteit (al heb ik blijkbaar beetje pech).
Enige wat ik blijf zeggen en dat voelt beetje zuur, is dat mijn Panasonic 50GT60 plasma zowat op alle vlakken (achteraf gezien) beter was qua beeldkwaliteit, uniformiteit, motion en kijkhoeken. Het enige waar deze oled het beter doet is puur zwart en hdr. Maar voor de rest vind ik de upgrade naar een oled eerlijk gezegd een beetje teleurstellend, zeker wat betreft uniformiteit (al heb ik blijkbaar beetje pech).
Ik kom van een ST60 af en heb nu ook al een tijdje een C7 maar kan dit totaal niet beamen. Maar ik heb ook geen lasti van haperend beeld.. algemene kleuren maar ook response tijd zijn zo'n stap omhoog voor mij. Maar niet alleen beeldkwaliteit, ook de OS ervaar ik als ++lapino schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 07:02:
Heb op mijn 65C7 ook heel af en toe last van beeld dat enorm schokt/blijf haperen. Heb het eigenlijk alleen nog maar gezien tijdens normale tv uitzendingen via Telenet digibox. Truemotion staat volledig af hier trouwens. Doorgaans is beeld vloeiend, maar heel af en toe lijkt het alsof de cpu niet kan volgen en krijg ik gedurende pakweg een seconde of twee beelden die heel schokkerig zijn, net alsof ik nog 5 beelden per seconde zie ipv de normale framerate. Is ook héél scene-afhankelijk. Gisteren bijvoorbeeld gezien bij een programma op National Geographic. Allemaal ok, tot er plots een drone-shot kwam van een oceaan met drukke golven en toen begon beeld ferm te schokken. Zodra die scene voorbij was, was het terug vloeiend. Dus denk echt wel dat dit iets softwarematig is. Net alsof een scene te druk is en de tv niet kan volgen. Afin, maak er me niet zo ongerust over.
Ik zie je inderdaad al enkele weken klagen over OLED en zaken als gele waas bij wit beeld. Als ik jou was zou ik m'n verlies nemen en de TV gewoon verkopen met minimaal verlies. Misschien daarna een 2e hands Plasma aanschaffen en het enkele jaren uitzitten totdat er wel TVs uitkomen die aan je eisen voldoenlapino schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 07:02:
Ik kwam ook van een high-end Plasma (Loewe 42") en ben daarna overgestapt op een Panasonic 55CX700 (VA) en nu sinds een half jaar de LG 55B6. De enige klacht die ik heb is motion handeling, maar daar kan ik wel mee leven door alles op 0 te zetten. Ga in de toekomst wel overstappen naar een 65" Panasonic als deze betaalbaar worden, de motion handeling van Panasonic is in mijn ogen beter (in ieder geval van de Panasonic TV die ik 10 maanden had, maar edge-lit is echt verschrikkelijk).
[ Voor 22% gewijzigd door stin00 op 23-10-2017 11:32 ]
Heeft hij niet gewoon een slecht exemplaar ontvangen? Ik hen geen van deze problemen.stin00 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:28:
[...]
Ik zie je inderdaad al enkele weken klagen over OLED en zaken als gele waas bij wit beeld. Als ik jou was zou ik m'n verlies nemen en de TV gewoon verkopen met minimaal verlies. Misschien daarna een 2e hands Plasma aanschaffen en het enkele jaren uitzitten totdat er wel TVs uitkomen die aan je eisen voldoen
Ik kwam ook van een high-end Plasma (Loewe 42") en ben daarna overgestapt op een Panasonic 55CX700 (VA) en nu sinds een half jaar de LG 55B6. De enige klacht die ik heb is motion handeling, maar daar kan ik wel mee leven door alles op 0 te zetten. Ga in de toekomst wel overstappen naar een 65" Panasonic als deze betaalbaar worden, de motion handeling van Panasonic is in mijn ogen beter (in ieder geval van de Panasonic TV die ik 10 maanden had, maar edge-lit is echt verschrikkelijk).
Hallo Oled bezitters,
Ik ben me aan het voorbereiden op de levering van mijn 65C7V volgende week die ik ga aansturen middels een ook nieuw aangeschafte Onkyo SR-656.
Bedoeling is dus alle inputs op de Onlyo aan te sluiten en dan met één HDMI kabel naar de 65C7.
TV komt bij mij van KPN interactieve TV met momenteel de Arris tv kastjes.
Nu dus de vraag die ik aan jullie wil stellen.
De Arris kastjes leveren geen 4K. Nu zijn televisie uitzendingen sowieso geen 4K dus daarvoor is het niet belangrijk.
Maar ik wil mijn TV natuurlijk wel 4K beelden aanbieden.
Ik ben Netflix fan maar hoe loopt het versturen/upscalen nu als ik de Arris Tv ontvanger gebruik voor Netflix?
Is de oplossing om de Arris te laten vervangen door de nieuwe 4 K receivers bij KPN? (maar dan betaal ik dus volgens mij 10 euro per maand extra).
Kan ik die 10 euro besparen door Netflix direct via de app op de TV te openen?
Maar hoe krijg ik dan geluid weer via de Onkyo.
Heb ook nog de mogelijkheid om 4K series en films op mijn NAS te plaatsen (Netgear, heb type even niet bij de hand, maar is al een jaar of 4 oud).
