Vorige week hier de 55" C2 opgehangen aan een
Vogel's TVM 3405 en ik blijf bij dit statement; ik vind een TV aan een muurbeugel hangen niet leuk. Bij het ophangen zie je niets van wat je aan het doen bent...
Is het overigens normaal dat zo'n TV nog vrij veel op en neer kan bewegen (tilt) terwijl die in zo'n beugel hangt?
Anywho; een enorme vooruitgang t.o.v. de
42LW570S natuurlijk.
Ook erg blij dat we voor de C2 zijn gegaan (i.p.v. bijvoorbeeld de C1/B2/CS) i.v.m. de inputs aan de zijkant)
M.b.v. RTINGS de settings langsgelopen en ook de Chromecast nog een keer langslopen (immers ook maandenlang niet gebruikt).
Maar we missen nog wel wat verlichting; ik kan er een eenvoudige
Action ledstrip achter plakken, maar ik kwam er ook achter dat je met een LG Hyperion op de TV kunt draaien zodat je een soort van DIY-ambilight hebt.
Maar ik denk niet dat je dat ook onafhankelijk van de TV kunt bedienen (dus gewoon wit licht ook al staat de TV uit). Of kan dat wel?
En laatste vraag; we zitten te kijken naar een bluetooth hoofdtelefoon zodat de niet TV kijkers rust hebben; maar hoe werkt dit in de praktijk?
Moet je elke keer de audio-uitvoer op de TV naar Bluetooth verstellen (vanaf TV speakers) en weer terug; of gaat dat automatisch zodra de TV de Bluetooth hoofdtelefoon weer ziet?