Mee eens. Als ik alles uit zet ziet dit beeld er hetzelfde uit als mijn 4K Sony van vorig jaar. Ikzelf gebruik TruMotion aan. Dan loopt alles lekker vloeiend. Net als bij de Sony. De Sony ging hier misschien een fractie beter mee om, maar voor mij geen significant verschil. Dan vind ik het contrast en zwartwaarden belangrijker.Wat mij wel verward is dat er zo over geklaagd wordt. De diehardgamenerds zetten dwangmatig alle verbeteraars uit, dus dan is er geen onderscheid meer bij Sony of welk merk dan ook.
En als dan alle verbeteraars uit staan gaat men klagen dat het wat schokkerig over komt. Ja DUH. Dat is algemeen bekend bij OLED, daarom zitten die verbeteraars erop.
Tevens vind ik de upscaling van de LG toch beter dan de Sony.
Wellicht zijn die beeldverbeteraars persoonlijk, maar ik ben tevreden op de manier zoals het nu werkt.
Het enige dat ik niet snap zijn mensen die zo heilig zijn aan plasma, omdat daarop alles zo goed was.
Ik heb zelf ook een plasma gehad in het verleden, maar die kon echt niet tippen aan het vloeiende beeld van de Sony of mijn LG.
Wederom, misschien kijk ik hier op een andere manier naar. Hetzelfde geldt voor gamers.
Elke tv heeft zijn minpunten en ieder zijn voorkeur.