Netwerk is wel beschikbaar bij de TV uiteraard (ook vanwege de interactieve TV ontvanger).
Sorry voor al deze vragen maar ben even aan het zoeken en kom er niet een twee drie uit dus gebruik graag jullie kennis en ervaring.
Ik ben me aan het voorbereiden op de levering van mijn 65C7V volgende week die ik ga aansturen middels een ook nieuw aangeschafte Onkyo SR-656.
Bedoeling is dus alle inputs op de Onlyo aan te sluiten en dan met één HDMI kabel naar de 65C7.
TV komt bij mij van KPN interactieve TV met momenteel de Arris tv kastjes.
Nu dus de vraag die ik aan jullie wil stellen.
De Arris kastjes leveren geen 4K. Nu zijn televisie uitzendingen sowieso geen 4K dus daarvoor is het niet belangrijk.
Maar ik wil mijn TV natuurlijk wel 4K beelden aanbieden.
Ik ben Netflix fan maar hoe loopt het versturen/upscalen nu als ik de Arris Tv ontvanger gebruik voor Netflix?
Is de oplossing om de Arris te laten vervangen door de nieuwe 4 K receivers bij KPN? (maar dan betaal ik dus volgens mij 10 euro per maand extra).
Kan ik die 10 euro besparen door Netflix direct via de app op de TV te openen?
Maar hoe krijg ik dan geluid weer via de Onkyo.
Heb ook nog de mogelijkheid om 4K series en films op mijn NAS te plaatsen (Netgear, heb type even niet bij de hand, maar is al een jaar of 4 oud).
Netwerk is wel beschikbaar bij de TV uiteraard (ook vanwege de interactieve TV ontvanger).
Sorry voor al deze vragen maar ben even aan het zoeken en kom er niet een twee drie uit dus gebruik graag jullie kennis en ervaring.
Onkyo op de ARC poort aansluiten van je TV en de Netflix app gebruiken die op je TV staat geïnstalleerd. 
Vervolgens de Audio-Out van je TV op HDMI/Optical zetten zodat deze via de ARC poort naar je receiver wordt gestuurd.
Vervolgens de Audio-Out van je TV op HDMI/Optical zetten zodat deze via de ARC poort naar je receiver wordt gestuurd.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gewoon de Netflx applicatie van de TV gebruiken, die werkt bij mij vlekkeloos. Het geluid krijg je via de ARC HDMI poort (Audio Return Channel) waardoor je maar 1 HDMI kabel tussen receiver en TV nodig hebt.
Edit: @Rivanov was me net voor maar zegt hetzelfde
[ Voor 12% gewijzigd door stin00 op 23-10-2017 11:44 ]
Ik heb ongeveer 30+ Panasonic Plasma Tv's gekalibreerd (50 en 60 serie, ST, GT, VT).lapino schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 07:02:
Geen van alleen hadden ze perfecte uniformiteit, maar wel heel goed. Ik heb nu enkele LG oled's gezien en de uniformiteit is daar idd ook niet perfect, maar wel goed genoeg. Ik heb links boven een strook van 30 cm breed en 10 cm diep waar er ongeveer 100 graden kelvin verschil in zit (richting geel)
Op mijn vt50 plasma was dat ongeveer 200 graden kelvin, en op mijn vt60 ook ongeveerr 100 graden kelvin (cyaan, ipv geel/groen).
Alles onder 200 graden kelvin (qua tintverschil, en natuurlijk niet het hele scherm) wordt sowieso door elke fabrikant wel als acceptabel gezien voor een consumentenscherm (die documenten kan je gewoon vinden). Alleen PROFESSIONELE schermen van 10.000 euro en hoger (om en nabij natuurlijk) hebben minder afwijking.
Maar daar b etaal je ook voor. Voor 1700-2500 euro voor een 55" kan je geen perfectie verwachten.
Maar je kunt wel een heel mooi beeld in 99% van de gevallen verwachten.
Ik zie eigenlijk bij OLED dezelfde 'nadelen' als bij plasma, alleen allemaal net iets minder erg.
De voordelen zijn heel duidelijk aanwezig, namelijk een goed contrast. En dit iis volgens ISF ook het belangrijkste onderdeel van het beeld: contrast ratio is koning.
Het enige wat plasma echt beter deed was de motion resolution. Maar ook ISF van panasonic is rotzooi, zeker op de 60 serie van ze.
[ Voor 13% gewijzigd door Adlermann op 23-10-2017 11:47 ]
Oke, dus ARC is wat ik nodig heb,stin00 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:43:
Gewoon de Netflx applicatie van de TV gebruiken, die werkt bij mij vlekkeloos. Het geluid krijg je via de ARC HDMI poort (Audio Return Channel) waardoor je maar 1 HDMI kabel tussen receiver en TV nodig hebt.
Is dit een aparte kabel? Krijg ik die meegeleverd met de TV of met de Onkyo?
Of is dit een software instelling en gaat de audio out over de HDMI kabel terug naar de Onkyo?
Wat moet ik op de Onkyo in dat geval nog aanzetten? Gewoon op de poort van bv de tv box zetten en TV box uit laten staan en dan gaat het goed?
[ Voor 21% gewijzigd door killerbee1958 op 23-10-2017 12:01 ]
Dat is gewoon een normale goede hdmi kabel haha. ff boekje kijken welke poorten ARC zijn volgens mij niet alles.killerbee1958 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:56:
[...]
