Geluid van de entone werkt wel, maar dan moet je de HDMI deep color uitschakelen. Dan werkt het geluid wel. Ingeschakeld werkt het geluid inderdaad niet. Probleem met entone had ik anderhalf jaar geleden al vermeld bij caiway. Konden ze toen ook niks mee helaas. Dus anderhalf jaar later doen ze er nog steeds niks mee blijkbaar.[b]narain_ajay schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:01:[/b
- Entone IPTV box van Caiway werkt niet op een 2.2 HDMI supported port op de receiver (geluid blijft altijd weg). Caiway claimt dat het ligt aan 4K upscaling, maar dat staat uit. Wat nu wel werkt is de Entone STB nu op HDMI port 7 aan te sluiten (geen 2.2 port) en audio via optical naar CD-optical op de receiver (wel even instellen in het menu van de receiver)
Ik moet de eerste klantenservice nog meemaken die verder denkt dan de standaard zinnetjes op het beeldscherm. Dit is niet alleen LG, maar dit is overal. Je moet toevallig een medewerker treffen, die met je mee wil denken en een stapje harder wil lopen. Dit zijn er helaas niet zoveel, maar elk bedrijf heeft er wel een paar. Je moet alleen toevallig de goede treffenionn schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:57:
[...]
Voor mij is waarschijnlijk de eerste en laatste LG tv. Te veel gezeik met updates die het beeld alleen maar verslechten. Customer service die nog dommer dan een baksteen is etc. Volgende keer haal ik wel een Panasonic.
Ik heb wel het origineel opgestuurd. Vond het ook wat vreemd, maar goed...Ambition88 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:02:
Vraagje ik ben de lg q6 aan het claimen bij LG.
In de bevestigingsmail wordt gezegd dat je de originele aankoopbon moet meesturen, hoe doen jullie dit met garantie? Ik heb geen zin als mn tv over een maand ineens stuk gaat dat de winkel waar ik hem heb gekocht moeilijk doet omdat ik geen aankoopbon meer heb.?
Hebben jullie een foto van de factuur gemaakt en deze opgestuurd of het origineel?
Kopie heb ik bewaard en toevallig heb ik de bon van de MM ook digitaal, dus kan mij niet zoveel kwaad.
Kopie lijkt mij geen probleem om te bewaren. Ik weet niet hoe andere tweakers hierover denken of mee om gaan.
[ Voor 21% gewijzigd door slayer007 op 24-10-2017 19:11 ]