Oke, dus ARC is wat ik nodig heb,
Is dit een aparte kabel? Krijg ik die meegeleverd met de TV of met de Onkyo?
Of is dit een software instelling en gaat de audio out over de HDMI kabel terug naar de Onkyo?
Wat moet ik op de Onkyo in dat geval nog aanzetten? Gewoon op de poort van bv de tv box zetten en TV box uit laten staan en dan gaat het goed?
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
@killerbee1958 Je kunt alvast de handleidingen downloaden en lezen ipv hier vragen stellen. ARC zit op HDMI poort 2 en een hdmi kabel van de Action is voldoende.
Hoi Pieter,pietervanhuizen schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:24:
@killerbee1958 Je kunt alvast de handleidingen downloaden en lezen ipv hier vragen stellen. ARC zit op HDMI poort 2 en een hdmi kabel van de Action is voldoende.
Dank voor dit vriendelijke en behulpzame antwoord.
De Onkyo is al binnen en de handleiding is al door mij doorgenomen.
Maar ja, soms begrijp ik iets niet en dan denk ik dat ik een vraag mag stellen aan behulpzame tweakers.
Gelukkig zijn die er ook nog behalve betweters die vooral moeten vertellen wat je zelf moet doen.
en dan hopen dat het werkt.. bij mij heeft het gewerkt met onkyo maar is er helaas mee opgehouden en krijg het met geen mogelijkheid meer aan de praatRivanov schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:43:
Onkyo op de ARC poort aansluiten van je TV en de Netflix app gebruiken die op je TV staat geïnstalleerd.
Verwijderd
Over muursteunen gesproken: de Vogels THIN 205 is in de aanbieding bij Smits Arnhem.
https://www.smitsarnhem.n...ugels/thin-205-flat-26-55
https://www.smitsarnhem.n...ugels/thin-205-flat-26-55
Ik gebruik als invoerbron een ATV 4K Dolby Vision, 60hz. of is het beter om hem op 50hz te zetten?
Bezint eer ge begint.killerbee1958 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:41:
(...) Is de oplossing om de Arris te laten vervangen door de nieuwe 4 K receivers bij KPN? (maar dan betaal ik dus volgens mij 10 euro per maand extra).
https://forum.kpn.com/int...n-met-4k-ontvanger-434385
[ Voor 3% gewijzigd door Wakkie op 23-10-2017 14:53 ]
EV6 77.4kWh GT-Line RWD Snow White Pearl
Verwijderd
via arc dd, dd+, dtsmrShady schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:28:
[...]
Klopt maar meestal kan er geen multichannel geluid over ARC.
Dank voor deze link. Ik ga maar even geen pilot tester voor KPN worden.Wakkie schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:52:
[...]
Bezint eer ge begint.
https://forum.kpn.com/int...n-met-4k-ontvanger-434385
Ga inderdaad mijn huidige abbo met Arris boxen behouden en 4K op de TV via de ingebouwde Netflix app bekijken respectievelijk via gedownload materiaal vanaf de NAS.
Vandaag naar de mediamarkt geweest om naar de c7v te gaan kijken. Daar vertelde ze me dat het niet nodig is om pixelgarantie aan te schaffen omdat de pixels af fabriek al kapot zijn of niuet maar niet meer na verloop van tijd kapot kunnen gaan. hoe staan jullie tweakers hier in?
[...]en dan hopen dat het werkt.. bij mij heeft het gewerkt met onkyo maar is er helaas mee opgehouden en krijg het met geen mogelijkheid meer aan de praat 
Ik heb twee hetzelfde gehad.
De Onkyo versterker resetten verhelpt het probleem.
( uitzetten, vervolgens de knop "CBL/SAT" + "power" gelijkertijd indrukken )
Het gaat vaak ook over de hoeveelheid pixels. Om in aanmerking te komen voor de fabrieksgarantie moeten er een minimaal aantal pixels kapot zijn. Bij de extra winkelgarantie zijn dat minder pixels, of zelfs maar 1. Maar probeer die ene pixel maar eens te vinden op zo'n schermFugitive2008 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:00:
Vandaag naar de mediamarkt geweest om naar de c7v te gaan kijken. Daar vertelde ze me dat het niet nodig is om pixelgarantie aan te schaffen omdat de pixels af fabriek al kapot zijn of niuet maar niet meer na verloop van tijd kapot kunnen gaan. hoe staan jullie tweakers hier in?
Mijn persoonlijke ervaring is inderdaad dat pixels na verloop van tijd niet kapot gaan (wel dat ze meteen bij eerste aanschaf al kapot zijn). Of het nooit gebeurd weet ik niet maar bij mij is het dus nog nooit voorgekomen. Persoonlijk zou ik geen pixelgarantie aanschaffen.Fugitive2008 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:00:
[ Voor 4% gewijzigd door EnigmaNL op 23-10-2017 16:10 ]
Je hebt toch sowieso 2 weken de tijd (of misschien langer) om het product retour te doen. Dus als je dan bij aanschaf al een dode pixel hebt en ze doen moeilijk over de garantie lever je de tv toch weer in, geld terug en koop je dezelfde weer...of is dat te makkelijk gedacht?
En hoe vaak doet dit probleem zich voor dan?Flabergasted schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:06:
[...]en dan hopen dat het werkt.. bij mij heeft het gewerkt met onkyo maar is er helaas mee opgehouden en krijg het met geen mogelijkheid meer aan de praat
Lijkt dus toch nog wel lastig te zijn om een betrouwbare 4K setup van een LG met een Onkyo te krijgen als ik het zo lees.
Dat is zeker correct gedacht, je mag de eerste 2 weken zonder opgaaf van reden de TV retour sturen.slayer007 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:22:
Je hebt toch sowieso 2 weken de tijd (of misschien langer) om het product retour te doen. Dus als je dan bij aanschaf al een dode pixel hebt en ze doen moeilijk over de garantie lever je de tv toch weer in, geld terug en koop je dezelfde weer...of is dat te makkelijk gedacht?
En sowieso is een winkel verplicht een deugdelijk product te leveren. Fabrieksgarantie is hierin helemaal niet relevant. Je hebt in de meeste gevallen geen TV direct bij LG gekocht, maar gewoon bij een winkel. Garantie gaat dus ook via deze winkel en niet via LG. De consument wordt in Nederland heel goed beschermd hoor, dus ik snap echt de mensen die allerlei extra garanties af gaan sluiten echt nooit, als een product niet aan je wensen voldoet of snel kapot gaat heb je in Nederland meer dan genoeg manieren om dit op te lossen zonder dat je je hier extra voor hoeft te betalen.
[ Voor 23% gewijzigd door Janpietertje89 op 23-10-2017 16:49 ]
Tot je zelf eens in de situatie komt en je met een TV van duizende euros zit waar je met paar tientjes extra geen gedoe had gehad. Zelf gehad bij een winkel die een device die ik dezelfde avond terug bracht gewoon weigerde zelfs met alle regeltjes en deugelijke producten op te noemen. Ja wij kunnen hem niet meer verkopen... En wilde hem echt niet terug nemen. Dit gedoe bespaar je met die garantieJanpietertje89 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:43:
[...]
Dat is zeker correct gedacht, je mag de eerste 2 weken zonder opgaaf van reden de TV retour sturen.
En sowieso is een winkel verplicht een deugdelijk product te leveren. Fabrieksgarantie is hierin helemaal niet relevant. Je hebt in de meeste gevallen geen TV direct bij LG gekocht, maar gewoon bij een winkel. Garantie gaat dus ook via deze winkel en niet via LG. De consument wordt in Nederland heel goed beschermd hoor, dus ik snap echt de mensen die allerlei extra garanties af gaan sluiten echt nooit, als een product niet aan je wensen voldoet of snel kapot gaat heb je in Nederland meer dan genoeg manieren om dit op te lossen zonder dat je je hier extra voor hoeft te betalen.
https://nl.hardware.info/...-aan-2017-oled-tvs-van-lg .. "Update voegt lossless Dolby TrueHD-weergave toe aan 2017 OLED TVs van LG" Werd tijd, hoop dat dit inderdaad gaat werken en dat alles inderdaad "lossless" doorgegven gaat worden. Nu nog even wachten totdat de update uitgerold gaat worden.
[ Voor 13% gewijzigd door detonatic op 23-10-2017 20:23 ]
4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput
Als je in een fysieke winkel koopt heb je niet de standaard 14 dagen bedenktijd die voor alle Nederlandse webwinkels geldt. Als je hem dan terugbrengt moet je daar dus wel een valide reden voor hebben. Mijn punt blijft dat dode pixels in zulk geval een prima reden is. En dat er winkeliers zijn die zich niet aan de wet houden... tja daar heb je rechtsbijstand voor lijkt me.dglavimans schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 19:46:
[...]
Tot je zelf eens in de situatie komt en je met een TV van duizende euros zit waar je met paar tientjes extra geen gedoe had gehad. Zelf gehad bij een winkel die een device die ik dezelfde avond terug bracht gewoon weigerde zelfs met alle regeltjes en deugelijke producten op te noemen. Ja wij kunnen hem niet meer verkopen... En wilde hem echt niet terug nemen. Dit gedoe bespaar je met die garantie
[ Voor 6% gewijzigd door Janpietertje89 op 23-10-2017 20:22 ]
Dode pixels hoeft echt niet te betekenen dat een product non-conform is. Op een 4k TV zie je het zowieso niet van normale kijkafstand (misschien met een 100"ofzo)Janpietertje89 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:16:
[...]
Als je in een fysieke winkel koopt heb je niet de standaard 14 dagen bedenktijd die voor alle Nederlandse webwinkels geldt. Als je hem dan terugbrengt moet je daar dus wel een valide reden voor hebben. Mijn punt blijft dat dode pixels in zulk geval een prima reden is. En dat er winkeliers zijn die zich niet aan de wet houden... tja daar heb je rechtsbijstand voor lijkt me.
Er is gewoon een ISO standaard mbt hoeveel dode pixels je mag hebben. Ik dnek dat je aardig je best moet doen om zelfs bij de rechter gelijk te krijgen...
Als je iets niet kan zien, waarom zou je jezelf er dan in godsnaam voor verzekeren? Bij een zichtbaar ondeugdelijk product sta je gewoon in je recht, bij een onzichtbaar defect...tja dan verklaar ik je ook voor gek als je je daar voor verzekerd.Adlermann schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:30:
[...]
Dode pixels hoeft echt niet te betekenen dat een product non-conform is. Op een 4k TV zie je het zowieso niet van normale kijkafstand (misschien met een 100"ofzo)
Er is gewoon een ISO standaard mbt hoeveel dode pixels je mag hebben. Ik dnek dat je aardig je best moet doen om zelfs bij de rechter gelijk te krijgen...
Precies, echter hoeft een dode pixel geen defect te zijn....Janpietertje89 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:35:
[...]
Als je iets niet kan zien, waarom zou je jezelf er dan in godsnaam voor verzekeren? Bij een zichtbaar ondeugdelijk product sta je gewoon in je recht, bij een onzichtbaar defect...tja dan verklaar ik je ook voor gek als je je daar voor verzekerd.
Maar we raken nu wel offtopic, iig voor got
Verwijderd
Onzin. Ik heb mijn tv laten terugnemen na 3 (!) jaar. Lees je maar eens in over consumentenrecht.dglavimans schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 19:46:
[...]
Tot je zelf eens in de situatie komt en je met een TV van duizende euros zit waar je met paar tientjes extra geen gedoe had gehad. Zelf gehad bij een winkel die een device die ik dezelfde avond terug bracht gewoon weigerde zelfs met alle regeltjes en deugelijke producten op te noemen. Ja wij kunnen hem niet meer verkopen... En wilde hem echt niet terug nemen. Dit gedoe bespaar je met die garantie
Idem naar een B6. Helemaal top en totaal geen klagen.El_V schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:02:
[...]
Ik kom van een ST60 af en heb nu ook al een tijdje een C7 maar kan dit totaal niet beamen. Maar ik heb ook geen lasti van haperend beeld.. algemene kleuren maar ook response tijd zijn zo'n stap omhoog voor mij. Maar niet alleen beeldkwaliteit, ook de OS ervaar ik als ++
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2017 21:21 ]
Nergens zeg ik ook dat ze hem niet terug horen te nemen. Maar ik bedoel te zeggen dat het veel gedoe kan schelen zo verzekering. Ik heb echt weken moeten klooien om het vervolgens met Sony op te lossen omdat de winkel echt geen thuis gaf. Ja daar heb je rechtsbijstand voor maar dat is precies me punt, met die verzekering is het soms makkelijker om je (valide) recht te halen.. En dat is ook wat waard.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:14:
[...]
Onzin. Ik heb mijn tv laten terugnemen na 3 (!) jaar. Lees je maar eens in over consumentenrecht.
[...]
Idem naar een B6. Helemaal top en totaal geen klagen.
Ik zeg al een aantal jaar dat ik een 4K ga nemen maar voor het einde van het jaar is het dan eindelijk zo ver... Een LG OLED. Twijfel alleen nog over de C6 of C7 omdat de eerste 3D heeft.. Heb ik zin om dat 720p scherm te upgraden zeg
Nog terugkomend op de ingebrande teletekstpaginas. Er is na 14 dagen een Lg monteur langsgekomen. Deze heeft het scherm vervangen van de e6v. advies is, geen teletekst gebruiken....
Hoe ver gaat dit nog?lonehitman schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:06:
Nog terugkomend op de ingebrande teletekstpaginas. Er is na 14 dagen een Lg monteur langsgekomen. Deze heeft het scherm vervangen van de e6v. advies is, geen teletekst gebruiken....
Geen teletekst, geen RTL4, liefst geen windows pc of statisch beeld. Straks mag je geen tv meer kijken want inbranden

Het lijkt erop dat LG een soort tick-tock doet met haar OLED panelen. Het ene jaar een incrementele verbetering van de huidige techniek, voor volgend jaar zijn de geruchten dat ze een nieuwe technologie zullen gaan gebruiken:
http://www.siliconinvestor.com/readmsg.aspx?msgid=31171602
http://www.siliconinvestor.com/readmsg.aspx?msgid=31171602
Goedemorgen, vandaag krijg ik mijn 55C7V. Ik heb al een groot gedeelte van dit forum gelezen maar kan nog niet vinden hoe ik mijn Synology Nas kan aansluiten op de tv om mijn films en series te kijken. Ik zou willen vragen of er een gebruiker is die mij dit kan uitleggen of verwijzen naar een uitleg. Is het bv nodig om speciale Apps hiervoor te downloaden op de tv en op de NAS of zou het out of the box simpel moeten werken ? Welke Apps zou je dan aanbevelen ? Alvast hartelijk bedankt.
PS op dit moment heb ik mijn Nas verbonden met een WDTV Live Mediaplayer om content op mijn oude tv te bekijken
PS op dit moment heb ik mijn Nas verbonden met een WDTV Live Mediaplayer om content op mijn oude tv te bekijken
Wat je kan doen is Plex Media Server (PMS) op je NAS te zetten. Daarin al je films en series zetten, een bibliotheek maken. Op je tv installeer je de app XPlay. Vanuit XPlay kan je je bibliotheek benaderen en al je content afspelen. Mits je mediaspeler het pakt, maar grotendeels pakt de mediaspeler alles.ernie12121 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:23:
Goedemorgen, vandaag krijg ik mijn 55C7V. Ik heb al een groot gedeelte van dit forum gelezen maar kan nog niet vinden hoe ik mijn Synology Nas kan aansluiten op de tv om mijn films en series te kijken. Ik zou willen vragen of er een gebruiker is die mij dit kan uitleggen of verwijzen naar een uitleg. Is het bv nodig om speciale Apps hiervoor te downloaden op de tv en op de NAS of zou het out of the box simpel moeten werken ? Welke Apps zou je dan aanbevelen ? Alvast hartelijk bedankt.
kijgen de 2016 modellen deze ook (B6) + eventueel ook de technicolor update ?detonatic schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:14:
https://nl.hardware.info/...-aan-2017-oled-tvs-van-lg .. "Update voegt lossless Dolby TrueHD-weergave toe aan 2017 OLED TVs van LG" Werd tijd, hoop dat dit inderdaad gaat werken en dat alles inderdaad "lossless" doorgegven gaat worden. Nu nog even wachten totdat de update uitgerold gaat worden.
Wat voegt dat toe voor een tv? Je stuurt je geluid toch rechtstreeks door naar je versterker?detonatic schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:14:
Bedankt voor deze reactie al is t al weer een week geleden. Zelf kijk ik geen tv kanalen maar gebruik ik mijn tv puur om films, docu's en series te kijken via een htpc die weer met hdmi aan elkaar verbonden zitten. Nu ben ik geïnteresseerd in de pos9002 of de c7v maar ben ik vandaag erachter gekomen dat de tv's last kunnen hebben van burn in. Nu kijk ik nooit tv kanalen met een permanent logo maar heb ik wel windows bijvoorbeeld voor langere tijd open staan (ong. 1.5 uur max achterelkaar). Onze tv staat niet heel lang aan per dag alleen in de avonduren en dan max 2-3u achterelkaar. Toch vanavond even naar de MM gaan dan.Puck schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 23:23:
Sommige hebben inbranding, hier op Tweakers met name RTL 4 logo's (ik denk 3 mensen ofzo). Veel hebben ook nergens last van, waaronder ik na 13 maanden gebruik. Staat wel met name in de avonduren aan en weinig TV, meer films en games.
Of je je zorgen moet maken? Tja, het kan blijkbaar gebeuren, niemand die daar een definitief antwoord op heeft. Behalve dat geel/oranje logo's vaak de reden zijn. Er is niemand die met 100% zekerheid kan zeggen dat het bij jou niet zal gebeuren. Ik zou in ieder geval oppassen met RTL 4.
Image retention is sowieso iets waar elke OLED bezitter wel "last" van heeft, niet bij normale video content maar wel bij statische interfaces, en dan voor geel/oranje. Maar dat verdwijnt heel snel en is verder niet storend.
Zijn er hier mensen met een 55C7V die deze gebruiken icm een PS4 pro? En zo ja, op welke instellingen zetten jullie de TV tijdens het gamen.
Ik heb hem momenteel op 'game mode' staan, dien ik daar verder nog dingen aan te passen? Er verschijnt een 'HDR' symbool in beeld, dus ik neem aan dat dat in orde is?
Ik heb hem momenteel op 'game mode' staan, dien ik daar verder nog dingen aan te passen? Er verschijnt een 'HDR' symbool in beeld, dus ik neem aan dat dat in orde is?
Input op pc zetten en hdr game mode voor minimale inputlag. Ik zou zeker tinkeren met de instellingen totdat je tevreden bent. Hij zet standaard een hoop post processing rommel aan, hoewel een hoop instellingen automatisch worden uitgeschakeld als je voor PC input gaat.gaizka schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:58:
Zijn er hier mensen met een 55C7V die deze gebruiken icm een PS4 pro? En zo ja, op welke instellingen zetten jullie de TV tijdens het gamen.
Persoonlijk ga ik altijd voor standard ingeval van hdr content. HDR game mode is veel te donker in vergelijking met standard. Dan maar 34 ms input lag. Gamen altijd via PC input, ongeacht het platform. Films en series kijken op hdmi input.
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Dus bij de 7 serie is de HDR game modes nu ook donker?Arrahant schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:42:
[...]
Persoonlijk ga ik altijd voor standard ingeval van hdr content. HDR game mode is veel te donker in vergelijking met standard. Dan maar 34 ms input lag. Gamen altijd via PC input, ongeacht het platform. Films en series kijken op hdmi input.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Hoezo op PC-input? Is dat dan ook een fisiek andere HMDI-poort of is dat slechts het naampje van de input op de tv? Bij mij heet de input Marantz namelijk omdat alles via de versterker binnenkomt.Arrahant schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:42:
[...]
Input op pc zetten en hdr game mode voor minimale inputlag. Ik zou zeker tinkeren met de instellingen totdat je tevreden bent. Hij zet standaard een hoop post processing rommel aan, hoewel een hoop instellingen automatisch worden uitgeschakeld als je voor PC input gaat.
Hij is welzeker donkerder dan Standard en Vivid!zwembroek schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:51:
[...]
Dus bij de 7 serie is de HDR game modes nu ook donker?
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Zorgt ervoor dat je 4:4:4 chroma subsampling behaalt. Zie 'Miscellaneous settings' op: http://www.rtings.com/tv/reviews/lg/c7-oled/settingsMalt007 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:00:
[...]
Hoezo op PC-input? Is dat dan ook een fisiek andere HMDI-poort of is dat slechts het naampje van de input op de tv? Bij mij heet de input Marantz namelijk omdat alles via de versterker binnenkomt.
Simpelweg een kwestie van je huidige input kiezen en die op pc zetten. Is wellicht wat verwarrend als je meerdere platforms aan de tv hebt hangen.
[ Voor 17% gewijzigd door Arrahant op 24-10-2017 13:12 ]
Verwijderd
Ik heb ook problemen met mijn C7 en Onkyo-receiver. ARC op beiden correct ingesteld maar geen geluid (Onkyo blijft op analog staan en ziet dus geen HDMI-input). Enige dat wel werkt is de volumeregeling (TV en Onkyo geven zelfde volume aan en is aan te passen met TV-afstandsbediening).killerbee1958 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:32:
[...]
En hoe vaak doet dit probleem zich voor dan?
Lijkt dus toch nog wel lastig te zijn om een betrouwbare 4K setup van een LG met een Onkyo te krijgen als ik het zo lees.
Heb de hoop maar opgegeven en een optische kabel getrokken.
Ben ik na die reset de instellingen op mijn Onkyo allemaal kwijt? Zo ja dan moet ik de afstelgegevens even opschrijven.
PS: weet niet wat er met mijn vorige post is gebeurd maar die was ineens weg?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2017 13:11 ]
Wat ga ik hiervan merken in de praktijk dan? En moet ik dan de input naam gaan wijzigen als ik een film kijk via dezelfde HDMI-kabel?Arrahant schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:10:
[...]
Zorgt ervoor dat je 4:4:4 chroma subsampling behaalt. Zie 'Miscellaneous settings' op: http://www.rtings.com/tv/reviews/lg/c7-oled/settings
Edit: Zie dat een B6 het niet ondersteunt icm HDR, dus dan heb ik er sowieso niks aan bij gamen.
[ Voor 11% gewijzigd door Malt007 op 24-10-2017 13:15 ]
Thanks, ik ga dit vanavond uitproberen.Shadow-Dancer schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:23:
[...]
Voor degene die dit probleem ook hebben:
Na wat experimenteren en testen heb ik een oplossing /workaround gevonden voor wanneer dit voorkomt. Het lijkt te maken te hebben met de Netflix app. Wanneer ik iets op Netflix keek en dan zonder Netflix correct af te sluiten ging overschakelen naar een HDMI input kreeg ik geen geluid meer van alle HDMI inputs.
Met de volgende handelingen kreeg ik weer audio van de HDMI inputs:
1. Start de Netflix app met de Netflix knop. Als het goed is staat er een Netflix video nog open wat dit issue veroorzaakt.
2. Druk meerdere keren op back totdat je terug bent in het hoofdmenu van Netflix.
3. Sluit de app 'correct' af door de Back knop in te houden om een Exit uit te voeren.
Hiermee krijg ik mijn weer geluid terug op de HDMI inputs. Mogelijk dat je dit ook bij andere media apps(Plex/YouTube) moet uitvoeren. Het lijkt er dus op dat de Netflix app op de achtergrond lijkt te lopen waardoor het audio kanaal geblokkeerd wordt.
Dit issue lijkt begonnen te zijn sinds ik een PS4 Pro aangesloten heb op mijn 55C7, weet niet of dat er iets mee te maken heeft.
Ik had trouwens een optische kabel van mijn PS4 naar mijn receiver getrokken om het probleem te verhelpen. Tot mijn verbazing werkte het geluid ook over deze kabel niet. Toen ik mijn TV weer van de stroom had gehaald, en ik dus weer geluid had via HDMI, werkte het geluid via optical ook ineens. Ik snap het niet meer...

Later dacht ik dat ik het probleem verholpen had door de quickstart+ functie uit te schakelen. Het geluid bleef zowaar een paar dagen werken. Gisteren had ik helaas weer geen geluid

Verwijderd
Als je wil werken met mooie plaatjes met Plex op de NAS en Xplay op tv. Vind je dit niet nodig dan met foto's en video app op tv icm mediaserver op Synology.ernie12121 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:23:
Constant problemen met HDMI ARC-CEC tussen OLED55C6V en Onkyo TX-NR656. Gedaan wat al eerder is opgemerkt, met resetten van beiden, terug naar standaard-instellingen etc. etc.
Wat mij nu is opgevallen is dat het:
- inderdaad afhankelijk welke extra apparaten op de receiver zijn aangesloten (prut media-boxen verstoren CEC op de een of andere manier doordat ze of altijd signaal geven, ook op standby, of dat ze de receiver verwarren)
- kabels! Was de wanhoop nabij. Blijkt dat de HDMI kabel tussen TV en receiver niet goed genoeg is. Vervangen door de bij PS4 Pro meegeleverde HDMI kabel en nu werkt dat ook (alleen nu is mijn PS4 Pro dus niet connected). Toen ik de PS4 Pro met een andere kabel aansloot op de receiver, deed ARC het weer niet, CEC wel....
- Entone IPTV box van Caiway werkt niet op een 2.2 HDMI supported port op de receiver (geluid blijft altijd weg). Caiway claimt dat het ligt aan 4K upscaling, maar dat staat uit. Wat nu wel werkt is de Entone STB nu op HDMI port 7 aan te sluiten (geen 2.2 port) en audio via optical naar CD-optical op de receiver (wel even instellen in het menu van de receiver)
Voor de duidelijkheid, niks wees op problemen met de kabels! Alle aangesloten systemen gaven aan met maximale settings te werken, waar toepasselijk (4K res, HDR supported, no audio issues enz. enz.)
Hopelijk helpt dit jullie ook met jullie problemen.
TLDR: Goede HDMI kabels gebruiken, geen crap-devices (STBs, mediaboxen) aansluiten op de receiver.
Wat mij nu is opgevallen is dat het:
- inderdaad afhankelijk welke extra apparaten op de receiver zijn aangesloten (prut media-boxen verstoren CEC op de een of andere manier doordat ze of altijd signaal geven, ook op standby, of dat ze de receiver verwarren)
- kabels! Was de wanhoop nabij. Blijkt dat de HDMI kabel tussen TV en receiver niet goed genoeg is. Vervangen door de bij PS4 Pro meegeleverde HDMI kabel en nu werkt dat ook (alleen nu is mijn PS4 Pro dus niet connected). Toen ik de PS4 Pro met een andere kabel aansloot op de receiver, deed ARC het weer niet, CEC wel....
- Entone IPTV box van Caiway werkt niet op een 2.2 HDMI supported port op de receiver (geluid blijft altijd weg). Caiway claimt dat het ligt aan 4K upscaling, maar dat staat uit. Wat nu wel werkt is de Entone STB nu op HDMI port 7 aan te sluiten (geen 2.2 port) en audio via optical naar CD-optical op de receiver (wel even instellen in het menu van de receiver)
Voor de duidelijkheid, niks wees op problemen met de kabels! Alle aangesloten systemen gaven aan met maximale settings te werken, waar toepasselijk (4K res, HDR supported, no audio issues enz. enz.)
Hopelijk helpt dit jullie ook met jullie problemen.
TLDR: Goede HDMI kabels gebruiken, geen crap-devices (STBs, mediaboxen) aansluiten op de receiver.
[ Voor 0% gewijzigd door narain_ajay op 24-10-2017 17:03 . Reden: spellingsfout en verduidelijking STB en geen audioboxen ]
Ik heb vandaag de 55C7V binnen gekregen en het is een prachtig toestel. Ik kom wel de volgende problemen tegen. Mijn SAB SKY satelliet decoder staat niet inde lijst van de decoders dus die kan ik niet bedienen met de Magic Remote en Plex ondersteund mijn NAS niet meer (Synology 413j) omdat die te oud is
Verwijderd
Nou ik heb na 14 dagen nog steeds niks terug van LG ben het inmiddels een beetje beu! Ben er echt op aan het wachten dat ik iets terug krijg van hun.ApC_IcE schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:28:
[...]
Hoe ver gaat dit nog?
Geen teletekst, geen RTL4, liefst geen windows pc of statisch beeld. Straks mag je geen tv meer kijken want inbranden
Maar ik ga echt geen genoegen nemen met een reparatie van mijn scherm ze komen maar of met het geld terug of een nieuwe. Ze leveren een niet deugdelijk product en ze lossen dit maar op.
Sorry even mijn frustratie kwijt
Weet iemand een alternatief voor Plex dat werkt op een wat oudere synology 413j ? Ik zou graag een mediaplayer ala Plex willen gebruiken op mijn LG 55c7V
bedankt alvast
Peter
bedankt alvast
Peter
Voor mij is waarschijnlijk de eerste en laatste LG tv. Te veel gezeik met updates die het beeld alleen maar verslechten. Customer service die nog dommer dan een baksteen is etc. Volgende keer haal ik wel een Panasonic.Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:38:
[...]
Nou ik heb na 14 dagen nog steeds niks terug van LG ben het inmiddels een beetje beu! Ben er echt op aan het wachten dat ik iets terug krijg van hun.
Maar ik ga echt geen genoegen nemen met een reparatie van mijn scherm ze komen maar of met het geld terug of een nieuwe. Ze leveren een niet deugdelijk product en ze lossen dit maar op.
Sorry even mijn frustratie kwijt
Videostation van Synology? Anders de app van LG zelf.ernie12121 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:53:
Weet iemand een alternatief voor Plex dat werkt op een wat oudere synology 413j ? Ik zou graag een mediaplayer ala Plex willen gebruiken op mijn LG 55c7V
bedankt alvast
Peter
Die recente update met ondersteuning voor Dolby TrueHD voegt inderdaad weinig toe, zeker omdat ik gok dat er niet al teveel mensen naar de C7/B7 zullen kijken zonder receiver/soundbar. Misschien dat het nog wel aardig is voor de E7.Trichoglossus schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:45:
[...]
Wat voegt dat toe voor een tv? Je stuurt je geluid toch rechtstreeks door naar je versterker?
Vraagje ik ben de lg q6 aan het claimen bij LG.
In de bevestigingsmail wordt gezegd dat je de originele aankoopbon moet meesturen, hoe doen jullie dit met garantie? Ik heb geen zin als mn tv over een maand ineens stuk gaat dat de winkel waar ik hem heb gekocht moeilijk doet omdat ik geen aankoopbon meer heb.?
Hebben jullie een foto van de factuur gemaakt en deze opgestuurd of het origineel?
In de bevestigingsmail wordt gezegd dat je de originele aankoopbon moet meesturen, hoe doen jullie dit met garantie? Ik heb geen zin als mn tv over een maand ineens stuk gaat dat de winkel waar ik hem heb gekocht moeilijk doet omdat ik geen aankoopbon meer heb.?
Hebben jullie een foto van de factuur gemaakt en deze opgestuurd of het origineel?
[ Voor 12% gewijzigd door Ambition88 op 24-10-2017 19:03 ]
Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.
🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic
Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.
🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic
Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.